Kamis, 09 Agustus 2012

Lidé v Happy Day, Všemohoucí Alláh říká: قد أفلح من تزكى وذكر اسم ربه فصلى Opravdu úspěšný, kteří jsou čistí sami (s vírou). A on si pamatuje jméno svého Pána, pak se modlil. [Al-'Ala/87 :14-15]


Lidé v Happy Day, Všemohoucí Alláh říká:
قد أفلح من تزكى وذكر اسم ربه فصلى
Opravdu úspěšný, kteří jsou čistí sami (s vírou). A on si pamatuje jméno svého Pána, pak se modlil. [Al-'Ala/87 :14-15]



Podle
Šajch Sálih bin Dr. Abdullah al-Fauzan Fauzan


O muslimové, mějme strach z Alláha všemohoucího a vděčný za všechny jeho milosti až do výše půstu ramadánu. Modleme se, že Alláh Všemohoucí přijmout všechny bohoslužby, které se budeme snažit o rychlé a qiyâmul Lail pro Alláha Všemohoucího, aby odpustil všechny hříchy děláme. Aj, dnes je den IED reálné. Všichni muslimové jsou spokojeni s milostí Všemohoucího Alláha, které jim ve formě zdokonalování a zavádění půstu Ramadhan qiyâmul Lail. Radujte se, protože Bůh Všemohoucí učinil moci použít některý z jeho milosti v poslušnosti, poslušnosti a uctívání činy.

Dnes je den vděčnosti a vzpomínky, stravování a lámání dne. Půst v tento den je haraam, protože řada na hostině Alláh a Jeho přikázání jsou považovány menyelisihi, a Alláh Všemohoucí mensyariatkan přestávka dnes. Opravdu, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem přišel do Medíny, oni měli dva svátky, které slouží k bermainmain, pak řekl: "Amen, Alláh vám poskytl s přechodem na dva dny lépe než jak den Eid Eid al-Fitr a Adha ".

Alláh Všemohoucí nahradil dvoudenní hody, které slouží k hraní a dovádění s dvoudenním svátkem pro dhikr, vděčnost, odpuštění a odpuštění vyhrál.

Muslimové se provádí třídenní svátek po zdokonalování jeden z velkých činů uctívání v islámu.

Za prvé: Slavnost se opakují každý týden, a to v pátek. Všemohoucí Alláh učinil Eid na týdenní bázi a velký mensyariatkan pátečních modliteb pro muslimy. Modlitba začíná dvě kázání, které zahrnovaly chválu Všemohoucího Boha a svědectví jednoty Alláh a Jeho prorok, kromě poskytování rad a varování. Navíc, v pátek je také den dokonalosti stvoření člověka, ten den byl stvořen Adam, vstoupil nebe, vyhnal z nebe, den zkázy a zničení tohoto světa.

Za druhé: Eid al-Fitr požehnal, přišlo poté, co zdokonalovat povinný půst o ramadánu je Alláh, aby ji jako čtvrtý pilíř z pilířů islámu. Mají právo na odpuštění a spásy z pekla. Shromáždili se v ten den s vděčností k Všemohoucímu Alláhu, oslav a bertakbir pokyny Alláha Všemohoucího.

O muslimové, ve skutečnosti mezi nejslavnější bohoslužby předepsané Boha všemohoucího v den Eid al-Fitr je modlitba. Argumentem je nutnost al-Qur'an a sunny idžmá 'z muslimů.

Alláh říká:

قد أفلح من تزكى وذكر اسم ربه فصلى

Opravdu úspěšný, kteří jsou čistí sami (s vírou). A on si pamatuje jméno svého Pána, pak se modlil. [Al-'Ala/87 :14-15]

Náboženští učenci říkají, to znamená odstranění tazakka Fitri sadaqah. A Shalla znamená IED modlitbu. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nařídil muslimům, aby se jít pro modlitbu, a ženy také vyšel z jejich domovů, aby se modlili a dívat se na IED muslimové uctívají.

IED, že modlitba by měla být držena ve velké oblasti, která se nachází v blízkosti obytné obyvatelstva, jako proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem byl dříve mimo modlitební oblasti. A nikdo se zmínil, že výpis proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem IED modlitbu v mešitě, není-li udzur (havarijní stavy). To je největší symboly islámu. Tak, to není možné, muslim přijít k lenošit v okolí a izolován od sebe shromáždění muslimů.

A třetí: velký den islámu, že Alláh Všemohoucí je Eid al-Adha syariatkan. A tento svátek je největší a nejvíce Afdhal.

Alláh Všemohoucí mensyariatkannya po zdokonalení Hajj, který je pátý pilíř islámu. Nic v islámském svátku dovolenou, kromě tří výše. Neexistuje žádný svátek Prorokova narozenin, nebo jinak. Protože to je inovace nebo tasyabbuh s bezvěrci a polyteisté. Jak mnozí muslimové mají velké vítězství, a nevytvářejí něco nového tím, že svátek, který byl nikdy předepsanou Alláha Všemohoucího.

O služebníci Alláha Všemohoucího, je skutečná pastva provedené Alláha Všemohoucího, aby rozpustilost a hrát. Však mohou být použity pro dhikr Alláha Všemohoucího, se poslušnost, poslušnost a zvýšená odpuštění Všemohoucímu Bohu, podání k němu, aby díky za rychlé a ideální pracovní qiyâmul Lail a užší prosadit lásku a modlitby.

Hle, lidé jsou rádi, že to není, kdo by se setkal s sváteční den, zkrášlit lahiriyahnya s novými šaty, setkat se s žaludečního obsahu různých potravin a bersenda-shovívavost s jeho verbální škádlení. Nicméně, člověk řekl, aby byl nešťastný, pokud Všemohoucí Alláh přijme půst a modlitby, a Všemohoucí Bůh odstraní všechny své hříchy.

Za tímto účelem, nenechme se oklamat život světa. A nenechte se příliš zmást tím, šumivé různé šperky, které vidíme každý den. Opravdu konečná šperky zbožnost. Alláh říká:

يا بني آدم قد أنزلنا عليكم لباسا يواري سوآتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير ذلك من آيات الله لعلهم يذكرون

O děti Adama, opravdu jsme poslali dolů na oblečení na pokrytí auratmu a krásné šaty šperky. zbožnost a oblečení. To je nejlepší. To je strana znamení Alláhova, doufejme, že budou vždy pamatovat. [Surat Al-A'raf / 07:26]

Rahimakumullah muslimové, může Alláh Všemohoucí přijmout všechny skutky jsme dělali v měsíci ramadánu a předchozích měsíců.

Všimněte si, že jsou národy a životy lidí kolem vás, kteří jsou v kebodohon, bludy a falešné náboženství, školy v islámu, které se odchyluje, skupiny a soupeřícími frakcemi jsou zkreslené. Opravdu, All-pravý Bůh všemohoucí, když řekl:

فإن آمنوا بمثل ما آمنتم به فقد اهتدوا وإن تولوا فإنما هم في شقاق فسيكفيكهم الله وهو السميع العليم

Takže v případě, že věří v to, co máte víru v něj, opravdu dostali na stopu, a pokud se odvrátí, ve skutečnosti jsou ve sváru (s tebou). Bůh postačí vám z nich. a on je všichni-sluch, všichni-vědět. [al-Baqarah / 2:137]

To je sunatullâh jeho služebníka. Opustí-li pravdu, budou přepsána špinavosti. Není známo, s výjimkou těch, kteří žijí v potěšení Alláha Všemohoucího. Pak se ukáže opak svého soupeře, a opak všeho, co je jasné / jasný. Jistě nikdo neví, kromě nákladnou zdravotní péči, když v bolesti. A nikdo neví, že je důležité, světla s výjimkou těch, kteří jsou ve tmě.

Vím, ó muslimové skutečný islám není jen jméno a bez beriltizâm nasab na hukumhukumnya, dodržovat své povinnosti a držet daleko od věcí, které jsou v rozporu s ní, a věci, které snižují to. Avšak islám má pilíře, Shari'a Shari'a-Sunna a Sunna. Mezi ně patří uctívání služebníka k al-Khaliq a zahrnují Ihsan odst. dělá dobře) na stvoření. Muslim je člověk, který pracoval na závazky a vyhnout se věci, které jsou haram. Muslimové jsou bratři a sestry, kteří přežili, verbální a ruce v krvi, poklad a ctít je. Takže, ne zabít duši, která je zakázána Alláhem Všemohoucím kromě správným způsobem. Dovolte nám neublíží muslimy s řadou akcí.

Alláh říká:

والذين يؤذون المؤمنين والمؤمنات بغير ما اكتسبوا فقد احتملوا بهتانا وإثما مبينا

A ti, kdo ublížil věřícím mužům a věřícím ženám, že si nic špatného, ​​pak jistě lžou holé a zjevnému hříchu [Al-Ahzâb/33: 58].

O muslimové, dejte nám byly vystaveny naše názory. proto, že je ďábel, který zasadil šíp v srdci člověka k pádu do opovržení. Nechte nás dělat isbâl na naše oblečení a rukavice, protože všichni očima nohou v pekle. Nechte nám bertawadlu 'na Všemohoucí Alláh nemiluje arogantní. Získejte používá k ženám nosit šátky a hidžáb a pryč od míchání s muži, sám s řidičem a pomocníka. Určitě by člověk neměl být sám se ženou, která není zákonným pro něj, ale ďábel třetiny přítele.

Nenechme se oklamat při nákupu a všech skutků. Je opravdu klamavého jednání a kezhaliman zhalim je tma v den zmrtvýchvstání. Ten, kdo podváděl na muslimy, pak to není z jejich skupiny. Je to, jak je obsažena v hadith Proroka, "Nedělejte v boji provinilců a bermudah-snadné složení přísahy a svědectví, svědectví".

Alláh říká.

إن الذين يشترون بعهد الله وأيمانهم ثمنا قليلا أولئك لا خلاق لهم في الآخرة ولا يكلمهم الله ولا ينظر إليهم يوم القيامة ولا يزكيهم ولهم عذاب أليم

"Ti, kdo prodává příslib jeho (ji s) Alláha a sumpahsumpah jejich cen bit, ale nedostal podíl (odměna) v posmrtném životě, a Bůh nebude mluvit s nimi a nebude vidět na soudný den a ne (příliš), očistí je. pro ně bolestivý trest. " [Ali Imran / 3:77]

Nenechme štěpu a lichva. Určitě patří velký hřích. Oba patří odpornou práci, která vyústila v hněvu Alláh Všemohoucí a laknatnya. Patřil k nelegitimní a ničení a zničit společnost.

Mějme strach z Alláha Všemohoucího. Opravdu to nejlepší z řeči je kniha Alláha a nejlepší vedení je vedení proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a ošklivý, ošklivý případ, že nové věci (bid'ah). Pojďme sledovat muslimské věřící, protože z rukou Alláha Všemohoucího ve sboru. Kdo je sám, on sám v pekle.

Odkaz: Al-Al-Minbariyah Khuthab, Dr. Fauzan Salih ibn 'Abdulláh al-Fauzan, vol. 2, s.. 367-372. Název článku (kromě svátku admin)

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XIII/1430/2009M 06-07/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]





Je nám líto, svátek Odpuštění v kontextu předepsané?



Podle
Klerik Abdullah bin al-Buthoni MA Taslim


Odpouštějící, soucitný vůči svým muslimy a elegantně o chybám zbožné lásky, která je velká ctnost, a doporučuje v islámu. Alláh říká.

خذ العفو وأمر بالعرف وأعرض عن الجاهلين

Buď odpuštění, co příkaz dobré skutky, a berpisahlah lidí, kteří jsou hloupí. [Al-A'raf / 7:199]

V jiném verši Alláh říká.

فبما رحمة من الله لنت لهم ولو كنت فظا غليظ القلب لانفضوا من حولك فاعف عنهم واستغفر لهم وشاورهم في الأمر

To bylo z milosti Alláha, abyste jemné síly proti nim. Kdyby jste byl krutý znovu být hrubý, by distancovat se od všech kolem sebe. Proto omluvte je a požádat o odpuštění pro ně, a poradit se s nimi v záležitostech. [Ali Imran / 3:159]

Ve skutečnosti tyto vlastnosti patří vlastnosti zaměstnanců Alláh je kdo se ho bojí, protože jeho slova.

الذين ينفقون في السراء والضراء والكاظمين الغيظ والعافين عن الناس والله يحب المحسنين

(Ti, kteří jsou spravedliví jsou) ty, kteří tráví (volně), ať už v oblasti, stejně jako úzké a ti, kteří omezit hněv, a (jednoduché) odpuštění (chyby) a další. Bůh miluje ty, kdož dobro. [Ali Imran / 3:134]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je khsusus popsat velikost povaze ctnosti a zásluh odpuštění od Boha Všemohoucího ve slovech svého sallallaahu To alaihi wa Salamem: "Dodává se služebník Boží tím, že jeho omluvu (jeho bratr), ale slávy (ze světa a dále) "[1]

Znamenat zvýšení slávy světové odpouští, kdo s ním byl vyvýšen a oslaven v srdcích manusian, protože je snadné odpustit druhým, zatímco v posmrtném životě s velikostí a ctnost odměnila Alláhem Všemohoucím. [2]

Omlouváme se, ale odpouštět v denním Británii?
Nicméně, může tato velká zbožná láska promění akt protiprávní a trestuhodné, pokud provádí takovým způsobem, že žádné výtky v Koránu a sunny proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem.

Například, tento akt se specializuje na určitou dobu, a protože neexistuje žádný spor o specializaci v šaría. Jak oddělit ji včas a v rámci svátku Eid ul-Fitr a Eid al-Adha.

Tento bid'ah [3], který zřejmě byl varován proroka sallallaahu ošklivosti To alaihi wa Salamem podle slov on sallallaahu To alaihi wa Salamem: "Opravdu, všechny věci, které jsou bid'ah diada vynálezy a všechny hereze je falešný, a všechny zvrácené (místo) v ohni "[4]

Pokud se někdo zeptá: proč je to považováno za zavádějící akt kacířství, ale islám byl zřejmě silně obhajoval a chválil charakter snadno odpustit chyby druhých, jak již bylo uvedeno v popisu výše?

Odpověď: Ano, islám velmi doporučuji, za předpokladu, že není-li čas věnovaný nebo jiným způsobem, aniž by argument (argument), které se objevují takové zvláštnosti. Protože, pokud věnuje takovou dobu bez zvláštních argumentů, pak to změnil na velmi ohavné akt kacířství v islámu.

Například, Sunna půstu a modlitby v noci doporučujeme v islámu. Nicméně, tyto dva druhy uctívání, pokud implementace je věnován v pátek, dvě hlavní otázky mají být zavrženíhodné a zakázané udělat [5], neboť slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.

لا تختصواليلة الجمعة بقيام من بين الليالى ولا تخصوايوم الجمعة بصيام من بين الأيام إلا أن يكون فى صوم يصومه أحدكم

Myslíte si, specialisté na pátek v noci mezi druhou noc (provedení) nočních modlitbách, a ne se specializují v pátek za cenu druhého dne od půstu, ale půst je možné pomocí jednoho z vás. [6]

To je to, co se nazývá učenci jako "kacířství idhafiyyah", akt, který se obecně doporučuje v islámu, ale někteří muslimové jsou specializované činnosti do doby, místo, příčina, okolnosti nebo určité postupy, které nejsou odvozeny z Boží vedení Všemohoucí v Koránu a sunny v alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. [7]

Jiným příkladem v této otázce je věnován modlitbě noci Rajab a Sha'ban. Imám-Nawawi, může mít slitování Alláh říká o těchto dvou modlitby: "Modlitba (nocí v měsíci) a Rajab Sha'ban je inovace, která je velmi špatné a odsouzeníhodné" [8]

Imám Abu Shama rahimahullah vysvětlit tuto důležitou zásadu ve slovech: "Je zakázáno, aby se klaněl se specializuje na období (některé), které nejsou uvedeny v šaría, ale měly by být všechny dobré skutky jsou zdarma (do) kdykoliv (bez specializace) . Neexistuje žádná ctnost v době, v čase, s výjimkou těch, přednostní šaría a dikhsusukan s jedním druhem uctívání .... Jako je půst v den Arafa a Ashura, modlil se uprostřed noci, a umrah o ramadánu ... "[9]

Rahimahullah Imám Ibn al-Qayyim řekl: "... patří (příklady) v tomto případě, že sunnah alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem řekl, že zákaz se specializuje na postního měsíce Rajab a pátek, aby nebyly používány jako prostředek směrem k činu hereze v náboženství, tj. ) se specializací na určitou dobu, není věnována uctívání výrazem "[10]

VZHLEDEM miliardě halal halal UDÁLOSTI
Včetně živou akci provádí muslimů v Indonésii, aby odpustil každý jiný po Idhul Fitr svátek je to, co je obecně znám jako Bil halal halal události.

Akce byla trestuhodné bid'ah například z důvodů popisujeme výše. Tato událost se nikdy neudělal a je ilustrován alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a nejlepší generace této ummy, společníci Alláha anhum a kněží, kteří následují sunny ahlus cestu také. Ale oni jsou ti, kteří si pochvalují jejich chápání a praktikování islámu všemohoucího Boha a Jeho Poslu sallallaahu To alaihi wa Salamem. Alláh říká.

والسابقون الأولون من المهاجرين والأنصار والذين اتبعوهم بإحسان رضي الله عنهم ورضوا عنه وأعد لهم جنات تجري تحتها الأنهار خالدين فيها أبدا ذلك الفوز العظيم

Lidé předchozí další v první místa islámu) mezi lidmi emigranty a Ansar (dále jen společníci) a ti, kteří se jimi řídit dobře. Boží zalíbilo, a oni byli rádi, že Boha, a Bůh připravil pro ně zahrady pod nimiž řeky tekou, v něm se bydlí v něm na věky. To je pravda, vítězství. [U-Tawbah / 9: 100]

A v Sahih hadíth, Prorok sallallaahu alaihi wa Salamem řekl: nejlepší z mých lidí jsou generace, která jsem poslal v období Oni (společníci), pak generace, která přišla po nich, pak generace, která přišla po nich. [11]

Kromě toho tato událost ukázala, že obsahují mnoho kemungkaran a o porušení šaría Alláha Azz wa Jalla, včetně:

A. Ikhtilath (volně míchat) u mužů s ženami, které nemají vazbu nemá v šaría. Tento zákon jednoznačně zakázán v islámu, i když je matka všech korupce ve společnosti.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Nechtěl jsem odejít po mě pomlouvají (zlo / poškození), je více škodlivý než muži (fitnah) žen" [12]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah vysvětluje ve svém projevu: "Není pochyb o tom, že umožňuje ženám míchat volně s muži, je matkou všech katastrofě a zničení, a to i včetně příčiny (primární) různých kalamit, které rovnoměrně. Vzhledem k tomu také příčinu (incidence) škody ve všech případech, že obecné a zvláštní. Promiskuita je, že rychlý růst a ohavné čin cizoložství, který je zahrnut v důsledku hromadného ničení (lidstvo) a epidemie infekčních nemocí, které dlouhotrvající "[13]

Sheikh Abdul Aziz bin Baz rahimahullah dále potvrzuje, že toto v beiau říká: "argumenty (z Koránu a hadith o alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem) další potvrzuje, nelegitimní (muž), sám se ženou, která není zákonným pro něj , (stejně jako zakázané) se na něj podívala, a všechny prostředky, které uvrhly (lidské) v případě, že je zakázáno Alláha Všemohoucího. Argumenty jsou velmi početné a silné (vše) tvrdil, zákaz-ikhtilath (směs volně u mužů s ženami na věci (poškození), je velmi špatné důsledky "[14]

2. Třást a třást ruce mezi muži a ženami, kteří nejsou pro něj zákonné odst. není mahram).
Tento akt je zakázán v islámu založené na slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem: "Je-li vedoucí muž byl bodnut jehlou železa je pro něj lepší, než se dotkl ženu, která není zákonným pro něj" [15]

3. Přítomnost žen, které besolek a oblékají jako ženy oblečené nevědomost.
Je také zakázáno v islámu, jako Alláh.

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

A ať si (O ženy Mukminah) usadil ve svých domovech a nemají si bertabarruj (parádit a zdobený) jako (vlastní) Neznalost žen první. [Al-Ahzab/33: 33]

V autentické hadith, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Amen, žena je nahota, a když vyšel (dům) bude následovat Satan (zdobí to být proces pro muže), a okolnosti, které jsou nejblíže k Pánu svému (Alláh) bylo, když byl ve svém domě "[16]

ZÁVĚREČNÝ
Tak hrubý obrys zákona odpuštění, odpusťte si navzájem, aby se svátek. Závazné pro každého muslima k přesvědčení, že všechno požadované muslimů dostat se blíže k Alláh vše, co bylo popsáno a ilustrováno proroka sallallaahu dokončen alaihi wa Salamem v návodu, který si přinesl.

Vznešeného přítele Abu Al Dhar Ghifari Alláh To anhu řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem nás opustila v nepřítomnosti burungpun mával křídly do vzduchu, pokud beliu sallallaahu To alaihi wa Salamem vysvětlil nám znalosti o ". Pak Abu Dhar Alláh To anhu řekl: Posle Alláhův sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.

ما بقي شيء يقرب من الجنة ويبا عد من النار إلا وقد بين لكم

Neexistuje žádný (delší) odešel jeden kousek odst. ucapan'perbuatan), která může přinést (si) do ráje a udržet (vy) z pekla, pokud bylo vysvětleno, aby vás "[17]

Kéž Bůh všemohoucí i nadále věnovat svou taufiq nám všem, aby se vždy pevně držet na Sunna Poslem Alláha a drž se dál od všeho, co se odchyluje od sunny, on sallallaahu To alaihi wa Salamem až do konce našeho života. Amen

Bože, náš wafatkanlah o islámu a sunny (Pokyny) alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. [18]
A Alláh ví nejlépe

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]
_______


Přehodnocení platnosti Bi halal halal


Podle
Anas feat. Burhanuddin MA


DEFINICE A HISTORIE HALAL HALAL BI
V jazyce, halal halal bi je složené slovo znamená v arabštině a košer s halal nebo košer podobně. Ale tato směs je známá v arabských slovníků a využití každodenního arabské společnosti. Arabové v Mekce a Medině obvykle slyšet poutníků Indonésii, s omezenou schopností jejich arabsko-halal zeptat? Při obchodování na trzích a nákupních center. Ptají-li prodávající souhlasí s citacemi, které poskytují, aby zboží v souladu se zákonem pro ně. Po dohodě, prodávající vrátí říkat "halal". Nebo když je jídlo nebo nápoje jsou podávány na veřejných místech, poutníci obvykle od "košer?" Zajistit, aby potraviny / nápoje jsou zdarma, a košer k nim.

Tato sloučenina se zdá být v Indonésii, země původní výrobek. Slovo halal bi halal Indonéská a je absorbován je definována jako "omluva, odpuštění po půstu ramadánu pouť, obvykle koná v místě odst. hlediště, hala, atd.), podle počtu lidí a je typický zvyk Indonésie" [1]

Autor uvádí, že Iwan Ridwan halal halal bi je tradice sběru skupina muslimů v Indonésii, na určitém místě pro sebe, chvění rukou jako výraz odpuštění, které je haram být halal. Obecně platí, že tyto aktivity konat po Eid al-Fitr modlitby [2]. Někdy, přehlídka také halal halal bi ve dnech po Eid al-Fitr ve formě přednášek, dobrosrdečný, nebo jíst spolu.

To znamená, že tradice halal halal bi původně propagoval KGPAA Mangkunegara I (narozený 8. Apri 1725), který je známý jako Prince Sambernyawa. Chcete-li ušetřit čas, energii, myšlenky a náklady, pak po Eid ul-Fitr modlitebního setkání mezi králem a dvořan a voják současně v hale paláce. Všechny dvořan a voják s řádným průběhem sungkem ke králi a císařovna. Co Prince Sambernyawa později napodobil islámskými organizacemi, pokud jde o halal halal bi. Pak vládní agentury / soukromý sektor také držel halal halal bi se zúčastnili lidé z různých náboženských společenství [3]

Halal bi halal význam jako výše je také nebyla nalezena zmínka v knihách učenců. Některé z spisovatelů je hrdá na to zmínit, že halal halal bi je kreativita Indonésie a indigenization islámu v indonéské společnosti [4]. Ale v očích náboženské poznání, takové věci je sporné, protože dál se skutky prorocké vedení, bude stále více zdiskreditovaný. Islám je kompletní a dodatek k ní pouze poskvrnit dokonalosti. Krátký dokument se snaží přezkoumávat platnost tradice halal halal bi podle výhledem na šaría.

Některé pochopení výše uvedených skutečností lze dojít k závěru, že to, co je míněno halal halal bi není tradice navštěvovat navzájem na svátek Eid al-Fitr je také obyčejné v jiných islámském světě. Tato tradice přišla z diskusního papíru, ačkoli tam jsou také události Zdravím tam.

Hari Raya V islámu musí být založen na tvrzení (TAUQIFI)
Právní původ problému je, že všechny náboženské uctívání je haram (udělal), dokud se vedou spory. Zatímco v tradiční a muamalah kapitole, všechno je dovoleno k tvrzení, že tam mengharamkannya. Festivaly ('id) je vlastně blíže v kapitole muamalah. Nicméně, problém "id je výjimka, a argumenty ukazují, že tam" id je tauqifi (musí být založena na tvrzení). Je to proto, že "id nejen zvykem, ale také má náboženský stranu. Imám aš-Syathibi rahimahullah řekl.

وإن العاديات من حيث هي عادية لا بد عة فيها, و من حيث يتعبد بها أو تو ضع وضع التعبد تد خلها البد عة

Opravdu Celní domácí straně to není kacířství v něm. Ale ze strany on používal / pozici jako uctívání, může být kacířství v ní [5]

Taufiqi charakter oslav "ID má dvě strany:

A. Tauqifi na pozemní operace, protože alaihi proroka sallallaahu To wa limitu Salamem jsou tam jen dva bratři svátkem v roce, a to je založen na zjevení.

عن أنس بن مالك رضي الله عنه قال: قدم سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم المدينة ولهم يومان يلعبون فيهما, فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ما هذان اليومان, قالوا? كنا نلعب فيهما في الجاهلية, قال: إن الله عزوجل قد أبدلكم بهما خيرا منهما: يوم الفطر ويوم النحر

Anas bin Malik řekl Alláh anhu: (Po) Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem přišel do Medíny a do jejích obyvatel mají dva dny, v nichž hrají v něm. Pak se zeptal: Jsou tyto dva dny? Řekli: V minulosti jsme byli zvyklí hrát na dva dny v průběhu Jahiliyyah. Také řekl: Opravdu Bůh nahradil je dvěma lepší dny, "Eid al-Fitr a 'Eid al-Adha. [Zpracoval Abu Dawud ne. 1134 posuzoval platnost Al-Albani] [6]

Tak, jako forma praxe této hadith, doba alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a prvních generací muslimů nepoznali nic jiného než dvoudenní oslavu tohoto svátku [7], na rozdíl od muslimů v tomto věku, který má mnoho svátků a oslav , který nemá základní syar'i.

2. Tauqifi postupů pro jeho provádění, protože v islámu, svátek není jen obvyklý, ale také bohoslužby, které se stanoví postupy pro provádění. Každá služba se provádí na svátek modlitby se Takbir, zakat, půst byl poražen a nelegitimní set. Dokonce i věci, které jsou prováděny na svátek svobody v podobě jídla a pití, oblečení, hrát si a bavit se i nadále limituje pravidly šaría. [8]

POTŘEBUJETE specializace teorém
Na jedné straně islám vysvětluje postupy pro rekreační oslavu, ale na druhou stranu nestanoví limity na některé z sunny na oslavu "id, například jak se zjevnou radostí, jak make-up a oblečení, nebo hra, co je třeba udělat. Islámské právo předložit tuto záležitost na zvyky a tradice každého z nich.

Tak, muslimové se sešli, bavit se, cestovat, navštívit a pogratulovat navzájem. Dokonce i vzrušení z těchto potřeb je třeba zdůraznit, že členové rodiny cítí různé dny, a proto spokojeni, takže už pokušení velký den, velký den, který nemá základ v islámu. [9]

Nicméně se specializuje Eid dnů, al-Fitr Zdravím vyžaduje zvláštní argument. On nebyl zahrnut v přehlídce, nebo vzrušení, který byl zdobený v dovolené je předepsána. On je wazhifah (praxe), který vyžaduje zvláštní argument.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a jeho společníci nikdy neudělal, ale rozhodující faktor pro pozdravy existují také ve své době. Kamarád má také chybu s ostatními, a to i těch, kteří byli nejvíce touží, aby se zbavili viny na někoho jiného. Nicméně, nemusí to nutně, aby byly specializované na konkrétní den pozdravy.

Tak, specializovaný "Eid al-Fitr Zdravím nový přírůstek islámské šaría nepodložené argument. Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah řekl.

فكل أمر يكون المقتضي لفعله على عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم مو جودالو كان مصلحة ولم يفعل, يعلم أنه ليس بمصلحة

Takže každý případ faktory, které způsobují jeho realizaci v době alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem tam byl, když to (ve skutečnosti) je výhoda (dobrý), a (ale), že to neudělal, pak si uvědomit, že tomu tak není dobré. [10]

Podobnost s pozdravit po modlitbě a specializuje poutě GRAVE V den BOTANICKÁ
Protože není známo, s výjimkou Indonésie a nově se objevily v minulých stoletích, není mnoho učenců, kteří diskutují o slovo halal halal bi konkrétně. Existují však i jiné problémy s podobnými vlastnostmi na halal halal bi a byla široce diskutovaná učenci od starověku, ruce problém shake nebo pozdravit po modlitbě u hrobu a specializaci na poutních slavností.

Třesoucíma se rukama se sunna při setkání s ostatními, jak je popsáno v následujícím hadith.

عن البراء رضي الله عنه قال: رسول الله صلى الله عليه وسلم: مامن مسلمين يلتقيان فيتصا فحان إلا غفر لهما قبل أن يتفر قا

Od al-Bara (BIN Azib) Alláha To anhu, řekl: Posle Alláhův sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: To je dva muslimové setkat a potřást rukou, ale oni jsou odpuštěny, než loučení "[Zpracoval Abu Dawud ne. 5212 a na-Tirmidhi ne. 2727, odsouzen Sahih al-Albani] [11]

Ale když se sunna věnována konkrétním čase a je věřil být sunna provádí průběžně po každé modlitbě, zákon změnil, protože to je další specializace v novém šaría náboženství.

Kromě toho, zdravím po modlitbě také dělá podřízeného skutek je sunna dhikr po modlitbách. [12]

Ibn Taymiyyah rahimahullah požádal o tomto problému, pak odpověděl: třesoucíma se rukama po modlitbě není sunna, ale je to kacířství, wallahu ví nejlépe. [13]

Jasněji, učenci roztřídit specializaci v hrobě poutních festivalech včetně kacířství [14], ale také hrob pouť, která v podstatě doporučené postupy v islámu, jak je popsáno v následujícím hadith

عن بريدة رضي الله عنه قال: رسول الله صلى الله عليه وسلم: إني كنت نهيتكم عن زيارة القبور فزوروها? فإنها تذكر الآخرة

Z Buraidah (al-Aslami) řekl: Posel Alláha alaihi sallallaahu To wa Salamem řekl: Amen, byl zakázán poutě si hrob, takže teď berziarahlah, protože připomněl dále. [HR Ashabus Sunnan, a to je lafazh lafazh Ahmad (č. 23 055) se posuzuje platnost al-Arnauth Syu'aib]

Podobně, třes rukou a pozdravy jsou součástí islámského učení. Ale když je specifické pro určitý den a věřil, že sunna, které jsou neustále dělal každý rok, zákon se změnil na nic vytknout. A Alláh ví nejlépe.

Někteří lidé v PORUŠENÍ Shari'a HALAL HALAL BI
Kromě argumentu je nemá nadace v halal halal bi také často nalézt několik porušení šaría, včetně;

A. Mengakhirkan omluva až do příjezdu Eid al-Fitr. Pokud chyba nebo kezhaliman na ostatní, někteří lidé čekají na Eid ul-Fitr se omluvit, jak je uvedeno ve slavné fráze "odpustil líto záležitost je pracovní den Eid." A být "omluvit a neviditelná" ucapa "povinné". na svátek Eid al-Fitr. I když jsme se nemusí nutně žít až Eid al-Fitr a jsme instruováni, aby okamžitě zdůvodnit kezhaliman děláme, jak ukazuje následující popis hadith

عن أبي هريرة رضي الله عنه أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: من كانت عنده مظلمة لأخيه فليتحلله منها? فإنه ليس ثم دينار ولا درهم من قبل أن يؤخذ لأخيه من حسناته, فإن لم يكن له حسنات أخذ من سيئات أخيه فطر حت عليه

Od Abu Hurayrah, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: Kdo se kezhaliman k jeho bratru, ať požádá o zákonné (omluven) se od něj, protože tam (dále) již počítá Dinar a dirham před laskavost dán jeho bratra, a pokud má k ničemu už, tak špatný, že jeho bratr bude přijata, a vzhledem k tomu, k němu. [Bukhari ne. 6169]

2. Ikhtilath (smíchané opačného pohlaví), které by mohly vést k jiným hříšníkům, jako je cizoložství a nelegitimní názory. Proto proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem to zakázal, jako v následujícím hadíth Abu USAID.

عن أبى أسيد الأنصارى رضي الله عنه أنه سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول وهوخارخ من المسجد فا ختلط الرجال مع النساء فى الطريق فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم لانساء استأخرن فإنه ليس لكن أن تحققن الطريق عليكن بحافات الطريق, فكانت المراة تلتصق بالجدار حتى إن ثوبها ليتعلق بالجدار من لصوقهابه

Od Abu al-Ansari USAID Alláha To anhu slyšel Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, když z mešity a muži se mísí s ženami na ulici. Potom řekl k ženě: "Uhni, ty nejsou způsobilé ke spuštění v polovině ulice, chodit na okraji". Pak se ženy ke stěně tak, aby jejich oblečení proti zdi, protože jejich šaty jsou tak mepetnya zeď "[hlásí Abu Dawud ne. 5272, odsouzen Hasana al-Albani] [15]

3. Potřást rukou s opačným pohlavím, který není mahram. Tito hříšníci jsou mnohem podceňován mnoho lidí zákonným způsobem bihalal nebo denní život, ale keharamannya bylo popsáno v následujícím hadith.

عن معقل بن يسار رضي الله عنه يقول: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: لأن يطعن في رأس أحد كم بمخيط من حد يد خير له من أن يمس امر أة تحل له

Ma'qil Alláh ibn Yasar od 'anhu řekl: Posle Alláhův sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Pokud někdo z vás probodl hlavu s jehlou a železa, je to pro něj lepší, než se dotknete ženu, která není zákonným pro něj". [HR ath-Thabrani, posuzoval platnost od Al-Albani] [16]

Šejk al-Albani rahimahullah řekl: "Hrozba tvrdá pro člověka, který se dotýká ženu, která je nezákonné pro něj obsažené v této hadith ukazuje, nelegitimní potřást rukou s ženami (WHO nejsou mahram, ed), protože není pochyb o tom, třes rukou, včetně nedotýkají. Mnozí muslimové, kteří spadají do této chyby, dokonce i někteří učenci "[17]

ZÁVĚREČNÝ
Vystavení výše, můžeme konstatovat, že se jedná v halal halal bi je specializace na Zdravím festivalech. Zaměření této akce se stala zřejmá přidání nového šaría nemá základové syar'i argumenty. Takže když hodně setkání koná přivítat prázdné Eid ul-Fitr Pozdravy z pořadu jednání bylo setkání povoleno setkání, jako výraz radosti na svátek islámu disyariatan a omezení se vztahují na zvyky a tradice místních komunit. Samozřejmě, pokud bez ohledu na činy šaríja, mezi jinými, které jsme zmínili výše. Kromě Indonésie, valné hromady, která mu'ayadah (vzájemné gratulace "ID), existují také v jiných částech muslimského světa bez popření Ulama.

Pro ty, kteří říkají "Á, tady je to jen opravdu by nemělo být!" Pamatujte si, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, každý nový případ v náboženství jako syarrul věku (stejně špatná jako nejhorším případě). Takže jak můžeme podceňovat ho? Každé muslimské Haris pozor nových věcech, které přišly později. Mari, znovu cvičit čistý Sunny a islám, protože to bude milovaného proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem

A Alláh ví nejlépe

REFERENCE
A. Wa al-A'yad Atsaruha To alal muslimové, Dr. Sulaiman al-Suhaimi, Islámská univerzita Medíny.
2. Iqtidha To popel-Shirath al-Mustaqim, Ibn Taymiyyah, Darul Ashimah.
3. Mi'yarul Bid'ah, Dr. Muhammad Husajn al-Jizani, Dar Ibnil Jauzi.
4. Risalatun fil Ikhtilath, šejk Muhammad bin Ibrahim
5. http://bahasakita.com/2009/08/23/halal-bihalal2/~~V

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]


Eid ul-Fitr a Bi halal halal




Podle
Ahmas duchovní Faiz Asifuddin



Eid al-Fitr je jedním ze dvou hlavních festivalů, které existují v islámu. Obvykle v Eid ul-Fitr, v této milované zemi, vždy synonymem košer bihalal události. Nějak původu, ale tradice trvá již dlouhou dobu.

Je jasné, že den Eid al-Fitr je den, který muslimové slaví po ramadánu radost. I dnes muslimové jsou povoleny radost jako výraz vděčnosti k Bohu tím, že dělá, co kegaiatan potěší, pokud to není v rozporu s islámským právem.

Ibn Manzhur v Lisan al-Arab al-matka přinesla A'rabiy slova: "Hari Raya ('Id) s názvem" Id, protože to bylo vždy opakuje každý rok s vzrušení stále nové "

Ibn al-Allamah Abidin rahimahullah [2] říká, "jen svátku" Id, protože na ten den Bůh Subhanahu wa Ta'ala má dobrou řadu dobrých Samua se zpět ke svým služebníkům. Mimo jiné: (Ctnost) iftar jídlo po zákazu, stejně jako charitativní Fitr. Také ideální Hajj (Eid al-Adha), aby procházející se pouť, jíst maso a další. Jeho zvyk ten den obsahuje radost, potěšení a radost.

Například, v autentickém vyprávění, Aisha Alláh anha řekl: "Posel alaihi Alláh sallallaahu To wa Salamem přišel ke mně, když tam jsou dva lidé přede mnou, otrokyně, která zpívala (v jiné zmíněné vyprávění: nebyli zpěvák) s písní bu'ats. Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem ležel v posteli, obrátil svou tvář (uvedeno v jiném vyprávění on sallallaahu To alaihi wa Salamem kryje hlavu s hadříkem). Abu Bakr přišel, pak menghardikku a řekl: "Píseň o vlku před proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem?" Tak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, čelí Abu Bakr řekl: "Nechť je". Když se sallallaahu To alaihi wa Salamem se nestará, a tak jsem jim naznačil, aby vyšel.

V jiné zprávě (uvedeno). Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.

يا أبا بكر, إن لكل قوم عيدا, وهذا عيدنا

O Abu Bakr, opravdu každá lidská skupina má svátek. A (dnes) To je svátek (id), nám. [3]
Význam písně je báseň, která šum Bu'ats nasyid styl, obsahuje sochy v válce a odvahy.

Šejk Hasan bin Ali Imam Hafizhahullah menukilkan Baghawi rahimahullah slovo, které říká následující: "Bu'ats je dnes známá mezi Araby. Historicky, den se to stalo masakr armádou Aus proti Khazraj vojáků kmene. Boj se konala mezi dvěma kmeny měly pokračovat sto dvacet let, až do příchodu islámu.

Hum básní dvou otrokyně je báseň popisující bitvu a o odvaze. Zatímco zmínka o této básně bude schopen pomoci vzbudit ducha obranu islámu dinul této záležitosti.

Pokud jde o písně, které zmiňujete věci špinavé, distribuci a nelegální záležitosti otevřeně vyjádřil nespravedlivé slova, obsahuje písně, které jsou zakázané. A to není pravděpodobné, že se konají v alaihi lůně proroka sallallaahu To wa Salamem zatímco on ignoroval popření toho.

Pak se slovy proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, "dnes je" Id (svátek) nás ", odhalit vzrušení je pochopitelné, že tyto dva islámské svátky jsou náboženské symboly. Den nebyl jako jiné dny. [4]

Na druhou stranu, když vysvětloval jeden z historie, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem kryje hlavu s látkou (tak, že nevidí dvě ženy zpěvu otroka otroky), al-Háfiz Ibn Hajar al-Asqalani rahimahullah řekl.

"Pokud jde o, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem a jeho hlava pokrytá látkou, pak v tom, že je prohlášení, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem odvrátil se od ní, protože místo, které sallallaahu To alaihi wa Salamem požadavky, které nevěnují pozornost na takové věci. Však, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nepopřel to, ukázat bolehnya takovou věc, pokud se shoduje s tím, že sallallaahu To alaihi wa Salamem souhlasit, protože se nemusí schvalovat špinavosti.

Však musí domorodci zbavit se z výše uvedených her a věci, které jsou k ničemu. Takže v tomto případě by lidé měli omezit se na věci, které existují nashnya, a to jak v čase, a postup, aby se minimalizovalo průměrnou odchylku od původu, je dovoleno "[5]

Al-Hafiz Ibn Hajar al-Asqalani rahimahullah později řekl.
"V této hadith jsou zde i několik faidah (mimo jiné) disyariatkannya dát keleluasaaan rodinám na svátky, dělat různé věci, které potěší duši a osvěžit unavené tělo po dělá uctívání. Ale odvrátit se od těchto věcí (hraní her) je lepší. V hadith je také obsahoval informace, které se objevily na vzrušení svátku, včetně náboženských symbolů "[6]

Tak, to je halal bihalal nebo co termín jeden, je činnost, za přípustné, pokud je to jen chtěl vyjádřit svou radost na hostině, Eid al-Fitr a Eid jak Adha, např. pro něco k snědku spolu, setkat se s rodinou a přáteli. Protože to dovolilo musilmin vyjádřila svou radost v době svátku, všichni vzrušení se nesmí odchýlit od ustanovení syar'i.

Problém, opravdu tam je mnoho věcí, které pak se odchylují od ustanovení šaría, jako ikhtilath (směs mezi muži a ženami nejsou mahram), handshake mezi opačného pohlaví, rah-rah, předvést genitálie, předvést krásy, nemorální písně, hraje ohňostroj a tak dále.

Takové nemorální činnosti, které je třeba se vyhnout. Kromě toho, nevadí líto, odpusťte si navzájem činnosti do hlavního menu, nebo v případě berhalal bihalal dnů a svátků. Odpusťte sobě nemusí čekat na výstavy halal bihalal. Předpoklad, že vzájemné odpuštění, jako by více Afdhal provádí-li se v průběhu prázdnin, je falešný předpoklad. A každý druh líto, že je to jasnější. Nebýt vážný a upřímný. Lidé říkají: "Když dovolená, my odpouštíme sobě". Jako výsledek, lidé jsou tak snadno zranit sebe, sebe a sebe utlačované porušuje jinou stranu, za předpokladu: "snazší omluvit později na svátek".

Allahu al-Musta'an.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]




Eid al Fitr dní a poradenství



Podle
Aris duchovní Abu Sulaiman Sugiyantoro


Proč jen "ID?
V jazyce, 'Id je něco, co znovu a znovu a znovu. Něco, co používá, aby přišel a vrátit se z jednoho místa nebo času.

Pak volal "Id, protože Bůh dává dobrotu rozbít zády, po našem půst a platit zakat Fitr. A k dokonalosti poutníků, po objednal na porážku zvířecí oběť a Tawaf. Vzhledem k tomu, obvykle v takových chvílích je radost a štěstí.

Jak rahimahullah Suyuti řekl: "Id je specifičnost těchto lidí. Existence dvou dnů Id 'na Boží milosti k tomuto národu. Od Anas Alláha To anhu, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem přišlo do Medíny, a lidé z Medíny měl dva svátky. V době Jahiliyyah, oni hrají na těchto dvou svátků. On řekl, "přijdu a máte dva dny, jste hráli v neznalosti. Bůh pak vyměnit za lepší, než oba, (zejména) den Nahr a den Fitr. "[Dr. Abdullah Ath Thayyar a Ahkam Al 'Idain wa' Asyri Dhi'l Hijjah věst. 9].

Sunny věci na ID '
Tam jsou někteří, kteří praktikují Sunny pro nás v tento šťastný den, včetně:

A. Lázeň.
V den "ID a Sunny na sprchu. Protože v tento den muslimové se sejdou, pak sunny jako lázně v pátek. Nicméně, pokud někdo jen wudoo "jen, že je legitimní pro něj. (Ibn Qudama, Al Mughni, 3/257). Jsou to koupele a kaifiyatnya janabat.

Nafi "řekl, jednak" Eid al-Fitr, Ibn Umar To anhuma sprcha před odjezdem na pole. [Vyprávěl Imam Malik v al Muwatta ", 1/177].

Said Ibn Musayyib rahimahullah řekl: "Sunna na den 'Eid al-Fitr jsou tam tři. (Je to): krátká procházka na pole, jíst a sprchovat před odchodem z domu. [Irwa'ul Ghalil, 2/104].

2. Modlitba před odjezdem vyšperkovaný "ID.
Sunna se umýt a vzít si své nejlepší šaty, oblečení a parfém bersiwak.

Z anhuma Alláh ibn Abbase, on řekl:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يلبس يوم العيد بردة حمراء

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, v den" Id, Měla na sobě červený burdah ". [Ash Saheehah, 1279].

Imám Malik Rahimahullah řekl: "Slyšel jsem Ahlul Ilmi, se domnívají, Sunny a zdobí parfém na sobě v den" ID ". [Al Mughni, 3/258].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti, kdy se na dvoudenním svátečních modliteb, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem na sobě krásné šaty. Hullah Má na sobě dva dny dovolené a slunce, a to na týden najednou, měl na sobě dvě zelené šaty , a někdy nosil burdah (červený deka tkanina). " [Zaadul Ma'ad, 1/426].

Zatímco pro ženy, nedoporučuje nosit šaty zdobené fantazie, nebo použít parfém. A mají zůstat stranou od lidí, aby nedošlo k pomluvě, jako skutečnosti, které vidíme dnes.

3. Jíst před modlitbou To Eid al-Fitr.
Od anhu Anas Alláha, on řekl:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم لا يغدو يوم الفطر حتى يأكل تمرات. رواه البخاري

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nevyšel, aby se modlili Hasičské Eid al-Fitr, tak jedl nějaké termíny." [Hlášení al Buchari].

A anhu Buraidah Alláha, on řekl:

كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا يأكل حتى يرجع
فيأكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nevyšel v den" Eid al-Fitr, tak jedl. A neměl jíst v den "Eid al-adh-ha, a tak se vrátil domů, a pak jíst maso oběti". [U-Tirmidhi a HR Ibn Majah].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti, před odchodem ven, aby se modlili Hasičské Eid al-Fitr, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem jíst některé termíny, s lichým číslem. A v den" Eid al-adh-ha, neměl jíst, takže zadní části pole, pak jedl maso oběti. " [Zaadul Ma'ad, 1/426].

4. Vzhledem jinou cestou odjezdu a návratu o tom, kdy modlitba "ID.
Sunna na cestě menyelisihi, a to při silnici, když jdou ven, aby se modlili "Id, a projít na druhou stranu, když se vrací z pole.

Od anhu Džabir Alláha, on řekl:

كان النبي صلى الله عليه وسلم إذا كان يوم عيد خالف الطريق. رواه البخاري

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, když den" Id, vzal si jinou cestu, kdy volno a jít domů. " [Zpracoval al Buchari v Idain v Bab Al ']

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vyšel pěšky a on menyelisihi silnici (to) prošla jedním způsobem a zpět jinou cestou." [Zaadul Ma'ad, 1/432].

Zákon se liší cesta je jen speciální Id na dva dny. Není Sunna pro jiné skutky, jako jsou modlitební neděli, jak bylo řečeno v knize Ibn Dhuwaiyan Manarus Sabil 1/151. Nebo v dobrých skutcích jiných problémů, imám Nawawi zmiňuje v knize Spravedlivý Riyadhush, kapitola disunnahkannya jít se modlit "Id, navštivte nemocné, Hajj, války, doprovázel mrtvolu a jiné tím, že jinou cestu, a tak násobit místo- místo uctívání.

Shaykh Ibn 'Uthaymeen, může mít slitování Alláh řekl: "Věci, jako to nemůže být diqiaskan. Navíc praxe je žádná praxe v době alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. A nikdy citoval, že on vzal jinou cestu, kromě Id dva dny. Máme jedno důležité pravidlo pro thalibul ilmi, to vše je důvod, proč čas alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a on to neudělal, pak praxe je odmítnuta. " Až do Shaykh Ibn 'Uthaymeen řekl: "Je pravda, návrh je, vzít si jinou cestu, speciální modlitební na dva' Id sama, neboť ze slov Záhir-al Hajjawi muallif v Zaadul Mustaqni', protože neuvádí den pátek, ale pouze je uvedeno v Id dva dny. To naznačuje, že on rozhodl se disunnahkannya názor vzal jinou cestu, kromě "ID" dva dny. [ASY Syarhul Mumti ", 5/173-175].

5. Bertakbir.
Alláh říká:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون البقرة - 185

"A tak si zdokonalil věc Ramadhan a bertakbirlah proto, že Bůh dal vám, můžete být vděční." [Al Baqarah: 185].

Bertakbir času začíná po pozorování na nový měsíc Shawwal, je-li to možné. A pokud to není možné, pak s příchodem novinky, nebo když zapadalo slunce na 30. ramadánu. Pak to Takbir do Imam dokončil kázání o "Id. Stejně tak v názoru na práva, mezi Ahlul názoru Ilmi. Nicméně, nemáme bertakbir při poslechu kázání, ale pokud budete postupovat takbirnya kněze. A zdůraznil, bertakbir, když z domu do terénu, nebo při čekání na kněz přijde. [Idain Ahkamul To, 24].

Rahimahullah Šejk al-Islam Ibn Taymiyah řekl: "Takbir v den Eid al-Fitr začíná, když pozorování nového měsíce, a končí s dokončením" Id To je, když kněz dokončil v kázání, (tak) stanovisko je správné. ". [Fatawa Majmu To, 24/220, 221].

Vlastnosti (shighat) Takbir, v tomto případě je šířka. Přišel autentické vyprávění anhu Ibn Mas'ud Alláh je, to se bertakbir na tasyriq s dokonce-počítal dny (dvakrát) Allahu Akbar lafadz řekl. Vyprávěl Ibn Abi Syaibah a sanadnya autentické, ale poznamenal, že další lafadz třikrát.

الله أكبر, الله أكبر, الله أكبر, لا إله إلا الله, الله أكبر, الله أكبر, ولله الحمد

Nemělo by to být jama'i bertakbir, který shromáždil skupinu lidí, že to říkám s jedním hlasem, nebo osoba, která dává příkaz následovaný skupinou lidí. Vzhledem k tomu, jak tuto praxi nikdy citoval z Salaf. Sunna, bertakbir každý individuálně. Jak je dobře na každém dhikr nebo modlil se modlitební prosby, když masyru "kdykoli. [Ahkamul To Idain, Ath Thayyar věst. 30].

Šejk Al Albani rahimahullah řekl: "Stojí za to být varování, v současné době, že její hlas, když jako sbor disyari'atkan bertakbir ne s jedním hlasem, se provádí některými lidmi Podobně, v každé vzpomínce se číst nahlas nebo. ne, to není disyari'atkan na berjama'i. Měli bychom dávat pozor na tohoto problému "[Lineage Al ahadith Saheehah, 1/121].

Modlitba PRÁVNÍ ID
Právo modlit se "Id je fard 'Ain, pro každého na to. Z anha Umm To Athiyyah Alláha, on řekl:

أمرنا - تعني النبي صلى الله عليه وسلم - أن نخرج في العيدين العواتق وذوات الخدور وأمر الحيض أن يعتزلن مصلى المسلمين. متفق عليه

"Prorok nařídil nás (ženy), aby se na trase awatiq odst. mladé ženy), a dívky jsou na samotě. A nařídil, aby zůstali daleko od menstruovat ženy mushalla (místo modlitby) z muslimů". [Schváleno alaih].

V minulosti Rasululllah sallallaahu To alaihi wa Salamem modlit se vždy "Id. To je argument o nutnosti modlit "Id. A modlit se "Id přerušit páteční modlitební závazky, je-li" Id padl v pátek. Něco, co není povinné, není pravděpodobné, že přerušit povinnosti k jinému. Podívejte Na Ta'liqat Ar Radhiyah, šejk Al Albani, 1/380.

Argument, že modlitby "ID je fard ayn To je madhhab Abu Hanifah a jeden z dějin Imam Ahmad. Podobně názor Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah vybrán. Řekl Majmu'Fatawa (23/161), takto: "Proto se modlíme, že zákon merajihkan" ID je povinné "Ain. Pokud jde o návrh, není povinné, je slovo, které je velmi daleko od pravdy, protože se modlí "Id včetně největšího islámského syi'ar. Muslimové, kteří se shromažďují v tento den, více než v pátek. Podobně disyari'atkan v tento den do bertakbir. Pokud jde o jeho právní názor, že řekl fard kifaya, ne tak docela ".

Modlitebního času 'Eid ul-Fitr
Většina z Ahlul názoru Ilmi, že čas pro modlitbu "ID je stejně vysoký jako oštěp po východu slunce až do západu slunce uklouznutí. Konkrétně Duha.

Mengakhirkan také Sunna, aby se modlili "Eid al-Fitr, muslimové mají možnost dát charitativní Fitr.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem mengakhirkan modlit Hasičské Eid al-Fitr a touze se modlit" Eid adh-ha. Zatímco Ibn Umar To anhuma, přítel, který se koná na Sunny. Nepřišel, dokud východu slunce ". [Zaadul Ma'ad, 1/427].

MÍSTO vytvořit salátový "ID
Sunny modlitbě "ID v mushalla. Konkrétně pole mimo vypořádání muslimů, pokud neexistuje udzur. Například, jako jsou: déšť, silný vítr a další, by mělo být provedeno v mešitě.

Ibn Qudama rahimahullah řekl: "Dělat na modlitbě" ID v této oblasti je sunna, protože první, proroka sallallaahu To alaihi wa salalm do pole a opustit mešitu. Podobně čtyři kalify. A to je vše muslimové. Dohodly se v každé době a na místě se dostat ven do pole, když se modlí "ID". [Al Mughni, 3/260].

NE volání a IQAMAH před modlitbou "ID
Ibn Abbas a Jabir z anhuma Alláha, oni řekl:

لم يكن يؤذن يوم الفطر ولا يوم الأضحى. رواه البخاري ومسلم

"Nikdy volání k modlitbě na den 'Eid al-Fitr a den' Eid al-adh-ha". [Zpracoval al Bukhari a Muslim]

Jabir bin Samurah z anhu Alláha, on řekl:

صليت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيدين غير مرة ولا مرتين بغير أذان ولا إقامة. رواه مسلم

"Modlil jsem se s alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem na dvoudenní slavnosti, jednou nebo dvakrát, bez modlitby a bez iqamat". [Muslim].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "Dříve, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem na pole, začal modlitbu bez Adhan a iqamat nebo slovo" popela shalatu jami'ah ". A Sunna, aby to neudělal. " [Zaadul Ma'ad, 1/427].

SHIFAT modlit "ID
Modlit se "Id, pracoval dva a rak'ah bertakbir ve dvou rak'ah je 12 krát Takbir, 7 v prvním rak'ah po takbiratul ihram a před qira'ah a 5 Takbir ve druhém rak'ah před qira" ah.

عن عمرو بن عوف عن أبيه عن جده أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في العيدين سبعا في الأولى وخمسا في الآخرة. رواه ابن ماجه

"Z Amr bin Syu'aib svého otce od svého dědečka, opravdu Posel Alláha To alaihi wa Salamem modlil bertakbir na dvou" ID sedmkrát v první rak'ah a pětkrát ve druhém rak'ah. " [HR Ibn Majah].

عن عائشة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في الفطر والأضحى سبعا وخمسا سوى تكبيرتي الركوع. رواه أبو داود و ابن ماجه

"Od Aisha, opravdu Alláh sallallaahu To alaihi wa Salamem bertakbir, aby se modlili" Eid al-Fitr a modlit států Eid al-adh-ha sedmkrát a pětkrát, kromě dvou Takbir vyklenutí ". [Zpracoval Abu Dawud, Ibn Majah. Viz Irwa'ul Ghalil, 639].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "Začal se modlí" ID před berkhutbah. Modlil se dva rak'ahs. Bertakbir v prvním rak'ah, sedm po sobě jdoucí po časy Takbir Takbir iftitah. Odmlčel se mezi dvěma Takbir. Není známo, konkrétní dhikr mezi Takbir a Takbir to. Nicméně, (zde) uvádí, že Ibn Mas'ud Alláh To anhu a požehnaný Bůh, lichotivé a naprostá požehnání na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem (mezi oběma Takbir), jak uvádí Al Khallal. A Ibn anhuma Omar 'je přítel, který je velmi tamassuk (holí) do Sunny. Zvedl ruce pokaždé, když Takbir. A po zdokonalení takbirnya, Prorok začal qira'ah. Četl Al Fátihu, potom si přečtěte dopis qaf v jednom rak'ah. Na druhé rak'ah, přednášet Surat Al Qamar. Někdy čtení dopis a dopis Al Al A'laa Ghasyiyah. On má dvě legitimní než to, a neoprávněné historii států v jiných.

Když dočetl, že bertakbir a uklonil se. Pak, když to má k dokonalosti první rak'ah, on se zvedl z vysílené a bertakbir pětkrát v řadě. Po tom četl. Pak Takbir otevírá ve dvou rak'ahs, pak si přečtěte, a po uklonil se. " [Zaadul Ma'ad, 1/427].

JE TAM PŘED A PO ID Sunny modlitby?
Ne Sunny Sunny modlitby před a po "ID. Alláh je uvedeno od anhuma Ibn Abbásovou:

أن النبي صلى الله عليه وسلم صلى يوم الفطر ركعتين لم يصل قبلها ولا بعدها. رواه البخاري

"Opravdu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlil" Eid al-Fitr dva rak'ah, nemodlím dříve nebo protože "[Hlášení al Buchari].

Imám Ahmad, může mít slitování Alláh řekl: "Tam je absolutně žádný sunna modlitba před nebo po" ID ". Pak se zeptal: "A co lidé, kteří se chtějí modlit v té době?" On odpověděl: "Obávám se, že bude následovat ti, kdo na to. Ya'ni nemodlí. " [Al Mughni, Ibn Qudama 3/283].

Ibn Hajar Al Hafidz rahimahullah řekl: "V závěru, modlitba" ID žádná modlitba sunna před nebo po, se liší od osoby s modlitební mengqiyaskan Gomaa Nicméně, pokud sunna modlitby muthlaqah žádný konkrétní argument proti tomu, to se provádí včas. Je makruh jako v jiných dnech. " [Fath-Hul Bari, 2/476].

Když se modlí "Id provádí v mešitě, protože udzur, pak nařídil dvě rak'ah modlitební tahiyyatul mešitu. A Alláh ví nejlépe.

Pokud osoba ZLEVA ZA modlit "ID, je nutné MENGQADHA?
V tomto čísle, Shaykh Ibn Uthaymeen může Alláh smiluj prohlásil v ASY Syarhul Mumti na 5/208:. "Šejk al-Islam Ibn Taymiyah tvrdí diqadha ne ti, kteří odešli, nebo utekl z modlit" ID není Sunna pro mengqadha'nya, protože to nemá nikdy Žádný z proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem. a modlit se "Id modlitbu se provádí pomocí speciální sestavy. Proto disyari'atkan není, s výjimkou tímto způsobem."

Shaykh Ibn 'Uthaymeen, pak také řekl:.. "Modlitba není diqadha pátek však pro lidi, kteří jsou pozadu, (to), aby nahradila povinné páteční modlitby s modlitbou v té době Dhuhr v modlitbě." ID, kdy zpoždění shromáždění, není diqadha, protože v té době neexistuje žádná povinná modlitba, nebo modlit se Sunny ".

To kázání Eid ul-Fitr
V Shahihain a další uvedeno:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج يوم الفطر والأضحى إلى المصلى فأول شيء يبدأ به الصلاة ثم ينصرف فيقوم مقابل الناس والناس جلوس على صفوفهم فيعظهم ويوصيهم ويأمرهم. رواه البخاري و مسلم

"To je prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem vyšel do pole na 'Eid al-Fitr a' Eid al-adh-ha. První věc, kterou udělal, bylo modlit, pak se otočil a postavil se čelem svého přítele, a zůstal sedět ve svých řadách. Pak by To izhah, závětí a nařídil jim. " [Zpracoval al Bukhari a Muslim].

Ve věci kázání "ID, je osoba, která není povinna poslouchat. Dovoleno opustit pole po modlitbě. Ne jako v neděli kázání, které je povinné pro nás přijít.

V hadíth Ibn Said Jako anhu Alláha, on řekl:

شهدت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيد فلما قضى الصلاة قال إنا نخطب فمن أحب أن يجلس للخطبة فليجلس ومن أحب أن يذهب فليذهب

"Viděl jsem se modlí" ID s Prorokem sallallaahu To alaihi wa Salamem Když skončil, řekl: ".. Jsme nyní berkhutbah Každý, kdo by poslouchal, posaďte se, prosím A kdo je ochoten, prosím, jděte.". [Vydáno Abu Dawud, AN Nasa'i, Ibn Majah. Viz Irwa'ul Ghalil 3/96]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem dokonalá modlitba, otočil se a postavil se před svými kamarády, zatímco oni sedí ve svých řadách. Dal mau'izhah, závětí a objednávky a zákazu. Otevřel khuthbah -jeho projev chválili Boha. To bylo nikdy hlášena v jednom haditspun, že otevřel dvě kázání na 'Eid al-Fitr a' Eid al-adh-ha s bertakbir. A vzhledem k tomu rukhshah pro lidi, kteří se zúčastnili "ID poslouchat kázání, nebo jít". [Zaadul Ma'ad, 1/429].

POKUD Day číslo se shoduje s pátek
Když den "Den Id shoduje s pátku na páteční modlitby povinnosti pro lidi, kteří se zúčastnili" se Id navždy vyloučeno. Ale i pro orgány, by měla být uložena nastavení páteční modlitby, kterých se účastní lidé, kteří se na to dívat "ID nebo pro ty, kteří chtějí zúčastnit v pátek lidí, kteří se modlí" Id. A místo pátku pro lidi, kteří nejsou pátečních modliteb, Dhuhr modlitby. Ale lepší je zúčastnit obou. [Viz Ahkamul To Idain, Ath Thayyar věst. 18; Ma.ialis To Asyri Dhi'l Hijjah, šejch Abdullah Al Fauzan věst. 107].

Od Abu Hurayrah z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, řekl:

قد اجتمع في يومكم هذا عيدان فمن شاء أجزأه من الجمعة وإنا مجمعون. رواه أبو داود و ابن ماجه

"Už jste shromáždili na těchto dvou" ID. Kdo, pak se modlit "Id dost pátek. Ale pracujeme na pátečních modlitbách." [Zpracoval Abu Dawud, Ibn Majah]

Dobrý den SAY "ID
Šejk al-Islam byl blahopřál v den "Id. On odpověděl:

"Gratulací den" Id, pokud se někdo setká s jeho bratrem, pak řekl تقبل الله منا ومنكم (může Alláh přijímá dobré skutky od nás a od Vás), nebo أعاده الله عليك (Bůh dá dobré věci na vás), nebo semisalnya v něco takového je vyprávěn z řad skupiny přátel, že oni nejprve udělat. A diperperbolehkan od Imam Ahmad a mnoho dalšího. Imám Ahmad řekl: "Nechtěl jsem začít s blahopřát Někdo Id. Nicméně, pokud někdo gratuloval mi, já menjawanya, protože odpověď tahiyyah povinné. Gratuluji začala "Id není sunna jsou seřazeny, a nezahrnují nic, co je zakázané. Ten, kdo dělá práci, pak je tu případ. A pro ty, kteří nemají to, tam je také příkladem ". [Fatawa Majmu To, 24/253, viz také Al Mughni, 3/294].

Wallahu a'lamu shawab bish.

Dokončena dne 15. Rajab 1425, který se shoduje 30. srpna 2004.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu VIII/1425/2004M 07/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]



Pokud jde o nesrovnalosti Eid modlitba



Podle
Hasan Šajch Salman slavný


Odsávací akce přivítat příchod dovolené děje všude. Většina muslimů se závanem pozdní hodně času, úsilí a peněz. Neváhal, uangpun vydáno bez pocitu těžké. Co je důležité, podle svých svátků může být předán větší smysl.

Návyky, jako je tato, každý rok je vidět, téměř vždy malovat v předvečer svátku. Jako by spěchat, je nutnost, která nemůže být opuštěna většina lidí alaihi Muhammada sallallaahu To wa Salamem. Nicméně, další zde v předvečer svátku, mnoho dalších důležitých věcí, které jsou zanedbávány.

Přehnaný kemungkaran hodně podcenil některých lidí má modré záměnu slavný den. Někteří kemungkaran to, že je již často stává mimo dovolené, a dostal horší, když přijde dovolená. Například, rádi zdobí se s holení, pozdraví non-mahram ženu, tabarruj (krása se chlubit), stejně jako národy v šatech a vychutnat si hudbu, nastavit čas na pouti do hrobu, stejně jako distribuci jídla a sladkosti, sedět na vrcholu hrobu, ztrácíš žádný majetek faidahnya a mnoho dalších. Všechny tyto nakazit tohoto slavného svátku.

Nicméně, v této diskusi, nebudeme zkoumat výše uvedených otázek. Nicméně, se zaměříme na některé z chyb při výkonu této Salaah. Doufejme, že to může inspirovat naše vědomí si dávat větší pozor. Vybízí, abychom byli více touží jít do sestavy vědy, žádá "Alim, stejně jako čtení knih z učenců, dostanete tak, že bychom mohli ušetřit a ne chycen ve špatných návyků. Navíc, pokud by chyba byla již zavedený.

Mezi chyby, které se často vyskytují při provádění modlit "Id, je následující:

A. NĚKTERÉ lidé podceňují Salaah a zvážit CASE, a ne v splněny OBLASTI
Imám Ash Syaukani řekl: "Hle, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem vždy modlit ve dvou svátcích (" Eid al Fitr a adh-ha). On sallallaahu To alaihi wa Salamem nikdy neopustil, byť i jen jednou. On sallallaahu To alaihi wa Salamem nařídil muslimům, aby vyšel z modlitby, do té míry, kterou nařídil ženě, ať už otroky, ženy ústraní a menstruovat ženy se dostat ven. On sallallaahu To alaihi wa Salamem objednat na období, pryč z místa modlitby, svědectví a kázání dobro muslimů. Do té míry, že ženy jsou přikázal mít závoj, aby půjčovat jeho bratra, který nemá hidžáb. To vše ukazuje, že modlitba "ID povinné pro všechny osoby v fard 'Ain, červená), nikoliv fardlu kifayah". [Jak Sailur Jarar, 1/315].

I (slavný Shaikh Salman Hasan), řekl: "(Ve výše uvedeném vysvětlení, červená), imám Ash Syaukani naznačil na hadith o anha Umm Athiyah Alláh To, který řekl:

أمرنا رسول الله صلى الله عليه وسلم أن نخرجهن في الفطر والأضحى العواتق والحيض وذوات الخدور فأما الحيض فيعتزلن الصلاة ويشهدن الخير ودعوة المسلمين قلت يا رسول الله إحدانا لا يكون لها جلباب قال لتلبسها أختها من جلبابها

"Alláh nařídil nám odstranit ženy na 'Eid al-Fitr a' Eid al adh-ha, to je otrok, žena, která je menstruace a ústraní žen. Pokud jde o ženu, která je menstruovat z modlitby. (V dalším vyprávění o oblasti) a sledovat a kázat dobro muslimů I (Umm Athiyah) řekl: týden ". Ať bratr dal šátek na svého bratra, který neměl závoj". "Ó, Posle Alláhův jeden z nás neměl závoj" proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: [ 1]

Přikazuje sallallaahu To alaihi wa Salamem, že ven, pak příkaz modlete se za ty, kteří nemají udzur. Toto je založen na záměru konverzace. Vzhledem ven mushalla (pole) je washilah (prostředky) k modlitbě. (IF) wasilahnya povinné, způsobí cíl washilah také stane povinným. A muži jsou povinné než ženy. [Viz Al Mau'izhah Al Hasanah, 43].

Mezi argumenty, které ukazují na nutnost modlitby dva festivaly, by Id modlitby států abort (mohl nahradit, červená) páteční modlitby, pokud se shoduje ve stejný den. Tam je legitimní historie Proroka, že sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, když svátek shoduje s pátku.

اجتمع في يومكم هذا عيدان فمن شاء أجزأه من الجمعة وإنا مجمعون

"V den, kdy si představit, vybírá dva svátky. Každý, kdo by chtěl (bez pátečních modliteb), pak je nedostatečná z pátečních modliteb. A my jsme sběr dovolenou a páteční modlitby, a my budeme držet se modlí Pá" V ". [2]

My už víme, něco, co právo je povinné, nebude moci na něco přerušit, která je povinná. Tam je legitimní historie, protože modlitba "ID disyari'atkan, on sallallaahu To alaihi wa Salamem vždy modlil" Id shromáždění až do jeho smrti. On skutek sallallaahu To alaihi wa Salamem, který vždy modlit "Id spojené s jeho rozkazy na muže, aby přestali modlit" Id. Viz Majmu To Fatawa Ibn Taymiyyah odst. 24/212, 23/161) a Ar Raudah An Nadiyah (1/142), Nailul Authar odst. 3/282-283) a Tamamul Minnah, 344. A nutnost modlit "Id, je volba Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah. On řekl: "Domníváme se, rajih (posílení) vyjádřil názor, že modlitba" ID to je povinné pro každého, jak se říká Abu Hanifa a další. Takže je názor jednoho z imáma aš-SHAFI'I, a jeden ze dvou stanovisek v madhhab imáma Ahmada.

Pozdrav, který říká, "modlitby" EED není nutné ", slova jsou velmi daleko od pravdy. Skutečně se modlí "ID je velmi velký syi'ar islám, a lidé, kteří se shromáždili k modlitbám" ID je větší než na páteční modlitby. V tento den disyari'atkan Takbir. A názory lidí, kteří říkají "modlitba" Id fard kifaya ", tato slova nemají pevný základ. [Fatawa Majmu To, 23/161]

Zde jsme se krátce zamyslet nad alaihi příkazové proroka sallallaahu To wa Salamem v hadíth Umm Athiyah dříve. V tom je příkaz pro ženy, které menstruujících a ženy, otroky, aby se staly svědky a kázat dobro muslimů. Z této hadith mohou být dva právní judikatury:

A. Disyari'atkan ženám účastnit se modliteb 'Id.
Doporučujeme ženám, aby se zúčastnil shromáždění muslimů, as alaihi Alláh příkazy realizace sallallaahu To wa Salamem. Nezapomeňte si připomenout jim, stejně jako osoby odpovědné za povinnost nosit hidžáb syar'i. Někdy někteří lidé jsou překvapeni, šaría soudu o propuštění žen do Salaah.

Hle, to je pravda, že není pochyb o tom v něm. Vzhledem k tomu, mnoho hadith vysvětluje. Tady jsme oba konce setkat se s hadíth Umm Athiyah výše. Tato hadith není jen jako Propozice modlitby disyari'atkannya sám. Dokonce víc než to, což znamená nutnost modlitby pro ženy, protože to přikazuje proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem. A právní původ příkazu je povinné. To potvrzují historii Ibn Abi Bakr Abu Syaibah a Alláh To anhu.

حق على كل ذي نطاق الخروج إلى العدين

"Je pravda, že pro každou osobu, která má sayak (sukně), vstup na Salaah" [3]

2. Modlili dva prázdninové místo na poli, ne mešitu, ačkoli to může být v mešitě.
Od druhé straně proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem povzbudit ženy k účasti na modlitby menstruace "ID, zatímco mešita není možné naplnit menstruace ženy. Při návštěvě mešity by neměl být, když menstruace, pak pouze pole, které by měly přijít. To je popsáno v mnoha ahaadeeth, jako jsou ty od Abu Said al Khudri Radhiyalahu To anhu, řekl:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج يوم الفطر والأضحى إلى المصلى فأول شيء يبدأ به الصلاة

"V minulosti Prorok vyšel mushalla n (v terénu) na svátek" Eid al Fitr a adh-ha. A první věc, kterou udělal, bylo modlit n (IED), "[4].

Ibn al-Hajj al-Maliki řekl: "Sunna, která byla spuštěna ve dvou modliteb IED tento problém, se provádí v terénu. Vzhledem k tomu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

صلاة في مسجدي هذا أفضل من ألف صلاة فيما سواه إلا المسجد الحرام

"Modlit se v masjidku to tisíckrát důležitější, než se modlí v mešitě v jiných, s výjimkou Velké mešity" [5]

Ačkoli modlitby v mešitách Prorokových velkých ctností, ale on n (stále ještě) do pole a opustit mešitu. (Al Madkhal, 2/283). Akce na základě tohoto Sunny se odehrává v prvních dnech, pokud není nucen, stejně jako déšť a semisalnya. Proto stanovisko čtyř kněží škol v Hanafi, Malik, Shafi'i a Ahmad) a další.

Také tento sunna (modlitba na poli) má velkou moudrost. Tj, muslimové mají dva dny (speciální) za rok. V tento den se obyvatelé všech zemí (oblast) shromáždil, muži, ženy a děti. Hrozí jim z celého srdce Bohu. Shromáždili se v jedné větě, modlil se za za imáma, bertakbir, bertahlil a modlit se k Alláh Všemohoucí s plnou upřímností. Jako by byli jedno srdce. Oni jásat, radovat se s požehnáním Všemohoucí Alláh je na ně. Tak, že dovolená je šťastný den.

Doufám, že muslimové reagovali pozitivně vykonávat své sunny, zase náboženství do termíny syi'ar slávy (orgán) a jejich štěstí.

ياأيها الذين ءامنوا استجيبوا لله وللرسول إذا دعاكم لما يحييكم

"Vy, kteří věříte, plnit Boží volání a volání pro apoštol k apoštolům Vyzývám vás, aby vás život" [Surat Al-Anfal: 24]

B. Kdy ne OBLAST Takbir pomosazovat
AZ Zuhri rahimahullah, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem chodili ven na dovolenou a bertakbir se dostat na pole a dokončit modlitbu. Když skončil, sallallaahu To alaihi wa Salamem zastávka Takbir. [6]

V této hadith je argument, disyari'atkannya činů, spáchaných některými muslimy, a to Takbir hlasitě při chůzi směrem k poli. Většina lidí začne meremehkam tento Sunny, až dosud se zdálo, že se stal příběh z minulosti (a téměř nikde se nalézat znovu-červená). Je to proto, slabost svého náboženství, a stydí se přiznat, a odhalit tuto Sunny.

Je ironií, že mezi nimi existuje povinnost poskytnout návod a výuku pro člověka. (Ale) jako vodítko při jejich názoru je omezen na přenos znalostí pro lidské učitele. Pokud jde o něco, co se zoufale potřebovala vědět, že to není získat jejich pozornost. Ve skutečnosti se domnívají, diskusi a dát upozornění v této věci, a to jak slovem i skutkem jako akt odpadů, které si nezaslouží být si všiml v akcí a učení. Innalillahi wa Inna ilaihi raji'un.

Vše, co potřebujete získat pozornost tady, a to Takbir zvonění disyari'atkan nejsou sdílené s jedním hlasem, jako provedené některými lidmi. Stejně tak se dhikr disyari'atkan nahlas nebo ne nahlas disyari'atkan. To je vše není disyari'atkan shromáždění. A semisalnya s tím, je modlitba ve sboru, jak známo, v Damašku se jménem Al Athan Juuq. Často, sborové dhikr (o jeden hlas), které způsobí ukončení slova nebo věty, které by neměly být waqaf (stop) slovo nebo slovní spojení, jako "lailaha" v tahlil po Fajr a Maghrib, protože se opakuje Časy slyšíme.

Proto bychom měli být vždy pozorný a vždy pamatujte na slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem

وخير الهدى هدى محمد

"A nejlepší vedení je vedení proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem".

C. Výtah v každé ruce Takbir modlit "ID
Neexistuje žádný právní historie proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, který prohlásil, že sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedli ruce v modlitbě, když Takbir "ID. Nicméně, Ibn al-Qayyim řekl: "A Ibn 'Umar, když byl velký zájem sledovat Sunna proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem - vydržel obě ruce zároveň s každou Takbir". (Zaadul Ma'ad, 1/441). A co je nejlepší vedení je vedení proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, ačkoli Ibn Umar vyprávěl tento hadís a otce Alláha To anhuma, ale nebude dělat to jako Sunny. Navíc to není pravda historie.

Shaykh Al-Albani řekl: "Historie Umar, je vyprávěný Bayhaqi se slabým Sanad. Zatímco historie Ibn Umar, nemám ji. A opravdu Imám Malik řekl: "Neslyšel jsem o tom jednou haditspun '." [Tamamul Minnah věst. 349].

Tak názor imáma Malika, který je obsažen v Al Madunah (1/169). A tento názor byl citován imáma Nawawi v Majmu "(5/26). Pouze Ibn Mundhir řekl: "Imám Malik řekl:" V tomto případě, není tam žádný konečný Sunna. Kdo chce, pak zvedl ruku pokaždé takbir. A já jsem velmi nadšený, a to první (ne zvedl ruku) "."

D. QABLIYAH Sunna modlitba před Salaah poděkování a "jako modlitba JAAMI'AH" PŘED STÁLÝ o modlitby
Pohledy na většinové muslimské země, lidé, kteří se zúčastnili na modlitbě "ID v oblasti, aby se modlili dva rak'ahs před usazením na jeho místo, čekat na zřízení kněze, aby se modlil. Modlili dva rak'ahs není původ proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, i tam je historie Alláh ibn Abbásovou anhu

أن النبي صلى الله عليه وسلم خرج يوم الفطر فصلى ركعتين لم يصل قبلها ولا بعدها

"To proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlili dva rak'ahs na hostině. Neměl modlit dvě rak'ahs před a po" [HR. Bukhari a Muslim]

Al Hafiz Ibn Hajar řekl: "V závěru, není obřízka před a po modlitbě modlitba" ID, stejná osoba se mengkiaskannya (rovnítko modlit "Id) s pátečních modliteb." [Fath-Hul Bari, 2/476].

Imám Ahmad řekl: "Neexistují žádné dobrovolné modlitby před a po" ID ". (Masail Al Imám Ahmad, ne. 469). A řekl také: "Neexistují žádné dobrovolné modlitby před a po" ID. Prorok přišel modlit "Id neprovádí modlitbu dříve nebo protože. Většina obyvatel Basra, aby se modlil předtím, a někteří obyvatelé Kuffah dobrovolnou modlitbu po ". [Masail Al Imám Ahmad, ne. 479]

Ibn al-Qayyim řekl: "On a jeho společníci n g obřízka neprovádí modlitby před a po modlitbě" Id poté, co se na zem ". (Zaadul Ma'ad, 1/443). Když Prorok sallallaahu To alaihi wa salam dosáhl pole, když se modlil "ID modlitby a bez iqamat a beze" Ash shalatu jami'ah ". A je zákon, není to trochu toho. (Zaadul Ma'ad, 1/442 a U Tamhid, 1/243).

E. Udělat z noci KRÁLOVSTVÍ
Mnoho kazatelů a kazatelé aktivně motivovat lidi k tomu blíže k Bohu, a to tím, že otočí na večerní hostinu. Ve skutečnosti je jejich rada nebyla nalezena na zadní straně pravé.

Jsou nestačí, aby se lidé zase dnes večer. Dokonce i ti (statečný) atribut (odpočívá) pozdrav alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem pomocí argumentů:

من أحي ليلة الفطر والأضحى لم يمت قلبه يوم تموت القلوب

"Ten, kdo se obrátil na noční Eid ul-Fitr a adh-ha, jeho srdce nezemřel na den jeho smrti opatrného člověka" [7].

Historie na nepravdivých hadith, a neměla by být přičítána alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, mnohem méně charitativní k němu a vyzval k lidské aby tak učinily.

F. Kázání ZAHÁJENÍ A mnoho říci Takbir Takbir kázání
Ibn al-Qayyim řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem vždy otevřel jeho projev chválili Boha. Neexistuje žádná historie v jednom hadith, že začal kázat dvě id se Takbir. Jen Ibn Majah vyprávěný v jeho Sunan od Sa'ad Al Qardhi, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem reprodukovat Takbir uprostřed kázání, a důraz Takbir dva prázdninové kázání.

Ale historie neznamená, když sallallaahu To alaihi wa Salamem začalo kázání s Takbir.

Lidé byli na kordy na tuto otázku a slavnost otevření dvou istisqa. Někdo říká "kázání" ID a istisqa začíná Takbir ", a jiní říkají, že" istisqa kázání začíná odpuštění ", a jiní říkají, že" oba začínají hamdalah ".

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah řekl: "(On začal kázání s hamdalah), to je pravda." [Zaadul Ma'ad, 1/447-448].

Slavný Sheikh, řekl: "slabý hadís dříve. V sanadnya je slabý muž. Jmenovitě Abdurrahman bin Sad bin Ammar bin Sad Al Muadzan. Ten majhul (není známo), Ammar bin Sad. Nikoho by tedy nemělo být sunnatnya berhujjah Takbir uprostřed kázání s hadith ". [Tamamul Minnah, 351]

G. PŘÍPRAVA "DRUHÁ IED s posezením kázání a oddělené
Všechny historie, která se vztahuje k této otázce je slabá, nelze použít jako důkaz. Imám Nawawi rahimahullah řekl: "Nikdo z legitimního historii vydání opakování kázání". [Viz Fiqh Sunny, 1/223 a Tamamul Minnah a 348]

Proto některé z otázek, s nesrovnalostmi berkaitang převládající v provedení svátku "Id. Mohou být užitečné. A Alláh ví nejlépe.

*) Upraveno a shrnul v knize Al Mushallin Al Qaulul Mubin Fi Akhtha 's, slavných uměleckých Shaykh Hasana Salman, s některými doplňky.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu X/1427H/2006 Edition 09/Tahun. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]






zdroj: http://almanhaj.or.id/
________

Tidak ada komentar:

Posting Komentar