Selasa, 12 Juni 2012

Rákérdez Bershalawat a Próféta sallallaahu "alaihi wa Sallam. "Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat a próféta. Ó ti, akik azt hiszik, bershalawatlah, hogy tiszteld a prófétát és köszönjön neki. "[Al-Ahzaab: 56]

Rákérdez Bershalawat a Próféta sallallaahu "alaihi wa Sallam. "Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat a próféta. Ó ti, akik azt hiszik, bershalawatlah, hogy tiszteld a prófétát és köszönjön neki. "[Al-Ahzaab: 56]


Által Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas


Jogai közé a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala disyari'atkan fölött emberek azt mondják nekik, hogy imádsággal és üdvözletet neki. Allah wa Subhanahu Ta'ala és az ő angyalai is ő bershalawat sallallaahu "alaihi wa sallam, és Allah wa Subhanahu Ta'ala megparancsolta szolgáinak, hogy imádsággal és taslim mondani neki. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما
"Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat a próféta. Ó ti, akik azt hiszik, bershalawatlah, hogy tiszteld a prófétát és köszönjön neki. "[Al-Ahzaab: 56]
Úgy tűnik, hogy az értelmét Isten áldását a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam dicsérete Istenének rajta jelenlétében angyalait, angyalok jelentette imádkoznak áldást rá, és áldást népét jelenti kérelmet bocsánatot az ő sallallaahu" alaihi wa sallam.
A fenti versben Allah említette a helyzetét szolgája és prófétája Mohamed sallallaahu "alaihi wa sallam a legmagasabb helyen, hogy dicsérte előtt az Angyal a legközelebbi, és az angyalok is, imádkozzanak érte, akkor Allah elrendelte, hogy minden lakosok ilyen jellegű imát mondani és üdvözlőlapok rajta, így egyesül a dicséretet az ő legnagyobb természeti A legalacsonyabb természetes (föld).
Ami a jelentése: "Köszönj neki" a neki sallallaahu "alaihi wa sallam tisztelgés a tisztelet az iszlám hitre. És ha Mohamed próféta bershalawat hagyja valaki össze vele kapcsolatban. Mert ne megakadályozására az egyik közülük. Például ezt mondja: "Shallallaahu" alaih (remélhetőleg adományozta áldást rá) "vagy egyszerűen azt mondják:" 'alaihis Salaam (május ráruházott üdvösséget). "Azért, mert Isten megparancsolta nekik mondani.
Ahhoz, hogy áldást mondani a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam parancsolt a Shari'ah olykor figyelmen kívül hagyják, vagy kötelező, vagy sunnah muakkadah. A könyvben Jalaa'ul Afhaam, Ibn al-Qayyim említések 41 rahimahullah idő (hely). Ő rahimahullah kezdődik a legfontosabb dolog az ima végén tasyahhud. Abban az időben a tudósok egyetértenek abban, hogy a disyari'atkannya bershalawat a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, de nem értenek egyet a törvény kötelező. Között megemlítette, máskor a végén Qunut, majd amikor a prédikáció, a prédikáció pénteken, a lakoma és istisqa ", majd azt követően üzenetrögzítő muadzdzin, amikor imádkozott, amikor ki-és a mecset, valamint a neve sallallaahu "alaihi wa sallam.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tanított a muzulmánok a szertartás mondja áldását. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam javasolta, hogy növeljék az olvasási áldást rá pénteken.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
أكثروا الصلاة علي يوم الجمعة وليلة الجمعة, فمن صلى علي صلاة صلى الله عليه عشرا.
"Bővítse leolvasás és áldást rám péntek este, aki azt mondta nekem egyszer Allah bershalawat bershalawat neki tízszer." [2]
Ekkor Ibn al-Qayyim rahimahullah néhányat említsünk az előnyök kiejteni áldást a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, amikor azt mondja, vannak 40 előnyeit. Között az előnyök:
A. Shalawat egyfajta engedelmeskednek Isten parancsolatainak. 2. Get 10 alkalommal Isten áldását azokra, akik bershalawat egyszer az ő sallallaahu "alaihi wa sallam. 3. Várható, ha a megadását az ima előzi shalawat. 4. Shalawat azért van, mert egyre syafa'at a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, mikor ejti ki áldást, ha egyidejűleg kérheti, hogy Istent, hogy adjon Wasilah (magas pozícióban), hogy ő sallallaahu" alaihi wa sallam az ítélet napján. 5. Shalawat azért van, mert diampuninya bűneit. 6. Áldás az az oka, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta az embereknek, akik azt mondják imák és üdvözletet neki. [3]
De nem szabad egy időpontot és egy bizonyos módon, és méltatta az ő bershalawat sallallaahu "alaihi wa sallam kivételével a szakáll autentikus Al-Korán és Sunnah. A tudósok Ahlus Sunnah már széles körben számoltak-lafazh lafazh áldást hiteles, ahogy azt a próféta tanította sallallaahu "alaihi wa sallam elmondta társainak a Allaah anhum.
Ezek közül néhány:
اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد.
"Ó, Allah, Mohamed támogatás áldás és a család Mohamed, mint adtál kegyelmet, hogy Ábrahám és a család Ibrahim. Te fenséges Mahaterpuji újra. Ó, Allah, Mohamed támogatás áldás és a család Mohamed, mint adtál áldásokat Ábrahám és a család Ibrahim. Mahaterpuji Te, Legnagyobb dicsőséges ". [4]
Május az imákat, és üdvözletét is mindig Isten ajándékozta meg e nemes próféta is az ő családja, társai, és azok, akik követik a lépteit, amíg az Ítélet Napján.
TILALMA GHULUW és túlzás PRAISE próféta sallallaahu "alaihi wa sallam
Ghuluw azaz túl. Azt mondta: "غلا يغلو غلوا", ha meghaladja a határértéket méretű. Azt mondta:
لا تغلوا في دينكم
"Ne lépje túl a határértékeket, a vallás." [An-Nisa ': 171]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
إياكم والغلو في الدين, فإنما أهلك من كان قبلكم الغلو في الدين.
"Tartsa meg magatokat a ghuluw (túlzott) a vallásban, mert az igazi ez a hozzáállása ghuluw lerombolták a nép előtt". [5]
Ennek egyik oka, hogy az, hogy egy személy ghuluw Kufr a vallásos magatartás, hogy az a személy tekinthető igaznak vagy gyám, vagy ghuluw a sírok a szentek, amíg fel, és imádkoznak hozzá, de ez kibújik Akbar.
Míg ithra "azt jelenti, túl a (túlzott) a dicséret és hazudtak róla. És mit jelent a jobb ghuluw próféta sallallaahu "alaihi wa sallam túl hízelgő, így emelés fölé rangot, mint egy szolga, és apostol (hírvivő) Isten tulajdonít neki az ingatlanok Ilahiyyah. Volt egy ilyen könyörgött, és könyörgött, hogy segítsen neki, tawassul általa, vagy az ő tawassul állapot és becsülethez, esküsznek rá, mint egyfajta "ubudiyyah más, mint Allaah, ez a cselekedet is kibújik.
És a ithra "jobb a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam eltúlzott a dicséret, bár ő megtiltotta nekik az ő szavai:
لا تطروني كما أطرت النصارى ابن مريم, فإنما أنا عبده, فقولوا عبد الله ورسوله.
"Nem szabad túlzásokba a dicséret, hiszen a keresztény nép már eltúlzott dicséretet" Isa fia Maryam. Én csak az ő szolgája, a szó értelme,'' wa Rasuuluhu Abdullaah (slave Allah és az Ő Messenger) ". [6]
Más szóval, mit bók hazugság, és nem túlzás a dicséret. Olyan ez, megtörtént a keresztények ellen "Isa Alaihissallam, ezért úgy vélik, hogy olyan tulajdonságokkal Ilahiyyah. Ezért én, mint sifatilah Uram ad nekem jellegét, azt mondják: "Allah szolgája és az Ő Messenger (küldöttek), hogy neki". [7]
"Abdullah bin al-Syikhkhir Allaah anhu mondta:" Amikor bementem egy küldöttsége Banu "Amir, hogy megfeleljen a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, azt mondtuk neki: "Te vagy a Sayyid (uralkodó) us!" Spontán Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam válasz:
السيد الله تبارك وتعالى.
"Sayyid (a hatóságok) vagyunk Allah SWT Tabaaraka wa!"
Aztán így szólt: "És te vagy a végső és legfőbb jóság." És azonnal ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
قولوا بقولكم أو بعض قولكم ولا يستجرينكم الشيطان.
"Mondd, mi szerint a hétköznapi (fair) azt mondja, vagy mint az egyes szavak, és nem lehet húzni, a Sátán is üldözőbe téged." [8]
Anas bin Malik Allaah anhu mondta: "Néhány ember azt mondta neki:" Ó Allah Küldötte, ó férfiak a legjobb köztünk és a fiú az egyik legjobb köztünk! Ó, mi Sayyid Sayyid és a fiad! "És azonnal a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
يا أيها الناس قولوا بقولكم ولا يستهوينكم الشيطان, أنا محمد, عبد الله ورسوله, ما أحب أن ترفعوني فوق منزلتي التي أنزلني الله عز وجل.
"Ó, emberek, mondjuk a szokásos (normál) beszélsz! Ne elcsábította Sátán üldöz, voltam (nem több) a Mohamed, Allah szolgája és az Ő Messenger. Nem szeretem, ha felkapott (laposabb) my felett (túl) a pozíció, amit Isten adott nekem. "[9]
Ő sallallaahu "alaihi wa sallam utálom, amikor az emberek dicsérni a különböző kifejezéseket, mint például:" Te sayyidku, te vagy az egyik legjobb közülünk, akkor az egyik legfontosabb a számunkra, akkor az egyik legnemesebb köztünk . ", holott ő teremtménye a legfontosabb és leginkább tisztelt teljesen. Ennek ellenére ő megtiltotta nekik, hogy távol tartsa őket a hozzáállása a túlzott és szertelen az ő jobb laposabb sallallaahu "alaihi wa sallam is fenntartani a monoteizmus tisztaságát. Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam jogosult rá, hogy vezesse őket a két tulajdonság a szolgája a legmagasabb fokozatot, amelyben nincs semmi baj, és ghuluw" aqeedah. Két olyan tulajdonságok, amelyek "Abdullaah wa Rasuuluh (szolgája és Allah Küldötte).
Ő sallallaahu "alaihi wa sallam nem tetszett, amit a magasztos, mint Allah wa Subhanahu Ta'ala és Allah adta ridhai. De sokan, akik megszegik a tilalmat a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, így imádkoznak hozzá, kérve, hogy segítsen neki, de megesküdött, az ő nevét, és megkérdezte tőle valamit, ami nem kell, kivéve Istennek. Olyan volt, mint ők, amikor a születésnapot, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, vagy a kasidah anasyid, ahol nem tesznek különbséget a jogait Allah wa Subhanahu Ta'ala a megfelelő Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam.
Al-'Allama Ibn al-Qayyim Jauziyyah kasidah nuniyyah rahimahullah az ő mondván:
لله حق لا يكون لغيره ولعبده حق هما حقان لا تجعلوا الحقين حقا واحدا من غير تمييز ولا فرقان
"Isten jog nem rendelkezett mellett ő mert a szolga ott volt, és ez két különböző jogokat. Van, hogy azt egy két jog az jog, elkülönítés nélkül különbségtétel nélkül. "[10]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M]


Hogyan Match Shalawat A Sunnah, és lehet Shalawat párosul Tambourine?

Kérdés. Ana akart kérni egy zavaró probléma amaliyah a kérdés az áldást a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.
A. Sok féle áldást ez? 2. Hogyan lehet gyakorolni az áldást a jog alapján Sunnah Allah? Akár egyénileg történik, vagy gyülekezet, hangosan vagy sirr (lassú)? 3. Május míg kíséri tambura (hangszer)?
[Abdullah S.Aga. Virág City, West Java]
Válasz. Alhamdulillah megválaszolása előtt a kérdést Abdullah S.Aga szeretnénk közvetíteni, hogy a tetteit dicsőítő fogadja el Istent, ha az megfelel a követelményeknek kézhezvételét istentisztelet. Worship ami történik az emberek, akik azt hiszik, őszintén és összhangban Sunnah (tanítástól) Mohamed Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.
De ebben a korban, hány ember nem foglalkozik a fenti követelményeknek. Tehát a kérdés, amit kérek, egy lépés a Sunnah a Messenger Allaah az aggodalomra "alaihi wa sallam. Május Allah wa Subhanahu Ta'ala taufiq mindig ad nekünk az egyenes út.
Szerettem volna megemlíteni, bahwasannya áldást a Próféta egy jó formában istentisztelet. De annyi eltérések és innovációk tett sok áldást a próféta szól. Íme a válasz a kérdésedre.
A. Áldás a próféta sokféle. De globálisan osztható ketté.
egy. Áldás a Disyari'atkan. Nevezetesen shalawat tanított a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta társainak. Áldás az ebben a formában több féle. Sheikh Al Albani rahimahullah az ima próféta könyvét említi Shifat 7 áldást alakja hadiths a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Pap bin Abdul Hakim Amr bin Abdat Hafizhahullah könyvében, Természetvédelmi és Shalawat Üdvözlettel, így nyolc jellege áldást a próféta történetében.
Között az áldást az űrlap által tanított a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam van:
اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد اللهم بارك (في رواية: و بارك) على محمد وعلى آل محمد كما باركت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد
(Allahumma shalli 'ala Muhammad wa' ala ali Mohamed kamaa shallaita "ALA Ibrahim wa" ALA Ibrahim aali, innaKa Hamidum Majid. Allahumma vonalak (egy történet, wa vonalak nélkül, cor) 'ala Muhammad wa' ala ali Muhammad, KAMA barakta "ALA Ibrahim wa 'ala ali Ibrahim, innaKa Hamiidum Majid).
Igen, Isten. Grant (azaz kiegészítő) shalawat (hízelgés), hogy Mohamed és családja Mohamed, mint adtál áldást Ábrahám és a család Ibrahim, bizony Mindannyian Dicséretes (több) Supreme Majesty. Igen, Isten. Adja meg az ajándékot (extra jó), hogy Mohamed és családja Mohamed, mint adtál áldásokat Ábrahám és a család Ibrahim, bizony Mindannyian Dicséretes (több) Supreme Majesty. [Bukhari, muszlim, és mások. Lásd Shifat Ima a próféta, p. 165-166, a munka az al-Albani, Maktabah Al Ma'arif].
És többek között a disyari'atkan shalawat, a szokásos áldást mondott és írt Salafush Salih.
Sheikh Hamd bin Abdul Al Muhshin "Abbad Hafizhahullah mondta:" Salafush Salih, beleértve a hadíszt szakértők arra használták, hogy hívja imákat és üdvözletét a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, ha hívják (név), ő, két kompakt formában, nevezetesen:
صلي الله عليه و سلم (béke és áldás "alaihi wa sallam) és
عليه الصلاة والسلام (alaihish shalaatu Salaam volt).
Alhamdulillah, e két formája megfelel a hadíszt könyveket. Ők is írt végrendelet műveikben megtartani tökéletes alakját. Amelyek egyesítik az imák és üdvözletét kérésére próféta sallallaahu "alaihi wa sallam." [FADH-buja Salah "Alan próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, p. 15, a munkáját Shaykh bin Abdul Muhshin Hamd al-'Abbad]
b. Mit ne Shalawat Disyari'atkan. Hogy áldást eljön az hadiths Da'eef (gyenge), így Da'eef, maudhu "(hamis), vagy ennek nincs alapja. Hasonlóképpen shalawat kitalált (általában a szakértői Bid'ah), és akkor töltse fel a neve az áldást e vagy áldás rajta. Áldás ezen a hrsz, akár több száz. Például sok a könyv shalawat Dalailul Khairat Wa Anwar Fi Syawariqul Dzikrish Salah "Ala Nabiyil Mukhtar, munkája Al Jazuli (†. 854H). Ezek közül az innovációk shalawat shalawat Basyisyiyah, shalawat Nariyah, Fatih shalawat, és mások. Beleértve a baleset, amely tartalmaz néhány újítást shalawat kibújik. [1]
2. Áldás a megfelelő módja annak, hogy gyakoroljuk szerint Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a következő:
egy. Shalawat, akik olvassák az áldást disyari'atkan, mert shalawat beleértve dhikr, beleértve az istentisztelet és emlékezés. Shalawat nem eretnekség, mivel az összes eretnekséget is eretnekség.
Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah lehet Allaah kegyelmezz mondta, "Dhikr-megemlékezés és ima, beleértve az imádság szertartások a legfontosabbak. Míg istentisztelet épül ittiba "(kövesse a Sunnah a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam). Senkinek nincs joga a sunnah a dhikr, dhikr és az ima-ima, amely nem Sunnah (a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam), majd, hogy ez egy szabályos szokás, és az emberek mindig elvégzésére. Az ilyen esetek között feltalálja egy új vallás, amely nem megengedett az Istenben. Szemben az ima, ami néha a személy imádkozik hozzá, és nem teszi azt sunnah (gyakorlat). "[Idézet Wal Ad'iyah Fiqhul Adzkar, 2/49, Abdur Razaq sejk Al Badr bin Abdul Muhshin].
b. Szorozzuk meg az olvasás shalawat bármely helyen és időben, mindenekelőtt a nap szombat, vagy amikor nevezte Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, és más helyeken említett saheeh ahaadeeth.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
من صلى علي واحدة صلى الله عليه عشرا
Aki kért áldást nekem egyszer, hogy Allah bershalawat tízszer. [Jelentette muszlim, nem. 408, Abu Hurayrah].
c. Nem adja meg az összeget, időt, helyet, vagy módon, ami által meghatározott Shari'ah. Mint például az időtől beradzan előtt, ülve két khathib péntek prédikációt, és mások.
d. Kész egyénileg, nem gyülekezet. Mert olvasni shalawat tartalmazza áhítat és imádat is, ezért kell követni a Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. És minden, amit tudunk, nincs érv, hogy indokolja bershalawat a gyülekezet. Mert, ha a gyülekezetben végzett volna, felolvassa, és ellentétes Isten megparancsolta dhikr Adab, lassan.
e. Szavazás sirr (lassú), nem nehéz. Mivel az olvasás, beleértve shalawat dhikr. Míg a dhikr Adab, vagyis halkan, ha nincs bizonyíték, hogy a show (kell) ejtik ki hangosan. Allah azt mondta:
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهر من القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين
És dzikirlah (emlékezzünk, hívja a neve), az Úr, a ti szívetekben az alázatos magad, és félelmet, és nem az ő hangja, reggel és este, és nem tartalmazzák az emberek, akik gondatlanul járt el. [Al A'raf: 205].
Ibn Katheer, esetleg Allaah kegyelmezz mondja: "Ezért Allah azt mondta: ودون الجهر من القول (és nem a hangja), így dhikr nem kedvezett a hangos kiáltása túl sokat. "[Tafseer Ibn Katheer].
Al Qurtubi rahimahullah mondta: "Ez azt mutatja, hogy felemelték a hangjukat a dhikr (is) tilos." [Al Tafsir Qurtubi, 7/355].
Muhammad Ahmad lawh mondta: "Az egyik tulajdonságait ima és áldás a disyari'atkan, ami nem nehéz, nem zavar másokat, vagy arra utalnak, hogy (Essence) foglalkoznak emberek dzikirnya dhikr (a helyén) található, hogy szükség érkezés felemelte a hangját ". [Taqdisul tipikus kőris-Fi Fikrish Shufi, 1/276, Mohamed Ahmad lawh].
Abu Musa Al-Ash'ari mondta.
لما غزا رسول الله صلى الله عليه وسلم خيبر أو قال لما توجه رسول الله صلى الله عليه وسلم أشرف الناس على واد فرفعوا أصواتهم بالتكبير الله أكبر الله أكبر لا إله إلا الله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم اربعوا على أنفسكم إنكم لا تدعون أصم ولا غائبا إنكم تدعون سميعا قريبا وهو معكم وأنا خلف دابة رسول الله صلى الله عليه وسلم فسمعني وأنا أقول لا حول ولا قوة إلا بالله فقال لي يا عبدالله بن قيس قلت لبيك يا رسول الله قال ألا أدلك على كلمة من كنز من كنوز الجنة قلت بلى يا رسول الله فداك أبي وأمي قال لا حول ولا قوة إلا بالله
Amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam harc vagy Khaibar, az emberek fel a völgyben, és felemelte hangját a Takbir: Allahu Akbar, Allahu Akbar, La ilaha Illa Allah. Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Pelanlah, akkor valójában nem keresi a siketek és hogy nem létezik. Bizonyára hívja a (Allah), az All-meghallgatás és az All-közeli, és Ő veletek (tudtával, fülét, éber, és a felügyelet, Pen.). "És én (Abu Musa) az állatok mögött próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. Hallotta, hogy mondjam: Laa LAA quwwata haula wa Illa billah. Aztán azt mondta nekem: "O" Abdullah bin Qais (Abu Musa). "Azt mondta:" Én szívesen idézést, ó Allah Küldötte ". Azt mondta," az én megmutatom, hogy egy mondatot, ami a ház asszonya az ég megtakarítások ? "Azt feleltem:" Persze, Ó Allah Küldötte. Apám és anyám a váltságdíjat. "Azt mondta," wa LAA Laa haula quwwata billah Illa. "[Bukhari, nem. 4.205, muszlim, nem. 2704].
3. Shalawat nem lehet olvasni, míg kíséri tambura (hangszer), mert ez tartalmazza az innováció. Ez az intézkedés hasonló a szokást sokan Shufi. Azt olvasni qasidah-qasida vagy sya'ir sya'ir-sung, és hiányzik a puncs botok, tambourines, vagy hasonlók. Ők hívták össze "vagy taghbiir.
Az alábbiak közül szavai Ahlus Sunnah tudósok, akik tagadják.
Imam ash-Shafi'i mondta: "Irakban, hagytam egy ún taghbiir. [2] (azaz) új esetek diada által kitalált Zanadiqah (zindiq emberek, deviáns), gátolják emberek a Koránt ". [3]
Imam Ahmad azt kérdezték taghbiir, azt válaszolta, "eretnekség". [Al Khallal történelem. Idézet a könyvből eszköz Tahrim Ath-Tharb, p. 163].
Thurthusi Imam Ath, kiemelkedő tudósok a város Qurthubah Malikiyah († 520 H), őt kérdezték egy embercsoport (azaz Shufi) valahol, akik olvassák a Koránt, majd egyikük énekelt sya'ir, akkor táncol és imbolyogva. Megütötték a dobot és a fuvolát. Vajon megengedhető, hogy vegyenek részt vagy sem? (Ismételt közülük), azt válaszolta, "az emberek Shufi hiábavalóság és elhibázott. Az iszlám csak a könyv Allah és az Ő Sunnah Messenger. A tánc és úgy tesznek, mintha mutatni szeretet (Isten), akkor az első kohók voltak elvtársak Samiri (idején Mózes). Ez az, amikor a szobor készült Samiri borjút tudott beszélni velük, aztán jönnek a tánc körül, és úgy tesznek, mintha mutatni szerelmet (az Isten). A tánc egy vallás a hitetlenek és a hívek a borjú. A testület a Messenger Allaah a "wa alaihi sallam és társainak nagy nyugalommal, mintha lefoglalták feje fölött a madarak. Tehát amennyiben az uralkodó, és megtiltják azok képviselői részt vesznek a mecsetek és a másik (a éneklés és a tánc, toll). És aki hisz Allahban és a Végső Napban, nem jogszerű, hogy ellátogatnak oda. Nem jogszerű, hogy segítsen nekik csinálni mocsok. Így ezt az utat a (Imam) Malik, kőris-Shafi'i, Abu Hanifa, Ahmad és mások közül a papok a muszlimok. "[Idézet a könyvből eszköz Tahrim Ath-Tharb, p. 168-169]
Imám Al-Háfiz Ibn Shalaah Ash, az író, a híres pap Muqaddimah "Ulumil Hadísz (†. 643 H), őt kérdeztük az embereket, akik igazolni éneklést tambourines és furulyák, a tánc és taps. És tekintem jogszerűnek és qurbah ügyben (Allah közelebb áll), sőt (mint mondja) végső istentisztelet. Aztán azt mondta: azért hazudott az Allah nevében Ta'ala. Ezzel a véleményével, azok kíséretében, akik a misztikus térhet el. Azt is menyelisihi ijma ". Aki menyelisihi ijma "(he) veszélyeztetettek Isten szava:
ومن يشاقق الرسول من بعد ماتبين له الهدى ويتبع غير سبيل المؤمنين نوله ماتولى ونصله جهنم وسآءت مصيرا
És azok, akik ellenzik a futár után a nyilvánvaló igazságot neki. és kövesd az utat, nem ez a módja a hívek, hagyjuk őt szabadon, hogy a hiba már elsajátította, és rakjuk bele Jahannam, és Jahannam a legrosszabb helyen újra. [A Nisa: 115] [4]
Shaykh Al-Islam Ibn Taymiyyah lehet Allaah kegyelmezz mondják ", és már tudni biztosan a vallás az iszlám, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam nem mensyari'atkan az igaz emberek és vallástudósok a saját népe úgy, hogy lógni, és hallgatni a verseket, énekelt a futófelület pat-kéz, vagy hit a fa (botra), vagy a tambura. Mivel ő nem teszi lehetővé az egyén számára nem követik őt, vagy nem követik, ami a könyvben és Al Hikmah (Sunnah). Nem engedte, sem a belső ügy, az ügy született, a laikus számára, vagy egy adott személy ". [5]
Így a magyarázat, akkor megszüntethetik zavart. Alhamdulillah Rabbil "alamin, washalatu wassalaamu 'ala Muhammad wa' ala wa ahlihi shahbihi ajma'in.
[Másolt a magazin kiadása As-Sunnah Alapítvány Megjelent 12/Tahun VII/1420H/1999M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 tel. 08121533647, 08157579296]

Emelés Hands imában törvény
Által Dr. Sheikh Abdur Rádzsák bin Abdul Muhsin Al Abbad

Emelt mindkét kezét a könyörgés, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala, beleértve a fenséges modora. Így van sok saheeh hadeeth a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Néhány tudós sorolják be őket a jelentését hadíszt mutawatir.
A Sharh Taqrib Tadribur Rawi Imam Nawawi, amint mutawatir hadiths, hogy van értelme, Imam Suyuti rahimahullah mondta: "Ez volt a narrátora Ő sallallaahu" alaihi wa sallam a hadíszt tartalmaz 100 és könyörgésben felemelt kézzel. Gyűjtöm őket egy részét a Korán, hanem egy másik probléma. Valóban, minden kérdésben, nem Hadísz mutawatir. Azonban, ha összegyűjtött, mutawatir válik ". (2/180).
Az ő Sahih, Imam Bukhari rahimahullah hogy a fejezetet emelése kezét imára. Elhozta néhány hadíszt, hogy Abu Musa al-től Ash'ari, azt mondta:
دعا النبي صلى الله عليه وسلم ثم رفع يديه ورأيت بياض إبطيه
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam imádkozott, majd felemelte a kezét, így láttam két fehér lány hóna alatt. [1].
Hadeeth Ibn 'Umar így szólt:
رفع النبي صلى الله عليه وسلم يديه وقال اللهم إني أبرأ إليك مما صنع خالد
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam felemelte a kezét, majd így imádkozott:" Ó, Istenem. Ártatlan vagyok, mit tettek neked, Khalid (Ibn Walid) ". [2]
Hadeeth az Anas bin Malik, a próféta:
عن النبي صلى الله عليه وسلم رفع يديه حتى رأيت بياض إبطيه
Hogy sallallaahu "alaihi wa sallam felemelte a kezét, így láttam két fehér karját. [3]. .
A Sharh Bukhari (Fatthul Bari), Ibn Al Hafiz Hadzsar rahimahullah közvetíteni azt javasolta, hogy az azonos hadíszt hadiths sok. Aztán azt mondja, részben, mint hadíszt Abu Huraira Allaah anhu:
قدم الطفيل بن عمرو الدوسي النبي صلى الله عليه وسلم فقال يارسول الله إن دوسا عصت فادع الله عليها فاستقبل القبلة ورفع يديه فقال اللهم اهد دوسا
Thufail bin 'Amr Ad Dausi jött a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Ó, Allah Küldötte. Daus tényleg lázadó törzsek. Berdo'alah Allah átkozni őket, "akkor szembe kell néznie a Qiblah, és emelje a kezét:" Ó, Istenem. Iránymutatást ad a Daus törzs. "(Imam Hadísz Bukhari adták ki könyvben Adabul simplex, továbbá szereplő Shahihain nélkül kifejezést" kezét ". [4].
Hadísz Jabir bin Abdillah, hogy Thuafil bin 'Amr, kifejti majd azt mondta a férfi, aki kivándorolt ​​vele említése a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Ó, Istenem. Mivel a törvény keze, ezért megbocsátok neki, "és felemelte a kezét. Al Hafiz mondta: "Sanadnya hiteles." Is ki a muszlimok. [5]
Hadeeth a "Aa'ishah anhuma Allaah, látta, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam imádkozott, felemeli a kezét: "Ó, Istenem. Én csak ember vagyok ... ". [6] Al Hafiz mondta," Sanadnya hiteles. "
Továbbá, Al Hafiz mondta, "Az egyik saheeh ahaadeeth ebben a kérdésben, amely által kibocsátott hadíszt Al Bukhari a könyvben Juz Rof'ul Yadain:" Láttam a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam felemelte a kezét imádkozni Uthman" [7 ]. Szintén ki Abdurrahman muszlim Ibn a hadeeth a Samurah a történet egy napfogyatkozás: "Én (Rahman) eljött a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, miközben imádkozott, amikor felemelte a kezét ". [8]
Hadeeth a "Aa'ishah anhuma Allaah a történetben a napfogyatkozás, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam felemelte a kezét. [9] "Aa'ishah is, amikor Allah Küldötte imádkozzanak a barátainkat, akik már temették Baqi," ő sallallaahu "alaihi wa sallam felemelte a kezét 3 idő ". [10]
A hadíszt Abu Hurairah, hogy a hossza az említett események Fathu Mekkába, "felemelte a kezét, majd imádkozni kezdett." [11]
Hadísz Ibn Abu Humaid Lubtiyyah a történetet, "tette sallallaahu" alaihi wa sallam majd felemelte a kezét, amíg nem láttam a fehér karját és azt mondja: "Ó, Istenem. Hát nem nyilvánított (értekezést Mu) "". [12]
Abdullah bin Amr Hadísz: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta a próféta beszédeit, Ibrahim próféta és Jézus, majd felemelte a kezét, (pedig) azt mondják: "Ó, Istenem. Az én népem ". [13]
A hadeeth a Umar anhu, megemlítette, hogy "a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, ha le neki a kinyilatkoztatás lesz hallható az arc közelében úgy, mint a méhek zümmögése. Egy nap kinyilatkoztatás leszállt rá, akkor érzi a súlyt kap kinyilatkoztatást elment tőle, akkor (He) szemben a Qiblah és imádkozott. " [14]
Osama hadíszt, azt mondta: "megyek a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam ben Arafat, akkor (He) imádkozott `a kezével. Tolódott, így a tevék le a pórázt, aztán fogta a gyeplőt az egyik kezével, míg a másik kezével még mindig fel "[15].
Qois bin Sa'd a Hadísz, azt mondta: "Akkor a próféta sallallaahu" alaihi wa sllam felemelte a kezét, és így imádkozott: "Ó, Istenem. Öntsük áldást és kegyelmet, hogy a család Sa'd bin Ubadah ". [16]"
"És a hadíszt ebben a kérdésben nagyon sok," mondta Al Hafiz Ibn Hadzsar. (Fathul Bari, 11/142). Al Hafiz vizsgálták részletesen hadiths amelyek tartalmazzák a `a Felemelt kézzel. Között saheeh hadeeth ebben a kérdésben is Salman Al Farisi hadíszt, a Próféta azt mondta:
إن ربكم حيي كريم يستحيي من عبده إذا رفع يديه إليه أن يردها صفرا
"Tényleg te vagy a Legfelsőbb Robb Félénk és magasztos, aki zavarba jött, hogy az Ő szolgája felemeli a kezét, hogy ő szolgájának, amikor visszatért, hogy legyen üres (nem engedélyezett)". [17]
Ezek hadiths és jelentésük, azt sugallva, hogy felemelték a kezüket, amikor imádkozik, imádkoznak Allah modor többek között igen nagy. Ezek közé az okok megadását az ima. Sunnah a próféta is azt mutatja, hogy felemelték a kezüket imában, hogy három módon kapcsolódó tartalom az imádság. Először is, ha az ima egy kérés, hogy valóban szükség van, megvannak a maga módján az imádságnak. Másodszor, amikor az ima volt a kérés, akkor van egy külön utat. Harmadszor, ha az ima iránti kérelem megbocsátás, pentauhidan és a dicséret, azt is elfogadta a maga módján is.
A harmadik módja a kéz felemelése leírt hadeeth Ibn 'Abbas a marfu "és mauquf, nevezetesen:" Ha egy petíciót, majd emelje fel a kezét párhuzamosan a váll vagy ahhoz hasonló. Ha a kérelem a megbocsátásnak, berisyarat kell a mutatóujjal, egyedül. Ha az űrlap sürgős fellebbezéseket, majd emelje fel a kezét ". Másrészt szerkesztők (említettük): "Ha egy pentauhidan, majd hendakanya berisyarat a mutatóujjával. Ha egy formája az imádság (kérésre), felemelte a kezét, olyan magas, mint a váll. És ha a forma sürgős fellebbezések kell emelje fel a kezét a magasba ". Narrátor Abu Dawud az ő Sunan és Ath Thabrani a könyvben Do `a, továbbá a kettő. [18]
Erre való tekintettel hadíszt, Shaykh Abu Bakr Abdullah bin Zaid mondta: Némi fellépések a Próféta hadíszt magyarázza a helyzetét minden ilyen háromféleképpen az imádságnak. Az, hogy ez nem egy eltérés tanawu imádság "(különböző módokon, amelyek mindegyike lehet elvégezni, mert ez nem ellentmondásos, toll). Penjelasaannya az alábbiak szerint.
Első: Ítélet tábornok. Nevezett imádság kéri, és imát is nevezik. Nevezetesen felemelt mindkét karral marmagasságú, vagy szinten vele. Mindkét kezét ökölbe szorította. A belsejében a tenyerünket nyúlt az ég felé, és a tenyerét a föld felé. Ha szeretné, akkor is kiteszi mindkét kezével az arcát, miközben a kézfején irányítani a Qiblah. Ez a közös utat emelni a kezüket, amikor imádkozom, abszolút, mind az imádságban Qunut, witr, kérjen eső vagy hat helyen, amikor a Hajj, ami Arafat, a társadalmat kell `ar Haram után dobott Jumrah Sughra és Wustha, amikor a dombon Shofa és Marwah, és máskor.
Másodszor: Döntés a fellebbezés kegyelemért. Hívott is csinálni egy őszinte `, azaz a felemelt jobb keze mutatóujját. Ez a módszer különösen, ha a dhikr, ima prédikáció a szószékről, ha tasyahud imádságban, amikor dhikr, dicsérve la ilaha Illa Allah és felolvasott imákat.
Harmadszor: Ítélet Ibtihal. Ez a megalázó, hogy Isten és fellebbezések jelentősen. Más néven rahb imádság (petíció). Ugye ez a felemelt mindkét kezét az ég felé, amíg meg nem jelenik a karját. A képen a felkar láthatók emelte mindkét kezét a levegőben. Ez a módszer pontosabb, mint a kétirányú előre. Ez a módszer is, ha nehéz körülmények között dikhususukan, a kérelem-például-, amikor a szárazság, a szerencsétlenség, az ellenség által elfoglalt és más nehéz körülmények között. [19]
Hogyan lehet javítani HAND Említett hadeeth az Anas bin Malik mondta:
كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يرفع يديه في شيء من دعائه إلا في الاستسقاء
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam soha nem imádkoznak felemelt kézzel, kivéve isitisqa` (kérni eső). [20]
Ennek alapján hadíszt, egyes tudósok azt állítják, hogy felemelték a kezüket, ha nem imádkozik disyari `atkan, kivéve a csak istisqa ima, ima disyari'atkan egyébként nem emelje fel a kezét. De ez hadíszt ellentétes sok hadiths azt mutatják disyari `atkannya felemelték a kezüket, kivéve isitisqa". Ezért a Shaykh Al-Islam mondta: "Az az igazság teljesen felemelték a kezüket. Ez a módszer már említett mutawatir egy saheeh hadeeth, mint például: Ad Thufail Dausi jött a próféta és azt mondta: "Ó, Allah Küldötte. Valóban Daus volt törvénytelen törzsek, laknatlah őket. "Így hát szembe kell néznie a Qiblah, és emelje a kezét:" Ó, Istenem. Iránymutatást ad a Daus törzs, és hozd ide nekem. "[21]
Betöltve Saheeh, amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam imádkozni Abu` Amir, felemelte a kezét. [22] említett hadeeth a 'Aisha: "Amikor imádkozunk egy barátom, aki temették el Baqi`, fölemelte a kezét háromszor ". [Narrátor muszlim]. [23]
A hadíszt mondja, felemelte a kezét és imádkozott, "én Umma, népem," a végén a hadíszt: "Allah azt mondta (hogy), teszlek elégedett az emberek, és mi nem leszel szomorú". [24]
A csata Badr, amikor meglátta a többisten, ő Shallallahi "alaihi wa sallam felemelte a kezét, és elkezdett könyörögni Urát. Ő állandóan könyörgött, olyan mértékben, hogy ő kendő alá a vállak [25].
Egy hadíszt narrátora Qois bin Sa'd: Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam felemelte a kezét, majd imádkozni,
اللهم اجعل صلاتك ورحمتك على آل سعد بن عبادة
Ó, Istenem. Adj kegyelem és az irgalom a család Sa'd bin Ubadah. [26]
Amikor a csapatok küldését, és Ali részt vett, imádkozott: "Ó, Istenem. Ne fogd föl láttam Ali ". [27] A hadíszt Qunut, ő is felemelte a kezét, [28].
Shaykh Al-Islam, majd azt mondta Anas hadíszt előre, hogy a próféta nem imádkozott felemelt kézzel imádkozni, mint istisqa, majd így szólt:
Pengkompromian között Anas hadíszt sok hadíszt, (MTA) által megfogalmazott néhány kutató, hogy Anas mondta, emelje fel a kezét a magasba, hogy a karját sallallaahu "alaihi wa sallam Úgy néz ki, és a test meghajlott. Ily módon, hogy Ibn Abbas nevű Ibtihal (olyan alkalmazás, amely a). Ibn Abbas részletezve, hogy miként ez az imádság három fajtája. Először is, a gesztus az ő mutatóujját, ahogy a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, amikor a pap a szószéken. Másodszor, az ima a petíciót. Emelésével párhuzamosan mindkét kezét a vállára. Tehát tartalmaz sok hadíszt. Harmadszor, Ibtihal. Ugyanis, mint mondta, Anas. Ezért Anas mondta: "Felemelte a kezét a hónalj pillantást". [29] Hogy ezt az imát felemelt mindkét kéz magas, kiteszi a belsejét a pálmák és a földi vezető arcát, miközben hátul a kezét az ég felé vezet. Ezt az értelmezést támasztja alá az hadíszt narrátora Abu Dawud könyvében Marasilnya, a hadeeth Abu Ayub Szulejmán ibn Musa Ad Dimasqi rahimahullah, azt mondta: "Nincs regisztrálva a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam amikor felemelte mindkét kezét, kivéve három esetben csak. (A), amikor kér eső (istisqa "), kérj segítséget, egy délutánt Arafat. Továbbá (többször) volt, időnként felemelte a kezét, néha nem "[30]. Valószínűleg által említett Anas van, amikor berkhutbah pénteken, ahogy azt a muszlim és egyébként: "Ő nem emelte fel a kezét, kivéve a mutatóujj" [31]. Ebben a számban találtam két véleményt az Imam Ahmad madhhab. Először is, a Sunnah. Ez a vélemény az Ibn 'Aqil. Másodszor, ez nem Sunnah, még makruh. Ez a vélemény a helyesebb. [32] Ezek az információk Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah lehet Allaah irgalmazz.
Ibn Al Hafiz Hadzsar magyarázza rahimahullah, összehangolva az Anas hadíszt más hadiths amelyek meghatározzák a felemelt kézzel a jelentéséből. Ezt megtagadják egy speciális módja emelése kezét, hanem felemeli a kezét is. Mert, felemelték a kezüket, amikor istisqa ima, az ima különböző más, mint a párhuzamos arcok keze magasba. És amikor az imát kér (ez utóbbi, toll.), Azaz (a) a kéz emelt övvonal. Komproni nem ellenzi a Hadísz, hogy ő felemelte a kezét, így néz ki, fehér hóna alatt. De sérülhet, hogy a láthatatlanság fehér hónalj, amikor `a istisqa csinálni jelenti, amikor felemelték a kezüket, amikor istisqa magasabb emelje fel a kezét, amikor imádkozik a másokban. Ez azért van, mert ha istisqa, pálmafák vezet a földre, és hatására az ég felé imádkozik. Al Mundziri mondta: "Tegyük fel, hogy a kompromisszum nem lehetséges, de felemelték a kezüket imában inkább rajih (erős)". I (Ibn Hadzsar), azt mondta: "Különösen az hadíszt amelyek meghatározzák a felemelt kézzel nagyon is". [Fathul Bari, 11/142]
A leírás az arcon, egyértelmű, hogy a kezét imára emelése disyari `atkan, mind istisqa, vagy más módon. Még felemelték a kezüket, beleértve az okokat adott ima, mint a hadíszt: "Íme, az Úr pedig minden Shy és fenséges. Szégyellte magát, hogy az Ő szolgái, amikor a szolga emelte a kezét, ő visszatért, hogy legyen üres (nem engedélyezett).
Ez csak felemelték a kezüket, amikor istisqa magasabb volt, mert nehéz körülmények között, és kérheti, hogy az. A feltartott kézzel az imádságban másokban, csak olyan magas, mint a váll vagy a szinten, mint a gyakorlat, hogy a hadiths már említettem az elején.
Említett hadeeth az Anas bin Malik egy másik: "Hogy a próféta volt istisqa imádság és irányítja a tenyerét az ég felé" [33]. Ebben hadíszt van jele emelt kezek a levegőbe, amikor a szikár időkben, amikor istisqa. Ezért a Shaykh Al-Islam mondta: "Azért, mert a kézi magas, akkor a belsejében a tenyerén vezet a föld helyett a célra, mert van egy története, amely arról tájékoztatja, hogy ő emelte mindkét karját párhuzamosan az arc".
Shaykh Ibn Utsamin rahimahullah mondta: `Lifting imádkozott egy kéz háromféle.
Először is: Ha van egy ajánlatom, hogy emelje fel a kezét, majd felemelte a kezét Sunnah, mint a (jól) istisqa imádság, az imádság és a Safa Marwah, az Arafat.
Másodszor: Vannak érvek, de nem mutat (1) emelje fel a kezét, (ez nem disyari'atkan felemelte a kezét, toll), mint például az ima az ima, tasyahud vége.
Harmadik: nincs érv, amely elmagyarázza felemelte a kezét, vagy nem emelje fel a kezét, majd otthon, meg kell emelni a kezüket: a (módon), amely tartalmazza a Adab imát. [34]
Ezen túlmenően, felemelték a kezüket, amikor imádkozik tartalmaznak ketundukkan hozzáállás, akkor megalázza magát és átadás, a nyugalom és a megjelenés hozzáállás kell, és szükséges az Úr a Mindenható Felség. Mindez egy ima biztosra.
Mint Safarini rahimahullah mondta: a tudósok azt mondják, disyari'atkannya felemelték a kezüket, ha csak imádkoznak hozzá ketundukkan hozzáállás. Tehát terkumpullah az emberekre a rendelkezésre álló idő hangulatát istentisztelet. Ezen kívül, gyakran a szolga nem áll hatalmában, hogy felébressze őt gondatlanság, miközben megvan a hatalma mozgatni a kezét és a száját. (Szóval ez emelte kezét), eszköz felé `kekhusyu máj. Ulama mondta végtagmozgások okozhat a belső boldogság. Ez az állapot, mert emelt mutatóujj, amikor tasyahud az imádságban. Ő gyűjt szív, a verbális és a test mozgásának mensucikannya lefordítani. [35]
HIBÁJA HAND LIFT imádkozni Kötelező minden muszlim tudni utasítására a próféta izgatott, kövesse a lépéseket, elsétált manhajnya és új módon, hogy az emberek ezt a figyelem a kezüket és kézmozdulatokkal ima közben, ami azt jelenti, hogy nem tartozik a generáció legjobb és legtökéletesebb emberi lény csinálni "1 és az engedelmesség Allah és az Ő Messenger. Eljött a próféta autentikus, hogy ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
إذا سألتم الله فاسألوه ببطون أكفكم ولا تسألوه بظهورها
Ha kérjük Istent, kérje az Ön tenyér belseje felé fordíthatja tőle, ne tegye ki a kézfej. [36]
Ez minden muszlim számára kötelező, hogy fordítson figyelmet a hadiths a Próféta hiteles és elkötelezett neki. Ezért az utasításokat, sallallaahu "alaihi wa sallam a legjobb útmutató. Kerülje a túlzott attitűd felemelték a kezét, amikor imádkozik. A salaf, hogy ne vonjon az imádság módja nincs a helyén, mint például emelés mindkét kezét, amikor a pénteki prédikációt, de ez nem imádság istisqa. Emelt mindkét kezét imára disyari'atkan más időpontban.
Muszlim narrátora a "Umarah Ru'aibah bin látta Bishr Marwan ibn felemelte mindkét kezét, amikor a szószéken. Majd 'Umarah mondta: "Isten eltorzítják a kezét. Tényleg nem láttam a Messenger legfeljebb csak felemeli a kezét, mint ez ", és ő jelezte az ő mutatóujjával" [37].
Akkor hogyan lenne az embereknek, akik új módszereket emelje fel a kezét, vagy egy mozgalom, amelynek nincs alapja? Aki nézi a helyzetet, akik imádkoznak, látni fogja, hogyan kell e furcsa [38].
Között furcsa, hogy vannak olyan emberek, akik csökkent a kezét a köldök alatt, vagy köldök szinten, ahol feszített vagy zárt. Nyilvánvaló, hogy ez a bizonyíték tudatlanság és a figyelmet erre a kérdésre. Mások emelte a kezét nyújtva. Élvonala sugár irányba, de mindkét hüvelykujját pont az égen. Ez egyértelműen a hadíszt a Próféta menyelisihi utasításokat előre: Ha kérjük Istent, kérje az Ön tenyér belseje felé fordíthatja rá. Mások, felemelte a kezét, hogy átalakítsuk azt különböző irányokban, vagy helyezze át a mozgás áll a sokrétű. Míg mások, ha imádkoznak, mielőtt imádkozni vagy dörzsölés egyrészt a másikra, vagy a kezet vagy más hasonló mozgalmak. Ismét mások, majd kezet csókolt neki felemelése után, tehát nincs eredetű.
Egy másik hiba, kezét dörzsölgetve imádkozás után az arcát. Ez a vonás található néhány hadíszt, csak nem hiteles. Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah mondta: "Olyan sok hadeeth, amely közli, hogy a próféta felemelte a kezét, amikor imádkozik. Azonban, letörölte az arc után az ima nem mesélt róla, de csak egy vagy két hadíszt, de ez nem szolgálhat biztos "[39]. Egy másik új utat, csók a két hüvelykujját, aztán két szeme, amikor a müezzin a próféta nevét vagy bármely más időpontban. Ez a módszer tartalmazza a hadíszt, de a hiúság, jogosulatlan használata a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, a szerkesztők" Aki mikor meghallotta a hívást, hogy imát mondani "Üdvözöllek, ó, a szerelem és a szemem kondicionálás, Muhammad bin Abdillah," majd megcsókolta a hüvelykujját, majd tegye az ő szeme, a szeme, hogy nem lesz örökké vak és nem betegednek meg. " Sok tudós, aki kijelentette, ez a hadíszt hiúság, nem érvényes a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam [40].
És köztük szufi képzeletbeli embert, többségükben támaszkodhat hadíszt mondván, hogy ez hazugság Khidhir Alaihissallam [41]. Beleértve eretnekség is, amely néhány ember megnyomja az ujjak a jobb kezét, aztán a jobb szeme, és a bal kezét a bal szem kíséretében állása (Al Korán, toll), vagy egy imát.
Egy másik módja, hogy nem hiteles, sokan imádkoznak, hogy kezüket a fej után az üdvözlést. Az ő támogatásuk a hadíszt az Anas, azt mondta: "Ez a próféta, miután megtörölte a homlokát imádkozzanak a jobb kezével, és imádkozzatok:
بسم الله الذى لا إله إلا هو الرحمن الرحيم اللهم أذهب عني الغم والحزن
Az Isten nevét a jogot, hogy imádni kell isten nincs, kivéve Ő, a legtöbb irgalmas, a könyörületes. Igen, Isten. Távolítsuk el a szorongás és szomorúság. " [Jelentettek a könyv Al Ausath Thabrani és Al Bazzar, de nem hiteles]. [42]
Hibák az imádságban, néhány ember, akik imádkoznak időnként hint két mutatóujját, amikor tasyahud. Az elbeszélt hadeeth:
أن النبي مر على إنسان يدعو وهو يشسر بأصبعيه السبابتين فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أحد أحد
A próféta imádkozott felette valakit, aki berisyarat mindkét mutatóujját, majd a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Csak egy, egy! "[Tirmidhi narrátora] [43].
Egyéb szabálytalanságok, sokan felemelték a kezüket imádkozni bizonyos időpontokban nélkül alapuló érv syar'i, mint például emelése után kezet iqomat az imára, (ami nem) előtt vagy után az üdvözlő takbiratul ihram a kötelező ima együtt vagy külön-külön.
Sejk Abdul Aziz Samahatusy bin Abdullah bin Baz rahimahulah azt mondta: "Amennyire én tudom, hadiths beszélve, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam imádkozott emelt kezet, miután a kötelező imákat, ez nem hiteles, nem hiteles, a Próféta társai is. Ami az, hogy sok ember számára ez eretnekség, nincs alapja "[44]. Egy másik hiba, ami felveti a kezüket imára után levertség recitations, amikor nézi a holdat és a többi időt.
Végezetül az idők, amikor a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam még életben volt, de sallallaahu" alaihi wa sallam nem emelte fel a kezüket imára, amikor azt, hogy nem vehetnek fel a kezüket. Ezért az intézkedések azt sallallaahu "alaihi wa sallam a sunnah, a gyakorlat megszüntetése is sunnah (balra). Ő sallallaahu "alaihi wa sallam jó példakép a gyakorlatban, hogy eljön, és múlt. Köteles alapozni gyakorlat, amit a Próféta hozott, és elment, hogy ő sallallaahu "alaihi wa sallam maradt.
(Idézet a Wal iyyah Fiqhul Adzkar `Ad, Dr. Shaikh Abdur Rádzsák bin Abdul Al-Muhsin Abbad, 2/172-197, Abu al-Nu` cél Atsari)
[Másolt a magazin kiadása As-Sunnah Alapítvány Megjelent 06/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 tel. 08121533647, 08157579296]

Nem haladja meg határai az imádságban

ادعوا ربكم تضرعا وخفية إنه لا يحب المعتدين
MAGYARÁZAT bekezdés [1]
Imádkozzatok parancsok Egy muszlim igényeket Allaah mindenkor. Szolgaság Allah wa Subhanahu Ta'ala feltétlenül el kell végezni. Imádkozó egyik módja lehet tenni annak bizonyítására, hogy szükség van az Isten szolgája. És a bizonyíték rá, hogy a benyújtás Lord of-"Alamin (Essence of Legfelsőbb Mester a világegyetem).
Keresztül a fenti vers, Allah wa Subhanahu Ta'ala megparancsolta szolgáinak, hogy imádkozzunk hozzá, és hogy imádják őt. [2], mert az ima, beleértve az ima, akkor mellékelni kell az őszinteség.
Körülbelül ادعوا ربكم, Imam Ibn Jarir Tabari rahimahullah magyarázza: "Ó, emberek, imádkozunk Istenhez egyedül. Imáját, hogy megtisztítsa. Nem kéri az isten helyett imádták őt, és a bálványok ". [3]
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
هو الحي لا إله إلا هو فادعوه مخلصين له الدين
Ő az örök élet, nincs Ilah (a jogot, hogy imádni kell), de őt, aztán imádkozhatunk hozzá, hogy megtisztítsa imádják Őt. [Ghâfir/40: 65].
Több kifejezetten megtiltja más, mint imádkozni, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala, mutatja is a szavát Allah wa Subhanahu Ta'ala:
له دعوة الحق والذين يدعون من دونه لا يستجيبون لهم بشيء
Csak Allah (egyedül) az ima az igazság. És a bálványok, amelyek hivatkoznak Allah mellett nem engedheti meg semmit nekik .... [Ar-Ra'd / 13:14]
Imádkozzatok Adab, egészen halkan és lassan A fenti vers is tanít, mert így a muzulmánok imádkozni Allah wa Subhanahu Ta'ala, így dilantunkannya imát kapott. [4] Mi az az ő hangja sebagimana szokásokat, hogy látjuk a mai társadalomban?
Nem volt hangos. De Allah wa Subhanahu Ta'ala megmutatja, hogyan kell imádkozni, az, hogy két tulajdonság is, hogy figyelemmel kísérjék az, hogy imádkozhatunk hozzá. Két tulajdonságait, ez tadharru "és khufyah.
Tadharru értelme ", azaz eleme az alázat", tadzallul (önmegalázás és megaláztatás) és istikânah (benyújtás magát). [5] A értelme khufyah, egy hang az ima lassan és halkan, nem keményedik vagy kiáltás. Az ima történik halkan és őszinte szívvel Allah wa Subhanahu Ta'ala.
Cél az imádság lassan és csendesen, úgy, hogy aki imádkozik, elhagyatva és túlélőinek Riya ", így mondták Imam al-Qurtubi rahimahullah. Hasonlóképpen, a próféta Zakariyya, ő dicsérte, mert az ima így, lassan, halkan és finoman. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ذكر رحمت ربك عبده زكريا إذ نادى ربه نداء خفيا
(Ez) a leírását a szomszéd Rabb irgalmat az Ő szolgája Zakariyya. Vagyis amikor imádkozott Urának egy lágy hang. [Maryam/19 :2-3]. [6]
Ezért, ha vannak emberek, akik hangosan imádkoznak, majd a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam barátja figyelmeztette erre. Említett Shahîhain, egy barátom, aki Abu Musa nevű al-Ash'ari Allaah "anhu, azt mondta: Az emberek fel hangjukat, amikor imádkozott, így a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
أيها الناس اربعوا على أنفسكم إنكم ليس تد عون أصم ولا غائبا إنكم تد عون سميعا قريبا
Ó, emberek. Nyugodj meg magatokat. Bizonyára nem hívja fel az, aki nem tud beszélni, vagy nem létezik. Valóban a lényeg, hogy hívott, és hallja a Bezárás gombra. [7]
Imádkozzatok együtt a hangutasítás is található a szelíd szó Allah wa Subhanahu Ta'ala alábbiak szerint:
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخيفة ودون الجهر من القول بالغدو والآصال ولا تكن من الغافلين
És te (név) Rabbmu a szívedben, hogy megalázza magát, és a félelem, és nem az ő hangja, reggel és este, és nem tartalmazzák az emberek, akik gondatlanul járt el. [Al-A'raf / 7:205]
Al-Hasan al-Basri rahimahullah 1 Tabi'i, azt mondta: "A múltban, a muszlimok nagyon alapos az imádságban. Nincs hang tőlük, de csak azok között a halkan a Rabb ". Ezután olvasott egy levelet az al-A'raf / 7 55. pontját és a dicséret a Próféta Zakariyya 3. bekezdésben levélben Maryam/19.
Csökkentse a hangja, és nem mengeraskannya beleértve az etika az imádságban. Etikai tükrözik pozitív értékek. Köztük: (1) Ez azt jelzi, nagyobb hittel, mert azt hiszi, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala hallottam halkan, (2) Ez több, civilizált és udvarias. Ha Allah wa Subhanahu Ta'ala hallani a halk hang, akkor nem érdemlem meg, hogy az Ő jelenlétében, kivéve halkan. (3) Ennek jele a hozzáállás, az alázat ", és az alárendeltségében működő szív, amely a szellem az imádság, (4) hozza őszinteséget. Mivel az imát hangosan, hogy a többiek úgy érzik bosszús és provokálta a figyelmét, hogy a hangok hangosabbak kitörések. (5) Ez segít, hogy összhangban legyenek, és mindig imádkoznak. Mivel az ajkak nem érzik, unatkozott, és tagjai a testület nem kimerültséget érez. Ahogy az emberek, akik olvasni és hangosan ismételni, akkor gyorsabban fáradtnak érezheti magát. (6) Hogyan imádkozzunk halkan azt is mutatja, hogy a szolga hisz az Allah közelsége Ta'ala wa Subahnahu. [8]
Nem haladja meg határai az imádságban
إنه لا يحب المعتدين
Végén ezt a verset, Allah wa Subhanahu Ta'ala azt mondja, hogy ő nem szereti az embereket, akik i'tidâ ".
Al-i'tidâ "szóból származik al-'udwân. Jelentése, a múlt korlátait Shari'a és iránymutatásokat kell követni. Vagy szerint Imam al-Qurtubi t, azaz mujâwazatul-haddi (gonoszok) wa-hazhar murtakibul (melakukanpelanggaran). [9]
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
تلك حدود الله فلا تعتدوها
Hogy a törvények Allah, akkor nem törik őket. [Al-Baqarah / 2:229].
Tilalma nem haladja meg a határértéket, sőt általában, amely minden cselekvés minden területén, nemcsak a különleges imát. Mivel azonban a tilalom után született meg a parancsot, hogy imádkozzanak, hogy egyértelműen és pontosan mutatja beszélni akciók határain kívül az ima.
Töredéke a fenti vers azt jelenti, hogy az imákat tartalmazó redundáns elemeket, és lehetőleg ne haladja meg Allah wa Subhanahu Ta'ala és az Ő áldott. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tájékoztatta a tünetek megjelenése után a muszlimok imádkoznak magukat. A prédikáció a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is figyelmeztető kapcsolatos ilyen tevékenységeket. A muszlimok ezért óvatos és körültekintő, hogy ne essen bele a tiltott cselekmények. Figyelmeztetés: A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam része, valamint az ő tökéletes és gondozás sallallaahu" alaihi wa sallam elmondta népe, valamint a prófétai jel.
A "Abdullah bin Mughaffal Allaah" anhu, azt mondta:
إنه سيكون في هذه الأمة قوم يعتدون في الطهور والدعاء
Igazából hallottam a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: Úgy tűnik, hogy az e nép fog tenni, hogy túllépik a határértékeket, imádságban és tisztítás. [10]
Ezért nincs üdvösség, csak egy kötelezettségvállalást az utasításokat n a próféta imádkozott, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala.
Összefoglalás: A cikk fenti két fontos elemet tartalmaz. Először is, az elemek a szeretett Isten, imádkozhatunk hozzá teljes tadharru "és egy lágy hang. Másodszor, az elemek a gyűlölte és szerette Allahot, és figyelmeztette, hogy ne tegye, azaz a cselekmény i'tida "az imában, és így a tettes. [11]
Példák I'tida "(Beyond Borders A Prayer) Stance határain kívül az ima nem csak egyféle csak, de sok veszélyt és rétegzett, attól függően, hogy milyen intézkedéseket.
Shaykh "Abdur-Rádzsák óvott gonoszok az imádságban. Azt mondta: "Hogyan lehet imádság, akik nem haladják meg az iránymutatások a Shari'a és ne számoljunk a korlátozásokat, amelyeket meg is lehet számítani kell adni. Tartalmazza a törvény az imádság nem túl kedvelt, és Isten megáldotta őt. (So), hogyan lehet bárki is, aki imát megadták, és elfogadta Isten? "[12]
Íme néhány példa i'tida "az imádságban. A. A legsúlyosabb típusát, imádkozott eltérő Allaah. Nem i'tida "nagyobb és rosszabb, mint a legtöbb ember, aki imádkozik küldenek más, mint Allah, vagy társítani valami vele az imádságban. I'tida hiba "formában említi Allah wa Subhanahu Ta'ala Igéjében:
ومن أضل ممن يدعو من دون الله من لا يستجيب له إلى يوم القيامة وهم عن دعائهم غافلون
És aki több, mint egy eltévedt, aki segítségül hívja istenek más, mint Allah, aki nem engedheti meg (ima), míg a nap az ítélet és az elhanyagolás (figyelem), hogy imáikat. [Al Ahqâf/46: 5].
2. Kérdezd Allaah dolgok, amik nem megengedett, mint például a kérelmét, hogy semmit nem jogellenes és engedetlenség.
3. Kérjük Istent, hogy valamit nem adott az Isten, szemben a természet bölcsessége. Vagy kérni valamit, ami kell folytatni az okokat, de nem volt hajlandó erre. Például a gyermek kéri, hogy szerezzen anélkül, hogy összeházasodtak, kiküszöbölve az emberi természetet, amelyek előírják, ételek és italok, valamint az oxigén, kíváncsi az okkultizmus, és így tovább.
4. Könyörgött mértéke és méltóság ez nem kivitelezhető, míg a törvények nem teszik lehetővé, hogy elérje azt. Mint, kérd, hogy egy angyal, egy próféta és apostol. Vagy kérés újra fiatalnak lenni megadása után öregség.
5. Imádkozz Istenhez, hogy ne tadharru ".
6. Imádkozzatok, hogy tartalmaz egy átok a hívők. Néhány tudós Salaf magyarázta az értelmét, akik túllépik a határértékeket, a fenti bekezdésben, mert ők azok, akik átkoznak a hívők, azzal a feltétellel, hogy a nem engedélyezett, és felkiáltott: "Ó, Istenem, megvetik őket. Ya Allah, laknatlah őket ". [13]
7. Ima az emeltebb hangon, és így ellentétes az etikai, modor és az udvariasság.
TANULSÁGAI versek - Az a kötelezettség, csak imádkozni Istenhez, mert - leírása a Adab imádkozni, a bertadharru ". - Adab az imádságban, az ének halk hangon. - Tette i'tida tilalma "(túlmegy) az imádságban. - I'tida "hatással lehet egy ember imája nem engedélyezték. - Meghatározása jellege mahabbah Allahl.
És Allaah tudja a legjobban.


Key dhikr Jóság
Által Pap Abu Khalid Asma Syamhudi

Nem kétséges, hogy mindenki szeretne egy szívességet, és távol a bajtól. De nem mindenki van tisztában, és hajlandó komolyan kívánják elérni azt. Valójában Allah wa Subhanahu Ta'ala leírta a kulcsa a jó a kinyilatkoztatások világos és egyértelmű. A kulcs emlékezve Isten jóságát (dhikrullah).
Sürgősség és STATUS dhikr Áhítat és imádság a legjobb a tettek, hogy egy muszlim közelebb kerülhet a Urát. Ő a legfontosabb, hogy mindazt a jót, a kívánt szolga a világon és a túlvilágon. Alah bármikor Subhanahu wa Ta'ala adja meg ezt a gombot egy szolga, majd Allaah akarja megnyitni. És ha Isten félrevezető, aztán az ajtó érzi kedveskedik tőle, így az ő kétségbeesett, zavaros, kaotikus gondolatok, depresszió, alacsony morál és a vágy. Ha ő tartja az áhítat, könyörgéssel, és továbbra is keresnek menedéket Allah, akkor az ő szíve lesz nyugodt, ahogy Allah mondja:
الذين ءامنوا وتطمئن قلوبهم بذكر الله ألابذكر الله تطمئن القلوب
(Ugyanis), akik hisznek, és akiknek szívét találja elégedettség az emléke Allah. Ne feledje, csak egy emléke Allah nem találja szívek megelégedésére. [Ar Ra'du: 28].
És ő lenne az erény és faidah nagyon a világban és a túlvilágon. [1]
Isten azt mondta, kifejtve annak fontosságát, és helyzete az emlékezés sok verset, többek között:
إن المسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات والقانتين والقانتات والصادقين والصادقات والصابرين والصابرات والخاشعين والخاشعات والمتصدقين والمتصدقات والصآئمين والصآئمات والحافظين فروجهم والحافظات والذاكرين الله كثيرا والذاكرات أعد الله لهم مغفرة وأجرا عظيما
Bizonyára a férfiak és nők, akik a muszlim férfiak és nők, akik hívők, férfiak és nők, akik továbbra is odaadással, a férfiak és nők, akik igazi férfiak és nők, akik kitartó, férfiak és női alázat ", férfiak és nők, akik alamizsnát adni, a férfiak és nők, akik gyors, férfiak és nők, akik fenn a tiszteletére férfiak és nők, akik sok hívás (neve) Allah, Allah bocsánatát a számukra elkészített és nagy jutalmat. [Al Ahzaab: 35].
És az Ige:
يآأيها الذين ءامنوا اذكروا الله ذكرا كثيرا
Ó ti, akik hisznek! Berdzikirlah (név szerint) Isten, emlékezve arra, hogy amennyire csak lehet. [Al Ahzaab: 41].
فإذا قضيتم مناسككم فاذكروا الله كذكركم ءابآءكم أو أشد ذكرا فمن الناس من يقول ربنآ ءاتنا في الدنيا وماله في الأخرة من خلاق
Ha befejezte hajimu istentisztelet, majd berdzikirlah (hívni) Allah, sebagimana mondod (dicsekedni) ősök, vagy (még) berdzikirlah több. Aztán ott vannak azok a férfiak körében, akik imádkozni: "Igen, a mi Urunkban. Adj nekünk jó a világban", és neki sem adag (FUN) a túlvilágon. [Al Baqarah: 200].
Hasonlóképpen, sok hadíszt, a próféta világosan kifejtette jelentőségét és helyzetét dhikr magának egy muszlim, többek között:
عن أبي موسى رضي الله عنه قال قال النبي صلى الله عليه وسلم مثل الذي يذكر ربه والذي لا يذكر ربه مثل الحي والميت
Abu Musa, monda: Azt mondta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam" permisalan emberek dhikr Allah, és hogy nem dhikr, (van), mint az emberek, akik élni és meghalni. "[2]
Ő és a hadíszt amely a következőképpen szól:
عن أبي هريرة قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يسير في طريق مكة فمر على جبل يقال له جمدان فقال سيروا هذا جمدان سبق المفردون قالوا وما المفردون يا رسول الله قال الذاكرون الله كثيرا والذاكرات
Abu Hurairah, azt mondta: "Al mufarridun előzte meg," azt kérdezte: "Ki az al mufarridun, Allah Küldötte?" Azt mondta, "A férfiak és nők egy csomó dhikr". [3]
Ezért, hogy dhikr dhikr már tanított a Próféta (adzkaar nabawiyah) van egy pozícióra, és nagy jelentősége van egy muzulmán; írt annyi könyvet, és papírokat a téma változott. De a muzulmánok parancsolt dhikr Allah disyari'atkannya a dhikr, a dhikr része istentisztelet. És imádják épült az alapítvány tauqifiyah (az érvre alapoztak, a kinyilatkoztatás) és ittiba "(mintájára a Próféta)" nem követte a vágyaimat és hajlamait egyedül.
Az, hogy Ibn Taymiyyah mondta: "Nem kétséges, adzkaar (dhikr-dhikr) és az ima-imádság a legfontosabb istentisztelet. Míg istentisztelet épül, és az alapítvány tauqifiyah ittiba ", nem a szenvedélyek és kebid'ahan. Ahhoz, hogy az ima-imádság és áhítat adzkar nabawiyah és könyörgéssel leginkább a kérelmek benyújtása a keresőt. Az elkövető volt a biztonságos és védett módon. Míg faidah és a kapott eredmények nem lehet szavakkal kifejezni, és magában foglalja, hogy a tartomány nem lehet beszélni. Adzkaar mások olykor tiltott vagy makruh, vagy olykor kibújik egy csomó ismeretlen ember a tudatlan. Penjabarannya ez a kérdés elég sokáig.
Egy személy nem megengedett, hogy egy megemlékezés, vagy egy ima, amely jól példázza a Próféta, és biztosítva a vallási szertartás által végzett emberek rendszeresen, mint a rendszeres napi ötszöri imát. Ez egyértelműen tilos a vallás kebid'ahan Isten. Ezzel szemben az imádság a személy, néha nem tette sem rutin Sunnah a férfiak, majd, amennyiben ez nem ismert, hogy tartalmazza a jelentését a Haram, nem állapítható meg keharamannya. Vannak azonban néha tilos számukra, míg a férfiak nem érzik azt. Ez, mint egy imát, amikor a döntő pillanatban, ima ima, eszébe jutott, abban az időben. Ezek és hasonló semisalnya. A take-wird wird (ma'tsurat, Pent.) Non disyari'atkan, és dhikr nem syar'i, tilos. Így az imádság, az imádság és emlékezés syar'i, tartalmaz nagy a kereslet már nem igaz. Ne hagyja, és lépni a dhikr, dhikr újításokat tette fel, kivéve az ostoba vagy gyenge, vagy overreaching ". [4]
Erények és FAIDAH dhikr Az erény és faidah dhikr nagyon, amíg Imam Ibn al-Qayyim mondta könyvében Al Wabil Ash Shayyib [5], hogy dhikr több mint száz faidah, és 73 faidah említést a könyvben. Között az erények és faidah dhikr van:
Először is: lehet Dhikr Sátán kiűzni dhikr és megvédeni az embereket attól, ahogy a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam.
وآمركم أن تذكروا الله فإن مثل ذلك كمثل رجل خرج العدو في أثره سراعا حتى إذا أتى على حصن حصين فأحرز نفسه منهم كذلك العبد لا يحرز نفسه من الشيطان إلا بذكر الله
És én (Yahya bin Zakariya) parancsolja meg, hogy sok dhikr Allah. Permisalannya, hogy aki követni az ellenség, és elment bevehetetlen erőd, és menedéket benne. Így a szolga, nem védi őt a sátán, kivéve, ha dhikr Allah. [6]
Ibn Qayim ad magyarázatot erre hadeeth: "Ha emlékeznek csak az egyik ezek a tulajdonságok önmagukban, elég, ha egy rabszolga, hogy nem kap ki a verbális emlékezet, az Isten és dhikr mozgás mindig, mert nem tudja, hogy megvédje magát az ellenségei, kivéve dhikr Istennek. Az ellenség csak akkor lépnek be az ajtón, rajta egy állandó a gondatlanság. Ha ő gondatlan, majd lecsapjon ellenségek és zsákmányt. És ha a dhikr Allah, akkor Allah ellenségei, és volt, összegömbölyödve olyan kicsi és gyenge, mint a mosás al "(egy kis madár) és mint a legyek". [7]
Az emberek, mint meggondolatlan emlékezés, az közvetlenül csatlakozik az ördög és ugratás, és teszi őket, mint barátok, akik mindig kísérik, ahogyan azt az Isten szavát.
ومن يعش عن ذكر الرحمن نقيض له شيطانا فهو له قرين
Bárki, aki elfordult a dhikr (Lord) A legtöbb Kegyelmes (Al Korán), azt tartotta a Sátán (félrevezető), akkor az ördög ez a barátom, hogy mindig kíséri. [Az Zukhruf: 36].
A szolga nem tudja, hogy megvédje magát a Sátán, kivéve, ha dhikr Allah.
Másodszor: Dhikr lehet eltávolítani fájdalom, a szorongás és a depresszió, és békét, boldogságot és szabadidős élet. Ezt írja le az Isten Igéje.
الذين ءامنوا وتطمئن قلوبهم بذكر الله ألابذكر الله تطمئن القلوب
(Ugyanis), akik hisznek, és akiknek szívét találja elégedettség az emléke Allah. Ne feledje, csak egy emléke Allah nem találja szívek megelégedésére. [Ar Ra'du: 28].
Harmadszor: Dhikr tudja kapcsolni a májra. Tény, hogy a dhikr maga lényegében az élet a szívnek. Amikor a máj elveszti dhikr, majd úgy tűnt, hogy elveszíti az életét, így nem él a szív nélkül dhikr Allah.
Ezért a Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah mondta: "Dhikr a szív, mint a víz a halak. Akkor hogy a halak, ha a vízvesztés? "[8]
Negyedik: Dhikr elveszi a bűnt és megmentse őt a Allaah, mert eszébe jutott egy nagyszerű kedvesség, jóság és bűn, hogy távolítsa el, és azok megszüntetésére. Nyilvánvaló, hogy ez mentheti ember dhikr a Allaah, mint a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam.
ما عمل آدمي عملا قط أنجى له من عذاب الله من ذكر الله
Ez nem egy ember gyakorolni még egy gyakorlat, hogy megmentse őt a Allaah által a dhikrullah. [9]
Ötödik: Dhikr generate érdem, az erény és az Isten kegyelmét, amely nem állít elő bármilyen más, de nagyon könnyen megvalósítható őket, orális mozgás könnyebben, mint a többi test mozgását. Között a már említett dhikr Allah jutalma:
من قال لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير في يوم مائة مرة كانت له عدل عشر رقاب وكتبت له مائة حسنة ومحيت عنه مائة سيئة وكانت له حرزا من الشيطان يومه ذلك حتى يمسي ولم يأت أحد بأفضل مما جاء به إلا أحد عمل أكثر من ذلك
Aki azt mondja (dhikr):
لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير
A 100-szer egy nap, akkor az ugyanaz, mint a jutalom tíz rabszolga, írásos száz jó neki, és törlik száz bűneit. Védőszentje is lett az ördög aznap estig, és egyik sem fontosabb, mint a cselekedetek, de az egyik jótékonysági gyakorolni többet. [10]
Ibn Qayim azt mondta: "Dhikr az imádat a legegyszerűbb, mégis a legtöbb nemes és fő, a szóbeli mozgás a mozgás a test leginkább könnyű és egyszerű. Ha csak az egyik tagja az emberi szervezet éjjel-nappal mozogni körülbelül akkora, mint a verbális mozgás, minden bizonnyal nagyon nyugtalanító, nem is engedheti meg magának ". [11]
Hatodik: Dhikr a növény Paradicsom [12]. Ennek alapja az a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam egy hadíszt ami beolvassa Abdillah bin Mas'ud.
لقيت إبراهيم ليلة أسري بي فقال يا محمد أقرئ أمتك مني السلام وأخبرهم أن الجنة طيبة التربة عذبة الماء وأنها قيعان وأن غراسها سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله والله أكبر
Találkoztam Ibrahim én éjjel ISRA "és Mi'raj, és azt mondta:" Ó, Muhammad. Köszöntse az emberek, és tájékoztatja őket arról, hogy a Paradise a legjobb föld és a víz a leginkább megnyugtató. Paradise sima üres (Qai'aan) és a növényzet a (megemlékezés) wa la ilaha Illa Allah Akbar Subhanallahi wallahu ". [13]
Ezt az is megerősíti egy másik jelentése a hadeeth Abu Al Ansari Ayub van Musnad Ahmad bin Hambal, 5/418.
Hetedik: Dhikr egy fáklya fénye a világot, a súlyos és a túlvilágon. Világít shirat, így nem a szív és a sír van egy könnyű, kivéve, mint a fény dhikrullah alapján szava Allah Subhanahu wa Ta'ala, ami azt jelenti: És ha az illető halott akkor kapcsolja be neki, és adtunk neki egy erős fény, a fény hogy tud járni a közepén az emberi társadalom, az a helyzet hasonló a sötétségben, aki soha nem kap belőle. [Al-Az `am: 122].
Ez az összehasonlítás a hívő és a többi. Egy hívő van fény az oka a hit, a szeretet, az elismerés és emlékezés Allah, míg a másik a meggondolatlan Allah, nem akarok dhikr és nem szeretem őt. [14]
Nyolcadszor: az ok az egyre shalawat Dhikr Allah és az ő angyalai, mint az Isten szavát, ami azt jelenti: Ó ti, akik hisznek! Berdzikirlah (név szerint) Isten, emlékezve arra, hogy amennyire csak lehet. És dicsőítsék Őt reggel és este. Ő volt az, aki adta Kegyelem nektek és az angyalok (kérjen bocsánatot az Ön számára), hogy ő is mondja le a sötétségből a fény (a fény). És Ő a legkegyesebb azoknak, akik hisznek. [Al Ahzaab :41-43].
Kilencedszer: Sok dhikr tud tartani egy személyt a képmutatás, mert képmutatók nagyon keveset dhikr Allah, sebagiamana Allaah szó, ami azt jelenti: Bizony, hogy megtévessze a képmutatók Allah, és Allah megjutalmazza a trükköket. És amikor feláll az imára állnak a lustaság. Szándékuk Riya (imában) jelenlétében az emberek. És nem említi a nevét, kivéve Allah keveset. [A Nisa ': 142].
Abdurrazaq bin Al Shaikh Abdulmuhsin Century azt mondta: "Lehet, hogy emiatt, Isten lezárta a levelet a szó Munafiqin, ami azt jelenti: Ó, az emberek a hit. Ne kincsként a vagyon és a gyerekek átirányítja Önt a megemlékezés Allah. Bárki is tette ezt, akkor ők azok, akik veszítenek. (Al Munafiquun: 9). Mivel arra figyelmeztetnek, őt rágalmazás volt tudomásuk a munafiqin dhikrullah, majd belecsúszni képmutatás. Wal "iyadzubillah.
Ali ibn Abi Talib azt kérdezték a Kharijites: "Biztos, hogy képmutató, vagy sem?" Ő így válaszolt: "A képmutatás az dhikr Allah, csak egy kicsit." Ez a jele, hogy a képmutatás egy kis dhikr Allah. Ennek alapján, így sok dhikr a megmentője nifaq. [15]
Tizedik: Dhikr a legjobb gyakorlat, a legszentebb és legnagyobb mértékben, ahogyan az ő Allah Küldötte így szólt:
ألا أنبئكم بخير أعمالكم وأزكاها عند مليككم وأرفعها في درجاتكم وخير لكم من إنفاق الذهب والورق وخير لكم من أن تلقوا عدوكم فتضربوا أعناقهم ويضربوا أعناقكم قالوا بلى قال ذكر الله تعالى
Elmondanád vagytok a legjobb gyakorlatok és a legszentebb és legmagasabb a diplomával? Ő jobb, mint az arany és ezüst berinfak, és jobb, mint az ellenség találkozik és akkor levágta a fejét és levágta a fejét? "Azt mondták," Igen ", akkor azt válaszolta," Dhikrullah ". [16]
Így néhány erények és faidah amely kifejezett ebben a rövid papír.
A Manners dhikr Dhikr van-Adab Adab kell jegyezni, és gyakorolni, többek között: Először: az őszinteség dhikr és a barátok.
Másodszor: a dhikr dhikr és wird aki példázza a próféta, mert dhikr van istentisztelet. Ibn Taymiyyah van, akkor magyarázatot róla.
Harmadszor: a szavak jelentését és a szándék és alázat "ezt elérni. Ibn Qayim mondta: "Dhikr a legtöbb fontos és előnyöket, egy mérkőzés között beszélt a máj és a megemlékezés, amely jól példázza a próféta. Csakúgy, mint az emberek, akik megértik az értelme és célja dhikr abortusz ". [17]
Negyedik: Figyelembe 7 modora leírt Isten Igéjét.
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهرمن القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين
És te (név) az Úr a ti szívetekben, hogy megalázza magát és a félelem, és nem az ő hangja, reggel és este, és nem tartalmazzák az emberek, akik gondatlanul járt el. [Al A'raf: 205].
Ez a nemes vers mutatja, 7 fontos dhikr Adab, nevezetesen: - Dhikr a szíve, mert ez közelebb áll az őszinteség. - Útmutató a megalázza magát, nyilvánvaló, hogy a tökéletes hozzáállását imádja Istent. - Útmutató a büntetéstől való félelem miatt elhanyagolják Isten szeretet, és nem fogadják el a dhikr. Ezért Allah jellemezze a hívők az Ő Igéje:
والذين يؤتون مآءاتوا وقلوبهم وجلة أنهم إلى ربهم راجعون
És azok, akik adnak, amit adnak, a szíve a félelem, (mert tudják, hogy), ezek valóban visszatérnek a Lord. [Al Mu'minun: 60].
- Van hangja nélkül, mert közelebb áll tafakkur jó. - Van a szóbeli és a májban. - Van, reggel és este. Valójában két ezúttal a kiváltság, hogy Isten hívására ebben a bekezdésben. Párosul egyéb kiváltságokat, hogy Allah Küldötte kifejezett ő így szólt:
يتعاقبون فيكم ملائكة بالليل وملائكة بالنهار ويجتمعون في صلاة الفجر وصلاة العصر ثم يعرج الذين باتوا فيكم فيسألهم ربهم وهو أعلم بهم كيف تركتم عبادي فيقولون تركناهم وهم يصلون وأتيناهم وهم يصلون
Bekapcsol este angyalok és angyalok, a napszaktól. Találkoztak idején Fajr és ASR imát, majd megteszi az angyalokat, akik jönnek rátok, és az Úr azt kéri őket, és Allah jobban tudja őket: "Hogy van az én szolgám, ha hagyjuk?" Azt mondták, "hagyjuk őket állapotban imában és Meglátogattuk őket egy állam az imádság. "[18]
- Tilalma dhikrullah gondatlan. [19]
Ezzel nyilvánvaló elsőbbségét dhikr kulcsát a jóság és adabnya. Remélhetőleg a kis hasznos lehet.
[Másolt a magazin kiadása As-Sunnah Alapítvány Megjelent 1/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 tel. 08121533647, 08157579296]



Forrás: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar