Kamis, 28 Juni 2012

Bhíonn i bhfeidhm Angels do Dhaoine Le Bheith I Tosaigh An Shaff Urnaí,


Bhíonn i bhfeidhm Angels do Dhaoine Le Bheith I Tosaigh An Shaff Urnaí,



De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


I measc iad siúd atá ádh le hAingil a blessings ar na daoine atá ar thaobh tosaigh an Saff i paidir, go mbeadh sé ar an chéad Shaff, Shaff os comhair an dara nó eile.

Maidir leis an argóint go léiríonn go bhfuil an bershalawat Angels dóibh siúd atá sa Shaff chéad nuair a bhíonn an phaidir a Hadith narrated ag Imam Ibn al-Shahiihnya Hibban sa leabhar, narrated sé ó anhu al-Barra 'Allaah, dúirt sé: "Tá an Messenger de Allaah 'Dúirt alaihi wa sallam:

إن الله وملائكته يصلون على الصف الأول.

"Bershalawat Allah verily agus a chuid aingeal go (sin) atá ag an Shaff gcéad dul síos. '" [1]

'Ali al-Qari nuair ag míniú na bhfocal an sallallaahu Prophet' Al-Mulla alaihi wa sallam: "verily, Allah agus an Mala-bershalawat a crios," a dúirt sé: "Is laghdú de grá Dé, an phaidir chun cabhair Dé i gcónaí dó agus iarratais eile déanta ag an Angels dó. "[2]

Imam Ibn Hibban ar fáil ar an chaibidil seo leis an teideal seo Hadith: ". Míniú Maidir Trócaire ar Dhia agus ar a Iarratais جل وعلا trócaire de Angels Urnaí do Dhaoine sa Shaff Chéad" [3]

Maidir leis an argóint faoi na Angels do blessings ar na daoine a bheith ann ar an Shaff dara ag guí leis na atá ann sa Shaff chéad is Hadith narrated ag Imam Ahmad, Abu Umamah de anhu Allaah ', a dúirt sé: "Tá an Messenger de Allaah alaihi wa sallam dúirt: 'Allah verily agus an bershalawat Angels dóibh siúd atá ann sa chéad Shaff (i nguí) "Ansin dúirt an cara:.'! Agus dóibh siúd atá sa dara Shaff, Messenger de Allah '[ 4] Agus an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam dúirt:' Allah verily agus an bershalawat Angels do dhaoine atá ar an Shaff chéad (i nguí) "Ansin dúirt an cara:. 'Agus an Shaff dara, Messenger de Allah!' Ansin an Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam dúirt:' Agus go (na daoine atá) sa dara Shaff '"[5].

Seo Hadith Léiríonn sé seo go Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a Angels bershalawat do dhaoine atá ar an dara Shaff i paidir, ach leis an míniú gur daoine atá ar an Shaff chéad níos mó príomhshrutha ná mar atá siad, mar gheall ar an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam arís agus arís eile ar blessings Allah agus a chuid aingeal do dhaoine atá ar an Shaff gcéad faoi dhó. Laistigh den lúb, le fios ag Shaykh Ahmad ibn 'al-Banna Abdirrahman-go bhfuil de bhua go bhfuil níos mó dóibh siúd atá ar an Shaff gcéad, agus de bhua é go bhfuil an bhua dhó i gcomparáid leis an Shaff dara, mar gheall ar an duine a d'fhág Shaff Ba chóir an chéad a bheith i gcónaí ar garda a bhraitheann bhaint, ionas nach bhfuil sé oiriúnach i na Shaff eile, go dtí nach bhfuil sé faoi urchosc ó na virtues mór. [6]

Maidir leis an argóint go léiríonn go bhfuil an bershalawat Angels do dhaoine atá ag-Shaff Shaff ina cheannaire urnaí i Hadith narrated ag Imam dhá (ie Abu Dawud agus Ibn Khuzaimah) ó 'bin' al-Bara Azib anhuma Allaah, dúirt sé: : "a dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف الأول.

"Allah verily agus a chuid aingeal bershalawat go (sin) atá i-Shaff thús cadhnaíochta Shaff. '" [7]

Imam Ibn Khuzaimah thabhairt seo hadeeth i caibidil ar Shahiihnya leis an teideal: ". Caibidil Maidir Shalawat Allah agus a Angels a Shaff Shaff-cuaille" [8]

I stair an Imam ar-Nasa-i, arsa an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Allah verily agus a chuid aingeal bershalawat go (sin) atá i-Shaff Shaff thús cadhnaíochta." [9]


Mar fhocal scoir, go Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a Angels bershalawat do dhaoine atá ar an Shaff chéad paidir, na daoine atá ar an dara Shaff, agus daoine atá ag-Shaff Shaff chun tosaigh. Ach an blessings ar na daoine atá ar an Shaff chéad príomhshrutha i bhfad níos mó ná-Shaff Shaff eile.

Dá bhrí sin, níl fiú amháin tuarascáil go nochtann an tosaíocht atá ag na daoine atá ar an Shaff chéad uair i nguí, ina bhfuil narrated ag al-Imam al-Bukhari ó Abu Huraira Allaah anhu, dúirt sé: "verily, dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الأول ثم لم يجدوا إلا أن يستهموا عليه لاستهموا.

'Má tá daoine ar an eolas (an luach saothair) atá ar an chéad ghlaoch chun urnaí agus Saff, ansin ní bheidh siad é a fháil ach amháin chun a tharraingt [10], ba mhaith leo a dhéanamh ar an gcrannchur.' "[11]

May Allah a dhéanamh linn go léir lena n-áirítear daoine a bhí i gcónaí ar an chéad Shaff lena virtues. A Dhia chaoin, yaa yaa Hayyu Qayyuum.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]


Angel Rialú Feithimh A Dhaoine Cé Suigh Urnaí



De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


I measc na daoine atá sásta leis an iarratas le haghaidh maithiúnais agus guí an Angels is seirbhíseach a bhí ina suí le linn an mosque do paidreacha i stát ag fanacht wudoo '.

Imam Muslim narrated ó Abu Huraira Allaah anhu, dúirt alaihi an fíor Prophet sallallaahu 'wa sallam:

أحدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملائكة:. اللهم اغفر له اللهم ارحمه "

"Níl sé ar cheann de tú i do shuí ag fanacht leis an paidir, chomh fada agus a bhfuil sé i stát íonachta, ach beidh an Angels mendo'akannya: 'O Allah, logh dó. A Dhia, chun aire a thabhairt dó. '"[1]

Imam Ibn Khuzaimah narrated freisin seo Hadith sa leabhar Shahiihnya agus dar teideal sé: "bhua Chaibidil shuí Feithimh i mosque sa Chreat na Urnaí, agus an Rialú Angel Angel Shalawat air, Nach bhfuil sé Chun cur isteach ar Eile agus Wudhu'nya fada Not Clear." [ 2]

Allahu Akbar! Tá sé carthanas go bhfuil an-éasca a dhéanamh, ach an luach saothair is ollmhór. D'iarr duine éigin ina suí di i stát de am feithimh wudoo 'chun guí, mar sin amhail is dá raibh sé ag guí agus an mendo'akannya Angels mar sin faigheann sé maithiúnas ó Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a ghrá.

O Allah, ná bac dúinn, ár deartháireacha, go bhfuil ár gcuid páistí freisin de carthanas an-uasal agus atá lán de blessings. Chaoin, a Thiarna Almighty níos sublime.

Na scoláirí ar an Salaf linn a chinneadh an-é seo a dhéanamh carthanas an-uasal, agus i idir an seó mar go bhfuil sé le tráchtaireacht ón Imam Ibn al-Mubarak, ó ibn 'Ata' mar-Sa-ib, dúirt sé: "Tháinig muid go Abdirrahman Abu ' Sulami-mar-a bhí sí 'Abdullah bin Hubaib-bás ag fanacht sa mosque. Ansin dúirt muid: 'Bheadh ​​sé go deas má bhogann tú go dtí an leaba, toisc go autsar (níos compordaí).' "

Al-Husain-aon-scéalaí dúirt sé, "is brí Autsar níos compordaí."

Dúirt sé: "Mar sin, agus mar sin de a bhaineann le dom, i ndáiríre, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

لا يزال أحدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

'I gcónaí a fháil ar cheann de tú an luach saothair chomh fada agus a bhí ag guí sé i mosque áit a ghuigh sé ag fanacht leis an phaidir.' "[3]

I stair an Ibn Sa'ad a deir: "aingeal ag dúirt: 'O Allah, logh dó. A Dhia, chun aire a thabhairt dó. '"

Sé (Abdirrahman Abu 'mar-Sulami) dúirt: ". Ba mhaith liom bás nuair a bhí mé sa mosque" [4]

A Dhia, déan trócaire ar do ghiolla, agus a dhéanamh linn mar dhaoine a raibh an chosáin. Chaoin, a Dhia féin, O Yang Mahahidup Mahaberdiri arís.

Eile de bhua a bheith faighte ag na daoine a suí ag fanacht leis an bhua paidir-ar na Allaah, an Messenger de alaihi Allah sallallaahu 'wa sallam thug an dtuairisc sásta go bhfuil na daoine a prayed ag am an urnaí agus Iqamat, surely tá sé paidreacha ní a dhiúltú. An (Imam Ahmad, Imam Ibn Khuzaimah, Imam agus Imam Ibn Dhi Hibban-ya-uddin al-Maqdisi) Imam anhu narrated ó Anas Allaah, dúirt sé: "alaihi Rasululah sallallaahu 'wa sallam dúirt:

إن الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة, فادعوا.

'Ní bheidh paidir verily (a thairiscint) sa ghlao chun urnaí agus Iqamat a dhiúltú, mar tá sé berdo'alah.' "[5]

Imam Ibn Khuzaimah chruthú caibidlí sa Hadith leis an teideal: "Caibidil Dianjurkannya Idir Adhan agus Iqamat guí le súil go Nach mór an diúltaithe paidreacha."

A Dhia, a dhéanamh paidir mar do bhronntanas a chur chugainn. Gach ár iarratais chaoin, a Thiarna na slua.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]




Tá an aingeal ar achainí thrócaire do Dhaoine Cé Codladh I stáit Oíche Naofa (cailín Tá sé saor)


De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


I measc na daoine atá sásta leis an paidir ar an aingeal tá daoine a chodail an oíche i stát íonachta. I measc na fianaise a léiríonn go bhfuil sé:

A. Al-Imam Ath-Thabrani narrated ó Ibn 'Abbas anhuma Allaah go sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:

طهروا هذه الأجساد طهركم الله, فإنه ليس من عبد يبيت طاهرا إلا بات معه في شعاره ملك, لا ينقلب ساعة من الليل إلا قال: اللهم اغفر لعبدك فإنه بات طاهرا.

"Móraim do chomhlachtaí, féadfaidh an Dia sanctify duit, toisc go raibh aon seirbhíseach codladh na hoíche i stát íonachta ach beidh aingeal a bheith leis i syi'aar [1], ní raibh an am amháin aige cas timpeall ach beidh an aingeal rá : 'O Allah, logh do sheirbhíseach, mar gheall ar chodail sé an oíche i stát íonachta.' "[2]

2. Al-Imam Ibn Hibban narrated ó Ibn 'Umar anuma, dúirt sé: "Tá an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam dúirt:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ إلا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فإنه بات طاهرا.

"Iad siúd a chodladh i kedaan naofa, ansin beidh an Angels a bheith leis i na héadaí Agus ní aingeal ach dhúisigh sé suas prayed:. 'O Allah, logh é do sheirbhíseach amhlaidh agus mar sin de mar gheall ar chodail sé i stát íonachta.'" [3]

Imam Ibn Hibban tús a chur leis an teideal seo Hadith: "Tá an aingeal an Iarratais trócaire Do Dhaoine atá ag codladh i staid an Oíche Naofa nuair Wake sí suas."

I measc na comhdhúile is féidir a fhoghlaim ó na Hadith thuas:

An Chéad: Beidh an Angels a bheith leis ina éadaí. Ba é an cara is fearr agus is uasal, má tá freagraí ar dhaoine a chodladh sa kedaan naofa amháin sin, ansin bheadh ​​sé go leor.

An Dara: An aingeal sheoladh tríd an Allah Subhanahu wa Ta'ala do maithiúnas begging air gach uair a chas sé timpeall ar an oíche, agus nuair a dhúisigh sé as a chodladh.

Allahu Akbar! Tá carthanas go bhfuil an-éasca a dhéanamh, ach an luach saothair ollmhór!

Agus ní hamháin seo, níl fiú amháin tuarascáil a léiríonn an bhua na ndaoine a chodail an oíche i stát íonachta. Bhí narrated Mar sin, go bhfuil ag an Imams dhá, Imam Ahmad agus Imam Abu Dawud ó Mu'adh araid companions Jabal de Allaah anhu, alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, dúirt sé:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسأل الله خيرا من الدنيا والآخرة إلا أعطاه إياه.

"Níl sé ina Moslamach, chaith oíche i stát de dhikr de Allah agus i stát íonachta, ansin wakes sé suas [4] i oíche amháin agus prayed ar mhaithe leis an domhan nó ina dhiaidh seo phléadáil do Dhia ach beidh Allah dheonú a iarraidh." [5]

An féidir tuiscint a bhaint as an Hadith go bhfuil codlata i stát íonachta i measc na cúiseanna paidir arna dheonú ag Allah Subhanahu wa Ta'ala, mar gheall ar an Mashduuq luaith-Shaadiqul (righteous agus call) a labhraíonn le revelation, go bhfuil ár uasal Prophet sallallaahu 'Dúirt alaihi wa sallam gur daoine a chodladh i stát íonachta agus dhikr ansin fuair sé suas agus begged ar mhaithe leis an domhan nó na dhiaidh, ansin beidh Allah Subhanahu wa Ta'ala dheonú an achainí.

Bealtaine Allah Ta'ala Tá áthas a dhéanamh linn go léir a thagann isteach sa ghrúpa seo. Chaoin, a Thiarna Almighty níos sublime.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]




Leideanna Bershalawat Chun alaihi an sallallaahu Prophet 'wa Sallam


De réir
Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Jawas Ustadz



I measc na cearta alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam go bhfuil Allah Subhanahu wa Ta'ala disyari'atkan thar a mhuintir dóibh chun paidreacha agus beannachtaí rá dó. Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a bhfuil Angels bershalawat a sallallaahu 'alaihi wa sallam, agus Allah Subhanahu wa Ta'ala gceannas a sheirbhísigh le paidreacha agus taslim rá dó. Allah Subhanahu wa Ta'ala deir:

إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما

"Allah verily agus a chuid aingeal bershalawat chun an Prophet. O sibh a chreideann, bershalawatlah leat chun ómós an Prophet agus rá hello a thabhairt dó "[Al-Ahzaab: 56].

Tuairiscítear go réir bhrí an blessings Dé ar an sallallaahu Prophet 'Is alaihi wa sallam an moladh Dé air i láthair an chuid aingeal, aingil atá i gceist blessings Pray air, agus beannachtaí ar a chuid daoine ná an t-iarratas le haghaidh maithiúnas dá sallallaahu' alaihi wa sallam.

Sa véarsa thuas, tá Allah luaite mar gheall ar an seasamh na seirbhíseach agus alaihi a Prophet Muhammad sallallaahu 'wa sallam ag an áit is airde, go mhol sé í os comhair an Angel ar an gaire, agus go bhfuil na haingil guí freisin dó, ansin d'ordaigh Allah go léir cónaitheoirí den chineál seo a rá paidreacha agus beannachtaí air, mar sin aontaithe i moladh dá chineál is airde leis an nádúrtha is ísle (talamh).

Maidir leis an bhrí: "Abair Dia duit a thabhairt dó" Is é a thabhairt dó alaihi sallallaahu 'wa sallam ómós ar leith a Ioslam. Agus má tá an Muhammad Prophet bershalawat ligean duine éigin le chéile i dtaca leis. Toisc nár chóir é a dhíspreagadh an ceann acu. Mar shampla, ag rá: "Shallallaahu 'alaih (blessings bestowed tá súil againn air)" nó go simplí a rá: "'. Alaihis Dar (féadfaidh tarmligthe dó salvation)" Tá sé mar gheall ar ordaigh Dia iad a rá.

Chun blessings fhuaimniú ar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam gceannas ag an Shari'ah ag amanna overlooked, bíodh sé éigeantach nó sunnah muakkadah. Sa leabhar Jalaa'ul Afhaam, Ibn al-Qayyim luaitear rahimahullah 41 am (áit). Sé rahimahullah tús a chur leis an rud is tábhachtaí i urnaí ag deireadh na tasyahhud. Ag an am na scoláirí aontú ar disyari'atkannya bershalawat a alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, ach n-aontaíonn siad mar gheall ar an dlí is éigeantach. I measc na tráthanna eile a luaitear sé é ag an Qunut deireadh, ansin nuair a bheidh an tseanmóir, mar seanmóirí Dé hAoine, an feast agus istisqa ', ansin tar éis freagairt muadzdzin, nuair guí, nuair a isteach agus amach as an mosque, chomh maith le a ainm alaihi sallallaahu 'wa sallam.

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam Tá Múintear an Muslims na ordanás blessings rá ar. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam molta chun cur leis an blessings léamh air ar an Aoine.

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt:

أكثروا الصلاة علي يوم الجمعة وليلة الجمعة, فمن صلى علي صلاة صلى الله عليه عشرا.

"A leathnú do léamh agus beannacht ar dom ar oíche Dé hAoine, an té a dúradh liom uair amháin Allah bershalawat bershalawat dó deich n-uaire." [2]

Ansin Ibn al-Qayyim rahimahullah trácht ar roinnt de na buntáistí a blessings fhuaimniú ar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, nuair a deir sé go bhfuil buntáistí 40. I measc na buntáistí tá:

A. Is Shalawat foirm de obedience chun orduithe Dé.
2. Faigh 10 uair de blessings Dé orthu siúd a bershalawat uair amháin a alaihi a sallallaahu 'wa sallam.
3. Bhíothas ag súil má deonaíodh an phaidir roimh shalawat.
4. Shalawat mar gheall ar fáil syafa'at an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam, nuair a blessings ar fhuaimniú más rud é ag gabháil le hiarratas le Dia go Wasilah (seasamh ard) a thabhairt ar a chuid sallallaahu' alaihi wa sallam ar an Lá na Breithiúnas.
5. Shalawat toisc bpeacaí diampuninya.
6. Beannachtaí ar an gcúis go dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam daoine a rá paidreacha agus beannachtaí a thabhairt dó. [3]

Ach nach bhfuil sé cead a shocrú am agus ar bhealach áirithe i bershalawat agus mhol sé sallallaahu 'alaihi wa sallam is moite de na féasóg barántúla ó Al-Qur'an agus Sunnah. An scoláirí de Ahlus Sunnah Tá go forleathan a tuairiscíodh-lafazh blessings lafazh ar an barántúla, mar tá sé ag múineadh alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam inis a chompánaigh de Allaah anhum.

Orthu seo tá:

اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد.

"O Allah, deontas beannacht le Muhammad agus an teaghlach de Muhammad, mar a bhfuil tú a thugtar grásta do Abraham agus an teaghlach de Ibrahim. Mahaterpuji sublime thú arís. O Allah, deontas beannacht le Muhammad agus an teaghlach de Muhammad, mar a thug tú blessings a thugtar do Abraham agus an teaghlach de Ibrahim. Mahaterpuji Thusa, an chuid is mó-glórmhar. "[4]

Bealtaine Tá na paidreacha agus beannachtaí Dia i gcónaí bestowed seo Prophet uasal, chomh maith le haghaidh a chlann, a chompánaigh, agus iad siúd a leanúint a footsteps go dtí an Lá na Breithiúnas.

THOIRMEASC GHULUW agus áibhéil I alaihi Moladh Prophet sallallaahu 'wa sallam

Ghuluw brí níos faide anonn. Dúirt sé: "غلا يغلو غلوا," má théann sé thar an teorainn i méid. Dúirt sé:

لا تغلوا في دينكم

"Ná dul thar na teorainneacha i do reiligiún." [An Nisa-': 171]

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt:

إياكم والغلو في الدين, فإنما أهلك من كان قبلكم الغلو في الدين.

"Coinnigh díbh féin ó ghuluw (áibhéalacha) i reiligiún, toisc go bhfuil an dearcadh fíor seo ghuluw scrios na daoine roimh duit." [5]

Is é ceann de na cúiseanna a dhéanamh le duine ghuluw Kufr an dearcadh reiligiúnach, an bhfuil an duine a mheastar righteous nó caomhnóir, nó ghuluw chun na tuamaí na naomh, go dtí go iarr siad agus guí dó, ach tá sé seo shirk Akbar.

Cé ciallaíonn ithra 'níos faide ná an (áibhéalacha) i moladh agus ndeor faoi. Agus is é an bhrí an ceart ghuluw Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam thar an flattering, sin ardú sé airde céim ná mar sheirbhíseach agus Apostle (teachtaire) de Dhia, tréith dó cuid de na Ilahiyyah maoine. Bhí sé den sórt sin. Phléadáil agus begging chun cabhrú leis, tawassul aige, nó tawassul ag a stádas agus onóir, swear aige, mar chineál de 'ubudiyyah chun seachas Allaah, tá an gníomhas shirk

Agus is é an ithra Tá 'an ceart chun an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam áibhéil ar an moladh, cé go raibh cosc ​​ar sé leo tríd a chuid focal:

لا تطروني كما أطرت النصارى ابن مريم, فإنما أنا عبده, فقولوا عبد الله ورسوله.

"Ná exaggerate i moladh, mar go bhfuil na daoine gur Críostaí áibhéil mac Isa moladh 'de Maryam. Tá mé ach a sheirbhíseach, an focal-chiall,'' wa Rasuuluhu Abdullaah (daor de Allah agus a Messenger). '"[6]

I bhfocail eile, is féidir compliment tú bréag agus nach bhfuil tú áibhéil i moladh. Tá sé seo déanta ag na Críostaithe i gcoinne 'Isa Alaihissallam, agus mar sin siad a mheas sé go bhfuil airíonna Ilahiyyah. Dá bhrí sin, tugann mé sifatilah mar mo Thiarna dom an nádúr, a rá: [7] "Seirbhíseach de Allah agus a Messenger (toscairí) dó."

'Dúirt Abdullah bin al-Syikhkhir Allaah anhu, "Nuair a chuaigh mé le toscaireacht de Banu' Amir chun freastal ar na sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam, a dúirt muid leis:" Is tú an sayyid (rialóir) linn! "Spontáineacha Prophet sallallaahu' alaihi wa sallam freagra:

السيد الله تبارك وتعالى.

"Sayyid (na húdaráis) go bhfuil muid Tabaaraka wa Allah SWT!"

Ansin dúirt muid, "Agus tá tú ag an maitheas deiridh agus uachtaracha." Agus díreach a dúirt sé alaihi sallallaahu 'wa sallam:

قولوا بقولكم أو بعض قولكم ولا يستجرينكم الشيطان.

"Abair é i gcomhréir le cad is gnáth (cothrom) rá agat, nó cosúil le cuid de na focail is féidir leat agus gan a bheith dragged ag Satan chase tú." [8]

Anas bin Malik Allaah anhu dúirt sé, "a dúirt roinnt daoine a thabhairt dó, 'O Messenger de Allah, fir O de na fearr i measc dúinn agus an mac ar cheann de na fearr i measc linn! ! O ár sayyid sayyid agus ár mac 'Agus láithreach an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:

يا أيها الناس قولوا بقولكم ولا يستهوينكم الشيطان, أنا محمد, عبد الله ورسوله, ما أحب أن ترفعوني فوق منزلتي التي أنزلني الله عز وجل.

"Daoine O, a rá leis an gnáth (gnáth) leat labhairt! Is féidir Ná seduced ag Satan chase, a bhí mé (gan níos mó) Muhammad, an seirbhíseach Allah agus a Messenger. Ní maith liom phioc tú suas (flatter) mo thuas (thar) an seasamh go bhfuil Dia a thabhairt dom. "[9]

Sé alaihi sallallaahu 'wa sallam fuath nuair a moladh do dhaoine dó le nathanna éagsúla, mar shampla: "Tá tú sayyidku, tá tú ceann de na fearr i measc na linn, tá tú ceann de na mór-chuid is mó de dúinn, tá tú ceann de na cinn is uasal i measc linn . "Nuair i ndáiríre tá sé ina chréatúr an fíor is tábhachtaí agus is mó onórach. Mar sin féin, chros sé iad chun iad a choinneáil ar shiúl ó na dearcadh iomarcach agus extravagant ina cheart flatter alaihi sallallaahu 'wa sallam, chomh maith a choimeád ar bun ar an íonacht aondiachas. 'Is cháilíonn alaihi wa sallam dó leo mar thoradh ar an dhá airí an seirbhíseach an leibhéal is airde ina bhfuil aon ghuluw agus aon dochar a' Ansin sé sallallaahu aqeedah. Dhá airí go bhfuil 'Abdullaah wa Rasuuluh (sheirbhíseach agus teachtaire de Allah).

Sé nach raibh alaihi sallallaahu 'wa sallam mhaith cad a thug an exalted ná go bhfuil Allah Subhanahu wa Ta'ala agus Allah ridhai. Ach a lán daoine a sháraíonn an toirmeasc ar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, mar sin guí siad dó, ag iarraidh cabhrú leis, ag eascainí a ainm agus a d'iarr air rud éigin nár cheart a bheith ag teastáil ach amháin le Dia. Bhí sé díreach mar a rinne siad nuair a chomóradh lá breithe de Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam, i kasidah nó anasyid, nuair nach bhfuil siad idirdhealú a dhéanamh idir na cearta Allah Subhanahu wa Ta'ala leis an gceart Messenger sallallaahu' alaihi wa sallam.

Al-'Allama Ibn al-Qayyim Jauziyyah kasidah nuniyyah rahimahullah ina ag rá:

لله حق لا يكون لغيره
ولعبده حق هما حقان
لا تجعلوا الحقين حقا واحدا
من غير تمييز ولا فرقان

"Tá Dia nach bhfuil ina sheilbh go ceart i dteannta a
don seirbhíseach raibh ceart ann, agus tá sé dhá cearta éagsúla.
An bhfuil tú é a dhéanamh i gceann amháin de dhá cearta na cearta,
gan scaradh agus gan idirdhealú. "[10]

[Cóipeáladh ón leabhar Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, Údar Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Foilsitheoirí Reader Imam luaith-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Iacárta 13340A, Tríú Priontáil 1427H/Juni 2006M]




Conas Match Shalawat an Sunnah, Agus Bealtaine Shalawat In éineacht Le Tambourine?



Ceist.
Ana ag iarraidh a iarraidh ar amaliyah fhadhb a perplexing de cheist na blessings ar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam.

A. An bhfuil go leor cineálacha de blessings ar seo?
2. Conas a chleachtadh an blessings ar an gceart atá bunaithe ar an Sunnah de Allah? Cibé dhéanamh ina n-aonar nó i bpobal, le guth ard nó Sirr (mall)?
3. Bealtaine agus ag gabháil tambóirín (uirlis cheoil)?

[Abdullah S.Aga. Flower Cathrach, West Java]

Freagair.
Alhamdulillah, roimh fhreagairt do cheist Abdullah S.Aga, ba mhaith linn a chur in iúl, go mbeidh na gníomhais adhartha é a ghlacadh ag Dia má chomhlíonann sé na ceanglais a fháil adhartha. Adhradh a bhfuil déanta ag daoine a chreidiúint, le dáiríreacht agus i gcomhréir Sunnah (teachings) de alaihi Prophet Muhammad sallallaahu 'wa sallam.

Ach sa lá atá inniu ann, nach bhfuil cé mhéad duine atá i gceist leis na riachtanais thuas. Mar sin, tá an cheist a chur ort chéim i dtreo an Sunnah an Messenger de Allaah imní 'alaihi wa sallam. Bealtaine Allah Subhanahu wa Ta'ala taufiq a thabhairt dúinn i gcónaí ar an gcosán díreach.

Theastaigh uaim a lua, is beannachtaí bahwasannya ar an Prophet foirm mór adhartha. Ach claontaí an oiread sin agus nuálaíochtaí a rinne blessings go leor ar an Prophet faoi. Anseo is é ár freagra ar an gceist agat.

A. Beannachtaí ar an Prophet ar go leor cineálacha. Ach is féidir a roinnt ar fud an domhain ina dhá.

ar. Beannachtaí ar an Disyari'atkan.
Eadhon inis shalawat múinte ag an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam a chompánaigh. Tá Beannachtaí ar an bhfoirm seo tá cineálacha éagsúla. Sheikh Al Albani rahimahullah luann an Leabhar Urnaí na Prophet Shifat seacht blessings ar an cruth ar an hadiths de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. Cleireach Abdul Hakim bin Amr araid Abdat Hafizhahullah ina leabhar, Shalawat Cineál &-mhéin, rud a thug ocht de nádúr na blessings ar an stair Prophet.

I measc na blessings ar an bhfoirm múinte ag an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد اللهم بارك (في رواية: و بارك) على محمد وعلى آل محمد كما باركت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد

(Ala Allahumma shalli 'ala Muhammad wa' ali Muhammad, ala kamaa shallaita 'ala Ibrahim wa' Ibrahim aali, innaKa Hamidum Majid. Allahumma na línte (in aon scéal, wa na línte, gan CnR) ala 'ala Muhammad wa' ali Muhammad, KAMA ala barakta 'ala Ibrahim wa' ali Ibrahim, innaKa Hamiidum Majid).

Sea, a Dhia. Deontas (ie, mbreiseán) shalawat (flattery) le Muhammad agus an teaghlach de Muhammad, mar a bhfuil tú a thugtar ar blessings Abraham agus an teaghlach de Ibrahim, verily Tá tú gach moladh (níos mó) Uachtarach Shoilse. Sea, a Dhia. An bronntanas (breise maith) a thabhairt do Muhammad agus an teaghlach de Muhammad, mar a bhfuil tú a thugtar blessings do Abraham agus leis an teaghlach de Ibrahim, verily Tá tú gach moladh (níos mó) Uachtarach Shoilse. [Bukhari, Muslim, agus daoine eile. Féach Paidir Shifat an Prophet, lch. 165-166, an obair al-Albani, Maktabah Al Ma'arif].

Agus lena n-áirítear an shalawat disyari'atkan, na beannachtaí is gnách ar an nGaeilge labhartha agus scríofa ag Salafush Salih.

Sheikh Hamd bin Abdul Al Muhshin 'Abbad Hafizhahullah dúirt sé, "Salafush Salih, lena n-áirítear na saineolaithe Hadith, baineadh úsáid as chun paidreacha agus beannachtaí cuairt a thabhairt ar an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam nuair a dtugtar (ainm), sé, le dhá fhoirm seo, eadhon:

صلي الله عليه و سلم (síochána agus beannachtaí 'alaihi wa sallam) agus

عليه الصلاة والسلام ('Bhí alaihish shalaatu Dar).

Alhamdulillah, freastal ar na dhá fhoirm na leabhair Hadith. Scríobh siad fiú uachtanna i n-oibreacha é a choinneáil i gcruth foirfe. Cé acu le chéile na paidreacha agus beannachtaí arna iarraidh sin don sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam. "[FADH-lush Salah' alaihi Alan Prophet sallallaahu 'wa sallam, lch. 15, an obair Shaykh Abdul Muhshin araide Hamd al-'Abbad]

b. Shalawat Cad Ní Disyari'atkan.
Tá go blessings ar theacht na Da'eef hadiths (lag), agus mar sin Da'eef, maudhu '(bréagach), nó aon bhonn. Mar an gcéanna shalawat déanta suas (de ghnáth ag an Bid'ah Saineolaithe), agus ansin siad in aisce ag an ainm blessings ar seo nó blessings ar sé. Beannachtaí ar an uimhir seo go leor, fiú na céadta. Mar shampla, go leor de na Ala an leabhar shalawat Dalailul Khairat Wa Anwar Fi Syawariqul Dzikrish Salah 'Nabiyil Mukhtar, obair na Al Jazuli (b.. 854H). I measc na nuálaíochtaí is shalawat shalawat Basyisyiyah, shalawat Nariyah, shalawat Fatih, agus daoine eile. Lena n-áirítear timpiste, go bhfuil sé roinnt nuálaíochtaí shalawat sheachaint. [1]

2. Beannachtaí ar an mbealach ceart a chleachtadh de réir an Sunnah de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam Is mar seo a leanas:

ar. Shalawat léamh atá ar an blessings ar an disyari'atkan, mar gheall ar shalawat lena n-áirítear dhikr, lena n-áirítear adhartha agus cuimhneacháin. Is Shalawat ní heresy, ós rud é go léir heresy heresy.

Is féidir Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah Allaah a dúirt trócaire, "Dhikr-Cuimhneachán agus paidir, lena n-áirítear deasghnátha paidir is tábhachtaí. Cé go bhfuil adhartha tógtha ar ittiba '(lean na Sunnah an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam). Tá aon duine an ceart chun an sunnah an dhikr dhikr, agus paidir-urnaí nach bhfuil Sunnah (alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam), a dhéanamh ansin é an nós rialta, agus daoine a iompar i gcónaí. Measc na gcásanna den sórt sin invents le reiligiún nua nach bhfuil ceadaithe i nDia. I gcodarsnacht leis an paidir, a bhfuil uaireanta guí duine a thabhairt dó agus nach mbeadh sé mar sunnah (cleachtas). "[Luaite ó Wal Ad'iyah Fiqhul Adzkar, 2/49, ag Sheikh Abdur Razaq Al Badr bin Abdul Muhshin].

b. Méadaigh an shalawat léamh ag aon am agus san áit, thar aon rud eile sa lá Dé Sathairn, nó ag an am a dtugtar an t-ainm alaihi an Muhammad Prophet sallallaahu 'wa sallam, agus áiteanna eile a luaitear sa ahaadeeth saheeh.

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt:

من صلى علي واحدة صلى الله عليه عشرا

Whoever iarr blessings ar liom uair amháin, Allah bershalawat sé deich n-uaire. [Tuairiscíodh ag Muslim, uimh. 408, ó Abu Hurayrah].

c. Nach sonrófar ann an méid is, am, áit, nó an modh, a chinnfidh an Shari'ah.
Sórt sin mar a chinneadh an t-am roimh beradzan, agus ina suí idir dhá seanmóir khathib Dé hAoine, agus daoine eile.

d. Arna dhéanamh ina n-aonar, ní i bpobal.
Mar gheall ar Áirítear léamh shalawat ndeabhóidí agus áirítear adhartha, agus mar sin ba chóir é a leanúint an Sunnah de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. Agus tá a fhios againn go léir, níl aon argóint go bhfuil údar maith leis an bpobal bershalawat. Toisc, má dhéantar i bpobal a bheadh, a léamh os ard, agus tá sé contrártha le Dia gceannas dhikr adab, le go mall.

e. Ag Sirr vóta nach (mall), crua.
Mar gheall ar léamh shalawat lena n-áirítear dhikr. Cé gur sa adab dhikr, ie guth íseal, ach amháin má tá cruthúnas go bhfuaimnítear an seó (Ní mór a bheith) os ard. Allah sin,

واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهر من القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين

Agus dzikirlah (cuimhnigh, ainm an glaoch) do Tiarna i bhur gcroí a humble tú féin agus eagla, agus ní a ghuth, ar maidin agus tráthnóna, agus ní áirítear daoine atá faillíoch. [Al A'raf: 205].

Ibn Katheer féidir, Allaah tá trócaire rá, "Sin é an fáth a dúirt Allah:
ودون الجهر من القول (agus ní a ghuth), agus mar sin, ní raibh dhikr bail ar fónamh orthu le caoin i bhfad ró-ard. "[Tafseer Ibn Katheer].

Al Qurtubi rahimahullah dúirt sé, "Léiríonn sé seo, gur ardaigh a n-guthanna i dhikr (is) forbidden." [Tafsir Al Qurtubi, 7/355].

Muhammad Ahmad lawh dúirt sé, "I measc airíonna na ndeabhóidí agus beannacht ar an disyari'atkan, nach bhfuil deacair, ná daoine eile isteach, nó a thabharfadh le tuiscint go bhfuil (Chroílár) aghaidh ag daoine le dzikirnya dhikr (i bhfeidhm) ar shiúl, chun a cheangal ar an teacht a ardaíodh a ghuth. "[Taqdisul tipiciúil luaith-Fi Fikrish Shufi, 1/276, ag Muhammad Ahmad lawh].

Abu Musa Al-Ash'ari sin.

لما غزا رسول الله صلى الله عليه وسلم خيبر أو قال لما توجه رسول الله صلى الله عليه وسلم أشرف الناس على واد فرفعوا أصواتهم بالتكبير الله أكبر الله أكبر لا إله إلا الله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم اربعوا على أنفسكم إنكم لا تدعون أصم ولا غائبا إنكم تدعون سميعا قريبا وهو معكم وأنا خلف دابة رسول الله صلى الله عليه وسلم فسمعني وأنا أقول لا حول ولا قوة إلا بالله فقال لي يا عبدالله بن قيس قلت لبيك يا رسول الله قال ألا أدلك على كلمة من كنز من كنوز الجنة قلت بلى يا رسول الله فداك أبي وأمي قال لا حول ولا قوة إلا بالله

Nuair a ardaíodh alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam chomhrac nó chun Khaibar, na daoine suas an gleann, agus tá siad a ghuth le Takbir: Allahu Akbar, Allahu Akbar, La ilaha illa Allah. Ansin dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, "Pelanlah, i ndáiríre ní tá tú ag glaoch ar an bodhra agus nach bhfuil ann. Surely ghlaonn tú (Allah) Uile-Éisteacht agus Uile-Near, agus tá sé leat (lena eolas, a chluas, watchful, agus maoirseacht, Peann.). "Agus mé (Abu Musa) i ainmhithe taobh thiar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. Chuala sé dom a rá: LAA LAA quwwata haula wa illa billah. Ansin dúirt sé liom, "Abdullah O 'bin Qais (Abu Musa)." A dúirt mé, "Cuirim fáilte roimh do chuid toghairm, O Messenger de Allah." A dúirt sé, "Déanfar mé leat a thaispeáint chun aon abairt amháin, a bhfuil an máistreás na coigiltis ar neamh ? "d'fhreagair mé," Cinnte, O Messenger de Allah mo athair agus a mháthair mar éileamh airgead fuascailte "a dúirt sé," wa LAA LAA haula quwwata billah illa "[Bukhari, aon 4205. Muslim, aon 2704.]....

3. Shalawat ní a léamh agus ag gabháil leis tambóirín (uirlis cheoil), mar gheall ar Cuimsíonn sé nuálaíocht. Tá an gníomh seo cosúil leis an nós na Shufi go leor daoine. Léigh siad qasidah-qasida nó sya'ir sya'ir-canta agus in easnamh ar an bataí Punch, tambóiríní, nó a leithéid. Tá siad ar a dtugtar le chéile 'nó taghbiir.

Iad seo a leanas i measc na focail de Ahlus scoláirí Sunnah a dhiúltú dó.

Imam luaith-Shafi'i dúirt sé, "I Iaráic, d'fhág mé rud ar a dtugtar taghbiir. [2] (ie) cás nua diada invented ag Zanadiqah (daoine zindiq; claonta), bac siad daoine ó na Koran "[3].

Iarradh ar Imam Ahmad faoi taghbiir, d'fhreagair sé, "heresy." [Al Khallal stair. Luaite ó Tahrim Uirlis leabhar Ath-Tharb, lch. 163].

Thurthusi Imam Áth, scoláirí feiceálach ar an Qurthubah cathrach Malikiyah (b. 520 B); iarradh air faoi grúpa daoine (ie iad siúd Shufi) áit éigin a léamh an Qur'an, ansin amháin acu chan sya'ir, ansin siad damhsa agus luascadh. Bhuail siad an tambóirín agus ag seinm ar an bhfeadóg mhór. An bhfuil sé ceadaithe dóibh a bheith i láthair nó nach bhfuil? (A Chuirtear acu), d'fhreagair sé, "Is é an bealach is daoine Shufi vanity agus misguided. Tá Ioslam ach an leabhar de Allah agus an Sunnah de chuid Messenger. An damhsa agus ligean do ghrá a thaispeáint (do Dhia), ansin a bhí an chéad ceártaí gcomrádaithe Samiri (ag an am a Moses). Is é sin nuair a rinne an dealbh d'fhéadfadh Samiri lao labhairt leo, ansin a thagann siad chun rince thart agus ligean do ghrá a thaispeáint (do Dhia). Is é an rince le reiligiún de infidels agus an worshippers an lao. Tá an painéal an Messenger de alaihi Allaah 'wa sallam agus a chompánaigh calmness mór, amhail is dá gabhadh iad thar ceann na n-éan. Ba chóir sin an rialú agus cuirfidh siad toirmeasc lena n-ionadaithe ag freastal ar an mosques agus an ceann eile (do Peann amhránaíocht agus damhsa,). Agus do dhuine a chreideann i Allah agus an lá is déanaí, nach bhfuil sé dleathach a bheith i láthair iad. Níl sé dleathach chun cabhrú leo a dhéanamh sleaze. Dá bhrí seo, cosán de (Imam) Malik, fuinseog-Shafi'i, Abu Hanifa, Ahmad agus daoine eile as measc na sagairt an Muslims. "[Luaite ó Tahrim Uirlis leabhar Ath-Tharb, lch. 168-169]

Iarradh air faoi dhaoine a dhlisteanú amhránaíochta le tambóiríní agus flutes, chun rince agus bualadh bos; Imam Al-Hafiz Ibn Ash Shalaah, an scríbhneoir an sagart cáiliúil Ulumil Muqaddimah 'Hadith (b. 643 H.). Agus aird siad é mar a bheidh dleathach agus qurbah (cás atá níos gaire don Allah), fiú amháin (de réir mar a deir sé) adhartha deiridh. Ansin dúirt sé: Tá siad ndeor in ainm an Allah Ta'ala. Leis an tuairim sin, tá siad in éineacht leis na daoine mystical a chlaonann. Siad freisin menyelisihi ijma '. Whoever menyelisihi ijma ', (sé) lé bagairt an focal Dé:

ومن يشاقق الرسول من بعد ماتبين له الهدى ويتبع غير سبيل المؤمنين نوله ماتولى ونصله جهنم وسآءت مصيرا

Agus iad siúd atá i gcoinne an teachtaire tar éis an fhírinne léir dó. agus lean an cosán nach bhfuil an bealach na creidimh, a ligean linn dó faoi shaoirse chun an earráid go bhfuil máistreacht é agus chuir muid sé i Jahannam, agus Jahannam is é an áit is measa arís. [An Nisa: 115] [4]

Is féidir Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah Allaah tá trócaire rá, "Agus tá sé aitheanta áirithe ó na reiligiún an Ioslam, ní raibh alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam mensyari'atkan do dhaoine righteous agus scoláirí reiligiúnda a mhuintir féin ionas go mbeidh siad hang amach agus éisteacht leis na véarsaí go chanadh le tread lámh pat-, nó bhuail le adhmad (maidí), nó tambóirín. Toisc nach raibh sé ag ligean do ní amháin a leanúint air, nó sa chás nach leanann an méid atá i Leabhar agus Al Hikmah (Sunnah). Ní raibh sé ar chumas, bíodh sé i gcás istigh, a rugadh ar an gcás, ar an layman, nó le duine ar leith. "[5]

Dá bhrí sin ár míniú, is féidir leat deireadh a chur mearbhaill. 'Alamin, washalatu wassalaamu' Alhamdulillah Rabbil ala ala Muhammad wa 'wa ahlihi shahbihi ajma'in.

[Cóipeáladh as an eagrán iris de réir mar a-Sunnah Foundation Published 12/Tahun VII/1420H/1999M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Km Purwodadi. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Teil. 08121533647, 08157579296]



Lámha ardaithe sa dlí urnaí


De réir
Sheikh Dr Abdur Razzaq bin Abdul Muhsin Al Abbad


Ardaithe an dá lámh i supplication a Allah Subhanahu wa Ta'ala, lena n-áirítear an manners maorga. Dá bhrí sin tá go leor i saheeh hadeeth ó alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. Tá roinnt scoláirí iad a rangú i bhrí an mutawatir Hadith.

I Taqrib Sharh Tadribur Rawi Imam Nawawi, chuir amach hadiths mutawatir go bhfuil brí, dúirt Imam Suyuti rahimahullah: "Bhí narrated sé ó sé alaihi sallallaahu 'wa sallam mar gheall ar an Hadith Tá céad agus supplication leis na lámha ardaithe. Bhailiú mé iad i gceann den Koran féin, ach le fadhb éagsúla. Go deimhin, i ngach ceist, Hadith aon mutawatir. Mar sin féin, má bhailítear, éiríonn sé mutawatir ". (2/180).

Ina Sahih, a dhéanamh Imam Bukhari rahimahullah an chaibidil ar lámha a ardú i nguí. Thug sé roinnt de na Hadith, Abu Musa al-go Ash'ari ó, a dúirt sé:

دعا النبي صلى الله عليه وسلم ثم رفع يديه ورأيت بياض إبطيه

Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam prayed, ansin a ardaíodh a lámha, mar sin chonaic mé dhá bán aici armpits. [1].

Hadeeth de Umar Ibn ', a dúirt sé:

رفع النبي صلى الله عليه وسلم يديه وقال اللهم إني أبرأ إليك مما صنع خالد

Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam lifted a lámha agus ansin prayed, "Ó, a Dhia. Tá mé neamhchiontach de Rinneadh cad Is ort Khalid (ibn Walid). "[2]

Hadeeth de Anas bin Malik, an Prophet:

عن النبي صلى الله عليه وسلم رفع يديه حتى رأيت بياض إبطيه

Go bhfuil sé lifted alaihi sallallaahu 'wa sallam a lámha, agus mar sin a chonaic mé dhá lámh bán. [3]. .

I Bukhari Sharh (Fatthul Bari), mhol Al Hafiz Ibn Hajar rahimahullah go iúl an hadiths Hadith céanna go leor. Ansin deir sé go páirteach, Hadith sin Abu Huraira Allaah anhu:

قدم الطفيل بن عمرو الدوسي النبي صلى الله عليه وسلم فقال يارسول الله إن دوسا عصت فادع الله عليها فاستقبل القبلة ورفع يديه فقال اللهم اهد دوسا

Thufail bin 'Amr Ad Dausi tháinig go dtí an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam dúirt sé, "O, Messenger de Allah. Daus Tá go deimhin treibheanna rebellious. Berdo'alah Allah a curse leo, "ansin os comhair sé an Qiblah, agus a lámha a ardú," Ó, a Dhia. Treoir a thabhairt do na fine Daus. "(Eisíodh Hadith Imam Bukhari i simplex leabhar Adabul, agus freisin atá sa Shahihain gan an frása" a lámha ". [4].

Hadith Jabir bin Abdillah, go bin Thuafil 'Amr, ar athraíodh a ionad ansin dúirt an fear a chuaigh ar imirce lena lua an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam dúirt: "Ó, a Dhia. Mar gheall ar an gníomh a lámha, logh sin dó, "agus ardaigh sé a lámha. Al Hafiz dúirt: "Sanadnya barántúla." Eisithe freisin ag an Muslims [5].

Hadeeth de 'Aa'ishah anhuma Allaah, chonaic sé an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam prayed, ardú a lámha: "Ó, a Dhia. Níl mé ach an duine ... ". [6] Al Hafiz dúirt sé," Sanadnya barántúla. "

Ina theannta sin, dúirt Al Hafiz, "I measc na ahaadeeth saheeh san eagrán seo, atá eisithe ag an Al Hadith Bukhari sa leabhar Juz Rof'ul Yadain:" Chonaic mé an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam lifted a lámha guí Uthman "[7 ]. Chomh maith leis sin arna eisiúint ag Abdurrahman ibn Muslim ó hadeeth de Samurah sa scéal ar eclipse: ". Tháinig mé (Rahman) chun alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, agus ghuigh sé mar ardaigh sé a lámha" [8]

Hadeeth de 'Aa'ishah anhuma Allaah i scéal an eclipse, an sallallaahu Prophet' lifted alaihi wa sallam a lámha. [9] Ó 'Aa'ishah freisin, nuair a guí an Messenger de Allah do na cairde a bhí faoi thalamh atá i Baqi, "sé sallallaahu' lifted alaihi wa sallam a lámha trí am. "[10]

Ón Hadith de Abu Hurairah go luaitear an fad de na himeachtaí Fathu Makkah, "ardaigh sé a lámha, thosaigh ansin chun guí." [11]

Hadith Ibn Abu Humaid an scéal Lubtiyyah, "sé sallallaahu 'a ardaíodh alaihi wa sallam ansin a lámha go dtí go bhfaca mé an lámh bán, a deir sé,' Ó, a Dhia. Nach bhfuil ar fáil I (MU treatise) '. "[12]

Hadith Abdullah bin Amr: "An sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam dúirt sayings an Ibrahim Prophet agus Prophet Íosa, a ardaíodh ansin a lámha, (cé go) rá:' Ó, a Dhia. Mo mhuintir '. "[13]

I hadeeth de Umar anhu, luaitear go "alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, beidh má síos an nochtadh dó éisteacht a fháil ón in aice leis an aghaidh sé cosúil leis an hum na beacha. Amháin revelation lá shliocht air, ansin ag mothú go bhfuil an meáchan imithe revelation a fháil ó dó, ansin (sé) atá os comhair an Qiblah agus prayed ". [14]

Osama Hadith, dúirt sé: "turas mé alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam i Arafat, ansin (sé) prayed` ar lena lámha. Bhog ionas go mbeidh an camels as a iall, ansin thóg sé an reins le lámh amháin, agus a lámh eile a ardaíodh go fóill "[15].

Hadith Qois bin Sa'd, dúirt sé: "Ansin, 'a ardaíodh alaihi wa sllam a lámha agus prayed,' an sallallaahu Prophet Ó, a Dhia. Beannachtaí agus trócaire Doirt leis an teaghlach de Sa'd bin Ubadah '. [16] "

"Agus an Hadith ar an gceist seo go mór," a dúirt Al Hafiz Ibn Hajar. (Fathul Bari, 11/142). Al Hafiz Tá staidéar déanta i doimhneacht an hadiths a bhfuil iontu `ar a bhfuil lámh a ardaíodh. I measc na hadeeth saheeh san eagrán seo tá Salman Al Farisi Hadith, dúirt an Prophet:

إن ربكم حيي كريم يستحيي من عبده إذا رفع يديه إليه أن يردها صفرا

"Truly tá tú ag an Robb Uachtarach Cúthail agus sublime, bhí náire air a chuid seirbhíseach ardaíonn a lámh ar a sheirbhíseach nuair a d'fhill sé é a bheith folamh (ní dheonófar)". [17]

Tá na hadiths agus a mbrí, le tuiscint go ardaíodh nuair a lámha ag guí, guí chun Allah lena n-áirítear manners an-mhór. Ina measc seo tá na cúiseanna a dheonú an urnaí. Sunnah an Prophet Léiríonn freisin, gur ardaíodh a lámha i paidir a bheith acu ar bhealach trí a bhaineann leis an ábhar an urnaí. Gcéad dul síos, má tá an paidir a iarraidh go bhfuil gá i ndáiríre, tá a bhealach féin ag guí. Dara, nuair a bhí an paidir ar iarratas, ansin tá bealach ar leith. Sa tríú háit, má tá an paidir iarratas ar maithiúnas, pentauhidan agus moladh, tá sé freisin ar ghlac a bhealach féin chomh maith.

Tá an tríú bealach ar leataobh an lámh a thuairiscítear sa hadeeth de Ibn 'Abbas i marfu' agus mauquf, is iad sin: "Má achainí, ardaitheoir ansin do lámh comhthreomhar leis an ghualainn nó comhchosúil leis. Má tá an t-iarratas le haghaidh maithiúnas Ba chóir, berisyarat le corrmhéarr ina n-aonar. Má tá an bhfoirm achomhairc práinneach, ardaitheoir ansin do lámha ". Ar an eagarthóirí eile (luaite): "Má pentauhidan, ansin hendakanya berisyarat leis an corrmhéarr. Má ardaítear foirm de paidir (arna iarraidh sin), a lámh chomh hard leis an ghualainn. Agus má bhfoirm achomhairc práinneach ba chóir, a ardú do lámha suas ard ". Narrated ag Abu Dawud ina Sunan agus Áth Thabrani sa leabhar An bhfuil `ar, agus chomh maith leis an dá cheann. [18]

Maidir leis an Hadith, dúirt Shaykh Abu Abdullah bin Bakr Zaid: Tá roinnt de na gníomhaíochtaí de chuid an Hadith Prophet a mhíníonn an staid gach ceann de na trí bhealaí chun guí. An bealach is nach bhfuil sé seo paidir tanawu diall '(ar bhealaí éagsúla, is féidir gach ceann acu sin a dhéanamh toisc nach bhfuil sé salach, Peann). Penjelasaannya mar seo a leanas.

An Chéad: Ard-Rialú.
Ainmnithe iarratais urnaí, agus ar a dtugtar freisin urnaí. Is iad sin ag ardú dá airde ghualainn arm, nó ar an leibhéal léi. An dá lámh clenched. An taobh istigh den bhos sínte i dtreo an spéir, agus ar chúl a lámh i dtreo na talún. Dá mba mhaith leat d'fhéadfadh exposes, chomh maith leis an dá lámh ar an duine, agus dírithe ar chúl a lámh leis an Qiblah. Is é seo an bealach is coitianta a ardú a lámha nuair a bhíonn ag guí iomlán; araon i Qunut paidir, witr, a iarraidh ar bháisteach nó i sé ionad nuair a bheidh an Hajj, atá i Arafat, ba chóir an tsochaí `Cruinniú Haram, tar éis caitheamh Jumrah Sughra agus Wustha, nuair ar an chnoc Shofa agus Marwah, agus ag amanna eile.

An Dara: Rialú ar Achomhairc chun na Trócaire.
Ar a dtugtar freisin a dhéanamh `a chroí, go bhfuil ag ardú do mhéar innéacs ceart ar láimh. Tá an modh seo go háirithe nuair a bheidh an dhikr, gcs paidir ag na pulpit, nuair tasyahud i paidir, nuair dhikr, ag moladh la ilaha illa Allah agus a léamh amach paidreacha.

Tríú: Ibtihal Rialú.
Is é sin demeaning do Dhia agus achomhairc go mór. Chomh maith leis sin ar a dtugtar rahb paidir (achainí). Dhéanann tú é seo trí fheasacht an dá lámh i dtreo an spéir go dtí go bhfeiceann tú a lámh. Sa phictiúr leis an lámh uachtair le feiceáil mar a ardaíodh an dá lámh san aer. Tá an modh seo níos sainiúla ná an bealach dhá roimh ré. An modh seo dikhususukan freisin nuair a gcúinsí deacra, an achainí is-mar shampla nuair-áitiú an triomach, ar anachain, ag an namhaid agus cúinsí deacra eile. [19]

CONAS PHÁIRT A ARDÚ
Luaitear sa hadeeth de Anas bin Malik, dúirt sé:

كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يرفع يديه في شيء من دعائه إلا في الاستسقاء

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam riamh guí leis na lámha fhoirceannadh a shonrú, ach amháin i isitisqa `(a iarraidh le haghaidh báisteach). [20]

Bunaithe ar an Hadith, argóint roinnt scoláirí gur ardaíodh a lámha nuair nach bhfuil ag guí disyari `atkan, ach amháin ach amháin i istisqa paidir ', ní disyari'atkan paidir a ardú ar shlí eile do lámh. Ach is é seo Hadith contrártha do hadiths go leor a léiríonn disyari `atkannya ardaíodh a lámha ach amháin isitisqa '. Dá bhrí sin, dúirt an Shaykh al-Islam, "Tá an fhírinne a ardaíodh go hiomlán a lámha. Tá an modh seo a luadh i mutawatir i hadeeth saheeh, mar shampla: Ad Thufail Dausi tháinig go dtí an Prophet agus dúirt: "O, Messenger de Allah. Go deimhin, tá Daus bhí treibheanna Lawless, laknatlah iad. 'Mar sin, tá os comhair sé an Qiblah, agus a lámha a ardú,' Ó, a Dhia. Treoir a thabhairt don treibh Daus, agus iad a thabhairt dom. '"[21]

Luchtú i Saheeh, nuair a sallallaahu Prophet 'guí alaihi wa sallam Abu `Amir, ardaigh sé a lámha [22] a luaitear sa hadeeth de.' Aisha:" Nuair a guí ar do chara cuireadh a sa Baqi `, thóg sé a lámha trí huaire ". [Narrated Muslim]. [23]

I deir Hadith, ardaigh sé a lámha agus prayed, "mo Ummah, mo mhuintir," ag deireadh na Hadith: "Allah sin (go), beidh mé a dhéanamh áthas tú do dhaoine agus ní bheidh muid a dhéanamh brónach tú" [24].

Ag an cath Badr, nuair a chonaic sé an polytheists, thóg sé alaihi Shallallahi 'wa sallam a lámha agus thosaigh sé a phléadáil lena Tiarna. Bhí sé ag phléadáil i gcónaí, a mhéid a shawl thagann as an shoulders [25].

I narrated Hadith Qois bin Sa'd: Ansin thóg sé alaihi sallallaahu 'wa sallam a lámha, ansin guí,

اللهم اجعل صلاتك ورحمتك على آل سعد بن عبادة

Ó, a Dhia. Grásta agus trócaire a thabhairt do na teaghlaigh de Sa'd araid Ubadah. [26]

Nuair a trúpaí a sheoladh, agus Ali ghlac páirt, prayed sé, "Ó, a Dhia. Ná stoptar mé suas chonaic mé Ali. "[27] I Qunut Hadith, ardaigh sé freisin ina lámha [28].

Shaykh al-Islam dúirt ansin Anas Hadith roimh ré, nach raibh an Prophet guí leis na lámha lifted i nguí ná i istisqa, ansin dúirt:

Pengkompromian idir Anas Hadith le Hadith go leor, (tá) in iúl ag roinnt scoláirí, go dúirt Anas a ardú do lámha suas ard ionas go mbeidh an lámh aige alaihi sallallaahu 'wa sallam Breathnaíonn sé agus lúbtha chomhlacht. Ar an mbealach seo, go bhfuil ag Abbas Ibn dtugtar Ibtihal (iarratas is é sin). Ibn Abbas síos ar conas an phaidir seo i dtrí chineál. An chéad, an gesture lena forefinger, mar a rinne an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam nuair a bhíonn an seanmóirí i pulpit. Dara, an paidir na hachainí. Ag ardú dá lámh comhthreomhar leis an shoulders. Mar sin, le fáil i Hadith go leor. Tríú, Ibtihal. , Inis é sin mar atá ag Anas. Dá bhrí sin dúirt Anas, "ardaigh sé a lámha le breathnú armpits." [29] Conas seo phaidir ag ardú dá lámh ard exposes, ar an taobh istigh de do palms agus talamh as a dtiocfaidh an duine, agus mar thoradh ar chúl an lámh ar an spéir. Tá an léirmhíniú Comhthacaíonn an Hadith narrated ag Abu Dawud sa Leabhar Marasilnya, ó hadeeth de Abu Ayub Sulaiman ibn Musa Ad Dimasqi rahimahullah, a dúirt sé, "Nach bhfuil a taifeadadh ó alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam nuair a thóg sé an dá lámh, ach amháin i dtrí imthosca amháin. (Tá sé) nuair a iarrann sé ar bháisteach (istisqa '), a iarraidh chun cabhair a fháil, ar tráthnóna ag Arafat. Ina theannta sin (na n-amanna) a bhí, ag amanna a ardaíodh a lámh, uaireanta nach mbeidh sé ar "[30]. Is dócha dá dtagraítear ag Anas é nuair a bhí sé berkhutbah ar an Aoine, a luaidhtear sa Muslim agus ar shlí eile: "Ní raibh sé ag ardú a lámha, ach amháin an corrmhéarr" [31]. San eagrán seo le fáil i dhá tuairimí an madhhab de Imam Ahmad. An chéad, an Sunnah. Sé seo tuairim Aqil Ibn '. Dara, nach bhfuil sé Sunnah, fiú makruh. Tá an tuairim níos mó ceart. [32] Is féidir faisnéis den sórt sin Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah bhfuil Allaah déan trócaire.

Al Hafiz Ibn Hajar mhíníonn rahimahullah, ailíniú idir an Hadith Anas i hadiths eile a shainiú lámha ardaithe a bhrí. Is é sin go bhfuil diúltaithe ar bhealach ar leith de lámh a ardú, in ionad ar leataobh an lámh féin. Mar gheall ar, ardaíodh a lámha nuair istisqa paidir, is é an paidir éagsúla i gcásanna eile, mar shampla lámha os comhair a ardaíodh comhthreomhar ard. Agus nuair a iarrann an paidir (an dara ceann, peann.), Ie tá (ag) an láimh a ardaíodh líne a ghualainn. Ní Komproni seachas an Hadith, gur ardaigh sé a lámh mar sin tá sé armpits bán. D'fhéadfaí Ach bheith i gcontúirt, go bhfuil an dofheictheacht armpits bán nuair sé `a dhéanamh ar istisqa signifies sé, nuair a ardaíodh a lámha nuair istisqa níos airde ná ardú a lámha nuair guí ar i gcásanna eile. Tá sé seo mar nuair a eascraíonn istisqa, palms ar an talamh, agus nuair a nochtar ar an spéir ag guí. Al Mundziri dúirt: "Má ghlactar leis go bhfuil ar chomhréiteach is féidir, ach tá a ardaíodh a lámha ag guí go bhfuil níos mó rajih (láidir)". I (Ibn Hajar), dúirt: "Go háirithe iad na Hadith a bhunú ar an láthair lámha ardaithe go mór." [Fathul Bari, 11/142]

Ón an cur síos ar an duine, is léir go bhfuil ardú na lámha ag guí disyari `atkan, i istisqa, nó ar shlí eile. Fiú amháin a ardaíodh a lámha lena n-áirítear na cúiseanna paidir a deonaíodh, mar atá sa Hadith, "Behold tá do Thiarna Gach Cúthail agus maorga. Bhí sé náire ar a chuid seirbhíseach, nuair a tógadh an seirbhíseach a lámh dó, d'fhill sé é a bheith folamh (ní dheonófar).

Tá sé ach a lámha a ardaíodh nuair a bhí istisqa níos airde, mar gheall ar in imthosca deacra agus a iarraidh go bhfuil. Na lámha a ardaíodh i nguí i gcásanna eile, ach amháin chomh hard leis an ghualainn nó ar an leibhéal leis, mar an cleachtas na hadiths atá luaite sa tús.

Luaitear sa hadeeth de Anas bin Malik eile: "Go raibh an Prophet istisqa paidir agus stiúrann an ais a láimhe i dtreo spéir" [33]. Sa Hadith tá comhartha lámha a ardaíodh san aer nuair a lean na hamanna agus nuair a istisqa. Dá bhrí sin, dúirt an Shaykh al-Islam: "Sin toisc i seilbh an láimh ard, ansin mar thoradh ar an taobh istigh de na pailme a láimhe chun an domhain seachas ar na críche sin, toisc go bhfuil stair go iúl gur ardaigh sé an dá arm comhthreomhar leis an duine".

Shaykh Ibn Utsamin rahimahullah dúirt: ardaithe prayed `lámh i dtrí chineál.

An Chéad: Má tá tairiscint a ardú a lámha, a ardaíodh ansin a lámh Sunnah, mar shampla (go maith) paidir istisqa, an paidir na SAFA agus Marwah, i Arafat.

Dara: Tá argóintí, ach nach léiríonn (a) a ardú a lámha, (nach bhfuil sé disyari'atkan ardaithe a lámh, peann), mar shampla i paidir an paidir, deireadh tasyahud.

Tríú: Níl aon argóint a mhíníonn ardaithe a lámh, nó sa chás nach ardú a lámha, ansin sa bhaile, ba chóir a lámha a ardú: d'(slite) Áirítear go bhfuil an phaidir adab [34].

Ina theannta sin, ardaíodh nuair a lámha ag guí go bhfuil dearcadh ketundukkan a bheidh, humble iad féin agus a thabhairt suas, suaimhneas agus dearcadh cuma mór agus a cheangal ar an Tiarna an Shoilse Almighty. Is é seo go léir paidir a dheonaítear.

Mar a dúirt Safarini rahimahullah: scoláirí a rá, a ardaíodh disyari'atkannya a lámha nuair a bhíonn ag guí ach a chur dearcadh ketundukkan. Mar sin, terkumpullah ar dhaoine faoi réir atmaisféar am adhartha. Ina theannta sin, is minic a daor aon chumhacht dó dúisigh ó fhaillí, cé go bhfuil sé de chumhacht ag bogadh a lámha agus béal. (Mar sin, tá sé a ardaíodh láimhe), bealach i dtreo an ae `kekhusyu. Ulama dúirt gluaiseachtaí géag ina chúis le sonas istigh. An coinníoll seo mar ardaigh sé corrmhéarr nuair tasyahud i nguí. Bailíonn sí croí, a gluaiseachtaí briathartha agus comhlacht aistriú mensucikannya. [35]

Guí EARRÁIDÍ I LIFT LÁIMH
Éigeantach do gach Moslamach a fhios ag na treoracha ar an Prophet excited, na céimeanna a leanúint, shiúil shiúl manhajnya agus bealaí nua a dhéanann daoine a ardú a lámha agus gluaiseachtaí láimh ag guí, rud a chiallaíonn nach bhfuil a bhaineann le giniúint an duine is fearr agus is foirfe atá á dhéanamh 'ar chách géilleadh agus a Allah agus a Messenger. Tar éis teacht ó na Prophet ar barántúla, a dúirt sé go alaihi sallallaahu 'wa sallam:

إذا سألتم الله فاسألوه ببطون أكفكم ولا تسألوه بظهورها

Má iarrann tú a Dhia, a iarraidh le aghaidh a thabhairt ar do palms an taobh istigh de dó, ná a nochtadh ar chúl do lámh. [36]

Tá sé éigeantach do gach Moslamach aird a thabhairt ar an hadiths an Prophet iad barántúla agus a dtiomantas di. Dá bhrí sin, na treoracha a sé is alaihi sallallaahu 'wa sallam an treoir is fearr. Seachain dearcadh iomarcach a ardú nuair a lámha ag guí. Is é an salaf a sheachaint a chur ar na bealaí seo nach bhfuil urnaí i bhfeidhm, mar shampla ardú dá lámh nuair a bheidh an tseanmóir ar an Aoine, ach nach bhfuil sé istisqa urnaí. Ardaithe an dá lámh i disyari'atkan urnaí ag am ar bith eile.

Muslim narrated ó bin 'Umarah Ru'aibah, chonaic sé Bishr ibn Marwan ar siúl suas an dá lámh nuair sa pulpit. Ansin 'Umarah dúirt: "Bealtaine Dia ó dhealramh na lámha. Tá sé an-riamh a chonaic mé an Messenger nach mó ná ardú a lámh mar seo, "agus léirigh sé féin agus corrmhéarr" [37].

Ansin bheadh ​​conas na daoine a chruthú ar bhealaí nua a ardú a lámha, nó gluaiseacht go bhfuil aon bhonn? Duine ar bith atá ag lorg ag an staid na ndaoine a pray, beidh sé a fheiceáil conas sin aisteach [38].

I measc na dtir ar sé, tá roinnt daoine a thit a lámh thíos an navel nó ar an leibhéal cnaipe bolg, le sínte nó séalaithe. Gan amhras, is é seo fianaise ar aineolas agus easpa aird a thabhairt ar an gceist seo. Daoine eile a ardaíodh a lámha le sínte. Ceannaireacht treo ga chiumhais tosaigh, ach an dá phointe ordóga ar an spéir. Tá sé seo go soiléir ar an Hadith an menyelisihi treoracha Prophet roimh ré: Má iarrann tú a Dhia, a iarraidh le aghaidh a thabhairt ar do palms an taobh istigh de dó. Daoine eile, a ardaíodh a lámha chun dul isteach i treoracha éagsúla, nó an tairiscint ina iomadúil an bogadh. Cé gur daoine eile, má guí nó guí os comhair rubbing lámh amháin go ceann eile, nó a chroitheadh ​​lámh nó gluaiseachtaí eile dá leithéid. Daoine eile arís, ansin phóg í ar láimh tar éis ardú; mar sin níl aon bhunús.

Eile earráid, chuimil a lámha tar éis guí chun a aghaidh. Tá an tréith le fáil i roinnt Hadith, ach ní barántúla. Rahimahullah Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah dúirt: "Tá an oiread sin a hadeeth iúl gur ardaigh an Prophet a lámha nuair guí. Mar sin féin, ní wiping an duine tar éis an phaidir narrated uaidh, ach amháin amháin nó dhá Hadith, ach ní féidir é a úsáid mar chruthúnas "[39]. Nua ar bhealach eile, de kissing an dá thumbs, a chur ansin in dhá shúil nuair a bhíonn an muezzin an Prophet ainm nó ag am ar bith eile. Tá an modh atá sa Hadith, ach vanity, úsáid neamhúdaraithe an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam, leis an eagarthóirí' Whoever nuair a chuala sé an glaoch chun paidir a rá 'Fáilte, O mo ghrá agus mo shúile Atmaisféar, Muhammad bin Abdillah,' ansin, kissing a ordóg, ansin é a chur ina súile, na súile nach mbeidh go deo agus nach dall a fháil tinn ". Scoláirí go leor a dhearbhaigh an vanity Hadith, ní bailí ó alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam [40].

Agus lena n-áirítear daoine samhailfhadú Sufi, ag brath chuid is mó acu seo a rá Hadith bréag a Khidhir Alaihissallam [41]. Lena n-áirítear heresy freisin, atá brúite roinnt daoine an mhéara a lámh dheas, ansin a chur ar a súile ceart agus a lámh chlé ar tsúil chlé, ag gabháil leis léamha (Al Qur'an, peann) nó paidir.

Bealach eile nach bhfuil dílse, guí ar roinnt daoine a lámha a leagan ar an ceann i ndiaidh an Beannacht. Is é an tacaíocht an Hadith de Anas, dúirt sé: "Tá sé an Prophet, tar éis wiped sé a forehead guí lena lámh dheas, agus guí:

بسم الله الذى لا إله إلا هو الرحمن الرحيم اللهم أذهب عني الغم والحزن

In ainm Dé an ceart chun a worshipped aon Dia amháin aige, an chuid is mó trócaire, an Atruach. Sea, a Dhia. Deireadh a imní agus brón ". [Tuairiscíodh sa leabhar Al Ausath Thabrani agus Al Bazzar, ach ní barántúla]. [42]

Earráidí i paidir, roinnt daoine a guí ag amanna hinting araon corrmhéara nuair tasyahud. Narrated sa hadeeth:

أن النبي مر على إنسان يدعو وهو يشسر بأصبعيه السبابتين فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أحد أحد

An Prophet prayed níos mó ná duine éigin, sé berisyarat leis an dá corrmhéara, ansin dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, "Just a cheann, ar cheann!" [Tirmidhi narrated] [43].

Neamhrialtachtaí eile, ardaíodh roinnt daoine a lámha guí ag amanna áirithe gan aon argóint atá bunaithe ar syar'i, mar shampla lámha a ardú i ndiaidh iqomat le paidir, (a dhéanamh) roimh nó tar éis an ihram Beannacht takbiratul ó paidir éigeantach le chéile nó ar leithligh.

Sheikh Abdul Aziz Samahatusy bin Abdullah bin Baz rahimahulah dúirt: "Chomh fada is a fhios agam, hadiths go lua alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam guí leis na lámha ardaithe tar éis na paidreacha éigeantach, nach bhfuil sé barántúla; ní dílse ó na Prophet ar companions chomh maith. Mar do go leor daoine go bhfuil sé heresy, aon bhunús "[44]. Eile botún, a ardaíodh a lámha ag guí tar éis aithriseoireacht faonluí, nuair a fhéachann ar an ghealach agus an t-am eile.

Mar fhocal scoir, na hamanna nuair a 'Bhí alaihi wa sallam fós beo, ach tá sé sallallaahu' an sallallaahu Prophet nach raibh alaihi wa sallam ardú a lámha ag guí nuair a bheidh sé, nach bhfuil sé cead a ardú a lámha. Dá bhrí sin, tá na gníomhartha sé alaihi sallallaahu 'wa sallam an sunnah, tá an cleachtas tréigean freisin sunnah (ar chlé). Tá sé alaihi sallallaahu 'wa sallam eiseamláir mhaith i gcleachtas a bheadh ​​teacht agus anuas. D'oibleagáid ar a gcleachtas a bhunú leis an méid a thug an Prophet, agus d'fhág gur fhág sé alaihi sallallaahu 'wa sallam.

(Luaite ó Wal iyyah Fiqhul Adzkar `Ad, Shaikh Dr Abdur Razzaq bin Abdul Muhsin Al-Abbad, 2/172-197, ag Abu al-` nu aidhm Atsari)

[Cóipeáladh as an eagrán iris de réir mar a-Sunnah Foundation Published 06/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Km Purwodadi. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Teil. 08121533647, 08157579296]



 
foinse: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar