Senin, 05 Maret 2012

הנוער O! פיק (למצוא) את מנהיג תפילה, הוגן וישר חרוץ (המוסלמי)?


הנוער O! פיק (למצוא) את מנהיג תפילה, הוגן וישר חרוץ (המוסלמי)?

עתירה זו עניינה מצבה של אינדונזיה מבוסס על ירידה נוספת של הכלכלה עקב כשל של מנהיגיו בניהול המדינה בשל חוסר יושר, כך השחיתות פושה בכל רמות הפעילות, כי הוא פוגע בצמיחה הכלכלית. אבל ערעור זה חל גם על אנשים צעירים ברחבי העולם, גם אלה שחיים במדינות מתפתחות כמו אינדונזיה, אלא גם במדינות מפותחות כמו ארה"ב ומדינות באירופה, כולל רוסיה.
באינדונזיה תקציב מדינת ניו סדר דליפת ממוצע של 30% בשנה בשל התאדה נגנב על ידי מושחתים, דמות שניתן הוכח מדעית כמעט מוכר על ידי כלכלנים, ומעולם לא סיימה את שר תיאום כלכלת מאוחר Prof.dr Sumitro Djoyohadikusumo:הבעיה להילחם בעוני באינדונזיה.
גוונים של זעם הרגשתי ממש "שחיתות מדלדל" הסמינר נערך מדי יום "קומפאס", סוף פברואר. רבים לא יכלו להבין, איך יכול היה, לאחר 65 שנים של עצמאות כמה עשרות שנים לבנות, הרפובליקה לא ילך גם ללא בעיה כרונית העוני המבני.
למעשה, העניק את משאבי הטבע בשפע. עוגת הפיתוח בצורה של תוצר מקומי גולמי (תמ"ג) שהתנפחה כמו כן, כעת המובילים בעולם הגדול 20.כמו כן, היקף תקציב המדינה והקצאת תקציב לצמצום העוני, מעת לעת ימשיכו לעלות. היקף החוב כדי לממן את הבנייה גדל גם בחדות. עם זאת, מספר העניים קשה לחוץ לרדת.
לפני המשבר, היקף התקציב שלנו הוא תחת 100000000000000 $ ו RP 877000000000000 מהתמ"ג. כאשר תחולת העוני של 22 מיליון בני אדם. עכשיו את תקציב המדינה ואת Rp 1200 טריליון דולר תוצר מקומי גולמי קרוב Rp 7,000 טריליון דולר, אך תחולת העוני גדל דווקא לאנשים 31000000 יותר.
שיעור העוני בשנת 2010 על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הוא 31.2 מיליון אנשים או 13.33 אחוז. עם זאת, נתון זה רק סופר את הנכנסים לקטגוריה של עוני מוחלט נמדד על ידי הכנסה, זה היה הסטנדרטים המינימאליים ביותר. נתונים אלה לא חושפים את פרצופה האמיתי של העוני אינדונזיה, ממדים שונים. הנתונים גם אינם כוללים את אלה המוגדרים כבעלי לא עני, אבל פגיעים מאוד העוני, דמות גדולה עוד יותר מאשר העניים מוחלט.
אם באמצעות סטנדרטים של אותה לקו העוני הבינלאומי, כלומר הכנסה של ארה"ב 2 $ ליום, מספר העניים עדיין 42 אחוז או כמעט 100 מיליון. זה כמעט כמו אוכלוסיית מלזיה ווייטנאם יחד. כלומר, אינדונזיה היא ביתם של אנשים עניים בעיקר של מזרח אסיה.
העוני ניתן לראות מדי יום לנגד עינינו בצורה של אזורים עניים על העוני נפוצה המפה, יש עדיין אזורים מעוטי יכולת רבים, החמרה של תמותה אמהית התינוק, תזונה גבוהה במקרים של תת תזונה, שיעור גבוה של נשירה בבתי הספר, הם עדיין מאוד מספר גדול של אנשים הנחשבים רסקין ראוי Jamkesmas כי 70 מיליון אנשים.
בנוסף, שיעור גבוה של עובדים בלתי רשמיים הוא כ 70 אחוזים עובדים בסך הכל, שיעור גבוה של אנשים ללא גישה זכויות יסוד, בית הספר הדומיננטי השכלה בכוח העבודה כלפי מטה, שיעור גבוה של התאבדות עבר פלילי של קשיים כלכליים, שכונות עוני עירוניות נרחבות , ועוד.
מדיניות הפרדיגמהאינדונזיה בעצם חווה את תור הזהב של מיגור העוני. בתקופת השיא של הצמיחה הכלכלית 1976-1996, הכלכלה רשמה צמיחה ממוצעת של כ 7.5. למרות מיגור העוני לא באופן מפורש להיכנס סדר העדיפות של הפיתוח עד תחילת 1990, גידול זה מתרחש כאשר זה נחשב מאוד בעד העניים.
נתמך על ידי הרווחים המט"ח מנפט, את מטרות הממשלה Soeharto של צמיחה כלכלית גבוהה בשילוב עם תוכנית נגד עוני שונים. כלומר, לתקוף את העוני משני כיוונים. התוצאה, במהלך התקופה, שיעור העוני היה מופחת על ידי יותר ממחצית, מרמה של 40.1 (1976) ל 11.3 (1996).
עם זאת, בעקבות משבר 1997, שיעור העוני עלה שוב ל 17.6 (1997) ו -23.4 אחוזים (1999). לאחר המשבר, אנחנו לא רק לא מסוגל לצאת למלכודת של צמיחה כלכלית נמוכה, אך תנאי מוקדם של הגידול בתעסוקה ועוני הפחתה, אבל הצמיחה הכלכלית נמוכה כשלעצמה אינה נחשבת גם תומכי עניים יותר ויותר לא מוסמך.
לאחר משבר הצמיחה הכלכלית בממוצע רק 5.15 אחוזים לשנה או כ 70 אחוזים הצמיחה הממוצע לפני המשבר. במהלך תקופה זו, שיעור העוני ירד מ 18.23 אחוזים בלבד (2002) לרמה של 14.22 (2009) ו - 13.3 אחוזים (2010), או 4 אחוזים בשיעור העוני ירידה לפני המשבר.
ב -15 השנים האחרונות, מספר העניים ירד רק 4.4 אחוזים, לעומת 17.7 (1995) ל 13.3 (2010). בעידן של גאס Dur ו Megawati, שיעור העוני יכול לרדת בחזרה אל מתחת ל 20, עם שיעור של 16 אחוזים. במהלך שש השנים הראשונות ממשלת ביישנית (2005-2010), שיעור העוני ירד רק 2.7 אחוזים, לעומת 16 (2005) ל 13.3 (2010).
לאחר המשבר לצמיחה כלכלית המאופיינת הדם איטית עבודה רבים במגזר הסחיר, כגון תעשיות, חקלאות ייצור או עיבוד, כמו גם במגזר הכרייה וחציבה. הצמיחה תרמו עוד לא סחירות מגזרים או שירותים.
במגזר התעשייתי, המהווה 40 אחוז על התוצר שיעור הצמיחה ל 14 או פעמיים הצמיחה הכלכלית הלאומית בעידן Soeharto, עכשיו רק לגדול כ 4 או מתחת לצמיחה כלכלית.מחצית במגזר התעשייתי גדל אף שלילית או אפס אחוזים הקרוב. ואילו תרומתו לתוצר הסקטור החקלאי ממשיך להתכווץ מ 45 (ה -1970 המוקדמות) ל 25 (1980) ועכשיו צריך לשאת 14 אחוז 40 אחוז על כוח העבודה.
כלכלנים רבים לקשר את הקושי של צמצום העוני על ידי שיטות של הממשל, כמו גם את הפרדיגמה של פיתוח מיגור העוני מדיניות הפרדיגמה, כי לעתים קרובות לא רק לא לטובת העניים, אלא גם לרושש אותו.
בתקופת סוהרטו, את הפרדיגמה האמורה היא מדיניות אשר מתמקדת בפיתוח של צמיחה כלכלית גבוהה. ההנחה, עם צמיחה גבוהה, אבטלה, עוני, אי שוויון בפני עצמו יהיה להתגבר עליו.
כמו במדינות רבות אחרות, יזם אינדונזיה הפיתוח של הסקטור החקלאי.באמצעות תוכנית המהפכה הירוקה, המגזר החקלאי גדול תורם לשינוי המבני באינדונזיה מאז 1970 ועד ה -1980 המוקדמות.באותו זמן, הבין האכלה החווה ותעסוקה מרבית העם, הממשלה הקימה את המגזר החקלאי כעדיפות על ידי מתן תמריצים שונים ומתקנים הדרושים בענף החקלאות לגדול. הצמיחה בתקופה זו נקרא הוא מאוד בעד העניים כי זה הצליח להרים מיליוני משפחות חקלאיות מעוני. במהלך השנים, כל מדיניות הפיתוח החקלאי מיושמים כדי להשיג אורז עצמאות, אשר הגיע בסופו של דבר בשנת 1983.
עם זאת, הצורך של מדינה מודרנית, במיוחד את סוף הפריחה שלאחר הנפט שגרמה הממשלה סטה לתוך מאמץ כדי להגביר את הייצוא מוכווני תעשיות לחסוך מטבע זר, מה שהופך החקלאות ופיתוח הכפר ולאחר מכן "נטש" רק כדי להיות המאיץ והתעשייה.
מספר מגזרי התעשייה שנחשבים מעולים מוגנת וניתנה מגוון של מתקני נוחות. מדיניות פיתוח משולבת broadbased עזב את החור באמצע המבנה של הכלכלה. זו התקופה סימנה גם לידתו של הקפיטליזם מקורב כי רבים במימון התרחבותה עם נזילות נמוכה קרנות ה-BI, בנקים לאומיים חוב זר, ולאחר מכן סייע לעורר משבר 1997.
הרצון להמשיך צמיחה גבוה, בהסתמך על חוב / הון זר ואת הדרישות של משטר סחר חופשי, וכן משבר 1997 שאילץ קשת אינדונזיה תחת הלחץ של קרן המטבע / הבנק העולמי, גם דורש אינדונזיה לפתוח לרווחה את דלתות הכניסה של זרים, לרבות מגזרים להשתלט על החיים של העם.מצב זה הוא מסוגל יותר ויותר לחייב את הממשלה לעשות יותר סדר הרווחה, ושם אנשים בעמדה להתמודד באופן ישיר עם כוחות השוק החופשי, ללא הגנה.
לאחר המשבר, גישה זו נמשכה עם מדיניות של ליברליזציה בשוק ידי פתיחת ברז יבוא נוסף של מוצרים שונים גלם ויצוא חומרים ברזים / חומרי גלם תעשייתיים, כך שנוכל להעלות לחלוטין, כך סוחרים והכלכלה הצרכן, בעוד תעשיית ההיי ערך מוסף עיבוד לא יגדל.
מה קרה במקום לחזק את הכלכלה המקומית, אך הכלכלה תלויה יותר ויותר על יבוא, אפילו עכשיו גם לפגוש מזון צריך אף.
יש מי שכינה, לאחר 65 שנות עצמאות, המערכת הכלכלית שלנו לא עברה מן המודל VOC בעיקר מסתמך על ניצול משאבי הטבע ויצוא הסחורות העיקריות במסחר מדיניות פיסקלית יהרוג המגזרים היצרניים, כגון עיבוד וייצור התעשיות בארץ.
משטר ליברלי ללא בשילוב חיזוק יסודות הכלכלה המקומי כמקור אחראי הגורם deindustrialization ואת לפוף של המגזר החקלאי, שני התורמים העיקריים בתחום התעסוקה.
במובנים רבים, את הסדר הכלכלי, זכויות פוליטיות, חברתיות ותרבותיות קרובות להאשים אותו משחק תפקיד מרכזי בהנצחת העוני עצמו ולחזק את תהליך ההתרוששות של העם. הצמיחה הכלכלית מאז עידן Soeharto עד כה מתאפיין בשיעור גבוה של אי שוויון, איכות הסביבה המידרדר, ומהר משאבים terdeplesinya טבע ויערות, בתוספת הזנחה בהשקעות בפיתוח המשאב האנושי.
כתוצאה של מדיניות, כי הם בעלי הון גדולים יותר בעד, משוא פנים העירוניות, ואילו מגזר השירותים, היה אי השוויון בין קבוצות חברתיות אזורים חדים יותר ויותר. למרות הירידה BPS דיווח מקדם ג'יני (כלומר ירידה של אי שוויון), יש תמונה שמראה המציאות היא עדיין מדאיגה מאוד.
קיימת נטייה של ריכוז שליטה ריכוז הנכסים הלאומיים ואת היתרונות של פיתוח לקבוצה קטנה של אנשים שיש להם גישה והקרבה שליט. רבים כמו 20 אחוז מהקבוצה הגבוהה ביותר של היום ההכנסות עדיין שולטת 53 אחוז ו 40 אחוז של העוגה הלאומית על פי שהוא מקבל 32 אחוזים, בעוד 40 אחוז בקבוצת ההכנסה הנמוכה ביותר קיבל רק פירורים שנשארו 15 אחוזים.שחיתות זליגת גם חבלה זכותם של אנשים לממש את זכויות היסוד שלהם לשגשג. אינדיקציה של פרופ 'Sumitro Djojohadikusumo אשר אישר את דוח הבנק העולמי אמר קצב דליפה של כ 30 משלו.
העובדה כי יותר ממחצית מעורב ראש במקרה שחיתות רק מראה, ביזור גם לבזר שיטות וירוס המושחתים של תקציב הפיתוח. מספר סדר היום בבחירות עושה ניקוז תקציב המדינה בעלות של פוליטיקה ודמוקרטיה, בעוד הוצאות הרווחה הצטמצם.
יתר על כן, אם כך התהליך הדמוקרטי, היא גם לא יכולה להבטיח את יישום האג'נדה אנשים penyejahteraan. שלא לדבר בגלל חששות הנוגעים הוועדה, 40 אחוזים של כספי המדינה זורמים לאזור על ידי איזון הקרן בפועל ngendon בסופו של דבר SBI יותר מושקע לבנות את התשתית הפיזית, מתקני שירותים ציבוריים, תוכניות לשיפור רווחתם של אנשים אחרים.(מקור: http://nasional.kompas.com/read/2011/03/10/05134437/)
על השחיתות, נשיא מודגשת החוץ
INILAH.COM, סיאטל - נשיא Civitas הזרקור האקדמי במוסדות שונים בארצות הברית ובעולם בגלל שחיתות דורסני לערער את אמינותו של המפלגות בממשלה הפוליטית, המפלגה הדמוקרטית.
כמו כן, מכנה משותף, כי הציג את הדעות של אנשי אקדמיה, סטודנטים ואנשי מקצוע במוסדות שונים בארצות הברית. השחיתות פושה ופגיעה במוניטין של ביישנית.
"שחיתות היא מדהימה, האנשים של אינדונזיה עשוי להיות מאוכזב יותר", אמר פרופ 'Lauries סירס, מנהל מרכז מזרח אסיה, אוניברסיטת וושינגטון, בשיחה עם המחבר בסיאטל, בסוף השבוע שעבר.
"מתקופת סדר חדש, היתה שחיתות נרחבת. עכשיו השחיתות כבר משתולל. האם הממשלה כעת היא ללמוד את החולשות של העבר? אה, מאוד מודאגים ", הוסיף ארלין לב, עניין במחקר של אינדונזיה אשתו של פרופ 'דניאל S לב שהיה עם לורי סירס, המכונה כמה ילדים של אמהות אומנות של באינדונזיה באוניברסיטת וושינגטון, סיאטל."חבל מאוד ביישנית את ההזדמנות לתקן את ממשל ביורוקרטי, שלטון החוק ואת הכלכלה הפוליטית באינדונזיה ללכת לאיבוד או מבוזבז", אמר Sirajuddin אבו מאזן, מועמד לתואר שלישי באוניברסיטת קליפורניה בברקלי.
העם האינדונזי, הוסיף Sirajuddin, משותק meshes אינסופיות של שחיתות, כי אכיפת החוק חלשה מאוד. "הקהילה הבינלאומית הדגיש את הממשלה הנוכחית היה בכוחו להתגבר על השחיתות", אמר שריף עבאס Sirajuddin Hidayatullah המדינה האסלאמית מרצה באוניברסיטת Ciputat לאמי כבר לא להשלים את הדוקטורט באוניברסיטת קליפורניה ברקלי.
אנשי מקצוע מאינדונזיה בחברת בואינג, היו בדרך כלל מאוד מאוכזב עם השחיתות הגואה כי סביב המחוקק המבצעת, ועל הרשות השופטת במדינה. כאילו ירידה מוסרית יותר בחדות מחליק אל התהום.
"שחיתות כבר נורא, אני כאן כדי לצפות ממרחק אבל זה היה להתקרב השחיתות כמחלה חברתית לא להתגבר על הממשלה. זהו אתגר רציני עבור ג'קרטה עילית למיגור השחיתות ", אמר דודי אינפרא אדום Prasetio aeronatika מומחים, שהם גם חובבי של לימודי דת בוגר חברתי IPTN אשר עובד כעת על בואינג
עיר Effendy Sriwijaya בוגר אוניברסיטת שגר במרכז בארה"ב מחקר בסיאטל ביקשה הממשלה להקפיד על אכיפת החוק, כך השחיתות ניתן גזוז. אם לא, את השם של אינדונזיה טבעו בים של שחיתות העמיק. '' אני עדיין מקווה הנשיא העז לאכוף את החוק ללא אבחנה, לסייע הוועדה להסיר את השחיתות,'' אמר עניין של אינדונזיה במחקר.
באופן לא מפתיע, המגזין הכלכלי המוביל בעולם, כלכלן במאמר שפורסם לאחרונה גם בגירסה מקוונת של אומדן, או יותר נכון להבטיח, הנשיא סוסילו במבנג Yudhoyono היא אינדונזיה היו בין אלה שיצליח לנהל את המדינה ואת המפלגה שלו. לאחר הניצחון המרגש בבחירות 2009 לנשיאות, מיקום ביישנית באופן טבעי להחליק. '' לפחות בחודשים האחרונים ", כתב הכלכלן.
לא רק זאת, האקונומיסט קרא בגלוי ביישנית עכשיו נראה aka ברווז צולע sepertilame ברווז. "בקושי חצי דרך כהונתו השנייה, מר Yudhoyono כבר נראה כמו ברווז צולע", כתב הכלכלן.'' ביישנית צריך לקרוא את המגזין אקונומיסט ועודדה אותה לעשות זאת היא לאכוף את החוק,'' אמר Effendy.
מצד שני, הכלכלן הדגיש ביצועים ירודים של המפלגה הדמוקרטית הוקמה על ידי ביישנית. בבחירות 2009, מפלגה כדי לקבל קול משמעותי, בשיעור של 21. זה סוג של קפיצה מרשימה של קולות בבחירות הקודמות, כי רק 7 אחוזים. בסקר שנערך לאחרונה צוטט על ידי הכלכלן לראות גם כיצד המפלגה מובלת כיום על ידי אנס Urbaningrum זה רק הפופולריות של 13.7 אחוזים.
כדי להמחיש את התנאים שעברו על המפלגה הדמוקרטית, האקונומיסט מצטט אחד צמרת מפלגתו, Hayono Isman, אשר לפני שהצטרף המפלגה הדמוקרטית ידועה בשם dedengkot Golkar המפלגה. על פי Hayono, המפלגה הדמוקרטית עומדת בפני האתגר הגדול ביותר בהיסטוריה.
יש שני דברים עיקריים שעושה גם ביישנית והמפלגה הדמוקרטית, החליק.ראשית, הוא הנושא של השחיתות הוא כרוך סביב כמה פקידי המפלגה להפוך למפלגה אהדה ציבורית שלילית רווח. שנית, התפיסה הציבורית חזקה על חוסר היכולת ביישנית, או במילים אחרות, הציבור נוטה לחשוב ביישנית לאבד סמכות.
הגישה ביישנית שלא נקטה פעולה החלטית, במיוחד עבור האנשים סביבו, הן הממשלה והן המפלגה הדמוקרטית, הוא נחלש יותר ויותר את סמכותו.זה יגרום Yudhoyono, לשעבר הצבאי הראשי, רפורמות קשות הדרושות כדי להביא את העם הזה. [מקורות שונים: http://nasional.inilah.com/read/detail/1835854/soal-korupsi-presiden-sby-disorot-di-luar-negeri~~HEAD=NNS]
שחיתות אפל בסמטה קרב
o על ידי L Murbandono הה"איםשערוריה מעורבים נזאר, אנג'י, כמה פקידים דמוקרטיים, ובית המשפט ikutannya כולו רק חלק קטן של שחיתות של כסף שהערך שלו הוא לייצר מעגלי הפשע. שערורייה המסר החשוב ביותר וכך במקרה של שוד (פשעי השפעה רחבה למען העם הקהילה, והמדינה) יכול להיות בחירה מצוינת של הפיכת הוראות משפטיות ופוליטיות הונאה הונאה שהובילה לטשטש את המהות, כלומר פשע של עבריינים פליליים. שערורייה הפך מסדרון חשוך לתרבות של אינדונזיה.

 
יתר על כן, הציבור חייב להבין את המיקום האמיתי של המורכבות של נושא השחיתות במדינה שלנו הוא בעצם כבר לא משפט ופוליטיקה, כי מנגנון תמיד יכול לטפל. המורכבות העיקרי טמון מוסר לקוי.זה לא רק מוסר רעים להשחית אלא גם convolute שתי קבוצות של פושעים. ראשית, פושעים שבמקרה אכיפת החוק, בנפרד או kelembagaan.yang צריך תרדו על פושעים. השוד השני, העדים ועורכי דין אמורים לשים ikutannya עניין כנה במקומו הוא נכון וצודק.
יתר על כן, מניפולציה משפטית ופוליטית הלך מערכתית. זהו מקור השוד משתולל מיגור השחיתות. כל מקרה של שחיתות מעורבים הכסף שנתפסו תמיד כל כך הרבה אכיפת החוק אדם חמדן בתאווה ופוליטיקאים מושחתים כפרויקט תמורת עבור הון.
תוצאה הגיונית של המצב: צדק חומר משפטי פורמלי בבית המשפט והצדק הפוליטי (מנגנון) במבנים רשמיים נראה לי כבר לא אמין ככלי למאבק בשחיתות. עמוד התווך האחרון למיגור השחיתות פשוט להישאר על הצדק המוסרי של שחקנים אכיפת החוק, כולל של הנציבות.

 
מנקודה זו נגד השחיתות לסמטה חשוכה. לכן, הצדק המוסרי טמון המצפון האינדיבידואלי. ישות מופשטת שהוא הנהיג עד בלתי אפשרי. למעשה במדינה שלנו יש הרבה מיסוד נתפסת התייחסות מוסרית: דת, משרד דתי, קודי האתיקה, מנהגים, מסורות, קונצנזוס חברתי הכפרים הקטנים, כפרים במשרדים, ואלף צורות אחרות.
כמה רחוק את התוצאות ואת מיסוד ביצועים, יעילות כבוד, יצירתיות אישית מוסרית? ברור שלא קל לענות. לתשובה אובייקטיבית נמצא בכל ההיסטוריה של המדינה שלנו.
מבוי סתום
בנוסף, כחלק מן ההיסטוריה של המדינה שלנו, עובדות רבות של צדק חברתי מאז תקופת הסדר החדש עד היום מראה כי מנגנון הפעולה של מוסדות משפטיים מניפולציה פוליטית הציק כמעט תמיד להיות המגן של כל מיני ברמה העליונה עבריינים: עבריינים, פושעי מלחמה, רציניים מפירי זכויות אדם , וכן הלאה. נגד הפושעים, מניפולטור הפיק מעונש כל כך הרבה בים הוא עונש קל מאוד להפריע ולהטריד השכל הישר. כלומר, במדינה שלנו, בעיה מוסרית אישית לא הושלמה, כמו pungguk החמיץ את הירח.זה מצב לא סביר להגיע.
להגיע למצב זה לא סביר אז להיום זה מה שקורה כאשר אנחנו עדיין מול הכיתה פלילית. היקף בהיסטוריה של המלחמה בשחיתות במדינה שלנו היא היסטוריה של אי הצדק התרבותי. בכל המקרים מעורבים האליטה לאליטה של ​​סדר היום של כל פולינום, כמעט אף אחד תחושה מנחמת של צדק ציבורי.משפט ופוליטיקה, אשר למעשה הופכות התווך של סדר לאומית ומדינה, לא עובד, או בכוונה לא שימש קצר טווח האינטרסים אופורטוניסטים למען כוח וכסף על ידי כמה גורמים מסוימים העילית.
אז זה נראה הגיוני כי השחיתות פוגעת למבוי סתום. מה שיש לנו היום הוא פשוט עייף מן השאלות. למה השחיתות ממשיכה להתרחש, בעוד רגולציה, מדיניות, מניעה ומיגור השחיתות להמשיך להיות נרדף? האם זה בגלל האסטרטגיה חלשה הממשלה נגד השחיתות? האם אין מחויבות פוליטית?נפגעת מערכת ומשחית במוסדות המדינה השונים? האם יש אסטרטגיה נגד השחיתות יהיה מותנה כהסוואה להגן על פושעים?כמה זמן להגיע למצב נגיש ייגמר? אנחנו לא יודעים. בכל מקרה, אלוהים יברך את אינדונזיה. (10)
 
- L Murbandono HS, חובבי ומשקיפים של התרבות, החיים Semarang ריג'נסי Ambarawa (/) מקור:
אז, ילד שלי, כמה חשוב הכנות של מנהיגי המדינה, כולל מנגנון המדינה כולה. אני מאמין שהבעיה מתרחשת גם במדינות אחרות כגון הודו וסין, למרות שנחשב בהצלחה למגר שחיתויות, כך הצמיחה הכלכלית הגיעו בממוצע 10% לשנה בעשור האחרון שהפך את הכוח 2 הכלכלית הגדולה בעולם דרך יפן, אפילו 10 שנים יעבור לארצות הברית בעשורים האחרונים הפכה מעצמה כלכלית, צבאית גם כן.
הבנק העולמי: הכלכלה החזקה ביותר של סין בשנת 2030

"למרות האטה בצמיחה הכלכלית, סין תמשיך להכות בארה"ב".VIVAnews - הבנק העולמי מעריך כי סין תתפוס את מקומה של ארה"ב ככלכלה הגדולה בעולם עד שנת 2030. עם זאת, ממשלת המדינה הקומוניסטית ביקשה לאכוף מספר רפורמות כלכליות כדי לשמור על המומנטום.
בדו"ח עמוד עבה 468 מיוחד על סין, אשר הושקה פבואר 27, 2012, הבנק העולמי עולה כי סין חוותה צמיחה שנתית של 10 אחוזים בשלושת העשורים האחרונים. המצב הנוכחי של הכלכלה השנייה בגודלה מדינה בעולם הוא גם הצליח לגייס מעל 500 מיליון איש ממעגל העוני.
עם זאת, כרגע, הצמיחה הכלכלית של סין היא לא בהתחלה. הבנק העולמי מעריך כי הצמיחה הכלכלית של סין בשנת 2011-2015 היה 8.5 אחוז, ואז חזרה לאט כ 5 במהלך 2026-2030.
עם זאת, סין תעלה בארצות הברית. "למרות הצמיחה הכלכלית צפוי להאט, סין תמשיך להחליף את ארה"ב ככלכלה הגדולה בעולם עד שנת 2030", נכתב בדו"ח שכותרתו "סין 2030 דו"ח."
כדי לשמור על ירידה בצמיחה כלכלית היא לא מעלה באופן דרמטי, הבנק העולמי מציג שש המלצות לסין. מזה לחזק את שוק המבוסס על הכלכלה לעודד חדשנות.
הבנק העולמי גם הציע סין ברצינות ליישם מדיניות ידידותית לסביבה, או ללכת ירוק. בייג'ינג גם מתבקש לספק ביטוח לאומי עבור כל האזרחים.בסופו של דבר, סין התבקש לשפר את מערכת הכספים, כמו גם לחפש מערכת יחסים תועלת הדדית עם הקהילה הבינלאומית. (מקור: http://dunia.vivanews.com/news/read/291823-bank-dunia--ekonomi-china-terkuat-pada-2030)יום חמישי, 1 מרס, 2012 | 00:08:14 am | 191 להיטים

לנסוע הערות "דרך הגבולות"
למד בסין!
על ידי: HM Agus סלים AH
הצהרה חכם ללמוד כדי להגיע לסין, הוא הנכון. הרפובליקה העממית של סין (PRC) הוא עכשיו, הפיתוח שלה הוא מהיר כל כך. אנשים בארץ וילון במבוק, היה מצליח יותר. הממשלה, אתה, וכולנו, נראה כי למדתי הרבה ממדינה זו.
בשבוע שעבר, הובלתי קבוצת שחר נסע "דרך הגבולות". אנחנו קבוצת שחר מתערבבים יחד באחדות. המטרה שלנו היא קאולון, הונג קונג, מקאו, ו Zhenzhen.
במהלך טיול של שישה ימים, זה נועד כדי לשפר ולהרחיב את הידידות ושיתוף שחר הקבוצה. בנוסף, אכן, למצוא השראה חדשה בארץ של ברוס לי.
החל לדרוך בהונג קונג נמל התעופה הבינלאומי לחזור סוקארנו-Hatta התעופה הבינלאומי, Cengkareng, ג'קרטה, תודה לאל הכל עבר בשלום.החברים שלי גם נראה ביחד. כן, כאילו זה עתה נפגשו במשך שישה ימים.מצפים להרבה, המשיכו האחים.
במהלך הנסיעה, דברים רבים שציינתי. יש לקוות, הערות אלה, יכול גם להיות שימושי עבור קוראי
יקר. ובעיקר, איך ההתפתחויות בסין אשר בעבר היה ידוע להיות עני.
במהלך הנסיעה, לפחות 3 מדריך שמנחה אותנו. הראשון הוא יולי. נשים קרטה
נשואים עם הונג קונג. הוא הוביל אותנו קאולון והונג קונג. הן טהורות,
ג'קרטה תושב שהוא עכשיו 15 שנים במקאו. והשלישי הוא aming, התושבים חיים כעת צאצאי Makassar שנזן.
יולי, אמר הונג קונג יש אוכלוסייה של 7,000,000 יותר. העיר הזאת אין את עולם האופנה. עם זאת, בניית גורדי שחקים עצומים. שכלל מספר דירות.למעשה, יש כמה דירות קומות ו -80 קומות.
אין בניינים מוזנחים.
השווה, למשל, עם קרטה Makassar. ישנם עדיין אנשים רבים חיים מתחת לגשרים, למעשה.
הרחובות כל כך באופן קבוע. גודש הוא נתקל לעתים רחוקות מאוד. אם בכלל, רק לזמן קצר. אחד המפתחות; משמעת. הונג קונג היא מאוד ממושמע החברה. זה היה גם מפני המשטרה כבר לא יכול להיות "לפלרטט" עם הנהג, למשל.
כל שוטר יש מספר כמו זיהוי. מה שמקל על האזרחים לדווח כי "כל מיני". יש גם מצלמות בכל מקום. אם המשטרה "לפלרטט" עם נהג שעבר עבירה, למשל, שידור ישיר אחר הצהריים בטלוויזיה. גם ישירות לכלא מבצעי. לאחר מכן, ירה.
"אז אף אחד לא מעז להפר. שני נהגים, הולכי רגל, ועל אכיפת החוק ", אמר Aming, בטח.
הכל ברור מדי. זה בגלל כל האנשים לא צריך המלטה. אם אין אנו רוצים להיפטר רקמות פסולת, למשל, אנחנו צריכים לחכות עד שיש פח אשפה.הממשלה נערכת הרבה זבל על הכביש. ובכלל, פחי למעשנים לעשן. זה לא אמור להיות עשן, כמו רבים אנו נתקלים ב Makassar ו 'קרטה.
פתק נוסף, שבו התיירות מנוהל באופן מקצועי מאוד. על פסגת ויקטוריה, למשל. כל האמנים סין
דמויות בעולם עשוי שעווה. במקום הזה, יש קניון. כך, המבקרים יכולים גם לקנות מזכרות או OLE OLE-. כן, יש עדיין שונה בהרבה מן המראות שלנו לא מנוהלים כמו שצריך. אם בכלל
מתנה או מזכרת, מוגבלת ולכן יש.
בחלק מן המראות ביקרנו, הן שיא ויקטוריה, חלון של העולם, מקדש
, אמא, כל הצליחו יפה מאוד. יפה, נקי, ולעשות את עמדתנו לאורך זמן. אין קבצנים או קבצנים. למעשה, לעתים רחוקות מאוד אנחנו מוצאים את הקצין. הקהילה כנראה מודע מאוד. יוצא מן הכלל.
בהונג קונג, מקאו, קאולון, ו שנזן, האבטלה הוא שילם גם. עם זאת, אנשים מובטלים, לעומת זאת, בהחלט נבוך. כי כל כך הרבה עבודה. כמו כן, קשישים (קשישים). שילם עד Rp 5000000 (בדולרים). אז, החיים בחברה מאורגנת כל כך.
ואכן, יש אחד או שניים קבצנים במרכז קניות Lo הו Senzhen. אבל, אומר יולי, הם באו מסין. למרות מתחנן, זה נדיר, כי חשוב להם. הסיבה לכך היא, אולי, יותר מאשר שולם השכר, גם נתן לקח להם להמשיך לחפש עבודה מאשר רק מתחנן. זוכרות את הקבצנים שישנו מתחת לגשר בג'קרטה. או הקבצנים בכל נקודה של אור אדום ב Makassar.
לפעמים, אם לא ניתנה מטבעות, מכוניות ניתן חרוט בלי אשמה. בין אם בהונג קונג, מקאו, שנזן קאולון, הציבור מאמינה ממשלתו. הסיבה לכך היא שהממשלה נותנת דוגמה טובה. המשרד כללים עקביים. ואף אחד חשוב יותר, הממשלה חששה שחיתות.
תקווה, יום אחד, המדינה האהובה שלנו, יכול להיות מודאג יותר אנשים.הממשלה היא גם כבר לא רק עסוק מדי בהתמודדות עם סמלים של כוח הבחירות, הבחירות לנשיאות, pilgub, ובחירות. אז אנשים, לעומת זאת, לא לקשור הרבה הוכחת כי והדרכים היו דחוסות כבר. אני מקווה!(מקור: http://www.fajar.co.id/read-20120301000814-belajarlah-ke-china)מחפשים מנהיג הוגן וישר מאוד קשה. הראשון בעידן סדר חדש כאשר מנהיגים צעירים רבים אשר ידועים המיליטנטי ידוע להיות דתי מאוד (הגשת) כדי להפעיל את השריעה האסלאמית (תפילה / תפילה) 5 wahtu היום למשל. כפי שראינו בתפילה האסלאמית יכול למנוע צניעות ורע (כולל שחיתויות). אבל מה קורה כאשר צעירים אלה כבר מובילה גם היה מעורב בשחיתות עצמם. לכן קשה לחזות אם בני הנוער עולה בקנה אחד עם אמונתם או מופחתת גם בשל הפיתוי של הכסף.
תפילה שעובדת למנוע Keji ו Munkarإن الصلاة تنهى عن الفحشآء والمنكرאכן, התפילה היא מעשים מבישים ולא צודק למנוע
פרטים נוספים הם:اتل مآ أو حي إليك من الكتاب وأقم الصلاة إن الصلاة تنهى عن الفحشآء والمنكر ولذكر الله أكبر والله يعلم ماتصنعون {45} العنكبوتקרא מה התגלה לך, כלומר את הספר (הקוראן) ולהקים סאלאט. אכן תפילה מגביל ממעשים fahsya של ולא צודק. וזיכרון של אלוהים (תפילה) גדול (עליונותה של כתות אחרות). ואללה יודע מה שאתה עושה. (קוראן 29:45)
השבח לאללה Ta'ala, sholawat וברכות יכול מוקדש תמיד הנביא מוחמד, חבריו, ועל Tabi'ut Tabi'in Tabi'in כמו גם למי בעקבותיהם עד Qiyamat יום.Qurtubi אמר בטקסט של צווי אללה הפסוק הנביא מוחמד. ומוסלמים, לקרוא את הקוראן לתווך איתו. אז לגבי הזמן להקים תפילה, הרחצה, קריאה, קידה, ההשתטחות, tasyahud וכל תנאי תוקף של תפילה. כלומר יש תפילה חמש תפילות חובה שאלוהים יסלח על חטאי עבדים שלו כאשר לאכוף אותן. כמו חדית' של הנביא הונפק-Tirmidhi מאבו Hurairah. הנביא אמר: מה הייתם חושבים אם יש אנשים רחצה מול נהר לך עד כמה חמש פעמים ביום? האם היא עדיין תקועה ב badanya עפר? החבורה ענה: לא, לא יותר kotoranya (נקי מאוד). הנביא השיב, כי הוא תפילה למשל חמש פעמים. אלוהים לוקח את חטאי ושגיאות של משרתו.
• אבו העלייה אמר בתפילה כי ישנם שלושה אלמנטים חשובים, כלומר Ikhlas, khosyah (פחד) ו dhikrullah (זוכרים אללה). אז אם כל תפילה יש 3 לא, זה נקרא תפילה. בגלל התוכן של כנות יביא ma'ruf, khosy היטב שימנע צודק ולא dhikrullah יכלול מוזמנים משמעות ma'ruf ולמנוע עוול.• אבן מסעוד אמר: זה לא tho'at תפילה שהוא לא נגד תפילה. ציית התפילה היא למנוע מעשים "fahsya ולא צודק.• אבן עומר אמר: הנביא אמר: כל מי התפלל ולאחר מכן לא עושה טוב האוסר beramar צודק, תפילתו לא מתכוון להוסיף אבל רחוק מאלוהים.• אל חסן אמר: ילדים פלט של אדם, להתפלל זה רק כדי למנוע אכזרי ולא צודק, אם לא מפריע לך sholatmu מתוך בושה ולא צודק, אז בוודאי שאתה לא מתפלל.• אבן מסעוד, בן עבאס, אל חסן אל A'masy אמר תפילה שאינה מונעת מכל אדם "fahsya ולא צודק, תפילתו לא יהיה הרבה מה להוסיף חוץ מאללה. (כאשר התפילה היא על מנת קרוב לאלים)• אל Maroghi תזכורת נחרץ מאוד: אללה אמן הורה לנו להקים את התפילה, אשר הגיע עם מושלם, אשר נותן את התוצאות לאחר תפילת כי האשם הואלמנוע מעשים מבישים ולא צודק, צודק לכאורה ונסתר כמו דברי האלוהים לעיל. אז אם למעשה לא קיים בנשמה, תפילה אמיתית שהוא עשה לא היה אלא צורה של תנועות ואמירות ריקות הפולחן ברוח, אשר יסיר את גובה שלמות של משמעות התפילה. אלוהים כבר איימו נגד מבצעי תפילה התרסקות והשפלה. Fawailullilmusholliin, alladziinahum FII sholaatihim saahuun, זה אומר כל כך אוי לו למי להתפלל, מי מזניח את תפילותיהם.הבנה Fahsya "ולא צודק:• בפסקה קורא إن الصلاة تنهى عن الفحشآء والمنكر אמצעי: אין ספק תפילה מגביל מפעולה "fakhsya ולא צודק.• אל Fahsya "(الفحشاء) פשר RI-מורא יש לפרש צניעות. משמעות הדבר היא פחות ברורה וחד משמעית. כאשר אנחנו פותחים אל מילון Munawwir, כלומר ברור מאוד ויציב לרבים, המשמעות היא לא כל כך טוב. אל Fahsya "היא גישה / תרגול הוא רע, מכוער, מלוכלך, גס, קמצן, קמצן, מלים גסות, מילים שלא ניתן לקבל על ידי השכל הישר, ומילים להיכשל / פירוש הדבר ניאוף. naudzubillahi דקות לאסור. (הגדרה של אל Munawwir:. עמ '1113)• אל צודק (المنكر) פרשנות של RI-מורא מוגדר, מעשה לא צודק, תשומת לב בבקשה, המשמעות היא מובנת פחות.• אל עבדאללה אל Qoulul Rojihi בספר שלו אל Adhhar fiddakwah bayyin Munkar נזכרים שכל אימון / פעולות אסורות על פי החוק האיסלאמי, מגונה בכך שהוא מכסה את כל אי ציות וכפירה, אשר קדמו בנוכחות כל הפוליתאיזם. יש עוד לציין כי Munkar הוא אוסף של רוע, מה שמכונה על ידי השריעה ותחושת רע, עבודה זרה, פסלים לסגוד ו silaturrahmi מתנתק.• פרשנות מומחה מאוד ברור שהתפילה האמיתית היא למנוע את מבצעי "מעשה fahsya ולא צודק, (ראה הגדרה לעיל כל 2nya) כי בתפילה יש קורא את האזהרות המכילים הקוראן.
TADZKIROH האישי והמשפחתי:
א בעזרת השם לא יהיה משעמם, כאשר הזכיר כי Sahaba, ו Tabiut Tabi'in Tabi'in / כפי-סלף אל צאלח היו יותר אנשים שמכירים את תורת האיסלאם לאחר מוחמד כהלכה אמר, מאיתנו, אנו נמצאים כעת. אז אנחנו לתעדף אותם, אנחנו לומדים המעשים שלהם, אז אנחנו מתרגלים לחדש אותם להתאמן האיסלאם ככל שנוכל, כדי שהחיים שלנו לא יאבדו.2. כמה שנים אנחנו מתרגלים לחדש בתפילה, האם יש השפעה עלינו?תפילה קרוב מאוד לאימון היומי, תפילה העבריין היא ההרתעה צודק ולא fahsya ". אם מישהו לא להתפלל לחיב לה עוול, אנחנו husnudhon הוא לא יכול להבין, זה בגלל:a.Orang תפילה כי לא קרא את הקוראן, שוקל את המשמעותb.Orang התפילות שלא השתתפו כדי האסלאמיזציה מחקריםc.Orang תפילה כי לא היה שום ניסיון ללמוד את המשמעות של זכות / טוב3. עם fahamnya כל אחד והמשפחה על תפילה ma'na, היה סמוך ובטוח כי זמן קצר יחסית, לא צודק ולא "fahsya פועל בקהילה, דרך טלוויזיה, קולנוע, רדיו, vidio, עיתונים, סחר בלתי חוקי, הפקרות מינית בקרב גבריםנשים, ניאוף, בחוץ aurot פתוחים, שחיתות / גניבה, קשירת קשר, נפוטיזם, הימורים, אלכוהול, ייעלם בקרוב. שוב, אם תפילה של העבריין ma'na הבנה לצורכי תפילה. אנו עשויים לכלול אלה שמבינים תפילה, Amien.• מקורות וחומרים הפניה:א Ad-Durrul Tafsir Tafsir אל Ma'tsur Mansyur Fit, האימאם Suyuti.2. Tafsir אל Jami 'Liahkamil הקוראן, אל Qurtubi.3. Tafsir אל Qur'anul Adhim, איסמעיל אבו אל פידא "אבן Kathir.4. Tafsir אל Maroghi, אחמד אל Maroghi Musthofa5. Tafsir אל Qosimi, מוחמד אל Jamaluddin Qosimi6. Qodir פרשנות Fathul, אל האימאם אפר Syaukani7. עקרון Fie Tafsir אל סעיד חוה8. תייסיר עלי אל לי Qodir ikhtishor Tafsir אבן Kathir, מוחמד גורלו של AR-ריפאעי9. Bada'iut Tafsir אל Jami 'Litafsir Qoyyim אבן אל Jauziyyah, Yasri כפי-סעיד מוחמד(מקור: http://maktabah-jamilah.blogspot.com/2010/04/sholat-itu-mencegah-perbuatan-keji-dan.html)
אמונה יכול לגדול והוא יכול להפחיתהנה, את האמונה שהיא כשלעצמה עבד זה יכול לגדול והוא יכול גם להיות מופחת או אפילו להיעלם בלי להשאיר עקבות של אדם. אל האימאם עבדורחמן בן עמר אל Auza'i rahimahullah נשאל על אמונה, בין אם זה יכול לגדול. הוא השיב: "כן (עלה), עד ההר הזה." ואז הוא שאל שוב: "זה יכול להיות מופחת?" הוא השיב: ". כן, עד שלא נותר שמץ"כמו כן, האימאם של Ahlus סונה וול Jama'ah, אחמד בן Hambal rahimahullah נשאל על אמונה, אם הוא יכול להגדיל או להקטין? הוא השיב: "אמונה עולה עד לשיא של שבעה השמים ואת קרום כדור הארץ, אשר מצטמצם 7." הוא גם אמר: "האמונה היא (מורכב) מילים ומעשים, ניתן להגדיל או להקטין. אם אתה נוהג בתוקף, אז האמונה תגדל, ואם אתה מבזבז את זה, אז האמונה יהיה מופחת. "ובכן, זה aqeedah של Ahlus סונה וול Jama'ah, כלומר אדם מאמין אמונה אמיתית יכול לגדול והוא יכול גם להיות מופחת. ברגע שאנו יודעים מתברר כי האמונה יכולה לצמוח, ניתן להפחית, אז מה צריך לעשות על ידי המאמין כדי לשמור על האיכות של אמונתו? Allamah האימאם עבדורחמן בן אל נאסר כפי rahimahullah Sa'di אמר: "מאמין נתון על ידי אללה Ta'ala תופיק, הוא תמיד ניסה לעשות שני דברים: ראשית, כדי לטהר את האמונה ענפיו, על ידי mengilmui הדרך ולתרגל אותה. שנית, לנסות להתנגד או להגן על עצמה מפני צורות אחרות של בדיקות (ניסויים) גלויים ונסתרים, כי יכול להכחיש אותם (להסיר), לבטל אותה או שהוא נשחק אמונה ". (ב Wal-ביאן Taudhih lisy Syajarotil האמונה, עמ '38).אחי המוסלמים, יודע! יש כמה מעשים אשר בעזרת השם יוכלו לגרום להגדלת האמונה של האדם, ובהן:הראשונה: קריאה ו tadabbur (מדיטציה או לחשוב על התוכן של הרחם) Quranul אל כרים. אנשים שקראו, והתוכן של הרחם mentadabburi אל הקוראן יזכה ידע וידע עושה אמונה חזקה וצומחת.אללה Subhanahu WA Ta'ala להטיף על המאמינים שעשו זאת: "אין ספק מי שמאמין הוא כי כאשר הם קראו את שמו של אלוהים, את ליבם רעד, וכאשר לקרוא להם הפסוקים שלו כל כך increaseth bereka אמונה, ה 'היה אמון הבלעדי אותם ". (סורת אל אנפאל [8]: 2)אל אימאם אל Ajurri rahimahullah אמר: "מי mentadabburi אל הקוראן, הוא ידע הקב"ה ה שלו יודעים את הכוח, לגדולה qudrah אותו וסוגד כי חובה זאת. אז הוא תמיד עשה כל חובה מכל דבר שאינו חביב maulanya (כלומר אללה Ta'ala). "שני: דע Asmaul אל Husna ואת התכונות של אלוהים הכלולים הקוראן סונה אשר מציין את השלמות המוחלטת של האל בדרכים רבות. כאשר עובד יודע ה 'שלו עם ידע חיוני, ולאחר מכן שרד את הדרך של אלה חורגים, אמנם לאחר שניתנה לו תופיק נוספת באמונה. כי העבד כאשר אלוהים יודע את הדרך הנכונה, הוא אחד האמונה החזקה ביותר וציות, פחדים חזקים muroqobahnya ל Allaah.אללה Ta'ala אמר: ". אין ספק פחד אלוהים הוא בין עבדיו אנשי דת" (Surat Fathir [35]: 28). אל האימאם אבן Kathir מסביר: "אכן, מי באמת חושש אללה הוא תלמיד חכם שיודע אלוהים." (Tafseer אבן Katheer, 3/533).שלישית: אם ניקח siroh או מסע החיים alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם, על ידי התבוננות, צפייה ולימוד siroh שלו ואת המאפיינים שלו הם מזג טוב ואצילי.האימאם אבן אל Qoyyim rahimahullah מסביר: "מכאן אתם יודעים את חשיבות מאוד של שליח ומשרת לדעת מה הוא נשא, והצדיק במה שהוא להכריז ולציית פקודותיו. מאחר ואין אושר ומזל בעולם ובעולם הבא, אלא עם האזהרות. אין דרך לדעת טוב ורע בפירוט למעט darinya.Maka כאשר מישהו שם לב אופיו ומהותו של sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם באל הקוראן אל חדית', הוא ללא ספק יועיל לו, כי צייתנותו sallallaahu הנביא" alaihi WA סלאם להיות חזק, וזה הולך וגדל אהבה אותו. זה סימן של אמונה הגדלת בפועל עובר mutaba'ah צאלח ".הרביעית: כדי לתרגל (בפועל) את מעלותיו של האיסלאם. יודע, את תורת האיסלאם האמיתיים של כל טוב, aqidahnya האמיתי ביותר, התנהגות ראויה להערצה ביותר, חוקי ראויים ביותר. מתוך תפיסה זו של אמונה בה 'עיטרו את הלב של עובד ועשה אהבה עם אמונה, כמו אלוהים פוגש את אהבתו בחירתו, כלומר Nabiyullah מוחמד sallallaahu "alaihi WA סלאם (ראה QS אל Hujurat [49]:. 7)כך אמונה בלב העבד היא דבר שהוא אהב מאוד היפה ביותר. לכן, עובד היה מרגיש את המתיקות של אמונה בליבו, ולכן הוא היה לקשט את לבו נקודות מפתח, את מהותו ואת מהות האמונה, ואת איבריו המעוטרים מעשים אמיתיים (צאלח צדקה). (בוול Taudhih ביאן, עמ '32-33)חמישי: הקריאה siroh צאלח Salafush חי או נסיעות. מה הכוונה כאן היא Salafush צאלח בני לווייתו של alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם ומי אחריהם כראוי (ראו QS ב Tawbah [9]. 100). מי שקרא ולשים לב למסע חייהם, ימצא המעלות שלהם, מוסר, מוסר נהדרות, ittiba "להם אלוהים, את תשומת לבם אמונה, הפחד של מרי החטא, riya 'ו nifaq, וכן ציות שלהם לזרז בשלטון הטוב, עוצמת אמונתם באלוהים הם סוגדים וכן הלאה.עם תשומת לב למצב שלהם, אז מתחזקת האמונה והרצון להידמות להם בכל דרך. כמו שיח' אלאסלאם אבן תימיה אמר rahimahullah: "מי דומה יותר מהם (חברי הנביא), ואז הוא באמונה שלמה יותר." (ראה כיתאב אל ubudiyah, עמ '94). וכמובן, כל מי דומה עם זה הוא אחד מאלה אותם.אלה הם כמה מעשים אשר בעזרת השם יוכלו להוביל האמונה עלתה.באשר הדברים יכול להחליש האמונה של האדם היא הפוכה, בהם: בורות של הזנחה החוק האיסלאמי, לשכוח, להתרחק ציות אי ציות ועל חטאים גדולים, בעקבות התשוקות וכו '.אני מקווה שאנחנו כוללים עבדיו מקבלים תמיד אמונה נוספת, והמשיך מתוך חולשה והשפלה. Musta'an Allaah.
 
________________________________________________________________________________(מצוטט וסיכם מ הסלפית המגזין, מהדורת אבן Abdillah XVIII/Shafar/1418/1997 אבו זהרי)מקור: http://www.salafy.or.id/salafy.php?menu=detil&id_artikel=183
 
(מקור: http://abihumaid.wordpress.com/2011/02/07/iman-bisa-bertambah-dan-bisa-berkurang/)
כלכלה היא מה גרם ירידה נוספת אינדונזיה לא להיות כוח כלכלי 4, אלא רק את האוכלוסייה הרביעית בגודלה בעולם, אחרי סין, הודו, ארצות הברית.
מצא את מנהיג שהוא גם קשה למדי, את הדילמה של אינדונזיה, כי אינדונזיה משאבי הטבע בשפע, אך כבר סחוט של חברות זרות, רק להסתכל על מכרה זהב ענק trmbagapura, פפואה נקבע ענק בארה"ב הכרייה חברת Freeport McMoran, ייצור הנפט הגולמי של אינדונזיהנשלט גם דרך imnyak שלי גלם דורי, Riau, חברת הגז הטבעי במזרח קלימנטן בשליטת ארה"ב ענק יונוקל, ואת הנפט הצרפתית החברה FinaElf סך ידי ענקית האמריקאית שברון (לשעבר Caltex). עכשיו מענקי הבריטי peruhaan BP (Beyond Petroleum) תפיק גז טבעי גדול מספיק בבית הזיקוק'' קשוחה "במערב פפואה.התוצאות של מכרות פחם, כמו גם כעמוד התווך השני של רבים חוץ מבוקר, כגון דרום קוריאה, אלא אם כן Kideco משלי פח אשר נשלטת עדיין בבעלות המדינה מכרה החברה טימה PT. חברות אסטרטגיים אחרים, כגון תעשיית התקשורת INDOSAT כבר נשלט perusahaab בסינגפור.דחלאן אסכאן לא רוצה עוד יש מפעלים בבעלות המדינה למכירה את החוץג'קרטה - שר המדינה (עסקים בבעלות החברות הממשלתיות) דחלאן אסכאן מדינות כבר לא הממשלתיות נמכרים לזרים. פיתוח עסקי תבוצע רק דרך שוקי ההון מיזוג בחברה מחזיקה (חברת אחזקות).
"ברור שלא תהיה מכירה של מפעלים ממשלתיים לחברות זרות. עידן נגמר", אמר דחלאן במשרדו, Jalan מדן Merdeka Selatan, יום שני (13/02/2012).
לדבריו, הבחירה של הפיתוח של המצב הנוכחי היא באמצעות שוק ההון חברת אחזקות. כך, נכסי מדינה לא עוד נשלט על ידי Piha זרה.
"אם IPO (הנפקה ראשונית לציבור / ההנפקה) דרך שוק ההון, אבל אם נמכר לחברה זרה אינה קיימת עוד", אמר מנהל לשעבר של PLN.
למעשה, היעד דחלאן, במהלך השנתיים הקרובות, החברה לא צריכה להיות לוחית רישוי אדומה ניתן לקנות חברות בחו"ל.
"בעבר, כמה החברות הממשלתיות נמכרים אז את התוצאות לתקציב המדינה (תקציב המדינה), המדינה בייסבול זה היה כסף", הוא הוסיף.
זה היה, אומר דחלאן, למדינה אין כסף, יש הרבה תקציב bolongnya.לשלם עובדי מדינה לא היה לי מספיק כסף אז יש באופן חלקי בבעלות המדינה מניות נמכרים לזרים.
"רק עכשיו נמכר כבר לא מדינה זרה, אשר, כפי שהוא לא שם יותר", אמר.
האחת היא הממשלתיות הרוב נמכרים חוץ PT INDOSAT Tbk (ISAT).סינגפור טלקום בע"מ (SingTel) לרוכש בזמן אינדונזיה בראשות נשיא Megawati.מקור:PT INDOSAT Tbk., המוכרת בשם PT אינדונזית Satellite Corporation Tbk. (Corporation) היא ספקית מובילה של שירותי תקשורת מקיפים והשירותים השני הסלולר הגדולות באינדונזיה עבור (מטריקס, Mentari ו IM3). נכון לחודש יוני 2011, ההרכב של מניות INDOSAT הם: QTEL אסיה (65%), ממשלת הרפובליקה של אינדונזיה (14.29%), Skagen AS (5.57%) והציבור (15.14%). INDOSAT רשום את מניותיה בבורסה של אינדונזיה לניירות ערך בניו יורק צילומים danBursa. (מקור: http://id.wikipedia.org/wiki/Indosat)אולי זה עדיין פתוח אינדונזיה להתקדמות הכלכלית של העם הזה ועל פיתוח חקלאות היא שוויונית במגזר (חקלאות) ודיג. כי שני אזורים אלו יכלו לקלוט כוח עבודה גדול, אך אינם דורשים השקעות גדולות וטכנולוגיות יקרות, כגון פחם, מכרות, זהב, נפט וגז טבעי. אם לא התמיכה הנדרשת ותמריצים מממשלת לבנות תעשיית בניית ספינות דייגים כך יכול לתפוס דג בלי לדאוג מרקיב דגים בים, כי יש לו ספינה שיש לו מכונת קירור.
התיעוש של דיג אינדונזיה צריך פריצת דרךג'קרטה (Antara חדשות) - שר לעניינים ימיים ולדיג, אמר שריף Cicip Sutardjo, משרד לעניינים ימיים ולדיג (MMAF) מחייב פריצת דרך אופטימיזציה של מימוש הרעיון של התיעוש של דיג באינדונזיה.
"עם קונספט חדש של התיעוש של דיג אנו זקוקים לאנרגיה, פעולה, פריצות דרך", אמר שריף לאחר העמדה Cicip חנוכת הדרג Sutardjo המבנית של CTF 'קרטה, יום חמישי (23/2).
שריף בהזדמנויות שונות לעתים קרובות להציג את הרעיון של התיעוש דיג הפך את המושגים העיקריים שהועלו לאחר החלפת פדל מוחמד.
לדבריו, ב התיעוש של ימית ודיג, את הזיקה בין הזרם לא עובד טוב כאשר אין ערעור מתעשיית במורד הזרם, כלומר, עיבוד ושיווק.
"הזרם במורד הזרם שיפורים שנעשו כדי להגביר את התחרותיות של מוצרי דיג. Synergy השלטון המרכזי, השלטון המקומי, הקהילה הפרטית והופך המפתח להצלחה בשיפור כושר התחרות", הוא אמר בדיון התיאום הלאומית CTF בג'קרטה, 7 בפברואר.
בנוסף, הוא גם הציע CTF רוצה לשים את תחומי העסקים של ימית ודיג כנושא שמכוחה הימי וסחורות דיג ולא כאובייקטים.
לדברי שריף, הרעיון של התיעוש של מעוט הדיג הוא נועד ליצור ערך מוסף, כך שניתן להאיץ את העלייה לרווחתם של הדייגים ועסקים דיג אחר.
אם גם לניהול תקין, הוא הוסיף, ואז בהחלט יש פוטנציאל משאבים ימיים ודיג הם באינדונזיה בהיקף נרחב ביותר אשר יכול לשמש גם המנוע של הכלכלה האזורית והארצית.
לשם כך, השר לעניינים ימיים ולדיג גם הסתכל על הצורך מאמצים של גורמים שונים, הן על הממשלה, השלטון המקומי, הציבור והמגזר הפרטי.
"במילים אחרות, התחרותיות צריכה להיבנות על בסיס שילוב ומעורבות של כל בעלי העניין" (של בעלי עניין), "הוא אמר.


לא אופטימלי
עם זאת, שריף גם אמר כי פיתוח התיעוש של ימית ודיג בעיות כרגע לא אופטימלי ועוד רבים נמצאו, הן במעלה או במורד.
לכן, מדיניות ואסטרטגיות מיועדת CTF בפיתוח של התיעוש, בין היתר, לעודד האצה והרחבה של הפחתת העוני באמצעות שיפור חייהם של דייגים.
בנוסף, CTF גם לעודד את הרחבת האצת הפיתוח הכלכלי של אינדונזיה, במיוחד בפיתוח של ימית דיג בשלושת מסדרונות כלכליים (Bali-Nusa טנגרה, סולאווסי, מאלוקו ופפואה) ולגבש תכנון ופיתוח של ימית דיג בשנת 2013 כי התמקדו התיעוש של ימית ודיג.
שריף גם הדרג לשפץ פקידים כדי למטב את הביצועים של המשרדים המובילים הם לממש את הרעיון של התיעוש של דיג אלה.
לדבריו, "טיול חובה" או את הסרת מעמדה של 1 בעמדה מבנית בשל יתירות יש צורך במקומות אחרים הוא נפוץ דורג בממשלה.
ישנם שבעה קצינים חדשים הושבע ב CTF, כולל Heriyanto Marwoto כמנכ"ל דיג Heryadi Dedy Sutisna להחליף את צוות המומחים של משאבים אקולוגיה ימית, ואת סאות Hutagalung Parulian כמנכ"ל עיבוד המוצר דיג ושיווק ויקטור PH Nikijuluw להחליף את צוות מומחה למדיניות ציבורית.
בנוסף, יש גם Slamet Soebjakto כמנכ"ל חקלאות להחליף קטוט Sugama, ו ריזאל Rompas מקס כראש מחקר ופיתוח של ים דיג להחליף Endhay Kusnendar.

סדר עדיפויות מצרך 6
כאשר נפגשו לאחר הטקס, מנכ"ל עיבוד דיג מוצר ושיווק (P2HP) אמר חדש CTF, סאות Hutagalung, זה היה סדר עדיפויות 6 ימי סחורות דיג בשנת 2012 לפני זה.
סאות אמר הקמת שש סחורות כי אין פירושו של דבר מוצרים אחרים אינם נחשבים אבל זה גם גורם בשל אילוצי תקציב.
בנוסף, הוא המשיך, קביעת שש סחורות בשנת 2012 נחשב גם הולך לעשות CTF יהיה ממוקד יותר בביצוע החובות שהוטלו CTF.
כולל של שש סחורות אשר החשיבות שלהן, על ידי CTF הם שרימפס, טונה, עשב ים, שפמנון, milkfish, ושפמנון.
אמנם בסך הכל, אמר, היא תחזק את השותפות עם "בעלי העניין", או עם בעלי העניין השונים והמשרדים הרלוונטיים כמו משרד התעשיה והמסחר משרד.

שיפור של מערכות הלוגיסטיקה
סאות הסביר, יש להאיץ את התיעוש של דיג, אז לא רק במורד הזרם או עיבוד אלא גם במגזר במעלה היא לשפר את ייצור מערכות דגים.
בעוד אחד הדברים הכלולים האצה של דיג, הוסיף, היא לעודד שיפור של מערכות לוגיסטיקה קשורה קשר הדוק לבעיה של ערבויות זמינות חומרי הגלם.
עד כה, CTF בנתה שורה של אמצעים כדי לשפר את מערכת הלוגיסטיקה בשלב מסוים כגון "קירור" או בקירור.
יתר על כן, סאות גם לציין כי יש גם מאמצים כדי לשפר נתיבי תחבורה, או כמו ספינה או שיוט או מטוס.
הוא ציין כי התחבורה צריך לשמש נתיב התחבורה האוויר הוא דג טונה טרי תפס מאזורי החוף של מערב סומטרה, אשר ישווק לאזור ג'קרטה.
סאות גם אישר כי הוא גם לא רק לחזק את מערכת הלוגיסטיקה הארצי, אלא גם עושה הרמוניזציה של אזורים שונים דרום מזרח אסיה ASEAN, או במיוחד לאור תוכנית של קהילה מזרח אסיה כלכלי בשנת 2015.
דעה DG P2HP, הבעיות העיקריות בענף הדיג אשר הביא לצמיחתה של המחלוקת בנושא השיח על יבוא הדגים העריכו הבעיה נעוצה בחלוקת עודף למינוס ולא קשור למספר תופס.
"הבעיה העיקרית לא הייתה חוסר דגים, אבל חלוקה לא שווה", אמר.
למשל סאות, שנחשב תחומי הייצור עודף כוללות את המים של האזור, במזרח אינדונזיה, אבל רוב שטחי עיבוד שווקי היעד ממוקמים במערב אינדונזיה.
עם זאת, לדבריו, לוקח הרבה זמן כדי להיות מסוגל למצוא פתרונות לבעיות אלו הקשורים לשיפור תשתיות כגון נתיבי השיט ממזרח למערב.
"אולי כמה נוסעים בשיוט רגיל שם, אבל לסחורות עדיין קשה", אמר.
לשם כך, הוא גם ציין כי החברה גם מפתחת מערכת הלוגיסטיקה הארצי של דגים צפויה לפתור את הבעיה, כך על חלוקת הייצור דגים באינדונזיה יכול להיות מופץ באופן שווה יותר עם המשלוח של דגים דיג מרכזי ללכוד העודף.

ייבוא ​​צי
המחלוקת לגבי ייבוא ​​של נושאים דגים, סאות אומר שזה המוצא האחרון, כאשר מספר דגים ייצור הלאומי אינה מספיקה על פרק זמן מסוים בעונות שונות של מחסור, כגון מעצר מינימלי.
"המשרד צריך לעזור זמינות של חומרי גלם (דגים)," הוא אמר.
הוא ציין, בחודשים ינואר עד פברואר, יש גלים גדולים שגרמו סירות דיג רבות אינן להפליג או לא עושים מעצרים כרגיל.
בגלל זה, הוא אמר, CTF צריך גם לחשוב על זמינות של חומרי גלם תעשייתיים פעולות שונות בתחום הדיג הוא גם עדיין מתנהל כשורה.
בינתיים, צי בעיות הקשורות, מנהל פיתוח משאבי אנוש של ים דיג Sjarief Widjaja אמר, רק 0.6 אחוזים של צי שלם של סירות דיג באינדונזיה שבו יש משקל של מעל 30 grosston (GT) או יש את הפוטנציאל והיכולת של שייט עד הים הפתוח.
"מתוך 590 אלף סירות סך אינדונזיה, רק כ -4,000 כלי במשקל של מעל 30 GT", אמר Sjarief Widjaja, ביקורת ספרים מופע "טרנספורמציה דייגים: משאבי בניין האדם פורמולה ים דיג" בג'קרטה, יום שישי (24/2).
לשם השוואה, אמר Sjarief Widjaja, וייטנאם יש צי של ספינות רבים כמו 35,000 אוניות. מתוכם יש כ 24,000 אוניות במשקל יותר מ 30 GT.
על פי Sjarief, שוקל רק 30 כלי GT שיש לו את היכולת ללכוד את הדגים עד בים הפתוח בעוד הספינה תחת המתאים יותר את אזורי החוף.
הוא התחרט על כך כי למעשה באינדונזיה יש משאב הדיג כי הוא אחד הגדולים בעולם ואף רבים כמו 2,700,000 איש.
עם זאת, לדבריו, מתוך כ -2.7 מיליון דייגים בעיקר כי רק מסוגל דגים באזורי החוף אלא רק כמה דייגים כמה בעלי סירות שיכול לתפוס דגים עד בלב ים.
"הניסיון של מדינות כמו יפן, קוריאה, וסין היא מספר דייגים הצי שלהם הוא לא גדול אבל יש להם יכולת sailormanship` `(kepelautan) גבוהים יותר מאשר שלנו", אמר.
למעשה, על פי Sjarief, מדינות שכנות כמו הפיליפינים ווייטנאם גם kepelautan חיים גבוהה יותר אם כי מספר דייגים שיש להם פחות, אבל רבים מאלה "לשחק" בחיפוש אחר דגים עד בלב ים.
לשם כך, טען כי יפתחו שתי אסטרטגיות אשר משפרים את היכולת של משאבי הדיג, כדי לא רק להיות מיומנים יותר בהפעלת כלי שיט במשקל אלא גם יש kepelautan והנשמה הגבוהה בין היתר להיות מסוגל לסבול את זה עד בלב ים במהלך התקופה במשך חודשים. והם לא באמת תלוי יותר מדי עם מזג האוויר, לא כמו מזג אוויר גרוע עכשיו כל כך מעט כמו גלי הים גבוהים כי הדייגים מובטלים רבים לא יכולים דגים (לדוג דגים). כמו כן אסטרטגיות אחרות כדי לפתח פרנסות חלופיות הדייגים, כך גם הם יכולים להיות הכנסה כאשר הרעב. (מקור: http://www.antaranews.com/berita/299277/industrialisasi-perikanan-indonesia-butuh-terobosan)
עוד מכשול הים אינדונזיה (נהר רחב) מנוצל בדיוק ספינת דיג זרה שיש לה גדולה ומתוחכמת (היי טק) לגנוב את הדגים במים הטריטוריאליים של אינדונזיה. אינדונזיה הוביל את מצב העוני לא יכולים להרשות לעצמנו לקנות ספינות מלחמה מספיק כדי לשמור ולהגן על המים שלנו.מה קורה במדינות אחרות, אני מאמין גם דומה, בעיקר במדינות מתפתחות כמו הודו, סין במיוחד במדינות מתפתחות, כמו באפריקה, גם במדינות ערב העשירות למרות העושר ואת הכוח שייך רק במונחים אבסולוטיים (מוחלטת), קצת על ידי המלך שייח.ומה עם מדינות כמו ארצות הברית, עם הארץ נשוא negrara החזק ביותר מבחינת צבאית וכלכלית כאחד. אבל השיטה הקפיטליסטית יושמה צדדית גם עם מיעוט של העשירים (בעלי ההון), אשר שולטים בחברות kakayaan הרישום ב הבורסה לניירות ערך בוול סטריט. רוב אין גישה למניות בוול סטריט. לכן ההפגנות הנובעים לכבוש'' וול סטריט'' בארצות הברית והתפשט גם למדינות אחרות כמו אירופה.
משבר כלכלי או שקיעת הקפיטליזם?
מאת: פרופ 'Hendrawan SUPRATIKNO PHDהכלכלי אובזרוור

הפעם המשבר הכלכלי הוא משבר רב שכבתי. ואכן מאז ליהמן ברדרס פשט את הרגל בשנת 2008, אמון הציבור המודל האמריקאי של מערכת כלכלת השוק נחלשת.
ליהמן ברדרס, מוסד פיננסי 158 בן אשר הפך לסמל של אופטימיות עבור מערכת השוק החופשי, היה נקבוביים. לב, עצב מרכז הקפיטליזם התברר להכיל וירוס הן הרסניות מאוד.
הפגנה לכבוש את וול סטריט (OWS), שהחל בחודש שעבר (17/9) והוא משתרע במשך כמה שבועות ברחבי העולם, מה שמעיד על המודעות הגוברת ועל שאיפות משותפות, הגלובליזציה בעולם מערכת כלכלית אינה יכולה להיבנות על מיסוד של תאוות בצע או תאוות בצע.
העליונות של הקפיטליזם, בצטטו אובמה (20/02/2009), הוא "כוחו לייצר עושר ולהרחיב את החופש לו אח ורע." חופש שלא מן המניין כדי לצבור עושר חומרי הפיק המאה של תאוות בצע (מרטין ז'אק, 2004), וכך נולדה תרבות חדשה כאילו תאוות בצע היא מתנה (אנוכיות כפי המעלה).
נכון, תאוות בצע היא הצטברות הדלק של עושר חומרי. אבל תאוות הבצע היא מנוגדת למוסר של שיתוף (Share ואתיקה של טיפול), כי בסיס איתן של חברה של קשרים חברתיים.
כך, בשכבה העמוקה ביותר, במחאה על וול סטריט היא מחאה נגד תרבות תאוות בצע או תאוות בצע שממשיכה להתפשט כמו מגיפה.
בשכבה הבאה, במחאה על וול סטריט היא מחאה נגד חוסר השוויון אי הצדק הכלכלי. הגלובליזציה הפיננסית נתן לידי התופעה כי dikotomik, superaktif בשווקים הפיננסיים מחד במגזר הכלכלה הריאלית צפויה לדרוך במקום, מצד שני.
אי שוויון וחוסר צדק המתרחשת בשתי רמות העולמי והלאומי. תנועות של מחירי הסחורות, ניירות ערך, ערכי מטבע ושוק נכס נקבעת על ידי משחק של ספקולנטים במרכזים פיננסיים בעולם. יש מאפיה, האוליגרכים, או כוחות תמנון הקובעים את תנודות המחירים וזרימת השקעות גלובלי.
עושר ברמה הגלובלית ברמה הלאומית שנצבר על כמה האליטה. על שכבת הטכנית יותר, המשבר התרחש בגלל שיעור פיזור של המדינות המפותחות עולה על שיעור הפריון.
יסוד מדינות התיאוריה הכלכלית, רמת החיים של אנשים נקבעים חלקית על ידי חיסכון התחביב (הנטייה לחסוך) ואת רמת הפרודוקטיביות (רמת התפוקה).
קהילות עם הפרודוקטיביות יורדת, אך עדיין לשמור על צריכת יתר, במוקדם או במאוחר זה יהיה להיתקע חוב המכס. זה פיצוץ החוב החל המשבר של 2008, כאשר הרבה קרדיט זורם לתוך הסקטור uncollectible רכוש.
גם שכבת טכנית, הפעם המשבר קשור תמיד עם מספר רב של החוב הממשלתי במדינה היא כבר גדולה מדי, מה שהופך אותו כמעט בוודאות מחדל (ברירת מחדל) הבגרות. אי תשלום המדינה תגרום את מעגל הפאניקה במדינות אחרות עם קשרים כלכליים גבוהים, אשר בתורו שנגרמו שרשרת של המשבר.
השידור מתבצע דרך המשבר הפיננסי נתיבי סחר. ברמה התפעולית, הצעדים השונים שננקטו כדי להתגבר על המשבר אותו פחות יעיל. מדיניות להגדיל את כמות הכסף (הקלה כמותית) נלקח אובמה העלתה את מחירי הסחורות והאינפלציה גוברת.
שטיגליץ ופול קרוגמן Josepth שוב ושוב כתב כי מדיניות שאומצו הפיק עד כה רק התאוששות ניכרת. האבטלה נותרה גבוהה וכוח הקנייה האמיתי הציבור ממשיכה לרדת. זה פתרון יסודי יותר לא נעשה דבר.
הדרישות של כלכלנים מסוימים כי קרן המטבע הבינלאומית (IMF) כדי להחיל את המס לרסן את הספקולציות בשווקים הפיננסיים, המכונה מס טובין, עד היום רק השיח.
הפורום בדאבוס 2009 הוא גם רק לתת הזדמנות שטחית כדי ולדימיר פוטין הזהיר וון ג'יאבאו עסקים לקחת על עצמו סיכון של המשבר הכלכלי העולמי.
דוחק המדינות שהצטרפו ב BRICs (ברזיל, רוסיה, הודו, סין ודרום אפריקה) כדי ליצור ארכיטקטורה חדשה הכלכלי העולמי, כדי לעקוב אחר הפגישה-20-G בלונדון (אפריל 2009), בירך גם פחות בהתלהבות על ידי אמריקאי אנגליה.
מעניין, הודה ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, כי העם הבריטי הם דמורליזציה. הפגנות אלימות, ביזה שהתרחשו בערים רבות בבריטניה (אוגוסט 2011) אישר פחות או יותר פחדים קמרון.
הפגנה נגד וול סטריט לא על ידי אנשים עניים פיזית, רעב, או חסרי בית.המעמד הבינוני רבים מעורבים. זה מדגיש את חוסר שביעות הרצון בקהילה פסיכולוגית נגד פוליטיקאים להגביל את חומרת התנהגותו של החברה ומנהליה נשפטים כי הפר את גבולות תקינות חברתית.
הקפיטליזם Berkalikali במשבר, ופעמים רבות יכולים למצוא דרך החוצה.כאמור על ידי פילוסופים של הקפיטליזם כמו פון האייק ומילטון פרידמן, את עליונותו של הקפיטליזם טמון החופש המאפשר התרחבות של כישרון וניסיון ויכולת למצוא דרך חדשה החוצה.
מספר גרסאות חדשות של כלכלת השוק הזה פופולרי לאחרונה, כגון השוק החברתי הכלכלה המערכת, neososialisme, המערכת המתוכננת כלכלת שוק, יעשיר את ההתפתחות המוסדית של השיטה הקפיטליסטית. האם יש משבר זה יתממש נבואתו של מרקס שהקפיטליזם היה מטמורפוזה בסופו של דבר לסוציאליזם? היסטוריה יגידו.
מקור: http://economy.okezone.com/read/2011/10/26/279/520478/krisis-ekonomi-atau-senjakala-kapitalismeפרופ Hendrawan SUPRATIKNO PHDהכלכלי אובזרוור
גררו מחאה המשטרה "לכבוש את לונדון" של בית המשפט של הקתדרלההמשטרה נגד מהומות לפרוק כ -50 אוהלים במחנה מחוץ קתדרלת חירום.פול הוא ידוע בעיר לונדון, ביום שלישי בבוקר.
הבריטים לא פינו עשרות המפגינים "לכבוש את לונדון" מבית המשפט של קתדרלת סנט פול, שבו אנטי קפיטליסטיות הפעילים קיימו הפגנות רצופות מאז אוקטובר.פקידי עירייה שליוו המשטרה נגד מהומות לפרק כ 50 באוהל במחנה חירום מחוץ לקתדרלה המפורסמת ביום שלישי בבוקר.המשטרה עצרה כ -20 מפגינים, חלקם ניסו להקים מחסום ופוצצו פצצת עשן כדי לחסום את השוטרים לא לנקות את האזור.אבל לא היו דיווחים על אלימות, שלא כמו בכמה ערים אמריקאיות שבו מפגינים ושוטרים התעמתו בחודשים האחרונים לניקוי מיקומים "לכבוש את וול סטריט."300 בן הקתדרלה הפך ביתם של אחת ההפגנות הארוכים ביותר בהשראת התנועה שהחלה בניו יורק בשנה שעברה כדרך מחאה, מה שנקרא פעילים, אי השוויון הכלכלי ותאוות הבצע של החברה.
מקור:
המשטרה עצרה 200 מפגינים נגד וול סטריט באוקלנד, קליפורניההמפגינים שניסו לכבוש את הבניין הושלכו על השוטרים אבנים, בקבוקים וחפצים אחרים.
המשטרה בעיר אוקלנד, קליפורניה, עצרו כ -200 מפגינים נגד וול סטריט, שניסו לכבוש את בניין לא מאוכלס.העימותים החלו כאשר יום שבת מפגינים שרפו את דגל אמריקה בחזית בניין העירייה, לפני הכניסה לבניין ונזק את הסחורה מוצגת בו.המפגינים צעדו אז למבנה ריק, כי מרכז הקונגרסים וניסו להפוך אותו למעין מרכז קהילתיהמשטרה מסרה כי המפגינים הלמו אותם באבנים, בקבוקים וחפצים אחרים. המשטרה הגיבה בירי גז מדמיע וכדורי גומי. המשטרה מסרה כי שלושה חברים שלהם מפגין נפצע.אתמול, ראש עיריית אוקלנד, המכונה ז'אן קוואן על המפגינים לתפוס את הקבוצה פן שוב באמצעות אוקלנד כמו מגרש המשחקים שלהם. ז'אן קוואן אמר, פעולה של הרס בוצע על ידי קבוצת פלג כי ניסה לכבוש מהומה.הכיבוש שהחל בוול סטריט, ניו יורק בחודש ספטמבר בשנה שעברה התפשט לחלקים רבים של אמריקה. המשתתפים אומרים שהם מייצגים 99 אחוזים מהאמריקנים שמרגישים נפגע על ידי העושר של אחוז אחד מכלל האוכלוסייה.בעיר וושינגטון, היו השוטרים מתכוננים לגרש מאות מפגינים אשר כבשו את שני הגנים הציבוריים בעיר מאז אוקטובר.
מקור:מעולם לא ראיתי את רחובות הערים והכפרים במדינות אחדות בארצות הברית להשתמש באוטובוס מהעיר פרזנו, קליפורניה, לוס אנג'לס, ומשם Phoenic ו טוסון באריזונה, אז אל הערים בטקסס כמו דאלאס, יוסטון , אל פאסו, ואז לממפיס, ועשרות כפרים אחרים עד ניו יורק Ciry (דרך דרום) ולחזור לצפון Fresno עוצרים, מסתכלים דרך עשרות עיירות וכפרים, כמה המום המסע הארוך שלי, עדיין יש תושבים עניים רבים של השבטים האינדיאניים שחיו בבית היא פשוטה מאוד (יותר מדי אנשים Africac-American/Black) מצב דומה.בערים רבות gelandangn'''' (Homeless) חיה האוכלוסייה ברחובות, ומתחנן. ('' נכתב על חזהו הייתי רעב).
העוני עולה בארצות הבריתMetrotvnews.com, וושינגטון: סקר העוני בארצות הברית מצביע על מספר גדל והולך של אנשים המתקשים לענות על צורכי היומיום. מדידות 29 ערים ברחבי ארה"ב אומרים יותר אנשים חסרי דיור. כמעט כל הערים דיווחו על עלייה בביקוש לסיוע במזון.
על פי נתוני הממשלה, 49 מיליון אמריקאים מסווגים עניים בשנת 2010, עלייה של 1 אחוז לעומת השנה הקודמת. "פה במדינה העשירה ביותר בעולם, יש אנשים שהם חסרי בית", אמר ראש העיר קנזס סיטי סליי ג'יימס, שהוביל את סקר בכנס ראשי ערים.
"לא הצלחנו לטפל בבעיות קריטיות הקשורות חסרי בית ו סיוע במזון," אמר ג'יימס.
מתוך 29 הערים שנבדקו עם יותר מ -30,000 תושבים, 25 מהם תמיד לבקש סיוע במזון מן הממשלה בשנה האחרונה. במיזורי סיטי, קנזס, מספר הסיוע לאלה מזון המבקשת עלתה בשיעור של 40. העלייה הגבוהה ביותר בסקר.
תושבים בעיר בוסטון סולט לייק גם רבים מבקשים סיוע במזון ואחריו בפילדלפיה. שיעור חסרי הבית ב -29 הערים שנבדקו גדל בשיעור של כ 6.ערים עם שיעור חסרי הבית הגבוה ביותר הוא צ'רלסטון, דרום קרוליינה עם שיעור של 33 אחוזים. לאחר מכן קליבלנד, אוהיו, 21 אחוז ו דטרויט, מישיגן, 16 אחוזים.
נתוני חסרי בית שניים מתוך שלושת הערים שהשתתפו בסקר צפוי לגדול בשנה הבאה. הדו"ח מזכיר גם רבע מבוגרים חסרי בית לחוות הפרעות נפשיות חמורות. כמה שרק 13 אחוזים מהם הם יוצאי צבא ארה"ב. כ -18 אחוזים מאלה חסרי דיור לא לקבל עזרה בגלל חוסר קורת גג.מקור: http://metrotvnews.com/read/news/2011/12/16/75623/Kemiskinan-di-Amerika-Serikat-Meningkat
העוני עולה באמריקהHidayatullah.com-בארצות הברית, מספר האנשים החיים באזורים העניים ביותר גדל ב 3 1 בעשור האחרון. לכן הממצאים החדשים של מכון ברוקינגס, כפי שצוטט על ידי רדיו באוסטרליה.
זה אומר, העוני הוא בעיה קשה יותר ויותר במערב התיכון, שם את מספר האנשים המתגוררים ביישובים עניים מאוד כמעט כפולה.
בדטרויט, כמעט 1 ל -4 אנשים החיים באזורים העניים יותר מוגדרים באזורים בהם לפחות 40 אחוזים מהאוכלוסייה חיים מתחת לקו העוני.
דרומה יותר, הקהילות בטקסס ולואיזיאנה נרשמה העלייה הגדולה ביותר במספר העוני רציני.
מכון ברוקינגס מעריך כי בין 2000 ל 2010, באזורים העניים ביותר בארצות הברית לא היה גדול יותר עם יותר מ -2 מיליון בני אדם.המיתון
בספטמבר האחרון, הלשכה לסטטיסטיקה אומרת שיעור העוני בארה"ב מעט מעל 15 אחוזים, או את מספר העניים להיות יותר מ -46 מיליון בני אדם ברחבי הארץ.
המיתון העלה את שיעור האוכלוסייה החיה מתחת לקו העוני בארה"ב ב -2010 לרמה הגבוהה ביותר ב שבע עשרה שנה.
על פי נתוני הלשכה מפקד כפי שצוטט על ידי קול אמריקה, שיעור העוני מעט מעל 15 אחוזים, עלייה של 0.7 אחוזים לעומת השנה הקודמת. המספר הכולל עלה ליותר מ -46 מיליון בני אדם ברחבי הארץ.
מן הנתונים עולה שיעור העוני על אפריקאים אמריקאים גדל מהר יותר מאשר אנשים אחרים, כלומר יותר מ 27 אחוזים.
ממשלת ארה"ב רואה משפחה של ארבע נפשות המסווגים העוני כאשר ההכנסה השנתית שלהם מתחת בארה"ב 22 $ 314.
דוח זה מציג את ההשפעה הרחבה יותר של המיתון, תוך הכנסת משק בית בממוצע נפלו יותר מ 2 אחוזים בין 2009 ל 2010 (עד 49 445 דולר ארה"ב).
מקור: http://hidayatullah.com/read/19686/07/11/2011/kemiskinan-di-amerika-makin-meningkat.html
אובמה: ארצות הברית יכולה מכירות האבטלה לרדת 8%
וושינגטון - נשיא ארצות הברית (ארה"ב), אמר ברק אובמה כי אם שיעור האבטלה הדוד סם יכול לרדת ל 8 אחוז לפני שהוא פונה מחדש בבחירות הבאות נובמבר 2012.
בארה"ב שיעור האבטלה כיום ברמה 8.6 אחוזים, אין או מתחת 8 אחוזים מאז נכנס לתפקידו בינואר 2009, על רקע המשבר הכלכלי העולמי.
בראיון ל "60 דקות" בטלוויזיה, כפי שדווח על ידי סוכנות הידיעות AP (AP), יום ראשון (2011/11/12), אובמה נשאל במפורש אם הוא יכול לחזור לרמה של 8 אחוזים לפני הבחירות הכלליות בסתיו הבא.
"אני חושב שזה אפשרי. אבל אני לא מצפה עבודה במשק, אני שם את עצמי איפה זה מאפשר הכלכלה האמריקאית לשגשג ולהצליח", אמר אובמה, לפי קטעים של הראיון מסופק על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
אובמה אמר כי הוא לא התכוון גם להבטיח הבטחות או להמעיט את המשימה להחיות את כלכלת המדינה. למרות זאת הוא צפוי לחרוג נשיאותו.
"אני תמיד מאמין כי מדובר בפרויקט ארוך טווח. עבור האמריקנים הנאבקים כעת, יש להם סיבה לא לחכות בעיות מבניות במשק שלנו אשר נבנתה במהלך שני העשורים האחרונים. זה ייקח יותר משנה", אמר.
בראיון, אובמה משווה את עצמו רב חובל אשר הדריך הצוות שלו דרך הסערה רע. במהלך נדנדה סירה חולה, הוא אמר, אנשים יאשימו הקפטן.
"אנשים יגידו, 'אתה יודע מה? קפטן טוב יהיה לנו כמה חלקים המים והשמים היה ברור בשלב זה", אמר.
"ואני לא לשלוט על מזג האוויר. מה אני יכול לשלוט על המדיניות שלנו היא לשים במקום לחולל שינוי בחייהם של אנשים", הוא סיכם.
מקור:שיעור האבטלה בארה"ב מגיע מספרים גבוהיםניו יורק, suaramerdeka.com - משרות שוק בארצות הברית מופיע בתרשימים בשבוע שעבר. הוקלט ביום חמישי (16/2) מחלקת העבודה של ארה"ב, מציינים את מספר תועלת טוען ארצית לראשונה ירידה של 13,000 לסך של 348 000.שוק העבודה האמריקני נראה כמו לחזק את מספר האנשים שפנו 1 עבור הטבות האבטלה ירד לרמה הנמוכה ביותר מזה ארבע שנים בשבוע שעבר.לדברי משקיפים, הכלכלה האמריקנית עוברת מ פוטרו לגיוס עובדים, כאשר התביעות לדמי אבטלה ירד ל סביב רמה זו.נתוני האבטלה, אשר מגיעים ממחקרים שונים, לאחרונה נגע ברמה הנמוכה ביותר מזה שלוש שנים, כי הוא שווה ל 8.3 אחוזים.דוחות כלכליים מעודדים יותר הראו הבנייה למגורים בחודש ינואר עלה ב 1.5 אחוז לעומת החודש הקודם.אחד מד האינפלציה העתידית עלה מעט ב -0.1 אחוז נמוך יותר כלכלנים חזו.(קול אמריקה משאבים:
אז בני נוער בארצות הברית צריך לחפש מנהיג הוגן לעזור לעניים ומובטלים.כך גם נדרש גם על ידי בני נוער באירופה, כפי שראינו בחורף קיצוני האחרונה נהרגו רובם קפאו למוות חיים עניים, מובטלים ברחובות אין להם בתים.
אקסטרים חורף אירופאי לנדא, הורג מאות אנשיםמדינות אירופה מפגיעת טמפרטורות קור קיצוניים שהביאו מאות חייהם שנלקחו משם. בעיקר במרכז אירופה ובמזרח אירופה, כמו סרביה, אוקראינה, פולין, הונגריה, בולגריה - שסבל במזג אוויר קר החמור ביותר.אחר הצהריים (4/2) יום שבת, מדווח על מספר ההרוגים במספר מדינות הגיעו מעל 200 איש, צפוי להמשיך לצמוח.אנשים רבים נהרגים על הקפאת ללא קורת גג הממוצע ברחובות, ועוד כמה אנשים בגלל היפותרמיה ו כוויות קור (כוויות קור).טמפרטורות השיא פגעו נמוך במיוחד. על אדמת פולין, טמפרטורת האוויר נעו בנקודה נמוכה של 35 מעלות צלזיוס. צ ואף רשמה טמפרטורה של 38.1 מעלות מינוס בלילה.אזרחים היו מבודדים. בתי ספר בקייב, בירת אוקראינה, נאלץ לסגור. כבישי גישה, רשת הרכבת, כמו גם בנמלי ים ואוויר לא יפעלו. אספקת החשמל הופסקה גם בגלל הנזק לתשתיות.אנליסטים מעריכים את תנאי מזג האוויר קר קיצוני הוא ימשיך להתקיים עד שבוע הבא. (מקור: רויטרס:אז לא יהיה שקר, הו בני נוער לבחור מנהיגים שלך, זה לא לטובתך, אלא גם לעתידה של הילדים והנכדים. כדי שאנשים שלך יחיו יותר מצליחים לחיות בשלום, ולא אומה לשמור על האיזון האקולוגי, ללא נזק ליערות, מרבצי מחצבים menambamg הכל מבלי לקחת בחשבון את הערכת ההשפעה על הסביבה, אחרים karusakan, כולל האומה שוחרת שלום, כי ערכי תרבות, אמונות שונות בני דתות אחרות. אם החובה האיסלאמית של דתות אחרות כבוד הצהיר kepercayaa ב סורה אל הכופרים (לנו הקוראן הקדוש:).בהזדמנות זו, נלמד tafsir של כופרים אל ולצייר היתרונות החשובים בה. יש לקוות יתרונות.אללה Ta'ala אומר,قل يا أيها الكافرون (1) لا أعبد ما تعبدون (2) ولا أنتم عابدون ما أعبد (3) ولا أنا عابد ما عبدتم (4) ولا أنتم عابدون ما أعبد (5) لكم دينكم ولي دين (6)"תגיד: 'הו כופרים, לא ישתחוו מה שאתה הפולחן יה אינם עבדי ה' כי אני מעריץ ואני אף פעם לא היה מתפלל על מה אתם סוגדים, ואתה לא צריך (גם) להיות מעריץ של אלוהים.. אני מעריץ את הדת שלך, לי, הדת שלי "(סורת אל Kaafirun: 1-6)..המכתב הזה הוא מכתב Makkiyah (שחל לפני hijroh).הרגלי alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם קריאה סוראט אל Kaafirunג'אבר בן עבד Abdillah, הוא אמר,كان يقرأ فى الركعتين (قل هو الله أحد) و (قل يا أيها الكافرون)"Alaihi sallallaahu הנביא" WA סלאם נהג להתפלל שתי rak'ahs לקרוא במכתב Qul thowaf Huwallahu יום ראשון (אל Ikhlas) ו יאא מכתב Qul Ayyuhal Kaafirun (אל Kaafirun). "(מסופר על ידי המוסלמים, לא. 1218)מאבו Hurairah, הוא אמר,أن رسول الله - صلى الله عليه وسلم - قرأ فى ركعتى الفجر (قل يا أيها الكافرون) و (قل هو الله أحد)"Alaihi הנביא sallallaahu" WA סלאם נהג לקרוא לשניים rak'ah סונה פג'ר (Qobliyah Shubuh) הוא מכתב יאא Qul Ayyuhal Kaafirun (אל Kaafirun) ומכתב Qul Huwallahu יום ראשון (אל Ikhlas). "(מסופר על ידי המוסלמים, לא. 726)מאת עומר בן ", הוא אמר,رمقت النبي صلى الله عليه وسلم أربعا وعشرين مرة, أو خمسا وعشرين مرة يقرأ في الركعتين قبل الفجر وبعد المغرب قل يا أيها الكافرون {}, {وقل هو الله أحد}."ראיתי את הנביא להתפלל Shallallahu'alaihi WA סלאם רבים כמו 24 או 20 חמש פעמים. הוא קרא שני מחזורים לפני תפילת השחר ושני rak'ahs לאחר המגרב הוא Qul יאא מכתב Ayyuhal Kaafirun (אל Kaafirun) ומכתב Qul Huwallahu יום ראשון (אל Ikhlas) "(מסופר על ידי אחמד, 2/95 שייח Syu:.. חרפה אל Arnauth אמר זה saheeh hadeeth סנד לפי תנאי בוכארי, מוסלמי)מלא את סוראט אל Kaafirunמכתב זה מכיל את תורת תמימים של המעשים שנעשו על ידי עובדי האלילים את. מכתב זה מכיל את הפקודות לכנות לעשות את המעשה (אשר מכוונת אך ורק לה 'לבדו).
 
Tafseer סוראט אל Kaafirunדבר אלוהים אדירים,قل يا أيها الكافرون"תגיד: 'הו הכופרים." זה הפסוק מכוון דווקא על מי להאמין לנוכח פני האדמה עם זאת, בהקשר של פסוק זה מדבר על שבט קורייש פגאני..לגבי המכתב, יש חוקרים הטוענים כי בשל ק 'ורייש בורות, הם לקחו Rasulshallallahu "alaihi WA סלאם לסגוד לאלילים שלהם במשך שנה, ואז הם יפנו לעבוד אלוהים Messenger sallallaahu" alaihi WA סלאם (כלומר אללה Ta'ala ) למשך שנה לפחות. לבסוף, אללה Ta'ala עוד יותר את המכתב הזה. אללה ציווה Messenger שלו חף מכל דת הם מאמינים בסך הכל.מה פירוש הפסוק,لا أعبد ما تعبدون"אני לא מוכן לעבוד במה שאתם עובדים", אלילי ויריבים מלבד אללה.אומר דברי אלוהים אז,ولا أنتم عابدون ما أعبد"ואתם לא עבדי ה 'כי אני מעריץ", על פיה אני סוגד הוא אלוהים, לא שותפה לו.אללה הכל יכול אומר על הבא,ولا أنا عابد ما عبدتم"ואני אף פעם לא היה פולחן מה לעבוד", הנקודה היא שאני לא מתכוון לבצע את עבודת השירות שאתה עושה, אני רק רוצה לעבוד את אלוהים בדרך שאלוהים אוהב ridhoi.לכן, אללה Ta'ala אומר אז,ولا أنتم عابدون ما أعبد"ואתה לא צריך (גם) להיות מעריץ של אלוהים, כי אני מעריץ", הנקודה היא לא תוכל למלא פקודות ולעשות שריעה אללה בפולחן, גם את אלו שאתה לעשות הוא להפוך את הפולחן שלהם לטעום את הלב. זה כמו אללה אומר,إن يتبعون إلا الظن وما تهوى الأنفس ولقد جاءهم من ربهم الهدى"הם עוקבים רק חשד, חשד, ומה הרצוי על ידי היצרים שלהם כבר מגיעים הדרכה מהם ה 'שלהם." (Surat נג'ם: 23)פסוקים אלו מראים בבירור תמימה של עובדי עבודה זרה של כל צורה של אלוהים שהם עשו.העבד צריך להיות אלוהים שהוא העריץ. לעבוד את אשר הוא עשה כמובן צריך לעקוב מה שמלמדים על ידי sesembahannya. Alaihi השליח sallallaahu "WA סלאם וחסידיו לעבוד את אלוהים על פי מה שאלוהים syariatkan. זו היא תוצאה של Ikhlas המשפט "Laa ilaha illa אללה, מוחמד Rasulullah". המטרה של זה משפט גדול "אין אלוהים מלבד אללה יש את הזכות לעבוד אותו, ולעבוד את הדרך איך לעשות את זה היא ללכת בעקבות תורתו של הנביא sallallaahu" alaihi WA סלאם ". עובדי עבודה זרה לעשות פולחן מלבד אללה, בעוד אללה אינו מאפשר. לפיכך alaihi sallallaahu השליח "WA סלאם ואמר להם:لكم دينكم ولي دين"לך הדת שלך, בשבילי, הדת שלי." מטרת סעיף זה כמו מילה של אלוהים,وإن كذبوك فقل لي عملي ولكم عملكم أنتم بريئون مما أعمل وأنا بريء مما تعملون"אם הם סותרים לך, לומר:" בשבילי את העבודה שלי ושלך אליך אתה תמים של מה שאני עושה ואני יהיה חף מכל מה אתם עושים "(סורת יונוס: 41)..لنا أعمالنا ولكم أعمالكم". מבחינתנו מעשינו בשבילך מעשיך" (Surat אפר שורה: 15)האימאם אל בוכארי אמר,(لكم دينكم) الكفر. (ولى دين) الإسلام ولم يقل دينى, لأن الآيات بالنون فحذفت الياء كما قال يهدين ويشفين. وقال غيره (لا أعبد ما تعبدون) الآن, ولا أجيبكم فيما بقى من عمرى (ولا أنتم عابدون ما أعبد). وهم الذين قال (وليزيدن كثيرا منهم ما أنزل إليك من ربك طغيانا وكفرا)"Lakum diinukum", כלומר עבודת אלילים לך שאתה עושה. "ווה Liya דין", כלומר לנו דתנו. בפסוק זה לא נקרא (دينى), כי המשפט הוא הכיל כבר את האותיות "nuun", ואז "יא" נמחק כפי שהוא כלול במשפט (يهدين) או (يشفين). חוקרים אחרים אמרו כי בפסקה (لا أعبد ما تعبدون), הנקודה היא לא לסגוד מה שאתם עובדים לעת עתה. אני גם לא יפגוש אותך בשאר ההזמנה שלי (כלומר: ולכן אני לא סוגדים מה שאתם עובדים), כפי שאמר אללה הבא (ولا أنتم عابدون ما أعبد). הם אמרו,وليزيدن كثيرا منهم ما أنزل إليك من ربك طغيانا وكفرا"ואת הקוראן מתגלה אליך מן ה 'אלהיך אכן להגדיל את המרד וחוסר אמון על רובם." (סורת אל Maidah: 64). כך הוזכר על ידי האימאם אל בוכארי.מה עם הפסוק סוראט זה שובעל דבר ה 'חוזר על עצמו במכתב הזה בפסוק,لا أعبد ما تعبدون (2) ولا أنتم عابدون ما أعبد (3) ولا أنا عابد ما عبدتم (4) ولا أنتم عابدون ما أعبد (5)"אני לא מוכן לעבוד במה שאתם עובדים. ואתם לא עבדי ה 'כי אני מעריץ.ואני אף פעם לא היה מתפלל על מה אתם סוגדים, ואתה לא צריך (גם) להיות מעריץ של אלוהים, כי אני מעריץ ".יש שלוש דעות בפירוש פסוק זה:פרשנות 1: נאמר כי מטרת הפסוק היא להשיג משמעות (ta'kid). דעה זו מצוטט על ידי אבן ג'ריר מכמה מומחים השפה. כך הוא דברי אלוהים אדירים,فإن مع العسر يسرا (5) إن مع العسر يسرا (6)"אמן אחרי הקושי שיש הקלה, קושי אמיתי מגיע בקלות." (סורה עלאם Nasyroh: 5-6)כמו כן, דברי אלוהים אדירים,لترون الجحيم (6) ثم لترونها عين اليقين (7)"הרי אתה ממש לראות Jahiim לעזאזל, ולמעשה תוכלו ממש לראות את זה עם" Ainul yaqin. "(סורת אל Takatsur: 6-7)פירוש 2: נבחר על ידי האימאם בוכארי ואת הפרשנות מומחה אחר, ופירוש הדבר כי סעיף,لا أعبد ما تعبدون (2) ولا أنتم عابدون ما أعبد"אני לא מוכן לעבוד במה שאתם עובדים. ואתם לא עבדי ה 'כי אני מעריץ ". לחיי העבר.ولا أنا عابد ما عبدتم (4) ولا أنتم عابدون ما أعبد (5)"ואני אף פעם לא היה מתפלל על מה אתם סוגדים, ואתה לא צריך (גם) להיות מעריץ של אלוהים, כי אני מעריץ." זה לעתיד.פירוש 3: המשמעות של הפסוק,لا أعبد ما تعبدون"אני לא מוכן לעבוד במה שאתם עובדים". יאנג דחה (הושמט כאן) היא פעולה (ללא עבודת מבלעדי אללה), כי זה משפט מספר fi'liyah (משפט מתחיל הפועל).בעוד הפסוקولا أنا عابد ما عبدتم"ואני אף פעם לא היה פולחן מה לעבוד." מה הכוונה כאן היא הצהרה (השמדה) קיבל ה 'מוחלט', אללה. כאן יכול להתייחס לסך הכל בגלל גזר הדין משתמש ismiyah (משפטים שם עצם ההתחלה) וזה מראה ta'kid (חיזוק של משמעות). אז כאילו הפסוק נדחתה בפעולה (ללא עבודת מבלעדי אללה) והוסיף שזה לא קיבל את תורתו של פולחן מלבד אללה בסך הכל. המשמעות של סעיף זה, אם גם מכחיש alaihi sallallaahu הנביא "WA סלאם לא ניתן כלל לעבוד מלבד אללה. פרשנות זו האחרונה היא גם פרשנות יפה. ו Allaah יודע הכי טוב.יתרונות חשובים של סוראט אל הכופריםא בפסוק זה מתאר את הנחישות של Aqeedah להאמין הגורל של אלוהים, אלילים יש מתמשך של חוסר אמון, כמו גם מאמינים.2. חובת תמים ('בארו) הן פיזית ונפשית בין עובדי האלילים והאלים שלהם.3. קיומו של רמות שונות בין המאמינים וכופרים הפוליתיאיסטים.4. פולחן מעורב להשתמט (לא אמיתי), לא נקרא תפילה.Alhamdulillahilladzi דו ni'matihi tatimmush sholihaat.
 
מקורות:Aysarut Tafasir, אבו בכר ג'אבר אל Jazairiהקוראן Tafsir אל "Azhim, אבן Kathir, Muassasah Qurthubahתייסיר Karimir רחמן, "עבדורחמן בן נסיר כפי Sa'di, AR דקות Muassasah.
 
מאמרים www.rumaysho.comמאת: מוחמד Abduh Tuasikal: http://rumaysho.com/belajar-islam/tafsir-al-quran/3070-faedah-tafsir-surat-al-kafirun.html
פרטים נוספים בשפות אחרות בבלוג 1 ראה להלן:
http://kekabah.blogspot.com/http://travelandhealthnews.blogspot.comhttp://entertainmentandgetextramoney.blogspot.comhttp://mjusuf.blogspot.com/http://computer-internet-usaha.blogspot.com/http://computer-internet-3d-animationsetc.blogspot.com/http://newsvideo-photo.blogspot.com/http://allsportcourseskursusolahraga.blogspot.com/http://computer-internet-bussines.blogspot.com/http://education-pendidikan-online.blogspot.com/http://jobvacancieslowongankerja.blogspot.com/http://soccercoursessepakbola.blogspot.com/http://moviemusicfilmmusik.blogspot.com/http://languagecourseskursusbahasa.blogspot.com/http://cookreciperesepmasakan.blogspot.com/http://clickbankbussinesbankdatabisnis.blogspot.com/http://entertainmentandgetextramone.blogspot.com/ (כלכלי)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar