Senin, 27 Agustus 2012

False ahaadeeth o cnosti Tomb náboženské návšteve alejhi proroka, nech "wa salam


False ahaadeeth o cnosti Tomb náboženské návšteve alejhi proroka, nech "wa salam



Podľa
Ustadz Abdullah bin al-Buthoni MA Taslim



عن عبد الله بن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: من حج فزار قبري بعد وفاتي كان كمن زارني في حياتي

Od Umar Anhui Abdulláha bin, z alejhi proroka, nech "wa salam, povedal," Ten, kto púť a náboženské navštíviť môj hrob potom, čo som zomrieť, potom je ako človek, ktorý navštívil ma, keď som bol nažive. "

Tento Hadise by Imam ath-vydal Thabrani [1], Ibn 'Adi [2], ad-Dâraquthni [3], al-Bayhaqi [4] a al-Fakihani [5] s ich Sanada z Ḩafş ibn Sulayman Ibn Abi Dawud, od al-Layth ibn Abi Sulaym, od Mujahid, od Umar Anhui "Abdullah Ibn ', z alejhi proroka, nech" wa salam

Tento Hadise je Hadith false, pretože tam rozprávača sanadnya názvom Hafs ibn Sulayman Ibn Abi Dawud al-Asad. O tejto osobe, kňaz Ahmad, Abu hatí, al-Bukhara, Moslim a-Nasa'i povedal, "To Rozprával chlap opustil (pretože to je veľmi slabé)." [6] Imam Yahya bin Ma'in rahimahullah povedal: "On klamár ". Dokonca aj Ibn Khirasy rahimahullah povedal, "Je to klamár, (Hadith rozprávanie) Hadise falšovatelia a odišiel." [7]

V rozprávači sanadnya tiež, al-Layth ibn Abi Sulaym. Imám Ibn Hajar rahimahullah komentár k tejto osobe tým, že hovorí, "Je to čestný človek, ale občas nejednoznačné a nemožno rozlíšiť (správne a čo zlé), tak Hadith (príbeh) opustil ju." [8]

Táto Hadith bola hlásená z iných liniek, ale tam je tiež rozprávačom isnaad odsúdený za poburovanie odbornými učenci Hadith. [9]

Slabinou tejto Hadith bola fatálna bolo navrhnuté Imám Ibn 'Adi [10] a Ibn' Abd Hadib [11].

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah povedal, "spočíva v Hadith je veľmi jasná (význam) proti (učenie) islamu." [12]

Shaykh al-Albani rahimahullah tiež menghukumi falošné Hadise ako Hadith. [13]

Ďalšie Fake Hadith, že sprostredkovať rovnaký vyššie Hadise

عن ابن عمر قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: من حج البيت فلم يزرني فقد جفاني

Od Ibn 'Umar anhuma, že Prorok, nech' alejhi wa salam povedal: "Ten, kto púť do domu a nie náboženský návšteva (hrob), potom naozaj on bol hrubý ku mne."

Tento Hadise vydané Imám Ibn 'Adi, Ibn Hibban a Ibn al-Jawzi s ich Sanada od Ibn' Umar z alejhi proroka, nech "wa salam.

Druhá Hadith je tiež súdená ako falošný Hadith. Vzhľadom k tomu, existujúce vysielače sanadnya menoval-Nu'man ibn al-Bahili Syibl al-Basra. O tomto mužovi, Mojžiš, syn Arona kňaza povedal: "Ten je obvinený (klamal v zaslaného Hadith)." [14] Imám Ibn Hibban povedal: "Priniesol veľkú pohromu (niektoré rozprávania falošne) vyhlasoval, z rozprávačov spoľahlivých , a vzal Hadith hore nohami, z rozprávačov tvrdil, silný "[15].

Táto Hadith je posudzovaný ako falošný Hadise od imáma Ibn Hibban [16], Ibn al-Jawzi [17], adh-Dzahabi [18], popol-Syaukani [19] a šejk al-Albani. [20]

Podobne niektoré iné Hadith o výhodách a náboženské návšteva hrobu návrh proroka, nech 'alejhi wa salam, všetko je veľmi slabá Hadith alebo false. Preto nemôže byť použitá ako argument a charitatívnej nadácie. [21]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah povedal: "Hľa, sú Hadise (cnosti) náboženské návšteva hrobu proroka, nech 'alejhi wa salam položiek (veľmi) slabá a nemôže byť použitý ako rukoväť v islame. Preto tieto Hadise rozprávaný nikto (kňazi) vlastníkom kníh (Hadith) a Saheeh Sunan. Čo je rozprávaný (kňazi), ktorí rozprávačskej Hadise sú (veľmi) slabá (vo svojich knihách), ako ad-Dâraquthni, al-Bazzar a ďalšie. "[22]

Shaykh al-Albani rahimahullah povedal, "Vedz, že v skutočnosti mnoho ďalších Hadise (iné ako vyššie uvedené Hadith) o (cnosť alebo podnecovania) náboženské návšteva hrobu proroka, nech 'alejhi wa salam. Všetko sa vykonáva za-Subki vo svojej knihe ash-Shifu ', ale to všetko bolo veľmi ťažké Hadise nedostatky, a to aj horšie, než niektorí iní ... Imám Ibn' Abd al-Hadi objasnil slabosť všetky tieto Hadise vo svojej knihe ash-Shârimul Maňka s podrobnou a dôkladnú vysvetlenie, ktoré sa nevyskytujú v žiadnej inej knihe. "[23]

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين

[Prepísaný z časopisov Sunna 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Zachovať česť, Keeping pochybný Case




عن أبي عبد الله النعمان بن بشير رضي الله عنهما, قال: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: ((إن الحلال بين, وإن الحرام بين, وبينهما مشتبهات لا يعلمهن كثير من الناس, فمن اتقى الشبهات, استبرأ لدينه وعرضه, ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, كالراعي يرعى حول الحمى يوشك أن يرتع فيه, ألا وإن لكل ملك حمى, ألا وإن حمى الله محارمه, ألا وإن في الجسد مضغة, إذا صلحت صلح الجسد كله, وإذا فسدت فسد الجسد كله, ألا وهي القلب)) . رواه البخاري ومسلم.

Od Abu Abdillah Nu'man ibn al-Bašíra Radi "anhuma, povedal: Počul som Proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:." V skutočnosti je zrejmé, že halal a haram je jasné, a medzi nimi sú pochybné veci (vágny nie je jasné), ktoré nie sú známe väčšina ľudí. Kto majte (sám) z pochybné, on sa dištancoval (pre bezpečnosť) náboženstvo a jeho česť. A ten, kto sa dostane do pochybné, on upadol do (veci a) protiprávne. bol ako pastier hnať dobytok okolo zakázaného priestoru, to je takmer (obávaným) vloží do. Pamätaj, že každý vládca (kráľ) zakázal región. Hľa, vskutku Boh je zakázané vecí Zákaz . Nezabudnite, že v tele je kus mäsa. Keď kus mäsa bol dobrý, (potom) nechajte celé telo. A ak kus mäsa, je zlé, (tak) Evil celé telo. viem, kus mäsa, ktorý je srdce. " [HR al-Bukhara a Muslim].

Zmysle Hadise
Jeho príslovie: إن الحلال بين, وإن الحرام بين وبينهما مشتبهات لا يعلمهن كثير من الناس [Je totiž zrejmé, že halal a haram je jasné, a medzi nimi sú pochybné veci (vágne, nejasné) nie sú známe väčšina ľudí ], znamená, že všetko je rozdelený na tri časti.

Prvá: Niečo jasne halal, ako celé zrná, ovocie, zvieratá. Všetko bolo halal, ak nedostane nezákonným spôsobom.

Druhá: Niečo jasne nelegitímne, ako je zásobovanie pitnou khamr (opojných nápojov), jedia mršinu, vydaté ženy mahram.

Dve veci sú známe, a to buď zvláštne ľudia (učenci) alebo priemerného človeka.

Tretia: Case-case pochybné (nejasne), ktorá sa pohybuje medzi čistými a nečistými. Nemal zahŕňajú zjavné veci halal, a tak sú zahrnuté keharamannya nejasná. Prípad je pochybné, neznámy pre väčšinu ľudí, ale to je len čiastočne známe.

Jeho slovami:

فمن اتقى الشبهات, استبرأ لدينه وعرضه, ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, كالراعي يرعى حول الحمى يوشك أن يرتع فيه, ألا وإن لكل ملك حمى, ألا وإن حمى الله محارمه

[Kto udržať (sám) z pochybné, on sa dištancoval (pre bezpečnosť) náboženstvo a jeho česť. A ten, kto sa dostane do pochybné, on upadol do (veci) protiprávne. Ako pastier hnať dobytok okolo zakázaného regiónu, potom takmer (obávaným) vloží do. Pamätaj, že každý vládca (kráľ) zakázal región. Pamätajte si, že Boh je zakázané vecí Zákaz].

Tento zmysel, návrat do tretej časti, v pochybné veci. Tak, jeden by mal zostať mimo. Pretože v takom prípade nie je spásy, pre ktoré to prišlo náboženstvo medzi ním a Bohom. K dispozícii je tiež bezpečnosť pre česť, vzťah medzi ňou s ostatnými. Tak, tam nie sú žiadne medzery a príležitosti pre ostatných, aby ju vypovedať.

Avšak, ak jeden sa domnieva, triviálnou záležitosťou pochybovať, potom bude pravdepodobne spadať do jasného akčného keharamannya. Prorok, nech 'alejhi wa salam dal podobenstvo, ako pastier hnať dobytok okolo zakázaného priestoru, takže keď je ďaleko od zakázaného regióne, potom to bude v bezpečí zvierat pasú dobytok. Avšak, ak idete v blízkosti zakázanej oblasti, sa obáva, že prejde do hospodárskych zvierat, keď nebol vedomý.

Čo je myslené tým, الحمى (al Hima), je krajina alebo oblasť (špecificky) svieža, (zvyčajne) udržiava vládcov (králi). Zakazujú ľuďom k nemu. Takže ľudia, ktorí mengembalakan živočíchy kŕdeľ, on bol veľmi blízky, a takmer do neho, tak to môže ublížiť, pretože on bude potrestaný. Pokiaľ ide o zakázané Boha, sú záležitosti, ktoré sú zakázané od Neho. Potom sa stáva povinnosťou každého človeka, aby zostali ďaleko. Tak, rovnako ako povinné pre osoby so vyhýbať pochybné záležitosti, ktorá môže byť dodaná s činmi protiprávneho zasahovania.

Jeho slovami:

ألا وإن في الجسد مضغة, إذا صلحت صلح الجسد كله, وإذا فسدت فسد الجسد كله, ألا وهي القلب

[Nezabudnite, že v tele je kus mäsa. Keď kus mäsa bol dobrý, (potom) nechal celé telo. A ak kus mäsa, je zlé, (tak) Evil celé telo. Viete, kus mäsa, ktorý je srdcom].

المضغة je kus mäsa veľkosti, ktoré môžu byť žuvanie. Obsahuje vysvetlenie, ako veľká pozície v srdci tohto orgánu. Ako je tiež obsahovať vysvetlenie, že srdce je vládcom celého tela. No celé telo, v závislosti na dobré srdce. Podobne, zničenie tela, v závislosti na poškodenie pečene.

Nawawi povedal: jeho porekadlá ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, obsahuje dva významy (prípad). Prvý. Muž sa dostane do zakázaného záležitosť, ale o tom premýšľal nie je haram. Druhý. Niekto v blízkosti (takmer) spadajú do nedovoleného záležitosť.

Je to, ako slovo المعاصي بريد الكفر (nemorálne-nemorálne viedlo k nevere), pretože ak niekto spadne na deviantního aktu (cudzoložstvo), potom bude postupne prevedená na škodu (cudzoložstvo) je väčšia ako originál. To bolo vyplýva z verše:

ويقتلون الأنبياء بغير حق ذلك بما عصوا وكانوا يعتدون

(... A zabil Prorokov bez P To je preto, že neposlúchol a prekročila medze - .. Ali 'Imran / 3, bod 112), že je, že dopustiť sa nevery postupne, až nakoniec vo fáze zabíjanie prorokov.

Sebum je v Hadith:

لعن الله السارق, يسرق البيضة فتقطع يده, ويسرق الحبل فتقطع يده

(Alah prekľaje zlodeja, ukradne vajcia a rozrezal ruku On tiež kradne povraz a rozrezal ruku HR al-Bukhara a Muslim, od Abú Hurayrah - .. Že je, naštudoval krádež, od krádeže vajcia, potom kus reťazca, a tak ďalej, a tak ďalej.

Rozprávači
Nu'man ibn al-Bašíra Radi "anhuma vrátane malých spoločníkov. Keď Prorok, nech 'alejhi wa salam zomrel, práve dosiahol vek osem rokov.

V rozprávaní tejto Hadith, on hovoril: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول (Počul som Proroka, nech 'alejhi wa salam povedal).

To ukazuje platnosť prenosu detské mumayyiz. To, čo sa podarilo rozlíšiť dobré a zlé). Všetko, čo počul (od alejhi proroka, nech 'wa salam) v jeho detstve, a on robil, keď dospelý potom prijal. Podobne pohania, keď počul neveriacich, potom (i prijateľná), keď hovorí, keď je moslim.

Niektoré lekcie FAIDAH & Hadise
1. Argument, že všetko v šaría je rozdelený do troch častí: jasný halal, haram je jasné, a prípad je stále vágne a keharamannya halal (pochybné).
2. Pochybné prípady nie je známy väčšinu ľudí, ale iba niektoré z nich to vedia, obaja právne záujmy a argumenty.
3. Musí opustiť vec pochybné, až (naozaj) na vedomie, halal stav.
4. Podobenstvo sa používa k pochopeniu abstraktné prípad konkrétnom prípade.
5. V skutočnosti, ak človek patrí do pochybných záležitostí, bude to jednoduché podceniť zjavné veci (nelegitímne).
6. Popis slávnej polohy pečene a celého tela nasleduje. Všetci členovia orgánu bude dobré, ak jeho srdce je dobrá, a to by bolo zlé, keby jej ošumelé.
7. Naozaj, vrodené vady (niekoho) ukazuje vnútorné poškodenia.
8. Buďte opatrní (a menjuhi self) z pochybných veciach náboženstva je niečí self-ochrana nedostatkov, a ochranu proti cenovým-výčitiek sám od výčitiek.

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 10/Tahun X/1427H/2006M. Publikované Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondanrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]



Nenechajte vypovedať prorok Spoločníkmi!

Podľa
Ustadz Abu Asma 'Kholid bin Syamhudi


عن أبي سعيد الخدري رضي الله عنه قال قال النبي صلى الله عليه وسلم لا تسبوا أصحابي فلو أن أحدكم أنفق مثل أحد ذهبا ما بلغ مد أحدهم ولا نصيفه

Od Abu Sa'eed al Khudri Radi "ahnu, povedal: Proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:" Neklej moji spoločníci. Ak niekto z vás berinfaq zlata ako hory Uhudu, bude zodpovedať bahno (infaq) jeden z nich a polovica nie.

TAKHRIJ Hadise

Tento Hadise je vydáva:
• Imám al-Bukhara v jeho Sahih, kniha Al Manaqib, kapitola Qauluhu Lau Itakhadztu Khalilan, bez. 3397 a lafadz je lafazh Al Bukhara.
• Imam Moslim v jeho Sahih, Kniha Fadhail Al priateľa, kapitola Tahrim Sabbat Ash Companions, no. 4610 a 4611.
• Imam Na Tirmizi v jeho Sunan, kniha Al Manaqib "Prorok, kapitola Fiman Sabbat Ashabi prorok, no. 3796.
• Imam Abu Dawud v jeho Sunan, knihy Sunny, kapitola nahý "Sabbat Ashabi proroka, bez. 4039.
• Imám Ibn Majah v jeho Sunan, kniha Muqaddimah, kapitola Fadhlu Odborníci Badr, no. 157.
• Imam Ahmad vo svojej Musnad, no. 10 657, 11 092 a 11 180.

Sharh SLOVNÍK
• (لا تسبوا أصحابي): nie sú vypovedať môj priateľ. Kata (أصحابي) podľa etimoligi odvodený od slova arabčiny (صحبة), zmysluplný život spolu. [1]

Abu Bakr Muhammad ibn al Baqilani Thayyib alth (d 463) povedal, "Arabské Lingvisti sa dohodli, že slová (صحابي) je odvodený od slova (صحبة), skôr než na veľkosti osobitného priateľstvo. V skutočnosti to platí pre všetkých, ktorí sprevádzajú niekoho, či už krátky alebo dlhý čas, "povedal neskôr uviedol:" V jazyku naznačuje, (že) to platí pre tých, ktorí sprevádzal Proroka, nech 'alejhi wa salam počas dňa aj keď momentálna. Tak pôvod tohto režimu. "[2]

Kým Imam Ahmad bin Hanbal vo svojom vyhlásení definuje spoločníkmi: "Každá osoba, ktorá je pre deti s prorok n rok alebo mesiac alebo deň alebo sesaaat alebo sa len pozrieť na to, potom to zahŕňa spoločníkmi alejhi proroka, nech" wa salam. [3]

Ale rajih definícia je podľa Al Hafiz Ibn Hajar, a to: "Priateľ je človek, ktorý sa stretol s alejhi proroka, nech" wa salam v stave veriacich (verím mu), a zomrel v stave islamu [4]. Tak do tejto definície zahrnuté stretnutie s ním a bermulazamah (v čase) Krátke alebo dlhé, ľudia, ktorí rozprával Hadith od neho, alebo nie, tí, ktorí bojujú proti He, alebo nie, a ľudia, ktorí ho videli, keď nie bermajelis ho, a ktorí ho nevideli tak slepý.

• (فلو أن أحدكم): Reč je určené spoločníkov alejhi proroka, nech "wa salam na argumentu pre existenciu tejto Hadith je príbeh uvedené v tejto Hadith, výroky Abu Sa'id:

كان بين خالد بن الوليد وبين عبد الرحمن بن عوف شيء فسبه خالد

Došlo medzi Khalid bin Al Walid a Abdurrahman Ibn 'Auf sváru, a Khalid výčitky. [5]

Tak to je jasné, že pozícia Khalid, že nie je rovnaký ako postavenie AWF Abdurrahman ibn ', pretože Abdurrahman vrátane priatelia, ktorí konvertovali na islam na začiatku misijnej apoštola. Pokiaľ ide o Khalid bin Walid k islamu neskôr, po dobytí Mekky. Slovo Alah Ta'ala:

لايستوى منكم من أنفق من قبل الفتح وقاتل أولائك أعظم درجة من الذين أنفقوا من بعد وقاتلوا وكلا وعد الله الحسنى والله بما تعملون خبير

Not equal medzi vami sú tí, ktorí trávia (bohatstvo) a bojoval pred dobytím (Mecca). Sú vyššiu hodnosť, než tí, ktorí trávia (bohatstvo) a bojoval potom. Boh sľubuje, že každý z nich (deti) sú lepšie. A Boh vie, čo robiť. [Al-Hadid: 10]

Ale ľudia, ktorí sa dostanú do tohto zákazu setelahnyapun

• (أنفق مثل أحد ذهبا): berinfak zlato na Mount Uhudu.
• (ما بلغ مد أحدهم): nemôže zodpovedať bahno infak je v akejkoľvek forme. Bahno je ¼ sha ".
• (ولا نصيفه): Nashif nisfu zmysluplné, to znamená, že polovica blato.

Sharh Hadise
Táto vznešená Hadith ukazuje stav a cnosti spoločníkov. Tým, že pozná pozíciu a keutamaansahabat, sme zakázané vypovedať priateľov. Až keď jeden z nás berinfak zlato na Mount Uhudu, nebola by schopná uspokojiť je pre blata infak ani polovica.

FAIDAH Hadise
1. Zákaz odsúdil priateľa.
V islamu, odsúdil kamaráta tak zakázané, s argumentom:

). Vzhľadom k tomu, že je zakázané ohováranie a bolí veriaci, má ako bolo popísané v Božom slove:

ولايغتب بعضكم بعضا أيحب أحدكم أن يأكل لحم أخيه ميتا فكرهتموه

A čože to WAG čiastočne Yaang čiastočne iný. Sukakah jedným z teba jesť mäso mŕtveho brata. Potom by ste si znechutene ho. [Al Hudžurát: 12]
.
والذين يؤذون المؤمنين والمؤمنات بغير مااكتسبوا فقد احتملوا بهتانا وإثما مبينا

A tí, ktorí poškodzujú veriaci a mu'minat bez chýb, ktoré robia, potom boli nesúci lži a zjavne hriech. [Al-Ahzab: 58].

b). Alah potešený s nimi. Tak, keď odsúdi ich, čo znamená, že ukázal ridhaan je. Taká je v rozpore s Božím slovom:

لقد رضى الله عن المؤمنين إذ يبايعونك تحت الشجرة فعلم مافي قلوبهم فأنزل السكينة عليهم وأثابهم فتحا قريبا

To už bolo potešením s veriacimi, keď memba'iatmu pod stromom, potom Boh vie, čo je v ich srdciach a zoslal pokoj na ne a odmenil je s takmer víťazstvo (čas). [Al-Fath: 18].

c). Beristighfar príkaz (prosiť o odpustenie) pre nich, ako je znázornené na Božie slovo:

والذين جآءو من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولإخواننا الذين سبقونا بالإيمان ولاتجعل في قلوبنا غلا للذين ءامنوا ربنآ إنك رءوف رحيم

A tí, ktorí prišli po nich (medzi emigrantmi a pomocníci), modlili sa: "Pane náš, odpusť nám a naši bratia, ktorí majú vieru pred nami, a nie nechať zlobu v našich srdciach k tým veriaci. Náš Pán, naozaj ste všetci správcovia nekonečné starostlivosti už. " [Al-Hashr: 10].

"Aisha vykladať tento verš vo svojom vyhlásení jeho synovci menom Urwah ibn Az Zubair:

يا ابن أختي أمروا أن يستغفروا لأصحاب النبي صلى الله عليه وسلم فسبوهم

Ó môj synovec, oni boli organizovaní prosiť o odpustenie za spoločníkov alejhi proroka, nech "wa salam, ale jednoducho nadával. [6]

Imam Nawawi vysvetľuje vyhlásenie Ajša povedala: "Zdá sa, že uviedol, keď Egypťania vypovedať Uthman a Ali odsudzovať Sham, zatiaľ čo Al Haruriyah odsúdil obaja. Príkaz, ktorý prosil o odpustenie naznačil, je to Božie slovo:

والذين جآءو من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولإخواننا الذين سبقونا بالإيمان

A s týmto odsekom berhujjah Imam Malik, že osoba nie je oprávnená vypovedať priatelia fa'i poklady. Pretože Boh dáva len majetok ľuďom, ktorí prišli po spoločníkov, ktorí prosil o odpustenie pre nich. [7]

d). Boh preklial ho, ako v slovách proroka:

من سب أصحابي فعليه لعنة الله

Ten, kto kritizovať najlepšieho priateľa, potom dostal prekliatie Božie. [8]

e). Zákaz alejhi proroka, nech 'wa salam v hadíth Abu Sa'eed vyššie.
Dokonca sa dohodli Ahlu Sunna Wal Jamaa'ah, ako je uvedené Ibn Hajar v Fathul Bari (13/34):. "Ahlu Sunna Wal Jama'ah sa dohodli na záväzku neodsúdil jeden z jeho spoločníkov [9]

2. Nebezpečenstvo odsúdil priateľa.
Medzi rizikami vyplývajúcimi z aktov odsúdil spoločníci sú:

). Odsudzovať priateľom ako prejav páchateľa pokory, a je heréza v náboženstve. Uviedol to Abu al Mudzaffar ako Sam'ani: "vypovedanie priateľov, je znamením pokory vinník. Je tiež kebid'ahan a odpadnutie ". [10]

b). Znamenajú vypovedať svedkov odsúdil Koránu a Sunny, a postaviť páchateľa pred zindeeq.
To bola uverejnená v Imam Abu Zur'ah Ar Razi: "Ak uvidíte niekoho obťažujúce a spoločníka alejhi proroka, nech" wa salam, viem, že je zindeeq. Vzhľadom k tomu, podľa nás, proroka, nech 'alejhi wa salam pravdu a Korán vpravo. , Ale zároveň prináša Korán a Sunna alejhi proroka, nech "wa salam nám povedal, boli jeho spoločníci. Jednoducho chcú, aby sme vypovedať svedkami zničenia Koránu a Sunny. Vyčítajú im (je kritici) je vhodnejšie, a oni sú zindeeq ". [11]

c). Najľahšia trest, a to dita'zir (wracked islamskej vládnej politiky). [12]

d). Získanie hnev Alaha Subhanahu wa Ta'ala, ako slová alejhi proroka, nech "wa salam.

من سب أصحابي فعليه لعنة الله

Ten, kto kritizovať najlepšieho priateľa, potom dostal prekliatie Božie. [13]

e). Obviňovanie proroka, nech 'alejhi wa salam zlé, pretože to má priateľa, ktorý má právo odsúdený, ktoré sa prejavujú Imam Malik: "Sú to zlí ľudia, chce zdiskreditovať proroka, nech' alejhi wa salam, ale nešlo to. Potom sa urážať spoločníkmi mu povedať "škaredé ľudia by mali škaredú priateľku rovnako". [14]

3. Zákon spoločníci, ktorí odsúdili proroka, nech 'alejhi wa salam.
Ľudia, ktorí odsudzujú priateľa môže byť rozdelená do niekoľkých častí:

). Ľudia, ktorí jednoducho vypovie priateľa, to ešte líšia, pretože je medzi hnevom a preklínal, pretože i'tiqad. [15]

b). Ľudia, ktorí odsudzujú priateľov, s dôverou "Ali ako boh alebo prorok, potom bol pohan.
Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah povedal: "Pokiaľ ide o tých, ktorí ich sprevádza vina je s vierou, že Ali ako boh, alebo si ich prorok, alebo falošná viera v poskytovaní Zjavenie Gabriel, potom nie je pochýb o tom, (a) nedôvera, nevera nepochybne dokonca aj ľudia, ktorí nie sú mengkafirkannya" [16].

c). Ľudia, ktorí odsúdili kamaráta, pretože jeho viera v pohanské priateľov, to berdasarkanIjma ", bol odsúdený zákonom neveriacich a zabil. Pretože musel poprieť niečo, čo je určite uznaný v náboženstve, tj idžmá "Moslimovia o viere spoločníkov. [17]

Shaykh al-Islam povedal: "Ľudia, ktorí robia, že (tj nemožno nič vytknúť, Pen)), aby zvážila spoločníkmi, ktoré vypršali po Messenger n, s výnimkou malého počtu menej ako tucet ľudí, alebo prevziať celý fasiq spoločníkmi: potom nie je pochýb o tom, ich nedôvera. Vzhľadom k tomu, že poprel mnoho textov Koránu, ktorý obsahuje radosť a kompliment k nim. Dokonca aj tí, ktorí sú skeptickí o tomto druhu nevery, nevera a potom to musí byť ". [18]

d). Ľudia, ktorí boli kritizovaní spoločníkmi úplne s istotou, že sú úplne fasiq. Takže tento chlap odsúdený kufor, ako je uvedené vyššie Ibn Taymiyyah.

e). Ľudia, ktorí odsúdili kamaráta, pretože vedel, že je to prístup, nevypovie sám (taqarub) k Bohu. Tento postoj je natijah (výsledok) ich nenávisť priateľov, a to je samozrejme v dôsledku ich presvedčenie o zlobe priateľmi. Samozrejme, že je Kufor a od islamu.

Thahawi imám povedal: "Nerád priateľ je kufor, nifaq a po ňom".

Imám Malik povedal: "Tí, ktorí sa až do rána, zatiaľ čo v jeho srdci je nenávisť k jednému zo svojich priateľov, a potom stlačil verš Koránu, slovo Alaha Ta'ala:

ليغيظ بهم الكفار

Pretože Boh chce viacročného orientačného finančného rámca neveriacich (s výkonom veriacich). [Al-Fath: 29]. [19]

f). Ľudia odsúdil priateľa s výčitkou, že nie je zničiť spravodlivosť a ich náboženstvo, ako je uvedené Abu Sufjan Abu Hurairah radosť fesaci alebo jesť, a ako, potom má nárok na vzdelanie a potrestaní ta'zir.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah povedal: "Pokiaľ ide o tých, ktorí urážať (spoločníci) s posmešky, ktoré nepoškodzujú spravodlivosť a vieru priatelia-ako mensifatkan rovnako potom niektoré z nich s fesaci alebo bojazlivý ani malý znalostí alebo žiadny asketa povaha a táto osoba má nárok na ta'zir prijímať pokyny a trest, a nemáme menghukuminya neveriacich len s vecami samotnými ". [20]

Z vyššie uvedeného popisu, možno dospieť k záveru, ako je uvedené Ibn Taymiyya, že je medzi tými, ktorí odsúdili zrejmé kekufurannya priateľa, a tam neboli odsúdené za kufor, a tam sú ešte dibimbangkan kekufurannya.

4. Právo odsúdil prorokovať manželky. [21]
Pokiaľ ide o tých, ktorí urážajú manželky proroka, nech 'alejhi wa salam, potom ten, kto obviňuje "A'isha s tým, čo Alah ho prepustiť z poplatkov, bol pohan. Viac ako učenca vyjadril idžmá "je. Zatiaľ čo tí, ktorí ho odsudzovali okrem z radov manželiek alejhi proroka, nech "wa salam, potom existujú dva názory.

Po prvé, deklarovať ho ako vypovedajúce jeden z jeho spoločníkov.
Po druhé, uvádza, že človek obvinený z Ummah Al Mu'mineen rovná (právny) obvinil Ajša. A je to pravda.

Preto pozor, ó moslimami. Nechajte nám udržať naše ústne z vypovedania alebo ležať menom priateľa proroka, nech 'alejhi wa salam.

Dúfajme, že užitočné.

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 03/Tahun VIII/1425H/2004. Publikované Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondanrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]



Moslimovia Victory For People so slabou Medzi Ti


Podľa
Ustadz Abu Abdillah Arief B. Usman bin Rojali:


عن مصعب بن سعد, قال: رأى سعد - رضي الله عنه -, أن له فضلا على من دونه,
فقال النبي - صلى الله عليه وسلم -: ((هل تنصرون وترزقون إلا بضعفائكم)?).

Z Mus'ab ibn Sad, povedal, že Sad Radi "Anhui videla, že sám má prednosť pred iným (o spoločníkov). Takže proroka, nech 'alejhi wa salam povedal: "Nie si kŕmenie (výhry) a vzhľadom k tomu výživa, ale príčinou slabých ľudí medzi vami?"

KRÁTKA TAKHRIJ Hadise
Táto Hadith je záväzné, vydané:
• al Imam al Bukhara, v jeho Sahih, Kitab al-Džihád je Siyar, kapitola Man-Dhu'afa Ista'ana bidh-i umyť Shalihina fil-Obaja, číslo (2896) z Muhammad bin Talha, z Talha, z Mus'ab bin Sad.

• Al Imam-Nasa-i v jeho Sunan (al Mujtaba), Kitab al Džihád, Bab al-Da'eef Istinsharu bidh, Hadith číslo (3178), z Mis'ar, od Talha bin Musharrif, z Musha "ab ibn Sa'ad, s lafazh:

عن أبيه, أنه ظن أن له فضلا على من دونه من أصحاب النبي, فقال نبي الله: ((إنما ينصر الله هذه الأمة بضعيفها بدعوتهم, وصلاتهم, وإخلاصهم)).

Od svojho otca (tj Sa'ad bin Abi Waqqas), si myslí, že má prevahu nad druhou (spoločníkov). Takže Nabiyullah nech 'alejhi wa salam povedal: "Veru Alah je s pomôcť ľuďom, ktorí sú slabí, pretože z nich, by sa za nich modliť, ich modlitby, a ich úprimnosť."

• a ďalšie.

Vzťahujúce sa k súvislosti s vyššie Hadith Sanada, Al Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah povedal: "... Potom, skutočný kontext tejto Hadith je Mursal isnaad [1], pretože Mus'ab nemať Hadise hovorí to však, to má. si myslel, že počul priamo od svojho otca. skutočnosť nemá žiadne informácie, ktoré Mus'ab počuť priamo z otcovho histórii predložený al Isma'ili ... a spomenúť Marfa "...." [2].

Potom pokračoval v jeho vysvetlenie a povedal: "... Rovnako histórie vydané-Nasa-i, z cesty Mis'ar, od Talha bin Musharrif, z Mus'ab, od svojho otca ..." [3].

Shaykh al-Albani rahimahullah menshahihkan Sanada vydané al Imam-Nasa-i vyššie v jeho knihe, medzi Saheeh Sunan-Nasa-i (2/399) a ako-ash-Shahihah Lineage (2/409).

Stručný životopis Hadise vysielača [4]
Zavolal Sa'ad ibn Abi Waqqas Malik bin Wuhaib Venus bin bin bin Abdumanaf Kilab az Zuhri, Abu Ishaq. On je jedným z desiatich spoločníkov ručí alejhi proroka, nech "wa salam neba. On je tiež ten, kto prvý hit na šípku v bitke fi sabilillah (v Alaha). Bol veľmi prvenstvo. slávny názor učencov, zomrel v Aqiq al 'v roku 55 AH A on bol človek najviac koniec desať ľudí mŕtvych spoločníci sú zaručene dostanú do neba.

Slovná zásoba Hadise
• (رأى), tj, videl alebo pozri. To je ظن, myšlienka alebo myšlienka.
Ako už bolo spomenuté v histórii NASA-I. [5]

• (على من دونه), tj nad zvyškom spoločníkov alejhi proroka, nech "wa salam, buď odvaha, alebo nadmerné majetku, alebo akékoľvek iné cnosť všeobecne. [6]

GLOBAL zmyslu a účelu Hadise
Táto Hadith, ako s lafazh al-Bukhara a-Nasa-i vyššie, nám povedal, že tí, ktorí sú slabí, je zdrojom dobra, sily a víťazstvo moslimov. Toto bolo vysvetlené v inom Hadith-čo je mučeník (podpora a posilňovanie význam Hadith hore) -, od "Radi" Anhui Abu ad-Darda, povedal:

سمعت النبي يقول: ((ابغوني الضعفاء, فإنما ترزقون وتنصرون بضعفائكم)).

Počul som, že prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:. "Dajte mi tých, ktorí sú slabí, pre iste dostanete výživu a pomohol (vyhral), pretože ľudia so slabou (medzi) vás" [7]

Avšak, jedna vec, ktorú musíme pochopiť, z tejto Hadith, že tertolongnya a víťazstvo pre moslimov, aby hodnosť alebo česť Essence a spravodliví ľudia, ktorí sú slabí a chudobní moslimovia sami. Nie preto, že je. Je potrebné poznamenať, pretože úzko súvisí s problémami "Aqeedah. Menovite Tawassul problémy [8]. Tiež preto, že tam sú niektorí moslimovia, ktorí sú vzduch-dôkaz tejto Hadith, a to najmä s Sahih al Bukhara lafazh, a Hadith v Abu ad-Darda ", air-Tawassul bolehnya niekto s Essence alebo postavenie a česť spravodliví ľudia sú slabí z moslimov.

Preto, nech vedieť, že sa jedná o spôsob vzduchu Tawassul, ktorý je zakázaný v islame [9]. Učenci tiež vysvetlil, že vyššie Hadise od lafazh v Sahih al Bukhara, a lafazh Hadith Abu ad-Darda 'súvisiace Hadith lafazh vydané al Imam-Nasa-i. Tak, lafazh Hadith vydané al Imam-Nasa-i je výklad všeobecnosti lafazh Sahih al-Bukhara a Abu ad-Darda "Hadith" vyššie. Menovite, tertolongnya a víťazstvo moslimov je nielen príčinou alebo pozície cti Essence a spravodliví ľudia, ktorí sú slabí a chudobní moslimovia, ale preto, že modlitba, modlitba, a ich úprimnosť v uctievanie Alaha Subhanahu wa Ta'ala.

Al Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah povedal, "Ibn Baththal povedal, interpretácia (významu) tohto Hadise je slabí ľudia, že je oveľa viac úprimný v modlitbe (k Bohu), a oni sú viac pokory v uctievanie (Alah) . Vzhľadom na ich srdce nie je závislosť na šperky sveta. " [10]

Shaykh al-Albani rahimahullah povedal, "... tento Hadise (s lafazh vydaným al-Imam-Nasa i) vysvetliť, že víťazstvo je, len s modlitbami za spravodlivých ľudí, nie príčina podstate a ich postavenie ... Takže, Potom môžeme spoznať a pochopiť, že zámer tertolongnya moslimov s spravodlivých ľudí, ktorí sú príčinou modlitby, modlitby, a ich úprimnosť. "[11]

Al Imam Abdur-Ra'uf al Munawi rahimahullah povedal: (význam tejto Hadith) je, s modlitbou za nich a ich úprimnosti. Vzhľadom k tomu, náboženskí ľudia sú slabí viac úprimný, s holými ich srdca, pretože jeho závislosť na svete, rovnako ako čistú, pretože ich srdce rozhodnúť, aký je ich vzťah s Bohom. Tak, účel a ich koncentrácia sa zameral na jednu vec iba (v uctievanie Boha). Preto, to je uctievať svoje skutky, a ich modlitby dikabulkanlah. Slová alejhi proroka, nech "wa salam (بدعوتهم)" s modlitbou za nich ", to je v žiadnom prípade slabosti a chudobe nevykazuje žiadne známky sily v ich telách. Tiež neznamená slabosť a bieda ukázal žiadnu právomoc na to Božie prikázania! Tak, to nie je vôbec v rozpore s Hadith v nej opísanej úctu k tým silným, ani Hadith vysvetľuje, že "pevne verí viac milovali Boha ako slabé veriaceho" [12].

Potom, význam Hadise (Sa'ad bin Abi Waqqas) je to, že (tj záchrana, vyhral, ​​a dal potravu na moslimov) je jedným z mála dôvodov, iné príčiny, ktoré existujú. (Vzhľadom k tomu,), koľko z tých, ktorí neuverili a fajir zadané výživu (Alahom), a dokonca aj tam sú dané víťazstvo (Alahom). Ale (to všetko), pretože istidraj (poskytnutie dočasnej potešenie, aby si omyl a od vedenia Alaha). V skutočnosti je aj porážka moslimov, ale je to tak, že sa vráti, a pokánie úprimne uctievať (Alah). Takže, namiesto toho získať odpustenie Božie a slobody (víťazstvo) potom. Takže viem, že nie každý darček láskavosti (Alaha) je česť a slávu, rovnako ako nie každý katastrofa je trest. [13]

FAIDAH A POUČENIE Z Hadise
1. Slabí ľudia sú zdrojom dobrej moslimov. Lebo, keď ich telá sú slabé, ale ich viera silná. Podobne, ich dôvera (silný) k Pánovi. Oni sa nestarajú o osobných záujmov a cieľov svetské. Z dôvodu tohto, takže ak sa modlí s úprimnosťou, bude Alah udelí svoje modlitby. Boh dal výživa kerpada týchto ľudí, pretože (modlitba) je.

2. Táto Hadith obsahuje odporúčania pre tawadhu "(pokorný srdcom) a nie arogantný k ostatným.

3. Táto Hadith obsahuje (opis) múdrosti proroka, nech 'alejhi wa salam v zmene Munkar, aby obmäkčila srdce druhých, a poukázal na Bohu, čo je Božia láska a ridhai.

Takže, dúfajme, že tento krátky článok, môžete pridať k viere, poznanie, a dobré skutky nás všetkých. Amen.
Bish-sowab Alah vie najlepšie.

Mara `a Mashadir:
1. At-Tawassul, Anwa'uhu wa Ahkamuhu, Muhammad al Nashiruddin Albani (1332-1420 H), Tansiq: Muhammad 'Id al-' Abbasi, al-Maktab al-Islami, Bejrút, reprodukcia V roku 1406 AH / 1986 AD
2. Bahjatun-Nazhirin Syarhu Riyadhis-spravodlivý, Salim bin 'Id al-Hilal, Dar Ibn al-Jawzi, KSA, Matter H. VI Rok 1422
3. Faidhul Syarhu-Qadir al-Shagir Jami'ush, Abdur-Ra'uf al Munawi, al Maktabah na Tijariyah al-Kubra, Egypt, Matter I, rok 1356 AH
4. Fathul-Bari, Ibn Hajar al-'Asqalani (773-852 H), Overenie: Muhibbuddin al Khatib, Dar al ma'rifah, Bejrút.
5. Hasyiah Imám al-Sindi, as-Sindi (1138 H), Overenie: Maktab at-Turats al Islami, Dar al ma'rifah, Bejrút, Libanon, reprodukcia V roku 1420 AH / 1999 AD
6. Jami 'at-Tirmidhi, Abu Isa Muhammad ibn Isa at-Tirmidhi (209-279 AH), Overenie: Ahmad Muhammad Shakira et al, Dar Ihya at-Turats, Bejrút.
7. Musnad al-Imam Ahmad, Abu 'Abdillah Ahmad ibn Muhammad ibn Hanbal ash-Syaibani (164-241 H), Mu'assasah Qurthubah, Egypt.
8. Sunan Abi Daud, Abu Daud Sulayman ibn al Ash'ath as-Sijistani (202-275 H), overovanie Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid, Dar al-Fikr.
9. Sahih al-Bukhara, Abu 'Abdillah Muhammad bin Ismail bin al Mughirah al Bukhara (194-256 H), Tarqim: Muhammad Abdul Baqi Fuad, Darus-Salam, Riyadh, KSA, reprodukcie II, DHU al-Hijjah 1419 AH / 03 1999 M.
10. Sunan-Nasa-i (al Mujtaba), Abu 'Abdir-Rahman bin Shoaib Ahmad-Nasa-i (215-303 H), Overenie: "Abdul Fattah Abu Ghuddah, Maktab al Mathbu'at, Halab, plesne II Rok 1406 H/1986 M.
11. Sahih Muslim, Abu al Hushain Moslim ibn al Hajjaj Qushayri-Naisaburi (204-261 H), tahqiq Muhammad Abdul Baqi Fuad, Daar Ihya na Turats, Bejrút.
12. Genealógia al ahadith popol Shahihah, Muhammad al Nashiruddin Albani (1332-1420 H), Maktabah al Ma'arif, Riyadh, KSA, th 1415 H / 1995 AD
13. Sunan Ibn Majah, Abu Abdillah Muhammad ibn Yazid ibn Majah (207-275 H), Overenie: Muhammad Fuad "Abdul Baqi, Dar al-Fikr, Bejrút.
14. Sharh al-'Aqidah ath-Thahawiyah, al-Imám Al-Qadim "Ali ibn Muhammad ibn Ali ibn Abi al-' Izz ad-Dimasyqi (792 H), Overenie: Jama'atun svorka-Ulama. Takhrij: Nashiruddin Muhammad al Albani (1332-1420 AH), al-Maktab al-Islami, Bejrút-Libanon, reprodukcie IX Rok 1408 AH / 1988 AD
15. Taqrib at-Tahdheeb, Ibn Hajar al-'Asqalani (773-852 H), Overenie: Abu al Asybal al Bakistani, Dar al' Ashimah, Riyadh, KSA, reprodukcie II, rok 1423 AH

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 03/Tahun XI/1428H/2007. Publikované Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondanrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]


Práva a Špecifickosť alejhi wa salam Prorok, nech



Podľa
Ustadz Kholid Syamhudi


أنا سيد ولد آدم يوم القيامة ولا فخر, وبيدي لواء الحمد ولا فخر, و ما من نبي يومئذ آدم فمن سواه إلا تحت لواءي و أنا أول من تنشق عنه الأرض ولا فخر.

Bol som vedúcim na deň chlapca Adama a miesto pýchy, a v rukách al-Hamdi vlajky skôr ako arogantné, a nikto proroka, nech 'alejhi wa salam bol, ani Adam sú iní, keď to nie je všetko pod vlajkou, a Bol som prvý, kto vyšiel z krajiny / hrobu miesto arogantný.

TAKHRIJ Hadise
Rozprával Na Tirmidziy v "Attirmidziy, kniha Al Manaaqib, kapitola Fi Fadhli An proroka, nech" Jami alejhi wa salam číslo. 3614 (5/548) a v knihe tafsíru, kapitola Israail Bani Wa Min list (s lafadz a dlhý príbeh) No.3148 (5/288), Ibn Majah v pobádať Azzuhud knihy, kapitola Dzikru Asy No.4308 modlitby (4 / 522) a Ahmad v Musnadnya (3/2) priateľa Abi Said Al Khudriy, povedal imám-Tirmidziy raz rozprával tento Hadise: Tento Hadise hasan Saheeh.

V tomto Hadise bola Sanada Zaid bin Jad'an slabé rozprávača, ale v Ibn Hibban v Dzomaan č Mawaarid. 2127 Spoločníci rozprávaný z Abi Said Al Khudriy tiež s isnaad Saheeh a mať nejakú mučenícku smrť niektorých priateľov, ako je uvedené Sheikh Al Albánsko v Lineage ahadith Ash shohihah Hadith č 4/99-100. 1571:

1. Abu Hurairah rozprávaný Ibn Saad v Thabaqatnya (1/20) a (7/59) s dvoma Sanada a druhý moslimský Imam shohih nad požiadavky.

2. Jabiru bin Abdillah rozprávaný Al-Haakim Al Mustadrok s Sanada slabé, pretože Al Qaashim bin Muhammad bin Abdillah bin Muhammad bin Uqail rozprávači, ktorí matruk a Ubaid Al Athaar bola oslabená radom učencov.

3. Anas bin Malik vyrozprávaných zoznamu Al Buchar vo svojej knihe Tarikh 4/1/400 s Sanada Na rozprávači všetkých tsiqah okrem Lubaid a Hadith Anas má použiť v Sunan Ad-Daria (1/27) a Ahmad (3/144) a sanadnya dobre, rozprávači sú rozprávači z Imam Buchar.

Tento Hadise dishahihkan by Imam Al-Albany v Sisilah Shahihah ahadith.

Sharh a slovník Hadise [1]
1. Jeho slovo: أنا سيد ولد آدم يوم القيامة: Toto je správa od neho o milosti Božej Subhanahu wa Ta'ala ho z prvenstvo, vedenie a oznámenie o jeho ľuďom k ich viere, ako by to malo byť Rasululloh preto povedal neskôr: ولا فخر: prvenstvo tom zmysle, že som si ich Karama Alaha Subhanahu wa Ta'ala a ja som sa dostať von zo seba a na vlastnú päsť, takže nie som arogantný s tým. Annawawiy Imam vysvetľuje význam jednotlivých slov, sa hovorí, že hovoril z dvoch dôvodov:

Prvá: Vykoná príkazy Alaha.

وأما بنعمة ربك فحدث

A podporiť svojím Pánom, potom nech ste spomenul (s vďačnosťou). [ADH Dhuhaa: 11]

Druhá: Je povinnosťou jeho vysvetlenie povedať moslimom, aby vedeli,, veria a praktizujú následky.

2. Jeho slovo: لواء الحمد: Liwa "v arabčine, čo znamená, banner (flag), ktorý je len v držbe veliteľ vojsk, ako je popísané v Ibn al-Athir v Annihayah 4/279.maksudnya tu sa drží transparent s názvom banner Al Hamdi (chvála) na Súdny deň.

3. Jeho slovo: و أنا أول من تنشق عنه الأرض: prvýkrát vznesená na deň posledného súdu.

FAIDAH Hadise
Táto Hadith ukazuje na primát a špecifickosť proroka Mohameda, nech 'alejhi wa salam na všetky synov Adama, na tomto Muwaffaqoddin imáma Abu Abdillah Muhammad bin Ahmad Al-Maqdisiy Qudamah rahimahullah povedal: A Muhammad proroka, nech' alejhi wa salam bol pečaťou prorokov a majster apoštoli, nie je veriaci s keimananyang tak dobre, že niekto bude apoštolskú vieru a svedčiť nabiannya. A medzi ľuďmi nie je rozhodnuté v deň súdu s výnimkou spôsobujú syafa'atnya. A nie je to ten, ktorý pred umatpun do neba od ľudí. On (proroka, nech 'alejhi wa salam) je národný dopravca a majiteľ Al-Hamdi chvályhodnú polohe, majiteľ jazera v posledný deň. On je imám prorokov a ich reproduktory rovnako tak, že ich príhovor. Jeho ľudia sú najlepší ľudí a spoločníci je najlepšie spoločníkov Proroka.

Shaykh Muhammad ibn al-Saalih Uthaymeen rahimahullah poskytnúť vysvetlenie slova Imám Ibn Qudama nad takto:

Byť najvýznamnejšou je apoštoli potom proroci potom Shiddiqun potom mučeníci potom ľudia Salih. A Boh Subhanahu wa Ta'ala spomenul túto úroveň v bode 69 Surat-Nisa ':

ومن يطع الله والرسول فأولائك مع الذين أنعم الله عليهم من النبيين والصديقين والشهدآء والصالحين وحسن أولائك رفيقا {النساء: 69}

A kto dodržiavanie Alaha a (jeho), by mali byť spolu s ľuďmi, ktorí získali priazeň Božiu, a to: proroci, shiddiiqiin, že ľudia, ktorí boli umučení a zbožní ľudia. A oni sú najlepší priatelia. [-Nisa ': 69]

A apoštoli, hlavná vec je "ulula" Azmi ktorých päť sú: Noah, Abraham Mojžiš, Ježiš a Mohamed. A Boh Subhanahu wa Ta'ala zmienil ich pozdravy list al-Ahzab verš 7:

وإذ أخذنا من النبيين ميثاقهم ومنك ومن نوح وإبراهيم وموسى وعيسى ابن مريم ......

A (pamätať si), keď sme sa na zmluvu z Prorokov a od vás (sama), od Noe, Abrahám, Mojžiš a Ježiš, syn Máriin, ...

A najdôležitejšie poslovia je prorok Muhammad, nech 'alejhi wa salam ako slovo jeho:

أنا سيد الناس يوم القيامة (البخاري و مسلم)

Som majster všetkých ľudí na deň zmŕtvychvstania [Bukhara a Muslim]

A ich modlitby za alejhi proroka, nech "wa salam, v predvečer Nanebovstúpenie je ďalšie tvrdenie, že ukazuje to.

Potom Abrahám, pretože on je otec proroka a on bol Millah Millah jadro všetkých Millah (Náboženstvo), potom Mojžiš bol prorok, pretože on bol najdôležitejší skôr než prorokov Banu Israel a syari'atnya je pôvod / hlavné pre ich šaría, potom Noah a Isa.

Medzi práva a špecifickosť alejhi proroka, nech "wa salam, ktoré možno vyvodiť z vyššie uvedeného Hadise a argumenty sú:

1. Deň súdu a ľudských vodcovi Al-Hamdi vlajkonosič na súdny deň, a všetkých prorokov pod jeho vlajkou.

2. Muž, ktorý ako prvý zdvihol na deň zmŕtvychvstania, pretože Anhui Hadith ABI Sa'eed Al-Hudry Radi "vyššie.

3. Seal of poslov, pretože Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí vo verši 40 Al-Ahzab:

ماكان محمد أبآ أحد من رجالكم ولكن رسول الله وخاتم النبيين

Muhammad nie je otcom časov muž medzi vami, ale je poslom Božím a proroci kryt

4. Nie je dokonalá viera verný služobník, kým sa musí apoštolského, za Alaha Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

فلا وربك لايؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Potom by svojho Pána, sú (v skutočnosti) neverí, kým vás sudca v prípade, že sa líšia, potom nemajú žiadne výhrady vo svojich srdciach proti rozhodnutiu, že ste dal, a dostávajú naplno. [-Nisa ': 65]

5. Nie je rozhodnuté medzi ľuďmi na Súdneho dňa, s výnimkou jeho príhovor.

6. Ľudia Mohameda sú prví ľudia, ktorí vstupujú do neba, pretože všeobecnosti alejhi proroka, nech 'wa salam:

نحن الآخرون السابقون يوم القيامة (ابن ماجه و مسلم)

Sme posledný z prvých osôb / predchádzať Deň vzkriesenia. [Ibn Majah, dishahihkan by Imam Al-Albaani rahimahullah]

7. Vlastník pozícia je chvályhodné skutky sú vychvaľovaný Stvoriteľom a tvorom. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

عسى أن يبعثك ربك مقاما محمودا

Dúfajme, že tvoj Pán zvýšiť ťa k chválil. [Al-ISRA ": 79]

A táto pozícia je to, čo je získal od neho z Manaqib / jej vlastností, modlitby a ďalších poskytovateľov.

8. Rybník majitelia, ktorí priniesli na deň, ktorý je obrovské jazero, ktoré veľa návštevníkov, pretože ak je to len normálne Jazero bolo známe, že každý prorok má jazero.

9. Imam Proroka.

10. Právo hovoriť s Alláhu Subhanahu wa Ta'ala zastupujúci všetky prorokov.

11. Dať prihovára sa za nich. Táto Hadith o UBAYE Ibni Kaaba, že Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

إذا كان يوم القيامة كنت إمام النبيين و خطيبهم و صاحب شفاعتهم غير فخر

Ak má čas ja som Imam konci sveta prorokov, ich reproduktory a ich príhovor darcu skôr ako arogantný. [Tirmidhi histórie, dihasankan by Imam Al-Albani].

12. Jeho ľudia sú najlepší z ľudí, na slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

كنتم خير أمة أخرجت للناس

Ste najlepší ľudia sú narodení s mužmi ... [Al-Imran: 110]

Verš 47 súry Al-Baqarah, ktorý znie:

يا بني إسرائيل اذكروا نعمتي التي أنعمت عليكم وأني فضلتكم على العالمين

O deti Izraela, nezabudnite môj prospech, ktoré som udelené na vás a (pamätajte rovnako), že som dal prednosť vám predovšetkým ľuďmi. [Al-Baqarah: 47]

Táto otázka je moderný ľudia (Prorok Mojžiš).

A ďalej Shaykh Muhammad ibn 'Uthaymeen povedal vo svojom eseji "Huquq" vec. 10-12: Práva alejhi proroka, nech "wa salam najvýraznejšie práva práv zvierat. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

إنآ أرسلناك شاهدا ومبشرا ونذيرا. لتومنوا بالله ورسوله وتعزروه وتوقروه وتسبحوه بكرة وأصيلا.

A vyslali sme ťa ako svedka, nositeľ radostnú zvesť a Warner, aby ste verili v Boha a posla Jeho, statná (náboženstvo) Jeho povedomie Nya.Dan oslavovať Ho ráno a večer. [Al-Fat-h: 8-9]

Je preto teda povinné dať lásku alejhi proroka, nech "wa salam v láske všetkých ľudí self, detí a rodičov.

Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

لا يؤمن أحدكم حتى أكون أحب إليه من ولده و والده و الناس أجمعين (متفق عليه)

Nie je dokonalá viera, že ma miluje viac než jeho syn, jeho rodičia a celého národa. [Bukhara, Muslim]

Vrátane práva na alejhi proroka, nech "wa salam bol zvýšený a česť a oslávenie zodpovedajúce mengagungkannya s ním bez nadsadenia atupun znížiť. Velebit ho, keď jeho život je oslavovať Sunna a jeho zhovievavý ja. Velebit ho po smrti je oslavovať Sunna a syari'atnya to rovno. Každý, kto pozná svojich spoločníkov, aby rešpektovali a ctiť ho potom bude vedieť, ako oslavovať ho, ako vznešené spoločníci správali k nemu, a niesť ho Haq-Haq.

Povedz "Urwah ibn Mas'ud Kurajšovcami keď on bol postarané oznámiť, čo apoštol v dohode Hudaibiyah, povedal: Bol som vo viac ako kráľov, cisárov a princov a Najasyi, potom nevidím jeden z tých, ocenený v spoločníci ako prorok poctený spoločníkmi. Keď nariadil ich náhlenie plniť rozkazy, keď on robil očistenie, jeho spoločníci boli takmer bojuje za jeho očistu boj, keď hovoril im podmaniť svoje hlasy v strane a sú nezobrazuje pohľad na neho vzhľadom na ich sláve.

Tak oni oslavujú proroka, nech 'alejhi wa salam, ktorý Alah vytvoril v ňom morálne self-skvelý, mäkký, ľahko a keď tvrdé a drsné kurzu budú utiecť od neho.

A to zahŕňa právo proroka, nech 'alejhi wa salam bol potvrdený, že kázať vo všetkých veciach, ktoré boli a budú, realizovať svoje rozkazy, od zákazu, veriť, že smer proroka, nech' alejhi wa salam bol najdokonalejší pokyny a Shari'ah " syaria'at atnya je najdokonalejší a nie je nadradená inej syri'at alebo pravidiel akéhokoľvek pôvodu. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

قل إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم

Povedz: "Ak (naozaj) láska Boh, potom za mnou, Alah vás milujem a odpustil vám vaše hriechy." Boh je odpúšťajúci, Súcitný. [Al-Imran: 31]

A vrátane práv on je brániť petunjukknya syari'atnya a tvrdý ako osoba, aj so zbraňami, keď to okolnosti vyžadujú, keď útočia na nepriateľov s mysľou / pandapat a pochybné potom sme obhájili s vedou, tvrdíme a rozbiť ich názory a nejasných a vysvetlíme chaos a skazu všade IRU, a ak sú ohrozené zbraňami by na obhajobu je ako dobre. A to nie je možné pre veriaceho kdekoľvek, keď počul prorok alebo osoba samostatne zárobkovo šarí'a ho napadol a on sa jednoducho nepovedal nad ním, keď on bol schopný brániť.

A povedal Ibn Nasir Shaikh Abdurrahman As-Sa'dy rahimahullah: On Ali verše Imran 31 písmen v sáčku je rovnováha, ktorá môže byť známe tomu, kto je v podstate mencuntau proroka, nech 'alejhi wa salam a suapa, ktorí iba tvrdí, že milovať proroka, nech' alejhi wa sálal a žiadna známka milovať Alaha Subhanahu wa Ta'ala je nasledovať proroka, nech 'alejhi wa salam, že Alah Subhanahu wa Ta'ala urobil, že mengikitinya a všetko, čo ste si objednali, je láska Alah Subhanahu wa Ta'ala a ridhoNya okrem odôvodniť to, čo proroka, nech 'alejhi wa salam priviezli z Al-Koránu a Sunny a vykonávať príkazy a vyhnúť sa zákazy obsiahnuté v oboch.

Dúfajme, že to užitočné spisovateľov v deň zúčtovania lásky a pre čitateľa, ktoré milujem môžu byť užitočné vo svete a na onom, dúfam, že Alah odpustí neprávosti, moji rodičia, moja učitelia a všetky moslimami. Veru Alah wa Ta'ala Subahnahu súcitný, Súcitný. Ameen.

MARO ":
• Al-Quran a Tarjamanya, plesne Arabia 1418 H
• Taisir Karimir FII Tafsiri Kala Rahman Al-Manan, Autor: Shaykh Nasir As-Sa'diy Abdurrhman, plesne Ar-Risala Foundation revidované vydanie, v 1420H/1999 M
• Lum'atul I'tiqod Al-Hadi Al-Rasyaad Ilaa Sabiil, autor imáma Ibn Qudama, pensyarah Shaykh Muhammad al-'Uthaymeen, plesne Maktabah Adhwaaussalaf na-3 v roku 1415 H/1995 M
• Huquuq Da'at Ilaiha wa al-fitrah Qorroroha Ako-Shari'ah, autor Shaykh Muhammad al-'Uthaymeen, plesne Daar Al-Buhuts Al-IFTA wal Ilmiyah rok 1417 AH / 1996 AD
• Sunan At-Tirmidhi
• Sunan Ibn Majah
• Genealógia Ahaadits Ash shohihah
• Tuhfatul Ahwadziy atď.

[Prepísaný z časopisov Sunnah Foundation Edition Vydané 11/Tahun V/1422H/2001M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]


Vyhnite sa veci, ktoré Forbidden (2)


Podľa
Abdul Sheikh "Abdullah bin Adhim


عن أبي هريرة قال قال رسول اله من يأخذ عني هؤلاء الكلمات فيعمل بهن أو يعلم من يعمل بهن فقال أبو هريرة فقلت أنا يا رسول اله n فأخذ بيدي فعد خمسا وقال اتق المحارم تكن أعبد الناس وارض بما قسم الهت لك تكن أغنى الناس وأحسن إلى جارك تكن مؤمنا وأحب للناس ما تحب لنفسك تكن مسلما ولا تكثر الضحك فإن كثرة الضحك تميت القلب

"Z Abu Hurayrah povedal:" Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal: "Kto bude mať tieto slová odo mňa, ktoré majú byť vykonané, alebo sa učiť" Abu Hurayrah povedal: "Ja, o počúvanie Alaha! On potom vzal ma za ruku a začal počítať päť, keď povedal: "Vyhnite sa veci, ktoré sú zakázané, budete najviac vynikajúce uctievanie; ridlalah zdieľať to, čo má Boh pre vás, budete najbohatší ľudia dobro svojmu blížnemu, môžete bude veriaci, láska k druhým to, čo máte radi pre seba, budete sa stal moslimom, a nie sa smiať veľa, pretože veľa smiechu idú umŕtvuje srdca.

Tieto vety sú core-core slová, proroka, nech 'alejhi wa salam dala motiváciu zdvihnúť to a potom cvičil a učil na zlepšenie aspektov seba a druhých. Ako Alah hovorí:

والعصر. إن الإنسان لفي خسر. إلا الذين ءامنوا وعملوا الصالحات

"V záujme času. Iste celé ľudstvo je v strate, s výnimkou tých, ktorí uverili a dobré skutky "

S vierou a dobrými skutkami, ktoré zdokonaliť sami, a:

وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر

"Vzájomná rada poradiť s pravdou a s trpezlivosťou"

S obhajca pravdy a trpezlivosť a rafinácie ďalšie.

• Slová Abu Hurayrah: "أنا" mám na mysli, že vzhľadom na tieto slová od vás. Tu je znamením ducha jeho Radi "Anhui k dobru.
• Jeho slová: "فأخذ بيدي" znamená počítať slová, alebo preto, apoštol (zvyčajne) držať za ruky ľudí, ktorí boli dané lekciu.
• Jeho slová "فعد خمسا" (potom napočítal päť) znamená počet piatich alebo prstom, ako to bolo za to, že jeden po druhom.

Tretia: Word on nech 'alejhi wa salam.

وأحسن إلى جارك تكن مؤمنا

Do dobrej so svojím susedom, budete veriaci.

Alah prikázal činiť dobro blížnemu, povedal:

واعبدوا الله ولاتشركوا به شيئا وبالوالدين إحسانا وبذي القربى واليتامى والمساكين والجار ذي القربى والجار الجنب والصاحب بالجنب وابن السبيل وماملكت أيمانكم

Uctievali Boha a nespájajú ho s ničím. , A robte dobro jeho dva matka-otec, najlepší priatelia príbuzní, siroty, chudobní, susedia blízki a ak susedia, rovesníci, a sluha Ibn Sabil sahayamu [-Nisa: 36]

A existuje mnoho Hadith, ktoré hovoria o tom, vrátane:

ما زال جبريل يوصيني بالجار حتى ظننت أنه سيورثه

Gabriel držal závetu ma o susedov, do tej miery, že som si myslel, že sused dostane dedičstvo od svojho suseda. [13]

من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليحسن إلى جاره

Ten, kto verí v Alaha a Posledný deň nechať ho robiť dobre blížnemu. [14]

خير الأصحاب عند اله u خيرهم لصاحبه وخير الجيران عند اله خيرهم لجاره

Najlepší priatelia s Alaha je najlepšie k jeho priateľovi, a najlepší sused s Alahom je najviac dobrý k blížnemu. [15]

Ak nemôžete urobiť dobré svojimi susedmi, takže nemusíte mu uškodiť. Ak si poranil si potom buďte trpezliví, kým Boh poskytuje spôsob, ako pre vás.

Al-Hasan povedal: "Dobrý tentangga nielenže bolí, ale je to dobrý sused, ktorý vydrží rušenie (z iných susedov).".

Bolí susedov haraam, pretože nikomu ublížiť bez pravdy (dôvod) je zakázaný, ale zákaz ublížiť susedov znova.

Ibn Mas'ud Radi "Anhui rozprával, že Prorok, nech 'alejhi wa salam bol požiadaný, aby:

يا رسول الله أي الذنب أعظم قال أن تجعل لله ندا وهو خلقك قلت ثم أي قال أن تقتل ولدك خشية أن يأكل معك قال ثم أي قال أن تزاني حليلة جارك

Posol Alaha, čo je najväčší hriech? On odpovedal: "Robíš spojenca Bohu, keď on vás stvoril." Spýtal sa znova: "Tak čo?" On odpovedal: "Zabil si svojho syna, pretože sa bojíš, že jej s tebou" spýtal sa znova: "? Tak čo," odpovedal: "Ty scudzoložil s ženou svojho blížneho. [16]

Od Miqdam ibn al-Aswad, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal svojim spoločníkom:

ما تقولون في الزنا قالوا حرمه الله ورسوله فهو حرام إلى يوم القيامة قال فقال رسول الهت صلى اله عليه وسلم لأصحابه لأن يزني الرجل بعشرة نسوة أيسر عليه من أن يزني بامرأة جاره قال فقال ما تقولون في السرقة قالوا حرمها اله ورسوله فهي حرام قال لأن يسرق الرجل من عشرة أبيات أيسر عليه من أن يسرق من جاره

? Čo hovoríte na tému cudzoložstva "Oni odpovedali:" Nečistý, cudzoložstvo bol zakázaný Boha a posla Jeho, bol haka je zakázané, kým Deň vzkriesenia "Alláhova posla povedal:" Veru, muž dopustil cudzoložstva s desiatimi ženami, stále svetlejšie (sin) ako spáchal cudzoložstvo (raz) s susedovho manželka "Potom sa ma spýtal sa ich na krádeže, oni odpovedali:". Nečisté, že kradnúť je zakázaný Boha a posla Jeho, potom je to haram až do dňa vzkriesenia "On povedal:" Veru, niekto ukradol desať domov , to je ešte ľahšia ako doma kedysi ukradol sused. [17]

Od Abu Hurayrah, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:

واله b لا يؤمن واله لا يؤمن واله) لا يؤمن قيل ومن يا رسول الهل قال الذي لا يأمن جاره بوايقه

Pri Alláhovi, on neverí! Pri Alláhovi, on neverí! Pri Alláhovi, on neverí "apoštol spýtal," Kto je Alah "On odpovedal:"!? One, ktorého sused sa necíti v bezpečí pred rušením. [18]

A Abu Hurayrah tiež, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:

لا يدخل الجنة من لا يأمن جاره بوائقه

Nebude vstúpiť do neba, ktorý vykonal susedia cítiť v bezpečí pred rušením. [19]

A Prorok poradil sused, aby si navzájom darčeky, navštevovať sa navzájom, a on bol zakázaný od dávania vypovedať susedov. Od Abu Hurayrah, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:

وتهادوا تحابوا

Či ste si navzájom darčeky, určite si zamilujete. [20]

A to bolo tiež proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:

يا نساء المسلمات لا تحقرن جارة لجارتها ولو فرسن شاة

O veriacim ženám, nepodceňujte pre suseda (dať) k susedom hoci (forma) kozy nechty "[HR.Bukhari a Muslim]

Abu Dhar Radi "Anhui povedal:" Posol, nech 'alejhi wa salam povedal:

يا أبا ذر إذا طبخت مرقة فأكثر ماءها وتعاهد جيرانك

O Abu Dhar, ak budete variť zeleninu potom vynásobte vodu (kvapalina) a dať niektoré svoje susedov. [21]

Z Anha Aisha Radi ":

يا رسول اله إن لي جارين فإلى أيهما أهدي قال إلى أقربهما منك بابا

Povedal som: "? O počúvanie Alaha, mám dva susedia, kde mám dať dar", on odpovedal: "Na najbližšej dvere od vás. [22]

Slovo alejhi proroka, nech 'wa salam: "A dobro so svojím susedom, stanete veriaci" sa rozumejú tie dokonalú vieru, pre viera môže rásť a môže znížiť zastúpené odsúdenie Ahlu Sunna odberateľov Wal jama'ah Sholeh na Salaf.

Po štvrté: slová alejhi Alaha, nech 'wa salam.

وأحب للناس ما تحب لنفسك تكن مسلما

Láska pre ostatné, čo máte radi pre seba, budete sa stal moslimom

To by bolo ideálne moslim jeho islam. To dáva zmysel, že ich verzia bola zmenšená hodnotu porovnateľnú s nedostatkom pocitu lásky.

Prorok, nech 'alejhi wa salam je nastavený tento bod ísť do neba. Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

فمن أحب أن يزحزح عن النار ويدخل الجنة فلتأته منيته وهو يؤمن بالله واليوم الآخر وليأت إلى الناس الذي يحب أن يؤتى إليه

Ten, kto chce byť spasený z pekla a ísť do neba, potom nech zomrie v stave viery v Alaha av deň súdny, a nechajte ho memperlakukkan ostatné, ako chce sám diperlakukkan ostatnými. [23]

Ľudia budú môcť dosiahnuť tohto stupňa čistoty srdca závisti a žiarlivosti, závisť a žiarlivosť je príčina niekto nemá rád alebo nepáči určené napodobňovať jeho láskavosť, chce jej osobitné uprostred davu s výhodami, ktoré má. Kým viera sa líši s tým, že (požadované), že veriaci, ktorí ešte sa cítiť dobre, že Boh dáva k nemu, aby boli dotknuté na sebemenší láskavosti.

V súhrne, je nutnosťou pre veriacich, aby veriaci miluje pre ostatné, čo miluje pre seba, a nenávisť k druhým to, čo nenávidí pre seba. Ak vidí chybu na svojej din, potom sa pokúsil opraviť. Ak videl cnosť alebo výhodu na ostatných, ktorí prekonávajú je, že dúfa, že bude ako niekto iný povedal, ak prekročenie sa vzťahuje k náboženstvu, ako je to dobré túžba. Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

لا حسد إلا في اثنتين رجل آتاه اله مالا فسلطه على هلكته في الحق وآخر آتاه الله حكمة فهو يقضي بها ويعلمها

Žiadne (byť) závidieť okrem dvoch vecí: niekto, kto je Boh, rovnako bohatstvo a trávia v ceste pravdy, a ten, ktorý dal Boh múdrosť a dal rozhodnutie pre neho a učil ho. [24]

Aj keď je ale nad svetských problémov, potom je to dobre závisť že. Alah hovorí:

ولا تتمنوا مافضل الله به بعضكم على بعض

A nebuď žiarlivý na to, čo Boh vám dal viac ako čiastočné úhrade niektoré ďalšie. [-Nisa: 32]

A Alah hovorí o Qarun:

فخرج على قومه في زينته قال الذين يريدون الحياة الدنيا ياليت لنا مثل مآأوتى قارون إنه لذو حظ عظيم

Karuna vyšiel svojmu ľudu v nádhere. A on povedal, že tí, ktorí chceli život tohto sveta: "Prial by som si, budeme mať ako to, čo bolo dané Karuna: hľa, on naozaj má veľké bohatstvo [Al-Qasas: 79].

Keď Boh utopil Qarun a jeho dom do krajiny, ľudia dnes chcú pozíciu Qarun povedal:

ويكأن الله يبسط الرزق لمن يشآء من عباده ويقدر لولآ أن من الله علينا لخسف بنا ويكأنه لايفلح الكافرون

Ah to je pravda, Alah rozširuje ustanovenia pre koho chce zo služobníkov Svojich, a zúžiť: ak Boh nedáva milosť na nás naozaj On pochovaný nás (i). Ah to je pravda, nebol šťastní ľudia, ktorí popierajú (Alláhova). [Al-Qasas: 82]

Piaty: slovo, nech 'alejhi wa salam.

ولا تكثر الضحك فإن كثرة الضحك تميت القلب

Nebudeš smiať veľa, pretože vlastne veľa smiechu idú umŕtvuje srdca.

V tejto Hadith je skutočný zákaz z mnohých smiechu a vysvetlenie zákazu, ktorý je veľa smiechu, ktorý robí srdce drez do tmy, ako mŕtve osobe, ktorá nemôže využiť pre seba s užitočným menjadikanya, a nemohol zabrániť mu niečo zlé. Kým život a svetlo srdca, že je zdrojom všetkého dobrého, a smrti a temnoty je zdrojom všetkého zla. So srdcom života tam silu, sluchu, zraku a vnímania charakteru informácií a v súlade s pravdou.

V tejto Hadith je idzin niekoľko smeje, a to najmä pre tento účel. To je dôkaz prorokov a Boží služobníci Righteous. Alah hovorí o Šalamúnovi, keď začul reči mravcov:

فتبسم ضاحكا من قولها

Potom sa usmial zasmial, pretože jeho slová (mravec). [-Namletej: 19]

Od Sa'ad ibn Abi Waqash, povedal: "Tam bol muž polyteista provokovať moslimov sa potom Prorok povedal Sad:" Panahilah to ". Sa'ad povedal: "Potom som cabutkan šípky, ktoré nie sú rezné hrany, a tak som na sebe ho a on otvoril svoje súkromné ​​časti. Prorok, nech 'alejhi wa salam smial, až som videl, molárna zuby, nech' alejhi wa sálal. [25]

Vzrušenie z alejhi proroka, nech "wa salam bol spôsobený terkenanya povedal muž, nie preto, že otvorené nahoty. Prorok, nech 'alejhi wa salam nebolo možné vzhľadom k otvoreniu genitálií smiechu.

Od Abdulláha bin Mas'ud: Prorok, nech 'alejhi wa sálal povedal:

إني لأعلم آخر أهل النار خروجا منها وآخر أهل الجنة دخولا رجل يخرج من النار حبوا فيقول اله اذهب فادخل الجنة فيأتيها فيخيل إليه أنها ملأى فيرجع فيقول يا رب وجدتها ملأى فيقول اذهب فادخل الجنة فيأتيها فيخيل إليه أنها ملأى فيرجع فيقول يا رب وجدتها ملأى فيقول اذهب فادخل الجنة فإن لك مثل الدنيا وعشرة أمثالها أو إن لك مثل عشرة أمثال الدنيا فيقول تسخر مني أو تضحك مني وأنت الملك فلقد رأيت رسول اله n ضحك حتى بدت نواجذه وكان يقول ذاك أدنى أهل الجنة منزلة

Vlastne viem, že najnovšie peklo z neho, a najviac nedávno zadalo neba. Tam bol muž prepustený z pekla sa plaziť, potom Boh mu povedal: "Choď, choď neba" On išiel do neba a nebo sa mu, že je plná, potom sa vrátil a povedal: "Ó Pane, mám nebo plné "Boh mu povedal:" Choď, choď neba "muž išiel do neba a neba zdalo sa mu, že je plná, potom sa vrátil a povedal:" Ó Pane, mám nebo plné "Boh mu povedal:" Choď, choď neba ! Naozaj, svet je tvoj znie desaťnásobne "muž povedal," Robíš zo mňa srandu, alebo smiať, zatiaľ čo Ty si kráľ ". Rozprávači povedal: "To, čo som videl, Prorok smial, až mu molárna zuby vyzerajú", a potom povedal: "To je pozícia najnižšieho neba. [26]

Avšak, toto nie je zvykom smiať ako proroka, nech 'alejhi wa salam, väčšina z smeje sa, nech' alejhi wa salam bol s úsmevom.

Od Sammak ibn Obaja: "Pýtal som sa Jaber bin Samurah:" Už ste niekedy sedával s Poslom Alaha "On odpovedal:" Áno, často. Použil k nezdvihne zo svojho miesta, aby sa modlil Fajr až do východu slnka, keď vyšlo slnko, vstal. Spoločníci obyčajný rozhovor, niekedy uraziť jahiliyyah prípad, potom sa smiať a úsmev. [27]

Umar bol sa opýtal: "Bolo Spoločníci sa niekedy smiať?" On odpovedal: "Áno., Ale viera v ich srdciach-by Boh viac robustný ako vysoko v horách"

Medzi milosrdenstvo islamu je, aby sa úsmev a vysielal, keď jeho brat sa stretol s kolegami veriacich Sadaqah. Abu Dhar povedal: "Prorok, nech 'alejhi wa sálal mi povedal:

لا تحقرن من المعروف شيئا ولو أن تلقى أخاك بوجه طلق

Už nikdy nepodceňujte vaše dobré skutky, aj keď (len) sa stretnete svojho brata s rozžiarenú tvárou. [28]

Islam je pravé náboženstvo, nie letiaci vo fantázii a podobenstvo prázdne. Islam ako ľudských bytostí na Zemi je skutočný. Islam nepovažuje muža ako anjeli krídla majú dva, tri alebo štyri. Avšak, islam považuje človeka ako ľudskej bytosti (potrebné) k jedlu, a chodiť na trhu (aby si kupovali ich potreby). Tak islam nevyžaduje, aby všetko, čo hovoria dhikr, nevyžaduje, aby všetky ticho myslí, a nevyžadujú, aby tráviť všetok svoj voľný čas v mešite.

Islam uznáva predĺženie, povahu a ich inštinkty. Boh stvoril človeka v stave môže byť nadšený a šťastný, schopný hrať, ako Boh stvoril v stave schopný jesť a piť. Takže nie je nič zlého moslima šťastný a žartoval s tým, čo sa mu páči a baviť seba i svojich priateľov k hre sú povolené. Len nenechajte sa stalo zvykom v každej dobe, ktorá strávil ráno a popoludní, takže zanedbané povinnosti a mohlo by to nič vážne.

Tam je verš, ktorý hovorí: "Dajte príhovory boli žartoval o veľkosti soli zmiešané v zelenine" (berguraulah prostriedky potrebné nejdú cez palubu)

To je rada proroka Abu Hurayrah. Hoci poradenstvo je určené Abu Hurairah, ale to neznamená, že je to len pre neho samotného. Aj my sme dnes nažive, ak sme schopní niesť posolstvo proroka, nech 'alejhi wa salam bolo potom všetko sľuby apoštol určite nájdeme ho.

Alah vie najlepšie bisshawab

[Prepísaný z časopisov Sunnah Foundation Edition Vydané 10/Tahun V/1422H/2001M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]

Zdroje: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar