Minggu, 29 Juli 2012

Robil Prorok Muhammad sallallaahu alaihi wa salámou Život v prírode a počuť Salam Bury, Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí?: وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد أفإن مت فهم الخالدون A my nerobia človeka pred vami večného života. Takže ak ste mŕtvy, nech už ide o večný? [Al-Anbiya "/ 21:34]


Robil Prorok Muhammad sallallaahu alaihi wa salámou Život v prírode a počuť Salam Bury, Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí?:
وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد أفإن مت فهم الخالدون
A my nerobia človeka pred vami večného života. Takže ak ste mŕtvy, nech už ide o večný? [Al-Anbiya "/ 21:34]



ČO JE Prorok Muhammad sallallaahu wa salámou A'ALAIHI Hrob života v prírode a počuť hovor a pozdravy MENZIARAHINYA?


Úvod do editora
Kráľovstvo Saudskej Arábie Fatwa inštitúcie "Stáleho výboru Da'imah", dávať žiadne odpovede v jeho Fatwa. 4383 [1], keď pýtal sa na niektoré veci týkajúce sa života proroka Muhammada alaihi sallallaahu To wa salámou Barzakh v prírode, ako je uvedené v hadíth Abu Hurayrah Alaha Anhui rozprávaný imáma Abu Dawud rahimahullah. Význam hadíth je: Nikto ma pozdraví okrem Alaha Všemohúceho, aby obnovenie svojho ducha ku mne, takže som sa vrátil jeho pozdrav.
Tu sú niektoré otázky a odpovede Da'imah stály výbor, ktorý bol potom v čele Sheikh Abdul Aziz bin Baz rahimahullah, podpredseda: Sheikh Abdur Razaq rahimahullah Afifi a členovia: Sheikh Abdullah bin Ghudayyan. Vymenoval na voľnom preklade.

ČO JE proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou ako živobytie v GRAVE VO SVETE

Problém:
Vzťahujúce sa k životu proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou, je ušľachtilý v hrobe, proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou žiť, ako je fyzicky na svete, a síce návrat ducha do tela a on fyzicky sa sallallaahu To alaihi wa salámou? Alebo sa sallallaahu To alaihi wa salámou barzakhiyah ukhrawiyah žijú v 'Illiyyun hornej bez zaťaženia (taklif) do He sallallaahu To alaihi wa salámou? On ako alaihi proroka sallallaahu To wa salámou ho vyzdvihnúť na smrť (význam), "Ó Alláhu, s ar-Rafíka al-a'la". Zatiaľ čo jeho telo je teraz leží v hrobe zostalo bez ducha? Kým duch On sallallaahu To alaihi wa salámou bol v 'hornej Illiyyun? Kým spojenie tela a ducha s vôňou jej tela dochádza v deň posledného súdu? Ako Alah Všemohúci hovorí:

وإذا النفوس زوجت

A keď duchovia sa zišiel so svojim telom. [At-Takwîr/81: 7]

Odpoveď:
Naozaj nášho Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou žiť v jeho hrobe v tom zmysle života mimo hrob (barzakhiyah). V hrobe He sallallaahu To alaihi wa salámou dostal rôzne keni'matan život prepožičaný Všemohúcim Alahom ako odmenu za prácu veľký a dobrý, on robil sallallaahu To alaihi wa salámou v čase jeho života na svete. Pozdravy a požehnanie na Božie Afdhal by mala byť vždy venovaná jemu.

Ale to neznamená, že jeho duch sa vrátil do tela tak, že sallallaahu To alaihi wa salámou prišiel do života žil vo svete. Rovnako tak je jeho duch s jeho telom, kým zbieral sallallaahu To alaihi wa salámou život, ako život v posmrtnom živote. Ale tento život je prirodzená životné Barzakh, stredné svet medzi životom a posmrtnom živote.
Tak známy, že je mŕtvy (dead) ako proroci a ďalší ľudia umreli skôr. Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:

وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد أفإن مت فهم الخالدون

A my nerobia človeka pred vami večného života. Takže ak ste mŕtvy, nech už ide o večný? [Al-Anbiya "/ 21:34]

كل من عليها فان ويبقى وجه ربك ذو الجلال والإكرام

Všetko na svete zahynie. Ale tvár Pána svojho, ktorý má veľkosť a slávu zostáva večná. [Ar-Rahman/55: 26-27]

إنك ميت وإنهم ميتون

Hľa, ty (Muhammad) zomrieť, a oni zomrú rovnako. [Az-Zumar/39: 30]

A ďalšie verše, ktoré dokazujú, že Alah Všemohúci mewafatkan On sallallaahu To alaihi wa salámou. Okrem toho tiež (existujú iné dôkazy, okrem iného):

• To, že spoločníci Alah Anhui bolo kúpanie na mŕtvolu mu sallallaahu To alaihi wa salámou a mengafaninya a menyalatkannya a pochovaný. Ak by Prorok Muhammad sallallaahu 'alaihi wa salámou bol ešte živý, ako život, ktorý sallallaahu' alaihi wa salámou na svete, určite nebudú robiť všetko, veci, ktoré robiť, aby všetky ďalšie mŕtvy.

• Fátima anhuma Alah tiež požiadalo o dedičstve svojho otca dedičstva. Fátima nechať veriť, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou zomrel. A táto viera nesmie byť odmietnutý jedným zo spoločníkov. Ale Abu Bakr Anhui Alah hovorí, že proroci nemajú zdediť majetok. [2]

• Spoločníci Alaha Anhui sa taktiež dohodli na volí kalifa pre moslimov po smrti He sallallaahu To alaihi wa salámou ako nástupca vedenia. A stalo sa vymenovaním Abu Bakr ako Caliph Alaha Anhui. Keď Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou bol ešte živý, ako živý na svete, určite nebudú mať vymenovanie kalifa. Tak to je zhoda spoločníkov Alah Anhui, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou zomrel.

• Podobne, keď fitnah (konflikty ľudí) a vážne problémy sužovali ľudí za vlády Uthman a Ali Alah anhuma a tiež ťažkosti, pred a po. Keď sa to stane, spoločníci nešiel do hrobu alaihi proroka sallallaahu To wa salámou požiadať o radu, alebo požiadať o pomoc sa dostať von a urovnávania sporov a problémov. Mal proroka sallallaahu To alaihi wa salámou bol ešte živý, ako živý na svete, určite nebudú túto príležitosť premárniť, keď zúfalo potrebujú prítomnosť ľudí, ktorí ich zachráni z katastrof, ktoré ich obklopuje.

Duch z neho, potom duch bol v "najvyššej Illiyun pretože sallallaahu To alaihi wa salámou je najlepší muž. Alah dal na vysokú pozíciu on sallallaahu To alaihi wa salámou v nebi.

CO proroka sallallaahu To alaihi wa salámou počuť žiadny hovor alebo modlitebných

Problém:
Vedeli proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou vo šľachtické hrobky počuť každú modlitbu alebo volajte živú osobu, alebo počuť zvláštne shalawat riešiť s ňou? Rovnako ako v Hadith (význam): "Kto bershalawat ma v mojom hrobe, počujem ..." a tak ďalej. až do konca Hadith? Je to hadíth Sahih, Da'eef alebo false v mene proroka alaihi sallallaahu To wa salámou?

Odpoveď:
Doma všetci mŕtvi nie je počuť volanie o žijúcich potomkov synov Adama, ani som nepočul jeho modlitbu. Ako Alah Všemohúci hovorí:

وما أنت بمسمع من في القبور

A ty (Muhammad) nemusí byť možné, aby si ľudia, ktorí sú v hroboch môže byť vypočutý. [Fathir/35: 22]

Neexistuje žiadne záväzné informácie, ako v Koráne a sunny Saheehah, ktoré môžu preukázať, že proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou v hrobe počuť každú modlitbu alebo volajte živú osobu, tak to je považované za zvláštnosť Prorok sallallaahu " alaihi wa salámou.

Konečná histórie proroka sallallaahu To alaihi wa salámou je, že shalawat a pozdravy od ľudí, ktorí čítajú to bude až He sallallaahu To alaihi wa salámou. A je to. Oba čítanie shalawat pri hrobe proroka Mohameda, alebo mimo neho. To isté sa bude až do He sallallaahu To alaihi wa salámou. Na základe jasného histórii Ali ibn Husayn ibn Ali Alaha Anhui (vnuk Ali bin Abi Talib, perá Alaha Anhui), videl niekto príde do diery v hrobke alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, potom sa táto osoba príde do neho a modliť sa. Potom Ali bin Ali bin Husayn Alah zakázal Anhui povedal:. "Budem vám rozprávať Hadísa, ktorý som počul od svojho otca, od môjho dedka, od alaihi proroka sallallaahu To wa salámou Povedal:

لا تتخذوا قبري عيدا, ولا بيوتكم قبورا, وصلوا علي فإن تسليمكم يبلغني أين كنتم. رواه أحمد وغيره

Myslíte si, aby sa hrob ako oslavu, a nechcete, aby vaše domy ako hroby, prečítajte si na mňa požehnanie, vlastne pozdrav vám príde ku mne, nech ste kdekoľvek. [3]

Pokiaľ ide o Hadith:

من صلى علي عند قبري سمعته ومن صلى علي بعيدا بلغته

Kto ma bershalawat v blízkosti môjho hrobu, potom som to počul, a kto bershalawat ma z diaľky, bude na ňom.

Takže to hadíth je hadíth Da'eef podľa Hadith učenci. Syaikhu rahimahullah islam Ibn Taymiyyah povedal: "Táto Hadith je Hadísa maudhu" (false) v mene al-A'masy podľa konsenzu učencov. [4]

Kým hadíth rozprával Abu Dawood s Hasana isnad z Abú Hurayrah, že Alah proroka Anhui sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

ما من أحد يسلم علي إلا رد الله علي روحي حتى أرد عليه السلام

Nikto ma pozdraví okrem Alaha, môj duch sa vrátiť ku mne, tak som sa odpovedať na jeho pozdrav. [5]
Takže to nie je jasné hadíth (nie sharih) vysvetlil, že proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou počuť (priamo) pozdrav moslim. K dispozícii je aj možnosť zmysle je proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou bude reagovať, ak moslim pozdrav anjel povedal on sallallaahu To alaihi wa salámou moslimský pozdrav k nemu.

Aj keď predpokladáme, že proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa salámou skutočne počuť pozdrav moslim, ale nie je to nutne istotu, že sallallaahu To alaihi wa salámou počuť každú modlitbu a vyzýva zameraná na živé osobe on sallallaahu To alaihi wa salámou.

SYIRIKKAH modlitba k proroka Mohameda sallallaahu alayhi wa salámou
Volanie proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, alebo modliť sa k nemu tak, že sallallaahu To alaihi wa salámou potreby žiadateľa, alebo vzduch-isti'anah (o pomoc), aby He sallallaahu To alaihi wa salámou, že zaoberať sa nešťastie alebo katastrofy, či už vykonáva u cintorína On je ušľachtilý, alebo z diaľky, či už legálne alebo nie vyhýbať tak zlé?

Odpoveď:
Prosby, volať a žiadať o pomoc sa k nemu po jeho smrti, a tak spĺňa potreby volajúcich, a tak sa sallallaahu To alaihi wa salámou vzlietol úzkosť, potom právo je ulejvat Akbar, čo páchateľa od islamu, či už vykonávajú v blízkosti hrobu, alebo vzdialených z hrobu. Napríklad, keď niekto povedal: "Ó Posl Alaha alaihi sallallaahu To wa salámou, daj mi syafa'at!" Alebo hovoria: "Späť toto chýba, alebo iné výroky Na všeobecnosti slova Alah wa Subhanahu Ta'ala.:

وأن المساجد لله فلا تدعوا مع الله أحدا

Iste miesta patrí Alahovi klaňať, takže sa nemusíte pýtať (modliť sa), aby nikomu okrem Alaha. [Al-Jin/72: 18]

ومن يدع مع الله إلها آخر لا برهان له به فإنما حسابه عند ربه إنه لا يفلح الكافرون

A kto sa odvolávať (uctievanie) k Bohu, než Bohu, ale nikto žiadne dôkazy s ním o tom, potom výpočet je len v jeho Pána. V skutočnosti tí, ktorí neveria nebude mať šťastie. [Al-Mu'minûn / 23:117]

يولج الليل في النهار ويولج النهار في الليل وسخر الشمس والقمر كل يجري لأجل مسمى ذلكم الله ربكم له الملك والذين تدعون من دونه ما يملكون من قطمير إن تدعوهم لا يسمعوا دعاءكم ولو سمعوا ما استجابوا لكم ويوم القيامة يكفرون بشرككم ولا ينبئك مثل خبير

Položil noc v deň a deň do noci vstúpiť a podrobia si slnko a mesiac, každý beh v danom čase. Kto (robil) tak, že Alah, Rabbmu, patrí mu všetky kráľovstvá. A tie, ktoré voláte (modlitba / uctievanie) okrem Alaha, nemajú nič hoci ako tenká koža. Ak sa spýtate Merak, nie sú počuť váš hlas, a keď len počuje, ale tiež si nesmie dovoliť požiadavku. A v deň zmŕtvychvstania budú popierať kemusyrikanmu. A nikto vám môže poskytnúť informácie, ako daný Alláh Všemohúci starostlivosť. [Fâthir/35 :13-14]

Thus Lajnah Da'imah Fatwa uveďte, či sa v hrobe, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou počul pozdravy, modlitebné žiadosti rovnako ako hlas bývanie? Odpoveď samozrejme neexistujú žiadne texty, ktoré popisujú to. Aj keď proroka sallallaahu To alaihi wa salámou počul pozdrav z života, riešiť s ním, ale to neznamená, že on počul každé slovo, zavolať a požiadať ho. Dokonca sa páčil alaihi proroka sallallaahu To wa salámou že spĺňa potreby žiadateľa je vyhýbať Akbar. Zvlášť ak to nebolo proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, bez ohľadu na to, ako vysoko sa jeho pozícia, ako správca. Ľudia by mali mať strach z Alaha, a strach z jeho ohrozenia. Že nikto by mu pomôcť, ak Alláhův hnev a trest uvalený na neho. Nas'aluLLaha al-'Afiyah.

[Skopírované z As-Sunny časopisu 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]
_______
Poznámka pod čiarou
[1]. Môže byť videný v Fatawa al-Lajnah ad-Dâ'imah, overovanie a tartib: Šejk Ahmad ibn Abdur Razaq ad Duwaisy, Daar To Ashimah, III/227-231
[2]. Ako je uvedené v Sahih al-Bukhara, ne: 6725, Bari 6726/Fathul XII / 5, Sahih Muslim / Sharh-Nawawi, Khalil Overenie Syiha XII/299 Ma'mun, nie. 4555 a Abu Dawood (Sahih Sunan Abi Dawood, Šejk al-Albani II/239, nie. 2968, 2969, 2970, 2977 atď
[3]. Vyššie Hadith rozpráva Abú al-Mushili Ya'la v Musnadnya, nie. 469. Muhaqqiq Musnad Abi Ya'la: Asad Husajn povedal Salim, pretože v minulosti viac ako Da'eef munqathi ". Ali bin Ali bin Husayn rozprávaný z jeho dedka v mursal. Pozri Musnan Abi Ya'la a overovanie: Asad Husajn Salim I/361-362 nie. 469, Maktabah ar-Rushd a Daar al-Ma'mun osvetlené Turats, SEČ. Ja 1430 H/2009 M. Ale je tu Sahih hadíth zodpovedajúce, rozprávaný Abu Dawood z Abú Huraira Alaha Anhui, povedal: Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

لا تجعلوا بيوتكم قبورا, و لا تجعلوا قبري عيدا, وصلوا علي فإن صلاتكم تبلغني حيث كنتم.

Nespravíš svoje domy ako hroby, a nebudeš robiť môj hrob ako oslavu a shalawatlah ja, vlastne shalawatmu príde ku mne, nech ste povedať. (Pozri Sahih Sunan Abi Dawood a Shaykh Al-Albani I/571, nie. 2042
[4]. Meruju vítaní "v Majmû To Fatawa Ibni Taymiyya XVII/241
[5]. Pozri Sahih Sunan Abi Dawud, pozri pozn. Kitáb al-Manasik I/570, Bab al-Qubur Ziyarati, nie. 2041



Pochopenie Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah


Podľa
Al-Yazid ibn Abd al-Kadir Ustadz Jawas


A. Pojem Aqeedah
"Aqeedah (العقيدة) podľa jazyka, arabčiny (etymológia) pochádza zo slova al-aqdu ods العقد), čo znamená, že dlhopisy, u-tautsiiqu (التوثيق), ​​čo znamená silnú vieru či presvedčenie, al-ihkaamu (الإحكام), čo znamená potvrdenie (nastavenie ) a ar-rabthu biquw-wah (الربط بقوة), čo znamená, že záväzná. [1]

Medzitým, v súlade s podmienkami (terminológia): "aqeedah je pevná viera a iste, že nie je pochýb o tom, pre tých, ktorí veria v to.

Tak, "islamská Aqeedah je pevná viera a sme si istí Alláhu Subhanahu wa Ta'ala so všetkými plnenia záväzkov, bertauhid [2], a počúvajú ho, a verí v jeho anjelov, Jeho poslov, Book- Jeho kniha, koniec dňa, dobré a zlé osud a viera vo všetkom, čo nemá nič autentickej o princípoch náboženstva (Ushuluddin), záleží na neviditeľného, ​​viera v to, čo idžmá "(konsenzus) o Salafush Salih, rovnako ako všetky novinky qath'i (určite), a to ako vedecky a amaliyah nastavené podľa Al-Korán, a autentické Sunny idžmá To Salafush Salih. [3]

B. Štúdia objektu vied je Aqeedah [4]
"Aqeedah pri pohľade z hľadiska vedy, v súlade s koncepciou Ahlus Sunny Wal Jama'ah, pokrývajúci témy: Jednota, viera Islam, otázky ghaibiyyaat (veci neviditeľné), proroctvá, osud, novinky (o veci, minulosť a budúcnosť), právny základ qath'i (rozhodne), všetky základy náboženstva a viery, vrátane námietok na "Wal Bieda 'The Ahl-ul-ahwa (stúpenci vášne a inovácií odborník) , všetkých škôl a siekt menyempal opäť zavádzajúce a postojov k nim.

To odborov aqeedah to má iný názov, zodpovedajúci, a mená sú rôzne medzi Ahlus Sunny s firqah-firqah ods frakcie) iní.

• Pomenovanie na trase z Aqeedah Ahlus Sunny podľa:
Medzi menami spoločným názvom 'Aqeedah o Ahlus Sunny podľa učencov sú:

A. Al-Iman
"Aqeedah sa tiež nazýva al-Iman, ako je uvedené v Al-Qur'an a Hadith Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, ako" aqeedah diskutovať o šesť pilierov viery a záležitosti s tým súvisiace. Vzhľadom k tomu zmienku o al-Iman v slávnej Hadith známe ako hadíth o Jibreel Alaihissallam. A učenci Ahlus Sunny je často nazývaný pojem Aqeedah al-Iman vo svojich knihách. [5]

2. "Aqeedah (I'tiqaad a" Aqaa-id)
Medzi učenci Ahlus Sunny je často nazývaná vedou "aqeedah ako" Aqeedah Salaf:. "Aqeedah Ahl al-I'tiqaad Atsar a vo svojich knihách [6]

3. Tawheed
"Aqeedah tawheed ako menovaný do diskusie sa točí okolo Tauhid alebo pengesaan k Bohu v Rububiyyah a Uluhiyyah a Asma To wa Shifu. Takže tawheed je štúdium Aqeedah veda 'o najušľachtilejšie a hlavný cieľ. To je dôvod, prečo je veda nazývaná vedou monoteizmu vo všeobecnosti v súlade s Salaf. [7]

4. As-Sunna
Sunna znamená cestu. "As-Sunna Aqeedah Salaf nazvaný pretože jeho stúpenci sa po ceste prijaté proroka sallallaahu To alaihi wa salámou a spoločníkov Alah Anhui vo ostatne o" aqeedah. A tento termín je známy termín (populárne) v prvých troch generáciách. [8]

5. Ushuluddin a Ushuluddiyanah
Usul rozumie piliere viery, pilierov islamu a problémy, ktoré qath'i a veci, ktoré sa stali konsenzus učencov. [9]

6. Al-Akbar Fiqhul
To je ďalší meno Ushuluddin a opak al-Fiqhul Ashghar, zbierka zákonov ijtihadi. [10]

7. Ash-šaría
Ide o to, že všetko, čo bola zistená všemohúceho Boha a posla Jeho ulíc záchytných bodov, a to najmä tie základné a Ushuluddin (problematika "aqeedah). [11]

To sú niektoré Ďalšie názvy vied Aqeedah z najznámejších a niekedy okrem skupiny zvanej Ahlus Sunny To aqeedah je s názvami používané Ahlus Sunny, ako väčšina toku Asyaa'irah ods Asha'ira), najmä medzi učenci Hadith je.

• pomenovanie "aqeedah podľa firqah ods sekta) sú:
Tam sú niektoré ďalšie výrazy používané firqah ods sekta) okrem Ahlus Sunny ako názov aqeedah veda ', a z ktorých najznámejšie sú:

A. Kalam Veda
Pomenovanie je známa po celom teologickej potoka mutakallimin ods pengagung veda Kalam), ako je prúdenie Mu'tazilah a Asyaa'irah [12] a skupina, ktorá ide ruka v ruke s nimi. Tento názov by nemal byť používaný, pretože samotná veda Kalam merupa sa nové veci už, a nadviazali diadém taqawwul princíp (hovoril niečo) Božie meno nie je založená na vede.

A zákaz bolehnya nemal byť prijatý, pretože sú v rozpore s Salaf metodiky stanovenia aqeedah otázok, ".

2. Filozofia
Tento termín je používaný filozofmi a tých, ktorí súlade s nimi. To je názov, ktorý by nemal byť používaný v 'aqeedah, pretože základná filozofia, ktorá je fantázia, racionalita, fiktívne a povery názory na veci neviditeľné.

3. Tashawwuf
Tento termín je používaný väčšinou z SHUF, filozofa orientalista a tých, ktorí súlade s nimi. To je názov, ktorý by nemal byť používaný v 'aqeedah, pretože to je nová pomenovanie-INVENT diadém znova. Obsahuje SHUF delírium, pohľadávky a priznanie ich poverčivosti používajú ako referenčné v 'Aqeedah.

Pomenovanie Tashawwuf a SHUF nie je známe na začiatku islamu. Pomenovanie tejto známej (tam) po tom, alebo sa dostať do islamu od náboženských učení a viery ako islamu.

Dr Shabir Tha'imah komentoval to v jeho knihe, wa ash-Shuufiyyah Mu'taqadan Maslakan: "Je jasné, že Tashawwuf ovplyvnil život kresťanských kňazov, oni radi nosia oblečenie z vlny a býva v kláštoroch, a to veľa. Islam sa rozhodli tento zvyk, keď on bol prepustený, aby každá krajina monoteizmu. Islam dáva dobrý vplyv na život a zlepšiť jeho zlý spôsob uctievania ľudí pred islamom. "[13]

Šejch Dr Ibsan Divine Zahir (. D. H 1407) rahimahullah povedal Wal Mashaadir jeho kniha-at-Tashawwuful Mansya ': "Ak sa pozrieme pozorne o učenie na prvom a poslednom SHUF (neskôr), rovnako ako stanoviská sú uvedené a ktoré uzná ich v knihách SHUF staré i nové, potom budeme jasne vidieť, že veľký rozdiel medzi SHUF s učením Al-Qur'an a sunny. Tak aj my sme nikdy nevideli žiadna semená SHUF v spôsobe života alaihi proroka sallallaahu To wa salámou a spoločníkov Alah on Anhui, ktorí sú (ako najlepší) voľba Alah od svojich zamestnancov (po proroci a apoštoli). Namiesto toho môžeme vidieť, že učenie Tashawwuf prevzatý z kresťanských kňazov, brahminov, hinduistické, židovské, budhistické a všetci zuhudan, popol-Syu'ubi poňatie v zoroastrismu v Iráne, ktorý je začiatok obdobia SHUF, Ghanusiyah, Grécko, a myslel Neo -platonizmus, ktorý sa vykonáva ľudí SHUF neskôr. "[14]

Shaykh 'Abd al-podpredseda rahimahullah hovorí vo svojej knihe Mashra'ut Tashawwuf: "Určite je to podvod Tashawwuf (zrada) najviac zavrhnutiahodnej a opovrhnutiahodný. Shaytan urobil služobník Boží oklamať ho a viesť vojnu proti Bohu všemohúcemu a posla Jeho sallallaahu To alaihi wa salámou. Naozaj Tashawwuf je (ako) kryt Zoroastrian, že prejde ako expertné služby, a to aj pod zámienkou všetkých týchto nepriateľov islamu. Keď skúmal viac do hĺbky, bude zistené, že vo výučbe náuky obsiahnutej SHUF Brahmanism, budhizmus, Zoroasterisme a Platoisme, judaizmu, kresťanstva a pohanstva. "[15]

4. Ilaahiyyat (Teológia)
Illahiyat je štúdium "aqeedah s metodikou filozofie. To je meno používané mutakallimin a na filozofmi, orientalista a ich nasledovníci. To je tiež pomenovanie chybného, ​​že tento názov by sa nemali používať, pretože ich význam je filozofia filozofov a vysvetlenia o AllahSubhanahu mutakallimin wa Ta'alal podľa ich vnímania.

5. Za silu prírodných metafyzike
Termín je používaný filozofmi a spisovatelia západnej rovnako ako tie, ktoré sú v súlade s nimi. Tento názov by nemal byť používaný, pretože len na základe jednoduchého ľudského myslenia, a na rozdiel od Al-Koránu a sunny.

Mnoho ľudí, ktorí volajú, v čo veria a zásady alebo nápady, ktoré drží ako viera, aj keď je false (nepravda) alebo nemajú žiaden základ (argumenty) "aqli a naqli týždeň Skutočne "aqeedah ktoré majú správne pochopenie Hasičské Aqeedah o Ahlus Sunny Wal Jama'ah Al-odvodené z Koránu a Hadith Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou je záväzné idžmá To Salafush Salih.

C. Definícia Salaf (السلف)
Podľa jazyka (etymológia), Salaf (السلف) znamená, že predchádzajúca (predkov), starší a viac hlavného prúdu [16]. Salaf znamená predchodca. Ak sa hovorí (سلف الرجل) salaf niekto, znamenať obaja rodičia, ktorí sa pred ním. [17]

Podľa podmienok (terminológia), slovo Salaf znamená prvej generácie a to najlepšie z Ummy (islamskej), ktorý sa skladá z Šaháb a Tabi'in a Tabi'ut Tabi'in a kňazi vykonávajúci podľa pokynov na tri-obdobie (generácia / budúcnosť), prvý ctí Alahom Subhanahu wa Ta'ala, pretože podľa slov proroka alaihi sallallaahu To wa salámou:

خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.

"Najlepší muž bol vo svojej dobe (tj doba spoločníkov), potom ďalší (ďalej len Tabi'in), potom ďalší (ďalej len Tabi'ut Tabi'in)". [18]

Podľa al-Qalsyani: "Salafush Sálih je prvá generácia tejto ummy sú veľmi hlboké pochopenie pre prírodné vedy, ktorý riadi pokynmi alaihi proroka sallallaahu To wa salámou a udržať Sunny. Boh vyvolil, aby sprevádzal svojho proroka sallallaahu To alaihi wa salámou a dodržiavať svoje náboženstvo ... "[19]

Shaikh Mahmúd Ahmad Khafaji uviedol vo svojej knihe al-'Aqiidatul Islamiyyah Salafiyyah bainas wal Mu'tazilah: "Stanovenie termínu Salaf nestačil len obmedzenú dobu, by malo byť aj v súlade s Al-Korán, a Sunny podľa chápania Salafush Salih (o 'aqeedah a manhaj, morálka a mystiky-zatvorený.). Každá osoba, ktorej stanovisko v súlade s Al-Korán, a sunny rquote aqeedah, podľa chápania práva a suluknya Salaf a Salafi keď nazval miesto, veľa a iná doba. Namiesto toho, kto porušuje názor al-Qur'an a sunny, potom nie je Salafi hoci on žil dlhý čas priateľ, Ta-bi'in a Tabi'ut Tabi'in. [20]

Penisbatan slovo Salaf alebo-Salafiyyuun nie sú zahrnuté prípady z kacírstva, ale to je penisbatan penisbatan syar'i, pretože sa pripisujú na prvú generáciu tejto ummy, že Šaháb a Tabi'ut Tabi'in Tabi'in.

Ahlus Sunna wal Jama'ah povedal tiež ako-Salafiyyuun pretože oni nasledujú manhaj Salafush Salih od priateľov a Tabi'ut Tabi'in. Potom každý, kto išli v ich stopách a chôdza na ich manhaj-in-všetkých čias, sa im hovorí Salafi, ako pridelený Salaf. Salaf nie skupiny alebo triedy, ako rozumie väčšina ľudí, ale je to manhaj (live in systém ber'aqidah, bohoslužbou, rozhodovať, a druhý istý znak), ktorá je povinná pre každého moslima. Tak, pochopenie Salaf pripísal ľudí, ktorí udržujú bezpečnosť "aqeedah a manhaj implementovaný podľa toho, čo proroka sallallaahu To alaihi wa salámou a spoločníci Alah Anhui pred nepokojmi a svár. [21]

Rahimahullah Šejk al-Islam Ibn Taymiyah (. D. 728 H) [22] povedal: "Nie je hanba pre človeka, ktorý sa objavil manhaj pripisujú sa na Salaf a Salaf, aj tak musí akceptovať, pretože manhaj Salaf nie je nič iné ako pravdu." [23 ]

[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340, Tretia Tlač 1427H/Juni 2006]


Význam viery až na koniec ľudského správania a vplyv



Podľa
Dr Abdillah bin Júsuf ibn Yusuf al-Wabil


Viera v posledných časov je jedným z pilierov pilierov Dari viery, a jeden z "Aqeedah parametra 'Aqeedah islamu, aby s výhradou, pretože vzkriesenie v posmrtnom živote je základom berdirinya To aqeedah po vydaní jednotu Alaha Ta'ala.

Viera vo všetkom, čo sa stane v deň konca a známky, je viera v nadprirodzené, ktoré nemôžu byť dosiahnuté z dôvodu, a žiadny spôsob, ako vedieť, s výnimkou textov zjavenie.
Vzhľadom na význam tohto slávneho dňa sme si (v al-Korán-), že Alah Ta'ala je často spojená s vierou v jeho svätej viery deň, ako Alah hovorí:

ليس البر أن تولوا وجوهكم قبل المشرق والمغرب ولكن البر من آمن بالله واليوم الآخر

"Nie je vystaviť svoju tvár k východu a západu je cnosť, ale cnosť je v skutočnosti veria v Boha, v deň potom ...." [Al-Baqarah: 177]

Rovnako ako jeho slová:

ذلكم يوعظ به من كان يؤمن بالله واليوم الآخر

"... Takže vzhľadom k tomu pokyn k ľuďom, ktorí veria v Boha a posledný deň .... "[Ath-Thalaaq: 2]

A mnoho ďalších veršov.

Zriedka sa po otvorení stránky al-Koránu-výnimiek nájdete ako hovorí o konci dňa a čo je v ňom v podobe odmeny a trestu.

Život podľa islamu nie je len pohľad na život vo veľmi krátke a obmedzené, ani rozsah ľudského života je veľmi krátka.

Život z pohľadu islamu je veľmi dlhá, pokračuje, kým nie sú žiadne limity. Miesto bolo naďalej na iné miesto v raji rovnako široká ako nebo a zem, alebo v pekle je rozšírený preto, že z mnohých generácií, ktoré obývali krajine po celé stáročia. [1]

Alah Ta'ala hovorí:

سابقوا إلى مغفرة من ربكم وجنة عرضها كعرض السماء والأرض أعدت للذين آمنوا بالله ورسله

"Tvárou v tvár závodné lombalah vás (a) odpustenie od Pána vášho a raj rovnako široká ako nebo a zem, pripravené pre tých, ktorí veria v Boha a Jeho apoštolov ...." [Al-Hadiid: 21 ]

A Boh povedal:

يوم نقول لجهنم هل امتلأت وتقول هل من مزيد

"(A spomeňme) deň (ktorá v ten deň) sme sa opýtali Jahan-nám," Si plná? "On odpovedal:" Tam je ďalší? "" [Qaf: 30]

Naozaj veria v Boha a posledný deň, a veriaci v tom, čo je v ňom vo forme odmeny a trestu je niečo, čo v skutočnosti riadi ľudské správanie na správnu cestu. Žiadny jediný zákon bol vyrobený človekom, ktorý je schopný robiť ľudské správanie ako rovné a dopustil a produkoval vo viere v dňoch konci.

Preto je veľmi viditeľný rozdiel medzi správaním ľudí, ktorí veria v Boha av posledný deň, vie, že svet je pole pre život ďalej, tiež viem, že dobré skutky sú svätí akciovej deň, ako sa zistilo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

زودوا فإن خير الزاد التقوى

"... Berbekallah, a naozaj to najlepšie z ustanovení je zbožnosť .... "[Al-Baqarah: 197]

Tiež, ako hovoril UMAir vznešenou spoločníci štátov bin Huma Alah Anhui [2]:

ركضا إلى الله بغير زاد إلا التقى وعمل المعاد
والصبر في الله على الجهاد وكل زاد عرضة النفاد
غير التقى والبر والرشاد

Ran (tvár) Boží bez poskytnutia
okrem zbožnosti a láske na deň koniec.

Tiež trpezlivosť v boji v ceste Božej,
A každý ustanovenia musí byť zničený.

Okrem zbožnosti, láskavosti a poradenstvo. [3]

Tam je rozdiel medzi správaním ľudí, ktorí ich to tak so správaním ľudí, ktorí neveria v Boha, v deň konca a čo je v ňom vo forme odmeny a trestu. "Osoba, ktorá potvrdila koniec dňa bude robiť dobre pri pohľade na oblohu miesto váh so sadzbami krajiny, a ďalej nebudú s výpočtom sveta." [4] On má zvláštne správanie v živote, môžeme vidieť keistiqamahan v ňom, rozsah pohľad, sila viery, stálosť vo všetkých štúdiách, trpezlivosť v každej katastrofe, s nádejou na odmenu a odplaty, a verím, že to, čo je v očiach Alaha je lepšie a trvalé.

Al-Imám Muslim rozprávaný z Suhaib رحمه الله z, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

عجبا لأمر المؤمن إن أمره كله خير وليس ذاك لأحد إلا للمؤمن, إن أصابته سراء شكر فكان خيرا له, وإن أصابته ضراء صبر فكان خيرا له.

"Je to úžasné, v prípade ľudí, ktorí veria, všetky podniky je dobrý (pre neho), to by nebolo možné získať okrem tých, kto verí. Ak sa dostane potešenie, on bol rád, potom je to dobré pre neho, a ak sa niečo zlé stane sa mu, že je pacient, potom je pre neho dobré. '"[5]

Výhody moslima nie je obmedzená na ľudí sám, ale zdieľa zvierat, ako veľmi slávnej vety "Umar ibn al-Chattáb Alaha Anhui:

لو عثرت بغلة في العراق, لظننت أن الله سيسألني عنها: لم لم تسو لها الطريق يا عمر?

"Ak je somár patrí v Iraku, pevne verím, že Boh sa ma (v deň posledného súdu) o nej," Prečo si robiť cestu pre neho, O 'Umar? "[6]

Pocit, že to je výsledkom viery v Boha av posledný deň, pocit hmotnosť a veľkosť dôvery bol potvrdený človek. V prípade, neba, zeme a hory bolo ľúto za to, pretože vie, že všetky veci: buď malý, alebo veľký bude zodpovedať, bude potrebné zvážiť, a bude pomstený. Ak je jeden lepší návratnosť, ak je zlé a potom zlý návrat späť:

يوم تجد كل نفس ما عملت من خير محضرا وما عملت من سوء تود لو أن بينها وبينه أمدا بعيدا

"V deň, keď každá duša musí nájsť všetky dobrú tvár (na tvár), tak (i), ktorí zlo, chcel ak by ku dňu bola vzdialená budúcnosť ..." [Imran Ali 's: 30]

ووضع الكتاب فترى المجرمين مشفقين مما فيه ويقولون يا ويلتنا مال هذا الكتاب لا يغادر صغيرة ولا كبيرة إلا أحصاها ووجدوا ما عملوا حاضرا ولا يظلم ربك أحدا

"A diletakkanlah kniha, potom uvidíte vinníkov zo strachu, čo je (písomná) v ňom, a hovoria:" Ach biedny sme, táto kniha nenechá malý a nie (príliš) sú skvelé, ale on Záznam všetko, a našli to, čo robia tam (písomne). A Pán tvoj nie prenasledovať taky "[al-Kahf: 49].

Pokiaľ ide o tých, ktorí neveria v Boha av posledný deň, a čo je v tom, ako výpočty a pomsta, potom bude vždy usilovať o splnenie všetkých želaní v tomto živote, lapal po dychu za jej šperky, chamtivý pri zbere ju, a veľmi lakomý ak ostatní ľudia chcú dostať cez to dobré. On stvoril svet za najväčší cieľ a vrchol vedy (znalosti). Zmeral každom prípade sa kemaslahatannya osamotený, sa nestarajú o druhých a nikdy sa na seba pozreli len v medziach, ktoré môžu realizovať výhody pre seba na krátky život a obmedzené. On sa sťahoval, aby krajinu a život ako limit jediný. Preto systém výpočtu a rozsudok bol svojvoľný a by skončiť s chybným výsledkom [7], pretože si myslel, že v deň vzkriesenia, nie je možné:

بل يريد الإنسان ليفجر أمامه يسأل أيان يوم القيامة

"Aj muž bol o nemorálne, aby neustále. Povedal: "Kedy bude súdny deň, je" "[Al-Qiyaamah: 5-6]

Tento spôsob hľadania Jahiliyyah, obmedzené a veľmi úzka. Tento pohľad je z nich odvahu k tomu zabíjanie, zaistenie majetku a lúpež. To preto, že neverí v deň zmŕtvychvstania a Súdneho dňa, Alah je popísané, ako sa o ich situáciu vo svojom slove:

وقالوا إن هي إلا حياتنا الدنيا وما نحن بمبعوثين

"A samozrejme budú hovoriť (opäť)," nič než náš život v tomto svete, a my občas nevstane. '"[Al-An'am: 29]

Rovnako ako ich frázy, "to (život) je len lona, ​​ktoré dávajú vznik a krajinu prehltnúť."

Čas plynul a prišiel o raritu, tým väčšia je odmietnutie došlo. Môžeme vidieť kompletný popretie toho, čo je za zmyslami vnímané materiálu, ako je uvedené v marxistickej komunistami ateisti), ktorí popierajú existenciu Stvoriteľa, neverí v Boha a neveria na konci dňa. Táto ideológia hovorí, že život je len vec! Nič iné za tohto materiálu je cítiť, že ich vodca (marxista) tvrdí, že neexistuje boh! A len otázkou života! Preto je ich existencia je ako zviera nemôže pochopiť zmysel života a účelu, ktoré boli vytvorené, prišli ešte väčšiu deštrukciu. Ak by došlo k spojeniu, potom v skutočnosti sú v tieni strachu z právneho poriadku.

Môžete hľadať ľudí, ako je tejto triedy do triedy veľmi chamtivý človek k životu na svete, pretože neveria vo vzkriesenie po smrti. Ako vyplynulo z Všemohúceho, ako charakterizovať polyteisty od Židov a iní:

ولتجدنهم أحرص الناس على حياة ومن الذين أشركوا يود أحدهم لو يعمر ألف سنة وما هو بمزحزحه من العذاب أن يعمر والله بصير بما يعملون

"A naozaj nájdete im najviac žiadostivý človeka (chamtivý) na život (svet), i (viac chamtivý znova) ako modloslužobníci. Každý z nich chcel byť život tisíce rokov, ale životnosť sa nikdy odstrániť ho z trestu. Alah je vedomý toho, čo robia "[Al-Baqarah: 96].

Pohania neočakávajte vzkriesenie po smrti. Chcel život trvalé svete, zatiaľ čo Židia poznať všetky poníženia, ktoré získajú v posmrtnom živote, pretože to, čo robia s vedou, že vedia, [8]. Ľudia, ako je tento a muž ako on je najhoršie. Takže si nájdete niečo, čo sa šíri medzi nimi v podobe chamtivosť, lakomosť, nútiť ľudí a urobil z neho otrok, a vziať si ich majetok, aby si život, pretože z chamtivosti sveta. To je dôvod, prečo sa objavujú zo straty morálky a správania, ako zvieratá.

Ak sa pozriete na život na svete, tým viac únava a bolesť za to, čo od nej očakávajú okamžité potešenie. Zatiaľ čo žiadny z prekážok, ktoré by mohli držať ich od smrti, pretože si neboli istí vôbec, že ​​je zodpovednosť na onom svete, a oni nemajú žiadne batožinu ukončiť svoj život.

To je dôvod, prečo si všimol islam. Dôraz je kladený na al-Korán, o viere, na konci dňa, a stanovenie vzkriesenie, zúčtovanie a odpovede. Alah poprel ich postoje predpokladať, že koniec dňa bolo nemožné, a prikázal jeho Proroka prisahať, že je to Haq (Pravda):

قل بلى وربي لتبعثن ثم لتنبؤن بما عملتم وذلك على الله يسير

"... . Povedať (Muhammad), ". Totiž kvôli svojmu Pánovi, naozaj vám bude vzkriesený, potom bude informovaný o tom, čo robíte" To je ľahké pre Alaha "[V-Taghaabun: 7]

A Boh uvádza stav Hour, sľúbil odmenu svojim sluhom, ktorí sa bojí Boha, tiež hrozil trest pre tých, ktorí neposlušnosť. Riadi názor tých, kto by popieral, dôvodov pochybovať o pravdu k srdcu úplne stratené, a uistite sa, že záleží na deň zmŕtvychvstania a jeho hrôzy, ktoré otriasli telo. Je to, že ich správanie v tomto živote, aby bola rovná nasledovať náboženstvo pravdy, ktoré sú nesené alaihi apoštola sallallaahu To wa salámou. Tu je niekoľko dôkazom tejto pravdy.

Prvé 1.Penciptaan
Alah Ta'ala hovorí:

يا أيها الناس إن كنتم في ريب من البعث فإنا خلقناكم من تراب ثم من نطفة ثم من علقة ثم من مضغة مخلقة وغير مخلقة

"Hej človeče, ak máte pochybnosti o vzkriesení (mŕtvych), potom (vedieť) sme ťa z prachu, potom z kvapky semena, potom z zrazeniny, potom z kúska mäsa dokonalé a nedokonalé výskytu .... "[Al-Hadždž: 5]

Každá osoba, schopná vytvárať ľudské bytosti v niekoľkých etapách, bolo by pre neho ťažké ho opäť zapnite (po smrti), a dokonca aj oživiť ľahšie začať, než tým, zvykového práva, ako sa zistilo Alah wa Subhanahu Ta'ala:

وضرب لنا مثلا ونسي خلقه قال من يحيي العظام وهي رميم قل يحييها الذي أنشأها أول مرة وهو بكل خلق عليم

"Urobil podobenstvo pre nás, a zabudol, čo sa stalo a povedal:" Kto sa môže obrátiť na kosti, ktoré boli rozdrvené? "Povedz:" On sa obrátil na Pánom, ktorý vytvoril prvýkrát. A vie o každom stvorení "[Yaasiin: 78-79].

2. Prírodné Dôkaz je cítiť určiť deň zmŕtvychvstania
Alah Ta'ala hovorí:

وترى الأرض هامدة فإذا أنزلنا عليها الماء اهتزت وربت وأنبتت من كل زوج بهيج ذلك بأن الله هو الحق وأنه يحيي الموتى وأنه على كل شيء قدير وأن الساعة آتية لا ريب فيها وأن الله يبعث من في القبور

"... A vidíte, krajina suchá, ale keď sme sa poslať vody na to, žiť a suburlah krajine a pestovať rôzne krásnych rastlín. To znamená, že pre Boha, On je z pravdy, a v skutočnosti on bol ten, ktorý oživuje všetky mŕtve a Boh má moc nad všetkými vecami, a naozaj súdny deň je iste blíži, bezpochyby k nemu, a že Boh vzkriesil . všetci v hrobe "[al-Hajj: 5-7]

Oživiť mŕtve krajiny s dažďom a vzhľad vegetácie na tom je svedectvom o sile al-Khaliq K oživiť mŕtveho a deň súdu.

3. Sila veľkosti Božej a majestátom Jeho stvorenia v Vytvorenie Veľkej
Alah Ta'ala hovorí:

أوليس الذي خلق السماوات والأرض بقادر على أن يخلق مثلهم بلى وهو الخلاق العليم إنما أمره إذا أراد شيئا أن يقول له كن فيكون

"Nie je Pán utvoril nebo a zem mocou vytvoriť niečo podobné na to? Je pravda, že je schopný. A On je Stvoriteľ, vševediaci. Jeho skutočná situácia, keď chce niečo len mu povedal: "Buď!" Tak to bolo "[Yaasiin slovami: 81-82].

Tak, Stvoriteľ neba a zeme a všetko, čo mohli obnoviť veľkosť o vytvorenie malého muža, ako odhalený v Jeho slovo:

لخلق السماوات والأرض أكبر من خلق الناس ولكن أكثر الناس لا يعلمون

"Naozaj vytvorenie nebies a zeme je väčšia ako stvorenie ľudskej vôle, ale väčšina ľudí to nevie." [Ghaafir: 57]

4. Múdrosť Alah Ta'ala, ktorá sa zdá zrejmé, voľným okom v celej jeho tvorby pre ľudí hľadajúcich a myslenia Vyžitie Vzhľadom k tomu, že na rozdiel od postoja i Fanatic (Po) Lust
Múdry Boh nikdy nedovolí človeka v stave bez úspechu. Ani vytvárajú hravý, bez rozkazov, zákaz aj bez priznania za charitu, ktorú robia.

Alah Ta'ala hovorí:

أفحسبتم أنما خلقناكم عبثا وأنكم إلينا لا ترجعون فتعالى الله الملك الحق

"Predpokladám, že ste Vytvorili sme vás v hre (iba), a že nebudú vrátené na nás? Potom Boh najvyšší, pravý kráľ ... "[al-Mu'-minuun: 115-116]

Alah Ta'ala hovorí:

وما خلقنا السماوات والأرض وما بينهما لاعبين ما خلقناهما إلا بالحق ولكن أكثرهم لا يعلمون

"A sme vytvorili nie nebesia a zem a čo je medzi nimi hranie hier. Nechceli sme vytvárať okrem s Haq (Pravda), ale väčšina z nich nevie "[Ad-Dukhan: 38-39].

Takže je jasné, že osoba, ktorá riadi jeho pohľad na zázraky stvorenia, mentadabburi (zistená) pravidelnosť v tom, a (verím) všetky veci boli vytvorené podľa veľkosti každého a so špecifickým účelom a lehota na realizáciu tohto cieľa. Ak taká situácia znamenalo, že musel chodiť na ulici manhaj) požadovanú Boh s ním.

Naozaj úžasný postreh, o ochrane prírody nám môže ukázať, okrem šírku poznania Boha a veľkosť jeho moci, Jeho múdrosť je veľmi vysoká, takže Boh nedopustí, aby silné muža, slabá sila previnilcov medzi nimi bez hrozby a odpovediach , a nedovoľte, aby ľudia, ktorí odvrátiť sa od správnej cesty bez odpovede, ktoré si zaslúži v živote za sebou. Rovnako tak ľudia, ktorí sa špecializuje na ich vážnosti tým, že drží charitatívne úsilie v hľadaní radosť svojho Pána. Boh nemôže nechať bez pomoci jeho cností a láskavosti zveril im na konci dňa, čo vedia, že všetky poklady, ktoré obetovali, a ťažkosti, ktoré pokračovali vo svojom svetskom živote je len niečo, čo je veľmi zanedbateľné v porovnaní Odmenou je tiež radosť z neba, ktoré nikdy pre oko, ucho nikdy nepočul a nikdy nedošlo v ľudskom srdci.

Skutočne, ak je človek žiť podľa zákonov v prírode, rovnako ako múdrosť svojho majestátu, Jeho veľkú pozornosť človeka a sláve, ktoré mu iste bude motivovať ich, že verí v koncových dní. Takže aj keď by to nebolo sebecké pocit doma v jeho tvári plnej nenávisti, nie je chamtivý v hľadaní života na svete, aj on by vždy si navzájom pomáhajú v zbožnosti a dobrote.

[Kopírované z knihy Asyraathus Saa'ah, autor Abdillah bin Júsuf ibn Yusuf al-Wabil, Daar Ibnil Jauzi, Tlačí piaty 1415H-1995, Indonézia vydania Súdny deň sa blíži, Beni Sarbeni Prekladatelia, Nakladateľstvo Press Ibn Kathir]



Aqeedah Imám štyri



Podľa
Moslimský duchovný Al Atsari



"Rozdelenie medzi našimi mešít s Hanafiyah [1] Si tak a tak, jeden z tých právnikov, myslím, že z nás odborníci dhimma! [2] "Návrh predložila niekoľko prominentných Syafi'iyyah [3] na muftího podvod na konci 13. storočia AH.

Navyše, mnoho právnici Hanafiyah memfatwakan zrušenie modlitby za Hanafi imáma SHAFI'I aa. Naopak, niektorí právnici Syafi'iyah memfatwakan storno modlitby za imáma na SHAFI'I Hanafi týždeň

Je to medzi mnohými príkladmi prípadov, fanatizmu, ktorý viedol k sporom a školy moslimskej nejednotnosti [4]. Realita je veľmi nešťastné, a dokonca zakázané v islame. Alah hovorí:

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا واذكروا نعمت الله عليكم إذ كنتم أعدآء فألف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته إخوانا

A vás všetkých na popruhy (náboženstvo) Alaha, a nie sa rozpadol, a zapamätajte si priazeň Alaha k vám, keď prvý (obdobie nevedomosti) nepriateľské nepriateľstvo, Boh spája srdce, a potom sa pre vás o priazeň bratov Bohu. [Imran Ali 's: 103].

Prečo ľudia, ktorí tvrdili nasledovníci Štyri imáma proti sebe? Majú iný aqeedah? A čo Aqeedah imáma štyri?

Je pravda, že sa ukazuje, mnoho stúpencov imáma štyri majú Aqeedah Aqeedah odchyľuje od svojich kňazov. Jurisprudencie, aj keď tvrdia, že dodržiavajú kňaza vzor. Mnoho stúpencov, ktoré majú aqidah Ash'arite alebo Maturidiyah alebo Shufiyah alebo iný, to menyelisihi aqidah-Aqeedah Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah. Napriek tomu ich kňazi majú rovnaký aqeedah, tj Aqeedah Ahlus Sunna wal Jama'ah, hadíth aqeedah Expert.

Kňaz ŠTVRTÁ
Štyri používal termín imám moslimov v tomto veku, sú:
A. Imám Abú Hanif Nu'man bin Thabit rahimahullah z Kufa, Irak (80 yr život H - 150 H).
2. Imám Malik bin Anas, môže Alah zmiluj sa, z Medíny (93 yr život H - 179 H)
3. Imám Muhammad bin Idris Shafii rahimahullah, narodený v Ghazza, "Asqalan, potom sa sťahoval do Mekky. On bersafar sa Medina, Jemene a Iraku, a usadil sa a zomrel v Egypte (live th 150 H - 204 H).
4. Imám Ahmad bin Hanbal rahimahullah od Bagdadu, "Irak (164 th život H - 241 H).

Štyri vedci sú veľmi známe medzi moslimami. Tu je na štyri kňazov, štyri školy jurisprudencie pripísal.

Aqidah Kňaz ŠTVRTÁ
Každý, kto sa zaoberá učenca Salafush aqidah Salih, potom zistia, že ich aqeedah je jedno, ako to je tiež jeden. Učenci Salafush Salih neobrátil z textov knihy a sunny, a nie proti nemu, s odôvodnením, zmysel alebo slovo mužov.

Majú jasnú predstavu, že viera, a to ani prijaté od 'Alim isté, avšak vysoké jeho postavenie.

Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah povedal: "i'tiqad (aqeedah, viery), je to odo mňa neberie, alebo osoby, ktorou je väčší ako ja. Ale prijať od Boha a posla Jeho a dôvery, ktorá bola schválená salaful ummy (moslimskej komunity, ktorá má minulosť, spoločníci alaihi proroka sallallaahu To wa salámou). Takže to, čo je v Koráne, musí veriť. Podobne Sahih ahaadeeth, ktoré boli neisté, ako Sahih Bukhara a Sahih Muslim "[5]. Imám Al Ashfahani rahimahullah povedal: "Ak si pozriete všetky ich knihy (Ahlu Sunna), ktoré bolo napísané, od ich začiatku až do konca z nich, prvý z nich a teraz z nich, s ich vekovým rozdielom a mesto, a preč ich krajiny, každý žijúci v oblasti regiónov (islam), mali by ste nájsť pri vysvetľovaní aqeedah na ceste, že jeden tvorí jeden. Ich názor v tejto veci (Aqeedah) jeden. Penukilan je jeden. Vy nevidíte spory a rozdiely na určité otázky, aj keď trochu. I keď budete zbierať všetko, čo prešiel na ich jazyk, a to, čo nukilkan z Salaf (starí) je, nájdete ju tak, ako by to prišlo zo srdca a skrze jazyk ". [6]

Vrátane štyri imámov, že sú na vrchole právnikov. Preslávené učenci z rôznych škôl Aqeedah imáma písal tieto štyri, a všetci majú rovnakú aqeedah.

Podrobne, títo štyria Aqeedah imám okrem iného, ​​môže byť videný v Inda knihe Ushuluddin To Aimmatil Arba'ah Wahidah, práca Dr Nasir bin 'Abdillah Al Qifari, lektor Aqeedah z imáma Muhammada bin Sa'ud univerzity a knihy Mujmal I'tiqad Qashim Aimmatis Salaf, práca Dr Abdullah bin Abdul Muhsin V Turecku, rektor imáma Muhammada bin Sa'ud.

Imám Abu Hanifah
Imám Abú Hanif t povedal: "Ja lipnú na knihy Alaha. Potom som sa nedostal (v knihe Boží, držím) na sunny na Messenger n Keby som to nechápem, v Knihe Alaha a Sunna Alahovho posla, držím sa výrokov spoločníkov ním. Budem sa držať na slová ľudí, ktorí mi chcú, a nechal som slovo, ktoré som si ľudia medzi nimi. A nebudem opustiť svoje slová (a), pričom slová od seba (od) je ". [História Ibn Ma'in v jeho Tarikh, nie. 4219. Ako citoval z Inda v Salafi Manhaj To Shaykh al-Albani Nashiruddin v. 36, dielo 'Amr Salim Abdul Mun'im].

Imám Abu Ja'far Ath Thahawi (D. 321 H), jeden z učencov Hanafiyah, napísal pojednanie o aqeedah, ktorý sa stal známy pod názvom ATH Aqidah Thahawiyah ". Otvoril tým, že hovorí: "To je varovanie a vysvetlenie Sunna wal Jama'ah Ahlis aqeedah na ceste právnik náboženské právnici: Abú Hanif Nu'man bin Al Thabit Kufi, Abu Yusuf ibn Ibrahim Al Ya'qub Ansari, Muhammad Abú Abdillah bin al Hasan ASY Syaibani g, a veria v tvare Ushuluddin (náboženské predmety), a spôsob, akým beragamanya (ho) k Pánovi "Alamin". [Kniha Ath Aqidah Thahawiyah]

Ako Subki rahimahullah komentár k "Kradnúť Ath Thahawiyah" so slovami: "Tieto školy sú štyri všetky chvála Bohu, jeden v Aqeedah, s výnimkou tých, ktorí nasledujú Mu'tazilah ľudí a ľudí, ktorí myslia, že Boh berjisim [7], ale väčšina (nasledovníci) tieto štyri školy, ktorý sa nachádza v Al Haq. Uznávajú aqeedah Abu Ja'far Ath Thahawi dostal v plnej učencov minulosti a budúce generácie ". [Ushuluddin To Inda Aimmatil Arba'ah Wahidah v. 28, Dr. Nasir bin 'Abdillah Al Qifari].

Prijatie učencov Aqeedah je všeobecne Thahawiyah Ath. Pretože existuje len málo subjektov, ktoré by mali byť opravené, ako to bolo vykonané podľa komentátorov (poster popis) Aqidah Thahawiyah Ath, (IE) Imám Ibn Abi'l To Izzi Al Hanafi. Podobne neskorších učencov, ako Abdul Aziz Shaykh To bin Baz v Ta'liq (poznámky) Shaykh Muhammad al-Albani v Sharh Nashiruddin a Ta'liq ho a Sheikh Dr Muhammad bin Abd Al Khumais v Sharh al-al Aqeedah Muyassar Thahawiyah Ath. Ale všeobecne, učenci prijať pravdu aqeedah.

Imám Malik bin Anas
Imám Malik bin Anas t duchovné známy ako firmy pri riešení kacírstva. Medzi jeho slávne výroky, bolo: "Kto robí inovácie (nových prípadov) v islame (a), ktoré považuje za dobré, potom si myslel, že (prorok) Muhammad zradil pojednanie n Pretože Alah Ta'ala hovorí:

اليوم أكملت لكم دينكم وأتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الإسلام دينا

Tento deň som dokonalosti pre vás vaše náboženstvo a majú Kucukupkan priazeň k tebe, a majú byť náboženstvom islamu Kuridhai. [Al Maidah: 3]

Takže to, čo deň, to nie je náboženstvo, v tento deň nie je náboženstvo ". [8]

Imám Ibn Abi Zaid Al Qairawani rahimahullah, (d 386 H), jeden Malikiyah učenec, napísal pojednanie o aqeedah, a obsahuje aqeedah Ahlu Sunny, spolu s ďalšími učenci aqeedah.

Imám aš-Shafi'i
Imám Shafi'i t povedal: "Tak dlho, ako je kniha a Sunna, potom (všetko) odmietol dôvody pre každého, kto ju počul, okrem toho, riadiť sa nimi. Ak to neexistuje, sme sa vrátiť do výrokov Prorokových spoločníkov n, alebo jednému z nich. " [História al-Bayhaqi v al-Kubra Sunan Madkhal ILAS, nie. 35. Ako citoval z Inda v Salafi Manhaj To Shaykh al-Albani Nashiruddin v. 36].

A bola slávna slová imáma SHAFI'I rahimahullah: "Verím v Boha a to, čo pochádza od Boha, tj Korán, pero), v súlade s Božou vôľou. Verím v Boha a posla, čo pochádza z Alláhův Posol (tj proroka Muhammada n, pero), zodpovedajúce požadovanej posol Boží "[9]. Imám Abu Bakr al-Isma'ili Al Jurjani rahimahullah, (d 371 H), jeden Syafi'iyah učenec, napísal pojednanie na aqeedah. Otvoril tým, že hovorí: "Viete, môže Boh zmiluj sa nad nami a vami, tak odborníci Hadith, Sunna wal Jama'ah odborník, bol prijatý k Bohu, anjelov, anjelov, ich knihy, jeho apoštolov, a prijať to, čo Kniha Alaha Ta'ala hovorí, a čo je autentickou histórii alaihi proroka sallallaahu To wa salámy "[10].

Imám Ahmad bin Hanbal
Imám Ahmad bin Hambal t povedal: "Princípy Sunny nášho názoru je, držať toho, čo spoločníci Messenger n v ňom, a napodobňovať je ..." [al Lalikai History]

Imáma Abu Muhammad al-Hasan ibn 'Ali ibn Al Khalaf Barbahari rahimahullah (d 329 H), jeden Hanbaliyah učenec, napísal pojednanie o aqeedah, Sunny Wal Jama'ah aqidah odborníka, ktorý bol menovaný Syarhus Sunna. Medzi ktorými povedal na začiatku tejto knihy je: "Viete, Boh ti dá milosť. To jediné náboženstvo, ktoré pochádza od Boha wa Ta'ala Tabaraka ods veľa požehnania a Dať Najvyššia), nebol umiestnený na rozumu človeka a mysli si ich. A poznanie (náboženstvo) Alaha a jeho posla na boku. Nebudeš nasledovať niečo s vzduch-klame, takže bude oddelená od náboženstva a od islamu. Iste nie je argumentom pre teba, pretože Alah dal jasne najavo, n Sunna (vyučovanie náboženstva / aqeedah) k svojmu ľudu, musel vysvetliť, priateľov, a oni sú al-Jama'ah. Ako oni sú Sawadul A'zham (väčšina). A ako Sawadul A'zham (určené) je al Hak a jeho nasledovníci. Kto spoločníci proroka n menyelisihi v niečom náboženských záležitostí, (potom), že je neveriaci. " [11]

Chyby, ktoré musia byť rovnané
Tam sú niektoré chyby, ktorá sa má opraviť o jednotu duchovenstva aqeedah. Medzi ne patria:

A. Predpoklad, že rôzne myšlienkové prúdy (stanovisko nasledovať) vo veci fiqh, aqeedah znamená rozmanitosť kňazov.

Tento predpoklad je márnosť, ako sme už povedali o jednotu duchovenstva Ahlu Sunna aqeedah. Zdá sa, že tento pojem bol asi už dlho. V čase Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah môžu Alah zmiluj sa, on sa objavil sunnitskej Salafi aqeedah Wal Jama'ah, (ale) bol obvinený zo šírenia Aqeedah imáma Ahmada bin Hanbal t Potom odpovedal: "Bolo to viera všetci kňazi a Salaf (predchodcovia) tohto ľudu, ktoré sa od prorokov n To je aqeedah Muhammada n ". Pozri Munazharah Aqeedah Al Wasithiyah.

2. Predpoklad, že rozdiel Ahlu Sunna s firqah šiitskej a také expertné kacírstva, ako rozdiel medzi štyrmi školami.

Aj keď súčasné egyptský stať sa objavil inštitúciu s názvom Darut Taqrib s mottom takmer medzi šiestich škôl. Tj. Hanafiyah školy, školy, školy Malikiyah Syafi'iyah a Hanbaliyah školy, školy v myslení (šiitskej) Zaydiyyah a myšlienkové ods šiitskej) Al-Ithna'' Asyariyah týždeň Tieto agentúry sa domnievajú, že štyri školy, ktoré beraqidah Ahlu Sunna, rovnako ako šiitskej kacírstva. Napriek tomu sme videli, ako sa hovorí vyššie, že všetci kňazi aqeedah je jeden, a to Ahlu Sunna wal Jama'ah aqeedah. Pokiaľ ide o šiitmi, Rafidhah, potom sa vedci zhodli, že oni sú pánmi z kacírstva.

Hneď vieme, že Aqeedah imáma štyri rovnaké, tj Aqeedah Ahlu Sunna wal Jama'ah, nie aqidah Ash'arite, ani Maturidiyah aqeedah, potom príslušné ľudia, ktorí tvrdia, že dodržiavajú kňazi v otázke fiqh, tiež nasledoval ich kňazi otázka viery. Týmto spôsobom sa spoja v al Haq. Musta'an Alah.

[Skopírované z As-Sunny časopisu X/1427H/2006M 03/Tahun Edition. Nadácia publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]



zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar