Kamis, 21 Juni 2012

Povaha rezignaci. Tři dny před jeho smrtí, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى "Nedovolte, aby někdo z vás zemře, ale on byl ve stavu druhu myšlenka všemohoucího Boha." [14]


Povaha rezignaci. Tři dny před jeho smrtí, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى
"Nedovolte, aby někdo z vás zemře, ale on byl ve stavu druhu myšlenka všemohoucího Boha." [14]



Podle
Dr. To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji


Jak jsme již dříve uvedl, že rezignace je stav vyplývající ze souboru, kde povaha rezignace nebude ideální, kromě něj. Proto, Ibn al-Qayyim řekl: "To bylo argumentoval, že velká část lidstva je plně interpretovat rezignaci jako důvěra a udělat to jako vlastní rezignaci přírody. A existují lidé, kteří interpretují to jako kapitulace. Jiní interpretovali to jako kapitulace. Tak je vidět, že pozice rezignace je sjednotit celou věc ". [1]

Někteří učenci interpretovali rezignace byl jmenován jako jeden, dva nebo tři z těchto věcí. Ibn al-Qayyim a říkají o několik stupňů [2], jak následuje:

A. Poznej Pána a Jeho atributy, ať už je to schopnost, orgán, soběstačnost, konec všech věcí v jeho vědě, jeho vzhled jeho vůle, víra v dostatku jeho ochranu, a dokonalost provedení, co byl přidělen k němu, a že žádný tvor může obsadit tuto pozici. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "ma'rifat (znalosti) je to první stupeň, kde sluha strčil nohu do (místo) rezignaci." [4]

On také cituje větu Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může Alláh smiluj se, že je: "Proto, že rezignace není pravda a je těžké si představit, by mohlo být dosaženo filozof nebo Qadariyah skupiny (skupin, které odmítají atributy Boha), které říká, že v přírodě existuje Bůh moc něco, co nemůže závěti nebo ze třídy, který by znemožnil Jahmiyah charakter Boha všemohoucího. A rezignace nebude v pořádku, kromě od Ahl-ul-Sunna Ithbat odst. Ahlus). "[5]

Ibn al-Qayyim řekl: "Byli to, že filozofové a Saské Qadariyah srdce jistič na ulici, srdce, sám se Stvořitelem a lásce Boží Subhanahu wa srdce Ta'la." [6]

Jak by mohly být si představoval, to-to, rezignace na Alláha Subhanahu wa Ta'ala, zatímco oni popírají znalosti Alláha Subhanahu wa věcech Ta'ala malé i popírající jeho vlastností al-al-ficil ikhtiyariyah (závěti listiny), Boží vůle, vůle a.

2. Stanovení příčin, údržbu a implementaci.
To znamená, že odstoupení zaměstnance nesmí být rovnoměrně a přímočaře, s výjimkou stanovení příčiny, protože rezignace byla příčinou nejsilnější viníka doručit až k němu. Většina mystiků pochopit, že určení příčin, které mohou skvrny na rezignaci a penafiannya odst. peniadaannya) je ideální rezignace.

V tomto případě, oni mají nějakou docela dobře známý názor, bude předložena diskuse, stejně jako vyvracení k němu další, dá-li Bůh. Ale, která zahrnuje dokonalost rezignace není založena na těchto příčin a závisí na něm, stejně jako ukončení jejího srdce, jak bude podrobně později dijelasskan.

Proto bude rezignace není dokonalý, s výjimkou odstraňování příčin srdce a končetin závislosti na něm, takže někdy byl odříznut od něj a pokračoval s ním někdy. Pouze Alláh wa Subhanahu Ta'ala ví lépe. [7]

3. Posílení srdce na základě monoteismu.
Rezignace není považován za skutečný služebník na tauhidnya soudil správně tak jako tak. Ve skutečnosti, esence, že rezignace je jednota v játrech. Proto, pokud to zůstane v mém srdci, tam jsou vazby na Širk, pak tawakkalnya považována za vadná. Jak daleko čistotu monoteismu, a tak pokud je to také pravda, rezignace hodnocena. [8]

4. Klidová tepová Alláhu Subhanahu wa Ta'ala a cítit klidný a klidný, a věřit úplně k jeho řízení, jak bylo navrženo v některých intelektuálů: "Lidé, kteří jsou jediným důvěra je jako malé dítě a neví, co se dá dělat ochranu , pokud matky prsu. Takové jsou tedy jedinými důvěra lidí, ve kterém on nemůže najít útočiště, kromě jeho samotného Pána. "[9]

Proto může Ibn al-Qayyim Alláh slitování se říká, "rezignace je význam připojen ke dvěma základům: věřit a spolehnout. Toto je podstata: إياك نعبد وإياك نستعين. "Jen já zbožňuju Tě a jen Tebe jsem požádat o pomoc", [10] [11]

5. Laskavě myšlenka Boha všemohoucího.
To byl vyložen některými lidmi, kteří se poprvé mluvili o tom. To je jeden z pilířů rezignaci, která odstoupení nelze popsat, s výjimkou lidí, kteří berhusnuzhan (laskavě si myslel), aby Alláh wa Subhanahu Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "Pravda je, že Bůh ji vzal husnuzhan výhradně důvěry v Něho, protože rezignace bylo nemyslitelné, aby ti, kteří slouží jako cíl podezření a je zde také rezignace na straně nečekané. jen Bůh ví nejlépe. "[12]

Proto Alláh řekl v jednom hadith qudsi, "já jsem závislá na své služebníky jsou proti mně." [13]

Tři dny před jeho smrtí, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Nedovolte, aby někdo z vás zemře, ale on byl ve stavu druhu myšlenka všemohoucího Boha." [14]

6. Srdce mu vzdát a natáhněte veškerý faktor, který vede k němu a odříznout všechny perintangnya.
To je vynikající forma podání Alláhu Subhanahu wa Ta'ala, tak se nikdy bude, ale to, co je žádoucí Alláha, není láska, ale to, co miloval, a to nenáviděl, nenáviděl, kromě toho, co on, a ne dělat, nebo odejít, kromě toho, co je přikázáno od Boha k tomu, nebo nech být.

A to je realizace významu 'ubudiyah odst. nevolnictví) je ideální pro Alláha Ta'ala. A to je smysl hadith správce majetku (Alláh), v níž se uvádí:

... وما يزال عبدي يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... A můj služebník vždy blíže k mé praxi Sunny s praxí, tak jsem ho ráda. A když jsem ho milovala, pak budu se dozvěděl, že on používal slyšet, oči, které mu slouží k vyhledání, zbraně, které se používají k útoku, a že on používal nohy chodit. A pokud se zeptáte mě určitě mu dát, a pokud se mě ptáte na ochranu chránit ji budu určitě ... "[15]

7. Vlastní předání. [16]
To je interpretován Imam Ahmad a další. Ibn al-Qayyim řekl: "kapitulaci ducha, látka, stejně jako povaze odstoupení. Jmenovitě, postoj odevzdání se Bohu všechny záležitosti, a dát to na něj s nadějí, bez nátlaku a požadavkům. "[17]

To znamená, že průměrná oddělení najednou odstoupil se z moci a síly a předložení všech záležitostí pouze Penguasannya [18] mocný úžasný znovu. V modlitbách, proroka Shallalahu To alaihi wa Salamem recitoval:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"Ó Alláhu, jsem předložila svou tvář k vám a já pasrahkan svou firmu na vás." [19]

A pokud jde o věřící z řad rodiny faraóna řekl slovo Alláha, vznešené:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... A já odeslat můj poměr k Bohu. Amen Alláh je Věštec z jeho služebníků "[Al-Mu'min: 44].

Pokračování s poskytováním odměn k rezignaci, ve kterém on říkal:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"Tak Bůh aby z jejich zlé lsti ..." [al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabari vyprávěný s AS-Sya'abi sanadnya, řekl: "Syatir [20] Ibn Sahl jednou seděl u Masruq, pak Syatir říci, můžete mi říct, co jste slyšeli od Ibn Mas'ud, tak jsem se ospravedlnit ty, nebo já, kdo vám řekne, že budete ospravedlnit sám? Masruq pak řekl: "Ne. Ale jste informováni, že budu ospravedlnit vás "Pak řekl:" Slyšel jsem Ibn Mas'ud řekl: "Jistě že největší verš v Koránu al--je o:. Tafwiidhan [21] (předložení sebe), že je: "A kdo jediným důvěra v Boha Alláha bude stačit (třeba) to". [22] Masruq řekl: "Máš pravdu. '" [23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim řekl: "Ridha byl výsledek rezignaci. A ti, kteří ho interpretovat [24], a tak se interpretuje s velkou hodnotu a přínos. Proto, je-li jediným důvěry zcela ho, nepochybně by se rád s tím, co se děje stranou dipasrahinya ". [25]

Šejk al-Islám prohlásil, že požehnání a surround, co je určeno rezignaci (který rezignace před incidentem, zatímco radost po skončení akce). [26]

Proto lidé, kteří jediným důvěra v Boha, než zákon a radost z toho, co jste nastavili na něj po aktu, což znamená, že se zkusil "ubudiyah nebo význam. [27]

A Alláh wa Subhanahu Ta'ala musí sladit dva v jeho slovech:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"Kdyby byli opravdu rádi, s tím, co dala Boha a posla Jeho k nim a řekl:" Bůh je pro nás dostatečný, Bůh nám dá některé z jeho štědrosti, a tak (i) jeho Messenger, jistě bychom ti, kteří doufají v Boha, "(tak by to bylo pro ně lepší)" [V-Tawbah: 59]..

Jak alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem také sladit mezi nimi v modlitbu, kterouž se učil Istikharah své společníky, jak se také učí dopis od al-Korán, k nim, kde na začátku modlitby, řekl:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك من فضلك العظيم

"Alah Ano, skutečně prosím tě vést svou vědu, prosil o výkonu Tvých zákonů, a prosím Tvé milosti je skvělé."

A to je rezignace a tafwidh (kapitulace). Pak zavřel ji tím, že žádá o modlitby u potěšení z pozdravu mu:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم أرضني به

"Zavést dobře se mi výborně, kdekoli to bude, pak lidé, kteří mě rádi s tímto ustanovením." [28]

A mezi modlitbami, že se modlil ve své modlitbě je následující: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" (". ... A já prosím potěšení po provedení díla" (řešení)) "[29]

Šejk al-Islam Ibn Taymiyah řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem vás požádal, abyste po potěšení, které tvoří", protože v té době mezi povahou potěšení dříve, protože ve skutečnosti je určení, že je rádi, když si to, protože vše, co bude teralisasi ridhaan poté. "[ 30]

Tak osm úrovní, z nichž některé jsou součástí příčin a spoje rezignaci, a tam je také část hodnoty a vlivu, a z nichž některé jsou součástí jeho významu. Každý, kdo k dokonalosti to znamená, že se zdokonalil stanice rezignaci najednou rozhodl ho. A pokud ani jeden z nich, znamená snížit její hodnotu odpovídající tawakkalnya nedostatky. A Alláh ví nejlépe.

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr. "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonésie VĚDOMÍ vzdání se funkce Šikmá Edition všech záležitostech k Alláh Všemohoucí, překladatel M. Abdul Ghaffar E.M. Čtenář Vydavatelé Ibn Kathir, Rabi al Awwal 1426 H - duben 2005 M]


Různé druhy tawakal



Podle
Dr. To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji



Soudě z jediného fondu, je rezignace dělí na dva druhy, a to: Odstoupení z funkce, aby Boha všemohoucího a rezignace na jiný než on. A v každé sekci je několik druhů rezignaci.

Za prvé: Alláhu rezignaci Ta'ala
V souladu s předmětem, je tato rezignace rozdělen do čtyř typů:

A. Rezignace k Alláhovi Ta'ala v narovnává, nasměrovat ho, očistit jednobožství, a držet se učení svého náboženství nebo duchovní narození, aniž by se snažil ovlivňovat ostatní. Vzhledem k odstoupení k Bohu ve smyslu sebezdokonalení, aniž by viděl jinou osobu.

2. Rezignace k Bohu v narovnává, jako první bod, spojený s rezignací k němu při vytváření náboženství Boha na zemi a zabránit škodám, boj proti kacířství, a bojovat proti bezvěrcům a pokrytci. Také dát pozor na blaho muslimů, nařídila prosazovat zlo, k provedení ostatních, takže si opravdu uctívají Boha sám. A to je rezignace proroků a jejich dědici badatelů. To je také způsob odstoupení nejkrásnější a nejužitečnější. [1]

Al-'Allama jako Ibn-Sa'di rahimahullah řekl: "A víte, že odstoupení proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je nejvyšší poptávka úrovni, jakož i nejvznešenější. A to je rezignace k Bohu a pomoci při vytváření své náboženství, dával pokyny svým služebníkům a bloudění od nich. To je nejdokonalejší rezignace. "[2]

Tak, nejvíce Afdhal rezignace je v nuceném odstoupení. To, co jsem (autor) na mysli, je povinnost zachovávat pravdy a tvory závazkové kolegy, povinnost k sobě. A nejrozsáhlejší a nejvíce užitečná, a to rezignace do provádění ostatních ve prospěch náboženství, nebo nedošlo k poškození náboženství. A to bylo odstoupení proroků v prosazování náboženství Boží, a nedošlo k poškození vedena lidmi, kteří chtěli dělat neplechu. A to jsou dědici odstoupení odst. duchovní). [3]

3. Rezignace k Bohu v uspokojování potřeb zaměstnance, a jeho podíl na světské, nebo zabránit věci, které neměl rád, stejně jako různé přírodní katastrofy, jako jediný důvěře v lidi, kteří se štěstí či zdraví nebo manželka nebo děti či pomoc v boji proti nepříteli, a tak dále. Tato rezignace mu dá dostatek na světě a další za to, co jediné víry v Boha, pokud má v úmyslu požádat o pomoc s tím, aby poslouchali Alláha Všemohoucího.

Al-'Allama Ibn Qayyim může mít slitování Alláh říká: "Mezi těmito dvěma druhy rezignace, to znamená, že druhý a třetí druhy, jsou neznámé množství ctností, ale Bůh sám. Proto, je-li zaměstnanec jediným důvěra v něj s druhým rezignace v dobré víře, pak Bůh poskytne dostatečně adekvátní přiměřenosti třetího druhu rezignace. A pokud zaměstnanec jediným důvěra v Boha se všemi třemi druhy odstoupení, pak by také stačit tak jako tak, ale on nebude mít výsledek z objektu ditawakkalinya na to, co je milován a požehnal mu. "[4]

4. Rezignace k Bohu v tom něco haram nebo odmítnout to, co bylo nařízeno.
Existují lidé, kteří jediným důvěra v Boha, v hříchu a páchání ohavné. Obecně platí, že lidé, kteří mají cíle, jako to není možné tak učinit, kromě požádat o pomoc k Bohu a jediným důvěry v Něho. Mohlo by to být dokonce silnější než jejich rezignace rezignaci většina lidí, kteří si poslušnost. Proto vrhli se do zkázy a destrukce, opřel se k Bohu, že on by je uložit a uvědomit si své požadavky. [5]

Tak, to je často jejich přání, ale zhřešili, že dostane odpověď v posmrtném životě. Tento druh zjevné rezignace k lidem, jejich neposlušnost vyplývá z nesprávného výkladu nebo nejisté je zavádějící. Patří sem mnoho lidí z stavu těch, kteří se odchylují orientované, lidi, kteří se dopustili jednání v rozporu s příkazy Alláha a jeho posla. Oni dávají větší pozornost k tomuto problému, dokonce i někteří z těch, kdo požádal o pomoc k Bohu v tom. Ale protože to není v souladu s příkazy Alláha a posla Jeho, tak oni si na oplátku získat urychlené a konečné (výsledek) je špatná. [6] jsme hledat útočiště u Boha z ponížení.

Tak rozdělení rezignace k Bohu, pokud jde o jeho objektu. A není pochyb o tom, že rezignace je nejlepší, nejdokonalejší a nejdůležitější je druhý druh rezignace, které zahrnují první druh rezignace, pak třetí. A nejhorší je poslední druh rezignace. Máme hledat útočiště u Alláha před ním.

Pak se mnoho lidí, kteří jsou jediným důvěra v tawakkalnya podvedeni, když má vlastně jedinou důvěru v Boha Všemohoucího, jako ten, kdo směřuje do stavu částečné tawakkalnya, který si vzal všechny své síly tawakkalnya, ačkoli to je možné, aby tomu snadné. A soustředí svou rezignaci pouze pro zvýšení víry a vědy, stejně jako založit náboženství. A povinností vyplývajících z přírodních je lepší. A to je rezignace slabé, kteří mají vůli je velmi nízká, protože většina z nich odvrátí vůli, rezignace a modlitby k bolesti, které mohou být považovány na něco velmi mírné, nebo hlad, mohou být odstraněny, s půl krajíc chleba nebo půl dirham. Zatímco on nechtěl obrátit na obranu náboženství a vymýcení všech forem kacířství, přidejte k víře, a starost o zájmy muslimů. Wallaahu ví nejlépe. [7]

To znamená, že lidská rasa se skládá z celé řady různých lidí. Oni jsou podvedeni, a to iu těch, kteří oklamáni výhradní důvěru, zahrnující řadu světských zájmů v souladu s přáním a cílům. Proto jsou lidé, kteří jediným důvěra v Boha dosažení moci a jsou zde i lidé, kteří jsou jediným důvěra k získání kus chleba. [8]

V tomto případě, pak to musí být provedeno osobou, která není napilno mysl a srdce, s výjimkou ve věcech dokonalejší a lepší, že rezignace na Alláha Ta'ala v získání toho, co je milován, a požehnal mu, jako vyjádřil básník:

وإذا علمت بأنه متفاضل فاشغل فؤادك بالذي هو أفضل

A pokud víte, že [9] je tak cenná,
pak sibukkanlah svědomí více proudu.

Za druhé: K přidání Alláh odstoupení Ta'ala
Odstoupení rozsah je rozdělen do dvou částí:

A. Odstoupení Syirki (ulejvat), který se dělí na dva druhy:
). Rezignace na jiné než Alláh v záležitostech, které nikdo nebyl schopen udělat, není-li Boha všemohoucího, jako jediný důvěru lidí k lidem, kteří zemřeli a zla v naději, že jejich požadavky, ve formě podpory, péče, Rizki a syafa'at. To je největší vyhýbat. Jistě věci, jako je tento a tento semisalnya nikdo nemůže udělat, ale pouze Alláh wa Ta'ala Tabaraka. [10]

Rezignace je odkazoval se na jako druh rezignace Sirri, protože rezignace není v pořádku, s výjimkou těch, kteří věří, že zesnulý měl možnost to udělat v tajnosti v přírodě. Tam byl žádný rozdíl mezi Prorokem, opatrovník nebo Zlo je nepřítel Alláha Ta'ala. [11]

b). Rezignace na jiné než Bůh ve věcech, které jsou schopny pracovat na bázi odhadu jediného mu věřit. A to je menší vyhýbat. [12]

Stejně jako v odstoupení, protože to vypadá normálně. Například lidé v orgánu nebo vlády jediným důvěru ve věcech, které Bůh dal jim, ať je to štěstí, odolnost proti rušení, a další. To zahrnuje vyhýbat Ticho (skryté). [13]

Proto se říká, menolehnya způsobí, že játra činu Širk v tawheed, vzhledem k silné závislosti a zpět se do něj zamilovala.

To je, protože játra nebude jediným důvěru, pokud se strany doufali. Proto ten, kdo doufá, že se k moci, akce, věda, stát, přátelé, příbuzní, šejk, elektrické energie nebo majetku, aniž by se na Boha všemohoucího, pak obsahuje určitý druh rezignace na žádném důvodu prostředky) je. Je to někdo doufá, že zvířata nebo pouze věřit, ale on bude mít poruchu, pak jistě zahrnuje vyhýbat. [14]

Alláh Sláva řekl:

ومن يشرك بالله فكأنما خر من السماء فتخطفه الطير أو تهوي به الريح في مكان سحيق

"Každý, kdo něco připsat k Bohu, pak je to, jako by spadl z nebe a udeřil ptáka nebo větrem do vzdálených míst." [Al-Hajj: 31]

Syaqiq al-Balakhi řekl: "Každý má hodnost (pozice), ve kterém mohl jediným věřit na jeho majetek, sám, jeho jazyka, mečem nebo jeho výkon, a také Boha všemohoucího.
Pokud jde o ty, kteří jediným důvěra v Alláha Všemohoucího, pak musí dostat mír. Se kterými bude Alláh povýší jeho pozici. Alláh Ta'ala říká:

وتوكل على الحي الذي لا يموت

"A dal svou důvěru v živého Boha (Eternal), který není mrtvý ..." [al-Furqaan: 58]

Mezitím lidé, kteří se cítí v klidu do jiného než Alláha, to je strach, že budou odříznuti od něj tak, že bude žít bídně. "[15]

Ale když se to k představě o něm jako prostředek, ale Bůh všemohoucí, která stanovuje, že všechno na sebe, pak to není problém, jestli to, co ditawakkali to má dobrý vliv na úspěch.

2. Wakalah (reprezentovat) jsou povoleny.
Je třeba je zde někdo, kdo zastupuje k ostatním lidem udělat něco, co je schopen dělat, a tak to bude dosáhnout toho, co je žádoucí.

Wakalah zde rozumí dodávka a údržbu. Například řeknete: "وكلت فلانا" (pokud jste ho požádat, aby si to). A "ووكلت الأمر إليه" (pokud jste ho opustit).

A Shari'ah, plná moc rozumí osoba, dát sílu někoho jiného, ​​aby ho nahradit je absolutní nebo omezené. [16]
Právník, v takové formě, připouští knize, as-Sunna idžmá ". [17] Bůh Ta'ala mluvil přes ústní Ya'qub Alaihissallam, kteří mluví svým dětem:

يا بني اذهبوا فتحسسوا من يوسف وأخيه

"Moje dítka, půjdete, pak hledat zprávy o Josefovi a jeho bratři ..." [Yuusuf: 87]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem také představovat pro zaměstnance a strážců.

Abu Huraira Alláh anhu řekl:

وكلني رسول الله صلى الله عليه وسلم بحفظ زكاة رمضان ...

"Messenger n've dělal jsem jako zástupce držet charitu v měsíci ramadánu ..." [18]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem také představuje nastavenou Hadd trest a prosazování, jak je uvedeno v hadith Unais. "Ali bin Abi Talib anhu Alláh také byl místopředsedou Apoštol v porážce obětních zvířat při své pouti na rozloučenou 'na kůži menyedekahkan a většina z nich. A nařídil, aby porážku sto obětních zvířat, které zbudou po alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem poražených šedesát tři ocasy s jeho vlastních rukou.

Podrobné vysvětlení této plné moci obsažené v knihách jurisprudence. [19]
Ale neměl by být jediným mu důvěřovat, i když se ho zastupovat. Naopak, musí spoléhat na Boha všemohoucího, aby usnadnila, co byl zastoupen jiným. [20] Proto se stvoření nebude moci pokrýt všechny potřeby jsou služebníci a není schopna plnit všechny své potřeby, ani moci udělat něco pro lidi, kteří zastupují ho, kromě vůle a moci Boha všemohoucího. [21]

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr. "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonésie VĚDOMÍ vzdání se funkce Šikmá Edition všech záležitostech k Alláh Všemohoucí, překladatel M. Abdul Ghaffar E.M. Čtenář Vydavatelé Ibn Kathir, Rabi al Awwal 1426 H - duben 2005 M]


Cesta na onom světě



Podle
Abdullah bin duchovní Al-Buthoni Taslim


Další den je den, po smrti pravdy, které musí být věřil každému, kdo věří v Boha všemohoucího a jeho náboženství pravdy. Dnešní den pomsty všech lidských skutků, perfektní den zúčtování a den ditampakkannya všechny skryté skutky, zatímco na zemi. Také v tento den lidé budou říkat po lítosti:

يقول يا ليتني قدمت لحياتي

"Duhai, to by bylo hezké Nejprve bych dělat (dobré skutky) pro můj život." [Al-Fajr/89: 24]

Tak by měl každý muslim, který dal její bezpečnost skutečně poskytují velkou pozornost přípravě a výběru jídla na den, který je věčný. Protože v podstatě den, toto je budoucnost pro opravdové muže. Nástupní den je velmi rychlé díky rychlému přechodu lidského života. Alláh říká:

يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله ولتنظر نفس ما قدمت لغد واتقوا الله إن الله خبير بما تعملون

"Vy, kteří věříte, bojí Boha a nechat každé duši za to, co udělal pro zítřek odst. dále), a strach Alláh, Alláh určitě si je vědom toho, co děláte" [al-Hasyr/59: 18]

Při výkladu výše uvedeném verši imáma Qatadah rahimahullah [1] říká: "Vždy Rabbmu (Bůh Všemohoucí) blíže k Soudného dne, k názoru, že on dělá to jako zítra" [2].

Kéž Alláh Všemohoucí být spokojen s ušlechtilými společníků anhu Alláh Umar, který před připomněla to v slavnými slovy: "Hisablah (introspeksilah) nyní, předtím, než jste přinesli na účet (zaškrtnuto / počítal dobročinné skutky v den zmrtvýchvstání). Važte se teď, před dobročinné skutky se zváží (v den vzkříšení), pro určitě to bude pro vás snadné čelit Soudný den, pokud zkoumat své nitro si dnes, a zdobí se s pietním charitě čelit velký den, kdy jsou lidé vystaveni Boha všemohoucího. Alláh říká:

يومئذ تعرضون لا تخفى منكم خافية

"V ten den se setkají (Alláhovi), tam není nic o tom, jak věci jsou skryty (pro něj)" [al-Hâqqah/69: 18] [3]

V souladu s výše uvedenými poznámkami, Ali bin Abi Talib Alláh To anhu řekl: "Jistě svět nás opustila, zatímco druhý přišel k nám, a každý z nich (a dalším) má obdivovatele, tak se vy muži, kteří obdivují / dále jen miluje a která se nestávají lidé, kteří obdivují svět, protože jistě nyní nastal čas na charitativní účely a bez výpočtu, jako zítra v době výpočtu a posmrtný život je už čas jednat "[4].

"Budete jako cizinec na světě ..."
Svět je dočasné útočiště a jako další oblasti, kde jsme sběr materiálu na cestě k věčné zemi. Každá osoba, která shromažďuje dostatek akcií, takže se svolením Alláha Všemohoucího že by mohl dostat na místo určení bezpečně a ne její ten, kdo se bál, že se nedostane na místo určení.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem naučil správný postoj v životě na světě s jeho slovy: "Buďte ve světě jako cizinec nebo osoba, která byla putovní" [5]

Tato hadith jako rada pro věřící, jak by se dal sám v životě světa. Vzhledem k tomu, Cizinci migrantů) nebo kteří cestují, jsou jediná osoba pobývá dočasně, není povinen umístit jej na jeho pobytu, a nadále chybět vrací do svého rodného města. Tak stav věřícího ve světě, jehož srdce, vždy vázány a touží se vrátit domů pravdu, že je nebe první přístřeší oba naši rodiče, Adam Alaihissallam a jeho manželka Eve, před tím, než byli zařazeni do světa.

V písemném upozornění vydaných imáma Hasana al-Basri rahimahullah do Imam Umar bin Abdul Aziz rahimahullah, řekl: "... Opravdu, svět je země v zahraničí, a nikoliv skutečné bydliště, a to pouze Adam Alaihissallam zařazen do světa, aby obdrží trest uvalený hřích ... "[6].

V tomto případě se ukazuje význam Ibn al-Qayyim řekl ve svém verši rahimahullah:
Nechte odst. nás) nebe 'Eden (místo k pobytu)
protože to je opravdu
Naše první přístřeší, které
Uvnitř jsou stany (krásný)
Nicméně, my (nyní) nepřátelské vězňů
(Satan), pak když se podíváte na
Dovolujeme si (mohl) zpět do svého rodného města
nás bezpečně? [7]

Postoj k životu se již udělal believer zbožným přáním a příliš vysoké ve světě žít, protože "ti, kteří žijí ve světě jako cizinec, takže se nemá touhu kromě připravit provisions ve prospěch jej, když on se vrátil k posmrtnému životu. Je ambiciózní a soutěžit s lidmi, kteří sledují svět luxusu, protože za takových podmínek jako kočovníci, že necítí týká chudoby a nízké postavení. "[8].

To je to, co je naznačeno Umar 'Abdulláha bin': "Pokud jste ve večerních hodinách, takže nemusíte čekat na ráno, a pokud jste erada v dopoledních hodinách, takže nemusíte čekat na večer. Pomocí budoucí zdraví před svou bolest přijít a vybrat si dny před smrtí "[9].

Ve skutečnosti je to význam askety v reálném světě, jak se říká Imam Ahmad bin Hambal rahimahullah: "Jeho význam není jen zbožné přání, někdo, kdo kdy v dopoledních hodinách řekl:" Obávám se, že nebudou schopni dosáhnout večer už "" [ 10].

"BERBEKALLAH a opravdu to nejlepší z ustanovení je zbožnost"
To nejlepší z potravin na cestu do věčnosti je zbožnost, což znamená "dělat sám služebníkem ochrannou bariéru mezi trestem a hněv všemohoucího Boha, který se obával, se s ním stane, a to (a) a vyhýbat se dělat nemravné skutky poslušnosti k Němu" [11] .

Tak podle okolností zaměstnance ve světě v tom poslušnost Bohu všemohoucímu a levé nemorálních činů, stejně jako situace v životě. Více dělá dobře na světě, bude stále více také dobré být v raihnya v příštím, což znamená, že větší šance na dosažení spásy do nebe.

To je mezi významy vyplývajících alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem v jeho slovy: "Každý, kdo budou vzkříšeni (v den posledního soudu) v souladu se situací, kdy zemřel" [12]. To znamená, že dostanete odpověď později v den zmrtvýchvstání podle správné či špatné skutky provedené zatímco ve světě [13].

Hlavní dráha má dvě věty zbožný Creed: la ilaha illallah a proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem. Proto je nejlepší ustanovení, která musí být připraven přežít ve velkém je to očistný tawheed (Jednota Alláh v uctívání a vyhýbat daleko), což je hlavní smysl la ilaha illallah víry a zdokonalování al ittibâ (o po Sunna Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a vyhnout se bid'ah), což je jádro význam víra proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem.

Alláh Všemohoucí bude snazší pro lidi tváří v tvář významných událostí, které se stanou pro ně v den zmrtvýchvstání, podle jejich chápání a praktikování islámu jsou dva hlavní dráhy, zatímco ve světě.

Zkouška víry v hrobě je první velká událost být zkušený člověka po jeho smrti. Budou požádáni o dva andělé Munkar a Nakir [14] se třemi otázkami: "Kdo je tvůj Pán, co je vaše náboženství? A kdo je tvůj prorok? "[15]. Všemohoucí Bůh slibuje snadné a pevnost víry tváří v tvář této velké zkoušce pro lidi, kteří chápou a praktikují tyto dva Islámskou nadaci správně, tak oni vám odpoví: "Můj Pán je Bůh všemohoucí, moje náboženství je islám a proroci je Mohamed sallallaahu To alaihi wa Salamem. "[16]

Alláh říká:

يثبت الله الذين آمنوا بالقول الثابت في الحياة الدنيا وفي الآخرة ويضل الله الظالمين ويفعل الله ما يشاء

Bůh potvrzuje (víra) těm, kdo věří na "neochvějnou slova" v životě na světě a na onom světě, a Alláh uvést v omyl lidí, kteří dzalim a páchají to, co on chce "[Ibrâhim/14: 27]

Mínit 'silné řeči "v tomto verši je interpretován proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem v Sahih al-Bara To anhu bin' âzib Alláha 's, že sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:" Muslim, když zeptal se do hrobu (anděly Munkar a Nakir), pak budou svědčit, že není pravda, uctívání kromě Boha (la ilaha illallah) a že Muhammad sallallaahu To alaihi wa Salamem je Alláhův Posel (Prorok Muhammad), že význam jeho slov: "Alláh potvrzuje ( víra) těch, kteří věří na "neochvějnou slova" v životě světa a dále jen "[17]

Včetně velkých událostí na den posledního soudu, je jít k jezeru Posel alaihi Alláha To wa Salamem plné slávě, barva jeho vody je bělejší než mléko, sladší než med chuť a vůni více voňavé než vůně Misk odst. pižmo), ti, kdo pijí pouze jednou Pak by ani žízeň na věky [18]. V autentické hadith [19] Lidé také zmínil, že jsou mařeny a vyloučen z alaihi na jezeře proroka sallallaahu To wa Salamem je. Je to proto, že když se obrátí svět stopy a Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, a dostal se do problému kacířství.

Imám Ibn Abd al-Barr rahimahullah [20] řekl: "Všechny osoby, které nejsou páchající kacířství Alláh požehnal v tomto náboženství bude vyloučen z alaihi na jezeře Rasululah sallallaahu To wa Salamem. Nejzávažnější z nich jsou lidé (Ahl-ul-bid'ah), které menyelisihi pochopení shromáždění muslimů, jako Kharijites a šíité, stoupenci Râfidhah a vášně. Lidé, kteří to mají mezi nevěrníky a provinilce proti pravdě, stejně jako lidé, kteří dělají hlavní hříchy otevřeně. Všichni se obával, včetně těch, které je uvedeno v hadith (Prorok vyloučen z alaihi na jezeře sallallaahu To wa Salamem) [21].

Včetně velkých událostí na Soudný den je přes aš-Shirâth (most), který se šíří po povrchu pekla, mezi vlnou a peklo. V autentické hadith [22] uvádí, že stav lidí přes most se liší, podle jejich skutků, zatímco na zemi. "Tam je průchod tak rychle, jako mrknutí, je bleskový, některé jsou jako vítr, je těsný závod tak rychle jako kůň, velbloud na koni tak rychle, jako někdo, tam běží, někteří chodí, někteří procházení a jsou zasažena háku železo a uvrženi do pekla "[23] - na'ûdzu billahi min Dalík -.

Šejch Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen může Alláh smiluj když vysvětlí rozdíly ve stavu lidí přes most, řekl: "To nejsou volby každého člověka, jako by jejich vlastního výběru samozřejmě každý chce přejít rychle. Nicméně, lidskou situaci při přechodu v souladu s rychle nebo pomalu, aby mohly přijímat a přijmout islámské právo na světě. Každý, kdo obdrží pokyn ve spěchu a Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, pak se rychle přes to. Místo toho, kdo je pomalý v tomto případě, pak se pomalu projít, jako odpověď v naturáliích, a vrátit jej v souladu s typem akcí "[24].

"Vynikajícího odpovědí (Remix) pro lidi, kteří se obávají Alláha"
A konečně, způsob, jakým lidé dorazí na špičce ráj blaženosti, nebo peklo naplněné bolestivé trápení. To je místo, kde Alláh Všemohoucí poskytne perfektní odpověď pro lidi podle jejich skutků na světě. Alláh říká:

فأما من طغى وآثر الحياة الدنيا فإن الجحيم هي المأوى وأما من خاف مقام ربه ونهى النفس عن الهوى فإن الجنة هي المأوى

"Pokud jde o ty, kteří překročí hranice, a preferují život na světě, pak jistě ochranu před požárem (it). Co se týká těch, kteří se bojí o velikosti svého Pána a touha upustil od svých tužeb, opravdu surgalah místa pobytu "[Nâzi'ât / 79:37-41]

Pak odpoví dobrý konec jen Alláh vyhrazena pro lidi, kteří jsou opatrní a vybavit poslušnosti k Němu, a pryč od akcí, které se odchylují od svého náboženství. Alláh říká:

تلك الدار الآخرة نجعلها للذين لا يريدون علوا في الأرض ولا فسادا والعاقبة للمتقين

"Země je dalším, jsme pro lidi, kteří se nechtějí chlubit a škodit (místopředseda) v (vpředu) na zemi, a jeho pokračování (dobře), že (ráj) je určen pro ty, kteří se bojí Alláha" [al-Qasas / 28:83]

Shaykh Abd al-Sa'di rahimahullah řekl: "... Pokud nemají touhu chlubit nebo hříšníka na zemi, to znamená, že jsou zaměřeny jen přát, aby Boha všemohoucího. Jejich účelem je pouze k přípravě pokrmů pro posmrtný život, a jejich okolnosti, kdy svět byl vždy pokořit se, aby Boží služebníci, a vždy držet se pravdy a udělat spravedlivé skutky. Jsou spravedliví lidé, kteří se získat dobré konečné návrat odst. ráj Allahk) ". [25]

ZÁVĚREČNÝ
Po uvažuje fáze této cesty, dejte nám sami sebe ptát: jsme pro vás připravili dostatek akcií přežít cestu? Pokud odpověď zní: ještě ne, pak nezoufejte, stále je čas zlepšit sebe a opravit případné nedostatky my, se svolením Alláha Všemocného - Way, pospíšil k návratu a pokání k Bohu k, a důraz na zbývající život zbožného charity jsme stále ne. A to všechno bude snadné pro osobu, která byla dána Alláha k. taufik a pohodlí pro něj.

Fudhail imáma ibn 'Iyâdh rahimahullah [26] nikdy poradil někdo muže, řekl: "Kolik let jsi"? Muž odpověděl: "šedesát let." Fudhail rahimahullah řekl: "To bylo šedesát let své cestě k Bohu všemohoucímu, a může být, že jste skoro tam." Muž odpověděl: "Amen patříme k Alláh Všemohoucí a vrátí se k němu." Tak Fudhail rahimahullah řekl: "Myslíte si, pochopit význam vašich slov? Říkáte, že patřím k Všemohoucímu Alláhu a vrátí se k němu každý, kdo si uvědomuje, že je služebníkem Boha všemohoucího a vrátí se k Němu, pak by měl vědět, že bude stát před ním v soudný den . Každý, kdo ví, že bude stát před ním, pak by měl vědět, že on by být zodpovědní za všechny akce na světě. Každý, kdo ví, se bude zodpovídat (jeho jednání), pak by měl připravit odpověď ". Pak se zeptal: "Tak, jak se zachránit, když je to?" Fudhail rahimahullah odpověděl: "Je to jednoduché." Zeptal se znovu: "Co je to" Fudhail rahimahullah řekl: "Zlepšit se na zbytek svého života, pak Alláh odpustí hříchy v minulosti, protože pokud budete i nadále dělají špatně, na zbytek vašeho života, budete mučen (na den Rozsudek) za vaše hříchy v minulosti a ve zbytku tvého života "[27].

Nakonec jsme se uzavřít tuto papír s modlitbou alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem [28] pro dobro náboženství, náš svět a na onom světě:

Ó Alláhu, opravit své náboženství, která je určujícím prvkem (dobrý) všechny mé podnikání a reformu (business), které je místo, kde život můj svět, a dále oprava, což je místo, kde můj návrat (navždy), značka (budoucí) jako doplněk k dobrému životu pro mě, a (make) Smrt jako bariéra pro mě ze všech zel.

Město proroka sallallaahu wa Salamem a'alaihi, 20 Shafar 1430 H
Taslim bin Abdullah Al-Buthoni

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XIII/1430H/2009M 03/Tahun Edition. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]


Neposlušnost a nepříznivý vliv jednotlivci a společnost



Podle
Sheikh Raid Shabri bin Abu To Ulfah



Hřích a hříšníci jsou hlavními vlivy a účinky, které jsou nebezpečné pro společnost i jednotlivce. Alláh vysvětluje velmi jasně vliv těchto činů provedených činů nemorální, protože poprvé.

Vezměme si některé z textů Koránu a Hadith, a Salaf atsar (historie) akademičtí pracovníci vysokých škol se zmiňovat tyto vlivy. Bůh řekl.

وعصى ءادم ربه فغوى. ثم اجتباه ربه فتاب عليه وهدى. قال اهبطا منها جميعا بعضكم لبعض عدو فإما يأتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى. ومن أعرض عن ذكرى فإن له معيشة ضنكا ونحشره يوم القيامة أعمى. قال رب لم حشرتني أعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك أتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى. وكذلك نجزي من أسرف ولم يؤمن بئايات ربه ولعذاب الأخرة أشد وأبقى

A Adam neposlechl svého Pána příliš, a tak prohrál. Pak se jeho pán (Adam), vyberte jej, pak on přijímá pokání a dát Adam pokyny. On řekl: "Jdi z nebe spolu sami, někteří z vás jsou nepřátelé navzájem. Takže když to přijde k vám vedení ode mě, a pak ten, kdo takto petunjukKu, že nebude místo a on by se nic nestalo. A ti, kdo se od varování , pak skutečně úzká pro své životní potřeby, a budeme sbírat je na Soudný den na blind ". On řekl: "Ano, můj Pane, proč jsi mě shromáždili slepý, a já být ten, kdo může vidět." On řekl: "Tak, přišli k vám naše verše, pak jej zapomenete, a tak (i) dne, kdy jste dokonce toto je zapomenuté". A demikanlah jsme odpovědět tomu, kdo transgrese a nevěří na odhalení svého Pána. A skutečně Alláh na onom světě je mnohem závažnější a trvalejší. [Taha :121-127].

Tento verš uvádí některé z negativních účinků, které vyplývají z nemorálních činů. Alláh říká v tomto verši, že výsledek (který je způsoben) je nemorální akt ghay (chyba), která se o závadu. Jako by Bůh řekl: "Každý, kdo neposlouchá Boha, pak Bůh zničí život na zemi." Význam toto je také uvedeno v následujících verších. Slovo:

فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

A každý, kdo takto petunjukKu, nebude chybovat, a on by se nic nestalo. [Taha: 123].

Proto lidé, kteří nemají postupujte podle pokynů na Boha, pak bude chybný a nešťastný. A následující verše jsou vysvětleny jasněji.

ومن أعرض عن ذكرى فإن له معيشة ضنكا

A kdo se odvrátil od varování, pak opravdu úzký pro své životní potřeby. [Taha: 124].

To znamená, že se dostal na bídu a utrpení. Ve svém komentáři (3/164), Ibn Kathir říká: "V tomto světě, nebude mít klid a pohodu. Odvrácení způsobené jeho srdce neklidné. Ačkoli dhahirnya vypadat tak dobře, může nosit oblečení, které chtěl, mohl jíst jídlo, co chtěl a mohl žít kdekoli chce, během kterého on nepřišel k víře a vedení, pak se jeho srdce bude vždy neklidný, zmatený, váhavý a ještě dále váhat. Toto je úzká část života ".

Jak často vidíme a slyšíme o lidech, kteří mají velmi mnoho poklad, spáchal sebevraždu skokem návrší v nebo budovy). Co z nich dělá to? (Již spokojeni jsou se těší jejich bohatství, Pent)? Jistě, příčinou je vzhledem k těsnosti život daleko od dhikrullah trestám. Pokud jsou lidé, kteří se odvrátí od dhikrullah neměl pokání, pak v důsledku toho budou shromažďovány na poslední den na poli ve stavu slepé Mahsyar. Bůh řekl.

ومن كان في هذه أعمى فهو في الأخرة أعمى وأضل سبيلا

A kdo je slepý (ji) v tomto světě, jistě v příštím (později), že by byl slepý (dobře) a více z cesty z (true) [al-Isra: 72].

A on zůstane v pekle. Bůh řekl.

قال رب لم حشرتني أعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك أتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى

On řekl: "Ano, můj Pane, proč jsi mě shromáždili slepý, a já být ten, kdo může vidět.?" On řekl: "Tak, přišli k vám naše verše, pak jej zapomenete, a tak (i) si dokonce tento den zapomenout "[Taha: 125-126]..

Slovo "zapomněl" v odstavci výše, bod je opustil v pekle jako odpověď v naturáliích. Takže odpověď byla podobná jako u jeho akce. (Je to svět zapomenout na Shari'ah Boží, Bůh ho zapomněl v pekle, Pent).

Zvažte také vliv a účinky nemorálních činů v Božím slově.

وإذ قلتم يا موسى لن نصبر على طعام واحد فادع لنا ربك يخرج لنا مما تنبت الأرض من بقلها و قثآئها وفومها وعدسها وبصلها قال أتستبدلون الذي هو أدنى بالذي هو خير اهبطوا مصرا فإن لكم ما سألتم وضربت عليهم الذلة والمسكنة وبآءوا بغضب من الله ذلك بأنهم كانوا يكفرون بئايات الله ويقتلون النبيين بغير الحق ذلك بما عصوا وكانوا يعتدون

A (nezapomeňte), když (Izraelci) řekl: "Ó, Mojžíš, můžeme se dočkat (HOLD) s jedním druhem potravy proto Modlete se za nás Pána svého, aby mu přinesli pro nás, co země roste. , a to:. zeleniny mayurnya, ketimunnya, česnek, ořechy adasnya a červenou cibulí " On řekl: "Vezmeš něco, co je nízké, jak dobrou náhradu Jděte do města, jistě získat to, co žádáte." Pak se zasadil ponížení a hanbu pro ně, a oni dostali Boží hněv. Je to (případ), protože neuvěřili v Boha a zabil proroky bez nároku. Tak, aby (zde), protože neuposlechl a překročila limit. [Al Baqarah: 61].

Tento odstavec obsahuje některé efekty (které vyplývají z akce) nemorální. Mezi ně patří:

Za prvé: Bůh stanovil nízkou život pro ně, protože si to přejí. Pak zjištění, že se požadovalo. Oni zaměnit med a Salwá (typ křepelek a Pent) (to je něco cennější) se zeleninou, okurka, česnek, cibule fenyklu a ořechy (něco nižší).

Za druhé: ponížení, které jim uštědřili. A nejen to, dokonce i s požadavky kladenými maskanah. Jmenovitě chudoby a ponížení. Bůh určil za ně.

Za třetí: Vrátí se k Bohu nést hněv Alláha Subhanahu wa Ta'ala.

Zamyslete se nad Božím slovem:

فليحذر الذين يخالفون عن أمره أن تصيبهم فتنة أو يصيبهم عذاب أليم

Tak ať lidi, kteří porušily objednávky Prorok) nebo strach z neštěstí postihne bolestivé Alláh být přepsány. [Nur: 63].

Účelem menyelisihi příkaz Alláha, je odbočil z jeho příkazu. Vzhledem k (indukované) hanobení odst. katastrofa), mezi něž patří odpadlictví, smrt, šok, strach a rozhodl, že pachatelé a uzavřené srdce, které pak po (bude mít bolestivou Alláha).

Tam je muž přišel k Zubair bin Bikar. Řekl Zubair: "Ó, Abu Abdillah. ? Z místa, kde jsem začal berihram "Zubair řekl:" Z Dhul Hulaifah (místo jména) od počátku berihramnya Proroka "Lidé říkali:".. Chci berihram o mešity "Abu Abdillah řekl:" Copak to ". Muž řekl: "Chci berihram z mešity, z blízkosti hrobu." Abu Abdillah řekl: ". Nezdá se vám to, obávám se stane fitnah odst. katastrofa) na vás" Jiný muž řekl: "Fitnah (kalamita) Jaký druh ? ? Jsem jen přidat pár mílí "Abu Abdillah řekl:" Fitnah která je větší než stanoviska (které předpokládají, že), jste dosáhli Messenger ctností, které byly opuštěné? Slyšel jsem, že Bůh řekl:

فليحذر الذين يخالفون عن أمره أن تصيبهم فتنة أو يصيبهم عذاب أليم

Pak ti, kdo poruší jeho přikázání strach z Alláha být přepsány z utrpení bolestivé nebo přepsány. [Taha: 63].

Mezi další vlivy, stejně jako nemorální činy, je, že se utopil. Bůh říká, co Bůh udělal pro lidi Nuh q:
مما خطيئاتهم أغرقوا فأدخلوا نارا فلم يجدوا لهم من دون الله أنصارا

Vzhledem ke své chyby, byli utopili a pak vložit do pekla, pak nemají pomocníky pro ty, s výjimkou Alláha. [Nuh: 25].

Mezi vlivy, které vyplývají z nemorálních činů, stejně, což je totální destrukce. Bůh řekl.

وإذآ أردنآ أن نهلك قرية أمرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا

A pokud chceme zničit zemi, pak nařídil, aby lidé žijící v přepychu v zemi (poslouchat Boha), ale dělají nepravosti na zemi, pak je vhodné, aby slovo se na ně vztahuje (ustanovení z nás), pak jsme se zničit To sehancur-zničení ". [Al-Isra ": 16].

A (tam je více negativní efekt, Pent), kniha je plná Boží zmínky o těchto vlivů.

Takže je Sunna, mnoho zmínit o důsledky, které vyplývají z nemorálních činů. Myslím, že stačí zmínit jen dva příklady, (tj.) jsou tradice vztahující se pokoře a ponížení.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

بعثت بالسيف حتى يعبد الله وحده لا شريك له وجعل رزقي تحت ظل رمحي وجعل الذلة والصغار على من خالف أمري ومن تشبه بقوم فهو منهم

Byl jsem poslán (Alláha) před Soudný den s mečem, než pouze Alláh je uctíván, je bez partnerky. A rizqiku byly provedeny ve stínu svého oštěpu. A z pokory a ponížení pro osobu, která menyelisihi zakázek. Ten, kdo se podobá lidem je to jeden z těch lidí byli. [1]

Alláh nastavit pokoře a ponížení pro osobu, která menyelisihi přikázání Boží a Jeho posel. Kdo chce znát skutečný výklad této hadith, ať vidět realitu, pak se dostat to, co bylo oznámeno, že alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Muslimové byli poníženi na tomto místě. Ve všech koutů světa, jsou řízeny nepřátel. A nejen to, dokonce i nepřátelé vraždy a mučení proti svým nepřátelům, když věděla, že muslimové nejsou bit. Nicméně, jak co se (stát) muslimů popsal alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.

غثاء كغثاء السيل [2

pěna, jako pěna potopě. [3]

Další hadís, že posílení této hadith, hadith je následující.

إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم

Zakoupíte-li si prostřednictvím "INAH a držíte ocas krávy, chlapi jsou ochotni pěstovat plodiny, a necháte džihád, Alláh působit ponížení pro vás. Bůh neodstraní výtku, že dokud se nevrátíte do dín. [4]

A slovo "odporný" je uvedeno v hadith je stejná se slovem "opovrženíhodné" obsažené v předchozím hadith. Stručně řečeno, muslimové v naší době byly roztříštěné, pak se rozvedli a rozptýlené skupiny. Wala Wala haula quwwata billah Illa.

Pokud se osoba stala zavrženíhodné v očích Boha, pak nikdo nemůže ctít ho, jak Alláh.

ومن يهن الله فماله من مكرم

A každý, kdo urazil Boha, pak nikdo není čest. [Al-Hadždž: 18].

Ačkoli se zdálo, že vysoký lidmi, protože lidé stále potřebují, nebo mají strach z kriminality, ale v podstatě byl nejvíce odsouzeníhodné v péči o lidi. [5]

The atsar (historie) akademičtí pracovníci vysokých škol Salaf (který se zmiňuje o vlivu nemorálních skutků), Ibn Al Jauzi Talbisul uvedl v knize Satan (227): Od Abu Abdillah bin Al-Jalla ", řekl:" Dívám se na mladého křesťana, hezký obličej, pak prošel před svým Abu Al Abdillah Balkha, řekl: "Proč přestat?" odpověděl jsem: "Ach, strýc. Copak nevidíš tohoto formuláře? Jak by mohl být mučen ohněm "Pak zatleskal na ramena a řekl:". Opravdu budete nést následky "Al-Jalla 'řekl:" Pak jsem vzal riziko a čtyřicet let později. Zapomněl (memorování) Korán "

Konečně, ať každý z nás ví, že vliv nemorálních činů není omezen pouze na samotných herců, ale efekt bude předán pro děti. Budou se cítit negativní účinky, stejně jako poslušní akce bude vysílat pozitivní vliv na děti. Dvě věci se ditetapkankan v knize Boží. Alláh řekl,

وليخش الذين لو تركوا من خلفهم ذرية ضعافا خافوا عليهم فليتقوا الله وليقولوا قولا سديدا

A ať strach z Boha, zda ti, kdo zapomenou jejich děti, které jsou slabé, že se starat o odst. péče) jim. Proto ať se věnuje Bohu a nechat je mluvit správná slova. [Nisa ': 9].

To je negativní vliv. Pozitivní efekt, Bůh říká:

وأما الجدار فكان لغلامين يتيمين في المدينة وكان تحته كنز لهما وكان أبوهما صالحا فأراد ربك أن يبلغآ أشدهما ويستخرجا كنزهما رحمة من ربك

Pokud jde o zeď, patřil do dvou osiřelých chlapců ve městě, a pod tuto vlastnost úspory jak z nich, zatímco jeho otec byl muž skutky, pak Pán tvůj chtěl, aby přišli do splatnosti a odstranění ložiska, že jako dárek od Pána vašeho, a ne já to moje vlastní vůle. Takový je cíl akce, které nemůžete čekat na něj. [Al-Kahf: 82].

Bůh drží majetek patřil dvou osiřelých chlapců, protože jejich rodiče keshalihan. Vliv spravedlivých skutků být zřejmé a nakažlivě na potomstvo.

Mezi negativní účinky hříchu, tedy ztráta ponětí o hříchu, je špatné. Lidé, kteří rádi dělají nemravné skutky, znamená totéž jako černé tečky vyřezávaných ve svém srdci, až nakonec pokryté tečkami kvůli jeho hříchu. V hadísu vyprávěný Imam Ahmad a imáma Tirmidhi s Sanad jayyid (dobrý), z Abu Salih z Abú Hurayrah, řekl proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.

إن المؤمن إذا أذنب ذنبا نكت في قلبه نكتة سوداء فإن تاب ونزع واستغفر صقل قلبه وإن زاد زادت حتى تعلو قلبه فذلك الران الذي ذكر الله عز وجل في القرآن كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Skutečně věřící, pokud dělá hřích, pak se vryla do srdce černé tečky. Pokud se kát, zastavit a požádat o odpuštění, pak jeho srdce bude k lesklý (opět). Pokud častější hřích, pak se body budou vyšší, aby se jeho srdce. To raan Bůh je uvedeno v Koránu.

كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Určitě ne (be), ve skutečnosti to, co se vždy snaží uzavřít své srdce. [Al Muthaffifin: 14]. [6]

Jako majitel pozor, nebude schopen rozlišit mezi dobrem a zlem v očích Alláha a Jeho Posla, s výjimkou něco, co je považováno za dobré, nebo špatné jeho touhy. Kritérium není Boží slovo nebo slova o alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. On se za to, že jinak ošklivé ošklivé nemravné skutky od Boha a posla Jeho, které neměl stydět dělat nemravné skutky před publikem. On dělá nemravné skutky otevřeně, dokonce s hrdostí říká, jeho skutky-vice není znám ostatní. Lidé, jako je tento z těch lidí, kteří se nemohou dostat odpuštění od Boha, brání ho ze dveří pokání, a to i normálně uzavřen. Vzhledem k tomu, slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem.

كل أمتي معافى إلا المجاهرين وإن من المجاهرة أن يعمل الرجل بالليل عملا ثم يصبح وقد ستره الله عليه فيقول يا فلان عملت البارحة كذا وكذا وقد بات يستره ربه ويصبح يكشف ستر الله عنه

Každý z mého Ummy bude odpuštěno, kromě Muhajeroon (aktéři otevřeně nemorální). A jsou zahrnuty v mujaharah odst. cizoložství otevřeně), (to) někdo dělá akt ve večerních hodinách, poté nastoupil na ráno a Bůh nad jeho činností, a pak řekl: "Aha, tak a tak. Včera večer jsem melakuan to a to "Spal v noci, a Bůh nad jeho akcí, pak při vstupu do rána se otevřela opona Boží. [Bukhari Muslim] [7].

Mezi další negativní dopady, které oslabuje srdce. To je nejvíce znepokojující důsledky sluhy. Hřích oslabuje touhu srdce, intenzivnější keingian hříšník, zatímco touha pokání postupně oslabovala. Až nakonec, je touha po pokání úplně pryč. Jestliže v případě, pouze polovina z mrtvého srdce, pak nebude litovat, (zejména v případě smrti celkem). Jako výsledek, on by často leží hledat odpuštění nebo pokání, zatímco jeho srdce je zakotven s nemorální činy, a on zůstal berazam tak učinit, jakmile to podmínky dovolí. To je nejzávažnější onemocnění jater a nejblíže k ničení [8]. A mnoho dalších negativních účinků vyplývajících z nemorálních skutků. [9]

Poslední, ať každý z nás ví, že vypadá na první pohled nemorální činy a výroky pachatelů. Nikdo rahasiapun skrytý, ale Bůh dal obal. Je-li dobře, pak dobré také (víko). A pokud špatný, ošklivý tak víko. Proto Bůh řekl alaihi Jeho proroka Muhammada sallallaahu To wa Salamem.

ولو نشآء لأريناكهم فلعرفتهم بسيماهم ولتعرفنهم في لحن القول والله يعلم أعمالكم

A kdyby nám chtěl, ukážeme jim na vás, takže si můžete opravdu poznat je podle jejich značek. A budete skutečně znát z jejich metafor a slovo Alláha zná vaše skutky [Mohameda: 30].

أم حسب الذين في قلوبهم مرض أن لن يخرج الله أضغانهم

Nebo jsou lidé, kteří mají onemocnění v jejich srdcích si myslím, že Alláh není odhalit jejich zlobu. [Mohamed: 29].

Velitel věrný a vyprávěl z anhu Hasičské Uthman ibn 'Affan Alláha, on řekl: "Není to člověk, který se skrývá rahasiapun, kromě Alláha nampakkan na její barvu a její mluvené slovo".
Většina z Salaf řekl: "V zájmu Alláha. Je to nemravné skutky zjistím svou ženu svého temperamentu a mé jízdy poruch ".

Waakhiru da'wanaa Rabbil alhamdulillah To alamin.

(Přeloženo z Al časopisu Ashalah, vydání ze dne 15. Dhu al-Hijjah 1416 H, strany 60-64, s přidáním poznámky pod čarou a něco navíc z knihy To Wad Dawa "ad da)

[Zkopírováno z AS-Sunny časopisu VIII/1425H/2004 06/Tahun Edition. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]

Upřednostňuje zdraví a volný čas


Podle
Muslimský duchovní Al Atsari



Alláh Všemohoucí stvořil člověka a dal nekonečnou radost. Lidé nebudou moci počítat.

Tam je písmeno v Koránu, tzv. učenci jako písmeno Ni'am (dopis o potěšení Alláha), a to Surat An-Nahl. Začněte zmínku Boží největší radost, to potěšení náboženství. Aláh seslal zjevení Jeho apoštolů, skrze anděly, která požaduje La ilaha Illa Alláha. Že neexistuje právo být uctíván kromě Alláha. Povinnost opustit jeho uctívání kromě Alláha, a uctívat pouze s upřímností. Pro jistě on je jeden v rububiyahNya, jeden při vytváření nebesa a zemi, bez partnera k Němu.

Potom Bůh řekl, aby požitek z jiných lidských bytostí, Bůh stvořil dobytek, se všemi jeho výhodami pro lidstvo. Stejně tak řada zvířat, která může být použita jako koně a dopravy. Alláh zmiňuje jiné rekreační radost v řadě, a pak to skončilo tím, že říká:

وإن تعدوا نعمة الله لا تحصوها إن الله لغفور رحيم

A pokud budete počítat Alláhova požehnání, nelze zadat částku. Amen Alláh je oft-odpouštějící, slitovný. [Nahl: 18].

Zdravá chutná
Opravdu, zdraví je potěšením, že každý uznává. Jeho hodnota je velmi velký prospěch. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, s jeho slovy:

من أصبح منكم معافى في جسده آمنا في سربه عنده قوت يومه فكأنما حيزت له الدنيا

Kdo z vás vstoupí ráno jeho tělo je zdravé, bezpečné v jeho rodině, má hlavní potravu v den, jako by celý svět shromáždil pro něj. [HR Ibn Majah, ne. 4141, a další; dihasankan Sheikh Al Albani v Sahih al Jami'ush Sagheer ne. 5918]

Ibnus Samak vstoupit na chalífy Haruna Ar Rashid poradit, u kalifa plakala.

Samak Ibnus pak požádal o sklenici vody a řekl: "O Commander věrný. Máte-li zabráněno (nápoj), nápoje (když máte žízeň), s výjimkou odst. platit) na světě a všechno v něm, zda bude pro něj sklenici vody? "
Khalifah odpověděl: "Ano".
Ibnus Samak také řekl: "Pijte ho s uspokojením, Bůh vám žehnej."
Když chalífa pil, Ibnus Samak mu řekl: "Ó Commander věrný. Řekni mi, když bylo zabráněno odstranit nápoj z (self) vás, s výjimkou případů (platící) svět a všechno v něm, ať budete dělat to? "
Khalifah odpověděl: "Ano".
Ibnus Samak řekl: "A co budete dělat s něčím, tj. vše, co na světě) sousta vody lepší než on?"
To znamená, že radost z Boha v podobě k. pitné vody na větší žízeň než mít všechno na světě. Pak snadné při odstraňování odpadních vod, včetně největší radost! To také ukazuje na rozsah zdravotních laskavosti. [Mukhtasar Minhajul Qashidin věst. 366, Imám Ibn Qudama, Ta'liq a takhrij Sheikh bin Ali Hasan Al Halabi].

Vidíme lidské reality jsou ochotni utratit obrovské náklady na léčbu, je to jasný důkaz, že zdravotní péče je drahá potěšení Alláha Ta'ala. Nicméně, většina lidí si neuvědomuje, požívání zdraví, měl by si vzpomenout, jestli ztratil zdraví.

Uvádí se, že člověk si stěžuje na chudobu a utrpení odhalit cenu "Alim. Takže "Alim řekl:" Miluješ být slepý získat 10 tisíc dirhamů? "
On odpověděl: "Ne".
Alim lidí "řekl znovu:" Jsi šťastná, že je němý tím, že 10 tisíc dirhamů? "
On odpověděl: "Ne".
Alim lidí "řekl znovu:" Jste rád, že lidé, kteří nemají obě ruce a obě nohy, jak získat 20 tisíc dirhamů? "
On odpověděl: "Ne".
Alim lidí "řekl znovu:" Jste rád, že šílenec získat 10 tisíc dirhamů? "
On odpověděl: "Ne".
Alim lidí "řekl:" Vy jste se nestydí, informujte svého pána (Alláh), zatímco on má u sebe 50 tisíc dinárů na vás? "[Viz Mukhtasar Minhajul Qashidin věst. 366].

DRUHÁ PLEASURE, mnoho lidí zmást
Proto nechť služebník vždy pamatovat radost z Boha v podobě zdraví, pak děkuji mu, aby jej použít k poslušnosti k Němu. Nebýt ztráty, jako hadith níže:

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم نعمتان مغبون فيهما كثير من الناس الصحة والفراغ

Od Ibn Abbas řekl: Prorok n řekl: "Dva z potěšení, se většina lidí se zmást na oba (jmenovitě), zdraví a volný čas". [Bukhari ne. 5933].

Al Hafiz Ibn Hajar rahimahullah řekl: "Těší mě je dobrá situace. Někteří říkají, potěšení je výhoda, která se provádí formou konání dobra pro ostatní ". [Fathul Bari Sharh Sahih Buchari, hadith žádné vysvětlení. 5933].

Slovo "maghbuun", což znamená doslova podváděli při prodeji, nebo slabá mysl.

Al Jauhari rahimahullah řekl: "Na základě toho lze dva (což znamená, že), být použit v hadith. Protože ve skutečnosti lidé, kteří nepoužívají zdraví a volného času v tom, co má být, on byl oklamán, protože on je prodal levně, a jeho myšlenky o tom není chvályhodná ". [Fathul Bari].

Ibn Baththaal rahimahullah řekl: "Význam této hadith, že člověk nemusí být volné (volný čas), takže on se setkal (potřeby) a zdravé tělo. Ten, kdo tyto dvě věci byly k dispozici na něj, nechte ho snažte se být podvedeni, že se nechal z vděčnosti k Bohu za požehnání, které dal k němu. A zahrnoval díky Bůh plnění svých příkazů a vyhnout se Ban-zákaz. Kdo zanedbává to, pak je člověk, který podváděl. " [Fathul Bari].

Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem v "většina lidí zmást na obou" To naznačuje, že lidé, kteří si taufiq (orientační) za to, jeden bit.

Ibn Jauzi rahimahullah řekl: "Někdy je člověk zdravý, ale neztratili, protože starostí s obživy. Lidský a někdy je to docela (potřeby), ale není zdravé. Takže pokud oba se shromažďují, a pak byl poražený lenosti udělat kataatan, pak je ten, kdo podváděl. Dokonalost, že je to, že svět je další oblast, v tomto světě je obchod, jehož zisk se objeví v posmrtném životě. Ten, kdo využívá svůj volný čas a jeho zdraví k poslušnosti vůči Bohu, pak je osoba, která si zaslouží závist. A ten, kdo je používá v hříšníky Bohu, pak je ten, kdo podváděl. Protože čas bude následovat spěchu, a bude následovat nemoci, pokud se tak nestane, pak to (prostředky) stáří (senilní).

Vzhledem k tomu, "délka bezpečnosti (zdravotní) a zůstat (na světě) pěkný mladý muž. Ale jak vidíte dlouhá bezpečnosti (zdravotní) bude dělat? Vrátí mladý muž do potíží, pokud chtějí postavit se a zvedněte (zboží), po (dříve v mladém věku) ve vzpřímené poloze a zdravé ". [Fathul Bari].

Ath Thayyibi rahimahullah řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem vyfotit pro mukallaf odst. rozumní lidé a dospělí) s dealerem, který má hlavní město. Obchodníci se snaží o bezpečnost svých kapitálových zisků. Trik v tom to je, on si vybral lidi, kteří by ho pozvat k obchodu, vždycky ctí poctivost a důvtip, aby nedošlo ke ztrátě. Zdraví a volný čas jsou kapitál, měl by (mukallaf) obchod s Bohem skrze víru, bojovat podmanit tělesné touhy a nepřítel náboženství, a tak se dostal štěstí na světě a na onom světě. Je to jako Boží slovo:

ياأيها الذين ءامنوا هل أدلكم على تجارة تنجيكم من عذاب أليم

Vy, kteří věříte! Sukakah jsem vám ukázat obchod, který může zachránit vás od trestu bolestného? [Ash Shaf: 10], a následující verše.

Na základě toho, že musí držet dál od ketatan do tělesných tužeb a obchod / spolupráce s ďáblem, aby kapitál není marná s výhodami.

Slova proroka alaihi sallallaahu To wa salalm v hadith, že "většina mužů podváděl", jak je slovo Boží;

وقليل من عبادي الشكور

A některé z mých zaměstnanců vděční. [Saba ": 13].

"Most" v hadith Je vyznačena rovnoběžně s "málo" v poezii ". [Fathul Bari]

Al Qadi Abu Bakr ibn al-'Arabi rahimahullah řekl: "Spor o první z radosti Boží, tj. největší) na slave. Někteří říkají, že "víru", někteří říkají, že "life", Někdo říká "zdraví". První z nich (tj. víra) více hlavního proudu, protože to byla absolutní radost (celkově). Život a zdraví, pak se oba světské radosti, a ne být opravdovým potěšením, pokud není doprovázeno vírou. A v tomto okamžiku, že mnozí lidé jsou poražení, že se ztratí nebo sníží zisky. Ten, kdo sleduje touhy mnoho leteckých organizovaný zlo, vždy zve uvolněně, což mu umožnilo opustit hranice (Alláha) a nechá se jeho poslušnost, pak se ztratil. Stejně tak, když byl volný, protože zaměstnaní lidé možnost mít důvod, na rozdíl od volné, pak přišla o rozum a břemeno (argument) vztyčený na něj ". [Fathul Bari].

Pak vhodné sluha urychlit činit dobré skutky se zpravodajskými záležitosti před příchodem cesty.

Imám Al-Hakim vyprávěný z Abdulláha bin Abbase, Prorok pravil n radil muže:

اغتنم خمسا قبل خمس, شبابك قبل هرمك, وصحتك قبل سقمك, وغناك قبل فقرك, وفراغك قبل شغلك, وحياتك قبل موتك

Vezměte šanci na pět (stát) před pěti (stát). (Yaiutu) před pikunmu své mládí, své zdraví před vaší bolesti, cukupmu před fakirmu, longgarmu před sibukmu, život před matimu. [Zpracoval al Hakima v Al Mustadrak, klasifikovány jako Sahih od Shaykh Al-Albani v Sahih Na Targhib wat Targhib 3/311, ne. 3355, Vydavatel Maktabul Ma'arif, SEČ. Já, Th. H 1421/2000 AD].

Vyplňte stopách TIME Salaf
Al Hasan Al Basri t řekl: "O syna Adama. Dny jste právě shromažďují. Každý den pryč, část z vás také šel. " (Jami'ul To Ulúm Wal Hikam, 2/382)

Budeme zmínit některé z historie Salih Salafush, že ukazuje, jak jejich fahamnya příležitostí a času k dispozici.

A. Imám Abu Muhammad bin Ja'far Jarir Tabari rahimahullah, majitel velmi Mashur výkladu, Tabari komentář. On je velmi obdivuhodná. Jestliže tyto dokumenty byly rozděleny, on psal o jeho věku při narození, zjistil, že on psal každý den, 60 ks a více! Tento případ je tak úžasný! [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil 'na str.. 88, Sheikh Abdul Aziz bin Muhammad bin Abdullah Jako Sud-han].

2. Imám Nawawi rahimahullah také skvělá. Jeho věk byl asi 45 let, ale knihy jeho díla splnit muslimské knihovny asi 20 objemových. Přesto každý den učil 12 předmětů. [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil 'na str.. 88].

Mezi jeho díla patří Sharh Sahih Muslim, Al Majmu To Sharh Al Muhadzdzab, Tahdzibul ASMA To Wal Lughaat, Riyadhush spravedlivý, Al Adzkar, a další.

3. Imám Az Zuhri rahimahullah, kněz, který je řekl Al Háfiz Ibn Hajar rahimahullah: "Souhlasím velikost a zkušenosti", kdysi chodil do babičky, dědečkové, děti, dívky, odloučení, dítě, rodič, zeptal se jich, hledá (věda) z nich, a tak mají velkou vědu. [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil 'na str.. 90].

4. Imám Al Anmathi rahimahullah, odborník na hadith Bagdádu. Napsal (kopírování) Práce knihy Ath Thabaqat Ibnus Sad a knihy Tarikh Bagdádu, s jeho rukama. Pokud sbíráme juz-Juz obě knihy, mnoho z nás těžké nebo obtížně proveditelné. [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil 'na str.. 91].

5. Imám Al Isma'il Jurjani rahimahullah. Napsal 90 stránek každou noc, s elegantní psaní. Napsal to pomalu. Imám adh Dzahabi rahimahullah řekl: "To mu umožňuje napsat Sahih Muslim týden." [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil 'na str.. 96]

To je nejvíce v jeho dobročinné skutky salafush obsadí svůj čas. Mohli bychom následovat jejich laskavost? Doufám, že.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu IX/1426H/2005 03/Tahun Edition. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


zdroj: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar