Sabtu, 11 Agustus 2012

Ha a muszlimok indulás Pénz?, Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير إسراف ولا مخيلة" Egyél és igyál, ruha és bersedekahlah (a jótékonysági tulajdon), anélkül, hogy felesleges hozzáállás és arrogancia " [Jelentette al-Bukhari]


Ha a muszlimok indulás Pénz?, Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير إسراف ولا مخيلة" Egyél és igyál, ruha és bersedekahlah (a jótékonysági tulajdon), anélkül, hogy felesleges hozzáállás és arrogancia " [Jelentette al-Bukhari]



Által
DR imám Muhammad Arifin Badri MA



BEVEZETÉS
Ramadan hamarosan jön, és úgy érzi, a vallásgyakorlat és az ünneplés az Eid al-Fitr ünnep kezdett érezhetővé válni muszlimok. A szellem az istentisztelet és a szív tisztaságát, hogy mindig fejlődik ez a szent hónapja lassan, de biztosan kezdett érezhetővé válni a társadalom közepette. Természetesen, amikor egymás után a különböző kapcsolatos kérdések mind kezdő élénk vitát.

Muszlimok lelkesedés olyan nagy az elkövetkező szent hónapja a ramadán, és Eid al-Fitr ünnep ésszerű. Képzeld el, ebben a hónapban több ezer funkciók, és hogy több millió áldást.

إذا كان أول ليلة من رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن, وغلقت أبواب النار فلم يفتح منها باب, وفتحت أبواب الجنان فلم يغلق منها باب ونادى مناد: ياباغي الخير أقبل, وياباغي الشر أقصر, والله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

"Amikor az első éjszaka ramadán megérkezett, minden ördögök és démonok kísértenek a bilincsek. Minden ajtó zárva van a pokol, senki pintupun még mindig nyitott. Ezzel szemben, minden kapu megnyílt az ég, és senki pintupun vonatkozik. Sőt, van egy hívó, aki azt mondta. "Ó, ó istenem keresők keresője gonosz siess, és add fel. És minden este az Isten megszabadult a fenyegető büntetés néhány szolgája pokol "[HR, at-Tirmidhi és mások]

Eid al-Fitr ünnepségek, mintha te minden évben, de még mindig képes örömet, hogy soha nem lehet váltani bármilyen. Így Ön mindig várja, hogy ezt a lehetőséget, és bármit hajlandó feláldozni az érzés kedvéért a szépség közepette a család. Költség, és a fárasztó utazás el, hogy szembenézzen a forgalmi dugókat, az összes eltűnt egy pillanat, amikor úgy érzi, a meleg Eid al-Fitr sikerül közepette az emberekkel akiket szeretsz.

A nagy nap még soha nem enyhült szenzációt keltett vágyak a belső béke otthonaikba, és beszélgetni a családdal. Eid al-Fitr annyira különleges az életedben, mert bebizonyította, hogy képes szállítani, hogy az emlékek, a családi élet során egy kicsi, de a hangulat és a különböző körülmények között. Képzeld el, ha egyszer már sikerült elérni bizonyos célokat, és úgy érzi, a szépség, a siker a világ ügyeiben, csodálatos emlékek gyermekkori jön vissza. Ezek a feltételek minden bizonnyal jól érzik magukat, ezért nem hajlandó feláldozni, hogy valamit kapni.

Lemondani a szép emlékek kedvéért Eid FITRI
Berlebaran szép árnyalatok közepén a középső társ taulan szeretett otthon, már irányítani az érzéseit. Ennek eredményeként soha semmilyen költséget megkérdőjelezése bármilyen felelősség hárul, és meg kell küzdeni keresztül.

Ez az állapot nem csak történhet veled egyet, de ez is előfordul, hogy minden muszlim, beleértve a szerző. Azonban nem helyénvaló, hogy a szépség ünneplése Eid al-Fitr vagyunk, hanyag és félrebeszélt.

Igaz iszlám áldjon meg benneteket, hogy a szórakozás és élvezze a gyümölcsét a munkaerő-egy évre.

عن عائشة قالت دخل على أبو بكر وعندى جاريتان من جوارى الأنصار تغنيان بما تقاولت به الأنصار يوم بعاث قالت وليستا بمغنيتين فقال أبوبكر أبمزمور الشيطان في بيت رسول الله صلى الله عليه وسلم وذلك فى يوم عيد فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ((يا أبا بكر إن لكل قوم عيدا وهذا عيدنا))

"Allaah anhuma Aisha meséli: A lakoma, az apám Abu Bakr Allaah anhu eljött a házamba, míg ma már két kislány az Ansar lányai brumm szlogenek (kiabál) a Segítők a háborús Bu'ats , de mindkét nem képzett énekes. Nézni őket, apám Abu Bakr megdorgálta Allaah közvetlen anhu és azt mondta: "Ott érdemes fuvola-furulya ördög házában a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam? Meghallgatás apám szemrehányást, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: 'Ó, Abu Bakr, minden ember kell egy igazi ünneplés napja, és ma is a nap a mi ünnep" [elfogadott alaih]

Azonban az iszlám nem jelenti azt igazolja, hogy túllép az ünneplés Eid al-Fitr akkor laza szabályozás és mérték nélkül.

Egyik nap olvastam egy üzenetet, hogy Eid al-Fitr ünnepségek üdvözöljük az év 1432H, BI félretett készpénze Rp 61360000000000. Valójában azonban a megjósolt BI nem volt megfelelő, még messze a valóságtól, amely előfordul a területen. A fesztávolsága mintegy négy hét, kiderült, hogy a készpénz felszívódik a nyilvánosság, különösen a muszlimok el fantasztikus. Tudja, hogy mennyi szívódik fel a muszlimok egy nagyon rövid idő alatt?

BI igazgatóhelyettese a pénzforgalom, Adnan Djuanda úr elmondta, hogy amíg a H-5 muszlim érmék iránti kereslet elérte Rp. 77000000000000. Ez a szám messze meghaladja a keresletet a muszlimok az előző időszakban eléri 54780000000000. Így a kereslet a kisebb címlet, amely tükrözi az értékek muszlimok nőtt kiadások 12%-kal

De Ön tudja, hogy sok ilyen alapokat nem ömlik a zsebébe a muszlimok, de ömlik a más emberek zsebébe. Kérlek nézd meg a bevásárlóközpontok a legjobban által elöntött muszlimok Ramadan alatt, akkor minden bizonnyal a legnagyobb hasznot tartoznak másoknak.

Azonban, ha megpróbálja betartani a szent napon más emberek, van a muszlimok, akik szintén élvezik az ünnepség a áldásukat?

Ha igen, miért mindez, mintha muzulmánok nem érdekli ez a tény?

Ahol a muszlimokat pénz folyik?
A fenti ábrán, akkor soha nem lett volna képzelni korábban, de ez a valóság. És ugyanabban az időben, akkor lehet csodálkozni, hogy megismerjük a tényeket, hogy a már sokak által elfeledett. Képesség a pénzt költeni olyan nagy, és így rövid időn belül, annak a bizonyítéka, hogy az igazi muzulmánok gazdag

Hogy nem gazdag, a fenti adatok a Rp 77000000000000 csak egy durva alak, mert csak pénzt, amit hivatalosan visszavonták a BI. Mint az adatok pont, amely magában foglalja a pénzt letétbe a közönség a párna alá, vagy személyes strongbox, és mások senki sem tudja a számokat.

Ha így az alapok befektetési termelő projektek létrehozása lenne egy nagy munka. És ha muszlimok Szánjon alapok ünnepe Eid al-Fitr költeni, hogy szimpatizálnak a sok rászoruló ember, aki terentaskan a szegénység.

Megpróbálja azt gondolni, ha egy alap 77.000.000.000.000 (77 trillió) osztottak szét a szegények, akik többnyire muszlim többségű kétségtelenül ők terentaskan a szegénység.

A Központi Statisztikai Hivatal (BPS), a szegények száma Indonéziában március 2011 volt 30020000. Így ha a pénzt 77000000000 szét őket, így mindenki tud legalább 2.400.000 dollárt. Ebből sok pénzt a szegények nagyon értelmes, és még a fővárosban a vállalkozások számára, hogy csatlakoztassa a családi élet.

De az a tény, hogy ezen alapok töltött a szükségletek, amelyek tüdőbeteg, így nem sok pozitív értéket ad a nép jólétét. Csak egy maroknyi ember, a kereskedők, akik élvezhetik a gyors áramlását alapok az emberek.

Megpróbálsz ma újra emlékezni, mit tett, miközben ünnepli Eid al-Fitr. Hány pár vásárol új ruhát, cipőt vagy papucsot, és milyen ételek elkészítése. Jelen pillanatban úgy tűnik, mintha nem rendelkeznek a megfelelő ruhát viseljen, és Eid al-Fitr, mint ha nem érvényes, ha nem biztosítja az élelmiszer-és süteményt eltérőek.

Nem emlékszel a Mohamed prófétát sallallaahu "alaihi wa sallam alább.

كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير إسراف ولا مخيلة

"Egyél és igyál, és bersedekahlah ruha nélkül felesleges hozzáállás és arrogancia" [Jelentette al-Bukhari]

További ironikusan, az ünneplés a Eid al-Fitr lett konvertálva árnyalt ünnepe istentisztelet és hálaadó kedvezmények végrehajtása böjt, egy kirakat. Mutatja ki az új ruhákat, sütemények, ékszerek, új járművek és így tovább.

Természetesen, ha az értékek a hit és a hála, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala ünnepén napján évről évre egyre több elhalványult. Advance figyelmet az értékek ubudiyah a Mindenható Istent. Ubudiyah értékek tükröződnek a ragaszkodás, hogy tartózkodjanak az evést és az ivást egy teljes hónapra, majd a nyaraláshoz tilos a koplalás. Compliance valósul meg egy hónap alatt Tartózkodik az evést és az ivást, és a sebalikya ünnepe, akkor imádjátok az evést és az ivást.

Ubudiyah Mindenható Allah nem amaliyah születés önmagában, hanem a ragaszkodás minden parancsolatok és tilalmak, tekintet nélkül annak formájára. Ubudiyah lehet enni és inni, mivel lehet megvalósítani a refrénben mindkettő.

Azonban, amit az emberek talán azt mondják, ha nagyobb hangsúlyt fektetnek az iszlám megjelenése született, mint Eid al-Fitr csak szórakozik új ruhát, és ízletes ételeket.

Bátyám! Elmélkedj a narratív Umm 'Athiyah, remélhetőleg össze lehet hasonlítani Eid al-Fitr ünnepségeken a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és a Shabat a saját ünnepe.

قالت يارسول الله على إحدانا بأس إذا لم يكن لها جلباب أن لاتخرج? فقال لتلبسها صا حبتها من جلبابها فليشهدن الخير ودعوة المؤمنين

"Megkérdeztem: Allah Küldötte, hogy imádkozzunk, ha nincs egy fátyol, így nem Eid al-Fitr imákat vett részt? Ekkor a Próféta azt mondta: Legyen a barátja kölcsön a fátylát, hogy ő részt vett, hogy jó, és fedezi a muzulmánok imája "[Jelentette al-Bukhari]

Így ünneplik Eid al-Fitr, az értékek azok imádat nagyobb hangsúlyt kap, mint megjelenése. Ünnepén érkezett, de vannak Társak a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, akiknek nem volt egy sál, hogy lehet használni, hogy lezárja a saját részeit, amikor a házból.

Bár nem rendelkezik a hidzsáb, ők nem reménytelen, hogy csatlakozzon Eid al-Fitr, mint egy istentisztelet menyemarakan erőfeszítést, hogy az áldást az Isten iránti engedelmesség Mindenható.

Ha a muzulmánok a mai újra hangsúlyt fektet, mint a vallási értékek megjelenése, bizonyára a lehetséges jólét, és azokat nem így eltékozolni.

Bátyám! Tartsa szem előtt a következő arab közmondás:

ليس العيد لمن لبس الجديد إنما العيد لمن طاعاته تزيد

"Nem" IED tartozik az új ruhát, hanem kegyeleti IED tartozik az a személy, aki kifejlesztette a távoli üvöltés ".

ZÁRÓ
Remélhetőleg ez az egyszerű expozíció felkelti a hited, hogy ne pazarolják a nehezen megkeresett pénzt, hogy a dolgok kevésbé értékesek. Remélhetőleg ez a cikk, hogy emlékeztessem önöket, hogy az eredmények a verejték fut ennyi ideig, hogy milyen szép, ha csak hagyja, amikor meglátta Allah wa Subhanahu Ta'ala. Hány ajtó nyitva van az ég körül van, de milyen kevés sikert elérni a saját vagyon.

Allaah ta'ala tudja a legjobban bisshawab

[Másolt As-Sunnah magazin XVI/1433/2012M 03-04/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858196]


Tekintettel Ulama Talfiq



Által
Pap Abu Humaid Arif Syarifudin


Az arab szó talfiq (التلفيق) szóból származik (لفق - يلفق - تلفيقا), ami magában valami mást. Például, mivel a kifejezést (لفقت الثوب), ami azt jelenti, azt össze a két végét a ruhákat (ruházat / szövet), egy másik, majd varrni. (Lisanul Arab 10-330-331). Talfiq és beszélgetés lesz szó itt, a sokat emlegetett tudósok és jogászok tekintetében ushul bertaklid kérdések iskolák iszlám imámok mujtahid. Emeljük alapuló könyvében Al Usul Fiqhi Al Islami, a munkáját Dr. AZ Wahbah Zuhaili, Juz II, p. 1171-1181.

MEGÉRTÉSE TALFIQ
Talfiq, amely összehozza valamilyen módon (vagy az istentiszteleti mu'amalah), akik még soha nem nyilvánítottak a mujtahid tudósok. Ez azt jelenti, hogy bertaklid iszlám iskolák, valamint a vevő (egyesíti) két vagy több véleményt az ügyben, amelynek pillérei és ágak, és alapot ad a közös ügy (egységek), amely soha nem azt bárki (a mujtahid imámok ) [1], amit nem szokott követni az imám és a pap madzhabnya "új". Ahelyett, hogy mindegyik papok az istentisztelet beállítási batilnya az egyesülést.

Például valaki mentalak három felesége. Akkor az ex-feleség hozzáment egy idősebb fiú 9 éves céljából tahlil (újra igazolja a házasság első férje, Pent.). Ebben a második férje bertaklid hamuvá-Shafi'i madhhab felhatalmazza az ilyen házasságot, majd közösült a nővel, majd elválni őt a madhhab Imam Ahmad bertaklid engedélyező típusú válás így, és nem mennek keresztül a időszak "iddah, hogy első férje újból házasságot köthet. [2]

Sejk Ali kőris-Shafi'i Ajhuri megjegyezte, hogy (például), mert tilos a mi időnkben, és nem gyakorolható, valamint az illetéktelen. Mivel szerint hamu-Shafi'i iskolák kötelesek elvenni egy gyermeknek kell lennie, az apja vagy nagyapja, és van egy tisztességes, és ott kell lennie a gyermek javára a házassága. Akkor az asszony meg feleségül a gyám tisztességes mindössze két tanú is. Ha van egy feltétel nem teljesül, akkor az érvénytelen tahlil, mert a házasság nem érvényes.

KÖR TALFIQ
Talfiq problémák, valamint a dogmatikai kérdés, annak hatálya van ijtihadi problémát [3], amely zhanni (nem ez a helyzet qathi "vagy bizonytalan, Pent.). Mivel minden eset ma'lum fiddin bidhdharurah (fő) ebben a vallás, az ügyeket a törvény alapult syar'i (határozott), amely jóváhagyta a muszlimok és a hitetlenek pengingkarnya elítélték, akkor nem kellene így sokkal kevésbé dogmatikus talfiq benne.

Ennek alapján nem szabad, hogy így vezethet talfiq pembolehan (penghalalan) azok az esetek, amelyek tiltani, mivel az a bor (alkohol) és házasságtörés.

JOGI TALFIQ
Ez lehetővé tette Talfiq
Indoklása a gondolat, hogy tilos talfiq, az, ami által megadott, a tudósok szerint Usul ijma "vet fel, amely megtiltja harmadik véleménye, ha a kutatók két csoportra értenek egyet a törvény kérdése. Szóval, a legtöbbjük azt a véleményt nem szabad megsérteni vezetett a harmadik megállapodást.

Például ügyként "iddah egy terhes nő elhagyta a férje halálát. Ebben a kérdésben két vélemény között a tudósok. Először is úgy érvel bahwa'iddahnya van (1) születés abortuszt. Másrészt, véleménye szerint "iddahnya a" iddah a legtávolabbi a két nap iddah [4]. Akkor nem kell hogy egy új közvélemény-például kijelentette, hogy "iddahnya csak néhány hónap (4 hónap 10 nap) egyedül. [5]

Megjegyzést (cáfolni), ez a mocsok talfiq állítja, átvészelni a két módszer. 1) A módszer az elutasítás (al man'u) vagy tagadás (1 nafyu), 2) módszere az ellenfelek (itsbatul "AKS). [6]

A. Elutasítás vagy eltávolítása módszerek.
Egyértelmű, mert talfiq épülő eszmék által meghatározott dogmatikus egyházi Muta `akhirin (utolsó generáció) idején csökken (a muszlimok szorgalom, elfojtott.).

Talfiq jelentése nem ismert (nem) között Salaf (elődei ezen Umma), sem a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és társait, sem az időt a papok (utánuk) és tanítványai. Csakúgy, mint az apostol sallallaahu "alaihi wa sallam, akkor nincs talfiq gyakorlatban egyáltalán, mert a korszak volt a kinyilatkoztatás, amely nem teszi lehetővé a szállítási ijtihad.

Hasonlóképpen, a barátom és tabi'in, a talfiq ismeretlen közöttük. Ott volt csak valaki, aki szereti feltenni a tudósok közül Társasági-és tabi'in, aztán (akiket) ad fatwa nélkül őt, hogy tartsa a fatwa, és anélkül, hogy a kitiltott személy (kérelmező) az a gyakorlat, fatwa másokban, még ha ismeri a nézeteltéréseket, hogy sokan közülük.

Így is az idő a négy papok vagy más papok, akik beléptek a kategóriában mujtahid tudósok, nincs tilalom kivonatait jótékonysági iskolák másokban. Valójában minden a záró mögött más tudósok, de mindegyik ismeri a különbséget a vélemények másokkal, akik zhanni ijtihadi probléma (nem biztos). Akkor ez azt jelzi, hogy a first-person-aki ezt kérte fatwa, hogy véleményét a tudósok két vagy több problémát, és nem mondom, hogy amit tett talfiq, illetve érkezett egy feltétellel, hogy soha nem említenek a fatwa ajándékozó. Ez csak számít egyfajta kölcsönös keveredése a véleményét fatwa givers ben azoknak, akik kérik a fatwa szándék nem volt (hogy megzavarja a véleményét egymást). Hasonlóképpen a kölcsönös nyelvek keverése egymással arabul, pl.

És a többi, a véleményüket, hogy a törvény tiltja talfiq vezethet, hogy a tilalom bertaklid, amely alapvetően szükséges a saját utánzat van a hétköznapi emberek számára [7], legtöbben azonban nem egyfajta utánzás talfiq. És ez ellentétes elvek elégedetlenség olvassa a papok áldást a népnek [8]. Szintén ellentétes a könnyedség és a kegyelem, valamint kiküszöböli a megterhelő és nehéz körülmények esetén, amely az építési elve az iszlám shariah.

2. Ellenfele meghatározási módszer (Itsbatul "AK).
Feltételezve, hogy igazolják és elfogadják a tilalmat talfiq, íme, a tudósok, hogy a rendelkezés, hogy nincs szükség ragaszkodnak bizonyos iskolák az egész problémát, már leírt. És aki nem tartja el bizonyos iskolák számára, akkor megengedett a talfiq. Ellenkező esetben azt eredményezi, hogy törlését istentiszteleti megkötésének hétköznapi emberek, mert valójában már szinte nem találni egy laikus dolgozik a szolgáltatás, amely valóban megfelel az egyes iskolákban. Az a követelmény, hogy említést, hogy szükség van a figyelmet a különbség a forgalom iskolákban, ha valaki bertaqlid az iskolák, vagy hagyja madzhabnya-korábban-egy probléma, akkor ebben az esetben nehéz, mind a kérdések és az imádat mu'amalah. Mert ez ellen Shari'ah elveit és a laza és egyszerű az egész emberi haszon kecocokakannya

Ha például valaki, aki mosdás, és megtörölte a head-to bertaqlid Imam ash-Shafi'i madhhab, majd wudhunya érvényes. Aztán, amikor megérintette a farka után, hogy az iskolák Abu Hanifa bertaklid, akkor az ő imája érvényes. Emiatt bertaklid wudhunya jogi személy megállapodásnak megfelelően, annak az az oka, hogy megérinti az ágyéki nem érvényteleníti wudu szerint Abu Hanifah. És ez nem jelenti azt, hogy wudhunya érvénytelen, mert semmisnek a két irányzat, mert a két külön kérdés (az egyik a másikra). Az első tökéletes volt a mosdás bertaklid a hamu-Shafi'i madhhab, addig ér a farkát, és ment a (még mindig olyan állapotban van mosdás) a bertaklid az iskolák Abu Hanifa. Ezután az iskolák Abu Hanifa utánzás csupán, hogy továbbra is mi volt jogos, nem pedig az elején az imádat.

Ami a követelések egyes követői Hanafi madhhab [9], hogy nem volt egyetértés abban, hogy tiltja a magatartás talfiq, akkor talán csak a megállapodás feltételei a követői ezeknek az iskoláknak csak (Hanafi), vagy olvassa el a legtöbb tudós, vagy mit hallott, vagy csak sérelme (zhan) csak. Mert, ha a probléma már a konszenzus, ha a más iskolák az iszlám jogászokkal is megmagyarázza létezését konszenzus, nem elég, hogy elhallgattassa őket, és az egyetlen lehetőség. És nincs bizonyíték arra, hogy jól mutatja a legerősebb a konszenzus hiánya meghaladja a létezését számos tudós az eltérő ellen Muta `akhirin (talfiq tilalom). [10]

Kamal al-ibn al-Hammam az At-Tahrir és utána tanítványa, Ibn Al-Amir Hajj [11] - kijelentette: "Íme, a (laikus), amely lehetővé tette bertaklid bertaklid, aki szereti [12]. És ha egy ember, aki feküdt mujtahid megteszi a véleményét legtöbb fényt neki a bajt, akkor nem tudom, létezik vagy aqli naqli érv ellene. És amikor egy személy (laikus) keresték a legkönnyebb a vélemény egy mujtahid elszámolható-szorgalom, nem vagyok tisztában elemeit shari'ah egy szemrehányás, míg a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mint ami enyhíti a népét".

A két pap egyetértett abban, hogy a törlést az elkövető talfiq szeretet, akkor ez a vélemény nem támasztják alá bizonyítékok. Mert az emberek nem bertaklid bertaklid mind a teljes szeretet. De csak az egyik bertaklid két pap egy bizonyos problémára, amely ebben az esetben ő nem bertaklid másoknak, akkor ez miért nem. Míg az általános senki nem jótékonysági, amely előírja, hogy nézd meg, nem pedig a ijtihad, mind az utánzás. De ez csak egy vulgarizált 1 shariah törvényt, aki nem volt joga ezt mondani.

Ibn Abidin beadvány benyújtására Al Hamidiyah Tanqih a lényeg, hogy az álom egy mufti vannak utasításokat jogi megengedhetősége közös, és Sheikh Ath Thursusi is lehetővé teszik, valamint a "Allamah Abu Su'ud memfatwakan Ahogy a készség az ő fatwa. Hasonlóképpen, Ibn Nujaim rendelkezés című értekezésében című Fi Bai'il Waqfi Ghabnin Fahisys Bi, véleménye szerint, hogy az iskolák csinálnak talfiq jogszerűségét, mivel idézte al-Fatawa Al Bazaziyah. Bár Ibn al-Maliki megerősítette Arafat Al Hasyiah készség "Ala Ash Sharh Al Kabir. Allamah al-'Adawi és mások is memfatwakan készség, mert ez egyfajta engedékenység. [13]

És Jumhur tudósok körében, egyes tudósok azt állítják, hogy az iskolák Syafi'iyah-Ijma "idézte, hogy az egyének, mint ahogy azt ez a probléma, nem lehet gyakorolni (mert a természet nem az egyetértés, Pent.). Sőt, ebben az esetben, azt állítva, a ijma "tilos. Mert az tény, hogy a tudósok már említett jelenléte megbízható nézeteltérések ebben a kérdésben, mint például az Al Amir és Al Baijuri. És Ash Syafsyawani vonatkozó kérdés az egyesülés két vagy több irányzat, mondván: "Bizony, Usul szakértők megosztottak ebben a kérdésben, de ez megengedett, a tanulmány szerint-a (kész talfiq)".

Összefoglalva, a vallás Allah könnyebb, sem nehezebb, és vélemények, amelyek lehetővé teszik könnyen talfiq kategóriájában szerepelnek az emberek (különösen a hétköznapi emberek, Pent.). Mindenható Allah azt mondja:

وما جعل عليكم في الدين من حرج

Ő választotta meg, és soha nem foglalt rátok 1 nehézségek vallás. [Al-Hajj: 78].

يريد الله أن يخفف عنكم وخلق الإنسان ضعيفا

Isten azt akarta, hogy megkönnyebbülés Neked, és az ember gyenge. [A Nisa ': 28].

يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر

Allah akarja, könnyű neked, és nem akar nehézséget az Ön számára. [Al Baqarah: 185].

És a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

((بعثت بالحنيفية السمحة))

Már küldött (hozott az iszlám) egyenesen újra könnyen. [14]

Tiltott Talfiq
Az a képesség, hogy ezt talfiq nem abszolút, de korlátozott kiterjedésű adni. Mert szükségszerűen egyfajta hiúság talfiq szerint a forma, mintha vezet penghalalan talfiq kérdésre, amelyeket tilos (a qath'i vagy pontosan), mint például a bor (alkohol), házasságtörés, stb. És nem tiltják dzatnya, hanem azért, mert van valami, ami zavarja (így az származás lehet, hogy tilos, Pent.). Ez a második típusú háromféle. [15]

A. Folyamodnak, hogy csak keresi a legkönnyebb (tatabbu 'ar rukhash).
Azaz valaki azt ami a legkönnyebb olyan iskolák, nem eleme a kényszer és erős udzur. Tilos az utcán, hogy fedezze a kár formájában üzleti alóli mentesség terheit shari'ah.
Al-Ghazali azt mondta: "Senkitől sem hamisan veszi a más iskolákkal, és egy laikus is-nem, hogy meg kell választani a legfinomabb minden iskola minden számban, aztán memperlebarnya (minden problémára nem kényszer, Pent.) ... ... ". [16] És persze, megy ez a fajta, amely keresi a legkönnyebb törvény menni körül és vegyél fel egy szerény vélemény olyan iskolák annak érdekében, hogy követni vágy és vágyak.

2. Talfiq ami elutasítják a törvényt (alapszabály, illetve határozatok) bíró (kormány), mert annak rendelkezései megszüntethetik a vitát előre előfordulása a káosz.

3. Talfiq oka, hogy valaki hagyja, mi volt diamalkannya legyen dogmatikus, vagy hagyja az ügyet egyeztetett jelenléte miatt egy ditaklidinya ügyben.

Az első példa az állam. Ha van Faqih (fogalma a vallás) azt mondta a feleségének: "Én mentalakmu örökre", és ő azt állítja, hogy az ilyen lafadz-by-három válás esett, így kapcsolódik a véleményét végez közte és a felesége, és ő azt állítja, hogy felesége jogellenes neki. Majd azután, hogy ő úgy véli, hogy talaknya raj'i válás, de ő még mindig azt hiszi az első végre előre, és nem akar visszatérni a felesége (aki ditalaknya), mint a felesége újra vele legfrissebb vélemény. Tilos, mert még mindig marad az első vélemény, míg ő vesz egy második véleményt ugyanabban a kérdésben.

Példa egy második állam. Ha egy férfi bertaklid Imám Abu Hanifa a véleménye a (érvényes) házasság nélkül Wali (nő) [17], majd a "aqad (házasság), hogy megadja ratifikációs bukásának a válás, mert ez annak a következménye, törvényes házasság szerint ijma". Aztán, ha az ember három válások ellen felesége, majd azt akarja, hogy Imam ash-Shafi'i bertaklid akik azzal érvelnek, nincs válás esik, mivel a házasság nélkül Wali (ami szerinte nem érvényes, Pent.) [18], akkor nem kéne-talfiq-szerű, hogy azért, mert elhagyta taklidnya abban az esetben kell állapodtak meg. [19]

Ez több volt hivatott tartani a probléma, mint más szempontok nasab. Mert, ha nem így van, akkor fogja eredményezni, hogy a kapcsolatok következményeit, hogy a tettek (köztük) a Haram kapcsolatok (házasságtörés) és gyermekek születtek, akik (a kapcsolat) gyermekei vagyunk házasságtörés. Ki kell zárni minden ajtót vezethetnek a mérnöki erőfeszítést (babonák), ​​mint hogy mind a legfontosabb kérdéseket, mint például a házassági problémák, vagy minden esetben a célja hiteltelenné vallást, mint egy játék vagy emberi sérülést vagy kárt a földön.

Mint ügyekben az istentisztelet és terheket, amelyeknek semmi szűkíteni a Shari'ah az ő szolgáinak, hogy nem tilos csinál talfiq, bár ez azt eredményezi, hogy magára esetekben már gyakorolják, vagy elhagyása esetén meg kell követelni az egyéb kérdésekben konszenzussal, amennyiben nem vezetnek felszabadulás magukat a terhek saría kötvények, vagy ólom eltávolítása a bölcsesség követve beiktatását saría minden hilah (mérnöki), amely módosítja vagy megszünteti a célját shari'ah.

TALFIQ JOGVÉDELEM költség-shari'ah (ASY TAKALIF SYAR'IYYAH)
Fent már kifejtette, hogy a hatálya talfiq csak furu ügyekben "(ágak), amely lehetővé fogja zhanni ijtihad, nevezetesen a kérdésekben, amelyek lehetővé teszik a véleménykülönbségek benne. Ami aqeedah kapcsolatos ügyekben, a hit és az erkölcs, valamint elvi e vallás, akkor nem lehet hatolni talfiq. Mert nem lehet dogmatikus őt konszenzussal a tudósok, és nem tartalmazhat a ijtihad amelynek eredményeképpen a nézeteltérés, amely alapja lett az utánzás és talfiq-.

Talfiq, mert nagyon is lehetséges kérdésekben furu ", akkor ott kell lennie részletek a jogi kérdések furu" van. Furu Matters "a Shari'ah oszlik három. [20]

A. Furu Matters "épül, amely az egyszerűség és a tágasság minden fajták sokfélesége miatt az állam a mukallaf (aki nyereg shari'ah).
2. Furu Matters "épít az elővigyázatosság elvét, és keresi a végső túlélő.
3. Furu Matters "orientált jóléte és boldogsága a szolgák.

Az első típus, az mahdhah áhítat. Szabad talfiq benne, ha szükséges, mert a lényeg az, hogy végrehajtani a parancsot a Mindenható Allah és azokra hozzá nélkül eleme szűk. Tehát nem lehet túlzott ezen a módon. Mivel a túlzott viselkedés (meghaladó) lesz a pusztulásba sodorja.

Az áhítat maliyah (a tulajdon), akkor kell meghúzni az óvatosság, mert attól félt, hogy hagyjon fel a jobb oldalon a rászorulókat. Ezért, aki akarja adni szeretet nem szedhetik véleményét a gyenge vagy bele a vélemények esetleges több iskola nem integritásának garantálása jogainak a rászorulóknak. Ebben a számban, a mufti (fatwa givers) kell kiadnia fatwa a leggondosabb (túlélő) és a leghasznosabb, szem előtt tartva a feltétele a személy, aki feltette a fatwa (mustafti), és hogy ő volt azok között, akik érdekeltek (néhány sürgős) vagy sem.

A második típusú, nevezetesen a kérdésre, amelyeket tilos, amelynek alapja a óvatosság (ihtiyath), és megteszi a véleménye a legtöbb túlélő (wara ") [21] (elhagyni kétes), olyan erős, mint lehetséges. Mivel a Mindenható Isten nem tiltja semmi, hanem azért, mert a Awliyaa (veszély). Akkor nem adható engedékenység vagy talfiq abban, kivéve vészhelyzet esetén (kényszerített) a shari'ah szemüveg. A rendkívüli helyzetek (kényszerített), hogy (hogy) tilos. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

((ما نهيتكم عنه فاجتنبوه, وما أمرتكم به فأتوا منه ما استطعتم))

Amit én parancsoltam segítségével távol (szabadság), és amit mondok, akkor engedd meg olyan kemény, mint te. [22]

A fenti hadíszt, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kötelező megrendelések szintjén képes, míg a tilalom kizárólagossá (nem kötelező), amikor megtagadta az ügy Awliyaa tilos.

Ami nem bolehnya talfiq a korlátozásokat, amelyek miatt a tilalom-ban jött létre alapján az óvatosság, és keresi a végső túlélő. Támaszkodott a hadíszt:

دع ما يريبك إلى ما لا يريبك

Hagyja, hogy kétséges, hogy mi mit nem kétséges, [23].

A korlátozások az emberi jogokkal kapcsolatos, nem csinál talfiq benne. Mert az elven alapul, hogy fenntartsa a jogokat, és megakadályozzák a zaklatás és üldözés (mások). Akkor nem kell talfiq tesz e tekintetben, mert ez egyfajta mérnöki szemfényvesztés ellen irányult az emberek jogait, és fáj nekik.

Míg a harmadik típus, a típusát mu'amalah (interakció az emberek között), büntetőjogi szankciók (hudud), teljesíti a kötelezettségét a tulajdon és a házasság.

Házasság és az integrál a törvények, mint például mufaraqah (elválasztása közötti kapcsolat férj és feleség), az alapítvány célja, hogy megvalósítsa a boldogság a férj és a feleség és a gyerekek. Ez valósul meg a házassági kötelék fenntartása és létrehozása a jó élet a családban, ahogyan Korán Al Karim:

فإمساك بمعروف أو تسريح بإحسان

Ezt követően ismét utalhat az is, hogy ma'ruf vagy válás a jó értelemben. [Al Baqarah: 229].

Így minden esetben, hogy támogatja ezt az elvet kell gyakorolni, bár néhány esetben húzza a tettet talfiq. Csak talfiq nem használható, mint egy játék célja az ügyek a házasság és a válás, kellő tekintettel a szabályok Shari'ah, nevezetesen, hogy "a legális eredetét házasság vagy házasság jogellenes" [24] (kivéve, hogy megfelel a követelményeknek, hogy már meghatározott shari'ah, Pent.) védelme érdekében a nők jogait és az utódok. És ha ez (a törvény a házasság) esetén, akkor talfiq kell tiltani.

A probléma mu'amalah, e kötelezettség az ingatlanok, érvényesítése hudud (büntetőjogi) és védelme, a vér (humán) és más hasonló kérdések aggasztják jólét és a jó emberi élet, azt elvenni minden iskola, véleményünk szerint a legtöbb elsőbbséget a jólét és a boldogság az emberek, bár erre talfiq. A kiválasztás az a véleménye, hogy a modell tükrözni fogja az erőfeszítést, hogy támogassa a kívánt előny a Shari'a. Plusz, mivel a haszon emberi jóléti változás a változó idők és szokások és a civilizáció fejlődése érdekében. És korlátok maslahah van, amely minden esetben biztosítja a védelmet az ellen, öt alapvető elveit, nevezetesen a megőrzését, vallás, lélek, szellem, utódokat és a tulajdon, és védelmet biztosít minden kedvességet, hogy a megcélzott Shari'ah, akár a Korán, vagy Sunnah Ijma " , ismertebb nevén mashalih mursalah maqbulah (elfogadható).

Következésképpen a korlátozás megengedhető, vagy nem csinál talfiq van, hogy minden esetben, ami megzavarhatja az alapjait Shari'a, és megszeged a szabályokat és a bölcsesség, akkor tilos, különösen, ha ez csak hiyal (gyártás, hogy elkerülje a terhét shari'ah " at, Pent.). Mivel mindent, hogy támogatja az alapítvány, a bölcsesség és szabályait Shari'ah az emberi boldogság a világon és a túlvilágon, azáltal, hogy megkönnyíti a könnyű nekik ügyekben istentisztelet és biztosítani a haszon nekik ügyekben mu'amalah (interakció közöttük), akkor megengedett , sőt a kereslet.

Ezen kívül az alkalmazás lehetővé talfiq csak szükség esetén vagy vészhelyzetben (kényszerített) csak, nem célja a törvény a vallási vélemény vagy keresik a legkényelmesebb és könnyű, nem szándékosan maslahah legalizálták saria. És ismét, és akkor is csak részleges betartása a törvény és a természet mu'amalah ijtihadi (amely lehetővé tette a különbség a vélemény), és nem lehet qath'i (határozottan). És Allaah tudja a legjobban.

[Másolt As-Sunnah magazin X/1427H/2006M 03/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-761016]


Az iszlám Mercy, nem jelent veszélyt


Által
Shaykh "bin Ali Hasszán al-Halaby


Azt ne felejtsd el megemlíteni, hogy egy dolog lesz az aktuális téma alapokon, azaz iszlám irgalma és kegyelme a próféta az iszlám. Én tényleg nem érzem, és nem látnak kegyelmet a muszlimok ezt a jó földet. Imádják Allah és az Ő Messenger, és az igazság szeretete, amely az Úrtól jön és apostolai. Ez egy páratlan kiváltság. Az etika, hogy nagyon kevesen, akik maguk is díszítik vele jelen pillanatban. És valóban, a további időtartamot, nubuwwah, majd a kevésbé jó.

Mint mondta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

ما من عام إلا الذي بعده شر منه حتى تلقوا ربكم

Egyetlen időszak (lépett), de annak következményei még rosszabb belőle, amíg meg nem felel meg az Úr. [At Tirmidhi HR, no. 2132].

Szóval, gratulálok az összes, az etika ennek a jó, a benyújtási határidő Allah és az Ő Messenger mint egyfajta tisztelet Isten és az Ő Messenger. És én mentazkiah (dicséret), akkor minden Isten előtt.

Azt akarom mondani, hogy valamit köpült a mellkasban. Ezek a dolgok látszólag ellentmondanak egymásnak, de ez az igazság, ha le van írva, és elmagyarázta. Arról szól, hogy az iszlám kegyelem, a mi Urunkban van ar Rahim (Könyörületes) és a próféta egy irgalmát az egész természet.

Ami a kontradiksif volt a fejemben, hogy a fenti kérdések olyan kérdések tisztázására, badahiy [2], világos és egyértelmű, a nap folyamán a nap. Aztán hirtelen el kell magyaráznunk, hogy ismét egyfajta iszlám elleni védekezés, magyarázatot megfordítása az igazság az iszlámmal kapcsolatban, és magyarázatot a jelenlegi állapotát figyelembe véve az iszlám megváltozott.

Semmi kétség, ez a valami, ami zavaró a szívet és elmét, látjuk ellentmondásos tényeket megmagyarázni a probléma, hogy már diimani, a probléma nyilvánvaló, hogy ez a vallás (iszlám) a Grace, a legkegyesebb Allah és a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is szerelmes. Ezért kérem Istent, hogy segítsen nekünk méltatta érti ezt és gyakorolják.

A szövegek az al-`Qur 1 és Sunnah Nabawiyah, hogy megerősítsék és megszilárdulni penjelaskan téma igen kiterjedt, a megszámlálhatatlan. Azonban meg kell említeni néhány, legyen nyugodt a szíve az igazság. És elmék és a lelkek, hogy örülnek az útmutatást.

Nash a legnagyobb, jellemzi, hogy Ő maga Isten lényege a Könyörületes. Tulajdonságok ilyen nevű, széles körben elérhető az Al `Qur 1. Elég, ha te, a szövegeket, hogy elolvassa többször imában éjjel-nappal több mint tíz alkalommal, így egy olyan értelmezését van ágyazva, és beépül a szívét és érzéseit. Mindenható Allah azt mondja:

بسم الله الرحمن الرحيم {1} الحمد لله رب العالمين {2} الرحمن الرحيم

A neve Allah, Most kegyes, legkegyesebb. Dicsőség Allahnak, a Seregek Urának. A legtöbb Fölség, legkegyesebb. [Al Fatiha: 1-3].

Ismétlem, hogy Ön minden rak'ah, ha elolvassa a második bekezdés basmalah és az olvasás (Surat al-Fatiha), így a kép jelentését, valamint a megvalósítás, vagy tudományosan vagy amaliah lehet tenni, (egyszerre) egy időben.

Isten prófétája is jellemezni sallallaahu "alaihi wa sallam jellegével együtt a méh (szerető) is. Mindenható Allah azt mondja:

بالمؤمنين رءوف رحيم

(Mohamed próféta) így ismét szerető irgalmát hívők felé. [A Tawbah: 128].

A próféta a méh (irgalmas), valamint a mi Rabb Rahim (Könyörületes). Ugyanakkor a méh (szerelem) volt a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam herceg összes Children Ádám szerint az ő nagyságát sallallaahu" alaihi wa sallam és az emberiség természete. Míg Rahim (irgalmas) Isten az ő dicsőségét és tökéletességét. Tehát irgalom (együttérzés) a természete Isten és a természet a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Allah és az Ő Messenger akarta, hogy ez egy igazi áldás a földön. Mivel a din (vallási) egy din a kegyelem. Mindenható Allah azt mondja:

ومآ أرسلناك إلارحمة للعالمين

És küldtünk neked nem, de (1) kegyelem minden teremtmény. [Al Anbiya ": 107].

Allah nem mond "... mint a kegyelem, hogy a hívők ", de Isten kegyelme mondja az egész természet, nem csak emberek, még ez is benne volt a kegyelmeket, a természet, azaz a természet dzsinnek és angyalok.

És a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam szállított az ő sallallaahu" alaihi wa sallam:

إنما أنا رحمة مهداة

Én ajándéka volt kegyelem. [3]

Sok szövege a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam világos, hogy a hívők, akik üdvözölték a hívás Allah és az Ő Messenger, akik hisznek a törvény Allah és az Ő Messenger, figyelemmel a törvény az Allah és az Ő Messenger, hogy azok, akik egyfajta együttérzés és szeretjük egymást, oly módon, hogy azt szereti az Isten mindenható, nem csak áldás formájában a vágyálom, hogy álmodott a szív és a szájon át énekelt. Ha ez igaz, akkor ez lehet tenni mindenki. Mindenható Allah azt mondja:

ياأيها الذين ءامنوا لم تقولون مالاتفعلون {2} كبر مقتا عند الله أن تقولوا مالاتفعلون

Ó ti, akik azt hiszik, miért nem mondod, amit csinálsz. Óriási harag a szemében, hogy Allah azt mondjátok, hogy amit ti csinálni. [Ash Shaf: 2.3].

Isten azt akarja, hogy az emberek, akik szerették és szerető, szerették, nem csak puszta szavak, hanem a (bizonyított), hogy a szeretet, nem csak egy mondat, de a (realizált) a törvény. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

الراحمون يرحمهم الرحمن ارحموا من في الأرض يرحمكم من في السماء

Az emberek, akik azt szeretné, ha szereti az Egy Irgalmas. Mindig kezelni az embereket, akik a földön, Ő az, aki fölött ég (Allah) szeretni fog téged. [4]

A próféta is mondta:

ارحموا ترحموا

Sayanglah szeretlek, akkor biztosan szereti [5]

Szavát sallallaahu "alaihi wa sallam:

من لا يرحم لا يرحم

Emberek, akik nem rendelkeznek egyfajta szerelem, nem fogják szeretni. [6]

Minden a fenti szövegek és más megerősítette értelmében kegyelmet, így megalapozni az élet a rendszer és végrehajtani; szeretni egymást, minden puha földre, a kölcsönös segítség, különösen azoknak, akik kaptak taufik az Isten, és utasítást adott átalakítani az iszlámra és kövesse a Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

Ez a kegyelem nem lehet megfelelően megvalósítani, kivéve a hasznos tudás alapú al-`Qur 1 és Sunnah a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. A türelmi tudomány nélkül épül, de alapuló tudatlanság, csak egy érzés, hogy laknak a mellkasban, olykor nincs összhangban az a hely, elmosódtak, és ez a bizonytalanság vezetett a nagy hibák.

Ezért jön ahl Sunnah tudósok, mint ahogyan Ibn Taymiyah: "Ahlus Sunnah a leginkább tájékozott al HAQ (igazság) és a szeretet a lény".

Flavor a szeretet megköveteli tőlünk tanácsot adni másoknak, prosztata-finoman őket, és előírja, hogy nekik a lehetőséget, hogy megbánják a Mindenható Allah, az út vissza Istenhez, mielőtt meghalt.

Flavor of Love (kegyelem) azt követeli meg, hogy egyfajta gondoskodó (biztonsági lények), hogy veszel a természet a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam adott Allaah ő sallallaahu" alaihi wa sallam, nevezetesen:

... حريص عليكم بالمؤمنين رءوف رحيم

... (A próféta) akart (hit és üdvösség), akkor megint nagyon szerető irgalmát hívők felé. [A Tawbah: 128].

Ez a szellem kell kísérnie gyengédség és szeretet, amely a legnagyobb és legfenségesebb jellemzője din (vallás), ahelyett, érdesség és merevség, nem kíséri a hozzáállása a szélsőséges vagy túlzott módon, de azzal a gyengédséggel, amely szimbólumává vált e vallás.

Azért, hogy senki sem sérül, és gyanítja, hogy a kegyelem (íze szerelem) csak a muszlimok csupán, vagy kizárólag közé a muszlimok (csak), így húzva a mocsok, akkor azt meg kell említeni néhány olyan szövegeket, amelyek leírják a próféta mondásait Ez a kegyelem és terjedelmét. Grace nem csak a muszlimok egyedül, hanem azok számára is, akik nem hisznek, nem csak az emberekre, hanem az állatok mégis.

Mohamed Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam vezetője volt a prédikátor (prédikátor) és vezetője, akik vártak fel a különféle kínzások és sértéseket. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam beletörődik ellenségeskedés és az üldöztetés, és imádkozzon a jó a tettes. Amikor a hitetlenek előtt, megsebesítve fejét, sallallaahu "alaihi wa sallam, így ő vérzik, és ha törik a fogak ő sallallaahu" alaihi wa sallam, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem imádkozott, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala, hogy valamit vissza rossz nekik, de ő sallallaahu "alaihi wa sallam csak akar kegyelmet nekik, mert ő egy áldás. Prophet, majd így imádkozott:

اللهم اغفر لقومي فإنهم لا يعلمون

Igen, Isten. Bocsásd meg az én népem, mert nem tudom. [7]

Bár sallallaahu "alaihi wa sallam megkínozták és bántalmazták őket. Még a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

وما أوذي أحد في الله مثل ما أوذيت

Senki sem sérült meg, ahogy Allah (a már) betegség, ami történik velem. [8]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam türelemmel sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

لعل الله أن يخرج من أصلابهم من يوحد الله

Isten vegye le a mentauhidkan az Isten a gerinc (utód) őket. [9]

Türelem, ő sallallaahu "alaihi wa sallam szerepe volt ennek a terjedését din, játszik nagy szerepet irányadó embereket valódi szeretet, nem csak elméletben, hiszen hangzott el ebben az időben. Tény, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam méh (könyörülj) helyzetekben a háború és foglalkoztunk az iszlám ellenségei. Az Iszlám nem egy csata a háborúban ellenséges, de a háború a megváltás; háború átterjedt az ízületek a szeretet. Az ellenség megölése nem ez a fő cél, és az első, de ez az utolsó lehetőség. Az első vételi ajánlat a vallása az iszlám, a második pedig tisztelegni (fizetés fejében biztonsági garanciák), a harmadik pedig, hogy ne zavarja a muszlimokat. Ha a hitetlenek nem érdekli, mégis zavarja és sérti a muszlimokat, akkor meg kell küzdeni, és ez is kell lennie annak az uralkodók és a tudósok, akik együtt vállvetve a DIN Allah segít ez. Azonban, ha a kezdeményezés a háború által indított magánszemélyek, meg kell érteni, hogy a probléma mozgósításának a háború nem egy egyéni jogokat. Azt mondta:

وقاتلوا في سبيل الله الذين يقاتلونكم ولا تعتدوا إن الله لا يحب المعتدين

Küzdelem az oka Allah, aki harcba száll meg, (de) nem vétkeztek határok között, Allah szereti sem a gonoszok. [Al-Baqarah: 190].

Ez az iszlám din ízületek állapotában a béke és háború, miközben foglalkozik az ellenséggel. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam folyamatosan irányítja a parancsnokoknak kell tennie kegyelem (együttérzés) és az irgalom (együttérzés). Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Ne öld meg a gyermekek, idős emberek akik, nem megölni a szerzetesek a templom, és nem törik a fák ". [10]

Allahu Akbar! Ez a karakter a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, a karakter azt sallallaahu" alaihi wa sallam. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem követtek el gyilkosságot válogatás nélkül, apatah már nem cél, vagy valami népszerű, vagy hogy ő parancsolt?

A válogatás nélküli gyilkosság soha nem áldotta meg a mi Urunk és Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Mennyire valószínű, elégedett? A válogatás nélküli gyilkosságokat, csak akkor okozhat problémákat, és ömlött a vér nagyon sajnálatos, hogy az emberi lelkiismeret, nem is beszélve Allah és a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

Az erkölcs és az ízületek, az iszlámisták egyre elsődlegességét, az iszlám lett a vezetője, és szerepe van a dugulás az alapítvány, milyen hívták a hangját az emberi jogok, és hogy hívják az állatok jogait. Mielőtt a tudomány haladását, mielőtt a nyugati civilizáció, és mielőtt a kommunikációs eszközöket fejlesztettek ki, amelyek már jelenleg is érzékelhető a különböző részein a világ, az iszlám 1. hangot az emberi jogok és az állatok jogait. Ugyanakkor igyekeztek megelőzik, és igyekezett előnyben részesítik a civilizáció és arra törekszenek, hogy megvalósítsa a jelentését és tanításaiban ez, az iszlám továbbra is élen jár.

Iszlám vezetője elültették nemes ízületek, majd, hogy ez megtörténhet a valós életben, a történelem múltját, a jelenben és a jövőben insha Allah mindenható. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إن الله كتب الإحسان على كل شيء فإذا قتلتم فأحسنوا القتلة وإذا ذبحتم فأحسنوا الذبحة وليحد أحدكم شفرته وليرح ذبيحته

Bizony Allah utasította, hogy jót mindent. Ha ölni (végrehajtja a törvény Qisas), majd rögzítse az utat a megvalósításhoz. Ha az állatok elpusztítása, majd jót a vágás. Legyen Ön az egyik élesíteni a kést és szórakoztató állatok sembelihannya. [11]

Ez a karakter jelenik meg mu'amalah muszlim, mu'amalah az iszlám, mind a feldarabolás állatok. Akkor hogy lehet az mu'amalah az emberi természet által leírt Mindenható Allah:

ولقد كرمنا بنى ءادم

És mi valóban beváltotta a gyerekek Ádám. [Al Israa ": 70].

Dicsőítsük Istent, mik azok? Azzal, amit ők Isten mellett? Semmi más, csak azáltal, hogy megmutatják a DIN Isten az igazság, útmutatást ad a számukra, hogy egy prédikátor a Mindenható Allah útját. Hogy az igaz ember lesz, és jóvátenni a másik. Ez egy nagyon magas díjat. Pontosan ez az, amit sokan, még a legtöbb ember eltűnt, de az ember fogja vallani az Istennek. És ez, ha Isten nem ad utasításokat, akkor senki sem fog adni nyomokat más, mint Allah mindenható.

Annak érdekében, hogy ez a tökéletes kép és az igazság kiderült, szeretnék emlékeztetni, hogy a jelentés az irgalom (együttérzés) és gyengéd, nem ellentétes a "Izzah (bátorság) egy muszlim. Sense szeretet egy muzulmán nem okoz rá, kivéve az al-Haq (igazság) és a (nem) megalázza magát, kivéve, hogy a muzulmánok. Flavor a szeretet megvan a maga helye, valamint a "Izzah. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ثلاث من كن فيه وجد بهن حلاوة الإيمان (فذكر منها) وأن يكره أن يعود في الكفر بعد أن أنقذه الله منه كما يكره أن يقذف في النار

Három dolog, van aki ezt a három dolgot, akkor azt fogja érezni az édes hit ... (És ő sallallaahu "alaihi wa sallam említette, melyek közül az egyik) ... nem akarnak visszatérni kufr után Allah megmentette őt hitetlenkedve, mert nem akarta, hogy dobja a tűzbe. [12]

Ezek közé tartozik a "Izzah muszlim hit által, nem tartozik más, mint Allah mindenható. És a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta:

المؤمن القوي خير وأحب إلى الله من المؤمن الضعيف وفي كل خير

Az erős hívő jobb és Isten szereti, nem pedig egy gyenge hívő. És mindegyiknek van egy jó [13]. Mindegyik kap egy jó illeszkedik a hatalom (van).

Szóval, a hatalom érzése magas, erős érzés, (hogy) megvan a maga helye. Egyáltalán nem ellentétes a benyújtását, hogy egy muzulmán Urát, nem tartozik az ellenség. A természet szeretete nem ellentétes parancsolata Isten prófétája:

يآأيها النبي جاهد الكفار والمنافقين واغلظ عليهم ومأواهم جهنم وبئس المصير

Ó Próféta, harcolni a hitetlenek és a képmutatók, és nehéz őket. Helyüket a pokol, és ez egy rossz helyre újra. [A Tahrim: 9]

Az sem ellentétes a Mindenható Allah jellege adott a híveknek, hogy ők,

محمد رسول الله والذين معه أشدآء على الكفار رحمآء بينهم

Mohamed Allah Küldötte és a vele szemben nehéz a hitetlenek. [Al-Fath: 29]

Állás foglalt a szó Mindenható Allah az, amelynek idejét és helyét a saját. Mint azt korábban kifejtettük, ez a hely a harmadik, nem elsőrendű. Mert az emberek nem hajlandóak elfogadni a meghívást, hogy az iszlám, az első szakaszban, és nem törődtek a figyelmeztetésekkel, a másodrendű; jelenti azt, hogy nehezen fogadja el az igazságot, és erőt önkényesen ellen a lény, akkor jogosult egy keményebb álláspontot. És a Stern van egy tanulság mások számára. Nem Mindenható Allah azt mondja:

فشرد بهم من خلفهم لعلهم يذكرون

Aztán a válás beraikanlah emberek maguk mögött (crush) őket, hogy ők is vigyázzatok. [Al-Anfal: 57].

Így ez a hajthatatlansága is tartalmaz tanítása irgalom (együttérzés), hogy az emberek, akik otthagyja arrogáns büszkeség. Mivel a lecke számukra elég, hogy oktassák a lelket.

Annak tisztázása, hozok permisalan, és a legmagasabb permisalan csak Istenre tartozik. Nem vette észre, amikor azt tanítja a gyermeket nevelő és a vele, ha nem sikerül, akkor egy figyelmeztetést ad. Ha ő marad, ahogy van, akkor rajta.

Igen, volt egy fájdalmas verés azonban (ez) az oktatási célú, nem tartalmaz bosszúálló fúj, azonban tartalmaznak egy jó ütés. Hasonlóképpen, egy keményebb álláspontot az iszlámban, neki van a helye és ideje saját tartalmazó együttérzés és a Mindenható Allah megvalósítása mondja:

ومآ أرسلناك إلارحمة للعالمين

És küldtünk neked nem, de (1) kegyelem minden teremtmény. [Al Anbiya ": 107].

Végezetül kérem, mindenható Isten, ami számunkra, akik szeretni, és hogy az emberek, akik együttérzést, légy az, aki meghívja az embereket, hogy a Book of Allah, aki mindig kövesse a Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, (a) személyek, akik ragaszkodnak a kötelet Allah az, aki van kitéve tauhidNya. Mert Allah hatalma, hogy ezt az egészet.

Washallahu 'ala Muhammad wa Nabiyina "ALA wa aalihi shahbihi ajma'in.

[Másolt As-Sunnah magazin X/1427H/2006 01/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-761016]
_______
Lábjegyzet
[1]. Átirata előadást a Istiqlal mecset jakartai, február 19, 2006 M
[2]. Axióma, hogy elfogadottá vált.
[3]. HR Imám ad Darimi
[4]. HR Imám Tirmidhi.
[5]. Imam Ahmad HR.
[6]. HR Imam Bukhari és muszlim imám.
[7]. HR Imam Bukhari és muszlim imám.
[8]. Hasonló hadíszt narrátora Imam Tirmidhi és Ibn Majah, nevezetesen:

ولقد أوذيت في الله وما يؤذى أحد

És valóban soha nem zavarta, ahogy Allah, és még soha senki nem tapasztalt.

[9]. Hasonló hadíszt narrátora Imam Bukhari és Muszlim.

... بل أرجو أن يخرج الله من أصلابهم من يعبد الله وحده لا يشرك به شيئا

Én azonban remélem, Isten azokat, akik imádják Allah egyedül, és nem vonhatja ki magát, a gerinc (utód) őket.

[10]. Hasonló hadíszt, narrátora Abu Dawud tartalmazzák:

... ولا تقتلوا شيخا فانيا ولا طفلا ولا صغيرا ولا امرأة ...

Srácok ... és nem ölnek meg az idősek, a kisgyermekek és nők is.

[11]. HR Imam Tirmidhi, a NASA-i imám, Abu Dawud, Ibn Majah és Imam Ahmad.
[12]. HR Imam Bukhari és muszlim imám.
[13]. HR muszlim imám.


Tulajdonosa Csak a győzelem az iszlám


Által
Shaykh Abu Salim Oszáma bin al-Hilali Id


Valóban, beleértve a nagyon biztató, újra találkoztunk ebben a mecsetben, az egyetem, a közepén a mi testvéreink, mi vagyunk az Egyesült dikalimat ugyanaz, vagyis a fenti mondat egységét és nagyságát az iszlám. A téma ebben a fényes reggel Hiri a nagyságát Allah és az Ő Messenger és azokat, akik hisznek. Vagyis a nagysága az iszlám csak egyedül.

Érvek azt mutatják, hogy a dicsőséget tartozik, csak Allah, az Ő Messenger, a muzulmánok és az iszlám nagyon. Allah szava Subhanahu wa Ta'ala.

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

Mégis, hogy a hatalom csak az Isten, az Ő Messenger és azoknak, akik hisznek, de a képmutatók nem tudom. [Al-Munafiqun: 8]

Ez a vers megerősíti, hogy a dicsőséget tartozik, csak Allah, az Ő Messenger és a hívők.

فلا تهنوا وتدعوا إلى السلم وأنتم الأعلون والله معكم ولن يتركم أعمالكم

Úgy érzi, a gyenge és kérjen békét, de te a fentieket, és Allah (is) van, és soha nem fog csökkenni (jutalom)-amalmu szeretet. [Muhammad: 35]

És már a know azok számára, akik a Koránt tanulmányozzák, elhatározta, hogy kalimatullah a legmagasabb, míg a hitetlenek is egy-egy mondatban a legalacsonyabb szintre. Szóval ez a nagyság iszlám könyvében Allah. Hasonlóképpen, ezt hangsúlyozta a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és a nyilatkozatokat a Salaf generáció, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam.

لا ينبغي لمسلم أن يذل نفسه

A hívő nem megalázni magát "[Hadísz Jelentette Ahmad]

Ez az érv, hogy minden muszlim volt, az ő dicsőséges vallás. Mivel az iszlám azt tanítja, al 'Izzah őt.

Tekintsük közötti párbeszéd Abu Sufyan aki még kekufurannya-it-és padawaktu Umar, amikor a többisten kap a győzelmet a csatában Uhud.

Abu Sufyan mondta: Hubal nagyítóra, majd a próféta elrendelte Omár vitatkozni (mondván): "Isten nagyobb és magasabb".

Ez része az al posztulátum, mint a könyv és a Sunnah ami jelzi, hogy Izzah (nagyság) tartozik csak Allah, az Ő Messenger és az iszlám.

Ha megtanultuk, hogy tartozott a nagysága az iszlám, mi a Izzah az iszlám, az iszlám és hogyan lehet eltávolítani őket a koncepció a tudatlanság felé nagyság kosep Izzah hisznek. Meditálj ebben a versben azt látjuk, és hasonlítsa össze. "És, hogy a hatalom csak Allah, az Ő Messenger és a hívők, de a képmutatók nem tudom" [Al-Munafiqun: 8]

Nézd, Abdullah bin bin Ubay Salul elnöke, a munafqin Musthaliq fiai a háborúban. Miután az emberek jönnek haza a háborúból, beleértve a próféta, aki felvetette az ötletet elterjedése hadíszt IFK (hamis hírek). Azzal vádolta a hívők Anyja Shiddiqah hamu hamut bin Siddiq (Aisha) házasságtörés vádjával. Wal iyyadzu billah.

Nézd, megfordult a csata a házába, az ő tiszteletére. Egy forró hangulatú, tele kérdésekkel, labirintus-terhelt átverés, ezek a képmutatók szeretné kihasználni ezt a lehetőséget, vagy akar ütni, vagy akar halászni a zavaros vízben.

Ebben a helyzetben azt mondta: لئن رجعنآ إلى المدينة ليخرجن الأعز منها الأذل (Sőt, ha már visszatért Medinába, igazán erős ember, aki kiűzni azokat, akik gyengék belőle). Azt jelentette, egy erős ember sajátja. Miközben beszél, akik gyengék Rasullah sallallaahu "alaihi wa sallam.

Ez a koncepció Izzah a szemüveg a tudatlanság, büszkeség, kevélység szociális helyzetben vannak, nasab, őse, osztály, számos követője, sok kincset, a rang és a gazdagság. Ez Izzah a tudatlanság.

Ami a hamis hír, hogy Isten nem teszi lehetővé a személy, aki tagadja a szóró a hamis hírek kérdéseket. Ki tagadja Isten közvetlen. Rehabilitálják a jó hírét az Istenanya Hűséges az első 11 verse 1 Surat-Nur. Míg Szúra Al-Munafiqin, Isten megtagadta bin Abdullah bin Ubay Salul (szavakkal).

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

"És, hogy a hatalom csak Allah, az Ő Messenger és a hívők, de a képmutatók nem tudom" [Al-Munafiqun: 8]

Az Isten Igéje mintha csak azt mondaná, nincs nagysága, hanem az Isten. Ő az egész hatalmas és bölcs, erős és perkasa.Tidak Maha nincs nagyságát, hanem Istené. Nem dicsőség, de Istennél.

Aki attól függ, hogy a mindenható, akkor kétségtelenül erős ember. Ezért Allah Küldötte a botot, úgy, hogy erősebbé válik. És így van ez a hívők, ők ragaszkodnak Allah és az Ő Messenger, erős lények válnak.

Ez az értelme a Izzah kosep jámbor, büszke magukat a vallás, Allah, az Apostol, jó cselekedetek, hasznos ismereteket, és a küldetés Istennek. Nézd, milyen fogalma az iszlám emelt férfi a föld felszínének egy magasságban Izzah. Felé nagy felbontásban. Annak ellenére, hogy a testük nem érintkezik a földdel, de a lelkük köti malail A'la (Majlis a legtöbb magas), a meglévő örömeit Allah. Tehát Izzah tartozik az iszlám hitre.

Van (a) forrás?
Azt mondta korábban, hogy nincs nagysága, hanem az Isten. És bárki, aki együtt minden hatalmas, hatalmas, és ő volt, akik igyekeznek dicsőséget más, mint Allah, ő alázatos.

A legtöbb tényezők, amelyek támogatják ezt Izzah kukuhnya, az iszlám Aqeedah. Aqeedah alapul tauhidullah (mentauhidkan Isten), hogy dzatNya, akció-wa Tettei és az Ő természete asztma, nincs joga van a lényeg, hanem Istent imádják sem. Ezért, aki menyambah Isten lett hatalmas ember. És azok, akik Isten meyekutukan válik hitvány ember. Allah felemelő vagy megalázó valakit. Isten szólt.

وتعز من تشاء وتذل من تشاء

És Te magasztalják, aki szeretne, és megvet, akik akarsz. [Ali Imron: 26]

Aki összhangban van a megfelelő Aqeedah Tawheed és egyenesek, bizonyosan Allah tiszteletben fogja tartani őt a hit és a meggyőződés és a vallás. És aki eltér ettől, ne szemrehányást, de ezek önmagukban.

Más tényezők is képes felismerni a "Izzah manhaj van. Ezért Allah mondja.

ومن أحسن قولا ممن دعا إلى الله وعمل صالحا وقال إنني من المسلمين

Ki tudná jobban, mint azok, akik szavakkal hívja Allah, jót jámbor és azt mondta: "Én vagyok, beleértve azokat, akik előadásokat lemondani." [Fushiliat: 33]

Lihatah, miután tartott manhaj és propaganda, akkor van egyfajta büszkeség vallás. Ő hangját visszhangozta, hogy ő muszlim, beleértve a bertauhid Istenhez, és kövesse Isten és az Ő Messenger. Isten Igéje:

ومن أحسن قولا

(És aki jobb szó ...), akkor a válasz, senki sem jobb nála. Ebben a versben Allah kötelező a manhaj propaganda. Csak később csinálni igaz tetteit. Azután végül büszke az iszlám.

Ezért a vonatkozó követelmény kézhezvételét igazak tettei, vannak jogi feltételek Kamal (tökéletesség).

A jogi követelmények átvétele szeretet Istentől van, és ittiba ikhls "a próféta. Míg a szeretet tökéletességére követelmény.

Először is: Valakinek meg kell tartani a vallást erőszakkal. Isten szólt.

يا يحيى خذ الكتاب بقوة

Szia, John. Vegyük a Book (Tóra), hogy komolyan. [Maryam: 12]

Azt mondta:

خذوا ما آتيناكم بقوة

"Pegangilah határozottan amit adtam nektek" [al-Baqarah: 63]

És ez a büszkeség Quwwah az a vallás az iszlám.

Másodszor: nem lusta sürgetik, hogy végre jó tetteket és ennek jó cselekedetek és az engedelmesség.

Egy másik forrás az iszlám dicsőségét, hogy mivel a muszlim, hogy megvannak a maga sajátosságai az aqeedah, istentiszteleti módon, passzív vagy aktív megjelenését.

A minden szempontból, egy muzulmán megvannak a maga sajátosságai. Muzulmánok egy különleges értéke a hangsúlyt a kedvességét. Azt mondta:

كنتم خير أمة أخرجت للناس

"Ti vagytok a legjobb embereket születnek az emberi lények" [Al-Imran: 110]

Megvan a maga értéke, mint egy ember egyszerűen és lehetőségekkel. Azt mondta:

وكذلك جعلناكم أمة وسطا

"És ezért (is) tettük minket (muszlimok), mint az emberek egyszerűen és kiválasztás" [Al-Baqarah: 143]

Ők lettek tanúi Isten a földön. Nézd meg a speciális értékek, hogy a muszlimok vannak a versben.

اهدنا الصراط المستقيم صراط الذين أنعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين

"Vezess minket az egyenes úton. (A), ahogy az emberek akikkel adományozta áldásokat nekik, nem az (út) haragját Allah (azaz a zsidók) és nem (a közúti közlekedés), hogy hamis (azaz: Nassara ")" [Al-Fatihah: 6 - 7]

"Vezess minket, Uram, a jobb oldalon, és egyenes, nem az utat, akik felmerült az Isten haragja, vagyis a zsidók. Sem volt, úgy, ahogy az emberek téves, hogy a Nassara. A muszlim különbözik a zsidók és Nassara, vallási és osztály más. Ezért a Messenger a Allaah alaihi wa Salaam megtiltotta tasyabbuh (berserupa) a hitetlenekkel. tilalmat foglalt tanácsokat is csodálatos volt.

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله وجعل الذل والصغار على من خالف أمري وجعل رزقي تحت ظل رمحي ومن تشبه بقوم فهو منهم

"Küldtek a kard, ha a Feltámadás Napján kéznél van, hogy Allah egyedül imádják. Okozott megaláztatás és az alázat az emberek, akik ellenzik az én parancsot. Rezekiku alapján létrehozott élvonalban. Aki hasonlít egy ember, biztosan azt is tőlük" [ Hadísz Jelentette Ahmad]

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

"Küldtek a kard, mint a Feltámadás Napján kéznél van, hogy egyedül Allahot imádják"

Ez a "Izzatul iszlám. Harcolunk az iszlám számára, hogy az emberek imádják a Teremtő. Arra törekszünk, hogy távolítsa el az embereket a sötétségből a fénybe. Harcolunk az iszlámot a szavakat, a propaganda, a bizonyítást és Burhan, mielőtt a harc egy karddal, minden helyen és pillanatban.

Ekkor a Messenger a Allaah alaihi wa Salaam mondta:

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

(Küldtek a kard, ha a Feltámadás Napján elközelgett, hogy Allah egyedül imádják).

Szóval, harcolunk az embereket, hogy imádják Istent, aki teremtette őket.

وجعل الذل والصغار على من خالف أمري

(Okozott megaláztatás és az alázat az emberek, akik ellenzik az én parancs). Szóval bárki, aki követte a próféta parancsára sallallaahu "alaihi wa sallam, ő tart Izzah (nagyság) és rif'ah (magasság pozíció). Bárki, aki ellenezte a Próféta béke és áldás manhaj "alaihi wa sallam, felülírja megaláztatást. Ezek után a Messenger a Allaah "alaihi wa sallam mondta. ومن تشبه بقوم فهو منهم (aki hasonlít egy ember, biztosan azt is tőlük). Azaz, aki hasonlít az ellenséget, akkor kétségtelenül megsértett. Bárki, aki elkápráztatta az ő ellenségei, ő fog elveszni. Aki követi manhaj az ellenség, ő lesz alázva. Azonban az emberek, akik követik a Próféta manhaj, hogy nincs hiba, és nem szégyen, hogy nem szakadt rá. Összefoglalva, egy muzulmán identitást kell különbözik másoktól, tekintve aqeedah, identitás minden vállalkozás. Egy független emberi lény. Nem keleten, sem nyugaton.

Honnan tudjuk, hogy az iszlám nagy szemében az emberek, vagy fordítva? vagy hogyan tudjuk, hogy a muszlimok nagy vagy gyenge?

Vannak dolgok, amelyek azt jelzik, hogy a dicsőség az iszlám életében a muzulmánok és a dicsőség a muszlimok vannak közepén az emberiség.

Az első bizonyíték az iszlám dicsőségét. Splendor és elterjedése az iszlám zászlaja sok.

Ha szeretné tudni Izzah létrehozása iszlám közepén a muszlimok, megfontolja, hogy a szimbólumok, vallási jelképek, mint például az imádság, az imádság, a végrehajtása pillére az iszlám, kedvesség végzés tiltja igazságtalan látható a közepén a muszlimok? Hogy a végrendelet a jóság és türelem közepén a muszlimok?

Ha látod az értékeket ott, nézd a jó tetteket, ott hasznos ismereteket. Ha ezeket a feltételeket, mivel igazak, erkölcsi, emberi erőforrással jó állapotban, és az iszlám vallás még állapotban dicsőséges.

Ezért a Messenger, hogy összekapcsolja az iszlám dicsőségét végrehajtásával a jelképek, szimbólumok az iszlám, a muszlimok körében Sunnah fejlesztése. És mindannyian tudjuk, hogy az emberek, akik böjt, amikor a nap lenyugodott, meg kell törni a gyors azonnal. Miért sietett a gyors törés van sunnah. A Próféta alaihi wa sallam mondta.

لا يزال الناس بخير ما عجلوا الفطر

"A vallás mindig megy fel, amíg az emberek törni a gyors menyegarakan"

Szavai egy másik: "Ez a vallás mindig a dicsőséges népem nem fog várni megtörte a gyorsan emelkedő csillag"

Itt ő Allaah "alaihi wa sallam csatlakozni a növekvő létrehozása a vallás, a vallási jelképek szimbólumok. Látod, ott van az érzelmi Spirit of Islam. Az emberek még mindig megvan, hála Istennek, még nem szűnik meg. De szeretnénk a növekvő iszlám jelképek, szimbólumok a muszlimok a valós életben. Szeretnénk szellemében, ami a szívét az emberek át-szimbólumok jelképei a növekvő iszlám.

Nézd, ez esetben a művész a hitetlenek ellen vétkeztek, amikor a Messenger Allaah a "wa alaihi salalm, festés karikatúrák rosszabb hazugság őt zaklató béke és áldás" alaihi wa sallam. A kelet és nyugat, észak és dél, a nép költözött tagadni. A legtöbb tetteik indokolt lehet saria. Azonban mások nem igazolható a vallás. Van egy bojkott a pogány nemzetek gazdasági téren. Ez azt jelenti, hogy még a vallási buzgalom bennük. Mi nem akarjuk ezt az utat. De ezzel, szeretnénk fenntartani a szimbólumok, a vallás szimbólumai.

Azt szeretem a Próféta minden érzéseinket. De a védelem elengedhetetlen védelme Sunnah próféta, a Sunnah felélesztésével. Allah wa Subhanahu Ta'ala segítséget ígért azoknak, akik segítenek a vallását.

ولينصرن الله من ينصره إن الله لقوي عزيز

"Bizony, Allah biztosan segít azoknak, akik segítenek (vallás) Őt. Bizony, Allah valóban erős, hatalmas "[Al-Hajj: 40]

Minden olyan személy, aki segített a vallás Allah wa Subhanahu Ta'ala, Allah fogja megvédeni őt. Minden olyan személy, aki segített az apostol, Allah fogja megvédeni őt. Isten szólt.

وتعزروه وتوقروه

"És mindannyian megerősítették (vallás) és menghormatiny" [Al-Fath: 9]

Többsége szerint a tudósok értelmezése, a harmadik névmás (az előző pontban) a Messenger a Allaah mewaikili "alaihi wa sallam.

Ha az emberek valóban szeretné megvédeni az apostolok, meg kell felelnie a vallás. Támogatjuk a termékek bojkottját ellenség. De előtte, hogy mi kell bojkottálni az ellenséget a gondolat, a nyugati kultúra, aqidah ellenség, idegen kultúra. Ezzel, a szimbólumok, a vallási szimbólumok jelennek meg a közepén a közönség.

Mások jelölje meg dicsőségét Ummah.
Ugyanis a fennálló önálló hozzáállás nem függ más emberek, mint önálló emberek aqeedah, manhajnya, gazdaság, kultúra, ne utánozzák a nyugati, az emberek hitetlenek, vagy más emberek. Nem hogy nem szabad kihasználni a tudományok termékek. Csillagászat, a tudomány és a technológia, azok nem a monopólium természetesen tartozik senkinek, el lehet érni rajta bárki. És a muzulmánok, elrendelték, hogy egyesítse a két jóság, a világ és a túlvilág.

وابتغ فيما آتاك الله الدار الآخرة ولا تنس نصيبك من الدنيا

"És nézd meg, mit Isten adott neked (boldogság) a túlvilágon, és ne felejtsd el részesedését (élvezetet) világi" [Al-Qasas: 77]

Így, hogy egy muzulmán jótékonysági akhiratnya, a jó cselekedetek, és nem jó a világnak, azt felépíteni. Így néz vissza Hadísz próféta slaihi wa sallam. "Ez a vallás mindig a dicsőséges népem nem fog várni megtörte a gyorsan emelkedő csillaga."

Ki várja a közzétételét a csillagok, amikor kitört megy gyorsan? (Ők) a következők: a zsidók és a pogányok Rafidhah csoportok (síita). Vagyis a Messenger Allaah a "wa alaihi sallam mondta, ha népem vár emelkedő csillag megtörni a gyors, de követte a többi ember, aki vezette az embereket az ehhez az identitáshoz egyre gyengül.

Egy másik jele az iszlám dicsőségét.
Az emberek szabhat sária Allaah a pulzus életük, a hatóságok meg a Korán és Sunnah a jogállamiságot. Mert, és kötelező alkalmazását shari'ah fard 'Ayn minden muszlim. Fontolja meg a próféta szavai.

ألا كلكم راع و كلكم مسئول عن رعيته

"Tudom, hogy mindannyian a vezető és minden vezető azt kérdezték az elszámoltathatóság"

Innen minden muszlim vezető. És mint vezető, felelős a Qur'aan Sunnah és a Messenger a Allaah visszahull Wa Salaam. Tehát érvényesíteni Isten törvényének, mint a törvény kötelező, fard "Ain megfelelő pozícióra és felelősségeket. Isten szólt.

وما اختلفتم فيه من شيء فحكمه إلى الله

"És arról az esetről, bármit is különböznek, akkor a határozat (felfelé) Isten" [hamu-Shura: 10]

إن الحكم إلا لله

"Beállítása a törvény csak Allah" [Al-An `am: 57]

Így a saría alkalmazását, Isten törvényei és a jogállamiság az iszlám állam kötelezi a muszlimokat. Míg a becsmérlő vagy gyenge abban, hogy ez a probléma, nem fog működni. De felhívások feltételei rá, összhangban kell lennie a módszer a próféta. Hívtuk a megadott feltételek mellett, a vallás és Isten törvénye a próféta. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja.

ادع إلى سبيل ربك بالحكمة والموعظة الحسنة

"Hívás (férfi), hogy Urad utcára, a bölcsesség és egy jó lecke, és bantahlah őket a jó értelemben" [An-Nahl: 125]

قل هذه سبيلي أدعو إلى الله على بصيرة أنا ومن اتبعني وسبحان الله وما أنا من المشركين

"Mondd: Ez az út (vallás) én, én és az emberek, akik utánam meghívja (te), hogy Isten valódi bizonyíték. Dicsőség Istennek, és én nem is emberek, akik bálványimádók "[Yusuf: 108]

Így hívtuk egy igazolást, Burhan, bizonyítékokat és annak bizonyítását. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam sikerült egy iszlám állam létrehozása, de nem a kard. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam tudják érvényesíteni, amikor sikerült belenevelni emberek aqeedah. Minden olyan emberek, akik sikeresen mengekkan monoteizmus és a kifejezést La ilaha illallah az életükben, Allah majd létre iszlám országban daulah.

Ezért, amikor az üzenet, hogy az iszlám próféta felajánlotta a törzs alatt a zarándoklat szezonban, ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta. "Mondj egy nyilatkozatot! Ezzel, az arabok nyújt be neked, és akkor a mester idegen nemzet. Mondja La ilaha Illa Allah, akkor biztonságban lesz. "

Tehát az emberek, akik érvényesíteni monoteizmus, Jogérvényesítés Allah wa Subhanahu Ta'ala fog hatáskörrel ruházza fel ezen a földön. Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja.

وعد الله الذين آمنوا منكم وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الأرض كما استخلف الذين من قبلهم وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم وليبدلنهم من بعد خوفهم أمنا يعبدونني لا يشركون بي شيئا

"És Allah ígéretet tett azok között, akik hisznek, és nem igazak tettei, hogy Ő valóban tegyék uralkodó a földön, ahogy Ő hoz létre számukra a vallás, amely diridhaiNya nekik, és igazán meg fogja változtatni az (állami) őket, miután ezek a félelem, hogy biztonságos Sentausa. Még mindig imádja a semmi társítani semmit Me "[An-Nur: 55]

Istikhlaf és Tamkin (teljesítmény és a győzelem) egy ígéret Allah a hívőket, akik arra törekszenek. Akkor vess egy pillantást:

وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم

(Ő hoz létre számukra a vallás, amit Isten nekik ridhai)

Mielőtt az állam érvényesíteni Isten a földön, Isten hitet tett az emberi szívben. Amikor a vallás minden be van ágyazva a szívünkben, mi helyt az Isten törvényében a szívükben, mi a jog érvényesítése érdekében az Isten élet tudásunk szerint, Allah adja az ajándékot, és Istikhlaf Tamkin.

Nagy az iszlám világ fájdalmai eredetileg?
Ez az ügy már bérbe a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam egy saheeh hadeeth.

ليبلغن هذا الأمر ما بلغ الليل والنهار بعز عزيز أو بذل ذليل عزا يعز الله به الإسلام وأهله وذلا يذل الله به الشرك وأهله

"Ez a vallás fog terjedni, mint amennyire távolság elérésekor nappal és az éjszaka, egy nemesi dicsőség és megaláztatás, akik terhjina, a dicsőséget, a melyet Isten meg fogja dicsőíteni és az iszlám hívei, és megalázó kesyirikan és követői".

(Ebben Hadísz) a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elmondta, hogy az iszlám, annak ellenére, hogy a nyomás és a gyenge emberi élet a lélek néhány muszlim (tartani) vissza fog térni, nagy, győzelmes, sugárzó amint a hadíszt a nemes próféta. Ez is mutatja, a jövő csak az iszlámra. Semmi kétség, ez határozottan datiang és érkeznek, nem! Mert hiszünk Allahban és az Ő Messenger. Minden igaz Istent, sem a Messenger. Események értesítést Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam határozottan érkezett, senki sem tagadhatja.

De vannak olyan tényezők, amelyek akadályozzák a nagysága az iszlám és a hozzá vezető utat, az egyik legfontosabb dolog.

Először is: Fanatizmus Regionális és törzsi
A közepén a muszlimok nőtt fellebbez a fanatizmus és a törzsi. Ezt a fellebbezést nyújtottak elvált szórja a muszlimok. Ugyanez a helyzet, hogy elnyomják és megalázzák Arab mereka.Bangsa fanatizmus sürgette a frakció is. Hasonlóképpen, a perzsák, a törökök. Urdu nemzet háborúban harcolni vakbuzgóság és tanulmányozta őket. Muzulmánok osztoznak egyfajta osztott csoportokba. Még egy osztály elvált egymástól, meg sok frakciók. Az egyik fél a déli és felszólította a többi felet sürgette, észak felé. Arra kéri a nyugati és kelet felé hívja, bár származhatnak ugyanabból az országból, utódai ugyanaz.

Elvált muszlimok szétszóródtak a különböző csoportok és szekták, míg korábban ők voltak az emberek, hogy az egyik. Amikor szét, akkor a hatalom gyengítésére és légy utánzói, valamint az élelmiszer diperbutkan ellenségei az iszlám ellenségei. Itt egy részleges akadályt, amely blokkolja az út nagyságát az iszlám.

A belső él, tudjuk meg a hatását, hogy a feltörekvő elsajátítását az emberek nem hisznek dzati alakú, de ellenőrzi a természete meg az egyéb eseményeket. Ez van, mert a gyengeség és a gyengeség a muszlim hitet. Látjuk a támogató tényező az erős nyugati katonai és gazdasági erejét és politikai gyengesége a muszlimok.

Ha odafigyelünk a politikai hatalom a nyugati, kiderül, hogy politikai koncepciók már leleplezte, fedetlen boroknya, amely koncentrált politikai hazugságok, nifak, játszik a sánta szabványok által mért több mérlegek, játszani a két szál. Követelték alkalmazása valamit, de valójában ők mempecundanginya. Követelték, hogy az iszlám országokat, hogy hajtsák végre demokrai, de amikor az ország a muszlimok nyerte, ők tagadják. Ez arra utal, hogy a politikai hazugság és hazugság alapú, Allah wa Subhanahu Ta'ala már leleplezte őket.

Nézzük meg a gazdasági hatalom a nyugat felé. A gazdasági hatalom megsemmisült. Válnak erőteljes gazdasági erő jellege miatt a hatalom kontroll iszlám országokban, szántani vagyonát. Ők gyarmatosították a muszlim országokban. Mi az olaj, kirabolták őket. Arany-arany minket, lopnak. Az olaj és a jólét hazánk kikotort, eladta a piacon alacsony érték. Senki, csak Isten tudja, hány.

Ahogy a katonai erejét, ez Allah ki fogja kezelni a dolgot. Nézd, a végén a múlt század, két erők uralják a világot. Kelet-erő által képviselt hatalom a szovjet kommunizmus és a nyugati kapitalizmus erőit az USA-val a vezető.

Hogyan lehetne a Szovjetunió szakadt, de kifinomult fegyvereket? Isten érkezett hozzájuk a lényeg, hogy nem is sejtik, és a félelem öntött szívükbe. Tönkre teszik otthonaikat saját kezűleg, és a kezében a muszlimok. Vegyünk egy leckét az eset, ó ember a megértést.

Amerika nem támadja meg a Szovjetunió nukleáris (tehát megsemmisült). Pusztítás a Szovjetunió erejét belülről jön. Sedab, a tényezők, amelyek arra kényszerítették, megsemmisült. Ugyanígy, Amerika volt az összeomlás szélén belülről. Gazdasági gyengesége, a pusztítás és erkölcsi romlása, kekiuatan katonai vereség. Ezek az erők már nem bertaji. Erejük maradt, az a gyengeség a muszlimok. Ezért igyekeznek a feltétellel, hogy a muszlimok egy legyengült állapotban. Gyenge a hitben, világi, gondolatok és elvárások. Ha a muszlimok vissza hitüket, kétségtelenül lesz összeomlás kibújik, kufr el fog tűnni. A félelmetes hatalom ezen a világon el fog tűnni monoteizmus kalmatut, La ilaha illallah.

Így a legnagyobb akadályt eléréséhez nagyságát iszlám oszlik gödrös muzulmánok.

Mi az Út a nagyság az iszlám?
Az elképzelés lényege, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam amint az hadeeth Ibn 'Umar anhu.

إذا تبايعتم بالعينة وأخذتم أذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم

"Ha a vételi és eladási útján" Inah, tartja a farkát a tehenek, és élvezték gazdálkodás és hagyjon dzsihád Allah fog okozni megaláztatás rád, akkor nem húzza ki, amíg vissza nem tér a vallás. "

Ha igen, az út vezet hozzá, ó, testvéreim, ó ifjúság az iszlám, a várakozásokat a nép, népem van raktáron lesz a remény a szebb jövőben: az út nagyságát az iszlám az a vallás visszatartani minket DEGAN korábban kimondta, hogy a Próféta sallallaahu " alaihi wa sallam, a társak és a generációs Salafush Salih. Amikor folyamatosan fent van a vallás, ők lettek a legjobb az emberiség, önkormányzati vezetők, a tanárok az emberiség, távolítsa el az ember a sötétségből a fénybe. A visszatérés a vallás, a vallás megint szép lesz. Időtartamot kell randi, de megköveteli a türelem és a bátorság.

يا أيها الذين آمنوا اصبروا وصابروا ورابطوا واتقوا الله لعلكم تفلحون

"Ó ti, akik azt hiszik, légy türelmes, és erősítse a türelmét, és továbbra is készen állni (szárazföldi határ), Allah és a félelem, hogy ti is boldogulni" [Ali-Imran: 200]

Május Allah Al-Aziz Al-Qawiyyu segítenek az iszlám és a muszlimok, Al-Haq, és úgy tűnt, hogy érvényre iszlám ország a Könyv és Sunnah. Isten meg fog történni, és Ő hatalma hozzá.

[Másolt As-Sunnah magazin X/1427H/2006 01/Tahun Edition. Foundation kiadta Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 tel. 0271-761016]


Forrás: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar