Desmontaxe Portadores Kebid'ahan é tarefa diversión One Ciencia (categoría de Bid'ah no Islam)
Alaihi Profeta sallallaahu 'Saw explicou que Allah Subhanahu wa Ta'ala creou o clero logo da morte dos profetas e apóstolos.
Conduce os homes que perderon as instrucións e facelos ver a verdade da verdadeira relixión de Deus. Cantas persoas que axudaron co ensino ea loita pola súa propaganda.
Será que a súa influencia sobre a sociedade e as persoas. Así, a tarefa dos portadores estudiosos da ciencia. Deben manter a relixión do Islam e os musulmáns de todo o obviar, kebid'ahan e desobediencia.Eles perder lo de desintegración ea devastación destas cousas.Pero o que eles reciben? Censura, condena de terror, e moitos veñen e van. Eles foron condenados como persoas que causan dissensões, as diferenzas de nitidez na raza, difamatórias e unha miríade de outros encargos.
Isto é todos os riscos, desde os posuidores de obrigacións de coñecementos adquiridos. Eles continúan a realizar a tarefa de manter estas relixións e persoas de división e destrución, con cariño dedicado a esas persoas que viven baixo protección. Eles deixan o herexe e inimigo de Deus, dende as actividades das persoas de proselitismo e apostasía, con bondade Beramar nahi inxusto, e invitar á xente a ficar lonxe de todo kesyirikan bertauhid, kebid'ahan e desobediencia.
Bid'ah sobre Oración tarawih
Oración tarawih rapidamente, como unha bicada de polo para a comida. A maioría dos imãs faltou sentido común e fe un bo coñecemento. Era evidente a partir de como orar.
Que case toda a oración está feita, similar ás oracións de persoas que están posuídas, especialmente cando a oración tarawih. Eles realizan 23 rak'ahs rezaron en só 20 minutos, coa Á recitando a Surata Al 'Duha ou ADH.
De acordo con todas as escolas, as oracións non deben ser así, porque é un oracións hipócritas, como os seus palabras: "E cando se levantou para a oración, están con preguiza Eles pretenden Riya" na presenza de seres humanos e non menciona Deus, pero só moi pouco ".
Forma e oración tarawih como que, manifestamente contraria ao alaihi o camiño da oración tarawih Profeta sallallaahu 'Saw, os compañeiros e Salaf. Alaihi O sallallaahu Profeta 'Saw dixo. "E Manteña o sunnahku ea Sunnah dos catro califas que deron as instrucións, e gigitlah Manteña-o cos dentes.
Coidado con cuestións novas (bid'ah), porque cada novo caso é unha innovación e toda innovación é un equivocado ".
E alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw dixo. "Rogade todos vós como me ve orar".
Abre Fíos Ahlul Bid'ah Con Red entre xudeus e Nassara
Sobre as negociacións sobre o Ahl-ul-bid'ah, en realidade, chámase nos a examinar a ideoloxía do pobo da historia anterior, de modo que podemos imaxinalo los transparente en todos os aspectos da vida.
Unha persoa ás veces inconscientemente, foron bloqueados na atmosfera de pensamento ou carácter. Polo tanto, temos que mirar un momento sobre os pros e contras deles non afectadas polo enxivas apodrecidas.
Presuntamente, o consello do Califa Umar digno de nota. É anhu Allah 'xa dixo: "Eu aprendín o mal (mal) non se aplican, pero o escudo en si. Aqueles que non coñecen a natureza do mal, el vai caer na mesma ".
Xudeus e Nassara, dúas persoas do pasado que poderían construír unha civilización e dominar o mundo. Entón, que máis ou menos será o centro das outras persoas. Profeta ten mensiyalir, a maioría dos seguidores seguen a sunnah (estilo de vida) son no sentido máis amplo.
O Profeta dixo: Vós estades realmente vai seguir o Sunna (estilo de vida) a xente antes de ti, por côvado côvado, sedepa tras lonxitude do brazo. Ata cando entraron na cova do lagarto tamén, vai seguir. Os compañeiros preguntáronlle: "Quen son eles O Mensaxeiro de Deus? Os Xudeus e Nassara? El dixo: "Quen máis se (non deles)"
Desmontaxe Kebid'ahan E diversión portador dunha tarefa da Ciencia
Alaihi Profeta sallallaahu 'Saw explicou que Allah Subhanahu wa Ta'ala creou o clero logo da morte dos profetas e apóstolos.
Conduce os homes que perderon as instrucións e facelos ver a verdade da verdadeira relixión de Deus. Cantas persoas que axudaron co ensino ea loita pola súa propaganda. Será que a súa influencia sobre a sociedade e as persoas.
Así, a tarefa dos portadores estudiosos da ciencia. Deben manter a relixión do Islam e os musulmáns de todo o obviar, kebid'ahan e desobediencia.
Eles perder lo de desintegración ea devastación destas cousas.Pero o que eles reciben? Censura, condena de terror, e moitos veñen e van.
Eles foron condenados como persoas que causan dissensões, as diferenzas de nitidez na raza, difamatórias e unha miríade de outros encargos. Isto é todos os riscos, desde os posuidores de obrigacións de coñecementos adquiridos. Eles continúan a realizar a tarefa de manter estas relixións e persoas de división e destrución, con cariño dedicado a esas persoas que viven baixo protección.
Eles deixan o herexe e inimigo de Deus, dende as actividades das persoas de proselitismo e apostasía, con bondade Beramar nahi inxusto, e invitar á xente a ficar lonxe de todo kesyirikan bertauhid, kebid'ahan e desobediencia.
En canto á herexía de herexía-Qira'ah
Fitnah (erro: erro) para imitar as voces dos "qaari (persoas que leron o Corán) e practicada nas mesquitas, na presenza de Deus é unha cuestión que é considerada herética (adicional) en materia de culto para ler o Corán.
En realidade é unha cuestión que é comprensible que imita o son de qaari 'o que podería ser feito no momento da sallallaahu Profeta' alaihi saw e os seus compañeiros no momento da anhum Allah ", pero ningún coñecido entre os que bertaqaarub (culto) a Deus, imitando imitar a voz de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw.
Entón, aquí en conta que o acto non era masyru '(disyari'atkan / ensinado), así como unha actitude de facelo ata o tema da adoración.
Aínda de acordo Personalidade Qaeda "que todos os casos de adoración é bid'ah diada invencións e as innovacións son misguidance. É dicir, no noso tempo, que fai unha morea de empurróns persoas reunidas ao redor das mesquitas que os pais teñen un principio como antes (imitando o son do famoso do qaari ').Así, moitas persoas durante o Ramadán está viaxando dun país a outro co fin de oración nunha mesquita tarawih que os pais teñen un "bo son".
Intente manter presente que este é bo, como pisada sobre eles a Sunnah do Profeta en relación á prohibición de "deliberadamente viaxou (para un vermello glorificado), excepto para tres mezquitas: Haram Mezquita, Mesquita do Profeta e Masjid al-Aqsa"
Aviso de aniversario do Profeta sallallaahu alaihi wa Sallam Segundo a Sharia islámica
Advertencias Nacemento de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw é a herexía de delito. Entre os primeiros en realizar é o Ubaid Bani al-Qaddah que se chamaban polos fatímidas no século 4 AH.Atribúense ao fillo de anhu 'Alí bin Abi Talib Allah'. En realidade, son a orixe do fluxo de psicoterapia. Os seus antepasados son coñecidos Disa Ibn al-Qaddah, co-fundador fluxo Bathiniyah en Iraq.
Os estudiosos da ummah, os líderes, e os seus superiores testemuña que eran hipócritas zindiq, que parecía ocultar a infidelidade eo islamismo.
Se hai persoas que testemuñan que eran crentes, a continuación, el foi testemuña a algo que non é coñecida, porque non hai nada que mostra a súa fe nas cousas contrarias moitos que mostran a hipocresía e kezindikan-los.
Ame o sallallaahu Profeta 'alaihi saw non era para acoller eventos como festa de aniversario, pero para cumprir as súas ordes, confirmando todo o dikabarkannya, lonxe de todo o que está prohibido e diperingatkannya, e non adoración excepto Allah todopoderoso co seu Sharia' atkan.
Pero para o fin de Expertos bid'ah
Herexes son prohibidos de beber un grolo de auga deliciosa da man de alaihi o Sallallahu Profeta 'Sallam telaganya ea partir do cal o lago era máis branca que neve e máis doce que o mel.A continuación, el realmente foi a verdade desde o hadith de Anas Allah 'anhu el dixo: Rasulullah Sallallahu' alaihi Sallam dixo: "É realmente un pobo da miña ummah serán rexeitados do lago como un camelo externa é rexeitado (da multitude de camelo)", entón eu digo: "Ya Allah É o meu pobo ", entón dixo:" Certamente non sabe o que foron inventados despois que ".
Por iso, é que os expertos desenlace final de innovación, tanto no pasado ou no presente, (Que Deus nos protexa da morte cardiovascular adverso como o seu fin). Entón, se eles son conscientes de expertos herexía en todas as épocas e poñer-los de volta no lugar malo?
Entre o tradicional eo culto
Isto é moi importante sub-estudo que refuta a noción superficial da razón e coñecemento, innovación ou práctica, se fan reto e criticados, eles pensaban que estaban facendo o ben, eles responderon: "Iso é unha herexía! Se é así, a herexía coche, electricidade, herexía, e as horas de herexía! "
Algunhas persoas que reciben un pouco da ciencia da xurisprudencia ás veces se sente máis intelixente do que clérigos sunitas e os que seguen a Sunnah a dicir-lles como unha negación da reprimenda os que din que a caridade novo que fixo iso, mentres el foi declarado herético que "a orixe de todas as cousas son posibles". Tales expresións non saen deles, pero por mor da ignorancia sobre a distinción entre normas e prácticas consuetudinarias.
Herexía e boas intencións
Cando a maioría da xente de herexía, eles dicían que as súas obras feito con boas intencións, non é dirixida contra a Sharia, non tiña cabeza para a relixión correcta, e non tendo no fígado por herexía! Mesmo algúns dos que postularam polo hadith de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw. "Seguramente todos a caridade depende da intención".
Para expandir o alcance da súa forma de completar a verdade da proposición e algunhas das razóns que colocar-lo, observamos que o deber de un musulmán que quere saber a verdade que foi onda el e quería practicalo la non ten permiso para usar algúns dos hadith argumentos, deixando parte dela.
Pero o que debe facer é Observando os argumentos xurídicos en xeral ata máis preto da realidade e unha morea de erros. Entón o que facer se estaba entre os que teñen experiencia en argumentos finais.
Calquera decisión in Hell
A frase é certamente verdade que entregue o alaihi sallallaahu Profeta 'Saw que soa absurdo, na mente de moitas persoas cando son expostos a el ao facer ou de herexía. Cando alguén respondeu con desgusto: "É por mor desa innovación pouco que eu estou no inferno?"
Para aclarar esta cuestión e as respostas a estas kemusykilan podemos ver a partir de dous puntos deste xeito. Primeiro: Un dos credo básico de Ahlus Sunna Wal Jama'ah é, "Non poñer alguén da dirección especialista do ceo ou o inferno". Segundo: Que Ibn Taymiyyah en Fatawanya (IV/484) dixo: "Debido á ameaza de textos forma común, así que non declaralo lo ás persoas determinadas que estaba entre os habitantes do inferno.
Para a Bid'ah razóns
En realidade, a forma de erro que levou ao xurdimento de innovación é debido á ignorancia da posición Sunnah qiyas e rango, tamén sobre o estilo da lingua árabe.
A ignorancia da ignorancia sobre o include hadith saheeh hadices ea tolemia de usar hadiths na determinación de lei islámica.
Onde a primeira implica a perda de lei, aínda que a súa base xurídica é o hadith, o segundo impacto non é usado hadiths auténticos e non ser guiada por el, e mesmo substituído a súa posición con argumentos que non son xustificadas na Sharia.
Mentres que a ignorancia da lei islámica na determinación do qiyas é a xeración de xuristas que fan a definir qiyas Khalaf en materia de culto relixioso e especifica-lo para o que non está contido no hadith e da caridade, pero moitos necesitan practicar-la e ninguén detelo.
Entre herexía e herexía Ahlu
Cada estudo é entender o pasado, debe saber claramente a diferenza entre as nosas palabras sobre un novo problema, é dicir, "É unha herexía", ea nosa lei para perlakunya que "Ahlu herexía"!Porque a lei máis nova institución de caridade que el era un herexe, é a lexislación aplicable de acordo con principios científicos e as disposicións da ciencia da usul, que xorden a partir do estudo e aplicación da lei nun. Clara e tanxible
Os herexes son tan pode ser el un Mujtahid, como xa mencionado.Entón ijtihad como se non se pode dicir que o culpable como unha herexía. E pode ser herexes, que negaban-lle o burro, como a ignorancia-cap Ahlu como herexía, pero pecou melalaikannya buscar coñecemento, agás se Deus quixer. Quizais hai tamén as barreiras que impiden as persoas que son vítimas da herexía de herexía Ahlu.
Ahlul xeito de argumentar Bid'ah
Cada (grupo) que desvíen da Sunnah, pero cravaba a aplicar o Sunnah, debe ser takalluf (forza de min mesmo) na procura de argumentos para xustificar as súas accións (desvío)-los.
Porque se non facelo, (as súas accións) anular o Sunna se negou as acusacións. Cada herexía infrator entre os musulmáns de que é un seguidor da Sunnah, a diferenza doutros firqah firqah-menyelisihinya só eles aínda non alcanzaran o grao de comprensión da Sunnah no seu conxunto.
Isto pode ser porque non é o seu entendemento de palabras árabes e non entender os efectos contidos na Sunna. Ou, tal vez tamén porque é a súa comprensión en termos de coñecemento dos principios da usul.
Obrigatoria libre herexía e alertou
Monoteísmo non é coñecida, excepto para estar lonxe do seu opoñente, que é fuxir, e fe non se realizarán keculi para estar lonxe do seu opoñente, que é kufr, entón a verdade non se obterá senón por observar o erro. E que é totalmente o mesmo que "Sunnah".A continuación, a comprensión da Sunnah non será clara e os sinais non vai ser explicado excepto por coñecer o adversario, di, é "herexía". E, de feito, como se esixe por alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw na súa palabra. "
Verdadeiramente o mellor de discurso é o Libro de Allah (o Corán), eo mellor de orientación é a dirección de alaihi o Profeta Muhammad sallallaahu 'Saw, e tan malo como o peor caso é que as cousas novas, e cada novo é unha innovación , e toda herexía no lume "
Quen está distinguir as formas de herexía?
Saiban que o significado da linguaxe é: "un camiño ou o camiño".E sen dúbida que os que seguen o camiño da vida eo camiño alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw e os seus compañeiros son un grupo de Ahlus Sunnah. Porque naqueles días non acontecer herexía.
De feito, a variedade de cousas novas e outras formas de innovación e despois do tempo de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw e os seus compañeiros.
Nesta base, non é todo o mundo que ler, escoitar unha charla ou examinar unha cuestión de algúns libros que dicir a diferenza entre herexía e herexes non é un. Sinxelo e doado
Pero para persoas que queren facer a distinción entre herexía e herexes non son para entender dúas cousas. Primeiro: Aprende sirah Mensaxeiro de Allah alaihi "Saw-Sunnah ea Sunnah.Segundo: Coñecer os principios básicos de herexía científica.
É Tasbeh Bid'ah?
Polo tanto, usando a man dereita para contar as contas de números máis mainstream que usar a man esquerda, esta é a implementación seguen a Suna e puxo unha prioridade da dereita. € ~ o Profeta sallallaahu alaihi saw moi feliz poñer este dereito en usar sandalias, e iniciar os pasos na desinfección, así como outras cousas. Así, o himno usando tasbeh non é considerado unha heresia na relixión, porque é unha innovación prohibido é unha innovación en materia relixiosa, mentres que o himno é só usar intermediarios tasbeh para calcular o número exacto.
Así, só un intermediario que marjuh. Con todo, ao longo dos colares de contas principais números usando os dedos.
Prepare Alimentos xurídica En setembro Vinte e sete de Rajab, Sha'ban, e Día de Ashura Nisyfu
Ramadhan de onte á noite mes de vinte e sete de moitas persoas pensaron que a noite en que o Profeta sallallaahu saw en mi'rajkan por Deus.
Isto todo é historicamente infundado. Cada un dos cales é falsidade infundadas, e todos están baseados en baatil é falsidade. Aínda que tales eventos ocorreu na noite do 27, polo que aínda non debe ser para nós para facelo unha celebración ou unha forma de adoración, porque nunca foi establecido polo sallallaahu Profeta saw e os seus compañeiros, pero son seres humanos que a maioría gusta de acompañar Sunnah e aplicar syari'atnya.Cal é a probabilidade é permitido por nós para establecer o que nunca foi alí na época do Profeta sallallaahu saw e compañeiros no momento?
Celebración do día do Nacemento [Birthday Profeta] o Profeta
En termos de Sharia, a festa non estaba alí orixinalmente. Se inclúe a Sharia de Deus, de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw fixo e dixo aos seus pobos, e se o fixo e entrega-lo, por suposto que vai ser sometido Sharia, porque Allah Subhanahu wa Ta'ala dixo.
"Certamente nós, que perdemos o Corán, e nós imos seguramente gardalo." Porque non é o caso, entón sabe que a celebración non era a relixión de Allah, e se non é da relixión de Deus, non hai que adorar a Deus con Subhanahu wa Ta'ala e achegar-se del con ela.
Relación Bid'ah e beneficio mursalah
Heresias teñen características especiais que é algo que se destina, desde o inicio do reo. Son Xeral-taqarrub a Deus, practicando a herexía e non fuxir dela. Moi afastado especialista posibilidade para a innovación para eliminar actos, porque consideran herético para conquistar os que se opoñen a el.
Mentres mashlahat musrshalah non é a intención, tanto da primeira e se insiren no ámbito das instalacións de apoio (wasa'il), porque este é realmente mashlahat murshalah é prescrito como unha forma de apoio na realización dos obxectivos da actual Shari'a Sharia.
Como proba diso, mashlahat murshalah pode caer cando confrontado coa mafsadah (dano) é maior.
Diferenzas entre o lado de herexía con vice-
Diferenzas entre o lado de herexía co vicio, tales como: prohibición básica de inmorais argumentos xeralmente específicos, tanto o texto de revelación (o Corán, a Sunnah) ou ijma 'ou qiyas. En contraste coa herexía, que a base da súa prohibición, os argumentos son xeralmente comúns e palabras do Profeta, así como a cobertura maqaashidusysyarii'ah 'Kullu bid'atin dhalaalah' (toda herexía é herexía).
Heresias combinar cousas disyari'atkan, porque se baseaba e herexía asignado á relixión. Ao contrario do inmoral, ao contrario do que prescribiu, porque é inmoral é ademais da relixión, e non a el atribuídos, a non ser pecaminoso foi feito para achegarnos de Deus, entón terkumpullah neste tipo de inmoralidade, vice e herexía o tempo o mesmo.
A relación entre o vice-herexía
Bid'ah semellanza cos pecadores: Ambos son igualmente prohibido, repreensível na Sharia, eo culpable ten pecado. A continuación, escriba na desobediencia certa herexía [ver Al-Itisham 2/60]. Con esta revisión, todas as herexías é inmoral, pero non todo inmoral é unha herexía. Ambos tingkart terraza, non de grao, pois, de acordo co consenso dos estudiosos, os pecadores foron divididos en vicios que poden facer os infiéis perpetradores, e inmoralidade que son kaba'ir (grandes pecados) e shagha'ir (pecados menores) [ver Al-Jawaabul Kaafi 145-150], así como heresia dividido en varios niveis.
Herexía, herexía Mezquita E Ghuluw
De feito, poñer unha foto da tumba alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw nunha mesquita ou para imitar, é unha herexía e inxusto.
Visita e quede por diante dela é un herexe e munkar outro porque o home levou a aplicar ghuluw (exceso) contra os xustos e máis aló da glorificación dos profetas e apóstolos, como o alaihi sallallaahu Profeta 'Saw, prohibiu a extravagancia na xestión de relixión, dixo.
"Sexa lonxe por ti ghuluw (esaxerada) na relixión (en execución), pois destruíu as persoas antes de ti, debido á súa excesiva en lebihannya (en execución) relixión.". Aparte diso, este acto nunca foi exemplificado polos amigos, nin a xeración tras deles o mellor os séculos este pobo, cando vivían en países diferentes e lonxe de Madinah Al-Munawwarah
Dereito de visita relixioso Sufi ao sacrificio Profesores sepultura está dedicado
Ese mal kemungkaran e grande, que vai para o cemiterio é unha visita relixiosa kemungkaran, alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw dixo: "Non intente dura xornada, excepto para tres mezquitas; Masjidku este (Mesquita do Profeta), Mezquita Grande ea Mesquita Aqsa".
Despois de todo, máis próximo aos ocupantes dos túmulos con nadzar, sacrificio, bendicións sobre, oración e pedir a súa axuda, todo isto é fuxir, a Deus.
Un musulmán non debe rezar para os habitantes do cemiterio, aínda que os habitantes da tumba dun nobre como os apóstolos non debe pedir axuda a eles, como non pedir axuda aos ídolos, árbores e estrelas. Os pratos de caza e os tambores que pretenden achegar a Allah Subhanahu wa Ta'ala, isto constitúe unha herexía inxusto.
Celebrar o nacemento legal do Profeta na mesquita
Os musulmáns non deben soster a celebración do nacemento do Profeta, a noite do 12 de Rabi al-Awwal ou na outra noite, e non pode ser festa ben organizada do seu nacemento do que viu, a festa de aniversario, incluíndo innovacións en relixión, porque alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw nunca celebrou o seu aniversario durante a súa vida, pero ela que ensina relixión e set-Shari'ah Shari'ah do seu Señor, el tamén nunca pedín-lo, califas Khulafa'ur e os compañeiros eo tabi'in nunca se fixo.
Así, con este espírito en que ela é unha celebración da innovación, mentres que o alaihi sallallaahu Profeta 'Saw dixo: "Quen fai algo novo nos nosos asuntos internos (no Islam) que non son (orientación) para el, el fabricou
Relación entre Bid'ah Con Sunnah
M conformidade co significado da linguaxe lughawi Sunnah tamén significa innovación, porque a Sunnah significa literalmente ath-tariqa (camiño), sexa bo ou malo. Polo tanto, cada persoa que empezou a cousa que en última análise, feita por moitas persoas, despois diso, entón é chamado a Sunna. [Ver Al-Al-Munir Mishbah 292].
Así, a sunnah e innovación en lughawi significado adalam mesmo.Entre os exemplos da utilización da Sunnah no sentido lughawi lafazh son palabras de alaihi o sallallaahu Profeta saw.
"Quen deu o exemplo do islamismo con un bo exemplo, el vai recibir unha recompensa (como) recompensar os que o practican despois, sen diminuír a súa recompensa. E quen dá un mal exemplo, polo que levará o seu pecado e os pecados de quen o practica, despois del, sen prexuízo para o menor dos seus pecados "
Relación entre Ibtida "Con Ihdaats
Ibtida 'e Ihdats en idiomas que comparten unha orixe común de significado, que está a traer algo de novo que non existía antes. En canto ao significado syar'i, a continuación, o hadith catro atrás mostrou que é unha herexía de acordo coa Sharia ten dous nomes, o "herexe e muhdatsat".É que a palabra herexía é amplamente utilizado e difundido nos asuntos de (algo) que diada inventar e condenable en calquera relixión. O amplamente expresado en palabras muhdatsat diada inventar algo máis repreensível, tanto en materia de relixión ou de outra.Polo tanto, podemos saber, que ihdats máis común e máis difundida do que ibtida ', porque a palabra cobre todo ihdats diada inventar e repreensível, tanto en materia de relixión ou o outro, entón todos os actos de pecado e pecadores nas ihdats definición.
O significado de Bid'ah En comparación Lughawi E Syar'i
Definición de herexía aos ollos da linguaxe (lughah) son máis comúns do significado syar'inya. Entre os dous sentidos teñen xeneralidade e especificidade é absoluta, porque viceversa cada herexía na definición de herexía syar'iyyah lughawiyyah, pero non, para logo seres algunha invención tal ou innovación circunstancias lughawiyyah que non están incluídos no material comprensión da innovación na Sharia [Santa Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
Se está dito para ser absoluta herexía, é unha herexía que significa a hadith "Toda innovación é incorrecta", e innovación lughawiyyah non incluído, polo tanto, realmente unha herexía atribuída a dlalalah syar'iyyah (falso) e mardudah (rexeitada).
Comprender Bid'ah Segundo a Sharia
Hadith de Jabir bin Abdullah, a paz Profeta e alaihi bendicións dos Sallam dixo khuthbahnya: Verdadeiramente o mellor do libro da palabra de Deus é a máis fermosa e orientación é a orientación de Mahoma eo caso máis feo é algo que diada inventada (na relixión) e cada un dos diada inventada (na relixión), é unha innovación e toda innovación é unha herexía e apostasía setap el (onde) no inferno. ".
E se quedou claro con dous hadith, que é al-bid'ah mubdatsah (diada inventar algo na relixión), polo que require (nos) para examinar o significado IBDA "(forxa na relixión) en Sunnah .
No Bid'ah Entendemento Triángulo Lingua
Significa algo que é creado (realizada), sen ningunha exemplo anterior. Este significado que a palabra de Deus. "Diga:" Eu non son o primeiro apóstolo entre os apóstolos ". Este significado tamén está contida nas palabras de anhu Umar '. "No mellor dos casos herexía".
Ademais, noutras palabras Imams como Imam Shafi'i ", Bid'ah é dobre, tanto herexía e herexes que son irrepreensíveis, se apropiado Sunnah, entón é bo, pero se pola contra, entón iso é vergoñoso ". Ibn Rajab dixo: "Como contida nas palabras do Salaf son consideradas ou parte de herexía é herexía no sentido da linguaxe. Non é un herexe no sentido de Sharia.
Algúns exemplos Bid'ah hoxe: Adoración e taqarrub A Deus Subhanahu WA Ta'ala
Herexía, herexía relacionada co culto, neste momento moito.Basicamente é tauqif servizo (limitado á presenza e ausencia de argumento), polo tanto, non algo que é prescrito en termos de adoración agás nas terras.
Algo que non é clasificado como argumentos heréticos, en base ás palabras de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw. "Os que non practican os nosos pedidos para que rexeitou". Moitos actos de culto que se practicaba no tempo presente, é unha lexión, entre eles; endurecer intención na oración. Por exemplo, lendo alto. "Eu pretendo rezar tal e tal, porque Allah Ta'ala".
Algúns exemplos Bid'ah hoxe: celebración do nacemento do Profeta Coincidindo co Rabiul Lúa Awwal
Modern herexía de herexía, moitos tipos, co pasar do tempo, polo menos, de ciencia, o número do chamador (pregadores) están invitados a herexía e desviación, e do surto de tasyabuh (imitar) os incrédulos, tanto no cuestións aduaneira, así como os seus rituais relixiosos.Isto mostra a realidade (feitos) de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw."O que vai seguir os camiños de antes", por exemplo, é: conmemorar o nacemento de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw é unha herexía, porque a festa non ten base no libro e na Sunnah, Salaf Salih tamén en obras e en xeracións sucesivas opcións anteriores. Conmemoración do aniversario de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw ocorre logo da AH século IV.
Actitudes dos perpetradores de Manhaj Ahlus Sunnah e Bid'ah refutado Actores En Bid'ah
Manhaj-los, neste caso, a base do Libro ea Sunnah. Manhaj estable e non en disputa, na que primeiro revelou dubidoso, dubidoso dos herexes e logo nega-la (un por un).
E a base do Libro ea Sunnah, eles expresan obriga se agarran aos ensinanzas da Sharia ea obriga de deixar unha gran variedade de innovacións e cousas que son realizadas. Estudiosos Ahlus Sunnah emitiron unha chea de traballo a este respecto.E nos libros de Aqidah, eles tamén refutar os herexes relativos á fe e xuristas. De feito, algúns escribiron obras especialmente para eles.
O fondo de emerxencia Bid'ah
Profeta sallallaahu 'alaihi saw explicou-lo nun hadith narrado por Compañeiros Ibn Mas'ud de Allah' anhu, dixo: Mensaxeiro de alaihi Allah sallallaahu 'Saw para facer unha liña para nós, entón dixo: "Este é o camiño de Deus", polo que facer as liñas á súa dereita e súa esquerda, a continuación, dixo: "E esta é unha maneira enriba todas as rúas hai Satßn que sempre invita (homes) para a estrada".Quen se desvía do Libro e da Sunnah, sempre chegou ás rúas de falsa e herética. Así, o pano de fondo que levou ao xurdimento de innovación-innovación, en resumo é o seguinte: ignorante das leis da Ad-Din, seguindo as paixóns.
Definición de herexía, herexía e varios tipos de estatuto-lei a
O acto de herexía nos costumes (hábitos); como os novos descubrimentos no campo da ciencia e tecnoloxía (tamén inclúe novas revelacións da ciencia con varios tipos de). É permitido (permitido), pois a orixe de todos os costumes (hábitos) están permitidas.
O acto de herexía na Ad-Din (Islam) é haram, porque é o Deen é tauqifi (non se pode cambiar o cambio); alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw dixo: "Isto significa que: Os que posúen unha cousa nova (facer novos) nos nosos asuntos non é de tales cuestións, entón o acto é rexeitado (non aceptou). " E noutra narración di: "Isto significa que: Calquera persoa que comete un acto que non se basea en ningún dos nosos negocios, a continuación, a súa acción é rexeitada.
Criterios Bid'ah
Entendendo a innovación no punto syar'i é adorar a Deus con algo que non é disyari'atkan Deus. Tamén pode dicir que a innovación é adorar a Deus con algo que non se amosa por alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw nin os catro califas.Concluída a primeira definición da palabra de Deus Subhanahu wa Ta'ala "Será que eles teñen os deuses ademais de Deus atkan mensyari" a súa relixión non están autorizados a Alá ". Mentres que a segunda definición inferida a partir das palabras de alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw. "Que se apegam ao sunnahku sunnah e ur Khilafat Rashidun que reciben orientación. Gigitlah-Suna Suna-lo con sabedoría, e deixar que sexa lonxe de asuntos que diada invencións novas"
É Bid'ah eficaces só na Campos de Adoración, A natureza do Bid'ah
A innovación é, como mencionado por alaihi o sallallaahu Profeta 'Saw. "Que sexa lonxe de asuntos que os inventos diada novos, xa que cada novo caso (en relixión) é tiro 'ah, calquera lance" ah foi pervertido, e todos os pervertidos que (onde) no inferno ".
Así, todas as herexías, tanto inicio e continua, o culpable é culpable, porque, como di o hadith do Profeta ", (onde) no inferno" Quero dicir, que o erro foi a causa para diadzab no inferno. Porque Rasulullan alertou seu pobo contra a herexía, é comprensible que é realmente prexudicial, xa que o Profeta chamou global, non especificamente mencionadas, como nas palabras que el dixo, "Toda innovación é incorrecta."
fonte: http://almanhaj.or.id
Tidak ada komentar:
Posting Komentar