Eid al Fitr dny a pokyny království, z anhu Buraidah Alláha, on řekl: كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا يأكل حتى يرجعفيأكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه
"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nevyšel v den" Eid al-Fitr, tak jedl. A neměl jíst v den "Eid al-adh-ha, a tak se vrátil domů, a pak jíst maso oběti". [U-Tirmidhi a HR Ibn Majah].
Podle
Aris duchovní Abu Sulaiman Sugiyantoro
Proč jen "ID?
V jazyce, 'Id je něco, co znovu a znovu a znovu. Něco, co používá, aby přišel a vrátit se z jednoho místa nebo času.
Pak volal "Id, protože Bůh dává dobrotu rozbít zády, po našem půst a platit zakat Fitr. A k dokonalosti poutníků, po objednal do porážky zvířete oběť a Tawaf. Vzhledem k tomu, obvykle v takových chvílích je radost a štěstí.
Jak rahimahullah Suyuti řekl: "Id je specifičnost těchto lidí. Existence dvou dnech Id 'na Boží milost k tomuto národu. Od Anas Alláha To anhu, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem přišlo do Medíny, a lidé z Medíny měl dva svátky. V době Jahiliyyah, oni hrají na těchto dvou svátků. On řekl, "přijdu a máte dva dny, jste hráli v neznalosti. Bůh pak vyměnit za lepší, než oba, (zejména) v den Nahr a den Fitr. "[Dr. Abdullah Ath Thayyar a Ahkam Al 'Idain wa' Asyri Dhi'l Hijjah věst. 9].
Sunny věci na ID '
Tam jsou někteří, kteří praktikují Sunny pro nás v tento šťastný den, včetně:
A. Lázeň.
V den "ID a Sunny na sprchu. Protože v tento den se muslimové se sejdou, pak sunny jako lázně v pátek. Nicméně, pokud někdo jen wudoo "jen, že je legitimní pro něj. (Ibn Qudama, Al Mughni, 3/257). Jako koupání a kaifiyatnya janabat.
Nafi "řekl, jednak" Eid al-Fitr, Ibn Umar To anhuma sprcha před odjezdem na pole. [Vyprávěl Imam Malik v al Muwatta ", 1/177].
Said Ibn Musayyib rahimahullah řekl: "Sunna na den 'Eid al-Fitr jsou tam tři. (Je to): krátká procházka na pole, jíst a sprcha před odchodem z domu. [Irwa'ul Ghalil, 2/104].
2. Modlitba před odjezdem vyšperkovaný "ID.
Sunna se umýt a vzít si své nejlepší šaty, oblečení a parfém bersiwak.
Z anhuma Alláh ibn Abbase, on řekl:
كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يلبس يوم العيد بردة حمراء
"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, v den" Id, Měla na sobě červený burdah ". [Ash Saheehah, 1279].
Imám Malik Rahimahullah řekl: "Slyšel jsem Ahlul Ilmi, se domnívají, Sunny a zdobí parfém na sobě v den" ID ". [Al Mughni, 3/258].
Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti, kdy se na dvoudenním svátečních modliteb, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem na sobě krásné šaty. Hullah Má na sobě dva dny dovolené a slunce, a to na týden najednou, měl na sobě dvě zelené šaty , a někdy nosil burdah (červený deka tkanina). " [Zaadul Ma'ad, 1/426].
Zatímco pro ženy, nedoporučuje nosit šaty zdobené fantazie, nebo použít parfém. A mají zůstat stranou od lidí, aby nedošlo k pomluvě, jako skutečnosti, které vidíme dnes.
3. Jíst před modlitbou To Eid al-Fitr.
Od anhu Anas Alláha, on řekl:
كان رسول الله صلى الله عليه وسلم لا يغدو يوم الفطر حتى يأكل تمرات. رواه البخاري
"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nevyšel, aby se modlili Hasičské Eid al-Fitr, tak jedl nějaké termíny." [Hlášení al Buchari].
A anhu Buraidah Alláha, on řekl:
كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا يأكل حتى يرجع
فيأكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه
"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nevyšel v den" Eid al-Fitr, tak jedl. A neměl jíst v den "Eid al-adh-ha, a tak se vrátil domů, a pak jíst maso oběti". [U-Tirmidhi a HR Ibn Majah].
Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti, před odchodem ven, aby se modlili Hasičské Eid al-Fitr, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem jíst některé termíny, s lichým číslem. A v den" Eid al-adh-ha, neměl jíst, takže zadní části pole, pak jedl maso oběti. " [Zaadul Ma'ad, 1/426].
4. Vzhledem jinou cestou odjezdu a návratu o tom, kdy modlitba "ID.
Sunna se ke způsobu, menyelisihi, tedy s ohledem na silnici, když jdou ven, aby se modlili "Id, a projít na druhou stranu, když se vrací z pole.
Od anhu Džabir Alláha, on řekl:
كان النبي صلى الله عليه وسلم إذا كان يوم عيد خالف الطريق. رواه البخاري
"Je to proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, když den" Id, vzal si jinou cestu, kdy volno a jít domů. " [Zpracoval al Buchari v Bab Al Idain ']
Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vyšel pěšky a on menyelisihi silnici (to) prošla jedním způsobem a zpět jinou cestou." [Zaadul Ma'ad, 1/432].
Zákon se liší cesta je jen speciální Id na dva dny. Není Sunna pro jiné skutky, jako jsou modlitební neděli, jak bylo řečeno v knize Ibn Dhuwaiyan Manarus Sabil 1/151. Nebo v dobrých skutcích jiných problémů, imám Nawawi zmiňuje v knize Spravedlivý Riyadhush, kapitola disunnahkannya jít se modlit "Id, navštivte nemocné, Hajj, válka, doprovázel tělo a ostatní tím, že jinou cestu, a tak násobit místo- místo uctívání.
Shaykh Ibn 'Uthaymeen, může mít slitování Alláh řekl: "Věci, jako to nemůže být diqiaskan. Navíc, praxe není praxe v době alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. A nikdy citoval, že on vzal jinou cestu, kromě Id dva dny. Máme jedno důležité pravidlo pro thalibul ilmi, to vše je důvod, proč čas alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a on to neudělal, pak praxe je odmítnuta. " Až do Shaykh Ibn 'Uthaymeen řekl: "Je pravda, návrh je, vzít si jinou cestu, speciální modlitební na dva' Id sama, neboť ze slov Záhir-al Hajjawi muallif v Zaadul Mustaqni', protože neuvádí den pátek, ale pouze je uvedeno v Id dva dny. To naznačuje, že on rozhodl se disunnahkannya názor vzal jinou cestu, kromě "ID" dva dny. [ASY Syarhul Mumti ", 5/173-175].
5. Bertakbir.
Alláh říká:
ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون البقرة - 185
"A tak si zdokonalil věc Ramadhan a bertakbirlah proto, že Bůh dal vám, můžete být vděční." [Al Baqarah: 185].
Bertakbir času začíná po pozorováním nový měsíc Shawwal, je-li to možné. A pokud to není možné, pak s příchodem novinky, nebo když zapadalo slunce na 30. ramadánu. Pak to Takbir do Imam dokončil kázání o "Id. Stejně tak v názoru na práva, mezi Ahlul názoru Ilmi. Nicméně, nemáme bertakbir při poslechu kázání, ale pokud budete postupovat takbirnya kněze. A zdůraznil, bertakbir, když z domu do terénu, nebo při čekání na kněz přijde. [Idain Ahkamul To, 24].
Rahimahullah Šejk al-Islam Ibn Taymiyah řekl: "Takbir v den Eid al-Fitr začíná, když pozorování nového měsíce, a končí s dokončením" Id To je, když kněz dokončil v kázání, (tak) stanovisko je správné. ". [Fatawa Majmu To, 24/220, 221].
Vlastnosti (shighat) Takbir, v tomto případě je šířka. Přišel autentické vyprávění anhu Ibn Mas'ud Alláh je, to se bertakbir na tasyriq s dokonce-počítal dny (dvakrát) Allahu Akbar lafadz řekl. Vyprávěl Ibn Abi Syaibah a sanadnya autentické, ale poznamenal, že další lafadz třikrát.
الله أكبر, الله أكبر, الله أكبر, لا إله إلا الله, الله أكبر, الله أكبر, ولله الحمد
Nemělo by to být jama'i bertakbir, který shromáždil skupinu lidí, že to říkám s jedním hlasem, nebo osoba, která dává příkaz následovaný skupinou lidí. Vzhledem k tomu, jak tuto praxi nikdy citoval z Salaf. Sunna, bertakbir každý individuálně. Jak je dobře na každém dhikr nebo modlil se modlitební modlitbu, když masyru "kdykoli. [Ahkamul To Idain, Ath Thayyar věst. 30].
Šejk Al Albani rahimahullah řekl: "Stojí za to být varování, v současné době, že její hlas, když jde o shromáždění disyari'atkan bertakbir ne s jedním hlasem, se provádí některými lidmi Podobně, v každé vzpomínce se číst nahlas nebo. ne, to není to disyari'atkan berjama'i. Měli bychom dávat pozor na tohoto problému "[Lineage Al ahadith Saheehah, 1/121].
Modlitba PRÁVNÍ ID
Právo modlit se "Id je fard 'Ain, pro každého na to. Z anha Umm To Athiyyah Alláha, on řekl:
أمرنا - تعني النبي صلى الله عليه وسلم - أن نخرج في العيدين العواتق وذوات الخدور وأمر الحيض أن يعتزلن مصلى المسلمين. متفق عليه
"Prorok nařídil nás (ženy), aby se na trase awatiq odst. mladé ženy), a dívky jsou na samotě. A nařídil, aby zůstali daleko od menstruovat ženy mushalla (místo modlitby) z muslimů". [Schváleno alaih].
V minulosti Rasululllah sallallaahu To alaihi wa Salamem modlit se vždy "Id. To je argument o nutnosti modlit "Id. A modlit se "Id přerušit páteční modlitební závazky, pokud je" Id padl v pátek. Něco, co není povinné, není pravděpodobné, že přerušit povinnosti k jinému. Podívejte Na Ta'liqat Ar Radhiyah, šejk Al Albani, 1/380.
Argument, že modlitby "ID je fard To Ayn, je madhhab Abu Hanifah a jeden z dějin Imam Ahmad. Podobně názor Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah vybrán. Řekl Majmu'Fatawa (23/161), takto: "Proto se modlíme, že zákon merajihkan" ID je povinné "Ain. Pokud jde o návrh, není povinné, je slovo, které je velmi daleko od pravdy, protože se modlí "Id včetně největšího islámského syi'ar. Muslimové, kteří se shromažďují v tento den, více než v pátek. Podobně disyari'atkan v tento den do bertakbir. Pokud jde o jeho právní názor, že řekl fard kifaya, ne tak docela ".
Modlitebního času 'Eid ul-Fitr
Většina Ahlul názoru Ilmi, že čas pro modlitbu "ID je stejně vysoký jako oštěp po východu slunce až do západu slunce uklouznutí. Konkrétně Duha.
Mengakhirkan také Sunna, aby se modlili "Eid al-Fitr, muslimové mají možnost dát charitativní Fitr.
Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem mengakhirkan modlit Hasičské Eid al-Fitr a touze se modlit" Eid adh-ha. Zatímco Ibn Umar To anhuma, přítel, který se koná na Sunny. Nepřišel se až do východu slunce. " [Zaadul Ma'ad, 1/427].
MÍSTO vytvořit salátový "ID
Sunny modlitbě "ID v mushalla. Konkrétně pole mimo vypořádání muslimů, pokud neexistuje udzur. Například, jako jsou: déšť, silný vítr a další, by mělo být provedeno v mešitě.
Ibn Qudama rahimahullah řekl: "Mohlo by modlitba" ID v této oblasti je sunna, protože první, proroka sallallaahu To alaihi wa salalm do pole a opustit mešitu. Podobně čtyři kalify. A to je vše muslimové. Dohodly se v každé době a na místě se dostat ven do pole, když se modlí "ID". [Al Mughni, 3/260].
NE volání a IQAMAH před modlitbou "ID
Ibn Abbas a Jabir of anhuma Alláha, oni řekl:
لم يكن يؤذن يوم الفطر ولا يوم الأضحى. رواه البخاري ومسلم
"Nikdy volání k modlitbě na den 'Eid al-Fitr a den' Eid al-adh-ha". [Zpracoval al Bukhari a Muslim]
Jabir bin Samurah z anhu Alláha, on řekl:
صليت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيدين غير مرة ولا مرتين بغير أذان ولا إقامة. رواه مسلم
"Modlil jsem se s alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem na dvoudenní slavnosti, jednou nebo dvakrát, bez modlitby a bez iqamat". [Muslim].
Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "Dříve, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem na pole, začal modlitbu bez Adhan a iqamat nebo slovo" popela shalatu jami'ah ". A Sunna, aby se to udělat ". [Zaadul Ma'ad, 1/427].
SHIFAT modlit "ID
Modlit se "Id, po dva rak'ah a bertakbir ve dvou rak'ah je 12 krát Takbir, 7 v prvním rak'ah po takbiratul ihram a před qira'ah a 5 Takbir ve druhém rak'ah před qira" ah.
عن عمرو بن عوف عن أبيه عن جده أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في العيدين سبعا في الأولى وخمسا في الآخرة. رواه ابن ماجه
"Z Amr bin Syu'aib svého otce od svého dědečka, opravdu Posel Alláha To alaihi wa Salamem modlil bertakbir na dvou" ID sedmkrát v první rak'ah a pětkrát ve druhém rak'ah. " [HR Ibn Majah].
عن عائشة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في الفطر والأضحى سبعا وخمسا سوى تكبيرتي الركوع. رواه أبو داود و ابن ماجه
"Od Aisha, opravdu Alláh sallallaahu To alaihi wa Salamem bertakbir, aby se modlili" Eid al-Fitr a modlit států Eid al-adh-ha sedmkrát a pětkrát, kromě dvou Takbir vyklenutí ". [Zpracoval Abu Dawud, Ibn Majah. Viz Irwa'ul Ghalil, 639].
Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "Začal se modlí" ID před berkhutbah. Modlil se dva rak'ahs. Bertakbir v prvním rak'ah, sedm po sobě jdoucí po časy Takbir Takbir iftitah. Odmlčel se mezi dvěma Takbir. Není známo, konkrétní dhikr mezi Takbir a Takbir to. Nicméně, (zde) uvádí, že Ibn Mas'ud Alláh To anhu a požehnaný Bůh, lichotivé a naprostá požehnání na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem (mezi oběma Takbir), jak uvádí Al Khallal. A Ibn anhuma Omar 'je přítel, který je velmi tamassuk (holí) do Sunny. Zvedl ruce pokaždé, když Takbir. A po zdokonalení takbirnya, Prorok začal qira'ah. Četl Al Fátihu, potom si přečtěte dopis qaf v jednom rak'ah. Na druhé rak'ah, přednášet Surat Al Qamar. Někdy čtení dopis a dopis Al Al A'laa Ghasyiyah. On má dvě legitimní než to, a neoprávněné historii států v jiných.
Když dočetl, že bertakbir a uklonil se. Pak, když to má k dokonalosti první rak'ah, on se zvedl z vysílené a bertakbir pětkrát v řadě. Po tom četl. Pak Takbir otevírá ve dvou rak'ahs, pak si přečtěte, a po uklonil se. " [Zaadul Ma'ad, 1/427].
JE TAM PŘED A PO ID Sunny modlitby?
Ne Sunny Sunny modlitby před a po "ID. Alláh je uvedeno od anhuma Ibn Abbásovou:
أن النبي صلى الله عليه وسلم صلى يوم الفطر ركعتين لم يصل قبلها ولا بعدها. رواه البخاري
"Opravdu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlil" Eid al-Fitr dva rak'ah, nemodlím dříve nebo protože "[Hlášení al Buchari].
Imám Ahmad, může mít slitování Alláh řekl: "Tam je absolutně žádný sunna modlitba před nebo po" ID ". Pak se zeptal: "A co lidé, kteří se chtějí modlit v té době?" On odpověděl: "Obávám se, že bude následovat ti, kdo na to. Ya'ni nemodlí. " [Al Mughni, Ibn Qudama 3/283].
Ibn Hajar Al Hafidz rahimahullah řekl: "V závěru, modlitba" ID žádná modlitba sunna před nebo po, se liší od osoby, s modlitební mengqiyaskan Gomaa Nicméně, pokud se sunna modlitby muthlaqah žádný konkrétní argument proti tomu, to se provádí včas. Je makruh jako v jiných dnech. " [Fath-Hul Bari, 2/476].
Když se modlí "Id provádí v mešitě, protože udzur, pak nařídil dvě rak'ah modlitební tahiyyatul mešitu. A Alláh ví nejlépe.
Pokud osoba ZLEVA ZA modlit "ID, je nutné MENGQADHA?
V tomto čísle, Shaykh Ibn Uthaymeen může Alláh smiluj prohlásil v ASY Syarhul Mumti na 5/208:. "Šejk al-Islam Ibn Taymiyah tvrdí diqadha ne ti, kteří odešli, nebo utekl z modlit" ID není Sunna pro mengqadha'nya, protože to nemá nikdy Žádný z proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem. a modlit se "Id modlitbu se provádí pomocí speciální sestavy. Proto disyari'atkan není, s výjimkou tímto způsobem."
Shaykh Ibn 'Uthaymeen, pak také řekl:.. "Modlitba není diqadha pátek však pro lidi, kteří jsou pozadu, (to), aby nahradila povinné páteční modlitby s modlitbou v té době Dhuhr v modlitbě." ID, kdy zpoždění shromáždění, není diqadha, protože v té době neexistuje žádná povinná modlitba, nebo modlit se Sunny ".
To kázání Eid ul-Fitr
V Shahihain a další uvedeno:
كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج يوم الفطر والأضحى إلى المصلى فأول شيء يبدأ به الصلاة ثم ينصرف فيقوم مقابل الناس والناس جلوس على صفوفهم فيعظهم ويوصيهم ويأمرهم. رواه البخاري و مسلم
"To je prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem vyšel do pole na 'Eid al-Fitr a' Eid al-adh-ha. První věc, kterou udělal, bylo modlit, pak se otočil a postavil se čelem svého přítele, a zůstal sedět ve svých řadách. Pak by To izhah, závětí a nařídil jim. " [Zpracoval al Bukhari a Muslim].
Ve věci kázání "ID, je osoba, která není povinna poslouchat. Dovoleno opustit pole po modlitbě. Ne jako kázání v neděli, která je povinná pro nás přijít.
V hadíth Ibn Said Jako anhu Alláha, on řekl:
شهدت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيد فلما قضى الصلاة قال إنا نخطب فمن أحب أن يجلس للخطبة فليجلس ومن أحب أن يذهب فليذهب
"Viděl jsem se modlí" ID s Prorokem sallallaahu To alaihi wa Salamem Když skončil, řekl: ".. Jsme nyní berkhutbah Každý, kdo by poslouchal, posaďte se, prosím A kdo je ochoten, prosím, jděte.". [Vydáno Abu Dawud, AN Nasa'i, Ibn Majah. Viz Irwa'ul Ghalil 3/96]
Rahimahullah Ibn al-Qayyim řekl: "V minulosti, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem dokonalá modlitba, otočil se a stál před svými kamarády, zatímco oni sedí ve svých řadách. Dal mau'izhah, závětí a objednávky a zákazu. Otevřel khuthbah -jeho projev chválili Boha. To bylo nikdy hlášena v jednom haditspun, že otevřel dvě kázání na 'Eid al-Fitr a' Eid al-adh-ha s bertakbir. A vzhledem k tomu rukhshah pro lidi, kteří se zúčastnili "ID poslouchat kázání, nebo jít". [Zaadul Ma'ad, 1/429].
POKUD Day číslo se shoduje s pátek
Když se den "Den Id shoduje s pátku na páteční modlitby povinnosti pro lidi, kteří se zúčastnili" se Id navždy vyloučeno. Ale i pro orgány, by měla být uložena nastavení páteční modlitby, kterých se účastní lidé, kteří se na to dívat "ID nebo pro ty, kteří chtějí zúčastnit v pátek lidí, kteří se modlí" Id. A místo pátku pro lidi, kteří nejsou pátečních modliteb, Dhuhr modlitby. Ale lepší je zúčastnit obou. [Viz Ahkamul To Idain, Ath Thayyar věst. 18; Ma.ialis To Asyri Dhi'l Hijjah, šejch Abdullah Al Fauzan věst. 107].
Od Abu Hurayrah z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, řekl:
قد اجتمع في يومكم هذا عيدان فمن شاء أجزأه من الجمعة وإنا مجمعون. رواه أبو داود و ابن ماجه
"Už jste shromáždili na těchto dvou" ID. Kdo, pak se modlit "Id dost pátek. Ale pracujeme na pátečních modlitbách." [Zpracoval Abu Dawud, Ibn Majah]
Dobrý den SAY "ID
Šejk al-Islam byl blahopřál v den "Id. On odpověděl:
"Gratulací den" Id, pokud se někdo setká s jeho bratrem, pak řekl تقبل الله منا ومنكم (může Alláh přijímá dobré skutky od nás a od Vás), nebo أعاده الله عليك (Bůh dá dobré věci na vás), nebo semisalnya v něco takového je vyprávěn z řad skupiny přátel, že oni nejprve udělat. A diperperbolehkan od Imam Ahmad a mnoho dalšího. Imám Ahmad řekl: "Nechtěl jsem začít s blahopřát Někdo Id. Nicméně, pokud někdo gratuloval mi, já menjawanya, protože odpověď tahiyyah povinné. Blahopřání začal 'Id není sunna jsou seřazeny, a neobsahují nic, co je zakázané. Ten, kdo dělá práci, pak je tu případ. A pro ty, kteří nemají to, tam je také příkladem ". [Fatawa Majmu To, 24/253, viz také Al Mughni, 3/294].
Wallahu a'lamu shawab bish.
Dokončena dne 15. Rajab 1425, který se shoduje 30. srpna 2004.
[Zkopírováno z As-Sunny časopisu VIII/1425/2004M 07/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]
Hari Raya a jeho význam v islámu
Podle
Šejch Muhammad Ibn Ibrahim Ad-Duwais
Svátky jsou dny, ve kterých vrhnout nějaký smysl radosti se vždy slaví národy před námi. Odhalují všechny význam 'ubudiah (uctívání) ke svým bohům s řadou událostí podle jejich tvrzení, že akce, které mohou dostat blíže k nim a poučit stoupence k obnovení jejich povahu, jsou rovné a silné kořeny v duši jejich duše. Ale mezi lidmi, kteří preferují prázdné činy, které nejsou užitečné, a to buď slovy nebo skutky, a ve větší míře své touhy plné ošklivosti a kejelekkan tak, že příroda se již ignorovat jejich volání.
Islám zakazuje akce v prázdné, že není vhodné) jako sváteční den nevěřících rayanya nebo přijít podívat, Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
والذين لا يشهدون الزور وإذا مروا باللغو مروا كراما
"A ti, kteří neměli svědky Az-Zur, nemravné skutky, a pokud projdou marně akt (MES) s plnou slávou své minulosti". [Al-Furqan: 73]
Učenci ', jako Mujahid, Ibn Sirin a Rabi bin Anas To a Ikrimah rahimahullah interpretovat, že to bylo míněno tímto odstavcem je svátek nevědomosti.
Když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem přišlo do Medíny, našel lidé z Medíny slaví dva svátky pro zábavu a dovádění v době nevědomosti, pak řekl:
قدمت عليكم ولكم يومان تلعبون بهما في الجاهلية فقد أبدلكم الله يومين خيرا منهما يوم النحر ويوم الفطر
"Přišel jsem k vám a máte dva festivaly hrajete v ní v době nevědomosti, a Alláh nahradil je lepší právě pro vás:". Svátek oběti a den dojde k přerušení ". [HR Imám Ahmad, Abu Daud a Nasa'i]
A Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl Abu Bakr Alláh To anhu:
يا أبا بكر إن لكل قوم عيدا وإن عيدنا هذا اليوم
"O Abu Bakr platí pro každou ze stávajících rayanya den a to je náš svátek".
A prince "Uqbah bin 'Alláha To anhu, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, že řekl:
يوم عرفة ويوم النحر وأيام التشريق عيدنا أهل الإسلام وهن أيام أكل وشرب
"Den Arafah, den a dny qurban Mina je náš svátek, muslimové a dnes je den jíst a pít." [HR. Abu Daud, NASA i a Tirmidhi]
Takové věci dávat smysl jiného pro muslima, že se liší od jiných náboženství, falešné a zavádějící, protože oni také mají svátek - zvláštní slavnost. A když muslimská cítí hrdý na toho druhého svátku, který byl popsaný alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, pak to způsobí ztrátu na pohanské nenávisti v jeho srdci, a bolest nevinné z nich a jejich akce . Přesto, že jsou ty základní principy Aqeedah o muslim, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
من تشبه بقوم فهو منهم
"Ten, kdo se podobá lidem je, že zahrnuje". [HR. Ahmad, Abu Dawud a další]
A ten okamžik pýchy a lásky k velkému svátku, dne muslimů zmizí kousek po kousku z jeho srdce, tak to nezůstane vůbec.
V souvislosti s tímto Shaykh al-Islam řekl Fatawanya rahimahullah:
"Sluha-li z některé z jeho podnikání, místo předepsaných záležitostí bude memudarlah svou lásku šaría a touhu využít šaría v souladu s předepsaným navíc penyimpanganya proti, na rozdíl od těch, kteří řídí vůli a touhu po něčem, co je předepsané pak by oslavil svou lásku šaría a raději využít toho, co je předepsáno tak, že čím dokonalejší a dokončil islámskou diinnya. Proto najdete lidi, kteří chtěli poslouchat hudbu a píseň-pro-qashidah laskavost odst. katanya!) sníží svou lásku k poslouchat Koránu ". [Al-Fatawa].
Při slavení svátku, ve kterém jsou víra některých náboženství, ale když muslimská účast v rekreačním oslavy nebo strana, která nevěří, pak je jisté, že bude spadat do falešné představě, že je v náboženství jejich náboženství a mohou být rovněž spadají do vyhýbat.
Hari Raya-IED-moment je uctívání
Víme, že každá rasa má zvláštní den, zatímco oni svátku, se zaměřují na něm s celou řadou jejich víry a učení, které mohou být dědičné. Pro ně, svátek má hybnost uctívání, ketundukkan na jiné než Alláha, nebo akt zla a krutosti, hry a tak dále. Jak se to stane, a najdeme sváteční den svátek Nassara, mezi nimiž je začátek prázdnin (Nový rok), a na konci roku dovolená (Vánoce).
Svátek Eid-in-Islam má význam na začátku příchodem islámu, všechny stopy bohoslužeb, které byly dříve odepsaných tak poctěn oddaných a nenechal vůbec. Islám určena pouze k velebení Alláha Subhanahu wa Ta'ala osamocený. Islám představuje dva festivaly se slaví po dvou velmi velké bohoslužbě v islámu:
První: "Eid al Fitr, přichází po ukončení povinnosti siyam Ramadlan, v němž muslimský syahwatnya předcházet a bránit lidské touhy, ale také změnit jeho noci na modlitbě stojí před Boha všemohoucího, vysílení a klanění se pokorný a ponížit sami vyplnit pokladny svého Subhanahu wa Ta'ala. Že v posledních deseti dnech ramadánu byla noc, která byla nejlepší noc v roce, který je Laylat al-Qadr (noc síly).
Za druhé: 'Eid al-Adha (oběť den), poslední den do deseti dnů v měsíci Dhu al-Hijjah, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je uvedeno v jeho slovy:
ما العمل في أيام أفضل منها في هذه قالوا ولا الجهاد قال ولا الجهاد إلا رجل خرج يخاطر بنفسه وماله فلم يرجع بشيء
". Pryč jsou dny spravedlivé skutky, Bůh je milý, než těchto dnů (tj. deseti dnů od prvního měsíce Dhu al-Hijjah)" Zeptal se: "Ani džihád na cestě Boží" On řekl: "Ani džihád na cestě Boží , kromě člověka, který jde sám a jeho majetku, a pak se vrátit vůbec. " [HR. Buchari].
V jiné zprávě uvedl:
ما من أيام أعظم عند الله ولا أحب إليه العمل فيهن من هذه الأيام العشر فأكثروا فيهن من التهليل والتكبير والتحميد
"Nic není slavná haripun Alláh wa Subhanahu Ta'ala a milovaný není dobré skutky v něm více než deset dní (počáteční deset měsíců Dhu al-Hijjah), pak násobit tahlil a Takbir a tahmid v něm". [HR. Ahmad a Thabrani]
Svátek "Eid al-Adha jde o muslimy po dnech pasu naplněné korálky, tahmid, tahlil, Takbir, siyam, sadaqah a uctívání pocházejí k nim, zatímco ostatní muslimové ve Svaté zemi splnit jeho výzvu.
IED (Hari Raya) je den UCTÍVÁNÍ
Víme, že dvoudenní dovolenou v islámském šaría je spojena pomocí vazeb jsou předepsány, jak je předepsáno ve velkých činech, které se váží lidi k jejich náboženství. Jak v 'Eid al-Fitr, jsou muslimové povinni zlomit a je zakázáno se postit v ten den.
Muslim je k uctívání Alláha Subhanahu wa Ta'ala den s přestávkami jako uctívání na jeho osobu, půst z předchozích dnů, o ramadánu). Také disyari'atkan nich na to bertakbir Alláha, jak Alláh říká o:
ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون
"A buďte dokonalé číslo (nalačno) a bertakbir-velebit Boha za to, co On vám dal tak, že se stanete vděční lidé." [Al-Baqarah: 185]
Na sváteční den "Eid al-Fitr Alláha konkrétně požadují vydání almužnu Fitr daných kolegy muslimské bratry chudým a potřebným.
Zatímco na hostině To Idhul Adha muslima blíže k Alláhu Subhanahu wa Ta'ala usmrtit oběť, jako znamení peribadahannya Alláhu Subhanahu wa Ta'ala a vděčnost za Jeho laskavost, stejně jako znamení napodobit Proroka Ibrahima Alaihissallam ( khalilur Rahman / milovník Boha), během které se zkouší Alláh wa Subhanahu Ta'ala zabít jeho syna (Ishmael Alaihissallam) a on byl pozdraven s plnou poslušnosti k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala.
Podobně, navíc je v něm smysl následovat příkladu Proroka Ibrahima Alaihissallam do porážkové oběť Bohu Subhanahun wa Ta'ala, i on je připravena předat krku v cestě Alláha.
Copak se lidé učí od věcí, jako je tato? Tidakah lidé berou jejich pokyn z příběhů mučedníků, kteří nabízeli své krky jsou tak levné bránit slovo Alláha?
Tak, když muslimská porážku obětní zvířata, i on bude čekat na rozkazy předat krku v cestě Alláha Subhanahu wa Ta'ala. jak říkal básník:
Pokud se krky Alláha potěší už se jedná o
Takže se nechám to až do poslouchat a brát objednávky
Jelikož se však předat, když džihád
Svým nepřátelům, až krev tekla z krku
Ale oni nechtějí předat krky
A takový je znehodnocení sluhy a ne výšky.
Hari Raya A Takbir
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká v knize po svých nádherných veršů půstu:
ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون
"A tak jste bilangannya dokonalosti a že bertakbir
-Oslavuj Boha za to, co Bůh dal vám, a že jste vděční "[Al-Baqarah: 185].
Návyků alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem vyšel na den Eid al-Fitr, zatímco bertakbir do mešity a skrze modlitbu, a když modlitba je ukončena, přestal jeho Takbir.
Šejk al-Islam Ibn Taymiyah byl požádán o časovém rahimahullah Takbir na dvě dovolené, odpověděl:
"Chvála Alláhovi, nejlepší názor na toto téma v držení jumhur Takbir (většina) Salaf učenci a fuqaha společníků a imámy, jsou bertakbir začít ráno den Arafah (9. Dhul) až do konce dne na den Tasyriq (11, 12 a 13 Dhu al-Hijjah) po modlitbě, a je předepsán za každého menjaharkan odst. mengkeraskan zvuk), kdy tento bertakbir, když to vyšlo pro 'Eid, a je založena na dohodě čtyř imámů. A je Ibn 'Umar, když se k svátek mushalla To Eid al-Fitr a' Eid al-Adha to mushalla menjaharkan Takbir pak bertakbir až nástup imáma ". [Al-Fatawa]
Když jsme si v ulicích naplněných lidmi nadpisem mushalla (v terénu) s vyzvánět Takbir s mocným hlasem oživit Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem pak tento druh scéně vyvolá ducha moci a slávě lidu. Pro lidi, kteří byli očitými svědky, že lidé budou cítit vázáni diinnya a nebude otočit a ukázat na jiné než tvář Boží. Alláh je velký pro ně, než cokoliv, co je ctěn všemi lidmi jinými než on, plný lásky, naděje, strachu a oslavení Boha Subhanahu wa Ta'ala.
TIP Prorok sallallaahu alayhi wa Salamem DEN V Británii
Zvyky proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem Salaah na dvou festivalech - "Eid al-Fitr a Eid al-Adha v mushalla (pole), který se nachází na východní bráně města Mediny. Měl na sobě nejlepší šaty, má také šátek, který se používá, když dva svátky a den v pátek. A před odchodem do mushalla na 'Eid al-Fitr, snědl několik semen data a snědl ho s lichým číslem. Jak pro 'Eid al-Adha, neměl jíst, dokud se vrátil z mushalla a belaiu jedení oběti a nabídkách.
On byl ke koupání ve dvou festivalech, tam jsou tradice ním na toto téma, a tam jsou i dva Da'eef hadíth o anhu Ibn Abbase Alláh ze dne historie a hadith Jabarah Mughlis právník Ibn Ibn Da'id historie Yusni Kharij Ibn As- Samthi. Ale je tu také autentické historie Ibn Umar To anhu známo silný následovat Sunny, který byl ke koupání na den 'Eid před odchodem do pole.
Otevřel khuthbahnya chválou k Bohu, a neexistuje žádná autentická vyprávění, které si otevřel kázání s Takbir na dvou dovolených. A dává úlevu pro ty, kteří navštěvují Hasičské Eid kázání sedět a poslouchat, nebo ne poslouchat. On také dává úlevu muslimy, když den 'Eid se shoduje s pátku, pak jednoduše umístit Eid modlitby a pátek se konají modlitby.
A na den 'Eid, vzal si jinou cestu mezi levým a vrátit se domů, říká, že je stříbrná podšívka pozdravit ty, kteří procházejí tyto silnice. Jiní říkají, že lidé, kteří projížděli ulicemi najde jeho požehnání. Tam také se říká, že splňují potřeby lidí, kteří mají potřeby. Tam také se říká, že zobrazení symboly, symboly islámu do všech koutů, které míjel. Tam také se říká, že vede k hněvu lidí pokrytce, když viděl slávu islámu a jeho přívrženci, jakož i zřízení symbolů, symboly islámu. Tam jsou také řekl, aby zvýšení svědectví o zemi, který je předán, protože lidé, kteří chodí do mešit mezi kroky a zušlechtit někdo jiný odstranit hříchy, dokud se vrátil do svého domova. Jiní říkají, a to je nejautentičtější mínění, že to byl pro analýzy získaných poučení, které byly uvedeny výše, a moudrost ostatních předmětech, které nebyly uvedeny. [Převzato z Ma'ad Zadud z různých míst]
Hari Raya a jama'ah
V den "Eid modlitba je předepsáno v časném odpoledni s sboru, ať už velké či malé, staré či mladé, a to i žena, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nařídil, že lidé vydávající menstruace žen a dívek, že izolace by měla být nesmí opustit, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vykázal je vidět a být svědkem dobré modlitby a modlitby muslimů. Uvnitř je taková perirtiwa jama'ah smysl a význam v lidech samotných, že jsou jako jedno tělo, a význam, který je nutný lidmi.
Proto se islámské právo přišla potvrdit to a implantují je v duších muslimů, a Alláh dal svým služebníkům zajistit odstranění svých divizí, což je ostuda, nevědomosti a Bůh stvořil v řadě, zatímco jeho slova:
واذكروا نعمت الله عليكم إذ كنتم أعدآء فألف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته إخوانا وكنتم على شفا حفرة من النار فأنقذكم منها
"A pamatujte si Alláhova požehnání vám, když jste v nepřátelství, pak Bůh s vámi bratři a potěšení, když jste na pokraji pekla a zachránil tě z toho." [Ali Imron: 103]
Je to Bůh, který změkčuje pečlivě obsažené nepřátelství k němu, pak sdružuje pečlivě, jak mluvený alaihi proroka sallallaahu To wa salalm válku, když berkhutbah Hunain po tom, co se stalo s jeho společníky:
ألم آتكم ضلالا فهداكم الله بي وعالة فأغناكم الله بي ومتفرقين فجمعكم الله بي
"Copak jsem přišel, když jste ve stavu hidayahNya scestí a Bůh dal vám skrze mne, a já bych přišel, když jste ve špatném stavu a pak Bůh vás bohatý pro mě, a vy jste rozbité na kousky a pak Bůh získat si projít mě? [Viz Zaadul Ma'ad]
Z popisu výše někteří učenci navrhli povinné a povinně navštěvovat modlitbu Eid, jak uvedl Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah může Alláh mít slitování: "Proto jsme rajihkan (posílily názor), že Salaah je povinné" Ain, jako názor Abu Hanifah a straně druhé je také jeden z názorů imáma SHAFI'I a jeden názor z těchto dvou názorů Imam Ahmad. Vyjádřené názory nejsou povinné, jsou ty vzdálené, protože Salaah jedním ze symbolů islámu jsou velmi vysoké, a lidská pospolitost, aby si to po pátečních modlitbách, i disyari'atkan v IT Takbir. Vyjádřil názor není fard kifaya silný. [Viz Al-Fatawa]
Podobný názor a řekl Hasan Khan Shidiq rahimahullah, tvrdí: "Hle, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem pracuje neustále na Salaah během svého života a nikdy neopustí ho ani jednou, on také nařídil muže dostat ven vykonávat" Eid, také nařídil ženu- mladých žen a dívek ústraní a menstruovat ženy jít ven a podívat se na laskavost a modlitby muslimů, "pak řekl:" Všechno, co přehlídka bude povinné "[viz Raudhatun Nadiyah].
Beliaupun postuluje nutnost Salaah se slovy: "To Salaah modlitby juma'at přeruší, pokud se shoduje se dnem pátek."
Zde není místo, aby diskutovali o právní judikatury, ale mnoho textů se připravují na shromáždění na slavný den. V modlitbě, ve sboru je také obsahoval význam, že tento lid je jeden lid a jeden velký sbor. Oni začali scházet k modlitbě pětkrát denně, pak se zvětší ve velikosti, jak se shromáždili držet páteční modlitby, pak větší a většinu času se shromáždili z celého světa na stejném místě, aby byly splněny na volání Alláhu Subhanahu wa Ta'ala.
A to ještě prokázat význam sboru a pocit vlastního těla je propuštěn Fitr charity jako muslim na pokrytí kebutuhaan lidi, kteří to potřebují, nebo potěšit ty, kteří nejsou spokojeni s příchodem Hasičské Eid. Tak, aby i oni mohou cítit, že lidé, kteří potřebují jídlo na celý den je také třeba v jiných dnech, a ty, kteří potřebují oblečení na den, je zapotřebí také v jiných dnech.
Podobně, v den "Eid al-Adha, kdy muslimové porážku obětní zvířata, i on nezapomněl své bratry v nouzi, jeho láska, přiblížit se Alláh rozčleněním obětní maso těm, kteří ji potřebují, jak Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
فكلوا منها وأطعموا البآئس الفقير
"A jedí oběti, že vy a dát chudým lidem, kteří potřebují". [Al-Hadždž: 8]
Je také jim připomenout, že lidé, kteří potřebují maso v tento den je také třeba v jiných dnech.
Hari Raya a monoteismus
Jak v 'Eid sboru obsažené smysl a význam uctívání Alláha Subhanahu wa Ta'ala, ve kterém také obsahoval význam monoteismu, není cizí a podivné, protože v jednotě je cesta k lidskému životu, a když někdo z tawheed Alláha wa Ta'ala přímo rovně a pak i život, osobnost a morální. A rozpuštění založení a vzniku tohoto celý život bude zničen tak jako tak.
V den "Eid al-Adha muslima blíže k Bohu tím, že shodí krev obětních zvířat jako projev vděčnosti za přízeň, kterou cítil. Ne jako lidé, kteří jatečných zvířat v přítomnosti jatečně upravených těl, která byla zcela zničena, kosti být jeden z následujících příkazů či z důvodu čarodějnic a těmi, kteří se považují za inteligentní, že to bylo velmi špinavé skutky a praktiky vyhýbat.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
قل إن صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين. لاشريك له وبذلك أمرت وأنا أول المسلمين
"Opravdu mé modlitby, penyembelihanku, život a smrt je pro vesmír Vlastník Alláha". [Al-`am: 162]
Také proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
لعن الله من ذبح لغير الله ولعن الله من لعن والده ولعن الله من آوى محدثا ولعن الله من غير منار الأرض
"Alláh proklel toho, kdo poraženým oběti do jiné než Alláh, Alláh prokleje ty, kteří proklínají své rodiče, Bůh proklel lidé, kteří chrání heretiky, Bůh proklel muže, který změnil zemský hraniční značku". [HR. Muslimské].
Když muslim porážet obětní zvířata si bude pamatovat, že modláři podcenil Alláha Subhanahu wa Ta'ala a žádný smysl pro úctu k Bohu ve svých já, že ničí jednobožství a mnohobožství obrátit na porážku oběti nabízené kromě Alláha Bůh není Subhanahu wa Ta'ala říká:
فصل لربك وانحر
"Takže Rabbmu a sembelihlah Modlete se za jeho oběť." [Al-Kautras: 2]
قل إن صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين. لاشريك له وبذلك أمرت وأنا أول المسلمين
"Opravdu mé modlitby, sembelihanku, život a smrt je pro Alláha Hospodin zástupů není partnerem pro něj a pro to, takže jsem přikázal, a jsem část muslimů". [Al-`am: 162]
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem byl nejvíce přetrvávající v oblasti ochrany a zachování jednoty lidu, i když požadavek idzin se mu porážku velblouda, protože nadzar Bohu Subhanahu wa Ta'ala - beliaupun pak se ho zeptal: existuje - na tomto místě, slavil svátek nevědomosti, nebo je idolem svých idolů? Pak, když řekl: ne, to je beliaupun mengidzinkan nadzar. Jak vyprávěl Abu Dawud v jeho Sunan a diskutovány na nějaké délky od Shaykh Abdurrahman Ali Shaikh Majid Fathul v kapitole o otisky prstů.
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem věděl, že jeho přítel nebyl zapsán do porážky a oběti, ale pouze k Alláhovi Subhanahu wa Ta'ala samotné, ale chtěl očistit je od všech druhů zařízení, která provádějí z muslimů činům vyhýbat. Takže člověk nemusí mít za porážku Boha v místě, které slouží k usmrtit oběť, která je pro jiné než Alláha. A Alláh není uctíván / uctíván v místě, které slouží k uctívání kromě Alláha.
Pak významy což se projevuje tím, každý muslim, když zamířil do mushallahnya bertakbir.
Hari Hari Raya ozdobený
Věru, Alláh wa Subhanahu Ta'ala se jmenoval den 'Eid ve své knize s yaum Az-Cizoložství-denní zdobené
قال موعدكم يوم الزينة وأن يحشر الناس ضحى
"Řekl, že den jmenování na den jste ozdobený -" EED a aby se lidé shromáždili v době Duha ". [Taha: 59]
Je prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem nosit šperky na den 'Eid.
Jak vyprávěl Omar, že "Ibn Umar ibn al-Khathab Alláh To anhu viděla šaty z hedvábí, a pak ho převezl do proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem jako dárek pro něj, pak Umar řekl alaihi proroka sallallaahu To wa sallm:" Buď jste zdobené s tím na den '"alaihi wa Salamem řekl Id a hostům na uvítanou posel a prorok sallallaahu:". "Jedná se o oblečení pro lidi, kteří nemají sekci (v posmrtném životě). [Viz Zaadul Ma'ad].
Z této hadith zdá se nám, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem jednou zdobené za den 'Eid a hosté vítají posla, jeho společníci chtěli proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nosit nejlepší oblečení pro speciální dny, on sallallaahu To alaihi wa Salamem. Pak není popření zbavení vyšperkovaný, ale odmítnutí vzít šperky je zakázán a zakázáno, aby se oblečení. Protože to není muži nosí hedvábí, ale bude mít žádnou roli v životě.
A zvyky Umar Ibn 'na sobě své nejlepší šaty, když přijdou dva dny dovolené. [Vyprávěl Ibn Abi Dunya a Al-Bayhaqi s Sahih Sanad, jak je popsáno v Al-Haafiz Ibn Hajar al-Asqalani v Al-Fath].
Šperky, je nejvýznamnějším znakem, který odlišuje dovolenou s ostatními dny, ale muslimové jsou nyní obecně rozumí pochopení druhého. Mezi nimi byly ozdobeny oholil vousy, ale byl to podobnost se skutečnými herci menyelisihi vyhýbat a Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.
Většina z nich, který protáhl dobře pakaianya kalhoty a rukavice nebo jiné oční překročit dvě nohy, tento druh výzdoby pro muslim by měl být ani muslim vidět, že takový by kontaminovat šperky, jako proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
ثلاثة لا يكلمهم الله يوم القيامة ولا ينظر إليهم ولا يزكيهم ولهم عذاب أليم قال فقرأها رسول الله n ثلاث مرارا قال أبو ذر خابوا وخسروا من هم يا رسول الله قال المسبل والمنان والمنفق سلعته بالحلف الكاذب
". Tyto tři skupiny, že Bůh není mluvit s nimi v den zmrtvýchvstání, nebude vidět a nebude očistí je a pro ně bolestivé Alláh" Abu Dharr zeptal: "Co zklamání a meruginya je, kdo Ó Posle Alláhův prorok sallallaahu? alaihi wa Salamem řekl: "Al-musbil (ti, kteří natáhla šaty pod kotníkem), Al-Mannan (lidé, kteří přinášejí up-ngungkit správy), a muž, který prodává své zboží z křivé přísahy." [HR. Muslim, Abu Dawud a Tirmidhi naleznete v U-Targhib wat Tarheeb od Al-Mundziri].
Vidíme také ženy, které odhalí obrysy, je to velmi velké odchylky, a to jak pokud jde o šaría a povaze rovný, ale Bůh přikázal, že ženy zkrášlení sebe a vyzdobil si s ní hidžábu a svatosti, která je zařízením, které bylo Specializujeme se na svého Boha a Bůh také přikázal jejich působnosti se s hidžábu.
Muslimský muž musí odmítnout haqiqi zdobí vše, co Bůh zakázal, a když viděl, oblečení nebo osoba, na sobě ji viděl rozsudku je ostuda, a to v souladu s přírodou, a to i navzdory tomu, co jste si objednali. Takže perfektní oblečení a šperky na den 'Eid je člověk, který zdobil uctívání Alláha Subhanahu wa Ta'ala.
Taqwa oblečení Nejvíce dobře
Když muslim pozornost k němu a podíval se do zrcadla a viděl ji zdobí Dhahir a memeperhatikan všechno zničí jeho vzhled v Dhahir, a uvažoval, zda k sobě, že je hezký? Ale co jeho výkon v paměti? Co šperky zbožnosti a víry? Řekl zlepšit vzhled po Dhahir také zlepšit vzhled vnitřní?
Když se tělo na sobě šperky, její srdce rovněž použít v případě, že šperky? To přinese až zase na další otázky na něj. Co bude dělat, když šaty narazila na nečistoty? Není to urychlí odstranit a vyčistit? A co hříchy, které znečištěné jeho srdce? Kolik skutky a hříchy, které znečištěné jeho srdce? Kolik akty hříchu, který byl znečišťující posvátnost a čistoty? On je spokojen s nečistot (hříchy) a jsem na to hrdý?.
Někdo ochotný dát peníze na úklid nečistot z jeho oblečení vypadat dobře, ale jak může někdo nestane spokojeni s nečistotami Dhahir, ale on byl spokojen s vnitřní nečistoty? Dokonce víc než to. Dokonce se snažil, a hledat duchovní špínu! Laa haula walaa quwwata billah Illa.
Tito lidé, když přišel k sobě, ať spěchají odstranit a vyčistit ji pokání Nasuha a zvedl obě ruce prosit o odpuštění od Boha Subhanahu wa Ta'ala.
Když někdo říká: "Já jsem lepší šperky Dhahir a bude se snažit menyempirnakan duchovní šperky, potom četla":
يابنى ءادم قد أنزلنا عليكم لباسا يواري سوءاتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير ذلك من ءايات الله لعلهم يذكرون
"O synu Adama Amen Poslali jsme na vás oblečení, které můžete použít na pokrytí vašeho nahotu a oděvní Taqwa je lepší, který je tak součástí verše Alláha, aby by si myslel". [Al-A'raf: 36]
Tak vysvětlení smyslu dovolené na první pohled v islámu, může být přínosem pro nás všechny. Ameen
[Přepsaný podle: Abdillah T. Abu To Ghanie Naasih Abdul Salim, z kazety s názvem: Al-'Eid Wa Ma'naahu fil Islám přijímá Shaykh Muhammad Ibn Ibrahim Ad-Duwais, se změnami v některých místech].
[Zkopírováno z As-Sunny časopisu V/1422/2001M 10/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-7574821]
Lebaran dále, a tradice všechno špatně
Podle
Klerik Ahmad Abu Abidin Zaenal
Ach, člověče. Zdobí vztah se svými příbuznými pro Alláha. S pobytem v kontaktu, bude požehnání a štěstí život být dosaženo, a dosáhne ušlechtilý titul s Alláhem. Ketauhilah, setkání s příbuznými a přáteli, je jednou z forem uctívání Boha.
Od Anas ibn Malik, který proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
من أحب أن يبسط له في رزقه وأن ينسأ له في أثره فليصل رحمه
"Ti, kteří chtějí být rozšířeny rizkinya a podniku Plus jeho věku, pak ať to silaturrahmi". [1]
Silaturrahmi základní spojovací článek není dobré pro lidi, kteří dělají dobře proti nám. Pravdou ovšem je připojit silaturrahmi vztahy s lidmi, kteří se rozhodli vztahy s námi.
Od Abdullah bin Amr, že Prorok řekl:
ليس الواصل بالمكافئ ولكن الواصل الذي إذا قطعت رحمه وصلها
"Určitě ne vztah je spojit lidi, kteří oplatím, ale setkání je spojit lidi, kteří se připojují s lidmi, kteří se rozhodli přátelství". [2]
Lebaran TRADICE v islámu postřehy
Většina muslimů v naší zemi si, že Lebaran nic společného s učením islámu, protože je spojován s uctíváním ramadánu. Takže mnohem více nadšený než přivítat výkon půstu odměnu Lebaran a Laylat al-Qadr. Díky široké spektrum přípravy, dobrá snaha, finančně, vozidla, oblečení a suvenýry městských oblastech. Spolu s směsicí pýchy na odiv, barvicím styl návratu domů. Někdy nuceni být nadměrně odvodněné kapsy, dokonce jít do dluhu. V den Eid, pěšák se stane nejvíce přeplněné místa plná návštěvníků, kteří chtějí dluží.
Správná tam nic společného s učením islámu jako žádné objednávky byly buď z Koránu a sunny, po spuštění uctívání ramadánu by měl dělat show pohostinství-miss-maafan kangenan a mrzí, protože přátelství je možné provést kdykoliv v případě potřeby a podmínky.
Pokud Lebaran je forma činnosti využít momentu a možnost vyčistit vzduch, přeháňky, roztříštěná vztahy, zatímco neexistuje lepší příležitost než šířek času jen proto, že je v pořádku, ale když to se stalo běžnou a věřil být uloženy a Formulář zvyk, který má co dělat s islámem nebo islámské tradice nazval jej tak by to mohlo být kacířství a tradice vytvořit lež v učení islámu. U všech druhů tradic a zvyků, které se spoléhají na pokyny syareat je případ a odmítl jako kacířských slov Proroka:
أوصيكم بتقوى الله والسمع والطاعة وإن عبدا حبشيا فإنه من يعش منكم بعدي فسيرى اختلافا كثيرا فعليكم بسنتي وسنة الخلفاء المهديين الراشدين تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ وإياكم ومحدثات الأمور فإن كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة
"Já wasiatkan vás mít strach z Alláha, poslušní a loajální slaves vedl habasyi ačkoli, protože kdo stále žije pak uvidíte spoustu sporů. Tak držte sunnahku a sunny ze čtyř chalífů, kteří navádějí, držte jej a gigitlah s vašimi zuby. Dejte si pozor na nových věcech v bid'ah) pro každý nový případ je inovace a každá inovace je zavádějící. " [Abu Daud, Tirmidhi a Ibn Majah].
V SOULADU S Hospitality Sunny
Význam jazyka přátelství je smysl milosrdenství lafadz něžný a laskavý.
Abu Ishak řekl: "Říká se, její děloha byla nejblíže nejblíže nejblíže náklonnost a příbuzenské vztahy". [3
Imám al Raghib Allama Al Asfahani Ar Ar Rahim říká, že význam pochází z jemného milosrdenství následků dělat dobré dát svým blízkým. [4]
Therefore salaturrahmi formou úzké vztahy mezi otci a jejich dětí s příbuznými nebo někomu blízkému říkáte, jak Alláh říká: "A Bůh strach, že (použití) jeho jméno se ptáte sebe a navzájem přátelství vztahy ". [Nisa ": 1]
Vztah a konat dobro pro rodiče a příbuzné je velmi důležitá věc, velmi velký závazek, a zbožný charita, která má ušlechtilý postavení v islámu a akty uctívání je velmi ušlechtilý a obohacující skvělé, že tolik dobrých texty z Koránu "a Sunna, která dává motivaci pro vztah a hrozí každému, kdo se rozhodne k vážným hrozbám.
Řekl: "(to je) lidé, kteří porušují smlouvu Boží po něm pevně rozhodnout, co je přikázáno od Boha (jim), aby se připojil a dělat neplechu v zemi jsou ti, kteří přijdou.". [Al-Baqarah: 27]
Odstavec výše se doporučuje pro každého muslima k tomu silaturrahmi s příbuznými a příbuznými.
Abu Ja'far Ibn Jarir Na Thabary řekl: "Ve výše uvedeném verši Alláh doporučuje napojit vztahy s příbuznými a lidmi, kteří mají dělohu a ne rozhodnout, tento vztah" [5].
Proto by měl každý muslim by měl dělat silaturrahmi s příbuznými ani s bratry a sestrami a bratrem jen o jeden venter buď sebapak nebo matka, nebo sepersusuan, ať všichni milují, úcta k rodinným vazbám a vztahům připojit buď na nebo vedle sebe od sebe.
Od Aisha, že Prorok řekl:
الرحم شجنة من الله من وصلها وصله الله ومن قطعها قطعه الله
"Děloha je syajnah (část přepadu milosti) [6] Boží, těm, kteří jej připojit připojte jej a Bůh rozhodne, kdo bude rozhodovat Bůh". [7]
Bratrské vztahy, zejména mezi bratry a sestry mají velmi unikátní dotek je dotyková z paměti, že je velmi měkká a velmi hluboká loajalita a čím dál úrodné místo navzdory vzdálenosti.
Od Abu Hurayrah řekl, že Alláhův posel řekl:
إن الله خلق الخلق حتى إذا فرغ منه قامت الرحم قالت هذا مقام العائذ بك من القطيعة قال نعم أما ترضين أن أصل من وصلك وأقطع من قطعك قالت بلى يا رب قال فذاك لك
"Opravdu, Bůh stvořil zvířata a po dokončení dělohy z podstavce a řekl: Toto je místo, kde lidé hledají útočiště před ukončení silaturramhi I řekl Bůh: Ano. Vy nejste rád, že jsem se spojit s lidmi, kteří menyambungmu a přetrhl souvislosti s lidmi, se rozhodnou s vámi? On odpověděl: Ano. Alláh říká: Tak to se stane vaše právo "[8].
Kdo zlomil bezdůvodně silaturrahmi syar'i pak nárok na kárné sankce a zavržení od Boha, a hrozil, aby nechodil do nebe.
On řekl: "Lidé, kteří porušují smlouvu Boží po plighted své slovo jinak, a rozhodnout, co Bůh přikázal, aby se připojil a dělat neplechu na zemi Lidé, prokletí a získat jejich bydliště tak špatné (Jahannam).". [Ar-Ra'd: 25].
Od Jubair bin Mut'im, že Prorok Muhammad řekl:
لا يدخل الجنة قاطع رحم
"Nebude to vstoupí do ráje, který rozbil příbuzné.". [9]
Chyby při LEBARAN
Prázdniny jsou jedním ze symbolů slávy muslimů. V ten den se shromáždili duše je čistá a jednota je tvořen a vliv zla a utrpení je pryč, takže se nezdá, v té době kromě štěstí. Nicméně toto je často případ chyby v oslavě. Z nich.
A. Napodobit národy v šatech. Začneme vidět podivný jev v naší společnosti, zejména o svátcích. Měli na sobě podivné oblečení ala bezvěrců. Muslim a muslimové by měli mít touhu držet náboženství, čest a přírody. Nenechte se zlákat ke vstupu dovnitř napodobovat své návyky lidí, kteří se udržují čest.
2. Někteří lidé dělají symboly dovolené provádět neposlušnost, aby se otevřeně spáchání nedovoleného. Například tím, že poslech hudby a jíst potraviny, které jsou zakázané Boha.
3. V pouti (návštěv) nevěnoval pozornost islámských etiky. Například míchání mužů a žen, kteří nejsou mahram, potřást rukou lidí, kteří nejsou mahram
4. Přehánění při výrobě potravin a nápojů, které nejsou užitečné, tak je zbytečný, a to i přesto, že muslimové jsou v nouzi.
5. Hari Raya je skvělá příležitost sjednotit srdce muslimů, ať už příbuzní, nebo ne tam je spojení. Také příležitost očistit duši a spojuje srdce, ale ve skutečnosti, onemocnění srdce stále zakořeněné.
6. Předpokládejme, že vztah je provedeno pouze během prázdnin samotných.
7. Předpokládejme, že o svátcích jako čas k hrobu pouť.
8. Navštivte navzájem o odpuštění, odpuštění sobě mezi příbuznými a příbuznými s důvěrou, která je, když většina Afdhal. [10]
Gathering je MOST HLAVNÍ BIRRUL WALIDAIN
Bůh vyžaduje dítě buďte poslušní, být laskavý a oddaný k oběma rodičům. I Boží příkaz se mu poklonit s odkazem konat dobro pro rodiče, jak Alláh říká:
وقضى ربك ألا تعبدوا إلآ إياه وبالوالدين إحسانا إما يبلغن عندك الكبر أحدهما أو كلاهما فلا تقل لهما أف ولاتنهرهما وقل لهما قولا كريما {23}
"A Pán tvůj rozhodl, abyste ne uctívat kromě něj a buďte laskaví k matce svého otce co nejlépe. Pokud některý z nich nebo oba v pemeliharaanmu stáří, takže se nemusíte vůbec říkat jak slovo "ach", a ne je uchopit. A jen říct těchto vznešených slov. " [Al-Isra ": 23]
Birrul walidain je laskavý k oběma rodičům, a to buď ve formě materiální pomoci, modlitby, návštěvy, pozornost, lásku, a udržovat dobré jméno během života nebo po smrti. Rodiče jsou nejbližšími příbuznými a mnoha služeb, a mají velkou náklonnost všech dob, tak to není divné, kdyby se jeho práva jsou také skvělé. Řekl:
ووصينا الإنسان بوالديه حملته أمه وهنا على وهن وفصاله في عامين أن اشكر لي ولوالديك إلى المصير
"A jsme nařízeno na člověka (činit dobro) k jeho matkou a otcem dvou lidí: jeho matka počala ho v oslabení státu zvyšovat postupně a odstavení bylo za dva roky Buď vděčný Mně a dvě matky, otce, jen ve mně je váš návrat.". [Luqman: 14].
BIRUL ctnost WALIDAIN
V Koránu a sunny v alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem zmínil mnohem znovu a znovu, tak to dítě je tak trochu k jeho rodičům. Dobrota a oběť nespočet rodičů, a to jak z těla a duše a síly, a ne si stěžovat a ne žádat o odpověď od jeho syna.
Jako dítě, on a měl by být vždy připomínal vždy pamatovat na servis starších lidí, kteří se věnuje tělu i duši a celý svůj život získat a vychovávat.
Matka během těhotenství měl hodně těžkých břemen. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká jeho matka počala ho v oslabení státu zvyšovat postupně a odstavení bylo za dva roky. Více matky trpí výchově a péči o své dítě. Utrpení v těhotenství, nikdo nemůže cítit beznaděj, pokud matka také.
Imám Bukhari v Adabul simplex, od Abu Burdah, že byl svědkem Ibn Umar a tam byl muž z Jemenu dělá tawaf při výkonu své matce na zádech a řekl: "Opravdu jsem se stal předmětem montáž, ostatní držáky, pokud někdy těžké kontroly, já nejsem tak ". Pak se zeptal Ibn Umar: "O Ibn Umar, musím platit jeho služby?. On odpověděl: "Rozhodně ne, ale jednou sengalan dýchání (kdy jste se)" [11]
Al Miqdam bin Ma'dikarib, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
إن الله يوصيكم بأمهاتكم ثم يوصيكم بأمهاتكم ثم يوصيكم بآبائكم ثم يوصيكم بالأقرب فالأقرب
"Opravdu, Bůh říká, že děláte dobré vaší matky, matky, pak se vůle Boží říká matce, dobře čiňte své matce, pak Boží vůle říká ke svým otcům, a pak Bůh říká váma dělat dobro pro příbuzné příbuzných". [12]
To znamená, že děti jsou součástí života a části srdce rodičů. Postižení v těle a průtok krve v obou. Dítě je vždy bezproblémová a chytil pozornost obou rodičů. Když oba rodiče jsou stále spokojeni se stavem jejího syna a dceru, ale jak rychle dítě zanedbávají všechny služby svých rodičů a jen rušné starala o jeho ženu a ana-synem. Ve skutečnosti to dobré pro oba rodiče, je rozhodnutí absolutní Bůh, a uctívání, které je řadí na druhé místo jen k uctívání Boha.
Začněme tím, že dělá dobře, respekt a čest je oba. Vzhledem k tomu, birrul walidain mají přednost.
[Zkopírováno z As-Sunny časopisu IX/1426/2005M 07-08/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-7574821]
Jeden smysl Eid al-Fitr
Podle
Ahmas duchovní Faiz Asifuddin
U některých kruzích, požehnaný měsíc ramadán je měsíc nákladů. Pobožnosti v postního měsíce ramadánu, zejména za to bránit příležitost. I když i nadále provádět rychle, ale ne bezvýhradně.
Zatímco ostatní předpokládají, půst v měsíci ramadánu je slibná rutinní a šťastný konec. Protože tam byl svátek po ramadánu Eid al-Fitr.
Obchodníci, od krajně vzdálených dní před ramadánu přichází, jsou připraveni obchodovat zásoby zboží v rámci přípravy na bohaté zisku v tomto svatém měsíci. Ve skutečnosti, mnoho obchodníků, že sezónní zvláštní měsíc ramadán. Zaměstnanci, úředníci, zaměstnanci, odbory a další, kteří pracují mimo město také doufají, že opustí před svátkem až několik dní po dovolené.
Jen málo lidí skutečně využít ramadánu jako příležitost využít odměnu a snímá hřích v cestách, které opravdu slušet vedení alaihi proroka Mohameda sallallaahu To wa Salamem.
Podobně, na svátek. Již vytvořil názor, že mezi mnoha muslimy Eid je čas zábavy, jako by právě utekl z zátěže půstu na jeden celý měsíc. Mnohem déle, bohatá omluvou požívat výhod plynoucích z obchodu během ramadánu. Jiní tvrdili, z jiných důvodů v souladu s jeho činností během ramadánu. Co je jasné, že podle tvrzení zatímco někteří muslimové, Eid ul-Fitr je den zábavy až do spokojeni, jako by žádné hranice. Proto, mnoho muslimů, kteří nastavit program činností, bez ohledu na pravidla Shari'ah. Pořadu jednání nemorální, spree Spree, zábavu a podívanou na pláže, jeskyně, zahradu a mnoho dalších zajímavých míst, dokonce i místa, která jsou zticha. Muži a ženy a mládež, kteří nejsou mahram, ani manžel a manželka, byly smíchány do jednoho. Mnozí z nich jsou v párech, pár spolu, se za ruce a tak dále vykonat zábavu a vychutnat si potěšení z hříchu.
Není pochyb o tom, že Eid je den radosti pro ty, kteří rychle během ramadánu. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
للصائم فرحتان يفرحهما: إذا أفطر فرح بفطره, وإذا لقي ربه فرح بصومه
"Lidé, kteří se dostanou dva půst zábava: při přerušení půstu, on byl šťastný, že jet rychle, a když se setkal se svým Pánem, on je spokojený s (dítě) jeho rychle". [HR. Bukhari a Muslim] [1]
Ale radost je chtěl tady je radost, která není z koridoru Shari'ah.
Imám Nawawi rahimahullah rádi vysvětlí význam hadith nad tím, že cituje slova učenců, "Radost z půstu osobu při setkal se svým Pánem, bylo proto, že viděl odměnu za hladovění a protože on si vzpomněl na ni'mat Taufik Alláh titul k němu, dokud může být rychlá . Zatímco vzrušení při lámání půst je, protože on může dokonale vyřešit jeho uctívání, lze bezpečně vyhnout věci, které rozkládají svůj půst a mít naději na odměnu od Boha ". [2]
Na druhé straně al-Háfiz Ibn Hajar al-'jsou Asqalani rahimahullah prohlášení cituje některé učence nadšeni ma'na takto: "Al-Qurtubi rahimahullah řekl:" ma'nanya, rozčilený hladovějí a žízní po ztracené, protože to bylo možnost přerušit půst. Je to radost z rozumné a pochopitelné. "
Zatímco někteří jiní učenci argumentují, že lidé jsou rádi, že jet rychle, protože je velmi půst a uctívání činnosti byly úspěšné. On ulevilo a získala pomoc od Boha Všemohoucího provést rychle v budoucnosti. "Pak al-Háfiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah uzavřena," řekl jsem, "Přineste pocit radosti zde na obecnějším smyslu významy bylo uvedeno výše, není proč. Každá osoba, která je půst, (při lámání) by rád podle okolností každého, poněvadž okolnosti, týkající se půstu člověk je jiný. Mezi nimi je radost, že jsou legální přípustné rozumné lidské radosti. A je zde také radost, byli disunnah, vzrušení způsobené věcí, které byly uvedeny výše (jako je šťastná, jak by mohly být schopni provádět i půst za Boží pomoc-zavřený.) ". [3]
Nadšený při lámání rychle, mohlo by to také znamenat, cítí šťastný, když se poškodí půst při každém západu slunce. Mohlo by to také znamenat radost, když přerušení půstu během Eid. A Alláh ví nejlépe. Co je jasné, jak muži, bude půst osoba cítí úlevu a štěstí při lámání půst během ramadánu při západu slunce každý, stejně jako v den Eid.
Ale radost, která by neměla být ukolébat ho k pádu do nemorálního chování k Alláh Všemohoucí a uctívat škodu, kterou udělal během měsíce ramadánu. Vzrušení, které by měly motivovat lidi, aby vděčný a ještě více vzrušení v uctívání Alláha Subhanahu wa Ta'ala.
Proto proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, mimo jiné, aby povzbudily doprovází půst o ramadánu půst šest dní v Shawwal. On sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
من صام رمضان, ثم أتبعه ستا من شوال, كان كصيام الدهر.
"Každý, kdo se postí ramadán, pak doprovázel ji půstu o ramadánu půst šest dní v Shawwal, on (odměna) půst jako půst jeden rok". [HR. Muslim, Abu Dawud, Tirmidhi a Ibn Majah] [4].
S ohledem na tuto hadith, imám Nawawi rahimahullah vysvětluje: "Učenci, kteří semadzhab u nás říkají:" Co je Afdhal (lepší-červená), je-li půst šest dní Shawwal podepsaná v řadě hned po dovolené (tj. den, dvě pera .). Ale jestli je to šest dní půstu dilaksakan s roztříštěné nebo zpoždění až do konce Shawwal, je ctnost půstu šest dní Shawwal ještě dosaženo. Protože to ještě nazvat "doprovází půst o ramadánu postili se šest dní v měsíci Shawwal". [5]
Proč Ramadán pouť spolu s nalačno šest dní v měsíci Shawwal se postil celý rok jako? Imám Nawawi rahimahullah vysvětluje: "kněz řekl:" Půst je půst ceněn jako rychlý po celý rok, ne kvůli ničemu bude složen do desetkrát dobrý. Ramadán přeložil do deseti měsíců, zatímco šest dní Shawwal a přeložil do dvou měsíců ". [6]
Poslední část výroků imáma Nawawi může Alláh smiluj se nad řádek s alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem:
من صام ستة أيام بعد الفطر, كأنما تمام السنة; من جاء بالحسنة فله عشر أمثالها.
"Každý, kdo se postí šest dní po Eid, je to, jako by jeho rychle, je ideální jeden rok; Kdo má člověk dobrý, pak získá přízeň desetkrát." [HSR. Ibn Majah] [7].
To je ale krásný a šťastný člověk, pokud činnosti jsou plné hříšníků nebo nemorální bepotensi byl nahrazen s jasným náboženské aktivity dituntunkan Shari'ah. Navíc, po ramadánu. Nepoškozujte uctívání během ramadánu s Rah-rah a nemorálního, natož kacířský.
Proto názor, že svátek je den legrace a pobavit se provádět nemorální činy a baví-milující hřích je špatný názor, by měla být vyjasněna.
Musta'aan Alláh wa al-'Alaihi u-Tuklaan.
[Zkopírováno z As-Sunny časopisu vydání, 04-05/Tahun XIV/1431/2010M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-761016]
zdroj: http://almanhaj.or.id/
Tidak ada komentar:
Posting Komentar