Rabu, 04 Juli 2012

Tajemství za jménem Boha, As-Salam, Faith, se podle Ahlus-Sunnah wal-Jama'ah může růst a může být snížena. Mezi faktory zvyšující víry muslima, je naučit se jména a atributy Alláh wa Subhanahu Ta'ala je ušlechtilý


Tajemství za jménem Boha, As-Salam, Faith, se podle Ahlus-Sunnah wal-Jama'ah může růst a může být snížena. Mezi faktory zvyšující víry muslima, je naučit se jména a atributy Alláh wa Subhanahu Ta'ala je ušlechtilý




Víra, podle Ahlus-Sunnah wal-Jama'ah může růst a může být snížena. Mezi faktory zvyšující víry muslima, je naučit se jména a atributy Alláh wa Subhanahu Ta'ala je ušlechtilé.

Shaykh To Abdurrazzâq bin 'Abdul-Muhsin al-' Abbad-Hafizhahullah, řekl: "Opravdu vím, jména a atributy Alláh wa Subhanahu Ta'ala uvedeno v Koránu a Hadith, a věci, které ukazují dokonalost Alláh wa Subhanahu Ta'ala ze všech stran je nejvíce vznešené vědy brána, která může přidat k víře ". [1]

V této části jsme se pozvat čtenáře, aby prozkoumala význam jako-Salam, který je jedním z jménu Alláha Subhanahu wa Ta'ala je ušlechtilé. Název je uveden v Al-Koránu a Hadith, stejně jako výroky učenců.

Jméno boha SWT v co-Salam Al-Qur'an
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká.

هو الله الذى لآ اله الا هو الملك القدوس السلم المؤ من المهيمن العز يز الجبا ر التكبر سبحن الله عما يشر كون

"On je Bůh, tam je žádný bůh ale on, kdo Haq. Maha Raja, je oslavován, že Mahasejahtera (as-Salam), je udržovat bezpečnost, bezpečnost Preserver, mocný, Všemohoucí, který má všechnu slávu. Sláva Alláhovi z toho, co je přiřadit "[al-Hasyr/59: 23]

Boží jméno, AS-Salam v Hadith

عن عبد الله قال: كنا إذا كنا مع النبي في الصلاة قلنا السلام على الله من عباده السلام على فلان وفلان فقال النبي لا تقولوا السلام على الله فإن الله هو السلام ولكن قولوا التحيات لله والصلوات والطيبات السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين

"Abdullah (bin Mas'ud) Alláha To anhu řekl: V minulosti, když jsme se modlili alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, my říkáme:" As-Salám (bezpečnost) pro Alláha od svých otroků, a jako pozdrav- tak a tak a tak a tak, "aby proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:" Neříkej, As-Salam na Alláha, pro Alláha je-Salam, ale říkají: "Na-Tahiyât (gratulujeme), jasan-Shalawat ( uctívání) a ATH-Thayyibât (PRAISE) k Bohu. Salam (bezpečnost) a milost Boží a Jeho požehnání na vás, ó Proroku. A mír na nás, a služebníci Boží spravedlivý. " [Bukhari].

عن ثوبان قال: كان رسول الله إذا انصرف من صلاته استغفر ثلاثا وقال اللهم أنت السلام ومنك السلام تباركت ذا الجلال والإكرام

"Od Tsauban Alláha To anhu, řekl:" Dříve, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem má vyjít jeho modlitby, on beristighfar třikrát, a řekl: "Bože, ty jsou-Salam, a spasení tvé je, Ty Nejvyšší, kdo má velikost a slávu "." [Muslim].

Význam jako-Salam
As-Salam, což znamená doslova jako-Salamah. , Který je uložen z hanby a nevýhody. [2]

Imám Ibn Katheer, může mít slitování Alláh řekl: "As-Salam, smysl, kteří přežili ze všech hanbě a nedostatky, jako dokonalost podstaty, povahy a skutky jeho (Bůh)" [3]

Imám aš-Syaukani rahimahullah řekl: "As-Salám, to znamená, že přežili všechny nedostatky a hanba".

Rahimahullah Imám Ibn al-Qayyim řekl: "As-Salam je jedním z jménu Alláha Subhanahu wa Ta'ala, je isim mashdar, jako je al-Kalam a al-ATA", což znamená, gratulace. Proto Alláh wa Subhanahu Ta'ala má právo, aby je více než jiná než on, protože on (Allah wa Subhanahu Ta'ala) zachránil z jakéhokoliv defektu, hanba nebo potupě nedostatek. On Subhanahu wa Ta'ala má absolutní dokonalost v každém směru. Jeho dokonalost je nutnost jeho podstata. On Subhanahu wa Ta'ala není výjimkou dokonalý.

K dispozici je také říká: V pozdravy svých služebníků v nebi, podle verše.

سلم قو لأ من رب رحيم

"(Nutno říci)," Hail, "jako pozdrav Pána slitovného" [Yâsîn/36: 58].

Tam také interpretovat, jsou pozůstalí jeho kezhaliman [4], a to je názor většiny učenců ... [5]

As-Salam, včetně bezpečnosti svých skutků a marnosti kezhaliman, podvody, a zahrnuje i bezpečnost svých zvláštností podobnost s vlastnostmi bytostí, a zahrnuje dokonalost své podstatě z každého nedostatku a studu, a zahrnuje Jeho spása jména všech výčitek. "

Jménu Alláha, as-Salam, včetně určení všech dokonalosti pro něj a odstranění všech svých nedostatků. Jedná se o obsah smyslu wal-hamdu Subhnâllah lillahi "(Sláva Bohu a celá chvála být k němu). A jméno Alláha, as-Salam, obsahující pengesaan pro něj v ulûhiyah (uctívání a velebení). A to je obsah smyslu La ilaha Illa Alláhu Akbar wallahu (žádné právo být uctíván Haq kromě Alláha, a On je nejvíce velký). Proto jméno boha, as-Salam al-Bâqiyâtu sbírat aš-Shâlihât (všichni dobrého jména Alláha a Jeho slavné přírody), s níž je třeba pochválit Všemohoucí Alláh.

Mezi podrobnější vysvětlení toho, co bylo uvedeno výše, že je al-Hayyu (někdy Living), což mu zachránilo život od smrti, ospalost, poruchy spánku a změny. Je al-Kádir (Všemohoucí), kteří přežili své síly z únava, únava, námitky a slabých stránek. Je al-'Alim (vševědoucí), který přežil svou znalost nevědomosti o něčem, když z hořčičného semínka.

Tak, všechny jeho vlastnosti jsou v horní části stupnice. Jeho dobrá radost přežil hněv, His jemností přežili pomsty, touha, kteří přežili své nenávisti jeho síla je zachráněn od slabosti, jeho přežít menyelisihinya, jeho slovo je v bezpečí před lží a kezhaliman, a to i perfektní Jeho věty v souladu se spravedlností a spravedlnost, a svůj slib penyelisihan přežil ... "[6]

Boží jméno, AS-pozdravů s alaykum USA Poděkování-salamu To
To znamená, as-Salam na pozdrav as-salamu To alaikum, jsou tam dva. Za prvé, (snad) jméno Božího požehnání vylil as-Salam na vás. Proto není dovoleno obsadit pozdrav těm, kdož neuvěřili, z řad lidí knihy. Vzhledem k tomu, jak-Salam je jedním z jménu Alláha Subhanahu wa Ta'ala. Ano, měl by se ptát požehnání pro národy jména Alláh wa Subhanahu Ta'ala je. Za druhé, bezpečnost je použit při pozdravu.

Oba významy jsou stejně pravdivé. To znamená, že každý, kdo se modlí, aby Alláh wa Subhanahu Ta'ala se jmény jeho dobrá, protože požádal v každé žádosti a bertawassul k němu jménu Alláha v souladu s jeho žádost. Pokud je to jasné, pak když se někdo zeptá na spasení (AS-Salaamah), která je důležitou součástí jeho života, on volal jménu Alláha "As-Salam".

Takže, říká as-salamu To alaikum obsahovat jméno Alláha, jak-Salam, a prosil o jeho záchranu.

Pokud je to jasné, pak otevřel závoj moudrosti (tajné), pokud jde o výslovnost muslim se setkal s jinými muslimy, a ne skrze modlitbu nebo jiné řeči. Protože každá rasa má svůj vlastní pozdrav, jako "dobré ráno", "můžete žít dlouho" a další. Pak Alláh wa Subhanahu Ta'ala na muslimy mensyariatkan uprostřed jejich gratulace slovy "podle salâmu'alaikum". Řeč je důležitější než všechny gratulace ze strany lidí obecně. Protože výraz as-salâmu'alaikum obsahují bezpečnostní milník života a štěstí. To je také jádro věci. Protože lidské naděje rozdělena. , která je bezpečná před zlem a to je dobře. A pozůstalostní zla má přednost před to je dobře.

Tak to je v nebi, protože nebe je Darussalam, kde bezpečnost všech studu, ošklivosti a vadné, dokonce se pozůstalým každého případu, který snižuje radost ze života. Takže gratuluji lidí ráje je Salamun, a Alláh wa Subhanahu Ta'ala říct gratuluji ", jak je-Salam". Podobně, andělé přicházejí k nim ze všech dveří, když řekl:

سلم عليكم بما صبريم فنغم عقبى الدار

"Dobré na vás za vaši trpělivost míru," pak by to umístit na konec potěšení z něj "[al-Ra'd / 13:24)]

Šejch Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen rahimaullah řekl:" As-Salam, smysluplná modlitba hledat bezpečnost jakýchkoli potíží. Řeknete-li někomu "tak, jak salâmu'alaika", znamená to, že jste se modlí k Bohu, aby mu Alláh wa Subhanahu Ta'ala ho zachránil od rušivých vlivů, šílenství, (zlo) Lidé, neposlušnost a onemocnění jater, stejně jako z Oheň. To je běžné lafazh, a jeho význam je muslimská modlitba za spásu všech poruch ". [9]

ZÁVĚRY A FAIDAH
A. Stanovení jménu Boha, musí být v souladu s teorém Al-Koránu a shahiih Hadiits, a to v souladu s chápáním Ahlus-sunny učenci.

2. Zamyslete se a pochopit jménu Alláha Subhanahu wa Ta'ala je hlavním faktorem, který může přidat k víře muslimský Alláh wa Subhanahu Ta'ala.

3. Mezi 99 astmatu To Alláha al-Husna je-Salam. Takže musíme definovat.

4. Dovoleno pojmenovat dítě 'Abdussalam. Vzhledem k tomu, jak-Salam je jméno boha. Ibn Qutayba rahimahullah řekl: "Ve jménu Alláha Subhanahu wa Ta'ala je as-Salam, a proto člověk nazývá" Abdussalam, jako (name) 'Abdullah ".

5. As-Salam, jménu Alláha Subhanahu wa Ta'ala, že je nám přikázáno, aby se modlili s ním, jak Alláh říká:

"A Alláh al-Asma 'al-Husna, pak se modlit k Bohu s ním" [al-A'raf / 7:180]

6. To znamená, as-Salam, který je uložen (posvěcený) z jakékoli ostuda, zdravotního postižení a povaze nedostatků. Alláh wa Subhanahu Ta'ala Sláva každého věc, která snižuje dokonalost jeho povahy, a z podoby Jeho stvoření, a jeho spojenců, kteří soutěží ve všech směrech. [11]

7. Muslim je povinen požádat o spáse pouze k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala. Proto spása přichází pouze od něj [12]. A zakázaný ho požádat o spáse, než Alláha Subhanahu wa Ta'ala, a to jak k andělům blízko Alláha Subhanahu wa Ta'ala, Prorok poslal, poručník nebo Kiai či Habib nebo magisterském učitel, nebo jiná zvířata.

8. Dhikr učil alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem není jen ve rtu čtení. Dhikr musí zamyslet, jeho význam, a následně realizovány v každodenním životě. Někdo, kdo zná jméno Alláha, as-Salam, a učinit z něj jako vzpomínka a modlitba, neboť byl učil alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, pak to bude vždy očistit Alláh v ulûhiyah (uctívání), rububiyah a název a druh z jeho spojenců, stejně jako věci, které nejsou hodné Něm. A to je cesta proroky a apoštoly, jak Alláh říká:

"Sláva Rabbmu, mocný pán přírody říkají. A gratulace pro blaho apoštolů. A Chvála Bohu Pánu všech přírody" [ash-Shâffât/37 :180-182].

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může Alláh mít slitování na výše uvedeném verši říká: "Alláh wa Subhanahu Ta'ala očišťuje se od toho, co bylo charakteristické lidí, kteří se odchylují od učení apoštolů, a Alláh wa Subhanahu Ta'ala blahopřál apoštoly , protože jejich slova gratulací a nedostatek studu ..., pak Ahlus-Sunna wal-Jama'ah se neodchylují od učení apoštolů, protože on je shirathal Mustaqim ". [13]

9. To je ale krásný učení islámu, a jak drahé stopy Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem učil pozdravy. Poznámka, která je bezpečnost muslimské modlitby k jeho bratrovi. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

لا تدخلون الجنة حتى تؤمنوا ولا تؤمنوا حتى تحابوا أولا أدلكم على شيء إذا فعلتموه تحاببتم أفشوا السلام بينكم

"Není to můžete jít do nebe, dokud si myslíte, a nebudete věřit, dokud se navzájem milovat. Nechceš mi něco ukázat? Pokud ho spustíte, pak milují. To rozptýlí pozdrav mezi vámi". [Muslim]

10. As-Salam, byl jak-Salamah (spásy), která je základním kamenem lidského života na světě a na onom světě. Kéž Bůh vždy dává nám spásu světa a na onom světě.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu Issue 04/Tahun XII/1429H/2008M. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, adresa Jl. Solo-Solo Puwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183, Tel. 0271-761016]






Překlad Význam Alláh Azza Wa Jalla Jméno Al-Karim




Podle
Syn Ali feat. Musri Semjan


AL-KARIM VÝZNAM přezkumu JAZYKŮ
Zde je několik vysvětlení učenců arabského expert na al-Karim smyslu:

Ibn Faris řekl, že původ slova rahimahullah karom (podstatné jméno forma slova al-Karim) ukazuje dva významy, z nichž jedna je sláva [1].

Ibn Qutayba rahimahullah řekl: "al-Kareem znamená odpouštět. Alláh je al-Karim, který odpouští hříchy svých služebníků, kteří věří," [2].

Al-Azhari rahimahullah interpretovat: "jeden al-Karim je z atributů Boha všemohoucího a jeho jméno To znamená, že Essence, která je velmi mají dobře, velmi velkorysá, dárce rozkoše a ctnosti.". al-Karim je název, který zahrnuje všechny atributy jsou chvályhodné. Alláh je al-Karim (Nejvyšší Majesty) je velmi chvályhodné všech perpuatan ho. [3]

Ibn Manzhûr rahimahullah vysvětluje: "al-Karim je jeden z atributů Boha všemohoucího a jeho jméno, které je ten, kdo je velmi dobrou, velmi velkorysý dárce znovu Udělení mu nevyčerpatelná On je esence většina Noble týden. absolutní. al-Karim je název zahrnující všechny dobroty, slávu a ctnost. Tento název se také shromažďovat všechny věci jsou chvályhodné. Alláh má název al-Karim (Nejvyšší Majesty), který je velmi chvályhodné, ve všech perpuatan ním, Pána, který má ' Čestné a ušlechtilé Throne "[4].

Překlad smyslu proboha AL-Karim
Pokud se podíváme na jména al-Karim al-Qur'an, jménu Alláha Všemohoucího tohoto slavného opakovat dvakrát. Za prvé, v dopise an-Naml/27: 40:

فلما رآه مستقرا عنده قال هذا من فضل ربي ليبلوني أأشكر أم أكفر ومن شكر فإنما يشكر لنفسه ومن كفر فإن ربي غني كريم

"A když viděl, že Šalomoun umístěn před ním, řekl:" To zahrnuje dar Pána mého ke zjištění, zda se mi, jsem vděčný nebo odmítnutí (by dala přednost jemu). A kdo je vděčný za to, on byl vděčný za (dobro), jeho vlastní a kdo je nevděčný, pak jistě můj Pán je bohatý, nejvíce ctihodný ".

Druhé místo v dopise al-Infithâr/82: 6: Alláh říká:

يا أيها الإنسان ما غرك بربك الكريم

"Ó člověče, co se oklamat vás (neposlušnost) proti Rabbmu Milosrdných".

V dopise, Naml verš výše, Všemohoucí Alláh říká slov Šalamouna, když viděl Alaihissalam formu před palácem královna královna ze Sáby. Všemohoucího Boží dar je oceněn Šalamounem testovat svou vděčnost Bohu Všemohoucímu za všechna požehnání, které mu. Pak se text uzavírá se dvěma jmény slavné Alláh je al-Ghani (Rich Maha) a al-Karim (slávy). Obě jména jsou velmi blízko k původnímu kontextu verše. Každý, kdo by byl vděčný, že se postoj nelze přidat k bohatství Alláh Všemohoucí Alláh, jak je bohatý. Naopak, ti, kteří nechtějí být vděčný nesnižuje bohatství Alláha Všemohoucího. Stejně tak ti, kteří budou sklízet ovoce z vděčného al-Karim (dobročinný) štědře odměněni. A kdo je nevděčný, Alláh vždy poskytnout výživu, aby jim. To je, jak je stanoveno v Božím slově:

إن تكفروا فإن الله غني عنكم ولا يرضى لعباده الكفر وإن تشكروا يرضه لكم

"Pokud si nevěří, pak jistě Bůh je bohatý od vás (tě nebudou potřebovat) a on nebyl spokojen s nedůvěrou pro své otroky, a pokud jste vděční, určitě byl spokojen s vděčností k Bohu, aby vás" [az-Zumar/39: 7]

Kdo vděčná, opravdu jeho vděčnost za (dobro) ve svém vlastním. A kdo bude popírat (ne, díky), Všemohoucí Alláh, nejvíce ctihodný Mahá Kaya. Všemohoucí Alláh dává nevyžaduje stvoření, ale proto, že Všemohoucí Bůh má název al-Karim (dobročinný).

Pokud jde o poezii al-Infithâr dopis s dotazem, Alláh pro člověka, co dělá je oklamán, aby neposlechl Boha Všemohoucího. Ve skutečnosti Alláh vždy věnuje mnoho požehnání a milosrdenství pro ně. Protože Bůh je milosrdný ke všem lidem. Tak to není rozumné lidské síly, protože Alláh al-Karim (velkorysý) z nich.

Al-Karim je ušlechtilý v každém ohledu, velice dávání a laskavost, zda žádost nebo ne. Jméno al-Karim ukázala dokonalost slávě Boha všemohoucího a celou podstatu a charakter svých akcí:

A. Alláh Všemohoucí povznesen ve své podstatě. Neexistuje žádný sebemenší chyba v Essence Alláha Všemohoucího. Skutečně Esence Alláh k. Indah.

2. Alláh Všemohoucí povznesen ve všech jeho atributů. Bez ohledu na ošklivou povahu Boha k. Jistě Boží povaha je velmi dokonalé ve všech jeho významu.

3. Alláh Všemohoucí také úžasný ve všem, co dělá. Neexistuje žádná vada aktu Boha všemohoucího. Jistě díla Alláh je plný nejrůznějších lekcí.

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může Alláh smiluj se říct: "jméno Alláh al-Karim zahrnuje význam velkorysosti, stejně jako význam slávě a vznešenosti, stejně jako poskytovat významnou jemnost a laskavost" [5].

Rahimahullah Imám Ibn al-Qayyim řekl: "Celosvětově význam al-Karim je ten, kdo má rád, aby hodně dobře s velmi jednoduché a snadné. Jeho soupeř, lakomý člověk, který vydal velmi obtížné a vzácné ctnosti" [6].

Mezi významů al-Karim, Alláh konat dobro pro všechny tvory bez závazku, že musí dělat. Všechny dobrota Všemohoucího Boha dal na stvoření je čistě pro Jeho milost na stvoření.

Pak, jako (zrcadlo) karom Jeho přírody, Všemohoucí Bůh odpustí něco, co musí být ponecháno právo o něm. Všemohoucí Bůh odpustí hříchy zaměstnanců, kteří jsou nedbalý v plnění závazků k Bohu. Vzhledem k tomu jménu Alláha al-Karim ruku v ruce s jménu Alláha al-Afuww (omlouvám se dárce), jak je uvedeno ve slovech proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem takto:

عن عائشة قالت قلت يا رسول الله أرأيت إن علمت أي ليلة ليلة القدر ما أقول فيها قال قولي اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عني

Z anha Ajša radhiallahu, ona řekla: "Ó Posle Alláha, co si myslíte, že pokud vůbec Věděl jsem, že v noci Laylat al-Qadr, co mám říct?" On řekl: "Rci: Ó Alláhu, opravdu jste odpouštějící, většina Noble, miluješ, tak odpuštění, odpusť mi." [HR. na-Tirmidhi 5/534, a klasifikovány jako Sahih al-Albani]

Kromě toho, pokud osoba činit pokání ze své chyby, Alláh odstranit hřích a nahradit ji s dobrým omylem. Alláh říká:

إلا من تاب وآمن وعمل عملا صالحا فأولئك يبدل الله سيئاتهم حسنات وكان الله غفورا رحيما

"Až na ty, kteří činí pokání, uvěřit a čiň dobré, zločiny budou nahrazeny Boha dobra a všemohoucí Bůh je odpouštějící, slitovný." [Al-Furqân/25: 70]

Stejně tak, jako zrcadlo jeho karom, Alláh dává vždy, nikdy nepřestal dávat jej. Alláh říká:

ألم تروا أن الله سخر لكم ما في السماوات وما في الأرض وأسبغ عليكم نعمه ظاهرة وباطنة

"Copak nevidíš, že Bůh je vystaven na vaše (použití) všechny věci na nebi i na zemi a zdokonalování svých prémií a neviditelnou" [Luqmân/31: 20]

Podobně, jako forma karom Jeho Všemohoucí Alláh prospěch z prvního, neboť i bez vyzvání. Alláh říká:

وكأين من دابة لا تحمل رزقها الله يرزقها وإياكم وهو السميع العليم

"A kolik zvířat, která nepřináší vlastní rezkinya. Bůh, který dává výživu pro něj a pro vás, a On je Slyšení, vědění". [Al-'Ankabût/29: 60]

Jako zrcadlo jeho jiní přírody karom, Alláh dal celou řadu nezištnou laskavost bez očekávání, protože Bůh Všemohoucí je absolutně milosrdný. Alláh říká:

ما أريد منهم من رزق وما أريد أن يطعمون (57) إن الله هو الرزاق ذو القوة المتين
 
"Nechci žádnou potravu z nich a já nejsem ochoten, že mi dal k jídlu. Alláh Dárce výživy je ten, jenž má pravomoc opět velmi silný". [Adz-Dzâriyât/51 :57-58]

Také ve smyslu al-Karim, Všemohoucí Alláh nařídil jeho služebníci volat na něj, a slíbila, že umožní jejich žádost. Dokonce kázat o tom dát jim kromě žádosti. Místo toho se zlobit na lidi, kteří se modlí k němu. Protože Bůh je milosrdný. Alláh říká:

وقال ربكم ادعوني أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

"A Rabbmu řekl:" Modlete se ke mně, já vám odpovíme. Ti, kteří se mohou pochlubit uctívání mě vstoupí peklo zavrženíhodnou ve stavu "[Ghâfir/40: 60].

Takže v podstatě, definice jména al-Karim má všemožné dobroty a slávu a ctnosti [7].

Bůh Všemohoucí říká Al-Korán název Al-Karim
Alláh říká, že svatý Korán al-Karim je kniha, která kalamullah (šlechtic). Alláh říká:

إنه لقرآن كريم

"Opravdu to Korán je velmi ušlechtilý průchod" [al-Wâqi'ah / 56:77]

Popsaný učenců, důvod pro al-Qur'an je kalâmullah (slova Alláh), obsahují tolik dobroty. Uvnitř jsou stopy, které rovné, jasné informace, užitečné znalosti a moudrost, že mnozí [8]. Vše dobře zajištěna spuštěním obsah koránu.

Imám Ibn al-Qayyim může Alláh mít slitování, "Alláh říká al-Qur'an vlastnosti s něčím, co ukazuje krásu, hojnost dobra a vznešenosti dávek stejně. Protože al-Karim je něco, co je nabitý dobrými dávek tak mnohem slavnější. A al- Korán sám, při pohledu ze všech stran je nejlepší a nejvíce Afdhal. tedy Alláh sám charakterizovat povahu al-Karam (sláva) a charakterizovat Kalam a "jeho trůn se potápí vlastnosti také. a také vlastnosti jsou něco, co hodně laskavosti a krásný tvar ... "

Al-Azhari rahimahullah řekl: "al-Karim al-Qur'an nazvaný protože jeho obsah různých směrů, vysvětlení, znalosti a moudrost" [9].

Al-Korán přinesl tohoto slavného nádherných andělů je Gabriel Alaihissalam tak jako tak, v závislosti na slovo Alláh

إنه لقول رسول كريم

"Bez pochyb je to opravdu slovo (Boží přinesl) ušlechtilý posel (Gabriel)" [at-Takwîr/81: 19].

Pak Svatý Korán Al byl předložen slavné anděl k apoštolu, kteří jsou ušlechtilé, proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem. Alláh říká:

إنه لقول رسول كريم

"Opravdu, opravdu Korán je zjevením (Bůh je odhalen) Posel drahé .." [Al-Hâqqah/69: 40]

Na základě výše uvedeného verše proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem tzv. messenger Karim (šlechtic), protože proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem má vznešený duch, nesoucí vzácnou knihu, vyzývá lidi, aby ušlechtilé věci, a to jak z hlediska víry a praxe .

Podobně, "Throne of Alláh je ušlechtilý tvor. Alláh říká:

فتعالى الله الملك الحق لا إله إلا هو رب العرش الكريم

"Pak Nejvyšší bůh, král pravdy: není božstva kromě Něho, Pán (který má)" Trůn je skvělé. ". [Al-Mukminûn/23: 116]

Vzhledem k tomu, "Trůn je zvíře největší a vysoko nad všechna stvoření. Všechny sláva stvoření bylo nalezeno na dar Boha všemohoucího nejvíce ušlechtilého. To se projeví slávu stvoření v očích Alláha, než ostatní tvory.

Nebe je plná různých druhů potěšení, všechna požehnání v ní obsažené přesahuje všechno, co je na světě. Za předpokladu, pro lidi, kteří mají ušlechtilou povahu. Alláh říká:

إن تجتنبوا كبائر ما تنهون عنه نكفر عنكم سيئاتكم وندخلكم مدخلا كريما

"Pokud se vyhnete hlavní hříchy mezi zakázané hříchy děláte, se nám odstranit nedostatky v malé hříchy) a uznat, že na místo slávy (nebe)". [-Nisa '/ 04:31]

Některé lekce se dostaneme skrze jméno Boha všemohoucího AL-Karim
Dále zde jsou některé poznatky můžeme vzít z poznání a pochopení významu jménu Všemohoucího Alláha al-Karim. Tento případ je skutečný důvod, proč muslimové, zatímco pochopení jména Alláha Všemohoucího. Al-Karim jméno jako velmi pozitivní vliv na zlepšení a opravy víry a mravů v muslimské uctívání v jejich každodenním životě. Tím, pochopení významu názvu Všemohoucího Alláha al-Karim bude rozvíjet ušlechtilé vlastnosti v sobě muslimské, včetně:

A. Vštípit ctnosti v sobě muslimské, protože Bůh miluje ty vznešené a ušlechtilé povahy.

Imám Ibn Qoyyim rahimahullah řekl: "To, že nejoblíbenější ze Alláh je ten, kdo zdobí se s přírodou, které je zpracování atributů Boha Všemohoucího. Všemohoucího Alláha Vznešeného Všemohoucí hrobu Miloval lidi, kteří mají na základě jeho služebníků "[10].

2. Vložení donkichotský charakter self muslimské. Protože některé smyslu al-Karim je nejštědřejší. Jistě Alláh miluje ty, kdož jsou velmi štědré. A Alláh nemá rád lidi, kteří jsou lakomý. Alláh říká:

ها أنتم هؤلاء تدعون لتنفقوا في سبيل الله فمنكم من يبخل ومن يبخل فإنما يبخل عن نفسه والله الغني وأنتم الفقراء وإن تتولوا يستبدل قوما غيركم ثم لا يكونوا أمثالكم

"Pamatujte si, že jsou lidé, kteří byli pozváni na (vaše bohatství) v cestě Boží. A mezi vámi je lakomý, lakomý a kdo opravdu je jen lakomý sám se sebou. A Bůh, který je bohatý, jste-li jedním lidé, kteří jsou ochotni (k němu), a budete-li odvrátit Ten se bude měnit (vy) s ostatními lidmi, a oni nebudou jako ty. " [Muhammad/47: 38]

3. Posílit pocit lásky v osobě muslima Alláha Všemohoucího. Protože Alláh je všichni-milosrdný. Alláh mu dává radost bez omezení i bez vyzvání.

4. Povinnost ctít knihu Alláh al-Karim Qur'ânul. Vzhledem k tomu, al-Korán je slovo Alláh je ušlechtilý, který je odvozen přes média slavné anděla do šlechtického Proroka.

5. Povinné k andělům velebící Boha Všemohoucího, kterého anděl Gabriel. Ten, kdo ho nenávidí, pak je nepřítel Alláha Všemohoucího. Alláh říká:

من كان عدوا لله وملائكته ورسله وجبريل وميكال فإن الله عدو للكافرين

"Ten, kdo je nepřítel Alláha, Jeho anděly, Jeho posly, Gabriel a Michael, pak jistě Bůh je nepřítelem nevěřících". [Al-Baqarah / 2:98]

6. Nutnost milovat Alláhova posla Všemohoucího. Kdo nenávidí, jeden z nich, pak je nepřítel Alláha Všemohoucího, v souladu s obsahem výše uvedeného odstavce.

7. Sousední nemovitostí rostou jako čest a hosté, jak doporučuje alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.

8. Rostou jako odpouštějící přírody, neboť Alláh miluje přírodu odpouštějící.

9. Nás povzbuzuje, aby se vždy modlit k Alláhovi Všemohoucího. Protože Alláh milosrdný ke svým služebníkům. Všemohoucí Alláh obnovení plachá služebník rukama zdviženýma v modlitbě být prázdný. Vzhledem k tomu jménu Alláha al-Karim spojený se jménem Všemohoucího Alláha al-Hayiyyu podle slov proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem takto:

إن الله حيي كريم يستحيي إذا رفع الرجل إليه يديه أن يردهما صفرا خائبتين.

"Amen Alláh, nejvíce ctihodný Hanba, hanba, Bůh, když někdo zvedl ruce k obnově, aby byl opět prázdný poražení". [HR. Abu Dawud a na-Tirmidhi, klasifikovány jako Sahih al-Albani]

Kéž Alláh Všemohoucí nás ušlechtilejší lidé, kteří jsou velkorysí. A aby nás, kteří milují vše, co ušlechtilý, dobře tvarovaná víra, slovo a čin a skutek. A Alláh ví nejlépe.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu Issue 10/Tahun XII/1430H/2009M. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, adresa Jl. Solo-Solo Puwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183, Tel. 0271-761016]







Pokyny pouze Alláh Subhanahu Wa Ta'ala vlastnictví



Podle
Abu Nida `Chomsaha Sofwan


Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:

إنك لا تهدي من أحببت ولكن الله يهدي من يشاء وهو أعلم بالمهتدين 08:56

"Aj, ty (Muhammad), nebudou moci dát pokyny (pokyny) na osobu, kterou miluješ, ale Bůh dává pokyny pro ty, které se mu zlíbí, a Bůh zná ty, kteří jsou ochotni přijmout pokyny". [Al Qashash/28: 56]

Vzhledem k poklesu tohoto odstavce týkající se smrti Abu Talib zůstal ve státním náboženstvím Abdula Muttalib odst. polyteisty). To je, jak je uvedeno v hadíth vyprávěný v Sahih al-Bukhari a Sahih Muslim, od Ibn Al Musayyab, že jeho otec (Al Musayyab) řekl: "Když Abu Talib, že zemře, proroka sallallaahu To alaihi wa sllam pospíchal. A pak, "Abdullah bin Abu Jahl a Abu Umayyad být na jeho straně. On sallallaahu To alaihi wa Salamem mu řekl: "Ó, můj strýc. Řekni la ilaha Illa Alláha; větu mohu důvod pro vás před Bohem. " Nicméně, "Abdullah bin Abu Jahl a Abu Umayyad odbíjely v slovy:" Vy (Abu Talib) nenávidí náboženství Abdul Muttalib?. Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem opakoval jeho rčení více. Ale oba byli opakovat její slova. Takže poslední slovo, že on stále zůstává na vrcholu Abdul Muttalib a náboženství se zdráhají říci, La ilaha Illa Alláha. Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Opravdu bych požádat o odpuštění pro tebe, protože jsem nebyl zakázán." Pak Alláh zjevil slova:

ما كان للنبي والذين آمنوا أن يستغفروا للمشركين ولو كانوا أولي قربى من بعد ما تبين لهم أنهم أصحاب الجحيم 9:113

"Není ani vhodné pro proroka a ti, kteří věří, požádat o odpuštění (Allaha) pro modláři modloslužebníci i když je to příbuzný (ji), poté, co jim zřejmé, že modláři jsou obyvatelé Hell" . [Na Tawbah / 9: 113]

Pokud jde o Abu Talib, Alláh říká:

إنك لا تهدي من أحببت ولكن الله يهدي من يشاء

"Určitě nebude schopen poskytnout vodítko k osobě, kterou milujete, ale Bůh dává pokyny pro ty koho chce". [Al Qashash/28: 56].

Z slovo Alláha Subhanahu wa Ta'ala a Hadith Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem výše, mohou být některé výhody a zkušenosti, jak jsme se zmínit následující.

Za prvé: V knize Fathul Madžíd, Shaykh Abdurrahman ibn aš-Šejch Hasan Al cituje slova Ibn Katheer může Alláh smiluj se k výkladu tohoto verše: "Alláh Subhanahu wa Ta'ala řekl svým apoštolům:" Hle, ty Mohamede, nebude moci poskytnout vodítko k lidem, kteří máte rádi, "to je, (přesněji určit nebo instrukce), že nikdo z vašeho podnikání. Nicméně, vaší povinností je pouze sdělit, a Bůh dá pokyny ke komu chce. On byl ten, kdo má hlubokou moudrost a jít proti rytmu. To je v souladu s obsahem slova Alláha, což znamená: "To není vaše povinnost, aby se jim získat vedení, ale Alláh Kdo dává pokyny (což taufiq) na koho chce. (Al Baqarah: 272). Takže je to slovo: A většina lidí nebude věřit, i když opravdu chcete. (Yusuf: 103) ".

V knize Na Sharh Tamhid Li Kitabit Tauhid, šejk Salih bin 'Abdul Aziz Al To Ash Shaykh řekl: "Pokyny dána Alláhova posla která není ve vlastnictví Shllallahu To alaihi wa Salamem taufik tady je návod, inspirace a zvláštní pomoc. Tento návod je odkazoval se na učenci jako vedení ve Wal inspirace taufiq. To znamená, že Bůh Subhanahu Ta'ala w v srdci služebníka vyroben speciálně pro pohodlí získávání vzdělání, úleva, že není snadné vzhledem k tomu, k těm v jiných zemích. Takže, tento návod taufik výslovně dána od Boha k těm koho chce, a ovlivňovat osoby obdrží pokyny a snažil se chytit. Proto, aby tento návod do něčí srdce není úkolem alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Pro zaměstnance, srdce je v rukou Boha, který převráceno zpět v souladu s jeho vůlí. Tak, že osoba, kterou miloval nejvíce však nemohl dělat to do muslima, který obdrží pokyny ".

Přestože je Abu Talib příbuzným Proroka se všeobecně připisuje k němu, ale nemohl mu pokyny síly.

Druhý typ poradenství, vztahující se k otrocké mukallaf, totiž vedení dilalah inzerát wal irsyad (podání vysvětlení a vedení). Bůh nastavit typ poradenství je stanovena na alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem zejména, všechny proroky a apoštoly a každý kazatelem, který povolává člověka k Bohu. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:

إنما أنت منذر ولكل قوم هاد

"Aj, ty (Muhammad) je pouze Warner, a pro každou je ten, kdo dává pokyny." [Ar Ra'd / 13: 7].

A Alláh říká o alaihi proroka Muhammada sallallaahu To wa Salamem,

وإنك لتهدي إلى صراط مستقيم صراط الله

"A opravdu ty (Muhammad) je opravdu dávat pokyny k přímé cestě, (tj.) na stezce Boží". [ASY Syura/42: 52 - 53]

Mínit "dát návod" tady je, dáváte pokyny a pokyny k přímé cestě s různými pokyny a pokyny, podporovaný mnoha zázraky a důkazy, které ukazuje, poctivost a pravdu o Něm jako dárce poradenství a poradenství.

Šejk Mohamed Hamid Al Faqi uvedl v poznámce pod čarou ke knize Fathul Majid: "Slovo poradenství, se používá k vložení instrukce do smyslu jater, změnou luk odpadlictví, kufr a přestoupení, na poradenství, víry a poslušnosti, a aby to rovný, pevný na cestě Boží. Tyto pokyny, konkrétně pouze vlastní Alláha, neboť on vládne srdce házet a otáčení, a dávat pokyny nebo se ztracenou cestu pro koho chce. Kdo se pokyny od Boha, pak nic nemůže být zavádějící. A kdo se svést Bůh, pak nikdo nemůže dát vodítko.

Na základě tohoto verše na mysli, je, že tyto pokyny nejsou obsaženy v sobě z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, mnohem méně lidí než on. Lidé, kteří tvrdí, že mají tento návod k obsluze, takový jako je Sufi a podobně, kteří tvrdí, mohl vstoupit do srdce svých studentů, znát její obsah, stejně jako v kontrole, chce, pak je to lež a penyesatkan. Lidé, kteří věří tvrzení jako je tato, to znamená, že to považuje za Boha a posla Jeho zavádějící lži.

Klíč k vědě, argument, popis Koránu a dalších na cestu spásy a štěstí, pak zaměstnanci, kteří jsou schopni provádět tyto pokyny, jak je stanoveno v sobě z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem ve slově Božím Subhanahu wa Ta'ala, který znamená: "A opravdu, jste opravdu dávat pokyny pro správnou cestu". [Ash-Shura: 52].

Bůh musí vědci provádět tento úkol, a to s cílem poskytnout návod v podobě příkazu laskavosti a zakázat zlo rovnou cestou Alláha. Ale většina lidí nedokáže rozlišit mezi těmito dvěma typy instrukcí. Částečné kříž line a někteří jiní opustili soudní příkaz zakazující nespravedlivý laskavost, dohadovat s verši: "Ty (Muhammad), nebudou moci dávat pokyny k osobě, kterou milujete." To je hloupost a chyba ".

Za druhé: Pokud jde o interpretaci dopisu Na Tawbah verš 113, šejch Hasan bin Abdurrahman aš-Šejch Al řekl: "To je, požádat o odpuštění za polytheists, Prorok se za to nestojí. To je věta, která vypadá Khabar (news), což znamená zákaz. Tento odstavec se zabývá událostmi dolů Abu Talib, jak poukázal z hadísů, které uvádí lafazh anzala fa větu (a pak Alláh zjevil) po anhu výrazu la proroka pozdravem astaghfiranna Ma Laka Lam unha "(opravdu bych požádat o odpuštění pro vás, pokud to není zakázáno ), který naznačuje, na pokračování.

Ve Qaulul Mufid Al 'Ala Kitabut Tauhid, Shaykh Muhammad bin Saalih Al' Uthaymeen řekl: Fráze ma kana nebo la yanbaghi ​​a semisalnya, když na to přijde v Koránu, že se věci uvedené jsou zakázány (odmítnuté) zakázat krutý . Například, slovo Alláh wa Subhanahu Ta'ala "není hoden Boží měl syna, Sláva Mu" (Maryam: 35). Stejně tak slova "a již hoden přijmout All-milosrdných (mít) děti" (Maryam: 92). A jeho slova "Je možné získat měsíc a slunce malampun nesmí předcházet den. A každý na oběžné dráze "(Yasin: 40). A slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem, "Opravdu, Bůh nespí, a nevhodné pro něj spát." [Muslim].

Pak slovo "žádají o odpuštění (Allaha) za nevěřící", to znamená, že (zakázané) o odpuštění pro polytheists.

Zatímco slovo ", i když polytheists jsou" příbuzných, to znamená, že i když polytheists jsou blízcí příbuzní jejich vlastní. Proto, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem provádět Umrah a pak předá hrob jeho matky, on sallallaahu To alaihi wa sallamk žádat o povolení požádat o odpuštění Boha pro něj jeho matka, ale Bůh nedovolí. Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem požádal o povolení náboženskou návštěvu hrobů jeho matkou, a Bůh dovolil. Takže on byl menziarahinya vzít ponaučení.

Bůh chraň, on sallallaahu To alaihi wa Salamem požádá o odpuštění pro polytheists, protože polytheists není oprávněn žádat o milost. Pokud se modlit k Bohu, aby to něco, co není možné pro něj, pak je to porušení modlitby.

V jiných částech Shaykh To Uthaymeen řekl: "A i falešný případ nějaké lidské řeči, který se nazývá pohanská osobnosti, které zemřely na zesnulého (který jistě Bůh požehnal). Zmínka o takové protiprávní, protože na rozdíl od Alláha Subhanahu wa Ta'ala. Podobně, zakázáno ukazovat smutek za jejich zemřelých podle způsobu smutku nebo jinak, jak se lidé víry měli cítit spokojen s jejich smrtí. I když lidé věří, že má schopnost a sílu, budou bojovat s bezvěrci, aby náboženství patří Bohu úplně.

Šejch Sálih bin Abdulaziz Al Ash Shaykh řekl: "Když jsme se naučili frázi 'ma kana (o by ne) přijít v Koránu s významem tohoto (tj. zákaz a odmítnutí odpovědnosti), to je odkazoval se na tady (V dopisech odstavce 113 Tawbah) je zákaz. Tento zákaz požádal o odpuštění pro každého z modloslužebníků. Takže pokud Bůh zakázal apoštoly, proroky a svaté, a kromě těch z řad spravedlivých lidí, zakázat jim ještě za života požádat o odpuštění od Boha pro nevěřící, pak se tato show, i když má za to, že byli schopni se zeptat odpuštění ve svém životě Barzakh v přírodě, určitě nechtějí požádat o odpuštění za polytheists, a nebude se chci zeptat Boha pro lidi, kteří přijdou k nim, když jsou mrtví-to-požádat o přímluvu, prosila ighatsah, nebo dalších zákonů uctívání. A Alláh ví nejlépe. "

Za třetí: velmi důležitý problém, a sice o výklad slov alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem "Řekni la ilaha Illa Alláha", se liší od pochopit ti, kteří tvrdí dobře informovaný.

Šejk Mohamed Hamid Al Faqi řekl: Mnoho lidí tvrdí, že poznání, ale nechápu význam výrazu "La ilaha Illa Alláha", tak, aby každá osoba, která pronesl slova islám byl považován, ale samozřejmě to kufr. Například, uctívání hrobů, k lidem, kteří zemřeli, se modlám, které jasně ospravedlňuje zakázané náboženství, rozhodnout věc na jiném základě, než je Alláh zjevil, a dělal mniši nebo kněží pány vedle Boha. Pokud mají srdce najevo, že trest bude určitě znát význam la ilaha Illa Alláha je nevinná uctívání na jinou hodnotu než Alláha, a plnit právo provádět dohodu s Bohem v uctívání. To je označeno slovem Božím "Ti, kteří Kufr proti zlu a věří v Boha, pak ho držet s velmi silným provazem" [Al Baqarah: 256] "
.
Proroka sallallaahu To alaihi vlastní požadavek na vás s úctou, Khawaarij mnoho modliteb, půstu, čtení koránu a na základě la ilaha Illa Alláha, ale řekl, že jsou nevěřící, hodně o ztrátě náboženství jako šipku od jeho úklony. On řekl: "Když jsem s nimi setkat, určitě budu bojovat s zničující války." To je uvedeno v Ash Shahihain.

Pokud jste právě řekl la ilaha Illa Alláh je dost, určitě se stane s válkou mezi pohany Messenger n. Není v modláři v té době chápáno frázi la ilaha Illa Alláha, a to i mimo jeho chápání lidí, kteří tvrdili znalosti v dnešní době? Ale Bůh uzavřel své srdce, tak nechápou.

Podle Shaykh Muhammad ibn Saalih Uthaymeen Al ', že slova Shaykh Muhammad ibn Abdul Wahhab (tj. jiný než rozumí lidé, kteří tvrdí, že dobře informovaný) v této třetí bod, jako by on byl vztahující se k výkladu odborných znalostí o významu slova Kalam la ilaha Illa Bůh, že oni (Kalam učenci) tvrdí, že al-Ilah (věta) je ten, kdo má moc dělat ikhtira "(něco vytvořit bez předchozího příkladu), a nikdo je nemůže vykonávat ikhtira", ale jen Bůh sám . To je výklad marnosti.

Je pravda, že nic není schopen udělat ikhtira "kromě Boha, ale že to není skutečný význam spojení la ilaha Illa Alláha. Jeho skutečný význam je, že není boha kromě Alláha nemá právo být uctíván. Vzhledem k tomu, když řeknete la ilaha Illa Alláh znamená, nikdo nemůže dovolit ikhtira `kromě Alláha, modláři, kteří kdysi bojovali o alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, také na ženy, děti a jejich majetek, aby mu v zajetí a přijata, se stal muslimem.

Takže, podle slov Shaykh Zahir Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah ukazuje, že (ti, kteří tvrdí, že znalosti) jsou vědci, kteří vykládají slovo fráze la ilaha Illa Alláha s Tawhid rububiyah, a tak jsou lidé, kteří uctívají Boha a správci, ale statečný řekl: "My říkáme, la ilaha Illa Alláha."

Maraji ":
A. Majid Fathul kniha Sharh Na tawheed tím, Shaykh Abdurrahman ibn Hasan ash Shaykh Alu.
2. Qaulul Mufid Al 'Ala Kniha Na tawheed tím, Shaykh Muhammad ibn Al' Saalih Uthaymeen.
3. V knize u 'alal Hasičské Tamhid Li Sharh Tawhid Alladzi Haqqullahi huwa Ibad a od Shaykh Salih bin Abdulaziz Alu ash Shaykh.

[Zkopírováno z časopisu vydání As-Sunny Nadace vydával 05/Tahun IX/1426H/2005M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]


Al-Ghaniyyu, vždyť Bůh je bohatý




Alláh říká:

يا أيها الناس أنتم الفقراء إلى الله والله هو الغني الحميد

O lidi! Jste to vy, kdo potřebuje Boha, a Bůh všemohoucí to on, kdo je bohatý (není třeba nic), Nejvyšší chvályhodná. [Fâthir/35: 15]

Alláh říká:

وأنه هو أغنى وأقنى

A skutečně ten, kdo dává bohatství a přiměřenosti [an-Najm/53: 48]

Všemohoucí Alláh obdařen jeho podstata, který má absolutní bohatství a perfektní ze všech stran a pohledů z důvodu dokonalosti jeho esence a Jeho atributy jsou nedotkl nedostatkem libovolným směrem. Není možné kromě Alláha Všemohoucího, je ten, kdo je bohatý a protože k povaze Maha bohatý (bohaté) jsou převládající ve své podstatě. Jak Alláh Nejvyšší Stvořitel, Dárce výživy, a všichni-milosrdný, a který propůjčuje dobro, Bůh všemohoucí Nejvyšší je také bohatá, není třeba všechny tvory z kterékoliv strany. Jeho stvoření šli Potřebujeme ho v jakémkoli stavu. Nemohou vyloučit výlev laskavost, štědrost a péče, a to jak obecné a zvláštní v okamžiku, ačkoli.

Mezi bohatství Jeho dokonalost formy;

A. Ve skutečnosti celá pokladnice nebe a země je v jeho rukou, a jeho velkorysost k tvorů vyšel nepřetržitě po celý den a noc, a jeho ruce vždy dát kdykoliv.

2. Všemohoucí Bůh volá jeho služebníci zeptejte se ho po celou dobu a okolnosti, a slíbil, že splní požadavky, a nařídil jim, aby ho uctívali a slíbil přijmout skutky a odměnit je. Vskutku Alláh má členy všechno, a požádat o všem, co chtějí a co vykouzlit sny.

3. Pokud v případě, že celá populace nebe a země, z toho, že nejdříve až po ty poslední se shromáždili v poli, pak každý podala svou vlastní žádost, pak Alláh Všemohoucí poskytne veškeré jejich požadavky, pak vše, co je nijak nesnižuje to, co , že má kromě Všemocného jako jehla ponořil do oceánu.

4. Jeho forma bohatství je velmi velký a nemůže být měřena a nelze popsat, co on se rozšířil k Všemohoucímu za rezidenty Jannah-vynikající pochoutka, která není rozdělená a jeho dary jsou různorodé, stejně jako rekreační rozmanité radovánky, které se nikdy neviděli do očí, nikdy neslyšel za uši a nikdy terbesit v lidském srdci.

Bůh je bohatý ve své podstatě, je nedostatečná (potřeby) ze všech tvorů. Alláh Všemohoucí splňuje potřeby svých zaměstnanců s potravinářskou výživu, jež Bůh Všemohoucí se rozšířila, a zvýšit různorodost potěšení pro ty, kteří se nepočítají ani číslovány, jakož i usnadnění prostředky, které vedou k získání bohatství.

5. A konkrétnější než to, že Bůh všemohoucí služebníci obohatit svůj výběr s množstvím ma'rifah (znalosti), Rabbani vědy a přírodní podstatou víry do jejich srdcí, takže srdce-mysl, že jen na On a nejsou závislé na jiných než on. Jedná se o nejvyšší bohatství a skutečné bohatství, podle slov proroka alaihi sallallaahu To wa salalm:

ليس الغنى عن كشرة العرض إنما الغنى غنى النفس

Bohatství není vzhledem k množství věcí, ale skutečné bohatství je bohatství jater [HR. Al-Bukhari, ne. 6446, muslimy. 1051]

V centru je bohatý (klidně i vypnout) u Boha Všemohoucího a jeho znalost přírody-povaze víry, bude mít dost s výživu od něj a přijmout ji s upřímností (je qanâ'ah) a být šťastní s tím, co bylo Všemohoucí Bůh dal mu pak služebník, který přišel na tento stupeň, bude se cítit žárlivý (bohatství) z králů a výkonu moci. Je to proto, že získal bohatství, které nečekal byla nahrazena další, bohatství, který dělal jeho srdce v pohodě, takže jeho duchovní smysl pro míru a příčiny jeho duše byla s ní spokojeni.

Žádáme Alláha Všemohoucího, může obohatit naše srdce s vedením, a povaha světla a ma'rifah qanâ'ah, a také rozšířit šíři jeho darů a halal jídlo pro všechny z nás. A Alláh ví nejlépe.

(Převzato z Fathur Rahim al-Malikil "Allam fi" Ilmil To Aqâidi Tauhîdi wat wal wal Akhlâqi Mustambathati minal Ahkâmi al-Korán ani, Cet. III, Th. 1424H, s. 52-53)

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XIII/1430/2009M 06-07/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]




Rabb, Maha má Rububiyyah




Podle
Ahmas duchovního Faiz To Asifuddin



Jeden z nejkrásnějších jmen Alláha je jméno Páně [1]. To znamená, že Všemohoucí rububiyah vlastnosti.

Mnoho hadís, který dokazuje, že Bůh je jeden z Božího jména [2] Mezi Abasah hadith To Amr bin ', že on slyšel proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

أقرب ما يكون الرب من العبد في جوف الليل الآخر فإن استطعت أن تكون ممن يذكر الله في تلك الساعة فكن. رواه الترمذي

"V závěru ar-Rabb, svým služebníkům je hloubka noci (část) druhé. Takže pokud jste schopni, měli byste být zmínka Boží v té době". [3]

S tím souvisí hadith marfu "(zrušeno až proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem), který přednesl Abbas Ibn '. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

ألا وإني نهيت أن أقرأ القرآن راكعا أو ساجدا فأما الركوع فعظموا فيه الرب عز وجل وأما السجود فاجتهدوا في الدعاء فقمن أن يستجاب لكم. رواه مسلم

"Hle, opravdu jsem zakázal číst Al-Koránu v době vyklenutí nebo klanění. Co se uklonil, pak se zvětší v něm (jméno) ar-Rabb. Pokud jde o luku, pak opravdu to bylo míněno v modlitbě, protože (pak) je dobře stojí za tvou modlitbu je poskytována ". [4]

Rabb vlastní význam, Maha Vytváření, Maha má, Maha Maha Nastavit všechny záležitosti a Murabbi (mentarbiyah, pěstounská péče), jeho stvoření [5]. Vlastnictví nemovitostí je povaha názvu Rabb rububiyah. To znamená, že Bůh je vytváření, vlastnit a mentarbiyah organizovat a udržovat všechny tvory.

Při výkladu slova رب العالمين v súry al-Fatihah, Shaykh To Abdur-Rahman bin As-Nasir Sa'di rahimahullah (1307 -1376 H) popisuje následující vysvětlení:

"Ar-Rabbu prostředky Murabbi (školitelé, správci a učitelé) v celém vesmíru, a to vytvořením jim poskytují širokou škálu zařízení pro ně a poskytovat různé velké potěšení pro ty, kteří upřednostňují, když se ztratí to, pak je nepravděpodobné, že mohou přežít. Proto, prospěch z toho, co vydělají, není nic jiného než od Boha ".

Mezitím tarbiyah (údržba a vzdělávání) Bůh se svým stvořením jsou dvojího druhu, a to tarbiyah tarbiyah obecné a zvláštní.

Tarbiyah obecně, je tvorba a údržba se provádí od Boha k Jeho stvoření, které vytváří a poskytuje hodně štěstí, a vést je (včetně vedení instinktu, Pen.) Na všechny závažné, že pro ně bude přínosné pro přežití ve světě.

Zatímco speciální tarbiyah je tarbiyah dána konkrétně ke svým svatým. Bůh pěstovat a udržovat jejich mentarbiyah s vírou. Taufiq dát jim věřit. Udělat jim stále větší dokonalosti sebe a zbavit se všech bloků a bariér, které mohou zabránit jim z víry.

Takže v podstatě je Boží speciální tarbiyah tarbiyah v taufik na všechno dobré a udržování všeho zla. [6]

Tak ve skutečnosti ar-Rabb název naznačuje velmi velké. Vzhledem k probíhající po celou dobu životnosti tvorů a všestranný rozvoj jejich uspořádání, není nezávislý na povaze Boha rububiyah; vlastnosti odvozen od jména Páně. Podobně, Boží služebníci jsou opatrní, se nestanou ty kdo dělat pravý kromě pro jeho vedení, Taufiq a speciální tarbiyah Bůh. Alláh Všemohoucí mentarbiyah, pěstovat a udržovat je zejména. A úzce souvisí s jménu Boha, ar-Rabb.

Takže pokud je někdo opravdu do smyslu Rabb jako jeden z Božím jménu je Husna (krásný), měl by být lepší v oslavovat, ctít a milovat každou požehnání menyintai Boha. On také bude stydět, ne-li poslušní Bohu, nebo pokud ho cizoložné.

Tak slavné jméno ar-Rabb, tak uvést jméno Pána v modlitbě, být jedním z důležitých faktorů pro poskytování této modlitby. Jak je uvedeno v následující hadíth:

عن أبي هريرة قال قال رسول الله: أيها الناس إن الله طيب لا يقبل إلا طيبا وإن الله أمر المؤمنين بما أمر به المرسلين فقال: (يا أيها الرسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا إني بما تعملون عليم) وقال: (يا أيها الذين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقناكم). ثم ذكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر يمد يديه إلى السماء يا رب يا رب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فأنى يستجاب لذلك. رواه مسلم.

Od Abú Hurayrah, řekl: Posel Alláha alaihi sallallaahu To wa Salamem řekl:.. "Ach, lidé, Bůh je dobrý On nepřijal, ale dobrá a Bůh přikázal věřícím na to, co Bůh přikázal apoštolům . A Alláh mu říká (k apoštolům smysl): "O apoštolů, jíst dobré jídlo a udělat to shaalih charitativní Aj, já jsem dobře obeznámený s tím, co děláte." al-Mu-Qs "minûn/23 verš 51 - a Alláh také říká (k věřícím smyslu):" Vy, kteří věříte, jezte, které jste z dobrého jídla, které jsme dali i štěstí vám ", Surat Al-Baqarah / 2. Bod 172 - pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem říká o někom, kdo je v cestování na dlouhé, vlasy rozcuchané a zaprášené nohy, vždy natáhla ruce k nebi (odvolání se na Boha, při volání :), "Ya Rabb, Ya Rabb , "ale jídlo je haram, jeho nápoj nezákonné, jeho oděv protiprávní, vyrůstal s potravinami, které jsou zakázány. Tak jak je možné, že bude slyšet?" [7]

Imám Ibn al-Rajab Hanbali rahimahullah (736 - 795 H) vysvětlit, že poslední část výše uvedené hadith poskytnout vodítka o civilizovaných mravů a ​​modlit se o faktory, které vedly k udělení modlitby. Uvedl, že faktory, které vedly k udělení modlitby v této hadith jsou čtyři.

Dále zmínil jeden jediný faktor se zmínil, dokud poslední faktor, a to: Za čtvrté: sténal na Boha všemohoucího s opakovaným uvedením rububiyah Boha, tj. opakující se jeho volání k Bohu podle jména:. Pán To je výzva: Ano Rabb, Ya Rabb). To je jeden z největších faktorů pro udělení modlitby naděje.

Každá osoba, která uvažuje o modlitby těch, kteří v Al-Koránu aan a nisacaya najde, že většina z modliteb byla otevřena pod názvem: Lord. Například, modlitba na slovo Alláh wa Subhanahu Ta'ala:
 
"Náš Pane, dej nám dobré na tomto světě a dobrá na onom světě a zachrání nás od trápení pekla" [al-Baqarah / 2:201].

Také v jeho slova:

"Náš Pán, ne naše zákony, když zapomeneme nebo provinile. Náš Pán, neukládají se na nás těžké břemeno, jak si uložit na lidi, kteří jsou před námi. Pane náš, Ty naše síla, co je jsme nemohli snést. " [Al-Baqarah / 2:286].

Také v jeho frman:

"Náš Pán, ne, aby naše srdce je odchýlení poté, co jste nás vedl." [Ali Imran / 03:08].

A existuje mnoho dalších příkladů z Al-Korán. [8]

Tak se modlí k Bohu se jménem Páně je jedním z největších faktorů pro udělení modlitby. Tak, jméno Pána má velmi důležitý význam. Každý muslim musí a musí pochopit, ocenit a provést důsledek tohoto velkého jména.

Rububiyah Bůh se týká implikovat zvláštní tarbiyah Boha na správců (oblíbené sluha), Jeho, Shaykh To Abdur-Rahman bin Nasir As-Sa'di rahimahullah řekl: "Zdá se, ze smyslu je to tajemství, proč se většina modliteb proroků jsou vždy s výslovností Rabb. Pro všechny z obsahu jejich žádosti o zápis v určitém rububiyah Boha (to je, vždy požádat, aby se dostanou speciální péči o Bohu v podobě záchrany a spásy světa a na onom světě, usb.). Pak Boží slovo: رب العالمين ukazuje, jak Bůh všemohoucí na vytváření, správu a laskavost. Také ukazuje, jak Perfektní bohatství Boha, stejně jako kolik potřebujete celý vesmír k Bohu, všechny pohledy ze všech stran. "

Rabb trochu vysvětlení smyslu výše uvedeného, ​​muslimové pochopit, jak velký Bůh všemohoucí, Pane Stvořitel je jediný bůh, který má právo být uctíván. Není tam žádný bůh, který má právo být uctíván kromě Něho. Neexistuje žádný Stvořitel, ale On sám. Žádný partner pro Něj, a to jak při vytváření a v právu uctívání.

Takže by pro člověka jen uctívat sám a nespojují ho s ničím vůbec. Hodně štěstí a neptejte se ani najít řešení, ale pouze jen jemu. Protože on je pán vesmíru.

Marâji `:
A. Al-qawa'id fi al-Mutslâ Shifâtillah Asmâ'ihi wa al-Husna, šejch Muhammad ibn al-Saalih "Utsaimiin. Ověření wa Takhrîj: Ashraf bin Abdul Maqshûd bin 'Abdur-Rahim, as-Sunna Maktabah, SEČ. Já 1411 H/1990 M.
2. Îqâzh al-Himam; Muntaqâ `min al-Jami 'al-' Ulum wa al-Hikam Ibn Rajab, Shaikh pracovního Saliim bin 'Id al-Hilali, Dar al-Jauzi Ibni, SEČ. VII, 1425 Muharam H.
3. Sharh Sahih Muslim, Nawawi, tahqiq: Khalil Syiha Ma'mun, Dar al-ma'rifah, Bejrút, SEČ. III, 1417 H/1996 M.
4. Sahih Sunan na-Tirmidhi, Šejk al-Albani, al-Ma'arif Maktabah, Rijád, SEČ. I nové publikace, 1420 H/2000 M.
5. Sharh al-'Aqeedah al-Wâsithiyah, šejch Sálih bin al-Fauzan Fauzan, Maktabah al-Ma'arif, SEČ. VI, Th. 1413 H/1993 M.
6. Tsalâtsah Sharh al-Usúle, šejch Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen, i'dad: Nasir bin Fahd bin Ibrahim al-Sulaiman, ATS Dar-lin-Nasyr Tsurayya, SEČ. III, Th. 1417 H/1997 M.
7. Taisîrul-fi-Rahman Karîmir Tafsîri calamine Mannan, Shaykh To Abdur-Rahman bin As-Nasir Sa'di.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XI/1429H/2008M 12/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-761016]


Víra Osud přináší úspěch do světa - V dalším




Podle
Ahmas duchovní Faiz bin Asifuddin



Mnoho lidí špatně pochopit osud. V důsledku toho mnoho chyb vzniká právě kvůli ní. Existují dva extrémní tábory opačným směrem a jsou stejně zavádějící v tomto případě. Jedna frakce vzdorovat osudu. Jsou Qadariyah a Mu'tazilah a jeho následovníci. Zatímco jiná frakce nastaven na nesprávnou osudu. Jedná se o skupinu Jabriyah a jeho následovníci. Pouze skupiny, které jsou uprostřed dvou stran, že je správné skupin. Tato skupina je původní skupina muslimů, kteří chápou osud a mengimaninya proporcionálně, podle zákona al-Koránu a sunny, jak srozumitelný Salafush Salih.

Věří v osud, dobrý nebo špatný, je povinné, protože to je jeden z šesti pilířů víry. Je velmi ironické, pokud člověk věří v Boha Subhanahu wa Ta'ala, ale pochybuje dokonce i porušení proti osudu, i když ne úplné. Někdo, kdo nevěří v osud, a popřít, tak on neuvěřili.

V souvislosti s případem popření tohoto osudu, Yahya bin Ya'mar, tabi'i, říkat svou zprávu anhu Abdullah Ibn Umar al-'o Ma'bad Juhani, což je znak, který nejprve vytáhl Mu'tazilah Basry obyvatele k odmítnutí osudu. Pak Abdulláha bin Umar To anhu řekl: "Pokud splňujete tyto lidi, řekněte jim, že jsem nevinný své třídě a oni se oddělili od golonganku". (Pak Ibn Umar řekl):

والذى يحلف به عبد الله بن عمر, لو أن لأحدهم مثل أحد ذهبا فأنفقه, ما قبله الله منه, حتى يؤمن بالقدر. ثم استدل بقول النبي صلى الله عليه وسلم, و فيه:
الإيمان أن تؤمن بالله وملائكته وكتبه ورسله واليوم الآخر وتؤمن بالقدر خيره وشره. رواه مسلم

"Při Alláhovi, jmenovitě Abdullah ibn Umar přísahal, i když tam je někdo z nich zlatou horu Uhudu, a on infakkan, Alláh to přijmout dříve, než on věřil, že svůj osud". Navíc, on argumentuje se slovy proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem dlouhý, mezi tím.

"Víra je, když si myslíte, že v Alláha, Jeho anděly, ke svým knihám, k apoštolům, v posmrtný život, a pokud věříte v osud, dobrý nebo špatný" [Muslim ve zkratce] [1]

Šajch Hasan Abdur Rahman bin ash Shaykh Aalu, vysvětluje: "Ve výše uvedeném hadith je vysvětlení, že víra v osud je jedním z šesti pilířů víry. Kdo nevěří v osud, dobrý nebo špatný, to znamená, že mu zbývá z pilířů náboženství a popírají. Stav této osoby, jak je uvedeno Alláhem v Jeho slovo:

أفتؤمنون ببعض الكتاب وتكفرون ببعض

"Věříte v knize a nevěří v části al ostatní". [Al Baqarah: 85]. [2]

عن ابن الديلمي قال: أتيت أبي بن كعب فقلت له: وقع في نفسي شيء من القدر فحدثني بشيء لعل الله أن يذهبه من قلبي. قال: لو أن الله عذب أهل سماواته وأهل أرضه عذبهم وهو غير ظالم لهم ولو رحمهم كانت رحمته خيرا لهم من أعمالهم, ولو أنفقت مثل أحد ذهبا في سبيل الله ما قبله الله منك حتى تؤمن بالقدر, وتعلم أن ما أصابك لم يكن ليخطئك وأن ما أخطأك لم يكن ليصيبك, ولو مت على غير هذا لدخلت النار. قال: ثم أتيت عبد الله بن مسعود فقال مثل ذلك. قال: ثم أتيت حذيفة بن اليمان فقال مثل ذلك. قال: ثم أتيت زيد بن ثابت فحدثني عن النبي صلى الله عليه وسلم مثل ذلك. أخرجه أبو داود.

"Ibn ad Dailami odst. tabi'i), řekl: Přišel jsem k Ubay ibn Ka'b, a pak jsem mu řekl:" Na mém místě osudu bez nemocí Řekni mi něco, o kterou Alláh odstranit pochybnosti od. v mém srdci. "
Ubay odpověděl: "I když bůh potrestal všechny obyvatele nebes a obyvatele země, a pak potrestat není pro pachatele na ně. A i když to Bůh dá milost k nim všem, Boží milost je mnohem lepší než všechny jejich skutky.
Pokud berinfak se zlatem na hory Uhudu na cestě Alláha, Alláh nepřijímá infakmu před věří v osud, a pochopit, že to, co udeřil určitě nebude chybět, kdežto to, co bylo vynechal od vás rozhodně nebude se vám nestane.
Pokud jste mrtví nejsou založeny na víře v osud tohoto, musí jít do pekla ".

Dailami Ibn ad dále říká: Tak jsem přišel do Abdullah bin Mas'ud, řekl tato slova beliaupun Ubay ibn Ka'b. Ibn ad Dailami řekl: Tak jsem přišel i na Hudhayfah ibn al Jemenu, řekl taková slova beliaupun Ubay. Ibn ad Dailami řekl: Tak jsem přišel do Zajd ibn Thabit, beliaupun přines mi hadith o alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem o vyrovnání ho se slovy Ubay [Vydal Abu Dawud Hadith] [3]..

Šajch Hasan Abdur Rahman bin ash Shaykh Aalu, přinést nějakou jinou historii odpovídající výše uvedené hadith, mezi nimi vyprávěný muslimský a další. T a nakonec dochází k závěru: "To vše Hadith a jiné hadith jsou podobné, obsahující hrozbu těžké pro každého, kdo nevěří v osud. Hadísy také hitter jít proti osudu skupin Mu'tazilah odpuzujícího a další. Mezitím se mezi potvrzená pochopení Mu'tazilah, je uvedeno, že pachatel spáchal hřích bude přebývat v pekle. Ve skutečnosti se jejich přesvědčení, že neexistuje žádný osud, je jedním z hlavních hříchů a neposlušnosti největší. Proto, na základě narrations mutawatir je povinné věřit v osud, který vedla k pádu jejich důkaz, že skutečně potrestá se na věčnost do pekla, ne-li pokání. To je logický důsledek jejich špatné pochopení. Jak se ukázalo, proti argumenty al mutawatir Koránu a Sunny, která vyžaduje víru v osud, a argumenty, které odmítají věčné mutawatir lidí bertauhid velký hřích v pekle ". [4]

قال عبادة بن الصامت لابنه يا بني إنك لن تجد طعم حقيقة الإيمان حتى تعلم أن ما أصابك لم يكن ليخطئك وما أخطأك لم يكن ليصيبك; سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: "إن أول ما خلق الله القلم فقال له اكتب قال رب وماذا أكتب قال اكتب مقادير كل شيء حتى تقوم الساعة "
يا بني إني سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: "من مات على غير هذا فليس مني" أخرجه أبو داود

"Ubadah bin Samit řekl svému synovi:" Ó, můj synu, opravdu nebude mít smysl o povaze víry, než pochopíte, že to, co udeřil určitě nebude chybět, a co byla promarněna od vás rozhodně nebude se vám nestane. N Slyšel jsem, že Posel řekl: "Amen, první věc, kterou Bůh stvořil bylo pero (al-Qalam). A Bůh mu řekl: "Napište!". Pena řekl: "Ano, Mistře, co mám napsat?" Bůh řekl: "Zapište si všechna ustanovení o osudu všech věcí až do Soudného dne". "
(Ubadah pokračoval jeho slova :) ó můj synu, vlastně jsem slyšel Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Kdo neumírá na základě (věřím na osud), pak nikdy nebyl součástí golonganku" [Abu Dawud] [5].

Ale víra a osud soubor Alláh by také měla být pravda, a proto nepatří do pochopení Jabriyah.

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah vysvětlil: Víra v osud obsahuje dva typy hodnocení víru. Pořadí každá zahrnuje dvě formy víry.

Za prvé: Víra v Všemohoucí Alláh Subhanahu wa Ta'ala sám ví, co se děje ve všech bytostí, s vědomím, že je azali a věčné [6] Alláh je znát všechny okolnosti maklukNya, a to jak o poslušnosti, neposlušnost, nemorálnosti, štěstí-. Hodně štěstí a doom-doom je. Pak Bůh napsal osud všech bytostí do lawh Mahfuz ".

Dále Šejk al-Islam rahimahullah uvést své argumenty. Mezi nimi tyto hadith slovy:

إن أول ما خلق الله القلم فقال له اكتب قال رب وماذا أكتب قال اكتب مقادير كل شيء حتى تقوم الساعة

"Určitě první věc, kterou Bůh stvořil bylo pero (al-Qalam). A Bůh mu řekl:" Napište! "Pena řekl:" Ano, Mistře, co mám psát?. "Bůh řekl:" Zapište si všechna ustanovení o osudu všech věcí až do soudného dne! ". [Abu Dawud]. [7]

Také slovo Alláh wa Subhanahu Ta'ala.

ألم تعلم أن الله يعلم ما فى السماء والأرض, إن ذلك فى كتاب, إن ذلك على الله يسير

"Copak nevíte, že Bůh ví, co je na nebi i na zemi;? Takový že to je psáno v knize (lawh Mahfuz) Skutečně, že je velmi snadné pro Alláha.". [Al-Hadždž: 70].

ما أصاب من مصيبة فى الأرض ولا فى أنفسكم إلا فى كتاب من قبل أن نبرأها, إن ذلك على الله يسير

". Žádné neštěstí, které postihlo na zemi, ani v sobě, ale je psáno v knize odst. lawh Mahfuz) před Přinášíme to skutečně, že je snadné pro Alláha." [Al-Hadid: 22]

Šejk al-Islam rahimahullah vedle pokračoval ve vysvětlování:

Za druhé, věří v sílu a vůli Boží, která se musí konat a zahrnuje všechno. To znamená, že mít víru, že Bůh chce bez ohledu bude dít, a co není Boží přání, to by se nestalo. Také věří, že není žádný pohyb na nebi i na zemi, ani se tam ještě nic není, pokud je vůle Boží. Není nic, co může nastat v oblasti jeho moci, kdyby Bůh nechtěl ho. Alláh Všemohoucí také rozhodl proti všemu, a to jak stávající a neexistující. Pak nikdo tvor na zemi i na nebi, ale Bůh, který ho vytvořil. Neexistuje žádný Stvořitel, ale Bůh a není tam žádný pán vedle něj. [8]

Z vysvětlení může Alláh smiluj se nad Shaykh al-Islam, ve skutečnosti lze vyvodit závěr, že k pochopení a věří v osud, jak tvrdí vědci Ahlu Sunna wal Jama'ah, musí zahrnovat víru ve čtyřech případech.

První a druhá případů vyplývá ze slov první části Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah je. Zatímco třetí a čtvrté případů vyplývá ze slov jeho druhé části. Čtyři případy jsou následující vysvětlení.

Za prvé: Víra v poznání Božího zahrnuje všechny časy a místa. To znamená, že musí věřit, že Bůh zná všechny věci, kde a kdykoli, ať už existující nebo neexistující. Zahrnuje vědomím činy perbuaan bytosti, ať už je poslušnost, poslušnost a neposlušnost neposlušnost. Tak také o štěstí, dobré smrti a další.

Za druhé: Ve stejné době také musí mít víru, že Bůh je zapisoval vše, co věděl v lawh Mahfuz osud určení. Osud určení dojde padesát tisíc let, než Bůh stvořil nebesa a zemi, oblohu.

عن عبد الله بن عمرو بن العاص قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول كتب الله مقادير الخلائق قبل أن يخلق السماوات والأرض بخمسين ألف سنة قال وعرشه على الماء. رواه مسلم

"Od Abdullah ibn Amr ibn al 'Jak řekl: Slyšel jsem, že Rasulullah SAW řekl:" Bůh napsal všechna ustanovení o osudu všech tvorů, než Bůh stvořil nebesa a zemi, nebesa ve vzdálenosti padesáti tisíc let "On řekl:". Při "arsyNya nad vodou." [Muslim] [9].

Za třetí: s vírou v závěti odst. masyi'ah) Alláha. Ať Bůh chce, jistě stalo, a co Bůh nechce, určitě není.

Za čtvrté: Věřit, že Bůh vytváří. To znamená, že to, co Bůh chce, a to jak objektu a pohybu těles, potom Bůh je povinen vytvořit a udržet.

Čtvrtý případ výše by diimani a je chápán jako jeden celek, který nelze rozdělit od sebe, protože všichni čtyři nejsou v rozporu s ostatními.

Pochopení osudu výše uvedené problémy, je vlastně nejdůležitější důsledky v pochopení a víry v prvních pilířů víry jsou pravdivé, že víra v Boha, který zahrnuje víru v rububiyah a Asma To wa Shifat a UluhiyahNya. Pokud je pravda, k něčí víře rububiyah a Asma To wa Shifat a Uluhiyah Boha, pravdivé v tom smyslu, v dobré víře v souladu s porozuměním Salafush Salih, nepochybně také pravda, víra v osud. Protože víra v osud je úzce souvisí s problémem rububiyah a Asma To wa Shifat a Uluhiyah Alláh wa Subhanahu Ta'ala.

Z víra v osud je pravda, nevylučuje určité osoby v jejím úsilí o provedení určité akce tak, aby úspěšně dosáhnout něčeho nebo aby se zabránilo poškození. Opravdu, toto je jeden z umístění, zda někdo zná osud. Protože tyto snahy jsou zahrnuty jak je popsáno v islámu a musí být provedena.

عن علي رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه كان في جنازة فأخذ عودا ينكت في الأرض فقال ما منكم من أحد إلا وقد كتب مقعده من النار أو من الجنة قالوا يا رسول الله أفلا نتكل قال اعملوا فكل ميسر (فأما من أعطى واتقى وصدق بالحسنى .. الآية) متفق عليه

Ze jmenovaného anhu, prorok sallallaahu 'Ali Alláh wa alaihi Salamem, že on doprovázel těla osoby, n na hřbitov, pak vzal hůl n, bušení to proti zemi. Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Nikdo z vás, pokud bylo přiděleno místo, ať už v pekle nebo v nebi." Společníci zeptal se: "Ó Posle Alláha, pak v případě nejsme závislí (na osudu) to" On odpověděl: "(Ne) zákona, protože každý bude snadné (o osudu vyhlásila pro něj)," Pak sallallaahu " číst súry alaihi wa Salamem Al Lail verš 5-10 ". [alaih Hadith muttafaq '] [11].

Ve výše uvedeném hadith, po obdržení vysvětlení proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem bylo přijetí člověka, co se později stalo obyvatelé nebe nebo požáru, a prohlásil se společníků proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem: "Ó Posle Boží, jsme není lepší počkat osud a není třeba nic dělat "proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem okamžitě odmítnout jejich tvrzení vysvětlil:" Ne! Ale měli byste ještě udělat, protože každý z nich bude usnadněna k osudu vyhlásila pro něj ".

Tak víra v osud je pravda, neměl bránit něčí úsilí a kreativitu. Ještě více posiluje správnou kreativitu a směr. Velmi nebezpečná osoba, která nedbale pominout otázku osudu, nebo příliš mnoho myšlenek o tom, že jsou z Mu'tazilah a jeho následovníci. Stejně tak velmi nebezpečné víra v osud podle Jabriyah styl. Protože vše, co znamená vést velmi nepříjemný obvinění proti Bohu Subhanahu wa Ta'ala.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem jako závodní vůdce, následovaný jeho společníky a dvou dalších generací jako nejlepší generace muslimů je příkladná v každém ohledu. Byly zaznamenány v historii zlata, se zlatou barvou, jako generace, která věří v osud a skutečně jako generace trvalého boje za Mardhatillah dělat, nikdo nečinně. Existuje lepší vzory, než jsou?

S vírou v osud a ostatní pilíře víry jsou pravdivé podle pochopení Salafush Salih, potom Bůh otevře dveře jeho pomoc. Štěstí na světě a dále bude dosaženo, a úpadek civilizace budou odstraněny. Bi-wa idznillah Taufiqih.

Maraji `:
A. Korán al al-Karim a překlady.
2. Fathul Bari Sharh Sahih al Bukhari. Tash-fuj tahqiq wa ash Shaykh Abdul Aziz bin bin Abdillah Baz, Muhammad Abdul Fu'ad Baqi tarqim-wa 'ala Isyraf Thab'ihi: Muhibbuddin al Khathib. Imám Muhammad bin al Jami'atul Su'ud Islamiyah, Rijád.
3. Nawawi je Sharh Sahih Muslim, Khalil takhrij Syiha Ma'mun, Daar al ma'rifah, SEČ. VII, Th. 1421H/2000 M, Bejrút, Libanon.
4. Sahih Sunan Abi Dawud, šejch Muhammad al-Albani Nashiruddin, Maktabatul Ma'arif, Rijád, SEČ. II, o nové publikaci - 1421 H/2000 M.
5. Sahih Sunan na Tirmizi, šejk al Albani, Maktabatul Ma'arif, Rijád, SEČ. I z nové publikace - 1420 H/2000 M.
6. Kniha na Fathul Sharh Tawhid Majid a Šejk Hasan Abdur Rahman bin Aalu Shaykh popela. Muraja'ah Hawasyihi: Sheikh Abdul Aziz bin Baz Abdillah bin. Idaaratul Masajid Wal Masyari 'al Khairiyah, Riyadh, od Božího jako Salam Maktabah vydavatele, Riyadh, SEČ. I, 1413 H/1992 M.
7. Sharh al-al Aqeedah Wasithiyah, šejch Sálih bin al Fauzan Fauzan, Maktabatul Ma'arif, Rijád, SEČ. VI, 1413 H/1993 M. A další.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu Issue 09/Tahun IX/1426H/2005M. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, adresa Jl. Solo-Solo Puwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183, Tel. 0271-761016]






zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar