Kamis, 05 Juli 2012

Az Angyalok Mondja, hogy "Aamiin" ha kész olvasása Imám Al-Faatihah


Az Angyalok Mondja, hogy "Aamiin" ha kész olvasása Imám Al-Faatihah



Által
Dr. Sheikh Fadl bin délben Isteni Isteni


Nagyon sok olyan szöveget, amely azt mutatja, hogy az angyalok azt mondják: "aamiin", amikor a pap befejezte az olvasást az al-Faatihah.

Között bizonyítania azt, hogy:

A. Al-Imam al-Bukhari narrátora az Abu Huraira Allaah anhu, azt mondta: "Bizony a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

إذا قال الإمام (غير المغضوب عليهم ولا الضالين) فقولوا: آمين, فإنه من وافق قوله قول الملائكة غفر له ما تقدم من ذنبه. "

"Ha egy pap olvasott: غير المغضوب عليهم ولا الضالين, akkor mondjuk ki a" aamiin, "mert aki egybeesik szó (értelemszerűen) az üdvözlés az angyal, majd bűnei bocsánatot fog a múltat." [1]

2. Ash-Syaikhani narrátora az Abu Huraira Allaah anhu, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إذا قال أحدكم آمين وقالت الملائكة في السماء آمين, فوافقت إحداهما الأخرى غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Ha az egyik azt mondja" aamiin ", majd az angyalok a mennyben, mondván" aamiin ', akkor az egyetlen helyes, amit mások mondanak, [2] A múlt bűnei megbocsáttatik. "[3]

Vannak dolgok, meg tudjuk érteni azt a hadíszt, hogy az angyalok azt mondják: "aamiin" a végén az olvasás al-Faatihah papok, a szó jelentése آمين (aamiin) a következő: "Ó, Istenem, kegyesen."

Ibn Al-Hafiz Hadzsar azt mondta: "És lafazh آمين beleértve isim ficil, mint lafazh صه, melynek jelentése" kuss! "Jelentése آمين (aamiin) szerint a legtöbb tudós is:" Ó, Istenem, kegyesen. "És ott is ne vitatkozz, mint, hogy ez csak, hogy minden vissza ezt a jelentést. "[4]

Al-Imam al-Bukhari narrátora a "Ata" szó آمين imádság. [5]

Mivel köztudott, hogy az angyalok adtak syafa'at az emberek, akik imádkoznak végén az olvasó az al-Faatihah papok, mondta az angyal így szólt: "Aamiin," amelynek jelentése: "Ó, Istenem, kegyesen igénylik."

Kegyelme által, akkor Allah, hogy mindannyiunkat beleértve az osztályokat, aamiin. Allah Ki Mahahidup Mahaberdiri ismét magától.

[Átmásolja a könyv Man Tushallii "alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, szerzője, Dr. Sheikh Fadl bin délben Divinity Divine, a Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakisztán, első kiadás H 1420 - 2000 AD, indonéz Cím: Emberek Do'akan Angyalok, Beni fordítók Sarbeni]



Áldás az angyalok az emberek összekapcsolása Shaff



Által
Dr. Sheikh Fadl bin délben Isteni Isteni


Azok közül, akik megtalálják a boldogságot áldást Allah és az Ő angyalai nekik azok, akik mindig kapcsolódni Shaff, nem engedték vákuumot a Shaff.

Között bizonyítania azt, hogy:

A. Az Imám (pl. Ahmad, Ibn Majah, Ibn Khuzaimah, és Ibn al-Hakim Hibban) narrátora a "A'ishah anhuma Allaah, azt mondta:" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف.

"Bizony Allah és az angyalok mindig bershalawat az emberek, akik csatlakoznak-Shaff Shaff." [1]

Ibn Al-Imam Khuzaimah biztosítja a fejezetet a címe ennek hadíszt: "fejezete említi Shalawat Isten és angyalai a Connecting People Shaff". [2]

Míg Imam Ibn Hibban nyújt fejezetek címei ebben hadíszt: "Isten Irgalmasság Petíció جل وعلا és a megbocsátás az angyalok a Shaff Connecting People megszakad." [3]

2. Imam Ibn Khuzaimah narrátora al-Bara "bin" Azib anhuma Allaah, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam ment minden Shaff egyik sarokból a másikba. Megdörzsölte váll vagy mellkasi minden a mi mellkasi mondván:

لا تختلفوا فتختلف قلوبكم.

"Ön nem ért egyet egymással, mert ha igen, akkor legyen óvatos, ha lenne ellentétes."

Ő sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف الأول.

"Bizony, Allah és az angyalok mindig bershalawat az emberek, akik csatlakozni Shaff Shaff-vezető". [4]

Imam Ibn Khuzaimah adja fejezetet című könyvében: "A fejezetet Shalawat Isten és az angyalok a Connecting People Shaff Shaff pólusú". [5]

A Bajtársak Allaah anhum korábban nagyon perzisztens kitöltésével az üres Shaff. A történelem a show dolgok:

Először is, al-Imám al-Bukhari narrátora az Anas Allaah anhu, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:

أقيموا صفوفكم فإني أراكم من ورائي ظهري.

"Legyen egyenes Shaff Shaff neked, mert láttam, hogy a hátam mögött."

"És egyikünk mindig fel a vállát a vállára egy barátja, aki az ő oldalán, és a lába a lábához barátja". [6]

Másodszor, az al-Imám Abu Dawud narrátora egy-Nu'man bin Bashir anhuma Allaah, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam néző emberek arcát, majd így szólt:

أقيموا صفوفكم.

"Legyen egyenes Shaff Shaff neked!" (Beszélt háromszor). [7]

Aztán azt mondta:

والله لتقيمن صفوفكم أو ليخالفن بين قلوبكم.

"Allah, hogy egyenes Shaff Shaff Isten teszi meg, vagy Felhívjuk a figyelmet (kölcsönös) értenek egyet."

Azt mondta: "Láttam valakit, aki megnyomja vállvetve egy közeli barátja, térd térd, boka és a boka." [8]

Shaykh Muhammad al-Haqq Syamsul "Azhim Abádi mondta:" A hadiths az érvek, melyek azt mutatják, hogy fontos összehangolni a Shaff-Shaff az imádságban. És ez része a tökéletesség az imádság, nem előre vagy hátra, mint bármely más, a Shaff, lezárt vállát váll-, térd préselt együtt a térd, boka és rögzítve a bokája. De sajnos, a mai Sunnah marad, és ha a Sunnah történik, akkor sok ember fog szaladni, mint egy vad szamár. Innaa lillaahi innaa ilaihi raaji'uun wa ". [9]

Május Allah wa Subhanahu Ta'ala nem tesz bennünket azok között, akik nem szívesen Shaff csatlakozni, azonban május Allah wa Subhanahu Ta'ala az Ő kegyelméből, hogy mindannyiunkat beleértve az emberek, akik mindig connect-Shaff Shaff az imádságban, hogy Isten és az ő angyalai mindig bershalawat mindannyiunk számára.

Yaa Aamiin Rabbal "aalamiin.

[Átmásolja a könyv Man Tushallii "alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, szerzője, Dr. Sheikh Fadl bin délben Divinity Divine, a Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakisztán, első kiadás H 1420 - 2000 AD, indonéz Cím: Emberek Do'aka Angyalok, Beni fordítók Sarbeni]
_______



Áldás az Angyalok személyek Hogy a következő right Amikor Shaff Ima


Által
Dr. Sheikh Fadl bin délben Isteni Isteni


Az emberek között, akik elégedettek az angyalok azok áldást az emberek, akik a jobb imám az imádságban. Között a bizonyítékok azt mutatják, hogy ez egy hadíszt narrátora Imám (pl. Abu Dawud, és Ibn Ibn Majah Hibban) a "Aa'ishah anhuma Allaah, azt mondta:" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إن الله وملائكته يصلون على ميامن الصفوف.

"Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat az (azok), akik-Shaff Shaff jobb." [1]

Ibn Al-Imam Majah biztosítja a fejezetet a címe ennek hadíszt: "Jobb Next Chapter Shaff erény." [2]

Ibn Al-Imam Hibban is rendelkezik egy fejezetet a hadíszt címmel: "Irgalmas Isten irgalma és fellebbezések angyalok Ima Végre Valaki Shaff Right Next Door". [3]

A Társak a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mindig szívesen lennie (Shaff) jogot a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, amikor imádkozik.

Imam Muslim narrátora az al-Bara "bin" Azib Allaah anhu, azt mondta:

كنا إذا صلينا خلف رسول الله صلى الله عليه وسلم أحببنا أن نكون عن يمينه يقبل بوجهه.

"Ha imádkoztak mögött próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, igazán akart lenni a jobb kezében, ahol szembe kell néznie az arcunkba. "[4]

Imám Al-1-Nawawi a hadíszt biztosítja a fejezetet, melynek címe: "Ima fejezet Dianjurkannya Imam Right Next Door". [5]

Al-Mulla 'Ali al-Qari idézetek Shaykh Ibn Malik, hogy ő adta ta'liq (hozzászólás) a Hadísz, mondván: "Ez azt jelzi, a dicsőség hadíszt Shaff jobb". [6]

Május Allah wa Subhanahu Ta'ala hogy enyhülést mindannyiunkat, hogy mindig imádkozni jobbra a pap. Bizony, Allah és a hallgató kérésére Mahamengabulkan.

[Átmásolja a könyv Man Tushallii "alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, szerzője, Dr. Sheikh Fadl bin délben Divinity Divine, a Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakisztán, első kiadás H 1420 - 2000 AD, indonéz Cím: Emberek Do'aka Angyalok, Beni fordítók Sarbeni]




Döntés Angyalok emberek számára Lény előtt Ima Shaff


Által
Dr. Sheikh Fadl bin délben Isteni Isteni


Azok között, akik szerencsések az angyalokkal való áldást az emberek, akik az első a Saff imában, legyen szó a Shaff első, második vagy más első Shaff.

Azzal az érvvel kapcsolatban, amely azt mutatja, hogy az angyalok bershalawat azon, hogy létezik az első Shaff, amikor az ima egy hadíszt narrátora Imam Ibn al-Shahiihnya Hibban a könyvben, aki elmesélte az Al-Barra "anhu Allaah, azt mondta:" A Messenger a Allaah "alaihi wa sallam mondta:

إن الله وملائكته يصلون على الصف الأول.

"Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat az (azok), akik az első Shaff." [1]

Al-Mulla 'Ali al-Qari amikor elmagyarázza a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:" Bizony, Allah és a Mala-bershalawat övét, "mondta:" Ez a csökkenés a szeretet az Isten, az ima Isten segítségével mindig neki és az egyéb kérelmeit az angyalok számára ". [2]

Imam Ibn Hibban biztosítja a fejezetet a címe ennek hadíszt: "magyarázatot Isten irgalma és alkalmazása جل وعلا kiszolgáltatva Angyalok Ima ember az első Shaff". [3]

Azzal az érvvel kapcsolatban az angyalok és áldást kért az emberek, akik létezik a második Shaff imában azokkal, amelyek léteznek az első Shaff egy hadíszt narrátora Imam Ahmad, Abu Umamah a Allaah "anhu, azt mondta:" A Messenger a Allaah alaihi wa sallam azt mondta: "Bizony Allah és az angyalok bershalawat azon, hogy létezik az első Shaff (imában)." Aztán a barátom azt mondta: "És azon, hogy létezik a második Shaff, Allah Küldötte!" [ 4] és a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Bizony Allah és az angyalok bershalawat az embereket, akik az első Shaff (imában). "Aztán a barátom azt mondta:" És a második Shaff, Allah Küldötte! "Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" És (az emberek) a második Shaff ". [5]

Ez azt mutatja, hogy Allah hadíszt Subhanahu wa Ta'ala és az ő angyalai bershalawat az embereket, akik a második Shaff az imádságban, de azzal a magyarázattal, hogy az emberek, akik az első Shaff több mainstream, mint ők, mert a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam ismételt áldást Allah és az Ő angyalai az embereket, akik az első Shaff kétszer. A cikluson belül, amint arra Shaykh Ahmad ibn al-Banna Abdirrahman-, hogy van egy erény, inkább azok számára, akik az első Shaff, és az erény az erény megduplázódott a második Shaff, mert ez a személy, aki elhagyta Shaff Az első mindig résen érezni rászoruló, így nem fér bele a másik Shaff, amíg ő nem akadályozza ezeket a nagyszerű erények. [6]

Azzal az érvvel kapcsolatban, amely azt mutatja, hogy az angyalok bershalawat azok számára, akik meg-Shaff Shaff imádság vezető szerepe hadíszt narrátora Imam 2 (azaz Abu Dawud és Ibn Khuzaimah) az al-Bara "bin" Azib anhuma Allaah, azt mondta: : "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف الأول.

"Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat az (azok), akik at-Shaff Shaff élvonalban". [7]

Imam Ibn Khuzaimah hadeeth ad ez egy fejezetet Shahiihnya címmel: "A fejezet Shalawat Allah és az ő angyalai a Shaff Shaff pólusú". [8]

A történelem Imám 1-Nasa-i, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat az (azok), akik at-Shaff Shaff élvonalban". [9]

Összefoglalva, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala és az ő angyalai bershalawat az embereket, akik az első Shaff az imádságban, az emberek, akik a második Shaff, és az emberek ki vannak-Shaff Shaff előtérbe. De az áldást az emberek, akik az első Shaff sokkal több, mint fő-Shaff Shaff más.

Így van még egy jelentést, amely feltárja a primátusát az emberek, akik az első Shaff imában, amelyben a narrátora al-Imám al-Bukhari Abu Huraira Allaah anhu, azt mondta: "Bizony, a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الأول ثم لم يجدوا إلا أن يستهموا عليه لاستهموا.

"Ha az emberek tisztában vannak (a jutalom), amely az első hívást az imádságra és Saff, akkor nem fog csak úgy vonható [10], ők nem a lottón". [11]

Lehet Allah, hogy mindannyiunkat beleértve az emberek, akik mindig is az első Shaff az ő erényei. Isten kegyesen, Yaa Yaa Hayyu Qayyuum.

[Átmásolja a könyv Man Tushallii "alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, szerzője, Dr. Sheikh Fadl bin délben Divinity Divine, a Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakisztán, első kiadás H 1420 - 2000 AD, indonéz Cím: Emberek Do'aka Angyalok, Beni fordítók Sarbeni]



Ítélet Angel Várakozás az emberek, akik Sit Ima



Által
Dr. Sheikh Fadl bin délben Isteni Isteni


Az emberek között, akik elégedettek a kérelem kegyelmet, és kérem az angyalok egy szolga, aki ült a mecsetben az imát állapotban várja wudoo ".

Imam Muslim narrátora az Abu Huraira Allaah anhu, az igazi próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

أحدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملائكة: اللهم اغفر له اللهم ارحمه. "

"Ez nem egy ülsz várja az imát, amíg ő olyan állapotban van, a tisztaság, de az angyalok mendo'akannya:" Ó Allah, bocsáss meg neki. Istenem, hogy ez érdekel. "[1]

Imam Ibn Khuzaimah is elmondott hadíszt ez a könyv címe és Shahiihnya meg: "Az erény fejezet ülve várnak egy mecset keretében ima, és az uralkodó Angel Angel Shalawat őt, mert nem zavar másokat, és hosszú Wudhu'nya nem egyértelmű." [ 2]

Allahu Akbar! Ez egy jótékonysági szervezet, amely nagyon könnyen megoldható, azonban a jutalmuk hatalmas. Valaki ül állapotban wudoo várakozási időt az imádságra, hogy ha ő volt az imádságban és az Angyalok mendo'akannya így ő kapja bocsánatot Allah wa Subhanahu Ta'ala és az Ő szeretetéről.

Ó, Allah, ne akadályozzák minket, testvéreink, a mi gyermekeink is egy nagyon nemes jótékonysági és tele van áldás. Kegyesen, Uram, Mindenható több fenséges.

A tudósok a Salaf számunkra nagyon határozott, hogy ezt nagyon nemes szeretet, és közte a show, mint azt narrátora Imam Ibn al-Mubarak, a "Ata" ibn as-Sa-IB, azt mondta: "Azért jöttünk, hogy Abu 'Abdirrahman Sulami-mint-volt "Abdullah bin Hubaib-halál vár a mecsetben. Aztán azt mondta: "Jó lenne, ha mozog az ágy, mert autsar (kényelmesebb)."

Al-Husain-1-narrátor azt mondta: "Autsar jelentése kényelmesebb."

Azt mondta: "Így és így kötődik hozzám, sőt a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

لا يزال أحدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

"Mindig egy jutalmat kap az, amíg imádkozott a mecsetben, ahol imádkozott várja az imádság." [3]

A történelem Ibn Sa'ad azt mondja: "Az angyalok azt mondta:" Ó Allah, bocsáss meg neki. Istenem, hogy ez érdekel. "

Ő (Abu 'Abdirrahman as-Sulami) azt mondta: "Meg akarok halni, amikor én voltam a mecsetben." [4]

Istenem, könyörülj a te szolgád, és hogy nekünk az emberek, akik megtették az utat. Kegyesen, ó Istenem, ó Yang Mahahidup Mahaberdiri ismét magától.

Egy másik erény nyerhetnek azok, akik ülnek várva-imádság révén Allaah, az Allah Küldötte sallallaahu "alaihi wa sallam adta a jó híreket, hogy az emberek, akik imádkoztak idején az ima és iqamat, biztosan imája Nem kell utasítani. Az Imám (Imam Ahmad, Ibn Khuzaimah Imam, Imam és Imam Ibn Dí Hibban-ya-Uddin al-Maqdisi) anhu narrátora az Anas Allaah, azt mondta: "Rasululah sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

إن الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة, فادعوا.

"Bizony imája (ami ajánlott), a felhívás az imádságra és iqamat soha nem lehet utasítani, mert berdo'alah". [5]

Imam Ibn Khuzaimah létre fejezeteinek hadíszt címmel: "fejezet Dianjurkannya között Adhan Iqamat és imádkoznak reményben, hogy az imák Biztos nem tagadta."

Istenem, hogy imádság, mint a nagy ajándék számunkra. Minden kérésünket kegyesen, Uram, a házigazdák.

[Átmásolja a könyv Man Tushallii "alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, szerzője, Dr. Sheikh Fadl bin délben Divinity Divine, a Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakisztán, első kiadás H 1420 - 2000 AD, indonéz Cím: Emberek Do'aka Angyalok, Beni fordítók Sarbeni]


A kegyelem angyala számára, akik petíciót Aludjon állapotban Holy Night (A lány)



Által
Dr. Sheikh Fadl bin délben Isteni Isteni


Az emberek között, akik elégedettek az ima az angyalok olyan emberek, akik aludtak az éjszaka állapotban tisztaság. Között bizonyítania azt, hogy:

A. Imám Al-ath-Thabrani narrátora az Ibn 'Abbas anhuma Allaah, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

طهروا هذه الأجساد طهركم الله, فإنه ليس من عبد يبيت طاهرا إلا بات معه في شعاره ملك, لا ينقلب ساعة من الليل إلا قال: اللهم اغفر لعبدك فإنه بات طاهرا.

"Dicsőítsék a ti szervek, Isten szenteljen meg titeket, mert nem szolga aludt az éjszaka állapotban tisztasága, hanem egy angyal lesz vele a syi'aar [1], és nem egyszer tért át a környéken, de az angyalok azt fogja mondani : "Ó Allah, bocsásd meg a te szolgád, mert aludt az éjszaka állapotban tisztaság". [2]

2. Ibn Al-Imam Hibban narrátora az Ibn 'Umar anuma, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ إلا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فإنه بات طاهرا.

"Azok, akik aludni kedaan szent, akkor az angyalok lesznek vele a ruhát. És nem angyal, de felébredt, így imádkozott:" Ó Allah, bocsásd meg a te szolgád annyira, és így, mert aludt állapotban tisztaság ". [3]

Imam Ibn Hibban kezdődik a címe ennek hadíszt: "A kegyelem angyala alkalmazás számára, akik aludni az állam a Holy Night, amikor felébredek."

A vegyületek közül lehet tanulni a fenti hadíszt van:

Először is: az angyalok lesznek vele a ruháit. Ez volt a legjobb barátom, és legnemesebb, ha a válasz azoknak, akik aludni a szent kedaan csak, hogy akkor lett volna elég.

Második: Az angyal által küldött Allah wa Subhanahu Ta'ala bocsánatért könyörög neki, minden alkalommal, mikor megfordult, és amikor éjjel felébredt álmából.

Allahu Akbar! Egy jótékonysági szervezet, amely nagyon könnyű csinálni, de a jutalom óriási!

És nem csak ez, van még egy jelentést, amely megmutatja az erény, akik aludtak az éjszaka állapotban tisztaság. Szóval ez a két narrátora imámok, Imam Ahmad és Abu Dawud Imam a Mu'adh bin Jabal Bajtársak Allaah anhu, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسأل الله خيرا من الدنيا والآخرة إلا أعطاه إياه.

"Ez nem egy muszlim töltötte az éjszakát állapotban dhikr Allah, és az állam a tisztaság, aztán felébred, [4]-ben egy éjszaka, és imádkoztak a jó a világ, vagy a továbbiakban előadta, hogy Isten, csak Allah megadja a kérését." [5]

Lehet érteni, hogy a hadíszt alvó állapotban tisztasági közé okai az imádság útján ítélik oda Allah wa Subhanahu Ta'ala, mert a hamu-Shaadiqul Mashduuq (igazságos és indokolt), aki beszél a kinyilatkoztatás, hogy a mi nemes próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elmondta, hogy az emberek, akik aludni állapotban tisztaság és dhikr aztán felkelt, és könyörögtek a jó a világ, vagy a túlvilágon, akkor Allah wa Subhanahu Ta'ala megadja a petíciót.

Május Allah Ta'ala örömmel, hogy nekünk minden tartozik ebbe a csoportba. Kegyesen, Uram, Mindenható több fenséges.

[Átmásolja a könyv Man Tushallii "alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, szerzője, Dr. Sheikh Fadl bin délben Divinity Divine, a Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakisztán, első kiadás H 1420 - 2000 AD, indonéz Cím: Emberek Do'aka Angyalok, Beni fordítók Sarbeni]



Meghatározása lemondását


Által
Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji


A. Understanding Lughawi (In Bahasa).
A "التوكل" szóból származik "وكل". Azt mondják,
"وتوكل عليه واتكل وكل بالله" adjátok át jelenti. [1] is, "وكل إليه الأمر وكلا ووكولا" ami azt jelenti, megadja magát, és elhagyja őt. [2]

Csakúgy, "رجل وكل ووكلة", mint a szó "humazah" és a "tukalatun" ami azt jelenti, egy gyenge személy, aki képviseli az ő üzleti valakinek egyidejűleg támaszkodva meg. [3] Al-Azhari mondta:

رجل وكلة إذا كان يكل أمره إلى الناس

"Valaki az úgynevezett" Wukalatun, "ha ő adta üzleti valaki másnak." [4]

És a mondat: "وفرس واكل" azt jelenti, támaszkodva a lovasok az ugrás igényel egy nagy pofont.

És a "الوكيل" berwazan fa'iil jelentése maf'ul, vagyis azokat megbízott az ügyek az üzlet tulajdonosa. Al-Azhari azt mondta, "az úgynevezett" وكيل ", mert már megkapta a vállalkozás tulajdonosa (reprezentálja) a hatóság számára, hogy befejezze az üzleti és úgy nevezik [5]" موكول إليه "

Némelyikük értelmezni a "الوكيل", mint "الكافل", azaz, hogy a garanciák. Raghib mondja, "A" الواكيل "általában, mert minden wakiil kafiil kell, de nem minden wakiil azt kafiil". [6]

A "التوكيل" azt jelenti, ha támaszkodhat mások és te is, mint egy reprezentatív magad.

A "توكل" berwazan "تفعل" szó "الوكلة" vagy "وكلة", ami a show és a képtelenség, hogy támaszkodni mások [7]. És ez isimnya [8] "التكلان".

Ibn al-Athir mondta: "Azt írja," توكل بالأمر ", ha a végrehajtása körébe tartozó. "وكلت أمري إلى فلان", azt jelenti, hogy én hajolt hozzá egyszerre kerestek menedéket az ügyben. És küldöttek az ügyet maga [9]. És néha a kettőt együtt.

Ar-Raghib al-Ashfahani mondta: "A" التوكل mondta a két fél. Azt mondja: "توكلت لفلان", ami azt jelenti, serahi hatalmat neki. És azt is mondják, "وكلته فتوكل لي", ami azt jelenti, hogy bízom ügyekben neki, hogy ő képviseli engem. És a "توكلت عليه" azt jelenti, támaszkodjon neki. "[10]

A fentiek alapján, ez azt jelentette, a szó الوكالة kettős:

Először is: التوكيل, amely képviseli és bemutatni.

Másodszor: التوكل ami azt jelenti, futás a feladat alapuló képviselet által az adakozó jogok. [11]

Tehát, hogy néhány értelmében ezt a szót. És vannak még más jelentéssel bír, és itt szándékosan nem mondtam, mert nem volt kapcsolatban, hogy milyen célja van.

B. Fogalmának meghatározása.
A kifejezés jelentése az "توكل" (tawakkul), majd nézett a helyzetben, hogy feltárja az egyik állam a máj nehéz kitalálni egy bizonyos határig. Ezért sokan voltak értelmezik a tudósok különböző formákban. Ebből még nem értelmezi őket, és ott is általában úgy értelmezik segítségével az okok és tényezők, illetve az értéke vagy része, annak jelentését, mivel ez a szokás a Salaf saját értelmezését.

Okai között a különbség, hogy az állami, a szív és tettei nagyon nehéz kitalálni, a bizonyosság és a nyilvánosságra hozatal (korlátozás) a szavakban. Ezért ezen a lemondását. Al-Ghazali azt mondta: "... Nem világos, tekintve a jelentés és nehéz szempontjából szeretet". [12]

Mivel ezek nem oldják meg ezeket a fogalmakat egy belső értelemben, de ők csak arra szolgál, megmagyarázni a fontosságát ezeknek a kritériumoknak, vagy tartanak fenn az állam, aki azt mondja, vagy akár egy hallgató bár, vagy egyéb okok miatt.
Ezért a megjelenése, hogy értelmezésük és lahiriyahnya úgy tűnik, mintha különbség van és a változás, ami lényegében azt több részből áll az általános jelentése a szó maga, vagy a lemondását a prevalencia, hatását, és az érték.

A legfontosabb az értelmezések, amelyek a következők:

A. Ibn 'Abbas anhuma Allaah azt mondja: "Azaz, teljesen megbízik Istenben [13]".

2. Imam Ahmad azt mondta: "A lemondás azt jelenti, hogy döntsenek a keresést a kétségbeesést, hogy [14]."

És azt is mondta: "A szó azt jelenti lemondása benyújtása Mindenható Allah Tsanuhu ügyek, valamint, hogy teljes mértékben megbízik benne." [15]

3. "Abdullah ibn al-Dawud Khuraibi [16] azt mondja:" Láttam a lemondását husnuzhan (akár torzítás), hogy Isten ". [17]

4. Syaqiq bin Ibrahim [18] azt mondta: "a lemondását jelenti a nyugalmat, amit ígértek a mindenható Isten". [19]

5. Al-Hasan azt kérdezték a lemondását, azt válaszolta: "Ez, az örömben, hogy a Mindenható Isten"

6. Egyszer azt kérdezte a lemondását, "Ali ibn Ahmad al-Busyanji [20] azt mondja," szakítva a hatalom és erő és hatalom és erő az emberek, mint te ". [21]

7. Ibn Jauzi rahimahullah mondta némelyikük ", vagyis írni, hogy Isten ügyeiben, mint egyfajta teljes bizalommal az ő jó menedzsment". [22]

8. Ibn al-Rajab Hanbali mondta: "Ez a tényleges bízva, hogy a mindenható Isten szívét megszerzéséhez javára ügyek és megtagadta, hogy árt az egész világ és a túlvilág". [23]

9. Ibn Al-Hafiz Hadzsar mondta: "Egyesek azt mondják:" Ez azt jelenti, kapcsolja ki a véleményét a különböző okok után készült ". [24]

10. Shaykh "Abdullah bin Muhammad bin 'Abd al-Wahhab mondta:" Ez a cselekmény az ő szolgája pihent üzleti Allaah egyedül, akinek nincs partnere hozzá mindazokban az ügyekben, mind a vallási ügyek és a világi ügyek ". [25]

11. Talán a legközelebbi meghatározása, amelyek egyesítik a különböző részein a fenti mondani: "Ez egy olyan állapot, a szív, hogy jön az Isten ismerete, a hit az Ő egység létrehozása, ellenőrzése, így a kár és haszon, és nem hajlandók adni. Amit Ő akarja, hogy mi fog történni, és nem kívánatos, ez soha nem történhet meg. Tehát nincs szükség támaszkodni rá azonnal átadja neki mindent egyszerre érezni nyugodt és magabiztos vele. Szintén hisznek a teljes egészében a létező benne, amit ő támaszkodik neki. "[26]

[Átmásolja a könyvet-tawakkul "alallaahi Ta'aalaa, szerzője, Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia MEGÉRTENI lemondását ferde Edition mindazokban az ügyekben a Mindenható Allah, fordító M. Abdul Ghaffar E.M. Kiadó Reader Ibn Kathir, Rabi al-Awwal 1426H április 2005M]



Természet lemondás



Által
Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji


Mint már azt korábban jeleztük, hogy a lemondás olyan helyzetet eredményez származó készlet, ahol a természet a lemondás nem lesz tökéletes, kivéve őt. Ezért Ibn al-Qayyim mondta: "Azzal érveltek, hogy sok ember teljesen értelmezni a lemondását, mint a bizalom, és ez a természet saját lemondását. És vannak, akik értik alatta, mint a lemondás. Mások úgy értelmezte azt átadás. Így látható, hogy a helyzete lemondása egyesíteni az egész dolog. "[1]

Egyes tudósok úgy értelmezte a lemondását úgy nevezték, mint az egy, két vagy három ilyen ügyek. Ibn al-Qayyim és elnevezni néhány fokkal [2], az alábbiak szerint:

A. Ismerd meg az Úr és az Ő tulajdonságok, legyen az a képesség, hatóság, a megfelelőséget, a végén az összes ügyek a tudomány, az ő megjelenése az ő akarata, a hit elégséges voltát az Ő védelme, és a tökéletes kivitelezés, amit osztottak neki, és nem teremtmény lehet elfoglalni ezt a pozíciót. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "ma'rifat (tudás) ez az első szint, ahol a szolga letette a lábát a (pozíció) lemondását." [4]

Azt is említi ezt a kifejezést Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah lehet Allaah kegyelmezz, azaz: "Ezért, a lemondás nem lenne igaz, és nehéz elképzelni, hogy lehetne tenni egy filozófus vagy Qadariyah csoportok (csoportok elutasítják Isten tulajdonságaival), ami azt mondja, hogy a természetben van Isten a hatalom valami, amit nem akarja, vagy osztály, amely tagadja Jahmiyah jellemét mindenható Isten. És a lemondás nem megy jobbra, kivéve az ahl-ul-Ithbat (Ahlus Sunnah) ". [5]

Ibn al-Qayyim mondta: "Ők voltak, hogy a filozófusok és a szász Qadariyah egy szív megszakító az utcán, a szív maga a Teremtő és a szeretet Allah wa Subhanahu Ta'la szíve". [6]

Hogy lehet ezt elképzelni, hogy tudniillik, a lemondását Allah wa Subhanahu Ta'ala, miközben tagadják a tudás Allah wa Subhanahu Ta'ala kis ügyek, valamint, hogy megtagadják tőle a tulajdonságok az al-al-ficil ikhtiyariyah (végrendeletek tetteket), Isten akaratából, és lesz.

2. Az okok meghatározása, karbantartása, és a végrehajtást.
Azaz, a lemondását a szolga nem lesz egyenes és igaz, kivéve az okok megállapítása, mert a lemondás volt az oka a legerősebb a tettes, hogy akár őt. A legtöbb misztikusok megérteni, hogy az okok meghatározása, hogy rátapad a lemondását, és penafiannya (peniadaannya) tökéletes lemondását.

Ebben az esetben van néhány meglehetősen jól ismert véleményét, a vita kerülnek bemutatásra, valamint a cáfolat, hogy tovább, Isten is úgy akarja. De, hogy magában a tökéletesség lemondása nem alapul ezen okoktól függött, és őt, valamint megszüntetésére a szíve, amint azt a későbbiekben részletesen később dijelasskan.

Ezért a lemondás nem lesz tökéletes, kivéve az okok megszüntetésével a szív és végtag függés vele, így néha levágták róla és folytatta vele néha. Csak Allah wa Subhanahu Ta'ala tudja a jobb. [7]

3. Erősítése a szív alapján egyistenhit.
Lemondás nem tekinthető igazi szolga tauhidnya megítélni helyesen egyébként. Tény, hogy a lemondás lényegét, hogy van egység a májban. Ezért, amíg marad a szívemben vannak a kapcsolatok Shirk, majd tawakkalnya tekinthető hibásnak. Milyen messze a monoteizmus tisztaságát, amennyiben az is igaz lemondását értékelni. [8]

4. Pihenő szívét Allah wa Subhanahu Ta'ala és úgy érzi, nyugodt és derűs, és bízom teljesen az ő irányítása, amint azt néhány értelmiségi: "Azok, akik kizárólag a bizalom olyan, mint egy gyerek, nem tudva, mit tehetnék a védelem kivéve, ha az anya mellét. Az ilyen, akkor az egyedüli emberek bizalmát, amelyben nem menekül, csak hogy ő Úr egyedül. "[9]

Ezért Ibn al-Qayyim lehet Allaah kegyelmezz mondják, "lemondás a jelentése csatolt két alapjait: a bizalom, és támaszkodhat. Ez a lényege: إياك نعبد وإياك نستعين "Csak imádlak téged és te csak azért kérek segítséget." [10] [11]

5. Kedves gondolják, hogy a mindenható Isten.
Azt értelmezte, néhány ember, aki először beszélt róla. Ez az egyik pillére a lemondását, amelyen a lemondás nem lehet leírni, csak az emberek, akik berhusnuzhan (kérjük, gondoltam), hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim mondta: "Az igazság az, hogy Isten vette rá husnuzhan a kizárólagos bizalmat benne, mert a lemondását elképzelhetetlen volt azoknak, akik szolgálják a célt, és a gyanú is van lemondását a részét a nem várt. csak Isten tudja a legjobban ". [12]

Ezért a Mindenható Allah azt mondta az egyik hadíszt qudsi: "Én attól függ, az én szolgáim sérelme ellenem." [13]

Három nappal a halála előtt, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Ne hagyd, hogy valaki közületek meghal, de ő volt az állapotban egyfajta gondolják, hogy a mindenható Isten". [14]

6. Szív adjátok át, és vonja le a tényező, amely elvezet hozzá, és le kell választani valamennyi perintangnya.
Ez egy kiváló formában történő benyújtás Allah wa Subhanahu Ta'ala, így ő soha nem lesz, de mi van szükség Allaah, nem szeretni, de amit szeretett, és nem gyűlölte, utálta, kivéve, amit Őt, és nem csinál, vagy hagyja, kivéve, amit Isten parancsolt csinálni vagy nem.

És ez a megvalósítása értelmében "ubudiyah (szolgaság) tökéletes Allah Ta'ala. És ez a jelentése a hadíszt a vagyonkezelő (Allah), amelyben kijelentette:

... وما يزال عبدي يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... És az én szolgám, mindig közelebb áll az én sunnah gyakorlat gyakorlatorientált, így szeretem. És ha én is szerettem őt, akkor én leszek meghallotta, hogy szokott hallani, hogy szemmel szokott nézni, karja szokott támadni, és hogy ő használta a láb hogy járjunk. És ha engem kérdezel én biztosan ad neki, és ha engem kérdezel a védelme érdekében, hogy én biztosan ... "[15]

7. Self átadás. [16]
Ezt értelmezi Imam Ahmad és mások. Ibn al-Qayyim azt mondta, "a lemondás a szellem, anyag, valamint a természete lemondását. Nevezetesen, a hozzáállása, hogy Isten minden átadási ügyekben, és tedd rá a remény nélkül, kényszer és igényeit ". [17]

Így az átlagos különítmény egyszerre rezignált magukat a hatalom és erő és benyújtása mindazokban az ügyekben csak a Penguasannya [18] A Mighty, magasztos újra. Az imák, a próféta Shallalahu "alaihi wa sallam szavalta:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"Ó, Allah, én be az arcom, hogy Te és én pasrahkan én dolgom, hogy te". [19]

És a hívők közül a család a fáraó ezt mondta a szó Allah, a Magasságos:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... És adhatom ügyet Allah. Bizony Allah az Ő szolgái Seer. "[Al-Mu'min: 44]

Folytatás a rendelkezésre jutalom lemondását, amelyben azt mondta:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"Tehát Isten tartsa meg a gonosztól, hogy álnokság ..." [Al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabari narrátora az AS-Sya'abi sanadnya, azt mondta: "Syatir [20] Ibn Sahl egyszer ült közelében Masruq, majd Syatir mondják, meg tudod mondani nekem, hogy mit hallottak Ibn Mas'ud, úgyhogy indokolják te vagy én, aki megmondja neked, hogy fogja igazolni magam? Masruq azután azt mondta: "Nem. De, ha arról tájékoztatják, hogy fogom igazolni neked. "Aztán így szólt:" Hallottam, Ibn Mas'ud mondta: "Bizony a legnagyobb vers-al Qur-1 szól: Tafwiidhan [21] (benyújtás ön), azaz "És aki egyetlen bizalom Allah Allah elegendő (kell) rá." [22] Masruq mondta: "Igazad van". [23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim mondta: "Ridha volt az eredménye a lemondását. És azok, akik úgy értelmezik [24], így értelmezi nagy értékét és előnyeit. Ezért, ha az egyetlen bízom benne teljesen, akkor kétségkívül szívesen azzal, ami történik, a párt dipasrahinya ". [25]

Shaykh al-Iszlám elmondta, hogy az áldást és mi térhatású szánják lemondását (ami lemondása előtt az incidens, míg az öröm, az esemény után). [26]

Ezért az emberek, akik egyedül az Istenbe vetett bizalmat, mielőtt a jogi aktust, és öröm, amit elindult vele, miután a törvény, vagyis amit tett "ubudiyah, vagy értelmét. [27]

És Allah wa Subhanahu Ta'ala nek össze kell hangolnia a két szavai:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"Ha tényleg voltak elégedettek azzal, amit ő adott Allah és az Ő Messenger nekik, és azt mondta:" Allah elegendő számunkra, hogy Isten megadja nekünk néhány saját adomány, és ezzel (is) Ő Messenger Bizony mi azok, akik abban reménykednek Istenben "(így jobb lett volna nekik)." [At-Tawbah: 59].

Ahogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is egyeztethető közöttük az imádság, amit tanított Istikharah társait, ahogy ő is tanít egy levelet az al-Qur-1 őket, ahol az elején imák, ő mondta:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك من فضلك العظيم

"Alah Igen, valóban könyörgök néked, hogy te vezetni a tudomány, könyörgött a hatalom a te alapszabálya, és könyörgöm kegyelmed nagy."

És ez egy kilépésre és tafwidh (átadás). Aztán becsukta a kérik az ima örömét köszöntötte őt:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم أرضني به

"Létrehozza a jó, hogy nekem jó, akárhol is legyen, akkor az emberek, akik engem elégedett ezzel a rendelkezéssel." [28]

És az imák között imádkozott, hogy az ő ima a következő: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" ("... És könyörgöm az öröm után alkotó" (megoldása)) ". [29]

Shaykh Al-Islam Ibn Taymiyah mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam kérdeztem, miután az öröm alkotó ", mert abban az időben között természet az öröm előtt, mert valójában ez egy meghatározást, hogy ő örül, ha kap, mert mindent meg fog teralisasi ridhaan utána." [ 30]

Így a nyolc szint, amelyek közül néhány része az okok és az ízületek a lemondását, és van is egy része az érték és befolyása, és amelyek közül néhány részének jelentését. Bárki, aki tökéletesítette azt jelenti, ő tökéletesítette állomás lemondása egyszerre határozzák meg. És ha egyik sem, azt jelenti, csökkenti annak értékét tawakkalnya tartozó hiányosságokat. És Allaah tudja a legjobban.

[Átmásolja a könyvet-tawakkul "alallaahi Ta'aalaa, szerzője, Dr. "Abdullah bin 'Umar ad Dumaiji, Indonézia MEGÉRTENI lemondását ferde Edition mindazokban az ügyekben a Mindenható Allah, fordító M. Abdul Ghaffar E.M. Kiadó Reader Ibn Kathir, Rabi al Awwal H 1426 - április 2005 M]






Forrás: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar