Rabu, 14 Maret 2012

დემონტაჟი Kebid'ahan კარიერა და სადერივაციო სამუშაო ერთი მეცნიერება (კატეგორიის Bid'ah in ისლამი)


დემონტაჟი Kebid'ahan კარიერა და სადერივაციო სამუშაო ერთი მეცნიერება (კატეგორიის Bid'ah in ისლამი)
წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam განმარტა, რომ ალლაჰის Subhanahu WA Ta'ala შეიქმნა სასულიერო პირების გარდაცვალების შემდეგ წინასწარმეტყველთა და მოციქულთა.

 
ისინი leadeth მამაკაცი წააგო მითითებებს და მათი ვხედავ სიმართლე ღვთის ჭეშმარიტი რელიგია. რამდენი ადამიანი, ვინც დაეხმარა და სწავლებისა და ბრძოლა მათი პროპაგანდა.
იქნება, რომ მათი გავლენა საზოგადოებასა და ხალხს. აქედან გამომდინარე, ამოცანა მეცნიერები მატარებელი მეცნიერება.მათ უნდა შევინარჩუნოთ რელიგია ისლამი და მუსლიმები მთელი shirk, kebid'ahan და დაუმორჩილებლობა.ისინი მას დაშლის და ravages ამ საკითხზე. მაგრამ რა არ იღებენ? მხრიდან დაგმობილ იქნა, დაგმობას ტერორი და ბევრი მოდის და წავიდეთ. მათ დაგმეს როგორც divisive ადამიანი, სიმკვეთრის განსხვავება რასის, ცილისმწამებლური და myriad სხვა ბრალდებით.
ეს რისკები, საწყისი მოვალეობა მატარებელი ცოდნა მათ მოიპოვეს. ისინი კვლავაც შეასრულოს დავალება შენარჩუნების ამ რელიგიებისა და ხალხის გაყოფა და განადგურება, რომელიც მიეძღვნა affection ამ მცხოვრები მფარველობის ქვეშ. მათი შეჩერება heretic და მტერი ღვთის იმ საქმიანობის proselytizing და განდგომილობა ადამიანი, რომელიც სიკეთეს beramar nahi უსამართლო და დაპატიჟოთ ხალხი მოხვდეს ყველა kesyirikan bertauhid, kebid'ahan და დაუმორჩილებლობა.
Bid'ah შესახებ Tarawih ლოცვა
Tarawih ლოცვა სწრაფად, როგორც ქათმის pecking დროს საკვები. უმრავლესობა imams აკლდა საღი აზრი და ცოდნა კეთილსინდისიერად. ეს იყო აშკარა დან როგორ ლოცულობენ.
 
რომ თითქმის ყველა ლოცვა ხდება, მსგავსი ლოცვა ადამიანი, რომლებიც გააჩნდა, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც tarawih ლოცვა. ისინი ასრულებენ 23 rak'ahs მოილოცა მხოლოდ 20 წუთი, ერთად კითხულობენ surat ალ 'ალა Duha ან ADH.
მისი თქმით, ყველა სკოლაში, ლოცვა არ უნდა იყოს, რადგან ის არის ფარისეველი ლოცვები, როგორც მისი სიტყვებით: "და როცა წამოდგა ლოცვის, მათ გვერდით დგას laziness. აპირებენ riya" თანდასწრებით ადამიანი და არ არის ნახსენები ღვთის, არამედ მხოლოდ ძალიან ცოტა ".

 
ფორმა და წესით tarawih ლოცვა, როგორიც არის, რომ ნათლად ეწინააღმდეგება გზა tarawih ლოცვა მოციქულის sallallaahu "alaihi WA sallam, თანმხლები და Salaf. წინასწარმეტყველის sallallaahu "alaihi WA sallam განაცხადა. "და ჩაატაროს sunnahku და Sunnah ოთხი caliphs რომელმაც ინსტრუქციას და gigitlah მართავენ მას თქვენი კბილები.
ფრთხილად ახალი თემა (bid'ah), რადგან ყოველი ახალი საქმე ის არის, ინოვაცია ყველა სიახლე და არის არასწორი ".
 
და წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam განაცხადა."ვილოცოთ თქვენ როგორც ხედავთ მე ლოცვის".

Unravel ნართი Ahlul Bid'ah წითელი შორის ებრაელები და Nassara
შესახებ საუბრობს Ahl-ul-bid'ah, ფაქტობრივად ამახვილებს us შეამოწმოს იდეოლოგიის ხალხის წინა ისტორიაში, ასე რომ ჩვენ შეგვიძლია სურათი მათ გამჭვირვალე ყველა ასპექტში ცხოვრებაში.
 
პირი, ზოგჯერ ქვეცნობიერად, უკვე დახურულია ატმოსფეროში აზრის ან ხასიათი. ამიტომ, ჩვენ უნდა ვეძებოთ მომენტი შესახებ ყველა ებზე და ჩაშლას სხდომების ბოიკოტირების მათგანი არ შედეგად დაზარალებულ rotting ფისები.

 
სავარაუდოდ, Caliph უმარ რჩევით აღსანიშნავია. იგი Allaah "anhu ერთხელ განაცხადა:" ჩემთვის ცნობილი გახდა, ბოროტი (ცუდი) არ გამოიყენოს, არამედ ფარი თავად. ვინც არ იცის ხასიათის ბოროტი, შემდეგ კი დაეცემა მას ".

 
ებრაელები და Nassara ორი ადამიანი წარსულის, რომ ვერ ააშენოს ცივილიზაციის და კანონის მსოფლიოში. ასე რომ, მეტი ან ნაკლები იქნება ცენტრში სხვა ადამიანი. მოციქულის აქვს mensiyalir, ყველაზე მიმდევრები რომ დაიცვას sunnah (ცხოვრების წესი) ისინი ფართო გაგებით.

 
წინასწარმეტყველი ამბობს: თქვენ ბიჭები ნამდვილად აპირებს დაიცვას sunna (ცხოვრების წესი) ადამიანებს მანამ, სანამ, cubit მიერ cubit, sedepa შემდეგ მკლავი მისი სიგრძე. სანამ, როდესაც ისინი შევიდნენ ორმოს ხვლიკი ძალიან, თქვენ მოჰყვება.თანმხლები სთხოვა, "ვინ არიან ისინი O ალლაჰის? ხომ ებრაელები და Nassara? მისი თქმით, "ვინ, თუ (და არა მათ)"

დემონტაჟი Kebid'ahan და სადერივაციო ერთი ამოცანა მატარებელი მეცნიერების
წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam განმარტა, რომ ალლაჰის Subhanahu WA Ta'ala შეიქმნა სასულიერო პირების გარდაცვალების შემდეგ წინასწარმეტყველთა და მოციქულთა.
ისინი leadeth მამაკაცი წააგო მითითებებს და მათი ვხედავ სიმართლე ღვთის ჭეშმარიტი რელიგია. რამდენი ადამიანი, ვინც დაეხმარა და სწავლებისა და ბრძოლა მათი პროპაგანდა.იქნება, რომ მათი გავლენა საზოგადოებასა და ხალხს.
აქედან გამომდინარე, ამოცანა მეცნიერები მატარებელი მეცნიერება. მათ უნდა შევინარჩუნოთ რელიგია ისლამი და მუსლიმები მთელი shirk, kebid'ahan და დაუმორჩილებლობა.

 
ისინი მას დაშლის და ravages ამ საკითხზე. მაგრამ რა არ იღებენ? მხრიდან დაგმობილ იქნა, დაგმობას ტერორი და ბევრი მოდის და წავიდეთ.
მათ დაგმეს როგორც divisive ადამიანი, სიმკვეთრის განსხვავება რასის, ცილისმწამებლური და myriad სხვა ბრალდებით. ეს რისკები, საწყისი მოვალეობა მატარებელი ცოდნა მათ მოიპოვეს. ისინი კვლავაც შეასრულოს დავალება შენარჩუნების ამ რელიგიებისა და ხალხის გაყოფა და განადგურება, რომელიც მიეძღვნა affection ამ მცხოვრები მფარველობის ქვეშ.

 
მათი შეჩერება heretic და მტერი ღვთის იმ საქმიანობის proselytizing და განდგომილობა ადამიანი, რომელიც სიკეთეს beramar nahi უსამართლო და დაპატიჟოთ ხალხი მოხვდეს ყველა kesyirikan bertauhid, kebid'ahan და დაუმორჩილებლობა.
რაც შეეხება ერესი ერესი-Qira'ah
Fitnah (შეცდომა: შეცდომა) იმიტაცია ხმები qaari (ადამიანები, რომლებიც წაიკითხა ყურანი) და გამოცდილები მეჩეთი თანდასწრებით ღმერთის საქმეა, რომელიც ითვლება heretical (დამატებითი) საკითხებში ღვთისმსახურების წაკითხვის ყურანის.
სინამდვილეში ეს არის საკითხი, რომელიც გასაგებია, რომ ეს mimics ხმა qaari "რაც შეიძლება არც გაკეთდეს დროს წინასწარმეტყველ sallallaahu" alaihi WA sallam და მისი თანმხლები დროს Allaah "anhum, მაგრამ არ არის ცნობილი, მათ შორის, ვინც bertaqaarub (თაყვანისცემა) ღვთის მიერ იმიტაციაიმიტაცია ხმა წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam.
ასე რომ აქ აღვნიშნო, რომ ეს აქტი არ იყო masyru (disyari'atkan / ასწავლიან), ისევე როგორც დამოკიდებულება რაც მდე საკითხი თაყვანისცემა.

 
თუმცა მიხედვით ქაიდას პიროვნების ', რომ ყველა შემთხვევაში თაყვანისცემა არის bid'ah diada გამოგონებასა და ყველა ინოვაციები არის misguidance. ეს არის, ჩვენი დროის, რაც ბევრი jostling ადამიანი შეიკრიბა გარშემო მეჩეთი რომ მღვდლები აქვს პრინციპი, როგორც ზემოთ (იმიტაცია ხმა qaari "ცნობილი).ამდენი ხალხი დროს Ramadan მათ მოგზაურობის ერთი ქვეყნიდან მეორეში, რომლის მიზანია tarawih ლოცვა მეჩეთი რომ მღვდლები აქვს "კარგი ხმა".

 
შეეცადეთ გვახსოვდეს, ეს ჯარიმა, თუ როგორ trampled მათ Sunnah of წინასწარმეტყველ დაკავშირებით აკრძალვა "განზრახ იმოგზაურა (რომელიც განადიდებს წითელი), გარდა სამი მეჩეთი: Haram მეჩეთი, მოციქულის მეჩეთი და Masjid al-Aqsa"


Warning დაბადების წინასწარმეტყველ sallallaahu alaihi WA Sallam თქმით ისლამურ Shari'ah
გაფრთხილებები დაბადება წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam არის ერესი ქმედებასთან. მათ შორის პირველი ჩატარება ეს ბანი "Ubaid ალ Qaddah რომელმაც თავი მიერ Fatimids მე -4 საუკუნეში AH.ისინი მიეწერა თავად ვაჟი "ალი ბინ ABI Talib Allaah" anhu.სინამდვილეში ისინი originator of ნაკადი ფსიქოთერაპია. მათი წინაპრების ცნობილია დიშანი იბნ ალ Qaddah, cofounder Bathiniyah ნაკადი ერაყში.
მეცნიერები ummah, ლიდერი, და მისი superiors მოწმობს, რომ ისინი ფარისევლებს zindiq, რომელიც, როგორც ჩანს, დამალვა infidelity და ისლამი.
თუ არიან ადამიანები, რომლებიც მოწმობს, რომ ისინი მორწმუნე, შემდეგ კი მოწმობს, რომ ის, რაც ცნობილი არ არის, რადგან არაფერია, რომელიც აჩვენებს თავიანთი რწმენა, პირიქით, ბევრი რამ, რომ დავანახოთ, თვალთმაქცობა და kezindikan მათ.

 
მიყვარს წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam არ იყო უმასპინძლებს მოვლენების ასეთი დაბადების დღე, მაგრამ დაემორჩილონ მის ბრძანებებს, რომელიც ადასტურებს ყველა dikabarkannya, მოშორებით, რომ აკრძალულია და diperingatkannya და არ თაყვანი გარდა Allah Almighty მისი shari'ah" atkan.

მაგრამ ბოლოს ბოლოს Bid'ah ექსპერტები
Heretics აკრძალულია სასმელი გემრიელი mouthful წყლის ხელით წინასწარმეტყველ Sallallahu "alaihi wasallam telaganya და საიდანაც ტბა whiter ვიდრე თოვლი და sweeter, ვიდრე თაფლი.ამის შემდეგ ის მართლაც იყო ნამდვილი მხრიდან hadeeth of Anas Allaah "anhu მან თქვა: Rasulullah Sallallahu" alaihi wasallam განაცხადა: "ეს მართლაც ხალხის ჩემი Ummah მიიღება იმ ტბა როგორც უცხო camel უარყოფილი (იმ ბრბო camel)", მაშინ მე ვიტყვი: "Ya Allah ეს ჩემი ხალხი ", შემდეგ კი განაცხადა:" რა თქმა უნდა, თქვენ არ ვიცი, რა გამოიგონეს შემდეგ ".

 
ასე რომ, ეს არის ის, რომ საბოლოო denouement ინოვაცია ექსპერტები, როგორც წარსულში, ან ამჟამად (მაისი Allah დავიცვათ ჩვენი უარყოფითი კარდიოვასკულური სიკვდილი, როგორც მათი ბოლო). ასე რომ, თუ არა ისინი დაეფუძნება ერესი ექსპერტები ყველა ასაკის და განათავსებს მათ ცუდ ადგილას?

ტრადიციული და თაყვანისცემა
ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი sub-კვლევა, რომელიც უარყოფს ზედაპირული ცნება მიზეზი და ცოდნა, ინოვაცია ან პრაქტიკა, თუ ისინი დადგა და გააკრიტიკა, ეგონათ აკეთებს კარგი, მათ უპასუხა: "ეს არის ერესი! თუ ასეა, მანქანის ერესი, ერესი ელექტროენერგიის და საათი ერესი! "
ზოგიერთი ადამიანი, რომლებსაც ცოტა მეცნიერების სამართალმცოდნეობის ხანდახან ვგრძნობ მსოფლიოს სასურველი სტუმარი გახდებით, ვიდრე სუნიტი სასულიერო პირი, ვინც დაიცვას Sunnah და განაცხადა, რომ მათ, როგორც უარის თქმის საყვედური, ვინც ამბობენ, რომ ახალი საქველმოქმედო, რომ ეს იმ დროს, როდესაც იგი გამოცხადდა heretical რომ "წარმოშობის ყველაფერი შესაძლებელია". ასეთი გამონათქვამების არ გამოვიდეთ, მაგრამ იმის გამო, რომ იგნორირება შესახებ განსხვავება ჩვეულებრივ წესების და პრაქტიკის.

ერესი და კარგი განზრახვა

როდესაც საუკეთესო ხალხის ერესი, რომ მოტივირებული, რომ მათი საქმეები კეთდება კარგი ზრახვებით, არ წინააღმდეგ მიმართულ Shari'ah, არ ჰქონდა გონება სწორი რელიგიის, არ ჰქონდა, ღვიძლში for ერესი! ზოგიერთი იმ postulated მიერ ჰადისი of წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam. "რა თქმა უნდა, ყველა საქველმოქმედო დამოკიდებულია განზრახვა".
გაფართოების იმდენად, რამდენადაც მათი გზა დადოს სიმართლე წინადადება და რამდენიმე მიზეზი, რის გამოც მათი თქმით, ჩვენ აღნიშნა, რომ მოვალეობაა მუსულმანი, რომელსაც სურს იცოდეს სიმართლე რომ მივიდა და სურდა პრაქტიკაში დაუშვებელია გამოყენების ზოგიერთი არგუმენტები ჰადისი მიერ ტოვებს ნაწილს.

 
მაგრამ ის, რაც მან უნდა გააკეთოს, რომელიც აღნიშნავს ყველა სამართლებრივი არგუმენტაცია, ზოგადად, სანამ უფრო ახლოს სიმართლე და ბევრი შეცდომები. რა უნდა გავაკეთოთ თუ იგი მათ შორის, რომლებსაც აქვთ გამოცდილება დადების არგუმენტები.

ნებისმიერი მმართველი In Hell
ფრაზა, რა თქმა უნდა მართალია, რომ მიწოდება წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam რომ ჟღერს აბსურდულია იმ გონებაში ბევრი ადამიანი, როდესაც ისინი ექვემდებარება როცა მიღების ან ერესი. სად ვინმე უპასუხა ერთად უკმაყოფილება: "ეს იმიტომ, რომ ამ პატარა ინოვაცია, რომ ვარ ჯოჯოხეთი?"

 
განმარტავს, რომ ეს საკითხი და პასუხი ამ kemusykilan შეგვიძლია შევხედოთ ორი რაოდენობა შემდეგნაირად.პირველი: ერთი ძირითადი Creed of Ahlus Sunnah wal Jama'ah არის, "ჩვენ არ დააყენა ვინმეს მხრიდან ექსპერტი მიმართულებით სამოთხეში თუ ჯოჯოხეთში". მეორე: რომ იბნ Taymiyyah in Fatawanya (IV/484) განაცხადა: "იმის გამო, რომ საფრთხე ტექსტები საერთო ფორმა, მაშინ ჩვენ არ განაცხადოს, რომ მას გარკვეული ხალხს, რომ მათ შორის იყო მოსახლეობის ჯოჯოხეთი.


მიზეზებთან Bid'ah

მართლაც სახით შეცდომა რამაც წარმოქმნა, ინოვაცია არის გამო იგნორირება Sunnah, qiyas პოზიცია და წოდება, ასევე სტილი არაბულ ენაზე.
იგნორირება უცოდინრობის შესახებ ჰადისი ეხება saheeh ahaadeeth და სისულელე გამოყენების hadiths ისლამურ კანონით განსაზღვრა.
იმ შემთხვევაში, თუ ყოფილი გულისხმობს დაკარგვა კანონით, მიუხედავად იმისა, რომ მისი სამართლებრივი საფუძველი არის hadeeth, მეორე გავლენა არ ატარებს ავთენტური hadiths და არ ხელმძღვანელობს მას, და კიდევ უფრო შეცვალა თავისი პოზიცია არგუმენტები, რომ არ გამართლებულია Shari'ah.
მიუხედავად იმისა, რომ იგნორირება ისლამური კანონის განსაზღვრის qiyas არის თაობის იურისტებისათვის, რომლებიც განსაზღვრავს ხალაფ qiyas საკითხებში რელიგიური თაყვანისცემა და მიუთითეთ იგი, თუ რა არ შეიცავს ჰადისი და საქველმოქმედო, მაგრამ უნდა ივარჯიშოთ და ვერავინ შეაჩერებს მას.

შორის ერესი და ერესი Ahlu
თითოეული სასწავლო არის იმის გაგება, წარსულში, მან უნდა იცოდეს, ნათლად განსხვავება ჩვენი სიტყვებს ახალი პრობლემა, კერძოდ, "ეს ერესი", და ჩვენი კანონმდებლობის perlakunya, რომ "Ahlu ერესი"! იმის გამო, რომ კანონის ზე მეტი ახალი საქველმოქმედო, რომ ის იყო heretic, ეს მოქმედი კანონის თანახმად, სამეცნიერო პრინციპებისა და დებულებების მეცნიერების usul, რომელიც წარმოიშობა შესწავლისა და გამოყენების კანონის აშკარა და რეალური.
Heretics იმდენად შეიძლება იყოს ის mujtahid, როგორც უკვე აღინიშნა. შემდეგ ijtihad, თითქოს არ შეიძლება ითქვას, რომ დამნაშავეებმა, როგორც ერესი. და შეიძლება heretics რომელიც უარყოფს მას მითუმეტეს, როგორც-იგნორირება ahlu cap როგორც ერესი, მაგრამ ის ვცოდავთ melalaikannya შეეცდება ცოდნა, გარდა იმ შემთხვევაში, თუ Allah სურს. ალბათ არსებობს ბარიერები, რომ თავიდან იქნას აცილებული ადამიანები, რომლებიც დაეცემა მტაცებელი რომ ერესი, როგორც ერესი ahlu.

Ahlul Bid'ah გზა კამათი
თითოეული (ჯგუფი), რომ გადაუხვევთ Sunnah მაგრამ მან იქადაგა განახორციელოს Sunnah უნდა takalluf (ძალით თავს) ეძებს არგუმენტი იმისათვის, რომ გაამართლოს მისი მოქმედებები (გადახრა) მათ.

 
იმის გამო, რომ, თუ ისინი არ გავაკეთებთ, (მათი ქმედებების) გათვალისწინებულია Sunna თავად უარყო ის ბრალდებები.ყოველი დამნაშავე ერესი შორის მუსულმანების თქმით, ის არის მიმდევარი იმ Sunnah, განსხვავებით სხვა firqah firqah-menyelisihinya მხოლოდ მათ ჯერ კიდევ არ არის მიღწეული ხარისხი გაგება Sunnah მთლიანად.

 
ეს, ალბათ, იმიტომ, რომ ეს არ არის მათი გაგებით არაბული სიტყვა და არ მესმის მიზნებისათვის შეიცავს Sunna. ან, შესაძლოა, ასევე, რადგან მათი გაგება თვალსაზრისით ცოდნა პრინციპების usul.


სავალდებულო ვიცი ერესი და გააფრთხილა
Monotheism ცნობილი არ არის, გარდა მოხვდეს მისი ოპონენტი, რომელიც shirk და რწმენა არ განხორციელდება keculi მოხვდეს მისი ოპონენტი, რომელიც kufr, მაშინ სიმართლე არ იქნება გარდა დაცვით შეცდომა. და ეს არის სრულიად იგივე, რაც "Sunnah".მაშინ გაგება Sunnah არ იქნება მკაფიო და ნიშნები არ იქნება განმარტა გარდა იცის მოწინააღმდეგე ამბობს, რომ "ერესი".მართლაც, ასეთი იყო საჭირო მიერ წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam თავის სიტყვებზე დაყრდნობით. "
ჭეშმარიტად საუკეთესო სიტყვის წიგნის ალლაჰის (ყურანი) და საუკეთესო ხელმძღვანელობით არის ხელმძღვანელობით წინასწარმეტყველ მუჰამედის sallallaahu "alaihi WA sallam და როგორც ცუდი, როგორც ყველაზე ცუდი საქმე ის არის, რომ ახალი ნივთები, და ყოველი ახალი არის ინოვაცია და ყველა ერესი, რომ ცეცხლი "

ვინ არის განმასხვავებელი ფორმის ერესი?
ვიცით, რომ მნიშვნელობა ენა: "გზა და ბილიკი". და ეჭვგარეშეა, რომ ის, ვინც გზით ცხოვრება და გზა წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam და მისი თანმხლები არის ჯგუფი Ahlus Sunnah. For იმ დღეებში არ მოხდა ერესი.

 
მართლაც მრავალი რამ ახალი და სხვა სახის ინოვაციების არის მას შემდეგ, რაც დრო მოციქულის sallallaahu "alaihi WA sallam და მისი თანმხლები.
ამ დოკუმენტის საფუძველზე, ეს არ არის ყველას, ვინც წაიკითხა, მოისმინოს ლექცია ან შეისწავლოს საკითხი რამდენიმე წიგნი შემიძლია გითხრათ სხვაობა ერესი და heretics არ არის მარტივი და ადვილი.
მაგრამ ხალხს, ვისაც უნდა განასხვავოს ერესი და heretics არ უნდა გვესმოდეს, ორი რამ. პირველი: ვიცი sirah Messenger of Allaah "alaihi WA sallam-Sunnah და Sunnah. მეორე: ვიცი საფუძვლები სამეცნიერო ერესი.

არის Tasbeh Bid'ah?

აქედან გამომდინარე, იყენებს მარჯვენა დათვლა ხმების მძივები უფრო ზომიერ, ვიდრე ფანჯრის მარცხენა მხრივ, ეს არის განხორციელება დაიცვას Sunnah და დააყენა პრიორიტეტული უფლება. € ~ წინასწარმეტყველ sallallaahu alaihi WA sallam მოხარული აყენებს, რომ უფლება ტარება sandals და დაიწყოს ნაბიჯებს გამწმენდი, ისევე როგორც სხვა ნივთები. ამდენად, ჰიმნი გამოყენებით tasbeh გათვალისწინებული არ არის ერესი რელიგიის, რადგან ეს არის აკრძალული ინოვაცია არის ინოვაცია რელიგიის საკითხებში, ხოლო ჰიმნი მხოლოდ გამოყენებით tasbeh შუამავლების გამოვთვალოთ ზუსტი რაოდენობა.
ასე რომ, მხოლოდ შუამავალი რომ marjuh. თუმცა, მეტი ძირითადი დათვლა მძივები ნომრების გამოყენებით თითების.

მომზადება სამართლებრივი კვების სექტემბერს ოცი-შვიდი Rajab, Sha'ban და დღე Ashura Nisyfu
დღეს ის ოცი-მეშვიდე თვის Ramadhan როგორც ბევრ ადამიანს ეგონა, რომ ღამე რომელიც წინასწარმეტყველ sallallaahu alayhi WA sallam in mi'rajkan ღვთის მიერ.
 
ეს არის ყველა ისტორიულად უსაფუძვლო. რომელთაგან თითოეული არის უსაფუძვლო სიცრუე, და ყველა ეფუძნება baatil არის სიცრუე. მიუხედავად იმისა, რომ მსგავსი მოვლენების ღამეს ოცი-შვიდი, ასე რომ ჯერ კიდევ არ უნდა იყოს ჩვენთვის, რათა ის დღესასწაული ან ფორმის თაყვანისცემა, რადგან მას არასოდეს დადგენილი მოციქულის sallallaahu alayhi WA sallam და მისი თანმხლები, მაგრამ ადამიანი, რომელიც ყველაზე მეტად უყვარს დაიცვას Sunnah და განხორციელება syari'atnya.რამდენად შესაძლებელია, დასაშვები ჩვენთვის შექმნას რა იყო არასდროს იქ დროს წინასწარმეტყველ sallallaahu alayhi WA sallam და თანმხლები დროს?
დაბადების დღე აღნიშვნა წინასწარმეტყველ [მოციქულის დღე]
თვალსაზრისით Shari'ah, სადღესასწაულო არ იყო იქ თავდაპირველად. თუ ეს მოიცავს Shari'ah ღვთის მიერ წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam გააკეთა და უთხრა თავის ხალხს, და თუ მან ეს და მოგვაწოდოს, აუცილებლად ამ შენარჩუნდება Shari'ah, რადგან ალლაჰი Subhanahu WA Ta'ala განაცხადა.

 
"რა თქმა უნდა, ჩვენ ვინც დაკარგავს ყურანის და ჩვენ assuredly დაცვა მას." იმიტომ, რომ ეს ასე არ არის, მაშინ იგი ცნობილია, რომ დღესასწაული არ იყო რელიგიის Allah, და თუ არა რელიგია ალლაჰის, მაშინ ჩვენ არ უნდა თაყვანი ერთად Allah Subhanahu WA Ta'ala და დავხატოთ დაახლოების მას ეს.
ურთიერთობის Bid'ah და ბენეფისი mursalah
Heresies განსაკუთრებული თვისებები რასაც განკუთვნილია დასაწყისიდან მიერ დამნაშავეებმა. ისინი, როგორც წესი, taqarrub ღვთის მიერ პრაქტიკოსი ერესი და ისინი არ გადაუხვიოს მას. ძალიან შორეულ შესაძლებლობა-for-ინოვაცია ექსპერტი აღმოფხვრას საქმეებით, რადგან მიიჩნევს heretical მოიგო ყველა რომლებიც ეწინააღმდეგებიან მას.
მიუხედავად იმისა, რომ mashlahat musrshalah არ არის განზრახვა, როგორც პირველი და შემოდგომაზე ფარგლებში დამხმარე საშუალებები (wasa'il), რადგან ეს, ფაქტობრივად, mashlahat murshalah ინიშნება როგორც საშუალებით მხარდაჭერა იმაში, მიზნების არსებული Shari'a Shari'a.
როგორც მტკიცებულება, ამ mashlahat murshalah შეიძლება დაეცემა, როცა პირისპირ mafsadah (ზარალის) მეტია.

განსხვავებები მხარეს ერესი ვიცე
განსხვავებები მხარეს ერესი ვიცე, როგორიცაა: ძირითადი აკრძალვა ამორალური, როგორც წესი, კონკრეტული არგუმენტები, როგორც ტექსტი გამოცხადება (ყურანი, Sunnah) ან ijma ან qiyas. განსხვავებით ერესი, რომ საფუძველზე მისი აკრძალვა, არგუმენტები, როგორც წესი, საერთო და სიტყვები წინასწარმეტყველ ასევე დაფარვის maqaashidusysyarii'ah "Kullu bid'atin dhalaalah (ყველა ერესი არის ერესი).

 
Heresies ემთხვევა disyari'atkan რამ, რადგან დაფუძნებული იყო და ერესი მიეწერება რელიგია. განსხვავებით ამორალური, პირიქით, რასაც იგი გათვალისწინებული, ვინაიდან ეს ამორალური სცილდება რელიგიის, და არ უკავშირდება მას, თუ ცოდვილი გაკეთდა, რათა შევაჩერო ახლოს ღმერთთან, მაშინ terkumpullah ამ სახის უზნეობა, ვიცე და ერესი იმ დროსიგივე.
შორის ურთიერთობების ერესი ვიცე
მსგავსება Bid'ah ერთად ცოდვილთა: ორივე თანაბრად აკრძალულია, reprehensible ამ Shari'ah და დამნაშავეებმა მიიღო ცოდვა. შემდეგ შევა რეალური heretical დაუმორჩილებლობის [ვხედავ ალ Itisham 2/60]. ამ განხილვის, ყველა ერესი ამორალურია, მაგრამ არა ყველა უზნეო არის ერესი. ორივე ტერასული tingkart, არ არის ხარისხი, რადგან თანახმად, კონსენსუსის მეცნიერების, ცოდვილთა დაიყო vices რომ შეუძლიათ დამნაშავეთა infidels და უზნეობა, რომლებიც kaba'ir (დიდი ცოდვები) და shagha'ir (მცირე ცოდვები) [ვხედავ ალ Jawaabul Kaafi 145-150], ისევე როგორც ერესი იყოფა რამდენიმე დონეზე.

ერესი, ერესი მეჩეთი და Ghuluw
რეალურად რომ ვთქვათ სურათის საფლავი წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam ამ მეჩეთის ან mimic, არის ერესი და უსამართლო.

 
ვიზიტი და დავდგეთ წინ მისი არის heretic და სხვა munkar რადგან ტყვიის კაცი მიმართოს ghuluw (ზედმეტი) წინააღმდეგ მართალი ადამიანი და მის ფარგლებს გარეთ არსებულ glorification და წინასწარმეტყველთა და მოციქულთა, როგორც წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam, უკვე აკრძალულია Extravagance ამ გაშვებული რელიგიის, განაცხადა მან.

 
"მოხვდეს თქვენს მიერ ghuluw (გაზვიადებულია), რომელიც (გაშვებული) რელიგია, რადგან გაანადგურა ადამიანებს მანამ, სანამ არიან მათი გადაჭარბებული lebihannya დიუმი (გაშვებული) რელიგია.". გარდა ამისა, ეს ქმედება არ ყოფილა სიმბოლურად განასახიერებდა მიერ მეგობრები და არც თაობის შემდეგ მათ საუკეთესო საუკუნეების ამ ხალხს, როდესაც ისინი ცხოვრობდნენ სხვადასხვა ქვეყნებში და მოშორებით Madinah ალ Munawwarah

კანონის Sufi რელიგიური ვიზიტი მძიმე და გამოყოფილი მასწავლებელთა Sacrifice
ეს kemungkaran და დიდი ბოროტება, იმიტომ, რომ აპირებს სასაფლაოზე არის რელიგიური მომხმარებლის kemungkaran, წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam თქმით," არ ცდილობენ მოგზაურობა გარდა სამი მეჩეთი; Masjidku ამ (მოციქულის მეჩეთი), დიდი მეჩეთი და Aqsa მეჩეთი ".

 
ბოლოს და ბოლოს, დაახლოება ოკუპანტებმა საფლავების ერთად nadzar, მსხვერპლს, კურთხევის შესახებ, ლოცვა და ვთხოვ დახმარებას მათგან, ეს არის shirk, რომ Allah.

 
მუსულმანი არ უნდა ევედრე მცხოვრებთა სასაფლაო, თუმცა მოსახლეობის საფლავი კეთილშობილური მსგავსად მოციქულთა არ უნდა დახმარებას ითხოვენ მათთვის, როგორც არ დახმარებას ითხოვენ, რომ კერპები, ხეები და ვარსკვლავები.თამაში კერძები და დასარტყამი, რომ ისინი აპირებენ მიაპყროს დაახლოების Allah Subhanahu WA Ta'ala, ეს წარმოადგენს უსამართლო ერესი.

აღნიშვნა იურიდიული დაბადების წინასწარმეტყველ ამ მეჩეთის
მუსულმანები არ უნდა გამართოს დღესასწაული დაბადების წინასწარმეტყველ ღამეს 12 Rabi ალ Awwal ან სხვა ღამით, და არ შეიძლება იყოს კარგად ორგანიზებული დღესასწაული მისი დაბადების ვიდრე ხერხი, რათა დაბადების დღე დღესასწაული, მათ შორის სიახლეები რელიგია, რადგან წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam არასდროს აღინიშნება მისი დაბადების დღე სიცოცხლის განმავლობაში, მაგრამ ვინც ასწავლის რელიგია და გაშვება Shari'ah Shari'ah მისი უფალო, მან ასევე არასდროს უბრძანა მას, Khulafa'ur caliphs და თანმხლები და tabi'in არასოდეს გაკეთებულა.
 
ასე რომ, ამის გათვალისწინებით, რომ ეს დღესასწაული ინოვაცია, ხოლო წინასწარმეტყველი sallallaahu "alaihi WA sallam თქმით," ვინც ქმნის რაიმე ახალი ჩვენს საქმეებში (in ისლამი), რომლებიც არ არიან (ხელმძღვანელობით) თქმით, მას შეთითხნილი

შორის ურთიერთობების Bid'ah ერთად Sunnah

M თვალსაზრისით მნიშვნელობა ენის lughawi Sunnah ასევე ნიშნავს, ინოვაცია, რადგან Sunnah სიტყვასიტყვით ნიშნავს ath-tariqa (გზა), თუ არა იყოს კარგი ან ცუდი. აქედან გამომდინარე, ყველა ის ადამიანი, ვინ დაიწყო, რაც საბოლოო ჯამში მიერ ბევრი ადამიანი ამის შემდეგ, მაშინ ეწოდება sunna. [იხილეთ ალ ალ Munir Mishbah 292].
ასე რომ, sunnah და ინოვაციების lughawi adalam იგივე მნიშვნელობა აქვს. შორის მაგალითები გამოყენება Sunnah იმ გაგებით lughawi lafazh არიან სიტყვები წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam.
"ვინც მისცა მაგალითი ისლამი კარგი მაგალითი, მაშინ იგი მიიღებს ჯილდოს (როგორიცაა) საკადრის, ვინც პრაქტიკაში მას შემდეგ გარეშე, შემცირება მათი ჯილდო ყველა. და ვინც აძლევს ცუდი მაგალითად, მაშინ მას უნდა ჰქონდეს თავისი ცოდვა და ცოდვა, ვინც პრაქტიკაში ეს მას შემდეგ, ზიანის მიყენების გარეშე, სულ მცირე, მათი ცოდვები "

შორის ურთიერთობების Ibtida "ერთად Ihdaats
Ibtida და Ihdats ენაზე რომ საერთო წარმოშობის მნიშვნელობა, რომ მოაქვს რაღაც ახალი, რომ არ არსებობდა ადრე. რაც შეეხება მნიშვნელობა syar'i, მაშინ ოთხი ჰადისი წინ აჩვენა, რომ ეს ერესი მიხედვით Shari'ah ორი სახელები, "heretic და muhdatsat".უბრალოდ სიტყვა ერესი ფართოდ გამოიყენება და არსი, რომელიც საქმეთა (რამე) რომ diada გამოგონება და reprehensible ნებისმიერი რელიგია. ფართოდ გამოხატული სიტყვა muhdatsat diada გამოგონება უფრო reprehensible, როგორც თემა რელიგიის ან სხვა.ამიტომ ჩვენ შეგვიძლია იცოდეს, რომ ihdats გავრცელებული და უფრო გავრცელებულია ვიდრე ibtida ", რადგან სიტყვა მოიცავს ყველაფერს ihdats diada გამოგონება და reprehensible, როგორც თემა რელიგიის ან სხვა, მაშინ ყველა აქტების ცოდვა და ცოდვილთა ამ განმარტებას ihdats.

მნიშვნელობა Bid'ah შედარებით Lughawi და Syar'i
განმარტება ერესი თვალში ენაზე (lughah) არის გავრცელებული, ვიდრე syar'inya მნიშვნელობა აქვს. ორ მნიშვნელობა აქვს generality სპეციფიკის არის აბსოლუტური, რადგან ყველა ერესი ამ განმარტებას ერესი syar'iyyah lughawiyyah, მაგრამ არა პირიქით, ამისთვის აუცილებლად რაღაც ისეთი გამოგონების ან ინოვაცია lughawiyyah ვაჭრობის გარემოებები, რომლებიც არ შედის მატერიალურ გაგება ინოვაციების Shari'ah [საყდართან Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
თუ ნათქვამია, რომ იყოს აბსოლუტური ერესი, მაშინ ეს არის ერესი იგულისხმება ჰადისი "ყველა სიახლე არის არასწორი", და ინოვაციების lughawiyyah არ შედის, რითაც ფაქტობრივად ერესი მიეწერება dlalalah syar'iyyah (ყალბი) და mardudah (უარი განაცხადა).
გაგება Bid'ah თანახმად Shari'ah

Hadeeth of Jabir ბინ აბდულა, წინასწარმეტყველ მშვიდობისა და კურთხევის "Alaihi Wasallam განაცხადა khuthbahnya: ჭეშმარიტად საუკეთესო წიგნის ღვთის სიტყვა არის ყველაზე ლამაზი და ხელმძღვანელობით არის ხელმძღვანელობით მუჰამედ და ყველაზე მახინჯი საქმეში არის ის, რასაც diada გამოიგონა (რელიგიის) და თითოეული diada გამოიგონა (რელიგიის) ეს არის ინოვაცია ყველა სიახლე და არის ერესი და განდგომილობა setap ის (სადაც) და ჯოჯოხეთი. ".

 
და თუ ეს უკვე ნათელია, როგორც ეს ჰადისი, რომ ალ bid'ah mubdatsah (diada გამოგონება რაღაც რელიგიის), მაშინ იგი მოითხოვს (us) შეამოწმოს მნიშვნელობა ibda (forges რელიგიის) ამ Sunnah .

ამ Triangle ენის გაგება Bid'ah

ნიშნავს იმას, რაც შექმნა (ჩატარდა) გარეშე წინა მაგალითი. ეს მნიშვნელობა, როგორც სიტყვა ღმრთისა ". ამბობენ, რომ" მე არ ვარ პირველი მოციქული შორის მოციქულთა ". ეს მნიშვნელობა ასევე შეიცავს სიტყვები უმარ "anhu. "საუკეთესო ერესი".
ასევე, სხვა სიტყვებით Imams მსგავსად იმამ Shafi'i "Bid'ah არის ორმაგი, როგორც ერესი და heretics, რომლებიც მის ფარგლებს გარეთ reproach, საჭიროების შემთხვევაში Sunnah, მაშინ კარგია, მაგრამ თუ პირიქით, მაშინ ეს არის სამარცხვინო ". იბნ Rajab განაცხადა, რომ "როგორც შეიცავს სიტყვებს Salaf ითვლება ან ნაწილი ერესი არის ერესი იმ გაგებით, ენის. არ heretic ამ გრძნობა Shari'ah.
მაგალითები Bid'ah დღეს: თაყვანისცემა და taqarrub To Allah Subhanahu Wa Ta'ala
ერესი, ერესი დაკავშირებული თაყვანი, ამ ეტაპზე ბევრი რამ.ძირითადად ეს tauqif მომსახურება (შემოიფარგლება ყოფნის და არყოფნის არგუმენტი), აქედან გამომდინარე, არ არის, რომ ინიშნება თვალსაზრისით ღვთისმსახურების გარდა საფუძველზე.
იმას, რაც დაუხარისხებელი როგორც heretical არგუმენტების საფუძველზე სიტყვები წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam. "ვინც არ პრაქტიკაში ჩვენი ბრძანებებს მას უარი". ბევრი აქტების თაყვანისცემა, რომელიც პრაქტიკულად აწმყოში, არის ლეგიონის, მათ შორის, harden განზრახულობათა ლოცვა.მაგალითად, კითხულობს ხმამაღლა. "ვაპირებ სალოცავად ასეთი და ასეთი იმიტომ, რომ ალლაჰის Ta'ala".
მაგალითები Bid'ah დღეს: ზეიმი დაბადების მოციქულის ემთხვევა მთვარე Rabiul Awwal
თანამედროვე ერესი ერესი, მრავალი სახის, სადაც დროთა განმავლობაში მაინც, მეცნიერების, ნომერი აბონენტის (მქადაგებლების) მოწვეულნი არიან ერესი და deviance და დაიწყო tasyabuh (mimic), ვინც disbelieve, როგორც საბაჟო საკითხები, ასევე მათი რელიგიური რიტუალები.ეს გვიჩვენებს, რომ სიმართლე (ფაქტები) იმ მოციქულის sallallaahu "alaihi WA sallam. "რა მოჰყვება გზები თქვენს წინაშე", მაგალითად, არის: ზეიმობს დაბადების წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam არის ერესი, რადგან დღესასწაული არ აქვს საფუძველი წიგნში და Sunnah, Salaf Salih ასევე სიგელით და თანმიმდევრული თაობების წინა არჩევანი. აღნიშვნა დაბადების წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam ხდება მალევე მეოთხე საუკუნეში AH.
დამოკიდებულებას დამნაშავეები Manhaj of Ahlus Sunnah და Bid'ah უარყო აქტორები Bid'ah
Manhaj მათ ამ შემთხვევაში საფუძველზე წიგნი და Sunnah.Manhaj დგას და არა დავა, რომელშიც ისინი პირველი გამოვლინდა საეჭვოა, საეჭვოა, რომ heretics და შემდეგ უარყოფს მას (ერთი).

 
საფუძველზე წიგნის და Sunnah, მათ გამოხატონ ვალდებულება cling იმ სწავლებას, რომელიც Shari'a და ვალდებულება დატოვება ფართო სპექტრს სიახლეებსა და რაც ტარდება. Ahlus Sunnah მეცნიერებმა გამოაქვეყნეს ბევრი სამუშაოა ამ კუთხით.და წიგნები Aqeedah, ასევე refute heretics დაკავშირებული რწმენა და იურისტებისათვის. მართლაც, ზოგიერთი არ წერილობითი ნაწარმოების სპეციალურად მათთვის.
ფონის წარმოქმნას Bid'ah

წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam განმარტებით იგი ჰადისი მოთხრობილი მიერ იბნ Mas'ud თანმხლები of Allaah" anhu, თქვა: ალლაჰის sallallaahu "alaihi WA sallam რათა ხაზი ჩვენთვის, შემდეგ კი განაცხადა:" ეს არის გზა Allah ", შემდეგ კი გააკეთოს ხაზები მისი მარჯვენა და მარცხენა, შემდეგ კი განაცხადა: "ეს გარკვეულწილად ზემოაღნიშნული ყველა ქუჩის არსებობს სატანა, რომელიც ყოველთვის იწვევს (კაცები) გზაზე".ვინც თურმე წიგნიდან და Sunnah, ყოველთვის მოხვდა ქუჩებში ყალბი და heretical. ასე რომ, იმ ფონზე, რამაც წარმოქმნა ინოვაციებზე ინოვაცია, რომ შემაჯამებელ ასეთია: უმეცარი კანონების Ad-Deen, შემდეგ ვნებებს.

განმარტება ერესი, ერესი და სხვადასხვა სახის სამართლის წესდება
აქტი ერესი საბაჟო (ჩვევებს), როგორც ახალი აღმოჩენები სფეროში მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების (ასევე მოიცავს ახალი Revelations მეცნიერების სხვადასხვა-სახის). დასაშვებია (ნებადართული), რადგან წარმოშობის ყველა საბაჟო (ჩვევებს) არის დასაშვები.
 
აქტი ერესი ამ Ad-Deen (ისლამი) არის haraam, რადგან ეს არის deen არის tauqifi (არ შეიცვლება შეცვლის); წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam განაცხადა:" ეს ნიშნავს: მათ, ვინც გამართავს ახალი რამ (გაკეთება ახალი) ჩვენს საქმეებში არ არის ასეთი თემა, მაშინ აქტი უარი (არ მიიღება). " და სხვა თხრობის ის ამბობს: "ეს ნიშნავს: ნებისმიერი პირი, რომელიც ჩაიდენს სიგელი რომ არ ეფუძნება ჩვენს ნებისმიერ ბიზნესს, მაშინ მისი ქმედება არ დააკმაყოფილა.

კრიტერიუმები Bid'ah
გაგება ინოვაციების syar'i საქმე ისაა, რომ თაყვანი Allah რაღაც რომ არ არის disyari'atkan ღმერთი. თქვენ შეიძლება ითქვას, რომ ინოვაცია არის თაყვანი Allah რაღაც, რომელიც არ არის ნაჩვენები წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam არც ოთხი caliphs.დადებული პირველი განსაზღვრება სიტყვის ალლაჰის Subhanahu WA Ta'ala "ნუ აქვთ ღმერთების გარდა ღვთის mensyari" atkan მათი რელიგიის ეკრძალებათ Allah ". ხოლო მეორე განმარტება inferred საწყისი სიტყვები წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam. "მოდით, თქვენ ფლობთ სწრაფად sunnah sunnahku და Khilafat მარა Rashidun რომელიც მიიღებს ხელმძღვანელობით. Gigitlah-sunnah sunnah ეს სიბრძნე და თქვენს მოხვდეს თემა რომ diada ახალი გამოგონების"

არის Bid'ah ერთადერთი ეფექტური საათზე სფეროები თაყვანისცემა, ბუნება Bid'ah
ინოვაცია არის როგორც ზემოთ აღინიშნა მიერ წინასწარმეტყველ sallallaahu "alaihi WA sallam. "მოდით, თქვენ არ მოხვდეს თემა რომ diada ახალი გამოგონების, როგორც ყოველ ახალ შემთხვევაში (რელიგიის) არის ტენდერში" ah, ნებისმიერი წინადადების "AH იყო გაუკუღმართებული და ყველა გაუკუღმართებული ის (სადაც) და ჯოჯოხეთი".
ამგვარად, ყველა heresies, როგორც დასაწყისში და უწყვეტი, დამნაშავეებმა დამნაშავეა, რადგან იგი აცხადებს, რომ hadeeth წინასწარმეტყველ "(სადაც) და ჯოჯოხეთი" ვგულისხმობ, რომ შეცდომა იყო მიზეზი diadzab in Hell. იმის გამო, რომ Rasulullan განაცხადა საკუთარი ხალხის წინააღმდეგ ერესი, მაშინ გასაგებია, რომ მართლაც საზიანო, რადგან წინასწარმეტყველი უწოდა გლობალური და არა კონკრეტულად აღნიშნული, როგორც სიტყვა მისი თქმით, "ყველა სიახლე არის მცდარი."
წყარო: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar