Jumat, 13 Juli 2012

Tabarruj I Cóiriú; Allah Almighty deir:. قل من حرم زينة الله التي أخرج لعباده والطيبات من الرزق .. "Abair:" Cé hé jewelry forbid Dia dá chuid go bhfuil a eisiúint thar ceann a sheirbhíseach, agus (a suas arís go forbid) cothú maith "Abair:"? Tríd is tríd é (ar fáil) dóibh siúd a chreideann i saol an domhain , (dóibh ar aon nós) ar an Lá na Aiséirí "[al-A'raaf: 32]


Tabarruj I Cóiriú; Allah Almighty deir:.
قل من حرم زينة الله التي أخرج لعباده والطيبات من الرزق ..

"Abair:" Cé hé jewelry forbid Dia dá chuid go bhfuil a eisiúint thar ceann a sheirbhíseach, agus (a suas arís go forbid) cothú maith "Abair:"? Tríd is tríd é (ar fáil) dóibh siúd a chreideann i saol an domhain , (dóibh ar aon nós) ar an Lá na Aiséirí "[al-A'raaf: 32]

.

Tabarruj, makeup WOMAN aineolas ALA NUA-

De réir
Cleireach Abdullah bin Al-Buthoni Taslim, MA


Tabarruj I gúna
Mar an t-eolas againn atá luaite thuas, is é sin an veil do mhná sprioc disyariatkannya a chlúdach jewelry agus áilleacht nuair a bhíonn siad amach as an teach nó i láthair na fir nach bhfuil céile nó mahram.

Dá réir sin, gan amhras, tá mná a théann amach ag caitheamh éadaí nó veil maisithe le bróidnéireacht, lása, carvings, móitífeanna agus a leithéidí, is é seo go soiléir foirm de tabarruj, toisc go bhfuil éadaí / jewelry agus caillí áilleacht nochtadh ba chóir a chur i bhfolach.

Mar sin, in ainneoin an veil éadaí nó fabraic go bhfuil scaoilte agus tanaí, ach nuair adorned le maisiúcháin a mheallann aird nó chun samhail an cuma foriomlán na mná a chaitheamh go beacht atá ar áireamh go soiléir tabarruj.

? Ansin má iarrann muid ar an bhean a leanas bróidnéireacht, lása, carvings, agus móitíf den chineál céanna ar an éadaí seachtracha, cén cuspóir, Ansin, ar ndóigh, bheadh ​​sé sin le rá: álainn sin, le haghaidh maisiú, mar sin de fionnuar, agus frásaí eile dá leithéid.

Mar sin, leis seo soiléir go bhfuil an cuspóir a chur leis bróidnéireacht, lása, carvings agus móitífeanna i mban éadaí le haghaidh maisiú agus áilleacht, agus an Ioslamach Shari'a ordú do mhná a chlúdach suas agus nach léiríonn an áilleacht na jewelry orthu agus a seachas a fear céile nó mahram.

Fiú má tagairt muid go dtí an tuiscint teanga, fháil againn sa Big Indinéisis Dictionary (KBBI ar líne a) go bhfuil an móitíf / lása / bróidnéireacht ar a dtugtar freisin mar garnish.

Ba mhaith Éadaí agus headscarves mar a luadh ag na scoláirí as an am atá caite ar an láthair, chomh maith le rabhadh Stern keharamannya.

Imam fearr deirtear-Dzahabi dúirt [1]: "Tá oibreacha Lena n-áirítear (go dona) menjadikn bean cursed (choinneáil ar shiúl ó na grásta Allah Subhanahu wa Ta'ala) ag taispeáint jewelry, óir agus Pearl (a úsáidtear) ar an chlúdach chúl a aghaidh, ag caitheamh chumhrán le musk nó chumhrán nuair a tháinig sé amach (an teach), ag caitheamh éadaí go raibh dathanna lí (buailte), agus gúna gearr síoda, in éineacht le síneadh Éadaí seachtracha, a leathnú agus na sleeves, agus maisiúcháin eile nuair amach (an teach) lengthen. Tá na tabarruj measc fuath ag Allah agus ag a culprit wrath ar fud an domhain agus na dhiaidh seo. Mar gheall ar seo gníomh, a bhí déanta ag mná den chuid is mó, a dúirt sin Rasululah sallallaahu 'alaihi wa sallam mar gheall orthu: "Chonaic mé Ifreann, chonaic mé an chuid is mó lena háitritheoirí bhí mná" [2]

Imam urlabhra Dzahabi fearr deirtear-nóta, conas a dhéanann sé tabarruj gníomh déanta ag a lán de mhná atá san áireamh mar a dhéanann go bhfuil an chuid is mó acu lena n-áirítear an áitritheoirí Ifreann [3], na'uudzu billahi dzaalik min.

Imam Abul Fadl al-Alusi dúirt: "Tá a fhios agat, i ndáiríre I mo thuairimse, tá rud éigin go bhfuil sé toirmiscthe, lena n-áirítear na mban jewelry a nochtadh, tá an jewelry caite ag mná is mó a bhfuil taithí a chónaíonn i só inár gcónaí ar an taobh amuigh dá gcuid éadaí agus a n-úsáid mar hijab nuair a bhíonn siad amach as an teach. Is é sin fite as an chlúdach fabraice (fabraic) de síoda ildaite, tá carving (bróidnithe / embroidered daite) óir agus airgid dazzle. D'fhéach mé ar an fhir chéile agus caomhnóirí a chumas a wives a fhágáil ar an teach le jewelry, ionas go mbeidh siad ar siúl le bailiúchán de na fir nach bhfuil mahram dóibh jewelry, lena n-áirítear (ar an seó) an laige éad (i an fhir chéile agus a gcúramóirí), agus tá sé damáiste scaipthe go cothrom "[4]

Fatwa coiste daimah (bailiúchán de saineolaí scoláirí fatwa) san Araib Shádach, atá faoi chathaoirleacht 'Abdl' Sheikh Alu Azizi al-Shaykh, comhalta: Sheikh Saleh al-Fauzan, Sheikh Bakr Abu Abdullah bin Zaid agus Shaikh Gudayyan. Fatwa uimh. 21 352, dar dáta 1421/09/03 H, an t-ábhar mar seo a leanas: "Is é 'Abayah (léine lúibíní / Dáithí) go bhfuil forordaithe do mhná na hijab a bhuail í sprioc an dlí Ioslamach (i mentapkan éadaigh do mhná), atá clúdaithe (jewelry agus áilleacht mná) le foirfe agus a choinneáil (mná) de clúmhilleadh. Ar an mbonn seo, an 'tá mná le chéile dó airíonna abayah (ceanglais) an méid seo a leanas: ... an ceathrú:' Ní abayah tugtha maisiúcháin a mheallann aird. Dá bhrí sin, ba chóir an abayah 'a bheith plain ó na pictiúir, ornáidí (trinkets), scríbhinní (embroidered / bróidnéireacht) agus na siombailí "[5]

Muhammad ibn Shaykh Salih al-'Uthaymeen a thíolacadh dó an cheist seo a leanas:
"Níos déanaí, tháinig chun cinn i measc na mban (samhail) 'abayah (éadaí seachtracha / lúibíní éadaí) Is iad caol agus a chuid airm timpeall air (dotted), bróidnéireacht bróidnéireacht nó maisiúcháin eile. Tá roinnt 'abayah chuid deireadh lámh na mná a bhfuil an-tanaí, cad Shaykh comhairle ar an gceist i? "

Freagraíonn sé:
"Tá an riail tábhachtach (sa chás seo), an (bunús dlí a) i éadaí, tá bia, deochanna, agus (de gach rud a bhaineann le) mu'amalah incheadaithe / ceadaithe agus halal. Duine ar bith nach mengharamkannya mura bhfuil cruthúnas a léiríonn keharamannya.

Mar sin, má tá an riail seo le feiceáil againn, agus ag teacht leis na hargóintí i an Qur'an agus an sunnah de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. Allah Almighty deir:

هو الذي خلق لكم ما في الأرض جميعا

"Tá sé Allah, a rinne gach rud ar an domhan ar do shon" [al-Baqarah: 29].

Agus a chuid Word:

قل من حرم زينة الله التي أخرج لعباده والطيبات من الرزق

"Abair:" Cé hé jewelry forbid Dia dá chuid go bhfuil a eisiúint thar ceann a sheirbhíseach, agus (a suas arís go forbid) cothú maith "Abair:"? Tríd is tríd é (ar fáil) dóibh siúd a chreideann i saol an domhain , (dóibh ar aon nós) ar an Lá na Aiséirí "[al-A'raaf: 32]
.
Mar sin, ciallaíonn rud ar bith nach bhfuil cead ag Dia sna cúrsaí sin halal. Is é seo an baile (dlí) (san eagrán seo), ach amháin má tá an argóint go Shari'a mengharamkannya i, mar shampla úsáid neamhdhlisteanach óir agus síoda do na fir, ach amháin i gcás an (fabraice sínte os cionn rúitín), neamhdhlisteanach eisiata isbal ar na lámhainní, pants , gúna agus Éadaí seachtracha do na fir, agus daoine eile.

Mar sin, más iarratas a dhéanamh linn an prionsabal sin chun an fhadhb, eadhon (úsáid dlíthiúil) 'abayah (samhail) le déanaí, ansin deirimid go (dlí) as éadaí (mná) atá ceadaithe, ach má na héadaí a mhealladh aird nó (cuireadh) clúmhilleadh, toisc go bhfuil maisiúcháin embroidered a tharraingt ar aird (go dtí an breathnóir), ansin dúinn cosc ​​nach é, mar gheall ar na héadaí iad féin, ach mar gheall ar chúis na héadaí fitnah "[6]

In áiteanna eile a deir sé: "Ag baint úsáide as 'abayah (lúibíní éadaí) embroidered mheas san áireamh tabarruj (chuma) agus tá an jewelry cosc ​​do mhná, mar an focal de Allah Almighty:

والقواعد من النساء اللاتي لا يرجون نكاحا فليس عليهن جناح أن يضعن ثيابهن غير متبرجات بزينة

"Agus riamh na mná d'aois a bheith curtha ar fionraí (ó menstruation agus go bhfuil) theastaigh an pósadh (arís), ansin níl aon pheaca dóibh éirí de thalamh a éadaí (seachtrach) siúd nach bhfuil (beartaithe) a thaispeáint ar an jewelry" [an Nuur-: 60 ]

Má tá an míniú sa mhír seo maidir le mná aosta go háirithe do mhná óga "[7]
.
Shaykh Abu Malik ibn mar-Sayyid Kamal Salim dúirt: "Is éard atá soiléir ná go bhfuil na mban éadaí éadaí go bhfuil a jewelry déanta as ábhair colorful nó snoite (bróidnithe / embroidered daite) óir agus airgid a mhealladh agus a dazzle an tsúil" [ 8].

Ansin, ní mór dúinn freisin a chur i gcuimhne anseo, go bhfuil bunaithe ar an gcur síos thuas, lena n-áirítear tabarruj cosc ​​do bhean atá ag iompar nó ag caitheamh cuid dá trealamh, mar shampla málaí láimhe, sparán, bróga, sandals, stocaí, srl, má tá an trealamh Tá cruth, patrún nó ornáide a mheallann aird, ionas go n-áirítear sé jewelry mban nach mór a bheith i bhfolach.

Shaykh Muhammad ibn Salih al-'Uthaymeen dúirt: "Ní bróga caitheamh (incháilithe) ard (do mhná) ceadaithe, má tá sé as an nós (na mná), a thugann le tabarruj ghníomhas, is cosúil (jewelry) agus é a dhéanamh bean tarraingteach ar aird ( fir), mar a deir Allah Almighty:

ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"Agus a dhéanann tú guys (na mná) bertabarruj (go minic amach as an teach le ornate agus gníomh) cosúil le mná aineolas (saincheaptha) atá uair amháin" [al-Ahzaab: 33]

Mar sin, aon rud a thugann le mná chun gníomh tabarruj, is cosúil (jewelry) agus léiríonn sí an difríocht idir bean ó na mná eile i dtéarmaí na beautifying (féin), ansin ní ba chóir é seo a toirmiscthe agus do mhná "[9]

San áireamh tá dath na mBan Watch?
Shaykh al-Albani dúirt: "Know nach bhfuil an jewelry san áireamh ar chor ar bith má bhí ag caitheamh sé dath éadaí ban seachas bán nó dubh, mar tuairimíocht hearráideach a shealbhú roinnt de na mná láidir (le dlí Ioslamach), tá sé seo mar gheall ar dhá chúis:

- An Chéad: focal de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam: "Is chumhrán bean geal agus dathanna boladh faint" [10]

- An Dara: an t-acht na mban sa ré an companions de Allaah anhum ... Sheikh al-Albani ansin luaigh roinnt de na staire a mhíníonn go bhfuil na mná ag caitheamh éadaí dearg, fiú amháin i measc iad na mná céile de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam ... "[11] .

Níor chóir de míniú Sheikh al-Albani thuas, má táimid le chéile sé le nathanna eile de na scoláirí, tá cuid acu a bhí ár nukilkan thuas, is féidir linn a thabhairt i gcrích nach bhfuil dath éadaí na mban san áireamh an jewelry a nochtadh, sholáthar an dath nach bhfuil geal agus bhualadh gur tharraing sé aird na fir a chonaic sé. Dá réir sin, Sheikh al-Albani é féin a sheachadadh a chuid ráiteas thuas sa phlé ar na téarmaí na mban éadaí i gcomhréir leis an Shari'a, a bhfuil an ceanglas dara: nach bhfuil na héadaí a jewelry (do mhná a chaitheamh orthu) ar an tsubstaint [12]

Mar sin, ba chóir do mhná a chaitheamh dathanna eile seachas éadaí dubha, mar nach bhfuil dorcha, gorm dorcha glas, donn agus dathanna eile geal agus flashy.

Mar sin féin, a dhearbhú an chuid is mó de na scoláirí go bhfuil an dath dubh le haghaidh éadaí ban níos tábhachtaí mar gheall ar níos mó ban a chlúdach jewelry agus áilleacht.

Shaykh Abu Malik ibn mar-Sayyid Kamal Salim dúirt: "Tá sé éadaí (an dath) dubh Is éadaí níos príomhshrutha do mhná agus clúdach níos mó (féin) é. Is é seo an Prophet na mná céile gúna sallallaahu 'alaihi wa sallam, mar atá luaite sa Hadith (stair)' Aisha nuair a chonaic Safwan Allaah Allaah anhuma anhuma (ó i bhfad), a luaitear sa Hadith: "... an chonaic Safwan (rud) dubh ( Tá siad) iad siúd atá ina gcodladh ('Aisha anhuma Allaah) ". Agus sa (stair) Hadith 'Aisha eile anhuma Allaah, dúirt sé go raibh an bhean an Allaah Ansaar anhuma amach as an teach (le veil dubh) amhail is dá ar bharr a gceann ar bith préacháin [13].

Amhrasacha (mearbhall / pengkaburan) faoi fhadhb an maisiú ar éadaí ban
Tá roinnt Tá amhrasach (mearbhall) a úsáidtear mar a láimhseáil a cheadaíonn roinnt de na maisiúcháin i bhfoirm lása bróidnéireachta,, agus móitífeanna eile i mban éadaí, lena n-áirítear:

A. An Chéad amhrasacha:
Umm Khalid Khalid bintu hadeeth de Allaah anha atá i al-Saheeh sagart Bukhari [14], go 'a sheachadadh alaihi wa sallam dó a gúna beag dubh patterned glas nó buí, as an tír Habashah, ansin an sallallaahu Prophet' an sallallaahu Prophet alaihi wa Is sallam gúna a Um Khalid anha Allaah agus dúirt sé: "O Um Khalid, seo sanaah gúna (maith)".

An freagra seo amhrasacha:
Ní mór tuiscint cheart ar na véarsaí an Koran agus an Hadith alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a chur ar ais chuig an scoláirí an Salaf agus na sagairt a leanúint a gcuid treoracha.

Má tagairt muid go dtí an cur síos ar an Ibn al-Imam Hajar 'Asqalani [15], nach raibh againn teacht ar ulamapun mholadh, gan trácht ar postulate leis an Hadith chun deis a éadaí maisithe le móitífeanna do mhná nuair a tháinig sé amach as an teach. Mar a casadh sé amach go raibh Umm Khalid anhuma Allaah caitheamh ag an am go fóill beag, fiú amháin i gceann de stair an Hadith, dúirt Umm Khalid anha Allaah é féin: "(Ansin) a bhí mé cailín óg ...". Níos déanaí sa stair ar an gcoinníoll go bhfuil an cháir a gúna dubh beag bídeach.

Mar a thuiscint againn le chéile go bhfuil na mná atá mionaoisigh a cheadaítear chun éadaí a chaitheamh mar seo, i gcodarsnacht leis an mná a tar éis fás suas.

2. Dara amhrasacha:
Atsar atá i Saheeh al-Bukhari [16] ó 'Ata' ibn scéal Abi Rabah thawafnya de 'Aisha Allaah anhuma an Ka'bah. 'Dúirt Ata: "Sí (' A'ishah anhuma Allaah, an bhean chéile de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam) a bhí i bpuball beag (áit a raibh cónaí air ar feadh tamaill i Mecca), a bhfuil clúdach, níl aon bhac idir sinn agus é ach amháin Allaah anhuma chlúdach sé. Agus chonaic mé 'Aisha chaith muwarradan anhuma Allaah (daite ardaigh / dearg) ".

Tá cuid de na daoine a áitíonn leis an scéal seo a aistriú focail 'an Átha D `' thuas leis an eagarthóireachta a leanas: chonaic mé 'Aisha anhuma Allaah ag caitheamh le gúna dearg le patrún ardaigh.

An freagra seo amhrasacha:
Mar an chéad Hadith a thuiscint i gceart ansin ba chóir é a chur ar ais chuig an míniú ar na scoláirí a mhíniú an bhrí atá leis an Hadith.

Imam Ibn al-Hajar 'Asqalani [17] a mhíníonn an bhrí focal' an Átha D `'ag barr an" gúna gúna rós-daite "an, a bhfuil dearg daite.

Imam Ibn Hajar Mhínigh freisin go bhféadfadh 'Ata' féach 'Aisha Allaah anhuma chaitheamh ar na héadaí a toisc go raibh sé' an Átha D `'go fóill beag, mar atá luaite i stair an Imam' Abdur Razzak al-San'ani a dúirt 'Ata':" (Am é) a bhí mé a kid ". Mhínigh sé freisin go bhfuil an deis ann thaisme cuma 'Átha'.

Bunaithe ar an eolas go bhfuil sé soiléir nach bhféadfaí an scéal seo a úsáid mar argóint ar son daoine a ligean éadaí maisithe le móitífeanna do mhná nuair amach as an teach, ar na cúiseanna seo a leanas:

- 'Aisha Allaah anhuma chaitheamh ar na héadaí sa phuball áit a raibh cónaí air ar feadh tamaill, agus ní lasmuigh den bhaile.

- D'ardaigh an éadaí chaith sé rósanna dearg agus ní patterned, fiú má tá sé sin gúna patterned féidir mar sin a úsáid laistigh agus ní lasmuigh.

- 'An Átha D `' féach 'Aisha Allaah anhuma chaitheamh ar na héadaí i stát de' go fóill beag agus neamhaibí Ata ', tá sé cinnte is féidir.

- Tá an deis ann 'an Átha D `' thuairim, go teagmhasach, mar Ibn cur síos Hajar sagairt thuas.

3. Tríú amhrasacha:
Ag rá cuid de na daoine a ligean maisiúcháin i bhfoirm lása bróidnéireachta,, agus móitífeanna eile i na mban a chaitheamh go gúna mar sin atá coitianta sa tír ár ionas go mbeidh de réir 'urf (saincheaptha) pobail áitiúla, agus gléasta i dubh / dorcha daite agus plain ionad mhealladh aird i roinnt pobal san Indinéis. Na scoláirí a dúirt an makruh rialú má táimid menyelisihi 'urf (saincheaptha) phobail.

An freagra seo amhrasacha:
Is fíor go bhfuil an creideamh Ioslamach san áireamh an 'pobal urf (custaim) ach ar ábhair nach teorainneacha Tá cur síos go mion sa Sharia. Agus 'Is urf sa Shari'a go' lena n-áirítear cuimsiú na téarmaí tábhachtach nach bhfuil urf argóintí menyelisihi barántúil sna Shari'a [18]

Tá sé amhrasach ar an díospóid féin, mar gheall ar na hargóintí ar an Shari'a a dhéanann cur síos againn thuas go soiléir agus go daingean a thoirmeasc na mban éadaí adorned le bróidnéireacht, lása, agus móitífeanna eile.

Thairis sin, Dá mbeadh beannú / amhrasach ar orainn glacadh gan choinníoll seo a éilíonn ansin a chuireann ar chumas againn ar fad na héadaí atá glan agus menyelisihi Shari'a, ach mar gheall ar na héadaí a bhí caite i bhfad agus mná inár sochaí, ar nós éadaí mion atá scaipthe go forleathan i tsochaí.

Fiú is féidir leis na daoine a rá nach bolehnya chaitheamh hijab ar chor ar bith toisc go gcruthófar nach mná chaille oighir i níos mó poiblí ná veil, ansin é seo cinnte botún fíor.

Comhairle agus Dúnadh
A bhean Muslim a bhfuil bronntanas treoir ó Allah Almighty a shealbhú go tapa ar an reiligiún, a ligean dó a bheith bródúil i rith na dlíthe Sharia dá chuid. Toisc go mbeidh sí ag teacht ar an ghlóir deiridh agus sonas ar fud an domhain agus ina dhiaidh seo, agus go léir go bhfuil i bhfad níos tábhachtaí ná go léir glórmhar agus ar an taitneamh worldly atá bailithe ag daoine.

Allah Almighty deir:

قل بفضل الله وبرحمته فبذلك فليفرحوا هو خير مما يجمعون

"Abair:" Leis an grásta ar Dhia agus ar a thrócaire, lig dóibh (an believers) Tá áthas (bród), an Grace de Allah agus a trócaire níos fearr ná rud ar bith (luxuries earthly) a bhailiú (le duine) "[Yuunus: 58]
.
"Tá an bronntanas Dé" sa véarsa atá arna léiriú ag tráchtairí leis na scoláirí 'creideamh i air ", agus" Grace Dé "a léiriú mar" al-Qur'an "[19].

I gcás eile Allah véarsa a deir Jalaa Jalaaluh:

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

"Agus an ghlóir (ar an bhfíric) go mbaineann ach le Allah mbaineann, a Messenger agus an mhaoin dóibh siúd a chreidiúint, ach nach bhfuil a fhios ag an hypocrites" [al-Munaafiqun: 8]

I bhfocail cáiliúla Allaah anhu Umar bin Khattab dúirt: "Roimhe seo bhí muid an chuid is mó iarbhean, ansin Allah Almighty Móraim dúinn leis an reiligiún Ioslamach, ansin más mian linn an ghlóir an reiligiún eile seachas Ioslam, beidh surely Allah Almighty a dhéanamh linn contemptible "[20]

Bealtaine Allah Almighty a dhéanamh ar an bpáipéar seo úsáideach agus mar comhairle do mhná Muslim filleadh ar a ghlóir fíor ag reáchtáil na treoracha Dé Jalaa Jalaaluh agus alaihi a Messenger sallallaahu 'wa sallam sa reiligiún an Ioslam.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين

Kendari, 7 Sha'ban 1433 H
Abdullah bin al-Taslim Buthoni





. Tabarruj, Makeup mBan aineolas Ala Nua-Aimseartha

.

De réir
Cleireach Abdullah bin Al-Buthoni Taslim, MA


An téarma "hijab slang", "hijab faisean" nó "veil cool" ... cinnte nach coigríche chun ár chluasa, mar go bhfuil an-tóir ar ainmneacha agus ngetrend i measc na mban Moslamach. Go deimhin a bhraitheann chuid is mó acu bródúil as a chaitheamh an hijab agus is dóigh go bhfuil an múnla seo níos oiriúnaí d'imthosca an lae inniu. Ironically, tá cuid acu a chur i ndáiríre an veil i gcomhréir leis an Shari'a an aois, righin agus ní i gcomhréir le spiorad an aois.

Go deimhin, ní Allah Subhanahu wa Ta'ala dlíthe mensyariatkan i Ioslam thar a bhfuil aithne aige gach rud le chéile le haghaidh maith a chuid seirbhíseach agus tá sé do mensyariatkan bhfuil a gcuid dlíthe creidimh an-oiriúnach do staid ag aon am agus san áit a ? Allah Almighty deir:

ألا يعلم من خلق وهو اللطيف الخبير

Nach bhfuil "Dia a chruthaigh (na cruinne agus a bhfuil ann) omniscience (gach rud)? Agus Tá sé Subtle, an Knower "[al-Mulk: 14]

Agus nach bhfuil Dia uilechumhachtach Jalaa Jalaaluh a chuid eolais foirfe ionas go mbeidh aon duine spared kebaikanpun is eol dó agus nach bhfuil aon duine forordaithe a keutamaanpun dearmad Eisean a reiligiún i?

An chuid is mó naofa de Allaah dúirt:

لا يضل ربي ولا ينسى

"Ní bheidh mo Rabb (Allah Almighty) a bheith mícheart, agus ní (freisin) chun dearmad" [Ta-Ha: 52].

I véarsa eile, a dúirt sé Jalaa Jalaaluh:

وما كان ربك نسيا

"Agus nach féidir le do Thiarna (Allah Subhanahu wa Ta'ala) dearmad a" [Maryam: 64].

Agus bhí iontach Allaah dúirt atá:

إن الله يأمر بالعدل والإحسان وإيتاء ذي القربى وينهى عن الفحشاء والمنكر والبغي يعظكم لعلكم تذكرون

"Verily, gceannas Allah (duit) a bheith cothrom agus a dhéanamh go maith, a thabhairt chun kinsfolk, agus Dia forbid de indecency, kemungkaran agus naimhdeas. Múineann sé leat, go bhféadfadh sibh a ghlacadh heed "[ar-Nahl: 90].

Bheadh ​​Léiríonn an véarsa uasal go ngach cás Tá cosc ​​ag Dia Almighty i Ioslam mar thoradh ar mheathlú agus damáiste, ní mór mar atá i ngach ábhar a gceannas air a chur ar an dea-agus leas [1]

Is féidir Allaah trócaire Abdis sagairt 'Izzuddin' Abdul 'Aziz bin' Salam cur síos ar an áilleacht an Ioslam ina óráid: "... Ansin gceannas Allah Subhanahu wa Ta'ala a chuid seirbhíseach tríd a Messenger sallallaahu bhéal 'alaihi wa sallam leis an dea-agus leas, chomh maith le urchoisc iad ó gach peaca agus naimhdeas ...

Mar an gcéanna Jalaa Jalaaluh D'inis sé dóibh a grab gach dea-(a) a chomhlíonadh (orduithe) agus ghéilleadh dó, agus fanacht amach ó gach peacach (le) an olc agus cóir dó, mar an maitheas agus cairde (uaidh) dóibh, toisc go bhfuil sé uile-saibhir (agus nach gá) a obedience agus adhartha.

Almighty agus dúirt sé leo sé (i Ioslam) na rudaí go léir a thabhairt ar an cineáltas agus treoir dóibh sin a dhéanann siad, agus na rudaí go léir a thabhairt ar an ugliness agus perversity dóibh go bhfuil siad fanacht ar shiúl.

Agus inis sé Subhanahu wa Ta'ala dóibh go bhfuil Shaytan namhaid dóibh ionas go bhfuil siad naimhdeach agus ní raibh obey. Rinne sé ansin go léir Jalaa Jalaaluh maith ar fud an domhain agus ina dhiaidh seo amach ach amháin trí ghéilleadh an orduithe (-a) agus ar shiúl ó gníomhais mímhorálta (a) air "[2]

Idir Syar'i Agus Hijab Jilbab Gaul
Bunaithe ar an méid thuas, ansin caithfidh gach Moslamach a chreideann i Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a creideamh fíor chreidiúint, go bhfuil na rialacha Allah i sraith Ioslam Jalaa Jalaaluh éadaí agus jewelry do bhean Muslim leis an sochar / folláine agus cúram do na beannaitheacht iad féin agus a n-onóir.

Féach ar an sampla pensyariatan jilbab (ball éadaigh go hiomlán ag clúdach gach nakedness de [3]) do mhná nuair a lasmuigh den bhaile agus an veil hijab / do mhná a chosaint ó radharc na fir nach bhfuil mahram. Tá an dá aidhmeanna an-uasal, is é sin le feabhas agus chastity do mhná.

Jalaa Jalaaluh Allah dúirt:

يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما

"O Prophet, a rá le do mhná céile, do iníonacha, agus mná céile de na creidimh a ligean dóibh cur lena caifirín-hijab thart ar a n-chomhlachtaí. Is é sin ionas go bhfuil siad níos éasca a aithint, mar sin nach bhfuil siad ciapadh / harmed. Agus is é Allah oft-forgiving, an chuid is mó trócaire "[al-Ahzaab: 59]

Sa véarsa Allah Míníonn an oibleagáid atá ag caitheamh an veil do mhná agus an eagna an dlí Sharia, is iad sin: "ionas go bhfuil siad níos éasca a aithint, ionas nach féidir iad a bothered / ghortú".

Shaykh Abd al-Sa'di dúirt: "seo le fios go mbeidh an neamhord (do bean de na daoine de olc) ann más rud é nach raibh an bhean ag caitheamh an hijab (dar leis an Shari'a). Tá sé seo toisc más rud é nach bean a chaitheamh hijab, b'fhéidir go mbeidh daoine a cheapann nach bhfuil sé bean a 'Afifah (leasaithe ina onóir), ionas go mbeidh daoine a bhfuil an galar (impotence) i hatiya isteach agus dochar an bhean, nó fiú demeaning / abusing sé ... Mar sin, Beidh a chaitheamh an hijab (dar leis an Shari'a) cosc ​​a chur ar mian (gan) (lag) chun féin na mban ó na daoine a bhfuil droch-intinn "[4]

I véarsa eile, a deir Allah Almighty:

وإذا سألتموهن متاعا فاسألوهن من وراء حجاب ذلكم أطهر لقلوبكم وقلوبهن

"Agus nuair a iarrann tú rud éigin (riachtanas) dóibh (na mná céile an Prophet), a iarraidh ar ansin ó chúl an veil. Den sórt sin ar bhealach go bhfuil sé purer do bhur gcroí agus a gcroí "[al-Ahzaab: 53]

Shaykh Muhammad ibn Ibrahim al-Shaykh Alu dúirt: "(Sa véarsa) a cháilíonn Allah hijab / veil mar an beannaitheacht an gcroí na creidimh, fir agus mná, mar gheall ar an tsúil dhaonna más rud é nach bhfeiceann tú (rud a cuireadh lust, mar gheall ar unobstructed hijab / veil) ansin ní bheidh a chroí mhian (dona). Dá bhrí sin, ba i an coinníoll seo a bheith níos mó naofa an chroí dhaonna, ionas go (deis) go bhfuil an teacht chun cinn fitnah (damáiste a) go raibh níos mó, mar gheall ar an hijab / veil cosc ​​a chur go hiomlán (minicíocht) mianta (olc) ó dhaoine a bhfuil galar (i) a chroí "[5]

Díreach mar ní mór dúinn a chreidiúint, go mbeidh gach forálacha an gníomh menyelisihi Allaah ina chúis le damáiste éagsúla agus olc do mhná agus fiú an Muslims ina iomláine.

Dá réir sin, cosc ​​ar Allah Subhanahu wa Ta'ala docht gníomhartha tabarruj (áilleacht nochtadh agus seodra nuair a lasmuigh den bhaile [6]) do mhná agus menyerupakannya lena ngníomhartha sa lá aineolas. Allah Almighty deir:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"Agus lig tú (mná céile O Prophet ar) fanacht i do theach agus nach bhfuil tú bertabarruj (go minic amach as an teach le ornate agus gníomh) cosúil le mná aineolas (saincheaptha) atá uair amháin" [al-Ahzaab: 33].

Brí tabarruj Agus Penjabarannya
Tabarruj ciallaíonn literally seó jewelry le haghaidh eachtrannaigh (neamh-mahram). [7]

Imam luaith-Syaukani dúirt: "ag-tabarruj bhí le bean a léiríonn cuid de na jewelry agus an áilleacht go bhfuil (supposedly) a cheanglaítear a cheilt, gur féidir é a spreagadh lust (dúil) de na fir" [8]

Abdur Shaykh 'Rahman mar-Sa'di nuair a léirmhíniú an véarsa, dúirt sé: "An bhrí atá leis an véarsa: An bhfuil tú (mná O) go minic amach as an teach le cumhráin ornáideach nó a chaitheamh, mar a bhí an saincheaptha na mban a aineolas roimhe, nach bhfuil siad go mbeadh eolas (de reiligiún) agus creideamh. Gach seo d'fhonn cosc ​​a chur ar meathlú (do mhná) agus na cúiseanna. " [9]

Shaykh Bakr Abu Zaid dúirt: "Nuair a d'ordaigh Allah Almighty na mná chun fanacht ina dtithe féin ansin chros Allah Almighty iad ó na aineolas (gníomh) mná tabarruj, (is é sin) an minic amach as an teach nó amach as an teach le ornáideach, fragrances chaitheamh, léirigh an aghaidh na háilleachta agus seodra, chomh maith le taispeáint gur ordaigh Dia iad a cheilt.

Tabarruj (an teanga) a tógadh ón (focal) al-Burj (réalta, rud geal agus infheicthe), i measc (a chiallaíonn) go bhfuil sí iomarcach i seó de jewelry agus áilleacht, cosúil leis an ceann, aghaidh, muineál, cófra, airm, cosa agus chomhlacht eile, nó a nochtann jewelry breise.

Beidh sé seo mar gheall go minic (na mná) amach as an teach nó amach ar an seó (jewelry agus áilleacht siad) ina chúis le héilliú agus fitnah mór (ar a son féin agus an tsochaí) "[10]

Ón thuas is féidir linn a thabhairt i gcrích go n-áirítear an t-aistriúchán de réir bhrí tabarruj dhá théarma, eadhon:

A. Is minic a bhean amach as an teach, mar is é seo cúis clúmhillte agus damáistí. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt: "Is bean Behold nakedness, ansin nuair a tháinig sé amach (an teach) Beidh leanúint Shaytan (menghiasainya a bheith ina triail do na fir), agus tá sé keadaanya gaire a Thiarna (Allah Almighty) nuair a bhí sé ina teach ". [11]

Imam al-Qurtubi, nuair a léirmhíniú an véarsa, dúirt sé: "Is é an bhrí atá leis an véarsa a dtoil (do mhná) a chomhlíonadh a gcuid tithe. Cé go bhfuil (bunaidh) a sheoladh chuig an mná céile de alaihi an Muhammad Prophet sallallaahu 'wa sallam, ach de bhrí (na mná) ach tá siad (freisin) san áireamh san ordú. Is é an cás seo nach bhfuil aon chruthúnas go speisialta (san áireamh) na mná go léir. Go deimhin (na hargóintí i) iomlán na dlí Ioslamach (ordú) do mhná a chomhlíonadh ina dtithe agus nach bhfuil an teach a fhágáil ach amháin i gcás éigeandála (éigeantach) "[12]

Aziz 'Abdul' Shaykh bin Baz, dúirt: "Allah Subhanahu wa Ta'ala ordaíodh do bhean chun fanacht sa bhaile agus nach bhfuil an teach a fhágáil ach amháin i gcás an riachtanas go incheadaithe (ceadaithe preformance Ioslam) a chomhlíonadh an ordaithe adab-adab (i Ioslam). Tá sé ainmnithe cheana féin (an gníomh) a shocrú ar bhean ina teach le "qaraar" (buan, cobhsaí, ciúin), le tuiscint seo ar ard agus an-uasal. Beidh Mar gheall ar an anam a bheith socair, beidh sé a chroí cófra síochánta agus roomy. Mar sin, beidh le amach as an teach faoi deara keguncangan anam, suaitheadh ​​agus cúng a cófra a chroí, agus é a thabhairt do na himthosca a bheadh ​​ina chúis dona dó "[13]

In áiteanna eile, a dúirt sé: "Allah Almighty ordaigh na mná a chomhlíonadh a gcuid tithe, mar go bhfuil siad amach as an teach go minic an chúis (minicíocht) clúmhilleadh. Agus go deimhin, na hargóintí ar Shari'a seó bolehnya iad amach as an teach má tá gá le (a de réir an Shari'a), ag caitheamh le hijab (ar dheis) agus a sheachaint ag caitheamh jewelry, ach tá a n-marthanachta sa bhaile le teach (dlí) agus tá sé níos fearr dóibh chomh maith níos faide ná clúmhilleadh "[14]

Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin dúirt: "(Dlí) a tháinig ó bhean Níor chóir go mbeadh as a gcuid tithe ach amháin má tá gá le (i gcomhréir leis an Shari'a), mar atá luaite sa hadeeth (stair) Imam al-Bukhari (uimh. 4517) nuair a síos an focal de Allah Almighty:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"Agus lig tú (mná céile O Prophet ar) fanacht i do theach agus nach bhfuil tú bertabarruj (go minic amach as an teach le ornate agus gníomh) cosúil le mná a aineolas (saincheaptha) atá uair amháin" [al-Ahzaab: 33]

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt: "Tá fíor Allah cead agat (na mná) atá le teacht amach (baile) más rud é (ann) is gá duit (atá incheadaithe i Shari'a)" [15]

Is fiú an diansheasmhachta na mban sa bhaile 'aziimatun syar'iyyah (tá tionscnaimh dlí Comhthacaíonn sa dlí Ioslamach), agus mar sin go bhfuil a gcuid scileanna amach as an teach rukhshah (tarscaoileadh) a cheadú ach amháin i gcás éigeandála nó má tá gá. Dá réir sin, Allah Subhanahu wa Ta'ala i dtrí verses an Koran [16] tréith / duga tithe na mná, nuair is léir go bhfuil an teach cónaí orthu i úinéireacht ag an fear céile nó caomhnóir, seo go léir a léiríonn go bhfuil cónaí i gcónaí sa bhaile agus is stát is oiriúnach agus is cuí dóibh. [17]

2. Amach as an teach a nochtadh ar an áilleacht agus jewelry ba chóir a bheith i bhfolach i láthair na fir nach bhfuil mahram ..

Aziz 'Abdul' Shaykh bin Baz, dúirt: "Allah Subhanahu wa Ta'ala ordaigh an mná a chomhlíonadh ina dtithe agus cosc ​​orthu sin a dhéanamh tabarruj (ala) jahiliyyah, jewelry agus áilleacht go bhfuil an nochtadh, mar shampla ceann, aghaidh, muineál, cófra , airm, cosa, agus jewelry (bean álainn) níos mó, toisc go mbeidh sé (mar thoradh ar) clúmhilleadh agus damáiste, agus fir a cuireadh chun iad féin a iompar ar na cúiseanna (as a dtagann) an gníomh adhaltranas ... ". [18]

Allah Almighty ordaigh an mná a cheilt a n-jewelry agus áilleacht ina bhfocail:

ولا يضربن بأرجلهن ليعلم ما يخفين من زينتهن

"Agus nach bhfuil banged siad (na mná a) a chosa ionas go mbeidh a fhios ag daoine go bhfuil siad i bhfolach jewelry." [An Nuur-: 31]
.
Jewelry Tá cosc ​​iomlán a bheidh le fios sa mhír seo-áirítear gach cineál jewelry, cibé acu i bhfoirm a géaga agus jewels breise a adorn a n-fhisiciúil.

Aziz 'Abdul' Shaykh bin Baz, dúirt: "Bí ag faire go mná bhfuil cosc ​​a chur le fios go bhfuil rud ar bith go bhfuil bail ar fónamh orthu ag fir ar bhean agus tugadh cuireadh di a fheiceáil dó, go mbeadh sé seodra / áilleacht tionscnaimh (a géaga) nó jewelry féidir a thráchtálú (jewels breise go adorn n-fhisiciúil), is é sin go léir a chuirtear chun feabhas a chur ar na mban fisiciúil agus iad féin a adorn "[19].

Bagairtí Ard agus ugliness tabarruj
Ó Abdullah bin 'Amr ibn al-`anhu Allaah go sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:" Beidh ag an deireadh mo Ummah (níos déanaí) mná brataithe (ach) naked, ar bharr a n-cheann (gan jewelry) mar hump camel, laknatlah leo mar gheall ar (go deimhin) iad accursed (ar shiúl ó na grásta Allah Subhanahu wa Ta'ala) ".

Ina theannta sin tá eile Hadith: "Ní bheidh siad dul ar neamh agus ní féidir é a smell (cumhráin), ach is féidir an boladh cumhra ó fad i ndáiríre le haghaidh sin agus mar sin de" [20]

Sa Hadith tá bagairt go crua chun a thaispeáint go bhfuil an gníomh lena n-áirítear tabarruj pheaca mór é, peaca mór gach peaca inphionóis le Dia go hIfreann, wrath, curse dó, a Seirbigh, nó bac ar neamh. Dá bhrí sin, aontaíonn gach Muslims tabarruj dhearbhú neamhdhlisteanach, mar an míniú ar Imam luaith-San'ani [21].

Al-Yahshubi Imam al-Qadi 'Iyadh tabarruj a chur i ngníomh ar an iliomad bpeacaí bunaithe ar an Hadith thuas, ina leabhar "al-Mu'lim syarhu shahiihi Muslim" (1/243).

Tá Bagairtí agus bíseanna eile tabarruj a luaitear sa hargóintí saheeh mar seo a leanas [22]:

A. Is é Tabarruj aineolas an sunnah, mar atá i an focal Dé:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"Agus lig tú (mná céile O Prophet ar) fanacht i do theach agus nach bhfuil tú bertabarruj (go minic amach as an teach le ornate agus gníomh) cosúil le mná aineolas (saincheaptha) atá uair amháin" [al-Ahzaab: 33].

2. Tabarruj digandengakan le shirk, striapachas a gineadh, stealing agus bpeacaí móra eile, agus mar sin rinne an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam ar cheann de na ceanglais maidir le mná Muslim membai'at trína fhágáil tabarruj. Ó Abdullah bin 'Amr ibn al-`anhu Allaah, dúirt sé: Umaimah bintu Ruqaiqah tháinig go dtí an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam a membai'at sé sallallaahu 'alaihi wa sallam ar an reiligiún an Ioslam. Ansin dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam: "Tá mé membai'at tú suas (bunúsach) nach bhfuil tú chomhlachú Dia le rud éigin, nach steal, ná tiomantas adhaltranas, nach mharú le do leanaí, nach tú bréag ann idir an dá lámh-siúl agus do chosa, nach bemoan an corp, agus rinne tabarruj (go minic amach as an teach le ornate agus gníomh) cosúil le mná aineolas (saincheaptha) atá uair amháin "[23]

3. Go crua chun a bhagairt kebinasan do mhná a dhéanann tabarruj. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt: "Tá trí aicmí de dhaoine a bhfuil tú ag iarraidh mar gheall orthu (mar go mbeidh siad ag scrios): an duine a d'fhág an pobal (an Muslims) agus rebellious a sagart (rialóir / rialtais) agus ansin fuair bás i stát , an cailín daor nó buachaill a bhí ar siúl ar shiúl (ón bhfostóir) agus ansin fuair sé bás (sa stát sin), agus bean a (nuair a) nach raibh a fear céile sa bhaile go bhfuil (an stát) a íocadh ar ais leis an críocha a domhan (a shaol), ansin rinne sé tabarruj dhiaidh sin, ní sin a dhéanamh iad a iarraidh mar gheall air "[24]

4. Imam fearr deirtear-Dzahabi déanamh tabarruj gníomhartha arna ndéanamh ag na mná, lena n-áirítear go leor a dhéanamh ar an chuid is mó mar go bhfuil siad i measc na háitritheoirí na n Ifreann [25], na'uudzu billahi dzaalik min. Beidh óráid a thug sé dúinn nukil go hiomlán sa pháipéar seo, insha Allah.

Muhammad ibn Shaykh Ibrahim al-Shaykh Alu [26] Sonraigh an evils gníomhais tabarruj bunaithe ar an tairiscint rialaithe i an Qur'an agus Sunnah an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam, lena n-áirítear an méid seo a leanas:

- Is é Tabarruj mímhorálta chun Allah agus alaihi a Messenger sallallaahu 'wa sallam, mar na hargóintí againn atá luaite.

- Beidh Tabarruj a thabhairt ar an wrath agus a choinneáil ar shiúl ó na grásta Dé, mar na focail de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam: "Beidh ag an deireadh mo Ummah (níos déanaí) mná (ach) brataithe naked, ar bharr a n-cheann (gan jewelry) cosúil le camaill an dronn , laknatlah leo mar gheall ar (go deimhin) iad accursed (ar shiúl ó na grásta Allah Subhanahu wa Ta'ala) "[27].

- Tabarruj lena n-áirítear cineál na háitritheoirí baineann na ifreann, mar focail alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam: "Tá dhá ghrúpa, lena n-áirítear cónaitheoirí Ifreann nach bhfuil feicthe agam orthu: (an chéad) duine a shealbhaíonn an fuip mhaith eallach, (a úsáidtear) chun buille / céastóireacht dhaoine, (dara) Mná a gúna (ach) lom ... "[28]

- Is é Tabarruj ghruaim agus dorchadas ar an Lá na Aiséirí. Muhammad ibn Shaykh Ibrahim al-Shaykh Alu Áitíonn anseo le Hadith lag ach tá a bhrí fíor.

- Is é Tabarruj gníomhais fahisyah (fí). Toisc go bhfuil bean nakedness, nochtann ansin an nakedness lena n-áirítear indecency agus wrath Dia, a insíonn dóibh Syaithanlah gníomhartha heinous. Allah Subhanahu wa Ta'ala deir:

إنما يأمركم بالسوء والفحشاء وأن تقولوا على الله ما لا تعلمون

"Verily, is féidir Satan chase dúirt ach tú a dhéanamh dona (gach peacaigh) agus cruálach, agus a rá faoi Allah cad nach a fhios agaibh" [al-Baqarah: 169].

- Is é an Tabarruj sunnah an diabhal. Toisc atá sé ag iarraidh go crua chun a oscailt agus a nochtadh ar an nakedness a hijab, ansin tá tabarruj na príomh-sprioc (cleasaíocht go hacmhainneach sea) Satan. Jalaa Jalaaluh Allah dúirt:

يا بني آدم لا يفتننكم الشيطان كما أخرج أبويكم من الجنة ينزع عنهما لباسهما ليريهما سوآتهما

"Mac Adam, go wilt thou ní deceived ag Satan, mar a d'eisigh sé an dá máthair go bhfuil do athair (Adam and Eve) ó neamh, bhí stripped sé cuid éadaí a thaispeáint go bhfuil siad araon" codanna príobháideacha "[al-A'raaf: 27]

- Is é Tabarruj modh dallamullóg ar na Giúdaigh. Toisc go bhfuil ról mór san iarracht a mhilleadh shaol an duine trí clúmhilleadh agus an áilleacht na mban a thaispeáint, agus tá siad an-taithí sa réimse seo. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt: "bíodh eagla ort tú go (clúmhilleadh) ar fud an domhain, agus eagla ar na mná (clúmhilleadh), toisc go iarbhír an chéad uair a bhuail leabhal na Leanaí de Iosrael faoi bean" [29].





Foirmeacha tabarruj

.

De réir
Cleireach Abdullah bin Al-Buthoni Taslim, MA


Foirmeacha tabarruj [1]
A. Tabarruj Áirítear orthu sin: nach bhfuil clúdaithe ag caitheamh caifirín agus clúdaíonn an comhlacht ar fad baineann, mar shampla tá an hijab a dhíorthaítear ón dá ghualainn agus ní ó bharr an ceann [2]. Tá sé seo contrártha do réir bhrí an focal de Allah Subhanahu wa Ta'ala:

يدنين عليهن من جلابيبهن

"Ba cheart dóibh cur lena caillí ar fud na n-chomhlachtaí" [al-Ahzaab: 59].

Mar gheall ar an veil mar a bheidh sé ina / phriontáil an comhlacht uachtair ar bhean amach agus tá sé seo soiléir contrártha leis hijab Sharia Ioslamach is cuí.

2. Tabarruj tá: ag caitheamh hijab / gúna ghearradh dhá chuid, ceann a chlúdach an comhlacht uachtair agus an ceann eile go bun. Tá sé seo soiléir contrártha leis na ráitis na scoláirí a mhíniú go bhfuil an hijab ball éadaigh a chlúdaíonn a chorp ar fad ó bhun go barr, agus mar sin ní dhéanann sé ina chuid den chorp na mban a chaitheamh orthu.

3. Tabarruj tá: ag caitheamh hijab tháinig jewelry do mhná a chaitheamh.

Tá an eagna caitheamh hijab forordaithe do mhná nuair is amach as an teach a chlúdach ar an áilleacht agus jewelry as an dearcadh na fir nach bhfuil mahram, mar ag rá:

ولا يبدين زينتهن إلا لبعولتهن أو آبائهن ...

"Agus nach léiríonn siad (na mná a chreidiúint) as a n-maisiú ach amháin chun a husbands nó a n-aithreacha ..." [ar-Nuur: 31].

Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin dúirt: "ordaíodh é an aidhm atá (a chaitheamh) veil (do mhná) a chlúdach an jewelry, a dhéanann sé aon chiall más rud é an veil (úsáideann sé é) a jewelry (di). Seo, mar is féidir leat a fheiceáil, an-soiléir, agus ní faint "[3]

San áireamh leis seo tá 'scarf crochta amach "nó" hijab faisean "atá in úsáid go forleathan ag mná Muslim san aois seo, atá maisithe le lása, bróidnéireachta, maisiúcháin agus dathanna go soiléir go bhfuil an-suimiúil agus rinne sé an veil de caite mar jewelry ar a son.

Insha Allah, beidh sé seo plé athbhreithniú mion ar údair sa phlé seo a leanas sa pháipéar seo.

4. Tabarruj tá: ag caitheamh veil agus éadaí tanaí nó trédhearcach.
Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin dúirt: "Maidir leis an gúna tanaí a dhéanamh ar bhean níos mó agus níos mó (cuma) álainn agus seductive. Sa chás seo, dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam: "Beidh ag an deireadh mo Ummah (níos déanaí) mná brataithe (ach) naked, ar bharr a n-cheann (gan jewelry) mar a bheadh ​​camel ar hump, laknatlah leo mar gheall ar (go deimhin) siad an damanta (ar shiúl ó na grásta Allah Subhanahu wa Ta'ala) ".

Ina theannta sin tá eile Hadith: "Ní bheidh siad dul ar neamh agus ní féidir é a smell (cumhráin), ach is féidir an boladh cumhra ó fad i ndáiríre le haghaidh sin agus mar sin de" [4]

Imam Ibn 'Abd al-Barr dúirt: "Is é cuspóir an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam (an Hadith) go bhfuil mná a chaitheamh éadaí (de) ábhar tanaí a bheidh trédhearcach agus ní chumhdóidh sé (go hiomlán), ansin iarr siad an gúna ach i ndáiríre tá siad nocht "[5]

I atsar narrated ag Imam Malik i "al-Muwatta '" (2/913) agus Muhammad bin Sa'ad sa "Ath-Thabaqaatul Kubra" (8/72), ó Umm' Alqamah dúirt sé: "mé le feiceáil Hafsah bintu 'Abdur Rahman bin Abu Bakr a fheiceáil' Aisha anhuma Allaah caitheamh veil tanaí (a) i láthair a forehead, ansin 'Aisha Allaah anhuma Strac na veil, agus dúirt: "Cibé an bhfuil a fhios agat an focal Dé fios ag Eisean i Sura ar- Nuur ". Ansin, 'iarr Aisha Allaah anhuma eile veil agus chuir sé ".

5. Tabarruj tá: ag caitheamh hijab / éadaí a thaispeánann an (cruth) de chuid an chomhlachta cé go bhfuil an creatlach tanaí, cosúil le éadaí veil / daingean á gcaitheamh ag na mná go leor lá atá inniu ann, agus mar sin atá sainithe go soiléir a n-staidiúir agus slándáil phearsanta.

Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin dúirt: "Ós rud é nach bhfuil an cuspóir hijab ag caitheamh le clúmhilleadh thagann chun cinn, is féidir a bhaint amach ach amháin trí (caitheamh) an caifirín agus scaoilte ní daingean. An veil / éadaí daingean, cé go mbeidh an craiceann a chlúdach ach a staidiúir agus cur síos air i súile na fir. Beidh sé ina chúis le damáiste cinnte (fitnah) agus a spreagadh, mar ní mór dó (bean) (a chaitheamh) veil / éadaí scaoilte "[6]

San áireamh sa toirmeasc é a chaitheamh an hijab / éadaí d'ábhar solúbtha fabraice (titim), agus mar sin an curves na mban a chaitheamh iad a leanúint, mar atá le feiceáil i roinnt cineálacha de éadaí á gcaitheamh ag na mná san aois seo [7]

I Lajnah aon fatwa daimah. 21 352, dar dáta 1421/09/03 H, ar théarmaí éadaí / hijab syar'i do mhná é, a luaitear ina measc: Níor chóir gúna / veil (kainnnya) tiubh (a) Taispeánann an taobh istigh, agus éadaí / veil Ní (fabraice) gabháil (an comhlacht) [8]

Maidir leis an argóint go léiríonn sé seo an hadeeth narrated ag an compánach an uasal, hUsama bin Zaid sallallaahu 'alaihi wa sallam, dúirt sé: "Tá an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam qibthiyah a chur ar éadaí dom (ón Éigipt) Is é tiubh, tá sé ina éadaí bronntanas de Dihyah al-Kalbi chun alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam. Ansin gúna sé suas mé a thabhairt do mo bhean chéile, a dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam dom: "Cén fáth nach gcaitheann tú éadaí na qibthiyah". Dúirt mé: "Chuir mé le mo bhean chéile". Ansin dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam: "Abair le do bhean chéile éadaí a chaitheamh faoi éadaí qibthiyah, toisc gur eagla orm go mbeidh na héadaí mar staidiúir cnámh (comhlacht)" [9].

Sa Hadith tá ceann faidah tábhachtach, is é sin go bhfuil éadaí qibthiyah éadaí amháin tiubh, ach fiú mar sin d'ordaigh an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam mengenakanya do mhná chun éadaí a chaitheamh taobh istigh den eile, ionas nach bhfuil sí cruth comhlacht infheicthe, go háirithe má tá na héadaí ar ábhar solúbtha fabraice (titim), a leanúint mar sin an curves na mban a chaitheamh orthu.

Imam Ibn Sa'd narrates a atsar ó Hisham bin 'Urwa nuair a tháinig al-az-Zubair araid Mundhir ó' Iaráic, chuir sé a gúna dá máthair, Asma 'bint Abu Bakr anhuma Allaah, ag an am sin Asma' Allaah anhuma i súile dall. Ansin Allaah Asma 'éadaí dteagmháil anhuma de láimh, agus ansin dúirt sé: "Tá an CIH! Éadaí ar ais air! ". al-Mundhir bhraitheann trom leis an diúltú, agus dúirt sé dá máthair: O mo mháthair, ní dhéanann sé a chaitheamh i ndáiríre tanaí! Ansin dúirt anhuma Asma 'Allaah: "Cé nach bhfuil éadaí tanaí ach foirm (an comhlacht daoine a úsáideann í" [10].

6. Tabarruj tá: mná atá ag dul amach ag caitheamh chumhrán.
As Abu Musa al-Ash'ari go bhfuil an Messenger de alaihi Allaah anhu sallallaahu 'wa sallam betrsabda: "A bhean, is cuma cé a bhí sí, má théann sé (amach) cumhráin chaitheamh, agus ansin go fir smell siad an cumhráin Tá sí adulteress "[11].

Fiú i hadeeth eile [12], dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam an cosc ​​freisin maidir le mná a théann amach ag caitheamh chumhrán chun guí sa mosque, ansin is ar ndóigh, an cosc ​​fiú níos deacra do mhná atá ag dul amach ar an margadh , siopaí agus áiteanna eile.

Dá réir sin, dhearbhaigh Imam al-Haitami go amach as a theach ar bhean ag caitheamh cumhrán agus leithris, áirítear na nithe seo a pheaca mór fiú má cheadaítear a husbands [13]

Imam Ibn al-Qayyim dúirt: "alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam chros mná a fhágáil ar an teach le caitheamh nó teagmháil leis an chumhrán toisc go bhfuil sé i ndáiríre ar mhodh (cúis) chun aird fireann a mhealladh chuig di. Taispeánadh Mar gheall ar an boladh cumhra, a jewelry, a staidiúir agus a cuireadh áilleacht (fir ar mhian) dó. Dá bhrí sin, d'ordaigh alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam bean nuair amach as an teach (chun guí ar an mosque) i dtreo is nach chumhrán a chaitheamh, seasamh (i sraitheanna) ar chúl an bpobal na fir, agus ní Móraim (mar a ordaíodh dó iad a fireannaigh) nuair nach bhfuil rud éigin ag guí, ach (ordaíodh sí) Tréaslaím (nuair nach bhfuil rud éigin ag guí). Gach ordú seo i a dhúnadh ar an mbóthar agus damáiste a chosc (fitna) "[14].

7. Tabarruj tá: mná a chaitheamh éadaí go resemble na bhfear éadaí.
Ón Abu Huraira Allaah anhu, dúirt sé: "alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam cursed na fir a chaitheamh na mban éadaí, agus mná a chaitheamh bhfear éadaí" [15]

Ó Abdullah bin 'Abbas Allaah anhu dúirt sé: "Tá an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam cursed na fir atá ag iarraidh mná agus mná a resemble fir" [16]

An dá an Hadith thuas léiríonn go soiléir go resembles mná fireann neamhdhlisteanach, agus vice versa, i éadaí agus rudaí eile [17]

Dá réir sin, na scoláirí de na mná toirmisc Salaf a chaitheamh éadaí speisialta do na fir. Ón Ibn Abi Mulaikah go 'iarradh Aisha anhuma Allaah faoi mhná a chaitheamh sandals (go háirithe do na fir), ansin d'fhreagair sé: "Tá an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam cursed na mná a resemble fir" [18]

Iarradh ar Imam Ahmad araid Hambal faoi chailín daor a chur ar lámhainní speisialta do na fir, agus ansin dúirt sé: "Ní féidir léi a chur ar a éadaí (samhail) de na fir, ba chóir dó nach menyerupakannya le fir" [19]

Tá Lena n-áirítear iad siúd toirmiscthe ag na scoláirí sa chás seo bean a wears sneakers múnla fireann, ag caitheamh seaicéad agus triús ar mhúnla fireann [20]

Chomh maith leis sin is gá chun a chur i gcuimhne anseo, go bhfuil toirmeasc ar mhná atá ag iarraidh fir agus vice versa hiomlán fíor i ngach áit, laistigh agus lasmuigh de, toisc go bhfuil sé cosc ​​ar an tsubstaint agus ní hamháin mar gheall ar go raibh sé baill ghiniúna [21].

8. Tabarruj tá: mná a chaitheamh éadaí syuhrah, is é an éadaí an tsamhail éagsúla ó éadaí na mban i gcoitinne, leis an aidhm bród agus tóir [22].

Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt: "Iad siúd a éadaí a chaitheamh sa domhan syuhrah Dia a chur air ar an Lá éadaí náiriú Aiséirí (níos déanaí), aistrigh ansin air Ifreann" [23]

Na mná a is minic a théann i gceann na neamhrialtachtaí, mar gheall ar an dearcadh na ndaoine atá ag iarraidh i gcónaí chun breathnú ró-tarraingteach agus ba mhaith liom chun breathnú speisialta agus difriúil ó na cinn eile. Dá bhrí sin, tugann siad aird mhór ar an jewelry agus makeup a dhéanamh breathnú orthu go hálainn.

Cé mhéad is féidir linn a fheiceáil mná nach raibh aon leisce ort a íobairt an costas, am agus an iarracht mhór ach amháin chun adorn agus múnlaí éadaí beautify, ionas go mbeadh sí breathnú éagsúla le héadaí a chaitheamh mná eile. Mar sin, le gur tháinig sé cáiliúil, fiú na héadaí ar an tsamhail isteach ar an treocht atá ann faoi láthair i measc na mban agus d'iarr sé ar an bhean a bhfuil aithne an lae inniu faisin.

Áirítear ar na gníomhaíochtaí tabarruj mar gheall ar mhná a chaitheamh ar na héadaí agus jewelry a thaispeáint ar an áilleacht ba chóir a chur i bhfolach.

Feidhm ag an toirmeasc sin freisin go hiomlán, laistigh agus lasmuigh den bhaile, toisc go bhfuil sé cosc ​​ar an tsubstaint [24].




Masjidul Teampaill (Masjid i dTeach) Tábhacht Agus Feidhme

.


Tá an teach ar cheann de na beannachtaí mór Allah Almighty do gach Moslamach. Allah Almighty tá rabhadh an méid seo a fheidhm delicious agus an tábhacht a áitritheoirí. Beidh Souls agus a gcroí a bhraitheann socair nuair a bhí mé ann. Beidh an teach áit a unwind, na baill ghiniúna a dhúnadh, agus áit a reáchtáil ar na gníomhaíochtaí éagsúla atá tairbheach, le haghaidh an domhain agus na dhiaidh seo.

Allah Almighty rabhadh méid an bhaile delicious do dhaoine a bhfuil cead cainte.

والله جعل لكم من بيوتكم سكنا

"Tá Dia a thabhairt duit agus do do theach mar áit chun cónaí" [an-Nahl/16: 80]

Lena n-áirítear comhartha gabháil buíochais Allah Almighty le haghaidh an blessings teach seo scáth, ba chóir a Dhia uilechumhachtaigh Deineadh ann chun é a dhéanamh mar áit adhartha, dhikr, paidreacha sunnah agus ndeabhóidí eile. Ní vice versa, fiú mímhorálta a bheith i lár Allah Almighty, líonadh le héagsúlacht na feistí go bhfuil daoine faillí a adhradh dó.

I measc na fachtóirí sin tacú le teaghlaigh a adhradh, a rinneadh áit speisialta le haghaidh adhradh don teaghlach ar fad, mar áit a dhéanamh dhikr agus paidreacha sunnah. Áit amháin a úsáidtear iad chun taitneamh a bhaint bermunajat lena Tiarna, Allah Almighty Dhul Jalali tobar ikram.

A DHÉANAMH SA TEACH Mosque, MUSTAHAB
Cad is brí le Masjidul rann-so mar a thugtar sa teideal an pháipéir seo bunaithe ar an míniú gur scoláirí áit nó seomra go bhfuil dírithe agus tiomanta ag an úinéir an tí mar áit a dhéanamh paidreacha deonacha agus eile adhartha-ibdah nafilah [1]

Conas a dhéanann an dlí iarbhír teampall Masjidul sa teach ar feadh Muslim? Chruthú áit speisialta i an teach mar áit a reáchtáil paidir dheonach agus obair-chleachtais eile creidimh cleachtais mustahab (molta). Na scoláirí a labhair faoi seo plé i leabhair fiqh agus Hadith a gcuid oibre.

Umm Humaid anhuma de Allaah, bean Allaah Humaid al-Sa'idi anhu, go bhfuil sé alaihi mendatanggi Prophet sallallaahu 'wa sallam agus dúirt sé, "O Messenger de Allah, I ndáiríre is maith an paidir (i bpobal) a bhfuil tú". Dúirt sé, "Tá a fhios agam cheana féin, tá grá agat ag guí liom, (ach) paidreacha ag an teach mosque (i gcás an chuid is mó i-dearg) go bhfuil níos fearr ná paidreacha sa seomra, do paidreacha i do sheomra is fearr ná paidreacha i an teach, Tá do chuid paidreacha i do theach níos fearr in ionad na paidreacha i mosque do dhaoine, go bhfuil do paidreacha i mosque níos fearr ná do dhaoine i masjidku shalamu (an Prophet na Mosque) ". Umm Humaid iarraidh bhreise déanta mosque (áit paidir) ag deireadh an tí agus an dorcha. Tá a rinne sé a chuid paidreacha a fheiceáil Dia (bás a thagann) [2]

Cheannasaí ar an dílis i Hadith, Muhammad ibn Ismail Imam al-Bukhari sa leabhar shahihnya stáit rahimahullah: ". Cuid de mosques agus tithe urnaí i al-Bara araid Azib anhu Allaah sa mosque ag a bpobal baile"

I dtaca lena feidhm mar áit adhartha, ansin ní mór é a bhreithniú ar ghnéithe de glaineachta agus cumhráin. [3] Thairis sin, mar gheall ar na feidhmeanna dearfach a chothú agus oideachas a leanaí agus inculcate luachanna Ioslamach is sublime sna glúine atá le teacht.

Nach gá SEOMRA NÓ SEOMRA SPEISIALTA
Tá dhá fhoirm den teampall Masjidul san am atá caite, mar atá luaite i dtéacsanna agus arís eile agus atsar seo a leanas;

1, an Fhoirm de seomra ar leith sa teach
Tá an fhoirm chéad bunaithe ar stair na Allaah anhuma Umm Humaid Dúradh roimh, gur tháinig sé chun an Prophet agus dúirt sé, "O Messenger de Allah, I really like an paidir (i bpobal) a bhfuil tú". Dúirt sé, "Tá a fhios agam cheana féin, tá grá agat ag guí liom, (ach) paidreacha in áiteanna is mó sa teach is fearr ná paidreacha sa seomra .... Umm Humaid iarraidh bhreise déanta mosque (áit paidir) ag deireadh an tí agus an dorcha. Tá a rinne sé a chuid paidreacha a fheiceáil Dia (bás le teacht). [4]

2.Tempat speisialaithe i gcúinne amháin den seomra
Má tá sé níos lú is féidir do Muslim a shealbhú seomra ar leith mar teampall go dtí áit Masjidul paidreacha sunnah agus ndeabhóidí eile nafilah, ní ábhar é má shonraíonn sé ach cúinne áirithe den seomra gur féidir a úsáid chun na gcríoch sin. Tá sé bunaithe ar an Hadith de Abu Hurayrah go begged fear de Allaah anhu agus an Ansar an Prophet tháinig (í) le do thoil áit líne ar mosque san áit a rinne sé a bhaile do paidreacha. Rinneadh é sin i ndiaidh fhulaing sé daille agus ansin alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam chomhlíonadh. [5]

I al-Musnad, narrates Imam Ahmad ó anhu rahimahullah 'Itban Allaah ibn Malik, a dúirt sé, "O Messenger de Allah, tá an tuile a bhí mo bhealach chun cuairt a thabhairt ar an mbaile mosque (don paidreacha éigeantach). Ba mhaith liom tú le teacht agus ansin guí in aon áit amháin (níos déanaí) a dhéanamh liom mar mosque (Masjidul rann-so) ". An Prophet fhreagair, "Maith go leor." An chéad lá eile, chuaigh an Prophet a Abu Bakr agus d'iarr air é a leanúint. Nuair a bheidh ag dul isteach (ar an teach 'Itban), an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam, "Cá bhfuil tú ag iarraidh?" Mar sin, dúirt mé ('Itban) le cúinne a theach. Ansin, sheas an Prophet suas agus prayed (ann). Agus lined muid suas taobh thiar dó. Ghuigh sé dhá rak'ahs obair le linn ". [6]

I stair an al-Bukhari, "iarr alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam cead (dul abhaile), ansin liom cuireadh a thabhairt dó (dul). Ní raibh sé suí síos le rá, "Cá bhfuil tú ag iarraidh mé a guí i do theach?". Ansin sé ('Itban) a ainmniú áit a raibh sé ag an Prophet prayed air .. "[7]

FÓGRA, GACH TAR ÉIS Masjidul bhaoite TEACH
Giniúint an Salaf agus an compánach an Tabi'in Prophet, tá siad ar airde buaic trí adhradh, iad féin a chaitheamh le Dia Almighty, agus an tiúchan a bhaint amach ar an saol eile. Sunnah de adhradh an oiread sin a dhéanann siad, agus ar an oíche, iad a líonadh isteach le seasamh, bowing agus prostrating an-fhada. Tá a obedience an-mhór. I measc na bhfachtóirí a thugann tacaíocht dóibh chun na críche seo tá an teampall Masjidul, ina dtithe féin.

Cosúil acu cheana féin teampall Masjidul ina dtithe féin. Tá sé bunaithe ar an ráiteas seo a leanas de Allaah cara Abdullah bin Mas'ud anhu:

ما منكم إلا وله مسجد في بيته

"Tá gach ceann de tú raibh mosque ina bhaile" [8]

Tá sé seo mar gheall ar a tiúchan mhór de na dhiaidh, a bhuail an cuais deepest a gcroí. In ainneoin a gcuid tithe measartha agus ní forleathan, speisialtóireacht siad fós áit a bhaile mar áit a rith ndeabhóidí deonacha agus nafilah. Ritheadh ​​siad an oíche ann i stát de seasamh, bowing agus prostrating, ag súil leis an grásta Allah Almighty agus an eagla an phionóis, i gcuimhne dóibh a gcuid spriocanna saol, agus ar an mbaile seo chugainn. Fiú amháin a fuair bás cuid acu, mar shampla Abu al-Khusyanni Tsa'labah Allaah Masjidul anhu sa teampall i stát de faonluí.

SOCHAIR bhaoite Masjidul
Gurb ann don teampall Masjidul a thabhairt ar raon leathan tairbhí agus tionchar dearfach acu ar an teaghlach féin. Is é seo a spreagann na glúnta de na Salaf in áiteanna speisialaithe chun é. I measc na buntáistí a

• Mar áit a neartú ar an gcaidreamh le Dia Almighty
• Mar áit a chothú ar an anam a bheith níos mó ó chroí a ghabháil i caint agus ag déanamh. Beidh Toisc go bhfuil adhradh a dhéanamh ar shiúl ó dearcadh an duine a thabhairt níos mó ó chroí a ghabháil.
• Mar áit paidir don teaghlach.
• Mar páistí traenáil áit a bheith níos devout agus díograiseach i adhradh.
• Mar fórsa tiomána a adhradh agus i gcuimhne dó.
• Cas de an sunnah alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam
• I gcás gaoil teaghlaigh meáin táthú.
• Mar bhfeidhm le haghaidh na paidreacha éigeantach a bhfuil udzur

Deonacha paidreacha bhaoite I Masjidul
Tar éis éirí Fard paidir ar cheann de na dualgais is tábhachtaí do gach Moslamach agus Muslimah. Agus go háirithe do na fir, tá an Shari'a a chinneadh go bhfuil cur i bhfeidhm na paidreacha éigeantach sa bpobal ag an mosque. An paidir nafilah, alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam a spreagadh lena gcur chun feidhme sa bhaile.

Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam sin.

عليكم بالصلاة في بيو تكم فإن خير صلاة المرءفي بيته إلا المكتو بة

"Tá an phaidir tú i do bhaile. Bhí sé an chuid is fearr amháin ar phaidrín é (a rinneadh) sa teach ach amháin i gcás an phaidir éigeantach "[9]

I gcás eile Hadith, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam.

إذا قضى أحد كم الصلاة في مسجده فليجعل لبيته نصيبا من صلاته فإن الله جاعل في بيته من صلاته خيرا

"Nuair a bheidh tú críochnaithe ar cheann de na paidreacha ag an mosque, ansin ba chóir dó a thabhairt ar an phaidir sa bhaile. Surely Beidh Allah a shlánú ina bhaile trína urnaí (atá déanta sa bhaile) ". [10]

Iarradh ar an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam ag Hizam cara Allaah ibn Hakim anhu maidir leis an áit paidir, cibé acu sa bhaile nó ag an mosque. Cé go bhfuil a theach an-aice leis an mosque, d'fhreagair sé alaihi sallallaahu 'wa sallam ag rá:

ولأن أصلي في بيتي أحبء إلي من أن أصلي في مسجد إلا المكتوبة

"Is é mo ghuí i mo theach níos mó le mo liking ná ag guí sa mosque ach amháin i gcás an phaidir éigeantach" [11]

Beidh an bhéim ar an paidreacha éigeantach ag an mosque i bpobal do na fir níos soiléire trí chomhairle cairde Abdullah bin Mas'ud Allaah anhu ndiaidh luachmhar. Dúirt sé, "Tá sibh siúd ar mian leo a bhfuil Dia bhíonn spraoi amárach i stát Muslim ba chóir, a choimeád ar bun na cúig paidreacha laethúil a bhí ag teastáil nuair a ghlaofar air chun é a rith.

Go deimhin guí cúig huaire tá treoir ag siúl, agus go fírinneach ag Allah leagtha réimse leathan de threoir bóthair. Gach ceann de tú Bhí mosque ina bhaile. Má guí ort (cúig huaire) i mosque de do theach mar mutakhollif (daoine nach bhfuil taithí acu chun teacht ar an mosque chun guí i bpobal) atá ag iarraidh a reáchtáil an phaidir (fard) ina teach (ina n-aonar) ciallaíonn, caithfidh tú a fhágáil ar na treoracha de alaihi an sallallaahu Prophet ' wa sallam tú, agus má fhágann tú na treoracha ar an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam tú, surely gheobhaidh tú caillte.

Mé le feiceáil nach bhfuil i dtaithí ar an mosque é (do paidreacha i bpobal) a hypocrite a bhfuil tolerated kenifakannya. Chonaic mé uair amháin ar dhuine atá á dhéanamh ag beirt daoine chun seasamh i sraitheanna (paidreacha éigeantach) "[13]

Luaitear i Hasyiyah Ibni Abidin (2/441), "... verily inmholta le fear a specialize in aon áit amháin as baile mar áit paidir megerjakan nafilah. Adapaun paidreacha fard agus I'tikaf, is intuigthe ach amháin a rinneadh sa mosque ".

Dá bhrí sin beidh feabhas agus blessings Allah Almighty teacht abhaile le Glow adhartha agus Cuimhneachán, mar sin nach bhfuil an teach dorcha glowing mar tuama. Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam sin.

اجعلوا من صلاتكم في بيوتكم ولا تتخذوها قبورا

Obair ar roinnt de do chuid paidreacha i do theach. Ná déan an cuma teach cosúil le reilig "[alaih Comhaontaithe]

NAFILAH paidir (deonach) bhaoite bpobal I Masjidul
Forordaithe chun paidir Muslim go deonach i bpobal le baill a theaghlaigh, fiú dlí mustahab. Sochair mar imeacht oiliúna don teaghlach ba léir. Mar sin féin, níor chóir é a dhéanamh mar nós agus gnáthamh.

Is féidir Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah Allaah tá trócaire rá, "a bailíodh i reáchtáil na hurnaí dheonach i bpobal, lena n-áirítear an cás nach a mholadh le haghaidh an nós .." [13]

Imam al-Bukhari narrated ó Anas ibn Malik rahimahullah Allaah anhu: "I agus dílleachta a bhí sa teach guí riamh taobh thiar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, agus mo mháthair agus Sulaim Umm taobh thiar dúinn". [14]

Imam al-Bukhari rahimahullah thabhairt i gcrích na ceannteidil seo a chaibidil sa leabhar leis an teideal Caibidle shalatul Shahihnya nawafili jama'atan. (Tá an chaibidil dhéanamh paidir dheonach i bpobal).

LEABHAR SOLÁTHRAÍONN I lámhscríbhinní MAJIDUL agus bhaoite
Is é cuspóir an disyariatkannya Masjidul ar siúl ag an teampall an tí mar áit chun cleachtas deonacha agus nafilah, dhikr, agus ag léamh an Koran.

Chun na críche sin, ní mór na rudaí seo a chur ar fáil a thacóidh sé mar an Mushaf al-Qur'an Ba ​​chóir a fhreagraíonn do líon na mball teaghlaigh, chomh maith le leabhair reiligiúnach agus leabhair dhikr.

Is iomchuí freisin a mhúineadh do leanaí agus do dhaoine scothaosta a foghlaimíodh a léamh ar an Koran, an Hadith, dlí-eolaíocht agus na dlíthe adab Ioslamach sibhialta.

Cén fáth a bhfuil roinnt dearmad?
Mar sin féin, cén fáth an cás dearmad? Cé go bhfuil an foirgneamh ar fud do theach, a lán de seomra, seomra codlata, seomra bia (áit) an teaghlaigh, seomra suí, áit a thuilleamh i gcónaí (siopaí), atá maisithe uaireanta seomra teaghlaigh le teilifís agus feistí siamsaíochta eile, i gcás an teaghlach relaxed, seomra folctha, lochán iasc, áit a fheidhmiú, uaireanta tá freisin linn snámha sa teach. Nó fiú roinnt seomraí ar cíos do dhuine eile. I gcás ina seomra speisialta le haghaidh adhradh sa teach? Cén fáth nach bhfuil a chur ar fáil áit speisialta i gcás ina mbeidh gníomhaíochtaí adhartha teaghlaigh ar siúl ar é?

Aird agus treoshuíomh (roinnt) daoine a athrú. Mar a éiríonn an domhan an lámhaigh is mó, agus is mó de chásanna áirítear an anam, tá an teach crowded ansin ag neglecting na rudaí Dé Almighty agus na dhiaidh.

A ligean ar dul ar cheann de na alaihi sallallaahu Sunnah 'wa sallam i ár dtithe. Agus is é an Foinse Allaah neart

(Oiriúnaithe ag Abu Minhal de Masajidul Buyut, Ahkamuha wa Adabuha (Ghurfatush prayed fil Baiti Sunnatun Ghaibah). DR Khalid araide Ali al-Anbari, Darul Atsariyyah, Amman Jordan)

[Cóipeáladh ó Mar-Sunnah iris XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Foilsitheoirí Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Teil. 0271-858197 Facs 0271-858196]






foinse: http://almanhaj.or.id/

1 komentar:

  1. Déanaim téacs an Dr Obodo a théacsáil agus d’iarr mé air tosú ag obair chun mo bhuachaill a thabhairt ar ais. Ba mhaith linn a bheith le chéile 8 mí agus d'fhág sé mé as a shean. Thosaigh an Dr Obodo ag díbirt an litrithe agus bhí amhras orm ar dtús, cén chaoi a dtabharfadh obair litrithe duine ar ais? Tar éis dhá lá de dheasghnátha fuair mé glao gutháin ag fiafraí conas a bhí mé srl. Shíl mé go raibh sé corr mar gur imigh sé, gan aon 'beannacht cheart' srl. dá mbeadh sé chun glaoch nó téacs a dhéanamh. Ansin thosaigh mé ar théacsanna a fháil, glaonna ansin agus ansin d’fhéadfadh sé dul suas sa bhaile, ar deireadh d'admhaigh sé nach raibh an t-sean dó agus ba mise a thaitin go fírinneach leis! Go raibh maith agat an oiread sin den Dr Obodo, gan tú féin ní bheadh sé ar ais. "Is é an moladh anseo (templeofanswer@hotmail.co.uk whatsapp +234 (815) 542548-1) Sue - Dover, Kent.

    BalasHapus