Jumat, 23 Maret 2012

Musulmanen, gaur egun duen testified La ilaha illallah (None gurtzen jainkoa Allah izan ezik, eskubidea du) gehiengoak ez du ulertzen de La ilaha illallah esanahia ondo


Musulmanen, gaur egun duen testified La ilaha illallah (None gurtzen jainkoa Allah izan ezik, eskubidea du) gehiengoak ez du ulertzen de La ilaha illallah esanahia ondo

ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


Musulmanen, gaur egun duen testified La ilaha illallah (None gurtzen jainkoa Allah izan ezik, eskubidea du) gehiengoak ez du ulertzen de La ilaha illallah esanahia eta, agian, bere esanahia ulertu dute hori guztia at alderantziz ulertzeko. Da adibide bat emango dut: horietako batzuk (Shaykh Muhammad Al-Hasyimi, ash-Syadziliyyah Siria tariqa Duela 50 urte inguru Sufi nabarmena da), de La ilaha illallah zentzuari buruzko tratatu bat idatzi, eta interpretatzen "No Rabb (sortzailea eta erreguladorea) Allah izan ezik"! Idolaters esanahia ere ulertzen, esate baterako, baina fedea ez da erabilgarria horien esanahia. Ala Subhanahu wa Ta'ala dio:
"Zein esan nahi du: Eta galdetzen baduzu: 'Who zerua eta lurra sortu Zalantzarik gabe esan izango dira: 'Allah' "[Luqman: 25].
Bere unbelievers unibertso honetan sinesten duela Creator bere bazkide ez dago, baina Jainkoaren arerioak, eta gurtza-en aliatuak Harekin egin dute. Rabb (erreguladorea eta sortzailea) bat da (bat) uste dute, baina uste dute, jainko asko. Beraz, Allah refuted sinesmena culto deitzen zaio Allah baino beste Bestalde, Jainkoa gurtu Bere Word bidez:
"Zein esan nahi du: Eta Allah (esan) beste babes hartzen dutenek: 'Ez ditugu gurtu bakarrik ekarriko dutela gurekin Jainkoa hurbil nahikoa." [Az-Zumar: 3].
Mushrikeen hitz dela La ilaha illallah-eskatzen zion gurtza errugabeen Allah Almighty baino lehen ezagutu. Musulmanen gehienak gaur egun, esaldi La ilaha illallah tayyibah interpretazio honekin: "Ez dago ez Rabb (sortzailea eta erreguladorea) Allah izan ezik". Hala ere, La ilaha illallah eta bere gurtza esateko Allah baino beste Allah gain gurtzen musulmana, eta, ondoren, zuen eta polytheists berean legelariak dira, outwardly Islam da, nahiz eta, esan zuen, La ilaha illallah lafazh delako, beraz, adierazpen hau zuen musulmana da eta lafazh en jaio zen.
Eta horretan sartzen dira, gure betebehar guztiak Islam predicador batasuna eta menda'wahkan froga defendatu behar duten ez dakit de La ilaha illallah non erori ezer La ilaha illallah urratzen dituela dioten esanahia. Unbelievers bezala, zen errezeloa La ilaha illallah esaten delako, eta beraz, ez zen musulmana, jaiotzez eta mentalki.Musulmanen gehiengo gaur egun, musulmanak dira,, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam delako esan zuen:
"Hau da: esan badute (La ilaha illallah), eta, ondoren, ohorea eta jabetza me esna bere eskubidea dute, eta haien kalkulu, Allah Subhanahu wa Ta'ala izan ezik". Eta] Saheeh hadeeth Al-Bukhari (25) eta beste toki batzuetan kontatua, eta musulmana (22), eta askoz gehiago, Ibn 'Umar anhum hadeeth from]
Beraz, hitz bat dela, oso gutxitan izan zen izarrekin zidan, hain zuzen ere esango dut: Ziurrenik Izan the du musulmanen gehienak gaur egun ez da da arabiarrek-egoera, oro har, ezjakintasuna-lehenengo aldia da baino okerrago, la frase tahyyibah honen esanahia Gaizki ulertu, pertsona delako Arabiar polytheists, lehen ulertzeko de La ilaha illallah esanahia, baina ez dute mengimaninya. Musulmanen gehienek ez dute uste zerbait bitartean diote, esaten dute: 'La ilaha illallah', baina ez dute benetan sinesten-in-esanahia. (Hilobi gurtzen dute, sakrifizio slaughtering Allah baino beste, hildako pertsona otoitz, hau da errealitatea eta zer den uste dutenek Shi'ite rafidhah, shufiyah, eta, beste tariqa jarraitzaile izaera hilerriaren eta leku shirk eta, eta beristighatsah (laguntza) inguruan circumambulate pertsona leiala eta (name) leiala pertsonak dira, eutsi direla irmoki) sinesmen zin-erromeria.
Beraz, uste esaldi honi buruz benetan horiek Tawheed deituz, eta horien esanahia azaltzeko labur-labur haren predicador musulmanen lehen betebeharra. Gero, Jainkoaren eta stuff guztiak mengikhlaskan gurtza hau tayyibah kosekuensi esaldi ondorioak zehaztuz, Allah Almighty kontatzen hitz idolaters du, dela
"Hau da: ez dugu gurtu hauek bakarrik lortu dutela Jainkoaren hurbilago gure itxi nahikoa". [Az-Zumar: 3]
Jainkoak egindako, gurtza Jainkoaren, La ilaha illallah tayyibah esaldi infidelity egiteko bideratuta beste bakoitzaren.
Beraz, gaur egun ez dagoela bere ahalegin bildu eta batu musulmanak ontzi batean, gero utzi bere errorea eta ez tayyibah ulertu esaldi hau erabilgarritasuna ez da esaten dut, beraz, ez da berriz ere onuragarria da, batez ere, hemendik aurrera munduko! .
Da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam hitz ezagutzen dugu
"Norabidea: edonor hil eta ez dela jainkoa ez testified zuen, baina Allah eskubidea bere bihotza zintzotasun gurtzen behar du, Jainkoa debekatzeko bere gorputza Hell" narrazioa beste: "Gero, zerura egingo du joan". [Saheeh Hadith, Ahmad (5/236), Ibn Hibban (4) Zawa'id kontatua eta saheeh gisa klaserik al-Saheehah al-Albaani (3355)].
Ondoren, zintzotasun tayyibah Heaven bermatuta duten aztertzeko duten pertsona izan daiteke. Allaah ere lehen aldiz jaso esaten ondoren. Tayyibah aurka benetako fedea esaldi hau sinesten duten, eta, ondoren, agian, eskriturak immoral eta bekatuak konpromisoa oinarritzen zuen diadzab, baina azkenean bertan bueltan da Heaven.
Eta alderantziz Edozeinek monoteismo zen bere hizkuntza aztertzeko, fede hori ez du ez bere bihotza sartu sartu, eta ez ez du ematen aurrerantzean du prestazioa edozein, batzuetan, nahiz eta eman zion du munduko prestazioa borrokatu eta hil kesalamatan-inprimakia da, la babespean zuen bizi bada Musulmanek duten indarra eta boterea. BIZITZA bezala, ez du ematen zion prestazioa txikienak izan ezik:
[1], izan zen esaten, eta bere esanahia ulertzen.[2] esanahi hori uste du, ulertzea bakarrik nahikoa ez dagoelako, baina fedea behar dute zer egin zuen hitz egiten.
Susmoa dut hori gai honen gizon gehien utzikeria! Hau da, ulertzeko ez da behar duen fede-k lagunduta susmoa dute. Izan ere bi gauza horiek (hau da, ulermena eta fedea) bakoitzean elkarren tandem izan behar da beraz, sinestuna izan zen. Hori da juduen eta kristauen Eskritura gehienak ezagutzen, Muhammad sallallaahu alaihi wa sallam benetako apostolu bat izan zen, bere apostolu eta profeta gisa aitortzea delako, baina beren ezagutza da Allah Almighty duela mempersaksikannya Bere hitza.
"Horrek esan nahi du: dute (judutarrak eta Nassara Ahl-ul-book) bazekien zion (Muhammad) beren seme-alabak bezala ezagutzen dute ...." [Al-Baqarah: 146 eta Al-`am: 20]
Hala eta guztiz ere, ezagutza hori ez da mesede horiek guztiak!Zergatik? Condone ez dutelako ezer aitortzen da bere sallallaahu 'alaihi wa sallam nubuwah bat (Prophethood) eta minutu (apostolado). Beraz, fedea ma'rifah (ezagutza) by behar da lehen aipatu dugun bezala. Eta ez da nahikoa soilik ezagutza, fedea eta obedientzia lagunduta gabe, Al-Maula Jalla, WA 'ala Qur'an da esaten duelako:
"Horrek esan nahi du: Beraz, ezagutzen ez dela, baina jainko ez Allah gurtzen da eskubidea du, eta barkamena beg zure bekatuak ......." [Muhammad: 19].
Ondorioz, musulmana La ilaha oral con illallah esan nahi badu, eta, ondoren, horien artean, besteak beste zuen esaldi tayyibah labur-labur, zehatz-mehatz beranduago ezagutza. Beraz, ez daki bada zuen, justifikatu eta sinesten, ondoren, bertute eduki behar dela aipatu dut lehenago, zehatz-mehatz cue da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam hitz barne hadiths en aipatu bezala, merezi zuen:
"Norabidea: Denbora esan zuen La ilaha illallah, eta ondoren zion prestazioa, nahiz eta bere denbora bat egun". [Saheeh Hadith.Saheeh gisa klaserik al-Albaani al-As-Linaje Saheehah (1932), eta Al Sa'id-A'rabi Atxikia zuen Mu'jamnya, eta Abu Al-Hidayah Nu'aim (5/46) eta Mu Thabrani, 'at Al-Ausath (6533), eta daia, Hadith Abu Hurayrah de]
Hau da: esaldi-tayyibah horiek bere esanahia ezagutu ondoren, Hell in betikotasunaren zuen lifesaver izango litzateke. Dugu irmoki itsasten dira kontuan errepikatu dut.
, Hau eta esaldi amaitzean tayyibah forma pecadores ona eskriturak guztiak ikusteko eta utzi egiten ez ondorio izan liteke, baina garrantzitsuak shirk zen gorde eta bete du zer eskatzen ari da, eta eskatutako baldintzak eskriturak gibel fede eta eskriturak Zahir / jaiotza, ijtihad ikerle batzuen arabera, kasu honetan ez da eztabaidatzeko leku ez diren xehetasunak dira hemen (hau da aqeedah leiala batzuk, eta hau da gure mugaketa eta Murji'a Khawarij). Da izan zen, Allah borondate azpian zuen, agian lehen immorality-immorality bueltan edo betebeharrak ahaztu zuela, eta, ondoren, esaldi tayyibah hau gorde zion edo barkatzen zion, Jainkoaren eta Haren aintza opari bat egin zuen Hell joan zuen.Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam, alegia, hitzen esanahia hau da:
Norabidea: Denbora esan zuen La ilaha illallah, gero hitz the zion duela it mesederako izango da ere bat, bere garaiko Egun "[Sahih Hadith saheeh gisa klaserik al--bezala Linaje Saheehah (1932) al-Albaani, eta Atxikia to Sa'id zuen Al- Mu'jamnya A'rabi, eta Abu Al-Hidayah Nu'aim (5/46) eta Thabrani Mu `jam Al-Ausath (6533), eta, Abu Hurayrah hadeeth]
Da hitz La ilaha Illaallah da bere hizkuntza utter baina ez ez da bere esanahia ulertzeko, edo ulertzeko bere esanahia, baina ez du ez esanahi hori uste bezala, ez du ez eman zion aurrerantzean du mesedetan, nahiz eta hitzen munduan ez da oraindik erabilgarria lege islamikoa azpian da bizi bada.
Beraz, ez dago Garaipena to monoteismo proselytizing guztiak gizartearen edo talde musulmanen maila duten dira errealak eta serio zer da, guztiak edo talde the Islamic, hain zuzen bat islamiar gizartearen burutzeko gehienen eta by ezartzea izeneko lortzeko to saiatzen fokua izan beharko Islamiar herrialdeetako legeak lurraren bazter guztietan Islamiar betearazi dela agerian Jainkoaren legea edozein ez da araua.
Talde hauek ez dira seguru asko adostu dute helburu konturatzen eta saiatu serio, baina lo que se ha da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam hasi zen, helburu hori errealitate bihur daiteke hasteko.
[Book-At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Tawhid edizioak Indonesia, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 16-26, Dar al-Zaharra argitaratu, itzultzaile Fariq Gasim Anuz Kopiatutako]


Aurkezpena: At Tawhid Islamiar Du'atal Awwalan Bai


AT YA AWWALAN DU'ATAL islam Tawhid [Monoteismo, Lehentasun eta Main]
Goraipatzeko izan Ala, ostalarien Jauna. Maiatzaren Profeta Muhammad haren otoitzak eta agurrak bideratua, familia, lagunak eta bere jarraitzaile mantendu.
Ekiteko bidea Salafush Salih musulmanean bakoitzean behar da, Jainkoaren hitza bezala.
Norabidea: Eta hori (dugu aginduz), zuzen bide bat da, eta, beraz, jarraitu du, eta ez kale (besteak beste) jarraitu? [Al-Anam: 153]
Ordena bizitzako errealitateak, erlijio berezitasunak musulmanen artean aurkitzen dira. Urruntzen ari dira Islam irakaspenak horrela nahasmena eta indecision bizi dira. Gehiago nahastu pentsamendu eta ezjakintasuna irakaspenak aplikatzen saiatzen erlijioa eta bizitza oker arazoa irtenbide bat bilatzen saiatuko dira. Beraz, ondorioz sekta asko eta erreka atributu hutsegitea beren irakaspenak Al-Quran: eta Sunnah bat zeuden. Beraz, beren baldintzak ez dira askoz ezberdina da Paganos, Jainkoaren hitz bezala kontatua.
Horrek esan nahi du: Eta ez dutenentzat ascribe Jainkoa, hau da, zatitzea da, beren erlijioa eta klase batzuk bilakatu ziren pertsonen artean, besteak beste. Talde bakoitzak bere klasean zer da pozik?[Ar-Rum: 31-32]
Bizi-maila ideal oso gutxitan lortu dugu musulmana ulertzeko Salafush Salih, pertsonal eta zenbaitetan aqeedah Salafush Salih aurka portaera eta pentsamendua ereduak hainbat irregulartasun aurpegiak zuen arazoei bateratzeko.
Pertsonak ere kasu bat ez da ona izan onena belaunaldi buruz gabe, sinesmena eta erlijioa Gaia bereziki.
Guztiak lekuko izan gara musulmanak, erretiro egoera batean bizi da eta bizitzaren arlo guztietan jaitsi da, eta are to nadir. Baina ez da posible berriro berreskuratzeko eta lasterketa garaile, fix Tawheed eta Aqeedah, sebagiamana hitz Muhammad Profeta sallallaahu alaihi wa sallam arazteko k izan ezik, egoera txarrean.
Horrek esan nahi du: zaude behi eta nekazaritza merkataritza eta animalia biltzeko eta Jihad utzi lanpetuta bada, Jainkoak egingo indartu humiliation eta ez duzu zure erlijioa (abjection) bereizita itzuli arte? [Abu Dawud Hadith Historia]
Beraz, Islam ezean batasuna lehentasuna berrikuspena integral bat, zientziaren beste adar batzuk ukatu gabe ez da konponbiderik onena da. Uste dugu arretaz bada jendea, bere monoteismo ezagutza oso baxua izan zen, nahiz eta gehienak oraindik ez ulertu eta esanahia eta esaldiak Shahadah La ilaha illallah ondorioak.Horietako asko karga ez duten arau-hauste eta baliogabetzeko sayahadah konpromisoa hartzen du, bai polytheism, sakonenaheresia eta sineskeria, errazena gauzak askoz txikiagoa eragiketak aurkituko dugu eta shirk-sakonenaheresia rampant musulmanen artean
Bereziki musulmanen bakoitzean to Predicadores behar entzun, batez ere liburuxka eta predikatzen Islam zabaltzeko musulmanen bakoitzak monoteismo gehienak oso premiazko (altua) eta oinarrizko egingo lehentasunak zehazteko. Bakarrik konturatu, monoteismo de esanahia, musulmanak elkarrekin etorri daiteke berriro eta aintza-bizi.
Nola egin dezaket musulmanak united ideologia eta aqeedah ulertzeko gaia bada oraindik ere ados. Ondoren, pertsona elkartu aqeedah style pertsona elkartu baino garrantzitsuagoa da, batasuna gehiago premiazko altxa baino, altxa line eta shirk-aqeedah sendo eta garbi bat, sakonenaheresia eta sineskeria gehiago komertzialetako botere forma guztiak gainetik konturatzen da.
Zorionez liburuxka hau gure kontzientzia hazten manhaj eta zuzena aqeedah eta gure iraganeko akatsak zuzentzeko, guztira itzultzeko gai izan zen.

InterpreteaGasim Fariq Anuz


MUKADDIMAH
Goraipatzeko Ala izan, Bera goraipatzeko dugu, laguntza, orientazioa, eta barkamena, eta aterpea bilatzen dugu Jainkoaren kepad gaiztoak gure dimentsio eta gure txarra eskriturak pleading.
Denbora zen Jainkoak emandako orientazioa, orduan ezer engainagarria izan daiteke. Eta duenak astray buru da Jainkoak, eta, ondoren, inork ez zion eman dezakete orientazioa. Kontuan dut lekuko ez dela, gurtzen jainkoari Ala bakarrik, harengan bazkide ez ezik eskubidea du. Eta lekuko I Muhammad Bere esklabo eta bere Messenger da.
Norabidea: O ye uste, beldur, Ala, serio eskubidea Piedad, eta thou wilt hori ez da hil baina musulmanean egoera batean? [Ali, Imran: 102]
Norabidea: O gizateria, bere beldurra Rabbmu, auto bakar bat sortu du, eta bere Jainkoaren, eta horren ordez, Jainkoaren, bai gizonen eta emakumeen hedatzeko askoz. Eta beldurra Allah, (erabilera), bere izena bakoitzean eskatzen duzun beste bakoitzean, eta (guardia) Silaturrahim. Harremana beste. Verily Ala beti eta begi? [Bat-Nisa: 1]
Esanahia dute: O ye uste, zure Jainkoaren beldur, eta hitz egokiak esaten, Ala egingo duzu eskriturak-eskriturak konpondu eta zure bekatuak barkatzen duzu. Eta whoso araberakoak Allah eta bere Apostolu, eta, ondoren, ziur asko lortu du garaipena handia? [Al-Ahzab: 70-71]
Baâdu WA.
Tratatu bat da da [1] bat oso handia prestazioa eta faidahnya arautuko pertsonak eta inteligentziaren da, bertan garaikidearen jakintsu bat erantzuna dauka delako, hain zuzen Sheikh Muhammad Al-Albani Nashiruddin baliteke Jainkoaren dute errukia eta ematen (gure) ezagutza-prestazioa. Tratatu honetan duten ghirah (spirit) Islam erlijioa pertsonen artean garatu duen galdera bat erantzun zuen, gau eta egun, galdera hau eta bere bihotz pentsatzen anxious dira harekin egin ziren lanpetuta, core galdera da:
Zer da berpiztea lortzeko musulmanen joateko bidea? Eta zer bide horiek hartu behar dira, eta horrela, Allah ahalmena ematen dion, eta leku egokia dianatara beste herrien jartzea?
Beraz, Al-Allamah Al-Albani dezake Jainkoak ematen du (gurekin), bere zientzia-prestazioa erantzun galdera hau guztiz argi eta garbi sentitu zen delako pertsona benetan erantzun hau behar,, birbana beharrezkoa sentitu genuen.
Allah Subhanahu wa Taala otoitz I tratatu hau erabilgarria izan daiteke, eta ahal izango du Allah orientazioa emateko musulmanen zer maitatua da eta diridhaiNya bidean. Verily gehienak Eskuzabala eta Majestic da.

Dar-Nabawi bat Hadyi
[At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Indonesia Tawhid edizioak, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-, Albani Nashiruddin, V-4, Dar-al-Zaharra, translator Fariq Gasim Anuz argitaratutako liburua Kopiatutako]_________Kontuan izan Foote.[1] tratatu hau jatorriz grabatutako zinta, eta ondoren idatzi zuen, eta As-Salafi argitaratutako aldizkaria No. 4 Th 1419H
Derrigorrezko Eman Arreta metodoa erlijiosoak eta Apostoluen preemptively Tawheed bezala

ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


GalderaNoble Shaykh musulmanak bizi gaur egun, ezjakintasuna fedearen sinesmen eta beste gai materia, bai eta ulertzeko metodologia eta praktika Islam zati bat errealitate latza buruz badakizu, dudarik gabe. Bereziki, gaur egun, munduko hainbat lekutan proselytizing Islamiar hedapena ez dela jada, aqeedah eta manhaj lehen belaunaldia izan dela gai belaunaldi onena ekarri arabera.
Zalantzarik gabe, hain zuzen, duela goratuko eta mingarriak ghirah (spirit) zintzoak dira, eta kalteak konpontzeko eta aldatzeko prest.Bakarrik datoz bat, beren ulermena aqeedah eta badakizu manhaj-diferentziak eragindako fenomeno hori konpontzen modu dute, hainbat mugimendu eta kongregazioa-kongregazioa Islamiar nor aldarrikatu zuzena izan Hizbiyyah musulmanak hamarkadatan sorrera urte, baina elkarrekin ez dute lortu, nahiz eta mugimendu horiek eragin slanders horiek eta ezbeharren befalls handi bat erori dira, delako manhaj manhaj-Qaeda eta beren aqeedah menyelisihi komandoa apostoluak sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta ezer ezekarritako bere sallallaahu 'alaihi wa, kasu horretan, hau musulmanen nahasmena eta batez ere bere mingotsa errealitate hori gainditzeko irtenbideak gazte formularioa eragin handia uzten sallam.
A musulmanean predicador duten manhaj nubuwwah da cling eta nork sinesten eta lagunak eta jakintsu Islamiar artean tabi'in ondo ulertzeko adibidea jarraitu bidea jarraitu sentitzen da duen zuen oso handiak agintaldi bat egitea errealitate hau aurpegia en eta zuzenaedo akabera parte hartzeko.
Beraz, zer da zure mugimendu horiek eta kongregazioa jarraitzaile aholkularitza, kongregazioa da.?
Eta zer onuragarria da, eta gertaera hau konpontzeko irtenbide bat zeraman.?
Eta nola musulmana erantzukizuna hau izan daiteke Almighty Allah baino lehen Epaiketaren eguna.?
Erantzun.Zer da, batez ere hain zuzen ere, musulmanen egoeraren galdera da aipatu konexioa, orduan esaten dugu: Seguru asko hau da ez bat mingarriak errealitatea da arabiarrek-baldintzak ignorancia de egunetan da noiz den Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam horiek bidali baino okerragoa da, Islamaren mezua da ondorioz Gurekin eta perfekzioa, eta Al-Haq (egia) existitzen dira, norabideak ematea eta jendea gonbidatzen Islam taldeen existentzia arteko terminoetan aqeedah, gurtza, moralaren eta manhaj-zuzena da.Ukaezina Izan da denbora Izan ere, musulman talde gehienak gaur egun! Bezala ezjakintasuna arabiarren.
Irtenbidea Profeta sallallaahu inoiz hartu alaihi, wa sallam eta medikuntza, Profeta sallallaahu behin erabiltzen droga bat bezalakoa da-'alaihi wa sallam izarrekin da bidea: Ondorioz, esaten dugu. Profeta ha sido bezala lehen ezjakintasuna da tratatzeko, gero da'wah Islamiar interpretatzailea uneko du error giza unfamiliarity LAA ilaha illallah esanahia luzatu behar, eta modu bat aurkitu behar izarrekin da latza errealitatea hit horien tratamendua eta modu izarrekin bidaia Allaah de Messenger da'alaihi wa sallam. Eta, horrela, esanahia argi dago denean begiratu Allah Almighty hitza dugu.
"Zein esan nahi du: Verily ez du (self) Messenger. Allah bat zuretzat rol eredu ona () pertsonak espero (grazia) Jainkoaren eta Piztuera Eguna (helduera) eta Ala askoz izan da." [Al-Ahzab: 21]
, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam soluzioak eskaintzen musulmanen mundu modernoaren arazo guztiak edozein momentutan eta baldintza zeregina eredu ona da. Hau da, zer behar du zer da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam dugu hasi Gurekin hasteko, que ha sido, musulmanen Aqeedah hasita kaltetuta guztiak fix ezer lehena da. Eta bigarrena bere gurtza da.Eta hirugarren bere moralaren da. Sekuentzia bereizketa ez zen beste bakoitzaren kasuan, esan nahi dut, esan nahi du, garrantzitsuena, eta ondoren, garrantzitsua baino lehen, eta hurrengo jarriz!. Baina, zer nahi dut musulmanen arreta handia eta larria gaietan batez ere bila.
Eta zer esan nahi musulmanen I, proselytizing edo zehazkiago dira, horien artean jakintsu da, interpretatzailea da da da da beraz Penagarria delako musulman guztietan duen da orain erraza izenburu bat lortu nahi predicador bat, nahiz eta sorely ari dira zientziaren alorrean falta. Nahiz eta bere kabuz bere burua koroatu Islamaren predicador gisa. Gogorarazten dugu ezaguna bada, arau-dut ez esaten diren arauak, ikerle artean ezagun egin, nahiz eta oso ezagunak ulertzeko gizon guztien artean, araua da:
"Norabidea: ez duten pertsonak, ezin da eman."
Gero jakin ahal izango dugu ez dagoela, musulmanek talde handi bat da, milioika irits daiteke kopurua, ezaguna bada hitz: predicador ondoren, pertsona haien aldera piztu da. Zer esan nahi kongregazioa edo sermoiak proselytizing kongregazioa da. Aldi berean, horietako gehienak Allah Almighty dira.
"Norabidea: Baina jende gehienak ez daki" [al-A'raaf: 187].
Beren metodoak proselytizing bezala ezagutzen dituzte erabat aktibatuta kanpoan nagusian arreta lehen edo arestian aipatutako gaien artean Gaia garrantzitsuena,, ie aqeedah, gurtza eta moraltasuna. Eta aqeedah, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam berarekin hasi zen, nahiz eta, aqeedah hau ondorengo profeta guztiak zuzentzeko uko dute. Ala Subhanahu wa Ta'ala esan du.
"Zein du: Eta mezulariak verily bidaliko dugu nazio bakoitzean (aldarrikatzen):" Kultu Allah (bakarrik), eta Evil ateratzen "[bat-Nahl: 36].
Gai honetan interesik ez dute eta Islamaren oinarrietako lehenengo zutabe ditu, bezala ezagutzen du musulmanen-guztiak. Apostoluen apostolu lehen noble Noah 'alaihis sallam sinesmena materia ia mila urte gonbidatua izan da. Eta hori guztia ezagutzen Shari'a aurreko Shari'a horretan ez dira lege zeremonia eta muamalah-xehetasunak bezala ezaguna da gure erlijioa, gure erlijioa, erlijio Shari'a Shari'a erlijio azken delako. Guztira, Noah 'alaihis sallam mantendu gonbidatzen ditu bere herriaren eta 950 urte igaro ere bere arreta osoa, to Tawheed Da'wah. Hala eta guztiz ere, bere proselytizing ezetsi du, bere herriaren Qur'an den bezala deskribatu.
"Zein esan nahi du: Eta esaten dute: 'Ez inoiz utzi duzu (gurtza), jainko eta ez inoiz utzi behar duzu (gurtza) Wadd, eta ez Suwaa', Yaghuts, Ya'uq eta Nasr". [Nuh: 23].
Honek argi eta garbi erakusten du garrantzitsuena gauza, Islamaren Predicadores by lehenetsi diren monoteismo proselytizing. Eta hau, Allah Subhanahu wa Ta'ala hitzaren esanahia da.
"Horrek esan nahi du: Beraz, ezagutu, hau da, hain zuzen ere, jainkoa ez dago (eskubidea gurtzen behar), baina Allah".[Muhammad: 19]
--Horrela Profeta sallallaahu 'Sunnah alaihi wa praktika eta irakaskuntza sallam. Bere eskriturak, beraz beharrik ez eztabaidatzen da, zeren eta da'wah Makkah eskriturak bere herriaren aldetik mugatuta Allah gurtzen bakarrik, harengan bazkide ez, Profeta sallallaahu-'alaihi wa sallam menda'wahi aldi.
Bitartean irakaskuntza dagokionez, kontatua anhu Allaah Ash-Shahihain, Anas bin Malik hadeeth aipatu. , Profeta sallallaahu alaihi wa sallam bidaliko Muadh Yemen, esan zuen.
"Horrek esan nahi du: Lehenik eta behin, horien deitu behar duzu pesaksian eskubiderik ez gurtzen jainkoari, Allah bakarrik izan ezik, eta, ondoren, mentaatimu da baldin badute ..... eta abar amaiera arte hadith da [Sahih Hadith Al-Bukhari-k kontatua. (1395) eta beste toki, eta musulmana (19), Abu daude (1584), At Tirmidhi (625), guztiak, Ibn Abbas Allaah anhu hadeeth from]
Hadith hau izan da ezaguna eta ospetsua, Insha Allah.
Hala bada, da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam du bere laguntzaile zein berak duen da'wah to tawheed hasitako hastea agindu zuen.
Zalantzarik gabe daudela arabiarren arteko desberdintasunak erraldoia idolaters ziren beren hizkuntza kontatzen, arabiarren-gehienak dira musulmanean orain ulertu izan ziren. Musulmanean arabiar jendeak gaur egun ez da behar dira haren izeneko esan: LAA ilaha illallah, credo LAA ilaha illallah esan dutenak dira delako, emaria eta beren sinesmen desberdinak izan arren. Guztiak esaten dute LAA ilaha illallah, baina gehiago ulertzen, esaldi tayyibah honen esanahia benetan behar dute. Eta diferentzia hau, arabiarrek funtsezko ezberdintasuna lehen harro, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam izeneko horien, LAA ilaha illallah esateko, Al-Qur'anul Azhim deskribatzen [1] zirela da. Zergatik dira? Harro dute. Ez ulertzen dute LAA ilaha illallah esanahia dela da behar duten dute ez egiteko arerioak Jainkoaren delako, eta duela ez dute Allah izan ezik gurtzeko, antzina Jainkoak selian gurtzen, berriz, dute guztiak, on deitzen dute Allah, beristighatsah (laguntza) gain Allah baino beste are gehiago, Allah baino beste nadzar Gaia, Allah baino beste bertawasul Allah baino beste sakrifizio slaughtering eta Allah baino arbitrate, eta abar.
Bide da shirk paganism ezagutzen da, eta horien arabera praktikatzen dakite LAA ilaha illallah tayyibah arabiera hizkuntza esaldi ondorioen artean, gai hauek guztiak errugabea izan behar dutela,, gisa, LAA ilaha illallah esanahia aurka bitartean.
[Book-At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Tawhid edizioak Indonesia, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 5-15, Dar-al-Zaharra, translator Fariq Gasim Anuz argitaratutako Kopiatutako]_________Kontuan izan Foote.[1] hinted du Allah Subhanahu wa Ta'ala hitz Ash-Shaffat gutuna zen: "esan nahi du: Izan ere dute, aldez aurretik kontatu badira: LAA ilaha illallah (Ez da jainkoa ez baina Allah eskubidea du gurtzen dira nahi du),, harro dute eta esaten : 'Ez dute benetan gure jainkoak utzi behar izan dugu poeta ero bat delako "? [Ash-Shaffat: 35-36]
Derrigorrezko On musulman orok Jainkoaren Legea aplikatuz, alderdi guztietan gaitasun arabera
ALDERDI GUZTIETAN lifes musulmanean Jainkoak bere ahalmena arabera APLIKATUZ LEGEA bakoitzean derrigorrezkoak.

ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin





Musulmanean behin of Duty bere gaitasuna arabera karitatea da, Ala ez zama arabera ahalmena izan ezik pertsona bat. Defendatu batasuna eta benetako gurtza ez da zertan Daulah Islamiyah lagunduak herrialde zer Allah agerian arbitrate ez dutela betearazi, Jainkoaren legea lehen lortu behar delako behar zen batasuna ezartzea. Eta zalantzarik gabe, berariazko gai batzuk gertatu badira, hain zuzen uzlah (erbestea) nahastu baino hobea da, beraz, exilio bailara urruneko edo toki musulmana, eta zuen gurtzen, bere Jauna, krimena giza bizirik zion, eta delitua bera gizakiarentzat.Kasu honetan daude hadiths dela oso, jatorri juridikoa nahiz eta,, Ibn Umar 'anhuma hadeeth jasotako.
"Norabidea: sinesten duten pertsonak eta gaixoak beren delituak fededun den ez duten lortu zehar pertsonekin eta ezin itxoin beren krimena baino hobeto nahastu" [1]
Horrela, Daulah Islamiyah-ez dago zalantzarik-, lurrean Jainkoaren legeak, eta ez helmuga bat betearazteko modu bat bezala.
Eta barne hartzen ditu, Predicadores da gehienetan gauza harrigarri bat gertatu da: arreta ematen diete gai inplementatu behar ez diren gaietan utzi eta betebeharra erraza da horiek egiteko! Hori beren desioen aurka Jihad da, predicador musulman bat eman ziona bere bere hitzak duten jarraitzaile testamentuan esan zuen:
"Horrek esan nahi du: Betearazi, zure dimentsio in daulah Islamiar, lurra duzu daulah Islamiar tentea izango du".
Aldi berean izan arren, bere jarraitzaile gehienak aurkitu dugu menyelisihi izango da, da bere proselytizing gailurra da Allah Almighty Oneness legearen arabera egiten dute, eta deitu dute ospetsuaren arabera: "Al-Hakimiyah Jainkoaren". Zalantzarik gabe, legeak to Allah baino ez berea dela, ez Harekin bazkide edo termino beste. Hala eta guztiz ere, horietako batzuk Islam eskolak lau puntu honetan, eta ekarri zion, As-Sunnah dira, argia eta benetakoa ikastetxe dogmática diren pertsonen, esan zuen: "madzhabku urratzen". Beraz, non da egia zer Allah bidali behera sunnah du ondorengo terminoetan arbitrate? Eta horien artean dira dutenentzat gurtzen. Allah jarraipena tarikat tarikat shufiah artean aurkitu!. Beraz, egia da zer Allah bidali behera in terms of monoteismo arbitrate?! Beraz, eskatzen duten beste batzuk zein ez beraiek eskatzen.
Izan ere, zuretzat gauza oso erraza bat barne legeak aplikatu behar zer Allah bidali behera aqeedah, gurtza, akhlakmu dagokionez, zure seme-alabek hezi etxean dagokionez, belimu saltzen dagokionez, barne hartzen da eta oso zaila da gauza bat, berriz, da duzuinposatu kendu edo bere lege gehienak ezer zer Allah agerian baino beste arbitrate en erregelak. Beraz, zergatik ez utzi gauza erraza eta zaila egin nahi duzu?
Honek erakusten du bi aukera bat, lehen hezkuntza eskasa eta orientazioa, aqeedah eskasa dela aukera bigarren horrek bultzatzen du gehiago arreta ordaindu behar horiek eta zer ez dezake dute DESOREKATU baino gehiago gertatuko da arreta ordaindu zer da oraindik Euren ahalmenen mugak barruan duen aukera da.
Une honetan, ez dut ikusi, baina berak busied tashfiyah eta tarbiyah eta giza menda'wahi-Egia aqeedah eta gurtza egiteko. Dena bakoitza bere muga arabera izan zen. Ala ez du zama, gaitasun arabera izan ezik pertsona bat. Alhamdulillah Rabbil 'alamin.
Otoitzak eta bakearen Muhammad gure Profeta sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta bere familiaren gainean izango da.

[Book-At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Tawhid edizioak Indonesia, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 52-56, Dar al-Zaharra argitaratu, itzultzaile Fariq Gasim Anuz Kopiatutako]_________Foote Oharra[1]. Saheeh hadeeth At-Tirmidhi (2507), Ibn Majah (4032), Al-Adabul Simplex (388), Ahmad (5/365), hadith Sheikh duen duen Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam laguntzaile den artean Al-Bukhari kontatua, eta saheeh gisa klaserik al-Saheehah al --Albaani (939)

Gonbidatzea proselytizing Saheeh Really ahaleginek lapurretan eta Iraunkorra behar duzu
Proselytizing saheeh NECESIDAD gonbitea Aqeedah, BENETAN LAN ETA IRAUNKORRA D
ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


Da'wah gizakiaren bihotzean ezarri monoteismo eta monoteismo gonbidatu behar ez dugun bertso bidez ahalbidetzen non hasieran egunetan xehetasunak gabe. Hau da, zeren lehen erraztasunez esaldiak arabiera, eta bigarrenak, berriz, ulertu ez aqeedah of terms of kalam zientzia eta zientziaren filosofia sortutako. Zuzen aqeedah aurka desbiderapen ez delako. Gure une honetan egoera ezberdina da musulmanen baldintzak egun hasieran. Beraz, ez, proselytizing bere gain hartu behar dugu egoera erraza da hasierako egunetan nahi aqeedah zuzendu zuen. Eta adibide honetan, bi pertsona ez dira elkarren aurka adibide bat hau itxi nahi dut, Jainkoaren prest, hau da:
Erraztasuna artean ezaguna denean laguntzaile entzun da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam hadith zuzenean, gero tabi'in entzun hadith zuzenean, lagunak ... Horrela duten testified Jainkoari hiru belaunaldi aurkituko dugu. Eta galdetzen dugu: han dagoenean hadith-zientzia izeneko zientzia da? Erantzuna "ez". Eta ez ote zen zientzia gela denean gertatzen izeneko zientzia Jarh ta'dil wa?Erantzuna "ez". Orain bezala, pertsona bat eduki behar du, bai fiskalak zientzia da zientzia, zientzia fard kifaya sartzen da. Gaur egun alim 'gai aurkituko hadeeth bat da saheeh edo da'eef zela.
Ondoren, enpresa ez da erraza gai hauek jotzen lagunei erraza, lagunak hartu zuten hadith gainerako lagunekin dute izan beren testigantza Allah Almighty ziurtaturik ... amaiera arte. Beraz, ez da oso erraza da, ez da erraza, argitasuna eta erabakia zientzia baliabide konfidantza aldetik gaur egungo zientzia. Beraz, arreta larria izan behar du arazo hau ados egon behar litzateke, gure inguruan arazo musulmanak gaur egun arazoa ez da non musulmanen belaunaldi lehenago da, ezpurutasunak aqidah alde arrazoi (partekatutako arabera ) arazoak-arazo eta zalantzazko, aditu-promised aqidah hainbat izen, Qur'an eta Sunnah beren pentsamendu arabera dei barne manhaj benetakoa eta egia desbideratu berrikuntzak zalantzazko eragin duten ascribe (self) kalam zientzia ezagutzen.
Eta ona da hemen zer jasotako buruz hadeeth batzuk, hala nola,, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam, aipatutako ghuraba zuen '(atzerriko pertsona), batzuk hadith, hadith, zuen aipatu dugu esan zuen:
"Horrek esan nahi du:" haien artean pertsona bat berrogeita hamar-ordaina 'dira (lankide) esan zuen (50 ordainsari), gurekin edo haiengandik, bai,, Allah de Messenger erantzun zuen:?'. Duzu '"[1]
Eta non alienazioa ez da aurreko belaunaldiek aldiz kasuan une honetan Islamaren alienazioa biltzen da. Zalantzarik gabe, alienazioa belaunaldi hasieran zehar argi garbi shirk eta tawheed eman orban guztiak, benetako fedearen benetako infidelity arteko arteko alienazioa da. Ni orain bezala musulmanen artean gertatu da beraiek arazoa da, horietako gehienak tauhidnya orban bete Shirk, atzean zion Allah baino beste gurtzen, eta fedea aitortu zuen.
Alderdi hauek behar da lehendabizi. Eta bigarrena, ez luke pertsona batzuk esaten: 'monoteismo-etapa, hau da, politikaren beste etapa mugitu behar gara ". Islamiar da'wah lehen eskuinera da'wah (ie proselytizing egia gonbidatzen) da ez delako egokitzea esan dezagun: "Arabiarrek eta Koran behera gure hizkuntza gara" Eta gogoan arabiarrek Une honetan arabiarrek 'Ajam beren hizkuntza ulertzen duten ezberdina da. Ondorioz horiek ihes beren Jaun eta beren Profeta Sunnah liburua.
Emandako garela arabiarrek eta dute Islamaren ulertzeko Egia da ulertzen, baina ez du ez eskatzen Izaki politiko eta giza mobilizatzeko to gurekin mugimendu politiko eta mantentzeko okupatu politikarekin horiek, baina orain bere betebeharra da berau Islam ulertu behar aqeedah, gurtza, muamalah , eta moralaren! Ez nago ziur gaur egun milioika pertsonek osatutako nazio bat da, Islam Islam egokian ulertzeko aqeedah, gurtza, moral eta terminoak ulertu eta, on hezi dira.

[Liburua Kopiatutako At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Indonesia Tawhid edizioak, Priorias Lehenengo eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 36-40, Dar al-Zaharra argitaratu,-translator Fariq Gasim Anuz]_________Foote Oharra[1]. [Saheeh Hadeeth: kontaturik ATH-Thabrani Mu'jam Al-Kabir (10/225) N º. 10 394,,: Ibn Mas'ud Allaah 'anhu hadeeth-. Eta hadith hau 'Uqbah bin Ghazwan Allaah-laguntzaile bat' en Al-Bazzar-k kontatutako anhu-hadeeth martiria du, Al-Zaqaid (7282). Eta hadeeth hau, halaber,, Abu Al-Khusyani Tsa'labah Allaah eta 'anhu Abu daude (4341) kontatzen hadeeth de la martir bat du. Eta saheeh gisa klaserik al-Saheehah al-Albaani (494)
source: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar