Muhammad Jusuf Villa Periwi Block 01 No17 Depok, West Java, Indonesia upang magbenta ng air ticket, tren (Indonesia), konsiyerto (ang palabas) at nagbubook ng mga kuwarto hotel sa buong mundo, sa pamamagitan ng email sa pagkumpirma ng pagbili ng tiket sa iyong mobile phone, ipakita lamang ang telepono sa airport (tiket online na benta sa mga blog na ito) Phone/Tlp: 62 2129633600
Sabtu, 22 September 2012
27 Tionchar Gníomhartha adhaltranas (caidreamh gnéis gan pósadh) Diúltach
27 Tionchar Gníomhartha adhaltranas (caidreamh gnéis gan pósadh) Diúltach
Is adhaltranas gníomh a bhfuil an-olc agus reprehensible. Allah Almighty deir:
ولا تقربوا الزنا إنه كان فاحشة وساء سبيلا
Agus teacht ní nigh do striapachas a gineadh; bhfíric go raibh adhaltranas gníomh heinous. Agus ar bhealach olc. [Al-Isra '/ 17: 32]
I gcás eile véarsa, Allah Azza wa jallaberfirman:
والذين لا يدعون مع الله إلها آخر ولا يقتلون النفس التي حرم الله إلا بالحق ولا يزنون ومن يفعل ذلك يلق أثاما يضاعف له العذاب يوم القيامة ويخلد فيه مهانا
Agus is é siúd nach bhfuil adhradh aon dia eile chomh maith le Allah agus nach an t-anam a Allah forbidden (a mharú) ach amháin le (cúis) mharú fíor, agus ní adhaltranas, is cuma cé a dhéanann amhlaidh, surely faigheann sé (retaliation) sin (í) , beidh (a) a dhúbailt dó ar an Lá pionós Aiséirí agus beidh sé pionós eternal, i stát de náiriú, [al-Furqan / 25:68-69]
Sa véarsa seo, luann Allah Almighty fornication tar éis shirk agus tar éis an dúnmharú an anam a Allah Almighty forbidden. Léiríonn sé conas a bhí an gníomh adhaltranas an-dona.
I gcás eile véarsa, Allah Azza wa smachtbhannaí jallamenyebutkan do lucht déanta an ghnímh contemptible. Allah Subhanahu wa Ta'ala deir:
الزانية والزاني فاجلدوا كل واحد منهما مائة جلدة ولا تأخذكم بهما رأفة في دين الله إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر وليشهد عذابهما طائفة من المؤمنين
An bhean adulterous agus fir a dhéanann adhaltranas, deralah ansin gach ceann acu céad stripes, agus lig ní trua chun tú a araon cosc ort go (reáchtáil) an reiligiún na Allah, má chreideann sibh i Allah agus an lá ina dhiaidh seo, agus lig (i bhfeidhm) a phionós a bheith fianaithe ag grúpa daoine a chreideann. [An-Nûr/24: 2]
Na scoláirí a dúirt: "Tá an pionós d'fhir agus do mhná atá tiomanta adhaltranas nuair nach bhfuil siad pósta Idir an dá linn, má tá tú pósta cheana féin, nó riamh pósta ansin stoned siad (stoned) le clocha go dtí bás..
I Hadith barántúla luaite
لا يزني الزاني حين يزني وهو مؤمن
an adhaltranas a bhí dílis a rinne sé adhaltranas [Bukhari agus na Moslamach]
I gcás eile atá luaite Hadith:
من زنا أو شرب الخمر نزع الله منه الإيمان كما يخلع الإنسان القميص من رأسه
Cé hé adhaltranas nó ól khamr Dia bhaint chreideamh an duine sin mar an duine a bheith as a léine as an ceann. [AD al-Hakim an hadeeth de Abu Hurayrah Radi anhu agus mar-Suyuti Tugann siombail bailí]
Is é an ceann is measa adhaltranas menzinahi mháthair féin, iníon, deirfiúr nó mahram eile. I dúirt an Hadith:
من وقع على ذات محرم فاقتلوه
Cé atá menzinahi mahram mharú ansin! [AD al-Hakim agus a shahihkan]
Zina Tá gach ugliness acu:
1. Zina a laghdú amháin ar reiligiún
2. Zina deireadh a airíonna wara '
3. Zina damáiste a dhéanamh don onóir agus dínit
4. Zina laghdú éad
5. Pezina a fháil ar an wrath Dia Almighty.
6. Zina blacken an aghaidh agus é a dhéanamh dorcha sé
7. Zina hearts Dorchaigh agus an solas imithe
8. Zina thoradh ar bhochtaineacht leanúnach.
9. Zina deireadh a chur leis an culprit agus an luach dropping de chastity roimh a Thiarna agus roimh fir.
10. Zina ceirteacha tarraingthe amach a trait inmholta agus leasainmneacha cosúil le 'Iffah,, dea-cothrom, iontaobhaí ar an culprit agus airíonna pinning reproach fajir den sórt sin, fhealltóir, fasiq agus adulterer.
11. Pezina cas iad féin i torment i dóiteáin ifreann áith limistéar uachtair agus íochtair caol. Is áit a bhí feicthe go alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam céastóireacht ar na fornicators. [Bukhari i shahihnya cairde Samurah bin Jundab Radi anhu].
12. Zina deireadh a chur leis an dá agus ghabhfaidh sí a hionad leis an ainm khabîts al, cuir teideal ar an fornicators
13. Allah Subhanahu wa Ta'ala a thabhairt imní cúramach do na fornicators
14. Zina deireadh a chur leis an údarás. Bheidh ag an Údarás a chúlghairm ó chroí an teaghlaigh, cairde agus daoine eile
15. Man fhéach sé ar dó mar traitor. Is féidir aon duine a chreidiúint i cur cúraim ar a bhean chéile agus leanaí
16. Allah Azza wa jallamemberikan mothú cramped agus crua hearts adulterer
17. Adulterer Tá deireadh curtha leis an deis pléisiúr a fháil leis ag aingeal cónaithe álainn ar neamh
18. Spreagadh a culprit striapachas a gineadh dared rebel i gcoinne na tuismitheoirí, a chinneadh gaol, gnó aindleathach, daoine eile agus díláithrithe menzhalimi bhean chéile agus teaghlaigh
19. Striapachas a gineadh timpeallaithe ag gníomhartha immoral eile. Mar sin, ní bheidh an gníomh humiliating a bhaint amach ach amháin roimh, gabháil agus ina dhiaidh sin peacaigh éagsúla eile. Indecency ba chúis le ugliness ar an domhan agus an dá ngairtear
20. Déanfar adhaltranas a cheadóidh; fornicators neamhphósta bhuailtí céad uaire agus deoraíocht ar feadh bliana ón réigiún, agus aisteoirí nár phós nó a pósta stoned go fóill (stoned) stoned chun báis
21. Damáiste nasab Zina
22. Adhaltranas milleann sé ionchais an onóir agus dínit na
23. Zina Waba faoi deara an scaipeadh galar contúirteacha, tha'un (lobhra) agus an scaipeadh galair venereal go bhfuil de ghnáth deacair a chóireáil, tsifilis galar íosta
24. Deiseanna fornication do theaghlaigh a bheith i ghníomhas den chineál céanna. Sa seanfhocal a deir:
كما تدين تدان
Beidh tú a bronntar i gcomhréir leis na gníomhais
25. Zina freagraí cleachtas shalihnya caillte cúis mar sin bhris sé ar an lá deireanach.
26. Déanfar Lá na Aiséirí bheith ag tabhairt aghaidhe adhaltranas an bhean dizinai a bheidh le glacadh ag an luach saothair a cineáltas d'fhág a fear céile ionas nach fiú an slightest
27. Beidh baill de chuid an chomhlachta, mar shampla lámha, na cosa, craiceann, cluasa, súile agus fianaise ó bhéal a thabhairt painful. Allah Almighty deir:
يوم تشهد عليهم ألسنتهم وأيديهم وأرجلهم بما كانوا يعملون
Ar an lá (nuair a) an teanga, na lámha agus na cosa a bheith ina fhinné ina gcoinne ar cad a bhí siad ag déanamh roimh. [An-Nur / 24:24].
Is é sin i measc na héifeachtaí diúltacha a bhíonn go leor striapachas a gineadh. Gach seo tugann smaoineamh ar cé chomh dona tionchar an achta seo contemptible agus conas íseal culprit mhoráltacht. Ní bheidh na hiarmhairtí diúltacha seo a mhí-iompar a mheas ach amháin ag an lucht ach freisin ag an leanbh nach bhfuil a fhios rud ar bith. féadfaidh an Allah Azza wa jallamelindungi dúinn agus gach Muslims an gníomh heinous.
(Aistrithe ó kutaib Khatarul jarimah al khuluqiyah, ag Sheikh Abdullah bin bin Ibrahim al jârullâh Jârullah)
[Transcribed ó irisí Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Foilsitheoirí Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo Solo Purwodadi-Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Teil. 0271-858197 Facs 0271-858196]
Mewasapadai Zina Agus Cúiseanna
Allaah Tá cosc iomlán ar gach gníomh vile, chomh sofheicthe agus nach bhfuil le feiceáil. Allaah cosc freisin gníomhais éadrócaireach i dteagmháil agus ordaíodh chun fanacht amach agus gach rud is féidir a dragged i dtreo forbidden rochtain a chlúdach. Gach ceann de sé mar fhoirm Allaah trócaire (compassion) chun a chuid seirbhíseach, agus cosaintí aonáin thug Allah Almighty a chuid seirbhíseach ó bheith nochta do rud ar bith díobhálach ar a saol agus ar an ina dhiaidh seo.
I measc na gníomhais vile go bhfuil Allaah forbidden sa chuid Leabhar agus é a Messenger trí striapachas a gineadh ó bhéal. Modhanna éagsúla arna nglacadh sa ghníomh forbidden Is é taboo. Uaireanta úsáid a bhaint as an frása "Ná cur chuige" agus dashed agus gar go léir rochtain i dtreo é, uaireanta le bioráin le haghaidh seachtháirgí ainmhithe an teideal gníomhais is measa fiú, uaireanta chomh maith leis an nádúr na Moslamaigh nach bhfuil gealltanas a adhaltranas; lua ina bhagairt ar an té, agus na modhanna éagsúla eile. Gníomhartha bunúsach suarach Tá cosc i Ioslam.
Chomh maith le forbid agus atrocities agus iarmhairtí droch immorality cur síos, cuireann sé cosc ar Shari'ah foirfe freisin ar aon rochtain ar bogadh i dtreo é mar fhoirm bearta coisctheacha. Toirmeasc ar rochtain seo go léir chomh maith le bac ar an gníomh heinous. I measc na Shari'ah-shariah:
1. Forfheidhmiú Bhí (smachtbhannaí) i gcoinne adhaltranas.
Is é sin, do ghníomhaithe nach bhfuil pósta ansin a cheadóidh lashes 100 uair agus deoraíocht ar feadh bliana iomlán. Agus iad siúd atá pósta cheana féin, ansin smachtbhannaí stoned (stoned) stoned chun báis. Allah Almighty ordaigh an hadd (smachtbhannaí) go gcuirtear i bhfeidhm go dian, gan trua le haghaidh faoi deara iad go bhfuil muid amú a dlí. Almighty Allah ordaigh feidhmiú an hadd fhreastail an Muslims, agus mar sin níos suntasaí agus a chur ar fáil éifeacht choisctheach ar an anam an té agus iad siúd a faire.
2. Allah Almighty ordaigh súile coinnithe
قل للمؤمنين يغضوا من أبصارهم ويحفظوا فروجهم ذلك أزكى لهم إن الله خبير بما يصنعون وقل للمؤمنات يغضضن من أبصارهن ويحفظن فروجهن
Abair leis na fir a chreidiúint: "Lig dóibh a shealbhú an chomaoin, agus coinníonn a coileach; sin purer dóibh, surely a fhios Allah cad a dhéanann siad." Agus a rá leis na mná a chreidiúint: "Lig dóibh a shealbhú a chuid tuairimí, agus a coileach" [An-Nûr/24: 30-31].
Mar gheall ar an tuairim gur thosaigh an adhaltranas, agus ansin rinne Dia an "dearcadh a shrianfaidh" mar urghaire réamh-a choimeád ar an pubic. Seo go léir eachtra embarrassing Eascraíonn sé seo as an tsúil, mar tine blazing tús ó Sparks a mheas faoina luach. thosaigh as an dearcadh, ansin smaoineamh wishful, agus ansin neartófaí cur suas agus ar deireadh thiar titim. Mar sin, is cuma cé súile spit a fheiceáil rudaí a bhfuil cosc ag Allah Almighty, ciallaíonn sé go bhfuil dragged sí í féin i dtreo an á thuar scriosadh. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt:
يا علي فلا تتبع النظرة النظرة فإنما لك الأولى وليست لك الآخرة
O Ali ní, an bhfuil tú ag gabháil do shúile (na rudaí a bhfuil cosc) leis an dearcadh romhainn. [1]
ar a mhalairt, na daoine a shealbhú i gcónaí a shúile, ansin beidh Allah Almighty a thabhairt dó foirm grásta halawatul adhartha (i adhradh síochána dearg) go dtí deireadh a thagann ar fud an domhain.
3. Almighty Allah ordaítear freisin mná Muslim go hijab iomlán.
Allaah gceannas ar an mukminah mná go raibh choinnigh sé chun iad féin a choinneáil agus a fir gan a bheith páirteach i cunning de Satan. Allah Almighty deir:
وليضربن بخمرهن على جيوبهن ولا يبدين زينتهن إلا لبعولتهن
Agus lig dóibh a fabraic veil a chur ar a cófra, agus ná Foilsitheoir jewelry ach amháin chun a n-husbands. [An-Nûr/24: 31]
Allah Almighty deir freisin:
يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن
O Prophet, inis do mná céile, iníonacha agus mná céile de na believers: "Lig dóibh a n-scairf leathnú go dtí an chorp ar fad." [Al-Ahzâb/33: 59]
Allah Almighty deir freisin:
وإذا سألتموهن متاعا فاسألوهن من وراء حجاب ذلكم أطهر لقلوبكم وقلوبهن
Nuair a iarraidh ort le haghaidh rud éigin (riachtanais) dóibh (mná céile an Prophet), a iarraidh ar ansin ó chúl an veil. Den sórt sin ar bhealach a purer sé bhur gcroí agus a gcroí. [Al-Ahzâb/33: 53]
Is é seo ar fad d'fhonn a chosaint ar na mná agus fir gan a bheith páirteach sa ghníomh mímhorálta. Ach cuireadh an damáiste i aois seo de té atá ag glaoch, dúinn a bhriseadh síos an balla cosanta agus go bhfuil bean amach go héasca gan a chlúdaíonn an aurat. Tá siad ag iarraidh a fheiceáil ar an Muslims doirtil thuaslagann agus sa ghníomh mímhorálta. Ní siad Lunge rud aisteach, mar go bhfuil siad ag glacadh na rialacha a landlady a disbelieve i Allah agus nach rialacha na revelations de Allah Almighty a ghlacadh. Na mná Petty tersilaukan le slogans pengadobsi seo rialacha Kufr agus fáilte roimh an gcuireadh i gceist go raibh sé ar chách géilleadh a chur in ionad a Allaah ag disobedience, tá bhog an sásamh Allah Almighty in ionad le a wrath, agus an luach saothair i pionós a mhalartú. Cad a dearcadh olc i leith na mban chun é féin agus leis an tsochaí. Deineadh sé an creature sa peacach do Dhia Almighty. iyadzan billah
4. Ioslam cosc a seclusion fear (ina n-aonar) le bean neamh-mahram.
Leithlise (ina n-aonar) le deiseanna bean neamh-mahram fiúntach do Satan a tharraingt mbeirt acu a bheith mired i indecency. Mar sin féin tá an leibhéal cráifeacht agus an creideamh deiseanna fós mired atá ann. Sa leabhar de Sahih Bukhaari agus na Moslamach, Umar Abbaas Ibn narrated go sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallambersabda:
لا يخلون رجل بامرأة إلا ومعها ذو محرم
Ná fear le bean seclusion muna mbíonn bean mahram
Mar sin, bhí tiomanta daoine a seclusion (ina n-aonar) le bean neamh-mahram bealach mímhorálta chun Allah agus a Messenger, bíodh sé ina n-aonar sa teach, oifig, siopa, uathoibríoch, caitheamh aimsire, nó eile. N Dúirt an Prophet:
إياكم والدخول على النساء فقال رجل من الأنصار يا رسول الله أفرأيت الحمو قال الحمو الموت
An bhfuil tú ag dul chun freastal ar mhná (nach mahram-pent)! Fear amháin iarr: "Cad mar gheall ar an fhir chéile gaolta?" A d'fhreagair an Prophet: "Gaolta an fear céile (más ina n-aonar le bean is cúis le díothú sin) bás". [AD. Bukhari agus na Moslamach]
5. Ioslam forbids bean ag déanamh Safar (as baile) gan mahram.
Luaite sa Hadith.
عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم لا تسافر المرأة إلا مع ذي محرم ولا يدخل عليها رجل إلا ومعها محرم فقال رجل يا رسول الله إني أريد أن أخرج في جيش كذا وكذا وامرأتي تريد الحج فقال اخرج معها
Ó Ibn Abbaas anhuma, insíonn sé: n Prophet dúirt: ". Níor chóir bean a bheith ag déanamh Safar ach amháin le mahram, agus ní fear isteach uirthi ach amháin má tá mahram chun gabháil di" Ansin dúirt fear amháin: "O Messenger de Allah, theastaigh mé i ndáiríre amach sa arm, agus, cé go sé ar intinn mo bhean chéile a dhéanamh Hajj". Ansin dúirt an Prophet: "Tar thou (oilithreacht) le do bhean chéile." [AD. Bukhari, uimh. 1862; Muslim, uimh. 1341]
Mar sin, tá mná a bhíonn ag taisteal as baile ina n-aonar gan mahram menyelisihi treoir seo Prophet uasal.
6. Ioslam cosc tabarruj (Primp) do mhná.
Ioslam forbids bean bertabarruj Muslim (suas menor) nuair a lasmuigh. Toisc go mbeidh an mhealladh aird na fir atá ag fulaingt ó ghalar croí agus bealach i dtreo indecency. Allah Almighty deir:
ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى
Agus nach tabarruj (ornáideach agus iad féin a iompar) amhail mhuintir na aineolas de na ancients. [Al-Ahzâb/33: 33]
Is é seo an treoir de Allah Almighty do mhná. Ar an drochuair, melatahi lá atá inniu ann mná Muslim go leor véarsa seo uasal. Chaitheamh siad an fragrances grandest agus is luxurious ag teacht amach ar an margadh nó an duine eile. Cad a dhéanann siad go bhfuil go leor sin marc dóibh. Más mian leis an mná chun dul amach ar an mosque le haghaidh adhradh ag teastáil i dtreo is nach chumhrán a chaitheamh, ansin cad faoi na daoine atá as a eaglaisí agus synagogues?
Sin i measc na shari'ah-shari'ah de Allah Almighty mar a leagtar a chosc seo go luath de ghníomh contemptible.
Ansin lig dúinn go léir pious a Allah agus fanacht amach ó na saoráidí a sheoladh i dtreo an choir uafásach.
(Curtha in oiriúint le Isma'il Abu Muslim Al-Atsari an leabhar Khatarul jarimah al khuluqiyah, ag Sheikh Abdullah bin bin Ibrahim al jârullâh Jârullah, lch. 9-17)
[Transcribed ó irisí Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Foilsitheoirí Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo Solo Purwodadi-Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Teil. 0271-858197 Facs 0271-858196]
_______
Fonóta
[1]. Tuairiscíodh ag Ahmad, Abu Dawud, Tirmidhi. Abu Isa t Tirmidhi dúirt Gharib Hasan hadeeth.
Stádas Leanaí Zina
De réir
Ustadz Kholid Samhudi
D'fhéadfaí Ní dhéanfaidh aon ní a níos mó, tá tubaiste adhaltranas tús a scaipeadh sa tír. Gníomhartha depravity agus olc adhaltranas curtha doiléir an téarma a connotes eile. WIL (Mná Wanted Eile), PIL (Mr Eile iontach), CSW (oibrithe gnéis tráchtála), agus na cailíní choimhdeacht mar luí ábhar seo glacadh éadrom ag roinnt. Thairis sin, ní dlí Ioslamach i gcoitinne agus an pionós do adulterers i bhfeidhm go háirithe. Bhfabhar na coinníollacha seo scaipeadh an plague uafásach i lár an Muslims.
Adhaltranas Is endemic ardaíonn go leor fadhbanna sóisialta painful. Ní hamháin go bhfuil an culprit dara, ach freisin i ndáil le leanaí a rugadh trí chaidrimh aindleathacha den sórt sin. Preideacáid "leanbh nádúrtha" a bhí faoi deara go leor ar an buachaill fhulaing brón domhain. Go háirithe má fhéachann tú ar shaincheisteanna eile go gcaithfeadh sé aghaidh a thabhairt sa todhchaí. Mar penasaban, caomhnóireacht oidhreacht, agus fadhbanna sóisialta eile riamh fhéidir leis a sheachaint.
A. Lineage Bastard
Leanbh Nádúrtha ag a mháthar cinniúint baile dinasabkan mulâ'anah leanaí [1] a dinasabkan a ní mháthair, athair. Dá bhrí sin, na leanaí lineage dícheangailte ón athair. [2] Dúirt an Shallallahu'alaihi Prophet wa sallam faoi leanbh nádúrtha:
لأهل أمه من كانوا
(Boy) Is le haghaidh a mháthar theaghlach fós ann ... [3]
Sé wa sallam freisin menasabkan Shallallahu'alaihi mulâ'anah leanbh a mháthair. Umar Ibn Umar dúirt:
أن النبي صلى الله عليه وسلم لاعن بين رجل وامرأته, فانتفى من ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمرأة
Shallallahu'alaihi wa sallam Prophet isteach mulâ'anah idir fear agus a bhean chéile. Ansin, an fear agus a mhac dhiúltú an Shallallahu'alaihi Prophet wa sallam menasabkan iad agus an leanbh ar leith ar a mháthair. [4]
Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah nuair a mhíníonn na hiarmhairtí dlíthiúla a mula'aanah idir fear céile a bhean chéile ag rá: "Is é an dlí a bhriseadh nasab leanbh séú óna athair ar thaobh gheall Prophet Shallallahu'alaihi wa Sallammenetapkan gan a bheith ar a dtugtar an athair an linbh leis an lineage é seo.. cheartú agus iad formhór na scoláirí ". [5]
Shaykh Mustafa al'Adawi Hafizhahullah dúirt: ".. Is é seo an tuairim thromlach na scoláirí, tá nasab leanbh ghearradh amach as a athar taobh Toisc Allah wa Shallallahu'alaihi Sallammenetapkan dinasabkan sheachaint a athair é seo an tuairim ceart" [6]
.
Ag teacht leis an tuairim thuasluaite, dúirt Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah:.. "Tá leanbh adhaltranas a cruthaíodh sperm gan pósadh Ansin sé dinasabkan le ceann amháin, ceachtar an fear nó an bhean fear céile menzinainya nuair a phós sí Cúiseanna, ní raibh sé Tá athair a syar'i (trí phósadh dlíthiúil, dearg) ". [7]
Nasab leanbh cheating nó adhaltranas, má téarmaí a stádas is féidir, a aicmiú i dhá:
1. Na máthar stádas mar mhná céile.
Bean phósta atá cruthaithe affair (léamh: adhaltranas) thug breith do leanaí leanbh neamhdhlisteanach leis an gcaidreamh, ní féidir é a scaradh ó dhá chúinse:
a. Ní raibh an fear céile a dhiúltú nó an leanbh a admháil mar a mhac.
Eadhon, más rud é nach bean phósta a thug breith do linbh agus an fear céile a dhiúltú don leanbh, ansin tá an leanbh a, cé go bhfuil dóibh siúd a mhaíonn go bhfuil sé mar thoradh ar a affair, a dúirt an Clár na Allaah Shallallahu'alaihi i Hadith de Aa'isyah Radi anhuma:
الولد للفراش, وللعاهر الحجر
Baineann an leanbh a rugadh an t-úinéir na leapa (fear céile) agus caillteanais a fháil pezinanya [8].
Cad is brí leis an focal al-firâsy anseo le fear a bhfuil a bhean chéile nó do bhean daor a raibh digaulinya. Tá an fhianaise ar an hadeeth narrated ó Abu Hurayrah Radi anhu, dúirt an Clár na Allaah Shallallahu'alaihi uair amháin:
الولد لصاحب الفراش
Baineann an leanbh a rugadh an t-úinéir an mattress (an fear céile) [8]
Abdurrahman Shaykh 'ibn Nasir mar-Sa'di rahimahullah dúirt: "Nuair a bheidh bean a bheith firâsy, bíodh sin mar bean chéile nó daor baineann, agus thug sí breith do linbh mbaineann, an leanbh chuig an firâsy úinéir [10] rahimahullah dúirt sé:". Leis an úinéireacht ar an firâsy, nach bhfuil an cosúlacht fisiciúil nó aitheantas an duine agus daoine eile a mheas ". [11]
b. An fear céile a dhiúltú
Má dhiúltaíonn an fear céile an leanbh, ansin ní féidir an bhean (a bhean chéile) a bheith scartha ó dhá chúinse:
- Admhaigh sé go raibh sé go deimhin, mar thoradh ar adhaltranas nó má bhí siad ag fianaise ar an shari'ah comhfhreagrach. Más é seo an cás, ansin tá an bhean phianbhreith stoning agus an stádas a leanbh de adhaltranas agus nasabnya dinasabkan chuig a mháthair.
- Denies sí go bhfuil an leanbh a rugadh Mar aon leis na torthaí infidelity. Dá bhrí sin, an réiteach ar an Shari'a, d'fhéach an lánúin ag gach curse (mulâ'anah próiseas). Bhí scartha Ansin siad agus go bhfuil an pósadh briste don dara fear riamh. Leanaí a Dhíospóid mulâ'anah nach leanbh bastaird. Cé nach leanbh nádúrtha, ach fós dinasabkan chuig a mháthair.
2. Ní stádas mar mhná céile
Más rud é nach bean a bhfuil fear céile, bíodh do bhaintreach nó a bhí riamh a bhí pósta go dlíthiúil ar chor ar bith, thug ansin breith ar an leanbh, ansin tá an leanbh faoi dhá choinníoll:
- Má tá aon fhear riamh menzinainya dinasabkan a iarraidh ar an leanbh leis féin, ansin nach bhfuil an leanbh dinasabkan le haon fhear. Nasab buachaill ceangailte le a mháthair.
- Tá fear a mhaíonn go bhfuil menzinai bean agus a leanbh a éileamh. San eagrán seo, tá difríochtaí na scoláirí:
An tuairim ar dtús, nach bhfuil á rá an leanbh dinasabkan an fear a d'éiligh sé.
Is iad seo na scoileanna al-`aimah al-arba'ah (na ceithre madhhab Imam Imam Abu Hanifah, Imam Malik, Imam Shafi'i agus Imam Ahmad rahimahumullah) [12] agus Ibn Hazm rahimahullah [13]. Seo dirajihkan tuairim Ibn Qudama i al-Mughni vol.
Is é seo an smaoineamh bunúsach:
1. Focal an Shallallahu'alaihi Prophet wa Sallam:
الولد للفراش, وللعاهر الحجر
Baineann an leanbh a rugadh an t-úinéir an mattress (an fear céile) agus caillteanais a fháil pezinanya [14]
Sa Hadith uasal nach bhfuil, an Shallallahu'alaihi Prophet wa sallam menasabkan go seachas máthair an linbh fear céile. Ciallaíonn sé seo leanbh nádúrtha menasabkan chun an fear adulterer menyelisihi ábhar an Hadith.
2. Hadeeth de Amr Abdullah ibn 'léann seo a leanas:
قام رجل فقال يا رسول الله إن فلانا ابني عاهرت بأمه في الجاهلية فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم لا دعوة في الإسلام ذهب أمر الجاهلية الولد للفراش وللعاهر الحجر.
Sheas amháin agus dúirt: "O Messenger de Allah! Tá sé sin agus mar sin tá mo mhac, bhí mo mháthair menzinahi dizaman aineolas "Ansin Allah wa Shallallahu'alaihi Sallammenjawab:". Níl aon aitheantas ar an leanbh i Ioslam. Tá Tréimhse aineolas imithe. Leanaí bhaineann leis na mná céile (al-Firâsy) agus an adulteress a fháil ar an gcaillteanas. [15]
3. Shallallahu'alaihi wa Sallam Prophet:
لا مساعاة فى الإسلام من ساعى فى الجاهلية فقد لحق بعصبته ومن ادعى ولدا من غير رشدة فلا يرث ولا يورث
Níl aon adhaltranas i Ioslam, a adhaltranas i am an aineolas sin dinasabkan do heirs teaghlaigh (asabah) agus a éileamh ar an leanbh gan chruthúnas, nach bhfuil sé mar oidhreacht agus nach bhfuair. [16]
4. Amr Hadith Abdullah bin 'Radi anhu a deir:
إن النبى - صلى الله عليه وسلم - قضى أن كل مستلحق استلحق بعد أبيه الذى يدعى له ادعاه ورثته فقضى أن كل من كان من أمة يملكها يوم أصابها فقد لحق بمن استلحقه وليس له مما قسم قبله من الميراث شىء وما أدرك من ميراث لم يقسم فله نصيبه ولا يلحق إذا كان أبوه الذى يدعى له أنكره وإن كان من أمة لم يملكها أو من حرة عاهر بها فإنه لا يلحق به ولا يرث وإن كان الذى يدعى له هو ادعاه فهو ولد زنية من حرة كان أو أمة.
Verily Allaah Prophet Shallallahu'alaihi mian gach leanbh a chinneadh saincheisteanna dinasabkan le duine éigin tar éis (bás) dinasabkan D'aithin hathair ag a oidhrí. Ansin shocraigh sé go bhfuil gach leanbh a rugadh ar stádas daor ar a (an fostóir) nuair a clogáilte (caidreamh collaí), ansin nach bhfuil an dinasabkan leanbh ar iarratas penasabannya agus an leanbh an ceart ar bith a oidhreacht a dháileadh roimh (dinasabkan) ar é agus oidhreacht neamhdháilte mar sin fuair sé a roinnt. Ní dinasabkan (a athair) má tá an t-athair a dhiúltú dinasabkan. Más rud é nach na sclábhaithe faoi úinéireacht nó dizinahinyanya bean neamhspleách, ansin nach bhfuil an leanbh dinasabkan dó agus fiú iad siúd nach raibh a hoidhreacht an dinasabkan éileamh, toisc go bhfuil sé ceachtar leanbh nádúrtha an bhean saor in aisce nó le daor daor. [17]
Ibn al-Qayyim dúirt:. Is é seo hadeeth mbréagnaíonn Ishaaq agus a aontaíonn leis [18]
5. Shallallahu'alaihi wa Sallam Prophet:
أيما رجل عاهر بحرة أو أمة فالولد ولد زنا, لا يرث ولا يورث
Duine ar bith a Ní raibh mná saor in aisce menzinahi nó sclábhaithe daor ansin tá an leanbh de adhaltranas, oidhreacht agus bequeath. [19]
6. Ibn Qudama rahimahullah in iúl ar an gcúis go nach bhfuil aon dinasabkan bastaird a athair nuair a iarrtar penasabannya. Léiríonn sé seo go bhfuil an leanbh a mheas syar'i leanbh nach féidir dinasabkan sin dó ar chor ar bith. [20]
Deir an dara tuairim an leanbh dinasabkan an adulteress má iarrann sí penasabannya.
Is é seo an tuairim Urwah Rahuyah rahimahullah Ishaq ibn 'ibn az-Zubeir rahimahullah, Sulaiman bin Yasar rahimahullah agus Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah.
Ibn Taymiyyah rahimahullah dúirt: Tá dhá tuairimí na scoláirí ar an adulterer cheist a d'iarr air más rud é nach bhfuil an leanbh zinanya dinasabkan dizinahinya bean pósta. Prophet Shallallahu'alaihi wa Sallam dúirt:
الولد للفراش, وللعاهر الحجر
Baineann an leanbh a rugadh an t-úinéir an mattress (an fear céile) agus pezinanya phionósú.
Prophet Shallallahu'alaihi wa sallam a dhéanamh ar an leanbh dá chuid féin a fear céile (al-Firaasy) in ionad adulterer. Más rud é nach raibh sí ina maighdean (al-Firâsy) ní sin a dhéanamh oiriúnach sa Hadith. [21]
Ibn Taymiyyah rahimahullah argóint le gníomhais Caliph Umar ibn al-Khattab, mar narrated ag Imam Malik i al-Muwatta 'le lafadz:
أن عمر بن الخطاب - رضي الله عنه - كان يليط أولاد الجاهلية بمن ادعاهم في الإسلام.
Umar ibn al-Khattab Radi anhu chéad leanaí menasabkan a admháil go aineolas (mar leanbh) i Ioslam. [22]
Mar an gcéanna, d'áitigh sé le qiyas (analaí), mar go bhfuil tú ceann de na fornicate lánúineacha. Má dinasabkan a mháthair agus a hoidhreacht agus an lineage idir an leanbh le gaolta a mháthar a rinne sé adhaltranas le fear é (a hathair). An buachaill a bhí as an péire uisce dara agus comhlachais a thabhairt dó agus dá aontaíodh go raibh sé a mhac, ansin cad cosc dinasabkan leanbh a athair, más rud é nach ligean isteach é i gcásanna eile? Is é seo an qiyas íon. [23]
Go bhfuil a fhios râjih Allaah is fearr iad siúd a bhfuil keshahihan hargóintí Jumhur an dara agus an ceathrú mír a neartú tuairim Jumhur.
Tar éis plé leis na difríochtaí den tuairim ar an gceist seo agus léirigh an tuairim chéad Hadith an ceathrú mír, Ibn al-Qayyim rahimahullahmenyatakan: Má tá an hadeeth saheeh ansin beidh sé a fháil ar an ábhar seo Hadith agus phiocadh suas. Mura bhfuil an hadeeth saheeh an tuairim go bhfuil (an tattoo-pent) tuairim Ishaq rahimahullah agus na daoine leis. [24]
B. Mac Zina agus oidhreacht.
Dlí oidhreacht nádúrtha leanbh i ngach cás le leanbh oidhreacht dlíthe mulâ'anah toisc roinnte siad an lineage céanna dícheangailte óna athair. [25] Is é an fhadhb le haghaidh adhaltranas oidhre óg oidhre cuid den nasabnya hiarmhairtí.
1. Leanaí menzinahi adhaltranas lena fear.
Caidreamh oidhreacht oidhre idir athair an linbh a bhí i láthair amháin i measc na cúiseanna oidhreachta (asbab al-Irts) an lineage. Ní Nuair a dinasabkan leanbh nádúrtha syar'i chun an fear a bhí aici menzinahi máthair an iarmhairt aon oidhre-oidhreacht idir an dá. Dá bhrí sin, ní féidir leis an leanbh nádúrtha a fháil ar an eastát an duine agus a ghaolta. Mar sin, tá an Guy nach féidir, a fháil ar eastát an Saothar zinanya leanbh.
2. Zina leanbh lena máthair
Cé go bhfuair an leanbh fornication lena mháthair tá sé fós ar a chéile. Tá Leanaí adhaltranas mar an gcéanna leis na páistí eile an máthair. Toisc go raibh sé a mhac, tháinig sé ghinearáltacht an focal de Allah Subhanahu wa Ta'ala:
يوصيكم الله في أولادكم للذكر مثل حظ الأنثيين فإن كن نساء فوق اثنتين فلهن ثلثا ما ترك وإن كانت واحدة فلها النصف ولأبويه لكل واحد منهما السدس مما ترك إن كان له ولد فإن لم يكن له ولد وورثه أبواه فلأمه الثلث فإن كان له إخوة فلأمه السدس من بعد وصية يوصي بها أو دين آباؤكم وأبناؤكم لا تدرون أيهم أقرب لكم نفعا فريضة من الله إن الله كان عليما حكيما
Dia mensyari'atkan tú faoi (roinnt na hoidhreachta do) do leanaí. Eadhon: Courant mac mar aon le cuid de beirt iníon fásta agus más rud é go raibh na leanaí na mná go léir níos mó ná dhá, ansin dóibh dhá thrian de na maoine tréigthe, agus más rud é go raibh sí ina leanbh amháin, mar sin tá sé an sealúchais leath. agus le haghaidh an dá athair máthair-, do gach aon séú de na maoine tréigthe, más rud é go raibh an duine éagtha leanaí, agus má tá an t-éagach aon leanaí, agus oidhreacht sé a athair máthair (amháin), ansin fuair sí an tríú, má tá an tá sé siblíní roinnt a fuair bás, faigheann ansin a mháthair an séú. Beidh (dáileadh na thuas) a chomhlíonadh tar éis a rinne sé nó (agus) tar éis an fiach a íocadh. (Maidir) do thuismitheoirí agus do leanaí, nach bhfuil fhios agat cé acu is gaire (go leor) sochair duit. Is é seo an foraithne Allah. Surely Tá Allah a fhios agam, Wise. [An Nisa-`/ 4: 11]
Tá sé i dteideal teacht in oidhreacht óna mháthair mar gheall ar dinasabkan sé ar a mháthair agus a lineage Is cúis amháin i measc na cúiseanna na hoidhreachta. Sa chás seo, stádas leanbh nádúrtha leis an leanbh mulâ'anah cur síos orthu sa Sahl Hadith ibn Sa'd mar-Sa'idi mbaineann Radi anhu go bhfuil an Messenger de Allah Shallallahu'alaihi mulâ'anah breitheamh. Sahl ibn Sa'd Radi anhu dúirt:
فكانت سنة أن يفرق بين المتلاعنين وكانت حاملا, فأنكر حملها وكان ابنها يدعى إليها, ثم جرت السنة فى الميراث أن يرثها, وترث منه ما فرض الله لها.
Ansin ar leith sunnah beirt daoine a dhéanann mulâ'anah nuair a bhíonn an bhean torrach. An fear céile a toirchis agus a leanbh dhiúltú ar an dinasabkan bhean. Beidh feidhm Ansin Sunnah sa mhéid is go bhfuil an leanbh bhfuair an oidhreacht na mná maoine agus an bhean a mhaoin oidhre i gcomhréir leis na foraithne Dé. [26]
Ibn Quddâmah rahimahullah dúirt: "A fear agus tú ag dul mulâ'anah bhfuil a bhean agus a mhac, agus breitheamh dhiúltaigh a dheighilt ón dhá, ansin an leanbh ar shiúl ó di agus oidhreacht cearta terputuslah oidhre an fear a rinne an mulâ'anah. Ní raibh sé mar oidhreacht air agus gan aon oidhre amháin ('oidhre iarmharach) é. Bhfuair sé ach ag a mháthair agus dzawu al-Furudh (a fháil oidhrí codanna áirithe-dearg) ó na máthair. Chomh maith leis sin tá oidhre oidhre idir céilí briste agus nach bhfuil muid ar an eolas faoi aon difríocht de tuairim maidir leis seo. [27]
C. Mahramkah leanbh nádúrtha lena fear teaghlach máthair menzinai?
San am atá caite cur síos, i dtuairim an rajih (níos láidre) a ghearradh lineage bastaird agus oidhreacht óna fear menzinahi mháthair. Ar an mbonn sin, nach bhfuil an leanbh adhaltranas a mahram le haghaidh an fear theaghlach, mar gheall ar stádas mahram a fhaightear ag trí mar gheall ar an lineage, déiríochta agus pósadh. An tríú dul síos toisc nach bhfuil aon leanbh adhaltranas. Dá bhrí sin, nach bhfuil sé mahram do na fir, deartháireacha agus a mhac a rugadh de phósadh dleathach. Dá bhrí sin gach dlí a bhaineann leis an cumas a fheiceáil, toirmeasc seclusion agus Safar leo.
Lig an fear pósadh a zinanya Saothar?
Riamh an fhadhb seo iarradh Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah agus d'fhreagair sé:
Dar leis an chuid is mó de scoláirí na Moslamaigh, níor chóir sé di pósadh go dtí an pointe ag séanadh Imam Ahmad rahimahullah easaontú sa chás seo i measc na Salaf. Sé rahimahullah dúirt: "Cé hé a dhéanamh go (pósadh a Saothar zinanya-dearg) an féinmharú a phionósú. Curtha i láthair dó rahimahullah tuairime ón Imam Malik a chuireann ar chumas sé é, ansin an Ahmad imam rahimahullah deniers penukilan an Malik Imam rahimahullah. Is é Toirmeasc é tuairim Abu Haneefah rahimahullah agus a leanúna, agus leanúna Ahmad rahimahullah, Malik agus an chuid is mó a leanúna agus freisin tuairim leanúna go leor de na madhhab Shafi'i. Rahimahullah sé freisin dhiúltú an nuacht go raibh Imam Shafi'i éagsúla leis seo. Na scoláirí dúirt: "Imam Shafi'i dúirt nach bhfuil ach ingen feedings an leanbh de striapachas a gineadh. [Majmu 'Fatawa 32/143]
Ibn Taymiyyah rahimahullah iarr faoi menzinahi bean, agus an fear a fuair bás. An bhfuil an leanbh ar fear adulterous cead chun pósadh bean a dizinai athair?
D'fhreagair sé: Tá sé toirmiscthe sna scoileanna de Abu Haneefah, Ahmad agus ceann de na dhá tuairimí an Malik madhhab agus cead a thabhairt dó an dara tuairim. Agus é seo freisin ar an madhhab Shafi'i. [Majmu 'Fatawa 32/143]
Dá bhrí sin tá sé soiléir an stádas bastaird lineage, oidhreacht agus mahram. Súil go dtosnódh seo míniú gearr dúinn ar fad.
Wabillahi Taufiq.
[Transcribed ó irisí Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Foilsitheoirí Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo Solo Purwodadi-Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Teil. 0271-858197 Facs 0271-858196]
Accusing cheating Bhean
De réir
Ustadz Kholid Samhudi
Nuair a bhíonn Muslims níos lú i gceist le rialacha Shari'ah, beidh an éifeacht dhiúltach riachtanas, luath nó mall. Mar shampla, maidir leis an bhean amach as an teach nach gcomhlíonann an chuma shariah móide aon ghá práinneach. Mar thoradh air sin, tá iascaireacht go minic coir. An tsaincheist maidir le comhlachas saor in aisce agus ar shaincheist an chomhionannais inscne go minic sna meáin mais heralded, ag cur leis an atmaisféar níos measa. Ar deireadh, an teaghlach Gabha Dubh Mór go bhfuil haunted calma fuarú go leor ó na fadhbanna stoirm agus clúmhilleadh. Ag tosú ó accusations cheating dírithe ar leanbh céile, dubious a rugadh as an broinn an bhean chéile mar leanbh shroich sé fiú an chéim denial de leanaí a rugadh bhean chéile. Is é sin, an cúisí an fear céile a bhean chéile de adhaltranas le fear eile. Conas dlí agus cad é an réiteach?
Is accusing affair peacaí Mór
I Ioslam Is adhaltranas bean Muslim chúisí cás mór agus folaíonn sé sin iontach. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt:
اجتنبوا السبع الموبقات قالوا يا رسول اله l وما هن قال الشرك باله والسحر وقتل النفس التي حرم اله إلا بالحق وأكل الربا وأكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات المؤمنات الغافلات
"Seachain an seacht rudaí a scriosann tú." D'iarr duine éigin d'iarr: "An bhfuil sé seacht O Messenger de Allah?" D'fhreagair sé: "comhpháirtithe chomhlachú leis Allah, draíochta, marú an anam go bhfuil Dia diharam k ach amháin ar na cúiseanna seo ceart, RIBA Tógann, ag ithe an dílleachta mhaoin, ag teitheadh as an catha, ag líomhain adhaltranas i gcoinne na mban chaste atá pósta agus careless." [Comhaontaithe alaihi]
Dá bhrí sin, leagann Ioslam pionóis ar leith do dhuine a daoine eile accuses de adhaltranas nach raibh in ann a thabhairt cheithre fhinnéithe a chonaic na himeachtaí. Allah Subhanahu wa Ta'alaberfirman:
والذين يرمون المحصنات ثم لم يأتوا بأربعة شهداء فاجلدوهم ثمانين جلدة ولا تقبلوا لهم شهادة أبدا وأولئك هم الفاسقون إلا الذين تابوا من بعد ذلك وأصلحوا فإن الله غفور رحيم
Agus iad siúd a cúisigh mná den scoth (tiomantas adhaltranas) agus nach bhfuil siad a thabhairt cheithre finnéithe, deralah ansin siad (na s chúisí) ochtó stripes, agus nach n-fianaise inghlactha leis le haghaidh riamh. Sin agus tá siad daoine wicked.
Ach amháin iad siúd a repent ina dhiaidh sin agus mend (féin), ansin surely is Allah Forgiving, trócaireach. [An-Nûr/24: 4-5]
RÉITIGH LI'AAN
Is é an fhadhb nuair a fear a fháil ar a bhean chéile adhaltranas le fear eile agus ní raibh finné sa chás seo a bheith acu. Ní fhéadfadh sé a ghlacadh chun a dheonaítear, ach helpless toisc nach bhfuil siad finnéithe a bheith acu. Chun fhadhb seo a réiteach, a shonrú Li'an nó Mulâ'anah Shari'ah.
Tuiscint Li'an Nó Mulâ'anah.
Is é an Li'an focal (اللعان) agus Mulâ'anah (الملاعنة) an focal bonn (Mashdar) ó لاعن - يلاعن - ملاعنة curse و لعانا brí. Leanúint focail Li'an an patrún (wazan) فعال a léiríonn go ginearálta ar an ngníomh a bhí ag teacht ó dhá threo. Mar sin, tá an bhrí an curse Li'an Araibis frithpháirteach idir dhá daoine. [1]
Idir an dá linn, de réir na scoláirí Shari'ah, tá Li'an fianaise-fianaise deimhnithe de réir ainm mionn an de Allah, focail curse agus abairtí wrath ag gabháil leis. [2]
Tá an próiseas ar a dtugtar fianaise Li'an mar a dúirt an fear (an fear céile): 'go bhfuil Dia la'nat liom, má tá mé i measc iad siúd ann ". Lafadz seo (curse-ed) a glacadh (de réir mar an t-ainm-ed) gan féachaint lafazh al-Ghadhab (a úsáidtear a neartú na mná céile pesaksiaan-dearg) cé go siad ann i an focal de Allah litir Subhanahu wa mír Ta'aladalam an-Nûr/24 go 6-9, chomh maith le curse lafazh chéadluaite ná lafazh al ghadhab agus an fear céile (fear) Is é níos láidre ná na mná, toisc go raibh an fear céile in ann tús a chur le curse.
Tá freisin ag rá go bhfuil sé ionnarbadh anathema brí focal agus penjauhan agus ó gach lánúin ar shiúl óna comhpháirtíochta iad, agus cosc ar an pósadh idir iad go deo. [3]
Chun Li'an
Li'an ar siúl leis na líomhaintí mar gheall ar adhaltranas (cheating) de fear céile bhfuil dírithe ar a bhean chéile, ach ní fhéadfadh sé a thabhairt cheithre finnéithe. Shaykh Salih al-Fawzaan dúirt: "Má accuses fear a bhean chéile de adhaltranas ansin caithfidh sé a bhunú fianaise finnéithe ar na líomhaintí. Más rud é nach féidir leis é, ansin é a phionósú accuser adhaltranas. Ní féidir an pionós titim ó sé ach amháin le finné a bhfuil a thabhairt dó ceithre huaire in mionna ag Allah Subhanahu wa Ta'alabahwa folaíonn sé daoine a bhfuil timpiste macánta agus sa chúigiú guí dó a curse (air) nuair atá suite. Má bhí déanta aige seo leis accuser gan phíonós de adhaltranas. [4]
Shari'a Li'an.
Li'an nó Mulâ'anah a fhorordaítear i Ioslam ar bhonn al-Qur'an, Sunnah agus ijma '.
As Al-Qur `is an focal de Allah Subhanahu wa Ta'ala:
والذين يرمون أزواجهم ولم يكن لهم شهداء إلا أنفسهم فشهادة أحدهم أربع شهادات بالله إنه لمن الصادقين والخامسة أن لعنت الله عليه إن كان من الكاذبين ويدرأ عنها العذاب أن تشهد أربع شهادات بالله إنه لمن الكاذبين والخامسة أن غضب الله عليها إن كان من الصادقين
Agus iad siúd a cúisigh a wives (adhaltranas), Go deimhin tá siad aon fhinnéithe seachas iad féin, ansin tá an fianaise an duine sin ceithre huaire swear ag Allah, le haghaidh bhfuil sé lena n-áirítear na cinn ceart. Agus (faoi mhionn) an cúigiú go la'nat Allah a bheith air má áirítear é dóibh siúd a bheidh. Bhí spared a bhean chéile pionós fianaise ceithre huaire, ag Allah bhfíric go n-áirítear a fear céile i ndáiríre daoine a bheidh. Agus (faoi mhionn) an cúigiú go bhfuil an Mallacht Allah a bheith uirthi má bhí sé na daoine cearta. [An-Nûr/24: 6-9]
Idir an dá linn, ó Hadith sunnah, mar shampla Sahl araid Sa'd Radi-Sâ'idi anhu léann atá:
أن عويمر أتى عاصم بن عدي وكان سيد بني عجلان فقال كيف تقولون في رجل وجد مع امرأته رجلا أيقتله فتقتلونه أم كيف يصنع سل لي رسول الله عن ذلك! فأتى عاصم النبي صلى الله عليه وسلم فقال: يا رسول الله - فكره رسول الله صلى الله عليه وسلم المسائل - فسأله عويمر فقال إن رسول الله كره المسائل و عابها. قال عويمر: و الله لا أنتهي حتى أسأل رسول الله صلى الله عليه وسلم عن ذلك. فجاء عويمر فقال: يا رسول الله! رجل وجد مع امرأته رجلا أيقتله فتقتلونه أم كيف يصنع? فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: قد أنزل الله القرآن فيك و في صاحبك. فأمرهما رسول الله صلى الله عليه وسلم بالملاعنة بما سمى الله في كتابه فلاعنها ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: إن حبستها فقد ظلمتها فطلقها فكانت سنة لمن كان بعدها في المتلاعنين ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: انظروا فإن جاءت به أسحم أدعج العينين عظيم الأليتين خدلج الساقين فلا أحسب عويمرا إلا وقد صدق عليها و إن جاءت به أحيمر كأنه وحرة فلا أحسب عويمرا إلا وقد كذب عليها. فجاءت به على النعت الذي نعت رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصديق عويمر فكان بعد ينسب إلى أمه
Go deimhin 'Tháinig anhu Uwaimir Radi' Asim bin 'Umar AdiRadhiyallahu arb é an ceann an mac' Ajlan agus dúirt sé: Cad a cheapann tú faoi fhear a fhaigheann fear lena bhean chéile, más rud é go bhféadfadh sé a mharú agus ansin tú (freagra-ed) mharaigh é nó conas ba chóir dó gníomhú ? Iarr sé dom go Messenger de Allah! Ansin 'Umar Radi Ashim tháinig go dtí an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam agus dúirt:! "O Messenger de Allah - Prophet sallallaahu 'Ní raibh alaihi wa sallam mhaith ceisteanna mar sin-sin' iarr anhu Uwaimir Radi Radi Ashim anhu agus dúirt sé go alaihi an sallallaahu Prophet ' Ní raibh wa sallam cosúil leis an gceist agus reproach 'Uwaimir Radi anhu dúirt: "De réir Allah, ní bheidh mé stad go dtí go bhfaighidh mé d'iarr an sallallaahu Prophet Uwaimir Radi anhu tháinig agus dúirt.' alaihi wa sallam faoi sin. ': O Messenger de Allah! ? fear eile a fháil fear lena bhean chéile, más rud é go bhféadfadh sé a mharú agus ansin tú (go mbeadh freagra-ed) a thabhairt dó a mharú nó cad ba chóir dó a dhéanamh a dúirt alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam: Go deimhin, tá Allah Subhanahu wa Ta'ala laghdú Al-Qur `ar fút . agus mar bhean chéile ansin '.. ordaigh alaihi wa sallam araon bermulâ'anah (fhrithpháirteach cursed) lenar Allah a luaitear i Tá a leabhar ansin a dhéanann siad mulâ'anah ansin an sallallaahu Prophet' an sallallaahu Prophet dúirt alaihi wa sallam: "Má tá tú a choinneáil ciallaíonn sé agat ar . menzhaliminya "Ansin colscartha Uwaimir Radi Umar a bhean chéile ansin a bheith amhlaidh é mar sunnah do na glúnta ina ndiaidh i mula'anah ansin dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam:.". Behold! Nuair a thug sí breith do linbh dubh, leathan-eyed agus dubh, agus laonna asal mór an dara mór, mar sin tá mé cinnte go bhfuil 'Uwaimir macánta maidir leis seo agus nuair a iompróidh páistí reddish bán, ansin creidim go bhfuil an' Tá Uwaimir ndeor. Ansin rug sí a leanbh go bhfuil na maoine mar atá luaite ar an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam na macántachta' Uwaimir. Tar éis sin, dúirt an leanbh a dinasabkan máthair. [5]
Mar an gcéanna, léann Umar Radi Anas Hadith atá:
إن هلال بن أمية قذف امرأته بشريك ابن سحماء وكان أخا البراء بن مالك لأمه وكان أول رجل لاعن في الإسلام قال فلاعنها فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أبصروها فإن جاءت به أبيض سبطا قضيء العينين فهو لهلال بن أمية وإن جاءت به أكحل جعدا حمش الساقين فهو لشريك ابن سحماء قال فأنبئت أنها جاءت به أكحل جعدا حمش الساقين
Go deimhin cúisí Hilal bin Umayyah Radi anhu a bhean chéile de adhaltranas le Syarik Sahma bin `Umar Radi. Ba Hilal Radi Seibu anhu an deartháir ibn al-Bara 'Malik Radi anhu agus bhí sé an chéad fhear a rinne mulâ'anah i Ioslam. Dúirt sé: Ansin Hilal Radi mulâ'anah anhu raibh a bhean chéile. Alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam dúirt: "Pehatikanlah bean Nuair a thug sí breith do leanaí bán, gruaige díreach agus a súile a bhí soiléir agus go mbaineann sé Hilal bin Umayyah agus nuair a iompróidh páistí dubh eyed, curly agus dhá laonna beag, mar sin sé de Sarik! . Sahma bin `Anas Radi anhu dúirt:. Dúirt mé an bhean a rugadh dubh eyed, curly agus beag dá chosa [6]
An comhdhearcadh, ansin tá al-Haafiz Ibn Hajar comhaontú menukilkan ar pensyariatan Li'an. [7]
Eagna Pensyariatan Li'an.
I measc pensyariatan Li'an eagna is é a choinneáil ar an lineage agus disgrace an fear céile dhiúltú. [8]
Téarmaí Dlíthiúla Li'aan
Li'an i bhfeidhm má comhlíonadh na gceanglas seo a leanas:
1. Choinníoll ar cheating fear céile an cúisí ar a bhean chéile nach bhféadfaí, ceithre finnéithe a thabhairt leis an muirear. Mar gheall ar Éilíonn Allah Subhanahu wa Ta'ala sa chuid Word a leanas:
والذين يرمون أزواجهم ولم يكن لهم شهداء إلا أنفسهم فشهادة أحدهم أربع شهادات بالله إنه لمن الصادقين
Agus iad siúd a cúisigh a wives (adhaltranas), Go deimhin tá siad aon fhinnéithe seachas iad féin, ansin tá an fianaise an duine sin ceithre huaire swear ag Allah, le haghaidh bhfuil sé lena n-áirítear na cinn ceart. [An-Nûr/24: 6]
2. Níl an bhean a cúisí ar a dtugtar adulterer agus diúltaíodh an accusations de adhaltranas. [9]
3. Tá an bhean a chúisí an ghearánaí bhean chéile pósta le pósadh syar'i, idir a bheith clocked nó nach bhfuil. [10]
4. Denies an muirear i bhfoirm adhaltranas nó leanaí a rugadh an bhean mar a dhiúltú nó a toirchis. [11]
5. Li'aan tharlaíonn d'aois dlí, pósta agus coitianta (mukallaf). Toisc nach féidir leis an fianaise a ghlacadh ó dhaoine nach mukallaf. [12]
6. Ag tosú as an fear céile agus an méid persaksiannya ceithre huaire. [13]
7. Déantar é seo roimh an Qadi (breitheamh nó a ionadaí), mar gheall ar an sallallaahu Prophet 'ordaigh alaihi wa sallam Hilal bin Umayyah a thabhairt dá bhean chéile agus rinne mulâ'anah roimh dó sallallaahu' alaihi wa sallam. [14]
Próiseas Forfheidhmithe Li'an. [15]
Is féidir é a chur i gcrích ó na téacsanna al-Qur `a leanas ar an hadiths de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam go bhfuil Li'an procession mar a leanas:
1. Cur i bhfeidhm mulâ'anah disunnahkan halayak roimh lucht féachana.
2. An dá lánúin a bhí ina sheasamh nuair is féidir le daoine mulâ'anah an oiread sin a fheiceáil
3. Al-Qadi nó breitheamh thosaigh ag meabhrú dóibh araon a repent roimh thús an mulâ'anah ócáid.
4. An breitheamh tús lena fear céile agus dúradh leis chun seasamh suas agus a rá: Abair ceithre focal:
أشهد بالله إني لمن الصادقين فيما رميت به زوجتي هذه من الزنا
Iompróidh mé finné an t-ainm Dé, tá mé i ndáiríre macánta i ngach líomhaintí de adhaltranas a bhfuil nasctha mé le mo bhean chéile é seo!.
Má Li'an do chosc a chur ar leanaí a rugadh ar an Qadi (bhreitheamh) ordú dó a dhearbhú:
أشهد بالله لقد زنت وما هذا الولد بولدي
(Fianaise mé ag Allah go bhfuil an bhean adhaltranas agus nach bhfuil an leanbh mo mhac).
Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah Li'an chumas tuairim merajihkan le eile seachas Araibis. [16]
5. Urlabhra pronounced fear céile níos mó ná ceithre huaire.
6. D'ordaigh an breitheamh an fear a lámh a chur ina bhéal agus ansin dúirt: Ach eagla ye Allah Subhanahu wa Ta'aladan comhairle a tharchur ina dhiaidh seo crá níos measa ná an domhan adzab agus a leithéidí.
7. Má husbands li'ânnya suimiúil a phionósú sé le al-Qâdzif (accuser adhaltranas).
8. Más rud é fhan adamant go uttered sé an cúigiú
وعلي لعنة الله إن كنت من الكاذبين
Bealtaine befall Allah curse dom má lied mé.
Leis an raibh sé saor ó na sreangdhrumaí de phionóis.
9. Ansin dúirt an breitheamh léi: "Roghnaigh Ye dhiúltú sibh ná a phionósú le fornicators Más rud é nach bhfuil sé dhiúltú an adulterers phionósú le (Rajam)!..
10. Má áitíonn ar mulâ'anah ansin dúirt sé:
أشهد بالله إنه لمن الكاذبين
(Fianaise mé ag Allah go bhfuil sé (fear céile, Ed) bréag) ceithre huaire.
11. Ansin d'iarr an breitheamh air a stopadh a thabhairt duit comhairle agus tú ag insint gur féidir é seo faoi deara an wrath de Allah Subhanahu wa Ta'alakepadanya.
12. Nuair a tharraing sé bhí confessed persaksiannya chun adhaltranas agus é a phionósú leis an adulterer.
13. Má lean sé denial d'ordaigh ansin a dhearbhú:
وعلي غضب الله إن كان من الصادقين
Wrath Bealtaine Dé titim ar dom má tá ann daoine atá macánta.
Ansin thosaigh sí a bheith saor ó ionchúiseamh agus curtha i gcrích mulâ'anah. Dá bhrí sin, na hiarmhairtí de bharr Li'an i bhfeidhm le péire de fear céile agus bean chéile.
Iarmhairtí As Li'aan.
Tá ag gach cinneadh agus an dlí iarmhairtí, mar sin Li'an freisin. Tá roinnt iarmhairtí mar thoradh ar na mulâ'anah. I measc na hiarmhairtí:
1. Tá an dá saor ó dhaoirse an dlí, idir mar accuser an pionós adhaltranas (Haddul Qâdzif) nó a phionósú adhaltranas. Tá sé bunaithe ar an focal de Allah Subhanahu wa An-Nur véarsaí litir Ta'aladalam 6-9.
2. Níor chóir do mhná a bheith cúisithe adhaltranas don dara huair agus níor chóir é a rá go bhfuil adhaltranas tiomanta tar éis an mulâ'anah. Mar an gcéanna, níor chóir páistí a bheith ar a dtugtar leanbh adhaltranas. [17]
3. Scar an bheirt lánúin [18] Mar a thuairiscítear i hadeeth de Ibn Umar Umar.:
أن النبي صلى الله عليه وسلم لا عن بين رجل وامرأته, فانتفى من ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمرأة
Alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam mulâ'anah shealbhú idir duine lena bhean chéile. Ansin, an fear agus a mhac dhiúltú alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam menasabkan iad agus an leanbh ar leith ar a mháthair. [19]
4. Is é an scaradh faskh (conradh pósta discomfiture) in ionad colscartha (colscartha). [20] Dá bhrí sin, an Ibn al-Qayyim rahimahullah dirajihkan i Zad al-Ma'ad.
5. Céilí scartha go deo agus ní féidir iad a bhailiú arís le Ruju 'nó pósadh nua. [21]
6. Tá an bhean i dteideal a spré agus ní féidir leis an fear é a ghlacadh nuair a bhí siad araon caidreamh gnéasach. [22]
7. Níl an bhean i dteideal áit chun cónaí agus a shaothrú a dhéanamh as a fear céile.
8. Leanaí a rugadh tar éis mulâ'anah nasabnya scoite ó lineage ar a athair agus a mháthair dinasabkan [23].
9. An bhfuil oidhre oidhre na mná leis an mulâ'anah mac.
Dá bhrí sin cuirimid i láthair mulâ'anah fadhb gairid. Súil go dtosnódh an achoimre seo plé úsáideach.
Wabillahi taufiq.
Tagairtí.
1. Dé-Ilmâm Tashîlul Fiqhil-ahadith al-Maram Min Bulûgh, Shaykh Salih al Fawzaan bin Abdillah, i gcló den chéad uair i 1427 gan foilsitheoir.
2. luaith-Syarhu al-Mumti'' Ala Zad al-Mustaqni ', Shaykh Muhammad ibn Saalih al-' Uthaymeen, Uthaymeen iomlán múnla Muassasah Ibn '.
3. al-I'lân dé Fawâ `id al-Ahkam Umdah, Ibn al-Mulaqqin, tahqiq Abdul'Aziz bin Ahmad al-Musyaiqih, an chéad gcló i 1421 H, faidh al-'Ashimah.
4. Al-Bayan fi madhhab al-Imam Shafi'i, Yahya al-Ya'mari, tahqiq Qaasim ibn Muhammad an Nuuri-, faidh al-Minhaj
5. Saheeh Fikhis-Sunnah, Abu Malik ibn Mar-Sayyid Kamal Salim, al-Maktabah ar-taufîqiyah.
6. 'Syarhu al-Muhadzdzab-chuid disyarah Najieb Muhammad al-Muthi'i-, Dar Ihyaa' Al-Majmoo ar-Turats al-'Arabi.
7. Saill-hu al-Bari dé Syarhi Sahih al-Bukhari, al-Hafiz Ibn Hajar, Maktabah Salafiyah. Etc.
[Transcribed ó irisí Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Foilsitheoirí Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo Solo Purwodadi-Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Teil. 0271-858197 Facs 0271-858196]
foinse: http://almanhaj.or.id/
_______
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar