Sabtu, 17 Maret 2012

היתרונות ללכת בדרך החאג' למכה להביא טוב בעולם ובעולם הבא

היתרונות ללכת בדרך החאג' למכה להביא טוב בעולם ובעולם הבא

על ידישייח' עבדול עזיז בן עבדאללה באז


בין Asmaul Husna Allaah בבעלות הוא אל חכים מה שאומר: "מה קובע החוק או מה יש אופי חוכמה, שם אלוהים אומר ולפעול לשווא.

 
לכן כל שריעה אללה Subhanahu WA Ta'ala יש רב טוב את היתרונות הרבים של עבדיו בעולם כמו את לב ההדר, שקט נפשי במצב טוב. גם בשל טוב הניצחון הגדול בעיר הולדתו של הנאה (להלן) על ידי הסתכלות על פניו ולהרוויח הנאה הטוב.
באופן דומה חאג', הפולחן השנתי של syari'atkan לאל על עבדיו, יש יתרונות גדולים רבים מטרה גדולה יותר, מה שמביא טוב בעולם הבא. ובין השיעורים של עלייה לרגל זה.

[1]. פולחן Mengikhlaskan הכללסגוד רק לאללה Subhanahu WA Ta'ala וחושף את לבו האמונה ששום דבר לא סוגדים חאק, אבל אותו וכי הוא הבעלים הבלעדי של שמות התכונות היפות ואצילי. לא שותף לו, שום דבר לא דומה לו ואין לו שידוך.
וזה כבר רמז במילה שלו.
"מה שאומר: וזכור כשאנחנו מקום Baitullah כדי איברהים באומרו:" אין לקשר אותי עם כל ולטהר הבית שלי למי circumambulate, פולחן, משתחווה השתטחות "[אלחאג': 26]
לקדש את ביתו במקרה זה היא פשוט לעבוד את אלוהים בביתו (Ka'bah) הוא אציל, mebersihkan סביב הכעבה של אלילים, פסלים, לא נקיים, לא נקיים שאללה Subhanahu WA Ta'ala וחלילה, ואת כל הדברים שמטרידים אנשים מקיים את מצוות החאג' או Umrah, או דברים אחרים שמעסיקות (הזנחה) של מטרותיהם.
[2]. רחמים יש חטאים תגובה Jannah (עדן)"מ אבו Hurayrah כי אמר alaihi sallallaahu הנביא" WA סלאם: "umrah umrah למשנהו הוא כחטא ביניהם ואין שכר חאג' פרט Jannah Mabrur" [בוכארי והמוסלמי, Bahjatun Nanzhirin לא. 1275]
"אבו Hurayrah אמר:" שמעתי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אמר כי עלייה לרגל למי לבית נובע אללה, אל תעשה rafats ו fusuuq, ללא ספק הוא חוזר כמו ביום היוולדה על ידי אמו" [בוכארי]
Rafats: 'ימה ", מילים מבוא ומלוכלך, Fusuuq: ציות
מי הלך הכעבה, אז לכו על חאג' או Umrah היטב, ללא rafats ו fusuuq ובתמים למען אללה Subhanahu WA Ta'ala לבד, אללה Subhanahu WA Ta'ala לסלוח חטאיו ולכתוב jannah שלה. והוא זה אשר נחשק על ידי כל מאמין ו מזל של mu'minah שזכתה והציל מהגיהינום jannah.
[3]. בברכה את קריאתו של הנביא Ibrahima Alaihissalam"ולזמן את האנושות כדי לרגל, הם יבואו אליך ברגל גמל רכיבה רזה מגיע מכל פינה במגרש" [אלחאג': 27]
הנביא איברהים Alaihissalam קראו (של חאג') לבני אדם. ואללה Subhanahu WA Ta'ala עושה מי שהוא ירצה (להיות) שמע את קריאתו של הנביא איברהים Alaihissalam וברוכים הבאים. זה נמשך מאז ימיו של הנביא איברהים עד עכשיו.
[4]. מגוון הטבות עדים מוסלמיםאללה Subhanahu WA Ta'ala אומר: "על מנת שיוכלו לראות את היתרונות עבורם" [אלחאג': 28]
Ne Subhanahu WA Ta'ala מציין את היתרונות של muthlaq (בדרך כלל בלי קשר) ואת mubham (ללא הסבר) כי במספר ובהיקף של התועלות המיידיות menafaat המתחוללים ו תתרחש מאוחר יותר הן הזמני להלן.
ובקרב הגדול ביותר הוא העד של אחדות שלו, כי הם מתפללים לאללה Subhanahu WA Ta'ala לבד. הם באים מתוך כוונה לחפש את פני המפוארת שלו לא בגלל "riya (נראה לאחרים) וגם לא בגלל sum'ah (מדברים על מישהו אחר). גם אלה betauhid וכנה לו, התחייב (tawhid) בקרב עבדיו להבהיר זה לזה בין האנשים שבאו (עלייה לרגל וכו ',, עצור) על זה (tawhid).
הם thawaaf סביב זה, להאדיר אותו, התפלל בביתו, מתחננים החסד שלו, מתפלל חאג' המקובלים שלהם, שלהם חטאים נסלחים, חזרו בשלום nergara כל שניתן במתנה מחדש שוב להתפלל וצנועה עצמנו kepda אותו.
הם מדברים בקול רם כל כך טלביה שמעו על ידי אנשים מקרוב או מרחוק, ואחרים יכולים ללמוד לדעת, משמעותו תחושה, מבינים בלבם, ולתרגל את הדיבור. והמשמעות היא כי: פולחן mengikhlaskan אך ורק לאללה ויש להם אמונה כי הוא 'אלהיהם האמת, הבורא מעניק מזל טוב להם, עולי רגל והתפללו כמו השני.
[5]. להכיר אחד את השני מייעצים זה לזהובין השיעורים היא העלייה לרגל המוסלמית להכיר אחד את השני ולייעץ אחד את השני על ידי צוואה אל חאק. הם באים מכל הכיוונים, ממערב, ממזרח, מדרום ומצפון מכה, התכנסו בביתו של אללה Subhanahu WA Ta'ala וזקנים, על ערפאת, Muzdalifah, מינה מכה. הם מכירים אחד את השני, לייעץ זה לזה, יש הוראה אחרת, הדרכה, עזרה, עזרה למוטבים הבא בעולם הנהנים, הנהנים נהלים taklim עלייה לרגל, תפילה, צדקה, הדרכה הנהנים, כיוון המשימה לתוך רשתות של אלוהים.
הם שמעו מן הכמורה, מה מועיל לאלה יש הוראות והנחיות אל דרך הישר, הדרך אל האושר tauhidullah וכנה אליו, אשר נדרש על ידי ציות לאללה Subhanahu WA Ta'ala ואת אי ציות לדעת להיות מנודה , וכך הם יודעים את הגבולות של אללה, הם יכולים לעזור זה לזה לטוב אדיקות.
[6]. למד את דת אללה Subhanahu WA Ta'alaואת העלייה לרגל רבה בקרב היתרונות הוא שהם יכולים ללמוד את הדת של אללה בסביבה של הבית העתיק של אלוהים, במסגד Nabawi lingkungann של הכמורה ויועצים כמו גם אזהרה על מה שהם לא יודעים על חוקי הדת, חאג', umrah ועוד. כדי שיוכלו למלא את המוטל עליהם בתחומי המדע.
של מכה היא מדע מסודר, מדעי של המונותיאיזם ודת. לאחר מכן (מפותח) של מדינה, של חצי האי כולו ושל כל אדמות אללה Subhanahu WA Ta'ala שיש מדע וידע מומחה. אבל כולם במקור מכאן, מהבית בשכונה הישנה של אלוהים.
זה חובה על החוקרים ועל המטיפים, באשר הם, במיוחד בסביבה הביתית הוא אללה Subhanahu WA Ta'ala, ללמד אנשים, האנשים שהולכים על חאג' ו Umrah, ילידים ומהגרים, וכן צליינים , על דתם טקסי החג'.
המוסלמי מצווה ללמוד זאת (בנסיבות) את זה, בכל מקום ובכל זמן, אבל בבית הישן של אלוהים, את הפרשה (חינוך דתי) יותר חשוב ודחוף.
ובין סימנים של הטוב והאושר של האדם לומד על הדת של אללה Subhanahu WA Ta'ala.
"כלומר: alaihi sallallaahu הנביא" אמר: "מי הרצוי על ידי אללה Subhanahu WA Ta'ala זה טוב, בטח הוא עשה פקיה בדת" [בוכארי, כיתאב אל Ilmi שלושה פרקים: 14]
כאן, בארץ ה ', בארץ שלך בכל מקום בארץ, ואם אתה מוצא תלמידי חכמים אדוקים של השריעה של אללה, ולאחר מכן להשתמש ההזדמנויות שלך. אל תהיה שחצן ועצלן. כי המדע לא יכול להיות מושגת על ידי אנשים שהם יהירים, עצלן, חלש וחסר ביטחון. מחקרים הדורשות ערנות ונכונות גבוהה.
לסגת בלימודים, זה לא ביישנות, אלא חולשה. אללה Subhanahu WA Ta'ala אומר.
"מה שאומר: ואללה לא מתבייש האמת" [אל Ahzab: 53]
לכן, אדם מאמין ו mukminah חזון, לא להתבייש בפרק זה, גם הוא התקדם, לשאול שאלות, לחקור ולחשוף kemusykilan לו, כך שלא הולך kemusykilan.
[7]. פריסת המדעבין עולי הרגל היא להפיץ את היתרונות של המדע אל אחיו, המבצעים חאג' וחבריו, מי ברכב, על מטוסים, באוהלים, במכה בכל המקומות. זוהי הזדמנות שאללה העניק Ta'ala Subhanahu WA. אתה יכול להפיץ את הידע שלך ומסביר מה שאתה יכול, אבל חייב להיות עם מה שאתה יודע על ספר ו סונה וידע istimbath מומחה של שניהם. לא מתוך בורות רעיונות החורגים מן הספר סונה.
[8]. הגדל את דבקותבין היתרונות של התפילה ואת העלייה לרגל היא tawaf, כמו אללה Subhanahu WA Ta'ala.
"כלומר: ואז לתת להם להסיר את העפר על גופם, לתת להם לשכלל nadzar nadzar שלהם, ולתת להם berthawaf מסביב לבית הישן (Ka'bah)" [אלחאג': 29]
לאחר מכן הוא רשם לאנשים שמנהלים את חאג' ו Umrah להתרבות ולהתרבות תפילה כמיטב יכולתם tawaf בארץ שלא כדין. לכן להכפיל את התפילה, qira'atul הקוראן, חרוזי תפילה, tahlil, dhikr. Perbanyaklah גם לחיב צודק ולא דעוה לכביש אללה Subhanahu Ta'ala WA שבו אנשים רבים לאסוף מאפריקה, אירופה, אמריקה, אסיה ועוד. זה חובה עליהם לנצל הזדמנות זו גם כן.
[9]. למלא NadzarNadzar למרות שזה לא צריך להיעשות, אבל אם מישהו צריך לעשות bernadzar צייתנות, חובה עליו למלא אותו.
Alaihi הנביא sallallaahu "WA סלאם, אמר.
"כלומר: מי bernadzar לציית לאלוהים, ואז לתת לו לציית לו" [בוכארי]
אז אם מישהו bernadzar הקרקע בטופס זה בלתי חוקי של תפילה, סגידה או Tawaf אחר, חובה עליו לבצע את התפילה בארץ זה אסור.
אללה Subhanahu WA Ta'ala אומר.
"מה שאומר: ולתת להם לבצע nadzar" [אלחאג': 29]
[10]. לעזור ולעשות טוב גרועבין היתרונות של עלייה לרגל היא לעזור ולעשות טוב לעניים אשר מקיים את מצוות החאג' טוב או לא זה מדינה בטוחה.
אפשר לטפל בחולים, לבקר אותו, מה שמצביע לבית החולים ועזר לו עם האוצר וסמים.
זה הכל כלול היתרונות של עלייה לרגל.
"זה אומר: .... כך הם רואים את היתרונות עבורם" [אלחאג': 28]
[11]. כדי לשחזר את Dhikr אללהבטוח בארץ הזאת לתת Dhikr אללה, בין אם במצב של עמידה, ישיבה ו bebaring, עם מחרוזת תפילה (אומרים Subhanallah), hamdalah (אומר Alhamdulillah), tahlil (אומר Laa ilaha ILALLAH), Takbir (אומר אללה הוא אכבר) ו hauqallah ( בנאום WA Laa laa haula quwata billah illa).
"כלומר: מ אבו מוסא אל As'ari Allaah" anhu כי sallallaahu הנביא "אמר alaihi WA סלאם:" דמותו של מי זוכר את ה 'ואת מי לא זוכר אותו הוא כמו החיים ואת המתים ". [בוכארי, לא Bahjatun Nadzirin. 1434]
[12]. התפלל אליובין היתרונות של חאג', צריך להשפיל את עצמו ברצינות וכל הזמן מתפללים לאללה Subhanahu WA Ta'ala, כי הוא רשאי לקבל צדקה, לשים לב ומעשים, על עזרתו לזכור אותו, להודות לו והפולחן היה לשפר לו: שהוא יעזור למלא חובות שבה הוא ridhai הטבע כי הוא עזר לעשות טוב עבדיו.
[13]. Manasik להופיע עם מיטבבין היתרונות של חאג', צריך לבצע בשנת מושלם ככל האפשר, עם הטוב עשוי בהחלט seikhlas כאשר עושים tawaf, sa'i, wukuf על ערפאת, הם Muzdalifah, לזרוק Jumrah, כמו גם התפילה, qira'atul הקוראן, dhikr , להתפלל, ועוד. צריך גם לעבוד על הריכוז וכנות.
[14]. שחיטת הקורבןבין היתרונות של חאג' הוא הקורבן (בעלי חיים) לטבח, הן חובה וכאשר berihram tammatu qiran, והחובה לא היא taqarrub לאללה Subhanahu WA Ta'ala.
במהלך "שליחו של אללה sallallaahu" עלייה לרגל פרידה alaihi הולנדים סלאם 100 אנשים הוקרבו בעלי חיים. חבר שחט גם את הקורבן. זה קורבן הפולחן, כי בשר הוא מופץ לעניים ונזקקים בימי מינה ועוד.
כאלה הם כמה מן הלקחים של חאג' (בחמשת עמודי היסוד של האסלאם) אני מקווה שנוכל לקחת את היתרונות, ונתן תמיד הדרכה אללה Subhanahu WA Ta'ala ולהיות קל למלא. אמן
[שהועתקו כפי-סונה גיליון מגזין 09/Tahun III/1419H/1999M, המותאמים על ידי אבו shalihah מספר למגזין אל Furqan 72 p.18-21. Penebit קרן Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. סולו - Purwodadi ק"מ 8 Selokaton Gondangrejo - סולו 57 183]

לפי חאג' ו Umrah לרגל
על ידיUstadz Kholid Syamhudi

אמן אללה הכל יכול לא יצר את השדים האנושות אלא לעבוד רק אותו לבד, באומרו:
"ואני לא יצרו השדים אדם לסגוד לי". [Adh-Dzariyat/51: 56].
על מנת לממש את התפילה על הצורך מדיה שיכול להסביר את משמעות ואופי הפולחן של רצונות האל הכל יכול. אז עם חוכמה גדולה שלו, הוא שלח את שליחיו לנשיאה להעביר את המסר שלו ואת השריעה כדי השדים האנושות.
השלמות של האסלאם הוא קביעת עלייה לרגל לבית, חראם כאחד הסמלים הגדולים של האיסלאם. גם חאג' הוא עמוד התווך 5 האסלאם, הפך לאחד מאמצעי למוסלמים להתאחד, הגדלת יראת שמים ולהגיע לגן העדן המובטח לאלה החוששים אללה. לכן, את השלמות syari'atnya, האיסלאם הקימה הליך או שיטה שלמה ומפורטת, לכן אין צורך לדבר על חיבור וחיסור ביישום של שירות זה.
חלק אחד של העלייה לרגל היא עלייה לרגל, אשר יש לבצע כל אדם מבצע את חאג' ו Umrah. כחלק אחד, יישום צריכה להיות מוסברת, כלומר לגבי תקנות וחוקי סביבה.
הגדרה ihramמילה Ihram שנלקח ערבית, מן האסור המילה חראם או מנע משמעות. זה נקרא ihram, כי מישהו מתוך כוונה לעלות על חאג' או Umrah, אז אסור לו לומר ולעשות טוב עם דברים מסוימים כגון "ג'ימה, נשואים, מילים גסות, וכן הלאה.מכאן, חוקרים מגדירים ihram במטרה אחת 2 דקירה (כלומר חאג' ו Umrah), או שניהם בו זמנית. [1]
לפיכך, הבנה ברורה של טעויות כי חלק מהמוסלמים לומר לבוש ihram ihram בד. כי זה כוונה ihram אל חאג' או Umrah. בעוד לבוש בד ihram הוא חובה עבור כל מי שיש לו berihram.
מקום BERIHRAMIhram, כחלק חשוב לבצע צליינות Umrah מ miqât. חאג' ו Umrah יהיה, הוא צריך לדעת גם miqat berihram המקום. מי שלא berihram של miqât, כלומר יש לו חובה לצאת לחאג', מה שהופך אותו חובה עליהם להחליף אותו עם סכר (קנסות).
נוהל ihramא סונה לעשות אמבטיה לפני ihram עבור גברים ונשים, בין אם בנסיבות קדושים, או הווסת, כפי המסופר על ידי anhu ג'אבר Allaah "הוא אמר:
فخرجنا معه حتى أتينا ذا الحليفة فولدت أسماء بنت عميس محمد بن أبي بكر فأرسلت إلى رسول الله كيف أصنع? قال: اغتسلي واستثفري بثوب واحرمي (رواه مسلم)
"אז יצאנו עם sallallaahu הנביא" alaihi WA סלאם. כשהגענו Dhul Hulaifah, נתן אסמא בינת מוחמד בן אבי Umais בכר הלידה. ואז היא (אסמא) שלח (מישהו לפגוש) כדי sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם (ולשאול) : "מה עלי לעשות?" הוא sallallaahu "alaihi WA סלאם, אמר:" להתרחץ beristitsfarlah [2], ו 'berihramlah ". [דווח ע"י המוסלמים (2941) 8/404, דאווד אבו לא. 1905 ו 1909, ואין אבן Majah. 3074.]
אם מים לא bertayammum, כי טיהור סונה לא ניתן להשתמש במים אם זה לא bertayamum. L אללה מזכיר טיהור של Tayammum hadats כאומר:
"הו, אתם המאמינים, כאשר אתם מתפללים, ולאחר מכן לשטוף את הפנים ואת הידיים עד המרפקים, לשפשף את הראש שלך (שטיפה) הרגליים הקרסוליים, ואם אתה junub מכן לשטוף, ואם אתה חולה או נוסע או חוזר מן המים פסולת (שירותים) או לגעת אישה, אז אתה לא מקבל מים, bertayamumlah מכן באדמה טובה (נטו) ... ". [אל מא `Idah / 5: 6].
לכן, זה לא יכול להיות מקביל (משכית) לאחרים. גם כי אין דוגמה או פקודה של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם אל bertayammum במיוחד אם הרגל רוחץ היגיינה החוק מצווה עליו אסמא` bintu Umais הוא הווסת למקלחת.
2. סונה ללבוש בושם כאשר ihram, כאמור על ידי "Aa'ishah Allaah anha:
كنت أطيب النبي n لإحرامه قبل ان يحرم و لحله قبل أن يطوف بالبيت.
"התלבשתי alaihi sallallaahu" הנביא הולנדים בשמים סלאם עבור ihramnya לפני berihram, ו חלאל כמו קודם circumambulate הכעבה ". [בוכארי no.1539, ולא מוסלמי. 1189].
השימוש של בושם מותרת רק על ענף, ולא על הבגדים ihramnya, כי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אמר:
لا تلبسوا ثوبا مسه الزعفران و لا الورس
"אין ללבוש בגדים חשופים בושם za'faran ומלחמות". [מוסכם alaih].
בושם, יש שתי נסיבות:אמבטיה Berihram ללבוש לפני כן, הוסכם שאין בעיה.ב. להשתמש בו אחרי מקלחת ולפני berihram ובשמים לא הולכים לאיבוד, מותר על ידי חוקרים למעט אימאם מאליק ומי מסכים עם דעתו.
מניחים התרת השימוש ihram בושם, עאישה חדית', הוא אמר:
كان رسول الله اذا أراد أن يحرم يتطيب بأطيب ما يجد ثم أرى وبيص الدهن في رأسه و لحيته بعد ذلك (رواه مسلم)
"כאשר alaihi sallallaahu הנביא" WA סלאם רוצה berihram, (הוא) לשים על בושם של ריחני ביותר שהוא קיבל, ואז ראיתי הבזק של שמן על ראשו וזקנו אחרי זה ". [דווח ע"י המוסלמים, no.2830].
עאישה אמר: Allaah anha גם:
كأني أنظر إلى وبيص المسك في مفرق رسول الله  و هو محرم
"כאילו ראיתי הבזק של מיסק (בושם מיסק) בראש alaihi sallallaahu הנביא" WA סלאם, בעת שהיה במצב של ihram ". [דווח ע"י המוסלמים, לא. 2831, ו בוכארי, לא. 5923].
יש בעיה אחת:אם בושם מישהו לובש על גופו, כלומר ראש וזקן, אבל אז את טיפות בושם או הותך, זה משפיע או לא?
תשובה: אין כל השפעה, כי התנועה של בושם בפני עצמו ולא להעביר, וגם כי זה נראה alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם וחבריו לא הפריע אם זה נוזל שמנים ריחניים, משום שהם לובשים על הנסיבות שאיפשרו [3].
לאחר מכן, אם מישהו berihram (mahram) יהיה לקיים את טקס ההיטהרות, והוא לבש שמן שיער ריחני, אז הוא היה שפשף את ראשו בידיו. אם היא עושה, אז שמן ידבק בידיו, אם כי רק במעט, הוא צריך ללבוש כפפות כאשר הוא יהיה לשפשף את הראש?
שייח מוחמד צאלח אל "Uthaymeen מעולם לא נתן הסבר בנושא זה. שייח אמר: ".. לא צריך, זה כולל גם הגזמה בדת, ולא טיעונים כמו כן, לא לשפשף את הראש עם עץ או עור הוא פשוט למחוק אותו עם כף היד שלו כי זה termaasuk נסלחים" [4].
3. לבישת שתי פיסות בד לבן משמש סארונג הצעיף, כמו alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם:
ليحرم أحدكم فى إزار و رداء و نعلين
"תן לכל אחד berihram לך באמצעות כפפות צעיף וזוג נעלי בית". [דווח ע"י אחמד 2/34, ו מסווג saheeh ידי אחמד שאקיר sanadnya].
שתי פיסות בד לבן היה מעדיף, על פי דברי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם:
خير ثيابكم البياض فالبسوها وكفنوا فيها موتكم
"הכי טוב שאתה שמלה לבנה, ואז לשים על הגוף שלך kafanilah אותו עמו".[דווח ע"י אחמד. ראה Sharh שאקיר אחמד, 4/2219, והוא אמר: "saheeh isnad"]
אבן תימיה יכול Allaah ירחם על הספר של טקסים (עמ '21) אמר:. "סונה עבור berihram 2 עם מטלית נקייה אם גם הן לבנות, אז זה יותר הזרם המרכזי, ואיפשר ihram עם כל מיני סוגים של בד כותנה dimubahkan השוף (צמר), וכן הלאה. berihram מותרים עם מפה לבנה ולבן הם לא צבעים מותר [5], אם כי צבעוני ". באשר לנשים, היא עדיין לבשה בגדים מכסה את איבריה האינטימיים, למעט הפנים וכפות.
4. Disunahkan berihram לאחר התפילה. מוזכר hadeeth של anhuma עומאר אבן ב Saheeh בוכארי כי אמר alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם:
أتاني الليلة آت من ربي فقال: صل في هذا الوادي المبارك وقل عمرة في حجة
"זה הגיע אמש שליח של ה 'ואמר:" שאלו על זה ואדי ברוך ואומר:. "Umratan hajjatin Fi" "
ג'אבר גם hadeeth של anhu Allaah "
فصلى رسول الله في المسجد ثم ركب القصواء حتى إذا استوت به ناقته على البيداء أهل بالحج
"אז sallallaahu הנביא" alaihi WA סלאם להתפלל במסגד (של Dhul Hulaifah), ואז הוא טיפס אל Qaswa "(שמו של הגמל שלו). עד מעמדה גמל אל ביידא", הוא berihram עלייה לרגל ". [דווח ע"י המוסלמים]
כך על פי סונה של הזרם המרכזי יותר מושלם, הוא berihram אחרי תפילת חובה. עם זאת, אם זה לא מגיע הזמן להתפלל פרד אז יש שתי חוות הדעת של החוקרים:
להישאר התפלל 2 rak'ahs סונה, ולכן דעה זו ג'ומהור, אשר הניח את המשמעות הכללית של hadeeth של anhu עומאר אבן.
صل في هذا الوادي
"תפילה בוואדי (עמק) הוא".
ב. שלא נקבעו התפלל שני rak'ahs, ולכן דעה זו שיח' אלאסלאם אבן תימייה.הוא אמר Majmu "Fatawa (26/108):" סונה berihram לאחר התפילה, בין אם חובה או סונה אם הוא היה פעם tathawu. ", לפי אחת משתי הדעות, ועוד שהוא פרד תפילה, ואז לאחר מכן berihram ואם לא אז אין תפילה מיוחדת עבור עולי הרגל, וזה מה ראג'י ".
ב Ikhtiyarat (עמ '116) הוא קובע: "Berihram אחרי תפילת חובה אם בכלל, או סונה (nafilah); ihram כי אין תפילה מיוחדת עבורו".
לכן, אין שני rak'ahs התפללו במיוחד עבור ihram.
5. מתכוונים ליישם את אחד הטקסים, ואת סונה לומר. רשאי לבחור באחת משלוש צורב, כלומר ifrad, qiran tamattu ו ', כאמור על ידי "anha Aa'ishah" Allaah.
خرجنا مع رسول الله عام حجة الوداع فمنا من أهل بعمرة و منا من أهل بحج و عمرة و منا من أهل بحج و أهل رسول الله بالحج فأما من أهل بعمرة فحل عنه قدومه و أما من أهل بحج أو جمع بين الحج والعمرة فلم يحلوا حتى كان يوم النحر (متفق عليه)
"באנו עם sallallaahu הנביא" alaihi WA סלאם פרידה חאג' "אז כל אחד מאיתנו אשר berihram עם umrah ויש berihram עם חאג' ו Umrah, ויש berihram עם חאג' בלבד, בעוד sallallaahu הנביא" alaihi WA סלאם berihram עם חאג' בלבד. כפי berihram עם Umrah ואז הוא חלאל אחרי הגעתו של [6], ואת berihram עם חאג' מושלמת או Umrah צליינות לא כשר (מלבד ihramnya) עד שהיה בימים נהאר [7]. " [Mutafaq "alaih].
לכן, מי bermanasik ifrad, הוא אמר:
لبيك حجا או لبيك اللهم حجا
ומי bermanasik tamattu ", הוא אמר:
لبيك عمرة או لبيك اللهم عمرة
וכאשר יום Tarwiyah (8 Dzulhijah) קובע:
لبيك حجا או لبيك اللهم حجا
סונה היא bermanasik qiran, הוא קובע:
لبيك عمرة و حجا
לאחר סונה לשחזר טלביה כדי circumambulate הכעבה ליישם.
כך הסבר קצר על חאג' ו Umrah לרגל בזמן. אני מקווה שימושי. Allaah הקב"ה יודע הכי Shawab ביש.
[שהועתקו המגזין סונה 06/Tahun VII/1424H/2004M- Edition 2003M. קרן פורסם Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. סולו - סולו Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 טל. 0271-761016]________הערת שוליים[1]. ראה Mudzakirat, "Umdah (עמ '65), ו-Syarhul Mumti" Sharh (6/67).[2]. Istitsfar, היא ניסיון למנוע את הזרמת הדם לאיברי המין של הווסת או לידה על ידי לקיחת אורך של בד, הניח במקום דם מצופה בחומר שאינו לחדור מבעד למחיצת הדם נלקחות קצה ujunnya לקשור בבטן. לגבי היום קיימת כבר מפיות.ראה Sharh המוסלמי, 8/404.[3]. ראה Syarhul-Mumti ", 6/73-74.[4]. Syarhul-Mumti ', 6/74.[5]. מצוטט מתוך Syarhul-Mumti ', 6/75.[6]. לאחר ביצוע Umrah ידי ביצוע Tawaf ו sa'i.[7]. ב -10 Dhul חג'ה.
חאג'י לבחור לשלם סונה או נדבות הפטריוט

על ידישייח' עבדול עזיז בן עבדאללה בן באז


שאלהשייח' עבדול עזיז בן עבדאללה בן באז נשאל: עבור אנשים היה ביצוע העלייה לרגל חאג' והוא היה מסוגל ללכת יותר, האם זה מספיק לו במקום לרגל בפעם השנייה באופן menginfakkan קרנות חאג' למי שואפים בדרך אללה באפגניסטאן שם 2 לרגל סונה תוך מתן סיוע לג'יהאד חובה? אנא הסבר, אללה יגמול לך על תשומת הלב שלך למוסלמים עם מיטב ילדים.
לענותמי היה ביצוע חאג' חובה, אז הדבר העיקרי הוא כי הכספים ישמשו menginfakkan לרגל 2 לאנשים להילחם בדרך של אללה כפי המוג'אהדין באפגניסטן האנשים במחנות פליטים בפקיסטן. כי כאשר alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם נשאל:
"מה עמל העיקרי". אז alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם אמר:" האמונה באללה ובנביאו ". השואל אמר: "אז מה?" Alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, אמר:" הג'יהאד בדרכו של אללה ". הוא שאל שוב: "אז מה?" Sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם, אמר:" חאג'י Mabrur ". [מוסכם alaih]
שבו alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם עשה עלייה לרגל לאחר הג'יהאד.ופירוש הדבר חאג' סונה. עבור חאג' חובה הוא אחד מעמודי התווך של האיסלאם אם זה הצליח ליישם את זה. ו בהיסטוריה של shahihain הזכיר alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, כי הוא אמר.
"מי שיעזור לאנשים הנאבקים, אז אכן הוא נאבק. ומי לשאת משפחה עם טוב לב, אזי אכן הוא נלחם "[בוכארי והמוסלמי]
ואין ספק כי האנשים להילחם בדרך של אללה יש צורך בחומר bantun מן אחיהם. ואנשים מימון שנאבקים יותר לשלם עבור עלייה לרגל חשוב עבור 2 חדית' סונה ועוד. אנחנו מתפללים לאלוהים לעזרה.
או בחר צדקה חאג'י סונה?

על ידישייח' עבדאללה בן עבדורחמן אל ג'יברין

שאלה.שייח' עבדאללה בן עבדורחמן אל ג'יברין שאלה: נאלצתי לבצע את העלייה לרגל חאג' וכעת הוא מסוגל ללכת שוב. וזה קרנות menyedekahkan יותר חשוב לרגל 2 או חאג' עלי?
לענותאם יש לך את רוחב היריעה של הנכס ולאפשר צדקה בנוסף חאג', חשוב יותר עבורכם ליישם את שניהם. אבל אם הוא לא יכול לעשות את שני הדברים, בעוד סביבך יש אנשים עניים הזקוקים נואשות לסיוע או פעילויות שדורשות קרנות טובות, ואז נותן לך את הכספים העלייה לרגל שלהם גדול מ חאג' סונה. אבל אם יש צורך הכרחי מאוד, זו עלייה לרגל חשוב יותר.
[שהועתקו פתווה הספר פתווה חאג' ו Umrah ידי החוקרים הגדולים של ערב הסעודית, מוחמד בן עבד אל עזיז אל Musnad מלחין, בהוצאת Ash-Shafi'i האימאם Pustakan. מתרגמים H.Asmuni Solihan Zamakhsyari Lc]
מבקרים בעיר מכה, מדינה ו בג'דה, ערב הסעודית.

מכה הארץ בעבר היתה שממה צחיחה מאוד. החל מ הנביא אברהם ואשתו, אמא Siti חג'ר, שעושה הבניין (חדר), אשר משמש גם כבית כנסת קטן. ואז, קצת איסמעיל נולד בארץ למכה.כאשר איסמעיל קטן, ההתגלות של אברהם מן אללה SWT לקבל לחזור לארץ פלסטין. אחרי 10 שנים מאוחר יותר הוא חזר לארץ הקודש מכה ומצא את בנו איסמעיל הייתה נהדרת.באותו זמן, הנביא איברהים איסמעיל במשותף לבנות מקדש. בתחילה המבנה היה פשוט מטעה. היא הוקמה מתוך ערימה של אבנים עם צורות פשוטות גם כן.ואז הבניין קיבל את שמו של הכעבה. ויהווה מכה את תפילות המוסלמים עד כה, אם כי בכיוון זה הסיח גם את מסגד אלאקצא ב פלסטין.בניית Ka'bah פשוט היה מנוסה מאוחר צמיחה לאורך זמן. עד התהילה שכולנו יכולים לראות היום.עכשיו Masjidl חרם יוארך שוב עד שהוא מגיע לתהילה שלה מאוחר יותר בשנת 2020 עם עיצוב זה מושלם (ראה תמונות)
הערים מכה ומדינה הן שתי הערים הקדושות ביותר של האיסלאם. שם שוכנת הכעבה ומסגד הנביא הוא הרצון של המוסלמים לבקר.בנוסף לקיומם של שני מסגדים גדולים, ישנם אתרים היסטוריים רבים יותר מכה ומדינה והסביבה. יש גבעה עם "נור שלה גם לתחום" הירה מערה Arafah. בכל מדינה יש מסגד Quba, המסגד הראשון שנבנה בהיסטוריה של הגירת מוסלמים. יש גם אל Hijr, האזור הוא Thamud לשעבר, פסל אבן.

Berumrah & עלייה לרגל - מכה ממוקם כ 600 ק"מ דרומית מדינה, על 200 ק"מ מצפון מזרח ג'דה בדיוק קואורדינטות 21 ° 25'24 "N, 39 ° 49'24" מזרח קואורדינטות: 21 ° 25'24. "N, 39 ° 49'24" E העיר היא עמק צר מוקף בהרים עם בניית הכעבה במרכז. לפיכך, בעת העתיקה העיר נוטה הצפה כאשר עונת הגשמים לפני הממשלה הסעודית כדי לשפר את העיר ולשפץ את העיר. כמו רוב הערים בסעודיה, לעיר יש מדבר ממוזג.הפיתוח של העיר מכה הוא חלק בלתי נפרד מקיומו של הנביא ישמעאל והגר בתור תושביה הראשונים של העיר הזאת אשר מוצבות על ידי הנביא אברהם בשורת האל. בפיתוח של אנשים Jurhum המתעוררים, אשר בסופו של דבר החיים שם. בתקופה הבאה העיר בראשות ק 'ורייש מי השבט הראשי או שבטים בחצי האי ערב, כי יש לו את המשמורת על הכעבה. שבט זה ידוע בענף גם על פעילות המסחר שלהם Pasa היה ידוע בדמשק, פלסטין ואפריקה. להבין כראש שבט ק 'ורייש בעקבות Qussai ידי עבדול Muttalib. הנביא מוחמד הוא צאצא ישיר של הנביא איסמעיל ו Qussai.בשנת 671, הנביא מוחמד נולד בעיר הזאת ואת ההתבגרות. הגילוי הראשון קיבל מאלוהים דחה את עמו, אך משנתו עדיין בחשיבה כהה (Jahilliyah) כדי להעביר למדינה. לאחר פיתוח מאדינה, הנביא מוחמד סוף סוף חזר למכה במשימה של העיר משחרר מכה ללא שפיכות דמים.ב למכה הבאה תחת ממשל של הח'ליפות, מבוסס מדינה, והמלך אשר שולט בדמשק (Ummayyah שושלת), Baghadad (העבאסית) וטורקית (העות'מאנית) שהיה תחת חוסיין שריף. מאוחדת מכן על ידי עבדול עזיז אבן סעוד תחת ממשלת ערב הסעודית ועד היום שבו הוא משרת 2 עיר הקודש.
Berumrah & עלייה לרגל - אל מאדינה Munawwarah atauMadinah: مدينة رسول الله או المدينه, (גם Madinat רסול אללה, מדינה, נבי) היא העיר העיקרית בערב הסעודית. האם diziarahi העיר ההומה או ביקר את המוסלמים. יש מסגד הנביא אשר יש לו את הכשרון והמידות הטובות למוסלמים. בחדית', אמר הנביא מוחמד ראה:"תפילה ב masjidku (מסגד הנביא) יש את 10000x כבוד והערכה תפילות חראם (מכה) יש את הכשרון 100000x"העיר כיום יש אוכלוסייה של כ 600,000 תושבים. למוסלמים העיר נחשבת לעיר הקודש 2. בתקופת הנביא מוחמד, העיר הפכה למרכז של לימוד הטפה, וממשלת האסלאמית. של העיר הזאת והאיסלאם התפשט ברחבי האי ערב, ומשם לעולם כולו.העיר היא כ 600 ק"מ בעיר הצפוני של מכה. בעבר לוקח זמן להגיע מאדינה (כחודש) באמצעות הגמל. בזמן הנוכחי ניתן להגיע כ 6 שעות דרך הכביש הזה נבנה על ידי ממשלת ערב הסעודית. בימי שלטונו של טורקיה העות'מאנית, ישנו קו הרכבת המקשר מדינה לעמאן (ירדן) לדמשק (סוריה). שהיא חלק איסטנבול הרכבת (טורקיה), חיפה (ישראל), המכונה רכבת חג'אז. עכשיו הדרך כבר לא שם ואת תחנת הרכבת משמש כמוזיאון של מדינה. הקו שימש לראשונה להחליק הובלת עולי רגל. Saai, בנוסף לשימוש בכבישים, עיר ומדינה ניתן לגשת דרך האוויר עם הבינלאומי Badara משמש בעיקר בנוסף המלך עבדול עזיז בג'דה התעופה בעונה עלייה לרגלמבחינה גיאוגרפית, עיר שטוחה, מוקף הרים וגבעות ועל האקלים המדברייםעיר ומדינה בתקופה שלפני התפתחות האסלאם המכונה בית'רב. ידוע כמרכז של סחר. לאחר מכן, כאשר הנביא מוחמד היגר ממכה העיר הוחלף מאדינה האסלאמית sebgai מרכז הפיתוח עד שמת ונקבר שם. לאחר מכן העיר הפכה למרכז של יורשו של הנביא מוחמד, הידוע כמרכז של הח'ליפות. Terdapa 3 החליף ששלט מהעיר זה של אבו בכר, עומר ו עות'מאן בן Affan. בעת עלי אבן אבי טאלב היה לממשלה עברה כופה בעיראק בגלל מהומה פוליטית נגרמת על ידי הח'ליף terbununya עות'מאן pemberontak.Selanjutnya כאשר מתג ההפעלה בני האומיית, הממשלה עברה דמשק כאשר הממשלה עברה Abassiyah בנים, הממשלה עברה לעיר בגדד בתקופת הנביא מוחמד ראה, מדינה תושבי העיר הם אנשים מוסלמים ויהודים מוגנים הקיום. עם זאת, בגלל בגידה שבוצעו נגד העם של מדינה כאשר Ahzab המלחמה, אז יהודים המונעים מתוך מדינה.עכשיו את העיר הקדושה מכה, מדינה עם ממשלה תחת משרד ממלכת ערב הסעודית שהיא משרתת 2 עיר הקודש.
Berumrah & חאג' - היא עיר הנמל העיקרית של ג'דה בסעודיה הן נמל ושדה התעופה. ממוקם על חוף ים סוף וגם ערים אחרות בסעודיה, ג'דה יש ​​אקלים מדברי.ג'דה הוא כפר דייגים לפני 2500 שנה. נוסדה בשנת 647 לספירה על ידי הח'ליף עות'מאן בן Affan שבסופו של דבר שימש הנמל לטובת עולי רגל, בעיקר בתקופות של עולי רגל הפך את המסע דרך הים, לא באוויר כזה.כעיר מסחר, ג'דה יש ​​מתקנים עירוניים נאותים. הים בנמל הוא הנמל העיקרי של המסחר, אשר הוא מרכזי במדינות רבות, בעיקר במדינות החוף המזרחי של אפריקה, תימן. הנמל נמל חופשי.שדה התעופה בג'דה יש ​​לדעת די טוב כי המלך עבדול עזיז התעופה שיש לו רמה גבוהה של פעילות, במיוחד בקיץ משמשים לשרת haji.Selain התעופה חאג', ג'דה התעופה משמש למטרות מסחריות רגילות שאינן Dammam וריאד.מקור ג'דה לא ברור, אבל ממקורות המובאים בדרך כלל על ידי עולי רגל, מילה ג'דה בא מן המילה הערבית זה אומר Jaddah הסבתא כי יש קבר ככל הנראה את קברו של חוה אשתו של הנביא אדם שהיו אבותיהם של בני האדם. מקור אחר אמר כי Jeddahberasal של ג'דה מילה בערבית שמשמעותה מהחוף.(Http://id.wikipedia.org מקור)

חמש סיבות טובות להזמין חדר במלון במהלך טיול חאג' ו Umrah בסעודיה ב Agoda.

חמש סיבות טובות להזמין חדר במלון במהלך טיולים חאג' ו Umrah עבור הערים מכה, מדינה, ג'דה וערים אחרות בסעודיה עם Agoda ללחוץ על המודעות בצד שמאל (ימין) או התחתונה של מאמר זה או בבלוג אחד כזהaetikel להלן:


 
יותר מ -170,000 בתי מלון ברחבי העולם - יותר מתווספים מדי יום
 
מהימנים על ידי יותר מ 4,000,000 לקוחות מרוצים
 
1.2 מיליון + מלון ביקורת Agoda לקוחות בכל שנה
 
יותר מ -1,000 לילות חינם נגאל כל יום עם נקודות מצטברות
 
עם הזמינות ביותר מ -22,000 ערים ברחבי העולם
נמצאו 12 מלונות במכה מרכז העיר, 12 זמין

 
שלUSD 293ללילה Moevenpick Hotel & Residence חג'ר מגדל מכהAbraj אל בית המלך עבדול עזיז בשער P.O. תיבת 17 700, מכה / מכה 8.1based Fantastic 21 955 על 86 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזממוקם בלב של הדת של מכה, 5 כוכבים, מלון יוקרתי המציע חדרים אלגנטיים, סוויטות ודירות מגורים, שתוכנן במיוחד עבור האורחים ...מיקום זה קרוב קניות חראם, ואת האוכל. המלון מצויד במערכת סאונד יכול לשמוע את אזאן ותפילות מן המסגד הגדול ...Zahrul, מלזיה 9 פבואר 2012


 
שלUSD 547ללילה מכה הילטון מגדלית.ד. 844, 8.5based מכה / מכה פנטסטי על 66 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזעם 599 חדרים, נכס זה יש את כל הפינוקים והשירותים שהייתם מצפים מן מלון 4 כוכבים. האורחים ימצאו DVD / CD, נגן מטבחון, הסרט מחכה פנימה ..הזמנת ארוחת בוקר נכונות מדהים ...Abdulnasser, קטאר 27 דצמבר 2011


 
שלUSD 1067Raffles מכה ארמון בלילהP.O. Box 1281, אום אל Qura סנט, מכה / 21 955 מכה הגדול 9.5based על 7 ביקורות

  
שטח המלון: מרכז העיר מכה Wi-Fiכל 209 החדרים במלון 5 כוכבים יש כמה מתקני מעולה טובים. כל חדר המלון מציע לאורחים מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חלוקי רחצה. בית קפה, ...מאוד חדש וזה שבעת הכוכבים ואני ממליץ לכל מי שרוצה ללכת ommra לקחת רק מלון ...אחמד, איחוד האמירויות 15 ינואר 2012


 
של53 דולרללילה מלון מרקיור Hibatullahאום אל Qura רחוב אל Hafayer 51 ת.ד. 177, אברהים אל חליל סטריט, מכה / מכה 6.0based מעל הממוצע על 2 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזלשבת ולנוח באחד מבתי המלון 381 חדרי אירוח, נועדה עם כל הנוחות לאורחים אורחים pikiran.Para תמצאו טלוויזיה, חדרים ללא עישון, מיני בר מחכה בכל אחד ...

 
שלUSD 293ללילה במלון הילטון מכהת.ד. 844, 8.9based מכה / מכה פנטסטי על 21 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזבכל החדרים יש שולחן כתיבה, מייבש שיער, in-house סרטים כמו גם שירותים אחרים. האורחים יוכלו ליהנות ממתקני המלון והשירותים כוללים מתקני ישיבות, חנויות, ...שירות infront רק קה "פה ...Syafuan, אינדונזיה 21 פבואר 2012


 
שלUSD 154ללילה הלבן פאלאסאל שמיע, מכה / מכה 2.0based קיבל על סקירה 1

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזכולל בכל החדרים מקלחת, טלוויזיה, מקלחת נפרדת, אמבטיה מיני בר. שירות כביסה / ניקוי יבש, חנות, שירות חדרים 24 שעות ביממה כמה הנוחות נוספות תמצא ...

 
שלUSD 347ללילה מכה שעון רויאל מגדל מלון Fairmontהמלך עבדול עזיז הקרן, מכה / מכה פנטסטי 8.4based על 15 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזכל החדרים גיהוץ לוחות, מייבשי שיער, כספת בחדר, שולחן בכל חדר. מסעדה שירות כביסה / ניקוי יבש, שירות חדרים 24 שעות ביממה הם חלק נוסף ...מזנון גדול, נוף הכעבה היה נחמד ...רים, כווית 17 ינואר 2012


 
שלUSD 203ללילה במלון אל ShohadaP.O. תיבת 10 056, מכה / מכה, בממוצע. 5.7based על סקירה 1

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזמה לעשות המלון סביב החוויה אורח, להבטיח נוחות ורוגע. אל Shohada הזמנות מלון ב מכה / מכה פשוטה באמצעות המאובטח שלנו ...

 
שלUSD 1333ללילה אל מקאם דיור מלון סנטרAjyad סטריט, מכה / מכה קיבל 3.7 מבוסס על סקירה 1

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזבכל החדרים יש אמבטיה, קפה / תה, לוויין / כבלים, תיבות כספת ומתקנים נוספים. עבור הנוחות ואת הנוחות של האורחים, תוכלו גם למצוא את הכביסה ...

 
של24 דולרללילה במלון פלאזה Mobark 2אל Mesflah - איברהים אל חליל סטריט, מכה / מכה 3.8based קיבל על 2 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזחלק מהתכונות שתיהנה הם הלוויין / כבלים, מיני בר, ​​מיזוג אוויר. כדי להפוך את האורחים להרגיש מלאה יותר, מכה / מכה המלון מציע מרכז עסקים, ...

 
שלUSD 227לפי דר לילה אל Eiman Royal HotelAjyad רחוב 8.4based מכה / מכה פנטסטי על 19 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזשולחן, בשורת חדרים, מיני, מייבשי שיער הם בין השירותים האורחים ימצאו בכל חדר. המלון מתהדר השירות במסעדה, מכבסה / ניקוי יבש, חנות כחלק ...Clost מאוד חראם, שירות, המון מקומות וחנויות מזון ...היית'ם, קנדה 13 דצמבר 2011


 
שלUSD 293ללילה אל מרווה Rayhaan ידי Rotana מלון מכהAbraj בית אל, Ajyad סטריט, מכה / מכה טוב מאוד 7.9based על 20 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזמומלצים בכל חדר, בין השירותים האחרים, מייבש שיער, קרש גיהוץ, שולחן, חלוקי רחצה. תכונות אחרות במלון כוללים שירות במסעדה, מכבסה / ניקוי יבש, 24 שעות ...

10 מלונות שנמצאו ליד מסגד אל חראם אל תוך Masjid (1 ק"מ), 10 זמין

 
שלUSD 1067Raffles מכה ארמון בלילהP.O. Box 1281, אום אל Qura סנט, מכה / מכה 21 955 (0.26 קילומטרים אל Masjid חראם) מסגד הגדול 9.5based על 7 ביקורות

  
שטח המלון: מרכז העיר מכה Wi-Fiכל 209 החדרים במלון 5 כוכבים יש כמה מתקני מעולה טובים. כל חדר המלון מציע לאורחים מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חלוקי רחצה. בית קפה, ...מאוד חדש וזה שבעת הכוכבים ואני ממליץ לכל מי שרוצה ללכת ommra לקחת רק מלון ...אחמד, איחוד האמירויות 15 ינואר 2012


 
שלUSD 293ללילה במלון הילטון מכהת.ד. 844, מכה / מכה (0.27 קילומטרים אל Masjid חראם למסגד) Fantastic 8.9based על 21 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזבכל החדרים יש שולחן כתיבה, מייבש שיער, in-house סרטים כמו גם שירותים אחרים. האורחים יוכלו ליהנות ממתקני המלון והשירותים כוללים מתקני ישיבות, חנויות, ...שירות infront רק קה "פה ...Syafuan, אינדונזיה 21 פבואר 2012


 
שלUSD 227לפי דר לילה אל Eiman Royal HotelAjyad סטריט, מכה / מכה (0.28 קילומטרים אל Masjid חראם מסגד) המופלאים 8.4based על 19 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזשולחן, בשורת חדרים, מיני, מייבשי שיער הם בין השירותים האורחים ימצאו בכל חדר. המלון מתהדר השירות במסעדה, מכבסה / ניקוי יבש, חנות כחלק ...Clost מאוד חראם, שירות, המון מקומות וחנויות מזון ...היית'ם, קנדה 13 דצמבר 2011


 
שלUSD 1333ללילה אל מקאם דיור מלון סנטרAjyad סטריט, מכה / מכה (0.31 קילומטרים אל Masjid חראם מסגד) קביל 3.7 מבוסס על סקירה 1

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזבכל החדרים יש אמבטיה, קפה / תה, לוויין / כבלים, תיבות כספת ומתקנים נוספים. עבור הנוחות ואת הנוחות של האורחים, תוכלו גם למצוא את הכביסה ...

 
שלUSD 293ללילה Moevenpick Hotel & Residence חג'ר מגדל מכהAbraj אל בית המלך עבדול עזיז בשער P.O. תיבת 17 700, מכה / מכה 21 955 (0.32 קילומטרים אל Masjid חראם מסגד) Fantastic 8.1based על 86 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזממוקם בלב של הדת של מכה, 5 כוכבים, מלון יוקרתי המציע חדרים אלגנטיים, סוויטות ודירות מגורים, שתוכנן במיוחד עבור האורחים ...מיקום זה קרוב קניות חראם, ואת האוכל. המלון מצויד במערכת סאונד יכול לשמוע את אזאן ותפילות מן המסגד הגדול ...Zahrul, מלזיה 9 פבואר 2012


 
שלUSD 347ללילה מכה שעון רויאל מגדל מלון Fairmontהמלך עבדול עזיז הקרן, מכה / מכה (0.33 קילומטרים אל Masjid חראם מסגד) המופלאים 8.4based על 15 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזכל החדרים גיהוץ לוחות, מייבשי שיער, כספת בחדר, שולחן בכל חדר. מסעדה שירות כביסה / ניקוי יבש, שירות חדרים 24 שעות ביממה הם חלק נוסף ...מזנון גדול, נוף הכעבה היה נחמד ...רים, כווית 17 ינואר 2012


 
שלUSD 293ללילה אל מרווה Rayhaan ידי Rotana מלון מכהAbraj בית אל, Ajyad סטריט, מכה / מכה (0.33 קילומטרים אל Masjid חראם מסגד) טוב מאוד 7.9based על 20 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזמומלצים בכל חדר, בין השירותים האחרים, מייבש שיער, קרש גיהוץ, שולחן, חלוקי רחצה. תכונות אחרות במלון כוללים שירות במסעדה, מכבסה / ניקוי יבש, 24 שעות ...

 
שלUSD 547ללילה מכה הילטון מגדלית.ד. 844, מכה / מכה (0.38 קילומטרים אל Masjid חראם למסגד) Fantastic 8.5based על 66 ביקורות

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזעם 599 חדרים, נכס זה יש את כל הפינוקים והשירותים שהייתם מצפים מן מלון 4 כוכבים. האורחים ימצאו DVD / CD, נגן מטבחון, הסרט מחכה פנימה ..הזמנת ארוחת בוקר נכונות מדהים ...Abdulnasser, קטאר 27 דצמבר 2011


 
שלUSD 154ללילה הלבן פאלאסאל שמיע, מכה / מכה (0.69 קילומטרים אל Masjid חראם מסגד) מקובל 2.0based על סקירה 1

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזכולל בכל החדרים מקלחת, טלוויזיה, מקלחת נפרדת, אמבטיה מיני בר. שירות כביסה / ניקוי יבש, חנות, שירות חדרים 24 שעות ביממה כמה הנוחות נוספות תמצא ...

 
שלUSD 203ללילה במלון אל ShohadaP.O. תיבת 10 056, מכה / מכה., (0.83 קילומטרים אל Masjid חראם מסגד) מעל הממוצע 5.7based על סקירה 1

  
שטח המלון: עיר של מכה במרכזמה לעשות המלון סביב החוויה אורח, להבטיח נוחות ורוגע. אל Shohada הזמנות מלון ב מכה / מכה פשוטה באמצעות המאובטח שלנו.
21 מלונות למצוא מדינה / מדינה, 1 זמין

 
שלUSD 240ללילה הילטון מאדינההמלך פאהד כביש P.O. אל מדינה תיבת Mounawara 3939, מדינה / מדינה טובה מאוד 8.0based על 10 ביקורות

  
מלון באזור: מדינה מרכז העירהאורחים יוכלו למצוא את כל המתקנים הטובים ביותר כל אחד 340 החדרים במלון 3 כוכבים. בכל חדר מייבש שיער, שולחן, מיזוג אוויר, עיתון יומי. זה ...מיקום ליד החדרים Nabawi נוחים ...Zahrul, מלזיה 5 פבואר 2012


 
שלUSD 107ללילה וילה במדינהצפון מרכז שטח, מדינה, ערב הסעודית, מדינה / מדינה טובה מאוד 7.7based על 12 ביקורות

  
מלון באזור: מדינה מרכז העירחלק מהתכונות שתיהנה הם חדרים ללא עישון, בכל חדר כספת, קרש גיהוץ, שולחן. רצפת המעלית ההנהלה, שירות חדרים 24 שעות ביממה כמה הנוחות נוספות תוכל ...נקי ומסודר. הקבלה מדברת בשפה האנגלית סבירה ...סעיד, קנדה 15 פבואר 2012


 
שלUSD 1813ללילה במלון אל מאדינה בדיוק באמצע הכולמערב מרכז שטח, מדינה / מדינה כיף 6.6based על 3 ביקורות

  
מלון באזור: מדינה מרכז העירהאורחים ימצאו מייבש שיער, עיתון יומי, בחדר בטוח kamar.Selain כל חדר המתנה, רכוש מדינה / מדינה יש שירות כביסה / ניקוי יבש, קומת ההנהלה, ...

 
שלUSD 127ללילה אנסאר אל מלון גולדןמול המסגד הקדוש, אזור הצפון מרכז, מדינה / מדינה חדש!סקירה בקרוב
  
מלון באזור: מדינה מרכז העירמיקום נוח, צוות מסור מהשורה הראשונה מתקני להפוך את המלון מועדף בקרב מטיילים. להזמין ב קל אנסאר אל מלון גולדן מדינה / מאדינה ...

 
שלUSD 133מלון מדינה מאריוט ללילהרחוב המלך פייסל, מערב Provice, מדינה / מדינה טובה 7.3based על 14 ביקורות

  
מלון באזור: מדינה מרכז העירהאורחים ימצאו מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכל חדר ההמתנה.מסעדות, חנויות, חדר 24 שעות ביממה, מרכז עסקים הם חלק מן הנוחות נוספות תוכל ...

 
שלUSD 160Dyar ללילה Empire Hotelהמלך פאהד רחוב, מדינה / מדינה חדש!סקירה בקרוב
  
אזור המלונות: אחרכדי להפוך את האורחים להרגיש בנוח, כל החדרים כוללים חדרים ללא עישון, עיתון יומי, מייבש שיער. תכונות אחרות כוללות במלון מסעדה, מעלית, חדר 24 שעות ...
נמצאו 47 מלונות בעיר ג'דה, 3 זמין

 
שלUSD 184ללילה אל חמרה המלון מנוהלים על ידי פולמןרחוב Palestinian, ת.ד. 7375, ג'דה טוב 7.0based על 8 ביקורות

  
אזור המלונות: אזורי פלסטיןכלל בבית בכל החדרים, קרש גיהוץ, חדרים ללא עישון. 24 שעות שירות חדרים, מסעדות, חנויות כמה הנוחות נוספות תמצא ב Jeddah ...

 
של97 דולרללילה Holiday Inn Hotel Jeddah אל סלאםהמלך ח'אלד תיבת ת.ד. 6582 מכה כביש, 5.8based ג'דה מעל הממוצע על 14 ביקורות

  
שטח המלון: מרכז העיר ג'דהכל החדרים כוללים בתוך החדר הבטוח, קרש גיהוץ, עיתון יומי, מיזוג אוויר ומתקנים נוספים. תכונות אחרות כוללות במלון מרכז עסקים, מתקני ישיבות, ...מיקום - מושלם לאנשי עסקים ...Norhanirus, מלזיה 6 פבואר 2012


 
שלUSD 280ללילה ג'דה מלון הילטוןאל Corniche Road, ת.ד. 21 362 128 428 ג'דה אל שאטי מחוז של ממלכת ערב הסעודית, ג'דה טוב מאוד 7.7based על 25 חוות דעת

  
מלון באזור: ג'דה הפרבריםהאורחים יוכלו למצוא את כל המתקנים הטובים ביותר כל אחד 388 חדרים בחדר של 5 כוכבים יש populer.Semua השולחן, חלוקי רחצה, in-house סרטים, חדרים ללא עישון, כמו גם ...

 
שלUSD 232ללילה Radisson SAS Royal Suite Hotel - ג'דהכביש מדינה, ג'דה 7.7based מאוד טוב על 5 ביקורות

  
אזור המלונות: Nahdah באזורכדי להפוך את האורחים להרגיש בנוח, כל החדרים כוללים חדרים ללא עישון, עיתון יומי, AC. מלון מעולה בג'דה יש ​​גם שירות חדרים 24 שעות ביממה, ...

 
שלUSD 427Rosewood Corniche מלון ללילהCorniche Road, ג'דה 48 122 9.0based פנטסטי על 8 ביקורות

  
אזור המלונות: אחרכל אחד 127 החדרים במלון 5 כוכבים יש גם מתקני מעולה. כלול בכל החדרים טלוויזיה, גישה לאינטרנט - אלחוטית, בחדר, גישה לאינטרנט - ...

 
שלUSD 267ללילה במלון אינטרקונטיננטל ג'דהכביש החוף אל חמרה, ג'דה כיף 6.8based על 3 ביקורות

  
אזור המלונות: תחומי הנמלהאורחים ימצאו ב-ממ"ד, שולחן, מזגן בכל חדר ההמתנה. ניתן למצוא גם במסעדת המלון, מתקני ישיבות, חנויות. המלון מספק מעולה ...

 
שלUSD 257ללילה מלון קראון פלאזהאל Corniche אל חמרה המחוזי, ג'דה פנטסטי 8.3based על 8 ביקורות

  
אזור המלונות: תחומי הנמלכל אחד 226 החדרים במלון מלון 5 כוכבים יש כל הנוחות והנוחיות תכונות rumah.Beberapa שתיהנה הם מייבש שיער, גישה לאינטרנט - LAN, באוויר ...

 
שלUSD 147ללילה מלון רדיסון בלו ג'דהמדינה כביש ת.ד. 8483 בג'דה, ג'דה 21 482 טוב מאוד 8.0based על 12 ביקורות

  
אזור המלונות: אחרלשבת ולנוח באחד מבתי המלון חדרי אירוח 292, הכל תוכנן עם נוחות האורחים תכונות pikiran.Beberapa שתיהנה הם מיזוג אוויר, גישה לאינטרנט - LAN, ...מיקום נוח מאוד, מתקני עסקיים טובים ....דוד, אוסטרליה 14 ינואר 2012


 
של74 דולרללילה מלון גולדן טוליפ מלון בג'דהAirport Road, ת.ד. 2559 ג'דה 21 461 ערב הסעודית, ג'דה קיבל 5.0based על 3 ביקורות

  
אזור המלונות: התעופההרגל הוא נכס מודרני במרכז ג'דה, המתגאה מגוון של מתקני נוחות. במלון יש מיקום אידיאלי עבור תיירים, קרוב לחוף ורק ...

 
שלUSD 547ללילה וולדורף אסטוריה קסר אל שרקצפון Corniche Road, ג'דה פנטסטי 8.8based על 2 ביקורות

  
שטח המלון: מרכז העיר ג'דהבין אם על עסקים או חופשה, כל אחד של 38 חדרים בנכס 5 כוכבים, אסטוריה וולדורף קסר אל שרק נועד לסייע לאורחים להירגע בנוחות בחדר gaya.Setiap גישה לאינטרנט ...

 
שלUSD 213ללילה מובנפיק מלון בג'דהת.ד. 2109 דרך מדינה, ג'דה טוב מאוד 7.8based על 14 ביקורות

  
שטח המלון: מרכז העיר ג'דהלשבת ולנוח באחד מבתי המלון 124 חדרי אירוח, נועדה כל pikiran.Untuk עם נוחות האורחים להפוך את האורחים להרגיש בנוח, כל החדרים כוללים בשיער חדרים, ...

 
שלUSD 106ללילה Red Sea Palace Hotelהמלך Abdulaziz כביש ת.ד. 824 21 421 ג'דה בערב הסעודית, ג'דה טוב 7.0based על 7 ביקורות

  
אזור המלונות: התעופהאיזה מלון טוב יותר לצורך הקמת בסיס לחקור מ ג'דה Red Sea Palace Hotel, הממוקם ממש בלב העיר? מאפיין זה הוא מקום אידיאלי עבור shopaholics, הממוקם ...

 
שלUSD 129ללילה Makarim כפר Annakheelצפון לשנוא, 6.5based ג'דה כיף על 6 ביקורות

  
אזור המלונות: אחרכל חדר מקלחת, מרפסת / מרפסת, מיני בר, ​​הלוויין / כבלים. מלון מעולה בג'דה יש ​​גם שירות כביסה / ניקוי יבש, חנות, מתקני ישיבות, ...

 
שלUSD 138ללילה רמדה קונטיננטל מלון בג'דהרחוב פלסטין, ג'דה 21 472 טוב מאוד 7.7based על 5 ביקורות

  
אזור המלונות: אחרכל חדר מלון מציע לאורחיו מקלחת, טלוויזיה, חדרים ללא עישון. האורחים יוכלו ליהנות ממתקני המלון והשירותים כולל פגישה, מסעדות ...

 
של92 דולרלכל דירה לילה אווה ספארי מלוןAlsalama Dist. מדינה, אל ק 'ורייש גשר כביש, כיף ג'דה 6.2based על 3 ביקורות

  
אזור המלונות: אחרכדי להפוך את האורחים להרגיש בנוח, בכל החדרים יש טלוויזיה, מיזוג אוויר, קרש גיהוץ. תכונות אחרות במלון כוללים מעלית, מרכז עסקים, חדר 24 שעות ...

 
שלUSD 240ללילה Elaf ג'דה מלון הים האדום קניוןCorniche Road, ג'דה פנטסטי 8.8based על 7 ביקורות

  
אזור המלונות: אחרבכל החדרים יש מייבש שיער, עיתון יומי, מיזוג אוויר, קרש גיהוץ בכל חדר. תכונות אחרות במלון כוללים שירות כביסה / ניקוי יבש, הפגישה ...

 
של79 דולרללילה נופש ג'וואד אל אל Abyadהנסיך פאהד רחוב (Siteen Street), ניו בג'דה!סקירה בקרוב
  
אזור המלונות: אחרחלק מהתכונות שתיהנה הם הלוויין / טלוויזיה בכבלים, אמבטיה, חדרים ללא עישון, מקלחת. האורחים יוכלו ליהנות ממתקני המלון והשירותים כולל בטיחות ...

 
של91 דולרלכל שאר הלילה Inn Suites Hotel סליטהמלך עבדול עזיז כביש, ניו ג'דה.!סקירה בקרוב
  
אזור המלונות: אחרכולל בכל החדרים מיזוג אוויר מקלחת, אמבטיה, הלוויין / כבלים. כדי להפוך את כל אורח הוא מלא יותר, ג'דה מציע, מעלית שירות חדרים, ...

 
של67 דולרלכל מלון סוויטות לילה Sanamאזורים מסחריים, 10.0based ג'דה הגדול על סקירה 1

  
אזור המלונות: אחרהאורחים ימצאו קרש גיהוץ, דלפק, מייבש שיער בכל חדר ההמתנה. האורחים יוכלו ליהנות ממתקני המלון והשירותים כולל מעלית החלל, מסעדה 24 שעות ...

 
של93 דולרללילה Bhadur Resort ג'דהObhor צפון, ג'דה קיבל 3.0 מבוסס על סקירה 1

  
אזור המלונות: אחריש טלוויזיה, אמבטיה, מיזוג אוויר בחדר מאובזר בכל מלון. הוא כולל מסעדה, שירות חדרים, כספות, מרכז עסקים, ג'דה ...

 
שלUSD 479ללילה Park Hyatt ג'דה מרינה קלאב and Spa Hotelאל חמרה המחוזי, דרום Corniche, כיף ג'דה 6.7based על 2 ביקורות

  
אזור המלונות: תחומי הנמלכל חדר מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, שולחן. מלון מעולה בג'דה יש ​​גם שירות חדרים 24 שעות ביממה, חנויות, מתקני הפגישה. מתקנים לנופש.
מידע נוסף בשפות אחרות בבלוג 1 ראה להלן:
http://kekabah.blogspot.com/http://travelandhealthnews.blogspot.comhttp://entertainmentandgetextramoney.blogspot.comhttp://mjusuf.blogspot.com/http://computer-internet-usaha.blogspot.com/http://computer-internet-3d-animationsetc.blogspot.com/http://newsvideo-photo.blogspot.com/http://allsportcourseskursusolahraga.blogspot.com/http://computer-internet-bussines.blogspot.com/http://education-pendidikan-online.blogspot.com/http://jobvacancieslowongankerja.blogspot.com/http://soccercoursessepakbola.blogspot.com/http://moviemusicfilmmusik.blogspot.com/http://languagecourseskursusbahasa.blogspot.com/http://cookreciperesepmasakan.blogspot.com/http://clickbankbussinesbankdatabisnis.blogspot.com/http://entertainmentandgetextramone.blogspot.com
מקור: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar