Rabu, 14 Maret 2012

Malkonstrui Kebid'ahan portantoj kaj amuzo Task Unu Scienco (kategorio de Bid'ah en Islamo)


Malkonstrui Kebid'ahan portantoj kaj amuzo Task Unu Scienco (kategorio de Bid'ah en Islamo)
Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam klarigis, ke Alaho Subhanahu wa Ta'ala kreis la klerikaro post la morto de la profetoj kaj apostoloj.

 
Ili kondukas homojn perdis la instrukciojn kaj fari ilin vidas la veron de Dio vera religio. Kiom da personoj kiuj helpis kun la instruado kaj la lukto por ilia propagando.
Kial ilia influo sur la socio kaj la popolon. Tiel la tasko de la erudiciuloj portantoj de scienco. Ili devas subteni la religio de islamo kaj islamanoj ĉirkaŭ la neglektas, kebid'ahan kaj malobeo.Ili gardas ĝin de malintegriĝo kaj la detruoj de tiuj aĵoj. Sed kion ili ricevis? Cenzuras, kondamno de teruro, kaj multaj venos kaj iru. Ili estis kondamnitaj kiel disdividan popolo sharpening diferencoj en raso, fikomentoj kaj miríada de aliaj postenoj.
Jen ĉio riskoj, de la devo portantoj de scio ili gajnis. Ili daŭre plenumos la taskon de subteni tiujn religioj kaj homoj de divido kaj detruo, kun dediĉis korinklino por tiuj personoj kiuj vivas sub protekto. Ili detenas la herezulo kaj malamiko de Dio el la aktivecoj de proselytizing kaj apostazo popolo, kun afableco beramar nahi maljusta, kaj inviti homojn por malgrandigi for de ĉiuj kesyirikan bertauhid, kebid'ahan kaj malobeo.
Bid'ah pri Tarawih Preĝo
Tarawih preĝo rapide, kiel kokino pikis ĉe manĝo. La plimulto de imams mankis komuna senso kaj scio bona fido. Estis evidenta de la maniero, por pregxi.
 
Tio preskaŭ ĉiuj de la preĝo estas farita, simila al la pregxoj de homoj kiuj posedis, speciale kiam tarawih preĝo. Ili realigas 23 rak'ahs preĝis en nur 20 minutoj, kun la recitante Surat Al 'Ala Duha aŭ ADH.
Laŭ ĉiuj lernejoj, la preĝoj ne devus esti tiel, ĉar li estas hipokritulo preĝoj, kiel Liaj vortoj: "Kaj kiam ili stariĝis por preĝado, ili staras kun pigreco. Ili intencas riya 'en la ĉeesto de homoj kaj ne mencias Dion, sed nur tre malgranda ".

 
Formo kaj maniero tarawih preĝo kiel tiu, klare kontraŭa al la vojo tarawih preĝo Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam, la Kompanoj kaj la Salaf. La Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam diris. "Kaj Tenu la sunnahku kaj Sunaho de la kvar kalifoj kiu donis la instrukcioj, kaj gigitlah Tenu ĝin per viaj dentoj.
Gardu vin de novaj aferoj (bid'ah), ĉar ĉiu nova kazo estas novigo kaj ĉiu novigo estas misguided ".
 
Kaj la profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam diris. "Rakontu vi cxiuj, kiel vi vidas min preĝi".

Desentrañar teksaĵo Ahlul Bid'ah Kun Reto Inter judoj Kaj Nassara
Pri la intertraktoj pri la Ahl-ul-bid'ah, fakte altiras al ni ekzamenos la ideologio de la popolo de antaŭa historio, tiel ke ni povas bildigi ilin travideblaj en ĉiuj aspektoj de vivo.
 
Persono foje senkonscie, estis enfermita en la atmosfero de penso aŭ karaktero. Sekve, ni devas serĉi momente pri ĉiuj ins kaj outs el ili ne tuŝita de putriĝo gingivoj.

 
Supozeble, la kalifo Umar la konsilon valoras notanta. Li estas Allaah 'anhu iam diris: "Mi lernis malbone (malbona) ne apliki, sed la sxildo mem. Kiuj ne konas la naturon de malbono, tiam li falos en ĝi ".

 
Judoj kaj Nassara, du personoj de la estinteco kiu povis konstrui civilizacion kaj regi la mondon. Por ke pli aŭ malpli estos la centro de aliaj homoj. Profeto havas mensiyalir, plej sekvantoj sekvos la Sunaho (vivmaniero) trovas en la plej largxa senco.

 
La Profeto diris: Vi infanoj estas vere tuj sekvu la Sunna (vivmaniero) popolon antaux vi, ulno de ulno, sedepa post brako la longecon. Ĝis kiam ili eniris en la tombon lacerto tro, vi sekvos. La Kompanoj demandis, "Kiuj estas ili ho Mesaĝisto de Alaho? Ĉu judoj kaj Nassara? Li diris, "Kiu alia se (ne ilin)"

Malkonstrui Kebid'ahan Kaj amuzo Unu tasko Portanto de Scienco
Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam klarigis, ke Alaho Subhanahu wa Ta'ala kreis la klerikaro post la morto de la profetoj kaj apostoloj.
Ili kondukas homojn perdis la instrukciojn kaj fari ilin vidas la veron de Dio vera religio. Kiom da personoj kiuj helpis kun la instruado kaj la lukto por ilia propagando. Kial ilia influo sur la socio kaj la popolon.
Tiel la tasko de la erudiciuloj portantoj de scienco. Ili devas subteni la religio de islamo kaj islamanoj ĉirkaŭ la neglektas, kebid'ahan kaj malobeo.

 
Ili gardas ĝin de malintegriĝo kaj la detruoj de tiuj aĵoj. Sed kion ili ricevis? Cenzuras, kondamno de teruro, kaj multaj venos kaj iru.
Ili estis kondamnitaj kiel disdividan popolo sharpening diferencoj en raso, fikomentoj kaj miríada de aliaj postenoj. Jen ĉio riskoj, de la devo portantoj de scio ili gajnis. Ili daŭre plenumos la taskon de subteni tiujn religioj kaj homoj de divido kaj detruo, kun dediĉis korinklino por tiuj personoj kiuj vivas sub protekto.

 
Ili detenas la herezulo kaj malamiko de Dio el la aktivecoj de proselytizing kaj apostazo popolo, kun afableco beramar nahi maljusta, kaj inviti homojn por malgrandigi for de ĉiuj kesyirikan bertauhid, kebid'ahan kaj malobeo.
Koncerne herezo de herezo-Qira'ah
Fitnah (eraro: eraro) imiti la voĉojn de la qaari '(homo kiu legis la Korano) kaj praktikita en la moskeoj en ĉeesto de Dio estas afero kiu estas konsiderita herético (plia) en aferoj de kulto por legi la Koranon.
Fakte estas afero kiu estas komprenebla ke ĝi imitas la sonon de qaari 'kiu povus ĉu esti farita en la momento de la Profeto sallallaahu' alaihi wa sallam kaj liaj kunuloj en la momento de Allaah 'anhum, sed neniu konata inter kiuj bertaqaarub (adorado) al Dio per imitado imiti la voĉon de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam.
Do el tie rimarku ke la ago estis ne masyru '(disyari'atkan / instruis) tiel kiel sinteno de fari ĝin ĝis la temo de adorado.

 
Tamen laŭ Qaeda Personeco 'ke ĉiu kazo de adoro estas bid'ah diada inventoj kaj ĉiuj novigoj estas misguidance. Tio estas, en nia tempo kiu faras multan jostling homoj kolektiĝis ĉirkaŭ la moskeoj kiuj pastroj havas principo kiel supre (imitante la sono de la qaari 'fama).Do multaj homoj dum Ramadano veturas de unu lando al alia kun la celo de tarawih preĝo en moskeo, ke pastroj "bona sono".

 
Provu memoru ĉi estas delikata, kiel piedpremita sur ilin la Sunaho de la Profeto pri la malpermeso de "intence vojaĝis (al gloris ruĝa) krom al tri moskeoj: Haram Moskeo, la Profeto Moskeo kaj Masjid al-Aksa"


Averto naskiĝtago de la Profeto sallallaahu alaihi wa Sallam Laŭ la islama Shari'ah
Avertoj Naskiĝo de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam estas la herezo de malbonfarado. Inter la unuaj teni estas la Bani 'Ubaid al-Qaddah kiu nomas sin laŭ la fatimíes en la 4a jarcento AH.Ili atribuas sin al la filo de 'Alí bin Abi Talib Allaah' anhu. Fakte ili estas la kreinto de la fluo de psikoterapio. Iliaj prapatroj konas Disxan Ibn Al-Qaddah, cofundador Bathiniyah fluo en Irako.
La fakuloj de la Ummah, la estroj, kaj liaj superuloj atestis ke ili hipokrituloj zindiq, kiu aperis al kaŝi malfideleco kaj Islamo.
Se ekzistas homoj, kiuj atestis, ke ili kredantoj, tiam li atestis al iu kiu ne konas, ĉar tie estas nenio kiu montras ilian fidon, kontraŭe multaj aĵoj kiuj montras la hipokritecon kaj kezindikan ilin.

 
Love the Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam ne gastigi okazaĵoj tiaj naskiĝtago okazigo, sed obei liajn ordonojn, konfirmante ĉiuj dikabarkannya, for de ĉio, kio estas malpermesita kaj diperingatkannya, kaj ne adorklinigxu krom Alaho Ĉiopova kun lia shari'ah' atkan.

Sed la fino de la fino de Bid'ah Fakuloj
Herezuloj estas malpermesitaj de trinkante bongustan buŝplenon da akvo el la mano de la Profeto Sallallahu 'alaihi wasallam telaganya kaj el kiuj la lago estis pli blanka ol negxo kaj dolĉa ol mielo.Tiam vere estis vera el la hadeeth de Anas Allaah 'anhu li diris: Rasulullah Sallallahu' alaihi wasallam diris: "Estas vere homoj de mia Uma estos malakceptita de la lago kiel fremdan kamelo estas malakceptita (de la amaso de kamelo)", tiam mi diras: "Jam AlahoĜi estas mia popolo, "tiam diris:" Vere vi ne scias kion ili inventis post vi ".

 
Do ĝi estas ke la fina denouement novigo spertaj ambaŭ en la estinteco aŭ estanteco, (May Alaho protekti nin de adversaj cardiovasculares morto kiel ilia fino). Do ĉu ili estas konsciaj pri herezo spertaj en ĉiu epoko kaj meti ilin en la malbona loko?

Inter Tradicia Kaj Kulto
Tio estas tre grava sub-studo kiu refuta la supraĵa nocio pri racio kaj konoj, novigo aŭ praktiko se ili faras defiita kaj kritikis, ili pensis ke bonfarante, ili respondis: "Tio estas herezo! Se jes, la aŭto herezo, herezo elektro, kaj horoj de herezo! "
Iuj personoj kiuj ricevas iom de la scienco de jurisprudenco kelkfoje sentas inteligenta ol sunaisma klerikoj kaj tiuj kiuj sekvas la Sunaho dirante al ili kiel neadon de amonestación kiuj diras ke la nova karitato kiun li faris ĝin dum li deklaris herezaj ke "la origino de ĉiuj aĵoj estas ebla". Tiaj esprimoj ne venas el ilin sed pro nescio pri la distingo inter kutimo reguloj kaj praktikoj.

Herezo kaj Bona Intentions

Kiam la plimulto de herezo, ili diskutis ke iliaj agoj faritaj kun bonaj intencoj, ne celis kontraŭ la Shari'ah, ne havis menson por la ĝusta religio, kaj ne havante en la hepato por herezo! Eĉ kelkaj el tiuj postulata per la hadith de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam."Certe tuta bonfarado dependas de la intenco".
Por pligrandigi la amplekson de sia vojo al konkludi la vero de la propozicio kaj iuj el la kialoj ili diris, ni rimarkis ke la devo de islama kiu volas scii la veron, kiu aperis al li kaj volis praktiki ĝin oni ne rajtas uzi iun el la argumentoj hadith de lasante parto de ĝi.

 
Sed kion li devas fari estas Konstatante ĉiuj juraj argumentoj ĝenerale ĝis pli proksima al la vero kaj multajn erarojn. Do kion fari se li estis inter tiuj kiuj havas sperton en konkludante argumentoj.

Ajna Reganta En Infero
La frazo estas certe vera kiu transdonis la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam kiu sonas absurda en la menso de multaj homoj, kiam ili estos malkovritaj al ĝi kiam faras aŭ de herezo. Kie iu respondis kun malkontenta: "Ĉu pro tiu malgranda novigo ke mi estas en infero?"

 
Por klarigi tiun demandon kaj la respondojn al tiuj kemusykilan ni povas rigardi el du punktoj kiel sekvas. Unue: Unu el la bazaj kredoj de Ahlus Sunaho wal Jama'ah estas, "Ni ne metas iu el la sperta direkto de la ĉielo aŭ infero". Due: Tio Ibn Taymiyyah en Fatawanya (IV/484) diris: "Pro la minaco de tekstoj komuna formo, tiam ni ne deklari lin al iuj personoj kiuj estis inter la loĝantoj de la infero.


Por la kialoj Bid'ah

Ja la formo de eraro kiu kondukis al la apero de novigo estas pro nescio de la Sunaho, qiyas pozicio kaj rango, ankaŭ pri la stilo de la araba lingvo.
Nescio de nescio pri la hadith inkluzivi saheeh ahaadeeth kaj la malsagxeco de uzi hadiths en islama leĝo determino.
Kie la eksa implicas la perdon de rajto, kvankam lia leĝa bazo estas la hadeeth, la dua trafo ne sentaŭgiĝis aŭtentika hadiths kaj ne estu gvidata de li, kaj eĉ anstataŭis sian pozicion kun argumentoj kiuj ne pravigis en la Shari'ah.
Dum nescio de islama juro en la determino de qiyas estas la generacio de juristoj kiuj faras difini Khalaf qiyas en aferoj de religia kulto kaj specifi ĝin al kio ne enhavita en la hadith kaj karitato, sed multaj bezonas praktiki ĝin kaj neniu haltigi lin.

Inter herezo kaj herezo Ahlu
Ĉiu studo estas kompreni la pasinteco li devas scii klare la diferenco inter niaj vortoj pri nova problemo, nome "Estas herezo," kaj nia leĝo perlakunya ke li "Ahlu herezo"! Ĉar la leĝo super nova karitato kiun li estis herezulo, estas la aplikebla leĝo laŭ sciencaj principoj kaj provizoj de la scienco de usul, kiu ekesti de studi kaj apliki la leĝon en klara kaj palpebla.
La herezuloj estas tiel estu li estas mujtahid, kiel jam menciita. Tiam ijtihad kvazaŭ oni ne povas diri ke la kulpa kiel herezo. Kaj gxi estu herezuloj kiu neis al li la muta-kiel-nescio Ahlu ĉapo kiel herezo, sed li pekis melalaikannya sercxas scion, krom se Allah voloj. Eble ekzistas ankaŭ barojn kiuj neebligas personoj kiuj falas prenita herezo kiel herezo Ahlu.

Ahlul Bid'ah vojo de argumentante
Ĉiu (grupo) kiu devias de la Sunaho sed li predikis apliki la Sunaho, devas esti takalluf (forto mem) sercxas argumentojn por pravigi liajn agojn (devio) ilin.

 
Ĉar, se ili ne faras ĝin, (iliaj agoj) rezervis la Sunna mem neas tiujn akuzojn. Ĉiu krimulo herezo inter islamanoj oni asertas, ke li estas adepto de la Sunaho, kontraste kun aliaj firqah firqah-menyelisihinya nur ili ankoraux ne atingis la gradon de kompreno de la Sunaho kiel tuto.

 
Tio probable ĉar ĝi ne estas ilia kompreno de araba vortoj kaj ne komprenas la celoj enhavitaj en la Sunna. Aŭ, eble ankaŭ ĉar ĝi estas ilia kompreno en terminoj de kono de la principoj de usul.


Mandatory Know herezo kaj avertis
Monoteísmo ne konas krom resti for de lia kontraŭulo, kiu neglektas, kaj fido ne realigus keculi resti for de lia kontraŭulo, kiu estas kufr, tiam la vero ne atingis krom observante la eraron. Kaj tio estas tute la sama kiel "Sunaho".Tiam kompreni la Sunaho ne estos klara kaj la signoj ne estos klarigita krom koni la kontraŭulo li diras, estas "herezo". Kaj efektive, tia estis postulita de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam en lia diro. "
Vere la plej bona esprimo estas la Libro de Alaho (la Korano) kaj la plej bonajn de gvidas la gvido de la Profeto Mahometo sallallaahu 'alaihi wa sallam, kaj tiel malbona kiel la plej malbona kazo estas ke novaj aferoj, kaj ĉiu nova estas novigo kaj cxiu herezo en la Fajro "

Kiu estas karakteriza Formoj de herezo?
Sciu, ke la signifo de la lingvo estas: "maniero aŭ vojo". Kaj neniu dubas, ke tiuj kiuj sekvas la vojon de vivo kaj la vojo la profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam kaj liaj kunuloj estas grupo de Ahlus Sunaho. Ĉar en tiuj tagoj ne okazis herezo.

 
Efektive la vario de objektojn novajn kaj aliaj formoj de novigo estas post la tempo de la profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam kaj liaj kunuloj.
Sur ĉi tiu bazo, ne estas ĉiuj kiuj legas, auxskultu prelego aŭ ekzameni afero de kelkaj libroj ankaŭ scias la diferencon inter herezo kaj herezuloj ne estas simpla kaj facila.
Sed por homoj kiuj volas distingi inter herezo kaj herezuloj estas ne komprenas du aĵojn. Unue: Sciu sirah Mesaĝisto de Allaah 'alaihi wa sallam-Sunaho kaj Sunaho. Due: Ekkonu la fundamentojn de la scienca herezo.

Ĉu Tasbeh Bid'ah?

Tial, uzante la dekstran manon al kalkuli la nombron bidoj pli convencional ol uzante la maldekstra mano, tiu estas la apliko sekvas la Sunaho kaj metis prioritaton dekstre.A € ~ la Profeto sallallaahu alaihi wa sallam tre feliĉa metante tiun rajton en portante sandalojn, kaj komenci paŝojn en la pureco kaj ankaŭ aliajn aĵojn. Tiel, la himno uzante tasbeh ne konsideris herezo en religio, ĉar estas malpermesite novigo estas novigo en religiaj aferoj, dum la himno estas nur uzante tasbeh intermediarios por kalkuli la ĝustan numeron.
Do nur peranto kiu marjuh. Tamen pri la ĉefa kalkula bidoj nombroj uzanta fingroj.

Pretigu jura Food septembro Dudek sep de Rajab, Sha'ban, kaj Tago de Ashura Nisyfu
Tonight la dudek-sepa monato Ramadhan kiel multaj homoj opiniis la nokto en kiu la Profeto sallallaahu alayhi wa sallam en mi'rajkan de Dio.
 
Jen ĉiuj historie senbazaj. Ĉiu kies estas senbaza mensogo, kaj ĉiuj estas bazitaj sur baatil estas malvero. Kvankam tiaj eventoj okazis en la nokto de la dudek-sep, tial ankoraŭ ne devas esti por ni fari ĝin okazigo aŭ formo de adorado, ĉar ĝi neniam estis establita de la Profeto sallallaahu alayhi wa sallam kaj liaj kunuloj, sed ili estas homaj estuloj kiuj plej ŝatas sekvi Sunaho kaj efektivigu syari'atnya.Kiel verŝajne estas permesebla por ni establi kio neniam estis tie en la momento de la Profeto sallallaahu alayhi wa sallam kaj kunuloj tiutempe?
Naskiĝo Tago Festo de la Profeto [Profeto Naskigxtagaj]
En terminoj de Shari'ah, la festo ne estis tie origine. Se ĝi inkludas la Shari'ah de Dio, de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam faris ĝin kaj rakontis sian popolon, kaj se li faris ĝin kaj transdoni ĝin, verŝajne ĉi estos subtenita Shari'ah, ĉar Allah Subhanahu wa Ta'ala diris.

 
"Certe ni kiu perdas la Korano, kaj Ni certe gardu gxin." Ĉar ĝi ne estas la kazo, tiam oni scias ke la okazigo ne estis la religio de Alaho, kaj se ne de la religio de Alaho, tiam ni devus ne adoras kun Alaho Subhanahu wa Ta'ala kaj alproksimigxi al Li per ĝi.
Interrilato Bid'ah Kaj Benefit mursalah
Herezoj havas specialajn trajtojn kiuj estas iu kiu estas intencita de la komenco de la kulpulon. Ili estas-ĝenerale-taqarrub al Dio per praktikado herezo kaj ili ne deturnos de li. Tre malproksimaj eblo-por-novigo sperta forigi faroj, ĉar ili konsideras ĝin herezaj gajni super ĉiuj, kiuj oponas lin.
Dum mashlahat musrshalah ne estas la intenco tiel de la unua kaj falo en la kadro de apogo instaladoj (wasa'il), ĉar ĉi tiu estas fakte mashlahat murshalah estas preskribita kiel vivrimedojn en rimarki la celoj de ekzistantaj Shari'a Shari'a.
Kiel pruvo de ĉi tio, mashlahat murshalah povas fali kiam alfrontis kun mafsadah (damaĝo) estas plej granda.

Diferencoj Inter la flanko de herezo kun malvirto
Diferencoj Inter la flanko de herezo per malvirto, kiel: Baza malpermeso de malmorala kutime specifaj argumentoj, tiel la teksto de revelacio (la Korano, la Sunaho) aŭ ijma 'aŭ qiyas. En kontrasto al la herezo, ke la bazo de lia malpermeso, la argumentoj estas kutime komuna kaj vortoj de la Profeto tiel kiel kovrado maqaashidusysyarii'ah 'Kullu bid'atin dhalaalah' (ĉiu herezo estas herezo).

 
Herezoj kongruas disyari'atkan aĵoj, ĉar ĝi estis bazita kaj la herezo atribuita al religio. Malverŝajne la malmorala, male al kion li preskribis, ĉar ĝi estas malmorala estas preter religio, kaj ne atribuas al li, krom se peka estis farita por desegni proksima al Dio, tiam terkumpullah en tiaj inmoralidad, malvirto kaj herezo en la tempo la sama.
La Rilato Inter herezo malvirto
Simileco Bid'ah Kun pekuloj: Ambaŭ estas egale malpermesita, riproĉinde en la Shari'ah, kaj la kulpa akiris peko. Tiam eniris en la reala herezaj malobeo [vd-Itisham 2/60]. Kun ĉi recenzo, ĉiu herezo estas malmorala, sed ne ĉiu malmorala estas herezo. Ambaŭ terraced tingkart, ne unu de grado, ĉar, laŭ la konsento de la fakuloj, pekuloj estis dividita en malvirtoj kiuj povas fari la farintoj nekredantoj, kaj senmoraleco, kiuj estas kaba'ir (granda pekojn) kaj shagha'ir (minora pekoj) [vd-Jawaabul Kaafi 145-150], tiel kiel herezo dividita en pluraj niveloj.

Herezo, herezo Moskeo Kaj Ghuluw
Reale metis bildon tombo de la profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam en moskeo aŭ imiti, estas herezo kaj maljusta.

 
Vizito kaj staras antaŭ ŝi estas herezulo kaj aliaj munkar ĉar plumbo viro apliki ghuluw (troo) kontraŭ virtulo homoj kaj tie en la glorificación de la profetojn kaj apostolojn, kiel la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam, malpermesis la extravagancia en la kurado de religio, li diris.

 
"Restu for de vi ghuluw (troigita) en la (kurado) religio, ĉar ĝi ekstermis la popolon antaux vi pro lia troa lebihannya en (kurado) religio.". Krom tio, ĉi tiu akto neniam ejemplificado por la amikoj nek la generacio post ili la plej bonaj en la jarcentoj ĉi tiu popolo, kiam ili vivis en diversaj landoj kaj for de Madinah Al-Munawwarah

Leĝo de Sufi religia vizito al la tombo Kaj Dediĉita Instruistoj Ofero
Ĉi kemungkaran kaj granda malbono, ĉar irante al la tombejo estas religia vizito kemungkaran, la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam diris, "Ne provu malfacilan vojaĝon krom al tri moskeoj; Masjidku tion (la Profeto Moskeo), la Granda Moskeo kaj la Aksa moskeo."

 
Post ĉiu, pli proksime al la ocupantes de la tomboj kun nadzar, ofero, benojn sur, preĝo kaj petu helpon de ili, ĉiuj ĉi estas neglektas, al Alaho.

 
A islama ne pregxu al la loĝantoj de la tombejo, kvankam la loĝantoj de la tombo de nobla kiel la apostoloj ne devus peti helpon al ili, kiel ne petu helpon al idoloj, arboj kaj steloj. La ludo teleroj kaj tamburoj ke ili intencas alproksimigxi al Alaho Subhanahu wa Ta'ala, ĉi konstituas maljusta herezo.

Festante la jura naskiĝo de la Profeto en la moskeo
Islamanoj ne devus teni la okazigo de la naskiĝo de la Profeto en la nokto de 12 Rabi al-Awwal aŭ la alian nokton, kaj eble ne bone organizita okazigo de lia naskiĝo ol Saw, cxar la naskiĝtago festo, inkludante novigoj en la religio, ĉar la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam neniam festis sian naskiĝtagon dum lia vivo, sed ŝi kiu instruas religion kaj aro-Shari'ah Shari'ah de sia Sinjoro, li ankaŭ neniam ordigis ĝin, Khulafa'ur kalifoj kaj la kompanoj kaj la tabi'in neniam faris.
 
Do kun ĉi tio en menso kiu estas okazigo de novigo, dum la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam diris, "Kiu faras ion novan en nia aferoj (en islamo) kiu estas ne (gvidas) al li, tiel li elpensitaj

Interrilato Inter Bid'ah Kun Sunaho

M terminoj de la signifo de la lingvo lughawi Sunaho ankaŭ signifas novigo, ĉar la Sunaho laŭvorte signifas Ath-tariqa (pado), cxu gxi estas bona aux malbona. Sekve, ĉiu persono kiu komencis la aferon, ke finfine farita de multaj homoj post tio, tiam ĝi estas nomata la Sunna. [Vidu Al-Al-Munir Mishbah 292].
Do la Sunaho kaj novigo en lughawi adalam saman signifon. Inter la ekzemploj de la uzo de la Sunaho en la senco lughawi lafazh estas vortoj de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam.
"Kiu donis la ekzemplon de Islamo kun bona ekzemplo, tiam li ricevos rekompencon (kiel) rekompenci tiujn kiuj praktikas ĝin poste sen lessening sian rekompencon ajn. Kaj kiu donas malbonan ekzemplon, tiam li portu sian pekon kaj la pekoj de tiuj kiuj praktikas ĝin post li, sen difekto al la plej malgranda el ĝiaj pekoj "

Interrilato Inter Ibtida 'Kun Ihdaats
Ibtida 'kaj Ihdats en lingvoj kiuj havas komunan originon de signifo, kiu alportas ion novan, ke ne ekzistis antaŭe. Koncerne la signifo syar'i, tiam la kvar hadith monato montris ke estas herezo laŭ la Shari'ah havas du nomojn, la "herezulo kaj muhdatsat".Estas nur ke la vorto herezo estas vaste uzata kaj diskonigita en la aferoj de (io) kiu diada inventi kaj riproĉinde en ajna religio. La vaste esprimita en vortoj muhdatsat diada elpensi ion pli riproĉinde, ambaŭ en aferoj de religio aŭ la alia.Tial ni povas scii, ke ihdats pli komunaj kaj pli disvastigita ol ibtida ', ĉar la vorto kovras ĉiun ihdats diada inventi kaj riproĉinde, ambaŭ en aferoj de religio aŭ la alia, tiam ĉiuj aktoj de peko kaj pekuloj en la difino ihdats.

La signifo de Bid'ah En komparo Lughawi Kaj Syar'i
Difino de herezo en la okuloj de la lingvo (lughah) estas pli komuna ol syar'inya signifon. Inter la du signifoj havas universaleco kaj specifeco estas absoluta, ĉar ĉiu herezo en la difino de herezo syar'iyyah lughawiyyah, sed ne inverse, cxar certe iuj tiaj invento aŭ novigo lughawiyyah estaĵoj cirkonstancoj kiuj ne estas inkluditaj en la materialo komprenon de novigo en Shari'ah [Sidejo Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
Se oni diras esti absoluta herezo, tiam ĝi estas herezo signifas la hadith "Cxiu novigo estas misguided", kaj novigo lughawiyyah ne inkludis, sekve fakte herezo atribuita al dlalalah syar'iyyah (falsaj) kaj mardudah (malakceptis).
Komprenante Bid'ah Laŭ la Shari'ah

Hadeeth de Jabir bin Abdullah, la Profeto paco kaj benoj 'Alaihi Wasallam diris en khuthbahnya: Vere la plej bona el la libro de la Dia vorto estas la plej bela kaj gvidas la gvido de Mahometo kaj la plej malbela afero estas iu kiu diada inventitaj (en religio) kaj ĉiu de la diada inventitaj (en religio) estas novigo kaj ĉiu novigo estas herezo kaj apostatiĝo setap ĝin (kie) en infero. ".

 
Kaj se tio estis klara kun ambaŭ tiuj hadith, ke estas al-bid'ah mubdatsah (diada elpensi ion en la religio), tiam ĝi postulas (ni) por ekzameni la signifo ibda '(forĝejoj en religio) en la Sunaho .

En la Triangulo Lingvo Kompreno Bid'ah

Signifas ion kiu estas kreita (tenis) sen antaŭa ekzemplo. Tiu signifo kiel la vorto de Dio. "Diru," mi ne la unuan apostolo inter la apostoloj ". Tiu signifo estas ankaŭ enhavis en la vortoj de Umar 'anhu. "Je bona herezo".
Ankaŭ, en alia vortoj Imams kiel magneto Shafi'i "Bid'ah estas duobla, ambaŭ herezo kaj herezuloj kiuj estas preter malhonoron, se taŭgaj Sunaho, tiam gxi estas bona, sed se kontraŭe, tiam tio estas hontinda ». Ibn Rajab diris, "Kiel enhavita en la vortoj de la Salaf konsideras ĉu parto de herezo estas herezo en la senco de lingvo. Ne herezulo en la senco de Shari'ah.
Iuj ekzemploj Bid'ah hodiaŭ: Kulto Kaj taqarrub Al Alaho Subhanahu Wa Ta'ala
Herezo, herezo rilataj al adoras, en ĉi tiu momento multe. Esence estas tauqif servo (limigita al la ĉeesto kaj foresto de argumento), sekve ne estas iu kiu estas preskribita en terminoj de adorado escepte surbaze.
Iu kiu ne categorizadas kiel herezaj argumentoj, bazita sur la vortoj de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Tiuj, kiuj ne praktikas nian ordonojn al li malakceptis". Multaj aktoj de kulto kiu estis praktikita en la nuna tempo, estas legio, inter ili; malmoligos intenco en preĝo. Ekzemple, de legado laŭte. "Mi intencas preĝi tian kaj tian ĉar Allah Ta'ala".
Iuj ekzemploj Bid'ah hodiaŭ: Festo de Naskiĝo de Profeto Koincidante Kun La Luno Rabiul Awwal
Moderna herezo de herezo-multaj specoj, kun la paso de tempo, almenaŭ la scienco, la nombro de la llamador (predikantoj) estas invititaj herezo kaj _deviance_, kaj la eksplodo de tasyabuh (imitas) kiuj disbelieve, ĉu en kutimoj aferoj krom siaj religiaj ritoj.Tio montras la vero (faktoj) de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Kion vi sekvos la vojoj de antaŭ vi», ekzemple, estas: celebri la naskiĝo de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam estas herezo, ĉar la festo ne havas bazon en la Libro kaj Sunaho, Salaf Salih ankaŭ en faro kaj pluaj generacioj antaŭa elektojn. Festo de la naskiĝtago de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam okazas baldaŭ post la kvara jarcento AH.
Sintenoj Toward fifarintoj Manhaj de Ahlus Sunaho kaj Bid'ah refutado Aktoroj En Bid'ah
Manhaj ili en tiu kazo bazita sur la libro kaj la Sunaho. Manhaj neŝanĝiĝema kaj ne en kverelo, en kiu ili unue malkaŝis dubema, dubinda de la herezuloj kaj tiam nei ĝin (unuope).

 
Kaj bazita sur la libro kaj la Sunaho, ili esprimas devo alkroĉiĝas al la instruoj de la Shari'a kaj la obligacio lasi ampleksan gamon de novigoj kaj aĵoj kiuj tenis. Ahlus Sunaho erudiciuloj elsendis multa laboro tiurilate.Kaj en la libroj de Aqeedah, ili ankaŭ refutas la herezuloj rilatante al fido kaj juristoj. Fakte, iuj skribitaj verkoj specife por ili.
Fono La apero de Bid'ah

Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam klarigis ĝin en hadith rakontita de Ibn Sed'ud Kompanoj el Allaah' anhu, diris: Mesaĝisto de Alaho sallallaahu 'alaihi wa sallam fari linio por ni, tiam diris: "Jen estas la vojo de Alaho", tiam li fari la linioj sur lia dekstra kaj la maldekstra, tiam diris: "Jen estas iel super cxiu strato estas Satano kiu ĉiam invitas (viroj) al la vojo".Kiu deturnos sin de la Libro kaj la Sunaho; ĉiam batis la stratoj de falsaj kaj herezaj. Do la fono kiu kondukis al la apero de novigo-novigo, en resumo estas la jena: malklera de la leĝoj de Jafar-Deen, sekvante la pasioj.

Difino de herezo, herezo Kaj Diversaj Specoj de Leĝo-La statuto
La akto de herezo en kutimoj (kutimoj), kiel la novaj malkovroj en la kampo de scienco kaj teknologio (ankaŭ inkludas novajn revelacioj de scienco kun diversaj-specoj). Ĝi estas permesebla (permesitaj) ĉar la origino de ĉiuj kutimoj (moroj) estas permeseblaj.
 
La akto de herezo en la Jafar-Deen (islamo) estas haraam, ĉar ĝi estas en la Deen estas tauqifi (ne povas esti ŝanĝita-ŝanĝi); la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam diris: "Ĝi signifas: Kiuj teni ion novan (fari novaj) en niaj aferoj ne estas el tiaj aferoj, tiam la akto estas malakceptitaj (ne akceptis). " Kaj en alia rakonto diras: "Tio signifas: Ĉiu persono kiu faras la agon kiun ne estas bazita sur iu de nia afero, tiam lia ago estas malakceptita.

Kriterioj Bid'ah
Komprenante novigo en syar'i punkto estas adori Alaho kun iu kiu ne disyari'atkan Dio. Vi povus ankaŭ diri, ke novigo estas adori Alaho kun iu kiu ne estas montrita per la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam nek la kvar kalifoj.Finita la unua difino de la vorto de Alaho Subhanahu wa Ta'ala "Ĉu ili havas neniun dioj krom Dio mensyari 'atkan sia religio ne rajtas Alaho". Dum la dua difino konkludita de la vortoj de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Estu vi firme tenas la Sunaho sunnahku kaj Khilafat ur Rashidun kiuj ricevas gvidadon. Gigitlah-Sunaho Sunaho ĝin per saĝeco, kaj lasu vin resti for de aferoj kiuj diada novaj inventoj"

Ĉu Bid'ah Nur Efika en la Kampoj de Kulto, La naturo de Bid'ah
Novigo estas kiel menciita de la Profeto sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Estu vi restu for de aferoj kiuj diada novaj inventoj, kiel ĉiu nova kazo (en religio) estas provo 'ah, ajna provo' ah estis pervertidos, kaj ĉiu malvirtigis ĝin (kie) en infero".
Tiel, ĉiuj herezoj, ambaŭ komenco kaj kontinua, la kulpa estas kulpaj, ĉar kiel ĝi diras en la hadeeth la Profeto "(kie) en infero" Mi volas diri, ke eraro estis la kaŭzo por diadzab en infero. Pro Rasulullan avertis sian popolon kontraŭ herezo, tiam gxi estas komprenebla ke estas vere malutila, ĉar la Profeto nomis ĝin tutmonde kaj ne specife mencias, kiel en la vortoj li diris, "Ĉiu novigo estas misguided."
fonto: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar