Sabtu, 12 Mei 2012

ایک پائلٹ مر چکا ہے جنہوں نے مبینہ طور پر کو سکھوئ Superjet 100 الیگزینڈر Yablontsev کے پایا گیا. دو روسی امدادی ٹیم نے (2x 25 افراد) ریسکیو ٹیم انڈونیشیا میں شامل ہونے کے لئے. انخلاء میں اداروں کے 20 بیگ تھا


ایک پائلٹ مر چکا ہے جنہوں نے مبینہ طور پر کو سکھوئ Superjet 100 الیگزینڈر Yablontsev کے پایا گیا. دو روسی امدادی ٹیم نے (2x 25 افراد) ریسکیو ٹیم انڈونیشیا میں شامل ہونے کے لئے. انخلاء میں اداروں کے 20 بیگ تھا
ایک پائلٹ مر چکا ہے جنہوں نے مبینہ طور پر سکھوئ، 100 Superjet الیگزینڈر Yablontsev نے، آخر میں پتہ چلا ہے. یہ برقرار حالت میں پایا متاثرین کی صرف لاشیں ہے.
"کے پائلٹ کے جسم کو برقرار حالت میں پایا گیا. 10:00 ارد گرد پایا گیا ہے،" انہوں نے کہا کہ میں فیلڈ ئدنسوکٹ، ریت Pogor، Cijeruk، Bogor، مغربی جاوا، ہفتہ (05/12/2012) میں اسپیشل فورسز کے تلاش اور بچاؤ ٹیم کے ایک رکن.
نے الزام لگایا کہ پایا لاشیں پہنے لباس سے دیکھا پائلٹ تھا. "یہ پہنا لباس سے واضح ہے. اس کی لاش نہیں تباہ ہو گیا،" SAR ٹیم کے نام کرنے کے لئے کہا جائے.
چارلی کی ٹیم کے رکن، سارجنٹ عبد حارث، الزامات نے کہا کہ کیونکہ وہاں ایک پیراشوٹ پائلٹ جو بھی ایک درخت میں پھنس جاتا ہے ہے. "کان، یہ اگر پائلٹ پیراشوٹ تیار کرنا ہوگا، انہوں نے کہا کہ حادثے سائٹ کے ارد گرد، Nangka Curug.
دوسری دلیل ہے کہ چہرہ اب بھی شناخت کے قابل، سفید جلد ہے، اس کے بال انڈونیشیا کی ایک مختلف رنگ ہے. "یہ کاکیشیائی ہے،" وہ کہتے ہیں، انہوں نے مزید کہا، نیچے نہیں برقرار کمر کی شرط کے ساتھ ساتھ سر کے پیچھے کے طور پر.
افسران بھی اپنی جیب میں پرس کی شناخت کی تلاش.
بہت سے جسم بیگ نکالا اور جکارتہ کے لئے لایا گیا تھا، صرف پائلٹ کے جسم کے باہر منظر پر سے ایک شکل ہے اب بھی برقرار ہیں. جسم کے تھیلے کی وکر جنرل جسم کی شکل میں بھی دیکھا گیا تھا.
موجودہ وقت میں، 14،000 گھنٹے سے زیادہ پرواز کے ساتھ ایک سینئر پائلٹ کی لاش گیا تھا ہیلی کاپٹر ریسکیو کی ٹیم کی طرف سے کے حلیم Perdanakusuma ہوائی اڈے، جکارتہ کے لئے نقل و حمل. اور سکھوئ Superjet کے ساتھ 1300 پرواز گھنٹے کی کل 100 Yablontsev حاصل کی.
سکھوئ 100 Superjet بدھ (09/05/2012) پر ایک مظاہرے پرواز 14:33 پر رابطہ ٹوٹ گیا ہے. یہ طیارے 6،000 پاؤں کی اونچائی پر یرو کے کے ٹریفک مرکز Soekarno Hatta کے ہوائی اڈے، جکارتہ کے لئے درخواست کی تھی نیچے. جمعرات کو (5/10/2012)، ملبے پایا نے پہاڑ Salak، Bogor پر ایک پہاڑ پر بکھرے ہوئے کیا گیا تھا.
G ساتویں ٹیم یا تلاش اور انخلاء مشن کے سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کی ٹیم کو تقریبا 8:00 بجے روانہ کیا گیا، کمان پوسٹ Cipelang، Cijeruk ضلع، Bogor ریجنسی سے اتوار (5/13/2012).
ٹیم 64 اہلکاروں فوجی / پولیس اور جو SAR رضاکاروں، طالب علموں، اسکاؤٹس، اور صحافی پر مشتمل 28 شہریوں پر مشتمل ہوتا ہے. دو Kompas روزانہ کے صحافی یمبروس Kumoro سری Harto اور Heru، بھی اس میں شامل کر لیا ہے.
"پچھلے ٹیم کی طرح ٹیم کو تلاش اور مواد طیارے کے حادثے کے متاثرین کے طور پر جمع کرنے کے لئے فرض سونپا گیا تھا،" آپریشنز دفعہ لیفٹیننٹ کرنل کی ڈان Nugraha ٹیم کے سربراہ نے کہا.
ڈان کے مطابق، پہاڑ کی سب سے اوپر دیئے گئے ملبے اور متاثرین کی لاشیں زیادہ تر نقل و حمل کی ہے. لہذا، ڈان جاری رہا، ٹیم وادی کے نچلے حصے میں مزید آپریشن ہوگا اور اس طرح جیسے چٹان پر چڑھنے کی مہارت کے طور پر خصوصی ہنر مند اہلکاروں، اور دھاندلی کرنے کی ضرورت ہے.
رضاکاروں اور فوج / پولیس نے تقریبا 2،000 افراد کو رجسٹر کیا ہے عبوری میں، تعداد میں شامل کرنے کی ضرورت نہیں ہے ٹیم کے ارکان جو نیچے چلا گیا ہے، دو سے تین دن کے لئے توڑ کا استقبال کرتے ہیں. اگر ضرورت ہے، دوبارہ روانہ کیا جا سکتا ہے. "ڈان نے کہا.
تلاش اور ریسکیو کی ٹیم روس، جو Cijeruk ضلع، مغربی جاوا، ہفتہ (12/05/2012) رات میں ہیلپیڈ کے قریب پہنچے، یہ صرف ہوائی جہاز سکھوئ 100 مواد Superjet. جو ماؤنٹ Salak پر آتا ہے کو نکالنے پر مرکوز کیا گیا تھا.
تاہم، اتوار کی صبح تک، وہ اب بھی منتقل Salak پہاڑ پر نہیں کیا ہے. 25 اہلکاروں کی کل جو ہیلپیڈ کی طرف تین خیموں میں تھے کرنل Sorokin، ہنگامی حالات کی وزارت کے ٹیم لیڈر کی قیادت میں کیا گیا تھا.
تاہم، وہ اب بھی اقدامات وہ لے جائے گا پر تبصرہ کرنے کے لئے تیار نہیں ہیں. "یہ کرنا چاہتے ہیں (انٹرویو) نہیں ہے کیونکہ وہ مصروف تیار ہیں.
اتوار کو ہیلپیڈ پر روسی ریسکیو ٹیم کے مترجم میں تین Marga Sahrudin، نے کہا کہ تاہم، کل، اس کے کام کا پیش سکھوئ فلیکس اور سیاہ خانوں کو خالی کرنے کے لئے، ".


 
جیسا کہ دو جسم کے بیگ کے طور پر کئی پولیس ہسپتال کے ڈاکٹر پر پھر سے آ چکا ہے Sukanto Kramatjati وسطی جکارتہ، اتوار (5/13/2012) صبح کے ارد گرد 7:50 بجے.
بڑھتی ہوئی دو جسم کے بیگ کے ساتھ، تو کل بیگ میں پولیس ہسپتال کے ڈاکٹر 18 بیگ کے Sukanto Kramatjati کل.
لیکن جسم بیگ کا کوئی مطلب نہیں ہے مسافروں اور جہاز کے عملہ کے سکھوئ. 100 Superjet (SSJ 100) جو ایک ریسکیو ٹیم gabungan.Satu جسم بیگ ایک جسم سے زیادہ پر مشتمل کر سکتے ہیں کی طرف سے نکالا گیا تھا، کی تعداد کی طرف اشارہ کرتا ہے کیونکہ مقتول کے جسم کی حالت اب برقرار نہیں ہے.
کھلی (مسافر فہرست) SSJ 100 طیاروں کے مطابق، وہاں مسافروں کی آٹھ غیر ملکی شہریوں کو جنہوں نے پرواز کے عملے کے طور پر کام سمیت 45 نام ہیں.
دریں اثنا، اتوار کی صبح سول نقل و حمل کے طیارے سکھوئ حادثے کے متاثرین کے انخلاء کا سلسلہ دوبارہ شروع. SAR مل کر 2086 لوگوں کی کل ٹیموں پہاڑ Salak، Bogor، اہم حادثے سائٹ کے علاقے میں موسمی حالات پر بہت انحصار کرتے ہیں.
ملٹری (کمانڈر) کے کمانڈر 061/Suryakancana، کرنل Inf AM Putranto، ہفتہ کی رات (12.05.2012)، جیسا کہ بہت سے 562 کے طور پر مشترکہ اہلکاروں ریسکیو ٹیموں پہاڑ Salak کی پوزیشن میں ایک تین سطح سمندر سے 2،000 کے لئے 2066 میٹر کی اونچائی پر پھیل پوائنٹ کے ساتھ اب بھی ہیں کے مطابق.
کمانڈر نے کہا ہے کہ کوئی اضافی اہلکاروں کو اتوار کو انخلاء کو بھیجے جاتے ہیں.

 
سربراہ مارشل TNI Basarnas Daryatmo نے انکشاف کیا، یہ جکارتہ کرنے کے لئے نے طیارے سکھوئ 100 Superjet کی جگہ کے خاتمے کے نقطہ نظر سے لاشوں کی 17 تھیلے لانے میں کامیاب. 17 بیگ کے، جس کے ایک آئٹم کہ شکار پایا گیا تھا پر مشتمل ہے.
"آج ہم ہوا اور زمین خالی کرانے کا ایک مجموعہ ہے، ہم میں سے تمام جسم کے طور پر زیادہ سے زیادہ 17 کے طور پر بیگ کے انخلاء کے انخلاء لے، کیا گیا تھا جکارتہ کے لئے لے لیا،" انہوں نے آمد کے ٹرمینل پر ایک خبر کانفرنس، حلیم Perdanakusuma، ہفتہ (05/12/2012) میں نے کہا.
Daryatmo نے وضاحت کی ہے، فیلڈ کی ٹیم ایک بہت ہی مشکل میدان کا سامنا کرنا پڑا ہے. پہاڑ کی اولین نقطہ ہیلی کاپٹر کی لینڈنگ کے لئے ایک جگہ ہو کہ لاشوں کو بیگ میں ڈالا ہے جبکہ ہیلی کاپٹر کے 250 میٹر نیچے ہے.
مسجد تک ہیلی کاپٹر کے درمیان میدان میں امدادی کارکنوں کی ایک سے معلومات کی بنیاد پر 500 میٹر ہے. "ہمارے نیچے سے پہاڑ، پانچ کی درمیانی علاقے کے انخلاء کے متاثرین تو یہ کتنا مشکل متاثرین جو یہاں ہیں ہیلپیڈ کرنے کے لئے لے جایا جائے جمع کرنے کے لئے ہے،" Daryatmo نے کہا.
Daryatmo، سکیم کا شکار پچھلے سکیم کے بعد جسم کا اب بھی مزید ہٹانے کے مطابق ٹیم نے حادثے نقطہ، جو پہاڑ کے درمیان میں ہے کہ مقتول کی لاش کو میش بیگ یا نیٹ ورک کو بلایا بچاؤ کی قسم کے ساتھ داخل سے 500 میٹر کے رداس میں پھیلا ہوا ہے."سے شکار کے درمیان ہیلپیڈ کرنے کے لئے لایا گیا تھا Cijeruk سب سے پہلے لیا گیا تھا، ایک نئے جکارتہ کو تبدیل کرنے کے لئے ہیلی کاپٹر،" انہوں نے جاری رکھا.

 
061/Suryakancana فوجی کمانڈر میں کرنل AM Putranto، کا کہنا ہے کہ پانچویں دن پر قدم رکھ کے طور پر 562 اہلکاروں کے طور پر بہت تلاش اور میں ماؤنٹ Salak، Bogor، مغربی جاوا پر سکھوئ سپر جیٹ 100 کے حادثے کے متاثرین کے انخلاء کو منظم کرنے کے لئے جاری رہے.

"بس چند منٹ پہلے ہم نے دو مزید جسم بیگ گرا دیا ہم نے اب بھی مندرجہ بالا صورتحال کے لئے انتظار کر رہے ہیں، لیکن ہوا بہت مضبوط ہے کہ ہیلی کاپٹر کی حفاظت کے عنصر کی وجہ سے روانہ نہیں کیا جا سکتا ہے. ہے.- AM Putranto
"صرف چند منٹ پہلے ہم نے دو مزید جسم بیگ گرا دیا ہم نے اب بھی مندرجہ بالا صورتحال کے لئے انتظار کر رہے رہے ہیں،. لیکن ہوا بہت مضبوط ہے کہ ہیلی کاپٹر کی حفاظت کے عنصر کی وجہ سے نہیں کیا جا سکتا ہے روانہ کیا ہے ہیلپیڈ Putranto Pogor ریت نے کہا کہ، اتوار کی صبح (13 5 /) میں 8:40 کے ارد گرد.
Putranto نے کہا کہ، کل 562 اہلکاروں کی ایک فوج، پولیس، Basarnas، اور رضاکاروں پر مشتمل ہے. انڈونیشیا کے فیڈریشن کی چڑھنے کی وجہ سے وہاں حصوں ہے کہ اب بھی نہیں ہیں قابل رسائی ہیں.
، "Putranto نے کہا کہ" یہ آج صبح دو بیگ، اور گزشتہ رات بھی براہ راست ہمیں 11:00 بجے سے 10:00 بجے کے انخلاء. ہسپتال سے دو گھنٹے کے بارے میں بتا رہے تھے ایک ترجیح ہے.
پہاڑ Salak، مغربی جاوا کے ڑلانوں پر حادثے سائٹ سکھوئ Superjet 100 طیارے میں پہاڑ کی Steepness، انخلاء کے عمل پیچیدہ ہے. تلاش کی ٹیم ایک حادثے نقطہ تک پہنچنے کے لئے رسی پر جھول کرنے کے لئے.
"ایک رسی گوفن پر پھانسی کی وجہ سے لمبائی بیس پر ہے. کرنے کے لئے سونے کی ٹیم کے ارکان خوش قسمتی سے وہ سفری بیگ لے کہ سٹور کے کھانے اور مشروبات کے ساتھ ساتھ ایک برساتی. وہ وہاں کھایا، اور وہاں سویا،" علاقائی فوجی کمانڈر III / Siliwangi میجر جنرل رکن نے کہا کہ Widjaja، ہفتہ مین پوسٹ Cipelang کی، Bogor، مغربی جاوا میں (05/12/2012).
رکن کے مطابق، پوزیشن پھانسی کنارے سے 150 میٹر کی دوری میں تھا. abyss کی گہرائی 500 میٹر سے زیادہ کا ذکر کیا جاتا ہے. پہاڑ کی Steepness تقریبا کھڑا تھا، یا تقریبا 85 ڈگری. لہذا، سب سے زیادہ امکان ہوائی جہاز کے ساتھ تصادم کے نقطہ تک پہنچنے کا راستہ ایک رسی کا استعمال کرتے ہوئے کنارے سے نیچے چڑھنے گیا تھا.
سونی نے کہا کہ، اضافی کی رسی slings ہفتے کی صبح پر منظر کے ارد گرد ہے.300 پیروں کے بارے میں عام کی رسی فوری طور پر ایک موجودہ بھوگرست رسی جو کہ ایک وادی کے نچلے حصے تک پہنچنے کے لئے امید کی جاتی ہے سے منسلک کیا گیا تھا.
متاثرین کے لئے، اگر ایسا ہے تو پھر بھی تلاش اور بلیک باکس جو abyss میں آزادانہ طور پر زیادہ کر سکتے ہیں کرنے کے لئے گر کا امکان ہے. "انخلاء کے عمل کو آسانی سے کر رہا ہے اور جلد فرمائے مکمل، خاص طور پر اگر اس صبح کی طرح موسم،" رکن نے کہا کہ.
انخلا کی ٹیم سکھوئ میں ماؤنٹ Salak، ہفتہ تک مغربی جاوا، (12/05/2012) پر Superjet 100 طیارے کے حادثے وادی کی منزل تک پہنچنے نہیں کر سکتے ہیں. لہذا ٹیم کی تصدیق نہیں کہ حادثے میں زندہ بچ جانے والے ہیں کر سکتے ہیں.
"کل پہاڑ سے صرف ایک کے بارے میں 200 میٹر کی اونچائی 250 میٹر سے مل گیا. وادی کے صرف نصف کی وجہ سے گوفن کافی نہیں تھا، ریجنل ملٹری کمانڈر میجر جنرل III Siliwangi رکن کی کمان کی پوسٹ Cipelang، Cijeruk ضلع، Bogor ہفتہ کے روز، میں Widjaja نے کہا.
ان کے مطابق، پوزیشن ہے کہ ٹیم پورے ریاست کو خالی کرنے کے لئے تھا میں جسم کے 16 تھیلے میں 12 بیگ کی تفصیلات اور جمعہ کو ہفتے کی صبح پر چار بیگ کے ساتھ تھا، ہے.
ہفتے کی صبح، رکن نے کہا کہ ٹیم کو ایک اضافی گوفن کا استقبال کیا. ایک اضافی 300 گز تقریبا دور کرنے کے لئے وادی منزل تک پہنچنے کی توقع ہے. "ابھی تک کوئی رپورٹ زندہ بچ جانے والوں کو رہا کر دیا ہے تاہم، ہم نے وادی منزل تک نہیں پہنچے ہیں.،" انہوں نے کہا کہ.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar