Jumat, 20 Juli 2012

Modlitba Angels On The Lakomec / hundroš S Smashed svoj majetok, "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: ما من يوم يصبح العباد فيه إلا ملكان ينزلان فيقول أحدهما: اللهم أعط منفقا خلفا, ويقول الآخر: اللهم أعط ممسكا تلفا. "Nie je jediný deň, kedy otrok bol k nemu okrem dvoch anjelov zostúpi k nemu. Jeden z nich povedal: "Ó Alláhu, daj zmeniť [1] pre ľudí, ktorí berinfak." Zatiaľ čo iné povedal: "Ó Alláhu, znič [2] bohatstvo Lakomec. '" [3]


Modlitba Angels On The Lakomec / hundroš S Smashed svoj majetok, "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: ما من يوم يصبح العباد فيه إلا ملكان ينزلان فيقول أحدهما: اللهم أعط منفقا خلفا, ويقول الآخر: اللهم أعط ممسكا تلفا. "Nie je jediný deň, kedy otrok bol k nemu okrem dvoch anjelov zostúpi k nemu. Jeden z nich povedal: "Ó Alláhu, daj zmeniť [1] pre ľudí, ktorí berinfak." Zatiaľ čo iné povedal: "Ó Alláhu, znič [2] bohatstvo Lakomec. '" [3]


Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi tými, ktorí dido'akan so škaredosťou anjelmi sú tie, ktoré sa lakomý berinfak v ceste Alaha Subhanahu wa Ta'ala, absolvovalo argumenty, ktoré ukazujú, že medzi ktoré patrí:

Imám al-Bukhara a moslimský imám je rozprávaný z Abú Huraira Alaha Anhui, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

ما من يوم يصبح العباد فيه إلا ملكان ينزلان فيقول أحدهما: اللهم أعط منفقا خلفا, ويقول الآخر: اللهم أعط ممسكا تلفا.

"Nie je jediný deň, kedy otrok bol k nemu okrem dvoch anjelov zostúpi k nemu. Jeden z nich povedal: "Ó Alláhu, daj zmeniť [1] pre ľudí, ktorí berinfak." Zatiaľ čo iné povedal: "Ó Alláhu, znič [2] bohatstvo Lakomec. '" [3]

Al-Malla 'Ali al-Karí povedal Sharh Hadith, "význam" skúpa "tu je lakomý ako výhoda alebo majetok ostatných." [4]

Al-Hafiz Ibn Hajar rahimahullah povedal: "Pokiaľ ide o prosby, aby sa zničil tak, že majetok sám je zničený, alebo majiteľ nehnuteľnosti, čo znamená stratu dobrého bytia rušné s niečím iným." [5]

Imam, Imam Ahmad Ibn Hibban, a al-Hakim rozprávaný z Anhui Alaha Abud Darda, on povedal: "Prorok sallallaahu alaihi wa salámou povedal:

ما طلعت شمس قط إلا بعث بجنبتيها ملكان يناديان يسمعان أهل الأرض إلا الثقلين, يا أيها الناس هلموا إلى ربكم فإن ما قل وكفى خير مما كثر وألهى ولا آبت شمس قط إلا بعث بجنبتيها ملكان يناديان يسمعان أهل الأرض إلا الثقلين, اللهم أعط منفقا خلفا وأعط ممسكا مالا تلفا.

"Nie je to východ slnka, ale bol poslaný na oboch stranách sú dvaja anjeli, ktorí plakali. Všetky obyvateľov krajiny, aby počula jinns a ľudia okrem toho, že ako povedal:" Človeče vy čeliť Pánovi za vás, pretože je to docela dosť a určite lepšie ako veľa, ale používa pre Spree Sprévy, a je neposiela, ak skončení oboch stranách sú dvaja anjeli, ktorí plačú, všetci obyvatelia krajiny, aby počula jinns a ľudia okrem toho, že ako povedal: "Ó Alláhu, daj sa zmení na ľudí a ničiť majetok berinfak na lakomý človek. '"[6]

Dva Imám Ahmad a Ibn Abi Hurairah rozprávaný z Hibban Alaha Anhui z alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, povedal:

إن ملكا بباب من أبواب السماء يقول: من يقرض اليوم يجزى غدا, وملكا بباب آخر يقول: اللهم أعط منفقا خلفا وعجل لممسك تلفا.

"Skutočne anjel vo dverách od nebeskej brány, povedal:" Ten, kto prepožičal v tento deň, bude odmenený neskôr počas dňa. "A anjel, ktorý je za dverami opäť iní hovorili:" Ó Alláhu, daj zmeniť pre ľudí, ktorí berinfak a percepatlah zničenie majetku cheapskate. "[7]

Dúfajme, že s Božou slávy na nás všetkých, pôjdeme medzi ľudí, ktorí sú dido'akan berinfak s výmenou anjelov, a ktoré nie sú zahrnuté v triede osôb, ktoré dido'akan lakomý s ničenia anjelov. Áno wal Aamiin Dzal Jalaali Ikraam.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushalli to malá-Man Tal'anu ikah wa-hum. "Autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Ľudia, ktorí prekliate Anjel, prekladateľ Beni Sarbeni]




Na tri vládnucej triedy Gabriel Man Alaihissallam Pre všetkých, ktorí zbavení Božej milosti



Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Existujú tri skupiny ľudí, ktorí dido'akan so škaredosťou Gabriel a diaminkan o Posol Alláha alaihi To wa salámou, sú:

1.Orang mesiaci ramadánu, ale ešte mu odpustené (potom, čo dostal sa z toho-pero.).

2. Ľudia, ktorí majú obaja rodičia ešte nažive alebo niektorý z nich, ale on šiel dolu do pekla.

3. Ľudia je uvedené v jeho prítomnosti názov alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, ale nemal ho bershalawat.

Tam sú niektoré Hadísa, ktoré ukazujú, že medzi ktoré patrí:

Po prvé: Al-Imám Malik rozprávaný od Ibn Hibban bin al-Huwairits Alah Anhui, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou liezol na kazateľnicu, keď vyliezol na vrchol schodov, on povedal:" Aamiin, "a potom vstal z mŕtvych, aby Nad schodiskom (druhotné) a povedal: "Aamiin" a potom vyliezol naspäť hore po schodoch (tretí stupeň) a povedal: "Aamiin" potom povedal: "Jibreel ku mne prišiel a povedal:" Mohamed, niekto, kto nájde ramadán . a on bol neodpustil, potom Boh melaknatnya "Potom som sa (proroka sallallaahu To alaihi wa salámou) povedal:" Aamiin '. "

Jibril povedal: "A každý, kto nájde jeho rodičia sú nažive, alebo jeden z nich, a potom sa ide do pekla, potom Boh odstrániť ho z jeho milosti." Povedal som, "Aamiin."

Jibril povedal: "Kto, keď je uvedené Vaše meno, potom nie je bershalawat k vám, potom Boh melaknatnya, povedzme aamiin, potom ja hovorím, 'Aamiin." [1]

Po druhé: Al-Imám ath-Thabrani rozprávaný z Kaaba bin 'Anhui Ujrah Alaha: "Veru proroka sallallaahu To alaihi wa salámou na dni strávenom na pódium, keď vyliezol na rebrík, povedal:" Aamiin. "

Potom vstal z mŕtvych a povedal: "Aamiin."
Potom vyliezol po schodoch opäť na tretinu a povedal: "Aamiin."

Keď sa dostal z kazateľnice a skončil berkhutbah, sme si povedali: "Ó Posl Alláhův sallallaahu To alaihi wa salámou, počuli sme slovo od vás v tento deň."

Apoštola sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "Vy počúvať?"
Oni odpovedali: "Áno."

Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal: "Veru Gabriel ukázal sám, keď som liezol po schodoch, a on povedal:" Božia milosť veľa pre ľudí, ktorí majú obaja rodičia u rodičov alebo jedného z nich, a on si ho nedali do neba. " Prorok povedal: "Potom som si povedal:" Aamiin''.

Jibril povedal: "Božia milosť je veľa ľudí, keď je uvedené vaše meno, ale on sa bershalawat na vás." A ja povedal: "Aamiin."

Jibril povedal: "Božia milosť je veľa pre osobu, ktorá nájde ramadán, ale stále ešte neodpustil." A ja povedal: "Aamiin." [2]

Al-Imám ath-Thaibi vysvetľuje, prečo modlitba na tri triedy, keď vysvetľuje ďalšie Hadísa [3] skutočné požehnanie na proroka alaihi sallallaahu To wa salámou velebenie neho. Preto tí, ktorí oslavujú proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, Alah ho ctiť, povýšil pozíciu vo svete a na onom svete. A kto nemá oslavovať, potom Boh bude ponižovať ho.

Ani mesiac ramadán je mesiac, ktorý oslávil Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان فمن شهد منكم الشهر فليصمه ومن كان مريضا أو على سفر فعدة من أيام أخر يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون

"(Druhý deň to bolo určoval) mesiac ramadán, mesiac, v ktorom sa (začatí) al-Korán, ako vodítko pre ľudstvo, a odôvodnenie stopy a rozdiel (medzi Haq a klamu). Preto, kto z vás je k dispozícii (v krajine, kde žil) v mesiaci, a veci, who sú chorí alebo na ceste (a potom sa zlomil), potom (wajiblah rýchlo pre neho), ktorý odišiel ako mnoho dní, na dni, ktoré iné. Boh túži po ľahké pre vás, a nechce utrpenie pre vás. A budete oslavovať Boha za jeho pokynov uvedených na vás, aby ste vďačný "[Al-Baqarah: 185].

Takže každý, kto nájde príležitosť ku cti mu tým čchi-yaamul Laila ods taráwíh) s úprimnosťou, ale on to riskovať, potom Alah sa ponížiť ho.

Obaja rodičia sú určené oslavovať oslavovať Alah, Alah to byť láskavý ako connect s bertauhid Alláhu Subhanahu wa Ta'ala na jeho slová:

وقضى ربك ألا تعبدوا إلا إياه وبالوالدين إحسانا إما يبلغن عندك الكبر أحدهما أو كلاهما فلا تقل لهما أف ولا تنهرهما وقل لهما قولا كريما

"A Pán tvoj rozhodol, aby ste nie uctievať okrem Neho, a nechať matka dobre s najlepším otcom. Ak niektorý z nich alebo obaja v pemeliharaanmu starobe, nie je to vôbec hovoriť nie im hovoriť "ach" a nenechajte sa kričí na nich a povedal im bol vznešený slovo. "[Al-ISRA" : 23]

People who majú možnosť robiť dobro tým, najmä u starších pacientov (senior), v skutočnosti sú obaja doma ako kus mäsa over dreva, a nikto meladeninya len vtedy, ak, ak dieťa nie je použitie tejto príležitosti je potrebné if bol ponižovaný a degradovaný pozície. [4]

Dúfajme, že z milosti Božej Subhanahu wa Ta'ala nie sme-dal od neho do troch kategórií. Yaa Aamiin Dzal Jalaali Ikraam wal.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushalli to malá-Man Tal'anu ikah wa-hum. "Autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Ľudia, ktorí prekliate Anjel, prekladateľ Beni Sarbeni]
_______
Poznámka pod čiarou
[1]. Al-Ibsan FII Taqriib Shahiih Ibni Hibban, kniha Al-Bir Wal Ibsan, kapitola Hakko ul Waalidain (II/140 nie. 409), al-Hafiz al-Haitsami povedal: "Toto je rozprávaný z ATH-Tha-Bran, v ktorých "Umran bin Abano, ktorý ditsiqahkan Ibn Hibban, zatiaľ čo iní mendha'ifkan, zatiaľ čo iné rozprávači tsiqah. Ibn Hibban rozprával tento Hadísa v Shahiihnya o cestnej Majma'uz Zawaa-id wa Manba-ul-id Fawaa X/166). Šejk al-Arnauth Syu'aib povedal: "Toto je ďalší hadíth, zatiaľ čo sanadnya slabé." (Al-Ihsaan Hamisy FII Taqriib Shahiih Ibni Hibban II/140)
[2]. Majma'uz Zawaa Manba wa-id-ul-id Fawaa Ad'iyah kapitola kniha alaihi al-Man FII Dzukira J 'Indah fala Yushalli (o X/166). Al-Hafiz al-Haitsami povedal: "Toto je rozprávaný z ath-tsiqah Thabrani a rozprávači."
[3]. To je hadíth rozprávaný imáma al-at-Tirmizi z Abú Huraira Alaha Anhui, povedal: "Posol Alláha alaihi sallallaahu To wa salámou povedal:

رغم أنف رجل ذكرت عنده فلم يصل علي ورغم أنف رجل دخل عليه رمضان ثم انسلخ قبل أن يغفر له ورغم أنف رجل أدرك عنده أبواه الكبر فلم يدخلاه الجنة.

"Lost osobu, ktorá spomenul moje meno (názov alaihi proroka sallallaahu To wa salámou) pred ním, ale on nechcel bershalawat mňa. Stratil osobu, ktorá vstúpila Ramadhan, potom Ramadhan trvalo, než jeho hriechy odpustené. A ten, kto stratil oboch rodičov v starobe (staršia), ale nemôže spôsobiť to do neba. "

"Abdurrahman (jeden z rozprávačov) povedal:" A ja si myslím, že povedal, "alebo jeden z nich." (Jaami "na-Tirmidhi, kapitola ad Da'awaat (X/372 nie 3545), Al-Imám na týždeň -Tirmidhi povedal: "Táto Hadith je Hasan Gharib, z tejto histórie." Šejk al-Albani povedal: "Hasan Sahih." (Sunan u-Tirmidhi Shahiih III/177). Pozri tiež poznámku na okraj knihy Misykaatul Mashaabiih Shaykh Al-Albani pracovného ( I/292).
[4]. Pozri Sharh ATH-Thaibi ods III/1044).



Anjeli vládnucej pre ľudí, ktorí Berinfak náhrada a dostať to, čo im Diinfakkannya



Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi tými, ktorí dostávali modlitbu z anjelov sú tí, ktorí sú stále na ceste berinfak dobrotu, a medzi argumenty, ktoré ukazujú, sú:

A. Imám al-Bukhara a moslimský imám rozprávaný z Abú Huraira Alaha Anhui, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

ما من يوم يصبح العباد فيه إلا ملكان ينزلان فيقول أحدهما: اللهم أعط منفقا خلفا. ويقول الآخر: اللهم أعط ممسكا تلفا.

"Ani jeden deň v dopoludňajších hodinách, keď je zamestnanec pre neho, ale o dva anjeli prišli k nemu, jeden z nich povedal:". Ó Alláhu, daj zmeniť [1] pre ľudí, ktorí berinfak "A druhý povedal:" Ó Bože , zničiť [2] (vlastníctvo) Lakomec. "[3]

Medzi veci, ktoré môžeme pochopiť to z vyššie uvedeného, ​​že Hadith popol-Shaadiqul Mashduuq, ktorý nášho Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal, že v skutočnosti anjeli modlia k Alahovi Subhanahu wa Ta'ala nahrádza vlastnosť berinfak.

Al-'Allamah al-' Aini pri vysvetľovaní Hadísa hovorí: "Význam Khalaf je náhradou, ako vo výraze:". Akhlafallaahu Khalfan To znamená, že môžu uspieť Alah "[4]

Al-Mulla Ali al-Karí pri vysvetlení tohto Hadísa hovorí: "Khalaf je funkčný význam je obrovský, dobrou náhradou vo svete a odmenu na onom svete, v tomto prípade Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:

وما أنفقتم من شيء فهو يخلفه وهو خير الرازقين

"A čo veci, ktoré trávia, Alah ich nahradiť, a on je darca šťastia je najlepší." [Saba ": 39] [5]

Al-'Allamah al-' Aini vysvetliť faidah-faidah, ktoré môžu byť prevzaté z Hadith, keď povedal: "A v nej je anjel modlitba, zatiaľ čo modlitba je modlitba, ktorá anjel bude vždy udelené argumentom slov proroka sallallaahu "alaihi wa salámou:". Kto má pravdu aminnya reč tým, že hovorí veru anjeli, to je minulosť odpustené hriechy "[6]

A to zmysel infak, vyjadrená učencov, je infak v poslušnosti, infak v ušľachtilom duchu, infak do rodiny, salónik, sadaqah a iní nie sú cenzurované, a nie do kategórie odpadu. [7]

2. Imám Ahmad, Ibn al-Hakim Hibban a súvisiace z Abud Darda To Anhui Alaha, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

ما طلعت شمس قط إلا بعث بجنبتيها ملكان يناديان, يسمعان أهل الأرض إلا الثقلين: يا أيها الناس هلموا إلى ربكم فإن ما قل وكفى خير مما كثر وألهى. ولا آبت شمس قط إلا بعث بجنبتيها ملكان يناديان يسمعان أهل الأرض إلا الثقلين: اللهم أعط منفقا خلفا وأعط ممسكا تلفا.

"Nie je to východ slnka, ale bol poslaný na oboch stranách sú dvaja anjeli, ktorí krik, všetci obyvatelia krajiny, aby počula jinns a ľudia okrem toho, že ako povedal:" Ó ľudia stoja pred Pánom vám na vás, pretože to je celkom dosť a určite lepšie ako veľa, ale používa pre Spree Sprévy. A to nie je západ slnka, ale bol poslaný medzi oboma stranami sú dvaja anjeli, ktorí plačú, všetci obyvatelia krajiny, aby počula jinns a ľudia okrem toho, že obaja povedali: "Ó Alláhu, daj mi zmeniť pre ľudí, ktorí berinfak a zničiť (vlastníctvo) lakomec." [8]

3. Dva Imám Ahmad a Ibn Hibban rozprávaný z Abú Hurayrah Alaha Anhui z alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, povedal:

إن ملكا بباب من أبواب السماء يقول: من يقرض اليوم يجزى غدا وملكا بباب آخر يقول: اللهم أعط لمنفق خلفا وعجل لممسك تلفا.

"Skutočne anjel vo dverách od nebeskej brány povedal:" Ten, kto požičiava na jeden dnes, bude vrátený na ďalší deň, a ostatní anjeli v ostatných dverách hovorí: "Ó Alláhu, daj mi prestup na berinfak a okamžite zničiť (vlastníctvo) z Lakomec. "[9]

Imám Ibn Hibban poskytnúť kapitolu s názvom tejto Hadith: ". Rozhodnutie Anjel Berinfak pre ľudí s náhradami a For People zničený lakomý k svojmu vlastníctvu" [10]

Kiež Alah wa Subhanahu Ta'ala, aby nám ľudia, ktorí vždy berinfak, ktoré dido'akan s výmenou anjelmi.

Aamiin, Yaa Dzal Jalaali Ikraam wal.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'aka anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]



Anjeli modlitba za toho, kto sa modlil brata Distant



Podľa
Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divine


Medzi ľuďmi, ktorí sú spokojní s požehnaním na anjelov sú dido'akan jeho brat z diaľky, ani osoba, ktorá mendo'akannya. Medzi doklady, ktoré ukazujú to, čo bolo rozprávanie al-Imama moslima od Safwan bolo Ibn Abdillah bin Safwan a vek ad-Darda "pod ním, povedal:" Ja som išiel do Sam a navštívil Abud Darda To Alaha Anhui v jeho dome, ale on nebol doma, tam je len Ummud Darda "رحمها الله تعالى, povedal: 'Je to rok pôjdete do Hajj'' Áno," odpovedal som. On povedal: "Do'akan nás s láskavosťou, pretože proroka sallallaahu To alaihi wa salámou raz povedal:

دعوة المرء المسلم لأخيه بظهر الغيب مستجابة عند رأسه ملك موكل. كلما دعا لأخيه بخير, قال الملك الموكل به: آمين. ولك بمثل.

"Rozhodoval o moslimskej jeho brata, ktorý vykonáva bez vedomia ľudí, ktorí dido'akannya [1] je modlitba k zodpovedanie. Anjeli na hlave byť reprezentatívne pre neho. Zakaždým, keď sa modlil za jeho brata sa dobre, potom anjel povedal: "Aamiin a tiež dostať to, čo dostal."

"Abdullah povedal:" Potom som išiel na trh a stretnúť sa s Abud Darda To Anhui Alaha, potom by sa vyslovovať slová, ako je rozprávaný z alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. "[2]

Z tohto ušľachtilého Hadith vidíme, že existujú dve skupiny ľudí, ktoré sa modlitbu anjelov, oni sú ľudia, ktorí dido'akan vysloví kolegami moslimského brata, zatiaľ čo on to nevedel, pretože anjeli sú určené ľuďom, ktorí sa odparovacích " Aamiin, "význam je:" Ó Bože, milostivo modlitby za svojho brata "[3].

Zatiaľ čo druhý je ten, kto mendo'akannya, pretože anjel, ktorý bol poslaný, aby mu povedal: ". A tiež dostať to, čo je zásluhou svojho brata" [4]

Al-Imám Ibn Hibban vytvoriť kapitolu Shahiihnya s názvom: ". Odporúčanie k zvýšeniu Moslimovia sa modlia k svojmu blížnemu bez znalostí Dido'akan, s nádejou aplikácií musí byť poskytnutá ako" [5]

V Sharh moslimskej Shahiih je komentár k tejto Hadith, spisovateľ hovorí: "V tejto Hadith je prvenstvo modlitby pre svojho brata bez znalosti dido'akannya. Ak sa niekto modlil za jednu skupinu moslimov, potom dostanete odmenu, ktorá bola zriadená, a keď sa modlil za všetkých moslimov, takže to chápem, on bol odhodlaný dostať odmenu. "[6]

Ľudia, ktorí sú perzistentné v získavaní požehnanie na anjelov, modlite sa za nich všetky nadšení svojim bratom bez vedomia svojho kolegu moslimov, ktorí dido'akannya to a je to vždy tam, alhamdulillaah.

Al-Qadim To Iyadh povedal: "Ak generácie Salaf bude modliť sa za seba, ale aj modliť za kolegami moslimského brata s modlitbou, pretože modlitba je účinná modlitba, a ona bude dostať to, čo je získal kolegom moslimského brata. "[7]

Al-Hafiz ADH-Dzahabi spomenúť príbeh Ummud Darda "رحمها الله تعالى, že Abud Darda To Anhui Alah má 360 milenca v ceste Božej je vždy dido'akan v modlitbe, potom Ummud Darda" pochybovať o to, on odpovedal: "Nie som sa stalo, keby anjeli mendo'akanku? "[8]

Alah wa Subhanahu Ta'ala ocenila veriaci, ktorí sa im predchádzalo, je to ako je uvedené v jeho slová:

والذين جاءوا من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولإخواننا الذين سبقونا بالإيمان ولا تجعل في قلوبنا غلا للذين آمنوا ربنا إنك رءوف رحيم

"A tí, ktorí prišli po nich (emigranti a Ansar), modlí sa:" Pane náš, daj Odpusť nám a našich bratov, ktorí boli verní pred nami, a nie si nechať nenávisť v našich srdciach, aby tých, ktorí veria. Pane náš, Ty si Clement, Súcitný "[Al-Hashr: 10].

Ash-Šejch Muhammad ibn al-Alan Siddiqi komentoval tento verš, keď povedal: "Alah chváli za ich modlitebné modlitbe za svojich bratov veriacich, ktorí predchádzali ich, chváliť je, keď je modliť. "[9]

Kiež Alah wa Subhanahu Ta'ala nás všetkých sa medzi nimi s darčekmi a keuta-tamaan od neho. Aamiin, Yaa Dzal Jalaali Ikraam wal.

[Skopírované zo alaihimul knihy Man Tushallii to malá ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr Sheikh Fadl bin poludnie Divine Divinity, Vydavateľ idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, najprv publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlave indonézskom: Človek v Do'aka anjelov, Beni Prekladatelia Sarbeni]



zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar