Kamis, 21 Juni 2012

Povaha rezignáciu. Tri dni pred jeho smrťou, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى "Nedovoľte, aby niekto z vás zomrie, ale on bol v stave druhu myšlienka všemohúceho Boha." [14]


Povaha rezignáciu. Tri dni pred jeho smrťou, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:
لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى
"Nedovoľte, aby niekto z vás zomrie, ale on bol v stave druhu myšlienka všemohúceho Boha." [14]



Podľa
Dr To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji


Ako sme už skôr uviedol, že rezignácia je stav vyplývajúci zo súboru, kde povaha rezignácia nebude ideálne, okrem neho. Preto, Ibn al-Qayyim povedal: "To bolo argumentoval, že veľká časť ľudstva je plne interpretovať rezignáciu ako dôvera a urobiť to ako vlastné rezignáciu prírody. A existujú ľudia, ktorí interpretujú to ako kapitulácie. Iní interpretovali to ako kapitulácie. Tak je vidieť, že pozícia rezignácia je zjednotiť celú vec ". [1]

Niektorí učenci interpretovali rezignácie bol menovaný ako jeden, dva alebo tri z týchto vecí. Ibn al-Qayyim a hovoria o niekoľko stupňov [2], ako nasleduje:

A. Poznaj Pána a Jeho atribúty, či už je to schopnosť, orgán, sebestačnosť, koniec všetkých vecí v jeho vede, jeho vzhľad jeho vôľa, viera v dostatku Jeho ochrany, a dokonalosť prevedenia, čo bolo pridelené do neho, a že žiadny tvor môže obsadiť túto pozíciu. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "ma'rifat (znalosti) je to prvý stupeň, kde sluha strčil nohu do (miesto) rezignáciu." [4]

On tiež cituje vetu Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah môže Alah zmiluj sa, že je: "Preto, že rezignácia nie je pravda a je ťažké si predstaviť, by mohlo byť dosiahnuté filozof alebo Qadariyah skupiny (skupín, ktoré odmietajú atribúty Boha), ktoré hovorí, že v prírode existuje Boh moc niečo, čo nemôže závetu alebo z triedy, ktorý by znemožnil Jahmiyah charakter Boha všemohúceho. A rezignácia nebude v poriadku, okrem od Ahl-ul-Sunna Ithbat ods Ahlus). "[5]

Ibn al-Qayyim povedal: "Boli to, že filozofi a Saské Qadariyah srdce istič na ulici, srdce, sám so Stvoriteľom a láske Božej Subhanahu wa srdce Ta'la." [6]

Ako by mohli byť si predstavoval, to-to, rezignácia na Alaha Subhanahu wa Ta'ala, zatiaľ čo oni popierajú znalosti Alaha Subhanahu wa veciach Ta'ala malé aj popierajúci jeho vlastností al-al-ficil ikhtiyariyah (závety listiny), Božia vôľa, vôľa a

2. Stanovenie príčin, údržbu a implementáciu.
To znamená, že odstúpenie zamestnanca nesmie byť rovnomerne a priamočiaro, s výnimkou stanovenia príčiny, pretože rezignácia bola príčinou najsilnejšia vinníka doručiť až k nemu. Väčšina mystikov pochopiť, že určenie príčin, ktoré môžu škvrny na rezignáciu a penafiannya ods peniadaannya) je ideálny rezignácia.

V tomto prípade, oni majú nejakú celkom dobre známy názor, bude predložená diskusie, rovnako ako vyvrátenie k nemu ďalší, ak Boh dá. Ale, ktorá zahŕňa dokonalosť rezignácie nie je založená na týchto príčin a závisí na ňom, rovnako ako ukončenie jej srdca, ako bude podrobne neskôr dijelasskan.

Preto bude rezignácia nie je dokonalý, s výnimkou odstraňovania príčin srdca a končatín závislosti na ňom, takže niekedy bol odrezaný od neho a pokračoval s ním niekedy. Iba Alah wa Subhanahu Ta'ala vie lepšie. [7]

3. Posilnenie srdca na základe monoteizmu.
Rezignácia nie je považovaný za skutočný služobník na tauhidnya súdil správne tak ako tak. V skutočnosti, esencia, že rezignácia je jednota v pečeni. Preto, ak to zostane v mojom srdci, tam sú väzby na šírku, potom tawakkalnya považujú za nevyhovujúce. Ako ďaleko čistotu monoteizmu, a tak ak je to tiež pravda, rezignácia hodnotená. [8]

4. Pokojová tepová Alláhu Subhanahu wa Ta'ala a cítiť kľudný a pokojný, a veriť úplne k jeho riadenie, ako bolo navrhnuté v niektorých intelektuálov: "Ľudia, ktorí sú jediným dôvera je ako malé dieťa a nevie, čo sa dá robiť ochranu , ak matky prsníka. Také sú teda jedinými dôvera ľudí, v ktorom on nemôže nájsť útočisko, okrem jeho samotného Pána. "[9]

Preto môže Ibn al-Qayyim Alah zľutovanie sa hovorí, "rezignácia je význam pripojený k dvom základom: veriť a spoľahnúť. Toto je podstata: إياك نعبد وإياك نستعين. "Len ja zbožňujem Ťa a len Teba som požiadať o pomoc", [10] [11]

5. Láskavo myšlienka Boha všemohúceho.
To bol vyložený niektorými ľuďmi, ktorí sa prvýkrát hovorili o tom. To je jeden z pilierov rezignáciu, ktorá odstúpenie nemožno popísať, s výnimkou ľudí, ktorí berhusnuzhan (láskavo si myslel), aby Alah wa Subhanahu Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "Pravda je, že Boh ju vzal husnuzhan výhradne dôvery v Neho, pretože odstúpenie bolo nepredstaviteľné pre tých, ktorí slúžia ako cieľ podozrenia a je tu aj rezignácia na strane nečakané. len Boh vie najlepšie. "[12]

Preto Alah povedal v jednom Hadith Quds, "ja som závislá na svojich služobníkov sú proti mne." [13]

Tri dni pred jeho smrťou, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Nedovoľte, aby niekto z vás zomrie, ale on bol v stave druhu myšlienka všemohúceho Boha." [14]

6. Srdce mu vzdať a natiahnite všetok faktor, ktorý vedie k nemu a odrezať všetky perintangnya.
To je vynikajúca forma podania Alláhu Subhanahu wa Ta'ala, tak sa nikdy bude, ale to, čo je žiaduce Alaha, nie je láska, ale to, čo miloval, a to nenávidel, nenávidel, okrem toho, čo on, a nie robiť, alebo odísť, okrem toho, čo je prikázané od Boha k tomu, alebo nechaj tak.

A to je realizácia význame 'ubudiyah ods nevoľníctva) je ideálny pre Alaha Ta'ala. A to je zmysel Hadith správcu majetku (Alah), v ktorej sa uvádza:

... وما يزال عبدي يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... A môj služobník vždy bližšie k mojej praxi Sunny s praxou, tak som ho rada. A keď som ho milovala, potom budem sa dozvedel, že on používal počuť, oči, ktoré mu slúžia na vyhľadanie, zbrane, ktoré sa používajú k útoku, a že on používal nohy chodiť. A ak sa spýtate mňa určite mu dať, a ak sa ma pýtate na ochranu chrániť ju budem určite ... "[15]

7. Vlastné odovzdania. [16]
To je interpretovaný Imam Ahmad a ďalšie. Ibn al-Qayyim povedal: "kapituláciu ducha, látka, rovnako ako povahe odstúpenie. Menovite, pozícia odovzdania sa Bohu všetky záležitosti, a dať to na neho s nádejou, bez nátlaku a požiadavkám. "[17]

To znamená, že priemerná oddelenie naraz odstúpil sa z moci a sily a predloženie všetkých záležitosťou len Penguasannya [18] mocný úžasný znovu. V modlitbách, proroka Shallalahu To alaihi wa salámou recitoval:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"Ó Alláhu, som predložila svoju tvár k vám a ja pasrahkan svoju firmu na vás." [19]

A pokiaľ ide o veriacich z radov rodiny faraóna povedal slovo Alaha, vznešené:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... A ja odoslať môj pomer k Bohu. Veru Alah je Veštec z jeho služobníkov "[Al-Mu'min: 44].

Pokračovanie s poskytovaním odmien k rezignácii, v ktorom on hovoril:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"Tak Boh aby z ich zlé ľsti ..." [al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabara rozprávaný s AS-Sya'abi sanadnya, povedal: "Syatir [20] Ibn Sahl raz sedel pri Masruq, potom Syatir povedať, môžete mi povedať, čo ste počuli od Ibn Mas'ud, tak som sa ospravedlniť ty, alebo ja, kto vám povie, že budete ospravedlniť sám? Masruq potom povedal: "Nie. Ale ste informovaní, že budem ospravedlniť vás "Potom povedal:" Počul som Ibn Mas'ud povedal: "Iste že najväčší verš v Koráne al - je o:. Tafwiidhan [21] (predloženie seba), že je: "A kto jediným dôvera v Boha Alaha bude stačiť (trebárs) to". [22] Masruq povedal: "Máš pravdu. '" [23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim povedal: "Ridha bol výsledok rezignáciu. A tí, ktorí ho interpretovať [24], a tak sa interpretuje s veľkú hodnotu a prínos. Preto, ak je jediným dôvery úplne ho, nepochybne by sa rád s tým, čo sa deje stranou dipasrahinya ". [25]

Šejk al-Islam vyhlásil, že požehnanie a surround, čo je určené rezignácii (ktorý rezignácia pred incidentom, zatiaľ čo radosť po skončení akcie). [26]

Preto ľudia, ktorí jediným dôvera v Boha, než zákon a radosť z toho, čo ste nastavili na neho po akte, čo znamená, že sa skúsil "ubudiyah alebo význam. [27]

A Alah wa Subhanahu Ta'ala musí zladiť dva v jeho slovách:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"Keby boli naozaj radi, s tým, čo dala Boha a posla Jeho k nim a povedal:" Boh je pre nás dostatočný, Boh nám dá niektoré z jeho štedrosti, a tak (aj) jeho Messenger, iste by sme tí, ktorí dúfajú v Boha, "(tak by to bolo pre nich lepšie)" [V-Tawbah: 59] ..

Ako alaihi proroka sallallaahu To wa salámou tiež zladiť medzi nimi v modlitbu, ktorú sa učil Istikharah svojich spoločníkov, ako sa tiež učí list od al-Korán, k nim, kde na začiatku modlitby, povedal:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك من فضلك العظيم

"Alah Áno, skutočne prosím ťa viesť svoju vedu, prosil o výkone Tvojich zákonov, a prosím Tvoje milosti je skvelé."

A to je rezignácia a tafwidh (kapitulácie). Potom zavrel ju tým, že žiada o modlitby u potešenie z pozdravu mu:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم أرضني به

"Zaviesť dobre sa mi výborne, kdekoľvek to bude, potom ľudia, ktorí ma radi s týmto ustanovením." [28]

A medzi modlitbami, že sa modlil vo svojej modlitbe je nasledujúci: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" (".... A ja prosím potešenie po vykonaní diela" (riešenie)) "[29]

Šejk al-Islam Ibn Taymiyah povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou vás požiadal, aby ste po potešenie, ktoré tvoria", pretože v tom čase medzi povahou potešenie skôr, pretože v skutočnosti je určenie, že ich radi, keď si to, pretože všetko, čo bude teralisasi ridhaan potom. "[ 30]

Tak osem úrovní, z ktorých niektoré sú súčasťou príčin a spoje rezignáciu, a tam je aj časť hodnoty a vplyvu, a z ktorých niektoré sú súčasťou jeho významu. Každý, kto k dokonalosti to znamená, že sa zdokonalil stanice rezignáciu zrazu rozhodol ho. A ak ani jeden z nich, znamená znížiť jej hodnotu zodpovedajúcu tawakkalnya nedostatky. A Alah vie najlepšie.

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia VEDOMIE vzdanie sa funkcie Šikmá Edition všetkých záležitostiach k Alah všemohúci, prekladateľ M. Abdul Ghaffar E.M. Čitateľ Vydavatelia Ibn Kathir, Rabi al Awwal 1426 H - apríl 2005 M]


Rôzne druhy tawakal



Podľa
Dr To Abdulláha bin 'Umar ad-Dumaiji



Súdiac z jediného fondu, je rezignácia delí na dva druhy, a to: Odstúpenie z funkcie, aby Boha všemohúceho a rezignácia na iný než on. A v každej sekcii je niekoľko druhov rezignáciu.

Za prvé: Alláhu rezignáciu Ta'ala
V súlade s predmetom, je táto rezignácia rozdelený do štyroch typov:

A. Rezignácia k Alláhovi Ta'ala v narovnáva, nasmerovať ho, očistiť jednobožství, a držať sa učenia svojho náboženstva alebo duchovné narodenia, bez toho aby sa snažil ovplyvňovať ostatné. Vzhľadom k odstúpeniu k Bohu v zmysle sebazdokonalenie bez toho, aby videl inú osobu.

2. Rezignácia k Bohu v narovnáva, ako prvý bod, spojený s rezignáciou na neho pri vytváraní náboženstvo Boha na zemi a zabrániť škodám, boj proti kacírstva, a bojovať proti neveriacim a pokrytci. Tiež dať pozor na blaho moslimov, nariadila presadzovať zlo, na vykonanie ostatných, takže si naozaj uctievajú Boha sám. A to je rezignácia prorokov a ich dedičia bádateľov. To je tiež spôsob odstúpenia najkrajšie a najužitočnejší. [1]

Al-'Allama ako Ibn-Sa'di rahimahullah povedal: "A viete, že odstúpenie proroka sallallaahu To alaihi wa salámou je najvyšší dopyt úrovni, ako aj najvznešenejšie. A to je rezignácia k Bohu a pomôcť pri vytváraní svoje náboženstvo, dával pokyny svojim sluhom a blúdenia od nich. To je najdokonalejší rezignácie. "[2]

Tak, najviac Afdhal rezignácia je v nútenom odstúpení. To, čo som (autor) na mysli, je povinnosť zachovávať pravdy a tvory záväzkové kolegami, povinnosť k sebe. A najrozsiahlejší a najviac užitočná, a to rezignácia do realizácie ostatných v prospech náboženstva, alebo nedošlo k poškodeniu náboženstva. A to bolo odstúpenie prorokov v presadzovaní náboženstvo Božej, a nedošlo k poškodeniu vedená ľuďmi, ktorí chceli robiť neplechu. A to sú dedičmi odstúpenie ods duchovný). [3]

3. Rezignácia k Bohu v uspokojovanie potrieb zamestnancov, a jeho podiel na svetské, alebo zabrániť veci, ktoré nemal rád, rovnako ako rôzne prírodné katastrofy, ako ako jediné dôveru u ľudí, ktorí sa veľa šťastia a zdravia či manželka alebo deti či pomoc pri boji proti nepriateľovi, a tak ďalej. Táto rezignácia mu dá dostatok na svete a ďalšie za to, čo jediné viery v Boha, ak má v úmysle požiadať o pomoc s tým, aby počúvali Alaha Všemohúceho.

Al-'Allama Ibn Qayyim môže mať zľutovanie Alah hovorí: "Medzi týmito dvoma druhmi rezignácie, to znamená, že druhý a tretí druhy, sú neznáme množstvo cností, ale Boh sám. Preto, ak je zamestnanec jediným dôvera v neho s druhým rezignácie v dobrej viere, potom Boh poskytne dostatočne adekvátne primeranosti tretieho druhu rezignácie. A ak zamestnanec jediným dôvera v Boha so všetkými tromi druhmi odstúpenie, potom by tiež stačiť tak ako tak, ale on nebude mať výsledok z objektu ditawakkalinya na to, čo je milovaný a požehnal mu. "[4]

4. Rezignácia k Bohu v tom niečo haram alebo odmietnuť to, čo bolo nariadené.
Existujú ľudia, ktorí jediným dôvera v Boha, v hriechu a páchaní ohavné. Všeobecne platí, že ľudia, ktorí majú ciele, ako to nie je možné tak urobiť, okrem požiadať o pomoc k Bohu a jediným dôvery v Neho. Mohlo by to byť dokonca silnejšie ako ich rezignácia rezignáciu väčšina ľudí, ktorí si poslušnosť. Preto vrhli sa do skazy a deštrukcie, oprel sa k Bohu, že on by ich uložiť a uvedomiť si svoje požiadavky. [5]

Tak, to je často ich želania, ale zhrešili, že dostane odpoveď v posmrtnom živote. Tento druh zjavné rezignácie k ľuďom, ich neposlušnosť vyplýva z nesprávneho výkladu alebo neisté je zavádzajúce. Patrí sem veľa ľudí z stavu tých, ktorí sa odchyľujú orientované, ľudí, ktorí sa dopustili konania v rozpore s príkazmi Alaha a jeho posla. Oni dávajú väčšiu pozornosť k tomuto problému, dokonca aj niektorí z tých, kto požiadal o pomoc k Bohu v tom. Ale pretože to nie je v súlade s príkazmi Alaha a posla Jeho, tak oni si na oplátku získať urýchlené a konečné (výsledok) je zlá. [6] sme hľadať útočisko u Boha z poníženia.

Tak rozdelenie rezignácie k Bohu, pokiaľ ide o jeho objektu. A nie je pochýb o tom, že rezignácia je najlepšie, najdokonalejšie a najdôležitejšie je druhý druh rezignácie, ktoré zahŕňajú prvý druh rezignácie, potom tretí. A najhoršie je posledný druh rezignácie. Máme hľadať útočisko u Allaha pred ním.

Potom sa veľa ľudí, ktorí sú jediným dôvera v tawakkalnya podvedení, keď má vlastne jedinou dôveru v Boha Všemohúceho, ako ten, kto smeruje do stavu čiastočnej tawakkalnya, ktorý si vzal všetky svoje sily tawakkalnya, hoci to je možné, aby tomu ľahké. A sústredí svoju rezignáciu iba pre zvýšenie viery a vedy, rovnako ako založiť náboženstvo. A povinností vyplývajúcich z prírodných je lepší. A to je rezignácia slabé, ktorí majú vôľu je veľmi nízka, pretože väčšina z nich odvráti vôľu, rezignácia a modlitby k bolesti, ktoré môžu byť považované na niečo veľmi mierne, alebo hlad, môžu byť odstránené, s pol krajec chleba alebo pol dirham. Zatiaľ čo on nechcel obrátiť na obranu náboženstva a odstránenie všetkých foriem kacírstva, pridajte k viere, a starosť o záujmy moslimov. Wallaahu vie najlepšie. [7]

To znamená, že ľudská rasa sa skladá z celej rady rôznych ľudí. Oni sú podvedení, a to aj u tých, ktorí oklamaní výhradný dôveru, zahŕňajúce rad svetských záujmov v súlade s prianím a cieľom. Preto sú ľudia, ktorí jediným dôvera v Boha dosiahnutie moci a sú tu aj ľudia, ktorí sú jediným dôvera k získaniu kus chleba. [8]

V tomto prípade, potom to musí byť vykonané osobou, ktorá nie je naponáhlo myseľ a srdce, s výnimkou vo veciach dokonalejšie a lepšie, že rezignácia na Alaha Ta'ala v získaní toho, čo je milovaný, a požehnal mu, ako vyjadril básnik:

وإذا علمت بأنه متفاضل فاشغل فؤادك بالذي هو أفضل

A ak viete, že [9] je tak cenná,
potom sibukkanlah svedomí viac prúdu.

Po druhé: K pridanie Alah odstúpenie Ta'ala
Odstúpenie rozsah je rozdelený do dvoch častí:

A. Odstúpenie Syirki (ulejvat), ktorý sa delí na dva druhy:
). Rezignácia na iné ako Alah v záležitostiach, ktoré nikto nebol schopný urobiť, ak nie je Boha všemohúceho, ako jediný dôveru ľudí k ľuďom, ktorí zomreli a zla v nádeji, že ich požiadavky, vo forme pomoci, starostlivosti, odrezky a syafa'at. To je najväčší vyhýbať. Iste veci, ako je tento a tento semisalnya nikto nemôže urobiť, ale iba Alah wa Ta'ala Tabaraka. [10]

Rezignácia je odvolával sa na ako druh rezignácie Sirr, pretože rezignácia nie je v poriadku, s výnimkou tých, ktorí veria, že zosnulý mal možnosť to urobiť v tajnosti v prírode. Tam bol žiadny rozdiel medzi prorokom, opatrovník alebo Zlo je nepriateľ Alaha Ta'ala. [11]

b). Rezignácia na iné ako Boh vo veciach, ktoré sú schopné pracovať na báze odhadu jediného mu veriť. A to je menší vyhýbať. [12]

Rovnako ako v odstúpení, pretože to vyzerá normálne. Napríklad ľudia v orgánu alebo vlády jediným dôveru vo veciach, ktoré Boh dal im, nech je to šťastie, odolnosť proti rušeniu, a ďalšie. To zahŕňa vyhýbať Ticho (skryté). [13]

Preto sa hovorí, menolehnya spôsobí, že pečeň činu Šírka v tawheed, vzhľadom k silnej závislosti a späť sa do neho zamilovala.

To je, pretože pečeň nebude jediným dôveru, pokiaľ sa strany dúfali. Preto ten, kto dúfa, že sa k moci, akcie, veda, štát, priatelia, príbuzní, šejk, elektrickej energie alebo majetku, bez toho aby sa na Boha všemohúceho, potom obsahuje určitý druh rezignácie na žiadnom dôvodu prostriedky) je. Je to niekto dúfa, že zvieratá alebo iba veriť, ale on bude mať poruchu, potom iste zahŕňa vyhýbať. [14]

Alah Sláva povedal:

ومن يشرك بالله فكأنما خر من السماء فتخطفه الطير أو تهوي به الريح في مكان سحيق

"Každý, kto niečo pripísať k Bohu, potom je to, ako by spadol z neba a udrel vtáka alebo vetrom do vzdialených miest." [Al-Hajj: 31]

Syaqiq al-Balakhi povedal: "Každý má hodnosť (pozícia), v ktorom mohol jediným veriť na jeho majetok, sám, jeho jazyka, mečom alebo jeho výkon, a tiež Boha všemohúceho.
Pokiaľ ide o tých, ktorí jediným dôvera v Alaha Všemohúceho, potom musí dostať mier. S ktorými bude Alah povýši jeho pozíciu. Alah Ta'ala hovorí:

وتوكل على الحي الذي لا يموت

"A dal svoju dôveru v živého Boha (Eternal), ktorý nie je mŕtvy ..." [al-Furqaan: 58]

Medzitým ľudia, ktorí sa cítia v pokoji do iného ako Allaha, to je strach, že budú odrezaní od neho tak, že bude žiť biedne. "[15]

Ale keď sa to k predstave o ňom ako prostriedok, ale Boh všemohúci, ktorá stanovuje, že všetko na seba, potom to nie je problém, či to, čo ditawakkali to má dobrý vplyv na úspech.

2. Wakalah (reprezentovať) sú povolené.
Je potrebné je tu niekto, kto zastupuje k ostatným ľuďom urobiť niečo, čo je schopný robiť, a tak to bude dosiahnuť to, čo je žiaduce.

Wakalah tu rozumie dodávka a údržbu. Napríklad poviete: "وكلت فلانا" (ak ste ho požiadať, aby si to). A "ووكلت الأمر إليه" (ak ste ho opustiť).

A Shari'ah, plná moc rozumie osoba, dať silu niekoho iného, ​​aby ho nahradiť je absolútna alebo obmedzené. [16]
Právnik, v takej forme, pripúšťa knihe, as-Sunna idžmá ". [17] Boh Ta'ala hovoril cez ústnu Ya'qub Alaihissallam, ktorí hovoria svojim deťom:

يا بني اذهبوا فتحسسوا من يوسف وأخيه

"Moje milé deti, pôjdete, potom hľadať správy o Jozefovi a jeho bratia ..." [Yuusuf: 87]

Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou tiež predstavovať pre zamestnancov a strážcov.

Abu Huraira Alah Anhui povedal:

وكلني رسول الله صلى الله عليه وسلم بحفظ زكاة رمضان ...

"Messenger n've robil som ako zástupca držať charitu v mesiaci ramadánu ..." [18]

Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou tiež predstavuje nastavenú Haddou trest a presadzovanie, ako je uvedené v Hadith Unais. "Ali bin Abi Talib Anhui Alah tiež bol podpredsedom Apoštol v porážke obetných zvierat pri svojej púti na rozlúčku 'na koži menyedekahkan a väčšina z nich. A nariadil, aby porážku sto obetných zvierat, ktoré zostali po alaihi proroka sallallaahu To wa salámou porazených šesťdesiat tri chvosty s jeho vlastných rúk.

Podrobné vysvetlenie tejto plnej moci obsiahnuté v knihách jurisprudencie. [19]
Ale nemal by byť jediným mu dôverovať, aj keď sa ho zastupovať. Naopak, musí spoliehať na Boha všemohúceho, aby uľahčila, čo bol zastúpený iným. [20] Preto sa stvorenie nebude môcť pokryť všetky potreby sú služobníci a nie je schopná plniť všetky svoje potreby, ani môcť urobiť niečo pre ľudí, ktorí zastupujú ho, okrem vôle a moci Boha všemohúceho. [21]

[Kopírované z knihy At-tawakkul alallaahi Ta'aalaa 's, autor Dr "Abdulláha bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia VEDOMIE vzdanie sa funkcie Šikmá Edition všetkých záležitostiach k Alah všemohúci, prekladateľ M. Abdul Ghaffar E.M. Čitateľ Vydavatelia Ibn Kathir, Rabi al Awwal 1426 H - apríl 2005 M]


Cesta na onom svete



Podľa
Abdullah bin duchovný Al-Buthoni Taslim


Ďalší deň je deň, po smrti pravdy, ktoré musia byť veril každému, kto verí v Boha všemohúceho a jeho náboženstvo pravdy. Dnešný deň pomsty všetkých ľudských skutkov, perfektný deň zúčtovania a deň ditampakkannya všetky skryté skutky, kým na zemi. Aj v tento deň ľudia budú hovoriť po ľútosti:

يقول يا ليتني قدمت لحياتي

"Dúha, to by bolo pekné Najprv by som robiť (dobré skutky) pre môj život." [Al-Fajr/89: 24]

Tak by mal každý moslim, ktorý dal jej bezpečnosť skutočne poskytujú veľkú pozornosť príprave a výberu jedla na deň, ktorý je večný. Pretože v podstate deň, toto je budúcnosť pre naozajstných muža. Nástupný deň je veľmi rýchle vďaka rýchlemu prechodu ľudského života. Alah hovorí:

يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله ولتنظر نفس ما قدمت لغد واتقوا الله إن الله خبير بما تعملون

"Vy, ktorí veríte, bojí Boha a nechať každej duši za to, čo urobil pre zajtrajšok ods ďalej), a strach Alah, Alah určite si je vedomý toho, čo robíte" [al-Hasyr/59: 18]

Pri výklade vyššie uvedenom verši imáma Qatadah rahimahullah [1] hovorí: "Vždy Rabbmu (Boh Všemohúci) bližšie k Súdneho dňa, k názoru, že on robí to ako zajtra" [2].

Kiež Alah Všemohúci byť spokojný s ušľachtilými spoločníkov Anhui Alah Umar, ktorý pred pripomenula to v slávnymi slovami: "Hisablah (introspeksilah) teraz, predtým, ako ste priniesli na účet (začiarknuté / počítal dobročinné skutky v deň zmŕtvychvstania). Vážte sa teraz, pred dobročinné skutky sa odváži (v deň zmŕtvychvstania), pre určite to bude pre vás ľahké čeliť Súdny deň, ak skúmať svoje vnútro si dnes, a zdobia sa s pietnym charite čeliť veľký deň, kedy sú ľudia vystavení, aby Boha všemohúceho. Alah hovorí:

يومئذ تعرضون لا تخفى منكم خافية

"V ten deň sa stretnú (Alláhovi), tam nie je nič o tom, ako veci sú skryté (pre neho)" [al-Hâqqah/69: 18] [3]

V súlade s vyššie uvedenými poznámkami, Ali bin Abi Talib Alah To Anhui povedal: "Iste svet nás opustila, zatiaľ čo ďalšie sa k nám prichádzajú, a každý z nich (a ďalším) má obdivovateľov, tak sa vy muži, ktorí obdivujú / ďalej len miluje a ktorá sa nestávajú ľudia, ktorí obdivujú svet, pretože iste teraz nastal čas na charitatívne účely a bez výpočtu, ako zajtra v čase výpočtu a posmrtný život je už čas konať "[4].

"Budete ako cudzinec na svete ..."
Svet je dočasné útočisko a ako ďalšie oblasti, kde sme zber materiálu na ceste k večnej zemi. Každá osoba, ktorá zhromažďuje dostatok akcií, takže sa dovolením Alaha Všemohúceho že by mohol dostať na miesto určenia bezpečne a nie jej ten, kto sa bál, že sa nedostane na miesto určenia.

Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou naučil správny postoj v živote na svete s jeho slovami: "Buďte vo svete ako cudzinec alebo osoba, ktorá bola putovná" [5]

Táto Hadith ako rada pre veriacich, ako by sa dal sám v živote sveta. Vzhľadom k tomu, Cudzinci migrantov) alebo ktorí cestujú, sú jediná osoba zdržiava dočasne, nie je povinný umiestniť ho na jeho pobytu, a naďalej chýbať vracia do svojho rodného mesta. Tak stav veriaceho vo svete, ktorého srdce, vždy viazané a túži sa vrátiť domov pravdu, že je nebo prvý prístrešie obaja naši rodičia, Adam Alaihissallam a jeho manželka Evo, pred tým, než boli zaradení do sveta.

V písomnom upozornení vydaných imáma Hasana al-Basra rahimahullah do Imam Umar bin Abdul Aziz rahimahullah, povedal: "... Naozaj, svet je krajina v zahraničí, a nie skutočné bydlisko, a to iba Adam Alaihissallam zaradený do sveta, aby dostane trest uvalený hriech ... "[6].

V tomto prípade sa ukazuje význam Ibn al-Qayyim povedal vo svojom verši rahimahullah:
Nechajte ods nás) neba 'Eden (miesto na pobyt)
pretože to je naozaj
Naše prvé prístrešia, ktoré
Vo vnútri sú stany (krásny)
Avšak, my (teraz) nepriateľské väzňov
(Satan), potom keď sa pozriete na
Dovoľujeme si (mohol) späť do svojho rodného mesta
nás bezpečne? [7]

Postoj k životu sa už z veriaceho o zbožné prianie a príliš vysoké na svete žiť, pretože "tí, ktorí žijú vo svete ako cudzinec, takže sa nemá túžbu okrem pripraviť ustanovenia, ktoré ťaží ho, keď on sa vrátil k posmrtnému životu. Je ambiciózny a súťažiť s ľuďmi, ktorí sledujú svet luxusu, pretože za takých podmienok ako kočovníci, že necíti týka chudoby a nízke postavenie. "[8].

To je to, čo je naznačené Umar 'Abdulláha bin': "Ak ste vo večerných hodinách, takže nemusíte čakať na ráno, a ak ste erada v dopoludňajších hodinách, takže nemusíte čakať na večer. Pomocou budúce zdravia pred svoju bolesť prísť a vybrať si dni pred smrťou "[9].

V skutočnosti je to význam askety v reálnom svete, ako sa hovorí z Imam Ahmad bin Hambal rahimahullah: "Jeho význam nie je len zbožné želanie, niekto, kto, kedy ráno povedal:" Obávam sa, že nebudú schopní dosiahnuť večer už "" [ 10].

"BERBEKALLAH a naozaj to najlepšie z ustanovení je zbožnosť"
To najlepšie z potravín na cestu do večnosti je zbožnosť, čo znamená "robiť sám služobníkom ochrannú bariéru medzi trestom a hnev všemohúceho Boha, ktorý sa obával, sa s ním stane, a to (a) a vyhýbať sa robiť nemravné skutky poslušnosti k Nemu" [11] .

Tak podľa okolností zamestnanca vo svete v tom poslušnosť Bohu všemohúcemu a ľavej nemorálnych činov, rovnako ako situácia v živote. Viac robí dobre na svete, bude stále viac aj dobré byť v raihnya v budúcom, čo znamená, že väčšie šance na dosiahnutie spásy do neba.

To je medzi významy vyplývajúcich alaihi proroka sallallaahu To wa salámou v jeho slovami: "Každý, kto budú vzkriesení (v deň posledného súdu) v súlade so situáciou, keď zomrel" [12]. To znamená, že dostanete odpoveď neskôr v deň zmŕtvychvstania podľa správne či zlé skutky vykonané zatiaľ čo vo svete [13].

Hlavná dráha má dve vety zbožný Creed: la ilaha illallah a proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou. Preto je najlepšie ustanovenia, ktoré musí byť pripravený prežiť vo veľkom je to očistný tawheed (Jednota Alah v uctievaní a vyhýbať ďaleko), čo je hlavný zmysel la ilaha illallah viery a zdokonaľovanie al ittibâ (o po Sunna Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou a vyhnúť sa bid'ah), čo je jadro význam viera proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou.

Alah Všemohúci bude ľahšie pre ľudí tvárou v tvár významných udalostí, ktoré sa stanú pre nich v deň zmŕtvychvstania, podľa ich chápania a praktizovanie islamu sú dva hlavné dráhy, zatiaľ čo vo svete.

Skúška viery v hrobe je prvá veľká udalosť byť skúsený človeka po jeho smrti. Budú požiadaní o dva anjeli Munkar a Nakira [14] s tromi otázkami: "Kto je tvoj Pán, čo je vaše náboženstvo? A kto je tvoj prorok? "[15]. Všemohúci Boh sľubuje jednoduché a pevnosť viery tvárou v tvár tejto veľkej skúške pre ľudí, ktorí chápu a praktizujú tieto dva Islamskou nadácii správne, tak oni vám odpovie: "Môj Pán je Boh všemohúci, moje náboženstvo je islam a proroci je Mohamed sallallaahu To alaihi wa salámou. "[16]

Alah hovorí:

يثبت الله الذين آمنوا بالقول الثابت في الحياة الدنيا وفي الآخرة ويضل الله الظالمين ويفعل الله ما يشاء

Boh potvrdzuje (viera) tým, ktorí veria na "neochvejnú slová" v živote na svete a na onom svete, a Alah uviesť do omylu ľudí, ktorí dzalim a páchajú to, čo on chce "[Ibrâhim/14: 27]

Meni 'silné reči "v tomto verši je interpretovaný proroka sallallaahu To alaihi wa salámou v Sahih al-Bara To Anhui bin' âzib Alaha 's, že sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:" Muslim, keď spýtal sa do hrobu (anjelmi Munkar a Nakira), potom budú svedčiť, že nie je pravda, uctievanie okrem Boha (la ilaha illallah) a že Muhammad sallallaahu To alaihi wa salámou je Alláhův Posol (Prorok Muhammad), že význam jeho slov: "Alah potvrdzuje ( viera) tých, ktorí veria na "neochvejnú slová" v živote sveta a ďalej len "[17]

Vrátane veľkých udalostí na deň posledného súdu, je ísť k jazeru Posol alaihi Alaha To wa salámou plnej sláve, farba jeho vody je belší ako mlieko, sladšie ako med chuť a vôňu viac voňavé ako vôňa Misky ods pižmo), tí, ktorí pijú iba raz Potom by ani smäd naveky [18]. V autentickej Hadith [19] Ľudia tiež spomenul, že došlo k narušeniu a vylúčený z alaihi na jazere proroka sallallaahu To wa salámou je. Je to preto, že keď sa obrátia svet stopy a Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, a dostal sa do problému kacírstva.

Imám Ibn Abd al-Barr rahimahullah [20] povedal: "Všetky osoby, ktoré nie sú páchajúci kacírstva Alah požehnal v tomto náboženstve bude vylúčený z alaihi na jazere Rasululah sallallaahu To wa salámou. Najzávažnejšie z nich sú ľudia (Ahl-ul-bid'ah), ktoré menyelisihi pochopenie zhromaždenie moslimov, ako Kharijites a šiiti, stúpenci Râfidhah a vášne. Ľudia, ktorí to majú medzi neverníkmi a previnilca proti pravde, rovnako ako ľudia, ktorí robia hlavné hriechy otvorene. Všetci sa obával, vrátane tých, ktoré je uvedené v Hadith (Prorok vylúčený z alaihi na jazere sallallaahu To wa salámou) [21].

Vrátane veľkých udalostí na Súdny deň je cez aš-Shirâth (most), ktorý sa šíri po povrchu pekla, medzi vlnou a peklo. V autentickej Hadith [22] uvádza, že stav ľudí cez most sa líšia, podľa ich skutkov, zatiaľ čo na zemi. "Tam je priechod tak rýchlo, ako žmurknutia, je bleskový, niektoré sú ako vietor, tam je tesný závod tak rýchlo ako kôň, ťava na koni tak rýchlo, ako každý tam beží, niektorí chodia, trochu plaziť, a tam je zasiahnutý na háku železo a uvrhnutí do pekla "[23] - na'ûdzu billahi min dalik -.

Šejch Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen môže Alah zmiluj keď vysvetlí rozdiely v stave ľudí cez most, povedal: "To nie sú voľby každého človeka, ako by ich vlastného výberu, samozrejme, každý chce prejsť rýchlo. Avšak, ľudskú situáciu pri prechode v súlade s rýchlo alebo pomaly, aby mohli prijímať a prijať islamské právo na svete. Každý, kto dostane pokyn v zhone a Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, potom sa rýchlo cez to. Namiesto toho, kto je pomalý v tomto prípade, potom sa pomaly prejsť, ako odpoveď v naturáliách, a vrátiť ho v súlade s typom akcií "[24].

"Vynikajúceho odpovedí (Remix) pre ľudí, ktorí sa obávajú Alaha"
A konečne, spôsob, akým ľudia dorazí na špičke raj blaženosti, alebo peklo naplnené bolestivé trápenie. To je miesto, kde Alah Všemohúci poskytne perfektnú odpoveď pre ľudí podľa ich skutkov na svete. Alah hovorí:

فأما من طغى وآثر الحياة الدنيا فإن الجحيم هي المأوى وأما من خاف مقام ربه ونهى النفس عن الهوى فإن الجنة هي المأوى

"Pokiaľ ide o tých, ktorí prekročia hranice, a preferujú život na svete, potom určite ochranu pred požiarom (it). Čo sa týka tých, ktorí sa bojí o veľkosti svojho Pána a túžba upustil od svojich túžob, naozaj surgalah miesta pobytu "[Nâzi'ât / 79:37-41]

Potom odpovie dobrý koniec len Alah vyhradené pre ľudí, ktorí sú opatrní a vybaviť poslušnosti k Nemu, a preč od akcií, ktoré sa odchyľujú od svojho náboženstva. Alah hovorí:

تلك الدار الآخرة نجعلها للذين لا يريدون علوا في الأرض ولا فسادا والعاقبة للمتقين

"Krajina je ďalším, sme pre ľudí, ktorí sa nechcú chváliť a škodiť (podpredseda) v (vpredu) na zemi, a jeho pokračovanie (dobre), že (raj) je určený pre tých, ktorí sa bojí Alaha" [al-Qasas / 28:83]

Shaykh Abd al-Sa'di rahimahullah povedal: "... Ak nemajú túžbu chváliť alebo hriešnika na zemi, to znamená, že sú zamerané len priať, aby Boha všemohúceho. Ich účelom je iba k príprave pokrmov pre posmrtný život, a ich okolnosti, kedy svet bol vždy pokoriť sa, aby Boží služobníci, a vždy držať sa pravdy a urobiť spravodlivé skutky. Sú spravodliví ľudia, ktorí sa získať dobré konečné návrat ods raj Allahk) ". [25]

ZÁVEREČNÝ
Po uvažuje fázy tejto cesty, dajte nám sami seba pýtať: sme pre vás pripravili dostatok akcií prežiť cestu? Ak odpoveď znie: ešte nie, potom nezúfajte, stále je čas zlepšiť seba a opraviť prípadné nedostatky my, so zvolením Alaha Všemohúceho - Way, ponáhľal k návratu a pokánie k Bohu k, a dôraz na zostávajúce život zbožného charity sme stále nie. A to všetko bude jednoduché pre osobu, ktorá bola daná Alaha k taufik a pohodlie pre neho.

Fudhail imáma ibn 'Iyâdh rahimahullah [26] nikdy poradil niekto muža, povedal: "Koľko rokov si"? Muž odpovedal: "šesťdesiat rokov." Fudhail rahimahullah povedal: "To bolo šesťdesiat rokov svojej ceste k Bohu všemohúcemu, a môže byť, že ste skoro tam." Muž odpovedal: "Veru patríme k Alah všemohúci a vráti sa k nemu." Tak Fudhail rahimahullah povedal: "Myslíte si, pochopiť význam vašich slov? Hovoríte, že patrím k Všemohúcemu Alláhu a vráti sa k nemu každý, kto si uvedomuje, že je služobníkom Boha všemohúceho a vráti sa k Nemu, potom by mal vedieť, že bude stáť pred ním v súdny deň . Každý, kto vie, že bude stáť pred ním, potom by mal vedieť, že on by byť zodpovední za všetky akcie na svete. Každý, kto vie, sa bude zodpovedať (jeho rokovania), potom by mal pripraviť odpoveď ". Potom sa opýtal: "Tak, ako sa zachrániť, keď je to?" Fudhail rahimahullah odpovedal: "Je to jednoduché." Opýtal sa znova: "Čo je to" Fudhail rahimahullah povedal: "Zlepšiť sa na zvyšok svojho života, potom Alah odpustí hriechy v minulosti, pretože ak budete aj naďalej robia zle, na zvyšok vášho života, budete mučiť (na deň Rozsudok) za vaše hriechy v minulosti a vo zvyšku tvojho života "[27].

Nakoniec sme sa uzavrieť túto papier s modlitbou alaihi proroka sallallaahu To wa salámou [28] pre dobro náboženstva, náš svet a na onom svete:

Ó Alláhu, opraviť svoje náboženstvo, ktorá je určujúcim prvkom (dobrý) všetky moje podnikanie a reformu (business), ktoré je miesto, kde život môj svet, a ďalej oprava, čo je miesto, kde môj návrat (navždy), značka (budúce) ako doplnok k dobrému životu pre mňa, a (make) smrť ako bariéra pre mňa zo všetkých ziel.

Mesto proroka sallallaahu wa salámou a'alaihi, 20 Shafar 1430 H
Taslim bin Abdullah al-Buthoni

[Skopírované z As-Sunny časopisu XIII/1430H/2009M 03/Tahun Edition. Nadácia publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]


Neposlušnosť a nepriaznivý vplyv jednotlivci a spoločnosť



Podľa
Sheikh Raid Shabri bin Abu To Ulfah



Hriech a hriešnici sú hlavnými vplyvmi a účinkami, ktoré sú nebezpečné pre spoločnosť i jednotlivca. Alah vysvetľuje veľmi jasne vplyv týchto činov vykonaných činov nemorálne, pretože prvýkrát.

Zoberme si niektoré z textov Koránu a Hadith, a Salaf atsar (história) akademickí pracovníci vysokých škôl sa zmieňovať tieto vplyvy. Boh povedal.

وعصى ءادم ربه فغوى. ثم اجتباه ربه فتاب عليه وهدى. قال اهبطا منها جميعا بعضكم لبعض عدو فإما يأتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى. ومن أعرض عن ذكرى فإن له معيشة ضنكا ونحشره يوم القيامة أعمى. قال رب لم حشرتني أعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك أتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى. وكذلك نجزي من أسرف ولم يؤمن بئايات ربه ولعذاب الأخرة أشد وأبقى

A Adam neposlúchol svojho Pána príliš, a tak prehral. Potom sa jeho pán (Adam), vyberte ho, potom on prijíma pokánie a dať Adam pokyny. On povedal: "Choď z neba spolu sami, niektorí z vás sú nepriatelia navzájom. Takže keď to príde k vám vedenie odo mňa, a potom ten, kto takto petunjukKu, že nebude miesto a on by sa nič nestalo. A tí, kto sa od varovanie , potom skutočne úzka pre svoje životné potreby, a budeme zbierať je na Súdny deň na blind ". On povedal: "Áno, môj Pane, prečo si ma zhromaždili slepý, a ja byť ten, kto môže vidieť." On povedal: "Tak, prišli k vám naše verše, potom ho zabudnete, a tak (i) dňa, kedy ste dokonca toto je zabudnuté". A demikanlah sme odpovedať tomu, kto transgrese a neveria na odhalenie svojho Pána. A skutočne Alah na onom svete je omnoho závažnejšie a trvalejší. [Taha :121-127].

Tento verš uvádza niektoré z negatívnych účinkov, ktoré vyplývajú z nemorálnych činov. Alah hovorí v tomto verši, že výsledok (ktorý je spôsobený) je nemorálne akt ghay (chyba), ktorá sa o závadu. Ako by Boh povedal: "Každý, kto nepočúva Boha, potom Boh zničí život na zemi." Význam toto je tiež uvedené v nasledujúcich veršoch. Slovo:

فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

A každý, kto takto petunjukKu, nebude chybovať, a on by sa nič nestalo. [Taha: 123].

Preto ľudia, ktorí nemajú postupujte podľa pokynov na Boha, potom bude chybný a nešťastný. A nasledujúce verše sú vysvetlené jasnejšie.

ومن أعرض عن ذكرى فإن له معيشة ضنكا

A kto sa odvrátil od varovanie, potom naozaj úzky pre svoje životné potreby. [Taha: 124].

To znamená, že sa dostal na biedu a utrpenie. Vo svojom komentári (3/164), Ibn Kathir hovorí: "V tomto svete, nebude mať pokoj a pohodu. Odvrátenie spôsobené jeho srdce nepokojné. Hoci dhahirnya vyzerať tak dobre, môže nosiť oblečenie, ktoré chcel, mohol jesť jedlo, čo chcel a mohol žiť kdekoľvek chce, počas ktorého on neprišiel k viere a vedenia, potom sa jeho srdce bude vždy nepokojný, zmätený, váhavý a ešte ďalej váhať. Toto je úzka časť života ".

Ako často vidíme a počujeme o ľuďoch, ktorí majú veľmi veľa poklad, spáchal samovraždu skokom návrší v alebo budovy). Čo z nich robí to? (Už spokojní sú so teší ich bohatstvo, Penta)? Iste, príčinou je vzhľadom k tesnosti život ďaleko od dhikrullah trestám. Ak sú ľudia, ktorí sa odvrátia od dhikrullah nemal pokánie, potom v dôsledku toho budú zbierať na posledný deň na poli v stave slepej Mahsyar. Boh povedal.

ومن كان في هذه أعمى فهو في الأخرة أعمى وأضل سبيلا

A kto je slepý (ju) v tomto svete, určite v budúcom (neskôr), že by bol slepý (dobre) a viac z cesty z (true) [al-Isra: 72].

A on zostane v pekle. Boh povedal.

قال رب لم حشرتني أعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك أتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى

On povedal: "Áno, môj Pane, prečo si ma zhromaždili slepý, a ja byť ten, kto môže vidieť.?" On povedal: "Tak, prišli k vám naše verše, potom ho zabudnete, a tak (i) si dokonca tento deň zabudnúť "[Taha: 125-126] ..

Slovo "zabudol" v odseku vyššie, bod je opustil v pekle ako odpoveď v naturáliách. Takže odpoveď bola podobná ako u jeho akcie. (Je to svet zabudnúť na Shari'ah Boží, Boh ho zabudol v pekle, Penta).

Zvážte vplyv a účinky nemorálnych činov v Božom slove.

وإذ قلتم يا موسى لن نصبر على طعام واحد فادع لنا ربك يخرج لنا مما تنبت الأرض من بقلها و قثآئها وفومها وعدسها وبصلها قال أتستبدلون الذي هو أدنى بالذي هو خير اهبطوا مصرا فإن لكم ما سألتم وضربت عليهم الذلة والمسكنة وبآءوا بغضب من الله ذلك بأنهم كانوا يكفرون بئايات الله ويقتلون النبيين بغير الحق ذلك بما عصوا وكانوا يعتدون

A (nezabudnite), keď (Izraelčania) povedal: "Ó, Mojžiš, môžeme sa dočkať (HOLD) s jedným druhom potravy preto Modlite sa za nás Pána svojho, aby mu priniesli pre nás, čo krajina rastie. , a to:. zeleniny mayurnya, ketimunnya, cesnak, orechy adasnya a červenou cibuľou " On povedal: "Vezmeš niečo, čo je nízke, ako dobrú náhradu Choďte do mesta, iste získať to, čo žiadate." Potom sa zasadil poníženie a hanbu pre nich, a oni dostali Boží hnev. Je to (prípad), pretože neuverili v Boha a zabil prorokov bez nároku. Tak, aby (tu), pretože neposlúchol a prekročila limit. [Al Baqarah: 61].

Tento odsek obsahuje niektoré efekty (ktoré vyplývajú z akcie) nemorálne. Medzi ne patria:

Za prvé: Boh stanovil nízku život pre nich, pretože si to želajú. Potom zistenie, že sa požadovalo. Oni zameniť med a RĽZ (typ prepelíc a Penta) (to je niečo cennejšie) so zeleninou, uhorka, cesnak, cibuľa feniklu a orechy (niečo nižší).

Po druhé: poníženie, ktoré im uštedrili. A nielen to, dokonca aj s požiadavkami kladenými maskanah. Menovite chudoby a poníženie. Boh určil za ne.

Po tretie: Vráti sa k Bohu niesť hnev Alaha Subhanahu wa Ta'ala.

Zamyslite sa nad Božím slovom:

فليحذر الذين يخالفون عن أمره أن تصيبهم فتنة أو يصيبهم عذاب أليم

Tak nech ľudí, ktorí porušili objednávky Prorok) alebo strach z nešťastie postihne bolestivé Alah byť prepísané. [Nur: 63].

Účelom menyelisihi príkaz Alaha, je odbočil z jeho príkazu. Vzhľadom k (indukované) hanobenie ods katastrofa), medzi ktoré patrí odpadlíctvo, smrť, šok, strach a rozhodol, že páchatelia a uzavreté srdce, ktoré potom po (bude mať bolestivou Alaha).

Tam je muž prišiel k Zubair bin Bikar. Povedal Zubair: "Ó, Abu Abdillah. ? Z miesta, kde som začal berihram "Zubair povedal:" Z Dhul Hulaifah (namiesto mena) od začiatku berihramnya Proroka "Ľudia vraveli:" .. Chcem berihram o mešity "Abu Abdillah povedal:" Vari to ". Muž povedal: "Chcem berihram z mešity, z blízkosti hrobu." Abu Abdillah povedal: ". Nezdá sa vám to, obávam sa stane fitnah ods katastrofa) na vás" Iný muž povedal: "Fitnah (kalamita) Aký druh ? ? Som len pridať pár míľa "Abu Abdillah povedal:" Fitnah ktorá je väčšia než stanoviska (ktoré predpokladajú, že), ste dosiahli Messenger cností, ktoré boli opustené? Počul som, že Boh povedal:

فليحذر الذين يخالفون عن أمره أن تصيبهم فتنة أو يصيبهم عذاب أليم

Potom tí, kto poruší jeho prikázania strach z Alaha byť prepísané z utrpenia bolestivé alebo prepísané. [Taha: 63].

Medzi ďalšie vplyvy, rovnako ako nemorálne činy, je, že sa utopil. Boh hovorí, čo Boh urobil pre ľudí Nuh q:
مما خطيئاتهم أغرقوا فأدخلوا نارا فلم يجدوا لهم من دون الله أنصارا

Vzhľadom k svojej chyby, boli utopili a potom vložiť do pekla, potom nemajú pomocníkmi pre tých, s výnimkou Alaha. [Nuh: 25].

Medzi vplyvmi, ktoré vyplývajú z nemorálnych činov, rovnako, čo je totálna deštrukcia. Boh povedal.

وإذآ أردنآ أن نهلك قرية أمرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا

A ak chceme zničiť krajinu, potom nariadil, aby ľudia žijúci v prepychu v krajine (počúvať Boha), ale robia iniquity v krajine, potom je vhodné, aby slovo sa na ne vzťahuje (ustanovenia z nás), potom zničiť To sehancur-zničenie ". [Al-Isra ": 16].

A (tam je viac negatívny efekt, Penta), kniha je plná Božej zmienky o týchto vplyvov.

Takže je Sunna, mnoho zmieniť o dôsledky, ktoré vyplývajú z nemorálnych činov. Myslím, že stačí spomenúť len dva príklady, (tj) sú tradície vzťahujúce sa pokore a ponížení.

Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

بعثت بالسيف حتى يعبد الله وحده لا شريك له وجعل رزقي تحت ظل رمحي وجعل الذلة والصغار على من خالف أمري ومن تشبه بقوم فهو منهم

Bol som poslaný (Alaha) pred Súdny deň s mečom, než len Alah je uctievaný, je bez partnerky. A rizqiku boli vykonané v tieni svojho oštepu. A z pokory a poníženia pre osobu, ktorá menyelisihi zákaziek. Ten, kto sa podobá ľuďom je to jeden z tých ľudí boli. [1]

Alah nastaviť pokore a poníženie pre osobu, ktorá menyelisihi prikázania Božie a Jeho posol. Kto chce poznať skutočný výklad tejto Hadith, nech vidieť realitu, potom sa dostať to, čo bolo oznámené, že alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. Moslimovia boli ponížení na tomto mieste. Vo všetkých kútov sveta, sú riadené nepriateľov. A nielen to, dokonca aj nepriatelia vraždy a mučenia proti svojim nepriateľom, keď vedela, že moslimovia nie sú bit. Avšak, ako čo sa (štát) moslimov popísal alaihi proroka sallallaahu To wa salámou.

غثاء كغثاء السيل [2

pena, ako pena potope. [3]

Ďalšie Hadísa, že posilnenie tejto Hadith, Hadith je nasledujúci.

إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم

Ak si zakúpite prostredníctvom "INAH a držíte chvost kravy, chlapi sú ochotní pestovať plodiny, a necháte džihád, Alah pôsobiť poníženie pre vás. Boh neodstráni výčitku, že kým sa nevrátite do DIN. [4]

A slovo "odporný" je uvedené v Hadith je rovnaká so slovom "opovrhnutiahodné" obsiahnuté v predchádzajúcom Hadith. Stručne povedané, moslimovia v našej dobe boli rozdrobené, potom sa rozviedli a rozptýlené skupiny. Wala Wala Haul quwwata billah illa.

Ak je osoba so opovrhnutiahodné v očiach Boha, potom nikto nemôže ctiť ho, ako Alah.

ومن يهن الله فماله من مكرم

A každý, kto urazil Boha, potom nikto nie je česť. [Al-Hadždž: 18].

Hoci sa zdalo, že vysoký ľuďmi, pretože ľudia stále potrebujú, alebo majú strach z kriminality, ale v podstate bol najviac odsúdeniahodné v starostlivosti o ľudí. [5]

The atsar (história) akademickí pracovníci vysokých škôl Salaf (ktorý sa zmieňuje o vplyve nemorálnych skutkov), Ibn Al Jauzi Talbisul uviedol v knihe Satan (227): Od Abu Abdillah bin Al-Jalla ", povedal:" Pozerám sa na mladého kresťana, pekný tvár, potom prešiel pred svojím Abu Al Abdillah Balkha, povedal: "Prečo prestať?" odpovedal som: "Ach, strýko. Copak nevidíš tohto formulára? Ako by mohol byť mučený ohňom "Potom zatlieskal na ramená a povedal:". Naozaj budete niesť následky "Al-Jalla 'povedal:" Potom som vzal riziko a štyridsať rokov neskôr. Zabudol (memorovanie) Korán "

Konečne, nech každý z nás vie, že vplyv nemorálnych činov nie je obmedzený len na samotných hercov, ale efekt bude odovzdaný pre deti. Budú sa cítiť negatívne účinky, rovnako ako poslušní akcie bude vysielať pozitívny vplyv na deti. Dve veci sa ditetapkankan v knihe Boží. Alah povedal,

وليخش الذين لو تركوا من خلفهم ذرية ضعافا خافوا عليهم فليتقوا الله وليقولوا قولا سديدا

A nech strach z Boha, či tí, ktorí zabudnú ich deti, ktoré sú slabé, že sa starať o odsek starostlivosti) im. Preto nech sa venuje Bohu a nechať ich hovoriť správne slová. [Nisa ': 9].

To je negatívny vplyv. Pozitívny efekt, Boh hovorí:

وأما الجدار فكان لغلامين يتيمين في المدينة وكان تحته كنز لهما وكان أبوهما صالحا فأراد ربك أن يبلغآ أشدهما ويستخرجا كنزهما رحمة من ربك

Pokiaľ ide o stenu, patril do dvoch osirelých chlapcov v meste, a pod túto vlastnosť úspory ako z nich, zatiaľ čo jeho otec bol muž skutky, potom Pán tvoj chcel, aby prišli do splatnosti a odstránenie ložiska, že ako darček od Pána vášho, a nie ja to moje vlastnej vôle. Taký je cieľ akcie, ktoré nemôžete čakať na neho. [Al-Kahf: 82].

Boh drží majetok patril dvoch osirelých chlapcov, pretože ich rodičia keshalihan. Vplyv spravodlivých skutkov byť zrejmé a nákazlivo na potomstvo.

Medzi negatívne účinky hriechu, teda strata potuchy o hriechu, je zlé. Ľudia, ktorí radi robia nemravné skutky, znamená to isté ako čierne bodky vyrezávaných vo svojom srdci, až nakoniec pokryté bodkami kvôli jeho hriechu. V Hadísa rozprávaný Imam Ahmad a imáma Tirmidhi s Sanada jayyid (dobrý), z Abu Salih z Abú Hurayrah, povedal proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal.

إن المؤمن إذا أذنب ذنبا نكت في قلبه نكتة سوداء فإن تاب ونزع واستغفر صقل قلبه وإن زاد زادت حتى تعلو قلبه فذلك الران الذي ذكر الله عز وجل في القرآن كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Skutočne veriaci, ak robí hriech, potom sa vryla do srdca čierne bodky. Ak sa kajať, zastaviť a požiadať o odpustenie, potom jeho srdce bude k lesklý (opäť). Ak častejšie hriech, potom sa body budú vyššie, aby sa jeho srdce. To raan Boh je uvedené v Koráne.

كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Určite nie (be), v skutočnosti to, čo sa vždy snaží uzavrieť svoje srdce. [Al Muthaffifin: 14]. [6]

Such pozor majiteľ, nebude schopný rozlišovať medzi dobrom a zlom v očiach Boha a posla Jeho, okrem za niečo, čo je považované za dobré alebo zlé, jeho túžby. Kritérium nie je Božie slovo, alebo slová o alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. On sa za to, že inak škaredé škaredé nemravné skutky od Boha a posla Jeho, ktoré nemal hanbiť robiť nemravné skutky pred publikom. On robí nemravné skutky otvorene, dokonca s hrdosťou hovorí, jeho skutky-vice nie je známy ostatné. Ľudia, ako je tento z tých ľudí, ktorí sa nemôžu dostať odpustenie od Boha, bráni ho z dverí pokánie, a to aj normálne uzavretý. Vzhľadom k tomu, slová proroka alaihi sallallaahu To wa salámou.

كل أمتي معافى إلا المجاهرين وإن من المجاهرة أن يعمل الرجل بالليل عملا ثم يصبح وقد ستره الله عليه فيقول يا فلان عملت البارحة كذا وكذا وقد بات يستره ربه ويصبح يكشف ستر الله عنه

Každý z môjho Ummy bude odpustené, okrem Muhajeroon (aktéri otvorene nemorálne). A sú zahrnuté v mujaharah ods cudzoložstvo otvorene), (to) niekto robí akt vo večerných hodinách, potom nastúpil na ráno a Boh nad jeho činnosťou, a potom povedal: "Aha, tak a tak. Včera večer som melakuan to a to "Spal v noci, a Boh nad jeho akcií, potom pri vstupe do rana sa otvorila opona Božej. [Bukhara Moslim] [7].

Medzi ďalšie negatívne dopady, ktoré oslabuje srdce. To je najviac znepokojujúce dôsledky sluhov. Hriech oslabuje túžbu srdca, intenzívnejšie keingian hriešnik, kým túžba pokánia postupne oslabovala. Až nakoniec, je túžba po pokání úplne preč. Keď v prípade, iba polovica z mŕtveho srdca, potom nebude ľutovať, (najmä v prípade smrti celkom). Ako výsledok, on by často leží hľadať odpustenie alebo pokánia, zatiaľ čo jeho srdce je zakotvený s nemorálne činy, a on zostal berazam tak urobiť, akonáhle to podmienky dovolia. To je najzávažnejšie ochorenie pečene a najbližšie k ničenia [8]. A mnoho ďalších negatívnych účinkov vyplývajúcich z nemorálnych skutkov. [9]

Posledný, nech každý z nás vie, že vyzerá na prvý pohľad nemorálne činy a výroky páchateľov. Nikto rahasiapun skrytý, ale Boh dal obal. Ak je dobre, potom dobré tiež (veko). A ak zlý, škaredý tak veko. Preto Boh povedal alaihi Jeho proroka Muhammada sallallaahu To wa salámou.

ولو نشآء لأريناكهم فلعرفتهم بسيماهم ولتعرفنهم في لحن القول والله يعلم أعمالكم

A keby nám chcel, ukážeme im na vás, takže si môžete naozaj poznať ich podľa ich značiek. A budete skutočne poznať z ich metafor a slovo Alaha pozná vaše skutky [Mohameda: 30].

أم حسب الذين في قلوبهم مرض أن لن يخرج الله أضغانهم

Alebo sú ľudia, ktorí majú ochorenie v ich srdciach si myslím, že Alah nie je odhaliť ich zlobu. [Mohamed: 29].

Veliteľ verný a rozprával z Anhui Hasičské Uthman ibn 'Affan Alaha, on povedal: "Nie je to človek, ktorý sa skrýva rahasiapun, okrem Alaha nampakkan na jej farbu a jej hovorené slovo".
Väčšina z Salaf povedal: "V záujme Alláha. Je to nemravné skutky zistím svoju ženu svojho temperamentu a moje jazdy porúch ".

Waakhiru da'wanaa Rabbil alhamdulillah To alamin.

(Preložené z Al časopisu Ashalah, vydanie z 15. DHU al-Hijjah 1416 H, strany 60-64, s pridaním poznámky pod čiarou a niečo navyše z knihy To Wad Dawa "ad da)

[Skopírované z AS-Sunny časopisu VIII/1425H/2004 06/Tahun Edition. Nadácia publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]

Uprednostňuje zdravie a voľný čas


Podľa
Moslimský duchovný Al Atsari



Alah Všemohúci stvoril človeka a dal nekonečnú radosť. Ľudia nebudú môcť počítať.

Tam je písmeno v Koráne, tzv učenci ako písmeno Ni'am (list o potešenie Alaha), a to Surat An-Náhle. Začnite zmienku Boží najväčšiu radosť, to potešenie náboženstvo. Aláh zoslal zjavenie Jeho apoštolov, skrze anjelov, ktorá požaduje La ilaha illa Alaha. Že neexistuje právo byť uctievaný okrem Alaha. Povinnosť opustiť jeho uctievania okrem Alaha, a uctievať len s úprimnosťou. Pre určite on je jeden v rububiyahNya, jeden pri vytváraní nebesia a zem, bez partnera k Nemu.

Potom Boh povedal, aby pôžitok z iných ľudských bytostí, Boh stvoril dobytok, so všetkými jeho výhodami pre ľudstvo. Rovnako tak rad zvierat, ktorá môže byť použitá ako kone a dopravy. Alah zmieňuje iné rekreačné radosť v rade, a potom to skončilo tým, že hovorí:

وإن تعدوا نعمة الله لا تحصوها إن الله لغفور رحيم

A ak budete počítať Alahovho požehnanie, nie je možné zadať sumu. Veru Alah je oft-odpúšťajúci, Súcitný. [Náhle: 18].

Zdravá chutná
Naozaj, zdravie je potešením, že každý uznáva. Jeho hodnota je veľmi veľký prospech. Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal, s jeho slovami:

من أصبح منكم معافى في جسده آمنا في سربه عنده قوت يومه فكأنما حيزت له الدنيا

Kto z vás vstúpi ráno jeho telo je zdravé, bezpečné v jeho rodine, má hlavnú potravu v deň, je to, akoby sa celý svet zhromaždil pre neho. [HR Ibn Majah, nie. 4141, a ďalšie; dihasankan Sheikh Al Albani v Sahih al Jami'ush Sagheer nie. 5918]

Ibnus Samak vstúpiť na kalifa Haruna Ar Rashid poradiť, u kalifa plakala.

Samak Ibnus potom požiadal o pohár vody a povedal: "O Commander verný. Ak máte zabránené (nápoj), nápoje (keď máte smäd), s výnimkou ods platiť) na svete a všetko v ňom, či bude pre neho pohár vody? "
Khalifah odpovedal: "Áno".
Ibnus Samak tiež povedal: "Pite ho s uspokojením, Boh vám žehnaj."
Keď kalif pil, Ibnus Samak mu povedal: "Ó Commander verný. Povedz mi, keď bolo zabránené odstrániť nápoj z (self) vás, s výnimkou prípadov (platiaci) svet a všetko v ňom, nech budete robiť to? "
Khalifah odpovedal: "Áno".
Ibnus Samak povedal: "A čo budete robiť s niečím, tj všetko, čo na svete) sústa vody lepší ako on?"
To znamená, že radosť z Boha v podobe k pitnej vody na väčšie smäd ako mať všetko na svete. Potom ľahké pri odstraňovaní odpadových vôd, vrátane najväčšiu radosť! To tiež ukazuje na rozsah zdravotných láskavosti. [Mukhtasar Minhajul Qashidin v. 366, Imám Ibn Qudama, Ta'liq a takhrij Sheikh bin Ali Hasan al Halab].

Vidíme ľudskej reality sú ochotní minúť obrovské náklady na liečbu, je to jasný dôkaz, že zdravotná starostlivosť je drahá potešenie Alaha Ta'ala. Avšak, väčšina ľudí si neuvedomuje, požívanie zdraviu, mal by si spomenúť, či stratil zdravie.

Uvádza sa, že človek si sťažuje na chudobu a utrpenie odhaliť cenu "Alim. Takže "Alim povedal:" Miluješ byť slepý získať 10 tisíc dirhamov? "
On odpovedal: "Nie".
Alim ľudí "povedal znova:" Si šťastná, že je nemý tým, že 10 tisíc dirhamov? "
On odpovedal: "Nie".
Alim ľudí "povedal znova:" Ste rád, že ľudia, ktorí nemajú obe ruky a obe nohy, ako získať 20 tisíc dirhamov? "
On odpovedal: "Nie".
Alim ľudí "povedal znova:" Ste rád, že šialenec získať 10 tisíc dirhamov? "
On odpovedal: "Nie".
Alim ľudí "povedal:" Vy ste sa nehanbí, informujte svojho pána (Alah), zatiaľ čo on má pri sebe 50 tisíc dinárov na vás? "[Pozri Mukhtasar Minhajul Qashidin v. 366].

DRUHÁ PLEASURE, veľa ľudí zmiasť
Preto nech služobník vždy pamätať radosť z Boha v podobe zdravia, potom ďakujem mu, aby ho použiť k poslušnosti k Nemu. Nebyť straty, ako Hadith nižšie:

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم نعمتان مغبون فيهما كثير من الناس الصحة والفراغ

Od Ibn Abbas povedal: Prorok n povedal: "Dva z potešenie, sa väčšina ľudí sa zmiasť na oba (menovite), zdravie a voľný čas". [Bukhara nie. 5933].

Al Hafiz Ibn Hajar rahimahullah povedal: "Teší ma je dobrá situácia. Niektorí hovoria, potešenie je výhoda, ktorá sa vykonáva formou konanie dobra pre ostatné ". [Fathul Bari Sharh Sahih kladivo, Hadith žiadne vysvetlenie. 5933].

Slovo "maghbuun", čo znamená doslova podvádzali pri predaji, alebo slabá myseľ.

Al Jauhari rahimahullah povedal: "Na základe toho možno dva (čo znamená, že), byť použitý v Hadith. Pretože v skutočnosti ľudia, ktorí nepoužívajú zdravie a voľného času v tom, čo má byť, on bol oklamaný, pretože on ich predal lacno, a jeho myšlienky o tom nie je chvályhodná ". [Fathul Bari].

Ibn Baththaal rahimahullah povedal: "Význam tejto Hadith, že človek nemusí byť voľné (voľný čas), takže on sa stretol (potreby) a zdravé telo. Ten, kto tieto dve veci boli k dispozícii na neho, nechajte ho snažte sa byť podvedení, že sa nechal z vďačnosti k Bohu za požehnanie, ktoré dal k nemu. A zahŕňal vďaka Boh plnenie svojich príkazov a vyhnúť sa Ban-zákaz. Kto zanedbáva to, potom je človek, ktorý podvádzal. " [Fathul Bari].

Potom proroka sallallaahu To alaihi wa salámou v "väčšina ľudí zmiasť na oboch" To naznačuje, že ľudia, ktorí si taufiq (orientačný) za to, jeden bit.

Ibn Jauzi rahimahullah povedal: "Niekedy je človek zdravý, ale nestratili, pretože starostí s obživy. Ľudský a niekedy je to celkom (potreby), ale nie je zdravé. Takže ak obaja sa zhromažďujú, a potom bol porazený lenivosti urobiť kataatan, potom je ten, kto podvádzal. Dokonalosť, že je to, že svet je ďalšia oblasť, v tomto svete je obchod, ktorého zisk sa objaví v posmrtnom živote. Ten, kto využíva svoj voľný čas a jeho zdravie k poslušnosti voči Bohu, potom je osoba, ktorá si zaslúži závisť. A ten, kto ich používa v hriešnikov Bohu, potom je ten, kto podvádzal. Pretože čas bude nasledovať zhone, a bude nasledovať choroby, pokiaľ sa tak nestane, potom to (prostriedky) staroba (senilnej).

Vzhľadom k tomu, "dĺžka bezpečnosti (zdravotnej) a zostať (na svete) pekný mladý muž. Ale ako vidíte dlhá bezpečnosti (zdravotnej) bude robiť? Vráti mladý muž do problémov, ak chcú postaviť sa a zdvihnite (tovaru), po (predtým v mladom veku) vo vzpriamenej polohe a zdravé ". [Fathul Bari].

Ath Thayyibi rahimahullah povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou vyfotiť pre mukallaf ods rozumní ľudia a dospelí) s dealerom, ktorý má hlavné mesto. Obchodníci sa snažia o bezpečnosť svojich kapitálových ziskov. Trik v tom to je, on si vybral ľudí, ktorí by ho pozvať k obchodu, vždy cťou poctivosť a dôvtip, aby nedošlo k strate. Zdravie a voľný čas sú kapitál, mal by (mukallaf) obchod s Bohom skrze vieru, bojovať podmaniť telesné túžby a nepriateľ náboženstva, a tak sa dostal šťastie na svete a na onom svete. Je to ako Božie slovo:

ياأيها الذين ءامنوا هل أدلكم على تجارة تنجيكم من عذاب أليم

Vy, ktorí veríte! Sukakah som vám ukázať obchod, ktorý môže zachrániť vás od trestu bolestného? [Ash Shafi: 10], a nasledujúce verše.

Na základe toho, že musí držať ďalej od ketatan do telesných túžob a obchod / spolupráce s diablom, aby kapitál nie je márna s výhodami.

Slová proroka alaihi sallallaahu To wa sálala v Hadith, že "väčšina mužov podvádzal", ako je slovo Božie;

وقليل من عبادي الشكور

A niektoré z mojich zamestnancov vďační. [Saba ": 13].

"Most" v Hadith Je vyznačená rovnobežne s "málo" v poézii ". [Fathul Bari]

Al Qadim Abu Bakr ibn al-'Arabi rahimahullah povedal: "Spor o prvé z radosti Božej, tj najväčšie) na slave. Niektorí hovoria, že "vieru", niektorí hovoria, že "life", Niekto hovorí "zdravie". Prvá z nich (tj viera) viac hlavného prúdu, pretože to bola absolútna radosť (celkovo). Život a zdravie, potom sa obaja svetské radosti, a nie byť skutočným potešením, pokiaľ nie je sprevádzané vierou. A v tomto okamihu, že mnohí ľudia sú porazení, že sa stratí alebo zníži zisky. Ten, kto sleduje túžby mnoho leteckých organizovaný zlo, vždy pozýva uvoľnene, čo mu umožnilo opustiť hranice (Alaha) a nechá sa jeho poslušnosť, potom sa stratil. Rovnako tak, keď bol voľný, pretože zamestnaní ľudia možnosť mať dôvod, na rozdiel od voľné, potom prišla o rozum a bremeno (argument) vztýčený na neho ". [Fathul Bari].

Potom vhodné sluha urýchliť robiť dobré skutky sa spravodajskými záležitosti pred príchodom cesty.

Imám Al-Hakim rozprávaný z Abdulláha bin Abbasa, Prorok povedal n radil mužov:

اغتنم خمسا قبل خمس, شبابك قبل هرمك, وصحتك قبل سقمك, وغناك قبل فقرك, وفراغك قبل شغلك, وحياتك قبل موتك

Vezmite šancu na päť (štát) pred piatimi (štát). (Yaiutu) pred pikunmu svoju mladosť, svoje zdravie pred vašou bolesti, cukupmu pred fakirmu, longgarmu pred sibukmu, život pred Mati. [Spracoval al Hakima v Al Mustadrak, klasifikované ako Sahih od Shaykh Al-Albani v Sahih Na Targhib wat Targhib 3/311, nie. 3355, Vydavateľ Maktabul Ma'arif, SEČ. Ja, Th. H 1421/2000 AD].

Vyplňte stopách TIME Salaf
Al Hasan Al Basra t povedal: "O syna Adama. Dni ste práve zhromažďujú. Každý deň preč, časť z vás tiež išiel. " (Jami'ul To Ulúm Wal Hikam, 2/382)

Budeme spomenúť niektoré z histórie Salih Salafush, že ukazuje, ako ich fahamnya príležitostí a času k dispozícii.

A. Imám Abu Muhammad bin Ja'far Jarir Tabara rahimahullah, majiteľ veľmi Mashur výkladu, Tabara komentár. On je veľmi obdivuhodná. Ak tieto dokumenty boli rozdelené, on písal o jeho veku pri narodení, zistil, že on písal každý deň, 60 ks a viac! Tento prípad je tak úžasný! [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil ', str. 88, Sheikh Abdul Aziz bin Muhammad bin Abdullah Ako Sud-han].

2. Imám Nawawi rahimahullah tiež skvelá. Jeho vek bol asi 45 rokov, ale knihy jeho diela splniť moslimskej knižnice asi 20 obj. Napriek tomu každý deň učil 12 predmetov. [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil ', str. 88].

Medzi jeho diela patrí Sharh Sahih Muslim, Al Majmu To Sharh Al Muhadzdzab, Tahdzibul ASMA To Wal Lughaat, Riyadhush spravodlivý, Al Adzkar, a ďalšie.

3. Imám Az Zuhri rahimahullah, kňaz, ktorý je povedal Al Hafiz Ibn Hajar rahimahullah: "Súhlasím veľkosť a skúsenosti", kedysi chodil do babičky, dedkovia, deti, dievčatá, odlúčenie, dieťa, rodič, spýtal sa ich, hľadá (veda) z nich, a tak majú veľkú vedu. [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil ', str. 90].

4. Imám Al Anmathi rahimahullah, odborník na Hadith Bagdadu. Napísal (kopírovanie) Práca knihy Ath Thabaqat Ibnus Sad a knihy Tarikh Bagdadu, s jeho rukami. Ak zbierame już-już obe knihy, mnoho z nás ťažké alebo ťažko realizovateľné. [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil ', str. 91].

5. Imám Al Isma'il Jurjani rahimahullah. Napísal 90 stránok každú noc, s elegantnou písanie. Napísal to pomaly. Imám adh Dzahabi rahimahullah povedal: "To mu umožňuje napísať Sahih Muslim týždeň." [Ilmi Ma'alim Fi Tariq Thalabil ', str. 96]

To je najviac v jeho dobročinné skutky salafush obsadí svoj čas. Mohli by sme nasledovať ich láskavosť? Dúfam, že.

[Skopírované z As-Sunny časopisu IX/1426H/2005 03/Tahun Edition. Nadácia publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


zdroj: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar