Selasa, 29 Mei 2012

Shirk és különféle


Shirk és különféle
Nyolcadszor: SHiRK fajta és típusú [1]
Által Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

Ahlus Sunnah Wal Jama'ah Shirk egyetértenek abban, hogy a legnagyobb engedetlenség formája a Mindenható Allah, Shirk a legnagyobb kezhaliman, a legnagyobb bűn, amit nem lehet bocsánatot Allah wa Subhanahu Ta'ala. Ismerve a különböző típusú, és kibújik a módját, hogy tőle és messze, messze.
A. Meghatározása Shirk Kibújik a mellett, hogy kiegyenlíti az Isten Allah wa Subhanahu Ta'ala a Rububiyyah és Uluhiyyah és az asztma és az Ő Nature [2].Shaykh Ibn al-Islam Taymiyah mondta: "annak kétfélék: először Rububiyyah kibújik, ami szövetségesei mellett Isten, aki irányítja az univerzumot, azt mondta:
قل ادعوا الذين زعمتم من دون الله لا يملكون مثقال ذرة في السماوات ولا في الأرض وما لهم فيهما من شرك وما له منهم من ظهير
"Mondd:" szólítsa fel azokat, akiket Ön szerint (mint az Isten) mellett Allah, hogy nincs (teljesítmény) darabonként kis hangya a mennyben és a földön, és nem is érdekeltek a (generáló) az eget és a földet, és egyáltalán nem ezek közül bármelyik, aki asszisztens lett vele. "[Saba ': 22]
Másodszor, Uluhiyyah kibújik, vagyis imádat (ima) más, mint Allah, legyen szó akár az istentisztelet és az ima ima problémát [3]. "
Általában, amit az emberek nem is társítani a Uluhiyyah Isten a dolgok, amelyek Isten sajátossága, mint imádkozni, hogy Allah mellett mellett imádkozni Istenhez, vagy pedig egyfajta istentisztelet, mint a vágás (áldozat), bernadzar, imádkozott " 1, és így más, mint ő.
Ezért ezek az istentisztelet és imádkozzatok, hogy Allah mellett nem jelenti azt, hogy az üzembe helyezés istentiszteleti hely, és add oda illetéktelen, és ez a legnagyobb kezhaliman. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
إن الشرك لظلم عظيم
"... Valóban társult (Allah) valóban nagy kezhaliman. "[Luqman: 13]
Ezt narrátora az Abu Bakrah Allaah anhu, azt mondta: The Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ألا أنبئكم بأكبر الكبائر (ثلاثا), قالوا: بلى يا رسول الله. قال: الإشراك بالله وعقوق الوالدين - وجلس وكان متكئا فقال -: ألا وقول الزور. قال: فما زال يكررها حتى قلنا ليته سكت.
"Elmondjam neked a bűneit a legnagyobb?" (Megismételte háromszor.) Ők (a társak) azt mondta: "Természetesen, O-Ra sulullah." Azt mondta: "Shirk Allahban, az engedetlenség mindkét szülő. "-amikor nekidőlt, aztán felült, ahogy mondta: -" És ne feledd, (a harmadik) szava hazugság! "narrátor mondja:" Ő továbbra is ismételjük, amíg kívánunk neki néma ". [4]
Shirk (partnereket tömörítő Allah) azt mondta, hogy a legtöbb nagy bűnöket és kezhaliman a legnagyobb, mert ő egyenlőségjelet lények és Kálik (Creator) a dolgokat, amelyek különleges a Mindenható Istent. Minden olyan személy, aki tulajdonítani partnerek Allah valami, akkor ő azonosította Istennel, és ez akkora, mint kezhaliman. Az elkövetőket felelősségre nem hozta helyre a dolgokat. [5]
Shirk példákat, amelyek között vannak azok, akik koldulásra (kérlek), hogy azok, akik meghaltak, legyen az a próféta, gyám, vagy más módon. Ezek az intézkedések kibújik.
Pray (kérdezzen) más, mint Allah, mint például ima kérni a megélhetést, isti'anah (for help), istighatsah (segítséget a nehéz időkben), hogy a halottak közül, legyen az a próféta, gyám, Habib, kyai , a szellemet és a szent sír, vagy kérje a jó szerencsét, kérje a gyógyulást a betegség, vagy más, mint a fák és Allah Akbar kibújik (major kibújik).
Shaykh Muhammad ibn 'Abd al-Wahhab rahimahullah mondta: "Aki nem válik egyfajta istentisztelet más, mint Allah, akkor bálványimádó pogányok". [6]
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ومن يدع مع الله إلها آخر لا برهان له به فإنما حسابه عند ربه إنه لا يفلح الكافرون
"És azt, hogy más isteneket imádnak Istennel, de senki, hogy neki ez az érv, akkor biztosan a számítás oldalán Urának.Sesungguhgnya hitt azoknak, akik nem voltak szerencsések. "[Al-Mukminuun: 117] [7]
B. Fenyegetés az emberek, akik Kész Shirk A. Allaah nem fogja megbocsátani azoknak, akik ezt kibújik neki, ha meghal a kemusyrikannya bűnbánatot és nem Istennek. Mindenható Allah azt mondja:
إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما
"Bizony Allah nem fog megbocsátani a bűnt, hogy kibújik, és Ő megbocsátja minden bűnt kivéve (kibújik) a mindenki számára Ő akarja. Aki Allah (kibújik csinál), akkor valóban van egy nagy bűn. "[An-Nisa ': 48] Lásd még [An-Nisa': 116].
2. Diharamkannya Ég a pogányok. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
إنه من يشرك بالله فقد حرم الله عليه الجنة ومأواه النار وما للظالمين من أنصار
"Azok, akik tulajdonítani (valamit), Allah, Allah akkor biztosan megvonhatja tőle Paradise, és a hely maga a pokol, nincs ott az emberek Zha-Lim volt segítője." [Al-Maa-Idah: 72]
3. Shirk eltörölni az egész jutalma a jó cselekedetek. Mindenható Allah azt mondja:
ولو أشركوا لحبط عنهم ما كانوا يعملون
"Ha azt akarjuk, hogy Allah, Elmenekült távol tetteik tettek." [Al-An'am: 88]
Allah szava Subhanahu wa Ta'ala:
ولقد أوحي إليك وإلى الذين من قبلك لئن أشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين
"És bizony kiderült, hogy te és a (próféták) előtt:" Ha ti tulajdonítani (Allah), ő eltávolítja amalmu és biztosan a vesztesek között lesz. "[AZ-Zumar: 65]
Ez a két vers elmagyarázni azoknak, akik olyan körülmények között halnak meg a bálványimádók, a jó cselekedetek, hogy valaha el lesz távolítva az Isten, mint például az ima, a böjt, sadaqah, a barátság, a szegények, és mások.
4. Hitetlen jogszerű vért és kincset. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
فاقتلوا المشركين حيث وجدتموهم وخذوهم واحصروهم واقعدوا لهم كل مرصد
"... Aztán megöli a ti bálványimádók bárhol megtalálja őket, és lefoglalják azokat. Veszi körül őket, és intailah keresi ... "[At-Tawbah: 5]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
أمرت أن أقاتل الناس حتى يشهدوا أن لا إله إلا الله, وأن محمدا رسول الله, ويقيموا الصلاة, ويؤتوا الزكاة, فإذا فعلوا ذلك, عصموا مني دماءهم وأموالهم إلا بحق الإسلام, وحسابهم على الله تعالى.
"Én parancsoltam elleni küzdelem, míg az emberek bizonyságot tesznek róla, hogy nincs ilah (Isten) imádják az isten, csak Allah, és Mohamed az, hogy Allah Küldötte létrehozása, az imádság, és fizetni Zakat. Ha már megtette, akkor a vér és a kincs, ha nem védik a jogait az iszlám, és a számvetés van Mindenható Allah ". [8]
Kibújik a bűn a legnagyobb, a legtöbb törvénysértők kezhaliman a leggonoszabb és félrevezetés.
C. Cikktípusok Két fajta Shirk: Shirk Shirk nagy és kicsi.
A. Nagy Shirk Major kibújik fordul egyfajta istentisztelet más, mint Allah, mint mellett imádkozni Istenhez közelebb kerülni, vagy neki a levágott áldozati vagy nadzar más, mint Allah, mind a súlyos, vagy dzsinnek Sátán üldöz, és mások. Vagy valaki fél a halott (elhunyt), aki (gondolta), akkor árthat neki, vagy elvárják, hogy valami más, mint Allah, hogy nincs hatalma, vagy ártalom, vagy az a személy, aki kér tőlem mást, mint Isten, ha nem emberi lény adhat más, mint Allah, mint például a köz igényeinek, és ráadásul kiküszöböli a nehézséget a különböző istentiszteleti formák, amelyeket nem szabad csinálni, de egyedül Istenre irányul. [9] Ta'ala Allah azt mondja:
دعواهم فيها سبحانك اللهم وتحيتهم فيها سلام وآخر دعواهم أن الحمد لله رب العالمين
"Döntés azokat is," Subhanakallahumma, "és betartása tekintetében ezek a következők:" Béke ". És ezek záró imát:" Dicséret "aalamin." [Yunus: 10]
Major kibújik eltávolíthatja az elkövetőt a vallás az iszlám, és azt betartja a pokolban, ha meghal állapotban kibújik és nem bánják meg.
Sok nagy kibújik [10], itt pedig ez lesz említett négy csoportra oszthatók: [11]
Shirk ima, a következő imádkozott, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala, ő is imádkozik, hogy más, mint ő.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
فإذا ركبوا في الفلك دعوا الله مخلصين له الدين فلما نجاهم إلى البر إذا هم يشركون
"Szóval, amikor mászni fedélzetén imádkozni Istenhez való engedelmesség vele tisztítja, de ha Isten megmenti őket a földre, hirtelen (újra) allying (Allah)." [Al-'Ankabuut: 65]
Shirk szándékok, vágyak és célok, amelyeket ő rendezte istentiszteleti cselekmény más, mint Allah wa Subhanahu Ta'ala.Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
من كان يريد الحياة الدنيا وزينتها نوف إليهم أعمالهم فيها وهم فيها لا يبخسون أولئك الذين ليس لهم في الآخرة إلا النار وحبط ما صنعوا فيها وباطل ما كانوا يعملون
"Aki vágyik az élet a világ és ékszereket, mi persze nekik munkájukat a világ gyermekeinek azok tökéletes világban, és nem lesz bántódása. Azok az emberek, akik nem jutnak a következő, kivéve a pokol, és elment a túlvilágon, amit azok elérték a világon, és ez haszontalan, amit tettek. "[Huud: 15-16]
Kibújik az engedelmesség, ami engedelmeskedni Istennek, mint abban az esetben maksiyat Allah wa Subhanahu Ta'ala. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
اتخذوا أحبارهم ورهبانهم أربابا من دون الله والمسيح ابن مريم وما أمروا إلا ليعبدوا إلها واحدا لا إله إلا هو سبحانه عما يشركون
"Ezek az emberek alimnya és szerzetesek, mint Rabb-Rabb más, mint Allah, és (azt is, hogy Rabb) a Messiás, Mária fia, amikor is megparancsolta, hogy imádják a mindenható Isten, nincs Isten (a jogot, hogy imádni kell helyesen), de Őt. Dicsőség Allahnak, hogy abból, amit ezek kapcsolják össze. "[At-Tawbah: 31]
Shirk mahabbah (szeretet), amely megegyezik a Allaah nála a szerelem szempontjából.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ومن الناس من يتخذ من دون الله أندادا يحبونهم كحب الله والذين آمنوا أشد حبا لله ولو يرى الذين ظلموا إذ يرون العذاب أن القوة لله جميعا وأن الله شديد العذاب
"És az emberiség vannak olyanok, akik imádják más, mint Allah rivális szeretik, mert Allah szereti. Ami azokat illeti, akik úgy vélik, nagyon szeretik Istent. És ha az emberek, akik nem tudják, hogy az elkövetőket felelősségre, ha látják a büntetés (a Feltámadás Napján), hogy a hatalom tartozik, és hogy Allah Allah súlyos büntetés (fogják megbánni). "[Al-Baqarah: 165]
2. Kis Shirk Shirk nem ösztönözhet egy kicsit ki a vallás az iszlám, hanem csökkenti a monoteizmus és a Wasilah (utak, tranzit) nagyobb kibújik. Kétféle kisebb kibújik:
Shirk Zahir (nyilvánvaló), ami kis formában Shirk által mondott és tett. A beszéd formájában például, esküszöm más, mint Allah wa Subhanahu Ta'ala neveket.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
من حلف بغير الله فقد كفر أو أشرك.
"Aki esküszik más, mint az Isten nevét, majd tette kufr vagy kibújik". [12]
Shirk kufr és a kérdés itt az, kibújik és kufr kicsi.
Qutailah Bint al-Juhaniyah Shaifi anhuma Allaah azt mondja, hogy van egy zsidó, aki eljött a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és azt mondta:" Valóban ti nem vonhatja ki magát. Azt mondja: "Mert Isten akarata és az akarat," és azt mondja: "A Ka'bah." Tehát a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elrendelte a Sahaba, amikor arról kell esküdnie mondani:
ورب الكعبة, وأن يقولوا: ماشاء الله ثم شئت.
"Allah, a tulajdonos Kaaba," és azt mondta: "Ráadásul a vágy és az Isten akarata". [13]
Egy másik példa Shirk formájában beszéd szó:
ما شاء الله وشئت.
"Mert Isten akarata és az akaratod."
Beszéd rossz, és az igazság az:
ما شاء الله ثم شئت.
"Az az Isten akarata, akkor azért, mert a te akaratod."
Ez alapján a hadíszt Ibn 'Abbas, hogy a Messenger a Allaah anhuma sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
إذا حلف أحدكم فلا يقل: ما شاء الله وشئت, ولكن ليقل: ما شاء الله ثم شئت.
"Ha valaki közületek esküszöm, nem is mondott:" Mert Isten akarata és az akaratodat. "Mindazonáltal, mondja:
ما شاء الله ثم شئت.
"Mert Isten akarata és az akaratodat." [14]
ثم mondta (később) azt mutatja, szabályosan, ami azt jelenti, szolgája az akarat teszi Isten akaratát.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
وما تشاءون إلا أن يشاء الله رب العالمين
"És lehet, hogy nem akar (a módja), kivéve, ha az Isten akarata, a Seregek Ura". [At-Takwir: 29]
Mint példát kibújik a cselekmények, mint például a karkötőt visel, cérna, és hasonlók, mint a taszító vagy elrettentő szorongást. Hung mint a karikacsapás (tamimah [15]) való félelem miatt "Ayn (szemmel verés) vagy más. Ha valaki úgy véli, hogy a nyaklánc, amulett, vagy téma, mint a műsorszolgáltató a szorongást, és nem hajlandó eltávolítani, akkor ez kibújik ashghar aktus, mert Isten nem tette indokok (elvesztése distressz) ezekkel a dolgokkal. Mint ha azt hiszi, hogy a viselt karkötő, nyaklánc vagy a másik megtagadhatja vagy kizárásáról, szorongás, akkor a per-tette, hogy kibújik a Akbar (kibújik fő), mert felakasztotta magát más, mint Allah. [16]
Shirk hallgat (rejtett), amely Shirk a vágyak és szándékok, mint például Riya "(hogy gratulált fő) és sum'ah (az emberek szeretnének hallani), és mások. Mivel egy adott jótékonysági hogy közelebb Istenhez, de azt akarta, hogy a dicséret az emberek, például a szépítő az ima (ahogy) vagy bershadaqah dicsérni és szépíteni a hangját az olvasás (Al-Qur-an) más emberek, hogy meghallgassák,így azok laposabb vagy dicsérni.
A jótékonysági keveredve Riya ", majd a jótékonysági elutasítják, mert Isten velünk memperintahkan alkalmazása önkéntes. Allah Ta'ala mondja:
قل إنما أنا بشر مثلكم يوحى إلي أنما إلهكم إله واحد فمن كان يرجو لقاء ربه فليعمل عملا صالحا ولا يشرك بعبادة ربه أحدا
"Mondd:" Én vagyok csak ember, mint te, aki kinyilatkoztatta nekem: "Íme, a te Istened egy Isten.'' Azok várta a találkozást az ő Uram, hadd tegye a jó cselekedetek és nem társult bárki istentiszteleti az Urát. "[Al-Kahf: 110]
A lényeg, mondjuk (Ó Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam) a hitetlenek, akik elutasítják a Rasulanmu:" Valójában csak ember vagyok, mint te. "Aki gondoltam magamban (Muhammad sallallaahu" alaihi wa sallam) a hazug, hadd hozza amint azt a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam szállítani. Valójában a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem ismeri a láthatatlan, ami körülbelül ügyekben adott neki korábban, mint a Ashhaabul barlang, mintegy Dhul Qarnain, vagy más természetfeletti ügyekre, de a (korlátozott) már kiderült, hogy a Próféta Allah Ta'ala sallallaahu "alaihi wa sallam.
Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam ilah számolt be, hogy (Isten), hogy szórakoztató és ibadahi, nem más, mint az egy Isten, nincs partnere hozzá. Akkor Allah wa Subhanahu Ta'ala mondták, hogy bárki, aki arra számít, hogy találkozott vele, hogy jutalmazzák a jó és az Ő gyermekei, akkor hadd tegye igazak tettei az Ő Shari'ah, és nem társult semmit imádják az Úr őt. Deeds, amit kellett volna keresni az örömben, hogy Allah Ta'ala egyedül, ami nincs partner hozzá.
Mindkét (jó cselekedetek, és nem Allah tömörítő partnerek) egy jótékonysági szervezet, amely Maqbul pillére (elfogadva). Ez tényleg őszinte az Allah (kibújik-re) és meg kell felelnie a Shari'ah (Sunnah) a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. [17]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
إن أخوف ما أخاف عليكم الشرك الأصغر, فقالوا: وما الشرك الأصغر, يا رسول الله? قال: الرياء.
"Bizony, bizony, attól tartok, leginkább az Ön számára kisebb kibújik." Ők (a társak) megkérdezte: "Hát a kis kibújik, ó Allah Küldötte?" Ő sallallaahu "alaihi wa sallam válaszolt:" Ez Riya '". [18]
Ide is kibújik, vagyis valaki, aki csinál egy jótékonysági világi érdekek, mint például azok, akik végre a zarándoklat vagy a dzsihád tulajdon megszerzéséhez.
Ahogy a hadeeth Abu Hurayrah, hogy a Próféta anhu Allaah sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
تعس عبد الدنار, تعس عبد الدرهم, تعس عبد الخميصة, تعس عبد الخميلة, إن أعطي رضي وإن لم يعط سخط.
"Jaj a szolgája a dinár, szolgája dirham jaj, jaj khamishah szolga, szolga jaj khamilah [19]. Ha ő boldog volt, de ha nincs megadva dühös volt ". [20]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M]


Az iszlám olyan vallás, amely Haq a szállító által a Mohamed prófétát sallallaahu "alaihi wa Sallam
Első: Az iszlám vallás a vallás szabad HAQ (TRUE), HOGY ALATT Mohamed próféta sallallaahu "alayhi wa sallam
Által Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

Az iszlám a nyelv (etimológia) az átadás, benyújtása, vagy az engedelmesség.
Ami a Shari'ah (terminológia), meghatározása az iszlám két esetben:
Először is: ha az Iszlám említik egyedül, anélkül, hogy szóval együtt a hit, az értelemben, amely az egész vallás az iszlám, mind Usul (alapvető) és furu "(ágak), az egész kérdés a" aqeedah, istentisztelet, hiedelmek, szavak és tettek. Tehát ezt a fogalmat, hogy az iszlám egy szóbeli vallomás, hisz a szív és az átadás, a mindenható Isten, hogy mindenki számára meghatározásra került, és eleve elrendelt. [1]
Ahogy Allah wa Subhanahu Ta'ala a Próféta Ibrahim Alaihissallam:
إذ قال له ربه أسلم قال أسلمت لرب العالمين
"Amikor Úr azt mondta neki:" Figyelemmel a patuhlah! "Azt mondta:" Én vagyok engedelmes, hogy a Seregek Ura ". [Al-Baqarah: 131] [2]
Van is egy meghatározó iszlám szerint:
الإستسلام لله بالتوحيد والإنقياد له بالطاعة والبراءة من الشرك وأهله.
"Adjátok át magad Istennek az Ő mentauhidkan, magunkat neki, hogy végre megfelelően (az összes parancsok és tilalmak ő), és a szabad magát és azokat, akik kibújik kibújik csinálni". [3]
Másodszor: ha az Iszlám említik együtt a szót a hit, hogy az iszlám jelent a szavai és tettei magát és vagyonát lahiriyah fenn [4], a szavak és a tettek, vagy nem hisz az iszlámot. Miközben a mondat kapcsolatos gyakorlatát a hit a májban. [5]
Ahogy Allah mindenható:
قالت الأعراب آمنا قل لم تؤمنوا ولكن قولوا أسلمنا ولما يدخل الإيمان في قلوبكم
"A vándorló arabok mondják:" Hiszünk abban. "Mondd (nékik):" Neked hited van, de azt mondják: "Mi volna rájuk," mert a hit még nem adta meg a szíveteket ... "[Al- Hujuraat: 14]
Az iszlám, Allah wa Subhanahu Ta'ala végén, és ő tökéletesítette a vallás vallotta nemzetek megelőző akkor az Ő szolgái.Hasonlóképpen az iszlám, Allah wa Subhanahu Ta'ala javítja az állampolgári jogok őt, és örülni az iszlám, mint vallás. Az iszlám az a vallás az igazság és a vallás az egyetlen Istennek, vallás (hit) mellett az iszlám nem elfogadható Isten számára.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
إن الدين عند الله الإسلام
"Pedig a vallás (jobbra) az Allah az iszlám". [Ali Imran: 19]
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ومن يبتغ غير الإسلام دينا فلن يقبل منه وهو في الآخرة من الخاسرين
"Aki keres az iszlám vallás kivételével, alkalmanként nem fogadja el (a vallás) bekezdésére, valamint a túlvilágon is azok közé tartozik, aki veszít." [Ali Imran: 85]
Mindenható Allah kötelezővé tette minden ember számára, hogy átfogja az iszlámot, mert a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam küldeni az egész emberiségnek.
Ahogy Allah mindenható:
قل يا أيها الناس إني رسول الله إليكم جميعا الذي له ملك السماوات والأرض لا إله إلا هو يحيي ويميت فآمنوا بالله ورسوله النبي الأمي الذي يؤمن بالله وكلماته واتبعوه لعلكم تهتدون
"Mondd:" Ó, emberek, bizony én vagyok a Messenger (Messenger) Allah nektek is, hogy Isten, akinek keajaan mennyet és a földet, nincs isten, joga van imádni kell, kivéve őt rendesen, és Yang Yang lett halálos. "Így hiszek benned Allah és az Ő Messenger, (vagyis) az írástudatlan próféta, aki hisz Allahban és az Ő mondatok (a könyv), és kövesse azt, hogy ti is vezetni. "[Al-A'raaf: 158]
Ugyancsak beleillik az a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:
والذي نفس محمد بيده, لا يسمع بي أحد من هذه الأمة يهودي ولا نصراني, ثم يموت ولم يؤمن بالذي أرسلت به, إلا كان من أصحاب النار.
"A (Raab), hogy Mohamed maga is a kezében, hogy ne hallja valaki a közösségtől a közelgő a zsidó és keresztény I (Mohamed), majd meghal egy államban nem hisznek abban, amit küldtem neki (az iszlám), biztosan magában foglalja a rezidensek Pokol ". [6]
Hidd el Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt igazolja a teljes körűen elfogadja és megfelel minden, hogy hozza, nemcsak igazolja csak. Éppen ezért Abu Talib (nagybátyja a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam), beleértve a hitetlenek, akik nem hisznek a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam bár ő megerősítette azt hozta a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és ő is megerősítette, hogy az iszlám vallás a legjobb.
Lefedi a teljes iszlám javára, amely tartalmazza a korábbi vallások.Az iszlám egy kiváltság, amely alkalmas és megfelelő minden korosztály számára, elhelyezkedése és állapota Umma.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
وأنزلنا إليك الكتاب بالحق مصدقا لما بين يديه من الكتاب ومهيمنا عليه
"És mi küldte le a Qur-1 neked az igazság, ami megerősíti, hogy mi volt korábban, azaz a könyvek (származtatott korábban), és mint egy próbakő, amellyel szemben más könyveket ..." [Al-Maa-Idah: 48]
Az iszlám azt mondta, hogy alkalmas és megfelelő minden idejét, helyét, és a szándék az az állapot, az Umma az iszlám ragaszkodnak nem fogja megszüntetni az előny az Umma, még az iszlám Ummah lenne jó, virágzó, biztonságos és Sentausa. De emlékeznünk kell arra, hogy az iszlám nem kötött idejét, helyét és állapotát az Umma által kívánt, mint egyesek. Ha az emberiség akar a világ üdvösségéért és a túlvilágon, akkor kell átalakítani, hogy az iszlám és nyújt be a végrehajtó iszlám jog.
Az iszlám az igazi vallás, Allah wa Subhanahu Ta'ala győzelmet ígér azoknak, akik ragaszkodnak a vallás finom, de azzal a feltétellel, hogy meg kell mentauhidkan Istent, távol az ő (forma) kibújik, syar'i tanul, és gyakorló karitatív cselekedetek.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
هو الذي أرسل رسوله بالهدى ودين الحق ليظهره على الدين كله ولو كره المشركون
"Aki elküldte a Messenger (A carry) utasítás (Al-Qur-1) és a vallási igazság (jobbra), hogy ezt leküzd minden vallás, bár a többisten utálják." [At-Tawbah : 33]
Szintén a szavát:
وعد الله الذين آمنوا منكم وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الأرض كما استخلف الذين من قبلهم وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم وليبدلنهم من بعد خوفهم أمنا يعبدونني لا يشركون بي شيئا ومن كفر بعد ذلك فأولئك هم الفاسقون
"És Allah ígéretet tett azok között, akik hisznek és igaz tetteket dolgoznak, hogy Ő teszi őket igazán erős a földön, ahogy Ő csinálta előttük a hatalom, és valóban ő hoz létre a a vallás, amely megáldotta őket, és Ő valóban váltani (állami) őket, miután ezek a félelem, hogy biztonságos Sentausa. Még mindig imádják nekem semmit sem társult velem. És aki (még mindig) hitt után (ígéret), akkor azok, akik lázadó ". [An-Nuur: 55]
Az iszlám olyan vallás, amely tökéletes "aqeedah és shariah. Között a tökéletesség formáit a következők:
A. Az iszlám tiltja elrendelte, hogy bertauhid és kibújik.
2. Rendel el a jogot, és megtiltotta, hogy egy hazugság.
3. Rendezett igazságot tenni és tilalmát törvénysértők viselkednek.
4. Elrendelte, hogy megbízhatónak és alattomos törvény tiltja.
5. Utasították, hogy tartsák be ígéreteiket, és ígéretek tilalmat.
6. Elrendelte, hogy fordítson az anya-apa, és nem engedelmeskedik nekik tiltva.
7. Az iszlám és az iszlám vallás tiltja tartása valaki hitehagyott (ki a vallás az iszlám).
8. Tartsa a szellem az iszlám. Ezért a Mindenható Allah mengharam gyilkosság és ontja a vért a muszlimok. Az iszlám táplálja a lelket, ezért az iszlám tiltja a gyilkos nem HAQ (igazság), és a büntetést azoknak, akik megölik a lelkét egy muzulmán nem HAQ a halálbüntetést.
9. Az iszlám fenntartása indokolt. Ezért az iszlám tilt mindenféle intoxicants, mint a bort, drogok és a cigaretta.
10. Az iszlám az ingatlan fenntartása. Ezért az iszlám azt tanítja, bizalom (becsületesség), és értékelik az emberek, akik bíznak még ígérnek egy életet a boldogság és a menny rájuk. És az iszlám is tiltja a lopás és a korrupció veszélyezteti az elkövetők büntetését kézzel amputáció (korlátozott csukló). [7]
11. Az iszlám tartsa nasab (utód). Ezért a Mindenható Allah tiltja a házasságtörést, és minden út vezet, hogy házasságtörést követett el. [8]
12. Fenntartja a tiszteletére iszlám. Ezért a Mindenható Allah tiltja vádolja az emberek rendben van, mint parázna vagy más állítások szerint kárt a megtiszteltetés.
Feltételezi azt állítják, hogy az iszlám az élet, a tulajdon és a muzulmánok becsületét köztük:
Próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:
فإن دماءكم, وأموالكم, وأعراضكم, بينكم حرام عليكم كحرمة يومكم هذا, في شهركم هذا, في بلدكم هذا, ليبلغ الشاهد الغائب ...
"Bizony a vér, a tulajdon, a becsület, tilos rátok, mint terlarangnya a napot, a hónapot és az országot. Jelen kell lenniük, hogy elmondja, aki hiányzik ... "[9]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
لزوال الدنيا أهون عند الله من قتل رجل مسلم.
"Az eltűnése a világ könnyebb láttán Allah, mint a gyilkosság egy muszlim". [10]
A Buraidah Allaah anhu, azt mondta: "A Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
قتل المؤمن أعظم عند الله من زوال الدنيا.
"Megölése egy hívő súlyosabb (üzleti) szemében, mint Allah megszűnt a világ." [11]
Még a vérben egy muszlim nemesebb, mint a nemes Ka'ba. [12]
Általánosságban elmondható, hogy az iszlám elrendelte, hogy egy bizonyos karakter nemes, erkölcsileg jó és erkölcsileg rossz tilalmat. Az Iszlám elrendelte, hogy minden a jó és a rossz cselekedetek tiltják.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
إن الله يأمر بالعدل والإحسان وإيتاء ذي القربى وينهى عن الفحشاء والمنكر والبغي يعظكم لعلكم تذكرون
"Bizony, Allah azt mondja (Te), hogy tisztességes és jó neki, így a rokonok, és Isten ments, a trágárság, kemungkaran és ellenséges.Azt tanítja, hogy akkor sem vesz a leckét. "[An-Nahl: 90]
Az iszlám alapján megállapított öt. Amint az a híres hadíszt narrátora ibn 'Umar, hogy a Messenger anhuma sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
بني الإسلام على خمس: شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله, وإقام الصلاة, وإيتاء الزكاة, وصوم رمضان, وحج البيت.
"Az iszlám épül öt alapelvet: (1) arról tanúskodnak, hogy nincs Isten joga van imádni kell, de ezt csak Allah, és Mohamed Allah Küldötte, (2) bekezdése megállapítja az imádság, (3) fizesse meg a Zakat, (4) gyors Ramadan alatt és (5) ellátja a zarándoklat Baitullaah ". [13]
Az iszlám pillérei kötelező hinni, azt hitték és kell gyakorolni a minden muszlim és Muslimah.
Az első pillérei: A bizonyság nincs Isten joga van imádni kell helyesen, kivéve Allah mindenható és (hogy) Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam az Ő és az Ő rabszolga Messenger, a vélekedése a nyelv állandó. A túlsúly, mintha látta őt.
Shahadah (bizonyság), hogy a jelenléte az oszlopok, ha van két dolog, azért van, mert a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam az üzenetet közvetítik a Mindenható Allah Küldötte. Így a bizonyítéka, hogy Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam az Ő rabszolgája és Mindenható Allah Küldötte tökéletes bizonyság لا إله إلا الله, nincs isten, joga van a megfelelő ibadahi kivéve Allah.
Syahadatain (két tanúvallomás) egyik alapelve a legitimitás és az elfogadás minden jótékonysági szervezetek. Jogos jótékonysági majd csak akkor fogadható el, ha őszintén történik a Mindenható Allah és mutaba'ah (kövesse) az Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Tisztelettel: a Mindenható Allah a megvalósítása shahadah (bizonyság) LAA ilaha illallaah, nincs Isten joga van imádni kell, kivéve Allah megfelelően. Míg mutaba'ah vagy követni a Próféta Sunnah sallallaahu "alaihi wa sallam egy megvalósítása a bizonyság, hogy Mohamed sallallaahu" alaihi wa sallam az Ő és az Ő rabszolga Messenger.
A legnagyobb előnye a két mondat hitvallás, hogy szabad a szíve és lelke a szolgaság lények imádják csak a Mindenható Allah egyedül, és nem követ, hanem csak a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.
Két pillére: Végre imát, hogy imádják Allah azt jelenti, hogy végrehajthassák a kötelező imákat ötször istiqamah és tökéletes, időben és hogyan. Ima összhangban kell lennie a példa a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.
Mivel a szavát sallallaahu "alaihi wa sallam:
صلوا كما رأيتموني أصلي.
"Imádkozz úgy, ahogy te látsz engem imádkozik". [14]
Az egyik az imádság bölcsesség az, hogy a tolerancia, a józanság, és tartsa távol a szemérmetlenség és gonosz. [15]
Három pilléren nyugszik: A kifizető Zakat azt jelenti, hogy csak imádni Mindenható Allah felmutatni a szükséges szintet a kincseket, amelyeket meg kell fizetni Zakat. [16]
Az egyik tanulság, hogy tisztítsa meg az ingatlan fizetni Zakat, szegény lélek, és erkölcsi, hogy a fösvénység és igények fedezésére az iszlám és a muszlimok, így a hajléktalanok és a rászorulók.
Négy pillérei: a Ramadan böjt azt jelenti, hogy Istent olyan módon, csak hogy hagyja enni, inni, jima "(vegyes) férj és feleség között, és a dolgok kezdenek vonja vissza az igazi hajnaltól napnyugtáig.
Az egyik tanulság, böjt a Ramadan, hogy a vonat az emberek elhagyják a dolgokat, mint például, keresve a jó szerencsém Mindenható Allah. Az öt pilléren nyugszik: végre (imádat) zarándoklat a Ház (Isten háza), amely imádja Istent al-Bayt a Haram (a Ka'bah a Makkah al-Mukarramah) végrehajtja syi'ar vagy rituálék Hajj.
Allah Ta'ala mondja:
إن أول بيت وضع للناس للذي ببكة مباركا وهدى للعالمين
"Bizony, az első ház épült az (istentiszteleti hely) az a férfi, aki volt Bakkah House (Mekkában) áldott és útmutatást az egész emberiség számára." [Ali Imran: 96]
Az egyik tanulság, Hajj megy a ház, hogy a vonat az embereket, hogy gyakoroljanak a képességek, eszközök és a lélek engedelmes maradjon a Subhanahu Allah wa Ta'ala. Ezért a Hajj egyfajta dzsihád FII sabiilillaah. [17]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M]
Két mondat jelentése Shahadah

Második: ÉRTELME két mondat Shahadah
Által Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

Ahlus Sunnah Wal Jama'ah hiszem, hogy a két mondat Shahadah a jogalapot és az átveszi az összes jótékonysági szervezetek. A második mondat jelentése van, a feltételeket és a pillérek, hogy meg kell ismerni, hitt, és gyakorolták diimani minden muszlimnak.
A mondat jelentését لا إله إلا الله
Az a mondat jelentését لا إله إلا الله (LAA ilaha illallaah) a következő:
لا معبود بحق إلا الله.
"Nincs Isten, aki a jogot ibadahi helyesen, kivéve Allah wa Subhanahu Ta'ala."
Van néhány téves értelmezést az a mondat jelentését لا إله إلا الله (LAA ilaha illallaah), és a hiba általánossá vált. Ezek közül a hibák: [[1]
A. Értelmezze mondatokat لا إله إلا الله لا معبود إلا الله (amelyek közül egyik sem imádta, kivéve Allah), de a jelentése nem egyértelmű, mert ha igen, akkor minden istentiszteletre, akár jó vagy rossz, azt jelenti, Isten.
2. Értelmezze mondatokat لا إله إلا الله لا خالق إلا الله (egyetlen alkotó kivéve Allah), de a jelentés egy része a mondat jelentését لا إله إلا الله, és még mindig Rububiyyah Tauhid, hogy nem volt elég. Ez abban is hittek a bálványimádók.
3. Értelmezze mondatokat لا إله إلا الله لا حاكمية إلا الله (nem bíró (vonalzó), kivéve Allah), ami azt jelenti, nem volt elég, mert ha az Egység Isten csak elismerése a természet az Úr, a mindenható Isten egyedül, de még mindig imádkozott, hogy más, mint ő vagy torzítják a célból, imádja valami más, mint őt, akkor ez nem tartalmazza a helyes meghatározás.
Felhasználási feltételek mondat [2] لا إله إلا الله
Első követelmény: العلم (al-'tudományok) Ismerd meg az értelmét a mondat, ami لا إله إلا الله (LAA ilaha illallaah). Mindenható Allah azt mondja:
فاعلم أنه لا إله إلا الله
"Tehát tudjuk, hogy nincs Isten joga van imádni kell, kivéve Allah helyesen ..." [Mohamed: 19]
Mindenható Allah azt is mondja:
إلا من شهد بالحق وهم يعلمون
"Inkább azok, akik elismerik az igazság, hogy vannak emberek, akik tudják." [AZ-Zukhruf: 86]
Mit jelent a "elismerve az igazságot" az igazság a mondat LAA ilaha illallaah. Bár a szándék "emberek ők, akik megértik", hogy értsenek szívükkel, amit ejtik a nyelv.
A hadeeth a Friends 'Uthman, hogy a Messenger a Allaah anhu sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
من مات وهو يعلم أنه لا إله إلا الله دخل الجنة.
"Aki meghalt, és ő tudja, hogy nincs ilah (Isten) joga van imádni kell, kivéve Allah helyesen, akkor megy a mennybe." [3]
Második félévben: اليقين (al-yaqeen) Ez magabiztos és igazán érti a szavakat LAA ilaha illallaah a legcsekélyebb habozás és ingadozás.
Mindenható Allah azt mondja:
إنما المؤمنون الذين آمنوا بالله ورسوله ثم لم يرتابوا وجاهدوا بأموالهم وأنفسهم في سبيل الله أولئك هم الصادقون
"Azok, akik hisznek Allahban és az Ő apostol akkor nem kétséges, és küzdeni, ahogy Allah a vagyonuk és maguk is, hogy ők a megfelelő emberek." [Al-Hujuraat: 15]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
... أشهد أن لا إله إلا الله وأني رسول الله لا يلقى الله بهما عبد, غير شاك فيهما, إلا دخل الجنة.
"... Teszem, hogy nincs Isten joga van imádni kell, kivéve Allah helyesen és hogy én (Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam) az Allah Küldötte, nem Isten szolgája találkozás (az állam) nem habozott egy pillanatig (hitvallás) is, de megy a mennybe. "[4]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta:
اذهب بنعلي هاتين ..., فمن لقيت من وراء هذا الحائط يشهد أن لا إله إلا الله مستيقنا بها قلبه فبشره بالجنة ...
"... Menj mindkét szandál, így aki találkozik ez a kert mögött, hogy ő azt vallotta, hogy nincs Isten joga van imádni kell, kivéve Allah helyesen, egy hívő szív, majd adja meg neki a jó hírt a mennybe ". [5]
Így ez a követelmény, hogy a mennybe azok számára, akik azt mondják, a szív legyen benne, vele (a mondat egyistenhit), és ne habozzon azt. Ha a feltétel nem áll fenn, akkor szükséges (masyrut) nem létezik. Bajtársak, Allaah ibn Mas'ud anhu mondta:
اليقين الإيمان كله والصبر نصف الإيمان.
"Persze egy egész hit és türelem része a hit." [6]
Kétségtelen, hogy az emberek, akik hisznek értelmében LAA ilaha illallaah, végtagjai engedelmeskedik a Mindenható Isten imádatát, akinek nincs partnere hozzá, és engedelmeskedni a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Mivel ez a Bajtársak Allaah ibn Mas'ud hozzá anhu könyörgött az imádság a hit és a meggyőződés:
اللهم زدنا إيمانا, ويقينا, وفقها.
"Ó Istenem, add, hogy hitünket, hitét és kefahaman". [7]
Harmadik Term: الإخلاص (al-ikhlaash) Deeds amely megtisztít minden mocskát kibújik, és mengikhlaskan mindenféle imádja Istent.
Mindenható Allah azt mondja:
فاعبد الله مخلصا له الدين ألا لله الدين الخالص
"... Tehát beribadahlah Istenhez engedelmesség hozzá tisztítja. Ne feledje, hogy Allah az egyedüli vallás tartozik a nettó (a Shirk) ... "[AZ-Zumar: 2-3]
Mindenható Allah azt is mondja:
وما أمروا إلا ليعبدوا الله مخلصين له الدين
"Bár ezek nem rendelhető, kivéve, hogy imádják Allahot csak a tisztító engedelmeskednek neki ..." [Al-Bayyinah: 5]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
أسعد الناس بشفاعتي يوم القيامة من قال لا إله إلا الله خالصا من قلبه أو نفسه.
"Az emberek többsége elégedett az syafa'atku az Ítélet Napján, akik azt mondják:" La ilaha illallaah, "az őszinte szívvel és lélekkel". [8]
Negyedik feltétel: الصدق (hamu-shidqu) Ez az őszinte, vagyis ezt a mondatot, hogy csatolják az indokolást a szíve. Ki mondta, de a szíve meghazudtolta a nyelvét, ő egy képmutató és hazug.
Mindenható Allah azt mondja:
ومن الناس من يقول آمنا بالله وباليوم الآخر وما هم بمؤمنين يخادعون الله والذين آمنوا وما يخدعون إلا أنفسهم وما يشعرون
"És az emberi faj az, aki azt mondja:" Hiszünk Allahban és a Végső Napban, "ha ők valójában nem azok, akik hisznek. Azt akarják, hogy Isten és becsapják azokat, akik hisznek, de csak becsapják magukat, és nem veszik észre. "[Al-Baqarah: 8-9]
Szintén a Mindenható Isten szava a képmutatók:
قالوا نشهد إنك لرسول الله
"... Azt mondták, "Mi arról tanúskodnak, hogy te vagy a Messenger Allah ..." [Al-Munafiquun: 1]
Mindenható Allah majd tagadta őket, mondván:
والله يعلم إنك لرسوله والله يشهد إن المنافقين لكاذبون
"... És Allah tudja, hogy az Ő küldöttje, és Allah tanúskodnak, hogy a képmutatók hevertek. "[Al-Munaafiquun: 1]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ما من أحد يشهد أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله صدقا من قلبه إلا حرمه الله على النار.
"Nem valaki bizonyságot arról, hogy nincs Isten joga van imádni kell, csak Allah, és Mohamed helyesen az Allah Küldötte, őszintén a szíve, de Isten mengharamkannya menj a pokolba". [9]
Ötödik feltételek: المحبة (al-mahabbah) Ez a szerelem, hogy szeretem ezt a mondatot az egység, és mi tetszett felett jelenik meg.
Mindenható Allah azt mondja:
ومن الناس من يتخذ من دون الله أندادا يحبونهم كحب الله والذين آمنوا أشد حبا لله
"És az emberiség vannak olyanok, akik imádják más, mint Allah rivális, szeretik, mert Allah szereti. És azok, akik azt hiszik, nagyon szeretjük őket az Isten .... "[Al-Baqarah: 165]
Mindenható Allah azt is mondja:
قل إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم
"Mondd:" Ha szereted Allahot, akkor kövessetek: Allah is szeretni, és megbocsátani a bűnöket. És Allah Megbocsátó és Könyörületes legtöbb. "[Ali Imran: 31]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ثلاث من كن فيه وجد بهن حلاوة الإيمان: من كان الله ورسوله أحب إليه مما سواهما, وأن يحب المرء لا يحبه إلا لله, وأن يكره أن يعود في الكفر بعد أن أنقذه الله منه, كما يكره أن يقذف فى النار.
"Három olyan esetben, amikor mind a három jelen van személyesen ő lesz egy kis ízelítőt a hit: (1) Allah és az Ő Messenger több, mint amennyit szeretett kettő helyett, (2) szerelem valakit csak azért, mert Allah, (3) nem szeretnek visszamenni kufr után Allah megmentette őt, mert ő nem szereti, ha dobott a tűzbe ". [10]
Hatodik Term: الإنقياد (al-inqiyaad) Ez az alázatos és engedelmes. Egy muszlim legyen alázatos és engedelmes, hogy mit jelez a következő szavak LAA ilaha illallaah, csak Allah, hogy imádják Subhanahu wa Ta'ala az a gyakorlat, Shari'ah-His Shari'ah, hisznek benne, és úgy véli, hogy ez igaz.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
وأنيبوا إلى ربكم وأسلموا له من قبل أن يأتيكم العذاب ثم لا تنصرون
"És akkor menjünk vissza az Úr, vagyok, és hagyta, hogy az átadása előtt Allaah jön hozzád, akkor nem lehet segíteni (ismét)." [AZ-Zumar: 54]
Allaah is mondja:
ومن أحسن دينا ممن أسلم وجهه لله وهو محسن واتبع ملة إبراهيم حنيفا واتخذ الله إبراهيم خليلا
"És aki jobb, mint a vallás, aki készséggel nyújt be Istent, míg ő jót, és ő követte a vallás Ábrahám, az igaz? És Allah vette Ibrahim az ő kedvence. "[An-Nisa ': 125]
Allaah is mondja:
ومن يسلم وجهه إلى الله وهو محسن فقد استمسك بالعروة الوثقى وإلى الله عاقبة الأمور
"És azok, akik be Allah, ő az aki nem jó, akkor biztosan ő tartani erős kötél csomó. És nektek Allah a vége mindazokban az ügyekben. "[Luqman: 22]
Hetedik feltételek: القبول (al-qabuul) Amely megkapja a tartalmát és következményeit ennek a mondatnak hitvallása, egyedül mindenható Istent imádják, és hagyja, hogy más, mint ő. Ki kell mondani, de nem fogadja el és tartsa be, így ő is az emberek, hogy a Mindenható Úr Isten:
إنهم كانوا إذا قيل لهم لا إله إلا الله يستكبرون ويقولون أئنا لتاركو آلهتنا لشاعر مجنون
"Biztos, hogy korábban, amikor azt mondta nekik:" La ilaha illallaah (nincs isten joga van imádni kell, kivéve Allah helyesen) "büszkélkedhet, és azt mondják:" Valóban el kell hagyniuk a mi Isten-Isten, mint egy őrült költő? " [Ash-Shaaffaat: 35-36]
Ez olyan, mint a sír-hívek ebben az időben. Ők ígéretet tett: "La ilaha illallaah", de nem akarja elhagyni imádatuk a sírok. Tehát azt jelenti, hogy nem kaptak értelmében: "La ilaha illallaah". [11]
Pillérek mondat لا إله إلا الله لا إله إلا الله mondat (LAA ilaha illallaah) két pilléren, nevezetesen:
A. النفي, vagyis tagadni (utasítsa el) mindazt, amit imádunk mellett Subhanahu Allah wa Ta'ala.
2. الإثبات, amely úgy van beállítva, hogy csak imádni Mindenható Allah egyedül. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
فمن يكفر بالطاغوت ويؤمن بالله فقد استمسك بالعروة الوثقى لا انفصام لها والله سميع عليم
"... Aki kufr a gonosz és hisz Allahban, akkor valóban ő csatlakozott egy nagyon erős kötelet csomóval, és nem törik meg, és Allah Tárgyalás és tudással. "[Al-Baqarah: 256]
Allaah is mondja:
ولقد بعثنا في كل أمة رسولا أن اعبدوا الله واجتنبوا الطاغوت فمنهم من هدى الله ومنهم من حقت عليه الضلالة فسيروا في الأرض فانظروا كيف كان عاقبة المكذبين
"És bizony küldtünk apostolok minden Umma (hirdetve):" Allah Beribadahlah (egyedül), és onnan induló Evil, majd Umma között van egy utasítást adott az Isten, és mások az emberek között, akikHiba lett volna neki. Akkor jársz a földön, és látom, hogy vége azoknak, akik tagadják (a hírnökök). "[An-Nahl: 36]
Mondat jelentése محمد رسول الله (Mohamed próféta) [12] Mit jelent a hitvallás محمد رسول الله (Mohamed próféta) a következők:
A. طاعته فيما أمر, nevezetesen, hogy engedelmeskedjenek, amit sallallaahu "alaihi wa sallam parancsolta.
2. تصديقه فيما أخبر, amelyben megerősítették, amit sallallaahu "alaihi wa sallam mondani.
3. اجتناب ما نهى عنه وزجر, az elhatárolja magát attól, amit sallallaahu "alaihi wa sallam tilos.
4. أن لا يعبد الله إلا بما شرع, hogy nem Istent imádják, de oly módon, hogy van disyari'atkan. Azaz, meg kell imádni Istent szerint mi disyari'atkan és példázza Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, meg kell ittiba" az ő sallallaahu "alaihi wa sallam.
Körülbelül jelentését és következményeit a mondat محمد رسول الله (Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam) tárgyalások folynak a ponton-24: szükségessége a szeretet és dicsőítsék a Mohamed prófétát sallallaahu" alaihi wa sallam (hal.253).
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M]
Tauhid Rububiyyah
Harmadszor: Hittétel
Által Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

Ahlus Sunnah hisznek Allahban, Mindenható, az ő angyalai, a könyvei, az Ő hírnökei, és az ember a halál után feltámadt, és a hit a Qadr jobb vagy rosszabb.
A levélben az al-Baqarah, Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ليس البر أن تولوا وجوهكم قبل المشرق والمغرب ولكن البر من آمن بالله واليوم الآخر والملائكة والكتاب والنبيين
"Nem tegye ki arcát a keleti és nyugati erény, de az igazi erény a hit Istenben, a nap majd, Angyalok, a könyvek, a próféták ..." [Al-Baqarah: 177] [1]
Amellett, hogy a fenti bekezdés, sok hadeeth amely ugyancsak állította. Között számos hadíszt túl híres a hadíszt narrátora Imam Muslim a hadeeth az "Omar ibn al-Khattab Allaah anhu, hogy Gábriel arkangyal egyszer azt kérdezte a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam a hitről, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam válaszolt :
أن تؤمن بالله, وملائكته, وكتبه, ورسله, واليوم الآخر, وتؤمن بالقدر خيره وشره.
"Ez a hit benned (1) hisznek Allahban, (2) angyalai, (3) A könyv az ő, (4) Az ő Messengers, és (5) nap végén, és (6) qadar a jóhiszeműség és a rossz. "[2]
A hat alapelvet a hit alappillérei a hit, akkor senki sem tökéletes hit hacsak nem hisznek teljes egészében a helyes utat, amely mutatja, Al-Qur-1 és a Sunnah, akkor az, aki tagadja, sőt az egyik pillére a hit, akkor ő hitetlenek. [3]
Hidd el Allahban Subhanahu wa Ta'ala jelent ígéretet egységét mindenféle három, és beri'tiqad és dolgozni vele, nevezetesen (1) Tawheed Rububiyyah, (2) egyistenhit Uluhiyyah, és (3) Tawheed Asma "wa Shifat. [ 4]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M] _______ Lábjegyzet [1]. Lásd még a levelet az al-Baqarah: 285, 1-Nisa ': 136 és az al-Qamar: 49-50. Javaslatok a 6. pillér az Isten beszéde: إنا كل شيء خلقناه بقدروما أمرنا إلا واحدة كلمح بالبصر "Bizony, mi mindeneket teremtett a méret. És mi a parancs, de egy szót, mint az egy szempillantás alatt. "[Al-Qamar: 49-50] [2]. HR. Muszlim (No. 8), Abu Dawood (No. 4695), at-Tirmidhi (No. 2610), 1-Nasa-i (VIII/97), Ibn Majah (No. 63). Ez hadeeth saheeh. [3]. Syarhul "Aqiidah al-Waasithiyah (62. oldal) a Khalil Hirras, tahqiq" Alwi Saqqaf. [4]. Háromféle az egyistenhit, a fent említett feltételeket, és nem vagy Tauhid Tauhid Mulkiyyah hakimiyya, mert ez a kifejezés egy új kifejezés. Hol van az Isten ereje volt hakimiyya Subhnahu wa Ta'ala, azt már az anyaméhben lépett Rububiyyah Tauhid. Szükség esetén ezzel a törvény végrehajtását az Isten a földön, már belépett a Unity Uluhiyyah, mert ez a törvény Allah wa Subhanahu Ta'ala és mi nem csak az imádat, csak Allah egyedül. Nézd meg az Isten igéjét József levelében 40 vers.

Negyedik: Tawhid RUBUBIYYAH [1]

Tawhid jelenti Rububiyyah mentauhidkan minden, amit Allah wa Subhanahu Ta'ala, akár létre, ami jó szerencsét, be-és kikapcsolni, és hogy ő a király, uralkodó, és a készlet mindent.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ألا له الخلق والأمر تبارك الله رب العالمين
"Mind a teremtés és a parancs az övé. Dicsőség Allahnak, a Seregek Ura ". [Al-A'raaf: 54]
Mindenható Allah azt mondja:
ذلكم الله ربكم له الملك والذين تدعون من دونه ما يملكون من قطمير
"... Mi (nem) így Allah az Úr, akit tartozik a királyságot. És azok, akikkel felszólítom (imádat) Allah mellett, egyiknek sincs semmi de a vékony bőrt. "[Fatir: 13]
Allah Ta'ala mondja:
الله خالق كل شيء
"Isten, aki teremtett mindent." [AZ-Zumar: 62]
Hogy Ő az ajándékozó a szerencse minden ember, állatok és más lények. Allah Ta'ala mondja:
وما من دابة في الأرض إلا على الله رزقها
"És nincs mozgó teremtmény a földön, de Isten, aki ad rizkinya." [Huud: 6]
És hogy Ő Ura a természet és a világegyetem vezetője, aki emelt, és csökkentette, hogy dicsőítsük Őt és megalázni, hatalom mindenek fölött, vezetője a nappal és az éjszaka, és Yang Yang ki van kapcsolva.
Allah azt is mondta a egységét őt Rububiyyah az egész univerzumban. Word of Allah, a Magasságos:
الحمد لله رب العالمين
"Dicsőség Allahnak Rabb (Lord), a házigazdák." [Al-Faatihah: 2]
Isten teremtett minden ő teremtményei, hogy milyen jellegű a felismerés az ő Rububiyyah. Még a többisten aki társulását imádják Istent és elismerik minden egységét Ő természetének Rububiyyah.Ahogy Allah Ta'ala:
قل من رب السماوات السبع ورب العرش العظيم سيقولون لله قل أفلا تتقون قل من بيده ملكوت كل شيء وهو يجير ولا يجار عليه إن كنتم تعلمون سيقولون لله قل فأنى تسحرون
"Mondd:" Ki az az Úr, a hét menny és Lord a "Throne of?" Fognak válaszolni, 'Istennek. "Mondd:" Vajon ti nem félek, Őt? "Mondd:" Ki van az Ő kezében van az uralom minden dolgok Ő nem volt ott, hogy megvédje és védeni kell őt, ha tudod? "Azt mondta, 'Istennek." Mondd: "(Ha igen), akkor becsapott az útból, merre vagy?" [Al-Mu'-minun: 86 -89]
Word of Allah, a Magasságos:
قل من يرزقكم من السماء والأرض أمن يملك السمع والأبصار ومن يخرج الحي من الميت ويخرج الميت من الحي ومن يدبر الأمر فسيقولون الله فقل أفلا تتقون فذلكم الله ربكم الحق فماذا بعد الحق إلا الضلال فأنى تصرفون
"Mondd:" Ki adta neked jó szerencsét, az eget és a földet, vagy az, aki jogosult (teremtett) toll hangzás és látvány, és aki kiadott egy élő a halottak közül, és eltávolítja az elhalt az élet, és aki kezeli az összes ügyeit. "Így mondják:" Allah. "Akkor azt mondják:" Miért nem félek tőle (rá)? "Tehát, (így), hogy Allah az Úr igaz, akkor semmi sem utána, de az igazság tévútra. Szóval, hogy ti elfordult (az igazságtól)? "[Yunus: 31-32]
A szavai is:
ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض ليقولن خلقهن العزيز العليم
"És ha megkérdezzük őket:" Ki teremtette az eget és a földet? "Biztos, hogy fog válaszolni:" Minden teremtett a Mindenható, a megismerő. "[AZ-Zukhruuf: 9]
A pogányok felismerik, hogy csak egyedül Isten a Teremtő minden dolgok, adója a jó szerencsét, tulajdonosa a menny és a föld, és a menedzser a világegyetem, de ők is meg a bálványokat, amelyek véleményük szerint egy segítő, akkor bertawassul bálványaikkal, és syafa'at givers, amint az számos verseket. [2]
Az ezekkel az intézkedésekkel, ezek továbbra is az adott körülmények között többisten, mint Mindenható Allah:
وما يؤمن أكثرهم بالله إلا وهم مشركون
"És nem sokan hisznek Allahban, de (ők) az állam, hogy Allah (más isteneket)". [Yusuf: 106]
Néhány tudós Salaf mondta: "Ha megkérdezzük őket:" Ki teremtette az eget és a földet és a hegyek? "Azt mondják majd: 'Allah." Még így is imádnak más, mint ő. "[3]
Így el kell ismerni, monoteizmus Rububiyyah mindenkinek.Tagadhatatlan bármelyik Umma. Még az ember szíve difitrahkan elismerni Őt, a felismerhetetlenségig természetével mások. Mivel a hallott apostol szavaival Allah wa Subhanahu Ta'ala:
قالت رسلهم أفي الله شك فاطر السماوات والأرض
"Azt mondta, voltak apostolok," Vannak-e kétség Isten, a Teremtő az eget és a földet? '... "[Ibrahim: 10]
Ami a tagadás a legismertebb fáraók. De szíve mélyén még mindig hisz az Isten létezésében. Mivel a szavakat Mózes Alaihissallam neki:
قال لقد علمت ما أنزل هؤلاء إلا رب السماوات والأرض بصائر وإني لأظنك يا فرعون مثبورا
"Azt mondta:" Biztosan tudom, hogy már semmi sem alacsonyabb, mint a csodák, hogy az Úr az eget és a földet, mint valódi bizonyíték, sőt azt hiszem, ó Fáraó, az egyik, hogy el fognak pusztulni. " "[Al-Israa: 102]
Allah wa Subhanahu Ta'ala is mondja a fáraó és népe:
وجحدوا بها واستيقنتها أنفسهم ظلما وعلوا
"És ők tagadják, mert kezhaliman és a büszkeség (ők), de szívük szerint (az igazság), mert ..." [An-Naml: 14]
Rububiyyah monoteizmus nem hasznos, aki mengimaninya, hacsak nem kapott utasítást, hogy hisznek a másik két fajta egység, azaz a monoteizmus és a monoteizmus Uluhiyyah al-Asma "mosás Shifat.Mert Isten már hirdették nekünk, hogy a pogányok is ismert monoteista Isten Rububiyyah tulajdonában, azonban nem nyújt előnyt számukra, mert az Egység az Ő istentisztelet.
Rahimahullah Imam Ibn al-Qayyim azt mondta: "Ha monoteista hit Rububiyyah egyedül mentheti, természetesen a bálványimádók voltak elmentve. Azonban a dolgok nagyon fontosak, és határozott az a hit, az egyistenhit Uluhiyyah ami a különbség a pogányok és azok, akik Allah mentauhidkan Ta'ala ". [4]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M]
Tauhid Uluhiyyah
Ötödik: Tawhid Uluhiyyah [1]
Által Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

Tauhid Uluhiyyah Tauhiidul is mondta, "ez azt jelenti, mentauhidkan Ibaadah Allaah végig a rabszolga munka, amely oly módon, hogy azok közelebb viheti Allah wa Subhanahu Ta'ala, ha disyari'atkan általa, mint imádkozott" 1, khauf (félelem), a király "(remény), mahabbah (szerelem), dzabh (vágás), bernadzar, isti'anah (for help), istighatsah (segítséget a nehéz időkben), isti'adzah (kérni védelem), és minden, ami disyari'atkan és megparancsolta a Mindenható Allah nem kapcsolják rá semmit. Mindezek és más istentiszteleti kell tenni csak Allah, és csak az őszinte neki, és nem kell imádat elfordult más, mint Allah.
Sőt, Allah nem fog örülni, ha dipersekutukan semmit. Ha elfordult, hogy imádják más, mint Allah, a tettes esett syirkun Akbar (kibújik fő), és nem volt bűnei bocsánatot nyernek. [Lásd QS. An-Nisa: 48, 116] [2]
Al-al-ma'luuh ilaah azt jelenti, hogy van valami, hogy istentiszteletre nagy szeretettel és tisztelettel.
Mindenható Allah azt mondja:
وإلهكم إله واحد لا إله إلا هو الرحمن الرحيم
"És az Úr a Mindenható Allah, nincs isten, imádni kell helyesen, de ő, nagy Fölség, legkegyesebb." [Al-Baqarah: 163]
Shaykh Al-'Allamah' Abd al-bin Nasir rahimahullah Sa'di (†. H 1376) mondta: "Íme, Isten egylényegű a neveket, attribútumok, és tetteit.Nincs partner Őt, mind lényegét, nevek, vagy tulajdonságok. Semmi sem hasonlít hozzá, semmi sem hasonlítható, nincs megfelelője, és nincs partnere hozzá. Senki létrehozza és szabályozza az univerzumban csak egyedül Isten. Ha igen, akkor Ő az egyetlen, aki megérdemli, hogy imádják. Ő (Isten) nem disekutu el, hogy egy az ő teremtményei. [3]
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
شهد الله أنه لا إله إلا هو والملائكة وأولو العلم قائما بالقسط لا إله إلا هو العزيز الحكيم
"Allah azt állítja, hogy nincs Isten joga van imádni kell, kivéve őt helyesen, az igazságosság fenntartása. Az angyalok és az emberek, a tudás (amely így is). Nincs Isten joga van imádni kell, kivéve őt helyesen, a Mighty Mahabijak-ott. "[Ali Imran: 18]
Allaah mondja kapcsolatos Lata, "Uzza és Manat nevezett isten által Mushrikeen:
إن هي إلا أسماء سميتموها أنتم وآباؤكم ما أنزل الله بها من سلطان
"Ezek nem mások, mint nevek, amelyeket ti és atyáitok túlzás azt találta, hogy Isten nem küldték le (imádják) őket ..." [An-Najm: 23]
Minden dolog, hogy imádják Allah mellett Subhanahu wa Ta'ala a hazugság, az az érv szó Mindenható Allah:
ذلك بأن الله هو الحق وأن ما يدعون من دونه هو الباطل وأن الله هو العلي الكبير
"(Az Isten hatalma), így az Allah, Ő az Haq és valóban, amit Allah mellett hivatkoznak, hogy ez egy hamis, és hogy Allah, Ő a Mindenható Szuverén újra." [Al-Hajj : 62]
Mindenható Allah azt is mondja a próféta Alaihissallam Yusuf, aki azt mondta, hogy barátai a börtönben:
يا صاحبي السجن أأرباب متفرقون خير أم الله الواحد القهار ما تعبدون من دونه إلا أسماء سميتموها أنتم وآباؤكم ما أنزل الله بها من سلطان
"Ó, én két barátot a börtönben, ami jó, az istenek vagy a Mindenható Allah fajta, amely újra a Mindenható? Ti sem imádják, csak Allah, kivéve a csak (imádat) nevét az Ön és apák provokálta őt. Isten nem küldött le bármely olyan nevek ... "[Yusuf: 39-40]
Uluhiyyah egyistenhit áll a legfontosabb feladata a próféták és az apostolok عليهم الصلاة والسلام, az első az apostolok az utolsó hírnöke, Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ولقد بعثنا في كل أمة رسولا أن اعبدوا الله واجتنبوا الطاغوت
"És bizony küldtünk apostolok minden Umma (hirdetve):" Allah Beribadahlah (egyedül), és kerülik az taghout azt ... "[An-Nahl: 36]
És szavai:
وما أرسلنا من قبلك من رسول إلا نوحي إليه أنه لا إله إلا أنا فاعبدون
"Mi nem küldött hírnököt előtted de kiderült, hogy neki:" Íme, ott nincs Isten (aki megérdemli, hogy imádni kell helyesen), mint én, akkor mindnyájan ibadahilah én vagyok. '"[Al-Anbiyaa": 25]
Minden az apostolok عليهم الصلاة والسلام kezdődik a misszió népét monoteizmus Uluhiyyah, hogy imádják az igaz Istent csak Subahanahu wa Ta'ala egyedül.
Az egész apostol így szólt imádókat csak Allah. [4]
Ahogy Allah Ta'ala:
فأرسلنا فيهم رسولا منهم أن اعبدوا الله ما لكم من إله غيره أفلا تتقون
"Aztán küldött nekik egy apostol maguk közül (mondván):" Allah Worship Ön által minden, nem az igazság soha nincs Isten, de Őt.Szóval, miért nem félek tőle (rá)? "[Al-Mukminuun: 32]
A hitetlenek is tagadják. Még mindig vesz egy isten mellett Allah wa Subhanahu Ta'ala. Imádják, kértem segítséget és könnyítést jelent az isteneket társítanak partnerek Allah wa Subhanahu Ta'ala.
Istenek döntés a többisten megszakította Allah wa Subhanahu Ta'ala két bizonyíték: [5]
Az első bizonyíték: az istenek nem vették a legcsekélyebb Uluhiyyah kiváltságokat, mert lények, nem képesek létrehozni, nem húzhat hasznot, nem tudott ellenállni a veszélyt, és nem kapcsolja ki és be.
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
واتخذوا من دونه آلهة لا يخلقون شيئا وهم يخلقون ولا يملكون لأنفسهم ضرا ولا نفعا ولا يملكون موتا ولا حياة ولا نشورا
"Elvitték az istenek más, mint neki (imádni), az istenek nem hoz létre semmit, még saját létre, és nem a hatalom (reject) a sértett tőle, és nem (is venni), valami mást, és célszerűségi (még) nem kapcsolja ki a készüléket, kapcsolja ki és ne (is) idézik. "[Al-Furqaan: 3]
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
قل ادعوا الذين زعمتم من دون الله لا يملكون مثقال ذرة في السماوات ولا في الأرض وما لهم فيهما من شرك وما له منهم من ظهير ولا تنفع الشفاعة عنده إلا لمن أذن له
"Mondd:" Hívja fel azokat, akiket Ön szerint (egy isten) Allah mellett.Ők nem rendelkeznek (teljesítmény) darabonként kis hangya a mennyben és a földön, és nem is érdekeltek a (generáló) az eget és a földet, és soha nem közülük, hogy szolgái lesznek a számára. "És az sem hasznos syafa'at Allahban, de azok számára, akik lehetővé tették számára, egyre syafa'at ... "[Saba ': 22-23]
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
أيشركون ما لا يخلق شيئا وهم يخلقون ولا يستطيعون لهم نصرا ولا أنفسهم ينصرون
"Vajon tulajdonítanak (Isten), hogy a bálványok nem hozhat létre semmi mást? Míg a bálványok maguk is mesterséges. És a bálványok nem tudtak nyújt enyhülést az imádkozó-imádók, és maga is a bálványok nem tudtak segítséget adni. "[Al-A'raaf: 191-192]
Ha az állam az istenek így lenne, akkor nagyon hülye, hazugság és törvénysértők, ha azok olyan isten (istenség), és a hely, ahol segítséget kérni.
A második bizonyíték: Tény, hogy a többisten elismerik, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala az egyetlen Úr, a Teremtő, aki a kezében a hatalom mindent. Azt is elismerik, hogy csak ő képes megvédeni, és semmi nem védi őt a Allaah. Ez megköveteli pengesaan Uluhiyyah (szolgaság), mert az Egység Rububiyyah (Lordship) Isten.
Rububiyyah monoteizmus szükséges elvégezni a következmények Uluhiyyah Tawheed (imádja csak Allah).
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
يا أيها الناس اعبدوا ربكم الذي خلقكم والذين من قبلكم لعلكم تتقون الذي جعل لكم الأرض فراشا والسماء بناء وأنزل من السماء ماء فأخرج به من الثمرات رزقا لكم فلا تجعلوا لله أندادا وأنتم تعلمون
"Ó, emberek, baribadahlah hogy az Úr, aki teremtett benneteket és azokat előttetek, hogy ti is féljed. Ő volt az, aki a földet egy ágy van, és az ég, mint a tető. Lent van víz (eső) az égből, és Ő általa termelt összes gyümölcsöt, mint a jó szerencsét neked, tehát ne hozzanak létre riválisait, hogy Allah, ha tudjátok. "[Al-Baqarah: 21-22]
Rububiyyah monoteizmus egyistenhit Uluhiyyah igényel.
Isten azt parancsolja nekünk, hogy bertauhid Uluhiyyah, azaz, hogy imádjuk és szolgáljuk Őt csak. Ő Subhanahu wa Ta'ala mutatják a felvetést, hogy őket Rububiyyah monoteizmus, amely az általa teremtett ember az előbbit az utóbbi létrehozását, az eget és a földet és mindent, ami benne, a kinyilatkoztatás az eső, ditumbuhkannya gyógynövények, gyümölcsök kiadása a jó szerencse, hogy szolgák. Így nem megfelelő számunkra, ha túl tömörítő Isten vele, tárgyak vagy emberek, hogy ők maguk is tudták, hogy nem tudott semmit a fent említett dolgokat, és mások.
Így, hogy létrehozzák a természet az út épül a monoteizmus egyistenhit Uluhiyyah Rububiyyah. Mivel az ember először nagyon eredetétől függő események, források és juttatások kemudharatannya. Ezután a lépés, hogy milyen módon bertaqarrub neki, oly módon, hogy lehet, hogy Isten jó kedvéből és erősíteni kell a kapcsolatot közte és Lord. Így egyistenhit kapuja Rububiyyah Uluhiyyah monoteizmus. Tehát Isten berhujjah a bálványimádók ilyen módon.
Allah Ta'ala mondja:
ذلكم الله ربكم لا إله إلا هو خالق كل شيء فاعبدوه
"(Amelynek tulajdonságai a) Az ilyen Allah, az Úr, nincs Isten (a jogot, hogy imádni kell helyesen), de Ő, a Teremtő minden dolgok, akkor beribadahlah Őt ..." [Al-An'am: 102 ]
Azt állítja, az ő monoteista Rububiyyah az ő joga, hogy imádják.Uluhiyyah monoteizmus, amely a célja az emberi alkotás.
Allah Ta'ala mondja:
وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون
"És nem hoztam létre a szellemet és az ember, hogy imádnak engem." [ADH-Dzaariyaat: 56]
Jelentése ليعبدون "hogy tisztelnek engem," van: "My Mentauhidkan az istentiszteleten." A szolga nem kell ismerni, csak az egyistenhit Muwahhid Rububiyyah egyedül, de be kell vallanom monoteizmus Uluhiyyah és gyakorolja azt. Ha nem, akkor biztosan bálványimádók is elismerik tahuid Rububiyyah, de ez nem teszi õket az iszlámban, sem a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elleni küzdelem részeként. Bár elismerik, hogy Allah a Teremtő, adója a jó szerencsét, a be-és kikapcsolják.
Között sajátosságai isteni abszolút tökéletesség minden szempontból, nincs hiba vagy hiányosság nélkül. Ez megköveteli, hogy minden istentisztelet felé kell irányítani őt, tisztelet, tisztelet, félelem, az imádság, remény, megbánás, lemondás, hívjon segítséget és szolgaság a leginkább a szeretetben, akkor ésszerűnek kell lennie, személyiség ", és a hajlam, hogy foglalkozni kell külön csak Allah wa Subhanahu Ta'ala egyedül, nem más, mint neki. [6]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M]
Tawheed Al-Asma "Wash Shifat. Mintegy szabály attribútumai Allah Jalla Jalaluhu szerint ahl Sunnah
Hatodik: AL-ASMA Tawhid "WASH SHIFAT
Által Al-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

Ahlus Sunnah határozni, mit Allah wa Subhanahu Ta'ala és az Ő Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam állított magának, hogy ez a neve és attribútumok Allah wa Subhanahu Ta'ala, és megtisztítják aminden a szégyen és a hiányosságok, mint ahogy azt szentté Subhanahu Allah és az Ő wa Ta'ala Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam. Mi határozza meg a nevét és Isten természetével, mint amilyenek az Al-Korán és Sunnah, és nem lehet ditakwil.
Al-Walid bin muszlim imám egyszer megkérdeztem Malik ibn Anas al-Auza'i, ibn al-Layth Sa'ad és Sufyan ath-Tsauri a hírek jönnek a tulajdonságok az Isten, mind azt felelte:
أمرو ها كما جاءت بلا كيف.
"Kezeljük Isten tulajdonságaival, mint ez, és ne persoalkan (nem kérdezed meg arról, hogy a természet sem)." [1]
Rahimahullah Imam Shafi'i mondta:
آمنت بالله, وبما جاء عن الله على مراد الله, وآمنت برسول الله وبما جاء عن رسول الله على مراد رسول الله.
"Hiszek Istenben, és mindent, ami Istentől származik szerint mit akarnak tőle, és hiszek Allah, és semmit, ami tőle szerint mit jelent a próféta" [2]
Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyah azt mondta: "Manhaj Salaf és az imámok a Ahlus Sunnah hisz Tawheed al-Asma" mosás Shifat meghatározni, hogy mi Isten állított magának és apostolai létre sallallaahu "alaihi wa sallam Érte nélkül tahrif [3] és ta'thil [4], és nem takyif [5] és tamtsil [6]. Létrehozása nélkül tamtsil, tisztítja anélkül ta'thil, meg minden jó tulajdonsága az Isten és megtagadja egyenlőség attribútumok az Isten teremtményei. "
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ليس كمثله شيء وهو السميع البصير
"Semmi sem fogható hozzá. És Ő az a hallgató, a látnok. "[Ash-Syuura: 11]
Lafazh ليس كمثله شىء versben: "Nincs semmi, mint ő," a cáfolat, hogy a csoport, akik egyenlőségjelet tesznek a tulajdonságok az Isten teremtményeit.
Míg lafazh bekezdés وهو السميع البصير "És Ő hallja, és látta," egy cáfolat azoknak, akik tagadják (utasítsa el) Isten tulajdonságaival.
I'tiqad Ahlus Sunnah a probléma természetét Allaah kell két elven alapul:
Először is, íme, Allah wa Subhanahu Ta'ala ki kell takarítani az összes nevet és jellege abszolút hiány, mint az álmosság, alvás, gyenge, ostoba, halott, és mások.
Másodszor: Isten tökéletes nevét és természetét, amely nincs hiány az semmi mást, semmi nem az a lény, amely illeszkedik Isten tulajdonságaival. "[7]
Ahlus Sunnah Wal Jama'ah nem utasítják el a nevét és Isten tulajdonságaival említett magát, nem áthúzott lewengkan szava Allah wa Subhanahu Ta'ala, mint a megfelelő helyre, nem tagadják a Asma (nevek) és verseit, ne kérdezd meg, hogyan az Isten természetét, és nem az ő természete, hogy kiegyenlíti a természet az ő teremtményei.
Ahlus Sunnah Wal Jama'ah Mindenható Allah úgy vélik, hogy nem egyenlő semmit egyáltalán. Azért, mert nincs hasonló, egyenlő és senki sem hasonlítható hozzá, és Isten nem lehet diqiyaskan az ő teremtményei.
Ez azért van, mert csak a Mindenható Allah egyedül jobban tisztában saját maga és más, mint ő maga. Ő több, igaz, az ő szavait, és az ő jobb, mint a Word minden ő teremtményei és apostolai voltak, igaz, becsületes, és a mondás is indokolt.Ellentétben az emberek, akik azt mondják, hogy a mindenható Isten, mit nem tudnak, mert Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
سبحان ربك رب العزة عما يصفون وسلام على المرسلين والحمد لله رب العالمين
"Dicsőség az Úrnak, aki a bátorság, amit mondanak. És a jólét ajándékozta meg az apostolok, és dicséretet is, hogy Allah az univerzum ura. "[Ash-Shaffaat: 180-182]
Mindenható Allah e bekezdésben megtisztítsa magát, hogy mit hamisan neki tulajdonított ellenfelei által apostolait. Akkor Allah mindenható ajándékozni jókívánságaimat az apostolok, mint szavaik nettó dolog, hogy csökkentse és patinás dicsőségét Isten természetének. [8]
Az Ő Nature Asma'dan mondta Allah wa Subhanahu Ta'ala össze 1-nafyu Wal ithbat (szemétszállítási és beállítja) [9]. Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, akkor nem térhet el a tanításait hozta az apostolok, mert ez egy egyenes út (al-Shiraathul Mustaqeem), ahogy az Isten népe karuniai szívességet, hogy ez a módja a próféta, shiddiqin, mártírok "és a Righteous .
Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:
ومن يطع الله والرسول فأولئك مع الذين أنعم الله عليهم من النبيين والصديقين والشهداء والصالحين وحسن أولئك رفيقا
"És azoknak, akik engedelmeskednek Allahnak és (His), lennének együtt, akik ruházta fel Isten javára, a próféták, a shiddiiqiin, a syuhadaa" és a shaalihiin. És ők a legjobb barátok. "[An-Nisa ': 69]
Ahlus Sunnah Wal Jama'ah és ragaszkodnia kell az útját, akik Allah áldását adja rájuk. Betartásával ezt az utat, majd befejezte a kedvezmények kaptak formájában "aqeedah, Adab és erkölcs. Ami azokat illeti, aki az út mellett vannak, akkor torzította volna a kérdése "aqeedah, Adab és erkölcs. [10]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M] _______ Lábjegyzet [1]. Narrátor Imám Abu Bakr al-Sunnah Khallal a Kitaabus (No. 313), al-Lalika-i (No. 930). Lásd Hamawiyyah Fatawa Kubra (P. 303, a CET. I, 1419 H) Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah, tahqiq Hamd ibn 'Abd al-Muhsin at-Tuwaijiri és Mukhtasharul "Uluww Lil' Aliyyil Ghaffaar (p. 142 sz. 134). Sanadnya saheeh. Lásd a Fat-Hul Baari (XIII/407). [2]. Lásd Lum'atul I'tiqaad az Imam Ibn al-Maqdisi és Qudamah Syarahnya (36. oldal) a Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen, és az al-al-Risala Madaniyah (27. oldal) a Shaykh Ibn al-Islam Taymiyah, al tahqiq -Walid bin "Abdir-Rahman al-Furayyan.[3]. Tahrif vagy változás lafazh ta'wil nevét és természetét, illetve megváltoztathatja annak jelentését, vagy perverz, annak valódi jelentését. [4]. Ta'thil távolítsa el és tagadják Isten tulajdonságaival, illetve részben vagy egészben megtagadja az attribútumok Allah wa Subhanahu Ta'ala. Különbség a tahrif ta'thil és az, hogy tagadja vagy tagadja ta'thil valódi jelentését tartalmazta egy Al-Korán szövegét, vagy a hadíszt a próféta j, míg tahrif van, vagy változtatni lafazh jelentését, a tényleges jelentése tartalmazza ezeket a szövegeket. [5]. Takyif is elmagyarázta neki a természet a körülményeket, hogy létezik, vagy megkérdőjelezték: "Hogyan lehet Isten természete?", Vagy adja meg az Isten természetét alapvetően, mint ez, mint például azt kérdezi: "Hogyan Isten Lelke lakik?" És szeretik őt, mert beszél a természet, valamint beszélni Essence. Mint Allaah van Essence nem tudjuk kaifiyatnya. És csak Allah wa Subhanahu Ta'ala, hogy tudnunk kell, és úgy vélik, a természete szerint. [6]. Tamtsil a Tasybih, vagy likening likening jellege Allaah az Ő alkotása. Lásd Syrahul "Aqiidah al-Waasithiyyah (I/86-102) a Shaykh Muhammad ibn al-Saalih" Uthaymeen, Syarhul "Aqiidah al-Waasithiyyah (66-69 oldal) a Shaykh Muhammad Khalil Hirras, tahqiq" Alwi al-Saqqaf, a -Tanbiihaatul Lathiifah "Alaa Mahtawat" alaihil "Aqiidah al-Waasithiyyah (p. 15-18) a Shaykh" Abdurrahman ibn Nasir al-Sa'di, tahqiq Shaykh 'Abdul' Aziz bin Baaz, al-al-Jaliyyah Kawaasyif 's Ma' aanil Waasithiyah a Shaykh 'Abdul' Aziz al-Salman (pp. 80-94). [7]. Lásd Minhaajus Sunnah (II/111, 523), Dr. tahqiq Rashad Mohamed Salim. [8]. Nézd meg az al-Lathiifah-Tanbiihaat azt. 15-16. [9]. Ez azt jelenti, Isten egyesíti ezeket a dolgokat, amikor elmagyarázza az Ő tulajdonságok Al-Qur-1. Nem csak akkor használja, vagy Ithbat Nafyu csak. Nafyu (elutasítás) Al-1-Qur nagyjából elutasított bármiféle hasonlóság vagy közötti hasonlóság Isten és az Ő teremtményei, mind az Essence és a természet, és megtagadta az elítélendő Isten természetét, és nem tökéletes. Nafyu nemcsak elutasította, de a tagadás, hogy tartalmaz egy természetének meghatározása a tökéletesség az Isten, mint ahogyan az Al-Qur-an, hogy Isten nem álom, sem aludni, akkor ez azt jelzi, a természet a tökéletes élet Isten. Ithbat (meghatározás), amelyek meghatározzák az Isten természetét mujmal (globális), mint a dicséret és az abszolút tökéletességet, és az Isten is meg Isten tulajdonságaival részletezi az Ő a tudás, az ereje, az Ő bölcsessége, kegyelme és az tetszik.(Lásd Syarhul "Aqiidah Waasithiyyah a Khalil al-Hirras, tahqiq Alwi al-Saqqaf, p. 76-78). [10]. Nézze meg-Tanbiihaatul Lathiifah (pp. 19-21).

Hetedik: SZABÁLYOK tulajdonságokat, a mindenható Isten JALALUHU Ahlus Sunnah

Az említett tulajdonságok Isten magáról kétfélék: Természet és a Természet Salbiyyah Tsubutiyyah.
Először is: Természet Tsubutiyyah Tsubutiyyah jellege minden egyes karakter van rendelve, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala magát az Al-Qur-1, vagy azokat a szavakat, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Mindezek a tulajdonságok a természete a tökéletesség, és nem jelennek meg a szemrehányás és a hátrányokat. Például: Hayaah (élő): "Tudomány (tudni), Qudrah (a hatalom), Istiwaa" (lakó), a "trón, Nuzuul (le) a legalacsonyabb mennyben, wajh (arc), Yad (kéz) és az úgynevezett más.
Attribútumok Allah wa Subhanahu Ta'ala kell meghatározni, mint igazi Istené szerint a nagyság és dicsőség, a szakáll és a naqli "aqli.
Tsubutiyyah tulajdonságok két csoportra oszthatók: Dzaatiyah és Fi'liyah.
Dzaatiyyah tulajdonságok olyan tulajdonságok, amelyek mindig és örökre marad a magukat Allah wa Subhanahu Ta'ala. Mint, Hayaah (élő), Kalam (beszéd): "Tudomány (tudva), Qudrah (teljesítmény), Isten akarata (a vágy), Sami" (hallás), Bashar (látás), Izzah (dicsőség, bátorság), Wisdom ( bölcsesség): "uluw (magasság, a teremtmény fölött):" Azhamah (nagyságát). És hogy ezek a tulajdonságok szerepelnek Khabariyyah tulajdonságok, mint például az arc, yadan (két kézzel), és "Ainan (2 szem).
Fi'liyyah tulajdonságok olyan tulajdonságok, amelyeket kötelező masyi-ah (az akarat) Allah mindenható, mint istiwa "(lakó), a" trón és Nuzul (le) a legalacsonyabb mennybe, vagy még jön a feltámadás napján, mint Allah mindenható magasztos:
وجاء ربك والملك صفا صفا
"És te Úr jön, a sorok és a sorokban angyal." [Al-Fajr: 22]
Egy tulajdonság lehet karakteres fi'liyyah dzaatiyyah két szempontból nézve, vagyis a származás (a megbízó) és tetteit.Mivel a természete Kalaam (beszélgetés), ha a feltételek a származás vagy a természet lényege dzaatiyyah mert Allah mindenható örökre megtartani a beszédet, de ha egyenként tekintve a természet fi'liyyah Kalaam köti masyi-ah (az akarat) , és Allah wa Subhanahu Ta'ala beszél, amikor Ő akarja, amit ő akar.
Ahogy Allah mindenható:
إنما أمره إذا أراد شيئا أن يقول له كن فيكون
"Valóban Ő parancsa, ha akar valamit, csak annyit mondott neki:" Légy, "ez történik." [Yaasiin: 82]
Minden Isten természetét köti masyii-ah (akaratát), hogy kövesse az ő bölcsességét. Ezek a leckék nem tudjuk hol, de néha nem képes megérteni, de valóban hisszük, hogy a mindenható Isten nem akar mást, amit Ő akar, hogy az ő bölcsességének volt megfelelő. Mint jeleztem, hogy Isten Igéje:
وما تشاءون إلا أن يشاء الله إن الله كان عليما حكيما
"És nem akarod (az út), kivéve, ha Allah úgy akarja. Bizony, Allah nem ismerve, bölcs. "[Al-Insaan: 30]
Másodszor: jellege Salbiyyah Salbiyyah tulajdonságok olyan tulajdonságok, megtagadva (elutasított) az Allah wa Subhanahu Ta'ala át magát az Al-Korán, vagy az ő beszédei Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam. És mindezen tulajdonságok a természete a hiányosságot, és volt a szemrehányás, hogy Isten, mint például a halál (halott, nem él), Naum (alvás), Jahl (hülye), a NIS-Yan (feledékenység): "ajz (gyengeség, képtelenség), ta "ab (kimerültség, fáradtság). A tulajdonságokat meg kell tagadni (megtagadva) A Mindenható Allah alapul a fenti információkat, valamint egy teljes meghatározása ellentétes tulajdonságok. Például, tagadják a halál (halál), Naum (alvás) azt jelenti, hogy Allah van beállítva szemben az, aki tökéletesen Mahahidup, megtagadva Jahl (tudatlanság) azt jelenti, hogy Allah az, aki ismeri az ő határozza tökéletes ismerete. [1]
[Átmásolja a könyv Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, szerzője Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, harmadik nyomtatás 1427H/Juni 2006M] _______
Forrás: http://almanhaj.or.id/ 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar