Rabu, 21 Maret 2012

Tiesībām, lai klausītos mūziku un dziesmas un skatoties ziepju operas televīzijā islāmā


Tiesībām, lai klausītos mūziku un dziesmas un skatoties ziepju operas televīzijā islāmā
LīdzŠeihs Muhameds bin Salih Al-Uthaymeen



JautājumsŠeihs Muhameds bin Salih Al-Uthaymeen lūdza: Kas ir juridisks lai klausītos mūziku un dziesmas? Kas ir juridiskā skatīties ziepju operas, kur ir lielisks dāma?
AtbildētKlausīties mūziku un dziesmām, un tas neapšaubāmi ir Haram keharamannya. Tas ir stāsta par kompāniju un taisnīgo salaf ka dziesma varētu pieaugt par dabu liekulības sirdīs. Dziesmas iekļauti vārdi, kas nav noderīga. Allahs Subhanahu wa Ta'ala saka.
"Tas nozīmē: Un starp vīriešiem (ir) cilvēki, kuri lieto vārdus, kas nav noderīga, lai maldinātu (Vīrieši) no ceļa Allah bez zināšanām un veikt ceļu Dieva izsmieklu Viņiem būs pazemojoša sodīšana.." [Luqman: 6]
Ibn Mas'ud interpretējot šo pantu saka: "Ar Dieva nav citās Dievs, kas nozīmēja dziesmu".
Interpretācija draugam ir pierādījums un interpretācija ir pakļauti, interpretējot trīs līmenī, jo būtībā ir trīs interpretācijas. Interpretācija Qur'an ar verse no Qur'an, no Korāna ar hadith interpretācijas un trešo interpretāciju Korāna paskaidroti draugiem. Pat daži zinātnieki saka, ka likuma interpretācija ir draugs Rafa "(attiecināt uz Pravieša sallallaahu Tieši alaihi wa sallam). Bet patiesība ir tāda, ka draugi nav juridisko interpretāciju Rafa ", bet patiešām ir tās, vistuvāk patiesībai.
Klausīties mūziku un dziesmas, kas būs ienirt pie brīdinājuma pravieša sallallaahu Tieši alaihi wa sallam šajā hadith.
"Nozīme: Būs cilvēki, kas manas sabiedrības, lai attaisnotu laulības pārkāpšana, zīda, vīnu un mūzikas instrumentiem."
Ti, pamato laulības pārkāpšana, kā arī vīna, zīda, un viņš ir cilvēks, kurš nevar izmantot zīda, un pamato ar mūzikas instrumentiem.[Hadith Bukhari no Abu Malik Al-Ash'ari vai Abu Amir Al-Ash'ari ar hadith]
Pamatojoties uz to es nodot sava brāļa padomu viņa kolēģi musulmaņiem, lai izvairītos klausoties mūziku, un Neļaujiet sevi apmānīt ar kādu viedokli, norādot savu Halal dziesmas un mūzikas instrumentus, jo argumenti, kas saka par nelikumīgu raksturu mūzika ir ļoti skaidra un noteikta. Kamēr nav sievietes skatoties ziepju operas ir aizliegts, jo tas varētu novest pie neslavas celšanu un lured sievietēm. Vidējā katru patrons kaitējums, lai gan nav sievietes vai sievietes neizskatās vīriešiem, jo ​​lielākā daļa ziepju operas ir bīstami sabiedrībai, gan uzvedības un morāles.
Es lūdzu Allah, lai saglabātu musulmaņus no nedienām un uzlabot valdību par musulmaņiem, jo ​​tie uzlabo labestību musulmaņiem. Un Allah zina vislabāk.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Kopētas no grāmatā Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Indonēzija jautājums Fatwa Fatwa Par sievietēm, rakstnieks Amins bin Yahya Al-Haq Darul Wazan izdevniecība. Tulkotājs Amir Hamzah Fakhrudin]

Islāma likums nasyid, nasyid

LīdzŠeihs Muhammad al-Albani Nashiruddin



JautājumsŠeihs Muhammad al-Albani Nashiruddin jautāja: Daudzi cirkulētu starp musulmaņu jauniešu nasyid lentes, kas viņi sauc "-Nasheed Islamiyyah". Kā tieši šī problēma?
AtbildētJa-Nasheed nav pievienoti mūzikas instrumentiem, tad es saku "būtībā nav nozīmes", ja šāda nasyid neatkarīgi no jebkura cita pārkāpuma Shari'ah, piemēram, lūdzot pēc palīdzības, kas nav Allah Subhanahu wa Ta'ala un radījums bertawassul , tā arī nevajadzētu izmantot kā ieradums panta klausīšanās,-slēpts), jo tas kļūs paaudzes musulmaņi lasīšanas, pētot un pārdomājot Grāmatas Allah visvarenais ir ļoti ieteicams ar pravietis sallallaahu Tieši alaihi wa sallam kādā saheeh hadīsā, jo ko viņš runāja.
"Nozīme: Tiem, kuri nav lasīt Korāns ar uzpost savu balsi, tad viņš nav no mūsu grupas." [Al-Bukhari hadith Vēsture nē. 5023 un musulmaņu nē. 232-234]
"Tas nozīmē: Lasīt Al-Korāns un baguskanlah balss atskanēja uz viņu pirms dažām pārsteidzīgus saņemtajām atbildēm (algas rādījumus), un nevar gaidīt, lai saņemtu (alga no turpmāk), tad izlasiet Korānu ar uzpost skaņa (mī) ar viņu ".
Galu galā, ikviens, kas novērota par to Dievam Tieši anhum biedriem, viņš nesaņems annasyid-annasyid savā dzīvē, jo viņi ir paaudze, kas patiesi un nav paaudzes izklaides.
[Al-Ashaalah, 17 lpp. 70-71]
[Kopētas no grāmatas atkārtoti Šeihs al-Albani Biogrāfija rahimahullah reformatora par islāmu un Hadith eksperti no gadsimtā. Mubarak bin Mahfudh sastāvdaļa Bamuallim Lc, Lasītājs Publishers imams Pelnu Shafi'i]
Uzmanieties no must-nasyid dziedātājiem un aizliedza tās apriti un Pārdod Pērk
LīdzŠeihs Salih bin Fauzan Al-Fauzan

Kaut kas tiek uzskatīts par atbilstošu, no lentes, kuros ietverta klauzula Nasheed Nasheed izcilu koru vidū jauniešus, kuri tie nosaukti Islam islāma Nasheed esamība, bet tā ietver dziesmu. Un dažreiz nasyid satur vilinošu balsi, pārdod gadatirgos pa to Qur'an un reliģisko sprediķu lentes.
Penamanaan Islāma Nasheed ar Nasheed ir nosaucot nepareizi, jo islāms nav mensyariatkan nasyid mums. Bet mensyariatkan mūsu atceres Dieva lasot Korānu, un mācīties noderīgas zināšanas. Kā šim tostarp reliģijas Nasheed (know-how) speciālisti sūfiju ķecerībā, proti, cilvēki, kas padara to veltīgi un spēle kā savu reliģiju. Gan padarot nasyid daļa reliģiju ir tasyabbuh Nassara ar cilvēkiem, kas padara dziesmas kopā, un skandējot ietvaros (Slavēšana) reliģijas.
Tādējādi obligāta (musulmaņu) piesargāties nasyid un nasyid, kā arī aizliegto saturu ir to saturs un pārdod papildus neglīts, kas ir waging par neslavas celšanu trauksmainas Gara mazāk aprēķins), un sēt sēklas nesaskaņas starp musulmaņiem. Cilvēki, kas izplata šo nasyid reizēm tiek apgalvots, ka pravieša sallallaahu Tieši alaihi wa sallam nekad dzirdējis viņa pusē dzejas, un viņš baudīja to un noteikt (prasme) to.
Tad viņš atbildēja: Ka dzejoļi ka viņa pusē spēlēja sallallaahu Tieši alaihi wa sallam nebija dzied kora dziedāšanas veidu, ne arī sauc Nasheed Nasheed-Islami, bet viņš bija arābu dzeju, kas ietver tiesību aktus un tamtsil panta permisalan), apzīmējums rakstura varonību un augstsirdību.
Par dziedāt tikai tāpēc, nozīmē draugi tajā. Tie deklamēt dzeju, strādājot šausmīgs sebagan, piemēram, ēkā mošeja), darbojas naktī, kad Safar (džihādu). Tātad, ko viņi darīja, bija parādīt iemaņu klāstu atsitiena panta dzejolis) īpašos apstākļos (piemēram) šī.Nevis kalpo kā filiāle izglītības un propagandas! Kā tas ir realitāte šodien, kurā studenti ditalqin (apmācīti iegaumēt) nasyid, nasyid, tad varētu būt nasyid, nasyid islāms. Tas ir akts ķecerībā par reliģiju. Viņš bija sūfiju reliģiskās ķecerības speciālisti. Viņi ir tie, kas padara nasyid, nasyid atzīts kā daļa no reliģijas.
Tad tai ir jāapsver sacelšanās, nodevība ir. Jo sākumā tā sāka nedaudz neglītums un pakāpeniski pārtapusi daudz, ja ne uzreiz izskausta kad kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih Al-Fauzan]
Viņa vārds ir NO-nasyid dziedātāji ISLĀMA Grāmata grāmatu Salaf
Jautājums.Šeihs Salih bin Fauzan Al-Fauzan jautāja: O Sheikh, daudz runāts par islāma Nasheed. Ir berfatwa to atļauj. Citi saka, ka viņš dziedāja nevis lentes. Kā Jūs vērtējat?
AtbildētNosaucot nav taisnība. Viņš ir jauns nosaukums. Nepastāv nosaucot Nasheed Nasheed-Islami grāmatā par Salaf un AHL-UL blakusproduktu ilmi ka viņu viedoklis skaitās. Un tā bija informēta, ka sufilah nasyid, nasyid padara to par savu reliģiju, un tas ir tas, ko viņi sauc "pašu" (dziesma).
Mūsu vecumā, kad daudzas jaunās grupas un partijas, tad katram ir nasyid grupa, kas mudina garu reizes viņi zvana nasyid, nasyid Islami. Tas nosaucot nav taisnība. Un to nedrīkst lietot šīs nasyid, nasyid un cirkulētu starp cilvēkiem. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol 1632, 7-11 datums-1416H]
[Kopētas no Al-Furqan žurnālā izsniegšana 06 gadu IV. Izdevējs Lajnah Ma'had Al-Furqan Da'wah, Adrese Maktabah Ma'had Al-Furqan, Gresik, East Java Srowo Sidayu]
Nasyid juridiskas vai DZIESMAS ka islāms elpa

LīdzLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Zinātniskā IFTA.


JautājumsLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Zinātniskā IFTA jautāja: Mēs zinām par nelikumīgu raksturu dziesmu vai dziesmas veidā, kas pastāvēja tajā laikā tādēļ, ka tas satur vārdus pārmetuma vai citu teicieni, kas neietvēra gaidītos ieguvumus , kamēr mēs esam jauni musulmaņi, kuru sirdis ir apgaismotas ar gaismu un Dieva patiesību, lai mēs būtu jāmaina ieradums. Tāpēc mēs izvēlamies, lai klausītos dziesmas elpot Islāmu, kurā ir vētrains gars, līdzjūtība, uc, var pievienot garam un mūsu līdzjūtību. Dziedātāji un dziesmas atdzīvina Islāms ir virkne pantos dzejas ka dungot ko sludinātāji islāma panta Dievs dod spēku tiem) ir izteikti šādā atskan dzejoli Tieši Brother "blakusprodukti rahimahullah Quthub-Sayyid. Kas ir dziesmas, likums elpot tīru Islāmu, kurā ietverti vārdus iedrošinājumu un līdzjūtību, izteica ko sludinātāji arī klāt vai laikā pēdējo, kurā dziesmas attēlot Islāmu, un aicina savu auditorijuIslāms.
Tas ir labi, lai klausītos Nasheed dziesmas vai islāma elpu, kad dziesma tika pievienota skaņu tambourines (bungas)? Visu manu ierobežoto zināšanu, es dzirdēju, ka Messenger Shollallahu Tieši alaihi wa sallam, lai musulmaņi beat bungas priekšvakarā kāzām, bet bungas ir instruments, kas neatšķiras no citiem instrumentiem?Lūdzu paskaidrojumus un lai Dievs dod jums norādījumus.
AtbildētFatwa aģentūra apraksta šādi: Jums ir pareizi teikt, ka dziesmas, kas veidoja šodienas valdošā ir prettiesisks, jo tajā ir iekļauti vārdi, kas ir nosodāmas un nav tajā labestību, un pat mēdz slavināt kaisli un seksuālo pievilcību, ar ko aicina klausītājus darīt ne naudas sodu.Var Allahs mums parādīt ceļu diridlaiNya. Jūs varat mainīt savu paradumu klausoties šo dziesmu ar Nasheed dziesmas vai islāma elpu, jo tajā ir gudrība, brīdinājuma un paraugs (ibrah), kas iekaist reliģisko garu un ghirah, izraisīt simpātijas, penjauhan sevi no jebkāda veida skrūvspīles. Viņa apelācijas sūdzību var pamodināt dziedātāju un klausītāju dvēseles, lai piespiestu paklausība Dievam Subhanahu Wa Ta'ala,,, mainīt nepaklausību un pārkāpuma tās noteikumus aizsardzībai šariata un Jihad viņa ceļā.
Bet tas nedrīkst padarīt to par nasyid obligāta sevi un kā ieradums, tikko veikts zināmu laiku, kad tas ir nepieciešams hhal piemēram, kāzām, pestīšanas pirms ceļojuma veikšanai tādā veidā Allah panta džihādu), vai pasākumus, piemēram Šie dziedātāji var arī dziedāt lai atsauktos garu darīt labus darbus, ja cilvēki nav sajūsmā, un zaudēt garu. Arī brīdī dvēseles nobraukto darīt slikti, tad nasyid dziesmas Islami vai tā var dziedāt, lai novērstu un izvairītos no ļaunuma.
Bet kāds labāk izvairīties no lietām, kas noveda viņu pie ļaunumiem, lasot Korānu, atceroties Dievu un par pravieti hadīsos praksi, lai protams, tas ir tīrāks un tīrāks par dvēseli, kā arī turpināt nostiprināt un nomierina aknas, kā Dieva vārda .
"Nozīme: Viņš sūta uz leju labāko vārdu (ti) līdzīga Korāns (kvalitāte vārsmas) atkal un atkal, kratot ādu tādēļ tiem, kas baidās savu Kungu, tad būtu mierīgs āda un viņu sirds laiks atcerēties Dievu. Dieva norādījumus, ar grāmatu, Viņš leadeth kuru viņš pleases Un kurš Allahs maldināti, tad nav neviena, dodot viņam norādījumus.. "[Az-Zumar: 23]
Citā pantā Dievs saka.
"Nozīme:. Tie, kas tic un kuru sirdis atrast apmierinātību piemiņai Allah Atcerieties, tikai ar atceri Allah do sirdis atrast apmierinātību Tie, kas tic un labus darbus, par viņu laimi un labu vietu vēlreiz.."[Ar-Ra'd: 28-29]
Tas bija paraža no draugiem menjadikah Korānu un Sunna kā viņu palīgi no galvas iekalta, mācīties un praktizēt to. Turklāt tie ir arī nasyid, kas nasyid un dziedot viņus stāstīt Tranšeju rakšana trenches, celtniecības mošejas un kā tie galvu Battle (džihādu), vai citos gadījumos, kur tas nepieciešams neveicot dziesmu kā simbolu vai saukļiem, bet kalpot tikai kā morāli pastiprinātājs un pengobar tos.
Bet bungas un citi mūzikas instrumenti nedrīkst izmantot, lai papildinātu nasyid, nasyid kā pravietis-Shollallaahu'alaihi-wa sallam un viņa biedri to neizdarījāt. Var Allahs mums parādīt taisnu ceļu.Sveicieni un svētības par Muhamedu un var deleģēt savu ģimeni un draugiem.
[Fatawa Islamiyah, al-Lajnah ad Da'imah, 4/532-534]
[Kopētas no grāmatas al-Fatawa osis Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa al-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Al-Haram al-Khalid Komponists Jurasiy un izdošana Fatwa Fatwa Jaunākās Indonēzija, Dar ul Haq Publisher]

Islāma likums UN nasyid ISLĀMA farss

LīdzŠeihs Dr Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan

Jautājums.Šeihs Dr Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan uzdeva: Kas ir ar islama tiesībām farss, un ka dinamakn Nasheed Nasheed Nasheed-Islami, ko tas tiek darīts ar kādu jauniešiem par izklaides centru vasarā?
AtbildētSpēles [1], es neteikšu, jo.
Pirmais: Tajā ņemts vērā skatītāju [2], jo tie pievērš uzmanību pārvietošanai izpildītājam, un viņi ir laimīgi (smejas) [3]. Spēle ir parasti domāts izklaidei, lai nolaidība no tiem, kas skatījās. Tas ir no vienas puses.
Otrais: Privātpersonas, kas atdarina, reizēm nāk no musulmaņu līderiem, piemēram, pa e-pastu. Tiek uzskatīts nievājums par tiem [4], gan spēlētāji jūtas, vai ne. Piemērs: mazais bērns vai kāds, kurš nav cienīgs imitāciju garīdznieku vai draugiem. Tai nevajadzētu būt.Ja ir kāds nāk imitējot jums staigāt patīk jūsu ceļš, Jūs apmierināti ar šo? Vai tas nav attieksme ir klasificēts kā augstprātīga laipnība pret tevi? Lai gan cilvēki ir labi, ko atdarinot sangkaannya. Bet katrs indivīds ir kāds, kurš būtu gatavs pazemīgs viņam.
Treškārt: Tas ir ļoti bīstami, daži no viņu personas atdarina infidels kā faraona un Abu Jahl vai papildus tiem. Viņš runā ar runu, kas kufr kas, iespējams, viņš gatavojas apgalvot kekufurannya, vai gribētu paskaidrot, kādā Valsts neziņas. Tas ir tasyabuh (atkārtot).Pravieša sallallaahu Tieši alaihi wa sallam aizliedza tasyabuh ar elku kalpiem un kufr [5] vai nu mīmikas (līdzināties) personības un viņa vārdi. Aizliegts sludināt šādā veidā, jo nekas neliecina par pravieti sallallaahu Tieši alaihi wa sallam, un nevis par darbiem salafu pelni un musulmaņiem norādes. Šie modeļi nav zināms, izņemot izrādi no ārpuses islāmu. Ierakstu mums ar nosaukumu sludināšanas islāmu, un tiek uzskatīts par līdzekli propagandas. Tas nav taisnība, jo par da'wah līdzeklis ir tauqifiyah (ittiba "). Diezgan veikti ar Messenger un Allah Tieši alaihi wa sallam un nav nepieciešams ceļu kā šis [6].. Ka misija vēl uzvarēt laikposmā, kas atšķiras. Nemainot šī šarāde modeļiem. Ja šādā veidā (teātra) nav nācis, lai parādītu laipnību cilvēkam vispār, un nevar ietekmēt. Tas liecina, ka šādā veidā (skits) ir negatīvas lietas un ne vispār lietderību. Pat ja ir bīstamas lietas.
Tad, ja kāds saka, "Protams, tas līdzinās formu bērnu enģeļu Ādama.
Mēs teicām, "eņģeļi nāca kā dēls Adam, jo ​​cilvēki nevar redzēt savā sākotnējā formā. Tas ir labs cilvēkiem. Jo ja eņģelis nāk ar savu patieso formu, tad cilvēki nevarēs runāt ar viņiem un neredzu viņus. [7] Eņģeļi kad līdzinās cilvēka forma nenozīmē iet uz skatuves, kā viņi vēlas. Tas līdzinās cilvēka eņģelis, lai uzlabotu. Jo eņģeļi ir sava atšķirīga veida cilvēku. Vīrietis tad kā tas maina formu, lai veidotu vienu no cilvēka uz otru. Kas ir braukšanas izmaiņas?
[Kopētas no grāmatas Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah-Al-Al-jadidah Manahij, Indonēzija izdošana demisionējis diversijas Manhaj pavairošanas vēstis kolektora bin Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Madinah Publishers Translators Muhaimin]__________Foote piezīme[1]. Šeihs Bakr Abū Zaid saka savā grāmatā At-Tamtsil, "par izrādi esamība sākotnēji bija aizlieguma forma musulmaņu lūgšanu.Lielākā daļa no ahlu ilmi apliecinām, ka no lugas pamatā ir daļa no simboliem, simboliem pagānu kulta Grieķijā. (Page 18).
Šeihs al-Islam teica savā grāmatā Al-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / cet. Darul hadith) par to, ko viņi dara Nassara savā svētku dienā tiek saukts "Diena rayanya kas muļķīgs" (id ASY-Sya'anin) : "Viņi nāk klajā svētkos ar olīvu lapām un tamlīdzīgi, un viņi domāja, tas līdzinājās sikapdemikian kas ir par Al-Masih Tieši Alaiahis Sallam.Šis ir citēts Šeihs Bakr Abu Zaid tajā at-Tamtsil. Šeihs Bakr mājienu par to savā grāmatā to. 27-28: "Jūs jau zināt, ka luga nebija nekāda sakara ar vēsturi musulmaņiem pirmās paaudzes (Pamatlapa). Negaidīts ierašanās vismaz, uzzināju, proti 14.h gadsimtā. Tad sagaidīs izveidojot mājas izklaides un teātra ēku, Switch obligāti no kulta vietu grupai aktieru spēlē Nassara islāma skolām, nekā lielākā daļa musulmaņu pielūdzēju.
[I (Abū Abdillah) teica: Piemēram, musulmaņu brālība "]
Ja tu to saproti, tad zini, ka likumi un principi, islāma, kas radušies ekspertiem pakāpes pilnību pieprasīja un cēls pretestība, ka veidā.Kā mēs zinām, ka labdarība var iekļaut kā pakalpojums, vai to varētu iekļaut kā pasūtījuma. Tad pielūgsmes izcelsmi, tas nav noteikts, izņemot to, kas ir noteicis Allāhs un pamatiedzīvotāju nav aizliegta, izņemot to, ko Dievs ir aizliedzis. Tāpēc nevajadzētu būt spēle Islami notiek par veidu, kā dievkalpojumu, vai pat kā daļu no ieraduma, vai paražām, kas ietver elementus, spēles un izklaides.
Teātris nav norādīts islāma šariata, viņš ir jauns ceļš. Daļa no kopējām mācībām islāmā ir ko runā pravietis sallallaahu Tieši alaihi wa sallam un "tie, kas padara jaunos jautājumus par mūsu (islāma) lietām, lieta ir atvērta no islāma tad noraidīts". Tāpēc, kas ir redzams dažās skolu vai koledžu pilsētiņās, proti islāma šarāde spēle, tad protams, tas ir akts ķecerībā, jo tā ir bijusi nezināmas izcelsmes. prakse ir musulmaņi, ir jautājums, kas nāk no zona tiek noteikta, pamatojoties uz pieņēmumu syar'i.
Jo prakse ir pagānu dievkalpojumu no grieķu valodas un ahlu Nassara ķecerību, tad nav islāmā pamatā ir absolūta. Tātad tas ir jautājums par jaunas islāmu praksē un katra jauna lieta islāmā ir ķecerība, kas līdzinās šariata. Montāžas nosaukums termiņu, pamatojoties uz islāma šariata ir "teātris Bid'ah".
Ja spēle tiek iekļauts kā paražu, tad tas līdzinās ienaidnieki Allah panta kaferis). Kamēr mums ir aizliegts līdzināties viņiem. Bet lieta nebija zināms, izņemot no tiem.
Es (Abū Abdillah) sacīja: "Patiesi," Teātra Islami ", kā tos sauc, pastāv tikai uz izklaides centru vasarā un skolas skolah ir uzskatāmi par vienu no metodēm dakwan un veidiem, kā ietekmēt jaunatni.Tas ir triks viņiem, kas Personības noraidīts. Gan veids un metode da'wah lai Allah tauqifiyah panta ittiba), tad nav pareizs kādam izdarīt kaut ko (pielūgsmei) no viņas. Es ne apspriest līdzekļi pavairošanas garumā.
Ja ir cilvēki, kuri saka, "Redziet līdzekļiem, sludinot ir daļa no mashalihul mursalah". Mēs teicām, "Kas ir islāma noniecināt viss labs kalpiem?
Atbilde slēpjas aprakstā Shaykh Al-Islam Ibn Taymiyyah šādi, "Īsāk sakot, nav nenovērtē labi, ka šariata (maslahah) vispār, pat Dievs Visuvarenais ir pilnveidojuši Deen prieka mums. Tātad nekas tuvāk debesīm, nekā bijām teicis viņš sallallaahu Tieši alaihi wa sallam to darīt. Viņš ir atstājis mums tīru šīfera. Vēlāk, ka nakts drūms pēcpusdienā, nebija novirzīties no tās, bet cilvēki, kas gāja bojā [Citāts no grāmatas:. Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala ad Da'wah Šeihs Tauqifiyah darbs Abdussallam bin Barjas to. 40]
Es (Abū Abdillah) teica: "Ja liels skaits dažādu neticība, bezdievības un nepaklausība atzīties al-HAQ ar syar'i ceļu un tam jābūt. Tad kāpēc būtu sludinātājs meklē veidu, kas nav iekļauts Personība '? Galu galā, kas patiešām to, kas ir ietverts Personība "jau bija pietiekami, lai iegūtu propagandas nolūkos Dievam. Kas padara ahlu Atgriezieties no grēkiem grēciniekus un tos, kuri ir zaudējuši instrukcijas. Ļaujiet sludinātāji sludināt, lai notīrītu vietas viņam, kad Dievs ar bruģējot companions sevi par to. Patiešām viņi iet atpakaļ uz zinātni. Ibn Mas'ud teica: "Protams, jums būs jāizveido jauna lieta un jauna lieta tiks radīts jums, tad, ja jūs redzat jaunu lietu, ir pēc jūs stick ar pirmo lietu panta Pravietis un viņa biedri)". Ibn Mas'ud teica, labi, "Esi uzmanīgs tu pret ķecerību, brīdinātu jūs pret pārmērīgu, brīdinātu jūs pret berdalam dziļumus, un jums ir pielīmēt ar pirmās paaudzes" [Citāts no grāmatas:. Ala Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ad Da'wah Šeihs Tauqifiyah darbs Abdussallam bin Barjas to. 43]
Sheikh Abdussalam teica, "Tiešām, labums, nosakot lietu ir grūti.Dažreiz novērotājs maslahah menyengka ka tas ir, bet tas, patiesībā nolēmums noteikt labumu, ir ahlu ilmi. Tie ir piepildīti ar taisnīgumu un bashirah, kurš vienmēr celt šariata likumus un tikumus. Tādēļ ir nepieciešams izdot piesardzīgs nostāja ir liels un ļoti atturīga meistarības kaislībām, ja vēlaties kaut ko labu. Iekāre ir bieži rotā kaut kas tiek sadalīts meklē labi, tik daudzi cilvēki fooled.Gan briesmas atsver ieguvumus. Tad kā muqallid (kurš imitācija) var kontrolēt ar apgalvojumu un noteikt, ka tā ir maslahah? Vai tas nav iedomīgs attieksme pret Deen un sliktu attieksmi pret tiesību syar'i bez pārliecības? (P. 45)
Abdussalam Viņš arī citē Šeihs Hamud bin Abdullas At-Tuwajiri rahimaullah, viņš teica: Redzi ievadiet spēlēt sludināšanā ar Visvarenā Dieva nav Sunna ir pravieša sallallaahu Tieši alaihi wa sallam, un nevis no pirmajiem četriem caliphs al-Sunna Mahdiyin.Bet ietver jaunu lietu mūsu laiku. Un tiešām Dievs ir brīdinājis par jaunu jautājumu, lika atteikties no tās, un informējot viņu, ka jaunā lieta ir slikti un maldās "(p. 45)
[2]. Jo tas satur elementus atkritumu laika. Musulmaņi būs jāatskaitās par savu laiku. Viņam ir pienākums uzturēt un veikt izmantot no laika, lai praksē to, kas ir apveltīta ar Visvareno, lai tās priekšrocības doties atpakaļ uz viņu, gan pasaules, gan mūžībā. Kā Abu al-Aslamy Barzah ar hadith, viņš teica, "Messenger of Allah ir teicis,
"Tas nozīmē: Nelietojiet pārvietot abas kājas darbiniekam par Augšāmcelšanās Dienā tā, kas tika jautāts par viņa vecumu, par ko viņš pavada. viņa īpašumu, kur viņš var saņemt, un par ko viņš infakkan. viņa ķermeni par to, ko viņš trauksmju. [Emitētās 2417 Al-Tirmidhi un viņam menshahihkannya]
[3]. Kopumā spēle bija meli. Tas varētu būt ietekme uz cilvēkiem, kuri nāk un skatās, vai pievērst uzmanību tiem vai pat padarīt tos smieties. Ka daļa no fantāzijas stāstus. Tas ir bijis nedraud no Messenger Allah, lai persona, kas sniedzis nepatiesas ziņas, lai smieties pie cilvēkiem ar spēcīgu draudiem. Ti, no Haidah Allah ibn Muawiyah Tieši anhu ka Pravietis ir teicis,
"Tas nozīmē: Bēdas tiem, kas runā (sludina), kamēr viņš gulēja (sarunās), lai tauta smieties tad Bēdas tam, Alas viņam". [Hadith Hasans, izsniedz tiesnesis (I/46), Ahmad (V / 3-5) un At-Tirmidhi (2315)]
Nodrošinātu šo hadith Šeihs islāma teica, "Un tiešām Ibn Mas'ud sacīja:" Patiesi, meli nav taisnība, vai nu nopietni vai pa jokam "Bet ja meli, kas izraisīja naidīgumu no muslimiem un apdraudot Dien aizliegumu noteikti grūtāk. Tomēr, vaininieks smejas pie Tautu meliem pelnījuši sodu, kas var atturēt syar'i nodarījuma [Majmu Fatawa (32/256)].
Par stāstiem, tas bija zinātnieku naida salaf stāstus un stāsti bloki.Viņi brīdina visus brīdinājumus un cīnīties stāstītāju panta stāstītājs) ar dažādiem līdzekļiem. Grāmatas Al-Mudzakir Tadzkin wa wa At-ADH-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (26). Ibn Asim ir stāsta ar saheeh sanad, ka Ali Allah; anhu redzēja kāds man teica, viņš teica, Vai jūs zināt par naskh panta noņemt dzejolis) un mansukh (svītrots)? Tad viņš (stāstnieks) teica, Nē Ali teica, bojā tu un tu esi viņus iznīcināt. [Al-Mudzakir wa At-Tadzkir tā. 82]
Imam Malik teica, es tiešām ienīst stāstus mošeja. Es paskatījos bīstama ar to bermajelis piedalīties. Nekustamā stāsti ķecerībā.
Salim teica: "Tas Ibn Umar satika vīrieti, kurš iznāca no mošejas, viņš teica," Nav faktors, kas lika man izkāpt (no mošeja), izņemot stāstītāju no jums. " Imam Ahmad teica, ka Cilvēka meli ir stāstītājs un visbiežāk uzdotie (jautājums, kas nedara labi) 1. Tad viņam jautāju panta Imam Ahmad), Vai tu apmeklē to komplektu? Viņš atbildēja, Nr [citāts no grāmatas Al-Bida wa Al-At-Turtusyi Hawadits darbu, p 109-112]
[4]. Viens no teātra nosaukums ir: Al-Muhakkah, kas imitēja persona atrodas tās kustību. Ir pienācis denonsēt hadīsā kas imitēja persona, un tādi, kas aizliegšana, no Aisha ka Pravietis ir teicis: "Es tiešām nepatīk kāds atdarina un tiešām man patīk un kā šis". Saheeh izsniedz Imam Ahmad panta 6/136-206) un AT-Tirmidhi punkta 2503).
[5] hadith ka pasarg nelīdzinās polytheists un infidels ir izplatījies, piemēram, vārdi par pravieti sallallaahu Tieši alaihi wa sallam "Selisihilah ebreji un Nassara .." [Ibn Hibban Taqrib (2186)], "Berbedalah ar tiem pagāni ... " [Musulmaņu (259)], "Berbedalah arī Zoroastrian cilvēki .." [Musulmaņu (260)]
[6]. Publicēja grāmatu ar nosaukumu Al-Hujaj Qawiyyah Al-"Ala Anna Wasa'ilah Da'wah darbs Taufiqiyyah Šeiha Abdulkarim bin Abdussallam bin Barjas. Laba grāmata diskusija, mēs iesakām izlasīt grāmatu tersebt.
avots: http://almanhaj.or.id
[7]. Tad eņģelis nav atdarinot vārdus kādam, kurš diserupai formas, un neiet viņa ceļu vai otru kustību, ka cilvēki nāk klajā ar diseruapinya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar