Rabu, 14 Maret 2012

Demontáž Kebid'ahan dopravci a zneužívání úlohy jedné vědy (kategorie Bid'ah v islámu)


Demontáž Kebid'ahan dopravci a zneužívání úlohy jedné vědy (kategorie Bid'ah v islámu)
Proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem vysvětlil, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala vytvořil duchovenstvo po smrti proroků a apoštolů.

 
Oni vodí lidé ztratili návodu a aby byly vidět pravdu o pravé náboženství Boží. Kolik lidí, kteří pomáhali s učením a boj za jejich propagandy.
Kéž by, že jejich vliv na společnost a lidé. Proto úkolem vědců nositelé vědy. Musejí informovat náboženství islámu a muslimů z celého ulejvat, kebid'ahan a neposlušnost.Oni si to před rozpadem a zpustoší těchto věcí. Ale co se jim dostane? Napomenutí, odsouzení terorismu, a mnoho přicházejí a odcházejí. Oni byli odsouzeni jako dělících lidí, ostření rozdíly v rase, hanlivé a nesčetné množství dalších poplatků.
To je veškerá rizika, od daně nositelé znalostí, které získali. Budou i nadále plnit úlohu udržování těchto náboženství a lidé rozdělení a zničení, s láskou věnuje pro tyto lidi žijící pod ochranou. Zastaví na kacíře a nepřítele Boha z činnosti proselytizing a odpadlictví lidí, s laskavostí beramar nahi nespravedlivého a pozvat lidi, aby zůstali daleko od všech kesyirikan bertauhid, kebid'ahan a neposlušnost.
Bid'ah o modlitbě taráwíh
Taráwíh ​​modlitba rychle, jako kuřecí klování na jídlo. Většina imámů chyběl zdravý rozum a znalostí dobrou víru. Bylo zřejmé z toho, jak se modlit.
 
Že téměř všechny modlitby se provádí podobně jako modlitby lidí, kteří vlastnili, zvláště když taráwíh ​​modlitba. Vystupují 23 rak'ahs modlil za pouhých 20 minut, Ala Duha v přednášení Surat Al 'nebo ADH.
Podle všech škol by modlitby není takhle, protože on je pokrytec modlitby, jak jeho slova: "A když se postavil k modlitbě, stojí s leností Mají v úmyslu Riya" v přítomnosti lidí a neuvádí Boha, ale pouze velmi málo. "

 
Forma a způsob taráwíh ​​modlitba jako to, že zjevně v rozporu s alaihi cestě taráwíh ​​modlitební proroka sallallaahu To wa Salamem, společníci a Salaf. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl."A držte sunnahku a sunny ze čtyř chalífů, kteří dali pokyny, a gigitlah Držte mu zuby.
Dejte si pozor na nových věcech v bid'ah), protože každý nový případ je inovace a každá inovace je zavádějící. "
 
A Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl. "Modlete se, vy všichni jste mě vidět, jak se modlit."

Rozmotat nitě Ahlul Bid'ah s Redem mezi Židy a Nassara
O jednání o Ahl-ul-bid'ah, ve skutečnosti nás vtahuje zkoumat ideologii lidu v anamnéze, takže můžeme si je transparentní ve všech aspektech života.
 
Člověk někdy nevědomě, byly zamčené v atmosféře myšlení nebo charakter. Proto se musíme dívat na chvíli na všechny ty vstupy a výstupy z nich není napadených hnilobou dásní.

 
Předpokládá se, poradenství kalifa Umar je třeba poznamenat. On je Alláh To anhu jednou řekl: "Naučil jsem se zlem (špatný) nevztahuje, ale štít sám. Ti, kteří neznají podstatu zla, pak se do ní padá ".

 
Židé a Nassara, dva lidé z minulosti, které by mohly vybudovat civilizaci a vládnout světu. Tak, aby více či méně bude centrum jiných lidí. Prorok má mensiyalir, většina následovníci následovat Sunny odst. životní styl), které jsou v nejširším slova smyslu.

 
Prorok řekl: Vy jste se opravdu dodržovat Sunna (životní styl) lidí před vámi, Cubit o loket a sedepa po délku paže. Do kdy vešli do boxů i ještěrku, budete následovat. Společníci se zeptal: "Kdo jsou ti, Posle Alláhův? Do Židy a Nassara? On řekl: "Kdo jiný, pokud (ne oni)"

Demontáž Kebid'ahan a zneužívání jeden úkol nositel vědy
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vysvětlil, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala vytvořil duchovenstvo po smrti proroků a apoštolů.
Oni vodí lidé ztratili návodu a aby byly vidět pravdu o pravé náboženství Boží. Kolik lidí, kteří pomáhali s učením a boj za jejich propagandy. Kéž by, že jejich vliv na společnost a lidé.
Proto úkolem vědců nositelé vědy. Musejí informovat náboženství islámu a muslimů z celého ulejvat, kebid'ahan a neposlušnost.

 
Oni si to před rozpadem a zpustoší těchto věcí. Ale co se jim dostane? Napomenutí, odsouzení terorismu, a mnoho přicházejí a odcházejí.
Oni byli odsouzeni jako dělících lidí, ostření rozdíly v rase, hanlivé a nesčetné množství dalších poplatků. To je veškerá rizika, od daně nositelé znalostí, které získali. Budou i nadále plnit úlohu udržování těchto náboženství a lidé rozdělení a zničení, s láskou věnuje pro tyto lidi žijící pod ochranou.

 
Zastaví na kacíře a nepřítele Boha z činnosti proselytizing a odpadlictví lidí, s laskavostí beramar nahi nespravedlivého a pozvat lidi, aby zůstali daleko od všech kesyirikan bertauhid, kebid'ahan a neposlušnost.
Pokud jde o herezi hereze-Qira'ah
Fitnah (chyba: chyba) napodobit hlasy qaari "(lidé, kteří čtou Korán) a cvičil v mešitách v přítomnosti Boha je záležitost, která se považuje za kacířský (další) ve věcech uctívání přečíst Korán.
Ve skutečnosti je záležitost, která je pochopitelné, že napodobuje zvuk qaari ", která by mohla být prováděna buď v době proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a jeho společníci v době anhum Alláha ', ale není známo, mezi těmi, kteří bertaqaarub (uctívání) k Bohu tím, že napodobí napodobit hlas alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.
Takže zde poznamenat, že úkon nebyl masyru "(disyari'atkan / učil), stejně jako postoj dělat to až do vydání uctívání.

 
Přesto podle Káida osobnost ", že každý případ je uctívání bid'ah diada vynálezy a všechny inovace jsou mylné. To je v naší době, která dělá hodně strkání lidí se sešlo kolem mešit, že kněží mají principu jako výše (napodobuje zvuk slavný qaari ").Tolik lidí během ramadánu na cestách z jedné země do druhé s cílem taráwíh ​​modlitby v mešitě, že kněží mají "dobrý zvuk".

 
Snažte se udržet v paměti, je to v pořádku, jak dupal po nich sunny Proroka, pokud jde o zákaz "záměrně cestoval (do oslavovaná červené) s výjimkou tří mešit: Vlastní Haram mešita, Prorokova mešita a mešita al-Aksá"


Upozornění narozeniny proroka sallallaahu alaihi wa Salamem Podle islámského Shari'ah
Varování Narození alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem je hereze darebáctví. Mezi první držet to je Bani To Ubaid al-Qaddah kdo volal sebe tím, že Fatimids v 4. století AH.Přisuzují se k synovi anhu "Ali bin Abi Talib Alláha". Ve skutečnosti jsou původcem toku psychoterapie. Jejich předkové jsou známí Dishan Ibn al-Qaddah, spoluzakladatel Bathiniyah proudění v Iráku.
Učenci z ummy, vedoucí a jeho nadřízenými vypověděl, že oni byli pokrytci zindiq, která se objevila se schovat nevěru a islám.
Pokud jsou lidé, kteří svědčili, že oni byli věřící, pak vypověděl na něco, co není znám, protože tam není nic, co ukazuje jejich víru, naopak mnoho věcí, které ukazují na pokrytectví a kezindikan je.

 
Láska proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nebylo hostit akce, jako narozeninovou oslavu, ale poslouchat jeho rozkazy, což potvrzuje všechny dikabarkannya, daleko od všeho, co je zakázáno a diperingatkannya, a neuctívá kromě Alláha Všemocného s jeho Shari'ah " atkan.

Ale konec konce roku Bid'ah expertů
Kacíři jsou zakázány v pití lahodné sousto vody z ruky alaihi proroka Sallallahu To wasallam telaganya a ze kterého jezero bylo bělejší než sníh a sladší než med.Pak je to opravdu platí už od hadíth o Anas Alláha To anhu řekl: Rasulullah Sallallahu To alaihi wasallam řekl: "Je to opravdu lidé z mého Ummy bude zamítnut z jezera jako cizí velbloud (odmítá z davu velblouda)", pak říkám: "Ya Bůh To je můj lid, "a pak řekl:" Jistě nevíte, co byly vynalezeny po tobě. "

 
Tak to je, že konečné rozuzlení odborníci inovace jak v minulosti nebo současnosti, (Kéž Bůh nás chrání před škodlivým kardiovaskulární úmrtí, jejich konce). Takže ať už jsou si vědomy odborníků kacířství v každém věku a umístit je zpět ve špatném místě?

Mezi tradiční a uctívání
To je velmi důležité dílčí studie, která vyvrací povrchní pojem rozumu a znalosti, inovace nebo praxe v případě, že si napadal a kritizoval, si mysleli, že dělají dobře, ale odpověděl: "To je blud! Pokud ano, auto hereze, kacířství elektřiny, a hodiny z kacířství! "
Někteří lidé, kteří si něco o teorii práva někdy pocit, chytřejší než duchovních sunnitských a ti, kteří následují Sunny slovy k nim jako popření výtek těch, kteří říkají, že nová láska, že to udělal, zatímco on byl deklarován kacířský , že "původ všech věcí, je možné". Takové výrazy nepocházejí z nich ale kvůli neznalosti rozdílu mezi běžnými pravidly a postupy.

Kacířství a Good Intentions

Když většina lidí z kacířství, ale usoudil, že jejich skutky udělat s dobrými úmysly, není namířen proti Shari'ah, neměl mysl pro správné náboženství, a ne mít v játrech pro kacířství! I někteří z těch předpokládaly hadith o alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem."Určitě všechny charitativní závisí na záměru".
Chcete-li rozšířit rozsah jejich cestě k uzavření pravdu tvrzení, a některé z důvodů, proč člověk, jsme zaznamenali, že povinnost muslima, který chce znát pravdu, že k němu přišel a chtěl vykonávat to není dovoleno používat některé argumenty hadith tím, že opustí část.

 
Ale to, co musí udělat, je berouce na vědomí všechny právní argumenty, obecně až blíže k pravdě a spoustu chyb. Takže co dělat, když on byl mezi těmi, kteří mají odborné znalosti v závěrečných argumentů.

Každý vládnoucí v pekle
Fráze je jistě pravda, že ze proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem to zní absurdně v myslích mnoha lidí, pokud jsou vystaveny na něj při volání nebo z kacířství. Pokud někdo odpověděl s nelibostí: "Je to kvůli této malé inovace, že jsem v pekle?"

 
Pro vyjasnění této otázky a odpovědi na tyto kemusykilan můžeme podívat ze dvou bodů na takto. Za prvé: Jednou ze základních víra Ahlus Sunny Wal Jama'ah je: "Nechceme dát někoho z odborného směru nebe nebo do pekla". Za druhé: To Ibn Taymiyyah v Fatawanya (IV/484) řekl: "Vzhledem k hrozbě textů jednotné podobě, pak nemáme prohlásit ho pro některé lidi, že je mezi obyvateli pekla.


Z důvodů Bid'ah

Opravdu forma chyby, které vedly ke vzniku inovací je z důvodu neznalosti Sunny, umístění qiyas a pozice, ale také o stylu arabského jazyka.
Neznalost neznalosti o hadith, patří Sahih ahaadeeth a hloupost použití hadísy v islámské právo určení.
V případě, že bývalý znamená ztrátu práva, i když je její právní základ hadíth, druhá dopad není opotřebované autentické hadísy a ne se řídit jím, a dokonce nahradil jeho pozici s argumenty, které nejsou odůvodněny v Shari'ah.
Zatímco neznalost islámského práva v určení qiyas je generace právníků, kteří dělají definovat Khalaf qiyas ve věcech náboženského vyznání a zadat ho do toho, co není obsaženo v hadith a lásky, ale mnoho je třeba cvičit a nikdo ho zastavit.

Mezi herezí a kacířství Ahlu
Každá studie je pochopit minulost, musí vědět jasně rozdíl mezi našimi slovy o nový problém, totiž "Je to kacířství," a náš zákon na perlakunya, že "Ahlu kacířství!" Protože zákon na nové lásky, že je kacíř, je rozhodné právo podle vědeckých zásad a předpisů vědy Usúle, které vyplývají ze studia a uplatnění práva na jasné a hmatatelné.
Heretici jsou tak může být, že mujtahid, jak již bylo zmíněno. Pak ijtihad, jako by nikdo nemůže říci, že viník za kacířství. A to může být kacíři, kteří nemají možnost mu hloupý-jak-neznalost ahlu čepici jako kacířství, ale on hřešil melalaikannya hledat znalosti, s výjimkou případů, vůle Alláha. Možná existují i ​​překážky, které brání lidem, kteří propadat kacířství jako kacířství ahlu.

Ahlul Bid'ah způsob, jak tvrdí
Každý (skupina), která se odchylují od Sunny, ale kázal k provedení Sunny, musí být takalluf (síla sám) hledá argumenty pro ospravedlnění svých činů (odchylka) je.

 
Protože, pokud to neudělá, (jejich akce) zrušil Sunna sám popřel tyto obvinění. Každý pachatel hereze mezi muslimy je prohlašoval, že on je stoupencem Sunny, na rozdíl od jiných firqah firqah-menyelisihinya jen oni ještě nedosáhla stupně pochopení sunny jako celku.

 
Je to pravděpodobně proto, že není jejich porozumění arabských slov a ne pochopit účely obsažené v sunny. Nebo, možná i proto, že je jejich pochopení, pokud jde o znalosti principů Usúle.


Povinné Know kacířství a varoval
Monoteismus není známo, s výjimkou, aby zůstali daleko od svého soupeře, který je se ulejvat, a víra nebude realizována keculi aby zůstali daleko od svého soupeře, který je kufr, pak pravda není možné získat kromě pozorování chybu. A že je úplně stejný jako "Sunny".Pak pochopení Sunny nebude jasné, a značky se nelze vysvětlit jinak než znát soupeře, co říká, je "kacířství". A skutečně, tento vyžaduje alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem v jeho výrok. "
Opravdu to nejlepší z řeči je kniha Alláh (Korán) a nejlepší vedení je vedení alaihi proroka Mohameda sallallaahu To wa Salamem, a tak špatný, jak nejhorším případě je, že nové věci, a každý nový je inovace a každá hereze v ohni "

Kdo Rozlišování forem kacířství?
Vězte, že význam jazyka je: "cesta nebo cesta". A není pochyb o tom, že ti, kteří sledují způsob života a způsob proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a jeho společníci jsou skupina Ahlus Sunny.V těchto dnech se nestalo kacířství.

 
Ve skutečnosti různé formy věci nové a další inovací je po době alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a jeho společníky.
Na tomto základě je ne každý, kdo četl, slyšel přednášku nebo zkoumat problém některých knih můžete poznat rozdíl mezi kacířstvím a kacířům není jednoduché a snadné.
Ale pro lidi, kteří chtějí rozlišovat mezi kacířství a kacíři nejsou pochopit dvě věci. Za prvé: Víte Sirah posla alaihi wa Alláh To Salamem-Sunny a sunny. Za druhé: Znát základy vědecké kacířství.

Je Tasbeh Bid'ah?

Proto použití pravé ruky spočítat počet kuliček více než při použití běžných levou ruku, je to implementace sledovat Sunny a dal přednost na pravé straně. € ~ Prorok sallallaahu alaihi wa Salamem velmi rád, uvedení tohoto práva v sobě sandály, a iniciovat kroky v čištění stejně jako jiné věci. Tak, hymnus pomocí tasbeh nepovažuje za kacířství v náboženství, protože to je zakázané inovace inovací v náboženských záležitostech, zatímco píseň je pouze pomocí tasbeh prostředníky, aby vypočítat přesný počet.
Takže jen zprostředkovatel, který marjuh. Nicméně, přes hlavní čísla počítání korálků pomocí prstů.

Připravit právní Potraviny září dvacet sedm z Rajab a Sha'ban a den Ashura Nisyfu
Dnešní dvacátýsedmého měsíc Ramadhan jak si mnoho lidí si myslel, že v noci, ve kterém Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem v mi'rajkan Bohem.
 
To vše je historicky nepodložené. Z nichž každý je neopodstatněná lež, a všechny jsou založeny na baatil je lež. Ačkoli takové události došlo v noci ze sedmadvaceti, takže ještě nesmí být pro nás, aby to oslava nebo forma uctívání, protože nebyl nikdy založen prorokem sallallaahu alayhi wa Salamem a jeho společníci, ale jsou lidé, kteří nejvíce rád následovat Sunna a realizovat syari'atnya.Jak pravděpodobné je přípustné pro nás zjistit, co tam nikdy nebyl v době proroka sallallaahu alayhi wa Salamem a společníci v té době?
Narození svátek [narozenin proroka] proroka
Pokud jde o Shari'ah, oslava byla původně tam není. Pokud to zahrnuje Shari'ah Boha, alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem to udělal a řekl svým lidem, a když to udělal a doručit ji, určitě to bude zachována Shari'ah, protože Alláh wa Subhanahu Ta'ala řekl.

 
"Určitě my, kdo ztrácí Korán, a budeme jistě hlídat ho." Protože to není ten případ, pak je známo, že oslava není náboženství Boží, a pokud ne, od náboženství Boží, pak bychom neměli uctívat Alláha Subhanahu wa Ta'ala a přiblížila se k němu s tím.
Vztah Bid'ah a přínos mursalah
Hereze mají zvláštní rysy, které je něco, co má od počátku ze strany pachatele. Jsou-obvykle-taqarrub k Bohu tím, že cvičí kacířství a nemají zase pryč od toho. Velmi vzdálené možnost-pro inovace odborník na odstranění skutky, protože to považují za kacířské vyhrát nad všechny, kteří proti němu.
Zatímco mashlahat musrshalah není záměrem obou první a spadají do působnosti podpůrných zařízení v wasa'il), protože je to vlastně mashlahat murshalah je předepsaná jako prostředek podpory pro realizaci cílů stávajícího šaríja šaría.
Jako důkaz může mashlahat murshalah padat, když čelí mafsadah (poškození), je větší.

Rozdíly mezi strany kacířství s místopředsedou
Rozdíly mezi strany kacířství s místopředsedou, jako například: Základní zákazu nemorální obvykle konkrétních argumentů, a to jak text zjevení (Korán, Sunna) nebo idžmá "nebo qiyas týden Na rozdíl od kacířství, že základem jeho zákazu, argumenty jsou obvykle běžné a slova proroka i pokrytí maqaashidusysyarii'ah To Kullu bid'atin dhalaalah (o každý blud je kacířství).

 
Hereze zápas disyari'atkan věci, protože to bylo založeno a kacířství připsaný k náboženství. Na rozdíl od nemorální, na rozdíl od toho, co mu předepsal, protože je to nemorální, je za náboženství, a ne přičítán jemu, není-li hříšné bylo provedeno s cílem přiblížit se k Bohu, pak terkumpullah v tomto druhu nemorálnosti, viceprezident a kacířství v době stejné.
Vztah mezi kacířství svěráku
Podobnost Bid'ah s hříšníky: Oba jsou stejně zakázané, trestuhodné v Shari'ah a viník dostal hřích. Pak zadejte v reálném heretické neposlušnosti [viz Al-Itisham 2/60]. Pomocí tohoto přezkumu, každý blud je nemorální, ale ne každý je nemorální kacířství. Oba řadový tingkart, ani jeden z míry, protože podle konsensu učenců, byly rozděleny do hříšníci zlozvyky, které mohou usnadnit pachatele bezvěrce a nemorálnosti, které jsou kaba'ir (velké hříchy) a shagha'ir (drobné hříchy) [viz Al-Jawaabul Kaafi 145-150], stejně jako kacířství rozdělena do několika úrovní.

Hereze, kacířství mešity a Ghuluw
Vlastně dal obrázek hrob proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem v mešitě nebo napodobovat, je hereze a nespravedlivý.

 
Navštivte a stojí před ní, je heretik a další Munkar, protože vede muž, který platí ghuluw nadměrném) proti spravedlivých lidí a mimo ně v glorifikaci proroky a apoštoly, jak alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, zakázal extravaganci v chodu náboženství, řekl.

 
"Drž se od vás ghuluw (přehnaná) v (provoz) náboženství, protože zničili lidi, než jste kvůli jejich nadměrné lebihannya v (provoz) náboženství.". Jiné, než to, byl tento zákon nikdy ilustrovaný přátele, ani generace po nich nejlepší ve stoletích to lidé, když žijí v různých zemích a od Al-Medína Munawwarah

Zákon Sufi náboženské návštěvě hrobu a obětavých učitelů oběti
Tento kemungkaran a velké zlo, protože jít do hřbitova je náboženská návštěva kemungkaran, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Nesnaž se zpevněné cesty s výjimkou tří mešit, Masjidku toto (Prorokova mešita), Velká mešita a mešita Aksá."

 
Koneckonců, blíže k cestujícím ve hrobů s nadzar, oběť, na požehnání, modlitby a zeptejte se pomoc od nich, to vše je se ulejvat, k Alláhovi.

 
Muslim by se měl se modlit k obyvatelům hřbitova, i když obyvatelé hrobu vznešené jako apoštolové neměli požádat o pomoc se na ně, protože není požádat o pomoc modlám, stromy a hvězdy. Hra jídla a bubny, které hodlají přiblížit Alláhu Subhanahu wa Ta'ala, jedná se o bezdůvodné kacířství.

Oslava právní narození Proroka v mešitě
Muslimové by neměli mít na oslavu narození Proroka v noci z 12. Rabi al-Awwal nebo druhou noc, a nemusí být dobře organizovaná oslava jeho narození, než tušil, že na oslavy narozenin, včetně novinek v náboženství, protože proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem Nikdy oslavil své narozeniny během jeho celého života, ale ona, kdo učí náboženství a set-Shari'ah Shari'ah svého Pána, on také nikdy to nařídil, Khulafa'ur kalify a společníky a tabi'in nebyla nikdy provedena.
 
Tak s tímto na paměti, že je oslavou inovace, zatímco proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Ten, kdo dělá něco nového do našich záležitostí (v islámu), které nejsou (návod) k němu, a tak se vymyslel

Vztah mezi Bid'ah S Sunny

M podmínky smyslu jazyka lughawi Sunny také znamená inovaci, protože Sunna znamená doslova ATH-tariqa (cesta), ať už dobré nebo špatné. Proto je každá osoba, která začala věc, které se nakonec dosáhlo mnoho lidí po tom, pak se nazývá sunny. [Viz Al-Al-Munir Mishbah 292].
Takže Sunna a inovace v lughawi adalam stejným významem. Mezi příklady použití Sunny v tom smyslu, lughawi lafazh jsou slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem.
"Ten, kdo dal příklad islámu dobrým příkladem, pak dostanete odměnu (například) odměňovat ty, kteří praktikují to poté, a to bez snižování jejich odměnu vůbec. A kdo dává špatný příklad, pak musí nést jeho hřích a hříchy těch, kteří praktikují ji po něm, aniž jsou dotčeny nejméně ze svých hříchů "

Vztah mezi Ibtida "S Ihdaats
Ibtida "a Ihdats v jazycích, které sdílejí společný původ smyslu, že přináší něco nového, co dosud existovalo dříve. Pokud jde o význam syar'i, pak čtyři hadith před ukázaly, že je kacířství podle Shari'ah má dvě jména, "kacířské a muhdatsat".Je to jen blud, že slovo je široce používán a zveřejněny ve věcech (něco), která diada invent a trestuhodné v každém náboženství.Široce vyjádřené slovy muhdatsat diada vynalézt něco víc trestuhodné, a to jak ve věcech náboženství, nebo druhé.Proto můžeme vědět, že ihdats častější a rozšířenější, než ibtida ", protože slovo se vztahuje na všechno, co ihdats diada vymýšlet a trestuhodné, a to jak ve věcech náboženství nebo jiných, pak všechny činy hříchu a hříšníků v definici ihdats.

Význam Bid'ah Ve srovnání Lughawi A Syar'i
Definice z kacířství v očích jazyka odst. lughah) jsou častější než syar'inya smyslu. Mezi tyto dva významy mají obecnost a specifičnost je absolutní, protože každý kacířství v definici kacířství syar'iyyah lughawiyyah, ale ne obráceně, vždyť na nějaký takový vynález nebo inovace okolností bytosti lughawiyyah, které nejsou zahrnuty v materiálu chápání inovace v Shari'ah [Viz Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
Pokud je řekl, aby byl absolutní hereze, pak je to blud znamená hadith "Každá inovace je zavádějící", a inovace lughawiyyah není součástí dodávky, tedy vlastně kacířství připsat dlalalah syar'iyyah(false) a mardudah (zamítnut).
Pochopení Bid'ah Podle Shari'ah

Hadíth o Jabir bin Abdalláha, Prorok mír a Alaihi požehnání je Wasallam řekl v khuthbahnya: Opravdu nejlepší z knihy Božího slova je nejkrásnější a vedení je vedení Muhammada a ty ošklivé věc je něco, co diada vymyslel (v náboženství) a každý z diada vymyslel (v náboženství) je inovace a každá inovace je kacířství a odpadlictví setap se (kde) v pekle. ".

 
A pokud to bylo jasné, jak s těmito hadith, že je al-bid'ah mubdatsah (diada vynalézt něco, co v náboženství), pak to vyžaduje (nás) zkoumat význam ibda (o výhně v náboženství) v Sunny .

V Triangle jazykové porozumění Bid'ah

Něco znamená, že je vytvořen (existuje) bez předchozího příkladu.Tento význam jako slovo Boží. "Rci:" Já nejsem první apoštol mezi apoštoly ". Tento význam je také obsažena ve slovech anhu Umar. ""V nejlepším případě kacířství".
Také, jinými slovy imámové jako Imam SHAFI'I, "Bid'ah je dvojí, a to jak kacířství a kacíři, kteří nic vytknout, v případě potřeby Sunna, pak je to dobré, ale pokud naopak, pak je to hanebné ". Ibn Rajab řekl: "obsažené ve slovech Salaf jsou považovány za jeden díl z kacířství je kacířství ve smyslu jazyka. Není kacíř ve smyslu Shari'ah.
Některé příklady Bid'ah Dnes: uctívání a taqarrub Alláhu Subhanahu Wa Ta'ala
Hereze, kacířství vztahující se k uctívání, v tuto chvíli hodně. V podstatě je to tauqif služba (pouze na přítomnosti a při absenci argumentu), tedy není něco, co je předepsáno, pokud jde o uctívání pouze na základě důvodů.
Něco, co není kvalifikována jako kacířské argumenty, založené na slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem. "Ti, kteří nepraktikují naše rozkazy k němu odmítl." Mnoho akty uctívání, který byl vykonáván v současné době, je legie, mezi nimi; ztvrdne záměr v modlitbě. Například při čtení nahlas. "Mám v úmyslu modlit takový a takový, protože Alláh Ta'ala".
Některé příklady Bid'ah Dnes: Oslava narození Proroka se shoduje s Moon Rabiul Awwal
Moderní kacířství z kacířství, mnoho druhů, s odstupem času, alespoň vědy, číslo volajícího (kazatelé) se vyzývají, aby kacířství a deviace, a vypuknutí tasyabuh (mimických) těm, kteří nevěří, ať už vcelní záležitosti, stejně jako jejich náboženské rituály.To ukazuje na pravdu (skutečnosti) v alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. "To, co bude následovat způsoby před vámi", například, je: Oslava narození alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem je kacířství, protože oslava nemá žádný základ v knize a sunny a Salaf Salih také v skutku av následných generací předchozí volby. Oslava narozenin alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem dojde brzy po čtvrtém století AH.
Postoje vůči pachatelé Manhaj o Ahlus Sunny a Bid'ah vyvrátil herce v Bid'ah
Manhaj je v tomto případě na základě knihy a sunny. Manhaj stabilní a není sporu, v němž se poprvé odhalila pochybné, nejisté z kacířů a pak to popřít (po jednom).

 
A na základě knihy a sunny, vyjadřují povinnost držet výuk šaría a povinnost opustit celou řadu inovací a věci, které se konají. Ahlus sunny učenci vydali hodně práce v této oblasti.A v knihách Aqeedah, ale také vyvrátit heretiky týkající se víry a právníků. Opravdu, někteří psali pracuje speciálně pro ně.
Pozadí vzniku Bid'ah

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vysvětlil to v hadith vyprávěl Ibn společníků Mas'ud Alláha To anhu, řekl: Posel alaihi Alláh sallallaahu To wa Salamem se do řady za nás, a pak řekl: "Toto je způsob, jak Boží", pak dělat linky na svém právu a jeho levici, pak řekl: "A to je nějaký způsob, jak nad každé ulici je Satan, který vždy zve (muži) na silnici".Ten, kdo se otáčí od knihy a sunny, bude vždy vyrazil do ulic padělaných a kacířský. Takže pozadí, které vedlo ke vzniku inovační inovací, v souhrnu je následující: neznalý zákonů Ad-dín, po vášní.

Definice z kacířství, kacířství a různých druhů právních předpisů; zákona
Akt kacířství v celních odst. návyky), jako nové objevy v oblasti vědy a techniky (zahrnuje i nová odhalení o vědě s různými druhy vedlejších). Je přípustné, (povoleno), protože původ všech celnímu návyky) jsou přípustné.
 
Akt kacířství v Ad-dín (islám) je haraam, protože je v dín je tauqifi (nelze změnit, změna), proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "To znamená: Ti, kteří mají novou věc (to nové) do našich záležitostí, není o takových věcech, pak akt je zamítnut (nepřijímá). "A v dalším vyprávění říká: "To znamená: Každý, kdo se dopustí činu, který není založen na žádném z našeho podnikání, pak se jeho žaloba zamítnuta.

Kritéria Bid'ah
Pochopení inovace v bodě syar'i je k uctívání Alláha s něčím, co není disyari'atkan Bůh. Dalo by se také říci, že inovace je k uctívání Alláha s něčím, co není uvedeno v alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem ani čtyř chalífů.Uzavřela první definici slova Alláh wa Subhanahu Ta'ala "Mají nějaké bohy kromě atkan Božského mensyari vůči jejich náboženství není dovoleno Alláha". Zatímco druhá definice vyplývá ze slov alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. "Nechte si pevně držet sunny sunnahku a Khilafat ur Rashidun, kteří pobírají pokyny. Gigitlah-sunna sunna se s moudrostí a umožňují pobyt od věci, že diada nové vynálezy"

Je Bid'ah účinná pouze na polích uctívání, povaha Bid'ah
Inovace je jak uvádí alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. "Ať jste zůstali daleko od věci, že diada nové vynálezy, jako každý nový případ (v náboženství) je nabídka" ach, jakoukoli nabídku, "Ach byla zneužita, a každý to zvrácené (kde) v pekle".
Tak, všechny bludy, a to jak začátek a kontinuální, viník je vinen, protože jak se říká v hadíth prorok "(kde) v pekle" Myslím, že chyba byla příčinou diadzab v pekle. Vzhledem k tomu, Rasulullan varoval své lidi proti herezi, pak je pochopitelné, že to je opravdu škodlivé, protože Prorok říká, že na celém světě a není konkrétně uvedeno, jak ve slovech a řekl: "Každá inovace je zavádějící."
zdroj: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar