Sabtu, 11 Agustus 2012

Waar Moslems vertrek Geld, sê die profeet Mohammed sallallaahu alaihi wa sallam: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, غير إسراف ولا مخيلة "eet en drink, aantrek en bersedekahlah (liefdadigheid eiendom), sonder enige onnodige houding en arrogansie" [gerapporteer deur al-Bukharistraat]


Waar Moslems vertrek Geld, sê die profeet Mohammed sallallaahu alaihi wa sallam: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, <code> غير إسراف ولا مخيلة "eet en drink, aantrek en bersedekahlah (liefdadigheid eiendom), sonder enige onnodige houding en arrogansie" [gerapporteer deur al-Bukharistraat]



Deur
DR geestelike Mohammed Arifin Badri MA



INLEIDING
Ramadan kom gou, en voel van aanbidding en die viering van Eid al-Fitr vakansie het begin gevoel word Moslems. Die gees van aanbidding en suiwerheid van die hart wat altyd ontwikkel in hierdie heilige maand stadig maar seker begin gevoel in die middel van die samelewing te word. Natuurlik, wanneer, een na die ander van die verskillende kwessies wat verband hou met beide begin lewendige bespreking.

Moslems entoesiasme is so groot vir die komende heilige maand van Ramadan Eid al-Fitr fees is redelik. Stel jou voor, hierdie maand het duisende van die funksies en bring in miljoene van seëninge.

إذا كان أول ليلة من رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن, وغلقت aan catalogus النار فلم يفتح منها باب, وفتحت aan catalogus الجنان فلم يغلق منها باب ونادى مناد: ياباغي الخير أقبل, وياباغي الشر أقصر, والله عتقاء keterangan النار وذلك كل ليلة

"Wanneer die eerste nag van Ramadan aangekom het, al die duiwels en demone spook in boeie. Al die deure van die hel is gesluit, niemand pintupun is nog oop. In teenstelling hiermee, al die poorte van die hemel oopgemaak, en niemand pintupun gedek. Verder is daar 'n inbeller wat gesê het. "O, my goedheid soekers O soeker van kwaad maak gou en gee dit. En op elke aand van God wat vry is van die bedreiging van die straf van 'n dienaar van die hel "[HR, by-Tirmidhi en ander]

Eid al-Fitr vieringe asof jy doen elke jaar, maar nog steeds in staat te bring geluk wat nooit met enige verlos kan word nie. Daarom is jy altyd op soek daarna uit om hierdie geleentheid, en bereid is om iets op te offer ter wille van die gevoel van die skoonheid in die middel van die gesin. Koste, en die moegheid van die reis weg verkeersknope, verdwyn in 'n oomblik wanneer jy voel die warmte van Eid al-Fitr daarin slaag om in die middel van die mense wat jy liefhet, die hoof te bied.

Die groot dag het nooit bedaar roer verlange in jou innerlike vrede na hul huise en gesels met die familie. Eid al-Fitr is so spesiaal in jou lewe, want dit bewys kan red nie aan jou herinneringe van die gesinslewe gedurende 'n klein, maar die atmosfeer en verskillende omstandighede. Verbeel jou, nadat jy daarin geslaag om sekere doelwitte te bereik en voel die skoonheid van sukses in die wêreld, wonderlike herinneringe van kinderdae kom terug. Hierdie voorwaardes is beslis spesiaal voel, sodat jy bereid is om dit om iets op te offer om dit te kry.

Offer ter wille van die pragtige herinneringe Eid FITRI
Berlebaran pragtige skakerings in die middel van die Midde-metgesel taulan geliefde by die huis, wat reeds beheer oor jou gevoelens. As 'n resultaat wat jy nog nooit die ondervraging van enige koste wat jy het 'n groot verantwoordelikheid en jy moet sukkel om deur.

Hierdie toestand gebeur nie net vir jou een, maar dit het ook gebeur met al die Moslems, insluitend die skrywer. Maar dit is onvanpas om die skoonheid van die viering van Eid al-Fitr ons is nalatig en ylend te maak.

True Islam seën jou om pret te hê en die vrugte van jou arbeid te geniet vir een jaar.

عن عائشة قالت دخل على أبو بكر وعندى جاريتان من جوارى الأنصار تغنيان بما تقاولت به الأنصار يوم بعاث قالت وليستا بمغنيتين فقال أبوبكر أبمزمور الشيطان في بيت رسول الله صلى الله عليه وسلم وذلك فى يوم عيد فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ((يا أبا بكر . إن لكل قوم عيدا وهذا عيدنا))

"Allaah anhuma Aisha vertel: Op 'n fees, my pa, Abu Bakr Allaah anhu na my huis gekom het, AANGESIEN dit nou is daar twee dogtertjies van die Ansar dogters hum slagspreuke (skree) die helpers in oorlog Bu'ats , maar beide is nie 'n opgeleide sanger. Kyk na hulle, my pa, Abu Bakr Allaah direkte anhu bestraf en gesê: "Daar is dit die moeite werd fluit fluit-duiwel in die huis van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam? Die aanhoor van my pa se teregwysing, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "O Abu Bakr, elke mense moet 'n ware dag van viering en vandag is die dag van ons viering" Ooreengekome alaih]

Islam egter nie dat jy regverdig wat buite die viering van Eid al-Fitr jy beheer verloor en sonder maat.

Een dag lees ek 'n boodskap dat Eid al-Fitr vieringe die jaar 1432H te verwelkom, BI opsy gesit kontant van 61,36 Rp triljoen. Maar in werklikheid, die voorspelde BI nie geskik is, selfs ver van die werklikheid wat in die veld voorkom. In 'n span van ongeveer vier weke, dit blyk uit die kontant wat deur die publiek opgeneem is, veral Moslems bereik fantastiese. Weet jy hoeveel geabsorbeer word deur die Moslems in 'n baie kort tyd wat dit is?

Van BI adjunk-direkteur van die sirkulasie van geld, mnr. Adnan Djuanda verduidelik dat totdat die H-5 Moslem vraag vir munte Rp bereik het. 77 triljoen. Hierdie syfer is veel groter as die vraag van die Moslems in die vorige tydperk 54,78 triljoen te bereik. So het die aanvraag vir klein denominasies wat weerspieël die waardes van Moslems het met 12% verhoog spandeer

Tog, is jy bewus daarvan dat baie van hierdie fondse nie wat in die sakke van die Moslems nie, maar vloei in die sakke van ander mense. Jy kyk na die winkelsentrums van die mees oorval deur Moslems tydens Ramadan, jy sal ongetwyfeld die meeste van hulle behoort aan ander mense.

Maar jy probeer om die Heilige Dae van ander mense in ag te neem, is daar van Moslems wat ook die viering van hul seën geniet?

As dit so is, waarom al hierdie as Moslems gee nie om oor hierdie feit?

Waar Moslems geld vloei?
Die bostaande figuur, kan jy nooit gedink het voor, maar dit is die werklikheid. En op dieselfde tyd, kan jy verbaas wees oor die feite wat deur baie mense vergeet is, te kry. Vermoë om geld so groot en so binne 'n kort tyd te spandeer, is 'n bewys dat ware Moslems is ryk

Hoe ryk nie, die bogenoemde syfers van Rp 77 triljoen is slegs 'n rowwe figuur, want dit is beperk tot geld wat deur die BI is formeel teruggetrek. As 'n data, wat insluit geld gedeponeer deur die publiek onder die kussing, of persoonlike kluis, en ander is niemand weet die getalle.

As dit so is die fondse belê word in produktiewe projekte, sou die skep van 'n groot taak. En as die Moslems 'n paar fondse opsy gesit in die viering van Eid al-Fitr te spandeer, 'n lot van behoeftige mense wat nie kan terentaskan van armoede te simpatiseer.

Jy probeer om te dink, as 'n fonds van 77.000.000.000.000 (77 triljoen) is uitgedeel aan die armes wat is meestal Moslem-meerderheid hulle ongetwyfeld terentaskan om van armoede.

Volgens die Sentrale Statistiek Agentskap (BPS), die getal van die arm mense in Indonesië Maart 2011 was 30.020.000. So as die geld wat met 77 miljard versprei aan hulle, sodat elkeen kan kry ten minste 2.4 miljoen dollar. Van hierdie baie geld vir die armes is baie betekenisvol en kan selfs die kapitaal vir besighede om hul familie lewe aan te sluit.

Maar die feit dat hierdie fondse bestee word in die behoeftes wat verbruikende, so nie veel gee om 'n positiewe waarde vir die welsyn van die mense. Slegs 'n handjievol mense, die handelaars wat die vinnige vloei van fondse van die mense kan geniet.

Jy probeer om vandag weer te onthou wat jy gedoen het tydens die viering van Eid al-Fitr. Hoeveel pare jy koop nuwe klere, skoene of pantoffels, en watter soorte voedsel om voor te berei. Op die oomblik lyk dit asof jy nie die regte klere te dra, en Eid al-Fitr as jy nie geldig indien nie die verskaffing van die kos en koek is baie uiteenlopend.

Het jy nie onthou ons profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam hieronder.

كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, <code> غير إسراف ولا مخيلة

"Eet en drink, aantrek en bersedekahlah, sonder enige onnodige houding en arrogansie" [gerapporteer deur al-Bukharistraat]

Meer ironies genoeg, het die viering van Eid al-Fitr is omskep uit 'n genuanseerde viering van aanbidding en danksegging vir gunste implementering van vas, 'n vertoonkas. Wat uit nuwe klere, koeke, juweliersware, 'n nuwe voertuie en so meer.

Natuurlik, wanneer die waardes van geloof en dankbaarheid aan Allah Subhanahu WA Ta'ala op die fees van die jaar na jaar meer en meer vervaag. Bevorder bewustheid van die waardes ubudiyah aan God Almagtig. Ubudiyah waardes word gereflekteer in jou nakoming daarvan weerhou om te eet en te drink vir 'n volle maand, dan op die vakansie wat jy van vas verbied word. Nakoming besef in 'n maand wat jy nie eet en drink, en by die fees sebalikya, jy aanbid met die eet en drink.

Ubudiyah aan Allah Almagtig nie is in amaliyah geboorte per se nie, maar eerder op jou voldoening aan al die gebooie en die verbod, ongeag sy vorm. Ubudiyah kan eet en drink, Soos verwag kan word in die refrein van beide.

Maar, wat mense kan sê, as dit is meer klem op die voorkoms van die Islam gebore is, as Eid al-Fitr net pret te hê met nuwe klere, en heerlike geregte.

My broer! Besin oor die verhaal van Umm 'Athiyah, hopelik kan jy vergelyk Eid al-Fitr vieringe van die profeet sallallaahu' alaihi die wa sallam en die Shabat met jou viering.

قالت يارسول الله على إحدانا بأس إذا لم يكن لها جلباب أن لاتخرج? فقال لتلبسها صا حبتها من جلبابها فليشهدن الخير ودعوة المؤمنين

"Ek het gevra: Boodskapper van Allah, of ons bid as ons nie 'n sluier, so geen Eid al-Fitr gebede bygewoon het? Toe het die profeet sê: Laat haar vriend leen sy die sluier, so dat hy deelgeneem het om goeie en bedek deur die gebede van Moslems "[gerapporteer deur al-Bukharistraat]

So, het hulle vier Eid al-Fitr, die waardes van hul aanbidding is meer beklemtoon, eerder as voorkoms. Fees aangekom het, maar daar is bewoners van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wat nie 'n serp wat gebruik kan word om sy private dele toe uit die huis te sluit.

Hoewel dit nie die sluier, is hulle nie desperaat Eid al-Fitr as van aanbidding menyemarakan poging om die seëninge van gehoorsaamheid aan God, die Almagtige aan te sluit.

As Moslems in vandag se weer klem op godsdienstige waardes as voorkoms, sekerlik die potensiaal vir rykdom en wat hulle is nie verkwis soos hierdie.

My broer! Hou in gedagte die volgende Arabiese spreekwoord:

ليس العيد لمن لبس الجديد إنما العيد لمن طاعاته تزيد

"Dit is nie 'IED dit behoort aan die nuwe rok, maar IED vroomheid behoort aan die persoon wat ver brul ontwikkel".

SLUITING
Hopelik sal hierdie eenvoudige blootstelling om jou geloof te wek, sodat jy nie jou swaarverdiende geld mors op dinge wat minder waardevol. Hopelik sal hierdie artikel om jou te herinner dat die resultate van jou sweet loop al hierdie tyd hoe mooi as jy net laat in die oë van Allah Subhanahu wa Ta'ala. Hoeveel deure van die hemel is oop rondom jou, maar hoe min sukses wat jy bereik met jou rykdom.

Allaah ta'ala weet die beste bisshawab

[Gekopieer vanaf soos Sunnah tydskrif XVI/1433/2012M 03-04/Tahun Edition. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo solo Purwodadi-Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]


In die lig van die Ulama Talfiq



Deur
Geestelike Abu Humaid Arif Syarifudin


In Arabies, die woord talfiq (التلفيق) afgelei van die woord (لفق - يلفق - تلفيقا) wat beteken waarin iets anders. Byvoorbeeld, as die uitdrukking (لفقت الثوب) wat beteken dat ek kombineer die twee ente van die klere (klere / stof), een met 'n ander, en dan stik dit is. (Lisanul Arabiese 10-330-331). Talfiq en besprekings sal hier bespreek word is so veel bespreek deur skoliere en regsgeleerdes oor ushul bertaklid kwessies aan skole in Islam mujtahid Imams. Ons lig gebaseer op die boek van Usul Al Fiqhi Al die Islami, die werk van Dr. Az Wahbah Zuhaili, juz II, p. 1171-1181.

BEGRIP TALFIQ
Talfiq, wat bring een of ander manier (in aanbidding of mu'amalah) wat nog nooit deur die mujtahid geleerdes verklaar is. Dit is aan skole in Islam sowel as (kombineer) twee of meer menings in die saak, wat pilare en takke bertaklid, wat aanleiding gee tot 'n gesamentlike geval (gemeentes) wat nooit deur enigiemand gestel is (van mujtahid Imams ) [1], nie deur wat hy gebruik die imam en die priester madzhabnya 'nuwe' te volg. In plaas van elk van hierdie priesters in die aanbidding batilnya die samesmelting.

Voorbeeld, die iemand mentalak drie van sy vrou. Toe het die ex-vrou getroud met 'n seun van 9 jaar vir die doel tahlil (regverdig her-huwelik met haar eerste man, Pent.). In hierdie, haar tweede man bertaklid as-Shafi'i madhhab magtig sulke huwelike, dan is hy het omgang met die vrou en dan skei haar na die madhhab van Imam Ahmad bertaklid waarby die tipe van egskeiding op daardie manier en sonder om deur middel van die tydperk van 'iddah, sodat haar eerste man mag weer trou. [2]

Sheikh Ali ash-Shafi'i Ajhuri opgemerk dat (byvoorbeeld), aangesien dit verbode is in ons tyd, en dit moet nie sowel as ongemagtigde beoefen word. Omdat volgens ash-Shafi'i-skole, is nodig om te trou, moet 'n kind jou pa of oupa te wees, en 'n regverdige, en daar voordeel vir die kind in haar huwelik moet wees. Toe het die vrou moet die voog van die beurs trou met net twee getuies. As daar een voorwaarde voldoen nie, dan die ongeldige tahlil, want die huwelik is nie geldig nie.

OMVANG TALFIQ
Talfiq probleme sowel as die dogmatiese kwessie, die omvang is in ijtihadi probleme [3] wat zhanni (nie die geval qathi of onseker is, Pent.). Soos elke geval is ma'lum fiddin bidhdharurah (skoolhoof) in die godsdiens, sake van die wet is gebaseer op syar'i (definitiewe), wat goedgekeur is deur die Moslems en ongelowiges pengingkarnya skuldig bevind is, dan is daar moet nie maak baie minder dogmatiese talfiq in.

Op grond is, moet dit nie maak wat kan lei tot talfiq pembolehan (penghalalan) gevalle wat soos die wyn (alkohol) en owerspel verbied word.

LEGAL TALFIQ
Wat toegelaat het dat Talfiq
Regverdiging vir die idee dat dit talfiq word verbied, is wat gestel word deur die geleerdes van usul ijma 'wat verbied verhoog derde mening, indien die geleerdes in twee groepe verskil oor die wet oor 'n kwessie. So, die meeste van hulle het die mening uitgespreek moet nie gelei word om die derde ooreenkoms te skend.

Byvoorbeeld, as 'n saak van 'iddah vir 'n swanger vrou wat deur haar man se dood verlaat. In hierdie uitgawe is daar twee opinies onder die geleerdes. Eerstens, is dit argumenteer bahwa'iddahnya is (a) geboorte aborsie. Tweedens, na die mening dat 'iddahnya is die iddah van die mees afgeleë van die twee dae' iddah [4]. Dan moet dit nie bring 'n nuwe mening byvoorbeeld, deur te sê dat 'iddahnya is net 'n kwessie van maande (4 maande 10 dae) alleen. [5]

Om kommentaar te lewer (weerlê) hierdie talfiq sleaze eise, deur middel van twee metodes. 1) Metode van verwerping (al man'u) of ontkenning ('n nafyu), 2) Metode van teenstanders (AKS van itsbatul '). [6]

A. Verwerping of verwydering metodes.
Dit is duidelik, want talfiq gebou op die idees wat deur die dogmatiese geestelikes Muta: akhirin (finale geslag) in tye van agteruitgang (Moslems in die ywer, gevangene.) Uiteengesit.

Talfiq betekenis is nie bekend nie onder die Salaf (leier van die Ummah) (nee), nie in die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam en sy metgeselle, of in die tyd van die priesters (na hulle) en sy dissipels. Soos in die apostel sallallaahu 'alaihi wa sallam, dan is daar is geen talfiq praktyk aan almal, want die era was 'n openbaring wat nie die lewering van ijtihad sal toelaat.

Net so, in die vriend en tabi'in, die talfiq onbekend in hul midde. Daar was net iemand wat hou van die geleerdes te vra uit onder die Metgeselle en tabi'in, dan is hy (wat) gee fatwa sonder wat hom te hou sy fatwa, en ook sonder die verbode persoon (aansoeker) van die praktyk van fatwa in ander, hoewel hy weet dat die verskille van mening dat baie van hulle.

So ook in die tye van die vier priesters en ander geestelikes wat ingeskryf het vir die kategorie van mujtahid geleerdes, is daar geen verbod op die uittreksels van hul liefde aan skole in ander. Trouens, elke sleep agter ander geleerdes, maar elkeen van hulle weet wat die verskille in menings met ander wat zhanni ijtihadi probleem (nie seker). Dan is hierdie dui aan dat die eerste persoon-wat 'n fatwa versoek, neem van die geleerdes se menings in twee of meer probleme, en dit beteken nie sê dat hy talfiq het gedoen, of het aangekom op 1 voorwaarde dat word nooit genoem deur die fatwa gewer. Dit was eers gereken as 'n vorm van wedersydse vermenging van die menings van die fatwa beoefen word in diegene wat vra vir 'n fatwa, was geen voorneme (die mening van mekaar te verwar). Net so, die wedersydse vermenging van tale met mekaar in Arabies, byvoorbeeld.

En die res, hulle mening is dat die wet verbied talfiq, kan lei tot n verbod bertaklid, wat basies nodig het om hul eie nabootsing is vir gewone mense [7], alhoewel die meeste was nie 'n vorm van nagemaakte talfiq. En dit is strydig met die beginsels wat verdeeldheid lees die priesters seën vir die mense [8]. Ook in stryd met die beginsels van die gemak en die genade sowel as die uitskakeling van die lastig geval en moeilike omstandighede, wat is die beginsel van die bou van die Islamitiese Shariah.

2. Sy teenstander bepaling metode (Bellevue van Itsbatul ').
Veronderstel dat regverdig en aanvaar die verbod talfiq-kyk, die geleerdes van daardie bepaling, dat daar is geen noodsaaklikheid om vas te hou aan sekere skole in die hele probleem, soos reeds beskryf. En iemand wat nie voldoen aan sekere skole, dit toelaatbaar talfiq is. Andersins, sal dit lei tot die kansellasie van aanbidding afloop van die gewone mense, omdat, in werklikheid, het ons byna nie 'n leek wat die werk op 'n diens wat eintlik ooreenstem met sekere skole. Die vereiste dat hulle oor die noodsaaklikheid om aandag aan die verskil in die verkeer skole genoem het, as iemand bertaqlid aan die skole of laat madzhabnya vroeër in 'n probleem, dan is hierdie geval, is moeilik, beide in sake van aanbidding en mu'amalah. Want dit is teen die beginsels van Shari'ah en die losheid en gemak met die hele menslike voordeel kecocokakannya

Byvoorbeeld, iemand wat ablusie gemaak en vee sy kop-aan bertaqlid Imam ash-Shafi'i madhhab, dan wudhunya die geldig. Dan, wanneer sy aan sy haan daarna met die skole van Abu Hanifa bertaklid het, dan is sy gebed is geldig. As gevolg van hierdie bertaklid wudhunya wetlike persoon wat volgens die ooreenkoms, dit is omdat dit die pubiese raak nie ongeldig wudu volgens Abu Hanifah. En dit is nie om te sê dat wudhunya ongeldig, want dit is 'n leemte deur elk van die twee skole van denke, omdat die twee aparte kwessies (van die een na die ander). Die eerste was 'n perfekte ablusie met bertaklid te ash-Shafi'i madhhab, totdat sy haan raak en hy het (nog steeds in 'n toestand ablusie), met bertaklid aan die skole van Abu Hanifa. Dan aan die skole van Abu Hanifa nabootsing is bloot om voort te gaan wat is wettig, eerder as aan die begin van aanbidding.

Soos vir die eise van 'n paar volgelinge van die Hanafi madhhab [9], dat daar is reeds konsensus wat verbied gedrag talfiq, dan miskien net in terme van die ooreenkoms van die volgelinge van hierdie skole slegs (Hanafi), of verwys na die meerderheid van geleerdes, of deur dit wat gehoor, of net vooroordeel (Zhan). Omdat, as die probleem is reeds 'n konsensus moet die ander skole in Islam regsgeleerdes sal ook die bestaan ​​van konsensus, nie genoeg om hulle en die enigste moontlikheid stil te maak. En daar is geen bewyse wat toon duidelik die sterkste oor die gebrek aan konsensus in meer van die bestaan ​​van die vele geleerdes van verdeeldheid teen Muta: akhirin (talfiq verbod). [10]

Al-Kamal ibn al-Hammam in At-Tahrir en gevolg deur sy student, Ibn Amir Al-Hajj [11] - verklaar: "Hier is 'n (leke) wat toegelaat vir bertaklid bertaklid aan enigiemand wat [12] hou. En as 'n man wat lê mujtahid die mening van die meeste lig vir hom in enige moeilikheid, dan weet ek nie bestaan ​​nie of aqli naqli argument daarteen. En toe 1 persoon (leke) gesoek vir hom die ligste van die mening van 1 mujtahid-in aanmerking-ywer, ek is nie bewus van die elemente van Shari'ah is 'n smaad, terwyl die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam soos iets wat verlig sy mense ".

Die twee priesters ooreengekom dat die kansellasie van die oortreder talfiq liefde, dit is 'n mening wat nie deur bewyse ondersteun word nie. Omdat mense nie bertaklid bertaklid aan beide die algehele liefdadigheid. Maar net een van twee priesters in 'n sekere probleem, wat in daardie geval, hy het nie bertaklid aan ander bertaklid, dan is dit nie hoekom nie. Terwyl die algehele niemand die liefde wat vereis dat jy dit sien, nie in terme van ijtihad en in terme van nabootsing. Maar dit is net 'n vulgarized een Shariah wet van iemand wat geen reg om dit te sê gehad het.

Ibn Abidin lê 'n verklaring in Al Hamidiyah Tanqih die kern, wat van 1 moefti die droom daar is instruksies op die wettige toelaatbaarheid van gesamentlike, en Sheikh Aat Thursusi ook dit toelaat, sowel as 'Allamah Abu Su'ud memfatwakan As sy vaardigheid in sy fatwa. Die Ibn Nujaim bepaling in sy verhandeling getiteld Fi Bai'il Waqfi Ghabnin Fahisys Bi, volgens die mening dat die skole talfiq toelaatbaarheid doen, soos aangehaal uit al-Fatawa Al Bazaziyah. Hoewel Ibn al-Maliki het bevestig dat Arafat Al Hasyiah vaardigheid in 'die Ala Ash Sharh Al Kabir. Allamah al-'Adawi en ander ook memfatwakan vaardigheid, want dit is 'n vorm van toegeeflikheid [13]

En Jumhur geleerdes onder sommige geleerdes redeneer dat skole Syafi'iyah-Ijma wat deur individue aangehaal is, soos beweer word vir hierdie probleem, nie toegepas word nie (want die natuur is nie konsensus Pent). Verder, in hierdie geval, beweer die ijma-'word verbied. Want die feit van die geleerdes het melding gemaak van die teenwoordigheid van 'n betroubare verskille van mening in hierdie saak, soos Al Amir en Al Baijuri. En as Syafsyawani 'n probleem met betrekking tot die samesmelting van twee of meer skole van denke deur te sê: "Voorwaar, usul kundiges verskil oor hierdie kwessie, maar dit is toelaatbaar volgens die studie is (gedoen talfiq)".

Ten slotte, die godsdiens van Allah is makliker, nie harder, en opinies wat dit moontlik maak maklik talfiq in die kategorie van mense (veral die gewone mense, Pent.) Ingesluit. Allah Almagtige sê:

وما جعل عليكم في الدين من حرج

Hy het jou gekies en hy het nooit gelê op 'n swaarkry in godsdiens. [Al-Hajj: 78].

يريد الله أن يخفف عنكم وخلق الإنسان ضعيفا

God wou hê om verligting te gee aan jou, en man gemaak swak. ['N Nisa: 28].

يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر

Allah verlang gemak vir jou en wil nie hê dat swaarkry vir jou. [Al Baqarah: 185].

En het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

((بعثت بالحنيفية السمحة))

Ek het reeds gestuur deur (gebring Islam) is reguit weer maklik [14].

Verbode Talfiq
Die vermoë om om hierdie talfiq nie absolute nie, maar beperk in omvang gegee. Omdat daar is noodwendig 'n vorm van nietigheid talfiq volgens sy vorm, asof dit lei tot penghalalan talfiq aangeleenthede wat verbied (deur qath'i of presies) soos Die wyn (alkohol), owerspel en ens. En daar is nie verbied deur dzatnya, maar omdat daar is iets wat inmeng (dus die oorsprong kan wees, verbied word, Pent.). Die tweede tipe van drie soorte. [15]

A. Beroep te doen op die net te soek vir die ligste (tatabbu se artikels rukhash).
Dws iemand neem wat is die ligste van enige skole, met geen element van dwang en 'n sterk udzur. Dit is verbode om die strate van die skade in die vorm van die besigheid vrystelling van die laste van Shari'ah te dek.
Al-Ghazali gesê, "Geen persoon mag valslik die ander skole en 1 leke-te-nie dat hy die mees heerlike van alle skole in elke uitgawe moet kies, dan is hy memperlebarnya (aan al die probleme met geen dwang, Pent.) ... ... "[16] En natuurlik, gaan in hierdie soort, wat op soek is na die ligste reg om te gaan rond en haal 'n swak oordeel van enige skole in wellus en begeertes te volg.

2. Talfiq wat gelei het tot die verwerping van die wet (wette of besluite) Regter (regering), omdat sy bepalings kan die saak uit te skakel om die voorkoms van die chaos te verwag.

3. Talfiq wat veroorsaak dat iemand te laat wat diamalkannya dogmaties wees, of laat die saak soos ooreengekom te danke aan die teenwoordigheid van 'n ditaklidinya geval.

Die eerste voorbeeld van 'n staat. As daar is 1 faqih (die begrip "van godsdiens) aan sy vrou gesê:" Ek mentalakmu vir ewig "en hy argumenteer dat sulke lafadz-3 egskeidings het geval, so hy het betrekking sy mening dra uit tussen hom en sy vrou, en hy beweer dat sy vrou vir hom onwettig. Daarna het hy glo dat dit is talaknya raj'i egskeiding, maar hy het nog steeds dink die eerste gedefinieerde voer en wil nie terug te keer na sy vrou (wat ditalaknya) as sy vrou weer met haar nuutste mening. Dit is verbode, omdat hy nog steeds die eerste mening laat, terwyl hy besig was om 'n tweede opinie in dieselfde uitgawe.

Voorbeeld van 'n tweede staat. As 'n mens bertaklid Imam Abu Hanifa in die mening van die (geldige) huwelik sonder 1 wali (vrou) [17], dan die "aqad (huwelik) is om bekragtiging van die val van 'n egskeiding toe te staan, want dit is gevolg van wettige huwelik volgens die ijma". Dan, indien die man se 3 egskeidings teen sy vrou, dan hy wil Imam as-Shafi'i bertaklid wat argumenteer daar is geen egskeiding is val, te danke aan die huwelik sonder die wali (wat volgens hom is nie geldig is, Pent.) [18] dan moet hy nie doen-talfiq soos dit moet, want hy het taklidnya in die geval ooreengekom het. [19]

Dit is bedoel om die probleem nasab te hou as ander aspekte. Omdat, as dit nie so nie, dit sal lei in gevolge dat die verhoudings wat gemaak is (tussen hulle) is Haram verhoudings (egbreuk) en kinders wat gebore is (verhouding) is die kinders van owerspel. Dit moet gesluit word om enige deure wat kan lei tot die ontwerp inspanning (bygelowe) soos wat in al die belangrike kwessies, soos huweliksprobleme of in elk geval die voorwerp van diskrediet godsdiens as 'n speelding of menslike leed of skade op die aarde.

Soos in die sake van aanbidding en laste wat niks van die Shari'ah te vernou aan sy dienaars, dit is nie verbode doen talfiq, hoewel dit sal lei in oorgawe gevalle wat het is beoefen of Abandonering van die saak sal vereis word vir ander sake deur konsensus, so lank as lei nie nie tot bevryding hulself van die laste van sharia-effekte, of lei tot die verwydering van die wysheid deur die afkondiging van sharia elke hilah (Ingenieurswese) wat kan verander of skakel die doel van Shari'ah.

TALFIQ regskoste in die koste-Shari'ah (ASY TAKALIF SYAR'IYYAH)
Hierbo verduidelik is dat die omvang talfiq slegs in sake furu "(takke) wat toegelaat gaan zhanni ijtihad, naamlik in sake wat toelaat dat die verskille van mening dit. Soos vir aangeleenthede wat verband hou met aqeedah, geloof en morele waardes, sowel as die sake van die beginsel van hierdie godsdiens, dan is dit kan nie ingedring word deur talfiq. Omdat daar geen dogmatiese hom deur die konsensus van die geleerdes nie, en sluit die ijtihad wat sal lei tot 'n verskil van mening, wat later die grondslag vir nabootsing en talfiq-.

Talfiq want dit is baie moontlik in die sake van furu ", dan moet daar besonderhede oor die regskwessies furu is. Aangeleenthede furu in Shari'ah is verdeel in drie tipes. [20]

A. Aangeleenthede furu "wat bou op die beginsels van die eenvoud en die ruimte in al sy variëteite is as gevolg van die diversiteit van die toestand van die mukallaf (wat Shari'ah saal).
2. Aangeleenthede furu wat bou op die beginsels van insig en soek vir die uiteindelike oorlewende.
3. Aangeleenthede furu georiënteerde welsyn en geluk van die dienaars.

Die eerste tipe, is mahdhah oordenkings. Toegelaat na talfiq in dit, indien nodig, want die kern is om uit te voer die opdrag van Allah Almagtig en is onderworpe aan Hom sonder enige element van die engheid. So dit moet nie buitensporig wees op hierdie wyse. As gevolg van buitensporige gedrag (buite die limiet) sal dompel tot vernietiging.

N die oordenkings maliyah (eiendom), dan is dit moet verskerp word aan omsigtigheid, want dit was gevrees word, sou die reg van die behoeftiges te laat vaar. Iemand wat wil om liefde te gee, moet dus nie die mening van die swak of neem die menings van 'n meer skole waarborg nie die integriteit van die regte van die behoeftiges. In hierdie uitgawe 1 moefti (fatwa beoefen word) 1 fatwa van die mees versigtig (oorlewendes) en die mees bevorderlik uitreik, hou in gedagte die toestand van die wat gevra het vir 1 fatwa (mustafti) en of hy was onder diegene wat 'n belang het ('n paar dringende) of nie.

Die tweede soort, naamlik die sake wat verbied word, wat gebaseer is op Prudence (ihtiyath) en neem die mening van die meeste oorlewendes (wara) [21] (te laat twyfelagtige) as sterk as moontlik. Omdat God, die Almagtige nie verhinder enigiets, maar as gevolg van die Awliyaa (gevaar). Dan is dit nie gegee word toegeeflikheid of talfiq in daardie, behalwe in 'n noodgeval (gedwing) deur die Shari'ah bril. Vir nood situasies (gedwing) om voorsiening te maak (neem) word verbied. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

(. (ما نهيتكم عنه فاجتنبوه, وما أمرتكم به فأتوا منه ما استطعتم))

Wat ek beveel laat jy bly weg van (laat) en wat Ek sê vir julle, dan moet jy so hard as jy dit doen. [22]

In die bogenoemde hadith alaihi wa die profeet sallallaahu 'sallam bindende opdragte aan die vlak van vermoë, terwyl die verbod absolutized (nie gebind), deur weier Awliyaa van die saak is verbode.

Soos vir nie bolehnya talfiq die beperkings wat, as gevolg van die verbod verbod op die basis van insig en soek vir die uiteindelike oorlewende gestig is. Dit berus op die hadith:

دع ما يريبك إلى ما لا يريبك

Laat wat wat jy twyfel nie jy is te betwyfel. [23]

Die beperkings met betrekking tot menseregte, moet dit nie doen talfiq in. Want dit is gebaseer op die beginsel van die handhawing van die regte en teistering en vervolging (ander) te voorkom. Dan moet dit nie doen talfiq in dié verband, want dit is 'n vorm van ingenieursdienste bedrieëry gemik teen die regte van mense en hulle seermaak.

Terwyl die derde tipe, die tipe van mu'amalah interaksie tussen die mens, strafregtelike strawwe (hudud), voldoen aan die verpligting van die eiendom en die huwelik.

Huwelik en die integrale met die wet, soos mufaraqah (skeiding van die verhouding tussen man en vrou), die fondasie is die geluk van die man en vrou en kinders om te besef. Dit kan bereik word deur die handhawing van die huweliksband en die skepping van 'n goeie lewe in die gesin, soos omskryf Koran Al Karim:

فإمساك بمعروف أو تسريح بإحسان

Na dit, kan weer verwys na die manier waarop ma'ruf of egskeiding in 'n goeie manier. [Al Baqarah: 229].

So, moet elke geval wat ondersteun hierdie beginsel toegepas word, hoewel dit in sommige gevalle sal die akte talfiq sleep. Alleen nie, moet talfiq nie gebruik word as 1 doel van die spel in die huwelik en egskeiding se sake, met inagneming van die reëls van Shari'ah, naamlik dat "die wetlike oorsprong van die huwelik of die huwelik onwettige" [24] (behalwe wat aan die vereistes wat voldoen gedefinieer Shari'ah, Pent), ten einde die regte van vroue en nageslag te beskerm. En as dit (die wet in die huwelik) in die geval dan, talfiq verbied word.

Die probleem mu'amalah, vervul die verpligting van die eiendom, die handhawing van hudud (strafreg) en die beskerming van die bloed (menslike) en ander soortgelyke kwessies wat betrokke oor die welvaart en goed is van die menslike lewe sal neem weg van elke skole, opinie die meeste prioriteit aan welsyn en geluk mense, hoewel talfiq te doen. Vir die seleksie van mening dat die model sal die poging om die voordeel te ondersteun deur die sharia gewenste weerspieël. Plus, omdat die voordeel van 'n menslike welsyn verandering met die veranderende tye en die gewoontes en die ontwikkeling van die beskawing. En perke maslahah is, elke geval wat beskerming bied teen die vyf basiese beginsels, naamlik die bewaring van godsdiens, siel, verstand, kinders en eiendom, en beskerming teen enige goedheid wat geteiken deur die Shari'ah, hetsy deur middel van die Koran, Sunnah of Ijma ' , beter bekend as mashalih mursalah maqbulah (aanvaarbaar).

Ten slotte, die beperking is toelaatbaar of nie doen talfiq word, dat elke geval wat kan ontwrig die fondamente van sharia en die reëls en wysheid kan breek, dan is dit word verbied, veral as dit net hiyal (vervaardiging Godspraak van Shari'ah 'te ontsnap , Pent.). AANGESIEN dit alles wat ondersteun die fondament, wysheid en reëls van Shari'ah menslike geluk in die wêreld en die hiernamaals, deur die fasilitering van die gemak aan hulle in sake van aanbidding en te verseker dat enige voordeel vir hulle in sake van mu'amalah (interaksie tussen hulle), dan is dit is toelaatbaar , selfs 'n vraag.

Daarbenewens het die aansoek talfiq toegelaat slegs wanneer dit nodig is of in 'n noodgeval (gedwing) alleen, nie bedoel vir die wet in godsdienstige mening of soek na die mees gerieflike en ligte met geen maslahah doelbewus gewettig sharia. En weer, en selfs dan beperk tot 'n gedeeltelike nakoming van die wet en die natuur mu'amalah ijtihadi (wat toegelaat word om die verskil van mening) en nie qath'i (beslis). En Allaah weet die beste.

[Gekopieer vanaf soos Sunnah tydskrif X/1427H/2006M 03/Tahun Edition. Foundation Published Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


Islam is genade, nie 'n bedreiging


Deur
Shaykh 'Ali bin Hasan al-Halaby


Vergeet ek nie een ding wat sal gelag word die huidige tema, naamlik die Islamitiese genade van die Profeet van Islam te noem nie. Ek het regtig geen genade van die Moslems in hierdie goeie land kan voel en sien. Hulle is lief vir Allah en Sy boodskapper, en die liefde van die waarheid wat kom van die Here en Sy Apostels. Dit is 'n ongekende voorreg. 'N etiek wat baie min mense wat hulself versier met dit op die oomblik. En inderdaad die verdere periode van tyd nubuwwah, dan is die minder goed.

Soos gesê die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

ما من عام إلا الذي بعده شر منه حتى تلقوا ربكم

Geen enkele tydperk (wat gekom het), maar die nasleep daarvan is erger nie, totdat jy jou Here ontmoet. [HR op Tirmidhi, nee. 2132].

So, ek wens u geluk, die etiek van hierdie goeie voorlegging aan Allah en Sy boodskapper as 'n gevoel van eerbied vir God en Sy boodskapper. En ek van mentazkiah (prys) julle almal voor die aangesig van God.

Ek wil iets om te sê wat in die bors churned. Hierdie dinge lyk teenstrydig, maar dit is 'n waarheid as dit word beskryf en verduidelik. Dit is oor Islam is genade, onse Here, is artikels Rahim (Genadige) en ons profeet is 'n genade aan al die natuur.

Soos vir die kontradiksif wat op my gedagtes was, dat die bogenoemde kwessies insluitend sake badahiy [2], 'n helder en duidelik uit die son gedurende die dag. Dan, skielik is ons om dit weer te verduidelik as 'n vorm van verdediging teen die Islam, 'n verduideliking vir die realisering van die waarheid oor Islam, en 'n verduideliking van 'n huidige stand siening van Islam het verander.

Geen twyfel, hierdie is iets wat is war die harte en gedagtes, ons sien die teenstrydige feite 1 probleem wat het was diimani te verduidelik, die probleem is voor die hand liggend, dat hierdie godsdiens (Islam) is Grace, die Genadigste Allah en ons Profeet Muhammad sallallaahu 'alaihi wa sallam ook 'n minnaar. Daarom vra ek om God te verwerdig om ons te help om die betekenis van hierdie verstaan ​​en oefen dit.

Die tekste van al-Qur `n en Sunnah Nabawiyah versterk en stol penjelaskan hierdie onderwerp is baie ruim, is ontelbaar. Ons moet egter noem 'n paar, om kalm te bly in die hart van die waarheid. En gedagtes en siele om te voel tevrede is met die leiding.

Nash is die grootste kenmerk God self wat Hy is die essensie van die All-Barmhartige. Eienskappe met hierdie naam, is wyd beskikbaar in die Al Qur `n. Dit is voldoende om aan jou die tekste wat jy lees herhaaldelik deur meer as tien keer in die gebed dag en nag, sodat 'n begrip van die betekenis ingebou is en is ingesluit in die harte en gevoelens. Allah Almagtige sê:

بسم الله الرحمن الرحيم {1} الحمد لله رب العالمين {2} الرحمن الرحيم

In die Naam van Allah, die Barmhartige, die Genadige. Alle lof behoort aan Allah, die Here van die leërskare. Die Barmhartige, die Genadige. [Al-Fatiha: 1-3].

Jy herhaal dat in elke rak'ah, by die lees van die tweede paragraaf basmalah en lees (van Surat Al-Fatiha), sodat die betekenis van hierdie foto en ook die besef, wetenskaplik of amaliah kan gedoen word (gelyktydig) op 'n tyd.

God het ook karakteriseer sy profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam met die aard van die uterus (liefdevolle) dit. Allah Almagtige sê:

بالمؤمنين رءوف رحيم

(Mohammed) dit weer barmhartigheid teenoor die gelowiges. [Tawbah: 128].

Ons profeet van die uterus (genadig), sowel as ons Rabb Rahim (Genadige). Maar, die uterus (van liefde) was die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam vors van al die kinders van Adam, volgens die grootheid hy sallallaahu' alaihi die wa sallam en die aard van die mensdom. Terwyl Rahim (genadig) God volgens sy heerlikheid en volmaaktheid. So genade (deernis) is die aard van God en die aard van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. Allah en Sy boodskapper wou dit na 'n ware seën op die aarde te wees. Omdat die din (godsdiens) is 'n lawaai van die genade. Allah Almagtige sê:

ومآ أرسلناك إلارحمة للعالمين

En ons het jou nie, maar vir (a) genade vir alle skepsels. [Al Anbiya: 107].

Allah nie sê: "... as 'n genade aan die gelowiges, maar God sê genade vir die geheel van die natuur, nie net die mens, ja, dit was ook in die genades van aard, naamlik die aard djinn en engele.

En die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gelewer op sy sallallaahu' alaihi wa sallam:

إنما أنا رحمة مهداة

Ek was 'n geskenk van genade. [3]

Baie tekste van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam duidelik aan die gelowiges, wat die oproep van Allah en Sy boodskapper, wat glo in Allah en Sy boodskapper, en onderhewig aan Allah en Sy boodskapper se wet se wet, dié wat wat gevoel van medelye het en verwelkom lief vir mekaar, sodat hulle sal deur die Almagtige God lief te hê, nie net 'n seën in die vorm van wensdenkery wat gedroom van hart en gesing deur die mondelinge. As dit net, dan is dit gedoen kan word deur almal. Allah Almagtige sê:

ياأيها الذين ءامنوا لم تقولون مالاتفعلون {2} كبر مقتا عند الله أن تقولوا مالاتفعلون

O, julle wat glo, waarom jy nie sê wat jy doen. Enorme wrok in die oë van Allah wat julle sê wat julle moet doen. [Ash Shaf: 2.3].

God wil hê ons moet die mense wat liefgehad het en liefdevolle, meer liefgehad het, nie net blote woorde, maar die (bewys) vir die liefde, nie net 'n frase, maar die (besef) deur die Wet. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

الراحمون يرحمهم الرحمن ارحموا من في الأرض يرحمكم من في السماء

Mense wat graag om liefgehê te word deur die Een Barmhartige. Behandel altyd mense wat op die aarde is, het hy die een wat bo die hemele is (Allah) sal is lief vir jou [4].

Die profeet het ook gesê:

ارحموا ترحموا

Sayanglah jy lief het, sekerlik sal jy lief te hê [5]

Woord van sy sallallaahu alaihi wa sallam:

من لا يرحم لا يرحم

Mense wat nie 'n gevoel van liefde het, sal nie lief te hê. [6]

Al die bogenoemde tekste en ander bevestig die betekenis van genade, so gegrond op die lewe van die stelsel en geïmplementeer word; mekaar lief te hê, elke sagte-uitgestrek, wedersydse hulp, veral aan diegene wat taufik deur God, en gegewe instruksies tot Islam te bekeer en volg die Sunnah die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

Hierdie genade kan nie behoorlik besef word nie, behalwe met bruikbare kennis gebaseer al-Qur `n en die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. Die genade sonder wetenskap is gebaseer nie, maar gebaseer op onkunde, net 'n gevoel wat woon in die bors, soms nie in ooreenstemming met die plek nie, word nie duidelik nie, en hierdie onsekerheid het gelei tot groot foute.

Daarom is dit kom van Ahl Sunnah geleerdes, soos deur Ibn Taymiyah aangedui: "Ahlus Sunnah is die mees kundige oor al Haq (waarheid) en die liefde van die skepping".

Geur van liefde vereis dat ons raad te gee aan ander, Koperdraad-liggies aan hulle, en vereis dat jy aan hulle die geleentheid gee om hulle te bekeer tot Allah, die Almagtige, die pad terug na God voordat hulle gesterf het.

Geur van liefde (genade) dit vereis dat jy 'n gevoel van omgee (vir veiligheid skepsels) te hê dat jy van die aard van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gegee Allaah sy sallallaahu' alaihi die wa sallam, naamlik:

... حريص عليكم بالمؤمنين رءوف رحيم

... (Die Profeet) wou (geloof en verlossing), weer n baie liefdevolle genade teenoor die gelowiges. [Tawbah: 128].

Hierdie gees moet vergesel word deur sagtheid en liefde, wat die grootste en mees majestueuse funksie van din (godsdiens) is, in plaas van ruheid en styfheid, nie vergesel deur die houding van uiterste of oormatige wyse, maar, met 1 sagtheid wat geword simbool van hierdie godsdiens.

Sodat niemand is benadeel, en vermoed dat genade (geur liefde) net vir die Moslems is net, of van toepassing is net onder die Moslems (alleen), so sleep die sleaze, toe ek nodig het sommige van die tekste wat beskryf die profeet se woorde te noem Hierdie genade en omvang. Grace is nie net vir Moslems alleen, maar ook vir diegene wat nie glo, nie net vir mense nie, maar ook vir die diere al.

Profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam was die leier van die prediker (prediker) en leier van die mense wat gewag het op die verskillende soorte van pyne en beledigings. Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam met vyandigheid en vervolging, en bid vir die goeie van die skuldige. Wanneer die ongelowiges voor beseer sy kop, hy sallallaahu 'alaihi wa sallam, maak hom bloei, en wanneer hulle breek die tande hy sallallaahu' alaihi wa sallam, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het nie bid tot Allah Subhanahu wa Ta'ala iets terug te gee aan hulle sleg, maar hy sallallaahu 'alaihi wa sallam wil net genade vir hulle, want hy is 'n seën. Profeet dan bid:

اللهم اغفر لقومي فإنهم لا يعلمون

Ja, God. Vergewe my 'n volk wees, omdat hulle nie geweet het nie. [7]

Hoewel hy sallallaahu 'alaihi wa sallam gemartel is en deur hulle mishandel. Selfs die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

وما أوذي أحد في الله مثل ما أوذيت

Niemand is beseer in die weg van Allah (vir) siekte wat met my gebeur nie. [8]

Het Profeet sallallaahu alaihi wa sallam met die geduld sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

لعل الله أن يخرج من أصلابهم من يوحد الله

Mag God verwyder die mentauhidkan die God van die ruggraat (nageslag). [9]

Geduld, het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam was instrumenteel in die verspreiding van hierdie lawaai, beslaan 'n groot deel in die begeleiding van mense deur middel van 'n ware liefde, nie net teorie, was teen hierdie tyd gesê. Om die waarheid te sê, is alaihi wa die profeet sallallaahu 'sallam uterus (ontferm) in situasies van die oorlog en wat met die vyande van Islam. Islam is nie 'n geveg in die oorlog vyandelikhede, maar die oorlog van verlossing; Oorlog om die gewrigte van die liefde te versprei. Die doodmaak van die vyand is nie die hoof doel en die eerste, maar dit is die laaste opsie. Die eerste poging is die godsdiens van Islam, die tweede is om hulde te betaal (betaling in ruil vir sekuriteit waarborge), en die derde is nie om in te meng met die Moslems. As die ongelowiges nie omgee vir dit, nog steeds pla en skade aan die Moslems, dan moet hulle geveg word, en dit moet ook aan die orde van die owerhede en die geleerdes wat saam skouer aan skouer in die din Allah help om hierdie te wees. Maar, as die inisiatief is 'n oorlog wat gevoer word deur individue, is dit noodsaaklik om te verstaan, dat die probleem van die mobilisering van die oorlog is nie per individuele regte. Hy het gesê:

وقاتلوا في سبيل الله الذين يقاتلونكم ولا تعتدوا إن الله لا يحب المعتدين

Veg in die oorsaak van Allah diegene wat jou veg, (maar) dit nie doen nie oortree perke, vir Allah nie liefhet nie die oortreders. [Al-Baqarah: 190].

Dit is die Islamitiese din gewrigte in 'n toestand van vrede en oorlog, terwyl ook die handel met die vyand. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam voortdurend sy bevelvoerders genade (deernis) en aan die genade (deernis) te doen. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "kinders, ou mense wat nie die monnike in die kerk dood te maak, en jy breek nie die bome nie doodslaan nie" [10]

Allahu Akbar! Dit is die karakter die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, is die karakter wat hy sallallaahu' alaihi wa sallam. Het Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nie moord pleeg sonder onderskeid, apatah meer 'n doel, of iets gewild is of wat hy ons beveel?

Met onoordeelkundige moord was nooit geseën word deur ons Here en ons profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam. Hoe waarskynlik tevrede met? Met arbitrêre moord, sal net probleme veroorsaak en die stort van bloed is baie jammer dat die menslike gewete, laat staan ​​deur Allah en die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

Met sedes en gewrigte, die Islamiete primaat is besig, Islam het die leier en 'n rol in die steek van die grondslag, vir dit wat hulle het die stem van menseregte en wat hulle noem diereregte. Voor die vordering van die wetenskap, voor die Westerse beskawing, en voor die middel van kommunikasie ontwikkel het wat tans deur die verskillende dele van die wêreld beskou word, Islam eerste uitgespreek menseregte en diereregte. Maar hulle probeer voorafgaan, probeer om hulle beskawing te bevorder en streef daarna om die betekenis en leringe van hierdie om te besef, Islam bly aan die voorpunt.

Islamitiese leier in die vestiging van edele gewrigte, en dan maak dit in die werklike lewe gebeur, in die geskiedenis van sy verlede, nou en in die toekoms Plegtighede, Insha Allah Almagtig. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إن الله كتب الإحسان على كل شيء فإذا قتلتم فأحسنوا القتلة وإذا ذبحتم فأحسنوا الذبحة وليحد أحدكم شفرته وليرح ذبيحته

Voorwaar, Allah het jy opdrag gegee om goed te doen aan alle dinge. As jy doodmaak (beoefen wet van Qisas,), dan los die manier om die implementering. As jy nie die slagting van diere, dan doen wat goed is in die slag. Laat een van julle slyp sy mes en pret diere sembelihannya. [11]

Hierdie karakter getoon in mu'amalah 'n Moslem, mu'amalah-in Islam, in terme van die sny op diere. Dan hoe in mu'amalah met die menslike natuur wat deur Allah Almagtig beskryf:

ولقد كرمنا بنى ءادم

En ons het inderdaad geëerd om die kinders van Adam. [Al Israa: 70].

Verheerlik God met wat hulle is? Met wat hulle God se guns? Niks anders nie, behalwe deur vir hulle te wys na die geraas van die God van die waarheid, gee aan hulle 'n prediker die pad van Allah Almagtig. Sodat hulle 'n regverdige en wysig maak vir die ander. Dit is 'n baie hoë prys. Dit is presies wat baie, selfs meeste van die vermiste man, maar mens sal God bely. En dit, as God nie aanwysings gee, dan sal niemand gee leidrade wat anders as Allah Almagtig.

Om hierdie na 'n perfekte prentjie en die waarheid duidelik geword, ek moet daaraan herinner dat die betekenis van genade (deernis) en vriendelik is nie in teenstelling met die "Izzah (moed) 'n Moslem is. Sin van die liefde van 'n Moslem moet nie veroorsaak word, is dit onderworpe is, behalwe in die al-Haq (waarheid) en (nie) verootmoedig, behalwe vir die Moslems. Geur van liefde het sy eie plek, sowel as die "Izzah. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ثلاث من كن فيه وجد بهن حلاوة الإيمان (فذكر منها) وأن يكره أن يعود in الكفر بعد أن أنقذه الله منه كما يكره أن يقذف in النار

Daar is drie dinge, elkeen het hierdie drie dinge, dan sal hy voel die soetheid van die geloof ... (En hy sallallaahu 'alaihi wa sallam genoem, waarvan een is) ... wil nie om terug te keer die kufr na Allah gered hom van ongeloof, as hy wou nie in die vuur gegooi word. [12]

Dit sluit in 'Izzah 'n Moslem-geloof, nie onderhewig aan ander as Allah Almagtig. En die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê:

المؤمن القوي خير وأحب إلى الله من المؤمن الضعيف وفي كل خير

'N sterk gelowige is beter en meer geliefd by God is, eerder as 'n swak gelowige. En elkeen het 'n goeie [13]. Elkeen kry 'n goeie passing met die krag (dit het).

So, die krag, voel hoog is, voel sterk, het sy eie plek (dit). Nie almal in stryd met die indiening van 'n Moslem na die Here, is nie onderhewig aan die vyand. Die aard van die liefde is nie in stryd met die bevel van God aan sy profeet:

يآأيها النبي جاهد الكفار والمنافقين واغلظ عليهم ومأواهم جهنم وبئس المصير

O profeet, veg teen die ongelowiges en geveinsdes, en moeilik wees om by hulle. Hul plek is die hel, en dit is weer 'n slegte plek. [Tahrim: 9]

Dit is ook nie strydig met die aard van Allah Almagtig aan die gelowiges gegee word, dat hulle,

محمد رسول الله والذين معه أشدآء على الكفار رحمآء بينهم

Mohammed is die boodskapper van Allah en die wat saam met hom is hard teen die ongelowiges. [Al-Fath: 29]

Houding, soos vervat in die woord van Allah Almagtig op die tyd en plek van sy eie. Soos voorheen verduidelik dat die plek is in die derde, nie eers orde. Omdat mense nie bereid is om die uitnodiging te aanvaar Islam, die eerste fase, en het nie ag op die waarskuwings, die tweede orde, beteken dat hy huiwerig om die waarheid en krag te arbitrêr aanvaar teen die skepping is, dan het hy is geregtig op 1 taaier houding. En die agterskip daar is 'n les vir ander mense. Allah Almagtig Is dit nie sê:

فشرد بهم من خلفهم لعلهم يذكرون

Dan die egskeiding-beraikanlah mense agter hulle (oa) om hulle in ag, dat hulle kan neem. [Al-Anfal: 57].

So, hierdie onversetlikheid bevat ook leer oor genade (Barmhartigheid), sodat mense wat sy arrogante hoogmoed af te sluit. Omdat die les vir hulle genoeg om die siel te voed.

Te verduidelik, Ek, bring permisalan, en die hoogste permisalan behoort slegs aan God. Het nie jy sien, wanneer jy jou kind leer en op te voed hom, as hy nie slaag nie, jy gee 'n waarskuwing. As hy bly soos hy is, dan sal julle getref het.

Ja, dit was 'n pynlike klop, egter, (dit) is vir opvoedkundige doeleindes, wat nie 'n wraaksugtige blaas, bevat egter 'n goeie slag. Net so 'n harder houding in Islam, hy het die tyd en plek van hul eie met die deernis en die verwesenliking van Allah Almagtige sê:

ومآ أرسلناك إلارحمة للعالمين

En ons het jou nie, maar vir (a) genade vir alle skepsels. [Al Anbiya: 107].

Ten slotte, ek vra God, die Almagtige, wat maak ons ​​as mense wat lief te hê en die mense wat ontferm, die een wat mense nooi aan die Boek van Allah, 'n man wat altyd die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa volg sallam, (a) persone wat vashou aan die tou van Allah, 'n persoon wat onderhewig aan tauhidNya is. Allah het mag om dit alles te doen.

Washallahu 'ala Mohammed wa Nabiyina,' ala wa aalihi shahbihi ajma'in.

[Gekopieer vanaf As-Sunnah tydskrif X/1427H/2006 01/Tahun Edition. Foundation Published Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]
_______
Voetnota
[1]. Transkripsie van 'n lesing by die Istiqlal moskee in Jakarta op 19 Februarie 2006 M
[2]. Aksioma, het dit aanvaar.
[3]. HR Imam advertensie Darimi
[4]. HR Imam Tirmidhi.
[5]. HR Imam Ahmad.
[6]. HR die Imam Bukharistraat en die Imam Moslem.
[7]. HR die Imam Bukharistraat en die Imam Moslem.
[8]. Soortgelyke Hadith vertel deur Imam-Tirmidhi en Ibn Majah, naamlik:

ولقد أوذيت في الله وما يؤذى أحد

En inderdaad het ek nog nooit gepla in die weg van Allah, en niemand het ooit ervaar het.

[9]. Soortgelyke Hadith vertel deur die Imam Bukharistraat en Moslem.

... بل أرجو أن يخرج الله من أصلابهم من يعبد الله وحده لا يشرك به شيئا

Ek hoop egter dat God uit diegene wat Allah alleen aanbid en onttrekken aan nie, van die ruggraat (nageslag) aan hulle.

[10]. Soortgelyke hadith, vertel deur Abu Dawud vervat in:

... ولا تقتلوا شيخا فانيا ولا طفلا ولا صغيرا ولا امرأة ...

Julle ouens ... en dood te maak nie die bejaardes, kinders en ook vroue.

[11]. HR Imam-Tirmidhi, Nasa-i Imam, die Abu Dawud, die Ibn Majah en die Imam Ahmad.
[12]. HR die Imam Bukharistraat en die Imam Moslem.
[13]. HR Imam Moslem.


Besit Slegs die triomf van die Islam


Deur
Sjeik Abu Osama bin Salim al-Hilali-Id


Inderdaad, insluitend 'n baie bemoedigende, het ons weer ontmoet in die moskee, die universiteit, in die middel van ons broers, ons verenig dikalimat is dieselfde, naamlik die sin bo die eenheid en die grootheid van die Islam. Ons tema in hierdie helder oggend Hiri is die grootheid van Allah en Sy boodskapper en diegene wat glo. Dit is die grootheid van Islam se net alleen.

Argumente toon dat slegs die heerlikheid behoort aan Allah, sy boodskapper en die Moslems en Islam baie. Woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala.

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

Tog is daardie krag is slegs vir God, vir sy boodskapper en aan diegene wat glo, maar die geveinsdes weet nie. [Al-Munafiqun: 8]

Hierdie vers bevestig dat slegs die heerlikheid behoort aan Allah, sy boodskapper en die gelowiges.

فلا تهنوا وتدعوا إلى السلم وأنتم الأعلون والله معكم ولن يتركم أعمالكم

Het jy voel swak en vra vir vrede, maar jy is die een hierbo, en Allah (ook) met jou en hy sal nooit (beloning)-amalmu liefde verminder. [Muhammad: 35]

En het reeds in die ken vir diegene wat die Koran bestudeer, het hy besluit dat kalimatullah is die hoogste, terwyl die ongelowiges in 'n sin die laagste vlak. Dit is dus die grootheid van Islam in die boek van Allah. Net so, is dit beklemtoon deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en die state van die Salaf geslag, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam.

لا ينبغي لمسلم أن يذل نفسه

'N gelowige moet hom nie verneder "[Hadith deur Ahmad]

Dit is die argument dat elke Moslem was pragtig met sy godsdiens. Omdat Islam leer al 'Izzah hom.

Dink aan die dialoog tussen Abu Sufyan wat nog in kekufurannya-dit-met padawaktu Umar, wanneer die afgode dienaars kry die oorwinning in die slag van Uhud.

Het Abu Sufyan gesê: Hubal groot, dan is die profeet beveel Umar om te argumenteer sê: "God is groter en hoër van gestalte".

Dit is deel van al postulaat as die boek en die Soenna, wat daarop dui dat Izzah (grootheid) behoort aan Allah, sy boodskapper en Islam.

As ons geleer het dat dit behoort aan die grootheid van Islam, wat die Izzah in Islam, en hoe Islam kan verwyder van die konsep van onkunde teenoor die grootheid kosep Izzah glo. Mediteer oor hierdie vers, het ons te sien en te vergelyk. "En dit mag net vir Allah, sy boodskapper en die gelowiges, maar die geveinsdes weet nie" [Al-Munafiqun: 8]

Kyk, Abdullah bin Ubay. Bin Salul, voorsitter van die munafqin Musthaliq seuns in die oorlog. Mense by die huis kom van die oorlog, waaronder die profeet, het hy die idee verspreiding hadith ifk (valse nuus). Hy beskuldig die Moeder van gelowiges Shiddiqah ash ash. Bin Siddiq ('Aisha) op aanklagte van owerspel. Wal iyyadzu billah.

Kyk, hy draai die geveg in sy huis in sy eer. In 'n atmosfeer vol van warm kwessies, doolhof-Laden hoax, hierdie geveinsdes wil van hierdie geleentheid gebruik om voordeel te trek, of wil om hom te tref, of wil om vis te vang in troebel water.

In die situasie waarin hy gesê het: لئن رجعنآ na المدينة ليخرجن الأعز منها الأذل (inderdaad asof dit teruggestuur na Medina, baie sterk mense wat sal verdrywe diegene wat swak is, is dit). Hy bedoel het met 'n sterk mens is sy eie. Terwyl hy praat oor mense wat swak Rasullah sallallaahu 'alaihi wa sallam.

Hierdie konsep Izzah die die bril van onkunde, trots, trots van die sosiale posisie, met nasab, voorvaderaanbidding, klas, die aantal volgelinge, het baie skatte, met die rang en rykdom. Hierdie Izzah deur onkunde nie.

Op die uitreiking van vals nuus is, het God nie toelaat dat enige persoon wat die verspreiders van die valse nuus kwessies ontken. Wie ontken God is direk. Rehabiliteer die goeie naam van die Moeder van God Getrou in die eerste elf verse van Surat 'n Nur. Terwyl hy in Soerah Al-Munafiqin-, God ontken dat Abdullah bin-Ubay bin Salul (met woorde).

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

"En dit mag net vir Allah, sy boodskapper en die gelowiges, maar die geveinsdes weet nie" [Al-Munafiqun: 8]

Die Woord van God is as om te sê, daar is geen grootheid nie, maar van God. Hy is die magtige en wys, sterk en perkasa.Tidak Maha geen grootheid nie, maar aan God behoort. Daar is geen eer nie, maar met God.

Enigeen wat hang af van die Almagtige is, sal hy ongetwyfeld 'n sterk man wees. Dus, die boodskapper van Allah stok, sodat dit sterker. En so is dit met die gelowiges, hulle klou aan Allah en Sy boodskapper, het hulle 'n kragtige wesens.

Dit is die betekenis Izzah in kosep vroom, trots op hulleself met godsdiens, Allah, die apostel, goeie werke, nuttige kennis, en sending na God. Kyk, hoe die konsep van die Islam wat die mense van die aarde se oppervlak tot 'n hoogte Izzah. Volgens 'n hoë resolusie. Ten spyte van hul liggame wat in kontak met die aarde, maar hulle siele is gebind deur malail A'la (Majlis van die Allerhoogste), met die bestaande plesier van Allah. So Izzah behoort tot die Islam.

(Die) die bron?
Ons het vroeër gesê dat daar is geen grootheid nie, maar van God. En iemand wat saam met die magtige, wat magtig is, en hy wat die eer soek van anders nie as Allah, Hy sal verneder.

Die meeste van die faktore wat wat hierdie Izzah kukuhnya ondersteun, is die Islamitiese Aqeedah. Aqeedah is gebaseer op tauhidullah (mentauhidkan God), dzatNya, aksie-wa sy optrede en sy natuur asma Niemand het die reg om 'n wese in aanbidding niemand, maar God. Daarom, die elkeen menyambah God, het hy 'n held. En daardie wat meyekutukan God nie, sal veragtelik mens. Allah is verhef of verneder. God het gesê.

وتعز من تشاء وتذل من تشاء

Jy verhef die persoon wat jy wil, en jy verag mense wat jy wil. [Ali die Imron: 26]

Wie is in die korrekte Aqeedah en Tawheed is reguit, sekerlik Allah sal eer aan hom gee met geloof en oortuiging en godsdiens. En enigeen wat afwyk van dit, moet nie verwyt, maar self alleen.

Ander faktore kan ook besef die "Izzah-is manhaj is. Daarom, Allah sê.

ومن أحسن قولا ممن دعا إلى الله وعمل صالحا وقال إنني من المسلمين

Wie beter woorde as dié wat roep na Allah, goeie vroom en het gesê: "Ek insluitend lesings diegene wat oorgee" [Fushiliat: 33]

Lihatah, nadat hy met manhaj en propaganda gehou het, dan het 'n gevoel van trots in die godsdiens. Hy eggo sy stem laat hoor, dat hy 'n Moslem, insluitend die bertauhid God en volg God en Sy boodskapper is. Woord van God:

ومن أحسن قولا

(En wie beter woorde ...), dan is die antwoord is, niemand beter as hy. In hierdie vers Allah binding met manhaj propaganda. Eers later goeie werke doen. Daarna het hy was uiteindelik trots van die Islam.

Daarom, die vereiste met betrekking tot die ontvangs van die regverdige dade, is daar wetlike bepalings en voorwaardes Kamal (volmaaktheid).

Oor wetlike vereistes vir die ontvangs van die liefde van God en ittiba ikhls aan die profeet. Terwyl die liefde is die volmaaktheid vereiste.

Eerste: Iemand het sy geloof te hou deur die krag. God het gesê.

يا يحيى خذ الكتاب بقوة

Hi, John. Neem die boek (Torah) wat ernstig. [Die Maryam: 12]

Hy het gesê:

خذوا ما آتيناكم بقوة

"Pegangilah vas wat jy ons gegee het" [al-Baqarah: 63]

En is die trots Quwwah is die godsdiens van Islam.

Tweede: Nie lui moedig om goeie dade te verrig en in die doen van goeie werke en gehoorsaamheid.

Nog 'n bron van die Islamitiese heerlikheid, dat 'n Moslem wat sy eie kenmerke in aqeedah, maniere van aanbidding, uitwaartse of inwaartse voorkoms.

In alle aspekte, 'n Moslem het sy eie kenmerke. Moslems het 'n spesiale waarde aan die belangrikheid van sy guns. Hy het gesê:

كنتم خير أمة أخرجت للناس

"Julle is die beste mense gebore word om die mens" [Al-Imran: 110]

Het sy eie waarde as 'n mense net en opsies. Hy het gesê:

وكذلك جعلناكم أمة وسطا

"En so het (ook) Ons het ons (die Moslems), as 'n volk net en seleksie" [Al-Baqarah: 143]

Hulle het die getuies van God op aarde. Kyk op die spesiale waardes dat Moslems in die vers.

اهدنا الصراط المستقيم صراط الذين أنعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين

"Lei ons die reguit pad. (Dit is) die manier waarop die mense wat U het geskenk seëninge vir hulle, nie die (pad) die toorn van Allah (dws Jode) en nie (ook die pad) hulle is vals (dws: Nassara ")" [Al-Fatihah: 6 - 7]

"Lei ons, o Here op die regte en reguit, nie die pad van diegene wat die Toorn van God, naamlik die Jode aangegaan het. Ook was dit die mense is misleide, dat die Nassara. 'N Moslem is verskillende van die Jode en Nassara, godsdienstige en klas ander. Daarom is die boodskapper van Allaah alaihi wa Salaam verbied tasyabbuh (berserupa) met ongelowiges nie. verbod is vervat in die advies wat hy was ongelooflik.

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله وجعل الذل والصغار على من خالف أمري وجعل رزقي تحت ظل رمحي ومن تشبه بقوم فهو منهم

"Ek was gestuur met die swaard, wanneer die dag van die opstanding is aan die hand, sodat Allah alleen is aanbid toegediende vernedering en nederigheid in die mense wat my bevel teenstaan.. Rezekiku gestig onder die voorpunt. Elkeen wat lyk soos 'n volk, seker dit sluit in van hulle" [ Hadith Gerapporteerde deur Ahmad]

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

"Ek was gestuur om met die swaard as die Dag van die opstanding is by die hand, sodat Allah alleen aanbid"

Dit is die "Izzatul Islam. Ons veg vir Islam aan die mense om hulle Skepper te aanbid. Ons streef daarna om die mense te verwyder van die duisternis tot die lig. Ons veg vir die Islam met die woorde, propaganda, met die bewys en Burhan voor die aanvang van die stryd met 'n swaard in elke plek en oomblik.

Toe het die Engel van Allaah alaihi wa Salaam gesê:

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

(Ek is gestuur met die swaard, wanneer die dag van die opstanding is by die hand, sodat Allah alleen aanbid).

So, ons veg vir die volk God wat hulle geskape het om te aanbid.

وجعل الذل والصغار على من خالف أمري

(Toegediende vernedering en nederigheid in die mense wat my bevel teenstaan). So iemand wat die profeet se opdrag sallallaahu 'alaihi wa sallam gevolg het, sal hy hou Izzah (grootheid) en rif'ah. (Hoogte posisie). Enigiemand wat die profeet vrede en seëninge manhaj 'alaihi wa sallam teengestaan ​​het, sal dit oorskryf vernedering wees. Daarna het die Boodskapper van Allaah se alaihi wa sallam gesê. ومن تشبه بقوم فهو منهم (Elkeen wat lyk soos 'n volk, sekerlik sluit dit van hulle). Dit is, sal ongetwyfeld iemand wat lyk soos 'n vyand, beledig word. Enigiemand wat betower met sy vyande, sal hy verlore raak. Wie volg manhaj die vyand, hy sal verneder word. Daar is egter mense wat die profeet manhaj volg, daar is geen fout en nie 'n skande wat hom oorgekom het. In die opsomming moet 'n Moslem-identiteit verskil van die ander, in terme van aqeedah, identiteit in elke besigheid. 'N onafhanklike mens. Nie na die ooste of die weste.

Hoe weet ons dat Islam is groot in die oë van mense of andersom? of hoe weet ons dat die Moslems groot of swak was?

Daar is 'n paar dinge wat daarop dui dat daar is die heerlikheid van Islam in die lewens van die Moslems en die heerlikheid van die Moslems is daar in die middel van die mensdom.

Die eerste bewys van die heerlikheid van die Islam. Splendor en verspreiding van die vaandel van die Islam is baie.

Wil jy om te weet Izzah vestiging van Islam in die middel van die Moslems, dan oorweeg of die simbole, godsdienstige simbole, soos gebed, gebed, die implementering van die pilare van Islam, vriendelikheid bevel verbied onregverdige sigbaar in die middel van die Moslems? Of die intestate in die goedheid en geduld in die middel van die Moslems?

As jy die waardes daar sien, goeie werke te kyk, daar is 'n nuttige kennis. As jy sien dat hierdie voorwaardes as wat daar is 'n regverdige en morele, menslike wyse in 'n goeie toestand is, en die godsdiens van Islam is nog steeds in 'n toestand van heerlikheid.

Dus, die boodskapper van die koppeling van die heerlikheid van die Islam met die implementering van die karakters, simbole van die Islam, die ontwikkeling Sunnah onder die Moslems. En julle almal weet, is dat mense wat is vas, wanneer die son het, dit die vinnige moet onmiddellik breek. Hoekom gou, die breek van die vas is Sunnah. Die profeet se alaihi wa sallam gesê.

لا يزال الناس بخير ما عجلوا الفطر

"Godsdiens is altyd gaan, so lank as wat mense hul vinnige menyegarakan breek"

Sy woorde van 'n ander: "Hierdie godsdiens sal altyd heerlik wees vir my mense sal nie wag vir die verbreking van die vinnig stygende ster"

Hier het hy Allaah 'alaihi wa sallam verbind met die toenemende vestiging van godsdiens, simbole van godsdienstige simbole. Jy sien daar is die emosionele gees van Islam. Mense het nog dit, dank God, wat nog nie geblus nie. Maar ons wil die groei van die Islamitiese simbole, simbole van die Moslems in die werklike lewe. Ons wil 'n gees wat in die harte van die mense is omskep in simbole-simbole van die groei van Islam is.

Kyk, die geval van die kunstenaar oortree teen die ongelowiges wanneer die boodskapper van Allaah se alaihi wa salalm, skildery karikature erger leuen intimiderend hom vrede en seëninge 'alaihi wa sallam. In die ooste en die weste, noorde en suide, die mense beweeg om te ontken. Die meeste van hulle optrede geregverdig sharia kan wees. 'N paar ander, kan egter nie geregverdig word deur geloof. Daar is 'n boikot van die heidene in die ekonomiese veld. Dit beteken daar is nog steeds 'n godsdienstige ywer in hulle. Ons wil nie hierdie kursus nie. Maar met hierdie, ons wil die simbole-simbole van godsdiens te handhaaf.

Ons is lief vir die profeet met al ons gevoelens. Maar ons verdediging is noodsaaklik vir die beskerming van die Sunnah profeet, deur die hervatting van die Sunnah. Allah Subhanahu wa Ta'ala belowe help om diegene wat sy godsdiens help.

ولينصرن الله من ينصره إن الله لقوي عزيز

"Voorwaar, Allah sekerlik help diegene wat help (godsdiens) Hom. Voorwaar, Allah is werklik Sterk, magtige "[Al-Hajj: 40]

Enige persoon wat die godsdiens van Allah Subhanahu wa Ta'ala gehelp het, sal Allah hom verdedig. Enige persoon wat die apostel gehelp het, sal Allah hom verdedig. God het gesê.

وتعزروه وتوقروه

"En ons is almal versterk (godsdiens) en sy menghormatiny" [Al-Fath: 9]

Volgens die meerderheid van die geleerdes interpretasies, die derde voornaamwoord (in die paragraaf hierbo) is die boodskapper van Allaah mewaikili 'alaihi wa sallam.

As mense wil eintlik die Apostels verdedig, moet dit in ooreenstemming met sy godsdiens. Ons ondersteun 'n boikot van die produkte vyand. Maar voor dit, moet ons die vyand van denke, die Westerse kultuur, aqidah vyande, vreemde kultuur boikot. Met hierdie, die simbole, godsdienstige simbole verskyn in die middel van die publiek.

Ander merk die heerlikheid van die Ummah.
Naamlik die bestaan ​​van 'n onafhanklike houding, nie van ander mense afhanklik, as onafhanklike volk met aqeedah, manhajnya, ekonomie, kultuur, nie boots die Weste, mense ongelowiges of ander mense. Nie dat ons moet nie gebruik te maak van die wetenskap produkte. Sterrekunde, wetenskap en tegnologie, het hulle nie die monopolie van die kursus behoort aan iemand, kan bereik word deur iemand dit. En Moslems, is gelas om die twee goedheid, die wêreld en die hiernamaals te verenig.

وابتغ فيما آتاك الله الدار الآخرة ولا تنس نصيبك من الدنيا

"En kyk wat God gegee het aan jou (geluk) in die Hiernamaals, en moenie vergeet om jou deel van die (genot) wêreldse" [Al-Qasas: 77]

Dus, 'n Moslem liefdadigheid akhiratnya, met goeie werke, en doen wat goed is vir die wêreld, om dit te bou. Daarom, kyk terug Hadith Die profeet slaihi-wa sallam. "Hierdie geloof sal altyd heerlik wees vir my mense sal nie wag vir die verbreking van die vinnig stygende ster."

Wie wag vir die publikasie van die sterre toe gaan breek vinnig? (Hulle het) is: die Jode uit die heidene en Rafidhah groepe (Sjiïtiese). Dit is die boodskapper van Allaah se alaihi wa sallam het gesê, as my volk sal wag vir die opkomende sterre om hulle vas te breek, het hulle gevolg van die ander mense wat lei die mense van hierdie identiteit word swak.

Nog 'n teken van die heerlikheid van die Islam.
Mense lê sharia Allaah op die pols van hul lewens, die owerhede het die Koran en Sunnah as die oppergesag van die reg. Want, en verpligte toepassing van die Shari'ah-Fart 'Ayn vir elke Moslem. Let op die woorde van die profeet.

ألا كلكم راع و كلكم مسئول عن رعيته

"Weet dat elkeen van julle is die leier en elke leier is gevra oor die aanspreeklikheid"

Van hier, elke Moslem is 'n leier. En as 'n leier, wat verantwoordelik is vir die implementering van die Qur'aan en die Sunnah van die boodskapper van Allaah op Wa Salaam. So, af te dwing God se wet as die wet is verpligtend, Fart 'ain toepaslike posisie en verantwoordelikhede. God het gesê.

وما اختلفتم فيه من شيء فحكمه إلى الله

"En oor die geval is, alles wat jy verskil, dan is die besluit (UP) aan God" [as-Shura: 10]

إن الحكم إلا لله

"Die opstel van die wet is slegs Allah" [Al-'n: Is: 57]

So, die toepassing van sharia, die wette van God en die oppergesag van die Islamitiese staat is 'n verpligting op die Moslems. Terwyl neerhalende of swak om hierdie probleem te kry, sal glad nie gewerk nie. Maar in terme van oproepe na, sal in ooreenstemming met die metode van die profeet wees. Ons het vir die spesifieke omstandighede, godsdiens en die wet van God deur die profeet. Allah Subhanahu. Wa Ta'ala sê.

ادع إلى سبيل ربك بالحكمة والموعظة الحسنة

"Bel (mans) aan jou Here straat, met 'n wysheid en 'n goeie les, en bantahlah hulle in 'n goeie manier" ['n-Nahl: 125]

قل هذه سبيلي أدعو إلى الله على بصيرة أنا ومن اتبعني وسبحان الله وما أنا من المشركين

"Sê:" Dit is die pad (godsdiens) my, my en die mense wat volg my nooi (jy) vir God met werklike bewys. Eer aan God en ek het nie mense wat afgodedienaars "[Yusuf: 108]

So, ons het vir 'n bewys, Burhan, getuienis en bewys. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam daarin geslaag om in die stigting van 'n Islamitiese staat, maar nie met die swaard. Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam in staat om dit af te dwing toe hy daarin geslaag het om aan te wakker in mense aqeedah. Enige mense wat suksesvol mengekkan monoteïsme en die frase La ilaha illallah in hul lewe het, sal Allah instel Islam in hul land daulah.

Dus, wanneer die boodskap van die Islam aan die profeet wat die stamme gedurende die pelgrimstog seisoen, hy sallallaahu 'alaihi wa sallam sê. "Sê 'n verklaring! Met dit, sal die Arabiere aan julle, en jy sal die vreemde nasie bemeester. Sê La ilaha Illa Allah, sal jy veilig wees ".

So het die volk wat monoteïsme dwing, die handhawing van die wet van Allah Subhanahu wa Ta'ala sal verleen krag aan dié op die aarde. Allah Subhanahu. Wa Ta'ala sê.

وعد الله الذين آمنوا منكم وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الأرض كما استخلف الذين من قبلهم وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم وليبدلنهم من بعد خوفهم أمنا يعبدونني لا يشركون بي شيئا

"En Allah het belowe diegene onder julle wat glo en doen regverdige dade dat Hy inderdaad hul beslissing sal maak op die aarde, want hy sal vir hulle die godsdiens wat diridhaiNya het aan hulle, en hy is regtig sal die (staat) het, nadat hulle in die vrees van die veilig Sentausa. Hulle aanbid nog met niks iets om te assosieer met my "['n-Nur: 55]

Istikhlaf en Tamkin (krag en oorwinning) is 'n belofte van Allah aan die gelowiges wat streef. Dan neem 'n blik:

وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم

(Hy sal vir hulle die godsdiens wat God vir hulle ridhai)

Voordat die staat om God te dwing op die aarde is, het God geloof in die menslike hart. Wanneer godsdiens is ingebed in elkeen van ons harte, ons is die handhawing van die wet van God in hulle harte, ons moet die wet van God af te dwing in die lewe volgens ons vermoëns, sal Allah die gawe van Istikhlaf en Tamkin.

Die Islam is die Groot oorspronklik Terug?
Hierdie saak is deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die saheeh Hadeeth laat.

ليبلغن هذا الأمر ما بلغ الليل والنهار بعز عزيز أو بذل ذليل عزا يعز الله به الإسلام وأهله وذلا يذل الله به الشرك وأهله

"Hierdie godsdiens sal so ver as afstand bereik word dag en nag te versprei, met 'n edele heerlikheid en die vernedering van mense wat terhjina, die heerlikheid wat God sal verheerlik Islam en sy aanhangers, en die vernederende kesyirikan en sy volgelinge".

(In hierdie Hadith) die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam vertel dat Islam, ten spyte van die druk en swak menslike lewe in die siel van 'n paar Moslems, hou dit sal terug groot, oorwinnaar, stralende kom soos in die hadith die edele Profeet genoem. Dit toon ook dat die toekoms behoort tot die Islam. Geen twyfel nie, dit is beslis datiang en kom, kan nie! Omdat ons glo in Allah en sy boodskapper. Alle Ware God, of sy boodskapper. Gebeure in kennis gestel word die Messenger sallallaahu 'alaihi wa sallam beslis aangekom het, het niemand dit kan ontken nie.

Maar daar is faktore wat verhinder die grootheid van Islam en die pad wat lei tot, onder die belangrikste ding.

Eerste: fanatisme Streeks-en stamgebondenheid
In die middel van die Moslems gegroei het 'n beroep op die fanatisme en stamgebondenheid. Hierdie appèl is geskei verstrooi die Moslems. Ook die geval dat onderdruk en verneder Arabiese mereka.Bangsa fanatisme n beroep op die faksie self. Net so, die Perse, die Turke. Oerdoe nasie om oorlog te voer dwepery te veg en bestudeer hulle. Moslems deel 'n soort van verdeel in groepe. Selfs in 'n klas van mekaar geskei, verskyn baie faksies. Een party na die suide en 'n beroep op ander partye versoek die rigting van die noorde. Dit doen 'n beroep op die weste en dit doen 'n beroep na die ooste, alhoewel dit afkomstig is van dieselfde land, afstammelinge van dieselfde.

Geskei Moslems in verskeie groepe en sektes versprei is, AANGESIEN dit voor hulle was die mense wat een is. As hulle split, dan is sy vermoë om te verswak en navolgers geword, sowel as voedsel diperbutkan vyande vyande van Islam. Hier is 'n gedeeltelike versperring wat die pad na die grootheid van die Islam geblokkeer.

Met 'n binne rand, kan ons die impak van die opkomende dat die bemeestering van die mense nie glo nie dzati vormige bepaal nie, maar beheer word deur die aard van die gevolge van die ander gebeurtenisse. Dit is as gevolg van die swakheid en die swakheid van die Moslem geloof. Ons sien die ondersteunende faktor is die krag van die Westerse militêre en ekonomiese krag en politieke swakheid van die Moslems.

As ons aandag skenk aan die politieke mag van die weste, dit blyk uit hul politieke konsepte is ontmasker, ontbloot boroknya, wat gekonsentreer het op die politieke leuens, nifak, die speel van die lame standaarde, gemeet deur verskeie skale, speel die twee draden. Hulle het daarop aangedring dat die toepassing van iets, maar eintlik is hulle mempecundanginya. Hulle eis dat die Islamitiese lande demokrai-uit te voer, maar toe die lande van die Moslems wat gewen het, sou hulle dit ontken. Dit dui daarop dat hul politieke leuens en valsheid Based, Allah Subhanahu wa Ta'ala hulle ontmasker.

Kom ons kyk na die ekonomiese mag van die weste. Hul ekonomiese krag vernietig. Hulle word 'n kragtige ekonomiese krag as gevolg van die aard van krag beheer Islamitiese nasies, ploeg sy fortuin. Hulle het die Moslem lande gekoloniseer. Ons olie, is hulle beroof. Gold-goud aan ons, hulle steel nie. Olie en die rykdom van ons land gebaggerde, met 'n lae waarde in die mark verkoop. Niemand behalwe God weet hoeveel.

As hulle militêre mag, dit is Allah wat dit sal hanteer. Kyk, aan die einde van die vorige eeu, is daar twee kragte wat die wêreld regeer. Oos-krag verteenwoordig deur die krag van die Sowjet-Kommunisme en Westerse kapitalisme kragte met die VSA as die leier.

Hoe kon die Sowjet-Unie is geskeur, maar het gesofistikeerde wapens? God het aan hulle uit die punt dat hulle nie vermoed, en gooi 'n vrees in hul harte. Hulle vernietig hul huise met hul eie hande en die hande van die Moslems. Neem 'n les uit hierdie insident, manne van verstand.

Amerika nie val van die Sowjet-Unie met kern (so vernietig). Die vernietiging van die Sowjet-Unie se krag kom van binne. Sedab, die faktore wat hom gedwing het om vernietig. Net so, Amerika was op die rand van die ineenstorting van binne. Ekonomiese swakheid, vernietiging en morele agteruitgang, kekiuatan militêre nederlaag. Hierdie kragte is nie meer bertaji nie. Hul krag gelaat is, is die swakheid van die Moslems. Daarom probeer hulle voorwaarde dat die Moslems in 'n verswakte toestand. Verswak in die geloof, wêreldse, gedagtes en verwagtinge. As die Moslems terug na hulle geloof, sal ongetwyfeld ineenstorting onttrekken aan, sal kufr verdwyn. Die skrikwekkende krag van hierdie wêreld sal verdwyn deur kalmatut monoteïsme, La ilaha illallah.

So, is die grootste struikelblok om die bereiking van die grootheid van Islam verdeel gerimpelde Moslems.

Wat is die pad na die grootheid van Islam?
Die konsep is dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam soos uiteengesit in die Hadeeth van Ibn' Umar anhu.

إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم

"As jy die koop en verkoop deur middel van 'Inah, hou die sterte van koeie, en geniet boerdery en laat vaar jihad, Allah vernedering sal aandoen op jou, sal dit nie trek dit uit jou totdat jy terugkeer na jou godsdiens."

As dit so is, die pad wat lei dit, o my broers, O jeug van die Islam, my verwagtinge van die mense, my volk is in voorraad van hoop vir 'n beter toekoms: die grootheid van Islam die godsdiens hou ons terug Degan was voorheen gehou dat die profeet sallallaahu ' alaihi. wa sallam, die bewoners en die geslag Salafush-Salih. Toe hulle konsekwent is bo godsdiens, hulle het die beste van die mensdom, munisipale leiers, die onderwysers van die mensdom, verwyder die mens van die duisternis in die lig. Met die terugkeer na ons godsdiens, ons godsdiens sal weer groot wees. Tydperk dateer moet word, maar dit verg geduld en dapperheid.

يا أيها الذين آمنوا اصبروا وصابروا ورابطوا واتقوا الله لعلكم تفلحون

"O, julle wat glo, wees geduldig en versterk jou geduld en bly bereid is om op te staan ​​(land grens), en vrees Allah, sodat julle voorspoedig kan" [Ali-Imran: 200]

Mei Allah Al-Aziz Al-Qawiyyu help om Islam en die Moslems, Al-Haq en verskyn Islamitiese land af te dwing met die boek en Sunnah. God gaan gebeur en Hy het mag om dit te.

[Gekopieer vanaf As-Sunnah tydskrif X/1427H/2006 01/Tahun Edition. Foundation Published Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


bron: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar