Rabu, 27 Juni 2012

Cén fáth ar chóir mBan hijab?, A mhíníonn Allah Subhanahu wa Ta'ala an eagna ar chúl an ordaithe a chaitheamh an hijab leis an bhfocal. ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما "Is é sin ionas go bhfuil siad níos éasca a bheith aitheanta, dá bhrí sin, nach bhfuil siad suaite. Allah Agus is é forgiving, trócaire." [Al Ahzab: 59]


Cén fáth ar chóir mBan hijab?, A mhíníonn Allah Subhanahu wa Ta'ala an eagna ar chúl an ordaithe a chaitheamh an hijab leis an bhfocal.
ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما
"Is é sin ionas go bhfuil siad níos éasca a bheith aitheanta, dá bhrí sin, nach bhfuil siad suaite. Allah Agus is é forgiving, trócaire." [Al Ahzab: 59]




Tá an cheist seo an-tábhachtach ach go bhfuil an freagra i bhfad níos tábhachtaí. Ceist amháin go n-éilíonn freagra fada. Is caifirín nó hijab rud amháin atá ordaithe ag an Cruthaitheoir na Shari'a. Mar a bhfuil cónaí ar an Shari'a a mbeidh iarmhairtí i bhfad amach anseo, maidir le sonas agus kemashlahatan ar fud an domhain agus ina dhiaidh seo. Mar sin, nach bhfuil an cheist an hijab ach ceist saincheaptha nó faisean hijab faisean é ar bhealach uilíoch a bheith caite ag bean a chur i ngeall ar a chreideamh. Is cuma cibé an bhfuil sé ina Moslamach Arabacha, an Indinéis, an Eoraip nó an tSín. Toisc go bhfuil an t-ordú a chaitheamh an hijab is coiteann do na mná go léir Moslamach i ngach aon chearn den domhan.

Seo muid athbhreithniú a dhéanamh ar chuid de na freagraí thuas:

An Chéad: Mar bhfoirm chách géilleadh go Allah agus a Messenger.
Is obedience fhoinse sonas agus rath mór ar fud an domhain agus na dhiaidh seo. Ní bheidh duine a bhraitheann ar an binneas an chreidimh nuair a bhí sé drogall a bhaint amach, iarratas a dhéanamh, agus a fhorghníomhú na horduithe de Allah agus a Messenger.

Allah Subhanahu wa Ta'ala deir.

ومن يطع الله ورسوله فقد فاز فوزا عظيما

"Agus whoso chloíonn Allah agus a Messenger, ansin tá fuair surely sé bua mór". [Al Ahzab: 71]

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam sin.

ذاق طعم الإيمان من رضي بالله ربا وبالإسلام دينا وبمحمد رسولا.

"Beidh sé blas an binneas an chreidimh, duine éigin a bhfuil sebagaiRabb Allah sásta, Ioslam mar reiligiún, agus Muhammad mar teachtairí Dé." [Tuairiscíodh ag Muslim].

Dara: Taispeáin as an áilleacht an nakedness agus is é an comhlacht foirm de mímhoráltacht a tabhaíodh an wrath Allah agus a Messenger.

Allah Subhanahu wa Ta'ala deir.

ومن يعص الله ورسوله فقد ضل ضلالا مبينا

"Agus cóir, whoever Allah agus a Apostle, ansin go deimhin bhí sé go raibh sé shaobh a shaobhadh an fíor". [Al Ahzab: 36].

Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam sin.

كل أمتي معافى إلا المجاهرن.

"Beidh gach ceann de mo mhuintir (an ciontach i) a forgiven, ach amháin iad siúd a hoscailte (tiomantas adhaltranas)." [Comhaontaithe alaih].

Cé go bhfuil na mná a thaispeáint as an áilleacht an nakedness agus an comhlacht mar abairt a chialluíonn bhí dared sé chun a thaispeáint disobedience blatant.

Sa tríú háit: Surely Allah orduithe hijab a laghdú réimse leathan de fitnah (damáiste)

Má clúmhilleadh dim éagsúla agus imíonn siad, ansin bheadh ​​na daoine a inhabited ag mná hijab a bheith níos mó slán agus sábháilte ó clúmhilleadh. Go contrártha, daoine a inhabited ag bean a maith bertabarruj (gúna sexy), baill ghiniúna agus thaispeáint as an áilleacht an chomhlachta, tá sé i mbaol bagairtí éagsúla agus gnéaschiapadh agus upheaval clúmhilleadh voluptuous a thug havoc agus scrios an-mhór. Glan go mbeidh comhlachtaí naked spreagadh aird agus tuairimí venomous. Sin an chéad chéimeanna scartála agus scrios an mhoráltacht agus sibhialtacht na sochaí.

Ceathrú: Ní taispeántas hijab agus jewelry cuireadh clúmhillte do na fir.

Má cruth comhlacht mná agus jewelry thaispeáint amach os comhair na bhfear mahram neamh, go mbeadh cuireadh cinnte aird na bhfear Johns agus mac tíre i éadaí caorach. Má tá seans go mbeadh siad chreiche chuig an fí cosúil le leon ocras.
A file sin,

نظرة فإبتسامة فسلام * فكلام فموعد فلقاء.

"Ag tosú as an dearcadh agus ansin aoibh gháire agus beannú le leanúint ag cainteanna agus suas go deireadh le ceapacháin agus cruinnithe."

Fifth: A bhean Muslim a choinneáil ar an hijab, a deir sé go hindíreach do na fir, "Tundukkanlah do shúile, nach bhfuil mé leatsa agus go bhfuil tú chomh maith nach bhfuil mianach. I mbaineann ach amháin le daoine Dé Is dleathach don dom. Tá mé duine neamhspleách nach bhfuil ceangailte le duine ar bith, agus ní Tá suim agam sa duine ar bith de bharr go raibh mé níos airde agus i bhfad níos mó ná onórach siad. "

An bhean a bertabarruj nó thaispeáint as agus nochtann an áilleacht an nakedness an chomhlachta i os comhair na bhfear Johns, go hindíreach a dúirt sé, "do thoil taitneamh a bhaint as an áilleacht do mo chorp agus áilleacht aghaidh. An bhfuil aon duine a bheadh ​​ag teacht in aice? An bhfuil aon duine a bheadh ​​ag breathnú ar dom? An bhfuil aon duine a bheadh ​​a thabhairt dom gáire? Nó tá daoine ann a joked, "Oh conas álainn go bhfuil sí?". Scramble siad taitneamh a bhaint as an áilleacht a corp agus a áilleacht go dtí go raibh siad terfitnah.

Cé acu de na bheirt bhan ar níos neamhspleáiche? Is léir, is é an hijab bheadh ​​bean iontach bhfeidhm gach fear a ísliú a gaze agus a bheith urramach nuair a fheiceann siad é, go dtí thabhairt i gcrích siad go bhfuil sí neamhspleách, saor in aisce agus fíor.

Dá bhrí sin, a mhíníonn Allah Subhanahu wa Ta'ala an eagna ar chúl an ordaithe a chaitheamh an hijab leis an bhfocal.

ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما

"Is é sin ionas go bhfuil siad níos éasca a bheith aitheanta, dá bhrí sin, nach bhfuil siad suaite. Allah Agus is é forgiving, trócaire." [Al Ahzab: 59]

Mná a nochtann an nakedness de chuid an chomhlachta agus an áilleacht agus an áilleacht a aghaidh, mar a beggar a whined do trócaire. Gan a bhaint amach go bhfuil siad sásta a thagann chreiche a bhfear depraved agus truaillithe. Bhí sí ina bean uiríslithe, tréigthe, saor agus a chailliúint dínit agus beannaitheacht. Agus tá sé é féin isteach i plunged chreach an tubaiste na beatha.

TÉARMAÍ Hijab
Hijab mar chuid den Shari'a Ioslamach, tá teorainneacha soiléire. Abhcóide na scoláirí go bhfuil an reiligiún na Allah a thuairiscítear i gcuid scríbhinní faoi na critéir le haghaidh hijab. Déanfaidh gach mukminah breathnú ar na srianta a bhaineann leis an Shari'a hijab. Qur'aan agus an Sunnah de chuid Prophet dhéanamh tagairt bunúsach i carthanas, agus nach bhfuil ar siúl do na tuairimí a chlaonann ó na imitators passions. Dá bhrí sin is féidir na cuspóirí a bhaint amach disyariatkanya hijab, bi'aunillah.

I measc téarmaí an hijab i measc nithe eile:

An Chéad: Ba chóir go gclúdódh an comhlacht ar fad agus nach bhfuil an limb bith ná iad siúd atá eisiata thaispeáint. Allah Subhanahu wa Ta'ala deir.

وقل للمؤمنات يغضضن من أبصارهن ويحفظن فروجهن ولايبدين زينتهن إلاماظهر منها وليضربن بخمرهن على جيوبهن

"Agus a rá leis na mná a chreidiúint, lig dóibh buille a gcuid tuairimí agus a thaispeáint nach n-uaire ach amháin i maisiú an cuma is gnách agus lig dóibh a veil éadach a chur ar a bhrollach." [An Nuur: 31].

Agus chomh maith leis an focal de Allah Subhanahu wa Ta'ala.

يآأيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونسآء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما {59} * لئن لم ينته المنافقون والذين في قلوبهم مرض والمرجفون في المدينة لنغرينك بهم ثم لايجاورونك فيهآ إلا قليلا

"O fáidh insint do mhná céile, do iníonacha agus mná céile de na creidimh," Lig dóibh a scarf a leathnú go dtí an gcomhlacht. "Is é sin ionas go bhfuil siad níos éasca a bheith aitheanta, dá bhrí sin, nach bhfuil siad suaite. Agus Allah Tá gach cúram forgiving agus gan teorainn. " [Al Ahzab: 59].

Dara: Ní Níor chóir an hijab aird a tharraingt ar thuairimí na fir iad mahram. Hijab i dtreo is nach spreagadh na fir dearcadh ní mór dó freastal ar na ceanglais seo a leanas:

-. Ba chóir Hijab a dhéanamh as fabraic tiubha nach nochtann an dath comhlacht.
-. Ba chóir an hijab a bheith scaoilte agus ní an cruth ar an comhlacht a thaispeáint.
-. Níor chóir an hijab a úsáid mar jewelry fiú a bhfuil dath amháin seachas réimse na dathanna agus móitífeanna.
-. Ní Hijab a gúna de bród agus arrogance.
Bunaithe ar na focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam seo a leanas.

من لبس ثوب شهرة في الدنيا ألبسه الله ثوب مذلة يوم القيامة ثم ألهب فيه النار.

"Beidh Iad siúd a éadaí a chaitheamh i saol na arrogance Allah náire a chaitheamh níos déanaí ar an Lá na Aiséirí agus ansin dóite sé i ifreann." [Tuairiscíodh ag Abu Daud agus Ibn Majah, agus tá sé seo hadeeth is Hasan]

-. Níor chóir an hijab a thabhairt chumhrán nó cumhráin. Go bunúsach is é sin an hadeeth de Abu Musa Al Asy'ary Allaah 'anhu, dúirt sé go raibh an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam.

أيما امرأة استعطرت فمرت علي قوم ليجدوا ريحهافهي زانية.

"Aon bhean a wears cumhráin agus Gabhann aicme de dhaoine go bhfuil boladh siad é, ansin tá sí ina bean adulterer". [Tuairiscíodh ag Abu Daud, Tirmidhi agus Nasa'i, agus Hadith Hasan]

Tríú: Níor chóir éadaí, nó hijab resemble an éadaí caite infidels éadaí fireann nó baineann. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam sin.

من تشبه بقوم فهو منهم.

"An té resembles daoine sin go bhfuil sé cuid acu". [Tuairiscíodh ag Ahmad agus Abu Dawood]

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam cursed an fear a wears éadaí ban chomh maith le cáineadh mná a gúna cosúil le fir. [Tuairiscíodh ag Abu Daud Nasa'i agus Ibn Majah, agus tá sé seo sahih Hadith].

Nóta:
Shaykh al-Albani ina Veil Leabhar leabhar mar'ah An raibh Al Sunnah Muslim Fil sin, a chlúdaíonn go bhfuil an aghaidh an sunnah an dlí (ní éigeantach) ach a bhaineann úsáid as bhfuil sé tús áite. Agus fhios Allaah is fearr

An páipéar seo, labhair mé le mo dheirfiúracha agus deirfiúracha a bhfuil a solidify breise a hijab hijab ach a lorg ar aghaidh Dé. Chomh maith leis sin dóibh siúd nach bhfuil hijab chun aithrí agus tús a chur láithreach tuillimh maithiúnas ó Allah Almighty.

Wallahu waliyyut taufiq
(Um Ahmad Rifqi)

Maraji ':
-Al Afrah, Ahmad bin Abdul Aziz Hamdani.
Bil-Tanbihaat Ahkaami Takhtasu Mukminaat, an Dr Fauzan Salih bin Abdullah Al Fauzan.
An raibh Hijab Al-Muslim Al Fil Kitabi mar'ah Sunnah, Shaykh al-Albani Nashiruddin.

[Cóipeáladh as an eagrán iris de réir mar a-Sunnah Foundation Foilsithe 04/Tahun VII/1424H/2003 Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Teil. 08121533647, 08157579296]



Nuair a dumpáladh an Éadaí Moslamach



Inniu an éadaí ag teacht chun cinn Muslim le réimse stíleanna agus faisin. Fiú amháin ar taispeáint i siopaí díolacháin a líonadh de ghnáth le baill ghiniúna éadaí pengumbar. Mar sin féin, tá an chuid is mó gúnaí Muslim a léiríonn go fóill curves, caol, níos mó go docht. Mar an gcéanna, ar éagsúlacht na dearaí ar nós caillí crochta amach le caipín a chlúdaigh a cuid gruaige ach ina n-aonar.

Ar an láimh eile, a úsáidtear éadaí Muslim ach amháin i ócáidí áirithe nó gníomhaíochtaí creidimh. Mar shampla, ach amháin nuair a guí, bean Muslim ag iarraidh a chlúdach a corp ó bhun go barr ionas nach bhfuil na gruaige agus na cosa le feiceáil. Mar sin féin, a luaithe is a bhí beannachtaí sin, leanfaidh an staid ar ais ina gnáthriocht.

Fágann siad an teach ag caitheamh éadaí go raibh siad shíl faoi riail Ioslamach, ach ní i ndáiríre atá incháilithe nakedness a chlúdach. Mar sin, tháinig siad isteach sa chatagóir "cóirithe ach naked." Mar más rud é a dhúnadh ar an nakedness ach éigeantach nuair paidir ina n-aonar nó díreach craiceann a thuilleadh le feiceáil ar an tsúil de fear eile. (Is é sin le Allaah an áit leis an ngearán) Wa ilallâhil musytaka.

إذا المرأ لم يلبس لباسا من التقى
تقلب عريانا وإن كان كاسيا
و خير لباس المرء طاعة ربه
و لا خير فيمن كان عاصيا

Más rud é nach duine éigin a chaitheamh éadaí de cráifeacht,
chlaochlú sé isteach fear naked clúdaithe a chorp cé.
Tá an chuid is fearr de éadaí obedience a Thiarna,
níl aon mhaitheas i ndaoine a dhéanann disobedience.

Beannacht Ioslam DO MHNÁ
Ábhar na teachings an Ioslam glorifies, go sonrach an méid ban tar éis é d'aois aineolas i leibhéal an-íseal agus a gcearta trampled. Ioslam Leagann na rialacha maidir le dhá chineál de dhaoine, fir agus mná i gcomhréir leis an dúlra. Ioslam chothromú freisin fir agus mná i gcúrsaí áirithe, machnamh a dhéanamh ar an eagna Allah Ta'ala.

Cuireadh cóiríocht ar ghnéithe de na difríochtaí idir iad an chuid is fearr is féidir, ionas go raibh harmed aon duine. Comhsheasmhacht i rith na Shari'a Muslim de Allah, bhéasa Ioslam sibhialta agus moráltacht, go bhfuil na modhanna is tábhachtaí agus na modhanna is tábhachtaí maidir le cumhachtú na mban i bhforbairt an duine agus an dul chun cinn na sibhialtachta. Tá sé cruthaithe ag an stair, mar sin ba chóir é a fháil ar an tacaíocht agus meas ar gach Muslims.

Chur amú an mana mana-Muslim mná
An naimhde an Ioslam an-suim i mí-úsáid na mban Moslamach. Mar gheall ar, tá a fhios acu an staid fíor ar bhean Moslamach i bhforbairt straitéiseach agus bunú glúin láidir Moslamach.

Tríd an tonnadóir tonnadóir-(hollmheáin) i dtíortha Muslim, an naimhde an Ioslam throws sé an slogans bombastic, d'fhonn a fháil réidh leis an beannaitheacht na mban Muslim, an caisleán agus an ról a oiliúint do dhaoine honor.

In ainm tahrîrulmar'ah (saoirse don Oíche), arraghbah filistifâdah min thâqatil mar'ah (mná cumasú), inshâfulmar'ah (ceartais do mhná / fuascailt) agus an slogans de nuachóiriú mhaíomh, an naimhde an Ioslam agus an stooges gang iarracht mheabhlaireachta na Moslamach.

Slogans agus bolscaireacht dírithe ar cuspóir amháin. Cén dragged an bhean as manhaj syar'i Ioslam, agus thug sé leis an bagairt saothrú nakedness, náiriú náire, agus clúmhilleadh. Tá cuid de na Moslamach tá bolscaireachta ar a aghaidh knees cosúil go maith, is é sin le mengentaskannya ar "ag fulaingt". Measadh go raibh sin, go bhfuil an propagandists, ó na secularists agus Liobrálach. Daoine den sórt sin, atá faoi bhagairt chun fanacht ar shiúl ó Shari'a Allah saol cúng leatromach.

Allah Subhanahu wa Ta'ala deir:

ومن أعرض عن ذكري فإن له معيشة ضنكا ونحشره يوم القيامة أعمى

"Agus iad siúd a sheal ar shiúl ó Mise, ansin caol surely as a slí bheatha, agus beidh muid menghimpunkannya chun breithiúnas sa dall" [Thâhâ/20: 124]

Tragóid agus dócháin dí-armáil Muslim éadaí
Gluaiseacht "saoirse" de na mná a thaispeáint go minic as an tacaíocht a choinneáil ar an Muslim ó aitheantais respectable. Déanann siad a léiriú agus chun ómós a dhiúltaigh na rialacha a mná a choinneáil. Níl sé ag teacht chun cinn le blianta beaga anuas, ach tá na síolta a bhí thart ó na bliana 1919 AD

Ag an am a bhí sé ar an taispeántais Muslim san Éigipt ar 12 Márta, 1919 faoi cheannas Huda Sha'rawi a scaoileadh i gcomhpháirt leis an hijab (Ioslamach caifirín is foirfe). Bhí sé ar an chéad bhean Arabach a bhaint as an hijab. Ina dhiaidh sin, bhí sé ina dhiaidh sin ag an bhean chéile Zaghlul Sa'ad. An bhean leis na mná a bhí deceived atá an hijab thalamh agus stomped ar sé. Agus a chríochnaíonn an scéal leis an dhó de na héadaí isteach céannacht na mban Moslamach.

An tsaoirse sin ar mian leo dul, faigheann iarbhír fiú iad i dhíspeagadh. Toisc go bhfuil an gníomh an tús tercampaknya a n-onóir agus bhua.

CÓIREÁIL Ioslam AGUS naimhde Ioslam Moslamach
Dia Almighty chruthaigh an bhean mar fhoinse calma do fear agus síol é mar síolú áit. Tá bean freagrach chomh maith as a fear céile teach. Allah Ta'ala mentakdirkannya go bhfuil dualgas agus chun oideachas a chur ar leanaí. Mar gheall ar fhreagracht chomh mór sin agus trom, ansin Allah Almighty freagracht a thabhairt do na fir a threorú agus a threorú di.

Idir an dá linn, is fuath Jahiliyyah kuffar a bheith ina bean ina measc. Fiú nuair a rugadh iníon, tá na gníomhartha a ghlacann siad, dúnmharaíodh ag beo sadistic nó faoi thalamh. Nó é a fhágáil i gcúinsí ignominious. Sa lá sin, bhí mná aon chearta oidhreachta, riamh a thuairim Tugadh aghaidh.

Mar fear, féadfaidh bpósfa aon bhean ba mhaith aige. Bhí sé saor in aisce a thabhairt ar a lán de na mná ina airm, agus ní bheadh ​​fiú saor in aisce a dhéanamh a bheith cothrom ar a mhná céile. Ansin, tháinig Ioslam a shábháil ar na mná as an aineolas kezhaliman agus chearta oidhreachta a thabhairt. Féadfaidh an fear pósta ach amháin suas le ceithre mná céile, ar choinníoll amháin gur féidir le ceartas a dhéanamh chun a mhná céile. Más rud é nach bhfuil in ann, ansin is féidir é a phósadh ach bean amháin.

Is é dearcadh an kuffar in aghaidh na mban den aois seo tantamount an am atá caite. Tá siad ag iarraidh chun déileáil le post mná lasmuigh de na fir ag nádúr, ionas go mbeidh na mná beag beann ar ghlóir, onóir, agus táim ag maith os comhair na bhfear. Is féidir suas a shaothrú go saor agus go héasca níos mó ná fós ag achomharc. Go contrártha, má tá sé receding charm, bhí sé sin an imeall.

Gúna ÉIGEANTACH Muslim DLÍ
Ní hionann eisiúint hijab (Is éadaí Muslim foirfe) a cheangal ar scoláire de ijtihad. Le haghaidh treoracha bunúsach go bhfuil an-soiléir sa Al-Qur'an.

Allah Subhanahu wa Ta'ala deir:

يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما

"O Prophet, a rá le do mhná céile, do iníonacha, agus mná céile de na creidimh a ligean dóibh cur lena scairf thart ar do chorp. Is é sin ionas go bhfuil siad níos éasca a bheith aitheanta, dá bhrí sin, nach bhfuil siad suaite. Allah Agus is é oft-forgiving, an chuid is mó trócaire ". [Al-Ahzâb/33: 59]

Rahimahullah Ibn Kathir dúirt: "Allah dúirt a nAspal ordaigh an mukminah Muslim decreed go sonrach chun na mná céile agus iníonacha a leathnú a chuid baill éadaigh thar n-chomhlachtaí D'fhonn idirdhealú a mhná jahiliyyah agus sclábhaithe-an sainmharc. mná daor. Cad is brí leis an veil, go bhfuil an chreatlach atá os cionn an khimar (clúdach ceann). "

Shaykh mar-Sa'di rahimahullah dúirt: "Tá an véarsa dá ngairtear hijaab mír Allah d'ordaigh sé Prophet a iarraidh ar na mná (Muslim) i gcoitinne, agus tús a chur leis an lua na mná céile Allah agus a chuid iníonacha Toisc go bhfuil siad.. húdaráis an chuid is mó ag teastáil (a chur i bhfeidhm) ná mná eile. Daoine a gceannas an duine eile (bean) Ba chóir, tús a chur as an teaghlach roimh aon duine eile.

Allah Subhanahu wa Ta'ala deir:

يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا

"O sibh a chreideann, garda díbh féin agus do theaghlaigh ó hellfire ..." [At-Tahrîm/66: 6]

Is é sin, anseo siad ag teastáil chun íoc as an aghaidheanna, necks agus cófraí, a cófra. Ansin insíonn Allah ar chúl an eagna atá sa riail seo. Ie "Is é sin ionas go bhfuil siad níos éasca a bheith aitheanta, toisc nach raibh mhnaoi siad". Tarlaíonn sé seo le fios, go dtiocfaidh an neamhord nuair nach bhfuil mná a chaitheamh hijab. Is é an chúis, nuair a bhíonn na mná comhlacht atá clúdaithe leis an chuid is fearr (ní dhéanann mná hijab) Féadfar, chun cinn dochar nach raibh sé bean maith. Tionchar, an fear a bhfuil a chroí Tá tinn agus gortaithe a bheadh ​​orthu cur isteach. Nó b'fhéidir go mbeidh siad a uiríslithe, mar go bhfuil siad sclábhaithe. Dá bhrí sin, daoine nach bhfuil bodhraigh ag smaoineamh. Dá bhrí sin, is é an hijab ar mian iombhagairt na fir le mná greedy ... "[Tafseer al-Sa'di i gairid].

Ní mór AN REILIGIÚIN BAN fhoghlaim
Ní mór don friotaíocht na gluaiseachtaí sin i mbaol ar shláine na daoine a ghlacadh, go háirithe ag mná iad féin. Nach bhfuil an fachtóir is tábhachtaí go bhfuil dragged an bhean a leanúint ar an chultúir mímhorálta, is é sin eilimint jahâlah (aineolas) mar gheall ar a reiligiún.

Feabhas fíor do mhná, is é an spreagadh chun cinn féin-fhoghlaim a gcuid dlíthe creidimh, agus na hoibleagáidí go gcaithfidh siad mairfidh, agus mar sin naofa agus iad féin a fháil ó mheanma íseal nó na foinsí olc.

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

"An té a inmhianaithe a maitheasa ag Allah willed, bheadh ​​sé mencerdaskannya i gcúrsaí creidimh." [Al-Bukhari agus na Moslamach]

Go stairiúil, is é an comhsheasmhacht Muslim le rialacha Allah Almighty agus luachanna Ioslamach agus moráltacht an bealach is fearr, agus na modhanna is tábhachtaí chun cumhacht a thabhairt do mhná i mbunú fheabhsú teaghlach, agus neartú na sibhialtachta daonna.

OIBLEAGÁIDÍ NA TUISMITHEOIR AGUS ULAMA
Bheith ann feiniméin diúltacha a cuireadh ionsaí agus enveloped na mná (ógánaigh agus daoine fásta), tá sé de dhualgas ar na daoine a rialú a dhéanamh ar an t-iontaobhas (réigiún) iad a bhreithniú ar an mbealach is fearr is féidir. A thabhairt dó an t-oideachas agus oiliúint, agus iad a thógáil timpeall ó aon iarmhairtí díobhálacha acu. Go háirithe le blianta beaga anuas tá luchtaithe le tonn de clúmhilleadh agus temptations go ambushed ó gach taobh. Ba é an iontaobhaí freagracht ollmhór nuair a chailíní, mná céile agus mná a bhí ar a fhreagracht calaois a dhéanamh.

Go háirithe, dírithe ar an chuid is mó de na bealaí faisnéise (meáin maise) éagsúil mar chuid de na saigheada poisoned na naimhde an Ioslam le clib seachas an tógálaí a ghiniúint de laochra an Ioslam agus todhchaí an printéir (na Moslamach). Ar a laghad, tá na naimhde an Ioslam d'éirigh leis a bhaint amach an sprioc mar an spiorad caomhnóir an Muslim ann i freagracht agus curtha amú mór an sainordú sin, mura rud é go bhfuil daoine bheannaigh ag Allah.

Allah Subhanahu wa Ta'ala deir:

الرجال قوامون على النساء

"Is é an fear ina cheannaire do mhná ...." [An Nisa-'/ 4:34]

إن الر جال الناظرين إلى النساء
مثل السباع تطوف باللحمان
إن لم تصن تلك اللحوم أسودها
أكلت بلا عوض و لا أثمان

Go deimhin, na fir a mná a fheiceáil,
Is maith wolves timpeall carn de feola.
Mura bhfuil an leoin a choinneáil ar an feoil,
Beidh a ithe gan amhras gan timbalbalik agus ar phraghas

Seeing an líon daoine a ghlacadh agus a propagate smaointe liobrálachais i sochaí na Moslamach, agus mar gheall ar an lucht diúltach i bhfoirm bhfreasúra Allah agus a Messenger, ansin comhairle Shaykh Shaykh Salih Alu, go n-áirítear an rud is tábhachtaí, is é sin le gluaiseacht scoláirí, mic léinn, agus daoine a bhfuil aird mhór ar mhaithe leis na bagairtí a bhfuil aghaidh é, d'fhiacha amhrasacha, amhrasacha subvert iad, agus tá siad unmasked.

[Arna ghlacadh ó Mar'atu kutaib al-Islami wa-Baina Takrîmil Da'awat, Uraini Muhammad bin Nasir al-Tahrir '. Réamhrá: Shaykh Saalih ibn 'Abd al-' Aziz araid Muhammad Shaikh Alu, Matter V, Bliain 1425]

[Cóipeáladh ó Mar-Sunnah iris XI/1428H/2007M 09/Tahun Edition. Fondúireacht fhoilsigh Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Teil. 0271-858197 Facs 0271-858197]


Cosaint an beannaitheacht na mBan Muslim, Bréagnú Tírdhreacha idir Fir agus Mná



De réir
An tOllamh Dr Abdur Razaq bin Abdul Muhsin Al-'Abbad Al Badr



Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt:

فاتقوا الله في النساء فإنكم أخذتموهن بأمان الله واستحللتم فروجهن بكلمة الله ولكم عليهن أن لا يوطئن فرشكم أحدا تكرهونه فإن فعلن ذلك فاضربوهن ضربا غير مبرح ولهن عليكم رزقهن وكسوتهن بالمعروف. أخرجه مسلم: 1218

"Fear an Dia duit guys (láimhseáil) wives. Surely leat iad a le mothú sábháilteachta ó Dhia, míniú a thabhairt baill ghiniúna a bhfuil an abairt de Dhia. Ceart go bhfuil tú os a gcionn, (is) níor chóir iad a chur a chodladh leat duine éigin a gráin leat. Má dhéanann siad, buille ansin iad le Punch nach raibh ghortú. Chun iad (an oibleagáid a) ar tú a thabhairt cothú agus éadaí dóibh go cuí ". [Tuairiscíodh ag Muslim, 1218]

Hanif reiligiún an Ioslam, le treoracha díreach agus leis na treoracha atá lán de ghaois, mná a chothú, a chosaint ar an ghlóir agus dínit. Chomh maith leis sin a chinntiú i gcrích an ghlóir agus sonas fíor.

Ioslam D'oscail an bealach do mhná chun teacht ar an áthas an tsaoil, ar shiúl ó na atmaisféar amhras agus clúmhilleadh, chomh maith le (i bhfad) ón ugliness agus scriosadh. Níl an teachings an Ioslam ach chomhla shábhála do na mná iad féin, ach tá sé cuimsitheach don phobal, mar sin ní ugliness tangled agus clúmhilleadh. Ioslam agus feidhmíonn sé chun cosc ​​a chur ar an tubaiste agus an anfa a bheadh ​​a tharlaíonn.

Má tá na comharthaí an Ioslam a bhaineann le mná vanished ón tsochaí, ansin beidh damáiste, tháinig meath agus contúirt agus chuaigh sé. Tá stair deimhin fianaithe. Whoever bhfuil ag féachaint ar stair trí na haoiseanna a bheidh, i gcrích go bhfuil an fachtóir is mó tionchair ar an scrios a civilization, a dhíothú pobail, degeneration morálta, iomadú na gníomhartha mímhorálta agus uasal luachanna tubaiste, agus coiriúlacht forleathan, go bhfuil an scaoileadh na mban ó theagasc creidimh díreach agus a stiúradh i dtreo lán-ciallmhar, is treoir a blessing.

Oibleagáidí ar bhean Muslim, is é sin le glacadh le gach theagasc an Ioslam le cófra roomy, ae soiléir, agus an t-iarratas an dea-chleachtais, ionas gur féidir leis maireachtáil go sona sásta, bhuaigh an sásamh maith a Thiarna agus sonas earthly agus ukharawi.

An oibleagáid ar an duine atá i bhfeighil na mban ionas go bhfuil siad tromchúiseach i seasamh agus a chothú dóibh adab adab-Ioslam, agus a chothabháil a gcearta pearsanta agus onóir agus a bheith de chineál dóibh mar fhoirm chách géilleadh do Dhia agus ar an luach saothair rompu agus eagla Allah foirmeacha réadú. Allah Is é an áit cabhair a iarraidh, is é ar shlí eile níl aon Tiarna. Wala wala haula quwwata billah illa.

[Khuthab Mawa'idh min Hajjati wa al Wada ', leathanaigh 33-34, Ceit. I. Th. 1426 - 2005].


Contrártha lena Tírdhreacha IDIR FIR AGUS MNÁ

De réir
Sheikh Abdul Mohsen Bin Hamd Al-'Abbad Al-Badr


Le blianta beaga anuas, tá mearbhall idir na scálaí fir agus mná. Fir mar mná, agus vice versa, mná fir mhaith.
Luaitear i Sahih al-Bukhari, ó anhuma Ibn 'Abbas Allaah', a dúirt sé:

لعن رسول الله n المتشبهين من الرجال بالنساء والمتشبهات من النساء بالرجال

"Cursed alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam na fir atá ag iarraidh mná agus mná a resemble fir".

Amhail an lá atá inniu ann, bhí imeachtaí a tharla riamh sa lá aineolas cé. Eadhon, na cinn de na comharthaí tabarruj (ag taispeáint as an áilleacht) de mhná a bhfuil an-apprehensive. Fiú i dtíortha Ioslamacha go leor, mná sna margaí seo agus an tsráid poiblí a thaispeáint ar an ceann, muineál, na lámha, airm, cosa, agus fiú a n-pluide. Ina áit sin, bhfostú na fir a chuid éadaí a chlúdach do rúitíní. Cé go bhfuil an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam dúirt:

ما أسفل من الكعبين من الإزار ففي النار

"Cad faoi an rúitín an éadaigh (áit) i ifreann". [Bukhari, 5787].

I gcás eile Hadith, 'anhu narrated, an sallallaahu Prophet' Abu Dharr Allaah dúirt alaihi wa sallam:

ثلاثة لا يكلمهم الله يوم القيامة ولا ينظر إليهم ولا يزكيهم ولهم عذاب أليم قال فقرأها رسول الله ثلاث مرارا قال أبو ذر خابوا وخسروا من هم يا رسول الله قال المسبل والمنان والمنفق سلعته بالحلف الكاذب

"Tá trí ghrúpaí nach bhfuil Dia ag caint leo ar an Lá na Aiséirí, ní raibh sé iad a fheiceáil ná iad a purify agus dóibh a Allaah painful". Abu Dharr dúirt: "Tá an Messenger n rá sé trí huaire," ansin Abu Dharr dúirt sé, "!? Really, tá siad taithí teip agus caillteanais Cé go bhfuil siad, O Messenger de Allah" D'fhreagair sé: "A (fir) atá greamaithe lena rúitín thar a chuid éadaí, daoine a thabhairt suas an bronntanas, agus daoine a bhí ag iarraidh a popularize na hearraí le mionn bréagach." [Tuairiscíodh ag Muslim, 106].

Na fir bhfostú a chuid éadaí Tá cosc ​​faoi na rúitíní, áfach casadh, amach bhfostú siad amach a éadaí thar a rúitín. Cé gur ar an láimh eile, na mná, ordaíodh iad a dhúnadh na baill ghiniúna ina iomláine (hijab): ach, casadh sé amach leo a thaispeáint go hiarbhír as baill ghiniúna agus áilleacht fhisiceach.

Sa chás seo, tá an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam dúirt:

"Nach bhfuil a Trí grúpaí ag dul chun na bhflaitheas:" Aon duine a bheidh disobedient chun a thuismitheoirí, dayyuts (a fear nach isteach ar an kemungkaran atá ann, an teaghlaigh), agus mná a resemble fir "[Tuairiscíodh ag al-Hakim (1/72. ), chomh maith le menshahîhkannya, agus aontaithe ag fearr deirtear-Dzahabi].

Musta'an Allaah.

[Oiriúint ó na Rasaail leabhar, 'Abdul-Muhsin al-' Shaykh Abbad, lch. 425, le aistriúcháin saor in aisce].

An zeal de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam i gcoinne a mná céile


De réir
Dr Muhammad ibn Musa Nasr Alu


Sé alaihi sallallaahu 'wa sallam éad an-chuid mná céile. A rá:

إنمآ جعل الآستذان من أجل البصر

"I ndáiríre a bhfuil iarratas idzin ba chúis leis an fhís". [1]

Chuir sé alaihi sallallaahu 'wa sallam chuairteoir (duine éigin ar cuairt, Red), má tá sé knocking ar an doras ionas nach chun seasamh os comhair an doras [2]. Riamh sé alaihi sallallaahu 'wa sallam feicthe ag duine a bhí ag an doras. Dúirt sé chomh maith: "Má chonaic mé tú, Feicfidh mé stab do shúile leis seo". Eadhon, tá sé alaihi sallallaahu 'wa sallam mudrah, ar nós cíor a scratch a cheann. Tá sé an focal: "Má tá duine éigin eile peering as an poll, ansin bhuail an fear léi, ansin cén fáth nach dó".

Mar sin féin, 'nach bhfuil alaihi wa sallam flúirseach maidir leis an méid dochar, fiú sé sallallaahu' an éad sé sallallaahu chros alaihi wa sallam é.

Tá éad de chineál a chruthaigh Dia do fear. Mar sin féin, an lá atá inniu ann aisteach, ní féidir linn a fháil ar an éad ar an fhir chéile féin, ach amháin na daoine a bheannaigh Dia.

Tá éad ar nádúr a rinne Dia gach a créatúir, a mhéid a bheidh aon ainmhí (Tá éad), ach amháin i gcás muc. Na muca, an t-ainmhí amháin nach bhfuil éad a páirtí. Níl sé aisteach, más rud é nach iad siúd a disbelieve ithe muiceoil bhfuil tuiscint ar a n-éad mná céile, toisc go bhfuil a nádúr cosúil le muc ar charachtar, mar gheall ar a itheann siad go leor de na muiceola. Fiú má tá aon cheann de na muc ach amháin an tréith, ansin tá sé cead ach é a ithe. Agus tá muc neamhghlan, buíochas a ithe neamhghlan.

[Foinse: An Nabi-fi Baitihi, an Dr Muhammad ibn Musa Nasr Alu]

[Cóipeáladh ó Mar-Sunnah iris X/1427H/2006M 02/Tahun Edition. X/1429H/2008M 04/Tahun Eagrán. X/1428H/2007M 11/Tahun Eagrán. MDiterbitkan Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Teil. 0271-761016]


Ag Lorg Staidéar ar mhná




De réir
Umm Salamah Mar-Salafiyyah



Allah Ta'ala deir:
"Beidh Allah exalt dóibh siúd a chreideann tú, agus i measc iad sin a tugadh méid áirithe eolais." [Al-Mujaadilah: 11]

Dúirt sé chomh maith:
"Say, 'An bhfuil na daoine céanna a fhios ag daoine nach bhfuil a fhios.' Berakallah Iad siúd a bhfuil in ann ceachtanna a fháil." [Az-Zumar: 9]

Dúirt sé chomh maith:
"Abair, 'O mo Rabb, eolaíocht a chur chugam.'" [Ta-Ha: 114]

As anhu 'Uthman Allaah', a dúirt sé gur dúirt Alayhi an sallallaahu Prophet 'wa Salam:

ÎóíúÑõßõãú ãóäú ÊóÚóáøóãó ÇáúÞõÑúÂäó æóÚóáøóãóåõ.

"Is é an fearr go bhfuil tú ag foghlaim an Qur'an agus é a mhúineadh." [AD. Al-Bukhari]

As Zaid ibn Thabit, a dúirt sé, chuala mé alaihi an sallallaahu Messenger 'wa sallam dúirt:

äóÖøóÑó Çááåõ ÇãúÑóÃð ÓóãöÚó ãöäøóÇ ÍóÏöíËðÇ ÝóÍóÝöÙóåõ ÍóÊøóì íõÈóáøöÛóåõ ¡ÝóÑõÈøó ÍóÇãöáö ÝöÞúåò Åöáóì ãóäú åõæó ÃóÝúÞóåõ ãöäúåõ ¡æóÑõÈøó ÍóÇãöáö ÝöÞúåò áóíúÓó ÈöÝóÞöíåò.

"Beidh Dia beautify duine a éisteann le Hadith uainn, agus memorized sé é nuair a fuair sé é. Mar gheall ar, cé mhéad daoine a thabhairt leat chun an dlí-eolaíocht ó shaineolaí duine éigin níos mó. Agus cé mhéad duine atá i mbun fiqh ach ní raibh sé ina nDlí. "[AD. Abu Dawood le sanad saheeh]

Tá na hargóintí agus freisin go bhfuil an semisalnya ginearálta agus níl aon speisialtóireachta dó. Agus teacht le chéile chun eolas a lorg i mosques is fearr agus níos príomhshrutha.

Ó Abu Hurayrah, dúirt sé gur dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:

ãóäú äóÝøóÓó Úóäú ãõÄúãöäò ßõÑúÈóÉð ãöÜäú ßõÑóÈö ÇáÏøõäúíóÇ äóÝøóÓó Çááåõ Úóäúåõ ßõÑúÈóÉð ãöäú ßõÑóÈö íóæúãö ÇáúÞöíóÇãóÉö ¡æóãóäú íóÓøóÑó Úóáóì ãõÚúÓöÑò íóÓøóÑó Çááåõ Úóáóíúåö Yoi Yoi ÇáÏøõäúíóÇ æóÇúáÂÎöÑóÉö ¡æóÇááåõ Úóæúäö ÇáúÚóÈúÏö AOC ßóÇäó ÇáúÚóÈúÏõ Yoi Úóæúäö ÃóÎöíåö ¡æóãóäú Óóáóßó ØóÑöíÞðÇ íóØúáõÈõ Ýöíåö ÚöáúãðÇ Óóåøóáó Çááåõ áóåõ Èöåö ØóÑöíÞðÇ ¡ÇáúÌóäøóÉö Åöáóì æóãóÇ ÇÌúÊóãóÚó Þóæúãñ Yoi ÈóíúÊò ãöäú ÈõíõæÊö Çááåö íóÊúáõæäó ßöÊóÇÈó Çááåö æóíóÊóÏóÇÑóÓõæäóåõ Èóíúäóåõãú ÅöáÇøó äóÒóáóÊú ÚóáóíúåöÜãõ ÇáÓøóßöíäóÉõ æóÛóÔöíóÊúåõãõ ÇáÑøóÍúãóÉõ æóÍóÝøóÊúåõãõ ÇáúãóáÇóÆößóÉõ æóÐóßóÑóåõãõ Çááåõ Ýöíãóäú ÚöäúÏóåõ ¡æóãóäú ÈóØøóÃó Èöåö Úóãóáõåõ áóãú íõÓúÑöÚú Èöåö äóÓóÈõåõ.

"Beidh Whoever go mbainfidh sé deacracht a bhaineann le roinnt de na deacrachtaí a bhain le saol na Creidim, ansin níos déanaí ar an Lá na Breithiúnas Allah bhaint ar cheann de na deacrachtaí a d'fhulaing roinnt deacrachtaí ina dhiaidh seo. Whoever sé níos éasca do dhaoine atá i susahan uile-, ansin beidh Dia a dhéanamh éasca, araon ar fud an domhain agus i na dhiaidh seo. Agus beidh Dia cúnamh i gcónaí a chuid seirbhíseach chomh fada agus a chabhraíonn leis an seirbhíseach a dheartháir. Whoever an cosán eolas a lorg, beidh Allah éascú dó an mbealach chun Heaven. Agus nach bhfuil an duine le chéile ar cheann de na tithe de Allah (mosques), agus léigh siad leabhar na Allah agus staidéar a dhéanamh air i measc iad, ach beidh calma síos iad, agus faoi léigear ag an grásta agus beidh siad a bheith mórthimpeallaithe ag an Angels . Beidh Allah iad a lua le duine ar bith a bhí ina láimh. Duine ar bith a mhoilligh a gníomhais, ansin ní bheidh sé dlús le nasab (sliocht) é. "[AD. Muslim]

Chomh maith leis sin narrated ó hadeeth de Amir 'Uqbah bin', a dúirt sé, "'tháinig alaihi wa sallam amach cé go raibh muid fós i suffah, ansin dúirt sé,' An sallallaahu Prophet Cé acu ceann de tú atá ag iarraidh dul gach lá chun Buthan nó al-'Aqiq , agus uaidh a tháinig sé suas le dhá camel humped mór gan pheaca agus gan foirceannadh caidreamh? "

Mar sin, dúirt muid, "O Messenger de Allah, grá againn uirthi." A dúirt sé,

ÃóÝóáÇó íóÛúÏõæ ÃóÍóÏõßõãú Åöáóì ÇáúãóÓúÌöÏö ÝóíóÚúáóãõ Ãóæú íóÞúÑóÃõ ÂíóÊóíúäö ãöäú ßöÊóÇÈö Çááåö k ÎóíúÑñ áóåõ ãöäú äóÇÞóÊóíúäö æóËóáÇóËñ ÎóíúÑñ áóåõ ãöäú ËóáÇóËò æóÃóÑúÈóÚñ ÎóíúÑñ áóåõ ãöäú ÃóÑúÈóÚò æóãöäú ÃóÚúÏóÇÏöåöäøó ãöäó ÇúáÅöÈöáö.

Ní raibh a 'ar cheann de leat dul go dtí an mosque, agus ansin a mhúineadh nó dhá véarsaí léamh ó na Leabhar Allah Almighty, ansin is fearr dó ná dhá camels. Agus is é an trí véarsaí níos fearr dó ná na trí camels. Agus is é an ceathrú véarsa níos fearr dó ná ceithre camels agus mar sin de. '"

Is iad na hargóintí thuasluaite i gcoitinne agus nach go sonrach do na fir amháin, fiú ag an am a alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, go leor mná a théann chun mosques eolais a fháil. Fiú an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam, tá féin curtha speisialaithe comhairle a sheachadadh (do mhná).

Narrated ag Imam Muslim ó Fatima bint Qais Allaah 'anha go dúirt sé i Hadith fada i al-Jassasah scéal, a dúirt sé, "Nuair a bheidh an' dar críoch iddahku, chuala mé glaonna té atá ag glaoch alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a exclaimed, 'Beidh Phaidir i bpobal a dhéanamh.' Ansin, chuaigh mé chuig mosque agus guí leis an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam, agus bhí mé i líne dhíreach na mban atá taobh thiar de dhaoine. Agus tar éis an sallallaahu Prophet 'críochnaithe alaihi wa sallam a paidir, shuigh sé ar an pulpit agus gáire sé mar a deir sé,' Let gach fear teacht i gcónaí ar an áit urnaí. '

Ansin d'iarr sé, 'An bhfuil Wonder duit cén fáth a bailíodh mé leat?' A dúirt siad, 'Allah agus a fhios Messenger is fearr.'

Dúirt sé:
'Trí Allah, ní féidir liom a bhailiú tú ar mian leo nó eagla, ach a bhailiú liom tú guys mar gheall ar Tamim ad-Ó é, fear a bhí ina Chríostaí. Nuair a tháinig sé agus berbai'at agus dearbhaíodh Ioslam ... '"

As 'Amrah bint Abdirrahman de deirfiúracha' Amrah, a dúirt sé, "memorized I: þ. æóÇáúÞõÑúÂäö ÇáúãóÌöíÏö 'Qaaf. Ar mhaithe leis an al-Qur-ina bhfuil uasal, 'ó bhéal na sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam ar an Aoine, áit sé é a léamh i pulpit gach Aoine. "[AD. Muslim]

As anhu Ibn 'Abbas Allaah', a dúirt sé, "Tá mé fianaise a alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. -Nó 'a dúirt,' Ata fianaise agam a Ibn riamh 'Abbas'-sin an Prophet' alaihi wa sallam an teach a fhágáil le Bilal. Ansin dóich leis is nach bhfuil sé spraoi do mhná, mar sin mhol sé dóibh agus d'ordaigh iad do charthanacht. Ansin, bhí bean a chaith cluaise agus fáinní. Cé gur thóg Bilal a léine. "[AD. Al-Bukhari]

Ón Abu Sa'id al-Khudri, a dúirt sé, "'riamh tháinig alaihi wa sallam amach ag an am a' The sallallaahu Messenger Eid al-ADH-ha agus 'Eid al-Fitr paidir áit (réimse), ansin thrasnaigh sé a bunch na mban, mar a dúirt sé:

& Fabhruithe Tráchtála ãóÚúÔóÑó ÇáäøöÓóÇÁö ÊóÕóÏøóÞúäó ÝóÅöäøöí ÃõÑöíÊõßõäøó ÃóßúËóÑó Ãóåúáö ÇáäøóÇÑö ÝóÞõáúäó ¡: ¿Çááåö æóÈöÜãó & Fabhruithe Tráchtála ÑóÓõæáó ÞóÇáó: ÊõßúËöÑúäó ÇááøóÚúäó æóÊóßúÝõÑúäó ÇáúÚóÔöíÑó AOC ÑóÃóíúÊõ ãöÜäú äóÇÞöÕóÇÊö ÚóÞúáò æóÏöíäò ÃóÐúåóÈó áöáõÈøö ÇáÑøóÌõáö ÇáúÍóÇÒöãö ãöäú ÅöÍúÏóÇßõäøó. Þõáúäó: æóãóÇ äõÞúÕóÇäõ ÏöíäöäóÇ æóÚóÞúáöäóÇ & Fabhruithe Tráchtála ÑóÓõæáó Çááåö ¿ÞóÜÇáó: ÃóáóíúÓó ÔóåóÇÏóÉõ ÇáúãóÑúÃóÉö ãöËúáó äöÕúÝö ÔóåóÇÏóÉö ÇáÑøóÌõáö Þõáúäó ¿: ¡Èóáóì ÞóÇáó: ÝóÐóáößö ãöäú äõÞúÕóÇäö ÚóÞúáöåóÇ ¡ÃóáóíúÓó ÅöÐóÇ ÍóÇÖóÊú áóãú ÊõÕóáøö æóáóãú ÊóÕõãú Þõáúäó ¿: ¡Èóáóì ÞóÇáó: ÝóÐóáößö ãöäú äõÞúÕóÇäö ÏöíäöåóÇ.

'O mná go léir, bersedekahlah tú, do surely atá tú a thaispeáint dom mar áitritheoirí an chuid is mó de Ifreann. "D'iarr siad,' Cad, O Messenger de Allah? 'Dúirt sé,' Tá tú curse agus dhiúltú husbands go leor. Ní féidir liom a fheiceáil siúd a bhfuil easnamh i intleacht agus reiligiúin níos tapúla deireadh a chur leis an tuiscint ar fear a daingean ná aon cheann de tú. "D'iarr siad, 'Ansin, cad é ár n-easpa creidimh agus gcúis sin, O Messenger de Allah?' D'iarr sé, ' nach bhfuil an fhianaise ar bhean mar fhinné leath na bhfear? 'a dúirt siad,' Tá. 'a dúirt sé,' An chuid sin de ar an easpa wits. Tar éis an tsaoil, má tá tú ag menstruating, ní chuireann sí guí agus nach tapa? 'A dúirt siad,' Tá. 'Dúirt sé freisin,' Is é sin an bhfoirm easpa creidimh. '"[AD. Al-Bukhari agus na Moslamach]

Ón Abu Sa'id al-Khudri Allaah 'anhu, a dúirt sé, "Tá Mná dúirt an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam," bhí muid ag briseadh na fir a fhoghlaim a thabhairt duit, mar sin, a thabhairt ar lá amháin dúinn an t-am . "

Ansin Gheall sé iad lá amháin chun freagairt dóibh, agus mhol sé iad go léir ag an am céanna dúirt sé leo, i measc a bhfuil á labhairt aige a bhí orthu:

AOC ãöäúßõäøó ÇãúÑóÃóÉñ ÊõÞóÏøöãõ ËóáÇóËóÉð ãöäú æóáóÏöåóÇ ÅöáÇøó ßóÇäó áóåóÇ ÍöÌóÇÈðÇ ãöäó ÇáäøóÇÑö.

"Bhí bean ar fhág tú bás ag a triúr leanaí, ach beidh siad a theorannú ar ifreann."

Ansin tá a deir bean, "Lena n-áirítear beirt leanaí?" D'fhreagair sé, "Tá beirt leanaí." [AD. Bukhari]

Ceann de na hargóintí go bhfuil go leor de na hargóintí leor a bhriseadh an abairt ar:

ãóÜÇ áöáäøöÓóÇÁö æóáöáúÞöÑóÇÁóÉö æóÇáúßöÜÊóÇÈóÜÉö
åõäøó áóÜäóÇ æóáóåõäøó ãöäøóÇ Ãóäú íóÜÈöÊúäó Úóáóì ÌóäóÇÈóÜÉö

Ní Mná an ceart a léamh agus a scríobh
Iad a dhéanamh linn agus lig dóibh fanacht i junub stáit.
Mar an gcéanna, daoine a éileamh a bheith ag gníomhú mná heretical ag déanamh staidéir ar an mosque. Fiú amháin níos mó ná aisteach é seo conas a d'fhéadfadh sé cosc ​​a bhean chéile chun dul go dtí na tithe ar Dhia chun staidéar a dhéanamh agus thug sí cead dó a imirt ó theach go teach agus ó stóráil a stóráil.

Cé go bhfuil an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam dúirt:

ACO ÊóãúäóÚõæúÇ ÅöãóÇÁó Çááåö ãóÓóÇÌöÏó Çááåö.

"Ná forbid seirbhísigh baineann na Allah dul go dtí an mosque."

Ansin, bhí an argóint ar cad ina amadán chun measúnú a dhéanamh ar an ionchúiseamh i gcoinne heresy eolaíocht do mhná sa mosque agus é a cheadú sa bhaile.

Dá bhrí sin, ní mór dúinn agus ár scoláirí, ní bheidh na scoláirí Ahlus Sunnah tobar Jama'ah toilteanach má tá mosques folamh de eolaíoch halaqah halaqah-agus díreach a thionól i dtithe amháin. Dá bhrí sin, ní féidir linn a fheiceáil ar bith beannachtaí na heolaíochta agus na múinteoireachta, ach amháin i mosque, fir agus mná araon. Agus cibé duine ag iarraidh iad a dheighilt, ansin caithfidh sé a thabhairt ar an argóint, wallaahul musta'aan. Agus muid ag impigh a Allah Almighty go ndéanann sé dúinn tuiscint a fháil ar an reiligiún agus a dhéanamh úsáideach dúinn Ioslam agus an Muslims. Verily Tá sé Tiarna go léir agus cumhachta os cionn gach uile ní.

[Cóipeáladh ón leabhar Al-li Intishaar Huquuqil Mu'minaat, Eagrán Indonesia Faigh do chearta O mná Muslim, Údar Umm Salamah Mar-Salafiyyah, Ibn Kathir Publisher Reader, Aistritheoir Abdul Ghoffar EM]


Fidelity Banchéile Chun Fear céile



De réir
Abu Hafs Osama bin Kamal bin Abdir Razzaq



Is é gnólacht le dílseacht macánta an príomh-charachtar baineann.

Deir A scéal, is é sin Umais 'bint' Asma an bhean chéile de Ja'far bin Abi Talib, agus tháinig an bhean chéile de Abu Bakr tar éis dó, ansin tar éis an phósta le 'Ali de Allaah' anhu. A dara mac, Muhammad bin Ja'far Muhammad ibn Abi Bakr agus bródúil as a chéile. Deir gach duine, "Tá mé níos fearr ná tú, is é mo dhaid níos fearr ná do athair." Éisteacht seo, 'a dúirt Ali, "Déan cinneadh an cás idir iad, O Asma'." A dúirt sé, "ní féidir liom a fheiceáil níos óige Arabacha níos fearr ná Ja'far agus ní féidir liom a fheiceáil ar an sean-fhear níos fearr ná Abu Bakr. "'a dúirt Ali," Ní gá duit a fhágáil linn ar cheann beagán. Má deir tú seachas a rá leat, tá mé cinnte fearg a bhfuil tú. "Asma 'dúirt sé," As an ealaín, trí &fdot; a laghad acu a roghnú "[1]

Abu Bakr Allaah 'anhu rá an Asma' bint 'Umais Allaah' anhuma snámha (a bháis). Ndearna sé amhlaidh, nuair a bhí sé i stát de troscadh. Ansin dúirt sé leis na hinimircigh a tháinig, "troscadh liom agus anois is lá an-fuar, más rud é ní mór dom (ag) folctha?" A dúirt siad, "Uimh" Sula béim anhu Abu Bakr Allaah 'dó go (cé snámha), sé ní sa stát troscadh, ag rá, "Déanann sé níos láidre duit."

Ansin chuimhnigh sé ar an mhionna Abu Bakr i ndiaidh am lóin, mar sin d'iarr sé le haghaidh uisce agus ól sé agus dúirt sé, "De Allah, níl mé ag iarraidh a bheith ag gabháil leis an mionn lá atá inniu ann trí bhriseadh" [2]

Nuair a bheidh timpeall ar an peacach níos ghránna na ceannairí righteous agus "an t-íospartach dúnmharú" an peacach, ionsaigh anhu Affan 'Uthman bin' Allaah 'agus tá siad dó le sword, ansin a bhean chéile (Na'ilah bint al-Furafishah) roimh an dul chun cinn sé a bheith ina phátrún air ó bhás. Níl na dúnmharfóirí neamhaird a dhéanamh d'onóir cruálach na mná seo agus leanfaidh siad a ghearradh 'Uthman leis an claíomh, (ach tá an bhean shraonadh) ag clenching a mhéara, go dtí a mhéara as a lámh. A bhean chéile a bhí i seilbh agus thit leis, agus ansin iad a mharú 'Uthman [3].

Mar Cheannasaí ar an dílis Mu'awiya Allaah 'anhu beartaithe, dhiúltaigh sí ag rá, "De Allah, ní féidir aon duine in áit le seasamh na' Uthman (an fear céile) go deo." [4]

I measc na comharthaí go leor de na deabhóid ar a bhean shalihah husbands tar éis a bháis nach raibh siad pósadh arís. Níl aon duine i gceist léi fanacht lena mná céile in Paradise "[5]

As Maimun bin Mihran, dúirt sé: "Mu'awiya bin Abi Sufyan Allaah 'anhu woo Ummud Darda', ach dhiúltaigh sé é a phósadh agus dúirt sé," Chuala mé Abud Darda 'a dúirt:' Chuala mé Alayhi an sallallaahu Messenger 'wa Salam sin.

ÇáúãóÑúÃóÉõ yoiu ÂÎöÑö ÃóÒúæóÇÌöåóÇ ¡Ãóæú ÞóÇáó: áÂÎöÑö ÃóÒúæóÇÌöåóÇ.

"Ciallaíonn sé: an bhean lena fear céile an ceann deireanach, 'nó a deir sé,' a fear céile ag deireanach" [6]

As 'Ikrimah go Asma' tháinig bint Abi Bakr an bhean az-Zubayr ibn al-'Awwam, agus a crua ina choinne. Ansin, tháinig Asma 'chun a athair gearán a dhéanamh faoi dó, a dúirt sé, "O mo' níon, a bheith, othar! I gcás, má tá bean a fear céile righteous, ansin d'fhág sí é go bás, agus ní raibh sé tar éis pósadh dó, agus mar sin bailíodh iad i Paradise "[7]

Ón Jubair araid Nufair, ó Ummud Darda 'a dúirt sé go Abud Darda', "Cinnte tá tú a mholadh le mo thuismitheoirí ar fud an domhain, agus phós siad tú liom. Agus anois, tá mé ag iarraidh ort chun pósadh a thabhairt duit ar an dhiaidh seo. "Abud Darda 'dúirt sé," Bhuel, nach pósta a fháil tar éis dom. "Nuair a Mu'awiyah iarraidh í ar láimh, agus dúirt sé faoi cad a tharla, ansin dúirt Mu'awiyah," Fast! [8]

Nuair a tháinig Abd Sulayman ibn 'al-Malik amach agus in éineacht leis bin Sulaiman bin Abi al-Muhlib Shafrah ó Damaisc chun taisteal, rith siad reilig. Go tobann tá bean ina suí ar sochraid stáit le deora. Ansin shéid an ghaoth chomh uncover an veil as a aghaidh, ansin is cosúil sé scamall an ghrian lé. Mar sin, bhí muid i stát stunned. Feicimid, ansin Ibn Muhlib dúirt leis, "? O seirbhíseach bhean Dia, ar mhaith leat a bheith ar an bhean chéile mar Cheannasaí an dílis" D'fhéach sé ar iad, d'fhéach sé ansin uaigh, agus dúirt:

"Ná iarraidh faoi mo mhian
Dóibh siúd a mhian a bheith curtha leis seo, O óige
Go deimhin tá mé náire air cé go bhfuil an talamh i measc linn
Díreach mar a bhí mé náire air nuair a chonaic sé liom "

Mar sin, chuaigh muid i stát de astonishment. [9]

I measc na samplaí is fiú a lua mar an sampla deiridh de na mná is Abd Fatima bint 'al-Malik araid Marwan. Abd Fatima bint Amir al-Mumineen 'al-Malik araide Marwan a bhí ag an am an phósta, tá a hathair chumhacht ollmhór thar Sham, an Iaráic, Hijaz, Éimin, an Iaráin, Qafqasiya, Qarim agus ceantair taobh thiar den abhainn a Bukhara agus Janwah ar an taobh thoir, agus an Éigipt, an tSúdáin , an Libia, an Túinéis, an Ailgéir, i bhfad Thiar, agus an iarthair sa Spáinn. Ní Fatima an iníon amháin de na Caliph Mór, fiú deartháir sé i gceannas chomh maith ar na ceithre caliphs an Ioslam: 'Abd al-Malik, Sulaiman ibn' al-Walid araide Abd al-Malik, Yazid ibn 'Abd al-Malik agus Hisham ibn' Abd al-Malik. Níos mó ná go raibh sí an bhean chéile an Caliph an Ioslam ar a dtugtar le rá i ndiaidh caliph ceathrú go luath i Ioslam, an Cheannasaí na Abd an dílis 'Umar ibn' al-'Aziz.

Is iníon an caliph agus an caliphate a seanathair
Bhí deartháir Caliph agus an Caliph a fear céile

Bean uasal is iníon de na caliph agus a bhí ceithre caliphs as a athar teach a fear céile teach an lá a thug sí dó a thabhairt ar an maoin is costasaí ar úinéireacht ag bean ar an domhain i bhfoirm jewelry. É sin ráite, i idir dhá jewelry pendant is cáiliúla i stair na Mary agus is minic a hum an penya'ir. Tá péire pendant díreach atá comhionann stór adhlactha.

Nuair a d'ordaigh fear céile, Cheannasaí ar an dílis, dó ar gach a jewelry a thabhairt chuig an Mal Baitul, ní raibh sé resist agus ní raibh argóint ar chor ar bith.

Tá na mór ban-níos mó ná sin-nuair a fuair bás a fear céile, Ceannasaí na dílis 'Umar bin' Abdul 'Aziz a fhágáil gan rud ar bith fágtha dóibh féin agus dá leanaí, agus ansin tháinig an Mal bord Baitul dó agus dúirt sé, "jewelry, O sayyidati, fós mar is gnách, agus mheas mé é mar iontaobhas (taisce) ar do shon agus a choimeád ar bun mé é ar an lá. Agus anois teacht liom a iarraidh ort cead a thabhairt (ais) jewelry (duit). "

Fatima thug an freagra go bhfuil an jewelry dihibahkannya a Mal Baitul do leasanna an Muslims, mar gheall ar ghéilleadh do Cheannasaí ar an dílis. Ansin dúirt sé, "An bhfuil chuala mé sa a shaoil, agus mendurhakainya mé tar éis a bháis? [10]

[Cóipeáladh ón leabhar Isyratun Nisaa Minal Ilal Alif Yaa, an Indinéis Edition Guide Comhlánaigh Ó Chun Póstaí Z, údar Abu Hafs Osama bin Kamal bin Abdir Razzaq, Saikhu Aistritheoir Ahmad, Ibn Foilsitheoirí Reader Katsair]


Tá sí ina chréatúr Lúide-intinn agus míniú a reiligiún




De réir
Sheikh Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz




Ceist
Iarradh ar Sheikh Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz: Táimid chloisteáil go minic ar an Hadith uasal: "Is iad na mBan créatúir de intleacht níos lú agus reiligiún", agus mar sin tá sé in úsáid ag roinnt fir a sháraíonn na mná. Tá súil againn go mbeidh tú míniú a thabhairt ar an bhrí atá leis an Hadith.

Freagair
An bhrí atá an an sallallaahu Prophet 'hadeeth alaihi wa sallam: "riamh mé le feiceáil bean ann wits agus creideamh go bhfuil níos fearr in ann buille fear de chiall atá níos láidre ná ceann amháin de tú".

Tá sé sin dó, "O Messenger de Allah, cad wits ganntanas?" A dúirt sé.

"Nach bhfuil fianaise an bheirt bhan luach fianaise an fear".

Tá sé sin dó, "O Messenger de Allah, cad ganntanas reiligiún?" Ad'fhreagair sé.

"Níl An bhfuil a bheith menstruation nuair nach bhfuil siad ag guí agus fasting?"

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam mhínigh an easpa intleacht na laige ar ócáid, agus gur chóir persaksiannya a neartú ag an fianaise de na mná eile a bhfuil tacaíocht a thabhairt dó, mar gheall ar uaireanta dearmad sé go bhféadfadh sé a mhéadú nó a laghdú i perksaksian, mar a léirigh Allah Subhanahu wa Ta'ala.

"Rud a chiallaíonn: Agus persaksikanlah ag beirt fhinnéithe de na fir (i measc na agat). Mura bhfuil beirt fhear, ansin (a) fear agus beirt bhan as na finnéithe go bhfuil tú ridhai, ionas go más rud é dearmad ar cheann i gcuimhne an ceann eile "[Al-Baqarah: 282]

Cé go bhfuil an easpa creidimh mar gheall ar menstruation agus luí seoil nuair a d'fhág a bhean an urnaí agus troscadh agus ní mengqadha urnaí. Tá sé an easpa creidimh. Mar sin féin, níl an t-easnamh ceadaithe, toisc go bhfuil sé go bhfuil easpa cinneadh a thagann ó Allah Subhanahu wa Ta'ala. Bhí sé an ceann a bunaíodh é mar compassion agus faoiseamh a thabhairt dó. Toisc má tá sé ag teastáil chun go tapa cé go bhfuil sé menstruation agus luí seoil, ansin beidh sé díobháil dó. Mar gheall ar ghrá Dé dó, ansin tá sé cead a fhágáil go tapa nuair menstruation agus luí seoil, agus ansin a dhéanamh suas go tapa i ndiaidh chríochnú menstruation agus luí seoil.

Maidir paidir, cé go menstruation, bhí sí rud éigin go cosc ​​air as feidhmiú ionnlaidh. Mar gheall ar an grásta Allah Subhanahu wa Ta'ala bhfuil sé cead a fhágáil ar an paidir, chomh maith ag an am a thuismeadh. Ní Ansin Allah mensyariatkan dó a dhéanamh suas go tapa, toisc go bhfuil deacracht mór i mengqadha. Urnaí Déantar é a mhéad uair i cúig huaire sa lá, cé go menstruation leathnú uaireanta chun roinnt laethanta a seacht lá, ocht lá nó níos mó. Bhíonn i bhfeidhm uaireanta suas go daichead lá. Toisc go bhfuil an grásta ar Dhia agus a choinneáil ar shiúl ó feabhas a oibleagáid a chur i bhfeidhm agus mengqadha.

Ach ní chiallaíonn sé seo go bhfuil easpa ciall i ngach cás nó níos lú creidimh i ngach slí. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam Mhínigh an easpa wits ag dul ar mhíchruinneas i na fianaise agus ar an easpa creidimh tharla sna coinníollacha a d'fhág i gcónaí ar an paidir agus fasting mar menstruation agus luí seoil. Ní chiallaíonn sé seo go raibh sí i gcónaí faoi an fear i ngach ní agus fir iad i gcónaí níos tábhachtaí ná mná. Go deimhin, inscne fireann níos tábhachtaí ná mná i gcoitinne ar chúiseanna éagsúla, mar shampla an labhartha.

"Brí: Is é an fear ina cheannaire do mhná, mar tá Allah fearr sebahagian n (fear) ar sebahagian eile (bean), agus toisc go bhfuil siad (fir) páirtí menfkahkan a gcuid maoine" [ An-Nisa: 34]

Go deimhin, uaireanta níos mó ná mná fir i roinnt slite. Cé mhéid níos mó mná ná fir ina wits, a reiligiún agus a chruinneas. Cé cur síos ar an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam is é sin inscne fireann a bhí níos tábhachtaí ná ar bhean a bhí luaite in dhá cheann de na sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam. Níos mó ná go leor mná a dhéanann gníomhais righteous na gníomhais righteous de na fir, cráifeacht melabihi fear pious, sa phost seo chugainn níos airde ná fir. Uaireanta tá mná le cruinneas níos fearr ná fir i roinnt de na fadhbanna speisialta sásta leis, a rinne sé chun memorize í agus ceann amháin ar bun. Tá tagairt do stair an Ioslam agus mar sin de.

Nach bhfuil a n-easnaimh a chosc air a bheith is fearr de sheirbhísigh Dé ina reiligiún fiú má tá istiqomah díolmhaithe ó fasting mar menstruation agus luí seoil go díreach agus go qadhanya, cé go díolmhaithe ó urnaí go díreach nó go qadhanya, seo nach bhfuil ar fad a dhéanamh iad a bheith níos lú i ngach rudaí, cosúil le cráifeacht, le cur chun feidhme a chuid oibre, a chruinneas sa chás áirithe sin wrestled sé. Is é seo an easnamh ganntanas ar leith i gcúis agus reiligiún mar a mhínítear alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam, ansin ní ba chóir go mbeadh sé ar feadh Muslim chun tagairt a dhéanamh dó a bheith easnamhach i ngach slí agus reiligiún lag i ngach cuid fadhbanna. Laigí ar leith i n-reiligiún agus a n-intinn maidir le cruinneas nó fianaise agus a leithéidí. Ba chóir an cás a mheas agus a thuiscint mar a mhínítear alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam leis an chuid is fearr. Agus fhios Allaah is fearr

[Fatawa wa Majmu Maqalat Mutanawi'ah, Shaykh Ibn Baaz, 4/292]

[Cóipeáladh ó na Leabhar Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, an Indinéis cheist Fatwa Fatwa Maidir mBan, an scríbhneoir Amin araid Yahya Al-Wazan, Amir Hamzah aistritheoirí Fakhruddin, foilsitheoirí Darul Haq]





Oscailte Aurat dlí Chun A Woman in aghaidh na mBan Eile


De réir
Shaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen



Ceist.
Iarradh ar Shaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen: Tá maid, is féidir d'oscail sé a chuid codanna príobháideacha os comhair na háititheoirí baineann an tí, a choinneáil i gcuimhne go bhfuil sé bean Muslim?

Freagair
Is féidir le bean amháin go ceann eile bhean, ach féach ar a aghaidh, ceann, lámha, forearms, cosa agus laonna cibé an raibh sé nó infidel Moslamach. Bunaithe ar thuairim fíor i léirmhíniú an focal de Allah Subhanahu wa Ta'ala.

أو نسائهن nó mná "[An Nur-: 31]

Is é sin an bhean atá i gceist anseo Al-Jins (cineál) in ionad Al-Wafsu (nádúr). Ach tá roinnt scoláirí a mhaíomh go bhfuil i gceist ag na mná anseo tá na mná an Ioslam, dá bhrí sin nach bhfuil sé ceadaithe do bhean Muslim a oscailt an nakedness na mná págánacha. Agus is é atá i gceist go díreach ag na mná focal sa véarsa al-Jins (cineál) go bhfuil mná agus go n-áirítear an cineál na mban, is féidir dá bhrí sin mná a oscailt suas cuid de chuid codanna príobháideacha chun na mná infidel Moslamach.

Seo cur síos mé an cheist amháin a chros alaihi an Muhammad Prophet sallallaahu 'wa sallam mná a fheiceáil eile baill ghiniúna baineann, agus roinnt de na mná a cheapann ach is féidir le bean a chaitheamh gearr nó nach bhfuil daingean-éadaí suas go dtí na glúine agus ba chóir caitheamh éadaí go bhfuil cuma an cófra ionas go d'fhéach sé a lámh uachtair, cófra agus muineál. Is é tuairim den sórt sin mícheart, mar a mhíníonn an Hadith an easpa bolehan baill ghiniúna mná a fheiceáil mhná eile, tá sé pléite anseo le breathnú ar nach n-úsáideann, agus beag beann ar a chaith ní mór é a chaitheamh éadaí a chlúdach a corp.

Maidir leis an wives éadaí an compánach an wrists, chosa agus rúitíní, agus is minic a amanna nuair a bhí siad dul ar an margadh, a chaitheamh siad éadaí fada a chlúdach na cosa cubit teorann. Dá bhrí sin bhí sé a chlúdach a cosa. Mar sin anseo tá difríocht idir a úsáid agus a fheiceáil, nuair a d'oscail bean ag caitheamh éadaí a chlúdach a nakedness, agus thóg sé a éadaí le haghaidh urination nó an duine eile, ansin a cosa mar sin níl sé neamhdhleathach do mhná eile a fheiceáil.

Mar an gcéanna, bhí nuair a mná i measc na mná eile, fad a bhí ag caitheamh éadaí air (éadaí) a chlúdach a nakedness. Ansin breathnú ar a bhrollach, mar theastaigh sí go chíche-beatha a gcuid leanaí, nó a breasts breathnú, ar chúis éigin, ansin cén fáth nuair nach bhfuil a leithéid le feiceáil os a gcomhair. An bhean a chaitheamh d'aon ghnó a gúna gearr, mar sin ní chóir go mbeadh sé, toisc go bhfuil sé an ugliness agus scriosadh.

[Wa Fatawa Durus Haramil Makki, Uthaymeen Shaykh Ibn ', 3/264]

DLÍ ROIMH chuma hair BAN nach Moslamach

Ceist.
Iarradh ar Shaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen: An féidir oscail bean a cuid gruaige i láthair an neamh-Muslim mná, agus dúradh leo a riocht le gaolta de na fir nach bhfuil Muslims?

Freagair.
Tá an cheist seo bunaithe ar an díospóid scoláirí mar gheall ar an léiriú ar an briathar Dé.

"Abair leis na mná a chreidiúint:" Let a gaze, agus coinníonn a coileach, agus nach bhfuil siad nochtann a jewelry, ach amháin go (de ghnáth) le feiceáil de. Éadach agus lig dóibh a veil a chur ar a cófra, agus ní maisiú a thaispeáint ach amháin chun a husbands nó a n-aithreacha, a n-aithreacha céile, nó a mic, nó clann a husbands, nó deartháireacha agus a dheartháir, nó clann a deartháireacha, nó clann a deirfiúracha, nó mná .. "[An Nur-: 31]

Forainm i véarsa أو نسائهن "nó mná, aontaíonn scoláirí faoi, roinnt léirmhíniú mar Al-Jins, rud a chiallaíonn go bhfuil an cineál mná i gcoitinne. Níl ann atá arna léiriú ag an Al-Wasfu (nádúr), go ach na mná a chreideann ann. An chéad tuairim, nach bhfuil sé ceadaithe do bhean a nochtadh a cuid gruaige agus aghaidh os comhair an infidels agus mná Tá cead ag an dara tuairim. Claonadh a bhíonn againn fearr an chéad tuairim, toisc go bhfuil sé níos cóngaraí don fhírinne. Toisc go bhfuil na mná go léir mar an gcéanna, ní éagsúla idir an infidel agus na Moslamach, más rud é nach eagla a chur faoi deara fitnah.

Ach más rud é an eagla go mbeadh sé mar thoradh ar clúmhilleadh, mar shampla, beidh mná a chonaic a riocht in iúl don gaolta na fir-fir, ansin bheadh ​​an mhinicíocht imní leabhal tosaíocht, agus nach bhfuil cead ag bean a nochtadh rud éigin ar a chorp, mar a chorp, cosa, gruaige agus eile láithreacht na mban eile, cibé acu mná Muslim nó neamh Moslamach.

[Fatawal mar'ah 1/73]

[Cóipeáladh ón leabhar de Al-Fatawa Al-Jami'ah Maratil Lil Muslimah, an Indinéis cheist Fatwa Fatwa Maidir mBan, an scríbhneoir Amin araid Yahya Al-Wazan, aistritheoirí Shihab Ahmad Amin, foilsitheoir Dar al Haq]



foinse: http://almanhaj.or.id/

1 komentar:

  1. Táim 15 bliana d'aois. Fuair ​​mé bás le VEID, bhásaigh mo mháthair mar gheall ar an ionfhabhtú VEID Agus is oth liom nár bhuail mé leis an Dr Itua riamh go bhféadfadh sé mo mháthair a leigheas dom mar go raibh sí an-deacair do mo mháthair mar mháthair amháin. ar líne maidir le conas a leigheasann sé galair dhifriúla i rásaí difriúla galair cosúil le VEID / SEIF deir, Páirceáil, Asma, Uathachas, Cóipeáil, Titim, Tóirse Ainsealach, Fibromyalgia, Grá Spell, Ailse Próstatach, Ailse Scamhóige, Gliogán ., psoriasis, cirrhóis ae, cataracts, degeneration macular, galar Chrons, mononucleosis tógálach, galar cardashoithíoch, galar an scamhóg. Próstatach méadaithe, oistéapóróis.An ghalar galar, psoriasis, neamhord débhealach, néaltrú, galair Tach, ailse chíche, ailse fola , Ailse Colo-Rectal, Grá Spell, Buinneach Ainsealach, Ataxia, Airtríteas, Scoliosis Chliathánach Aitriamach, Fibromyalgia, Tocsaineacht FluoroquinoloneSyndrome Fibrodysplasia Ócáidí ProgresSclerosis, Cothabháil Lag, Méadrú Cíche, Méadar bodach, Hpv, Meas Dia, tetanus, triuch, eitinn, polaimiailíteas agus diftéire) Diaibéiteas Heipitíteas fiú Ailse Bhí mé chomh sceitimíneach ach scanraithe ag an am céanna toisc nach bhfuil mé ag teacht ar airteagal den sórt sin ar líne ansin rinne mé teagmháil leis an Dr Itua ar Mail drituaherbalcenter@gmail.com/ . Labhraím leis chomh maith ar cad é an feidhmchlár +2348149277967 a insíonn sé dom conas a oibríonn sé ansin Deirim leis gur mhaith liom dul ar aghaidh D'íoc mé é chomh gasta sin le hoifig an phoist Colorado Faighim mo leigheas luibhe laistigh de 4/5 lá oibre. agus anseo mé ag maireachtáil go sláintiúil arís is féidir liom a shamhlú conas a úsáideann Dia fir chun a chuid saothar a léiriú. An bhfuilim ag scríobh i ngach alt ar líne chun saothar Dia an Dr Itua Herbal Medicine a scaipeadh.

    BalasHapus