Rabu, 14 Maret 2012

Demontarea Transportatorii Kebid'ahan Iar sarcina de deviere O Ştiinţă (categoria de Bid'ah în Islam)


Demontarea Transportatorii Kebid'ahan Iar sarcina de deviere O Ştiinţă (categoria de Bid'ah în Islam)
Profetul sallallaahu 'alaihi wa sallam a explicat, că Allah Subhanahu wa Ta'ala a creat clerului, după moartea a profeţilor şi a apostolilor.

 
Ei oameni leadeth a pierdut instrucţiunile şi să le facă să vadă adevărul a religiei adevărate a lui Dumnezeu. Cât de mulţi oameni care au ajutat cu predare şi de lupta pentru propaganda lor.
Ar că influenţa lor asupra societăţii şi a oamenilor. Astfel, sarcina de a purtătorilor cadrelor didactice universitare ale ştiinţei. Ei trebuie să păstreze religia Islamului şi a musulmanilor din jurul eschiveze, kebid'ahan şi neascultare.Ei păstrează de dezintegrare şi de ravagiile aceste lucruri. Dar ce-au primit? Cenzura, condamnarea de teroare, şi mulţi vin şi pleacă.Ei au fost condamnaţi ca oamenii de dezbinare, diferenţele ascutit in cursa, defăimătoare şi o multitudine de alte taxe.
Asta-i toate riscurile, de la purtătorii de serviciu ale cunoştinţelor acumulate. Ei continuă să îndeplinească sarcina de a menţine aceste religii şi oameni de divizare şi de distrugere, cu afecţiune dedicat pentru aceşti oameni care trăiesc sub protecţie. Ele se opresc eretic şi duşman al lui Dumnezeu din activităţile de oameni prozelitism si apostazie, cu bunătate beramar nahi nedrept, şi să invite oamenii să stea departe de toate kesyirikan bertauhid, kebid'ahan şi neascultare.
Bid'ah despre Rugaciune Tarawih
Rugăciune Tarawih rapid, ca un comportament de pui la alimente.Majoritatea imami aveau bun simţ şi credinţă bune cunoştinţe. A fost evident de la cum să se roage.
 
Că aproape toate de rugăciune se face, similar cu rugăciunile de oameni care sunt deţinute, în special atunci când rugăciunea tarawih. Ei au realizat 23 de rak'ahs s-au rugat în doar 20 de minute, cu recitarea Sura Al "Ala Duha sau ADH.
Potrivit pentru toate şcolile, rugăciunile nu ar trebui să fie aşa, pentru că el este un rugăciuni ipocrit, ca cuvintele Sale: ". Şi când s-au ridicat pentru rugăciune, ei stau cu lenea Ei intenţionează" Riya, în prezenţa de om şi nu se menţionează pe Dumnezeu, dar numaifoarte puţin ".

 
Forma şi modul de rugăciune ca tarawih că, în mod clar spre deosebire de modul tarawih rugăciunea Profetul sallallaahu 'alaihi wa sallam, Companionii şi Salaf. Profetul 'alaihi wa sallam a spus."Şi Ţineţi sunnahku şi Sunnah a celor patru califi care au dat instrucţiunile, şi gigitlah Ţineţi-l cu dintii.
Feriţi-vă de probleme noi (bid'ah), deoarece fiecare caz nou este o inovatie si fiecare inovatie este greşită ".
 
Şi profetul "alaihi wa sallam a spus. "Rugaţi-vă voi toţi aşa cum mă vezi rog".

Descoperă Fire Ahlul Bid'ah cu Red între evrei şi Nassara
Despre vorbeşte despre Ahl-ul-bid'ah, de fapt, ne atrage să examineze ideologia a oamenilor de istorie anterioare, astfel încât să putem imagina le transparente, în toate aspectele vieţii.
 
O persoană, uneori inconştient, s-au blocat în atmosferă de gândire sau de caracter. Prin urmare, trebuie să privim pentru un moment cu privire la toate intrarile si iesirile din ele nu sunt afectate de gingii putrezesc.

 
Probabil, Califul Umar sfatul demn de remarcat. El este anhu lui Allah ", a spus odată:" Am învăţat rău (rău), să nu aplice, dar scut în sine. Cei care nu cunosc natura răului, atunci el va cădea în ea ".

 
Evrei şi Nassara, două persoane din trecut care ar putea construi o civilizaţie şi să stăpânească lumea. Aşa că mai mult sau mai puţin va fi centrul de alte persoane. Profetul are mensiyalir, cei mai mulţi adepţi ar urma Sunnah (stil de viaţă) sunt, în sensul cel mai larg.

 
Profetul a spus: Voi cu adevărat de gând să urmeze Sunna (stil de viaţă) de persoane înainte de tine, de cot, cot sedepa după lungimea braţului. Până când au intrat soparla groapă de asemenea, vă va urma. Companionii a întrebat, "Cine sunt ei O, Mesager al lui Allah? Fă evrei şi Nassara? El a spus, "Cine altcineva, dacă (nu le)"

Demontarea Kebid'ahan Si O sarcină purtător Deviere de Ştiinţă
Profetul sallallaahu 'alaihi wa sallam a explicat, că Allah Subhanahu wa Ta'ala a creat clerului, după moartea a profeţilor şi a apostolilor.
Ei oameni leadeth a pierdut instrucţiunile şi să le facă să vadă adevărul a religiei adevărate a lui Dumnezeu. Cât de mulţi oameni care au ajutat cu predare şi de lupta pentru propaganda lor. Ar că influenţa lor asupra societăţii şi a oamenilor.
Astfel, sarcina de a purtătorilor cadrelor didactice universitare ale ştiinţei. Ei trebuie să păstreze religia Islamului şi a musulmanilor din jurul eschiveze, kebid'ahan şi neascultare.

 
Ei păstrează de dezintegrare şi de ravagiile aceste lucruri. Dar ce-au primit? Cenzura, condamnarea de teroare, şi mulţi vin şi pleacă.
Ei au fost condamnaţi ca oamenii de dezbinare, diferenţele ascutit in cursa, defăimătoare şi o multitudine de alte taxe. Asta-i toate riscurile, de la purtătorii de serviciu ale cunoştinţelor acumulate. Ei continuă să îndeplinească sarcina de a menţine aceste religii şi oameni de divizare şi de distrugere, cu afecţiune dedicat pentru aceşti oameni care trăiesc sub protecţie.

 
Ele se opresc eretic şi duşman al lui Dumnezeu din activităţile de oameni prozelitism si apostazie, cu bunătate beramar nahi nedrept, şi să invite oamenii să stea departe de toate kesyirikan bertauhid, kebid'ahan şi neascultare.
În ceea ce priveşte erezie de erezie, Qira'ah
Fitnah (eroare: eroare) pentru a imita vocile "qaari (oameni care citesc Coranul) şi practicat în moschei, în prezenţa lui Dumnezeu este o chestiune care este considerată eretică (suplimentare) în materie de cult pentru a citi Coranul.
De fapt, este o chestiune care este de înţeles faptul că imită sunetul de qaari ", care ar putea fi făcut fie la data de profetul" alaihi wa sallam şi tovarăşii săi de la momentul de anhum lui Allah ", dar nu mai cunoscut printre cei care au bertaqaarub (închinare) faţă de Dumnezeu prin imitarea imita vocea profetul "alaihi wa sallam.
Deci, de aici, faptul că actul nu a fost "masyru (disyari'atkan / predat), precum şi o atitudine de a face aceasta până la eliberarea de cult.

 
Cu toate acestea, potrivit Personalitate-Qaida ", că fiecare caz de închinare este bid'ah diada invenţiile şi inovaţiile sunt toate dezinformare. Acest lucru este, în timpul nostru, care face o mulţime de oameni s-au adunat înghesuie în jurul valorii de moschei care preoţii au un principiu ca mai sus (imita sunetul a celebrului qaari ").Atât de mulţi oameni în timpul Ramadanului se deplasează de la o ţară la alta, cu scopul de a tarawih rugăciune într-o moschee care preoţii au un "sunet bun".

 
Încercaţi să păstraţi în minte acest lucru este bine, cum călcată în picioare le-a Sunnah Profetului în ceea ce priveşte interdicţia de "în mod deliberat călătorit (la un roşu glorificat), cu excepţia a trei moschei: Moscheea Haram, Moscheea Profetului si Moscheea Al-Aqsa"


Ziua de nastere de avertizare de profetul alaihi wa sallam Potrivit islamice Shari'ah
Naşterea Avertismente de profetul "alaihi wa sallam este erezie de fărădelegi. Printre primii care să-l ţineţi este Ubaid Bani "al-Qaddah care s-au numit de Fatimidii în secolul 4 AH.Ei se atribuie la fiul lui anhu "Ali bin Abi Talib Allah". În fapt, ele sunt de origine a fluxului de psihoterapie. Strămoşii lor sunt cunoscute Dişan Ibn al-Qaddah, cofondator fluxul Bathiniyah în Irak.
De savanţi de ummah, liderii, şi superiorii săi au mărturisit că erau ipocriţi zindiq, care a aparut pentru a ascunde infidelitatea si Islamul.
Dacă există oameni care au depus mărturie că au fost credincioşi, apoi el a mărturisit la ceva care nu este cunoscută, pentru că nu există nimic care arată credinţa lor, pe mai multe lucruri contrare, care arată ipocrizia şi kezindikan lor.

 
Dragoste profetul "alaihi wa sallam nu a fost de a gazdui evenimente de sărbătoare ziua de nastere astfel, ci să se supună ordinelor sale, confirmând toate dikabarkannya, departe de tot ceea ce este interzis şi diperingatkannya, şi nu se închină, cu excepţia lui Allah Cel Atotputernic cu Shari'ah său" atkan.

Dar sfarsitul de la sfârşitul de experţi Bid'ah
Ereticii sunt interzise de la bea o gură de apă delicios de mâna a profetului sallallahu 'alaihi wasallam telaganya şi de la care lacul a fost mai alb decât zăpada şi mai dulce decât mierea.Apoi, într-adevăr a fost adevărat de la hadith de Anas lui Allah ", anhu, a spus el: Rasulullah sallallahu 'alaihi wasallam a spus:" Este cu adevarat un popor de Ummah meu va fi respins de la lac ca o cămilă străină este respins (de la mulţimea de cămilă) ", atunci eu spun:" Ya Allah Acesta este poporul Meu ", apoi a spus:" Cu siguranta nu stii ce au fost inventate după ce ".

 
Deci, este faptul că experţii finale de inovare deznodămîntul, atât în ​​trecut sau în prezent, (Allah sa ne protejeze de moarte adverse cardiovasculare ca sfârşitul lor). Deci, dacă sunt conştienţi de experţi erezie în fiecare vârstă şi puneţi-le înapoi în locul de rău?

Între tradiţională şi cult
Acesta este un foarte important sub-studiu, care respinge noţiunea de motiv superficială şi de cunoştinţe, de inovare sau în cazul în care fac practică contestat şi criticat, au crezut ca s-au a face bine, ei au răspuns: "Asta este o erezie! Dacă este aşa, erezia masina, erezie de energie electrică, şi de ore de erezie! "
Unele persoane care primesc un pic de ştiinţă a jurisprudenţei, uneori, se simt mai deştept decât clerici sunniţi şi cei care urmează Sunnah de le-a zis ca o negare a mustrare pe cei care spun că noul caritate pe care a făcut-o în timp ce el a fost declarat eretic că "originea toate lucrurile sunt posibile". Astfel de expresii nu vin din ele, dar din cauza ignorantei cu privire la distincţia dintre normele şi practicile obişnuite.

Erezie şi cu bune intenţii

Atunci când majoritatea oamenilor de erezie, au motivat că faptele lor, făcut cu bune intenţii, nu este îndreptat împotriva Shari'ah, nu a avut nici minte pentru religia corectă, şi nu având în ficat pentru erezie! Chiar şi unii dintre cei postulat de hadith profetul a "alaihi wa sallam. "Desigur, toate de caritate depinde de intenţia".
Pentru a extinde gradul de modul lor de a încheia adevărul propunerea şi unele dintre motivele pentru care au pus-o, am constatat că datoria unui musulman care vrea să ştie adevărul, care a venit la el şi a vrut să-l practice, nu este permis să folosească o parte din hadith argumente, lăsând o parte din ea.

 
Dar ceea ce trebuie să faci este Luând act de toate argumentele juridice, în general, până aproape de adevăr şi de o mulţime de greşeli. Deci, ce să facă în cazul în care el a fost printre cei care au expertiză în argumente de încheiere.

Orice hotărâre In Hell
Fraza este cu siguranţă adevărat că emis profetul "alaihi wa sallam că sună absurd, în minţile multor oameni, atunci când sunt expuse la aceasta atunci când efectuează sau de erezie. În cazul în care cineva a răspuns cu neplăcere: "Este din cauza acestei inovaţii puţin că eu sunt în iad?"

 
Pentru a clarifica această problemă, precum şi răspunsurile la acestea kemusykilan putem privi de la două puncte, după cum urmează. Prima: Unul dintre crez de bază a Ahlus Sunnah Wal Jama'ah este, "Noi nu pune pe cineva de la direcţia de experţi de rai sau iad". Al doilea: ca Ibn Taymiyyah în Fatawanya (IV/484) a spus: "Datorită ameninţarea de forma texte comune, atunci noi nu-l declare la anumite persoane pe care el a fost printre locuitorii din iad.


Din motive de Bid'ah

Într-adevăr, sub forma de eroare care a dus la apariţia de inovare se datorează ignoranţei din Sunnah, poziţia qiyas şi rang, de asemenea, despre stilul de limba arabă.
Ignoranţa de ignoranţă cu privire includ hadith Saheeh ahaadeeth şi nebunia de a folosi hadisuri în determinarea legii islamice.
În cazul în care fostul implică pierderea de drept, chiar dacă temeiul juridic al acestuia este de hadith, al doilea impact nu este purtat hadisuri autentice şi să nu fie condus de el, şi a înlocuit chiar şi poziţia sa, cu argumente care nu sunt justificate în Shari'ah.
În timp ce ignorarea legii islamice în determinarea qiyas este generarea de jurişti care fac o definesc qiyas Khalaf în materie de cult religios şi precizează că, în ceea ce nu este conţinută în hadith-ului şi de caritate, dar mulţi au nevoie să-l practice şi nimeni nu-l opri.

Între erezie şi Ahlu erezie
Fiecare studiu este de a înţelege trecutul, el trebuie să ştie în mod clar diferenţa dintre cuvintele noastre cu privire la o nouă problemă, şi anume "Este erezie", şi dreptul nostru de a perlakunya că el "Ahlu erezie"! Deoarece noua lege de peste caritate pe care el a fost un eretic, este legea aplicabilă în conformitate cu principiile ştiinţifice şi a actelor de stiinta de Usul, care apar de la studierea şi aplicarea legii într-o. Clară şi tangibilă
Ereticii sunt astfel poate fi el un mujtahid, aşa cum sa menţionat deja. Apoi, ijtihad ca şi cum nu se poate spune că vinovat ca o erezie. Şi aceasta poate fi eretici care negau-l mut-ca-ignoranta capac ahlu ca erezie, dar el a păcătuit melalaikannya căuta cunoaşterea, cu excepţia cazului în voia lui Allah. Poate că există, de asemenea, bariere care împiedică oamenii care cad pradă la erezia ca erezie ahlu.

Ahlul mod Bid'ah de cearta
Fiecare (grup), care se abat de la Sunnah, dar el a predicat la punerea în aplicare a Sunnah, trebuie să fie takalluf (forţa mine), pentru a cauta argumente pentru a justifica actiunile sale (abaterea) le.

 
Pentru că, în cazul în care nu o fac, (acţiunile lor), anularea Sunna în sine a negat aceste acuzaţii. Fiecare erezie infractor printre musulmani care se pretinde că el este un adept al Sunnah, spre deosebire de alte firqah firqah-menyelisihinya-doar nu au ajuns încă la gradul de înţelegere a Sunnah ca un întreg.

 
Asta probabil pentru că nu este înţelegerea lor de cuvinte arabe şi nu înţelege scopurile cuprinse în Sunna. Sau, poate, de asemenea, pentru că este înţelegerea lor în ceea ce priveşte cunoaşterea principiilor de Usul.


Cunoaşte obligatorii erezie şi a avertizat
Monoteismul nu este cunoscut decât să stea departe de adversarul său, care se eschiveze, şi credinţa nu va fi realizat keculi să stea departe de adversarul său, care este kufr, atunci adevărul nu va fi obţinută decât prin observarea eroare. Şi că este complet la fel ca "Sunna".Apoi, înţelegerea Sunnah nu va fi clar şi semnele nu vor fi explicate decât prin cunoaşterea adversarului, spune el, este "erezie". Şi într-adevăr, cum a fost cerut de către profetul "alaihi wa sallam, în cuvântul său. "
Într-adevăr cel mai bun de exprimare este Cartea lui Allah (Coran), şi cele mai bune de orientare este de orientare a Profetului Muhammed sallallaahu 'alaihi wa sallam, si la fel de rău ca cel mai rău caz este faptul că lucruri noi, şi fiecare nou este o inovaţie , şi fiecare erezie în foc "

Cine distinctiv al formelor de erezie?
Ştiu că semnificaţia limba este: "un fel sau cale". Şi fără îndoială că cei care urmăresc modul de viaţă şi modul în care profetul "alaihi wa sallam şi tovarăşii săi sunt un grup de Ahlus Sunnah. Pentru că în acele zile nu s-au întâmplat erezie.

 
Într-adevăr, varietatea de forme şi de alte lucruri noi de inovare este, după momentul de profetul "alaihi wa sallam şi însoţitorii săi.
Pe această bază, ea nu este toată lumea care au citit, auzit o prelegere sau să examineze o problemă a unor cărţi se poate spune diferenţa dintre erezie şi eretici nu este un. Simplu si usor
Dar pentru cei care doresc să se facă distincţia între erezie şi eretici nu trebuie să înţelegem două lucruri. Prima: Cunoaşte Sirah Trimisul lui Allah "alaihi wa sallam-Sunna şi Sunnah. Al doilea: Cunoaşteţi elementele de bază ale ştiinţifice erezie.

Este Tasbeh Bid'ah?

Prin urmare, folosind mana dreapta pentru a număra bilele număr mai obişnuite decât folosind mana stanga, acest lucru este punerea în aplicare urma Sunnah si a pus o prioritate pe dreapta. € ~ Profetul sallallaahu alaihi wa sallam foarte fericit că dreptul de a pune în purtarea de sandale, şi de a iniţia paşii de purificare, precum şi alte lucruri. Astfel, prin utilizarea tasbeh imnul nu este considerat erezie in religie, deoarece aceasta este o inovaţie interzis este o inovaţie în materie religioasă, în timp ce imn se utilizează doar intermediari tasbeh pentru a calcula numărul exact.
Deci, doar un intermediar care marjuh. Cu toate acestea, pe principalele numărare margele de numere folosind degetele.

Prepararea alimentelor juridic septembrie Douăzeci şi şapte de Rajab, Sha'ban, şi Ziua de Ashura Nisyfu
În seara asta a douăzeci şi şaptea Ramadhan luni ca multi oameni au crezut în noaptea în care Profetul sallallaahu alayhi wa sallam în mi'rajkan de Dumnezeu.
 
Acest lucru este istoric neîntemeiat. Fiecare din care este minciună nefondată, şi toate se bazează pe baatil este minciună. Deşi astfel de evenimente au avut loc în noaptea de douăzeci şi şapte, deci încă nu trebuie să fie pentru noi pentru a face o sărbătoare sau o formă de închinare, pentru că niciodată nu a fost stabilit de către Profetul alayhi wa sallam şi tovarăşii săi, dar ei sunt fiinţe umane care au cea mai place de urmat Sunna şi punerea în aplicare a syari'atnya.Cât de probabil este permisă pentru noi, pentru a stabili ce nu a fost niciodată acolo, la momentul de Profetul alayhi wa sallam şi însoţitorii la timp?
Hramul Naşterea [Data nasterii Profetului], Profetul
În ceea ce priveşte Shari'ah, sărbătoare nu a fost acolo iniţial. Dacă se include Shari'ah a lui Dumnezeu, din profetul "alaihi wa sallam le-a făcut şi a spus oamenilor săi, şi dacă a făcut-o şi dă-l, cu siguranţă acest lucru va fi menţinut Shari'ah, pentru că Allah Subhanahu wa Ta'ala a spus.

 
"Cu siguranţă că noi, cei care pierd Coran, şi vom pazi cu siguranţă el." Pentru că nu este cazul, atunci se ştie că nu a fost celebrarea religia lui Allah, şi dacă nu de la religia lui Allah, atunci nu trebuie să ne închinăm cu Allah Subhanahu wa Ta'ala şi se apropie de El cu ea.
Raportul Bid'ah şi beneficiile mursalah
Erezii au caracteristici speciale, care este ceva care este destinat de la început de către inculpat. Ele sunt de obicei-taqarrub lui Dumnezeu prin practicarea erezie şi nu se abate de la ea. Foarte îndepărtat posibilitatea de-pentru-inovare expert pentru a elimina fapte, pentru că ei consideră că este eretic să câştige peste toţi cei care îl opune.
În timp ce mashlahat musrshalah nu este intenţia, atât prima şi intră în sfera de aplicare a instalaţiilor de sprijin (wasa'il), deoarece aceasta este de fapt mashlahat murshalah este prescris ca un mijloc de sprijin în realizarea obiectivelor existente Shari'a Shari'a.
Ca dovadă a acestui fapt, mashlahat murshalah poate cădea atunci când se confruntă cu mafsadah (daune) este mai mare.

Diferenţe între partea de erezie, cu vice-
Diferenţe între partea de erezie cu vice, cum ar fi: interzicerea de bază de argumente, de obicei, imorale specifice, atât textul Apocalipsa (Coran, Sunna), sau "ijma sau qiyas. În contrast cu erezia, că baza de interdicţia, argumentele sunt de obicei comune şi cuvintele Profetului, precum şi "Kullu dhalaalah bid'atin aria de difuzare maqaashidusysyarii'ah (fiecare erezie este erezie).

 
Erezii meci disyari'atkan lucruri, pentru că a fost bazat şi erezie atribuit la religie. Spre deosebire de imoral contrar, a ceea ce el a prescris, pentru că este imoral este dincolo de religie, şi să nu fie atribuit-l, cu excepţia cazului în păcătoasă a fost făcut în scopul de a atrage aproape de Dumnezeu, atunci terkumpullah în acest fel de imoralitate, viciu şi erezie în timp aceeaşi.
Relaţia între erezie vice-
Bid'ah similaritate cu păcătoşii: Ambele sunt la fel de interzise, ​​condamnabil în Shari'ah, şi inculpatul a primit păcatul. Apoi, intră în neascultare eretic reală [a se vedea Al-Itisham 2/60]. Cu această revizuire, fiecare erezie este imoral, dar nu fiecare imoral este o erezie. Ambele tingkart terase, nu una de grad, pentru că, în conformitate cu consensul de savanţi, păcătoşii au fost împărţite în vicii care pot face necredincioşilor făptuitori, şi imoralitatea care sunt kaba'ir (păcate mari) şi shagha'ir (păcatele minore) [a se vedea Al-Jawaabul Kaafi 145-150], precum şi erezie împărţită în mai multe niveluri.

Erezia, erezie moschee şi Ghuluw
Pune de fapt, un mormânt de imagine profetul "alaihi wa sallam intr-o moschee sau de a imita, este o erezie şi nedrept.

 
Vizitaţi şi să stea în faţa ei este un eretic şi alte Munkar că omul a condus la aplicarea ghuluw (exces), faţă de cei neprihăniţi şi dincolo de glorificare a profeţi şi apostoli, ca profetul "alaihi wa sallam, a interzis extravaganta în funcţionare a religiei, a spus el.

 
"Stai departe de tine ghuluw (exagerat), în religie (funcţionare), deoarece a distrus oamenii înainte de a vă sunt datorate lebihannya lor excesivă în (funcţionare), religie.". Altele decât că, acest act nu a fost exemplificat de către prieteni, nici generatie dupa ei cel mai bun din secolele al acestui popor, atunci când au trăit în diferite ţări şi de departe de la Al-Madinah Munawwarah

Legea vizitei religios sufit la jertfa mormânt şi dedicat cadrelor didactice
Acest rău kemungkaran şi mare, pentru că merge la cimitir este o vizită religioasă kemungkaran, profetul "alaihi wa sallam a spus," Nu încercaţi călătorie greu, cu excepţia a trei moschei, Masjidku aceasta (Moscheea Profetului), Marea Moschee şi Moscheea Aqsa ".

 
După toate, mai aproape de ocupanţii de morminte cu nadzar, sacrificiu, binecuvântările pe, rugăciune şi cere ajutor de la ei, toate acestea sunt eschiveze, la Allah.

 
Un musulman nu ar trebui să se roage pentru locuitorii din cimitir, deşi locuitorii din mormantul unui nobil ca apostolii nu ar trebui să ceară ajutor pentru a le, ca nu cer ajutor pentru a idoli, copaci şi stele. Feluri de mâncare de joc şi tobe pe care intenţionează să atragă mai aproape de Allah Subhanahu wa Ta'ala, aceasta constituie o erezie nedrept.

Sărbătorirea naşterii juridică a Profetului în moschee
Musulmanii nu ar trebui să deţină celebrarea naşterii Profetului în noaptea de 12 Rabi Al-Awwal sau de alta noapte, şi nu poate fi celebrarea bine organizat de la naşterea sa decât Saw, pentru celebrarea ziua de nastere, inclusiv inovaţii în religie, deoarece profetul "alaihi wa sallam nu sarbatorit ziua de nastere in timpul vietii sale, dar ea, care predă religia şi set-Shari'ah Shari'ah a Domnului său, el nu a dispus, de asemenea, califi Khulafa'ur şi însoţitorii şi tabi'in nu a fost niciodată făcut.
 
Deci, cu gândul acesta, în sensul că este o celebrare a inovării, în timp ce profetul "alaihi wa sallam a spus," Oricine face ceva nou în treburile noastre (în Islam), care nu sunt (orientare) la el, aşa că a fabricat

Relaţia dintre Bid'ah cu Sunnah

M termenii de sensul de lughawi limba Sunnah înseamnă, de asemenea, inovarea, deoarece Sunnah literalmente înseamnă ath-tariqa (cale), indiferent dacă este bine sau rău. Prin urmare, orice persoană care a început în cele din urmă lucru care a făcut de multe persoane, după care, atunci aceasta se numeşte Sunna. [Vezi Al-Al-Munir Mishbah 292].
Astfel, Sunnah şi inovare în lughawi aceeaşi semnificaţie adalam.Printre exemplele de utilizare a Sunnah, în sensul lughawi lafazh sunt cuvinte de profetul "alaihi wa sallam.
"Cine a dat exemplu de Islamului, cu un bun exemplu, atunci el va primi o recompensă (cum ar fi), recompensa pe cei care-l practica ulterior, fără a micşora răsplata lor de la toate. Şi cine dă un exemplu prost, atunci el trebuie să suporte păcatul lui şi păcatele celor care o practică după el, fără a aduce atingere cel de păcatele lor "

Relaţia dintre "Ibtida Cu Ihdaats
"Ibtida Ihdats şi în limbi pe care împărtăşesc o origine comună a sensului, care aduce ceva nou, care nu a existat înainte. În ceea ce priveşte sensul syar'i, apoi hadith patru în urmă, a demonstrat că este o erezie în funcţie de Shari'ah are două nume, "eretic" şi muhdatsat.Este doar că erezia cuvânt este utilizat pe scară largă şi comunicate în afacerile (ceva), care diada de a inventa şi condamnabile în orice religie. Pe scară largă a exprimat în cuvinte muhdatsat diada inventeze ceva mai condamnabil, atât în ​​materie de religie sau de alta.Prin urmare, putem şti, că ihdats mai frecvente şi mai răspândită decât "ibtida, deoarece cuvântul se referă la tot ceea ce ihdats diada INVENT şi condamnabile, atât în ​​materie de religie sau de celelalte, atunci toate actele de păcat şi de păcătoşi în ihdats definiţie.

Sensul Bid'ah În comparaţie Lughawi Şi Syar'i
Definiţia de erezie în ochii limbii (lughah) sunt mai frecvente decât sensul syar'inya. Între cele două sensuri au generalitate şi specificitate este absolută, pentru că fiecare erezie în definiţia de erezie syar'iyyah lughawiyyah, dar nu invers, pentru siguranţă, unele de inventie sau inovatie fiinţe lughawiyyah circumstanţe care nu sunt incluse în materialul înţelegere a inovării în Shari'ah [Vezi Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
În cazul în care se spune că este absolut erezie, atunci este o erezie se înţelege prin hadith "Fiecare inovaţie este greşit", şi inovare lughawiyyah nu sunt incluse, prin urmare, de fapt, erezie atribuită dlalalah syar'iyyah (fals) şi mardudah (respins).
Înţelegerea Bid'ah Potrivit Shari'ah

Hadis de Jabir bin Abdullah, pace Profetul şi Alaihi binecuvântări ale Wasallam a spus în khuthbahnya: Într-adevăr cel mai bun de cartea de cuvântul lui Dumnezeu este cea mai frumoasă şi de orientare este de orientare de Mohamed si afacerea cea mai urâtă este ceva care diada inventat (în religie) şi fiecare dintre diada a inventat (în religie) este o inovatie si fiecare inovatie este o erezie şi apostazie setap-l (în cazul în care), în iad. ".

 
Şi dacă aceasta a fost clar, cu atât aceste hadis, că este al-bid'ah mubdatsah (diada ceva inventat în religie), atunci este nevoie de (ne) să examineze sensul ibda "(Forges în religie), în Sunnah .

În limba înţelegere Triunghiul Bid'ah

Înseamnă ceva care este creat (loc), de exemplu, fără precedent.Această semnificaţie ca şi cuvântul lui Dumnezeu. "Spune," Eu nu sunt apostolul primul dintre apostoli ". Acest sens este, de asemenea, cuprinse în cuvintele de anhu Umar ". "În cel mai bun erezie".
De asemenea, în alte cuvinte, imamilor ca Imam Shafi'i, "Bid'ah este dublu, atât erezie si eretici, care sunt dincolo de reproş, dacă este cazul Sunnah, atunci este bine, dar dacă, dimpotrivă, apoi că este ruşinos ". Ibn Rajab a spus, "astfel cum este prevăzut în cuvintele Salaf sunt considerate fie parte a ereziei este o erezie, în sensul de limbă. Nici un eretic, în sensul de Shari'ah.
Câteva exemple Bid'ah Astăzi: taqarrub cult şi a lui Allah Subhanahu Wa Ta'ala
Erezia, legate de erezie să se închine, la acest moment un lot.Practic este tauqif serviciu (limitată la prezenţa şi în absenţa argument), prin urmare, nu ceva care este prescris în termeni de cult, cu excepţia pe motive.
Ceva care nu este clasificată ca argumentele eretice, bazate pe cuvintele profetul "alaihi wa sallam. "Cei care nu practică ordinele noastre de la el a respins". Multe acte de adorare, care au fost practicate la ora actuală, este legiune, printre ele; intenţia întări în rugăciune. De exemplu, citind cu voce tare. "Intenţionez să mă rog aşa şi aşa, deoarece Allah Ta'ala".
Unele exemple Astăzi Bid'ah: Celebrarea de nastere a Profetului Concomitent cu Rabiul Luna Awwal
Erezie modernă de erezie, mai multe tipuri, cu trecerea timpului, cel puţin de ştiinţă, numărul apelantului (predicatori) sunt invitate să erezie şi devianţă, şi focar de tasyabuh (imita), cei care nu cred, fie în probleme vamale, precum şi ritualurile lor religioase.Acest lucru arată adevărul (fapte), din profetul "alaihi wa sallam."Ceea ce va urma căile de înainte de a vă", de exemplu, este: Sărbătorirea naşterii profetul "alaihi wa sallam este o erezie, pentru că sărbătoarea nu are nici o bază în Cartea si Sunnah, Salaf Salih, de asemenea, în faptă şi în generaţiile succesive alegerile anterioare. Celebrarea de ziua de naştere a profetul "alaihi wa sallam are loc la scurt timp după AH secolul al patrulea.
Atitudini faţă de Vinovatii Manhaj de Ahlus Sunnah si Bid'ah respinse Actori În Bid'ah
Manhaj-le, în acest caz, bazat pe cartea şi Sunnah. Manhaj constantă şi nu în litigiu, în care au descoperit de îndoielnică, îndoielnică a ereticilor şi apoi se neagă (unul câte unul).

 
Şi se bazează pe cartea şi Sunnah, care exprimă obligaţia de a se agata de învăţăturile de Shari'a şi obligaţia de a părăsi o gamă largă de inovaţii şi lucruri care sunt deţinute. Ahlus savanţi Sunnah au emis o mulţime de muncă în această privinţă.Şi în cărţile de Aqeedah, ei resping, de asemenea, ereticii legate de credinţă şi de jurişti. Într-adevăr, unii au scris lucrări special pentru ei.
Context Apariţia Bid'ah

Profetul sallallaahu 'alaihi wa sallam le-a explicat într-un hadith relatat de Ibn companioni Mas'ud lui Allah ", anhu, a spus: Mesager al lui Allah sallallaahu' alaihi wa sallam a face o linie pentru noi, apoi a spus:" Aceasta este calea lui Allah ", atunci el a face liniile de pe dreapta şi stânga lui, apoi a spus: "Şi acesta este un mod mai presus de orice stradă nu este Satana, care invită mereu (barbati) la drum".Cine se întoarce de la carte şi Sunnah, se va lovi întotdeauna străzile de fals şi eretic. Astfel de fond care a dus la apariţia de inovare-inovare, în rezumat este după cum urmează: ignorant a legilor de Ad-Deen, în urma pasiunile.

Definiţia de erezie, erezie şi de diferite tipuri din Legea-statutul
Act de erezie în vamă (obiceiuri), ca noile descoperiri în domeniul ştiinţei şi tehnologiei (include, de asemenea, noi revelatii ale ştiinţei, cu diferite tipuri de). Este permisă (permis), deoarece originea tuturor vamale (obiceiurile) sunt permise.
 
Act de erezie în ad-Deen (Islam) este haram, deoarece este în Deen este tauqifi (nu poate fi schimbat, schimbare); profetul "alaihi wa sallam a spus:" Aceasta înseamnă: Cei care deţin un lucru nou (face cele noi), în afacerile noastre nu este de astfel de probleme, atunci actul este respins (nu este acceptat). " Şi, într-o altă naraţiune se spune: "Aceasta înseamnă: orice persoană care comite o fapta care nu se bazează pe orice a afacerii noastre, atunci acţiunea sa este respinsă.

Criterii Bid'ah
Înţelegerea inovare în punctul syar'i este să se închine lui Allah, cu ceva care nu este disyari'atkan Dumnezeu. Ai putea spune, de asemenea, că inovaţia este să se închine lui Allah, cu ceva care nu este indicat de către profetul "alaihi wa sallam, nici cei patru califi.A încheiat prima definitie a cuvântului lui Allah Subhanahu wa Ta'ala "Nu au nici dumnezei afară de Dumnezeu atkan mensyari" la religia lor nu li se permite lui Allah ". În timp ce a doua definiţie a dedus din cuvintele profetul "alaihi wa sallam. "Să vă ţineţi rapid la sunnahku Sunnah şi Khilafat Rashidun Ur, care beneficiază de îndrumare. Gigitlah-Sunnah Sunnah cu înţelepciune, şi vă permit să stea departe de probleme care diada noi invenţii"

Este eficace numai la Domenii de cult Bid'ah, natura Bid'ah
Inovarea este menţionat de către profetul "alaihi wa sallam. "Să stai departe de probleme care diada noi invenţii, aşa cum fiecare caz nou (în religie) este oferta" ah, orice ofertă "ah a fost pervertit, şi fiecare este pervertit (unde) în iad".
Astfel, toate ereziile, atât la începutul şi continuă, vinovat este vinovat, pentru că aşa cum se spune în hadith Profetul ", (în cazul în care), în iad" Vreau să spun, că eroarea a fost cauza pentru diadzab în iad. Deoarece Rasulullan a avertizat poporul lui faţă de erezii, atunci este de înţeles că este foarte dăunător, deoarece Profetul a numit-o la nivel global şi nu au fost menţionate, ca şi în cuvinte, a spus el, "fiecare inovatie este greşită."
Sursa: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar