Rabu, 21 Maret 2012

Törvény zenét hallgatni és a dalok és a szappanoperákat néz a tévében az iszlámban


Törvény zenét hallgatni és a dalok és a szappanoperákat néz a tévében az iszlámban
ÁltalShaykh Muhammad bin Salih al-Uthaymeen



KérdésShaykh Muhammad bin Salih al-Uthaymeen megkérdezték: Mi legális zenét hallgatni és a dalokat? Milyen jogi nézni a szappanoperákat, amelyben ott van a dandy hölgy?
VálaszHallgassunk zenét és éneklést, és ez kétségtelenül Haram keharamannya. Azt narrátora a Társasági-és az igaz, hogy a dal salaf nőhet szívében a természet a képmutatás. Dalok közé tartozik, hogy a szavak nem hasznosak. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja.
"Ami azt jelenti: És a férfiak körében (vannak) az emberek, akik a szavakat, amelyek nem hasznosak félrevezetni (férfi) az útról Allah tudta nélkül, és az Isten útját a gúny. Ők lesznek a megalázó büntetés." [Luqman: 6]
Ibn Mas'ud értelmezésében ez a vers azt mondja: "Allah nem Isten más, ami azt jelentette, a dal".
Értelmezése egy barátja a bizonyíték és értelmezés szinten három értelmezését, mert alapvetően három értelmezéseket. Korán értelmezése a vers a Korán, a Korán értelmezése a hadíszt és a harmadik értelmezés a Korán és magyarázatokkal barátaival. Még a tudósok azt mondják, hogy a jogértelmezés van egy barátja Rafa "(tulajdonítják a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam). De az igazság az, hogy barátai nem rendelkeznek jogi értelmezését Rafa ", de valójában azok a legközelebb az igazsághoz.
Hallgassunk zenét és dalokat fog merülni egy figyelmeztetést a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadíszt.
"Jelentése: Lesz egy embert az én közösséget, hogy igazolja a házasságtörés, a selyem, a bor és a hangszereket."
Ez indokolja a házasságtörés, a bor, selyem és ő egy ember, aki nem használja a selyem, és megindokolja a hangszerek. [Hadísz Bukhari a hadíszt Abu Al-Malik Ash'ari vagy Abu Al-Amir Ash'ari]
Ennek alapján azt közvetíti a bátyám azt tanácsolta, hogy társait a muszlimokat, hogy elkerüljék a zenehallgatást és ne tévesszen meg néhány véleményt, kifejtve halal dalok és hangszerek, mert az érvek azt mondják, hogy a tiltott jellege a zene nagyon világos és egyértelmű. Bár nincs nő néz szappanoperákat tilos, mert ahhoz vezethet, hogy rágalmazás és csábította a nők. Az átlagos kár minden védőszentjének, bár nincsenek nők vagy a nők nem néznek a férfiak, mivel a legtöbb szappanoperák számára veszélyt a társadalomra, mind a viselkedés és erkölcsi.
Kérem Allaah tartani a muszlimok a bajokat, és javítsa a kormány a muszlimok, mert javítaná a jóságát a muszlimok. És Allaah tudja a legjobban.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Másolt a könyvből az Al-Al-Fatawa Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Indonézia kérdés Fatwa Fatwa nőkről, az író, Amin bin Yahya Al-Haq Darul Wazan Publishing. Fordító Amir Hamzah Fakhrudin]

Nasyid iszlám jog, nasyid

ÁltalShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin



KérdésShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin megkérdezte: Sok muzulmán fiatalok körében terjesztették nasyid szalagok, amelyeket az úgynevezett "1-Nasheed Islamiyyah". Hogy pontosan ezt a problémát?
VálaszHa egy-Nasheed nem kíséri hangszeren, akkor azt mondom: "alapvetően nem számít", feltéve, hogy e nasyid függetlenül bármilyen más megsértésének Shari'ah, mint a segítséget kérő más, mint Allah wa Subhanahu Ta'ala, a lény bertawassul , ezért is nem szabad használni szokás (a szövegértés,-pent), mert akkor viszont nemzedékek muzulmán olvasás, a tanulás és tükrözve a Book of Allah mindenható erősen ajánlott a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam egy saheeh hadeeth, a akivel beszélt.
"Jelentése: Azok, akik nem olvassák a Koránt, a felélénkít hangját, akkor ő nem a mi csoport." [Al-Bukhari Hadísz története nincs. 5023 és a muszlim nem. 232-234]
"Ez azt jelenti: Al-Korán olvasása és baguskanlah hang jött vele, mielőtt néhány elhamarkodott beérkezett válaszok (bér olvasmányok), és alig várom, hogy (a jutalom a másvilágon), majd olvassa a Koránt és felélénkít hang (MU) vele ".
Elvégre, aki a megfigyelt Bajtársak Allaah "anhum, ő nem fog a annasyid-annasyid az életükben, mert az a generáció, aki igazán és nem a generációs szórakoztató.
[Al-Ashaalah, 17. o. 70-71]
[Átmásolja a könyvet újra Shaykh Al-Albani életrajza rahimahullah reformátor iszlám és Hadísz szakértők a század. Mubarak bin Mahfudh alkotó Bamuallim Lc, Reader Publishers Imam Ash-Shafi'i]
Óvakodj a MUST-nasyid énekesek és megtiltotta a vérkeringést és Eladás Vásárlás
ÁltalShaykh bin Salih al-Fauzan Fauzan

Valami, ami megfelelőnek tartják, hogy létezik a szalagok tartalmazzák-Nasheed Nasheed kiemelkedő kórus a fiatalok körében, akik aktivisták nevezték iszlám iszlám Nasheed, hanem magában foglalja a dalt. És néha nasyid tartalmaz egy csábító hang, vásárokon értékesített szalagok mentén a Korán és a vallási prédikációkban.
Penamanaan iszlám Nasheed által Nasheed van megnevezve a hibás, mert az iszlám nem mensyariatkan nasyid számunkra. De a mi mensyariatkan Isten emlékezete, olvasni a Koránt, és tanulni hasznos ismereteket. Ami azt illeti, beleértve a vallás Nasheed (know-how), a szakemberek szufi eretnekség, vagyis az emberek, hogy ez egy hiábavaló, és a játék, mint a vallás. Bár így nasyid része a vallás tasyabbuh Nassara olyan emberekkel, akik a dalokat együtt, és ének részeként (imádat) vallás.
Így a kötelező (muszlimok), hogy óvakodjék nasyid, nasyid, valamint a tiltott tartalom azok tartalmáról és értékesített amellett, hogy a csúnya, amely megvívása rágalom indulatos lélek (kevesebb számítás), és vesd el a magot a széthúzás között a muszlimok.Emberek, akik elterjedt a nasyid néha azzal érveltek, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam soha nem hallott maga mellett a költészet, és élvezte, és állítsa be (készség) is.
Aztán így felelt: Hogy a versek, hogy az ő oldalán játszott sallallaahu "alaihi wa sallam nem énekelte a kórus, kedves, és nem hívják Nasheed Nasheed-Islami, de nem volt arab költészet, amely magában foglalja törvények és tamtsil ( permisalan) kijelölése a természet a hősiesség és a nagylelkűség.
A barátai csak azért, mert az ének jelentése tartalmaz. Ők elmondják költészet fárasztó munka közben sebagan, mint például a lakásépítési (mecset), éjjel, amikor a futó Safar (dzsihád). Tehát mit tett volt mutatni a képesség számos rebound (vers), különleges körülmények között (szeretem) ezt. Inkább, mint szolgálni, mint egy ág az oktatás és a propaganda! Mivel ez a valóság ma, amelyben a diákok ditalqin (képzett memorizálni) nasyid, nasyid, majd azt mondta, hogy egy nasyid, nasyid iszlám. Ez az aktus az eretnekség a vallásban. Ő volt a szúfi vallási eretnekség szakértők. Ők azok, akik nasyid, nasyid részeként elismert vallás.
Akkor azt kell figyelembe vennie lázadás, árulás van. Mert először is kezdett egy kicsit csúnya, és fokozatosan átalakult sok, ha azonnal nem számolták fel, amikor kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih al-Fauzan]
A neve NO-nasyid énekesek ISZLÁM Könyv Könyv-Salaf
Kérdés.Shaykh bin Salih al-Fauzan Fauzan megkérdezte: Ó, sejk, sokat beszélnek iszlám Nasheed. Vannak berfatwa teszi lehetővé. Mások azt mondják, hogy ő énekel, hanem szalagok. Hogyan látja?
VálaszElnevezése nem igaz. Ő az új nevet. Nem létezik elnevezési Nasheed Nasheed-Islami könyvében a Salaf és ahl-ul-ilmi hogy a véleménye számít. És kellett arról, hogy a sufilah nasyid, nasyid teszi, mint a vallás, és ez az, amit úgy hívnak: "azonos" (a dal).
A korunkban, amikor sok új csoportok és pártok, majd minden csoportnak van egy nasyid amely ösztönzi a szellem az idők hívnak nasyid, nasyid Islami. Ez az elnevezés nem igaz. És nem szabad szedni ezt nasyid, nasyid és terjesztett az emberek között. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol. 1632, 7-11 Dátum-1416H]
[Másolt az Al-Furqan magazin, Issue 06 év IV. Kiadó Lajnah Ma'had Al-Furqan Da'wah, cím Maktabah Ma'had Al-Furqan, Gresik, Kelet-Jáva Srowo Sidayu]
Nasyid JOGI vagy dalokat, hogy az iszlám lélegzet

ÁltalLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Tudományos IFTA.


KérdésLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Tudományos IFTA megkérdezte: Tudjuk, hogy a tiltott jellege a dal vagy dalok formájában létezett, hogy ebben az időben, mert tartalmazza a szavakat a szemrehányás és más beszédek, amelyek nem tartalmazzák a várható előnyöket , míg a fiatal muszlimok vagyunk, akiknek szíve világít a fény Isten igazságának, hogy meg kell változtatni a szokás.Ezért úgy döntünk, hogy hallgatni a dalokat lélegezni iszlám amelyek a viharos szellem, együttérzés, stb, hogy növelheti a szellem és a szimpátia. Singers, vagy a dalok lélegezni iszlám egy sor verset a költészet, hogy a HUM a prédikátorok az iszlám (az Isten adjon erőt nekik) fejezik ki olyan hangon költemény "Brother" melléktermékek rahimahullah Quthub-Sayyid. Mi a törvény a tiszta levegőt dalok az iszlám, amely tartalmazta a buzdító szavakat és a rokonszenv, prédikátorok által kiejtett a jelenlegi vagy az elmúlt időkben, ahol a dalok ábrázolják az iszlám, és felkéri a közönséget, hogy Az iszlám.
Nem baj, hallgatni a dalokat Nasheed, vagy iszlám lélegzetet, amikor az ének kísérte a hangot tambourines (dob)? Az egész az én korlátozott ismeretekkel rendelkeznek, hallottam, hogy a Messenger Shollallahu "alaihi wa sallam, hogy a muszlimok, hogy megverte a dobot a előestéjén az esküvő, míg a dob olyan eszköz, amely nem különbözik más eszközökkel? Kérjük, magyarázatokat, és utasításokat adjon Isten.
VálaszFatwa ügynökség írja az alábbiak szerint: Igazad van azt mondani, hogy a dalok, hogy alakú mai döntés azért jogellenes, mert olyan szavakat tartalmaz, amelyek elítélendő, és nincs jóság benne, és még inkább dicsőít vágy és a szexuális vonzalom, amely felkéri a hallgatókat, hogy ne finom. Allah is mutatják nekünk az utat diridlaiNya. Meg tudod változtatni a szokott hallgatni az ilyen dalokat dalok Nasheed vagy a légzési az iszlám, mert arra ott van a bölcsesség, és figyelmeztető példa (ibrah), hogy lángra lobbant a vallásos szellem és ghirah, együttérzést váltanak ki, penjauhan magukat minden formájától szokásait. Ő fellebbezésnek idézik az énekes és a hallgató lelkét annak érdekében, hogy kényszerítse az engedelmességet Allah Subhanahu Wa Ta'ala,,, változtassa meg a engedetlenség és rendelkezések megsértését a védelmére és a saría dzsihád útját.
De nem szabad tenni, mint egy kötelező nasyid magának és mint szokás, csak bizonyos időpontokban kelt, amikor szükség van rá hhal, mint esküvők, megváltás az utazás előtt, ahogy Allah (dzsihád), illetve az ilyen események Ezek az énekesek is énekelték, hogy felidézze a szellem jót cselekedjen, amikor az emberek nem izgatott, és veszítse el a lelket. Szintén idején a lélek hajtott, hogy nem rossz, majd nasyid dalok Islami vagy lehet énekelni, hogy megakadályozzák a gonosz.
De valaki jobb elkerülni azokat a dolgokat, hogy vitte a bajokat, ha elolvassa a Koránt, emlékezve Allah és a gyakorlatban a hadiths a próféta, mert biztosan ez tisztább és tisztább a lélek, valamint további erősítése és megnyugtatják a májat, mint az Isten szavát .
"Jelentése: Ő küldi le a legjobb szó (pl.) egy hasonló Korán (a minősége a versek) újra és újra, megrázva a bőrt ezért azoknak, akik félnek az Urat, akkor nyugodt bőrt és a szívet most meg kell emlékezni Isten. Isten utasításait, a könyvvel, Ő kivezeti akit akar. És aki Allah félrevezette, akkor nincs, aki adott neki utasításokat. " [AZ-Zumar: 23]
Egy másik versben Allah mondja.
"Jelentése: Azok, akik hisznek, és akiknek szívét találja elégedettség az emléke Allah. Ne feledd, csak az emléke Allah nem találják szívek megelégedésére. Azok, akik hisznek, és végre jó cselekedetek, azok boldogságot és jó helyre újra." [Ar-Ra'd: 28-29]
Ez volt a szokás, hogy a barátok menjadikah a Korán és a segítőik Sunnah gépies, tanulni és gyakorolni azt. Ezen kívül is van egy nasyid, nasyid és énekelni őket, mivel mondani az árokásás árkok, mecsetek építése és ahogy fej melletti csata (dzsihád), vagy más alkalmakkor, amikor szükség van rá, anélkül, hogy a dalt, szimbólumok vagy szlogenek, hanem csak arra szolgálnak, mint a morál és a nyomásfokozó pengobar őket.
Míg a dob és a többi hangszer nem használható kísérő nasyid, nasyid mint a próféta-wa-Shollallaahu'alaihi sallam és társait nem csináltam ezt. Allah is megmutatni az egyenes út. Üdvözlet és áldás Muhammad és lehet bízni a családjával és barátaival.
[Fatawa Islamiyah, az al-Lajnah ad-Da'imah, 4/532-534]
[Átmásolja a könyv az al-kőris-Fi Fatawa Syar'iyyah Masa'il Al-al-Fatawa Ulama Ashriyyah Min Balad Al-Haram Al-Khalid Al-zeneszerző Jurasiy, Issue Fatwa Fatwa Utolsó Indonézia, Dar ul Haq Kiadó]

ISZLÁM JOG ÉS nasyid ISZLÁM bohózat

ÁltalShaykh Dr. Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan

Kérdés.Shaykh Dr. Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan arra kérték: Mi a bohózat az iszlám jog, és hogy dinamakn Nasheed Nasheed Nasheed-Islami, amelyet ez megtörténik néhány ifjúsági központokban a szórakozás nyáron?
VálaszJátszik [1], azt kell mondani, mert nem.
Először: a közönség is elhanyagolja a [2], mert figyelni mozgását az előadóművész és ők boldogok (nevet) [3]. A játék célja általában a szórakozás, hogy az elhanyagolás, akik figyelik. Ez az egyik oldalról.
Másodszor: a magánszemélyek, akik utánozni, néha érkező muszlim vezetők, például egy barát. Úgy ítélik meg egy megvetését őket [4], mind a szereplők úgy érzik, akár nem. Példa: egy kisgyerek, vagy valaki, aki nem utánzásra méltó a klérus vagy a barátok. Nem lehet. Ha van valaki, akkor jön imitáló, tetszik járni az utat, te elégedett ezzel? Nem ez a magatartás minősül leereszkedéssel felé? Bár az emberek olyan jól utánozza sangkaannya. De minden egyén, aki hajlandó lenne vele alázatos.
Harmadszor: Ez nagyon veszélyes, néhány személyes utánozni, mint a hitetlenek fáraó és Abu Jahl vagy mellett őket. Ő beszél a beszéd kufr amely feltehetően akart vitatkozni kekufurannya, vagy szeretné magyarázza el, hogyan tudatlanság állapotában. Ez tasyabuh (párhuzamos). Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tasyabuh megtiltotta a bálványimádók és kufr [5] vagy utánozzák (hasonlít), személyiség és a szavait. Tiltva prédikálni, mert így semmi nem utal a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, és nem tettek salafu hamu és útmutatást a muszlimok. Ezek a modellek még nem ismertek, kivéve egy színdarabot kívülről az iszlám.Belépő nekünk a neve az iszlám prédikáció, és tekinthető a propaganda eszköze. Ez nem igaz, mert az eszköz a da'wah tauqifiyah (ittiba "). Elég venni a Messenger Allaah a "wa alaihi sallam, és nem kell az út, mint ez. [6]. Ez a misszió továbbra is nyerni abban az időszakban, ami más. Nélkül a modellek ennek a színjátéknak. Ha ez így (színpadi) nem jött megmutatni a kedves ember egyáltalán, és nem tudja befolyásolni. Azt mutatja, hogy ilyen módon (skits) negatív esetek és hasznosságát egyáltalán nem. Még ha vannak veszélyes dolgok.
Akkor, ha valaki azt mondja, "Biztos, hogy hasonlít az alakja a gyermek angyal Ádámot.
Azt mondta: "Az angyalok formájában érkezett a fia, Ádám, mert az emberek nem képesek látni az eredeti formájában. Ez jó ember.Mert ha egy angyal jön az igazi formáját, akkor az emberek nem lennének képesek, hogy beszéljen velük, és nem látjuk őket. [7] Az angyalok, ha hasonlít az emberi forma nem jelenti azt, hogy menjen a színpadra, amennyit akarnak. Ez hasonlít egy emberi angyal javítása érdekében. Mivel az angyalok saját külön emberi formát. A férfi ezután hogyan változik alakja, ezekből egy ember a másikra.Mi hajtja a változásokat?
[Másolt a könyvből az Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah An-Al-Al-jadidah Manahij, Indonézia Issue elbocsátották elterelés Manhaj terjedése, Proceedings of the kollektor bin Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Madinah kiadók, fordítók Muhaimin]__________Megjegyzés Foote[1]. Abu Bakr Shaykh Zaid mondja könyvében At-Tamtsil "megléte játék eredetileg egy formája a nem muzulmán istentisztelet. A legtöbb ahlu ilmi megerősítik, hogy a lényege a játék része, a szimbólumok, jelek a pogány kultusz Görögországban. (18. oldal).
Shaykh Al-Islam mondta könyvében Al-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / CET. Darul Hadísz) arról, hogy mit csinálnak azok a Nassara ünnepén az úgynevezett "Day rayanya azok tökfejű" (id ASY-Sya'anin) : "jönnek ki az ünnepen az olajfalevél és hasonlók, és azt gondolták hasonlított sikapdemikian mi van az Al-Masih" Alaiahis Sallam. Ezt idézi Abu Bakr Shaykh Zaid az At-Tamtsil. Shaykh Bakr utalt róla könyvében azt. 27-28: "Már tudom, hogy a játék volt, semmi köze a történelem a muszlimok első generációjának (fő).Váratlan érkezését a legkevésbé a tanult, vagyis 14H században.Ezután köszöntötte házak létrehozásával a szórakoztató és színházi épületek, feltétlenül kapcsoljuk a kegyhelyek, hogy egy csoport szereplők játszik Nassara iszlám iskolák, mint a legtöbb iszlám hívők.
[I (Abu Abdillah) azt mondta: például a Muzulmán Testvériség "]
Ha megérted ezt, akkor tudja, hogy a szabályok és elvek az iszlám aki felvetette a szakértői fokát követelte a tökéletesség és a nemes ellenállás ilyen módon. Mint tudjuk, hogy egy jótékonysági bele lehet foglalni, mint egy szolgáltatást, vagy azt is figyelembe kell venni, mint az egyéni. Aztán a származási istentisztelet, ez nincs előírva, kivéve, amit nem írja elő, és Allah őslakosok nem tilos, kivéve, amit Allah megtiltotta. Ezért nem lehet játszani Islami tartott, mert így az imádat, vagy akár egy részét szokás, vagy egyedi elemeket tartalmazó játékok és a szórakozás.
Színház nincs megadva az iszlám Shari'a, ő egy új út. Része a teljes iszlám tanítása az, amit mondott a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam" Azok, akik új dolgokat a saját ügyeit (iszlám), az ügy van nyitva, majd elutasította az iszlám ". Ezért, amit már látott néhány iskolában vagy egyetemeken, nevezetesen az iszlám színjáték játékot, akkor biztosan ez egy olyan jogi aktus az eretnekség, mert már ismeretlen eredetű. gyakorlat a muzulmánok egy kérdés, hogy jön ki a terület alapján határozzák meg a javaslat syar'i.
Mivel a gyakorlatban a pogány imádat a görög és ahlu Nassara eretnekség, akkor nincs alapja az iszlámban abszolút. Tehát ez egy kérdés, egy új gyakorlat az iszlámban, és minden egyes esetben az iszlám egy eretnekség, ami hasonlít a sária. Egy szemléletes nevet a kifejezést alapuló iszlám Shari'a a "Színház Bid'ah".
Ha egy játék szerepel, mint egy egyéni, akkor hasonlít az Allah ellenségei (kafir). Miközben mi már tilos hasonlítani őket. Bár az eset nem volt ismert, kivéve azokat.
I (Abu Abdillah) azt mondta: "Bizony," Színház Islami ", ahogy nevezik őket, már csak a szórakoztató központ a nyári és az iskola-skolah tekintett módszerek egyikét dakwan és hogyan befolyásolják a fiatalok. Ez egy trükk őket, ami a személyiség utasítani. Bár a módját és módszerét da'wah Allah tauqifiyah (ittiba), akkor nincs joga, hogy valaki valamit, hogy (az imádata) róla. Én nem beszélek a hossz keresztül terjed.
Ha vannak olyan emberek, akik azt mondják: "Íme, az eszköz az igehirdetés része mashalihul mursalah". Azt mondta: "Mi az iszlám lebecsülni minden jó szolgái?
A válasz abban rejlik, leírása Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah, az alábbiak szerint: "Röviden, ne becsüld le a jó, hogy a saría (maslahah) minden, még a mindenható Isten tökélyre Deen öröm számunkra. Tehát semmi sem közelebb a mennybe, mint mi azt mondták neki sallallaahu "alaihi wa sallam csinálni. Ő hagyott ránk egy tiszta lappal. Az éjszaka sivár délután, nem tértek el, de az emberek, akik elpusztultak. [Idézet a könyvből: Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah munka Abdussallam bin Barjas azt. 40]
I (Abu Abdillah) azt mondta, "Ha nagyszámú különböző hitetlenség, engedetlenség és gonoszság bevallom, hogy al-Haq syar'i a közúti és amilyennek lennie kellene. Akkor miért lenne egy prédikátor keresi a módját, amely nem szerepel a személyiség "? Elvégre tényleg, mit tartalmaz a személyiség "volt már elegendő a propaganda célokra Istennek. Ami ahlu bűnbánatot a bűnösök és azok, akik elvesztették az utasításokat. Hagyja, hogy a prédikátorok prédikálnak egyértelmű helyet neki, amikor Isten segítségével előkészíti a társak magukat rajta. Valóban mennek vissza a tudomány. Ibn Mas'ud mondta: 'Bizony akkor létrehoz egy új ügyet, és az új ügy jön létre az Ön számára, akkor, ha megjelenik egy új eset, legyen rajtatok ragaszkodni az első esetben (Próféta és társai). " Ibn Mas'ud mondta, jó, "Légy óvatos, ha eretnekség ellen, Felhívjuk a figyelmet a túlzott óvatosság Önt ellen berdalam a mélybe, és meg kell ragaszkodni az első generációs". [Idézet a könyvből: Ala al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ad Da'wah Shaykh Tauqifiyah munka Abdussallam bin Barjas azt. 43]
Sheikh Abdussalam mondta: "Bizonyára a jóság, ami meghatározza a nehéz eset. Néha egy megfigyelő maslahah menyengka, hogy ez, de ez valójában az uralkodó, hogy meghatározzák az előny ahlu ilmi. Ezek tele vannak igazságosság és bashirah, aki mindig hoz sharia törvények és erények. Ezért szükséges, hogy adjanak ki óvatos álláspontot nagyszerű, és nagyon óvatos a elsajátítását a szenvedélyek, ha akar valamit a jó.Lust gyakran díszítik valamit, ami van osztva jól nézel ki, ezért sokan becsapni. Bár a veszélyeket, mint haszonnal jár. Akkor hogyan muqallid (aki utánzás) lehet ellenőrizni az állítást, és megállapítja, hogy ez maslahah? Hát nem ezt a hozzáállást az elbizakodott Deen és rossz hozzáállás a törvény nem syar'i meggyőződéssel? (45. oldal)
Abdussalam Ő is idézi Shaykh Hamud bin Abdullah At-Tuwajiri rahimaullah, azt mondta: Íme, írja be a játék prédikál a mindenható Isten nem a sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, és nem az első négy kalifa al-Sunnah Mahdiyin. De tartalmaz egy új eset a mi időnkben. És valóban Allah figyelmeztetett az új kérdések, elrendelte, hogy elutasítja őket, és közölte vele, hogy az új eset, hogy rossz és elhibázott "(45. oldal)
[2]. Ebben elemeit tartalmazza időpocsékolás. Muszlimok azért vonható felelősségre, az ő ideje. Ő van szükség, hogy fenntartsák és hogy hiába az idő, hogy gyakorolja, amit áldott a Mindenható, hogy annak pozitív hatásai menjen vissza hozzá, mind globálisan, mind a másvilágon. Mivel a hadíszt Abu al-Aslamy Barzah, azt mondta: "Allah Küldötte azt mondta,
"Ez azt jelenti: Ne mozgassa mindkét lábát egy szolga a feltámadás napján, hogy azt kérdezték, kora, milyen örömmel tölti. az ő tulajdonát, ahol lehet kapni, és amit infakkan. a testén, amit ő gyülekezik. [Kiadta Al-Tirmidhi 2417 és ő menshahihkannya]
[3]. Általában a játék hazugság volt. Ez lehet hatással az emberek, akik jönnek és nézhet, illetve felhívni a figyelmet, vagy akár azokat nevetni. Ez része a fantasy történetek. Már nem fenyeget az Allah Küldötte a személy, aki hazudott, hogy az emberek nevetnek erős fenyegetés. Azaz Haidah Allaah ibn Muawiyah "anhu, hogy a Próféta azt mondta:
"Ez azt jelenti: Jaj azoknak, akik beszélni (prédikálni), miközben feküdt (a tárgyalásokból) úgy, hogy az emberek nevetnek, akkor jaj neki, jaj neki". [Hadísz Hasan által kiállított bíró (I/46), Ahmad (V / 3-5) és az AT-Tirmidhi (2315)]
Kíséri ezt hadíszt Shaykh iszlám mondta: "És valóban Ibn Mas'ud mondta:" Bizony, hazugság sem igaz súlyosan vagy tréfásan "De ha a hazugságot, hogy az ellenséges okozott a muzulmánok és a veszélyeztető dien tilalom természetesen nehezebb. Ugyanakkor a tettes röhög a hazugságok a nép megérdemli a büntetést, amit tud megakadályozására syar'i a bűncselekmény. [Majmu Fatawa (32/256)]
A történetek, nem volt tudós utálják salaf történetek és elbeszélések szerelvények. Figyelmeztetnek az összes figyelmeztetést és harcolni a narrátor (a narrátor), a különféle eszközökkel. A könyv Al-Mudzakir Tadzkin wa wa At-ADH-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (26. oldal). Ibn Asim már elmondott egy saheeh sanad, hogy Ali Allaah; anhu látta valaki azt mondta nekem, azt mondta: Ismeri naskh (távolítsa el a vers) és mansukh (törölve)?Aztán (a narrátor) azt mondta, No. Ali azt mondta, vesszen te és te elpusztította őket. [Al-Mudzakir wa At-Tadzkir azt. 82]
Imam Malik azt mondta, tényleg utálom a történeteket a mecsetben.Megnéztem a veszélyesebb bermajelis részt. Igaz történetek az eretnekség.
Salim azt mondta: "Ibn Umar találkozott egy férfival, aki kijött a mecsetben, azt mondta:" Nincs olyan tényező, ami miatt nekem kijutni (a mecset), kivéve az elbeszélő a tiéd. " Imam Ahmad azt mondta, hogy a hazugság az ember a narrátor és az egyik legtöbbet kért (1 kérdés, hogy nem jót). Ekkor megkérdezte őt (Imam Ahmad), Ön részt vesz a szerelvények? Azt felelte, No. [idézett könyvében Al-Bida wa al-At-Turtusyi Hawadits munka, p 109-112]
[4]. Az egyik a színház neve: Al-Muhakkah, amely utánozza a személy saját mozgását. Azért jött, hogy felmondja az hadeeth amely utánozza egy személy, és megtiltják az ilyen, hogy az Aisha, hogy a Próféta azt mondta: "tényleg nem tetszik valaki utánozni, és valóban így velem ilyen és ehhez hasonló". Saheeh által kiadott Imam Ahmad (6/136-206), At-Tirmidhi (2503).
[5], amely megtiltja Hadísz emlékeztető többisten és hitetlenek terjedt, mint a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam," zsidók és Selisihilah Nassara .. "[Ibn Hibban Taqrib (2186)]," Berbedalah azokkal pogányok ... " [Muszlim (259)], "Berbedalah a zoroasztriánus emberek .." [Muszlim (260)]
[6]. Már kiadott egy könyvet című Al-Hujaj Qawiyyah Al-'Ala Anna Wasa'ilah Da'wah munka Taufiqiyyah Sheikh Abdulkarim bin bin Abdussallam Barjas. Egy jó könyv vitát, javasoljuk, hogy olvassák el a könyvet tersebt.
Forrás: http://almanhaj.or.id
[7]. Ezután az angyal nem volt utánozva szavait, aki diserupai alakja, és ne menjen az ő így vagy úgy, hogy az emberek mozgását, hogy egy diseruapinya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar