Selasa, 08 Mei 2012

Pochopení Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah


Pochopení Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah

Podle Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas

A. Pojem Aqeedah "Aqeedah (العقيدة) podle jazyka, arabštiny (etymologie) pochází ze slova al-aqdu odst. العقد), což znamená, že dluhopisy, u-tautsiiqu (التوثيق), ​​což znamená silnou víru či přesvědčení, al-ihkaamu (الإحكام), což znamená potvrzení (nastavení ) a ar-rabthu biquw-wah (الربط بقوة), což znamená, že závazná. [1]
Mezitím, v souladu s podmínkami (terminologie): "aqeedah je pevná víra a jistě, že není pochyb o tom, pro ty, kteří věří v to.
Tak, "islámská Aqeedah je pevná víra a jsme si jisti Alláhu Subhanahu wa Ta'ala se všemi plnění závazků, bertauhid [2], a poslouchají ho, a věří v jeho anděly, Jeho posly, Book- Jeho kniha, konec dne, dobré a špatné osud a víra ve všem, co nemá nic autentické o principech náboženství (Ushuluddin), záleží na neviditelného, ​​víra v to, co idžmá "(konsensus) o Salafush Salih, stejně jako všechny novinky qath'i (určitě), a to jak vědecky a amaliyah nastaveny podle Al-Korán, a autentické Sunny idžmá To Salafush Salih. [3]
B. Studie objektu věd je Aqeedah [4] "Aqeedah při pohledu z hlediska vědy, v souladu s koncepcí Ahlus Sunny Wal Jama'ah, pokrývající témata: Jednota, víra Islám, otázky ghaibiyyaat (věci neviditelné), proroctví, osud, novinky (o věci, minulost a budoucnost), právní základ qath'i (rozhodně), všechny základy náboženství a víry, včetně námitek na "Wal Bida 'The Ahl-ul-ahwa (stoupenci vášně a inovací odborník) , všech škol a sekt menyempal opět zavádějící a postojů k nim.
To oborů aqeedah to má jiný název, odpovídající, a jména jsou různé mezi Ahlus Sunny s firqah-firqah odst. frakce) jiní.
• Pojmenování na trase z Aqeedah Ahlus Sunny podle: Mezi jmény společným názvem 'Aqeedah o Ahlus Sunny podle učenců jsou:
A. Al-Iman "Aqeedah se také nazývá al-Iman, jak je uvedeno v Al-Qur'an a hadith Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, jako" aqeedah diskutovat o šest pilířů víry a záležitosti s tím související. Vzhledem k tomu zmínku o al-Iman ve slavné hadith známé jako hadíth o Jibreel Alaihissallam. A učenci Ahlus Sunny je často nazýván pojem Aqeedah al-Iman ve svých knihách. [5]
2. "Aqeedah (I'tiqaad a" Aqaa-id) Mezi učenci Ahlus Sunny je často nazývána vědou "aqeedah jako" Aqeedah Salaf:. "Aqeedah Ahl al-I'tiqaad Atsar a ve svých knihách [6]
3. Tawheed "Aqeedah tawheed jako jmenován do diskuse se točí kolem Tauhid nebo pengesaan k Bohu v Rububiyyah a Uluhiyyah a Asma To wa Shifat. Takže tawheed je studium Aqeedah věda 'o nejušlechtilejší a hlavní cíl. To je důvod, proč je věda nazývána vědou monoteismu obecně v souladu s Salaf. [7]
4. As-Sunna Sunna znamená cestu. "As-Sunna Aqeedah Salaf nazvaný protože jeho stoupenci se po silnici přijaté proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a společníků Alláh anhum ve ostatně o" aqeedah. A tento termín je známý termín (populární) v prvních třech generacích. [8]
5. Ushuluddin a Ushuluddiyanah Usúl rozumí pilíře víry, pilířů islámu a problémy, které qath'i a věci, které se staly konsensus učenců. [9]
6. Al-Akbar Fiqhul To je další jméno Ushuluddin a opak al-Fiqhul Ashghar, sbírka zákonů ijtihadi. [10]
7. Ash-šaría Jde o to, že všechno, co byla zjištěna všemohoucího Boha a posla Jeho ulic záchytných bodů, a to zejména ty základní a Ushuluddin (problematika "aqeedah). [11]
To jsou některé Další názvy věd Aqeedah z nejznámějších a někdy kromě skupiny zvané Ahlus Sunny To aqeedah je s názvy používané Ahlus Sunny, jako většina toku Asyaa'irah odst. Asha'ira), zejména mezi učenci hadith je.
• pojmenování "aqeedah podle firqah odst. sekta) jsou: Tam jsou některé další pojmy používané firqah odst. sekta) kromě Ahlus Sunny jako název aqeedah věda ', a z nichž nejznámější jsou:
A. Kalam Věda Pojmenování je známá po celém teologické potoka mutakallimin odst. pengagung věda Kalam), jako je proudění Mu'tazilah a Asyaa'irah [12] a skupina, která jde ruku v ruce s nimi. Tento název by neměl být používán, protože samotná věda Kalam merupa se nové věci už, a navázali diada taqawwul princip (říkal něco) Boží jméno není založena na vědě.
A zákaz bolehnya neměl být přijat, protože jsou v rozporu s Salaf metodiky stanovení aqeedah otázek, ".
2. Filozofie Tento termín je používán filozofy a těch, kteří souladu s nimi. To je název, který by neměl být používán v 'aqeedah, protože základní filozofie, která je fantazie, racionalita, fiktivní a pověry názory na věci neviditelné.
3. Tashawwuf Tento termín je používán většinou z Shufi, filozofa orientalista a těch, kteří souladu s nimi. To je název, který by neměl být používán v 'aqeedah, protože to je nová pojmenování-invent diada znovu.Obsahuje Shufi delirium, pohledávky a doznání jejich pověrčivosti používají jako referenční v 'Aqeedah.
Pojmenování Tashawwuf a Shufi není známo na začátku islámu.Pojmenování této známé (tam) po tom, nebo se dostat do islámu od náboženských učení a víry než islámu.
Dr. Shabir Tha'imah komentoval to v jeho knize, wa ash-Shuufiyyah Mu'taqadan Maslakan: "Je jasné, že Tashawwuf ovlivnil život křesťanských kněží, oni rádi nosí oblečení z vlny a bydlí v klášterech, a to hodně. Islám se rozhodli tento zvyk, když on byl propuštěn, aby každá země monoteismu. Islám dává dobrý vliv na život a zlepšit jeho špatný způsob uctívání lidí před islámem. "[13]
Šejch Dr. Ihsan Divine Záhir (. D. H 1407) rahimahullah řekl Wal Mashaadir jeho kniha-at-Tashawwuful Mansya ': "Podíváme-li se pečlivě o učení na prvním a posledním Shufi (později), stejně jako stanoviska jsou uvedeny a které uzná jejich v knihách Shufi staré i nové, pak budeme jasně vidět, že velký rozdíl mezi Shufi s učením Al-Qur'an a sunny. Tak i my jsme nikdy neviděli žádná semena Shufi ve způsobu života alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a společníků Alláh on anhum, kteří jsou (jako nejlepší) volba Alláh od svých zaměstnanců (po Proroci a apoštolové). Místo toho můžeme vidět, že učení Tashawwuf převzat z křesťanských kněží, Brahmin, hinduistické, židovské, buddhistické a všichni zuhudan, popel-Syu'ubi pojetí v zoroastrismu v Íránu, který je začátek období Shufi, Ghanusiyah, Řecko, a myslel Neo -platonismus, který se provádí lidí Shufi později. "[14]
Shaykh 'Abd al-místopředseda rahimahullah říká ve své knize Mashra'ut Tashawwuf: "Určitě je to podvod Tashawwuf (zrada) nejvíce zavrženíhodné a opovrženíhodný. Shaytan učinil služebník Boží oklamat ho a vést válku proti Bohu všemohoucímu a posla Jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem. Opravdu Tashawwuf je (jako) kryt Zoroastrian, že projde jako expertní služby, a to i pod záminkou všech těchto nepřátel islámu. Když zkoumal více do hloubky, bude zjištěno, že ve výuce nauky obsažené Shufi Brahmanism, buddhismus, Zoroasterisme a Platoisme, judaismu, křesťanství a pohanství. "[15]
4. Ilaahiyyat (Teologie) Illahiyat je studium "aqeedah s metodikou filozofie. To je jméno používané mutakallimin a na filozofy, orientalistů a jejich následovníci. To je také pojmenování špatné, že tento název by se neměly používat, protože mají na mysli, je filozofie filozofů a vysvětlení o AllahSubhanahu mutakallimin wa Ta'alal podle jejich vnímání.
5. Za sílu přírodních metafyzice Termín je používán filozofy a spisovatelé západní stejně jako ty, které jsou v souladu s nimi. Tento název by neměl být používán, protože jen na základě pouhého lidského myšlení, a na rozdíl od Al-Koránu a sunny.
Mnoho lidí, kteří volají, v co věří a zásady nebo nápady, které drží jako víra, i když je false (nepravda) nebo nemají žádný základ (argumenty) "aqli a naqli týden Skutečně "aqeedah které mají správné pochopení Hasičské Aqeedah o Ahlus Sunny Wal Jama'ah Al-odvozené z Koránu a hadith Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je závazné idžmá To Salafush Salih.
C. Definice Salaf (السلف) Podle jazyka (etymologie), Salaf (السلف) znamená, že předchozí (předky), starší a proudu [16]. Salaf znamená předchůdce. Pokud se říká (سلف الرجل) salaf někdo, znamenat oba rodiče, kteří se před ním. [17]
Podle podmínek (terminologie), slovo Salaf znamená první generace a nejlepší z Ummy (islámské), který se skládá z Sahaba a Tabi'in a Tabi'ut Tabi'in a kněží vykonávající podle pokynů na tři-období (generace / budoucnost) první ctí Alláhem Subhanahu wa Ta'ala, protože podle slov proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem:
خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.
"Nejlepší muž byl ve své době (tj. doba společníků), pak další (Tabi'in), pak další (Tabi'ut Tabi'in)". [18]
Podle al-Qalsyani: "Salafush Sálih je první generace této ummy jsou velmi hluboké pochopení pro přírodní vědy, který řídí pokyny alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a udržet Sunny. Bůh vyvolil, aby doprovázel svého proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a dodržovat své náboženství ... "[19]
Shaikh Mahmúd Ahmad Khafaji uvedl ve své knize al-'Aqiidatul Islamiyyah Salafiyyah bainas wal Mu'tazilah: "Stanovení termínu Salaf nestačil pouze omezenou dobu, by mělo být i v souladu s Al-Korán, a Sunny podle chápání Salafush Salih (o 'aqeedah a manhaj, morálka a mystiky-zavřený.). Každá osoba, jejíž stanovisko v souladu s Al-Korán, a sunny rquote aqeedah, podle chápání práva a suluknya Salaf a Salafi když nazval místo, hodně a jiná doba.Místo toho, kdo porušuje názor al-Qur'an a sunny, pak není Salafi ačkoli on žil dlouhý čas přítel, Ta-bi'in a Tabi'ut Tabi'in. [20]
Penisbatan slovo Salaf nebo-Salafiyyuun nejsou zahrnuty případy z kacířství, ale to je penisbatan penisbatan syar'i, protože se připisují na první generaci této ummy, že Sahaba a Tabi'ut Tabi'in Tabi'in.
Ahlus Sunna wal Jama'ah řekl také jako-Salafiyyuun protože oni následují manhaj Salafush Salih od přátel a Tabi'ut Tabi'in. Pak každý, kdo šli v jejich stopách a chůze na jejich manhaj-in-všech dob, se jim říká Salafi, jak přidělený Salaf. Salaf není skupiny nebo třídy, jak chápe většina lidí, ale to je manhaj (žijí v systému ber'aqidah, bohoslužbou, rozhodovat, a další jistá postava), která je povinná pro každého muslima. Tak, pochopení Salaf připsal lidí, kteří udržují bezpečnost "aqeedah a manhaj implementován podle toho, co proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a společníci Alláh anhum před nepokoji a svár. [21]
Rahimahullah Šejk al-Islam Ibn Taymiyah (. D. 728 H) [22] řekl: "Není ostuda pro člověka, který se objevil manhaj připisují se na Salaf a Salaf, i tak musí akceptovat, protože manhaj Salaf není nic jiného než pravdu." [23 ]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]
Definice Ahlus Sunny Wal Jama'ah. Historie vzniku Ahlus Sunny Wal termín Jama'ah

Podle Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas

D. Ahlus Sunna wal Jama'ah definice Ahlus Sunna wal Jama'ah jsou: Ti, kteří se, co vůbec pořízena alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a společníků Alláha anhum. Volal Ahlus Sunna, vzhledem k silné (oni) držet a berittiba "(následovat) Sunna proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a společníci Alláha anhum.
As-Sunna podle jazyka (etymologie), je cesta / cesta, ať už dobrý nebo špatný způsob. [1]
Zatím, podle akademičtí pracovníci vysokých škol aqeedah (terminologie), Sunna je průvodce, který byl proveden proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a jeho společníci, a to jak o vědě, i'tiqad odst. přesvědčení), slovo a skutek. A to je Sunna je třeba se řídit, budou ti, kteří za ním být chválen a odsoudil ty, kteří by menyalahinya. [2]
Pochopení Sunny Ibn al-Rajab Hanbali rahimahullah (D. 795 H): "As-Sunna je přijato silnice, včetně v něm lpí na to, co je realizován proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a kalifa, který vede a rovné provedení i. To tiqad odst. přesvědčení), slova a skutky. To je perfektní Sunna. Proto se předchozí generace Salaf As-Sunna nevyžadují nic jiného než na pokrytí všech tří aspektů. To je vyprávěn z imáma Hasana al-Basri (D.. 110 H), imám al-Auza'i (D.. 157 H) a imáma Fudhail bin 'Iyadh (D.. 187 H). "[3]
Volal al-Jama'ah, protože jsou spojeni v pravdě, drcená do-strany v náboženských otázkách, shromáždili pod vedením imáma odst. kteří dodržují) al-haqq (pravda), a to dostat se z jejich sboru asledovat, co byla dohoda Salaful umma. [4]
Jama'ah podle aqeedah učenců států (terminologie) je první generace této ummy, která je mezi společníky, Tabi'ut Tabi'in stejně jako ti, kteří sledují v dobro až do Soudného dne, jak je shromáždili v pravdě. [5]
Imám Abu Samma rahimahullah Shafi'i (. D. 665 H) řekl: "aby s ním na shromáždění, záměrem je držet se pravdy a po ní. Přestože carry bit a Sunna, která menyalahinya moc. Protože pravda je to, co je realizován v prvním shromáždění, které se konalo proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a jeho společníci aniž by se k lidem, kteří se odchylují (do baatil) po nich. "
Jak bylo uvedeno Ibn Mas'ud Alláh anhu: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"Al-Jama'ah je po pravdě, i když jste sám." [7]
Takže Ahlus Sunna wal Jama'ah je ten, kdo má povahu a charakter následovat Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a pryč z nových věcech a inovací v náboženství.
Protože oni jsou ti, kteří už ittiba (následovat) na sunny Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a postupujte Atsar (water Salaful umma), pak oni jsou také nazýváni Ahlul hadíth a Ahlul Atsar a Ahlul Ittiba ". Kromě toho také řekl, aby byl ath-Ta-ifatul Manshuurah (skupiny, kteří mají Boží pomoc), al-Firqatun Naajiyah (Saved sekta), ghurabaa "(cizinci).
Z ath-Ta-ifatul Manshuurah, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"Tam byla vždy stranou mé ummy vždy zachovávat Boží přikázání, neublíží ti, kteří se jim pomoci a jejich lidé přijdou menyelisihi přikázání Boží a zůstat na vrcholu tohoto druhu." [8]
O al-ghurabaa "proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
بدأ الإسلام غريبا, وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
"Islám byl zpočátku cizí, a cizinci se jednoho dne vrátí jako na začátku, pak se naštěstí pro al-ghurabaa (o cizince)." [9]
Zatímco význam al-ghurabaa "je vyprávěn jako" Abdulláha bin 'Amr ibn al-`Alláh anhuma, když jeden den proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vysvětlil význam al-ghurabaa", on sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"Lidé, kteří uctívá ve středu mnoho chudých lidí, lidí, kteří neposlouchají jim více, než poslouchat." [10]
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem také řekl o smyslu al-ghurabaa 's:
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"To znamená, že lidé se stále zlepšuje (umma) ve středu zničení lidstva." [11]
V historii ostatních uvedených:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.
"To, že lidé, kteří opravují Sunnahku odst. Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem) po zničení člověka". [12]
Ahlus Sunna, ath-Tha-IFAH al-Mansurah a al-Firqatun Najiyah to je také nazvané Ahlul hadíth. Zmínka o Ahlus Sunny, al-ath-Thaifah Mansurah a al-Firqatun Najiyah Ahlul hadíth něco slavný a známý, protože generace Salaf, protože zmínka o něm je náročnost textů a v souladu s podmínkami a realitou. To je vyprávěn s Sanad Sahih z imámů jako např.: "Abdullah Ibn al-Mubarak slovy:" Ali Ibn Madini, Ahmad bin Hanbal, al-Bukhari, Ahmad ibn Sinan [13] a další, رحمهم الله.
Imám Shafi'i [14] (. D. 204 H) rahimahullah řekl: "Když vidím odborníka hadith, jako bych viděl jeden z společníků proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem, doufám, že Bůh dává tu nejlepší odměnu k nim. Mají mít body pro naše náboženství a musíme poděkovat za jejich úsilí. "[15]
Imám Ibn Hazm azh-Zhahiri (. D. 456 H) popisuje Ahlus Sunny rahimahullah: "Ahlus Sunna jsme zmínili, že Ahl-ul-haqq, zatímco v Navíc je Ahlul Bid'ah. Pro určitě je Ahlus Sunna ze společníků anhum Alláha a každý, kdo za nimi z Tabi'in manhaj vybrána, a pak hadith popel-haabul a kdo za nimi z každé generace právníků, až v naší době i laiky , kteří se jimi řídit jak na východě i na západě. "[16]
E. Historie vzniku Ahlus Sunny Wal termín Jama'ah Pojmenování termín Ahlus Sunny byl tam od první generace islámu v minulosti, velebili Boha, a to generace společníci, Tabi'in a Tabiut Tabi'in.
"Abdulláha bin Abbase Alláh anhuma [17] řekl při výkladu slovo Alláh wa Subhanahu Ta'ala:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"V den, kdy je bílá tvář rozjasnila, a tam je také černá maska ​​ponuré. Co se týká těch, kteří čelí chmurné černá (nutno říci): "Proč si nevěří poté, co váš věřit? Ochutnat Alláh způsobila nedůvěru "" [Aliho Imran: 106].
"Bílí lidé, kteří jim čelit, jsou Ahlus Sunna wal Jama'ah, jeho tvář černé jako pro osobu, jsou Ahlul Bid'ah a zavádějící". [18]
Pak se termín Ahlus Sunna následuje většina učenců رحمهم الله Salaf, mezi nimi:
1.Ayyub as-Sikhtiyani rahimahullah (. D. 131 H), řekl: "Když jsem zprávu o smrti jednoho z Ahlus Sunny, jako by ztratil jednoho ze svých končetin."
2. Sufjan ath-Tsaury rahimahullah (. D. 161 H) řekl: "Já si wasiatkan držet se Ahlus Sunny dobře, protože jsou al-ghurabaa". Bylo by alespoň Ahlus Sunna wal Jama'ah ". [19]
3. Fudhail bin 'Iyadh rahimahullah [20] (. D. 187 H) řekl: "... Řekni Ahlus Sunny: Víra je víra, slova a činy."
4. Abu To Ubaid al-Kásim ibn Salamem rahimahullah (. Th život 157-224 H) říká ve své knize Muqaddimah, al-Iimaan [21]: "... a ve skutečnosti, pokud se mě ptáte o víře, zpochybňuje lidi o dokonalost víry, růst a snížení víry a říkáte, jako by jste chtěli vědět o víře vůbec v cestě Ahlus Sunny ... "
5. Imám Ahmad bin Hanbal rahimahullah [22] (. Th život 164-241 H), říká ve své knize Muqaddimah, As-Sunna: "To je školy Ahl-ul-'ilmi, popelu haabul atsar a Ahlus sunny, oni jsou známí jako stoupenci Sunny sallallaahu To alaihi wa Salamem a jeho společníci, od doby společníků Alláh anhum až v současné době ... "
6. Imám Ibn Jarir Tabari rahimahullah (. D. 310 H) řekl: "... Pokud jde o právo na slova o víře, že věrný uvidí Boha o Soudném dni, pak je naše náboženství s náboženstvím, a víme, že Ahlus Sunna wal Jama'ah tvrdí, že obyvatelé nebe budou vidět Boha v souladu s autentickým příběhem alaihi proroka Shaallallahu To wa Salamem. "[23]
7. Imám Abú Ahmad ibn Muhammad Ja'far ATH-Thahawi rahimahullah (TH život. 239-321 H). Říká, že v 'slavné aqidahnya knihy Muqaddimah (al-' Aqiidatuth Thahaawiyyah): "... To je vysvětlení of the 'Aqeedah o Ahlus Sunny Wal Jama'ah."
S penukilan, pak je nám jasné, že Ahlus Sunna lafazh již známé mezi Salaf odst. prvních generací této ummy) a poté učenců. Termín Ahlus Sunna je absolutní termín na rozdíl od slova Ahlul Bid'ah. Mezi učenci Ahlus Sunny písemné vysvětlení Hasičské Aqeedah o Ahlus Sunny Ummy pochopit, o "aqeedah je správné a rozlišovat mezi nimi a Ahlul Bid'ah. Jak již bylo provedeno Imam Ahmad bin Hanbala, imám al-Barbahari, imám ath-Thahawi a další.
A také jako vyvrácení důkazů pro ty, kdo tvrdí, že termín Ahlus Sunna byl poprvé použit skupiny Asha'ira, ale Asha'ira vznikají ve 3. století a-4 Hijriyyah. [24]
V podstatě lze Asha'ira nelze přičítat Ahlus Sunny, protože některé zásadní rozdíly v principech, mezi nimi:
A. Asha'ira menta' třídy Wil atributy Boha všemohoucího a zároveň Ahlus Sunna definovat atributy Boha, jak je stanoveno v Boha a posla Jeho, jako istiwa přírody ", obličej, ruce, Al-Korán, Kalamullaha další.
2. Asha'ira skupina zabýval se s vědou ze Kalam, zatímco učenci Ahlus Sunny místo kritizovat vědu Kalam, jako vysvětlení imáma SHAFI'I rahimahullah vypovědět vědu jako Kalam.
3. Asha'ira skupiny odmítají autentické zprávy o atributy boha, odmítají to s rozumem a qiyas (analogie) je. [25]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]
Aqeedah Imám čtyři


Podle Muslimský duchovní Al Atsari


"Rozdělení mezi našimi mešit s Hanafiyah [1] Si tak a tak, jeden z těch právníků, myslím, že z nás odborníci dhimma! [2] "Návrh předložila několik prominentních Syafi'iyyah [3] na muftího podvod na konci 13. století AH.
Navíc, mnoho právníci Hanafiyah memfatwakan zrušení modlitby za Hanafi imáma SHAFI'I aa. Naopak, někteří právníci Syafi'iyah memfatwakan storno modlitby za imáma na SHAFI'I Hanafi týden
Je to mezi mnoha příklady případů, fanatismu, který vedl ke sporům a školy muslimské nejednotnosti [4]. Realita je velmi nešťastné, a dokonce zakázané v islámu. Alláh říká:
واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا واذكروا نعمت الله عليكم إذ كنتم أعدآء فألف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته إخوانا
A vás všechny na popruhy (náboženství) Alláha, a ne se rozpadl, a zapamatujte si přízeň Alláha k vám, když první (období nevědomosti) nepřátelské nepřátelství, Bůh spojuje srdce, a pak se pro vás o přízeň bratří Bohu. [Imran Ali 's: 103].
Proč lidé, kteří tvrdili následovníci Čtyři imáma proti sobě? Mají jiný aqeedah? A co Aqeedah imáma čtyři?
Je pravda, že se ukazuje, mnoho stoupenců imáma čtyři mají Aqeedah Aqeedah odchyluje od svých kněží. Jurisprudence, i když tvrdí, že dodržují kněze vzor. Mnoho stoupenců, které mají aqidah Ash'arite nebo Maturidiyah nebo Shufiyah nebo jiný, to menyelisihi aqidah-Aqeedah Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah. Přesto jejich kněží mají stejný aqeedah, tj. Aqeedah Ahlus Sunna wal Jama'ah, hadíth aqeedah Expert.
Kněz ČTVRTÁ Čtyři používal termín imám muslimů v tomto věku, jsou: A. Imám Abú Hanifa Nu'man bin Thabit rahimahullah z Kufa, Irák (80 yr život H - 150 H). 2. Imám Malik bin Anas, může Alláh smiluj se, z Medíny (93 yr život H - 179 H) 3. Imám Muhammad bin Idris Shafii rahimahullah, narozený v Ghazza, "Asqalan, pak se stěhoval do Mekky. On bersafar se Medina, Jemenu a Iráku, a usadil se a zemřel v Egyptě (live th 150 H - 204 H). 4. Imám Ahmad bin Hanbal rahimahullah od Bagdádu, "Irák (164 th život H - 241 H).
Čtyři vědci jsou velmi známé mezi muslimy. Zde je na čtyři kněží, čtyři školy jurisprudence připsal.
Aqidah Kněz ČTVRTÁ Každý, kdo se zabývá učence Salafush aqidah Salih, pak zjistí, že jejich aqeedah je jedno, jak to je také jeden. Učenci Salafush Salih neobrátil z textů knihy a sunny, a ne proti němu, s odůvodněním, smysl nebo slovo mužů.
Mají jasnou představu, že víra, a to ani přijaté od 'Alim jisté, nicméně vysoké jeho postavení.
Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah řekl: "i'tiqad (aqeedah, víry), je to ode mne nebere, nebo osoby, kterou je větší než já. Ale přijmout od Boha a posla Jeho a důvěry, která byla schválena salaful ummy (muslimské komunity, která má minulost, společníci alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem). Takže to, co je v Koránu, musí věřit. Podobně Sahih ahaadeeth, které byly nejisté, jako Sahih Bukhari a Sahih Muslim "[5]. Imám Al Ashfahani rahimahullah řekl: "Pokud si prohlédnete všechny jejich knihy (Ahlu Sunna), které bylo napsáno, od jejich počátku až do konce z nich, první z nich a nyní z nich, s jejich věkovým rozdílem a město, a pryčjejich země, každý žijící v oblasti regionů (islám), měli byste najít při vysvětlování aqeedah na silnici, že jeden tvoří jeden. Jejich názor v této věci (Aqeedah) jeden. Penukilan je jeden. Vy nevidíte spory a rozdíly na určité otázky, i když trochu. I když budete sbírat vše, co přešel na jejich jazyk, a to, co nukilkan z Salaf (staří) je, najdete ji tak, jako by to přišlo ze srdce a skrze jazyk ". [6]
Včetně čtyři imámy, že jsou na vrcholu právníků. Proslulé učenci z různých škol Aqeedah imáma psal tyto čtyři, a všichni mají stejnou aqeedah.
Podrobně, tito čtyři Aqeedah imám mimo jiné, může být viděn v Inda knize Ushuluddin To Aimmatil Arba'ah Wahidah, práce Dr. Nasir bin 'Abdillah Al Qifari, lektor Aqeedah z imáma Muhammada bin Sa'ud univerzity a knihy Mujmal I'tiqad Qashim Aimmatis Salaf, práce Dr.Abdullah bin Abdul Muhsin V Turecku, rektor imáma Muhammada bin Sa'ud.
Imám Abu Hanifah Imám Abú Hanifa t řekl: "Já lpí na knihy Alláha. Pak jsem se nedostal (v knize Boží, držím) na sunny na Messenger n. Kdybych to nechápu, v Knize Alláha a Sunna Alláhova posla, držím se výroků společníků ním. Budu se držet na slova lidí, kteří mi chtějí, a nechal jsem slovo, které jsem si lidé mezi nimi. A nebudu opustit svá slova (a), přičemž slova od sebe (od) je ". [Historie Ibn Ma'in v jeho Tarikh, ne. 4219. Jak citoval z Inda v Salafi Manhaj To Shaykh al-Albani Nashiruddin věst. 36, dílo 'Amr Salim Abdul Mun'im].
Imám Abu Ja'far Ath Thahawi (D. 321 H), jeden z učenců Hanafiyah, napsal pojednání o aqeedah, který se stal známý pod názvem ATH Aqidah Thahawiyah ". Otevřel tím, že říká: "To je varování a vysvětlení Sunna wal Jama'ah Ahlis aqeedah na silnici právník náboženské právníci: Abú Hanifa Nu'man bin Al Thabit Kufi, Abu Yusuf ibn Ibrahim Al Ya'qub Ansari, Muhammad Abú Abdillah bin al Hasan ASY Syaibani g, a věří ve tvaru Ushuluddin (náboženské předměty), a způsob, jakým beragamanya (ho) k Pánu "Alamin".[Kniha Ath Aqidah Thahawiyah]
Jak Subki rahimahullah komentář k "Krást Ath Thahawiyah" se slovy: "Tyto školy jsou čtyři všechny chvála Bohu, jeden v Aqeedah, s výjimkou těch, kteří následují Mu'tazilah lidi a lidi, kteří myslí, že Bůh berjisim [7], nicméně většina (následovníci) tyto čtyři školy, který se nachází v Al Haq. Uznávají aqeedah Abu Ja'far Ath Thahawi obdržel v plné učenců minulosti a budoucí generace ". [Ushuluddin To Inda Aimmatil Arba'ah Wahidah věst. 28, Dr.. Nasir bin 'Abdillah Al Qifari].
Přijetí učenců Aqeedah je obecně Thahawiyah Ath. Protože existuje jen málo subjektů, které by měly být opraveny, jak to bylo provedeno podle komentátorů (poster popis) Aqidah Thahawiyah Ath, (IE) Imám Ibn Abi'l To Izzi Al Hanafi. Podobně pozdějších učenců, jako Abdul Aziz Shaykh To bin Baz v Ta'liq (poznámky) Shaykh Muhammad al-Albani v Sharh Nashiruddin a Ta'liq ho a Sheikh Dr.Muhammad bin Abd Al Khumais v Sharh al-al Aqeedah Muyassar Thahawiyah Ath. Ale obecně, učenci přijmout pravdu aqeedah.
Imám Malik bin Anas Imám Malik bin Anas t duchovní známý jako firmy při řešení kacířství.Mezi jeho slavné výroky, bylo: "Kdo dělá inovace (nových případů) v islámu (a), které považuje za dobré, pak si myslel, že (prorok) Muhammad zradil pojednání n. Protože Alláh Ta'ala říká:
اليوم أكملت لكم دينكم وأتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الإسلام دينا
Tento den jsem dokonalosti pro vás vaše náboženství a mají Kucukupkan přízeň k tobě, a mají být náboženstvím islámu Kuridhai.[Al Maidah: 3]
Takže to, co den, to není náboženství, v tento den není náboženství ".[8]
Imám Ibn Abi Zaid Al Qairawani rahimahullah, (d. 386 H), jeden Malikiyah učenec, napsal pojednání o aqeedah, a obsahuje aqeedah Ahlu Sunny, spolu s dalšími učenci aqeedah.
Imám aš-Shafi'i Imám Shafi'i t řekl: "Tak dlouho, jak je kniha a Sunna, pak (vše) odmítl důvody pro každého, kdo ji slyšel, kromě toho, řídit se jimi.Pokud to neexistuje, jsme se vrátit do výroků Prorokových Společníků n, nebo jednomu z nich. " [Historie al-Bayhaqi v al-Kubra Sunan Madkhal ILAS, ne. 35. Jak citoval z Inda v Salafi Manhaj To Shaykh al-Albani Nashiruddin věst. 36].
A byla slavná slova imáma SHAFI'I rahimahullah: "Věřím v Boha a to, co pochází od Boha, tj. Korán, pero), v souladu s Boží vůlí. Věřím v Boha a posla, co pochází z Alláhův Posel (tj. proroka Muhammada n, pero), odpovídající požadované posel Boží "[9]. Imám Abu Bakr al-Isma'ili Al Jurjani rahimahullah, (d. 371 H), jeden Syafi'iyah učenec, napsal pojednání na aqeedah. Otevřel tím, že říká: "Víte, může Bůh smiluj se nad námi a vámi, tak odborníci Hadith, Sunna wal Jama'ah odborník, byl přijat k Bohu, anděly, anděly, jejich knihy, jeho apoštolů, a přijmout to, co Kniha Alláha Ta'ala říká, a co je autentickou historii alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem "[10].
Imám Ahmad bin Hanbal Imám Ahmad bin Hambal t řekl: "Principy Sunny našeho názoru je, držet toho, co společníci Messenger n v něm, a napodobovat je ..." [al Lalikai History]
Imáma Abu Muhammad al-Hasan ibn 'Ali ibn Al Khalaf Barbahari rahimahullah (d. 329 H), jeden Hanbaliyah učenec, napsal pojednání o aqeedah, Sunny Wal Jama'ah aqidah odborníka, který byl jmenován Syarhus Sunna. Mezi nimiž řekl na začátku této knihy je: "Víte, Bůh ti dá milost. To jediné náboženství, které pochází od Boha wa Ta'ala Tabaraka odst. mnoho požehnání a Dát Nejvyšší), nebyl umístěn na rozumu člověka a mysli si jich. A poznání (náboženství) Alláha a jeho posla na boku. Nebudeš následovat něco s vzduch-klame, takže bude oddělena od náboženství a od islámu. Jistě není argumentem pro tebe, protože Alláh dal jasně najevo, n Sunna (vyučování náboženství / aqeedah) ke svému lidu, musel vysvětlit, přátele, a oni jsou al-Jama'ah. Jak oni jsou Sawadul A'zham (většina). A jak Sawadul A'zham (určené) je al Hak a jeho následovníci. Kdo společníci proroka n menyelisihi v něčem náboženských záležitostí, (pak), že je nevěřící. " [11]
Chyby, které musí být rovnané Tam jsou některé chyby, která má být opravena o jednotu duchovenstva aqeedah. Mezi ně patří:
A. Předpoklad, že různé myšlenkové proudy (stanovisko následovat) ve věci fiqh, aqeedah znamená rozmanitost kněží.
Tento předpoklad je marnost, jak jsme již řekli o jednotu duchovenstva Ahlu Sunna aqeedah. Zdá se, že tento pojem byl asi už dlouho. V době Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah mohou Alláh smiluj se, on se objevil sunnitské Salafi aqeedah Wal Jama'ah, (ale) byl obviněn z šíření Aqeedah imáma Ahmada bin Hanbal t. Pak odpověděl: "Bylo to víra všichni kněží a Salaf (předchůdci) tohoto lidu, které se od proroků n. To je aqeedah Muhammada n ". Viz Munazharah Aqeedah Al Wasithiyah.
2. Předpoklad, že rozdíl Ahlu Sunna s firqah šíitské a takové expertní kacířství, jako rozdíl mezi čtyřmi školami.
I když současné egyptský stát se objevil instituce nazývané Darut Taqrib, s mottem škol blíž Six. Tj. Hanafiyah školy, školy, školy Malikiyah Syafi'iyah a Hanbaliyah školy, školy v myšlení (šíitská) Zaydiyyah a myšlenkové odst. šíitská) Al-Ithna'' Asyariyah týden Tyto agentury se domnívají, že čtyři školy, které beraqidah Ahlu Sunna, stejně jako šíitské kacířství. Přesto jsme viděli, jak se říká výše, že všichni kněží aqeedah je jeden, a to Ahlu Sunna wal Jama'ah aqeedah. Pokud jde o šíity, Rafidhah, pak se vědci shodli, že oni jsou pány z kacířství.
Jakmile víme, že Aqeedah imáma čtyři stejné, tj. Aqeedah Ahlu Sunna wal Jama'ah, ne aqidah Ash'arite, ani Maturidiyah aqeedah, pak příslušné lidé, kteří tvrdí, že dodržují kněží v otázce fiqh, také následoval jejich kněží otázka víry. Tímto způsobem se spojí v al Haq. Musta'an Alláh.
[Zkopírováno z As-Sunny časopisu X/1427H/2006M 03/Tahun Edition. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016] _______


Ahlus Sunnah Wal Jama'ah Al-definovat vlastnosti To uluw (výška) pro Alláha Azza Wa Jalla

Dvanáctá: Ahlus Sunny Wal Jama'ah Al-uluw sada VLASTNOSTI (hladina) PRO Alla Všemohoucího
Podle Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas

Povaha al-uluw je jedním z Dzatiyah atributy Boha Všemohoucího není oddělen od něho. Povaha Alláh wa Subhanahu Ta'ala je povaha boha-jako-obdržel druhou plnou vírou a zdůvodnění Ahlus Sunny Wal Jama'ah.
Příroda je označen stejným bůh '(Al-Korán, a Sunna), rozumu a přírody. Má mutawatir argumenty, které pocházejí z Al-Korán a Sunna, pokud jde o určení výšky Alláha především jeho stvoření.
Mezi důkazy o Al-Korán-As-Sunna o charakteru al-uluw jsou:
A. Slovo Alláh:
نتم من في السماء أن يخسف بكم الأرض فإذا هي تمور
"Máte pocit, odolná proti Bohu v nebi, že by se převrátit zemi s vámi, tak najednou se země třese." [Al-Mulk: 16]
2. Slovo Alláh:
يخافون ربهم من فوقهم ويفعلون ما يؤمرون
". Ti, kteří se bojí svého Pána nad nimi a nařídil jim, aby to, co (jim)" [-Nahl: 50]
3. Slovo Alláh:
سبح اسم ربك الأعلى
"Oslavuj jméno svého Pána Nejvyššího." [Al-A'laa: 1]
4. Slovo Alláh:
من كان يريد العزة فلله العزة جميعا إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه والذين يمكرون السيئات لهم عذاب شديد ومكر أولئك هو يبور
"Ti, kteří chtějí slávu, slávu toho všeho k Bohu. K němu se slovy dobré skutky a charitativní zvedl ho. A ti, kteří vymyslet zlo pro ty, kteří Alláha je těžké, a jejich zlé plány budou zničena "[Fatir: 10].
5.Pertanyaan Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem k otrokyně:
أين الله? قالت: في السماء, قال: من أنا? قالت: أنت رسول الله, قال: أعتقها, فإنها مؤمنة.
? "Kde je Bůh" On odpověděl: "Bůh je v nebi." Pak Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem řekl: "Kdo jsem já" "Jsi Posel Alláha," řekl. Prorok sallallaahu alaihi wa Salamem řekl: "Merdekakanlah to, protože ve skutečnosti byl Mukminah." [1]
K dispozici jsou dvě otázky obsažené v této hadith:
První: Disyari'atkan se zeptat muslima: "Kde je Bůh?"
Za druhé: Odpověď je položit, je: "V (dále) nebe
Proto ti, kdo popírají tyto dvě otázky, on popírá al-Mustafa (Prorok Muhammad sallallaahu alaihi wa Salamem). [2]
6. Hadith o příběhu Isra "a Mi'raj. To je hadís, který mutawatir, jak uvádí řada učenců, jako Shaykh al-Islam Ibn al-Qayyim rahimahulla. Řekl, [3]: "V některých editorech Hadith ukazovat výšku nad Boha 'jeho trůn, včetně frázi:
فحملت عليه فانطلق بي جبريل حتى أتى السماء الدنيا فاستفتح.
"Pak jsem se zvedl do ní, pak se s Gabrielem se dostat na nejnižší nebe (oblohy svět), on požádal o povolení k otevření (dveří z nebe)". [4]
Pak vzestup proroka sallallaahu alayhi wa Salamem projít sedmi nebes a končí na straně svého Pána, a pak přinesl v blízkosti Pána a modlit se k němu difardhukan to. "
7. Odpověď Poslem Alláha alaihi wa Salamem na Dhul Khuwasyirah:
ألا تأمنوني وأنا أمين من في السماء?
"Vy mi nevěříte, když jsem byl pověřen Bohem v nebi?" [5]
Abi'l ibn 'Izz rahimahullah řekl: "height je nastavena od Boha kromě Al-Koránu a sunny také založil pomocí rozumu a přírody. Pevná výška mealui smysl pro Boha můžeme vidět na dokonalosti jeho povahu. Zatímco Pevná výška Boha v přírodě, pak se podívejte na každého, kdo se modlil k Bohu všemohoucímu, musí vést ho a jeho ruce nahoru, snad i očima upřenýma na vysoké. Tento případ se stát každému, velké nebo malé, učený a nevědomí, do té míry, že každá osoba na přídi dostane její náklonnost k němu. Nikdo nemůže popřít to, že říká, že jeho srdce byl otočen směrem doleva a doprava nebo dolů. "[6]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M] _______ Poznámka pod čarou [1]. Sahih Muslim (č. 537), Abu To Awaanah (II/141-142), Abu Dawood (č. 930),-NASA-i (III/14-16), ad-Darimi (I/353- 354), Ibn al-Muntaqaa Jarud in '(č. 212), al-Bayhaqi (II/249-250) a Ahmad (V/447-448), Friends of Mu'awiyah ibn al-Hakam Sulami anhu Alláha. [2]. Viz Mukhtasharul To uluw (str. 81) od imáma ADH-Dzahabi, tahqiq šejch Muhammad al-Albani Nashiruddin. [3]. Viz Ijtimaa'ul Juyuusy al-Islaamiyyah (str. 55) od imáma Ibn al-Qayyim Jauziyyah, tahqiq Bašíra Muhammad 'Uyun. [4]. HR. Al-Bukhari (č. 3887) a muslimové (č. 164 (264)), Friends of Malik bin Sha'sha'ah z.. Více na této diskusi hadith lafazh to-25: Isra "a Mi'raj na 254 stránkách. [5]. HR. Al-Bukhari (č. 4351), muslimové (č. 1064) od společníků Abu Said al-Khudri. [6]. Shrnuty z Syarhul "ath-Thahaawiyyah Aqiidah (str. 389-390), a Ta'liq Syu'aib takhrij Arnauth a al-'Abdulláha bin' Abdul Muhsin at-Turki, viz také kniha Imaam popel SHAFI'I Manhajul FII Itsbaatil"Aqiidah (II/347).

Třináctý: "Trůn (trůn) Bůh Všemohoucí

Ahlus Sunna wal Jama'ah věří, že "trůn Boží a jeho sídlo je v pořádku. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
فتعالى الله الملك الحق لا إله إلا هو رب العرش الكريم
"Tak, Nejvyšší bůh, král pravdy, nemá právo být uctíván kromě Něho správně, Rabb (kdo má)" slavnou trůn. "[Al-Mu'-minuun: 116]
Jeho slova také:
ذو العرش المجيد
"Co je na trase trůn, více úžasný." [Al-Buruuj: 15]
Pokud osoba, která má potíže s muslimskou, Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem učit číst:
لا إله إلا الله العظيم الحليم, لا إله إلا الله رب العرش العظيم, لا إله إلا الله رب السماوات, ورب الأرض, ورب العرش الكريم.
"Není žádný Bůh má právo být uctíván kromě Alláha správně, Sublime, Most shovívaví. Není boha, má právo být uctíván kromě Alláha správně, Rabb (majitel) mocný trůn. Není boha, má právo být uctíván kromě Alláha správně, Pána nebes a země Rabb and Rabb vlastní 'trůn je skvělé. "[1]
Prorok sallallaahu alaihi wa Salamem řekl:
... فإذا سألتم الله فاسألوه الفردوس, فإنه أوسط الجنة, وأعلى الجنة وفوقه عرش الرحمن ...
"... Zeptáte-li Boha, pak se ho zeptat Heaven ráj. Jistě, že (je) Nebe je první a nejdůležitější vysoká. Na ní je "Trůn Boží milosrdný ..." [2]
"Trůn trůn, který má několik pólů, které přepravuje andělů. To se podobá kopule vesmíru. "Trůn je i střecha ze všech tvorů. [3]
"Trůn Boží nese andělů, a vzdálenost mezi ramenní anděl s ušima létající ptáky cestování, pokud jde o 700 let. Prorok sallallaahu alaihi wa Salamem řekl:
أذن لي أن أحدث عن ملك من ملائكة الله من حملة العرش إن ما بين شحمة أذنه إلى عاتقه مسيرة سبع مائة عام.
"To mi umožnilo říct o postavě Angel Angel-Anděl Alláh Všemohoucí, který sloužil jako držitele To trůnu, aby vzdálenost mezi ušima až na ramena na cestách, pokud jde o 700 let." [4]
Prorok sallallaahu alaihi wa Salamem také řekl:
ما السماوات السبع في الكرسي إلا كحلقة ملقاة بأرض فلاة, وفضل العرش على الكرسي كفضل تلك الفلاة على تلك الحلقة.
"Podobenství o sedm nebes ve srovnání s předsedou jako kruh hozený v poušti Sahara a zkušeností" Throne předsedou jako výhodu Sahary v obrovské přes kruh. "[5]
Co se týče míst, Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
وسع كرسيه السماوات والأرض
"A podnožka zahrnuje nebe a zemi." [Al-Baqarah: 255]
Said bin Jubair z toho, když společníků států Abdulláha bin Abbase Alláh anhuma interpretovat Boží slovo: وسع كرسيه السماوات والأرض "podnožka zahrnuje nebesa a zemi," řekl:
الكرسي موضع القدمين والعرش لا يقدر قدره إلا الله تعالى.
"Židle je místo pro nohy boha, zatímco" trůn nikdo nemůže vědět, velikost je pouze Alláh Ta'ala. "[6]
Imám ATH-Thahawi (D. 321). Rahimahullah řekl: "Bůh nepotřebuje trůn na trase, a to, co je pod ním. Bůh řídí všechny věci a to, co je na něm. A nedal mu možnost stvoření vědět všechno. "
Pak rahimahullah vysvětluje: "To Bůh stvořil na trase trůn a na něm přebývá, ne proto, že Bůh potřebuje států trůn, ale Bůh má svou vlastní moudrost o tom." [7]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]
Ahlus Sunna istiwa Nastavení "(bydliště). Ahlus Sunna Ma'iyyah Set (Vzájemné boha)

Čtrnáctý: NASTAVENÍ istiwa Ahlus Sunny (o bydlení)
Podle Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas

Včetně víry v Boha je víra v to, co Alláh odhalil v Al-Korán, který byl vyprávěn z Posel Alláha být mutawatir alaihi wa Salamem a dohodnutých první generace této ummy odst. společníci Alláh anhum), že Alláh Subhanahu wa Ta'ala je nad všechna nebesa [1], byl přes 'trůnu [3], Nejvyšší proti všem jeho stvoření, Bůh je s nimi, ať jsou kdekoli, že Alláh je vědom toho, co dělají. Jak je uvedeno v jeho slova:
ثم استوى على العرش
"Tak ona přebývá na 'trůn." [Al-A'raaf: 54]
Al-Hafiz Ibn Katheer může Alláh mít slitování řekl: "... Názor, že budeme sledovat v souvislosti s tímto problémem je názor, Salafush Salih jako Imam Malik, al-Auza'i, ATS-Tsauri, al-Layth ibn Sa'ad, imám popel-Syafi "Já, imám Ahmad, Ishaq bin Rahawaih and jiné imámové z minulosti až po současnost, která má nechat jak je, bez takyif (výslechu kaifiyahnya / nature), aniž by tasybih (podobnost) a bez ta'thil (odmítnutí). Záhir a význam, který přichází na mysl každému z těch, kteří přijali ideologii musyabbihah odst. přirovnávat Boha na stvoření), pak význam je velmi daleko od Boha, protože tam není nic z Božího stvoření podobají ho. Jak již bylo řečeno o jeho:
ليس كمثله شيء وهو السميع البصير
"Není nic podobného k Němu. A Bůh je slyšící, vidoucí "[Aš-Syuuraa: 11].
Ale problém je, jak to vyjádřil imámem, mezi nimiž jsou Nu'aim bin al-Hammad Khuza'i-učitel-Imám al-Bukhari, řekl: "Ti, kteří se ztotožňují se svými tvory Boha, a tak nevěřili. A každý, kdo popírá podstatu dal Bůh k sobě, on je také nevěřící. "Není nic, co byl falešně připsaný k Bohu sám a Poslu je forma podobnost. Kdo nastavit Alláh zmínil v některém z toho, co verše o Al-Korán, zřejmé a na Sahih hadíth, s tím, že v závislosti na velikosti Boží a nenese žádný nedostatek sám, je nempuh cesta k poradenství (poradenství) ". [3]
Boží slovo al-Aziiz:
الرحمن على العرش استوى
"(Je to), Milosrdného, ​​který přebývá v 'trůnu." [Ta-Ha: 5]
Když imám Malik (. D. 179 H) rahimahullah istiwa požádal o "Bohu, odpověděl:
الإستواء غير مجهول, والكيف غير معقول, والإيمان به واجب, والسؤال عنه بدعة, وما أراك إلا ضالا.
"Bůh byl Istiwa To ma'lum (již známo, význam), a nemůže být dosaženo kaifiyatnya důvod (neznámé), a věří v něho, požádejte o to je věc z kacířství, a já jsem neviděl kromě jeho odpadlictví . "
Pak Imám Malik byl poslán rahimahullah od jeho asociace. [4]
Imám Abu Hanifah (žije v 80-150 H) rahimahullah řekl:
من انكر أن الله عز وجل في السماء فقد كفر.
"Ti, kdo popírají, že Alláh je nad nebe, pak se neuvěřili." [5]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M] _______ Poznámka pod čarou [1]. Předpokládá, Alláh je nad nebesa: QS. Al-Mulk: 16-17, al-An'am: 18, 61,-Nahl: 50, al-Mu'min: 36-37 a Fatir: 10. [2]. Istiwa argumenty o "Bůh nad" trůnu jen v sedmi místech: QS. Al-A'raaf: 54, Jonáš, 3, ar-Ra'd: 2, Ta-Ha: 5, al-Furqaan: 59, as-Sajdah: 4 a al-Hadiid: 4. [3]. Viz Tafsiir Ibni Katsiir odst. II/246-247), CET. Daarus Salaam, tl.1413 H. [4]. Viz Syarhus lil Sunny Imaam al-Baghawi odst. I/171), Mukhtasharul To lil uluw Imaam ADH-Dzahabi (str. 141), CET. Al-al-Islami Maktab, šejk al-Albani tahqiq. [5]. Viz Mukhtasar al-'uluw Lil' Aliyyil Ghaffaar (str. 137, ne. 119) Šejk al-Albani tahqiq a Syarhul Hasičské ath-Thahaawiyyah Aqiidah (str. 386-387) a Ta'liq takhrij Syu'aib al-Arnauth a "Abdulláha bin 'Abd al-Muhsin u-Turki.

Patnáctý: NASTAVENÍ MA'IYYAH Ahlus Sunna (jednotnost Bůh)

Jak Alláh Všemohoucí:
ما يكون من نجوى ثلاثة إلا هو رابعهم ولا خمسة إلا هو سادسهم ولا أدنى من ذلك ولا أكثر إلا هو معهم أين ما كانوا
"A není tajemstvím, rozhovor mezi třemi lidmi, ale čtvrtý, a není tam žádný rozhovor mezi pět lidí, ale šestý, ani jednání mezi částkou, která je menší, než, že ani více, ale on je s nimi všude tam, kde oni jsou ... "[al-Mujaadilah: 7]
Alláh wa Subhanahu Ta'ala zůstat s nimi, ať jsou kdekoli, že Bůh si je vědom toho, co dělají.
Ma'iyyah existují dva druhy:
Za prvé: Ma'iyyah zvláštní. Tato jednota Boha s některými z jeho stvoření, že nevíme o kaifiyatnya, kromě Boha, stejně jako všechny jeho atributy. Ma'iyyah To znamená, že Bůh se vztahuje na svou milovanou služebníka, aby mu pomohla, aby taufiq, chránit před zničením a další činnosti, jak je uvedeno, svým služebníkům, kteří se ho bojí a dělají dobře.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
إن الله مع الذين اتقوا والذين هم محسنون
"Opravdu, vždyť Bůh je s těmi, kdo se ho bojí a ti, kdož dobro." [-Nahl: 128]
Za druhé: Ma'iyyah veřejnosti. Tato jednota Boží se všemi svými tvory, které Bůh ví, že stav jeho zaměstnanců, a Bůh zná všechny okolnosti, s vědomím jejich akce se rodí stejně jako duchovní, a že to neznamená, že Bůh ve spojení s jeho služebníky, protože Bůh nemůže diqiyaskan s jeho sluhou. A Bůh nejvyšší nad jeho vytvoření nepopírá (negovat) jednoty Boha s jeho zaměstnanců, Na rozdíl od svých tvorů, protože o existenci tvorů na jednom místě (cesta), určitě neví, kde () ostatní. Bůh není stejné jako jakékoli věci, jako dokonalost jeho znalostí a moci.
هو الذي خلق السماوات والأرض في ستة أيام ثم استوى على العرش يعلم ما يلج في الأرض وما يخرج منها وما ينزل من السماء وما يعرج فيها وهو معكم أين ما كنتم والله بما تعملون بصير
"To on, kdo stvořil nebesa a zemi v šesti dnech, pak on istiwa" (obydlí) na trůnu. On ví, co se do země a co z něj a to, co spadl z nebe a co se k němu. A On je s vámi, ať jste kdekoliv. A Bůh je Věštec z toho, co děláte "[Al-Hadiid: 4].
Porozumění هو معكم "Bůh s tebou," neznamená, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala jednotný, smíšené nebo připojil se svými stvoření, protože to není odůvodněno jazyka a porušují idžmá To Salafush Salih, a to je v rozporu s lidskou přirozeností. Ani měsíc ve znamení projevů (z velikosti a výšky), Divine, který byl u nejmenších Jeho stvořením se nachází v nebi, on (měsíc) řekl, že cestovatel se cestující tam, kde je umístěn i když byl na vrcholu tam.
Bůh přebývá v 'trůnu Boha a jeho stvoření hlídat, dodržovat (gesta), stejně jako pronásledování (se) jejich skutky.
Zahrnuto v tom je víra, že Bůh je blízko a on odpoví (každé modlitbě svého služebníka).
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
وإذا سألك عبادي عني فإني قريب أجيب دعوة الداع إذا دعان
"A když Moji služebníci požádat, abyste o mě, pak (odpověď), že jsem byl blízko, byl jsem udělil člověka, který se modlí ke mně." [Al-Baqarah: 186]
To, co bylo řečeno Al-Korán, a sunny, že Bůh je blízko, a se svými tvory, nejsou v rozporu s Bůh říká, že Bůh Nejvyšší, a byl přes 'trůnu, protože tam není nic podobného k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala ve všech jeho atributy. On Nejvyšší ve své blízkosti, ale jeho blízkosti ve výšce. [1]
To je zmíněno ve slovech Jeho Messenger sallallaahu alaihi wa Salamem:
... إن الذي تدعونه أقرب إلى أحدكم من عنق راحلته.
"... Jistě Bůh se budete modlit se k Němu, blíže k vám, než někoho v krku zvířat koně. "[2]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]
Věřit O Ahlus Sunny-Nuzul (pokles do světa Sky Boží)

Šestnáctý: AHL odmítají víru Wahdatul Wujood
Podle Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas

Důvěra Wahdatul formulář [1] (věří, že je všechno tam je jen jedna) a i'tiqad, že bůh ztělesnit (hulul) v Jeho stvoření, pak všechny tyto víry je Kufr a odstranění někoho z islámu. [2]
Hululiyyah víry [3] a ittihadiyyah [4] je nejhorší druh nevěry. Podobně, jako zvláštní forma lidí, kteří věří, že Všemohoucí Bůh vtělený do "Isa Alaihissallam, na 'Ali bin Abi Talib Alláha a jeho vnuk anhu v části, na některé z králů nebo Sheikh-Sheikh, a lidé, kteří mají formy fyzické krásy, nebo jiných slov závažnějšího za kataan odvrácení křesťanů.
Lidé, kteří věří, že zavádějící názor, že hulul a ittihadnya Bůh je ve všech provedeních, aby zahrnovala psy, prasata nebo nečistých předmětů. To je taková důvěra Jahmiyah lidé a ti, kteří následují tyto víry, jako Ibn Arabi, Ibn Sab'in, Ibn Faridh a Tilmisani a Balyani, a jiní. -Sláva Alláhovi z toho, co přisuzují-.
Zatímco cesta Proroka a ti, kteří ho následovali od věřících, věří, že Bůh je ten, kdo stvořil vesmír, Pán Pána nebe a země a co je mezi nimi, Rabb Majitel mocný trůn, a Všechny bytosti jsou jeho služebníci a potřebují ho.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
يا أيها الناس أنتم الفقراء إلى الله والله هو الغني الحميد
"Ach, lidé, že jste v nouzi Boha, a Bůh je All-Rich (není potřeba nic jiného), chválil." [Al-Fatir: 15]
Jeho slova i Subhanahu wa Ta'la slovy:
الله الصمد
"Alláh je bůh, který spoléhá na jeho záležitostí." [Al-Ikhlash: 2]
Alláh je nad nebe, sedí v "jeho trůn, oddělil se od jeho stvoření. Ale Bůh je stále se svými tvory, ať jsou kdekoli. Jak praví v dopise al-Hadiid výše. [5]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M] _______ Poznámka pod čarou [1]. Toto je vhodnější pojmenování (s písmenem Wawu difat-ha) v souladu s pravidly arabském jazyce, i když známější je lafazh wihdatul formulář. [2]. Viz Mujmal Ushuul Ahlis Sunny Wal Jamaa'ah fil To Aqiidah (str. 10). [3]. Hululiyyah Tashawwuf názor je ten, kdo se domnívá, že vtělený Bůh se svým stvořením. [4]. Ittihadiyyah víru, že Bůh je jeden s jeho vytvoření. [5]. Viz Majmuu To Fataawaa Syaikhil Islaam Ibni Taymiyah odst. III/393).

Sedmnácté: Ahlus Sunna myslíte o AN-Nuzul (spadající boha k SKY SVĚTA) [1]
Ahlus Sunna wal Jama'ah se shodují na nutnosti víry o pádu Alláh wa Subhanahu Ta'ala odst.-Nuzul) do světa na noční obloze. النزول (-Nuzul) mezi Khabariyah Vlastnosti Fi'liyyah. Existuje řada problémů, které uvádí, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala na nejnižší nebe (obloha svět) na každou noc. Od Abu Hurayrah, že Posel Alláha sallallaahu alaihi anhu wa Salamem řekl:
ينزل ربنا تبارك وتعالى كل ليلة إلى السماء الدنيا حين يبقى ثلث الليل الآخر, فيقول: من يدعوني فأستجيب له, ومن يسألني فأعطيه, ومن يستغفرني فأغفر له.
"Náš Pán wa Ta'ala Tabaraka v celém světě na obloze každou noc pobytu třetí noc, jak on říká:" Kdo se modlí ke Mně, pak dovolím modlitby, kteří žádali mě, tak jsem mu dal , a který prosil o odpuštění ode mě, pak jsem mu odpustit. "[2]
Abu al-To Uthman Shabuni (. D. 449 H) rahimahullah řekl: "učenci hadith odborníků nastavit Rabb Všemohoucí spadající do nejnižší nebe každý den bez přirovnat ho s kapkou tvorů Božích v tasybih), aniž by bylo nutné Předpokládám, že (tamtsil) a bez ptaní, jak se mu odst. takyif). Ale je nastavena podle toho, co stanoví proroka sallallaahu alayhi wa Salamem s dořekla to (opět bez komentáře), která zahrnuje léčení autentickou zprávu, že podle zhahirnya a dával své znalosti k Bohu. "[3]
Ibn Khuzaimah rahimahullah (. D. 311 H) řekl: "Diskuse o pověsti pravdivé a autentické držáku sanadnya byl vyprávěn učenců z Hidžázu a Iráku, od proroka sallallaahu alayhi wa Salamem o úpadku Všemohoucí Alláh do nebe na světě (nejnižší nebe ) na každou noc, kterou jsme přiznat, že uznání pohledávky s jeho jazykem, potvrdil jeho srdce a věří, že informace obsažené ve zprávách pádu Alláh aniž popisuje kaifiyahnya odst. bagaimananya), protože Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem nekaifiyah popsal nám o tom (jak) jsme Khaliq pád do nebe světě a on sallallaahu alaihi wa Salamem nám řekl, že jen náš Pán dolů. Do té doby, Bůh všemohoucí a Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem nevysvětlil, jak Bůh přišel na svět oblohy. Proto říkáme, a zdůvodnit cokoli obsažené v této zprávy o poklesu Rabb, bez vynucení sami mluví o povaze a kaifiyatnya, protože Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem neřekla nám o kaifiyah mensifatkan ho dolů. [5 ]
Pak po tom Ibn Khuzaimah také zmínil několik hadith, který obsahuje informace o tom, že je hadíth Abu Hurayrah Alláha anhu výše.
Hadísy, které obsahují výrazy jako to je mnoho, dokonce i Šejk al-Islam Ibn Taymiyah psát o tom konkrétně uvedeno v knize jeho Sharh Hadiitsin Nuzuul. A mezi které se říká ve své knize: "Určitě návrh Boží padá na každou noc se rozšířily po Sunna proroka sallallaahu alayhi wa Salamem a jeho Salafush imáma Salih a hadith učenci a odborníci se dohodly, že odůvodnit, a přijmout. Kdo říkal, že to, co bylo řečeno ústy proroka sallallaahu alayhi wa Salamem, pak říká, že je Haq a správné, i když nevěděl o povaze a obsahu a jejich význam, protože lidé, kteří čtou Al-Koránu-nechápe významy veršů číst. Vzhledem k tomu, pravda, slovo pravdy je Boží Slovo (Al-Korán-) a nejlepší poradenství je Posel Alláha průvodce alaihi wa Salamem (AS-Sunna).
Prorok sallallaahu alaihi wa Salamem řekl tato slova, a semisalnya obecně, ne upřednostňovala jeden přes druhého, ani se skrývá od někoho. Pokud jde o společníky a poznámku Tabi'in a menukilnya, dodat a vyprávěl na speciálních shromážděních a veřejnost také, které pak obsaženy v knihách islámu byly hodnoceny při speciálních shromážděních a veřejných, jak Shahiihul Bukhari, Muslim Shahiih, Muwatta "Imaam Malik, Musnad Imaam Ahmad, Sunan Abi Dawud, Sunan na-Tirmidhi, Sunan-NASA-i, a semisalnya." [5]
Rahimahullah Imám Shafi'i řekl:
وأنه يهبط كل ليلة إلى سماء الدنيا لخبر رسول الله.
"Hle, Bůh přišel v každé noci na obloze světě založeném na slovo Alláha. Sallallaahu alaihi wa Salamem "[6]
Imám Ibn al-Qayyim ve své knize Jauziyah rahimahullah cituje slova imáma SHAFI'I rahimahullah, řekl:
أن الله على عرشه في سمائه يقرب من خلقه كيف شاء وينزل إلى السماء الدنيا كيف شاء.
"Amen Alláh v" jeho trůn v nebesích, a přiblížit se svým stvořením podle toho, co on chce, a Bůh se k nebi světa podle toho, co chce. "[7]
Ahlus Sunna sada Downs Alláh wa Ta'ala světa Subhanhu na obloze každou noc, když nastavit všechny vlastnosti boha nalezené v Al-Korán, a Sunny. Proto jsou spravedliví lidé vždy najdou čas, aby si tento vzácný dar Boha a jeho milosrdenství k., vykonávají bohoslužbu k Bohu s pokorou ", prosí o odpuštění a prosil ho, dobro ve světě a na onom světě. Spojují khauf (strach) a král (o pocit naděje) v uctívat ho.
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]
Ru'-yatullaah (viz Boha o Soudném dnu). Víra v anděly

Osmnácté: RU'YATULLAAH (vidět Boha v modlitbě)
Podle Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas

Ahlus Sunna wal Jama'ah věří, že muslimové by viděl AllahSubhanahu wa Ta'ala na Soudný den je jednoznačně jejich očích vidět jasné slunce, volná mraky, jak oni viděli měsíc v úplňku nocí. Nejsou přeplněné k ním.
Rasulullahu sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
إنكم سترون ربكم كما ترون هذا القمر ليلة البدر لا تضامون في رؤيته, فإن استطعتم أن لا تغلبوا على صلاة قبل طلوع الشمس وقبل غروبها فافعلوا.
"Určitě uvidíte Pána svého, jak uznáte za měsíc v noci úplňku, nejste blokován (nejsou přeplněné), když jsem ho viděl. A pokud nejste schopni být poražen (Satan může honit) vykonávat modlitbu před Sunrise (Fajr) a před jeho nastavení odst. modlit "ASR), tak to udělej." [1]
Věřící budou vidět Alláh v poli Mahsyar, pak ho znovu vidět po vstupu do nebe, podle přání Alláha Subhanahu wa Ta'ala. [2]
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
وجوه يومئذ ناضرة إلى ربها ناظرة
"Tváře odst. věřící) v daný den zářivější. Chcete-li Pána svého, že viděl "[Al-Qiyaamah: 22 - 23].
Vidět Alláh je požitek z nejoblíbenější obyvatel nebe.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
للذين أحسنوا الحسنى وزيادة
"Pro lidi, kteří dělají dobře, je nejlepší odměnou (ráj) a vylepšení." [Yunus: 26]
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem interpretovat lafazh زيادة (extra), výše poezie s potěšením v pohledu na tvář Boha, jak vyprávěla:
عن صهيب, عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: إذا دخل أهل الجنة الجنة, قال: يقول الله تبارك وتعالى: تريدون شيئا أزيدكم? فيقولون: ألم تبيض وجوهنا? ألم تدخلنا الجنة وتنجنا من النار?قال: فيكشف الحجاب فما أعطوا شيئا أحب إليهم من النظر إلى ربهم عز وجل ... وزاد: ثم تلا هذه الآية: للذين أحسنوا الحسنى وزيادة
Od Suhaib Alláha anhu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Pokud odborník vstoupil nebe do nebe, Bůh řekl: 'Chceš něco navíc ode mne" Řekli, "Nechtěli jste zbělely naše tváře? Copak jste si nás do nebe a zachránit nás před plameny pekla? "Tak Bůh otevřel svůj hidžáb, pak neexistuje žádné ustanovení, které nejvíce miloval, ale viděl tvář Boha všemohoucího. Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem přečtěte si tento verš: "Pro lidi, kteří dělají dobře, je nejlepší odměnou (ráj) a vylepšení" "[Yunus: 26]. [3]
Stejně jako v životě světa, pak nikdo nemůže vidět Boha, jak říká:
لا تدركه الأبصار وهو يدرك الأبصار وهو اللطيف الخبير
"Nemůže být dosaženo oční pohled, když vidíte všechny vize, a on je vševědoucí Mahahalus." [Al-An'am: 103]
Alláh wa Subhanahu Ta'ala jednou řekl prorok Musa alaihis Salamem.
قال لن تراني
"Ty se mnou." [Al-A'raaf: 143]
Podobně slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem slovy:
تعلموا أنه لن يرى أحد منكم ربه عز و جل حتى يموت.
"Vím, že nikdo by mít možnost vidět svého Pána až do své smrti." [4]
Také údaj "Aisha anhuma Alláh řekl:
من زعم ​​أن محمدا صلى الله عليه وسلم رأى ربه فقد أعظم على الله الفرية.
"Kdo si myslí, že Muhammad Shallallahu'alaihi wa Salamem viděla svého Pána, tato osoba učinila velkou lež na jménu Boha". [5]
Pokud jde o nevěřící, nebudou mít možnost vidět Alláha Subhanahu wa Ta'ala na věky, stejně jako v posmrtný život, jak říká:
كلا إنهم عن ربهم يومئذ لمحجوبون
"Určitě ne, ve skutečnosti bylo v den, je to opravdu bráněno (SAW) svého Pána." [Al-Mu-thaffifin: 15]
Tento verš je Tvrzení imáma SHAFI'I rahimahullah a dalších odborníků, že nebe uvidí tvář všemohoucího Alla. Rahimahullah Imám Shafi'i řekl:
فلما أن حجبوا هؤلاء في السخط كان في هذا دليل على أنهم يرونه في الرضا.
"Když Bůh menghijab (blokace) z nevěřících vidět Boha ve stavu zuřivosti, pak tento verš jako argument, že svatí Boží (věřící) bude vidět Boha ve stavu rozkoše." [6]
Imám Ahmad byl požádán o ŽP rahiamhullah-yatullaah (viz Alláha v den vzkříšení), pak rahiamhullah odpověď:
أحاديث صحاح نؤمن بها ونقر وكلما روي عن النبي صلى الله عليه وسلم بأسانيد جيدة نؤمن به ونقر.
"Hadith-hadís je závazné, věříme a vyznáváme, a každý vyprávěl hadith od proroka sallallaahu alayhi wa Salamem s Sahih Sanad, věříme a vyznáváme." [7]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M] _______ Poznámka pod čarou [1]. HR. Al-Bukhari (č. 554) a Muslim (č. 633 (211)), Friends of anhu Jarir bin 'Abdillah Alláha. Lafazh smysluplné تضامون není zablokované mraky, může to být významný تضامون lafazh bez přeplnění. Viz Tuk-Hul Baari odst. II/33). [2]. Viz Sharh Lum'atul I'tiqaad (str. 87), přičemž se Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen, může mít Alláh slitování. [3]. HR. Muslim (č. 181), na-Tirmidhi (č. 2552 a 3105), Ibn Majah (č. 187), Ahmad (IV/332-333), Ibn Abi To Asim (č. 472), od Suhaib Alláha a anhu To je lafazh muslim. [4]. HR. Muslim (č. 2930 (95)), Mukhtasar Shahiih muslim (č. 2044), od Umar anhuma jednotlivých přátel Abdulláha bin '. [5]. HR. Muslim (č. 177 (287)). Podívejte se také na tento problém v Syarhul "ath-Thahaawiyyah Aqiidah (str. 188-198) takhrij Šejk al-Albani, a Majmuu To Fataawaa Syaikhil Islaam Ibni Taymiyah (VI/509-512). Tam je další názor, který říká, že Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem viděl Boha s jeho srdcem. Tento názor je založen na historii přátel Ibn 'Abbas anhuma Alláha. [6]. Viz Sharh Sunny Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah odst. III/560, ne. 883) a Syarhul To ath-Thahaawiyyah Aqiidah (str. 191), takhrij Shaykh al-Albani, a Majmuu To Fataawaa Syaikhil Islaam Ibni Taymiyah vi / 499). [7]. Viz Sharh Sunny Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah odst. III/562 ne. 889).

Devatenácté: FAITH k andělům

Ahlus Sunna věří v existenci andělů přiřazených k Bohu ve světě a na onom světě. Anděl je nadpřirozená příroda, zvířata, a služebníci Alláha Všemohoucího. Andělé neměl oprávnění Rububiyyah a Uluhiyyah. Alláh stvořil před světlem a poskytují dokonalou poslušnost a moc realizovat poslušnost.
Předpokládají, že andělé byli stvořeni z světla, které je hadíth o "Aa'ishah anhuma Alláha, řekl, že Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem řekl:
خلقت الملائكة من نور وخلق الجان من مارج من نار وخلق آدم مما وصف لكم.
"Andělé byli vytvořeni ze světla, byly vytvořeny džinové z hořícího ohně a Adam alaihis Salamem vznikl z toho, co bylo falešně připsaný k tobě." [1]
Andělé jsou stvoření Boží, jak je uvedeno ve verších al-Qur'an a hadith Proroka sallallaahu alayhi wa Salamem je závazné, jako je povaha těchto andělů, kteří opatřena trůn.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة عليها ملائكة غلاظ شداد لا يعصون الله ما أمرهم ويفعلون ما يؤمرون
"Vy, kteří věříte, chránit sebe a svou rodinu před plameny pekla, že palivo je muži a kameny, strážní andělé na hrubý, tuhý, kteří nemají neuposlechnout Alláha, co přikázal jim a vždy to, co je . objednat "[V-Tahrim: 6]
Andělé nemusí jíst a pít, jak příběh proroka Ibrahim Salamem anděl Allaihis s hosty.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
هل أتاك حديث ضيف إبراهيم المكرمين إذ دخلوا عليه فقالوا سلاما قال سلام قوم منكرون فراغ إلى أهله فجاء بعجل سمين فقربه إليهم قال ألا تأكلون فأوجس منهم خيفة قالوا لا تخف وبشروه بغلام عليم
"Musím ti (Muhammad) příběh Abrahama Host (Angels) je oslaven.(Nezapomeňte), když vstoupili na místo a říct: "Salaman," Ibrahim odpověděl: "Salamun," (vy) jsou lidé, kteří nejsou známy. A tak šla tajně vidět svou rodinu, pak přinesl telecího tuku (který spálil), pak dihidangkannya k nim. Řekl: "Už nesmíte jíst." Ale neměli jíst, protože je koncipován strach jim. Řekli: "Neboj se." A dali mu radostnou zvěst o (a) narození dítěte, "Alim (Ishák)". [Adh-Dzaariyaat slovy: 24-28]
Také v jiném verši Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
فلما رأى أيديهم لا تصل إليه نكرهم وأوجس منهم خيفة قالوا لا تخف إنا أرسلنا إلى قوم لوط
"A když viděl, jejich ruce se ho dotknout, Abraham vypadalo divně jejich skutků, a cítí strach z nich. Řekli: "Nebojte se, opravdu jsme (andělé), který je poslán k lidem LUT." [Huud: 70]
Anděl poslušnosti, Alláh říká:
ومن عنده لا يستكبرون عن عبادته ولا يستحسرون يسبحون الليل والنهار لا يفترون
"A anděl po jeho boku, nejsou arogantní uctívat a ne (také) pocit únavy. Vždycky velebit ve dne v noci, bez ustání "[Al-Anbiyaa: 19-20].
Částka, která má velmi anděl, a nikdo nemůže počítat kromě Alláha.
V hadísu al-Bukhari a Muslim vyprávěný z Malik bin Sha'sha'ah Alláh anhu a příběh Mi'raj z proroka sallallaahu alayhi wa Salamem, že Bůh ukázal, al-Bayt Ma'mur v nebi na proroka sallallaahu alayhi wa Salamem. Místo navštívilo 70 000 každý den modlitby anděla tam. Pokaždé, když se dostanou ven, že se nevrátí. [2]
Víra v anděly obsahuje čtyři prvky:
A. Věřte ve své formě.
2. Věřte, jména andělů, že uznávají, jako Gabriel, Mika-il, Israfil, a také jména ostatních anděla je již známé.
3. Věří ve své vlastnosti, které se uznávají jako povahy podobě Gabriela, jak viděl proroka sallallaahu alayhi wa Salamem, které mají křídla 600, jímž končí horizont [3]. Každý anděl má křídla jako slovo Alláh:
الحمد لله فاطر السماوات والأرض جاعل الملائكة رسلا أولي أجنحة مثنى وثلاث ورباع يزيد في الخلق ما يشاء إن الله على كل شيء قدير
"Chvála Bohu, stvořiteli nebe a země, aby se na anděly jako posly v postarat se o všechny druhy věcí), které mají křídla, respektive (jsou) dva, tři a čtyři. Bůh přidá k jeho vytvoření co chce. Opravdu Bůh je všemocný nad vším "[Fatir: 1].
Andělé mohou být přeměněna na muže, jak se stalo, když byl anděl Gabriel poslán od Alláha Subhanahu wa Ta'ala splnit Marii. Gabriel byla přeměněna na dokonalé lidské bytosti.
4. Víra v úkolech, které Bůh přikázal jim, že už víme, stejně jako čtení růženec a modlí se, aby Alláh Všemohoucí v noci, aniž by se unavený. [4]
A mezi nimi jsou, kteří mají specifické úkoly, jako například:
A. Anděl Gabriel je pověřen přináší Boží zjevení proroků a apoštolů.
2.Malaikat Mika-il, který měl na starosti déšť a pěstování rostlin.
3. Israfil anděla, který byl odpovědný za troubení na šofar do Soudného dne a na den vzkříšení bytostí.
4. Angel of Death, který je obviněn odvolat lidský život.
5. Svěřen úkol vedení anděly nebem a peklem.
6. Přiřazené andělé foukání duši plodu v děloze, kdy je plod dosáhl věku 4 měsíců v děloze, Všemohoucí Bůh poslal svého anděla, psát hodně štěstí, smrt, láska, ubohý a šťastný, a vdechuje život s ním. [5]
7. Andělé jsou určeny pro udržení a psát všechny lidské činnosti.Každá osoba, která je střežen dvěma anděly, z nichž jeden na pravé straně a jeden na levé straně.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
إذ يتلقى المتلقيان عن اليمين وعن الشمال قعيد ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد
"(Je to), když se dva andělé zaznamenávat skutky, místo na pravé straně a ostatní seděli na levé straně. Ani slovo se mluvilo, ale v okolí Anděl dozorce je vždy přítomen "[qaf: 17-18].
8. Andělé zeptal zemřelého, který je obviněn, tj. když má zemřelý byl do hrobu, to přijde dva anděly, kteří se ho zeptal na jeho pán, jeho náboženství a jeho prorok. [6]
[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]


zdroj: http://almanhaj.or.id/

v jiných jazycích:
http://almanhaj.or.id/~~V http://melayuholykoran.blogspot.com/ http://qurangermany.blogspot.com/ http://holyquranurdu.blogspot.com/ http://coranspain.blogspot.com/ http://alquranserb.blogspot.com/ http://rusiaquran.blogspot.com/ http://holyquranhindi.blogspot.com/ http://coranfranche.blogspot.com/ http://al-quranbahasa.blogspot.com/ http://melayuholykoran.blogspot.com/ http://muqaddasquran.blogspot.com/ http://albamiaquran.blogspot.com/ http://kuran-kerimal.blogspot.com/ http://quranfarsi.blogspot.com/ http://qurangermany.blogspot.com/ http://holyquranurdu.blogspot.com/ http://coranspain.blogspot.com/ http://al-quranbahasa.blogspot.com/ http://www.allvoices.com/users/yusufagusno http://holykoranenglish.blogspot.com/ http://kekabah.blogspot.com/ http://travelandhealthnews.blogspot.com http://entertainmentandgetextramoney.blogspot.com http://mjusuf.blogspot.com/ http://computer-internet-usaha.blogspot.com/ http://computer-internet-3d-animationsetc.blogspot.com/ http://newsvideo-photo.blogspot.com/ http://allsportcourseskursusolahraga.blogspot.com/ http://computer-internet-bussines.blogspot.com/ http://education-pendidikan-online.blogspot.com/ http://jobvacancieslowongankerja.blogspot.com/ http://soccercoursessepakbola.blogspot.com/ http://moviemusicfilmmusik.blogspot.com/ http://languagecourseskursusbahasa.blogspot.com/ http://cookreciperesepmasakan.blogspot.com/ http://clickbankbussinesbankdatabisnis.blogspot.com/ http://entertainmentandgetextramone.blogspot.com http://al-quranbahasa.blogspot.com/ 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar