روس سے 15 تلاش اور ریسکیو کے اہلکاروں نے ماؤنٹ Salak پر سکھوئ 100 طیارے Superjet. ملبے کے محل وقوع کے لئے گئے تھے. لاشوں کے 21 تھیلے پولیس ہسپتال میں پہنچے. مشکل علاقہ ہے، بلیک باکس نہیں ملا
میں ماؤنٹ Salak، Bogor، مغربی جاوا، 14.00 کے ارد گرد اتوار کو انڈونیشیا (13/5) پر روسی سکھوئ 100 طیارے Superjet. ملبے کے سامنے کی جگہ پر 15 تلاش اور ریسکیو کے اہلکاروں کے ایک کل. انہوں نے تقریبا 20 سپیشل فورسز کے اہلکار اور یونٹ میں پاینیر موبائل بریگیڈ پولیس ہیڈکوارٹر کی طرف سے لے گئے تھے.
کو میں پوسٹ Cipelang، Cijeruk ضلع، Bogor ریجنسی سے جانے سے پہلے، روس SAR کے اہلکاروں نے SAR اہلکاروں انڈونیشیا کے ساتھ ایک طبی امتحان سے گزرنا. اس کے بعد وہ تکنیکی سمت اور فوجی کمانڈر کے کرنل AM Putranto 061/Suryakancana نے کی حدود ملا.
"وہ اصل میں ایک ہیلی کاپٹر پر سوار کرنے کے لئے چاہتا تھا، لیکن میں کہنا ہے کہ انخلاء کی ترجیح ہے" ہدایات دینے کے بعد Putranto نے کہا.
ان کے مطابق، نو کلیوں اور چھ کے تکنیکی ماہرین کے 15 اہلکاروں کی گئی. میں سینئر Comr Trisno، اسپیشل فورسز لیفٹیننٹ Rizal کے ڈپٹی ٹیم کی طرف سے گروپ کی قیادت کی.
روس کے آندرے Kovalev روگاشتھانی اس بات کا یقین نہیں ہو جب سانحہ سکھوئ 100 Superjet کے متاثرین کی شناخت مکمل کیا جا سکتا ہے کر سکتے ہیں. تاہم، اپنے تجربے کی بنیاد پر، دو ہفتوں کے جسم کی شناخت عام طور پر لیتا ہے.
شناخت لاشوں کے ٹکڑوں کے جسم کی حالت اور ان کی تعداد پر بہت زیادہ انحصار ہے.تو بات کا یقین ابھی تک نہیں جب ان مقدمات کی شناخت حل کیا جا سکتا ہے.- آندرے Kovalev
آندرے نے کہا کہ "شناخت لاشوں کے ٹکڑوں کے جسم کی حالت اور ان کی تعداد پر بہت زیادہ انحصار ہے تو ابھی تک نہیں يقين. جب ان مقدمات کی شناخت حل کیا جا سکتا ہے،".
آندرے تین افراد جنہوں نے ڈیزاسٹر وکٹم شناخت (DVI) ٹیم انڈونیشیا Kramat نے ذات پولیس ہسپتال میں شمولیت اختیار کی روسی کے روگاشتھانی ٹیم کے سر پر ہے.
منگل (5/15/2012) پر اضافی DNA نام Ivanov روس ماہر ہو جائے گا. فارنسک ماہرین کی انڈونیشیا DVI کی اپنی ٹیم 110، odontologi کی،، نراشتھان، اور DNA کے لئے تعینات ہے.
حادثے کے طیارے سکھوئ Superjet 100 کی وجہ سے دوسرے سال کے لئے نہیں کیا جائے گا نام سے جانا جاتا اندازہ لگایا گیا ہے. یہ PT Trimarga Rekatama کاروبار کنسلٹنٹ کا تعین، جکارتہ میں Sunaryo، اتوار (13/05/2012) کی بنیاد پر کیا گیا تھا. ان کے مطابق، روسیوں کے ساتھ کام کرنے کے لئے قومی و نقل. ٹرانسپورٹیشن سیفٹی کمیٹی، یا NTSC کی ٹیم حادثے کی وجہ کا پتہ لگانے کے لئے جاری رکھیں.
"بے شک، اگر اس طرح ایک طیارے کے حادثے، میرے ایئر فورس (ایئر فورس) میں 35 سال، اس طرح کے مسائل درجنوں بار گیا. ہے کیونکہ ایک سال تک جائے نام سے جانا جاتا سکتا ہے. یہ بھی ہے مشکل، kebukanya صرف ایک چند سال کے بعد،" انہوں نے نے کہا.
Sunaryo نے مزید کہا کہ دونوں فریقوں نے حادثے کی وجہ سے تحقیقات میں سمنوی جاری رکھنے کے لئے ہے. انہوں نے اس بات کا یقین تھا، روسیوں کا اظہار کیا ہے کہ وہاں ممکنہ وجہ ہے میں کھل جائے گا.
ٹیم یا تو NTSC انڈونیشیا یا روس اب بھی تحقیقات کر رہا ہے مل کر کام کرنے، لیکن اس کے رہنماؤں انڈونیشیا رہیں. تو، سب بھی الجھن میں ہے. یہ ایک سپر ہوائی جہاز ہے اس طرح kanapa ایونٹ موجود ہیں، کر سکتے ہیں- Sunaryo
"ٹم NTSC دونوں انڈونیشیا اور روس اب بھی تحقیقات کر رہے ہیں ایک ساتھ کام کر رہے ہیں، لیکن اس کے رہنماؤں انڈونیشیا رہیں. تو، سب بھی الجھن میں ہے. یہ ایک اعلی ہوائی جہاز ہے، کیوں ہے اس طرح ایک واقعہ ہے، "انہوں نے کہا کہ.
اب تک، Sunaryo کے مطابق تحقیقاتی ٹیم سے متعلق رکاوٹوں ایک اہم حقیقت یہ ہے کہ ابھی تک مکمل نہیں ہے. "ضرورت ہے ریکارڈ رہا ہے، مطلوبہ اعداد و شمار کے انجن کی جانچ پڑتال کی ہے، ابھی تک نہیں ہے مکمل. سب کو ایک ساتھ ہو، انہوں نے کہا کہ. "
NTSC روس کے 82 ارکان کی کل گزشتہ رات انڈونیشیا میں آ چکا ہے اور انہوں نے تین مقامات اسائنمنٹ میں پھیل. وقت پولیس میں ہسپتال Soekanto، Kramat ذات، جکارتہ میں ڈیوٹی پر فارنسک ٹیم کا نے حلیم Perdanakusuma ہوائی اڈے پر انتظامی ٹیم.
دریں اثنا، تحقیقاتی ٹیم میں ماؤنٹ Salak، Bogor، مغربی جاوا پر تھا. انڈونیشیا میں سکھوئ کے نمائندے جماعتوں کو بھی ایک ترجمان فراہم اگر ضرورت ہو تو.
روسی ٹیم کے تین مقامات پر پھیل لاشیں سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کی ہینڈلنگ کی مدد کرنے کے لئے 82 افراد پر مشتمل مدد. اسی طرح، ایک کاروبار کنسلٹنٹ جو پولیس ہسپتال، Kramatjati، وسطی جکارتہ، اتوار (05/13/2012) میں PT Trimarga Rekatama، Sunaryo، نجات ہے.
"ٹیم تین پوائنٹس پر روس کی حیثیت، ایک فارنسک ماہر پولیس ہسپتال میں تعینات، نے حلیم انتظامیہ میں سب، اور گخنگ Salak، 82 کی تعداد میں انخلاء کی ٹیم،" انہوں نے کہا کہ
Sunaryo کے مطابق، روسیوں نے کل سے منتقل کرنے کے لئے شروع کیا ہے. انہوں نے اس بات کا یقین ہے، انڈونیشیا میں روسی ٹیم کے ساتھ تعاون میں کھل جائے گا تھا. اب تک، ایک کل 21 لاشوں کی بیگ کی پولیس ہسپتال (انڈونیشی پولیس)، وسطی جکارتہ میں پہنچے. نہیں ابھی تک بعض Dapay جب شناخت کا عمل مکمل ہو جائے گا.
اس شناختی عمل میں، DNA کے ماہرین اہم دی زیادہ تر حادثے کے شکار لوگوں کو نہیں پہچانا جا سکتا ہے. DNA ماہر شامل شناخت صحت سے متعلق حاصل کرنے کے لئے ضروری ہے.
اتوار (5/13/2012)، روس کی طرف سے فارنسک ٹیم نے انڈونیشیا ٹیم کے ساتھ تعاون کرنے کے لئے شروع کیا ہے. وہ دونوں کو سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کے متاثرین کی شناخت کے عمل میں شامل کیا جائے گا.
اہم DNA ماہر کی نشاندہی کی اس کے عمل میں ہے. کیونکہ حادثے کے شکار کی حالت کیا گیا ہے جزوی طور پر جسم کے باقی حصوں سے الگ. DNA ماہر شامل شناخت صحت سے متعلق حاصل کرنے کے لئے ضروری ہے.
کام شروع کیا، وہ فی الحال ٹیم کے ساتھ ہم آہنگی پیدا کر رہے ہیں شناخت انڈونیشیا ڈیزاسٹر وکٹم شناخت میں شمولیت اختیار کی. "فی الحال ہم نے ان کو مل رہے ہیں ہم اب بھی بات کر رہے ہیں.،" ڈائریکٹر Sukanto کے پولیس ہسپتال، وسطی کے جکارتہ Agus Prayitno بریگیڈیئر جنرل پولیس نے کہا رائٹرز کو بتایا ہے.
ہفتہ (05/12/2012) رات کو RS پولیس کا جائزہ لینے سے پہلے روسی فارنسک ٹیموں. انہوں نے پانچ لوگوں کو یہ رقم ان کے درمیان ایک DNA کا ماہر.
کے علاوہ پولیس سے، انڈونیشیا کی یونیورسٹی کی جانب سے ایک موجودہ ٹیم کی شناخت، Gadjah Mada یونیورسٹی، Airlangga یونیورسٹی، Padjadjaran یونیورسٹی، Eijkman اداروں، ہسپتالوں اور فارنسک ٹیموں Banten کی.
اہم DNA ماہر کی نشاندہی کی اس کے عمل میں ہے. کیونکہ حادثے کے شکار کی حالت کیا گیا ہے جزوی طور پر جسم کے باقی حصوں سے الگ. DNA ماہر شامل شناخت صحت سے متعلق حاصل کرنے کے لئے ضروری ہے.
ٹم ڈیزاسٹر وکٹم تحقیقاتی انڈونیشیا (DVI) کے فارنسک ماہرین کی روسی ٹیم کی مدد کے بغیر شناخت کے لئے دونوں فارنسک، pathological، اور DNA atropoligos کے سکھوئ Superjet 100 متاثرین کے قابل ہے. ماہرین کی DVI ٹیم روس بھی شامل ہے کیونکہ روس کی مدد چاہتا ہے.
اس طرح طب اور صحت نیشنل پولیس بریگیڈیئر جنرل اسہاک پولیس Musaddeq Kramat ذات پولیس ہسپتال میں اتوار کے روز (5/13/2012) کے لیے مرکز کے سربراہ ہونے پر یقین کی توثیق کی.
"ٹیم کی شناخت میں روس کی ٹیم نہیں کیونکہ انڈونیشیا نہیں برداشت کر سکتے ہیں اگر وہ مدد کرنے کے لئے پیش کرتے ہیں، کو مسترد کر دیا پکاتی ہے. اس کے علاوہ، روسی صدر کو مدد فراہم کرنے کے لئے صدر،." Musaddeq نے کہا کہ ..
مطابق Musaddeq، فارنسک اور DNA ماہرین کے اپنے کھیتوں اور انڈونیشیا میں کوالیفائی تجربہ کیا ہے. انہوں نے کہا کہ بعد میں ہم ساتھ مل کر کام کرے گا اور روس سے ماہرین کے ساتھ مثبت تجربے کرے گا، "انہوں نے کہا کہ.
Mussadeq یہ بھی کہا کہ میزبان کے طور پر انڈونیشیا کی طرف سے DVI قیادت میں ایک ٹیم رہتا ہے. روسی ماہرین کا ایک نظام ہے جو انڈونیشیا بنایا پر کام کریں گے.روسی ٹیم نے آندری Kovalev کی قیادت میں تین pathologists لایا.
منگل کے روز (5/15/2012) روس DNA بھی Ivanov بلایا ماہر سے آئے گا. تحقیقات دیر کی بنیاد پر، آندرے نے کہا کہ اس نے روسیوں جو متاثرین ہیں کی لاشوں کے دو بڑے ٹکڑوں کی نشاندہی کی تھی.
جسمانی ڈیٹا جمع کرنے کے عمل سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کے متاثرین کو تقریبا مکمل ہے. جو ماضی میں حاصل نہیں ہے غیر ملکی شہریوں کی جسمانی ڈیٹا، آج شروع، جمعہ (05/11/2012)، رشتہ داروں کی ایک بڑی تعداد شروع berdatangkan ٹیم اور Victin کی ڈیزاسٹر (DVI) کی شناخت کرنے کے لئے ڈیٹا جمع کرائیں.
میڈیکل پولیس ہیڈ کوارٹرز، کمشنر انتون Castilani، کہنا، کے سربراہ نے اب تک وہاں قبل مارٹم (جسمانی ڈیٹا کی موت سے پہلے) 37 ڈیٹا ہے کہ پولیس کی طرف سے مرتب کی ہیں.
انتون، جمعہ کی دوپہر نے حلیم Perdana Kusuma ہوائی اڈے پر، نے کہا کہ "یہ غیر ملکی اعداد و شمار دی کل 37 لوگوں میں آئے ہیں. تو،".
وہ رقم ہے جو ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے شہری ہیں، فرانس کا ایک شہری ہے، اور باقی انڈونیشیا کے شہری کی پر مشتمل ہے. دریں اثنا، آٹھ روسی شہری ہیں جو جہاز کے عملہ کے ہیں کا رشتہ دار اب بھی پیش ڈیٹا مارٹم قبل پولیس کو نہیں.
12:30 ارد گرد، جیروم مائیکل نامی ایک فرانسیسی شہری گو پوسٹل DVI پولیس ہیڈکوارٹر لگتا ہے. انہوں نے اس کے رشتہ داروں، ترکی نام Tran، جو بھی اس حادثے میں کھو رپورٹ کرنے کے لئے آئے تھے. انہوں نے یہ بھی جیسے combs ترکی میں نام Tran، razors کچھ ذاتی اشیاء، اور برش کے کاٹنے دینے کے لئے پیش ہوئے. جب سے پوچھ گچھ کی، جیروم انٹرویو کرنے سے انکار کر دیا اور فوری طور پر ہوائی اڈے چھوڑ دیا.
ماضی میں رپورٹ، پرواز نمبر RA36801 ساتھ سکھوئ Superjet کے 100 طیارے 06 نقاط پر رابطہ کھو ° 43 '08 "جنوب طول بلد اور 106 ° 43 '15" مشرقی طول بلد.کارڈینیٹس کا تخمینہ میں Cidahu، پہاڑ Salak کے قریب لگایا گیا تھا. روس میں منعقد کی ہوائی جہاز کی پرواز پرواز نے PT Trimarga Rekatama کی طرف سے منعقد کی کارکردگی کا حصہ ہے. بی ٹیموں کو اب بھی شکار تلاش کر رہے ہیں، جبکہ ان کے اپنے ہی ہوائی جہاز کے ملبے میں سٹون چلنا، Cijeruk، Bogor (5/10/2012) جمعرات کو صبح میں پایا گیا تھا.
ڈیزاسٹر وکٹم شناخت کی ٹیم (DVI) ایک ہی وقت میں ان کے خاندان کو سکھوئ 100 Superjet کے حادثے کے 45 متاثرین کی لاش واپس آ جائیں گے. اس کا ہے کیونکہ DVI ٹیم کے ساتھ مل کر ہر ایک شکار کے جسم کے تمام ٹکڑوں کو لانا چاہئے.
"اگر واپسی کا خدشہ نہیں موافق نہیں جسم کے حصوں کو پیچھے چھوڑ دیا کرتا ہے، خاندانی یقینی طور پر مخلص نہیں ہے. اس وجہ سے رقم کی واپسی کی بیک وقت 45 متاثرین کے لئے بنایا جائے گا." کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر انتون Castelani DVI، ہفتہ (05/12/2012) پولیس Kramat ذات ہسپتال نے کہا ہے کہ.
انتون نے کہا کہ، ہر جسم RS پولیس کے آنے کے تھیلے ایک اکیلے شکار ضروری نہیں ہے پر مشتمل ہے. ان کے مطابق، ایک بیگ میں ایک شکار کے جسم کے ٹکڑوں پر مشتمل ہو سکتا ہے.
میں ماؤنٹ Salak، مغربی جاوا، پر سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کے متاثرین کی نشاندہی کے عمل کو ماہ کے لئے زیادہ تر حالت کی وجہ سے نامکمل رہتا ہے توقع کی جاتی ہے.
پولیس کے کمشنر پیویل Pusdokkes انتون Castilani پولیس ہسپتال، وسطی جکارتہ، ہفتہ (12/05/2012) میں ایک نیوز کانفرنس کے سربراہ نے کہا کہ "یہ اب لے کیونکہ ہم مکمل ہونا ضروری ہے اور اس کے بہت سے جانی نقصان کی وجہ سے. شرط برقرار نہیں ہے".
انتون likens اس کی شناخت کے طور پر "jigsaw پہیلی" مرتب کرنے کے عمل بہت اچھا ہے. انہوں نے پریڈ پر ایک نوکاین حادثے کی پانچ ماہ جس سے متاثرین کی شناخت کے لیے لے گئے مقابلے میں.
فی الحال، ڈیزاسٹر وکٹم شناخت (DVI) پولیس کی جانب سے ٹیم کے جسم کے چار ہسپتالوں کہ پولیس کے اعضاء، وضاحت، اور شکار کی خصوصیات کو ایکارڈ کرنے کی تقسیم سے شروع ہوتی ہے کو لایا بیگ کی شناخت کا عمل شروع کر دیا ہے.
تاہم، مقتول کی لاش کی واپسی کا مستقبل قریب میں نہیں جائے گی کیا ہے کیونکہ ٹیم کو اب بھی انتظار کرنا پڑا پوری شناخت کے عمل کے خاندان کو واپس آنے سے پہلے مکمل ہو گیا ہے.
کیونکہ اس کے بہت سے متاثرین کے حالات اور برقرار نہیں ہیں "، ہم نے متاثرین کو واپس نہیں ایک ایک کرکے گزشتہ جسم کے بیگ پر کر سکتے ہیں ڈر لگتا ہے. بعد پہلی جسم کے تھیلے کے جسم کے حصے ہیں،" انہوں نے کہا کہ.
وقت کا اندازہ لگانے کے نہیں کر سکتے ہیں
انتون اندازے کے مطابق نہیں کتنی دیر تک یہ ڈی این اے کی شناخت کے پورے عمل کر لیتا ہے دو ہفتوں کی وجہ سے امتحان خود عمل وضاحت، recordkeeping کے، اور قبل مارٹم ڈیٹا ڈیٹا پوسٹ مارٹم کے مقابلے (شکار کے دوران اب بھی زندہ تھا) کے باہر لیتا ہے، (بعد شکار کا انتقال) کر سکتے ہیں ہے.
"میں وعدہ کرتی ہوں جب. لیکن یہ اب بھی ایک طویل وقت ہے نہ کرنے کی ہمت کیسے ہوئی، انہوں نے کہا کہ.''
DVI ٹیم جن میں فنگر پرنٹ، دانت، DNA، شکار کی طرف سے جسمانی / طبی اور ملکیت جائیداد کی علامات بھی شامل ایک ڈیٹا کے ذریعے اعداد و شمار کا موازنہ کریں گے.
انتون بلایا روسی حکومت نے ماہرین کے ساتھ ساتھ یونیورسٹی آف انڈونیشیا کے، Airlangga یونیورسٹی، یوبی، Eijkman انسٹی ٹیوٹ اور Banten کی ٹیم کے ڈاکٹر کے طور پر اس طرح ملک میں یونیورسٹیوں اور اداروں کے طور پر ڈی این اے کی شناخت میں مدد، بھیجنے کا وعدہ کیا ہے.
نقل و حمل کے وزیر EE Mangindaan کا پتہ لگانے کے قابل نہیں جب بلیک باکس (سیاہ باکس) Superjet100 سکھوئ طیاروں کو مل جائے گا، ملبے اور متاثرین کی لاشوں کے باوجود کیا گیا ہے پہاڑ Salak، مغربی جاوا کے علاقے میں پایا جاتا ہے.
Mangindaan کہو، نے پہاڑ Salak کے علاقے میں درگم آسان طور پر کلپنا کے طور پر نہیں بلیک باکس، جو اس المناک حادثے کے اسرار کو ظاہر کرنے کا خیال کیا جاتا ہے کہ تلاش کی قیادت کی. حلیم Perdanakusuma Mangindaan ہوائی اڈے، جکارتہ، ہفتہ (12/05/2012) نے کہا کہ "مجھے یقین نہیں مل سکتا کیونکہ علاقہ مشکل ہے،".
12:20 بجے پر Cijeruk حلیم کی، Sukabumi نے، میں جگہ Colibri TNI AU کے ہیلی کاپٹر کی اقسام کا استعمال کرتے ہوئے اس کے برعکس کموینیکیشن (MOC) کے وزیر ہیں. "میں صرف فیلڈ کی حالت کو دیکھا کہ ہم زمین پر حقیقی صورت حال کا تصور کر سکتے ہیں، انہوں نے کہا کہ.''
سکھوئ Superjet 100 حلیم سے بدھ (09/05/2012) کو بند اس مقصد Palabuhanratu، Sukabumi کے ساتھ کا تجربہ کرنے کے مقصد کے لئے لے دوپہر ہوائی جہاز، تو ائیر بیس پر واپس آ. نامعلوم طیاروں نے 14:33 بجے کے ارد گرد میں سے رابطہ کھو چکے ہیں. طیارے میں مبینہ طور پر ماؤنٹ Salak کی چٹٹانوں میں اجلاس ہونے کے تناظر کے بعد Kampung Batu چلنا، Cidahu Bogor، اور Sukabumi سرحد، میں اجلاس ہو گیا.
میں ماؤنٹ Salak، Bogor، مغربی جاوا، 14.00 کے ارد گرد اتوار کو انڈونیشیا (13/5) پر روسی سکھوئ 100 طیارے Superjet. ملبے کے سامنے کی جگہ پر 15 تلاش اور ریسکیو کے اہلکاروں کے ایک کل. انہوں نے تقریبا 20 سپیشل فورسز کے اہلکار اور یونٹ میں پاینیر موبائل بریگیڈ پولیس ہیڈکوارٹر کی طرف سے لے گئے تھے.
کو میں پوسٹ Cipelang، Cijeruk ضلع، Bogor ریجنسی سے جانے سے پہلے، روس SAR کے اہلکاروں نے SAR اہلکاروں انڈونیشیا کے ساتھ ایک طبی امتحان سے گزرنا. اس کے بعد وہ تکنیکی سمت اور فوجی کمانڈر کے کرنل AM Putranto 061/Suryakancana نے کی حدود ملا.
"وہ اصل میں ایک ہیلی کاپٹر پر سوار کرنے کے لئے چاہتا تھا، لیکن میں کہنا ہے کہ انخلاء کی ترجیح ہے" ہدایات دینے کے بعد Putranto نے کہا.
ان کے مطابق، نو کلیوں اور چھ کے تکنیکی ماہرین کے 15 اہلکاروں کی گئی. میں سینئر Comr Trisno، اسپیشل فورسز لیفٹیننٹ Rizal کے ڈپٹی ٹیم کی طرف سے گروپ کی قیادت کی.
روس کے آندرے Kovalev روگاشتھانی اس بات کا یقین نہیں ہو جب سانحہ سکھوئ 100 Superjet کے متاثرین کی شناخت مکمل کیا جا سکتا ہے کر سکتے ہیں. تاہم، اپنے تجربے کی بنیاد پر، دو ہفتوں کے جسم کی شناخت عام طور پر لیتا ہے.
شناخت لاشوں کے ٹکڑوں کے جسم کی حالت اور ان کی تعداد پر بہت زیادہ انحصار ہے.تو بات کا یقین ابھی تک نہیں جب ان مقدمات کی شناخت حل کیا جا سکتا ہے.- آندرے Kovalev
آندرے نے کہا کہ "شناخت لاشوں کے ٹکڑوں کے جسم کی حالت اور ان کی تعداد پر بہت زیادہ انحصار ہے تو ابھی تک نہیں يقين. جب ان مقدمات کی شناخت حل کیا جا سکتا ہے،".
آندرے تین افراد جنہوں نے ڈیزاسٹر وکٹم شناخت (DVI) ٹیم انڈونیشیا Kramat نے ذات پولیس ہسپتال میں شمولیت اختیار کی روسی کے روگاشتھانی ٹیم کے سر پر ہے.
منگل (5/15/2012) پر اضافی DNA نام Ivanov روس ماہر ہو جائے گا. فارنسک ماہرین کی انڈونیشیا DVI کی اپنی ٹیم 110، odontologi کی،، نراشتھان، اور DNA کے لئے تعینات ہے.
حادثے کے طیارے سکھوئ Superjet 100 کی وجہ سے دوسرے سال کے لئے نہیں کیا جائے گا نام سے جانا جاتا اندازہ لگایا گیا ہے. یہ PT Trimarga Rekatama کاروبار کنسلٹنٹ کا تعین، جکارتہ میں Sunaryo، اتوار (13/05/2012) کی بنیاد پر کیا گیا تھا. ان کے مطابق، روسیوں کے ساتھ کام کرنے کے لئے قومی و نقل. ٹرانسپورٹیشن سیفٹی کمیٹی، یا NTSC کی ٹیم حادثے کی وجہ کا پتہ لگانے کے لئے جاری رکھیں.
"بے شک، اگر اس طرح ایک طیارے کے حادثے، میرے ایئر فورس (ایئر فورس) میں 35 سال، اس طرح کے مسائل درجنوں بار گیا. ہے کیونکہ ایک سال تک جائے نام سے جانا جاتا سکتا ہے. یہ بھی ہے مشکل، kebukanya صرف ایک چند سال کے بعد،" انہوں نے نے کہا.
Sunaryo نے مزید کہا کہ دونوں فریقوں نے حادثے کی وجہ سے تحقیقات میں سمنوی جاری رکھنے کے لئے ہے. انہوں نے اس بات کا یقین تھا، روسیوں کا اظہار کیا ہے کہ وہاں ممکنہ وجہ ہے میں کھل جائے گا.
ٹیم یا تو NTSC انڈونیشیا یا روس اب بھی تحقیقات کر رہا ہے مل کر کام کرنے، لیکن اس کے رہنماؤں انڈونیشیا رہیں. تو، سب بھی الجھن میں ہے. یہ ایک سپر ہوائی جہاز ہے اس طرح kanapa ایونٹ موجود ہیں، کر سکتے ہیں- Sunaryo
"ٹم NTSC دونوں انڈونیشیا اور روس اب بھی تحقیقات کر رہے ہیں ایک ساتھ کام کر رہے ہیں، لیکن اس کے رہنماؤں انڈونیشیا رہیں. تو، سب بھی الجھن میں ہے. یہ ایک اعلی ہوائی جہاز ہے، کیوں ہے اس طرح ایک واقعہ ہے، "انہوں نے کہا کہ.
اب تک، Sunaryo کے مطابق تحقیقاتی ٹیم سے متعلق رکاوٹوں ایک اہم حقیقت یہ ہے کہ ابھی تک مکمل نہیں ہے. "ضرورت ہے ریکارڈ رہا ہے، مطلوبہ اعداد و شمار کے انجن کی جانچ پڑتال کی ہے، ابھی تک نہیں ہے مکمل. سب کو ایک ساتھ ہو، انہوں نے کہا کہ. "
NTSC روس کے 82 ارکان کی کل گزشتہ رات انڈونیشیا میں آ چکا ہے اور انہوں نے تین مقامات اسائنمنٹ میں پھیل. وقت پولیس میں ہسپتال Soekanto، Kramat ذات، جکارتہ میں ڈیوٹی پر فارنسک ٹیم کا نے حلیم Perdanakusuma ہوائی اڈے پر انتظامی ٹیم.
دریں اثنا، تحقیقاتی ٹیم میں ماؤنٹ Salak، Bogor، مغربی جاوا پر تھا. انڈونیشیا میں سکھوئ کے نمائندے جماعتوں کو بھی ایک ترجمان فراہم اگر ضرورت ہو تو.
روسی ٹیم کے تین مقامات پر پھیل لاشیں سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کی ہینڈلنگ کی مدد کرنے کے لئے 82 افراد پر مشتمل مدد. اسی طرح، ایک کاروبار کنسلٹنٹ جو پولیس ہسپتال، Kramatjati، وسطی جکارتہ، اتوار (05/13/2012) میں PT Trimarga Rekatama، Sunaryo، نجات ہے.
"ٹیم تین پوائنٹس پر روس کی حیثیت، ایک فارنسک ماہر پولیس ہسپتال میں تعینات، نے حلیم انتظامیہ میں سب، اور گخنگ Salak، 82 کی تعداد میں انخلاء کی ٹیم،" انہوں نے کہا کہ
Sunaryo کے مطابق، روسیوں نے کل سے منتقل کرنے کے لئے شروع کیا ہے. انہوں نے اس بات کا یقین ہے، انڈونیشیا میں روسی ٹیم کے ساتھ تعاون میں کھل جائے گا تھا. اب تک، ایک کل 21 لاشوں کی بیگ کی پولیس ہسپتال (انڈونیشی پولیس)، وسطی جکارتہ میں پہنچے. نہیں ابھی تک بعض Dapay جب شناخت کا عمل مکمل ہو جائے گا.
اس شناختی عمل میں، DNA کے ماہرین اہم دی زیادہ تر حادثے کے شکار لوگوں کو نہیں پہچانا جا سکتا ہے. DNA ماہر شامل شناخت صحت سے متعلق حاصل کرنے کے لئے ضروری ہے.
اتوار (5/13/2012)، روس کی طرف سے فارنسک ٹیم نے انڈونیشیا ٹیم کے ساتھ تعاون کرنے کے لئے شروع کیا ہے. وہ دونوں کو سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کے متاثرین کی شناخت کے عمل میں شامل کیا جائے گا.
اہم DNA ماہر کی نشاندہی کی اس کے عمل میں ہے. کیونکہ حادثے کے شکار کی حالت کیا گیا ہے جزوی طور پر جسم کے باقی حصوں سے الگ. DNA ماہر شامل شناخت صحت سے متعلق حاصل کرنے کے لئے ضروری ہے.
کام شروع کیا، وہ فی الحال ٹیم کے ساتھ ہم آہنگی پیدا کر رہے ہیں شناخت انڈونیشیا ڈیزاسٹر وکٹم شناخت میں شمولیت اختیار کی. "فی الحال ہم نے ان کو مل رہے ہیں ہم اب بھی بات کر رہے ہیں.،" ڈائریکٹر Sukanto کے پولیس ہسپتال، وسطی کے جکارتہ Agus Prayitno بریگیڈیئر جنرل پولیس نے کہا رائٹرز کو بتایا ہے.
ہفتہ (05/12/2012) رات کو RS پولیس کا جائزہ لینے سے پہلے روسی فارنسک ٹیموں. انہوں نے پانچ لوگوں کو یہ رقم ان کے درمیان ایک DNA کا ماہر.
کے علاوہ پولیس سے، انڈونیشیا کی یونیورسٹی کی جانب سے ایک موجودہ ٹیم کی شناخت، Gadjah Mada یونیورسٹی، Airlangga یونیورسٹی، Padjadjaran یونیورسٹی، Eijkman اداروں، ہسپتالوں اور فارنسک ٹیموں Banten کی.
اہم DNA ماہر کی نشاندہی کی اس کے عمل میں ہے. کیونکہ حادثے کے شکار کی حالت کیا گیا ہے جزوی طور پر جسم کے باقی حصوں سے الگ. DNA ماہر شامل شناخت صحت سے متعلق حاصل کرنے کے لئے ضروری ہے.
ٹم ڈیزاسٹر وکٹم تحقیقاتی انڈونیشیا (DVI) کے فارنسک ماہرین کی روسی ٹیم کی مدد کے بغیر شناخت کے لئے دونوں فارنسک، pathological، اور DNA atropoligos کے سکھوئ Superjet 100 متاثرین کے قابل ہے. ماہرین کی DVI ٹیم روس بھی شامل ہے کیونکہ روس کی مدد چاہتا ہے.
اس طرح طب اور صحت نیشنل پولیس بریگیڈیئر جنرل اسہاک پولیس Musaddeq Kramat ذات پولیس ہسپتال میں اتوار کے روز (5/13/2012) کے لیے مرکز کے سربراہ ہونے پر یقین کی توثیق کی.
"ٹیم کی شناخت میں روس کی ٹیم نہیں کیونکہ انڈونیشیا نہیں برداشت کر سکتے ہیں اگر وہ مدد کرنے کے لئے پیش کرتے ہیں، کو مسترد کر دیا پکاتی ہے. اس کے علاوہ، روسی صدر کو مدد فراہم کرنے کے لئے صدر،." Musaddeq نے کہا کہ ..
مطابق Musaddeq، فارنسک اور DNA ماہرین کے اپنے کھیتوں اور انڈونیشیا میں کوالیفائی تجربہ کیا ہے. انہوں نے کہا کہ بعد میں ہم ساتھ مل کر کام کرے گا اور روس سے ماہرین کے ساتھ مثبت تجربے کرے گا، "انہوں نے کہا کہ.
Mussadeq یہ بھی کہا کہ میزبان کے طور پر انڈونیشیا کی طرف سے DVI قیادت میں ایک ٹیم رہتا ہے. روسی ماہرین کا ایک نظام ہے جو انڈونیشیا بنایا پر کام کریں گے.روسی ٹیم نے آندری Kovalev کی قیادت میں تین pathologists لایا.
منگل کے روز (5/15/2012) روس DNA بھی Ivanov بلایا ماہر سے آئے گا. تحقیقات دیر کی بنیاد پر، آندرے نے کہا کہ اس نے روسیوں جو متاثرین ہیں کی لاشوں کے دو بڑے ٹکڑوں کی نشاندہی کی تھی.
جسمانی ڈیٹا جمع کرنے کے عمل سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کے متاثرین کو تقریبا مکمل ہے. جو ماضی میں حاصل نہیں ہے غیر ملکی شہریوں کی جسمانی ڈیٹا، آج شروع، جمعہ (05/11/2012)، رشتہ داروں کی ایک بڑی تعداد شروع berdatangkan ٹیم اور Victin کی ڈیزاسٹر (DVI) کی شناخت کرنے کے لئے ڈیٹا جمع کرائیں.
میڈیکل پولیس ہیڈ کوارٹرز، کمشنر انتون Castilani، کہنا، کے سربراہ نے اب تک وہاں قبل مارٹم (جسمانی ڈیٹا کی موت سے پہلے) 37 ڈیٹا ہے کہ پولیس کی طرف سے مرتب کی ہیں.
انتون، جمعہ کی دوپہر نے حلیم Perdana Kusuma ہوائی اڈے پر، نے کہا کہ "یہ غیر ملکی اعداد و شمار دی کل 37 لوگوں میں آئے ہیں. تو،".
وہ رقم ہے جو ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے شہری ہیں، فرانس کا ایک شہری ہے، اور باقی انڈونیشیا کے شہری کی پر مشتمل ہے. دریں اثنا، آٹھ روسی شہری ہیں جو جہاز کے عملہ کے ہیں کا رشتہ دار اب بھی پیش ڈیٹا مارٹم قبل پولیس کو نہیں.
12:30 ارد گرد، جیروم مائیکل نامی ایک فرانسیسی شہری گو پوسٹل DVI پولیس ہیڈکوارٹر لگتا ہے. انہوں نے اس کے رشتہ داروں، ترکی نام Tran، جو بھی اس حادثے میں کھو رپورٹ کرنے کے لئے آئے تھے. انہوں نے یہ بھی جیسے combs ترکی میں نام Tran، razors کچھ ذاتی اشیاء، اور برش کے کاٹنے دینے کے لئے پیش ہوئے. جب سے پوچھ گچھ کی، جیروم انٹرویو کرنے سے انکار کر دیا اور فوری طور پر ہوائی اڈے چھوڑ دیا.
ماضی میں رپورٹ، پرواز نمبر RA36801 ساتھ سکھوئ Superjet کے 100 طیارے 06 نقاط پر رابطہ کھو ° 43 '08 "جنوب طول بلد اور 106 ° 43 '15" مشرقی طول بلد.کارڈینیٹس کا تخمینہ میں Cidahu، پہاڑ Salak کے قریب لگایا گیا تھا. روس میں منعقد کی ہوائی جہاز کی پرواز پرواز نے PT Trimarga Rekatama کی طرف سے منعقد کی کارکردگی کا حصہ ہے. بی ٹیموں کو اب بھی شکار تلاش کر رہے ہیں، جبکہ ان کے اپنے ہی ہوائی جہاز کے ملبے میں سٹون چلنا، Cijeruk، Bogor (5/10/2012) جمعرات کو صبح میں پایا گیا تھا.
ڈیزاسٹر وکٹم شناخت کی ٹیم (DVI) ایک ہی وقت میں ان کے خاندان کو سکھوئ 100 Superjet کے حادثے کے 45 متاثرین کی لاش واپس آ جائیں گے. اس کا ہے کیونکہ DVI ٹیم کے ساتھ مل کر ہر ایک شکار کے جسم کے تمام ٹکڑوں کو لانا چاہئے.
"اگر واپسی کا خدشہ نہیں موافق نہیں جسم کے حصوں کو پیچھے چھوڑ دیا کرتا ہے، خاندانی یقینی طور پر مخلص نہیں ہے. اس وجہ سے رقم کی واپسی کی بیک وقت 45 متاثرین کے لئے بنایا جائے گا." کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر انتون Castelani DVI، ہفتہ (05/12/2012) پولیس Kramat ذات ہسپتال نے کہا ہے کہ.
انتون نے کہا کہ، ہر جسم RS پولیس کے آنے کے تھیلے ایک اکیلے شکار ضروری نہیں ہے پر مشتمل ہے. ان کے مطابق، ایک بیگ میں ایک شکار کے جسم کے ٹکڑوں پر مشتمل ہو سکتا ہے.
میں ماؤنٹ Salak، مغربی جاوا، پر سکھوئ Superjet 100 طیارے کے حادثے کے متاثرین کی نشاندہی کے عمل کو ماہ کے لئے زیادہ تر حالت کی وجہ سے نامکمل رہتا ہے توقع کی جاتی ہے.
پولیس کے کمشنر پیویل Pusdokkes انتون Castilani پولیس ہسپتال، وسطی جکارتہ، ہفتہ (12/05/2012) میں ایک نیوز کانفرنس کے سربراہ نے کہا کہ "یہ اب لے کیونکہ ہم مکمل ہونا ضروری ہے اور اس کے بہت سے جانی نقصان کی وجہ سے. شرط برقرار نہیں ہے".
انتون likens اس کی شناخت کے طور پر "jigsaw پہیلی" مرتب کرنے کے عمل بہت اچھا ہے. انہوں نے پریڈ پر ایک نوکاین حادثے کی پانچ ماہ جس سے متاثرین کی شناخت کے لیے لے گئے مقابلے میں.
فی الحال، ڈیزاسٹر وکٹم شناخت (DVI) پولیس کی جانب سے ٹیم کے جسم کے چار ہسپتالوں کہ پولیس کے اعضاء، وضاحت، اور شکار کی خصوصیات کو ایکارڈ کرنے کی تقسیم سے شروع ہوتی ہے کو لایا بیگ کی شناخت کا عمل شروع کر دیا ہے.
تاہم، مقتول کی لاش کی واپسی کا مستقبل قریب میں نہیں جائے گی کیا ہے کیونکہ ٹیم کو اب بھی انتظار کرنا پڑا پوری شناخت کے عمل کے خاندان کو واپس آنے سے پہلے مکمل ہو گیا ہے.
کیونکہ اس کے بہت سے متاثرین کے حالات اور برقرار نہیں ہیں "، ہم نے متاثرین کو واپس نہیں ایک ایک کرکے گزشتہ جسم کے بیگ پر کر سکتے ہیں ڈر لگتا ہے. بعد پہلی جسم کے تھیلے کے جسم کے حصے ہیں،" انہوں نے کہا کہ.
وقت کا اندازہ لگانے کے نہیں کر سکتے ہیں
انتون اندازے کے مطابق نہیں کتنی دیر تک یہ ڈی این اے کی شناخت کے پورے عمل کر لیتا ہے دو ہفتوں کی وجہ سے امتحان خود عمل وضاحت، recordkeeping کے، اور قبل مارٹم ڈیٹا ڈیٹا پوسٹ مارٹم کے مقابلے (شکار کے دوران اب بھی زندہ تھا) کے باہر لیتا ہے، (بعد شکار کا انتقال) کر سکتے ہیں ہے.
"میں وعدہ کرتی ہوں جب. لیکن یہ اب بھی ایک طویل وقت ہے نہ کرنے کی ہمت کیسے ہوئی، انہوں نے کہا کہ.''
DVI ٹیم جن میں فنگر پرنٹ، دانت، DNA، شکار کی طرف سے جسمانی / طبی اور ملکیت جائیداد کی علامات بھی شامل ایک ڈیٹا کے ذریعے اعداد و شمار کا موازنہ کریں گے.
انتون بلایا روسی حکومت نے ماہرین کے ساتھ ساتھ یونیورسٹی آف انڈونیشیا کے، Airlangga یونیورسٹی، یوبی، Eijkman انسٹی ٹیوٹ اور Banten کی ٹیم کے ڈاکٹر کے طور پر اس طرح ملک میں یونیورسٹیوں اور اداروں کے طور پر ڈی این اے کی شناخت میں مدد، بھیجنے کا وعدہ کیا ہے.
نقل و حمل کے وزیر EE Mangindaan کا پتہ لگانے کے قابل نہیں جب بلیک باکس (سیاہ باکس) Superjet100 سکھوئ طیاروں کو مل جائے گا، ملبے اور متاثرین کی لاشوں کے باوجود کیا گیا ہے پہاڑ Salak، مغربی جاوا کے علاقے میں پایا جاتا ہے.
Mangindaan کہو، نے پہاڑ Salak کے علاقے میں درگم آسان طور پر کلپنا کے طور پر نہیں بلیک باکس، جو اس المناک حادثے کے اسرار کو ظاہر کرنے کا خیال کیا جاتا ہے کہ تلاش کی قیادت کی. حلیم Perdanakusuma Mangindaan ہوائی اڈے، جکارتہ، ہفتہ (12/05/2012) نے کہا کہ "مجھے یقین نہیں مل سکتا کیونکہ علاقہ مشکل ہے،".
12:20 بجے پر Cijeruk حلیم کی، Sukabumi نے، میں جگہ Colibri TNI AU کے ہیلی کاپٹر کی اقسام کا استعمال کرتے ہوئے اس کے برعکس کموینیکیشن (MOC) کے وزیر ہیں. "میں صرف فیلڈ کی حالت کو دیکھا کہ ہم زمین پر حقیقی صورت حال کا تصور کر سکتے ہیں، انہوں نے کہا کہ.''
سکھوئ Superjet 100 حلیم سے بدھ (09/05/2012) کو بند اس مقصد Palabuhanratu، Sukabumi کے ساتھ کا تجربہ کرنے کے مقصد کے لئے لے دوپہر ہوائی جہاز، تو ائیر بیس پر واپس آ. نامعلوم طیاروں نے 14:33 بجے کے ارد گرد میں سے رابطہ کھو چکے ہیں. طیارے میں مبینہ طور پر ماؤنٹ Salak کی چٹٹانوں میں اجلاس ہونے کے تناظر کے بعد Kampung Batu چلنا، Cidahu Bogor، اور Sukabumi سرحد، میں اجلاس ہو گیا.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar