Rabu, 21 Maret 2012

Legem audire ad musicam et carmina et vigilantes saponem operas in TV in Islam


Legem audire ad musicam et carmina et vigilantes saponem operas in TV in Islam
PerShaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen



QuaestioShaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen est quaeritur: Quid est legalis audire ad musicam et carmina? Quod est legalis ad vigilate saponem operas in quo est delicatus domina?
RespondereAudire musica et cantu et est proculdubio Haram keharamannya.Comites et iustum est breviter quod salaf carmine posset proficere in cordibus naturam falsi. Carmina includit verba non utile. Allah Subhanahu wa Ta'ala dicit.
"Qui vult inter homines (sunt) qui verbis non utile fallere (hominum) a via Allah scientia et viam Dei ludibrium. Habebunt ignominiae poenam." [Luqman: VI]
Ibn Mas'ud in interpretando hoc versu dicit: "By Allah est non Deus in aliis, quae intelligitur canticum".
Familiaris interpretatio par est ratio et intellectus sint tria in intellectu, quod plerumque tres expositiones. Interpretatio Qur'an cum versus Qur'an, interpretatio Quran cum hadith et tertiam de Koran cum explicatione amicis. Etiam scolarium quod interpretationem legis habet a amicus rafa '(attribuitur Propheta sallallaahu' alaihi wa sallam). Verum amici non rafa interpretationem legis, verum etiam proximum veritati.
Audire ad musicam et carmina quod demerge ad monitionem per Propheta sallallaahu 'alaihi wa sallam in in hadith.
"Sensus communitatis erunt mihi in populum licere adulterari, serico, et musicis, et vinum."
Qui iustificat adulterii vinum non uti vir et serico sericum et organa iustificat. [Hadith Bukhari a hadith de Abu Malik Al-Ash'ari vel Abu Amir Al-Ash'ari]
Secundum hoc importat fratris consulere civibus Sarraceni ne audire musicam non timebunt a opinio qua opinamur quod halal cantibus musicis propter rationes, de illicitis natura musicam clara certaque. Dum non mulieres vigilantes saponem operas prohibetur quia posset ad libelli et deceperat ad mulieres. Medium inter patronum mali ne respicias mulierem mulieres quamvis non sint homines, cum sint maxime periculum operas culo societatem secundum mores et moribus.
Ego quaeritur Allaah ut Musulmanis in malis et emendare imperium de Muslims, quia esset emendare bonitas Muslims. Et Allaah scit optimum.
[Fatawal mar'ah I / CVI]
[EXCERPTUS ex libro Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Indonesia exitus Fatwa Fatwa About Women, scriptoris Amin bin Yahya Al-Haq Darul Wazan Publishing. Interpres Amir Hamzah Fakhrudin]

Islamicae LEX nasyid, nasyid

PerShaykh Muhammad al-Albanos Nashiruddin



QuaestioShaykh Muhammad al-Albanos Nashiruddin interrogavit: multi laboraverunt inter Muslim iuvenis nasyid tapes quod dicitur "an-nasheed Islamiyyah". Quam prorsus hoc problema?
RespondereSi-nasheed est non cum musicorum, dico "basically non materiae", dummodo quod nasyid quamvis alia contritionem Shari'ah, ut petens auxilium ad alia quam Allah Subhanahu wa Ta'ala, creatura bertawassul , ita quoque non usus ut habitus (in audiendo, violentus), sicut erit generationes Musulmanis legens, studens et reputans in libro Allah omnipotens summe commendatur a Propheta sallallaahu 'alaihi wa sallam in a saheeh hadeeth, in quem locutus.
"Intelliguntur illi qui non in lege Quran CALESCO vocem ergo non est nostrum." [Al-Bukhari Hadith Historia non. (V)XXIII Et Muslim non. 232-234]
"Intelligatur: Read Al-Qur'an et baguskanlah vox ad eum ante de velox respondet accepit (mercedem lectiones), et potest non expectare ut (praemium in futuro), ergo legere Qur'an cum CALESCO sonus (mu) cum eum ".
Denique qui de sociis Allaah observari 'anhum, non accedat-annasyid annasyid in vita sua, quia generatio et generatio vere delectationem.
[Al-Ashaalah, XVII p. 70-71]
[EXCERPTUS a libro Re-Shaykh al-Albanos Biography rahimahullah reformator de Islam et Hadith Peritos Century.Mubarak bin Mahfudh constituentes Bamuallim Lc, Lector Publishers Imam Ash-Shafi'i]
CAVE NECESSE-nasyid cantores et prohibuit eius circulationem ET VENDITO REDIMO
PerShaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan

Quod dicitur conveniens, esse in tapes continent-nasheed nasheed praestantes chorus in iuventute activists qui nomine Islam islamicae nasheed, sed includit canticum. Et aliquando nasyid continet blanda vocem, vendidit nundinis per tapes de Qur'an et religionis concionibus.
Penamanaan islamicae nasheed per nasheed est nominando iniuriam, quia Islam non mensyariatkan nasyid nobis. Sed mensyariatkan ad memoriam Dei, lectione Koran, et discere utilis scientia. Ut quod possidet religionis nasheed (scire-quam) in elit Sufi haeresis, scilicet qui eam vanae et ludum ut eius religionis.Faceret nasyid pars religionis est tasyabbuh Nassara cum populo qui carmina simul, canentis ut pars (cultus) religionis.
Sic precationes (pro Muslims) cavere nasyid, nasyid, ut vitantur contentus eorum contenta et vendidit in praeter deformis, quae est gerere a calumniis concitatus spiritus (minus calculus), et semina discordia in Muslims. Qui expandit nasyid est aliquando arguitur quod Propheta sallallaahu 'alaihi wa sallam numquam eius parte carmina, et fruendum eam et (arte) eam.
Tunc respondit: Quod carmina eius parte lusit sallallaahu 'alaihi wa sallam non cantatur a choro cantu genus, nec dicitur nasheed nasheed-Islami, sed Arabs carmina quod includit leges et tamtsil (permisalan), designatio autem virtus liberalitas natura.
Cantus solum propter rationem habet amicos. Sunt recitare carmina dum operantes grueling sebagan, ut aedificium (mosque), currit ad nocte cum Saffarris (jihad). Ita quod fecit erat ostendere arte range de resiliant (carmen), in specialibus adiunctis (similis) hoc. Sint eruditi quam virga augue! Ut hoc est a re hodie, in quod alumni ditalqin (docti memoria) nasyid, nasyid, dixit ad esse nasyid, nasyid Islam. Haeresis est actus religionis. Erat a Sufi religionis haeresim peritis. Sunt sunt qui nasyid, nasyid agnoscitur parte religionis.
Deinde considerandum est de seditione, Proditio. Quia primum coepi paulo deformitatem et paulatim evolvitur in multis, cum non statim eradicari cum kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih Al-Fauzan]
NOMEN EIUS EST NO-nasyid cantores islamicae LIBER IN LIBER-Salaf
Quaestio.Shaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan interrogavit: O Sciek, multum Disputatio de islamicae nasheed. Sunt berfatwa patitur. Alii quod est cantantes pro tapes. Quomodo considerandam?
RespondereNominando est non. Est novum nomen. Est non nominando nasheed nasheed-Islami in libro Salaf et AHL-ul-ilmi quod sententiam comites. Et ad monuit quod sufilah nasyid, nasyid facit ut religionis et hoc est quod vocant "idem" (canticum).
Nostra aetate, cum multis emergentes coetus et partes, quisque habet nasyid coetus quod hortatur spiritus temporum vocant nasyid, nasyid Islami. Hoc nomen est non. Et non accipiens hoc nasyid, nasyid et laboraverunt inter homines. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Latin Vol MDCXXXII, 7-11 Date-1416H]
[EXCERPTUS a Al-Furqan emporium, Issue VI Anno IV. Publisher Lajnah Ma'had Al-Furqan Da'wah, ipsum Maktabah Ma'had Al-Furqan, Gresik, Eurus Java Srowo Sidayu]
Nasyid IUSTUS OR carmina Islam spiritus

PerLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-putavit Scientific Ifta.


QuaestioLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-putavit Scientific Ifta interrogavit: Nos scire de illicitum natura canticum aut carmina in forma quod fuit ad hoc quia continet verba opprobrium vel dictis quod non continent expectata beneficia , iuvenes dum sumus Musulmanorum corda illuminantur a lumine veritatis divinae nobis mutare habitum. Ita eligere audire ad carmina spirant Islam in quae sunt intumescebat spiritus, sympathiam, etc quod potest addere ad spiritus et miserationem. Cantores vel carmina inspirare Islam est series de versus quod hum per praedicatores Islam (Deus dare fortitudo) exprimuntur in tali sono carmen Frater 'per-rahimahullah Quthub-Sayyid. Carmina spirant purus Islam est in lege continentur adhortationes et misericordia, in ore praedicatorum, aut olim carmina quae conficitur ad auditores invitat Islam Islam.
Est bene audire ad carmina nasheed, vel islamicae spiritus cum carmen cum sonitum tympanis (tympanis)? Meos limitata scientia, audivi quod Messenger Shollallahu 'alaihi wa sallam, ad patitur Muslims percutere tympanum in vigilia nuptias dum tympanum est instrumentum quod est non aliter instrumentis? Placere explicationes et Deus tibi mandatis.
RespondereFatwa opera describit ut sequitur: tu sunt rectam ad quod carmina epistylia hodie dominandi est illicitum quia continet verba reprehensibile et est non bonitas in eam, et etiam tendunt ad glamorize libido et sexualem attractio, quae invitat auditores ad nondenique. Ut Allah nobis viam diridlaiNya. Te potest mutare habitus audiendo ad carmina cum carmina nasheed vel spiritus Islam quia in ibi est sapientia, monitionem et exemplum (ibrah) quod accendere religionem et ghirah, ciere sympathiam, penjauhan se omnes formae vitia. Eius appellatio ciere in cantor et auditor anima in ut opprimere obedientia ad Allah Subhanahu Wa Ta'ala,,, mutare inobedientiam et violatio ea ad praesidio sharia et jihad in viam.
Sed ut ne sibi et nasyid amet habitus, sicut cum opus fieri aliquando hhal uti sunt matrimonia, via iter facere salute Allah (jihad) aut certe ita Haec cantores ut etiam cantu ad ciere spiritus ad bona cum non excitatur et amittere spiritus. Pulsus quoque tempore ad male animam autem nasyid Islami cantus proferri potest impedire vel fugiendum malum.
Sed melius ne his qui se mala lectio Qur'an memor Allah et usu hadiths Prophetae quippe mundior et melior anima, ut ulterius confirmanda medere iecoris, verbum Dei .
"Est: mittit per optimum verbum (id) simili Qur'an (quale versus) super et super iterum, moventes cute ergo qui timent Dominus, tunc cessabit cutis et cor in tum ut memor Dei. Dei mandata in libro quem voluerit ducit. Allah decipi Qui ergo non est dare ei mandata. " [Az-Zumar: XXIII]
In alio versu Allah dicit.
"Intelliguntur illi qui credunt in memoriam Allah corda contenti. Maecenas nisi Allah memoria non animis contenti. Illi qui credunt et faciunt bona quia bona eorum pars loco." [Ar-Ra'd: 28-29]
Erat consuetudinem amicos ad menjadikah in Qur'an et Sunnah ut eorum adiutores per rote, discere et exerceas. In insuper etiam a nasyid, nasyid et cantantes eos ut recitare vallo fodiendo fossas, aedificare mosques et ut caput bellum (jihad), vel alias ubi est opus sine canticum ut symbola vel slogans, sed tantum servire ut animos cursus et pengobar eos.
Dum tympana et alia instrumenta musica non usus ad comitantur nasyid, nasyid ut Propheta-Shollallaahu'alaihi-wa sallam et sociis non quod. Ut Allah nobis in recta. Machometus salutem et benedictionem eius familiares et delegari.
[Fatawa Islamiyah, al-Lajnah ad-Da'imah, 4/532-534]
[EXCERPTUS ex libro al-Fatawa cinis-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa al-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Al-Haram Al-Khalid Composer Jurasiy, Issue Fatwa Fatwa Latest Indonesia, Dardanio ul Haq Publisher]

Islamicae LEX ET nasyid islamicae mimo

PerShaykh Dr Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan

Quaestio.Shaykh Dr Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan sunt interrogavit: Quid est mimo de islamicae legem, et quod dinamakn nasheed nasheed nasheed-Islami, quod hoc a iuventute in centra hospitii in aestate?
RespondereFabulae [I], quod non dicerem.
Primum negligit audientibus [II] attendentes quod motus et beati tractare (ridens) [III]. Fabulae vulgo essent hospitio, ut neglecta qui custodiebant. Hoc est a parte.
Secundo: homines qui imitati, aliquando ex Muslim principes, ut a amicus. Ponitur pro contemptu [IV], et non sentiunt nisl. Sicut aliquis vel parvus vel clericorum imitatione dignam non nibh. Ne. Si quis venit imitatione te ambulabunt ut via vos volunt hæc? Est non hoc sentite est classificatis ut a erga te? Licet populus intelliguntur bene imitando sangkaannya. Sed quis velit est quisque humilia.
Tertia: Quod est periculosum, de suum imitando infideles sicut Pharao et Abu Jahl aut in praeter eos. Nimirum quod loquitur orationem habuit kufr kekufurannya contendere erat, vel quomodo libet ignorant. Hoc est tasyabuh (replicare). Propheta sallallaahu 'alaihi wa sallam prohibuit tasyabuh cum idololatrae et kufr [V] vel ludicro (similes) personalitatem et verba. Vitantur a praedicans in hoc quia est non indicium Propheta sallallaahu 'alaihi wa sallam, et non facta salafu cinis et ductu Muslims. Haec exempla sunt non notum nisi fabula a extra Islam. Vestibulum Islam nobis nomine praedicationis, et quantum ad modum augue. Hoc est non quia ex da'wah est tauqifiyah (ittiba '). Satis capta cum Messenger de Allaah 'alaihi wa sallam et non opus a via sicut hoc. [VI]. Quod tamen munus diverso tempore promereri. Sine exemplaria hoc charade. Hoc modo (scaena) misericordiam non venit ad hominem, et quod non influat. Ostendit quod in hoc modo (skits) est negativa casibus et utilitas ad omnes. Ubi etiam periculosa est.
Si quis dixerit, quia simile natum angelus Adam figura.
Diximus: veneruntque in forma angeli filii Adam, quia homo non potest videre forma priore. Hoc est bonum homines. Si enim verum est forma angeli, et homines non posse loqui et videre non possumus. [VII] non sint formae humanae similes angelis, ut in scaena uti volo. Velut humana angelus in ut emendare. Cum angelis suis distinctus humanae. In hominem quam mutat figura ad unum humana ad aliud. Quod est agens mutationes?
[EXCERPTUS ex libro Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah An-Al-Al-jadidah Manahij, Indonesia Issue dimissi distinendae Manhaj Propaganda, Edita de collector bin Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Madinah Publishers, translators Muhaimin]__________Pedes Note[I]. Shaykh Bakr Abu Zaid dicit in libro Ad-Tamtsil, 'esse fabula principio a forma non-Muslim cultus. Maxime ahlu ilmi confirmemus, quod coro fabula est pars symbola, symbola paganorum cultus in Graecia. (Page XVIII).
Shaykh al-Islam dixit in libro Al-Mustaqim Iqtidha Sirath (CXCI / Cratis. Darul Hadith) de quod sunt facientes Nassara in die dicitur Dies rayanya illis INANIS "(id asy-Sya'anin) : "veniunt ex ad festum cum olivae folia et sicut, et ipsi specie sikapdemikian quod est in Al-Masih 'Alaiahis Sallam. Hoc inducta per Shaykh Bakr Abu Zaid in in Ad-Tamtsil. Shaykh Bakr insinuatur de in eius libri. 27-28: "Iam scio nihil ad historiam ludus Musulmanorum in prima generatione (Principalis). Saltem doctorum inopinato adventu scilicet 14H edita.Ergo salutavit per constituens domos hospitii et theatrum aedificia, Switch necessario a locis cultus ad coetus histriones ludit Nassara islamicae scholis quam maxime islamica cultores.
[Ego (Abu Abdillah) dixit: enim, in Muslim Fratrum "]
Si haec igitur quod principia et regulas ad perfectionem Islam peritos qui suscitavit resistentia Nobile petita est. Scimus enim quod caritas ponitur in servitium, vel consuetudine posset inclusa.Tunc originem cultus, est non praescripta nisi praescripto Allah et indigenae origo non prohibetur nisi quod Allah prohibitum. Ideo ne habeatur quasi via Islami ludi cultus vel habitus vel consuetudo, ex quibus elementis ludos et delectationem.
Theatrum est non specificatur in islamica Shari'a, ille novum via.Pars altiore doctrinis Islam est quod locutus Propheta sallallaahu 'alaihi wa sallam,' qui facere nova in rebus nostri (islamicae), in causa est aperta a Islam ergo reprobaverunt. Ergo videtur quod in scholis vel collegii campuses scilicet charade amet cionem actus profecto haeresis, quia origo ignota. quae est in usu est e regione Sarraceni determinatur ex proposito syar'i.
Quia usus est idolorum cultu Graecorum ahlu Nassara haeresis non est absoluta ratio in Islam. Ita est de novum usu in Islam et omnis nova causa in Islam est haeresim similis sharia. A conveniens nomen ad terminum fundatur in islamicae Shari'a est 'Theatrum Bid'ah'.
Si fabula est inclusa a consuetudinem, tunc similis hostes Allah (kafir). Dum sumus similitudinem gerit. Dum non cognoscitur nisi ex causa.
Ego (Abu Abdillah) dixit, "Amen; 'Theatrum Islami', ut sunt, nisi in hospitii centrum in aestate et schola-skolah, tamquam de modos dakwan et vias ad influere iuvenis. Ars est, quae personae in trib.Licet in modo et modus da'wah ad Allah tauqifiyah (ittiba), tunc est non iure aliquis ad aliquid (cultum) eius. Non de ex propagationem longitudine.
Si sunt, qui dicant: Ecce praedicatio per mashalihul mursalah parte.Nos dixit, 'Quid est islamicae DETRECTO omnes bonum servi?
Responsum iacet in descriptione Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah, ut sequitur, 'In brevi, non MINORIS AESTIMO bonum quod sharia (maslahah) ad omnes, etiam Deus exercituum perfecta in Deen de gaudium nobis. Ita est nihil propius ad caelum quam nuntiatum ipse sallallaahu 'alaihi wa sallam ad facere. Tabulas novas nobis reliquit.Post nocte inhospita meridianus, non deviare a sed in qui periit. [Auctoritates libro: Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ala ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah opus Abdussallam bin Barjas eam. XL]
Ego (Abu Abdillah) dixit, si magna de variis infidelitas, malitia et inobedientia confiteri ad al-haq cum syar'i via et sit. Cur ergo non est in eo praedicante exspectarem personam? Revera post omnia quae continentur in persona, iam satis augue id consectetur Deo.Quae ahlu paenitentiam peccatores et qui amisit mandatis. Sit praedicatores praedicare spatio eum cum Deus per extruendo socii se in eam. Redire vero scientia. Ibn Mas'ud dicens si tu non novum tibi nova creatura poterit, si hoc videtis novum erit vobis baculum Primus (propheta et socios). Ibn Mas'ud dixit, bene, 'cave adversus haeresim, cautio adversus nimia, cautio adversus berdalam profundum et oportet haerent cum primum generatio. [Suetonius ex libro: ala Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah opus Abdussallam bin Barjas eam. XLIII]
Sciek Abdussalam dixit, 'Vere bonitas in determinando causa est difficile. Aliquando observet maslahah menyengka quod hoc est, sed hoc, in facto regnans determinare beneficium est ahlu ilmi.Repleti sunt cum iustitia et bashirah, qui semper adducam sharia leges et virtutes. Est ergo opus ad ferat cautus substantia est magna et ipsum cautus de dominatus passiones si vis aliquid bonum. Concupiscentia saepe ornatis quod est irritum in vultus bonum, ita multis fraudatur. Licet pericula praegravabit beneficia.Quomodo in muqallid (qui imitationem) potest regi per dictum et determinare quod est maslahah? Est non hoc praesumptuosum erga in deen et malum erga legem syar'i cum non damnatio? (P. XLV)
Abdussalam etiam quotes a Shaykh Hamud bin Abdullah Ad-Tuwajiri rahimaullah, dixit: Ecce intrare fabula in praedicans ad Deus omnipotens est non sunnah Prophetae sallallaahu 'alaihi wa sallam, et non a quattuor caliphs al-Sunnah Mahdiyin. Sed nec tunc temporis novus. Et quidem Allah admonuit de nova, iussit ad rejiciunt, et informans eum quod novum casu est malum et erronei "(p. XLV)
[II]. In continet elementa perditio tempus. Muslims rationem obtineant tempus. Et tenere valeant requiritur temporis, quod beatum facere Omnipotens, ut revertatur ad bona illius, et in futuro globally. Ut hadith de Abu al-Aslamy Barzah, dixit, 'Messenger de Allah dixit,
"Quod sit ne pedem movere et die resurrectionis, ut servus interrogatus de aevo, quod impendat. de qua re licebit, et quod infakkan. in eius corpus quod conuenire. [DATAE per Al-Tirmidhi MMCDXVII et menshahihkannya]
[III]. Fere ludus mentitus est. Posset esse ictum enim qui et vigilate vel attrahere ad eas vel etiam eos ridere. Fabulae partem phantasia. At enim sine terrore ab eo qui mentiri Allah Angelus fortis minas rident homines. Id a Haidah Allaah ibn Muawiyah 'anhu quod Propheta dixit,
"Intelligatur: vae qui loqui (praedicare) dum mendacium (in loquitur) ut populus ridere ergo vae ad eum, Heu eum". [Hadith Hasan, edita per iudex (I/46), Ahmad (V / 3-5) et-Tirmidhi (MMCCCXV)]
Socius hoc hadith Shaykh de Islam dixit, 'et quidem Ibn Mas'ud dixit: "Amen, mendacium est non aut graviter aut iocando"Sed si in mendacium quod causatur inimicitias de Muslims et periculo Then ban certe difficilius. Autem, sontis ridet in mendacium populi dignus poena potest deterrere syar'i delicti. [Majmu Fatawa (XXXII / CCLVI)]
De fabulis, erat scolarium odio salaf fabulas et fabulas conventus.Et contra omnes admonitiones monent narrator (narrator) variis modis. De libro Al-Mudzakir Tadzkin wa wa Ad-ADH-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (p. XXVI). Ibn Asim fuerit narrantur cum a saheeh sanad, quod Ali Allaah; anhu vidit aliquis mihi, dixit, vos scire de naskh (tollere versus) et mansukh (deletum)? Tunc (scriptorem) dixit, n. Ali dixit, peribit tu et tu perdidit. [Al-Mudzakir wa Ad-Tadzkir eam. LXXXII]
Imam Malik dixit, ego vere odio fabulis in in mosque. Ego respexit periculosum cum bermajelis participant. Realis fabulas haeresis.
Salim dixit, "Quod Ibn Umar occurrit homo qui venit de mosque, dixit, 'est non factor quod causatur me ut de (de mosque) nisi in narrator vestra." Quod mendacium hominis Imam Ahmad scriptorem et dixit uni (non bene agitur.) Ergo eum (Imam Ahmad), Vos concilia? Respondit [inducta ex libro Al-Bida wa Al-Ad-Turtusyi Hawadits opus, p 109-112]
[IV]. De theatrum nomen est: Al-Muhakkah, quod mimicked a persona in eius motus. Quae iam exprobrare hadeeth mimicked homo, et talis prohibitio a Aisha Propheta dixit: vere non placet profecto mihi et hoc aliquid imitari. Saheeh edita per Imam Ahmad (6/136-206), Ad-Tirmidhi (MMDIII).
[V] Hadith quod absit simile polytheists et infideles diffusi, ut verba Propheta sallallaahu 'alaihi wa sallam,' Selisihilah Iudaei et Nassara .. '[Ibn Hibban Taqrib (MMCLXXXVI)],' Berbedalah cum paganorum ... ' [Muslim (CCLIX)], 'Berbedalah in Zoroastrian populus ..' [Muslim (CCLX)]
[VI]. Edidit a libro Al-Hujaj Qawiyyah Al-ala Anna Wasa'ilah Da'wah opus Taufiqiyyah Sheikh Abdulkarim bin Abdussallam bin Barjas. A bonum libro disputatio, nos monere ad librum tersebt.
principium: http://almanhaj.or.id
[VII]. Ergo angelus non IMITATIO verba qui diserupai figura, et non eius modo vel motus populus a diseruapinya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar