Kamis, 16 Agustus 2012

Eid al Fitr dni a pokyny kráľovstva, z Anhui Buraidah Alaha, on povedal: كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا يأكل حتى يرجعفيأكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه "Je to proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nevyšiel v deň" Eid al-Fitr, tak jedol. A nemal jesť v deň "Eid al-adh-ha, a tak sa vrátil domov, a potom jesť mäso obete". [U-Tirmidhi a HR Ibn Majah].


Eid al Fitr dni a pokyny kráľovstva, z Anhui Buraidah Alaha, on povedal: كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا يأكل حتى يرجعفيأكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه
"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nevyšiel v deň" Eid al-Fitr, tak jedol. A nemal jesť v deň "Eid al-adh-ha, a tak sa vrátil domov, a potom jesť mäso obete". [U-Tirmidhi a HR Ibn Majah].


Podľa
Aris duchovný Abu Sulaiman Sugiyantoro


Prečo len "ID?
V jazyku, 'Id je niečo, čo znovu a znovu a znovu. Niečo, čo používa, aby prišiel a vrátiť sa z jedného miesta alebo času.

Potom volal "Id, pretože Boh dáva dobrotu rozbiť chrbtom, po našom pôst a platiť zakát Fitr. A k dokonalosti pútnikov, po objednal na porážku zvieracie obeť a Tawaf. Vzhľadom k tomu, zvyčajne v takýchto chvíľach je radosť a šťastie.

Ako rahimahullah Suyuti povedal: "Id je špecifickosť týchto ľudí. Existencia dvoch dňoch Id 'na Božiu milosť k tomuto národu. Od Anas Alaha To Anhui, povedal: "Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou prišlo do Mediny, a ľudia z Mediny mal dva sviatky. V čase Jahiliyyah, oni hrajú na týchto dvoch sviatkov. On povedal, "prídem a máte dva dni, ste hrali v neznalosti. Boh potom vymeniť za lepší, než obaja, (najmä) v deň Nahr a deň Fitr. "[Dr Abdullah Ath Thayyar a Ahkam Al 'Idain wa' Asyri Dhi'l Hijjah v. 9].

Sunny veci na ID '
Tam sú niektorí, ktorí praktizujú Sunny pre nás v tento šťastný deň, vrátane:

A. Kúpeľ.
V deň "ID a Sunny na sprchu. Pretože v tento deň sa moslimovia sa stretnú, potom sunny ako kúpele v piatok. Avšak, ak niekto len wudoo "len, že je legitímne pre neho. (Ibn Qudama, Al Mughni, 3/257). Ako kúpanie a kaifiyatnya janab.

Nafi "povedal, jednak" Eid al-Fitr, Ibn Umar To anhuma sprcha pred odchodom na pole. [Rozprával Imam Malik v al Muwatta ", 1/177].

Said Ibn Musayyib rahimahullah povedal: "Sunna na deň 'Eid al-Fitr sú tam tri. (Je to): krátka prechádzka na pole, jesť a sprcha pred odchodom z domu. [Irwa'ul Ghalil, 2/104].

2. Modlitba pred odchodom vyšperkovaný "ID.
Sunna sa umyť a dať na svoje najlepšie šaty, oblečenie a parfum bersiwak.

Z anhuma Alah ibn Abbasa, on povedal:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يلبس يوم العيد بردة حمراء

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, v deň" Id, Mala na sebe červený burdah ". [Ash Saheehah, 1279].

Imám Malik Rahimahullah povedal: "Počul som Ahlul Ilmi, sa domnievajú, Sunny a zdobia parfum na sebe v deň" ID ". [Al Mughni, 3/258].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "V minulosti, kedy sa na dvojdňovom sviatočných modlitieb, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou na sebe krásne šaty. Hullah Má na sebe dva dni dovolenky a slnka, a to na týždeň naraz, mal na sebe dve zelené šaty , a niekedy nosil burdah (červený deka tkanina). " [Zaadul Ma'ad, 1/426].

Kým pre ženy, neodporúča nosiť šaty zdobené fantázie, alebo použiť parfém. A majú zostať bokom od ľudí, aby nedošlo k ohováraniu, ako skutočnosti, ktoré vidíme dnes.

3. Jesť pred modlitbou To Eid al-Fitr.
Od Anhui Anas Alaha, on povedal:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم لا يغدو يوم الفطر حتى يأكل تمرات. رواه البخاري

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nevyšiel, aby sa modlili Hasičské Eid al-Fitr, tak jedol nejaké termíny." [Hlásenie al Buchar].

A Anhui Buraidah Alaha, on povedal:

كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا يأكل حتى يرجع
فيأكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nevyšiel v deň" Eid al-Fitr, tak jedol. A nemal jesť v deň "Eid al-adh-ha, a tak sa vrátil domov, a potom jesť mäso obete". [U-Tirmidhi a HR Ibn Majah].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "V minulosti, pred odchodom von, aby sa modlili Hasičské Eid al-Fitr, prorok sallallaahu To alaihi wa salámou jesť niektoré termíny, s nepárnym číslom. A v deň" Eid al-adh-ha, nemal jesť, takže zadnej časti poľa, potom jedol mäso obete. " [Zaadul Ma'ad, 1/426].

4. Vzhľadom inou cestou odchodu a návratu o tom, kedy modlitba "ID.
Sunna sa k spôsobu, menyelisihi, teda s ohľadom na ceste, keď idú von, aby sa modlili "Id, a prejsť na druhú stranu, keď sa vracia z poľa.

Od Anhui Jaber Alaha, on povedal:

كان النبي صلى الله عليه وسلم إذا كان يوم عيد خالف الطريق. رواه البخاري

"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, keď deň" Id, vzal si inú cestu, kedy voľno a ísť domov. " [Spracoval al Buchar v Idain v Bab Al ']

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "V minulosti proroka sallallaahu To alaihi wa salámou vyšiel pešo a on menyelisihi ceste (to) prešla jedným spôsobom a späť inou cestou." [Zaadul Ma'ad, 1/432].

Zákon sa líšia cesta je len špeciálny Id na dva dni. Nie je Sunna pre iné skutky, ako sú modlitebné nedeľu, ako bolo povedané v knihe Ibn Dhuwaiyan Manarus Sabil 1/151. Alebo v dobrých skutkoch iných problémov, imám Nawawi spomína v knihe Spravodlivý Riyadhush, kapitola disunnahkannya ísť sa modliť "Id, navštívte chorých, Hajj, vojna, sprevádzal telo a druhý tým, že inú cestu, a tak násobiť miesto- miesto uctievania.

Shaykh Ibn 'Uthaymeen, môže mať zľutovanie Alah povedal: "Veci, ako to nemôže byť diqiaskan. Navyše, prax nie je prax v čase alaihi proroka sallallaahu To wa salámou. A nikdy citoval, že on vzal inú cestu, okrem Id dva dni. Máme jedno dôležité pravidlo pre thalibul ilmi, to všetko je dôvod, prečo čas alaihi proroka sallallaahu To wa salámou a on to neurobil, potom prax je odmietnutá. " Až do Shaykh Ibn 'Uthaymeen povedal: "Je pravda, že návrh je, vziať si inú cestu, špeciálne modlitebné na dva' Id sama, lebo zo slov Zahir-al Hajjawi muallif v Zaadul Mustaqni ', pretože neuvádza deň piatok, ale iba je uvedené v Id dva dni. To naznačuje, že on rozhodol sa disunnahkannya názor vzal inú cestu, okrem "ID" dva dni. [ASY Syarhul Mumti ", 5/173-175].

5. Bertakbir.
Alah hovorí:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون البقرة - 185

"A tak si zdokonalil vec Ramadhan a bertakbirlah preto, že Boh dal vám, môžete byť vďační." [Al Baqarah: 185].

Bertakbir času začína po pozorovaním nový mesiac Shawwal, ak je to možné. A ak to nie je možné, potom s príchodom novinky, alebo keď zapadalo slnko na 30. ramadánu. Potom to Takbir do Imam dokončil kázanie o "Id. Rovnako tak v názore na práva, medzi Ahlul názoru Ilmi. Avšak, my nie bertakbir pri počúvaní kázne, ale ak budete postupovať takbirnya kňaza. A zdôraznil, bertakbir, keď z domu do terénu, alebo pri čakaní na kňaz príde. [Idain Ahkamul To, 24].

Rahimahullah Šejk al-Islam Ibn Taymiyah povedal: "Takbir v deň Eid al-Fitr začína, keď pozorovanie nového mesiaca, a končí s dokončením" Id To je, keď kňaz dokončil v kázni, (tak) stanovisko je správne. ". [Fatawa Majmu To, 24/220, 221].

Vlastnosti (shighat) Takbir, v tomto prípade je šírka. Prišiel autentické rozprávanie Anhui Ibn Mas'ud Alah je, to sa bertakbir na tasyriq s dokonca-počítal dni (dvakrát) Allah Akbar lafadz povedal. Rozprával Ibn Abi Syaibah a sanadnya autentickej, ale poznamenal, že ďalšie lafadz trikrát.

الله أكبر, الله أكبر, الله أكبر, لا إله إلا الله, الله أكبر, الله أكبر, ولله الحمد

Nemalo by to byť jama'i bertakbir, ktorý zhromaždil skupinu ľudí, pre hovoriť jedným hlasom, alebo kto podáva príkaz nasledovaný skupinou ľudí. Vzhľadom k tomu, ako túto prax nikdy citoval z Salaf. Sunnah, bertakbir každý individuálne. Ako je dobre na každom dhikr alebo modlil sa modlitebné modlitbu, keď masyru "kedykoľvek. [Ahkamul To Idain, Ath Thayyar v. 30].

Šejk Al Albani rahimahullah povedal: "Stojí za to byť varovanie, v súčasnej dobe, že jej hlas, keď ide o zhromaždenie disyari'atkan bertakbir nie s jedným hlasom, sa vykonáva niektorými ľuďmi Podobne, v každej spomienke sa čítať nahlas alebo. nie, to nie je disyari'atkan na berjama'i. Mali by sme dávať pozor na tohto problému "[Lineage Al ahadith Saheehah, 1/121].

Modlitba PRÁVNE ID
Zákon modliť "Id je fard 'Ain, pre každého na to. Z anha Umm To Athiyyah Alaha, on povedal:

أمرنا - تعني النبي صلى الله عليه وسلم - أن نخرج في العيدين العواتق وذوات الخدور وأمر الحيض أن يعتزلن مصلى المسلمين. متفق عليه

"Prorok nariadil nás (ženy), aby sa na trase awatiq ods mladé ženy), a dievčatá sú na samote. A nariadil, aby zostali ďaleko od menštruovať ženy mushalla (miesto modlitby) z moslimov". [Schválené alaih].

V minulosti Rasululllah sallallaahu To alaihi wa salámou modliť sa vždy "Id. To je argument o nutnosti modliť "Id. A modliť sa "Id prerušiť piatkovej modlitebné záväzky, ak je" Id padol v piatok. Niečo, čo nie je povinné, nie je pravdepodobné, že prerušiť povinnosti k inému. Pozrite Na Ta'liqat Ar Radhiyah, šejk Al Albani, 1/380.

Argument, že modlitby "ID je fard To Ayn, je madhhab Abu Hanifah a jeden z dejín Imam Ahmad. Podobne názor Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah vybraný. Povedal Majmu'Fatawa (23/161), takto: "Preto sa modlíme, že zákon merajihkan" ID je povinné "Ain. Pokiaľ ide o návrh, nie je povinné, je slovo, ktoré je veľmi ďaleko od pravdy, pretože sa modlí "Id vrátane najväčšieho islamského syi'ar. Moslimovia, ktorí sa zhromažďujú v tento deň, viac ako v piatok. Podobne disyari'atkan v tento deň do bertakbir. Pokiaľ ide o jeho právny názor, že povedal fard kifaya, nie tak celkom ".

Modlitebného času 'Eid ul-Fitr
Väčšina z Ahlul názoru Ilmi, že čas pre modlitbu "ID je rovnako vysoký ako oštep po východe slnka až do západu slnka pošmyknutia. Konkrétne Dúha.

Mengakhirkan tiež Sunna, aby sa modlili "Eid al-Fitr, moslimovia majú možnosť dať charitatívnej Fitr.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "V minulosti proroka sallallaahu To alaihi wa salámou mengakhirkan modliť Hasičské Eid al-Fitr a túžbe sa modliť" Eid adh-ha. Kým Ibn Umar To anhuma, priateľ, ktorý sa koná na Sunny. Neprišiel sa až do východu slnka. " [Zaadul Ma'ad, 1/427].

MIESTO vytvoriť šalátový "ID
Sunny modlitbe "ID v mushalla. Konkrétne v oblasti mimo vysporiadanie moslimov, ak neexistuje udzur. Napríklad, ako sú: dážď, silný vietor a ďalšie, by sa malo uskutočniť v mešite.

Ibn Qudama rahimahullah povedal: "Robiť na modlitbe" ID v tejto oblasti je sunny, pretože prvé, proroka sallallaahu To alaihi wa sálala do poľa a opustiť mešitu. Podobne štyri kalif. A to je všetci moslimovia. Dohodli sa v každej dobe a mieste, dostať sa do poľa, keď sa modlí "ID". [Al Mughni, 3/260].

NIE volanie a IQAMAH pred modlitbou "ID
Ibn Abbas a Jabiru z anhuma Alaha, oni povedal:

لم يكن يؤذن يوم الفطر ولا يوم الأضحى. رواه البخاري ومسلم

"Nikdy volanie k modlitbe na deň 'Eid al-Fitr a deň' Eid al-adh-ha". [Spracoval al Bukhara a Muslim]

Jabiru bin Samurah z Anhui Alaha, on povedal:

صليت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيدين غير مرة ولا مرتين بغير أذان ولا إقامة. رواه مسلم

"Modlil som sa s alaihi proroka sallallaahu To wa salámou na dvojdňovej slávnosti, raz alebo dvakrát, bez modlitby a bez iqamat". [Muslim].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "Skôr, keď Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou na pole, začal modlitbu bez Adhan a iqamat alebo slovo" popola shalatu jami'ah ". A Sunna, aby sa to urobiť ". [Zaadul Ma'ad, 1/427].

Shifu modliť "ID
Modliť sa "Id, pracoval dva a rak'ah bertakbir v dvoch rak'ah je 12 krát Takbir, 7 v prvom rak'ah po takbiratul ihram a pred qira'ah a 5 Takbir v druhom rak'ah pred qira" ah.

عن عمرو بن عوف عن أبيه عن جده أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في العيدين سبعا في الأولى وخمسا في الآخرة. رواه ابن ماجه

"Z Amr bin Syu'aib svojho otca od svojho dedka, naozaj Posol Alláha To alaihi wa salámou modlil bertakbir na dvoch" ID sedemkrát v prvej rak'ah a päťkrát v druhom rak'ah. " [HR Ibn Majah].

عن عائشة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في الفطر والأضحى سبعا وخمسا سوى تكبيرتي الركوع. رواه أبو داود و ابن ماجه

"Od Aisha, naozaj Alah sallallaahu To alaihi wa salámou bertakbir, aby sa modlili" Eid al-Fitr a modliť štátov Eid al-adh-ha sedemkrát a päťkrát, okrem dvoch Takbir vyklenutie ". [Spracoval Abu Dawud, Ibn Majah. Pozri Irwa'ul Ghalil, 639].

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "Začal sa modlí" ID pred berkhutbah. Modlil sa dva rak'ahs. Bertakbir v prvom rak'ah, sedem po sebe idúce po časy Takbir Takbir iftitah. Odmlčal sa medzi dvoma Takbir. Nie je známe, konkrétne dhikr medzi Takbir a Takbir to. Avšak, (tu) uvádza, že Ibn Mas'ud Alah To Anhui a požehnaný Boh, lichotivé a naprostá požehnanie na proroka sallallaahu To alaihi wa salámou (medzi oboma Takbir), ako uvádza Al Khallal. A Ibn anhuma Omar 'je priateľ, ktorý je veľmi tamassuk (palíc) do Sunny. Zdvihol ruky zakaždým, keď Takbir. A po zdokonalení takbirnya, Prorok začal qira'ah. Čítal Al Fatih, potom si prečítajte list qaf v jednom rak'ah. Na druhej rak'ah, prednášať Surat Al Qamar. Niekedy čítanie list a list Al Al a'la Ghasyiyah. On má dve legitímne než to, a neoprávnené histórii štátov v iných.

Keď dočítal, že bertakbir a uklonil sa. Potom, keď to má k dokonalosti prvý rak'ah, on sa zdvihol z vysilené a bertakbir päťkrát v rade. Po tom čítal. Potom Takbir otvára v dvoch rak'ahs, potom si prečítajte, a po uklonil sa. " [Zaadul Ma'ad, 1/427].

JE TAM PRED A PO ID Sunny modlitby?
Nie Sunny Sunny modlitby pred a po "ID. Alah je uvedené od anhuma Ibn Abbasová:

أن النبي صلى الله عليه وسلم صلى يوم الفطر ركعتين لم يصل قبلها ولا بعدها. رواه البخاري

"Naozaj, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou modlil" Eid al-Fitr dva rak'ah, nemodlíte skôr alebo pretože "[Hlásenie al Buchar].

Imám Ahmad, môže mať zľutovanie Alah povedal: "Tam je absolútne žiadny Sunna modlitba pred alebo po" ID ". Potom sa opýtal: "A čo ľudia, ktorí sa chcú modliť v tej dobe?" On odpovedal: "Obávam sa, že bude nasledovať tí, ktorí na to. Ya'ni nemodlí. " [Al Mughni, Ibn Qudama 3/283].

Ibn Hajar Al Hafidz rahimahullah povedal: "V závere, modlitba" ID žiadna modlitba Sunna pred alebo po, sa líšia od osoby, s modlitebné mengqiyaskan Goma Avšak, ak sa Sunna modlitby muthlaqah žiadny konkrétny argument proti tomu, to sa vykonáva včas. Je makruh ako v iných dňoch. " [Fath-Hul Bari, 2/476].

Keď sa modlí "Id vykonáva v mešite, pretože udzur, potom nariadil dve rak'ah modlitebné tahiyyatul mešitu. A Alah vie najlepšie.

Ak osoba ZĽAVA ZA modliť "ID, je nutné MENGQADHA?
V tomto čísle, Shaykh Ibn Uthaymeen môže Alah zmiluj vyhlásil v ASY Syarhul Mumti na 5/208:. "Šejk al-Islam Ibn Taymiyah tvrdí diqadha nie tí, ktorí odišli, alebo utiekol z modliť" ID nie je Sunna pre mengqadha'nya, pretože to nemá nikdy Žiadny z proroka sallallaahu To alaihi wa salámou. a modliť sa "Id modlitbu sa vykonáva pomocou špeciálnej zostavy. Preto disyari'atkan nie je, s výnimkou týmto spôsobom."

Shaykh Ibn 'Uthaymeen, potom tiež povedal: .. "Modlitba nie je diqadha piatok však pre ľudí, ktorí sú pozadu, (to), aby nahradila povinné piatkové modlitby s modlitbou v tej dobe Dhuhr v modlitbe." ID, kedy oneskorenie zhromaždenia, nie je diqadha, pretože v tej dobe neexistuje žiadna povinná modlitba, alebo modliť sa Sunny ".

To kázanie Eid ul-Fitr
V Shahihain a ďalšie uvedené:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج يوم الفطر والأضحى إلى المصلى فأول شيء يبدأ به الصلاة ثم ينصرف فيقوم مقابل الناس والناس جلوس على صفوفهم فيعظهم ويوصيهم ويأمرهم. رواه البخاري و مسلم

"To je prorok sallallaahu To alaihi wa salámou vyšiel do poľa na 'Eid al-Fitr a' Eid al-adh-ha. Prvá vec, ktorú urobil, bolo modliť, potom sa otočil a postavil sa čelom svojho priateľa, a zostal sedieť vo svojich radoch. Potom by To izhah, závetov a nariadil im. " [Spracoval al Bukhara a Muslim].

Vo veci kázanie "ID, je osoba, ktorá nie je povinná počúvať. Dovolené opustiť pole po modlitbe. Nie ako kázeň v nedeľu, ktorá je povinná pre nás prísť.

V hadíth Ibn Said Ako Anhui Alaha, on povedal:

شهدت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيد فلما قضى الصلاة قال إنا نخطب فمن أحب أن يجلس للخطبة فليجلس ومن أحب أن يذهب فليذهب

"Videl som sa modlí" ID s prorokom sallallaahu To alaihi wa salámou Keď skončil, povedal: ".. Sme teraz berkhutbah Každý, kto by počúval, posaďte sa, prosím A kto je ochotný, prosím, choďte.". [Vydané Abu Dawud, AN Nasa'i, Ibn Majah. Pozri Irwa'ul Ghalil 3/96]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim povedal: "V minulosti, keď Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou dokonalá modlitba, otočil sa a stál pred svojimi kamarátmi, zatiaľ čo oni sedia vo svojich radoch. Dal mau'izhah, závetov a objednávky a zákazu. Otvoril khuthbah -jeho prejav chválili Boha. To bolo nikdy hlásená v jednom haditspun, že otvoril dve kázne na 'Eid al-Fitr a' Eid al-adh-ha s bertakbir. A vzhľadom k tomu rukhshah pre ľudí, ktorí sa zúčastnili "ID počúvať kázanie, alebo ísť". [Zaadul Ma'ad, 1/429].

AK Day číslo sa zhoduje s piatok
Keď sa deň "Deň Id zhoduje s piatka na piatkové modlitby povinnosti pre ľudí, ktorí sa zúčastnili" sa Id navždy vylúčené. Ale aj pre orgány, by mala byť uložená nastavení piatkovej modlitby, ktorých sa zúčastňujú ľudia, ktorí sa na to pozerať "ID alebo pre tých, ktorí chcú zúčastniť v piatok ľudí, ktorí sa modlia" Id. A miesto piatku pre ľudí, ktorí nie sú v piatok modlitieb, Dhuhr modlitby. Ale lepšie je zúčastniť oboch. [Pozri Ahkamul To Idain, Ath Thayyar v. 18; Ma.ialis To Asyri Dhi'l Hijjah, šejk Abdullah Al Fauzan v. 107].

Od Abu Hurayrah z alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, povedal:

قد اجتمع في يومكم هذا عيدان فمن شاء أجزأه من الجمعة وإنا مجمعون. رواه أبو داود و ابن ماجه

"Už ste zhromaždili na týchto dvoch" ID. Kto, potom sa modliť "Id dosť piatok. Ale pracujeme na piatkových modlitbách." [Spracoval Abu Dawud, Ibn Majah]

Dobrý deň SAY "ID
Šejk al-Islam bol zablahoželal v deň "Id. On odpovedal:

"Gratulácie deň" Id, ak sa niekto stretne s jeho bratom, potom povedal تقبل الله منا ومنكم (môže Alah prijíma dobré skutky od nás a od Vás), alebo أعاده الله عليك (Boh dá dobré veci na vás), alebo semisalnya v niečo také je rozprávaný z radov skupiny priateľov, že oni najprv urobiť. A diperperbolehkan od Imam Ahmad a mnoho ďalšieho. Imám Ahmad povedal: "Nechcel som začať s blahoželať Niekto Id. Avšak, ak niekto gratuloval mi, ja menjawanya, pretože odpoveď tahiyyah povinné. Blahoželanie začal 'Id nie je Sunna sú zoradené, a neobsahujú nič, čo je zakázané. Ten, kto robí prácu, potom je tu prípad. A pre tých, ktorí nemajú to, tam je tiež príkladom ". [Fatawa Majmu To, 24/253, pozri tiež Al Mughni, 3/294].

Wallahu a'lamu shawab bishi.

Dokončená dňa 15. Rajab 1425, ktorý sa zhoduje 30. augusta 2004.

[Skopírované z As-Sunny časopisu VIII/1425/2004M 07/Tahun Edition. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]




Hari Raya a jeho význam v islame


Podľa
Šejch Muhammad Ibn Ibrahim Ad-Duwais


Sviatky sú dni, v ktorých vrhnúť nejaký zmysel radosti sa vždy oslavuje národy pred nami. Odhaľujú všetky význam 'ubudiah (uctievanie) ku svojim bohom s radom udalostí podľa ich tvrdení, že akcie, ktoré môžu dostať bližšie k nim a poučiť nasledovníkov, aby sa obnovila ich povahu, sú rovné a silné korene v duši ich duše. Ale medzi ľuďmi, ktorí preferujú prázdne činy, ktoré nie sú užitočné, a to buď slovami alebo skutkami, a vo väčšej miere svoje túžby plné škaredosti a kejelekkan tak, že príroda sa už ignorovať ich volanie.

Islam zakazuje akcie v prázdnej, že nie je vhodné) ako sviatočný deň neveriacich rayanya alebo prísť pozrieť, Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:

والذين لا يشهدون الزور وإذا مروا باللغو مروا كراما

"A tí, ktorí nemali svedkami Az-Zur, nemravné skutky, a ak prejdú márne akt (MES) s plnou slávou svojej minulosti". [Al-Furqan: 73]

Učenci ', ako Mujahid, Ibn Sirin a Rabi bin Anas To a Ikrimah rahimahullah interpretovať, že to bolo myslené týmto odsekom je sviatok nevedomosti.

Keď Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou prišlo do Mediny, našiel ľudia z Mediny oslavuje dva voľna zábavu a šantenie v čase nevedomosti, potom povedal:

قدمت عليكم ولكم يومان تلعبون بهما في الجاهلية فقد أبدلكم الله يومين خيرا منهما يوم النحر ويوم الفطر

"Prišiel som k vám a máte dva festivaly hráte v nej v čase nevedomosti, a Alah nahradil je lepšie práve pre vás:". Meniny obete a deň dôjde k prerušeniu ". [HR Imám Ahmad, Abu Daud a Nasa'i]

A Prorok sallallaahu To alaihi wa salámou povedal Abu Bakr Alah To Anhui:

يا أبا بكر إن لكل قوم عيدا وإن عيدنا هذا اليوم

"O Abu Bakr platí pre každú z existujúcich rayanya deň a to je náš sviatok".

A princa "Uqbah bin 'Alaha To Anhui, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, že povedal:

يوم عرفة ويوم النحر وأيام التشريق عيدنا أهل الإسلام وهن أيام أكل وشرب

"Deň Arafah, deň a dni qurban Mina je náš sviatok, moslimovia a dnes je deň jesť a piť." [HR. Abu Daud, NASA i a Tirmidhi]

Takéto veci dávať zmysel iného pre moslima, že sa líši od iných náboženstiev, falošné a zavádzajúce, pretože oni tiež majú sviatok - osobitná slávnosť. A keď moslimská cíti hrdý na toho druhého sviatku, ktorý bol popísaný alaihi proroka sallallaahu To wa salámou, potom to spôsobí stratu na pohanské nenávisti v jeho srdci, a bolesť nevinné z nich a ich akcie . Napriek tomu, že sú tie základné princípy Aqeedah o moslim, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

من تشبه بقوم فهو منهم

"Ten, kto sa podobá ľuďom je, že obsahuje". [HR. Ahmad, Abu Dawud a ďalšie]

A ten okamih pýchy a lásky k veľkému sviatku, dňa moslimov zmizne kúsok po kúsku z jeho srdca, tak to nezostane vôbec.

V súvislosti s týmto Shaykh al-Islam povedal Fatawanya rahimahullah:
"Sluha Ak z niektorej z jeho podnikania, miesto predpísaných záležitosťou bude memudarlah svoju lásku šaría a túžbu využiť šaría v súlade s predpísaným navyše penyimpanganya proti, na rozdiel od tých, ktorí riadia vôľu a túžbu po niečom, čo je predpísané potom by oslávil svoju lásku šaría a radšej využiť toho, čo je predpísané tak, že čím dokonalejšie a dokončil islamskou diinnya. Preto nájdete ľudí, ktorí chceli počúvať hudbu a pieseň-pre-qashidah láskavosť ods katanya!) zníži svoju lásku k počúvať Koránu ". [Al-Fatawa].

V oslave sviatku, v ktorom sú presvedčení niektorých náboženstvo, ale keď moslimská účasť v rekreačnom oslavu alebo party, ktorí neveria, potom je isté, že bude spadať do bludu, že je v náboženstve ich náboženstvo a môžu byť tiež spadajú do vyhýbať.

Hari Raya-IED-moment je uctievanie
Vieme, že každá rasa má špeciálne deň, zatiaľ čo oni sviatku, sa zameriavajú na ňom s celou radou ich viery a učenia, ktoré môžu byť dedičné. Pre nich, meniny má hybnosť uctievanie, ketundukkan na iné ako Alaha, alebo akt zla a krutosti, hry a tak ďalej. Ako sa to stane, a nájdeme sviatočný deň sviatok Nassara, medzi ktorými je začiatok prázdnin (Nový rok), a na konci roka dovolenka (Vianoce).

Sviatok Eid-in-Islam má význam na začiatku príchode islamu, všetky stopy bohoslužieb, ktoré boli predtým odpísaných tak poctený oddaných a nie doľava vôbec. Islam určená iba na velebenie Alaha Subhanahu wa Ta'ala osamotený. Islam predstavuje dva festivaly sa oslavuje po dvoch veľmi veľké bohoslužbe v islame:

Prvý: "Eid al Fitr, prichádza po ukončení povinnosti siyam Ramadlan, v ktorom moslimský syahwatnya predchádzať a brániť ľudské túžby, ale tiež zmeniť jeho noci na modlitbe stojí pred Boha všemohúceho, vysileniu a klaňanie sa pokorný a ponížiť sami vyplniť pokladnice svojho Subhanahu wa Ta'ala. Že v posledných desiatich dňoch ramadánu bola noc, ktorá bola najlepšia noc v roku, ktorý je Layla al-Qadr (noc sily).

Po druhé: 'Eid al-Adha (obeť deň), posledný deň v desať dní v mesiaci DHU al-Hijjah, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou je uvedené v jeho slovami:

ما العمل في أيام أفضل منها في هذه قالوا ولا الجهاد قال ولا الجهاد إلا رجل خرج يخاطر بنفسه وماله فلم يرجع بشيء

". Preč sú dni spravodlivé skutky, Boh je milý, ako týchto dní (tj desiatich dní od prvého mesiaca DHU al-Hijjah)" Spýtal sa: "Ani džihád na ceste Božej" On povedal: "Ani džihád na ceste Božej , okrem človeka, ktorý ide sám a jeho majetku, a potom sa vrátiť vôbec. " [HR. Buchary].

V inej správe uviedol:

ما من أيام أعظم عند الله ولا أحب إليه العمل فيهن من هذه الأيام العشر فأكثروا فيهن من التهليل والتكبير والتحميد

"Nič nie je slávna haripun Alah wa Subhanahu Ta'ala a milovaný nie je dobré skutky v ňom viac ako desať dní (počiatočné desať mesiacov DHU al-Hijjah), potom násobiť tahlil a Takbir a Tahmid v ňom". [HR. Ahmad a Thabrani]

Sviatok "Eid al-Adha ide o moslimami po dňoch pása naplnené korálky, Tahmid, tahlil, Takbir, siyam, sadaqah a uctievanie pochádzajú k nim, zatiaľ čo ostatní moslimovia vo Svätej zemi splniť jeho výzvu.

IED (Hari Raya) je deň Uctievanie
Vieme, že dvojdňové dovolenku v islamskom šaría je spojená pomocou väzieb sú predpísané, ako je predpísané vo veľkých činoch, ktoré sa viažu ľudí k ich náboženstvu. Ako v 'Eid al-Fitr, sú moslimovia povinní zlomiť a je zakázané sa postiť v ten deň.

Moslim je k uctievania Alaha Subhanahu wa Ta'ala deň s prestávkami ako uctievanie na jeho osobu, pôst z predchádzajúcich dní, o ramadánu). Aj v ňom sa disyari'atkan bertakbir k Alláhu, ako Alah hovorí o:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون

"A buďte dokonalé číslo (nalačno) a bertakbir-velebiť Boha za to, čo On vám dal tak, že sa stanete vďační ľudia." [Al-Baqarah: 185]

Na sviatočný deň "Eid al-Fitr Alaha konkrétne požaduje vydanie almužnu Fitr daných kolegami moslimskej bratov chudobným a potrebným.

Zatiaľ čo na hostine To Idhul Adha moslima bližšie k Alláhu Subhanahu wa Ta'ala usmrtiť obeť, ako znamenie peribadahannya Alláhu Subhanahu wa Ta'ala a vďačnosť za Jeho láskavosť, rovnako ako znamenie napodobniť Proroka Ibrahima Alaihissallam ( khalilur Rahman / milovník Boha), počas ktorej sa skúša Alah wa Subhanahu Ta'ala zabiť jeho syna (Ishmael Alaihissallam) a on bol pozdravený s plnou poslušnosti k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala.

Podobne, navyše je v ňom zmysel nasledovať príklad Proroka Ibrahima Alaihissallam jatočnej obeť Bohu Subhanahun wa Ta'ala, aj on je pripravená odovzdať krku v ceste Alaha.

Vari sa ľudia učia od vecí, ako je táto? Tidakah ľudia berú ich pokyn z príbehov mučeníkov, ktorí ponúkali svoje krky sú tak lacné brániť slovo Alaha?

Tak, keď moslimská porážku obetné zvieratá, aj on bude čakať na rozkazy odovzdať krku v ceste Alaha Subhanahu wa Ta'ala. ako hovoril básnik:

Ak sa krky Alaha poteší už sa jedná o

Takže sa nechám to až do počúvať a brať objednávky
Ako sa odovzdať pri džihád

Svojim nepriateľom, až krv tiekla z krku
Ale oni nechcú odovzdať krky

A taká je znehodnotenie sluhov a nie výšku.

Hari Raya A Takbir
Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí v knihe po svojich nádherných veršov pôstu:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون

"A tak ste bilangannya dokonalosti a že bertakbir
-Oslavuj Boha za to, čo Boh dal vám, a že ste vďační "[Al-Baqarah: 185].

Návykov alaihi proroka sallallaahu To wa salámou vyšiel na deň Eid al-Fitr, zatiaľ čo bertakbir do mešity a skrze modlitbu, a keď modlitba je ukončená, prestal jeho Takbir.

Šejk al-Islam Ibn Taymiyah bol požiadaný o časovom rahimahullah Takbir na dve dovolenky, odpovedal:
"Chvála Alahovi, najlepší názor na túto tému v držbe jumhur Takbir (väčšina) Salaf učenci a fuqaha spoločníkov a imámov, sú bertakbir začať ráno deň Arafah (9. Dhul) až do konca dňa na deň Tasyriq (11, 12 a 13 DHU al-Hijjah) po modlitbe, a je predpísaný za každého menjaharkan ods mengkeraskan zvuk), keď tento bertakbir, keď to vyšlo pre 'Eid, a je založená na dohode štyroch imámov. A je Ibn 'Umar, keď sa k sviatok mushalla To Eid al-Fitr a' Eid al-Adha to mushalla menjaharkan Takbir potom bertakbir až nástup imáma ". [Al-Fatawa]

Keď sme si v uliciach naplnených ľuďmi nadpisom mushalla (v teréne) s vyzváňať Takbir s mocným hlasom oživiť Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa salámou potom tento druh scéne vyvolá ducha moci a sláve ľudu. Pre ľudí, ktorí boli očitými svedkami, že ľudia budú cítiť viazaní diinnya a nebude otočiť a ukázať na iné ako tvár Božiu. Alah je veľký pre nich, než čokoľvek, čo je dodržiavať všetky muži okrem neho, plné lásky, nádeje, strachu a oslávenie Boha Subhanahu wa Ta'ala.

TIP Prorok sallallaahu alayhi wa salámou DEŇ V Británii
Zvyky proroka sallallaahu To alaihi wa salámou Salaah na dvoch festivaloch - "Eid al-Fitr a Eid al-Adha v mushalla (pole), ktorý sa nachádza na východnej bráne mesta Mediny. Mal na sebe najlepšie šaty, má tiež šatku, ktorý sa používa, keď dva sviatky a deň v piatok. A pred odchodom do mushalla na 'Eid al-Fitr, zjedol niekoľko semien dáta a zjedol ho s nepárnym číslom. Ako pre 'Eid al-Adha, nemal jesť, kým sa vrátil z mushalla a belaiu jedenie obete a ponukách.

Bol kúpanie v oboch festivalov, je tradícia o ňom na túto tému, a tam sú aj dva Da'eef hadíth of Anhui Ibn Abbása Alah To histórie a Hadith Jabarah Mughlis právnik Ibn Ibn Da'id histórie Yusni Kharij Ibn As- Samthi. Ale je tu aj autentickej histórie Ibn Umar To Anhui známe silný nasledovať Sunny, ktorý bol na kúpanie na deň 'Eid pred odchodom do poľa.

Otvoril khuthbahnya chválou k Bohu, a neexistuje žiadna autentická rozprávanie, ktoré si otvoril kázeň s Takbir na dvoch dovolenkách. A dáva úľavu pre tých, ktorí navštevujú Hasičské Eid kázanie sedieť a počúvať, alebo nie počúvať. On tiež dáva úľavu moslimami, keď deň 'Eid sa zhoduje s piatku, potom jednoducho umiestniť Eid modlitby a piatok sa konajú modlitby.

A na deň 'Eid, vzal si inú cestu medzi ľavým a vrátiť sa domov, hovorí, že je strieborná podšívka pozdraviť tých, ktorí prechádzajú tieto cesty. Iní hovoria, že ľudia, ktorí prechádzali ulicami nájde jeho požehnanie. Tam tiež sa hovorí, že spĺňajú potreby ľudí, ktorí majú potreby. Tam tiež sa hovorí, že zobrazenie symboly, symboly islamu do všetkých kútov, ktoré míňal. Tam tiež sa hovorí, že vedie k hnevu ľudí pokrytca, keď videl slávu islamu a jeho prívrženci, ako aj zriadenie symbolov, symboly islamu. Tam sú tiež povedal, aby zvýšenie svedectvo o krajine, ktorý je odovzdaný, pretože ľudia, ktorí chodia do mešít medzi krokmi a zušľachtiť niekto iný odstrániť hriechy, kým sa vrátil do svojho domova. Iní hovoria, a to je najreálnejšou mienky, že to bol pre analýzy získaných poučenie, ktoré boli uvedené vyššie, a múdrosť ostatných predmetoch, ktoré neboli uvedené. [Prevzaté z Ma'ad Zadud z rôznych miest]

Hari Raya a jama'ah
V deň "Eid modlitba je predpísané v skorom popoludní sa zhromaždenie, či už veľké či malé, staré alebo mladé, a to aj žena, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nariadil, že ľudia vydávajúci menštruácie žien a dievčat, že izolácia by mala byť nesmie opustiť, proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nariadil im, aby vidieť a byť svedkom dobrej modlitby a modlitby moslimov. Vnútri je taká perirtiwa jama'ah zmysel a význam v ľuďoch samotných, že sú ako jedno telo, a význam, ktorý je nutný ľuďmi.

Preto sa islamské právo prišla potvrdiť to a implantujú je v dušiach moslimov, a Alah dal svojim sluhom zabezpečiť odstránenie svojich divízií, čo je hanba, nevedomosti a Boh stvoril v rade, zatiaľ čo jeho slová:

واذكروا نعمت الله عليكم إذ كنتم أعدآء فألف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته إخوانا وكنتم على شفا حفرة من النار فأنقذكم منها

"A pamätajte si Alahovho požehnanie vám, keď ste v nepriateľstvo, potom Boh s vami bratia a potešenie, keď ste na pokraji pekla a zachránil ťa z toho." [Ali Imron: 103]

Je to Boh, ktorý zmäkčuje starostlivo obsiahnuté nepriateľstvo k nemu, potom združuje starostlivo, ako hovorený alaihi proroka sallallaahu To wa sálala vojnu, keď berkhutbah Hunain po tom, čo sa stalo s jeho spoločníkmi:

ألم آتكم ضلالا فهداكم الله بي وعالة فأغناكم الله بي ومتفرقين فجمعكم الله بي

"Vari som prišiel, keď ste v stave hidayahNya scestie a Boh dal vám skrze mňa, a ja by som prišiel, keď ste v zlom stave a potom Boh vás bohatý pre mňa, a vy ste rozbité na kúsky a potom Boh zhromaždí odovzdáte ma? [Pozri Zaadul Ma'ad]

Z popisu vyššie niektorí učenci navrhli povinné a povinne navštevovať modlitbu Eid, ako uviedol Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah môže Alah mať zľutovanie: "Preto sme rajihkan (posilnili názor), že Salaah je povinné" Ain, ako názor Abu Hanifah a druhej strane je tiež jeden z názorov imáma SHAFI'I a jeden názor z týchto dvoch názorov Imam Ahmad. Vyjadrené názory nie sú povinné, sú tie vzdialené, pretože Salaah jedným zo symbolov islamu sú veľmi vysoké, a ľudská pospolitosť, aby si to po piatkových modlitbách, aj disyari'atkan v IT Takbir. Vyjadrený názor nie je fard kifaya silný. [Pozri Al-Fatawa]

Podobný názor a povedal Hasan Khan Shidiq rahimahullah, tvrdí: "Hľa, prorok sallallaahu To alaihi wa salámou pracuje neustále na Salaah počas svojho života a nikdy neopustí ho ani raz, on tiež nariadil muža dostať von vykonávať" Eid, tiež nariadil ženu- mladých žien a dievčat ústraní a menštruovať ženy ísť von a pozrieť sa na láskavosť a modlitby moslimov, "potom povedal:" Všetko, že prehliadka bude povinné "[pozri Raudhatun Nadiyah].

Beliaupun postuluje nutnosť Salaah so slovami: "To, že Salaah modlitby juma'at preruší, ak sa zhoduje s dňom piatok."

Tu nie je miesto, aby diskutovali o právnej judikatúry, ale mnoho textov sa pripravujú na zhromaždenie na slávny deň. V modlitbe, v zbore je tiež obsahoval význam, že tento ľud je jeden ľud a jeden veľký zbor. Oni začali schádzať k modlitbe päťkrát denne, potom sa zväčší vo veľkosti, ako sa zhromaždili držať piatkovej modlitby, potom väčšie a väčšinu času sa zhromaždili z celého sveta na rovnakom mieste, aby boli splnené na volanie Alláhu Subhanahu wa Ta'ala.

A to navyše dokladajú význam zhromaždenia a zmysel niečieho tela uvoľní Fitr charity ako moslim pokryť kebutuhaan ľudí, ktorí to potrebujú, alebo potešiť tých, ktorí nie sú spokojní s príchodom Hasičské Eid. Tak, aby aj oni môžu cítiť, že ľudia, ktorí potrebujú jedlo na celý deň je tiež potrebné v iných dňoch, a tých, ktorí potrebujú oblečenie na deň, je potrebné aj v iných dňoch.

Podobne, v deň "Eid al-Adha, kedy moslimovia porážku obetné zvieratá, aj on nezabudol svojich bratov v núdzi, jeho láska, priblížiť sa Alah rozčlenením obetné mäso tým, ktorí ju potrebujú, ako Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:

فكلوا منها وأطعموا البآئس الفقير

"A jedia obete, že vy a dať chudobným ľuďom, ktorí potrebujú". [Al-Hadždž: 8]

Je tiež im pripomenúť, že ľudia, ktorí potrebujú mäso v tento deň je tiež potrebné v iných dňoch.

Hari Raya a monoteizmus
Rovnako ako v Hasičské Eid zboru obsiahnuté zmysel a význam uctievania Alaha Subhanahu wa Ta'ala, v ktorom tiež obsahoval význam monoteizmu, nie je cudzie a podivné, pretože v jednote je cesta k ľudskému životu, a potom, keď niekto tawheed Alaha SWT wa Ta'ala priamo rovno a potom aj život, osobnosť a morálne. A rozpustenie založení a vzniku tohto celý život bude zničený tak ako tak.

V deň "Eid al-Adha moslima bližšie k Bohu tým, že zhodí krv obetných zvierat ako prejav vďačnosti za priazeň, ktorú cítil. Nie ako ľudia, ktorí jatočných zvierat v prítomnosti jatočných tiel, ktorá bola úplne zničená, kosti byť jeden z nasledujúcich príkazov alebo z dôvodu čarodejníc a tými, ktorí sa považujú za inteligentný, že to bolo veľmi špinavé skutky a praktiky vyhýbať.

Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí:

قل إن صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين. لاشريك له وبذلك أمرت وأنا أول المسلمين

"Naozaj moje modlitby, penyembelihanku, život a smrť je pre vesmír Vlastník Alaha". [Al-`am: 162]

Tiež proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

لعن الله من ذبح لغير الله ولعن الله من لعن والده ولعن الله من آوى محدثا ولعن الله من غير منار الأرض

"Alah preklial toho, kto porazeným obete do inej než Alah, Alah prekľaje tých, ktorí preklínajú svojich rodičov, Boh preklial ľudia, ktorí chráni heretikov, Boh preklial muža, ktorý zmenil zemský hraničné značku". [HR. Moslimské].

Keď moslim porážať obetné zvieratá si bude pamätať, že modloslužobníci podcenil Alaha Subhanahu wa Ta'ala a žiadny zmysel pre úctu k Bohu vo svojich ja, že ničí jednobožství a mnohobožstva obrátiť na zabitie obete ponúkané okrem Alaha Boh nie je Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

فصل لربك وانحر

"Takže Rabbmu a sembelihlah Modlite sa za jeho obeť." [Al-Kautras: 2]

قل إن صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين. لاشريك له وبذلك أمرت وأنا أول المسلمين

"Naozaj moje modlitby, sembelihanku, život a smrť je pre Alaha Pán zástupov nie je partnerom pre neho a pre to, takže som prikázal, a som časť moslimov". [Al-`am: 162]

Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou bol najviac pretrvávajúce v oblasti ochrany a zachovania jednoty ľudu, aj keď požiadavka idzin sa mu porážku ťavy, pretože nadzar Bohu Subhanahu wa Ta'ala - beliaupun potom sa ho spýtal: existuje - na tomto mieste, slávil sviatok nevedomosti, alebo je idolom svojich idolov? Potom, keď povedal: nie, to je beliaupun mengidzinkan nadzar. Ako rozprával Abu Dawud v jeho Sunan a diskutované na nejaké dĺžky od Shaykh Abdurrahman Ali Shaikh Majid Fathul v kapitole o odtlačky prstov.

Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou vedel, že jeho priateľ nebol zapísaný do porážky a obete, ale iba k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala samotnej, ale chcel očistiť ich od všetkých druhov zariadení, ktoré vykonávajú z moslimov činom vyhýbať. Takže človek nemusí mať za zabitie Boha v mieste, ktoré slúži k usmrtiť obeť, ktorá je pre iné ako Alaha. A Alah nie je uctievaný / uctievaný v mieste, ktoré slúži na uctievanie okrem Alaha.

Potom významy čo sa prejavuje tým, každý moslim, keď zamieril do mushallahnya bertakbir.

Hari Hari Raya ozdobený
Veru, Alah wa Subhanahu Ta'ala sa volal deň 'Eid vo svojej knihe s yaum Az-Cudzoložstvo-dňový zdobené

قال موعدكم يوم الزينة وأن يحشر الناس ضحى

"Povedal, že v deň vymenovania na deň ste ozdobený -" EED a aby sa ľudia zhromaždili v čase Dúha ". [Taha: 59]

Je prorok sallallaahu To alaihi wa salámou nosiť šperky na deň 'Eid.
Ako rozprával Omar, že "Ibn Umar ibn al-Khathab Alah To Anhui videla šaty z hodvábu, a potom ho previezol do proroka sallallaahu To alaihi wa salámou ako darček pre neho, potom Umar povedal alaihi proroka sallallaahu To wa sally:" Buď ste zdobené s tým na deň '"alaihi wa salámou povedal Id a hosťom na privítanie posol a prorok sallallaahu:". "Ide o oblečenie pre ľudí, ktorí nemajú sekcii (v posmrtnom živote). [Pozri Zaadul Ma'ad].

Z tejto Hadith zdá sa nám, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou raz zdobené za deň 'Eid a hostia vítajú posla, jeho spoločníci chceli proroka sallallaahu To alaihi wa salámou nosiť najlepšie oblečenie pre špeciálne dni, on sallallaahu To alaihi wa salámou. Potom nie je popretie zbavenie vyšperkovaný, ale odmietnutie vziať šperky je zakázaný a zakázané, aby sa oblečenie. Pretože to nie je muži nosia hodváb, ale bude mať žiadnu úlohu v živote.

A zvyky Umar Ibn 'na sebe svoje najlepšie šaty, keď prídu dva dni dovolenky. [Rozprával Ibn Abi duny a Al-Bayhaqi s Sahih Sanada, ako je popísané v Al-Haafiz Ibn Hajar al-Asqalani v Al-Fath].

Šperky je najvýznamnejším znakom, ktorý odlišuje dovolenku s ostatnými dni, ale moslimovia sú teraz všeobecne rozumie pochopenie druhého. Medzi nimi boli ozdobené oholil fúzy, ale bol to podobnosť s hercami menyelisihi vyhýbať a Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa salámou.

Väčšina z nich, ktorý pretiahol dobre pakaianya nohavice a rukavice alebo iné očné prekročiť dve nohy, tento druh výzdoby pre moslim by mal byť ani moslim vidieť, že taký by kontaminovať šperky, ako proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

ثلاثة لا يكلمهم الله يوم القيامة ولا ينظر إليهم ولا يزكيهم ولهم عذاب أليم قال فقرأها رسول الله n ثلاث مرارا قال أبو ذر خابوا وخسروا من هم يا رسول الله قال المسبل والمنان والمنفق سلعته بالحلف الكاذب

". Všetky tri skupiny, ktoré Boh nemá hovoriť s nimi v deň zmŕtvychvstania, nebude vidieť a nebude očistí ich a pre nich bolestivé Alah" Abu Dharr opýtal: "Čo sklamanie a meruginya je, kto o počúvanie Alláhův prorok sallallaahu? alaihi wa salámou povedal: "Al-musbil (tí, ktorí natiahla šaty pod členkom), Al-Mannan (ľudia, ktorí prinášajú up-ngungkit správy), a muž, ktorý predáva svoj tovar z krivej prísahy." [HR. Moslim, Abu Dawud a Tirmidhi nájdete v U-Targhib wat Tarheeb od Al-Mundziri].

Vidíme tiež ženy, ktoré odhalia obrysy, je to veľmi veľké odchýlky, a to ako pokiaľ ide o šaría a povahe rovný, ale Boh prikázal, že ženy skrášlenie seba a vyzdobil si s ňou hidžáb a svätosti, ktorá je zariadením, ktoré bolo Špecializujeme sa na svojho Boha a Boh tiež prikázal im pokryť seba s hidžáb.

Moslimský muž musí odmietnuť haqiqi zdobia všetko, čo Boh zakázal, a keď videl, oblečenie alebo osoba, na sebe ju videl rozsudku je hanba, a to v súlade s prírodou, a to aj napriek tomu, čo ste si objednali. Takže perfektné oblečenie a šperky na deň 'Eid je človek, ktorý zdobil uctievania Alaha Subhanahu wa Ta'ala.

Taqwa oblečenie Najviac dobre
Keď moslim pozornosť k nemu a pozrel sa do zrkadla a videl ju zdobia Dhahir a memeperhatikan všetko zničí jeho vzhľad v Dhahir, a uvažoval, či k sebe, že je pekný? Ale čo jeho výkon v pamäti? Čo šperky zbožnosti a viery? Povedal zlepšiť vzhľad po Dhahir tiež zlepšiť vzhľad vnútornej?

Keď telo bolo na sebe šperky, jej srdce tiež uplatňuje, ak šperky? To prinesie až zase na ďalšie otázky na neho. Čo bude robiť, keď šaty narazila na nečistoty? Nie je to urýchli odstrániť a vyčistiť? A čo hriechy, ktoré znečistené jeho srdce? Koľko skutky a hriechy, ktoré znečistené jeho srdce? Koľko akty hriechu, ktorý bol znečisťujúce posvätnosť a čistoty? On je spokojný s nečistôt (hriechy) a som na to hrdý?.

Niekto ochotný dať peniaze na upratovanie nečistôt z jeho oblečenia vyzerať dobre, ale ako môže niekto nestane spokojní s nečistotami Dhahir, ale on bol spokojný s vnútornou nečistoty? Dokonca viac než to. Dokonca sa snažil, a hľadať duchovné špinu! Laa Haul Wala quwwata billah illa.

Títo ľudia, keď prišiel k sebe, nech sa ponáhľajú odstrániť a vyčistiť ju pokánie Nasuha a zdvihol obe ruky prosiť o odpustenie od Boha Subhanahu wa Ta'ala.

Keď niekto hovorí: "Ja som lepší šperky Dhahir a bude sa snažiť menyempirnakan duchovné šperky, potom čítala":

يابنى ءادم قد أنزلنا عليكم لباسا يواري سوءاتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير ذلك من ءايات الله لعلهم يذكرون

"O synovi Adama Veru Poslali sme na vás oblečenie, ktoré môžete použiť na pokrytie vášho nahotu a odevné Taqwa je lepší, ktorý je tak súčasťou verše Alaha, aby by si myslel". [Al-A'raf: 36]

Tak vysvetlenie zmysle dovolenky na prvý pohľad v islame, môže byť prínosom pre nás všetkých. Ameen

[Prepísaný podľa: Abdillah T. Abu To Ghanie Naasih Abdul Salim, z kazety s názvom: Al-'Eid Wa Ma'naahu fil Islám prijíma Shaykh Muhammad Ibn Ibrahim Ad-Duwais, so zmenami v niektorých miestach].

[Skopírované z As-Sunny časopisu V/1422/2001M 10/Tahun Edition. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-7574821]



Lebaran ďalej, a tradície všetko zle




Podľa
Klerik Ahmad Abu Abidin Zaenal


Ach, človeče. Zdobia vzťah so svojimi príbuznými na Alaha. S pobytom v kontakte, bude požehnanie a šťastie život byť dosiahnutý, a dosiahne ušľachtilý titul s Alahom. Ketauhilah, stretnutia s príbuznými a priateľmi, je jednou z foriem uctievania Boha.

Od Anas ibn Malik, ktorý proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

من أحب أن يبسط له في رزقه وأن ينسأ له في أثره فليصل رحمه

"Tí, ktorí chcú byť rozšírené rizkinya a podniku Plus jeho veku, potom nech to silaturrahmi". [1]

Silaturrahmi základný spojovací článok nie je dobré pre ľudí, ktorí robia dobre proti nám. Pravdou však je pripojiť silaturrahmi vzťahy s ľuďmi, ktorí sa rozhodli vzťahy s nami.

Od Abdullah bin Amr, že Prorok povedal:

ليس الواصل بالمكافئ ولكن الواصل الذي إذا قطعت رحمه وصلها

"Určite nie vzťah je spojiť ľudí, ktorí oplatím, ale stretnutie je spojiť ľudí, ktorí sa pripájajú s ľuďmi, ktorí sa rozhodli priateľstvo". [2]

Lebaran TRADÍCIA v islame postrehy
Väčšina moslimov v našej krajine si, že Lebaran nič spoločné s učením islamu, pretože je spájaný s uctievaním ramadánu. Takže oveľa viac nadšený ako privítať výkon pôstu odmenu Lebaran a Layla al-Qadr. Vďaka široké spektrum prípravy, dobrá snaha, finančne, vozidlá, oblečenie a suveníry mestských oblastiach. Spolu s zmesou pýchy na obdiv, farbiacim štýl návrate domov. Niekedy nútení byť nadmerne odvodnenej vrecká, dokonca ísť do dlhu. V deň Eid, pešiak sa stane najviac preplnené miesta plná návštevníkov, ktorí chcú dlhuje.

Správna tam nič spoločné s učením islamu ako žiadne objednávky boli buď z Koránu a sunny, po spustení uctievanie ramadánu by mal robiť show pohostinstvá-miss-maafan kangenan a mrzí, pretože priateľstvo je možné vykonať kedykoľvek v prípade potreby a podmienky.

Ak Lebaran je forma činnosti využiť momentu a možnosť vyčistiť vzduch, prehánky, roztrieštená vzťahy, zatiaľ čo neexistuje lepšia príležitosť ako šírok času len preto, že je v poriadku, ale keď to sa stalo bežnou a veril, ktoré majú byť uložené a Formulár zvyk, ktorý má čo robiť s islamom alebo islamskej tradície nazval ho tak by to mohlo byť kacírstva a tradície vytvoriť lož v učení islamu. U všetkých druhov tradícií a zvykov, ktoré sa spoliehajú na pokyny syareat je prípad a odmietnuté ako kacírskych slov Proroka:

أوصيكم بتقوى الله والسمع والطاعة وإن عبدا حبشيا فإنه من يعش منكم بعدي فسيرى اختلافا كثيرا فعليكم بسنتي وسنة الخلفاء المهديين الراشدين تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ وإياكم ومحدثات الأمور فإن كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة

"Ja wasiatkan pre vás mať strach z Alaha, poslušní a lojálni otrokov viedol habasyi hoci, pretože kto stále žije potom uvidíte veľa sporov. Tak držte sunnahku a sunny zo štyroch kalifov, ktorí navádzajú, držte ho a gigitlah s vašimi zubami. Dajte si pozor na nových veciach v bid'ah) pre každý nový prípad je inovácia a každá inovácia je zavádzajúce. " [Abu Daud, Tirmidhi a Ibn Majah].

V SÚLADE S Hospitality Sunny
Význam jazyka priateľstvo je zmysel milosrdenstva lafadz nežný a láskavý.

Abu Ishak povedal: "Hovorí sa, jej maternica bola najbližšie najbližšie najbližšie náklonnosť a príbuzenské vzťahy". [3

Imám al Raghib Allama Al Asfahani Ar Ar Rahim hovorí, že význam pochádza z jemného milosrdenstva následkov robiť dobré dať svojim blízkym. [4]

Preto salaturrahmi formou úzke vzťahy medzi otcami a ich detí s príbuznými alebo niekomu blízkemu hovoríte, ako Alah hovorí: "A Boh strach, že (použitie) jeho meno sa pýtate seba a navzájom priateľstvo vzťahy ". [Nisa ": 1]

Vzťah a konať dobro pre rodičov a príbuzných, je veľmi dôležitá vec, veľmi veľká povinnosť, a zbožný charita, ktorá má vznešené postavenie v islame, rovnako ako akty uctievania je veľmi ušľachtilý a obohacujúce skvelé, že toľko dobrých texty z Koránu "a Sunna, ktorá dáva motiváciu pre vzťah a hrozí každému, kto sa rozhodne k vážnym hrozbám.

Povedal: "(to je) ľudia, ktorí porušujú zmluvu Božie po ňom pevne rozhodnúť, čo je prikázané od Boha (pre nich), aby sa pripojil a robiť neplechu v krajine sú tí, ktorí prídu.". [Al-Baqarah: 27]

Odsek vyššie sa odporúča pre každého moslima k tomu silaturrahmi s príbuznými a príbuznými.

Abu Ja'far Ibn Jarir Na Thabary povedal: "Vo vyššie uvedenom verši Alah odporúča napojiť vzťahy s príbuznými a ľuďmi, ktorí majú maternicu a nie rozhodnúť, tento vzťah" [5].

Preto by mal každý moslim by mal robiť silaturrahmi s príbuznými ani s bratmi a sestrami a bratom len o jeden Venter buď sebapak alebo matka, alebo sepersusuan, nech všetci milujú, úcta k rodinným väzbám a vzťahom pripojiť buď na alebo vedľa seba od seba.

Od Aisha, že Prorok povedal:

الرحم شجنة من الله من وصلها وصله الله ومن قطعها قطعه الله

"Maternica je syajnah (časť prepadu milosti) [6] Boží, tým, ktorí ho pripojiť pripojte ho a Boh rozhodne, kto bude rozhodovať Boh". [7]

Bratské vzťahy, najmä medzi bratov a sestry majú veľmi unikátny dotyk je dotyková z pamäti, že je veľmi mäkká a veľmi hlboká lojalita a čím ďalej úrodné miesto napriek vzdialenosti.

Od Abu Hurayrah povedal, že Alláhův posol povedal:

إن الله خلق الخلق حتى إذا فرغ منه قامت الرحم قالت هذا مقام العائذ بك من القطيعة قال نعم أما ترضين أن أصل من وصلك وأقطع من قطعك قالت بلى يا رب قال فذاك لك

"Naozaj, Boh stvoril zvieratá a po dokončení maternice z podstavca a povedal: Toto je miesto, kde ľudia hľadajú útočisko pred ukončení silaturramhi I povedal Boh: Áno. Vy nie ste rád, že som sa spojiť s ľuďmi, ktorí menyambungmu a pretrhol súvislosti s ľuďmi, sa rozhodnú s vami? On odpovedal: Áno. Alah hovorí: Tak to sa stane vaše právo "[8].

Kto zlomil bezdôvodne silaturrahmi syar'i potom nárok na disciplinárne sankcie a zavrhnutie od Boha, a hrozil, aby nechodil do neba.

On povedal: "Ľudia, ktorí porušujú zmluvu Božie po plighted svoje slovo inak, a rozhodnúť, čo Boh prikázal, aby sa pripojil a robiť neplechu na zemi Ľudia, prekliatie a získať ich bydliska tak zlé (Jahannam).". [Ar-Ra'd: 25].

Od Jubair bin Mut'im, že Prorok Muhammad povedal:

لا يدخل الجنة قاطع رحم

"Nebude to vstúpi do raja, ktorý rozbil príbuzné.". [9]

Chyby pri LEBARAN
Prázdniny sú jedným zo symbolov slávy moslimov. V ten deň sa zhromaždili duša je čistá a jednota je tvorený a vplyv zla a utrpenia je preč, takže sa nezdá, v tej dobe okrem šťastia. Avšak toto je často prípad chyby v oslave. Z nich.

A. Napodobniť národy v šatách. Začneme vidieť podivný jav v našej spoločnosti, najmä o sviatkoch. Mali na sebe podivné oblečenie ala neveriacich. Moslim a moslimovia by mali mať túžbu držať náboženstvo, česť a prírody. Nenechajte sa zlákať k vstupu dovnútra napodobňovať svoje návyky ľudí, ktorí sa udržujú česť.

2. Niektorí ľudia robia symboly dovolenky vykonávať neposlušnosť, aby sa otvorene spáchania nedovoleného. Napríklad tým, že počúvanie hudby a jesť potraviny, ktoré sú zakázané Boha.

3. V púti (návštev) nevenoval pozornosť islamských etiky. Napríklad miešanie mužov a žien, ktorí nie sú mahram, potriasť rukou ľudí, ktorí nie sú mahram

4. Preháňania pri výrobe potravín a nápojov, ktoré nie sú užitočné, tak je zbytočný, a to aj napriek tomu, že moslimovia sú v núdzi.

5. Hari Raya je skvelá príležitosť zjednotiť srdcia moslimov, či už príbuzní, alebo nie tam je spojenie. Tiež príležitosť očistiť dušu a spája srdce, ale v skutočnosti, ochorenia srdca stále zakorenené.

6. Predpokladajme, že vzťah je vykonané iba počas prázdnin samotných.

7. Predpokladajme, že o sviatkoch ako čas k hrobu púť.

8. Navštívte navzájom o odpustenie, odpustenie sebe medzi príbuznými a príbuznými s dôverou, ktorá je, keď väčšina Afdhal. [10]

Gathering je MOST HLAVNÝ BIRRUL WALIDAIN
Boh vyžaduje dieťa buďte poslušní, byť láskavý a oddaný k obom rodičom. Aj Boží príkaz sa mu pokloniť s odkazom konať dobro pre rodičov, ako Alah hovorí:

وقضى ربك ألا تعبدوا إلآ إياه وبالوالدين إحسانا إما يبلغن عندك الكبر أحدهما أو كلاهما فلا تقل لهما أف ولاتنهرهما وقل لهما قولا كريما {23}

"A Pán tvoj rozhodol, aby ste nie uctievať okrem neho a buďte láskavý k matke svojho otca čo najlepšie. Ak niektorý z nich alebo obaja v pemeliharaanmu starobe, takže sa nemusíte vôbec hovoriť ako slovo "ach", a nie je uchopiť. A len povedať týchto vznešených slov. " [Al-Isra ": 23]

Birrul walidain je láskavý k obom rodičom, a to buď vo forme materiálnej pomoci, modlitby, návštevy, pozornosť, lásku, a udržiavať dobré meno počas života alebo po smrti. Rodičia sú najbližšími príbuznými a mnohých služieb, a majú veľkú náklonnosť všetkých čias, tak to nie je divné, keby sa jeho práva sú tiež skvelé. Povedal:

ووصينا الإنسان بوالديه حملته أمه وهنا على وهن وفصاله في عامين أن اشكر لي ولوالديك إلى المصير

"A sme nariadené na človeka (činiť dobro), jeho matkou a otcom dvoch ľudí: jeho matka počala ho v oslabení štátu zvyšovať postupne a odstavenie bol v dvoch rokoch Buď vďačný Mne a dve matky, otca, len vo mne je váš návrat.". [Luqman: 14].

BIRUL cnosť WALIDAIN
V Koráne a sunny v alaihi proroka sallallaahu To wa salámou zmienil oveľa znovu a znovu, tak to dieťa je tak trochu k jeho rodičom. Dobrota a obeť nespočetné množstvo rodičov, a to ako z tela a duše a sily, a nie sa sťažovať a nie žiadať o odpoveď od jeho syna.

Ako dieťa, on a mal by byť vždy pripomínal vždy pamätať na servis starších ľudí, ktorí sa venuje telu i duši a celý svoj život získať a vychovávať.

Matka počas tehotenstva mal veľa ťažkých bremien. Alah wa Subhanahu Ta'ala hovorí jeho matka počala ho v oslabení štátu zvyšovať postupne a odstavenie bolo za dva roky. Viac matky trpia výchove a starostlivosti o svoje dieťa. Utrpenie v tehotenstve, nikto nemôže cítiť beznádej, ak matka tiež.

Imám Bukhara v Adabul simplex, od Abu Burdah, že bol svedkom Ibn Umar a tam bol muž z Jemenu robí tawaf pri výkone svojej matke na chrbte a povedal: "Naozaj som sa stal predmetom montáž, ostatní držiaky, ak niekedy ťažké kontroly, ja nie som tak ". Potom sa opýtal Ibn Umar: "O Ibn Umar, musím platiť jeho služby?. On odpovedal: "Rozhodne nie, ale raz sengalan dýchanie (kedy ste sa)" [11]

Al Miqdam bin Ma'dikarib, že proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

إن الله يوصيكم بأمهاتكم ثم يوصيكم بأمهاتكم ثم يوصيكم بآبائكم ثم يوصيكم بالأقرب فالأقرب

"Naozaj, Boh hovorí, že robíte dobré vašej matky, matky, potom sa vôľa Božia hovorí matke, dobre čiňte svojej matke, potom Božia vôľa hovorí k svojim otcom, a potom Boh hovorí vami robiť dobro pre príbuzných príbuzných". [12]

To znamená, že deti sú súčasťou života a časti srdca rodičov. Postihnutia v tele a prietok krvi v oboch. Dieťa je vždy bezproblémová a chytil pozornosť oboch rodičov. Keď obaja rodičia sú stále spokojní so stavom jej syna a dcéru, ale ako rýchlo dieťa zanedbávajú všetky služby svojich rodičov a len rušné dávajte pozor, jeho manželky a ana-synom. V skutočnosti to dobré pre oboch rodičov, je rozhodnutie absolútny Boh, a uctievanie, ktoré je radí na druhé miesto len na uctievanie Boha.

Začnime tým, že robí dobre, rešpekt a česť ich oboch. Vzhľadom k tomu, birrul walidain majú prednosť.

[Skopírované z As-Sunny časopisu IX/1426/2005M 07-08/Tahun Edition. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-7574821]




Jeden zmysel Eid al-Fitr



Podľa
Ahmas duchovné Faiz Asifuddin


U niektorých kruhoch, požehnaný mesiac ramadán je mesiac nákladov. Pobožnosti v pôstneho mesiaca ramadánu, najmä za to brániť príležitosť. I keď aj naďalej vykonávať rýchlo, ale nie bezvýhradne.

Zatiaľ čo ostatné predpokladajú, pôst v mesiaci ramadánu je sľubná rutinné a šťastný koniec. Pretože tam bol sviatok po ramadánu Eid al-Fitr.

Obchodníci, od krajne vzdialených dní pred ramadánu prichádza, sú pripravení obchodovať zásoby tovaru v rámci prípravy na bohaté zisku v tomto svätom mesiaci. V skutočnosti, mnoho obchodníkov, že sezónne zvláštne mesiac ramadán. Zamestnanci, úradníci, zamestnanci, odbory a ďalšie, ktorí pracujú mimo mesta tiež dúfajú, že opustí pred sviatkom až niekoľko dní po dovolenke.

Len málo ľudí skutočne využiť ramadánu ako príležitosť využiť odmenu a sníma hriech v cestách, ktoré naozaj pristane vedenie alaihi proroka Mohameda sallallaahu To wa salámou.

Podobne, na sviatok. Už vytvoril názor, že medzi mnohými moslimami Eid je čas zábavy, ako by práve utiekol z dôkazného pôstu na jeden celý mesiac. Oveľa dlhšie, bohatá ospravedlnením využívať výhody z obchodu počas ramadánu. Iní tvrdili, z iných dôvodov v súlade s jeho činnosťou počas ramadánu. Čo je jasné, že podľa tvrdenia zatiaľ čo niektorí moslimovia, Eid ul-Fitr je deň zábavy až do spokojní, ako by žiadne hranice. Preto, veľa moslimov, ktorí nastaviť program činností, bez ohľadu na pravidlá Shari'ah. Programe rokovania nemorálne, spreje Spree, zábavu a podívanou na pláže, jaskyne, záhradu a mnoho ďalších zaujímavých miest, dokonca aj miesta, ktoré sú ticho. Muži a ženy a mládež, ktorí nie sú mahram, ani manžel a manželka, boli zmiešané do jedného. Mnohí z nich sú v pároch, pár spolu, sa za ruky a tak ďalej vykonať zábavu a vychutnať si potešenie z hriechu.

Niet pochýb o tom, že Eid je deň radosti pre tých, ktorí rýchlo počas ramadánu. Proroka sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

للصائم فرحتان يفرحهما: إذا أفطر فرح بفطره, وإذا لقي ربه فرح بصومه

"Ľudia, ktorí sa dostanú dva pôst zábava: pri prerušení pôstu, on bol šťastný, že ísť rýchlo, a keď sa stretol so svojím Pánom, on je spokojný s (dieťa) jeho rýchlo". [HR. Bukhara a Muslim] [1]

Ale radosť ich chcel tu je radosť, ktorá nie je z koridoru Shari'ah.

Imám Nawawi rahimahullah radi vysvetlia význam Hadith nad tým, že cituje slová učencov, "Radosť z pôstu osobu pri stretol so svojím Pánom, bolo preto, že videl odmenu za hladovania a pretože on si spomenul na ni'mat Taufik Alah titul na neho, kým môže byť rýchla . Pri vzrušení v čase porušenie pôstu je, pretože on môže dokonale vyriešiť jeho uctievanie, možno bezpečne vyhnúť veci, ktoré rozkladajú svoj pôst a mať nádej na odmenu od Boha ". [2]

Na druhej strane al-Hafiz Ibn Hajar al-'sú Asqalani rahimahullah vyhlásenie cituje niektoré učenca nadšení ma'na takto: "Al-Qurtubi rahimahullah povedal:" ma'nanya, rozčúlený hladujú a smädom po stratené, pretože to bolo možnosť prerušiť pôst. Je to radosť z rozumné a pochopiteľné. "

Zatiaľ čo niektorí iní učenci argumentujú, že ľudia sú radi, že ísť rýchlo, pretože je veľmi pôst a uctievanie činnosti boli úspešné. On uľavilo a získala pomoc od Boha Všemohúceho vykonať rýchlo v budúcnosti. "Potom al-Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah uzavretá," povedal som, "Prineste pocit radosti tu na všeobecnejšom zmysle významy bolo uvedené vyššie, nie je prečo. Každá osoba, ktorá je pôst, (pri lámaní) by rád podľa okolností každého, pretože okolnosti, týkajúce sa pôstu človek je iný. Medzi nimi je radosť, že sú legálne prípustné rozumné ľudské radosti. A je tu tiež radosť, boli disunnah, vzrušenie spôsobené vecí, ktoré boli uvedené vyššie (ako je šťastná, ako by mohli byť schopní vykonávať aj pôst za Božiu pomoc-zatvorený.) ". [3]

Nadšený pri lámaní rýchlo, mohlo by to tiež znamenať, cíti šťastný, keď sa pokazí pôst pri každom západe slnka. Mohlo by to tiež znamenať radosť, keď prerušenie pôstu počas Eid. A Alah vie najlepšie. Čo je jasné, ako muži, bude pôst osoba cíti úľavu a šťastie pri lámaní pôst počas ramadánu pri západe slnka každý, rovnako ako v deň Eid.

Ale radosť, ktorá by nemala byť ukolísať ho k pádu do nemorálneho správania k Alah všemohúci a uctievať škodu, ktorú urobil počas mesiaca ramadánu. Vzrušenie, ktoré by mali motivovať ľudí, aby vďačný a ešte viac vzrušenia v uctievania Alaha Subhanahu wa Ta'ala.

Preto proroka sallallaahu To alaihi wa salámou, okrem iného, ​​aby povzbudili sprevádza pôst o ramadánu pôst šesť dní v Shawwal. On sallallaahu To alaihi wa salámou povedal:

من صام رمضان, ثم أتبعه ستا من شوال, كان كصيام الدهر.

"Každý, kto sa postí ramadán, potom sprevádzal ju pôstu o ramadánu pôst šesť dní v Shawwal, on (odmena), pôst ako pôst jeden rok". [HR. Moslim, Abu Dawud, Tirmidhi a Ibn Majah] [4].

S ohľadom na túto Hadith, imám Nawawi rahimahullah vysvetľuje: "Učenci, ktorí semadzhab u nás hovoria:" Čo je Afdhal (lepšia-červená), ak je pôst šesť dní Shawwal podpísaná v rade hneď po dovolenke (tj deň, dve perá .). Ale či je to šesť dní pôstu dilaksakan s roztrieštené alebo oneskorenie až do konca Shawwal je cnosť pôstu šesť dní Shawwal ešte dosiahnuť. Pretože to ešte nazvať "sprevádza pôst o ramadánu postili sa šesť dní v mesiaci Shawwal". [5]

Prečo Ramadán púť spolu s nalačno šesť dní v mesiaci Shawwal sa postil celý rok ako? Imám Nawawi rahimahullah vysvetľuje: "duchovný povedal:" Pôst je pôst cenený ako rýchly po celý rok, nie kvôli ničomu bude zložený do desaťkrát dobrý. Ramadán preložil do desiatich mesiacov, zatiaľ čo šesť dní Shawwal a preložil do dvoch mesiacov ". [6]

Posledná časť výrokov imáma Nawawi môže Alah zmiluj sa nad riadok s alaihi proroka sallallaahu To wa salámou:

من صام ستة أيام بعد الفطر, كأنما تمام السنة; من جاء بالحسنة فله عشر أمثالها.

"Každý, kto sa postí šesť dní po Eid, je to, ako by jeho rýchlo, je ideálny jeden rok; Kto má človek dobrý, potom získa priazeň desaťkrát." [HSR. Ibn Majah] [7].

To je ale krásny a šťastný človek, ak činnosti sú plné hriešnikov alebo nemorálne bepotensi bol nahradený s jasným náboženské aktivity dituntunkan Shari'ah. Navyše, po ramadánu. Nepoškodzujte uctievanie počas ramadánu s Rah-rah a nemorálne, nieto kacírsky.

Preto názor, že sviatok je deň zábavy a pobaviť sa vykonávať nemorálne činy a baví-milujúci hriech je zlý názor, by mala byť vyjasnená.

Musta'aan Alah wa al-'Alaihi u-Tuklaan.

[Skopírované z As-Sunny časopisu vydania, 04-05/Tahun XIV/1431/2010M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-761016]




zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar