Kamis, 12 April 2012

Kulcs pénzt Rezeki, DARK FILC Life Without Pénz


Kulcs pénzt Rezeki, DARK FILC Life Without Pénz
Által Ustadz Dr. Muhammad Arifin Badri MA


BEVEZETÉS Dicséret tartozik, csak Allah Ta'ala. Imák és üdvözleteket bármikor átruházható Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam család és a barátok. Ámen
Tehát a gazdagok?, Aki nem volt hajlandó. Egyél jól, főzni nem sok erőfeszítést. Él a kastélyban, mint egy vár várakozás nélkül sok éven át.Luxus autók sorakoztak a ház előtt. Szemmel való érintkezés hűvös mindig lenyűgözött, hogy a szíved. És nagyon szép lányok mindig álmodoznak lehetőséget, hogy életed társa.
Ez szép, ez ilyen az élet. Azt hiszem, te is szeretsz, hogy kap egy esélyt, hogy ez megtörténhet. Hát nem az én testvérem?
Pénz FILC Life Without A SÖTÉTBEN Egy szép álom vált valóra, ha rengeteg pénzt és aranyat, felhalmozódnak, mint egy hegy. Ezért, még ha nem is túlzás egy álom, de tudnod kell, hogy a pénz a legfontosabb, hogy a megvalósításához sok fent. Ellenségek barátokká válnak, így elég nehéz, hogy könnyen és gyorsan Készíts egy vidám rosszkedvű. Mindez köszönhető a bizonyított pénzt ügyek érezni sima.
Természetesen, amikor sokan a mai fut a pénz után. Aludni, mert a pénz, kelj fel, mert a pénz (készpénz), kapcsolódó mivel a pénz, sőt ellenséges, mert a pénzt.
A pénz tényleg elsajátította az emberi faj. Amennyiben az összes üzleti és öröm volt, szelíd pénz nélkül a kezében. Mivel a pénz annyira befolyásolja az emberi élet arra a pontra, hogy az a feltételezés, hogy csak egy Isten kedvez a mocskos nyerészkedés (pénz).
Nem hiszed? Próbálj meg emlékezni, milyen gyakran mondjuk ki a szavakat: "Ha lenne egy vagyont, akkor megtenném és így?". És képes volt kitalálni, hogy érted a "táplálékot" a pénz. Hát nem az én testvérem?
Különböző finom felbecsülhetetlen bármilyen egészségügyi, utódokat és más a józan ész az ízlésednek nyájas, amikor a táska leeresztett. Annyira unalmas, amíg azt nem érzi, mint egy ember a világ legszegényebb és tersusah.
Elfelejted, ha igaz, ebben a világban túl sok ember, akik arra törekednek, hogy mint te. Úgy érzik, hogy te vagy a legboldogabb ember a világon.Mert ez az üzleti kedvez mindig összehasonlítani magad másokkal alatt van, és nem fordítva. Így lehet képzelni, milyen sok áldást Isten bennetek van.
وآتاكم من كل ما سألتموه وإن تعدوا نعمت الله لا تحصوها إن الإنسان لظلوم كفار
"És Ő adott neked (igényeinek), hogy minden kértek érte. És ha ti számolja a kedvezmények Allah, akkor nem számíthat rájuk. Íme, az ember, oly igazságtalan és így tagadják (Allah áldása) "[Ibrahim: 34]
Misery okozta SAJÁT Brother tudja, hogy az elszigetelt gondolkodás és a szűk perspektívát jelent ez a fajta szívesség van a fájdalom forrása erre. Nyeyak nem alszik, rossz étel, a test érez fájdalmat, és úgy tűnt, hogy szűkítse ügyek. Bár ez nem igaz minden szenvedést kell érhetné életed. Ha tisztában van a természet Isten javára. Mindez azért történt, mert úgy érzi, hogy sok örömet.
Amikor szembesül egy tál rizs, szója, zöldségek és egy pohár vizet, ha úgy érzik, szomorú. Azt gyanítják, hogy van egy szívességet, ha tudsz enni egy nagy étkezés a hús, a különböző módon főzzük, és jön egy sor más menü.Ennek eredményeként nem érzed milyen finom ételeket tempeh és zöldséget.
Fájdalom úgy érzi, több teljes, mert milyen sok áldást az Isten, hogy úgy gondolja, egy katasztrófa, úgy gondolja, magad méltó, hogy több ételt kap, mint ebben az időben.
Ennek eredményeképpen a gondolkodásmód akkor állandóan elsodorta a vihar ambíció, és a szenvedés, mert folyamatosan arra törekszik, hogy megvalósítani álmait túl a saját képességeit.
"Ha két birtokai a völgy, akkor kétségtelenül szívesen kap egy harmadikat.És senki sem képes megállítani a törekvést gyűjtésének eszközök más, mint a szárazföldi (halál). Isten elfogadja azokat, akik bűnbánatot és térj vissza hozzá [elfogadott alaih]
Törekvését, hogy ezt a világot kotor tesz több nyomorult és sivár az élet.Boldogság, hogy ha egyszer is tárolja az ingatlan mögött távolabb a markából.
"Aki az ügyek a túlvilágon is a figyelem középpontjába, Isten az ő gazdagsága magának, saját üzleti vált egyesült, és a fenntartáshoz, a világ lesz a területen. Bár a figyelem középpontjában van az üzleti világban, Isten az ő szegénysége a szemhéját, az üzleti és rezkinya elszórtan egy szűk "[HR Tirmidzy és mások]
Ha figyelmen kívül hagyják, hogy amit Isten adott nektek a legjobb az Ön számára.
ولو بسط الله الرزق لعباده لبغوا في الأرض ولكن ينزل بقدر ما يشاء إنه بعباده خبير بصير
"És ha Allah növeli a rendelkezés az Ő rabszolgák kénytelenek lesznek haladják meg a föld, de Allah kinyilvánította rendelkezés szerint a méret akar .. Bizonyára tudja, (állam) az Ő szolgái, Seer. " [As-Shura: 27]
Gondolkodásmód, ami annyira kicsinyes és olyan keskeny YAG szív forrása Isten haragjának esik és megrovás őt.
وإذ تأذن ربكم لئن شكرتم لأزيدنكم ولئن كفرتم إن عذابي لشديد
"És (jól emlékszem), amikor az Úr kijelentette:" Kivéve, legyetek hálásak, hozzátenném (kedvezmények) nektek, és ha ti tagadni (én javamra), majd a végzet az én nagyon fájdalmas. " [Ibrahim: 7]
Nézd meg a bátyámat! Isten megígérte, hogy adjunk és szaporodnak áldásait, ha ismeri azokat az áldásokat, és hálás. De fordítva, ha tagadják a kegyeit Allah, sőt megvetette, Isten gondoskodott az Ön számára fájdalmas büntetés.
Íme, Isten igazi fenyegetés nem korlátozódik az e bekezdésben fog történni a világban, vagy a túlvilágon. Ez egy jel, hogy a két egyformán valószínű, hogy történjen veled. Isten büntetése volna veled történt a világban és a túlvilágon is. A világban, kedvez a húzás, és helyére a fájdalmat, és a továbbiakban minden bizonnyal fájdalmas gyötrelem a pokol várja.
تعس عبد الدينار وعبد الدرهم وعبد الخميصة إن أعطي رضي وإن لم يعط سخط تعس وانتكس وإذا شيك فلا انتقش
"Remélhetőleg nyomor mindig megüt a kultusza a dinár, és selyem ing dirham (CULT kincs, toll). Mikor adták boldog volt, és ha nincs megadva, akkor válik gyűlölt. Lehet ő lesz szerencsétlen és szánalmas (például a lépcsőn leesés). És amikor volt egy tüske esetleg nem hajlandó segíteni neki, húzza ki a tövist tőle "[Bukhari]
Áldott legyen MOST Bátyám! Boldogan élnek ebben a világban és paradicsom a túlvilágon minden bizonnyal a cél. És persze, minden törekvés valósággá váljon kell küzdeni. És tudom, hogy három fő kulcsa a boldogság elérése az életben a világon.
Mindig is megadta magát, és elégedett Isten minden részlege.
عجبا لأمر المؤمن إن أمره كله خير وليس ذاك لأحد إلا للمؤمن إن أصابته سراء شكر فكان خيرا له وإن أصابته ضراء صبر فكان خيرا له
"Elképesztő, hogy az ügyek egy hívő, sőt az ügyek is, és ez nem tulajdonosa, hanem azok, akik hisznek. Amikor cserélni öröm volt hálás, akkor jó móka lesz jó neki. És amikor megpróbáltatást, aki türelmes volt, majd a nyomorúságot ez jó neki "[Jelentette muszlim]
Rájössz, hogy mennyit kap Isten áldását.
"Aki reggel biztonságban érzik magukat az ő otthonában, egészséges test, és van elegendő élelmiszer a nap, majd, mintha a világ és minden, ami hozzá tartozott" [At-Tirmidzy HR]
A tulajdon egy intézkedés Isten irgalmas hozzád.
Bátyám! Van a rossz megítélésének az élet a világ, együtt valós világban ez nem jelent semmit Isten előtt. Ezért ne azt jelzáloggal terhelt életed boldogság a világon, és a következő, a világ gazdagságának érinthetetlen.
"Mindenható Allah Valóban óta adják ki a morál, mint Isten is adott el a megélhetését. És Allah adja vagyon azoknak, akik azt szerették és azoknak is, akik utálja. Bár Isten nem ad hitet kivéve azokat, akiket szeret.Ezért, ha valaki szereti Istent, Isten hinnie kell ajándékozott neki "[HR. Al-Bukhari az Al-Al Adab szimplex és AT-Thabrani]
Bátyám! Alkalmazásával ez a három dolog az életedben, Isten engedélyével, Ön olyan személy, aki mindig boldog a világban és a túlvilágon is.
ZÁRÓ Remélhetőleg ez a rövid idejű expozíció tud megszabadítani a bilincsek a pénz, amelyet elnyomott ebben a korban az emberi élet. És mind a három mehetsz vissza a kegyelem és az irgalom Allah Ta'ala, a világon a túlvilágon. Remélhetőleg ez a rövid idejű expozíció hasznos neked, és akkor világos értékelést a kincsek a világ általában, és különösen a pénz.Allaah "bishshawab jellegű.
[Másolt a muszlim Entrepreneur Magazine, Volume 21 Issue 2/Oktober 2011. A szerkesztőség címe Kelet-Timor Gang D-9 6,5 Km Jalan Kaliurang Yogyakarta, Tel Office 0274 8378008, 0815 Editorial 0448 6585. Kiadó Vállalkozó Fejlesztési Alapítvány muszlim Jakarta]



Könyv adásvételi (1)


Által Sejk Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi


A meghatározás adásvételi Al-Buyu "a többes bai'u, és dijamak mert sokféle.
Míg bai'u amelyek tulajdonjogát másra átruházni másra áron. Mint ilyen bai'i syira érkezik. És mindegyiket az elnevezés a többiek.
Pensyari'atan adásvételi Allah Ta'ala mondja:
وأحل الله البيع وحرم الربا
"És Allah a kereskedelem és a tiltott uzsora." [Al-Baqarah: 275]
Is mondta:
يا أيها الذين آمنوا لا تأكلوا أموالكم بينكم بالباطل إلا أن تكون تجارة عن تراض منكم
"Ó ti, akik azt hiszik, nem esznek egymás szomszéd telken egy hamis módon, kivéve a kereskedelmi úton vonatkozó konszenzusos köztetek." [An-Nisa ': 29)]
Hakim bin Hizam a Allaah "anhu, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, azt mondta:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا.
"Al-Bayyi'an (eladók és vevők) joga van khiyar (dönt, hogy továbbra is értékesítési vagy megszüntetni), mindaddig, amíg azok nem osztják fel." [1]
A muzulmánok berijma "lesz bolehnya adás-vétel, és a bölcsesség is előírja az adásvétel, mert az alapvető követelményt, hogy az ember attól függnek, milyen tulajdonában van valaki (de) néha az ember nem ad neki, hogy van a vételi és eladási pensyari'atan Wasilah ( közvetítők), hogy egy olyan helyre anélkül, hogy megterhelő. [2]
Prompt munka A Miqdam anhu, hogy a próféta a Allaah sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:
ما أكل أحد طعاما قط خيرا من أن يأكل من عمل يده وإن نبي الله داود q كان يأكل من عمل يده.
"Ez nem valaki más eszik egy kicsit jobb, mint fogyasztó munkájuk magukat, mert biztosan Nabiyullaah, Dawud Aliahissallam első étkezés a saját eredményeit". [3]
És Abu Hurayrah, hogy ő mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
لأن يحتطب أحدكم حزمة على ظهره خير له من أن يسأل أحدا فيعطيه أو يمنعه.
"Valóban, az egyik meg összegyűjteni, hogy ő egy köteg tűzifát a hátára csípő (eladó) a jobb neki, mint a koldulás másokkal, vagy adott, vagy megtagadja." [4]
Gazdagság az óvatos A Muadh bin "bin Abdillah Khubaib, az ő apja, a nagybátyja anhum Allaah, azt mondta:" A Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
لا بأس بالغنى لمن اتقى والصحة لمن اتقى خير من الغنى وطيب النفس من النعيم.
"Ne törődj a vagyon az igazak. Azok számára, akik attól tartanak, egészség jobb, mint a vagyon, és az élet jó, így a helyes." [5]
Egyszerű javaslatokat megélhetése Keresés Jabir bin 'Abdillah anhuma Allaah, azt mondta: "A Messenger sallallaahu alaihi wa sallam mondta:
أيها الناس اتقوا الله وأجملوا في الطلب, فإن نفسا لن تموت حتى تستوفي رزقها, وإن أبطأ عنها فاتقوا الله وأجملوا في الطلب خذوا ما حل ودعوا ما حرم.
"Ó, emberek, félelem, Allah és a jót a koldulás, mert biztosan egy lélek nem hal meg annyira tele rizkinya bár lassan jönnek, így félelem Allah, és nem jó a koldulás. Végy egy jogszerű, és hagyja a Haram ". [6]
Fenyegetés rákérdez Doing Őszinte és hazudik Hakim bin Hizam a Allaah "anhu, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, azt mondta:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا, أو قال: حتى يتفرقا, فإن صدقا وبينا بورك لهما في بيعهما, وإن كتما وكذبا محقت بركة بيعهما.
"Az eladó és a vevő joga van mind a kettőt nem külön khiyar (vagy ő mondta:" Amíg nem búcsúzott "), ha becsületesen és magyarázza (az állam az ő pékáru), akkor áldott lesz az eladás és megvette, (de) ha a fedél-up és a hazugság, akkor az eladás törlődik áldás vásárlás ". [7]
A "Uqbah bin 'Amir, azt mondta:" Hallottam a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
المسلم أخو المسلم لا يحل لمسلم باع من أخيه بيعا فيه عيب إلا بينه له.
"Egy muszlim testvére más muszlimok. Nem jogszerű a muszlim eladni árut, hogy testvérét, hogy szégyen, hacsak magyarázta:" [8]
Prompt megkönnyítése és irgalmas Az adásvételi Jabir bin 'Abdillah Rdhiyallahu "anhum, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
رحم الله رجلا سمحا إذا باع وإذا اشترى وإذا اقتضى.
"Isten legyen irgalmas valaki, aki nagylelkű mikor kell eladni, hogy mikor kell vásárolni, és mikor követelte" [9]
Adunk elsőbbséget a People Tempo Nehézségi Kifizető adósság Abu Hurayrah a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:
كان تاجر يداين الناس, فإذا رأى معسرا قال لفتيانه: تجاوزوا عنه لعل الله أن يتجاوز عنا, فتجاوز الله عنه.
"Volt egy kereskedő, aki gyakran adott kölcsön az emberek, amikor látja, az emberek, akik nem tudnak fizetni adósságaikat (mu'-SIR), és monda az ő szolgáinak:" Bocsáss meg neki, akkor Allah bocsáss meg (a hiba) minket. "Szóval, Allaah fogja megbocsátani (megbocsátani) hibáit ". [10]
Tilalma Megtévesztő Abu Hurayrah, azt mondta:
مر رسول الله صلى الله عليه وسلم برجل يبيع طعاما, فأدخل يده فيه فإذا هو مغشوش فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ليس منا من غش.
"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam telt el valakit élelmiszer-értékesítés, majd belenyúlt meg, kiderül, ő megcsalta, ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Aki csal (csalás) nem a mi csoport ". [11 ]
Prompt-Berpagi reggel Keresés Rizki Az al-Ghamidi Shakhr Allaah "anhu, azt mondta:" A Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
اللهم بارك لأمتي في بكورها.
"Ó, Allah, áldd meg az emberek a reggel." [12]
Döntés, amikor a piacok Go Salim től ibn 'Abdillah bin' Umar, apjától, nagyapjától anhum Allaah, azt mondta: "Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa salalm mondta: "Aki elolvassa, amikor beléptek a piacra:
لا إله إلا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد يحيي ويميت, وهو حي لا يموت بيده الخير كله, وهو على كل شيء قدير.
"Nincs Isten joga van imádni kell, kivéve Allah egyedül helyes, nincs partnere hozzá, saját királyságába, és minden dicséret az övé, ő be-és kikapcsolják, ő Mahahidup és nem hal meg, minden jóság van a kezén , és Ő hatalma mindenek fölött. "
Allah fogja írni 1000000 jó neki, és távolítsa el hibákat, és egy millió fog házat építeni neki a mennyben ". [13]
Allah tette adásvételi Jogi eredetű megengedett eladni semmit, és valamilyen módon során a vételi és eladási végzi kölcsönös megegyezésen alapuló eladó és a vevő között, ugyanakkor nem tiltja a shari'ah.
[Másolt a könyvből az Al-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, szerző Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonézia Guide Fiqh Complete Edition Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Publishers, nyomtatva Ramadan 1428 - szeptember 2007M] _______
Könyv adásvételi (2) Csütörtök, május 3, 2007 08:49:27
Eladás Vásárlás könyve
Által Sejk Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

Különböző típusú Eladás Vásárlás Tiltott Syari'at A. Bai'ul Gharar Ez minden, hogy tartalmaz olyan elemeket, a vételi és eladási jahalah (homályból), vagy egy elem a szerencse, vagy szerencsejáték gödörbe.
Abu Hurayrah, hogy azt mondta:
نهى رسول اللهصلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر.
"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta bai'ul bai'ul hashaat és gharar (tárgyak eladásával nem történt csalás) "[14]
Imám Al-1-Nawawi mondta Sharh muszlim rahimahullah (X / 156), "A tilalom gharar bai'ul nagy elve elveinek vételi és eladási könyveket, mert a muszlim imám mendahulukannya menni, mert a problémák olyan sokan nem kizárólagosan, mint például a bai'ul aabiq (rabszolgák, akik eladni megszökött a gazdája), bai'ul ma'dum (eladási valamit, ami nem létezik), bai'ul majhul (értékesítés valamit, ami nem nyilvánvaló), eladási áruk, amelyeket nem lehet adni A vásárló, a tulajdonosi jogokat eladni valamit, hogy az eladó nem tökéletes, eladni hal a vízben egy csomó, értékesít tejet, amely még mindig a zsebében, amely még mindig értékesíti a magzat a gyomrában az anyja, hogy eladja egy darabka étel nélkül, egyértelmű dózis, eladta egy ruhadarab gyűjteményéből egy csomó ruhát (anélkül, hogy ezt meg) eladja a kecske gyűjteményéből sok kecske (nem határozza meg), és hasonló, ezek a törvények a hazugságot eladni, mert ez tartalmazza gharar nem szándékosan. "
Azt mondta: "Ha van szándék tenni gharar hívó és nem terjed ki, hacsak a masyaqqah (mennyire nehéz / kemény) és a forma ghararnya triviális, akkor kell eladni. Éppen ezért a muszlimok (oktatók) egyetértenek abban, hogy bolehnya eladási pamut ruhát töltötte az időt, miközben nem töltse ki és nézze meg a töltőanyag külön akkor nem kellene. "
Továbbá azt mondta: "Tudjátok, hogy bai'ul mulamasah, bai'ul munabadzah, bai'ul hablil habalah, bai'ul hashaat" asbul Fahl és a különböző értékesítési és vásárlási az ilyen speciális szövegeket neki, ez teszi az összes A tilalom gharar bai'ul, de említésre elszigetelten és tilos, mert egyfajta híres kereskedelmi Jahiliyyah. Wallaahu tudja a legjobban. "(Rövidítve).
Bai'ul Mulamasah és Munabadzah Abu Hurayrah, azt mondta:
نهي عن بيعتين الملامسة والمنابذة, أما الملامسة, فأن يلمس كل واحد منهما ثوب صاحبه بغير تأمل, والمنابذة أن ينبذ كل واحد منهما ثوبه إلى الآخر ولم ينظر واحد منهما إلى ثوب صاحبه.
"Két formája vételi és eladási tilos; mulamasah és munabadzah. A mulamasah azaz (az úton) minden az eladók és a vásárlók a ruhákat megérintette barátja értesítés nélkül / csekk (van egy hibája, hogy azt vagy sem). Míg munabadzah azaz (az úton) minden az eladó és a vevő eldobja ruháit a másik, és az egyik nem látja a ruhát testvére "[15]
Abu al-Sa'id Khudri Allaah "anhu mondta:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن لبستين وعن بيعتين, نهى عن الملامسة والمنابذة في البيع, والملامسة لمس الرجل ثوب الآخر بيده بالليل أو بالنهار ولا يقلبه إلا بذلك, والمنابذة أن ينبذ الرجل إلى الرجل بثوبه وينبذ الآخر ثوبه ويكون ذلك بيعهما عن غير نظر ولا تراض.
"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta minket értékesítette a két forma és két különböző típusú ruha-ben kitiltották mulamasah munabadzah és a vételi és eladási. És mulamasah egy személy megérint valaki más ruhát kézzel, a nappal vagy éjszaka, és sarkon fordult, azt kivéve, hogy megérintené. Míg munabadzah valaki dobott ruháit egy másik személynek, és valaki más is dobott neki a ruháját, és ez hogyan mind a vételi és eladási és nem nézett egymás nélkül, mert tetszett "[16]
Bai'ul Habalil Habalah Től Ibn 'Omar' anhuma, azt mondta:
كان أهل الجاهلية يتبايعون لحوم الجزور إلى حبل الحبلة قال وحبل الحبلة أن تنتج الناقة ما في بطنها ثم تحمل التي نتجت فنهاهم النبي صلى الله عليه وسلم عن ذلك.
"Ez az ahl-ul-Jahiliyyah egymást eladni teve húst habalul habalah. És habalul habalah, hogy egy teve terhes, és szül, majd fia, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megtiltotta". [17]
Bai'ul Hashaat Abu Hurayrah, azt mondta:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر
"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta gharar bai'ul hashaat és bai'ul ". [18]
Imám Al-1-Nawawi mondta Sharh Shahiih rahimahullah muzulmán (X/156), "A bai'ul hashaat, majd három értelmezések is:
Először is: (A), mondván: "Én eladni nektek ezek a ruhák vannak kitéve, miről dobott kavics", vagy "árulok ezt a földet, hogy meg innen olyan mértékben, hogy én dobott kavics."
Második: (A), mondván: "Én eladni neked azzal a feltétellel, amíg van khiyar dobtam rá kavics."
Harmadik: (A) mindkét (eladó és vevő) teszi azt a fajta dobja a kavicsot magát adásvételi, amely azt mondja: "Ha én dobni egy sziklát ezeket a ruhákat vett áron, így az Ön számára." (Kész).
"Asbul Fahl [19] Től Ibn 'Umar anhuma, azt mondta:
نهى النبي صلى الله عليه وسلم عن عسب الفحل.
"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta "asbul Fahl". [20]
2. Laisa Bai'u Maa "Indahu (adásvételi áruk nem az eladónak) Hakim bin Hizam a Allaah "anhu, azt mondta:" Azt mondtam: "Allah Küldötte, valaki megkérdezte tőlem, hogy eladja, de nekem nincs, ha eladják neki?" Ő így válaszolt:
لا تبع ما ليس عندك.
"Árulnak egy elemet, hogy nincs". [21]
3. Vásárlás eladni érkezett áru nem Ibn 'Abbas, azt mondta: "A Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يقبضه.
"Bárki, aki megvette az ételt, majd hagyd, hogy eladja vissza, amíg ő kapta meg először."
Ibn 'Abbas Allaah "anhu azt mondta:" Azt hiszem, minden az ő pozícióját az élelmiszer ". [22]
A Thawus, az Ibn 'Umar azt mondta: "A Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يكتاله.
"" Azok, akik élelmet vásárolni, akkor nem kell eladni, amíg ő megvan. "
Azt mondtam, hogy Ibn 'Abbász: "Miért?" Azt válaszolta: "Nem látod, hogy kereskednek az arannyal, míg az élelmiszer felfüggesztésre kerül (pending)." [23]
4. Adásvételi tranzakciók adásvételi tranzakciók testvére Től Ibn 'Umar, hogy a Messenger a Allaah anhuma "alaihi wa sallam mondta:
لا يبيع بعضكم على بيع بعض.
"Nem néhány srácok, hogy a vételi és eladási át a vételi és eladási mások". [24]
Abu Hurayrah, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
لا يسم المسلم على سوم أخيه.
"Ne legyen egy muszlim ajánlatot tesz (elem) jelenleg kínált testvére". [25]
5. Bai'ul "Inah Ez eladni valamit valakinek áron a tempó, és ő adta át a vevőnek, akkor, mielőtt megkapta a fizetési vette vissza (a vevő) a készpénz ára kevesebb (olcsóbb), mint az ára a tempó.
Től Ibn 'Umar anhuma, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم.
"Ha a vételi és eladási útján" Inah, és szeretné, hogy tartsa a farkát • szarvasmarha, és elégedett a gazdaság, és hagyja a kötelessége a dzsihád, (kétségtelenül) Allah fog okozni megaláztatás rátok. Ez nem szégyen, ő rajzolta, de amikor visszatér a vallást ". [26]
6. Vásárlás, hogyan kell eladni áremelés A Tempo (adásvételi akkreditív) Ma már elterjedt a vételi és eladási árak növekedése miatt a jobban ismert bai'ut taqshiith (jaul hitel vásárlás). Az űrlap e felvásárlási és értékesítési, amint értesítést kapott, hogy eladja az árut, hogy jóvá egy további árat cserébe időben. Így például egy elemet készpénzben ezer, majd az eladott hitel egy 200 ezer, beleértve az értékesítés ilyen eladás tilos.
Abu Hurairah a'nhu a Allaah, azt mondta: "Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
من باع بيعتين في بيعة فله أوكسهما أو الربا.
"Aki eladja a két ügylet egyetlen tranzakció, akkor az elvesztése vagy uzsora neki". [27]
Az értékesített termékek nem engedélyezettek: A. A bor (bódító italok) A 'Aisha ahuma Allaah, azt mondta:
لما نزلت آيات سورة البقرة عن آخرها خرج النبي صلى الله عليه وسلم فقال حرمت التجارة في الخمر.
"Amikor lemegy a verseit Surat al-Baqarah ...., a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam jött ki, mint mondta, "a borkereskedelem már tilos". [28]
2. Tetemek, sertés és szobrok Jabir bin 'Abdillah anhuma Allaah, hallotta, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta, amikor ő volt a Makkah" Amul Fath (megnyitásával a város Mekka):
إن الله ورسوله حرم بيع الخمر والميتة والخنزير والأصنام, فقيل يا رسول الله أرأيت شحوم الميتة فإنها يطلى بها السفن ويدهن بها الجلود ويستصبح بها الناس فقال لا هو حرام ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم عند ذلك قاتل الله اليهود إن الله لما حرم شحومها جملوه ثم باعوه فأكلوا ثمنه.
"Bizony Allah és az Ő Messenger már tilos a bor értékesítése, tetemek, sertés-és szobrászat." Aztán valaki azt kérdezi: "Ó Allah Küldötte, mit gondol (eladás) karkasz zsír, sőt szokott festeni a csónakot, olajozza a bőrt és a többen használják a világítást? "azt válaszolta:" Nem szabad, ő tisztátalan. "A próféta sallallaahu" alaihi wa sallam majd azt mondta, "Május Allah harcolni a zsidók, miközben valójában Isten ments zsírok (állati eredetű), őket elolvadt, majd eladni, és fogd a pénzt ". [29]
3. Kutya Abu al-Ansari Mas'ud a Allaah "anhu:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن ثمن الكلب ومهر البغي وحلوان الكاهن.
"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam tilos a kutyák értékesítése, mahrul baghyi (a bevételt a házasságtörés / prostitúció) és hulwanul kaahin (bér sámán gyakorlatok) ". [30]
4. Festés (Kép a képben), a Szellem A jelzett ibn Abul Hasszán, azt mondta: "Én azon a helyen, Ibn 'Abbas anhuma Allaah, hirtelen valaki odament hozzá, amikor azt kérdezte:" Ó, Ibn' Abbas, én vagyok az a személy, amely a bevételem a kezemből kézműves, és valójában teszek egy képet ezeket a képeket. "Így Ibn 'Abbász azt mondta," nem fogom elmondani, kivéve, amit hallottam a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Én már hallottam tõle:
من صور صورة فإن الله معذبه حتى ينفخ فيها الروح وليس بنافخ فيها أبدا.
"Azok, akik felhívni egy képet (animálása), akkor biztosan lesz Allah mengadzabnya, hogy ő életet lehel rá (a képeket), és ő nem tudja robbantani a lélek örökké."
Akkor ez a személy is tapasztalható súlyos légszomj és az arca elsápadt.(Ibn 'Abbas) azt mondta: "Jaj nektek, kivéve, ha vonakodnak, hogy meg kell tenni, majd rajzoljon egy fát, (döntetlen), bármi, ami nincs lelke". [31]
5. Mielőtt érett gyümölcs Anas bin Malik a Allaah "anhu, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam:
أنه نهى عن بيع الثمرة حتى يبدو صلاحها وعن النخل حتى يزهو, قيل وما يزهو? قال: يحمار أو يصفار.
"Hogy megtiltotta értékesítési gyümölcs megérik előtt, valamint azt az időpontot, hogy ő volt színes." Aztán valaki azt kérdezi: "Mit értesz színe?" Ő így válaszolt: "(Up), piros vagy sárga." [32]
Narrátora is tőle, "hogy a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, megtiltotta, hogy érett gyümölcs értékesítése. Aztán azt kérdezte: "Mi az, hogy érett?" Azt válaszolta, 'Till elpirult. "Ekkor a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
أرأيت إذا منع الله الثمرة بم يأخذ أحدكم مال أخيه.
"Mit gondolsz, ha Isten tartja gyümölcsök (nem takarítják), akkor milyen eszközökkel bármelyik szedése a kincs az ő testvére." [33]
6. Mielőtt a magokat a mezőgazdasági Harden (Régi) Től Ibn 'Umar,
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن بيع النخل حتى يزهو وعن السنبل حتى يبيض ويأمن العاهة نهى البائع والمشتري.
"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta eladási időpontokat, ameddig a ma-Tang, és a (tiltó értékesítés) Gabona-ig edzett (érett) [34], és biztonságos a kártevők. Ő tiltja az eladók és a vevők ". [35]
[Másolt a könyvből az Al-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, szerző Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonézia Guide Fiqh Complete Edition Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Publishers, nyomtatva Ramadan 1428 - szeptember 2007M] _______
R i b 1

Által Sejk Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

A meghatározás Riba Ar-Riba-isim maqshur-vett a szó rabaa - yarbuu, hogy ar-írt Alif ribaa (الربا).
Ar-RIBA eredeti jelentése volt az-ziyadah (növekedése) mind lényege maga a dolog, mint a szava Allah, a Magasságos:
اهتزت وربت
"... Live és suburlah föld ..." [Al-Hajj: 5]
És is (megnöveljük) történt a csere, mint 1 dirham érme két.
Uzsora törvények Riba van haraam szerint a Szentírás, mint Sunnah-és ijma "a nép.
Allah Ta'ala mondja:
يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله وذروا ما بقي من الربا إن كنتم مؤمنين فإن لم تفعلوا فأذنوا بحرب من الله ورسوله وإن تبتم فلكم رءوس أموالكم لا تظلمون ولا تظلمون
"Ó ti, akik azt hiszik, attól tartanak, és Allah adja fel, mi marad az uzsora (ami nem gyűjtött), ha hívők vagytok. Tehát ha nem teszed (a háború), akkor tudjátok, hogy Allah és az Ő Messenger harcolni fog veled. És ha meg nem tértek (abban, hogy uzsora), akkor vágott a kincsed, nem üldöznek, nem (is) kell üldözni. "[Al-Baqarah: 278-279]
Azt mondta:
الذين يأكلون الربا لا يقومون إلا كما يقوم الذي يتخبطه الشيطان من المس
"Azok, akik enni (hogy) uzsora nem bírom, de ahogy áll, akit a Sátán által megszállott miatt (nyomás) őrültség." [Al-Baqarah: 275]
Allah is mondja:
يمحق الله الربا ويربي الصدقات
"Isten elpusztította az uzsorát, és megtermékenyíteni a szeretet." [Al-Baqarah: 276] [1]
Abu Hurayrah, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
اجتنبوا السبع الموبقات, قالوا: يا رسول الله وما هن? قال: الشرك بالله والسحر وقتل النفس التي حرم الله إلا بالحق وأكل الربا وأكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات الغافلات المؤمنات.
"Maradj távol az Ön által hét (eset) és elpusztítani." Társa azt kérdezte: "Mi van, Allah Küldötte?" Ő így válaszolt: "Shirk Allahban, a mágia, öld meg a lélek, amely Allah készített jogellenes, kivéve igazság útját, fogyasztó RIBA, fogyasztó az ingatlan árva gyermekek, elmenekült a harctérről, és a menü-duh ismét tisztítani a szent asszonyok, akik hisznek (a házasságtörés). "[2]
-Tól Jabir Allaah "anhu, mondta
لعن رسول الله j آكل الربا وموكله وكاتبه وشاهديه وقال: هم سواء.
"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megátkozta az embereket, akik felfalják az uzsorát, akik képviselik őket, pencatatnya és a két tanú. Azt mondta: "Ők mind egyformák." [3]
És Ibn Mas'ud a'nhu Allaah, azt mondta, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
الربا ثلاثة وسبعون بابا أيسرها أن ينكح الرجل أمه.
"Riba van 73-ajtó (bűn), és a legkönnyebb (bűn), ez olyan, mint egy férfi, aki feleségül vette anyját." [4]
A "Abdullah bin Hanzalah, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam, azt mondta:
درهم ربا يأكله الرجل وهو يعلم أشد من ستة وثلاثين زنية.
"Egy dirham (vagyon) a RIBA megeszik valaki, ő tudja (azaz RIBA) erősebb, mint 36 házasságtörést". [5]
Ibn Mas'ud, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:
ما أحد أكثر من الربا إلا كان عاقبة أمره إلى قلة.
"Nem valaki reprodukálni (vesz) Riba kivéve, ha a tettei következményeit is (szabadon lesz) egy kicsit". [6]
Különböző típusú Riba Két féle Riba: Riba és Riba fadhl nasi'ah.
A kiegészítő uzsora szükséges nasi'ah hozza a hitelező (ad-da-in) az adós (al-madiin) cserébe a tempó (adott).
Riba tilos típusonként (javaslat) a Szentírás, mint Sunnah-és ijma "a nép.
Az uzsora fadhl pénz vételi és eladási pénzből élelmiszert vagy élelmiszer nem erősítés.
Riba tilos a típusú érvelés-és Sunnah ijma "Tekintve, hogy az uzsorát nasi'ah Wasilah.
Milyen típusai Riba Tiltott vele Riba nem fordul elő, ha az al-ashnafus Sitta (hat fajta) szerepel a hadíszt.
-Tól bin al-Samit Ubadah azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
الذهب بالذهب والفضة بالفضة والبر بالبر والشعير بالشعير والتمر بالتمر والملح بالملح مثلا بمثل سواء بسواء يدا بيد, فإذا اختلفت هذه الأصناف فبيعوا كيف شئتم إذا كان يدا بيد.
"Az arany az arany, ezüst-ezüst-, búza búza, a sya'ir sya'ir, időpontok, dátumok, só só (hadd eladott) az azonos feltételek, pontosan és közvetlenül átadta (készpénzben). (De) ha különböző majd eladni az otthoni ott önkényesen átadja. "[7]
Ha a hatféle értékesítik a szeret, mint az arany, vagy arany dátumok dátumok, majd végzett tafadhul Haram (egy másik túlzás), és az is történik oly módon, tiltott nasi'ah (amíg az átadás átvétel), és ott kell lennie egyenlőség tömegben vagy intézkedés, és nem kell nézni a (minőség), a jó és a rossz, és el kell taqabudh (váltás) a szerelvény.
Abu al-Sa'id Khudri Allaah "anhu, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
لا تبيعوا الذهب بالذهب إلا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا الورق بالورق إلا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا منها غائبا بناجز.
"Ne eladni arany az arany, csak az azonos feltételek, és nem kell előnyben részesíteni a másikkal szemben részben. Te nem fogsz eladni ezüst ezüst kivéve az azonos feltételek, és nem kell előnyben részesíteni a másikkal szemben részben, és nem lehet eladási láthatatlan dolgok (nem a kamrában), az elemek jelen vannak (az összeszerelés). "[8]
A 'Umar ibn al-Khattab Allaah "anhu, azt mondta:" Allah Küldötte sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
الذهب بالذهب ربا إلا هاء وهاء والبر بالبر ربا إلا هاء وهاء والشعير بالشعير ربا إلا هاء وهاء والتمر بالتمر ربا إلا هاء وهاء.
"Gold arany uzsora hacsak azonnali átadás, gabona gabona uzsora hacsak azonnali átadására és a sya'ir sya'ir uzsora hacsak azonnali átadás dátumát és időpontját, az uzsorát, kivéve, ha az azonnali átadás-átvétel." [9]
Abu Sa'id, azt mondta: "Abban az időben a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mi soha nem adott egy időpontot jama "(IE) keveréke dátumok (az a jó és rossz), majd eladtuk 2 sha" egy SHA ". A hír jött, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam aztán azt mondta:
لا صاعي تمر بصاع ولا صاعي حنطة بصاع ولا درهم بدرهمين.
"Ne eladni a két sha" a dátumok egy SHA ", és nem is árulnak 2-sha 'búza SHA", és nem is 1 dirham érme két ". [10]
És ha a hat típusok értékesítése más típusú, mint az arany (eladva) vagy ezüst búza tafadhul sya'ir akkor adhatók át, feltéve, hogy a tanács, mert a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadeeth a" Ubadah már említettem: '( de), ha különböző, így lesz eladni, amíg van elfogadását. "
És azért is, mert a szó azt sallallaahu "alaihi wa sallam a hadeeth a" Ubadah szereplő hadeeth narrátora Abu Dawud és mások:
ولا بأس ببيع الذهب بالفضة, والفضة أكثرهما, يدا بيد, أما نسيئة فلا, ولا بأس ببيع البر بالشعير, والشعير أكثرهما يدا بيد, وأما نسيئة فلا.
"Rendben van, hogy eladja arany és az ezüst az ezüst több (ha) a közvetlen átadás, mint ahogy nasi'ah (amíg az átadás átvétel), akkor ott kell lennie. És miért nem adja el a búzát az összeget sya'ir sya'ir több (ha) a közvetlen átadás, míg nasi'ah így nem kellett volna ". [11]
És ha a hatféle értékesítik a típus és "illat (mert) a menyelisihinya, mint például arany és ezüst egy csipet sót, majd akkor is nasi'ah tafadhul.
A 'Aisha Allaah anhuma:

أن النبي صلى الله عليه وسلم اشترى طعاما من يهودي إلى أجل ورهنه درعه.
"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam élelmet vásárolni egy zsidó a (fizető) a dátumot és megterhelésére páncélja neki ". [12]
Al-Amir al-Salaam San'ani mondta Subulus (III/38): "Tudd meg, hogy a tudósok már megállapodott uzsora bolehnya árut más árukat, amelyek az uzsorát nem ugyanolyan, mint egy másik módja a halasztott és túlzás, mint az eladás arany búza, ezüst és a másik sya'ir vegyes árukat. "(Kész).
Szintén nem lehet eladni ruthab (nedves napokon) aszalt dátumok kivéve az ahl-ul-'Araya, ők rászorulóknak, akik nem rendelkeznek egy pálmafa, akkor fel kell vásárolni a tulajdonostól ruthab pálmafák esznek a fa becslése alapján (mérési) a tamr (szárított dátumok).
A "Abdullah bin 'Umar anhuma:

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن المزابنة, والمزابنة بيع الثمر بالتمر كيلا وبيع الكرم بالزبيب كيلا.
"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam megtiltotta muzabanah (hogy) értékesít dátumok tamr nedves (száraz dátum), amelynek mértéke és értékesítése szőlő száradni a nedves adagot ". [13]
Zaid ibn Thabit a Allaah anhu:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم رخص لصاحب العرية أن يبيعها بخرصها من التمر
"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam ariyah mentességet adhat a tulajdonosa (tulajdonos a pálma) eladni nedves időpontok szerinti becslésével (mérő) a tamr (szárított dátumok) ". [14]
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tilos eladni a ruthab tamr lanaran ruthab, ha száraz az arány csökkenni fog, mint említést ibn Abi Sa'id Waqqash.
Ibn Abi Sa'id Waqqash a Allaah anhu:
أن النبي j سئل عن بيع الرطب بالتمر فقال أينقص الرطب إذا يبس? قالوا: نعم فنهى عن ذلك.
"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam azt kérdezték az eladási ruthab tamr, aztán azt mondta, "nem lenne ruthab fog csökkenni, ha száraz?" Azt mondta, "Igen." Így aztán megtiltotta ". [15] Szintén nem lehet eladni elemek hasonló uzsorát, míg a második helyezett együttes egyik vagy másik fajta.
A Fadhalah bin 'Ubaid a'nhu Allaah, azt mondta: "Megvettem a nyakláncot napján Khaibar a 12 dinárt, a nyaklánca arany és gyöngy van. Aztán kivette a gyöngy. Hirtelen ott találtam több mint 12 dinár. Akkor elmondom, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, azt mondta:
لا تباع حتى تفصل.
"Árulnak így szét őket (egy arany gyöngy)". [16]

[Másolt a könyvből az Al-Sunnah Wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, szerző Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonézia Guide Fiqh Complete Edition Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Publishers, nyomtatva Ramadan 1428 - szeptember 2007M]
Forrás: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar