Rabu, 21 Maret 2012

Įstatymas klausytis muzikos ir dainų ir žiūrėti muilo operas per televiziją islame


Įstatymas klausytis muzikos ir dainų ir žiūrėti muilo operas per televiziją islame
PagalShaykh Muhammedas bin Salih al-Uthaymeen



KlausimasShaykh Muhammedas bin Salih al-Uthaymeen paklausė: Kas yra teisinė klausytis muzikos ir dainų? Kas yra teisinė žiūrėti muilo operas, kurios yra Dandy ponia?
AtsakytiKlausykis muzikos ir dainavimo, ir tai neabejotinai Hari keharamannya. Ji papasakojo Kompanionų ir teisaus salaf, kad daina gali augti veidmainystės pobūdžio širdyse. Dainos apima žodžius, kurie nėra naudingi. Sako Dievas Subhanahu wa Ta'ala.
", Kuris reiškia: Ir tarp vyrų yra žmonės, kurie naudoja žodžius, kad yra ne naudinga suklaidinti straipsnio vyrai) į Dievo kelią nežinodamas ir Dievo pasityčiojimą kelią Jie bus turėti ponizaiaca.." [Luqman: 6]
Ibn Mas'ud aiškinant Ši eilutė sako: "Dievo nėra kitose Dievas, kuris reiškė dainą".
Aiškinimas draugui įrodymas ir aiškinimas yra trijų lygių aiškinimo, nes iš esmės yra trys interpretacijos. Korano eilutėje, su Hadith Korano žodžiu ir trečiosios aiškinimo Korano paaiškinimą draugų Korano aiškinimas. Net kai kurie mokslininkai teigia, kad teisės aktų aiškinimas turi draugą Rafa "(priskirta pranašo sallallaahu" alaihi wa sallam),. Bet tiesa yra ta, kad draugai neturi teisinio aiškinimo Rafa ", tačiau iš tikrųjų yra arčiausiai tiesos.
Klausykitės muzikos ir dainų, kad bus pasinerti pagal pranašo sallallaahu "alaihi wa sallam į Hadith įspėjimo.
"Reikšmė: Čia bus mano bendruomenėje žmonės pateisinti svetimavimo, šilko, vyno ir muzikos instrumentus."
Tai pateisina svetimavimo, vyno, šilko ir jis yra vyras, kuris negali naudoti šilką, ir pagrindžia muzikos instrumentais. [Hadith Bukhari iš Hadith Abu Malik al-Ash'ari arba Abu Amir al-Ash'ari]
Atsižvelgiant į tai aš perteikti savo brolio patarimų savo kolegos musulmonus vengti klausytis muzikos ir jie negali būti supainiojo kai kurių nuomone, kuriame savo Halal dainų ir muzikos instrumentus, nes, kad argumentai, kad pasakyti apie į neteisėtos prekybos pobūdžio muzikos yra labai aiškus ir neabejotinas. Nors ir nereikia jokių moterys žiūri muilo operas draudžiama, nes tai gali sukelti šmeižtą ir vilioja moterų. Vidutiniškai kiekvienas globėjas žalos, nors nėra moterys arba moterys ne ieškoti vyrų, nes dauguma muilo operos yra pavojus visuomenei, tiek elgesio ir moralinės.
Aš klausiu Allaah išlaikyti musulmonus nuo bėdų ir pagerinti musulmonų valdžią, nes jie būtų pagerinti musulmonų gerumą. Ir Allaah žino geriausiai.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Nukopijuota iš Al-Fatawa Al-Jami'ah "Mar'atil Lil Muslimah, Indonezija klausimas Fatwa Fatwa Apie moterų, rašytojas Amin Ben Jahija Al-Haq Darul Wazan leidyba knygoje. Vertėjas Amir Hamzah Fakhrudin]

ISLAMO TEISĖ nasyid, nasyid

PagalShaykh Muhammadas al-Albani Nashiruddin



KlausimasShaykh Muhammadas al-Albani Nashiruddin paklausė:, Daugelis paplitęs tarp musulmonų jaunimo nasyid juostos, kurią jie pavadino "Nasheed Islamiyyah". Kaip tiksliai tai problema?
AtsakytiJei-Nasheed yra ne kartu su muzikos instrumentais, tada aš sakau "iš esmės neturi reikšmės", su sąlyga, kad toks nasyid nepriklausomai nuo bet kokios kitos pažeidžiant Shari'ah, pavyzdžiui, prašo pagalbos, išskyrus Allaho Subhanahu wa Ta'ala, padaras bertawassul , taip ir turėtų neturi būti naudojamas kaip yra įpročio straipsnio klausytis,-Įkalintas), nes tai savo ruožtu kartos musulmonų skaitant, studijuoti ir svarstyti Allaho Visagalio knygoje yra labai rekomenduojama, kad Pranašo sallallaahu "alaihi wa sallam į saheeh Hadeeth, kuriuos jis kalbėjo.
"Reikšmė: Tie, kurie neturi skaityti Koraną su išsidabinti, savo balso, tada jis ne iš mūsų grupės." [Al-Bukhari Hadith istorija ne.5023 ir musulmonų ne. 232-234]
"Tai reiškia: Skaityti Al-Koranas ir baguskanlah balsas atėjo pas jį, prieš kai kurių skubotų atsakymų gavo (atlyginimai rodmenys), ir negali laukti gauti (po šio gyvenimo atlygis), tada skaityti Koraną su išsidabinti garsas (MU) su juo ".
Galų gale, visiems, kurie pastebėjo apie Allaah "anhum Kompanionų, jis nebus gauti annasyid annasyid savo gyvenime, nes jie karta, kurie tikrai ir ne pramogų karta.
[Al-Ashaalah, 17 psl. 70-71]
[Nukopijuota iš knygos naujo-Shaykh Al-. Albani Biografija rahimahullah, islamo ir Hadith ekspertų amžiaus, reformatų.Mubarakas bin Mahfudh sudedamoji Bamuallim Lc Reader "Publishers Imamas Pelenai Shafi'i]
Beware Of turi nasyid dainininkų ir uždraudė savo cirkuliaciją IR Parduoda Perka
PagalShaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan "

Kažkas, kad yra laikomas tinkamu, juostų egzistavimas yra Nasheed Nasheed neįvykdyti choro tarp jaunimo aktyvistai, kurie jie pavadino Islamo Islamo Nasheed, tačiau ji apima dainą. Ir kartais nasyid yra gundantis balso, parduodami mugėse palei Koranas ir religinių pamokslų juostos.
Penamanaan Islamo Nasheed Nasheed yra įvardijimo negerai, nes islamas nėra mensyariatkan nasyid už mus. Bet mensyariatkan mūsų Dievo atminimui, skaityti Koraną, ir išmokti naudingų žinių.Kaip tos įskaitant religijos Nasheed know-how) specialistai sufijų erezija, ty žmonės, kurie, kad tai beprasmiška ir žaidimas kaip savo religiją. Nors priėmimo nasyid religijos dalis yra tasyabbuh Nassara su žmonėmis, kurie daro dainas kartu, ir, giedojimo kaip garbinimas) religijos.
Taigi privaloma (musulmonams) saugotis nasyid, nasyid, taip pat uždrausta turinio turinio ir parduodami be bjaurus, kuris yra kariauti su šmeižtą veržlus dvasią straipsnio mažiau skaičiavimas), ir sėti nesantaiką tarp musulmonų sėklas. Žmonės, kurie skleidžia nasyid Kartais ginčijamasi,, kad pranašo sallallaahu "alaihi wa sallam niekada nebuvo girdėję jo poezijos pusę, ir jis patiko ir nustatyti (įgūdžių),.
Tada jis atsakė:, kad eilėraščiai kad jo pusė, žaidė sallallaahu "alaihi wa sallam nebuvo dainuojama chorų dainavimo natūra, taip pat vadinamas Nasheed Nasheed-Islami, bet jis buvo arabų poezijos, kuri apima įstatymus ir tamtsil permisalan), didvyriškumo ir dosnumą pobūdžio žymėjimas.
Giedoti vien dėl to, kad, kaip apibrėžta draugą jame. Jie deklamuoti eilėraščius, o, darbo varginančių sebagan, pavyzdžiui, pastatas (mečetė), veikia naktį, kai safari (Gazavata). Taigi, ką jie padarė, buvo parodyti įgūdžių spektrą atšoka straipsnio poema), ypatingomis aplinkybėmis (pvz.) šį. Užuot tarnavusi kaip švietimo ir propagandos filialo! Kadangi tai yra realybė, kurioje studentai ditalqin (apmokyti išsaugoti) nasyid, nasyid, tada sako, kad nasyid, nasyid islamas. Tai erezijos aktas religijos. Jis a sufijų religinės erezija ekspertai. Jie yra tie, kurie daro nasyid, nasyid pripažįstamos religijos.
Tada jis turi apsvarstyti Sedition, išdavystė. Kadangi iš pradžių ji pradėjo šiek tiek bjaurumo ir palaipsniui išsivystė į daug, kai ne nedelsiant likviduota, kai kemuculannya.
[Al-Khuthabul "Minbariyah, Syaih Salih al-Fauzan]
Jo vardas yra NE-nasyid dainininkai ISLAMO REZERVACIJA knygoje-Salaf,
Klausimas.Shaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan "paklausė: O Sheikh, daug kalbama apie Islamo Nasheed. Yra berfatwa leisti. Kiti sako, kad jis dainuoja, o ne juostų. Kaip Jūs žiūrite?
AtsakytiĮvardijimas yra ne tiesa. Jis yra naujas vardas. Yra pavadinimų Nasheed Nasheed-Islami knyga Salaf ir Ahl-ul-ilmi, kad jų nuomonė skaičiavimų. Ir turėjo būti įspėti, kad sufilah nasyid, nasyid daro jį kaip savo religijos ir tai, ką jie vadina "tas pats" (daina).
Mūsų amžiaus, kai daugelis naujų grupių ir partijų, tada kiekvienas turi nasyid grupę, kuri skatintų laikais jie skambinti nasyid, nasyid Islamas dvasią. Šis įvardijimas yra ne tiesa. Ir neturėtų būti, atsižvelgiant šį nasyid, nasyid ir išplatinti tarp žmonių. Wa billahit Taufiq.
[Skelbimas pagalbą padarėte Žurnalas tomas 1632, 7-11 Data-1416H]
[Nukopijuota iš Al-FURQAN žurnalo, numeris 06 Metai IV. . Leidėjas Lajnah Ma'had pagalbą padarėte Al-Furqan ",. Adresas Maktabah Ma'had Al-Furqan", Gresik, Rytų Java Srowo Sidayu]
Nasyid TEISINIS AR DAINOS, kad Islamas kvėpavimas

Pagal. Lil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Mokslo Ifta.


Klausimas. Lil Buhuts Da'imah Lajnah Al-"Wal. Mokslo Ifta paklausė: Mes žinome, apie neteisėtai pobūdžio dainą ar dainas forma, kuri egzistavo tuo metu, nes tai yra priekaištų ar kitų priežodžiai, kad nebuvo laukiamos naudos žodžius , o mes esame jauni musulmonai, kurių širdys yra apšviečiamos Dievo tiesos, kad mes turime pakeisti įprotį. Taigi mes renkamės klausytis dainų kvėpuoti islamą, kuris yra, šėlstantis dvasia, atjauta ir tt, kad galima pridėti dvasios ir mūsų užuojautą. Dainininkai ar dainos Breathe Islamas yra serija eilėraščių kad niekai islamo pamokslininkų straipsnio Dievas gali duoti jėgų), išreikštas tokiu poema "Brother" rahimahullah Quthub-Sayyid poezijos. Kas yra dainų teisė kvėpuoti gryną islamą, kuriame skatinimo ir užuojautos žodžius, ištarė pamokslininkų arba Praeityje, dainos vaizduoti islamą ir kviečia savo auditoriją islamas.
Ar tai gerai klausytis dainų Nasheed, ar islamo, kai daina buvo kartu, garso Tambūrinai (būgnai) kvapas? Per savo ribotomis žiniomis, aš girdėjau, kad Messenger Shollallahu "alaihi wa sallam, leisti musulmonai būgnyti, vestuvių išvakarėse, o būgnas yra priemonė, kuri nesiskiria su kitomis priemonėmis? Prašome paaiškinimus ir Dievas gali pateikti jums nurodymus.
AtsakytiFatwa agentūra apibūdina taip: Jūs teisinga sakyti, dainos, kad formos šiandienos "sprendimo yra neteisėtas, nes jis yra žodžių, kurie yra smerktinas ir yra ne joje gėris, ir net linkę į girti geismą ir seksualinį potraukį, kuris kviečia klausytojus į padaryti ne bauda.Dievas gali parodyti mums kelią diridlaiNya. Jūs galite pakeisti savo įprotį klausytis tokias dainas su dainomis Nasheed ar islamo kvapas, nes jo yra išmintis, įspėjimas ir pavyzdys (ibrah), kad aistrinti religinę dvasią ir ghirah, sukelti užuojautą, penjauhan, save nuo visų formų teikiamomis paslaugomis. Jo skundas gali sukelti dainininkas ir klausytojo sielą, kad jėgos paklusnumo Dievui Subhanahu Wa Ta'ala ",,, pakeisti šariato ir Jihad Jo keliu apsaugos nepaklusnumą ir jo nuostatų pažeidimą.
Tačiau tai neturėtų padaryti kaip, privaloma nasyid kaip įprotis, tiesiog padaryta tam tikru metu, kai to reikia hhal, tokių kaip vestuvės, išganymo prieš kelionę, Dievas (Gazavata), ar įvykiai, tokie Šie dainininkai taip pat gali dainuojama pažadinti dvasią, daryti gerus darbus, kai žmonės nėra malonu ir praranda dvasią.Taip pat tuo metu, varoma daryti blogai, tada nasyid dainos Islami arba ji gali būti dainuojama, užkirsti kelią ir išvengti blogio sielos.
Bet kas nors geriau, kad būtų išvengta į dalykus, kad ieškinio jį blogybių skaityti Koraną, prisimindamas Allaho ir į Pranašo hadiths praktiką, už tikrai jis yra švaresnis ir grynesnis sielos taip pat toliau stiprinti ir nuramina kepenis, kaip Dievo žodį .
"Reikšmė: Jis siunčia žemyn geriausias žodis (ty) panašus Koranas (eilutėse kokybė), vėl ir vėl, drebulys odą, todėl tie, kurie bijo savo Viešpatį, tada ramus odos ir jų širdis metas prisiminti Dievo Dievo nurodymus, su knyga, Jis veda, ką nori. Ir kas suklaidino Allahas, tada nėra nė vieno, duoti jam nurodymus. " [AZ-Zumar: 23]
Kitoje eilutėje Allahas sako.
"Reikšmė: Tie, kurie tiki, ir kurio širdis rasti pasitenkinimą Dievo atminimo Atminkite, kad tik su Dievo atminimo širdis rasti pasitenkinimą Tie, kurie tiki ir vėl atlikti gerus darbus, jų laimės ir geros vietos." [Ar-Ra'd: 28-29]
Tai buvo paprotys iš draugų menjadikah Korano ir Sunna kaip ir pagalbininkų atmintinai mokytis ir praktikuoti. Be to, jie taip pat turi nasyid, nasyid ir dainavimas, nes jie deklamuoti Tranšėjų kasimo griovius, statybos mečetes ir kaip jie galvos mūšio straipsnio džihadas), arba kitais atvejais, kur reikia nedarant dainą kaip simbolius ar šūkius, bet tik kaip moralės stiprintuvas ir pengobar juos.
Nors būgnai ir kiti muzikos instrumentai, neturėtų būti naudojamas lydėti nasyid, nasyid pavyzdžiui, Pranašas-Shollallaahu'alaihi-wa sallam ir jo bendražygiai nepadarė, kad. Tegul Dievas rodo mums tiesiu keliu. Sveikinimai ir palaiminimą Mahometo ir gali būti perduota savo šeima ir draugais.
[Fatawa Islamiyah, al Lajnah ad Da'imah., 4/532-534.]
[Nukopijuota iš knygos al-Fatawa "pelenai. Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa" al-Ulama Ashriyyah Min Al Balad Al Haram al-Khalidas Kompozitorius Jurasiy numeris Fatwa Fatwa Paskutiniai Indonezija, Dar ul Haq Publisher]

ISLAMO TEISĖ IR nasyid ISLAMO farsas

PagalShaykh Dr sala bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan ".

Klausimas.Shaykh Dr sala bin Abdullah bin Al-Fauzan "Fauzan klausė: Kas yra islamo teisės farsas, ir kad dinamakn Nasheed Nasheed Nasheed-Islamas, tai yra daroma kai kurių jaunimo pramogų centrų vasarą?
AtsakytiVaidina [1], turėčiau ne pasakyti, nes.
Pirma: ji ignoruoja publiką [2], nes jie kreipia dėmesį į judesių atlikėjas, ir jie yra laimingi (juokiasi) [3]. Žaidimas yra paprastai skirtas pramogų, kad tie, kurie stebėjo nepriežiūros. Tai iš vienos pusės.
Antra: Asmenys, kurie imitavo, kartais iš musulmonų lyderių, tokių kaip draugui. Manoma, jų panieka [4], tiek žaidėjai jaučia jį ar ne.Pavyzdys: mažas vaikas ar kažkas, kuris nėra vertas imitacija dvasininkų ar draugais. Jis neturėtų būti. Jei yra kažkas ateina imituoja jums vaikščioti patinka tavo būdas, jūs patenkintas? Ar šis požiūris yra klasifikuojami kaip į jus globėjiškumas? Nors žmonės tai gerai imituojantis sangkaannya. Tačiau kiekvienas žmogus yra kažkas, kas norėtų nuolankus jam.
Trečia: Tai yra labai pavojinga, kai jų asmens imituojantys stabmeldžių, kaip faraono ir. Abu Jahl arba be jų. Jis kalba su kalboje kad kufr greičiausiai jis ketina ginčytis kekufurannya, ar norėčiau paaiškinti, kaip nežinojimo būseną. Tai yra tasyabuh (Kartotiniai). "Pranašo sallallaahu" alaihi wa sallam uždraudė tasyabuh su stabmeldžiais ir kufr [5] arba mimikos (panaši) asmenybės ir jo žodžiai. Uždrausta pamokslauti tokiu būdu, nes nėra jokių požymių, pranašo sallallaahu "alaihi wa sallam, ir ne darbais salafu pelenai ir vadovavimas musulmonų. Šie modeliai yra nežinoma, išskyrus iš už islamo žaisti. Įvažiavimas į mus dėl pamokslavimo islamo vardu, ir yra laikomas propagandos priemonėmis. Tai nėra tiesa, nes pagalbą padarėte priemonė yra tauqifiyah (ittiba),. , Gana valgant Messenger Allaah alaihi wa sallam ir nereikia kaip tai keliu. [6]. Kad misija bus dar laimėti laikotarpiui, kuris yra kitoks. Be šio Mįslė modelių. Kai šis būdas (teatro) atėjo parodyti gerumą žmogui ne visi, ir negali daryti įtakos.Tai rodo, kad tokiu būdu (skies) yra neigiami atvejai ir ne visai naudingumas. Net ten, kur yra pavojingi dalykai.
Tada, jei kas nors sako, "Žinoma, tai primena vaikų angelo Adomo formą.
Mes pasakė: "angelai atėjo sūnaus Adomo, nes žmonės negali matyti jo pirmine forma. Tai gera žmonėms. Nes jei angelas ateina į tikrąją savo formą, tada žmonės nebūtų sugebėti pasikalbėti su jais ir negali jų pamatyti. [7] angelai, kai panašūs į žmogaus forma nereiškia, užlipti ant scenos, kaip jie nori. Jis primena, siekiant pagerinti žmogaus angelas. Kadangi angelai turi savo atskirą formą žmogaus. Vyras tada, kaip ji keičia formą sudaro vieną žmogų į kitą. Kas yra vairuotojo pokyčius?
[Nukopijuota iš knygos "Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah-al-al-Jadīdah Manahij Indonezija numeris atmetė nukreipiamuoju Manhaj sklidimą, kolektoriaus bylos bin Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi Yayasan Al-Madinah leidėjai, vertėjai Muhaimin]__________Foote Pastaba[1]. "Shaykh Bakras Abu Zaid sako, kad jo knygoje At-Tamtsil" žaidimo egzistavimo pradžių buvo ne musulmonų maldos forma.Dauguma Ahlu ilmi Patvirtinu, kad žaidimo esmė yra simboliai, simbolių pagonių garbinimo Graikijoje (p. 18).
Shaykh al-Islamas sakė savo knygoje apie ką jie daro savo šventės dieną Nassara Al-Mustaqim "Iqtidha Sirath (191 / CET. Darul Hadith) yra vadinamas" Diena rayanya, Pusjucis "(id, ASY-Sya'anin) : "Jie išėjo su alyvuogių lapų ir panašių šventę, ir jie manė, kad jis panašus sikapdemikian kas Al-Masih" Alaiahis sallam. Tai buvo cituojamas, Shaykh Bakr Abu Zaid AT-Tamtsil. Shaykh Bakras užsiminė apie tai savo knygoje jį. 27-28: "Jūs jau žinote, kad šis spektaklis turėjo nieko bendro su pirmosios kartos musulmonų istorijos (Pagrindinė). Netikėta atvykimas ne vėliau sužinojo, ty 14h a. Tada pasitiko namus pramogų ir teatro pastatų, Switch nebūtinai iš kulto vietų veikėjų grupės vaidina Nassara islamo mokyklų, nei dauguma islamo maldininkų.
[I (Abu Abdillah) sakė: Pavyzdžiui, Musulmonų broliją "]
Jei jūs suprantate, tada žinau, kad taisyklės ir principai, islamo, kurie iškėlė ekspertus tobulumo laipsnį reikalavo ir kilnus atsparumas, kad taip. Kaip mes žinome, kad labdara gali būti įtraukiamas kaip paslauga, arba jis gali būti įtrauktas kaip pagal užsakymą. Tada garbinimo kilmė, nėra nustatytas, išskyrus tai, kas nurodoma Dievu ir vietinis kilmė nėra draudžiamas, išskyrus, ką Dievas Uždraudė. Todėl turėtų būti ne žaidimas, Islamas įvyko kaip garbinimo būdas, ar net kaip įprotį ar paprotį, kurių sudėtyje yra elementų žaidimų ir pramogų.
Teatras nenurodyta islamo Šariato, jis naujas kelias. Islamo bendrų mokymų dalis yra tai, kas kalbama pranašo sallallaahu "alaihi wa sallam", susirasti naujų klausimus mūsų (islamo) reikalus, islamo atvejis yra atvira nuo tada atmetė ". Todėl tai, kas buvo matyti kai kurių mokyklų ar kolegijų studentų miesteliai, ty islamo Mįslė žaidimas tada tikrai ji yra erezija aktas, nes jis buvo nežinomos kilmės. praktika musulmonai klausimas, kad išeina teritorija yra nustatoma pagal teiginys syar'i.
Kadangi tokia praktika yra pagoniška garbinimas graikų ir Ahlu Nassara erezija, tada yra ne islamo pagrindas yra absoliutus. Taigi tai yra nauja praktika islamo ir kiekvienu nauju atveju islame yra erezija, kad panaši šariato. Montavimo pavadinimas termino, remiantis islamo Šariato "teatras Bid'ah".
Jei žaidimas yra įtrauktas kaip pagal užsakymą, tada ji panaši Dievas (Kaferis) priešai. Nors mes buvo draudžiama juos panašūs.Nors byla nebuvo žinoma tik iš jų.
(Abu Abdillah) sakė: "Iš tiesų, teatro Islami", kaip jie vadinami, egzistuoja tik pramogų centre vasarą ir mokyklinio skolah, traktuojamos kaip vieną iš metodų dakwan ir būdų įtaka jaunimui.Tai apgauti juos, kuris Asmenybės atmetė. Nors pagalbą padarėte būdas ir metodas Allaho tauqifiyah straipsnio ittiba), tada nėra jokios teisės, kad kas nors iš jos padaryti ką nors garbinimo). Aš ne aptarti priemones skleidimo ilgio.
Jei yra žmonių, kurie sako: "Štai pamokslavimo priemones dalis mashalihul mursalah". Mes pasakė: "Kas yra Islamo menkinti visų tarnautojų geras?
Atsakymas yra Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah aprašyme, taip: "Trumpai tariant, nereikia nuvertinti, kad šariato (maslahah) ne visi, net ir Visagalis Dievas yra ištobulintas džiaugsmo Deen mus. Taigi nėra nieko, kas arčiau dangaus nei mes buvo pasakyta, jis sallallaahu "alaihi wa sallam tai padaryti. Jis paliko mus ant švaraus šiferio. Vėliau tą naktį liūdna popietę, tačiau nenukrypti nuo jo, bet žmonių, žuvusių [Citata iš knygos: Al-Qawiyyah Hujaju Ana Wasa'ila Ala ad pagalbą padarėte Shaykh Tauqifiyah darbas Abdussallam bin Barjas jį. 40]
Aš (Abu Abdillah) sakė: "Jei daug įvairių netikėjimas, nedorumo ir nepaklusnumu prisipažinti, kad Al-Haq su syar'i kelių ir ji turėtų būti.Tad kodėl gi pamokslininkas taip, kad nėra esančios asmenybės ieškote? Po visa tai tikrai, kas yra asmenybės jau buvo pakankamai, kad propagandiniais tikslais Dievui. Kuris daro Ahlu Atsiversk nusidėjėlius ir tie, kurie neteko instrukcijas. Leiskite pamokslininkai pamokslauti išvalyti erdvę jam Dievas grindinio ant jo kompanionų save. Iš tiesų jie grįžti prie mokslo. Ibn Mas'ud sakė: "Žinoma, jūs sukursite naują bylą ir jums bus sukurta nauja byla, tada, jei matote naują bylą, turi būti ant jūsų klijuoti su Pirmuoju atveju" Pranašas ir jo bendražygiai). Ibn Mas'ud pasakė, gerai, "Būkite atsargūs, jums nuo erezijos, atsargiai jus nuo pernelyg didelės, atsargiai jus, prieš berdalam gelmes, ir jūs turite laikytis su pirmosios kartos" Citata iš knygos: Ala Al-Qawiyyah "Hujaju Ana Wasa'ila ad pagalbą padarėte Shaykh Tauqifiyah darbas Abdussallam bin Barjas. 43]
Šeichas Abdussalam sakė: "Žinoma, gėris yra sunku nustatyti bylą.Kartais stebėtojas maslahah menyengka, kad tai, tačiau šis nutarimas iš tikrųjų nustatyti išmoką Ahlu ilmi. Jie alsuoja teisingumo ir bashirah, kurie visada duoti šariato įstatymų ir vertybes. Todėl reikia išduoti atsargią poziciją yra puiku ir labai atsargūs iš aistrų meistriškumo, jei norite kažką gero. Geismas dažnai papuošti kažką, kad yra suskirstytas į ieško gerai, todėl daugelis žmonių supainiojo. Nors pavojai nusveria naudą. Tada, kaip muqallid (kuris imitacija) gali būti kontroliuojami tokiais kaltinimais ir nustatyti, kad jis yra maslahah? Ar ne tai įžūlu požiūris į Deen ir blogas požiūris į teisės syar'i be nuosprendžio? (Psl. 45)
Abdussalam Jis taip pat citatos iš Shaykh Hamud bin Abdullah At-Tuwajiri rahimaullah, jis sakė: "Štai įveskite yra pamokslininkas į Dievo Visagalio žaisti nėra su Pranašo sallallaahu" alaihi wa sallam sunnah, ir ne į pirmųjų keturių kalifų al-Sunna Mahdiyin. Bet mūsų laikų naują bylą. Ir iš tiesų Dievas įspėjo naujų bylose, įsakė juos atmesti, ir informuoti jį, kad nauja byla yra blogai ir nevykusios "(p. 45)
[2]. Jame yra elementų laiko švaistymas. Musulmonai bus atsakingi už savo laiką. Jis privalo išlaikyti ir pasinaudojo laiko, praktikuoti tai, kas yra błogosławiony Visagalio, kad jos nauda grįžti jam, tiek visame pasaulyje, ir po šio gyvenimo. Hadith Abu al Aslamy Barzah ", - sakė jis," Messenger "Allaho sakė,
"Tai reiškia: Negalima perkelti abi kojas ant tarno dienoje resurrectionis, kad buvo paklaustas apie jo amžiaus, už tai, ką jis praleidžia. jo turto, kai jis gali gauti ir už ką jis infakkan. ant jo kūno, ką jis susirinkimo. [Išleisti Al-Tirmidhi 2417 ir jis menshahihkannya]
[3]. Apskritai, šis spektaklis buvo melas. Tai gali būti poveikis žmonėms, kurie ateina ir žiūrėti ar pritraukti į juos dėmesio ar net priversti juos juoktis. Ta fantasy istorijų dalis. Tai buvo ne grėsmė iš Dievo Messenger asmeniui, kuris melavo juoktis žmonėms su stipriu grėsmės. Ty iš Haidah Allaah Ibn Muawiyah anhu, kad Pranašas pasakė,
"Tai reiškia: 'Vargas tiems, kurie kalba (skelbti), o jis gulėjo (derybų), todėl, kad žmonės juoktis tada Vargas, deja jam". [Hadith Hasan, išduoda teisėjas (I/46), Ahmad (V / 3-5) ir Per-Tirmidhi (2315)]
Prie šio Hadith Shaykh islamo pasakė: "Ir iš tiesų ibn Mas'ud sakė:" Iš tiesų, Kłam yra netiesa arba rimtai arba juokais "Bet jei melas, kad sukėlė musulmonų priešiškumą ir pavojaus dien draudimą, be abejo, sunkiau. Tačiau kaltininkas juokiasi tautos melo nusipelno bausmės, kad gali atgrasinti syar'i, nusikaltimo [Majmu Fatawa (32/256)]
Apie istorijų, mokslininkų "nekenčiu salaf pasakojimus ir istorijas mazgai. Jie perspėja, visi įspėjimai ir kovoti su įvairiomis priemonėmis Pasakotojas (pasakotojas). Iš knygos Al-Mudzakir "Tadzkin wa wa At-ADH-Dhikr ibn Abu Asim., Al-Ridadi" tahqiq Khlaid (p. 26). Ibn Asim papasakojo su saheeh sanad, kad Ali Allaah.; Anhu matė, kažkas man pasakė, jis sakė: Ar žinote,, apie naskh straipsnio pašalinkite eilutę) ir mansukh (išbraukta)? Tada jis (pasakotojas) sakė, Nr. Ali sakė, pražus tu, ir tu juos sunaikino. [Al-Mudzakir "wa AT-Tadzkir. 82]
Imamas Malikas sakė, aš tikrai nekenčiu mečetė istorijas. Aš pažiūrėjau, pavojingiausių jų bermajelis dalyvauti. Realusis istorijos erezija.
Sala sakė: "Tai ibn Umaras susitiko vyro, kuris išėjo iš mečetės, jis sakė:" Nėra veiksnys, kuris privertė mane išeiti (mečetė), išskyrus tavo pasakotojo. Imamas Ahmadas sakė, kad Žmogaus melas yra pasakotojas ir vienas iš labiausiai prašoma (klausimas, kuris neturi daryti gera). Tada paprašė jį imamas Ahmad), lankote savo mazgai? Jis atsakė, Nr. [Cituojama iš knygos Al Bida wa al-At-Turtusyi Hawadits darbo, p 109-112]
[4]. Vienas teatro vardą: Al-Muhakkah, kuris imitavo asmenį jo judėjimą. Atėjo į denonsuoti, Hadeeth, asmenį, kuris imitavo, ir toks, kad draudimas nuo Aisha, kad Pranašas pasakė: "Aš tikrai nepatinka kas nors imituoti ir iš tiesų man patinka tai ir kaip tai".Saheeh išduotas Imamas.. Ahmad straipsnio 6/136-206), AT-Tirmidhi 2503).
[5] Hadith kad neduok, primenantys polytheists ir stabmeldžių buvo išplitęs, pavyzdžiui, žodžių pranašo sallallaahu "alaihi wa sallam," Selisihilah žydai ir Nassara .. "ibn Hibban Taqrib (2186)]," Berbedalah su pagonys ... " [Musulmonų (259)], "Berbedalah Zoroastrinės žmonės .." [Musulmonų (260)]
[6]. Paskelbė teisę knyga Al-Hujaj "Qawiyyah Al-" Ala Ana Wasa'ilah pagalbą padarėte darbas Taufiqiyyah Šeichas Manuel bin Abdussallam bin Barjas. Gera knyga diskusija, mes patariame skaityti knygą tersebt.
šaltinis: http://almanhaj.or.id
[7]. Tada angelas buvo ne mėgdžiodami žodžius kažkas, kas diserupai formos, ir nereikia eiti savo keliu ar kitų judesių, kad žmonės yra diseruapinya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar