Rabu, 14 Maret 2012

Demontaža Kebid'ahan prevoznikom in odvodnega opravil One Science (kategorija Bid'ah v islamu)


Demontaža Kebid'ahan prevoznikom in odvodnega opravil One Science (kategorija Bid'ah v islamu)
Preroka sallallaahu To alaihi wa sallam je pojasnil, da je Alah Subhanahu wa Ta'ala ustvaril duhovščine po smrti prerokov in apostolov.

 
Si med leadeth moški izgubili z navodili in jih videli resnico prave vere Boga. Koliko ljudi, ki so pomagali pri poučevanju in boja za svojo propagando.
Ali bi, da je njihov vpliv na družbo in ljudi. Tako naloga visokošolskim nosilcev znanosti. Imeti morajo ohraniti vero islama in muslimanov z vsega izogniti in kebid'ahan in neposlušnosti.So ga hranite od razpada in zob te stvari. Ampak kaj dobijo?Cenzura, obsodba terorizma, in mnogi pridejo in gredo. Bili so obsodili kot razhajanja in ljudi, ostrenje razlike v rasi, obrekljivih in nešteto drugih dajatev.
To je vsa tveganja iz dajatve, nosilcev znanja so pridobili. Še naprej opravljajo nalogo ohranitve te religije in ljudi delitve in uničevanje, z ljubeznijo, namenjenega za te ljudi, ki živijo pod zaščito. So ustavili krivoverca in sovražnika Boga iz dejavnosti ljudi spreobračanja in odpadništvo, s prijaznost beramar nahi neupravičeno, in povabi ljudi, da ostanejo proč od vsega kesyirikan bertauhid, kebid'ahan in neposlušnost.
Bid'ah o molitvi Tarawih
Tarawih molitev hitro, kot piščanca kljuvanjem v hrani. Večina imamov niso imeli pameti in znanja dobri veri. Bilo je očitno, od tega, kako moliti.
 
To se naredi skoraj vse molitve, podobne molitve ljudi, ki se ima, še posebej, če tarawih molitev. Opravljajo 23 rak'ahs molil v samo 20 minutah, z Ala na recitira Surat al 'Duha ali ADH.
Po vseh šolah, molitve ne sme biti tako, ker je hinavec molitve, saj Njegove besede: "In ko je vstal za molitev, da izstopajo s lenobe nameravajo Riya" v prisotnosti ljudi in ne omenja Boga, vendar le,zelo malo ".

 
Oblika in molitev način tarawih, kot da je očitno v nasprotju s poti tarawih molitev preroka sallallaahu To alaihi wa sallam, ki so spremljevalcev in Salaf. V preroka sallallaahu To alaihi wa sallam dejal. "In držite sunnahku in Sunnah od štirih caliphs, ki je dajala navodila in gigitlah ga držite z zobmi.
Pazite novih zadev (bid'ah), saj je vsaka nova zadeva inovacije in vsaka novost je zgrešena ".
 
In prerok sallallaahu To alaihi wa sallam dejal. "Molite ste vsi, kot vidite, mi moli".

Razvozlati Preja Ahlul Bid'ah z rdečo Med Judi in Nassara
O pogovorih o AHL-ul-bid'ah, v resnici nas opozarja, da preuči ideologijo ljudi v anamnezi, tako da bomo lahko predstavljam njihovo preglednost na vseh področjih življenja.
 
Oseba, včasih nezavedno, so bili zaklenjeni v ozračju misli ali znak.Zato moramo pogledati za trenutek o vseh ins in outs njih ne, ki so gnili dlesni.

 
Verjetno je kalif UMAR za nasvet omeniti. On je Allaah To anhu je nekoč dejal: "Naučil sem se zlo (slabo) ne uporablja, ampak ščit sama. Tisti, ki ne vedo, naravo zla, potem pa je padel v njem ".

 
Judje in Nassara, dve osebi iz preteklosti, ki bi lahko gradijo civilizacijo in zavladal svetu. Tako da bo bolj ali manj je središče drugimi ljudmi. Prerok je mensiyalir, bi večina privrženci sledili sunnah (življenjski slog) so v najširšem smislu.

 
Prerok je rekel: Vi se v resnici dogaja, da sledijo sunna (življenjski slog) ljudi pred vami, komolec, ki jih kaznu su najbolji trening, ki sedepa po dosegu roke. Do leta, ko so vstopili v jamo kuščarja preveč, boste sledili. V Companions vprašal: »Kdo so od Alaha O Messenger? Ali Judje in Nassara? Rekel je: "Kdo drug, če (ni jih)"

Demontaža Kebid'ahan in odvodnega eno nalogo nosilec za znanost
Preroka sallallaahu To alaihi wa sallam je pojasnil, da je Alah Subhanahu wa Ta'ala ustvaril duhovščine po smrti prerokov in apostolov.
Si med leadeth moški izgubili z navodili in jih videli resnico prave vere Boga. Koliko ljudi, ki so pomagali pri poučevanju in boja za svojo propagando. Ali bi, da je njihov vpliv na družbo in ljudi.
Tako naloga visokošolskim nosilcev znanosti. Imeti morajo ohraniti vero islama in muslimanov z vsega izogniti in kebid'ahan in neposlušnosti.

 
So ga hranite od razpada in zob te stvari. Ampak kaj dobijo?Cenzura, obsodba terorizma, in mnogi pridejo in gredo.
Bili so obsodili kot razhajanja in ljudi, ostrenje razlike v rasi, obrekljivih in nešteto drugih dajatev. To je vsa tveganja iz dajatve, nosilcev znanja so pridobili. Še naprej opravljajo nalogo ohranitve te religije in ljudi delitve in uničevanje, z ljubeznijo, namenjenega za te ljudi, ki živijo pod zaščito.

 
So ustavili krivoverca in sovražnika Boga iz dejavnosti ljudi spreobračanja in odpadništvo, s prijaznost beramar nahi neupravičeno, in povabi ljudi, da ostanejo proč od vsega kesyirikan bertauhid, kebid'ahan in neposlušnost.
V zvezi s krivoverci herezije-Qira'ah
Fitnah (napaka: napaka), ki posnemajo glasove qaari "(ljudje, ki berejo Kur'an) in se izvaja v mošeje v prisotnosti Boga je stvar, ki se šteje za heretično (dodatno) v zadevah čaščenja za branje Korana.
V bistvu je stvar, ki je razumljivo, da posnema zvok qaari ", ki bi se lahko stori bodisi tako v času preroka sallallaahu To alaihi wa sallam in njegovih spremljevalcev ob anhum Allaah", vendar ni znano, med tistimi, ki bertaqaarub (bogoslužje) k Bogu s posnemanjem posnemati glas preroka sallallaahu To alaihi wa sallam.
Torej, od tu, upoštevajte, da dejanje ni bilo masyru "(disyari'atkan / učil), kot tudi odnos zaradi česar je do izdaje čaščenja.

 
Toda po Kaida osebnost ", da je vsak primer čaščenja je bid'ah diada izumi in vse novosti so Napačno svetovanje. To je v našem času, da naredi veliko ljudi dregnila malo prej zbrali okoli mošeje, da duhovniki imajo načelo, kot je zgoraj (posnema zvok znan v qaari).Toliko ljudi v času ramadana potujejo iz ene države v drugo z namenom tarawih molitvi v mošeji, ki duhovniki imajo "dober zvok".

 
Poskusi, da ne pozabite, to je v redu, kako poteptati, ki jim je Sunnah za preroka v zvezi s prepovedjo "namerno potoval (na slavili rdeče), razen v treh mošej: Haram mošeja, prerok je mošeja in Masjid al-Aksa"


Opozorilo rojstni dan preroka sallallaahu alaihi wa Sallam Po islamskem Shari'ah
Opozorila Rojstvo preroka sallallaahu To alaihi wa sallam je herezija za kršitve zakona. Med prvimi, ki ga imajo, je v BANIJA To Ubaid al Qaddah, ki se imenuje jih Fatimidi v 4. stoletju AH.So se pripisujejo sinu "Ali bin abi Talib Allaah To anhu. Dejstvo je, da so originator pretoka psihoterapije. Njihovi predniki so znani Dišan Ibn al-Qaddah, soustanovitelj Bathiniyah tok v Iraku.
So strokovnjaki z Ummah bodo voditelji, in svojim nadrejenim pričal, da so hinavci zindiq, ki se je pojavil za skrivanje nezvestobe in islam.
Če obstajajo ljudje, ki so pričali, da so verniki, nato pa je pričal, da nekaj, kar ni znana, ker ni ničesar, kar kaže na njihovo vero, temveč ravno obratno veliko stvari, ki kažejo na hinavščino in jim kezindikan.

 
Ljubezen na preroka sallallaahu To alaihi wa sallam ni gostila dogodki, rojstni dan praznovanje, ampak ubogati njegove ukaze, ki potrjuje vse dikabarkannya, stran od vseh je, da je prepovedano in diperingatkannya in ne častimo vsemogočnega, razen Allah z njegovo shari'ah " atkan.

Toda konec koncu Bid'ah strokovnjakov
Heretiki so prepovedane pitja slasten grižljaj vode iz rok v preroka Sallallahu To alaihi wasallam telaganya in iz katerih je bilo jezero bolj beli kot sneg in slajše od medu.Potem se je res že pravi od hadeeth za Anas Allaah To anhu je dejal: Rasulullah Sallallahu To alaihi wasallam je dejal: "To je res ljudje iz moje Ummah bodo zavrnjene iz jezera, kot je zavrnilo tuje kamela (od množice kamele)", potem pa sem rekel: "Ya Allah To je moje ljudstvo ", potem je dejal:" Zagotovo ne veste, kaj so izumili po tebi ".

 
Zato je, da je zaključni strokovnjaki inovacij razpletu tako v preteklosti ali sedanjosti, (lahko Alah nas ščiti pred škodljivimi kardiovaskularno smrt, njihov namen). Torej, ali gre za zavestno strokovnjakov herezije v vsaki starosti in jih postavite nazaj v slabem mestu?

Med tradicionalno in častili
To je zelo pomembno, pod-študija, ki zavrača površno pojem, razum in znanje, inovacije ali prakse, če ga izpodbija, in kritizirali, so mislili, da so počeli dobro, pa je odgovoril: "To je herezija! Če je tako, avto herezija, herezija z električno energijo, in ur herezije! "
Nekateri ljudje, ki dobijo malo znanosti o sodni praksi včasih počutite pametnejši od duhovnikov sunitskih in tisti, ki sledijo Sunnah z besedami, ki so jim kot zanikanje opomin tistim, ki pravijo, da je novi dobrodelni da je to storil, medtem ko je bil razglašena za heretično da "je izvor vseh stvari so mogoče". Taki izrazi ne prihajajo iz njih, ampak zaradi nevednosti o razlikovanju med običajnimi pravili in prakso.

Krivoverstvo in dobri nameni

Pri večini ljudi z herezije, ki jih je pojasnil, da njihova dejanja storiti z dobrimi nameni, ni usmerjen proti Shari'ah, ni imel duha za pravilno vere in nima v jetrih za herezije! Tudi nekateri od tistih, ki ga je terjala hadith Poslanca sallallaahu To alaihi wa sallam. "Zagotovo vsi dobrodelni odvisna od namena".
Če želite razširiti obseg poti za sklenitev resnico predlogom in nekateri od razlogov, ki jih je zapisal, moramo opozoriti, da je dolžnost muslimana, ki želi vedeti resnico, ki je prišel k njemu in je želel, da ga praksa ne sme uporabljati nekatere hadith trditve, ki jih zapušča del.

 
Ampak, kaj je treba storiti, je ob ugotovitvi, vse pravne argumente, na splošno, dokler bližje resnice in veliko napak. Torej, kaj storiti, če je bil med tistimi, ki imajo strokovno znanje za sklepanje argumentov.

Vsaka odločitev v peklu
Stavek je vsekakor res, da je izdal preroka sallallaahu To alaihi wa sallam, ki zveni absurdno v glavah mnogih ljudi, ko so mu izpostavljeni, ko bodo ali herezije. Če je nekdo odgovoril z nezadovoljstvo: "Ali je zaradi tega malo inovacij, da sem v peklu?"

 
Za razjasnitev tega vprašanja in odgovori na te kemusykilan moremo gledati z dveh vidikov, kot sledi. Prva: Eden od osnovne vero Ahlus Sunnah Wal Jama'ah je: "Mi ne dajo nekoga od strokovne smeri nebesa ali pekel". Drugič: To Ibn Taymiyyah v Fatawanya (IV/484) je dejal: "Zaradi grožnje besedili skupni obliki, potem ga ne razglasi za določene ljudi, ki je bil med prebivalci pekla.


Za Bid'ah razlogov

Dejansko obliko napake, ki je privedla do pojava inovacij je posledica nevednosti v Sunnah, položaja qiyas in čin, tudi o slogu jezika arabski.
Nepoznavanje nevednosti o hadith sodita saheeh ahaadeeth in norosti z hadiths v islamskem določanju prava.
Če je nekdanji pomeni izgubo prava, čeprav je njena pravna podlaga hadeeth se drugi vpliv ne nosite avtentične hadiths in se ne ravna po njem, in celo zamenja svoj položaj z argumenti, ki niso upravičeni v Shari'ah.
Medtem ko je nepoznavanje islamskega prava pri določanju qiyas je generacija pravnikov, ki dajo opredeliti Khalaf qiyas v zadevah verskega čaščenja in ga opredeljujejo, kaj je ne vsebuje hadith in dobrodelnosti, vendar mnogi potrebujejo za opravljanje tega dela in nihče ga ustaviti.

Med herezije in herezije Ahlu
Vsaka raziskava je razumeti preteklost, mora vedeti, jasno razliko med našimi besedami o novi problem, in sicer "To je herezija", in naša zakonodaja na perlakunya, da je "Ahlu herezija"! Ker zakon v novi ljubezni, ki je bil heretik, pravo se uporablja v skladu z znanstvenimi načeli in določbami znanosti o usul, ki izhajajo iz študij in uporabo prava na jasen in očiten.
So heretiki so tako lahko on mujtahid, kot že omenjeno. Potem ijtihad, kot da nihče ne more trditi, da je krivec kot herezije. In morda heretiki, ki jim je odvzeta mu je neumna-as-nevednosti ahlu kapo kot herezija, ampak je grešil melalaikannya iščejo znanje, razen če oporok Alah. Morda obstajajo tudi ovire, ki preprečujejo ljudem, ki postanejo žrtve kot herezija herezije ahlu.

Ahlul Bid'ah način trditvijo
Vsak (skupina), ki odstopajo od Sunnah, vendar je pridigal za izvajanje Sunnah, mora biti takalluf (sila jaz) išče argumente, ki opravičujejo svoja dejanja (odklon) jih.

 
Ker, če tega ne storite, (njihova dejanja), razveljavilo je Sunna sam zanikal obtožbe. Vsak storilec herezija med muslimani je trdil, da je privrženec na Sunnah, za razliko od drugih firqah firqah-menyelisihinya samo še nista dosegla stopnjo razumevanja Sunnah kot celote.

 
To je verjetno zato, ker to ni njihovo razumevanje arabske besede in ne razumejo namenov, ki jih vsebuje Sunna. Ali pa, morda tudi zato, ker je njihovo razumevanje v smislu znanja načel usul.


Obvezna Know herezije in opozoril
Monoteizem ni znano, razen da ostanejo proč od svojega nasprotnika, ki je izogniti in vere, ne bodo realizirani keculi ostati od svojega nasprotnika, ki je Kufr, nato pa resnica ne bo mogoče dobiti le z opazovanjem napako. In to je popolnoma enako kot "Sunnah".Potem razumevanje Sunnah ne bo jasna in znaki ne bodo razložiti, razen s poznavanjem nasprotnika pravi, je "krivoverstvo". In res je bilo tako potrebno po preroku sallallaahu To alaihi wa sallam v svojem rekel. "
Resnično najboljši govora je knjiga Alaha (Kur'an) in najboljši vodenja je vodenje preroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa sallam, in tako slabo, kot v najslabšem primeru je, da nove stvari, in vsak nov je novost in vsak herezija v Fire "

Kdo Razlikovanje Oblike herezije?
Vedite, da je pomen jezika je: "Tako ali pot". In nobenega dvoma, da tisti, ki sledijo način življenja in način na preroka sallallaahu To alaihi wa sallam in njegovi tovariši so skupina Ahlus Sunnah. V teh dneh ni zgodilo herezije.

 
Dejansko različne stvari novih in druge oblike inovacij, je po času preroka sallallaahu To alaihi wa sallam in njegovih spremljevalcev.
Na tej podlagi ni vsak, ki bere, slišali predavanje ali proučiti vprašanje nekaterih knjig lahko povem razliko med herezije in heretikom ni preprost in enostaven.
Ampak za ljudi, ki želijo razlikovati med herezije in heretikom, ne razumem dve stvari. Najprej: vedeti sirah Messenger of alaihi Allaah To wa sallam-Sunnah in Sunnah. Drugič: Spoznajte osnove znanstvenega herezije.

Je Tasbeh Bid'ah?

Zato je z desno roko za štetje števila kroglice bolj mainstream kot z levo roko, to je izvedba sledijo Sunnah in je dal prednost na desni strani. € ~ Prophet sallallaahu alaihi wa sallam zelo vesel, dajanje te pravice v nosil sandale, in sproži ukrepanje v čiščenju kot tudi drugih stvari. Tako je hvalnica z tasbeh ne šteje herezija v veri, ker je prepovedano inovacije inovacije v verskih zadevah, medtem ko je himna le z uporabo tasbeh posredniki za izračun natančnega števila.
Torej le posrednik, ki marjuh. Vendar pa se glavne štetje kroglice številke z uporabo prstov.

Pripravite pravno Hrana septembra sedemindvajsetih od Rajab in Sha'ban in Dan Ashura Nisyfu
27. mesec nocojšnja Ramadhan kot mnogi mislili, noč, v kateri je prerok sallallaahu alayhi wa sallam v mi'rajkan z Bogom.
 
Vse to je zgodovinsko neutemeljena. Vsak, ki ni utemeljen laž in vse temeljijo na baatil je laž. Čeprav so takšni dogodki v noči na sedemindvajsetih, tako da še vedno ne sme biti za nas, da bi bilo praznovanje ali oblika čaščenja, saj ni bil nikoli ustanovljen s preroka sallallaahu alayhi wa sallam in njegovi tovariši, vendar so ljudje, ki najbolj všeč, da sledijo Sunnah in izvajati syari'atnya.Kako verjetno je dovoljeno, da lahko ugotovimo, kar nikoli ni bil tam v času preroka sallallaahu alayhi wa sallam in spremljevalcev v času?
Rojstni dan Praznovanje [Rojstni dan Prerokovega] na preroka
V zvezi z Shari'ah, praznovanje ni bilo tam sprva. Če se vključuje Shari'ah Boga, ki jo imajo preroka sallallaahu To alaihi wa sallam je to storil in je povedal svoje ljudstvo, in če je to storil in ga dostaviti, bo zagotovo to vzdržuje Shari'ah, ker je Allah Subhanahu wa Ta'ala dejal.

 
"Zagotovo bomo izgubili, ki Koran, in bomo zagotovo ga varovati."Ker ni tako, potem je znano, da proslava ni bila religija Alaha, in če ne iz vere v Alaha, potem ne smemo častiti s Allah Subhanahu wa Ta'ala in sestaviti bližje k njemu z njim.
Razmerje Bid'ah in koristi mursalah
Herezije imajo posebne lastnosti, ki je nekaj, kar je namenjeno od začetka do krivca. So-ponavadi-taqarrub k Bogu, ki jih trenira herezije in ne obrnejo stran od nje. Zelo oddaljena možnost za inovacije, strokovnjak za odpravo dejanj, saj menijo, da je heretično za zmago nad vse, ki mu nasprotujejo.
Medtem ko mashlahat musrshalah ni Namen prvi in ​​jeseni v okviru podpornih objektov (wasa'il), ker je to dejansko je mashlahat murshalah predpisan kot sredstvo za podporo pri uresničevanju ciljev obstoječih šeriatskim Šarije.
Kot dokaz tega lahko mashlahat murshalah pade, ko se soočajo z mafsadah (poškodba), ki je večja.

Razlike med strani herezije s primežem
Razlike med strani herezije s primežem, kot so: osnovne prepovedi nemoralnih običajno posebnih argumentov, tako besedilo razodetje (Kur'an, Sunnah) ali ijma "ali qiyas. V nasprotju z herezije, ki je osnova za njeno prepoved, argumenti so ponavadi pogosti in besede preroka, kot tudi pokritosti maqaashidusysyarii'ah To Kullu bid'atin dhalaalah "(vsak herezija je krivoverstvo).

 
Herezije tekmo disyari'atkan stvari, ker temelji in krivoverstvo posledica vere. Za razliko od nemoralno, v nasprotju s tem, kar je predpisano, ker je to nemoralno, je preko vere, ne pa mu dodeljene, razen če je bil grešni storiti, da bi prišli blizu Boga, potem terkumpullah v tovrstnih nemoralnosti, podpredsednik in herezija v času enako.
Razmerje med herezije primežu
Podobnost Bid'ah Z grešnikov: Oba sta enako prepovedano, kaznivo, v Shari'ah in krivec dobil greh. Nato vnesite v resničnem heretične nepokorščine [glej Al-Itisham 2/60]. S tem pregledom, vsak herezija je nemoralno, vendar ne vsak nemoralno je herezija.Oba terasasto tingkart, ni eden od stopnje, ker je v skladu s soglasjem znanstvenikov, smo grešniki razdeljena razvad, ki jih lahko dajo na storilci neverniki, in nemorala, da so kaba'ir (veliki grehi) in shagha'ir (manjše grehe) [glej Al-Jawaabul Kaafi 145-150], kot tudi herezija razdeljena na več ravneh.

Herezija, herezija mošeja In Ghuluw
Dejansko dal sliko na grob preroka sallallaahu To alaihi wa sallam v mošejo ali za posnemanje, je herezija in nepravično.

 
Obiščite in stojijo pred njo, je heretik in drugih munkar, ker je vodilni mož za uporabo ghuluw (presežek) proti pravičnih ljudi in naprej v poveličevanje prerokov in apostolov, kot je na preroka sallallaahu To alaihi wa sallam prepovedal razkošje v delovanje vere, je dejal.

 
"Izogibaj se z vami ghuluw (pretirane) v (tek) vere, ker je uničil ljudi, preden so zaradi svoje prekomerne v lebihannya (tek) vere.".Razen, da je bilo to dejanje ni razvidno iz prijatelji niti generacije po njih najboljši v stoletjih to ljudje, ko so živeli v različnih državah in stran od Medino Al-Munawwarah

Zakon o verski Sufi obisku resno in predano žrtvovanje Učitelji
To kemungkaran in veliko zlo, saj bo na pokopališče je verski obisk kemungkaran, prerok sallallaahu To alaihi wa sallam je rekel: "Ne trudim pot, razen v treh mošej, Masjidku to (na Prerokov džamija), Grand Mosque in mošeja Aqsa."

 
Konec koncev, bližje oseb v grobovih z nadzar, požrtvovalnosti, blagoslovi na, molitvi in ​​prosite pomoč od njih, vse to je izogniti, da Alaha.

 
Muslimani ne bi smeli moliti, da prebivalci na pokopališču, čeprav so prebivalci grobu plemenita kot apostoli ne bi smeli prositi za pomoč, ki jim, saj ne prosi za pomoč v idolov, drevesa in zvezde.Igra jedi in bobni, ki jih nameravajo pripraviti bližje Allah Subhanahu wa Ta'ala, to predstavlja neupravičeno herezije.

Praznovanje pravni rojstvo preroka v mošeji
Muslimani ne bi smeli imeti za praznovanje rojstva preroka na noč 12 Rabi Al Awwal ali drugo noč, in morda ne bo dobro organizirano praznovanje njegovega rojstva kot žago, za rojstnodnevno praznovanje, tudi novosti v vero, zato, ker je preroka sallallaahu To alaihi wa sallam nikoli praznoval svoj rojstni dan v času svojega življenja, a je kdo uči vero in set-Shari'ah Shari'ah svojega Gospoda, mu tudi nikoli ne odredi, Khulafa'ur caliphs in spremljevalci in tabi'in ni nikoli storil.
 
Torej s tem v mislih, da je praznovanje inovacij, medtem ko preroka sallallaahu To alaihi wa sallam je rekel: "Kdor naredi nekaj novega v naše zadeve (v islamu), ki niso (navodila) k njemu, zato je izdelan

Razmerje med Bid'ah Z Sunnah

M pogoji smislu jezika lughawi Sunnah pomeni tudi inovativnost, saj Sunnah dobesedno pomeni ATH-tariqa (pot), pa naj bo to dobro ali slabo. Zato je vsaka oseba, ki je začela stvar, ki v končni fazi, ki ga veliko ljudi po tem, potem se imenuje sunna. [Glej Al-Al-Munir Mishbah 292].
Torej sunnah in inovacije v istem smislu lughawi adalam. Med primeri uporabe Sunnah v smislu lughawi lafazh so besede iz preroka sallallaahu To alaihi wa sallam.
"Kdor je na primer islama z dober primer, potem bo dobil nagrado (kot je) nagrajuje tiste, ki jo vaditi po njej, ne da bi zmanjševanju njihove nagrade na vseh. In kdor daje slab zgled, potem mora nositi svoj greh in grehe, ki ga vaditi po njem, ne glede na vsaj njihovih grehov "

Razmerje med Ibtida "Z Ihdaats
Ibtida "in Ihdats v jezikih, ki imajo skupen izvor smislu, da prinaša nekaj novega, ki ni obstajala prej. Kar smislu syar'i, nato 4 hadith je pred pokazale, da je herezija po Shari'ah ima dva imena, "krivoverca in muhdatsat".To je samo, da je beseda herezija pogosto uporabljajo in razkrivajo v zadeve (nekaj), ki diada invent in kaznivo, v kateri koli vere.Pogosto izražene z besedami muhdatsat diada izmisliti kaj bolj kaznivo, in sicer v zadevah vere ali drugega.Zato lahko vemo, da ihdats pogostejše in bolj razširjene kot ibtida ", ker beseda zajema vse, kar ihdats diada izumiti in neustrezna, tako v zadevah glede na vero ali drugih, potem vsa dejanja greha in grešnikov v HD ihdats.

Pomen Bid'ah V primerjavi Lughawi In Syar'i
Opredelitev herezije v očeh jezik (lughah) so bolj pogosti kot smislu syar'inya. Med dvema pomen imajo splošnosti in specifičnost je absolutna, ker vsak herezije v opredelitev herezije syar'iyyah lughawiyyah, ne pa obratno, za gotovo za nekaj, kot izuma ali inovacije bitja lughawiyyah okoliščine so, da niso vključeni v materialu razumevanje inovacij v Shari'ah [glej Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
Če je dejal, da je absolutno herezija, potem je herezija je mišljeno z hadith "Vsaka novost je zgrešena", in inovacije lughawiyyah ni vključena, zato pravzaprav herezija pripisati dlalalah syar'iyyah(lažno) in mardudah (zavrnjen).
Razumevanje Bid'ah Po Shari'ah

Hadeeth od Jabir bin Abdullah, Prerok miru in blagoslova strank Alaihi Wasallam je dejal v khuthbahnya: Resnično najboljši knjigi Božje besede je najlepši in vodenje je vodenje Mohameda in najbolj grda stvar je nekaj, kar diada izumil (v religiji) in vsako diada izumil (v veri), je novost in vsak novost je herezija in odpadništvo setap je (če je) v peklu. ".

 
In če je bilo jasno, tako s temi hadith in da je al-bid'ah mubdatsah (diada izmisliti kaj na vero), potem je zahteva (nas), naj preuči pomen ibda "(kovačnice v religiji) v Sunnah .

V jezikovnih Triangle Bid'ah Razumevanje

Pomeni nekaj, kar je ustvarjeno (obstaja) brez predhodnega primer.To pomeni, kot Božjo besedo. "Reci:" Jaz nisem prvi apostol med apostoli ". To pomeni, je tudi v besedah ​​anhu Umar ". "V najboljšem primeru herezija".
Prav tako, z drugimi besedami imamov kot Imam Shafi'i, "Bid'ah je dvojen, tako krivoverstvo in heretiki, ki so more očitati ničesar, če je primerno Sunnah, potem je dobro, če pa ravno nasprotno, torej, da je sramotno ". Ibn Rajab je rekel: »Ker vsebuje po besedah ​​Salaf se šteje bodisi del herezija je krivoverstvo v smislu jezika. Ne heretik v smislu Shari'ah.
Nekaj ​​primerov Bid'ah Danes: Worship In taqarrub Za Allah Subhanahu Wa Ta'ala
Herezija, herezija povezana častili, v tem trenutku veliko. V bistvu je tauqif storitev (omejeno na prisotnosti in odsotnosti argument), zato ni nekaj, kar je predpisana v smislu čaščenja samo na podlagi.
Nekaj, kar ni kategoriziran kot heretične argumentov, ki temeljijo na besedah ​​preroka sallallaahu To alaihi wa sallam. "Tisti, ki ne izvajajo svoje naloge, ki mu je zavrnil". Veliko dejanja čaščenja, ki se je izvajalo v tem trenutku, je nešteto, med njimi; strdi namen v molitvi. Na primer, z branjem na glas. "Nameravam moliti tako in tako, ker Allah Ta'ala".
Nekateri primeri Bid'ah Danes: Praznovanje rojstva preroka sovpada z Moon Rabiul Awwal
Sodobna krivoverci herezija, veliko različnih vrst, s časom, ki vsaj znanosti, število klicatelja se (pridigarji) povabita, da herezije in odklonskost ter izbruh tasyabuh (posnemanje), ki verjamem, bodisi v carinske zadeve, kot tudi njihovi verski obredi.To kaže na resnico (dejstva) Pogodbe preroka sallallaahu To alaihi wa sallam. "Kaj boste slediti poti pred vami", na primer, je: Praznovanje rojstvo preroka sallallaahu To alaihi wa sallam je herezija, saj je praznovanje nima podlage v knjigo in Sunnah, ki Salaf Salih tudi v dejanjih in v zaporednih generacij prejšnje izbire.Praznovanje rojstnega dne v preroka sallallaahu To alaihi wa sallam se pojavi kmalu po četrtem stoletju AH.
Odnos do storilci Manhaj za Ahlus Sunnah in Bid'ah zavrača Igralci V Bid'ah
Manhaj jim v tem primeru temelji na knjigi in Sunnah. Manhaj stabilno in ni v sporu, v katerem so prvič pokazali dvom, dvom o krivovercev, nato pa ga zavrne (enega po enega).

 
In na podlagi knjige in Sunnah, izražajo obveznosti držijo naukov v Šarije in obveznost, da zapustijo široko paleto novosti in stvari, ki so na zalogi. Ahlus Sunnah znanstveniki so izdali veliko dela na tem področju.In v knjigah Aqeedah, tudi ovrgli krivovercev v zvezi z vero in pravniki. Dejansko so nekatere napisana dela posebej za njih.
Ozadje Pojav Bid'ah

Preroka sallallaahu To alaihi wa sallam ga je pojasnil v hadith pripovedne ga Ibn tovariši Mas'ud v Allaah To anhu, je dejal: Glasnik Allah sallallaahu To alaihi wa sallam, da bi linijo za nas, potem pa dejal: "To je način za Alaha", nato pa je da so črte na svoji desni in njegovo levo, nato pa dejal: "In to je nek način nad vsako ulico je satan, ki vedno vabi (moški) na cesto".Kdor obrne Iz knjige in Sunnah, bo vedno hit ulicah napačne in heretično. Tako je ozadje, ki je privedla do pojava inovacije inovacije, v povzetku glasi: poznajo zakonodaje Ad-Deen, po strasti.

Opredelitev herezija herezije in različne vrste pripravi zakonodaje s statutom
Dejanje krive vere v carinskih (navade), kot so nova odkritja na področju znanosti in tehnologije (vključuje tudi nove razodetja znanosti z različnih stranskih vrst). To je dovoljeno (dovoljeno), ker je izvor vse carinske (navade) so dovoljene.
 
Dejanje krive vere v Ad-Deen (Islam) je haraam, saj je v Deen je tauqifi (ne more spremeniti, spremembe); na preroka sallallaahu To alaihi wa sallam je dejal: "To pomeni: Tisti, ki imajo novo stvar (nenove), v naše zadeve ni takih zadevah, potem je zakon zavrnjen (ni sprejeta). " In v drugi pripovedi pravi: "To pomeni: Vsaka oseba, ki stori dejanje, ki ne temelji na nobenem od našega poslovanja, potem se zavrne njegova tožba.

Merila Bid'ah
Razumevanje inovacij v točki syar'i je, da častijo Allaha z nečim, kar ni disyari'atkan Bog. Lahko bi tudi rekli, da so inovacije na častijo Allaha z nečim, ki ni prikazana po preroku sallallaahu To alaihi wa sallam niti štirih caliphs.Sklenila prvo definicijo besede Allah Subhanahu wa Ta'ala "Ali so ti imeli bogove poleg atkan Bog mensyari 'to svojo vero, ne sme Alaha". Medtem ko druga definicija sklepati po besedah ​​preroka sallallaahu To alaihi wa sallam. "Naj imate hitro do sunnah sunnahku in Khilafat ur Rashidun, ki prejemajo navodila. Gigitlah-sunnah sunnah je z modrostjo, in vam ostati od zadev, ki diada novi izumi"

Bid'ah je edina učinkovita na področju bogoslužja, narava Bid'ah
Inovacije, kot je navedeno po preroku sallallaahu To alaihi wa sallam. "Naj si ostati od zadev, ki diada novi izumi, kot vsak nov primer (v veri), je ponudbo" ah, kakršne koli ponudbe To je ah sprevržen in vsak sprevržen, da (če) v pekel ".
Tako je vse herezije, tako začetek in stalno, krivec je kriv, ker kot piše v hadeeth preroka, "(ko) v pekel" Mislim, da je bila napaka vzrok za diadzab v peklu. Ker je Rasulullan opozoril svoje ljudstvo proti herezije, potem je razumljivo, da je to res škodljiva, ker je prerok imenovali globalno in ni posebej naveden, pa po besedah ​​je rekel: »Vsaka novost je zgrešena."
vir: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar