Kamis, 05 Juli 2012

Die engele sê "Aamiin" Wanneer jy klaar is lees 'n Imam Al-Faatihah


Die engele sê "Aamiin" Wanneer jy klaar is lees 'n Imam Al-Faatihah



Deur
Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike Goddelike


Daar is so baie tekste wat toon dat die engele sê "aamiin" wanneer 'n priester die al-Faatihah-klaar gelees.

Van die getuienis wat wys dit is:

A. Al-Imam al-Bukharistraat vertel van Abu Huraira Allaah anhu, het hy gesê: "het Voorwaar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

إذا قال الإمام (غير المغضوب عليهم ولا الضالين) فقولوا: آمين, فإنه keterangan وافق قوله قول الملائكة غفر له ما تقدم keterangan ذنبه "

Indien 'n priester lees: غير المغضوب عليهم ولا الضالين, dan moet jy spreek die aamiin, "want wie dit saamval woorde (soos toepaslik) met die groet van die engel, dan is sy sondes vergewe word die verlede" [1]

2. Ash-Syaikhani vertel van Abu Huraira Allaah anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

إذا قال أحدكم آمين وقالت الملائكة في السماء آمين, فوافقت إحداهما Languages: غفر له ما تقدم keterangan ذنبه.

"As een van julle sê" aamiin ", dan die engele in die hemel sê:" aamiin ", dan is die een reg deur wat ander sê, [2] is dit sondes van die verlede sal vergewe word." [3]

Sommige dinge wat ons kan dit verstaan ​​van die hadith dat die engele sê "aamiin" aan die einde van die lesing van al-Faatihah-priesters, en die betekenis van die woord آمين (aamiin) is: "O God uit genade"

Al-Hafiz Ibn hajar het gesê: "En lafazh آمين insluitend ISIM ficil, soos lafazh صه, waarvan die betekenis is" Sjarrap! "Die betekenis آمين (aamiin) volgens die meeste skoliere is:" O God, genade "En daar is ook Moet nie argumenteer soos wat, dis net dat alles terug is, daardie betekenis "[4].

Al-Imam al-Bukharistraat vertel van 'Ata wat آمين woord is 'n gebed. [5]

Want dit is bekend dat die Engele het syafa'at aan mense wat aan die einde van die lesing van al-Faatihah-priesters bid, het hy gesê die engel gesê: "Aamiin," wie se betekenis is: "O God, genadiglik versoek hulle"

Allah deur sy genade, kan ons almal, insluitend hul klasse, aamiin. Allah Wie Mahahidup Mahaberdiri eie weer.

[Gekopieer vanaf die boek Man Tushallii 'alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, skrywer Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike goddelikheid, Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, die eerste maal gepubliseer H 1420 - 2000 nC, in Indonesies Titel: Mense in Do'akan Angels, Beni Translators Sarbeni]



Seëninge op die Engele vir die Connecting People Shaff



Deur
Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike Goddelike


Onder diegene wat vind geluk met seëninge oor Allah en sy engele aan hulle is die mense wat altyd Shaff verbind, sal hulle nie toelaat dat 'n vakuum in die Shaff.

Van die getuienis wat wys dit is:

A. Die Imam (dws Ahmad, Ibn Majah, Ibn Khuzaimah, en Ibn al-Hakim Hibban) vertel van 'A'ishah anhuma Allaah, het hy gesê: "Die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف.

"Voorwaar, Allah en die engele bershalawat altyd aan mense wat verbind-Shaff Shaff." [1]

Al-Imam Ibn Khuzaimah die hoofstuk met die titel van hierdie hadith [2] "Hoofstuk Shalawat melding van God en sy engele na die Connecting Mense Shaff."

Terwyl Imam Ibn Hibban bied die hoofstukke met titels in hierdie hadith: "God se genade Petisie جل وعلا en vergifnis van die Engele vir Shaff Connecting People is ontkoppel." [3]

2. Imam Ibn Khuzaimah vertel van al-Bara 'bin' Azib-anhuma Allaah, het hy gesê: "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam na elke Shaff van een hoek na 'n ander hoek. Hy vryf skouers en bors van elkeen van ons bors te sê:

لا تختلفوا فتختلف قلوبكم.

"Verskil jy met mekaar, want as dit so is, dan moet versigtig wees wat jy sal by 'n kans wees. '"

Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف الأول.

"Voorwaar, Allah en die engele is altyd bershalawat aan mense wat verbind Shaff Shaff-leier." [4]

Imam Ibn Khuzaimah gee hoofstuk in sy boek, getiteld: "Die hoofstuk oor Shalawat God en die engele aan die Connecting People Shaff Shaff-paal" [5]

Die inwoners van Allaah anhum voorheen baie volgehoue ​​in te vul die vakante Shaff. In die geskiedenis van die skou dinge is:

Eerstens, Al-Imam al-Bukharistraat vertel van die Anas Allaah anhu, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

أقيموا صفوفكم فإني أراكم من ورائي ظهري.

"Maak reguit Shaff Shaff jou, want ek het gesien jy agter my rug."

"En een van ons altyd sit sy skouers op die skouers van 'n vriend wat op sy kant is, en sy voete aan die voet van sy vriend." [6]

Tweedens, al-Imam Abu Dawud vertel van 'n Nu'man bin Bashir anhuma Allaah, het hy gesê: "Die profeet sallallaahu 'alaihi van wa sallam waarmee mense met sy gesig en dan sê:

أقيموا صفوفكم.

"Maak reguit Shaff Shaff jy" (Gesê drie keer). [7]

Toe sê hy:

والله لتقيمن صفوفكم أو ليخالفن بين قلوبكم.

"By Allah, maak reguit Shaff Shaff God wat jy sal maak of waarsku jy (wedersydse) nie saamstem nie."

Hy het gesê: "Ek het iemand wat aan die skouer van 'n nabygeleë vriend skouer gedruk, knie knie en enkel te enkel" [8]

Die Shaykh Mohammed al-Haqq Syamsul 'Azhim abadi het gesê: "Die hadiths is die argumente wat die belang van die align-Shaff Shaff in gebed. En dit is deel van die volmaaktheid van gebed, met geen terug of vorentoe meer as enige ander in die Shaff, die verseëlde skouer aan skouer, knieë gedruk saam met die knieë en enkels vasgemaak tot aan die enkels. Maar helaas, die Sunnah links vandag, en indien die Sunnah gedoen word, dan sal baie mense weg te hardloop soos 'n wilde donkie. Innaa lillaahi innaa ilaihi raaji'uun wa "[9].

Mei Allah Subhanahu wa Ta'ala maak ons ​​nie onder diegene wat huiwerig is om Shaff aan te sluit, kan egter Allah Subhanahu wa Ta'ala deur die Sy genade maak ons ​​almal, insluitend mense wat altyd verbind-Shaff Shaff in gebed so dat God en Sy engele bershalawat altyd vir ons almal.

Yaa Aamiin Rabbal 'aalamiin.

[Gekopieer vanaf die boek Man Tushallii 'alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, skrywer Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike goddelikheid, Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, die eerste maal gepubliseer H 1420 - 2000 nC, in Indonesies Titel: Mense in Do'aka Angels, Beni Translators Sarbeni]
_______



Seëninge op die Engele van persone Om In Die Volgende reg Wanneer Shaff Gebed


Deur
Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike Goddelike


Onder die mense wat gelukkig is met die engele aan hulle seëninge van die mense wat op die regte imam in gebed. Van die getuienis wat wys dit is 'n hadith vertel deur Imam (dws Abu Dawud, die Ibn Majah en die Ibn Hibban) van 'Aa'ishah anhuma Allaah, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê:

إن الله وملائكته يصلون على ميامن الصفوف.

"Voorwaar, Allah en Sy engele bershalawat (daardie) wat in-Shaff Shaff reg is." [1]

Al-Imam Ibn Majah die hoofstuk met die titel van hierdie hadith [2] "reg langs Hoofstuk Shaff grond."

Al-Imam Ibn Hibban bied ook 'n hoofstuk oor hierdie hadith met die titel: "Mercy genade van God en doen 'n beroep Angels Gebed vir iemand Implementeer Shaff Reg langsaan" [3]

Die bewoners van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam was altyd gretig om te in (Shaff) die reg van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam wanneer jy bid.

Imam Moslem vertel van al-Bara 'bin' Azib-Allaah anhu, het hy gesê:

كنا إذا صلينا خلف رسول الله صلى الله عليه وسلم أحببنا أن نكون عن يمينه يقبل بوجهه.

"As ons om agter die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam te bid, het ons regtig wil wees in sy regterhand, waar hy in die gesig staar in die gesig." [4]

Al-Imam 1-Nawawi op die hadith die hoofstuk met die titel: "Hoofstuk Dianjurkannya Gebed Imam reg langs" [5]

Al--Mulla "Ali al-Qari aanhalings uit Shaykh Ibn Malik, gegee dat hy ta'liq (kommentaar) in die Hadith deur te sê:" Hierdie hadith dui op die heerlikheid Shaff reg "[6]

Mei Allah Subhanahu wa Ta'ala verligting te gee vir ons almal altyd aan die regterkant van die priester bid. Voorwaar, Allah Alhorend en Mahamengabulkan is versoek.

[Gekopieer vanaf die boek Man Tushallii 'alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, skrywer Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike goddelikheid, Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, die eerste maal gepubliseer H 1420 - 2000 nC, in Indonesies Titel: Mense in Do'aka Angels, Beni Translators Sarbeni]




Die regeer Engele vir mense met In die Front van die gebed Shaff


Deur
Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike Goddelike


Onder diegene wat gelukkig is met die engele aan hulle seëninge van die mense wat op die voorkant van die Saff in gebed, word dit op die Shaff eerste, tweede of 'n ander front Shaff.

Soos vir die argument wat toon dat die Angels bershalawat aan diegene wat in die 1 Shaff wanneer die gebed is 1 Hadith vertel deur Imam Ibn al-Shahiihnya Hibban in die boek, het hy vertel van al-Barra 'anhu Allaah, het hy gesê: "engel van Allaah 'alaihi wa sallam gesê:

إن الله وملائكته يصلون على الصف الأول.

"Voorwaar, Allah en Sy engele bershalawat (daardie) wat by die eerste Shaff." [1]

Al-Mulla 'Ali al-Qari toe verduidelik die woorde van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam: "Voorwaar, Allah en die Mala-bershalawat sy gordel," het hy: "1 afname van die liefde van God, die gebed vir God se hulp is altyd vir hom en ander versoeke wat deur die engele vir hom "[2].

Imam Ibn Hibban die hoofstuk met die titel van hierdie hadith [3] "verduideliking oor die genade van God en die toepassing daarvan جل وعلا genade van Engele Gebed vir Mense in die Eerste Shaff."

Soos vir die argument oor die Engele vir die seëninge wat bestaan ​​op die 2 Shaff in gebed met diegene wat in die 1 Shaff 1 Hadith vertel deur Imam Ahmad, Abu Umamah van Allaah 'anhu, het hy gesê: "engel van Allaah alaihi wa sallam het gesê: "Voorwaar, Allah en die Angels bershalawat vir diegene wat daar in die eerste Shaff (in gebed)" Toe het die vriend gesê: "En vir diegene wat daar in die tweede Shaff, Boodskapper van Allah" [ 4] En die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Voorwaar, Allah en die Angels bershalawat aan mense wat op die 1 Shaff (in gebed)" Toe het die vriend gesê:. "En die tweede Shaff boodskapper van Allah!" Toe het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "En (die mense) in die tweede Shaff" [5].

Hierdie hadith toon dat Allah Subhanahu wa Ta'ala en sy engele bershalawat aan mense wat op die tweede Shaff in gebed, maar met die verduideliking dat die mense wat op die eerste Shaff meer hoofstroom as wat hulle is, omdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam herhaal seëninge oor Allah en Sy engele aan mense wat op die eerste Shaff twee keer. Binne die lus, soos geopenbaar deur die sjeik Ahmad ibn 'al-Banna Abdirrahman-dat is 1 uit hoofde wat meer vir diegene wat is op die 1 Shaff, en grond is die grond word verdubbel in vergelyking met die 2 Shaff, want daardie persoon wat Shaff verlaat Die eerste moet altyd op wag om te voel beroof, sodat dit nie pas nie in die ander Shaff, totdat hy is nie uitgesluit van hierdie groot deugde. [6]

Soos vir die argument wat toon dat die Angels bershalawat vir mense wat-Shaff Shaff is is 1 gebed leier in 1 Hadith vertel deur Imam 2 (dws Abu Dawud en Ibn Khuzaimah) van al-Bara "bin" Azib anhuma Allaah, hy het gesê: : "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف الأول.

"Voorwaar, Allah en Sy engele bershalawat (daardie) wat op Shaff Shaff voorpunt." [7]

Imam Ibn Khuzaimah hierdie Hadeeth gee in 'n hoofstuk op Shahiihnya met die titel: ". Hoofstuk oor Shalawat Allah en sy engele Shaff Shaff-paal" [8]

In die geskiedenis van die Imam 1-Nasa-i, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Voorwaar, Allah en Sy engele bershalawat (daardie) wat op Shaff Shaff voorpunt." [9]

Ten slotte, dat Allah Subhanahu die wa Ta'ala en sy engele bershalawat aan mense wat op die eerste Shaff in gebed, die mense wat die tweede Shaff, en mense wat op Shaff Shaff voorpunt. Maar die seëninge van die mense wat op die eerste Shaff baie meer hoofstroom as Shaff Shaff ander.

So, daar is selfs 1 verslag wat toon die primaat van die wat op die 1 Shaff in gebed, waarin al-Imam al-Bukharistraat van Abu Huraira Allaah anhu vertel word, het hy gesê: "Voorwaar, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الأول ثم لم يجدوا إلا أن يستهموا عليه لاستهموا.

"As mense is bewus van die beloning wat op die eerste oproep tot gebed en Saff, dan sal hulle nie, behalwe vir getrek word [10], sou hulle die lotto te doen. '" [11]

Mag Allah ons almal insluitend mense wat nog altyd die eerste Shaff met sy deugde. O God genadiglik, yaa yaa Hayyu Qayyuum.

[Gekopieer vanaf die boek Man Tushallii 'alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, skrywer Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike goddelikheid, Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, die eerste maal gepubliseer H 1420 - 2000 nC, in Indonesies Titel: Mense in Do'aka Angels, Beni Translators Sarbeni]



Regerende Angel wag vir mense wat Gebed Sit



Deur
Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike Goddelike


Onder die mense wat gelukkig is met die aansoek om begenadiging en die Engele te bid is 'n slaaf wat in die moskee sit vir gebede in 'n staat wag vir wudoo '.

Imam Moslem vertel van Abu Huraira Allaah anhu, die ware profeet sallallaahu alaihi wa sallam gesê:

أحدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملائكة: اللهم اغفر له اللهم ارحمه "

"Dit is nie een van julle sit en wag vir die gebed, solank as wat hy is in 'n staat van reinheid, maar die Engele sal mendo'akannya:" O Allah, vergewe hom. O God, om dit te versorg. ". [1]

Imam Ibn Khuzaimah ook vertel die hadith in die boek Shahiihnya en het die titel dit: "Virtue Hoofstuk gesit wag in 'n moskee in die raamwerk van Gebed en die regerende Angel Angel Shalawat hom, want hy het nie die ander en 'n lang Wudhu'nya nie duidelik nie steur nie." [ 2]

Allahu Akbar! Dit is 'n liefde wat baie maklik is om te doen, maar die beloning is enorm. Iemand wat sit in 'n toestand van wudoo se wag tyd vir gebed, so asof hy was in die gebed en die Angels mendo'akannya so hy kry vergifnis van Allah Subhanahu die wa Ta'ala en Sy liefde.

O Allah, verhinder nie huiwer om ons, ons broers en ons kinders is ook van 'n baie edele liefde en is vol van seëninge. Genade, o Here, die Almagtige, meer verhewe.

Die geleerdes van die Salaf ons baie bepaal dit baie edel liefde te doen, en tussen die show as dit word vertel deur Imam Ibn al-Mubarak, van "Ata se ibn as-Sa-Ib, het hy gesê:" Ons het na Abu 'Abdirrahman Sulami-as-sy was 'Abdullah bin Hubaib dood wag in die moskee. Toe het ons gesê: "Dit sal lekker wees as jy na die bed, want daar autsar (meer gemaklik)."

Al-Husain-een-verteller sê, "Autsar betekenis is meer gemaklik."

Hy het gesê: "So en so het betrekking vir my, in werklikheid het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

لا يزال أحدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

"Altyd een van julle kry die beloning so lank as wat hy besig was om te bid in 'n moskee waar hy vir die wag vir die gebed gebid het." [3]

In die geskiedenis van Ibn Sa'ad sê: "Die engele het gesê:" O Allah, vergewe hom. O God, om dit te versorg nie. '"

Hy (die Aboe 'Abdirrahman as-Sulami) het gesê: "Ek wil om te sterf wanneer Ek was in die moskee" [4]

O God, ontferm U oor u kneg, en maak ons ​​as mense wat die pad geneem het. Genade, o God, O Yang Mahahidup Mahaberdiri eie weer.

Nog 'n grond verkry word deur diegene wat sit en wag vir die gebed op grond van Allaah, die boodskapper van Allah sallallaahu 'alaihi wa sallam het die evangelie dat die mense wat gebid het in die tyd van gebed en iqamat nie sekerlik, dit is gebede verwerp word nie. Die Imam (die imam Ahmad, Imam Ibn Khuzaimah, Imam en Imam Ibn DHI Hibban-ya-Uddin al-Maqdisi) anhu vertel van Anas Allaah, het hy gesê: "Rasululah sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إن الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة, فادعوا.

"Voorwaar gebed (wat aangebied word) in die oproep tot gebed en iqamat sal nie verwerp word nie, want dit berdo'alah." [5]

Imam Ibn Khuzaimah skep die hoofstukke in hierdie hadith met die titel: "hoofstuk Dianjurkannya Tussen Adhan en Iqamat bid met hoop dat die gebede moet nie verloën nie."

O God, maak gebed as jou groot geskenk aan ons. Almal van ons versoeke genade, Here van die leërskare.

[Gekopieer vanaf die boek Man Tushallii 'alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, skrywer Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike goddelikheid, Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, die eerste maal gepubliseer H 1420 - 2000 nC, in Indonesies Titel: Mense in Do'aka Angels, Beni Translators Sarbeni]


Die Engel van genade petisie vir Mense wat slaap in staat Holy Night (Dit meisie)



Deur
Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike Goddelike


Onder die mense wat gelukkig is met die gebed van die engele is mense wat die nag geslaap het in 'n staat van reinheid. Van die getuienis wat wys dit is:

A. Al-Imam Aat-Thabrani vertel van Ibn Abbas anhuma Allaah dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

طهروا هذه الأجساد طهركم الله, فإنه ليس keterangan عبد يبيت طاهرا إلا بات معه in شعاره ملك, لا ينقلب ساعة keterangan الليل إلا قال: اللهم اغفر لعبدك فإنه بات طاهرا.

"Julle liggame verheerlik, mag God julle heilig, omdat daar geen slaaf geslaap het die nag in 'n staat van reinheid, maar 'n engel sal wees saam met hom in die syi'aar [1], nie een keer het hy omdraai, maar die engele sal sê : "O Allah, u dienaar vergewe, omdat hy geslaap het die nag in 'n staat van reinheid." [2]

2. Al-Imam Ibn Hibban vertel van die Ibn "Umar anuma, het hy gesê:" Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ إلا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فإنه بات طاهرا.

"Diegene wat slaap in kedaan heilig, dan die engele sal wees saam met hom in die klere En geen engel, maar hy wakker tot gebid:." O Allah, vergewe u dienaar is so en so omdat hy geslaap het in 'n suiwer toestand. '"[3]

Imam Ibn Hibban begin die met die titel van hierdie hadith: "Die Engel van genade Aansoek Vir mense wat in die staat van die Heilige nag slaap toe sy wakker word."

Onder die verbindings wat van die bogenoemde hadith geleer word is:

Eerste: die engele sal wees saam met hom in sy klere. Dit was die beste vriend en mees edele, as antwoorde op mense wat in die heilige kedaan net dit nie, dan is dit genoeg sou gewees het slaap.

Tweede: Die engel gestuur deur Allah Subhanahu WA Ta'ala vir die vergifnis smeek hom elke keer as hy omgedraai het in die nag en toe hy uit sy slaap wakker.

Allahu Akbar! 'N liefde wat baie maklik is om te doen, maar die beloning is groot!

En nie net dit, daar is selfs 'n verslag wat toon die hoofde van diegene wat die nag geslaap het in 'n staat van reinheid. So wat vertel is deur die twee imams, Imam Ahmad en Imam Abu Dawud van Mu'adh bin Jabal bewoners van Allaah anhu, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسأل الله خيرا من الدنيا والآخرة إلا أعطاه إياه.

"Dit is nie is 'n Moslem, spandeer die nag in 'n dhikr van Allah en in 'n suiwer toestand is, dan is hy wakker word op [4] in een nag en gebid vir van die wêreld of die hiernamaals gepleit het aan God, maar Allah sal sy versoek toestaan." [5]

Kan verstaan ​​word uit die hadith wat slaap in 'n staat van reinheid is een van die oorsake van 'n gebed verleen word deur Allah Subhanahu wa Ta'ala, want die die vergessen Shaadiqul Mashduuq (regverdige en geregverdig) wat praat met die openbaring, dat ons edele Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam vertel dat mense wat in 'n staat van reinheid en dhikr slaap, dan het hy opgestaan ​​en bedel het die goeie van die wêreld of die Hiernamaals, dan is Allah Subhanahu wa Ta'ala sal gee om die petisie.

Die Mei Allah Ta'ala is bly om ons te laat val in hierdie groep. Genade, o Here, die Almagtige, meer verhewe.

[Gekopieer vanaf die boek Man Tushallii 'alaihimul Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, skrywer Dr. Sheikh Fadl bin middag Goddelike goddelikheid, Publisher idarah Turjuman al-Islami, Pakistan, die eerste maal gepubliseer H 1420 - 2000 nC, in Indonesies Titel: Mense in Do'aka Angels, Beni Translators Sarbeni]



Definisie van bedanking


Deur
Dr. 'Abdullah bin' Umar ad-Dumaiji


A. Verstaan ​​Lughawi (Bahasa).
Die woord "التوكل" kom van die woord "وكل". Daar is gesê:
"وتوكل عليه واتكل وكل بالله" beteken oorgee aan Hom [1] ook. "وكل إليه الأمر وكلا ووكولا" wat beteken oorgee en Hom laat staan. [2]

, "Het رجل وكل ووكلة" soos die woord "humazah" en "tukalatun", wat beteken dat 'n swak persoon wat sy besigheid verteenwoordig iemand anders op dieselfde tyd te vertrou op dit [3] Al-Azhari-het gesê:

رجل وكلة إذا كان يكل أمره إلى الناس

"Iemand genoem" Wukalatun, "het as hy sy besigheid aan iemand anders." [4]

En die frase, "وفرس واكل" 'n beroep op die ruiters in die sprong en vereis 'n punch.

En die woord "الوكيل" berwazan fa'iil betekenis maf'ul, dit is diegene wat belas is met die sake van die eienaar van die besigheid. Al-Azhari gesê, "roep 'وكيل", omdat dit 'n sake-eienaar (verteenwoordig) is bekroon met die gesag om hom om sy besigheid te voltooi en hy verwys na as [5]' موكول إليه '"

Sommige van hulle vertolk die woord "الوكيل" as "الكافل", dws dat die waarborge. Raghib sê: "Die woord" الواكيل meer in die algemeen, want elkeen moet wakiil kafiil, maar nie elke wakiil dit as kafiil. "[6]

Die woord "التوكيل" beteken, as jy staatmaak op ander en jy maak dit as 'n verteenwoordiger vir jouself.

Die woord "توكل" berwazan "تفعل" van die woord "الوكلة" of "وكلة" wat beteken dat die show en die onvermoë om te vertrou op ander [7]. En isimnya is [8] "التكلان".

Ibn al-Athir het gesê, "Dit sê 'توكل بالأمر", indien die implementering van 'n saak wat nie. "وكلت أمري إلى فلان", beteken dit dat ek leun teen hom in 'n keer toevlug geneem het in die saak. En afgevaardigdes ook die saak self [9]. En soms altwee tesame.

Ar-Raghib al-Ashfahani-het gesê: "Die woord" التوكل "sê die twee kante. Dit sê: "توكلت لفلان", wat beteken dat ek serahi krag aan hom. En dit is ook gesê: وكلته فتوكل لي "wat beteken dat ek laat sake vir hom sodat hy my verteenwoordig. En die woord "توكلت عليه 'beteken dat ek op hom leun" [10].

Gebaseer op die voorafgaande, is dit bedoel is deur die woord الوكالة is tweeledig:

Eerste: التوكيل, wat verteenwoordig en aangebied.

Tweede: التوكل wat beteken dat die uitvoer van die taak wat gebaseer is op die verteenwoordiging gegee word deur die gewer van regte [11].

So dat sommige van die betekenis van hierdie woord. En daar is nog 'n ander betekenis, en hier het ek doelbewus nie sê nie, want daar was geen verband met wat hier bedoel word.

B. Definisie van die term.
Die betekenis van die term "توكل" (tawakkul), gesien vanuit die posisie wat daartoe lei dat een van die toestand van die lewer is moeilik om te raai op 'n sekere perk. Daarom was daar baie interpretasies van die leerders in verskillende vorme. Waarvan daar interpreteer nie hulle, en daar is gewoonlik ook vertolk deur gebruik te maak van die oorsake en die faktore, of die waarde of 'n deel van die betekenis daarvan, want dit is die gewoonte van die Salaf in die interpretasie daarvan.

Onder die oorsake dat die verskil is dat die toestand van die hart en dade, is dit baie moeilik om te raai met sekerheid en openbaarmaking (beperking) in woorde. Daarom, op hierdie bedanking. Al-Ghazali het gesê, "... Dit is nie duidelik in terme van betekenis en moeilik in terme van liefdadigheid." [12]

As hulle nie spreek hierdie begrippe met 'n inherente sin van die woord nie, maar hulle is slegs bedoel om die belangrikheid van hierdie kriteria om te verduidelik of instandhouding van 'n toestand van die persoon wat sê of selfs 'n luisteraar al, of ander oorsake.
Daarom, die opkoms van hul interpretasie en lahiriyahnya-lyk asof daar 'n verskil en verandering, wat in wese dit bestaan ​​uit verskeie dele van die algemene betekenis van die woord self of die bedanking van die voorkoms, impak en waarde.

Onder die belangrikste van die interpretasies wat:

A. Ibn Abbas anhuma Allaah sê: "Dit is, vertrou ten volle in God [13]".

2. Imam Ahmad het gesê: "Die bedanking beteken die soek met die wanhoop van die [14] om te besluit."

En hy het ook gesê: "Die woord bedanking beteken voorlegging aan Allah die Almagtige Tsanuhu sake sowel as vertrou geheel en al aan Hom is." [15]

3. 'Abdullah ibn Dawud al-Khuraibi-[16] sê, "Ek het die bedanking as husnuzhan (partydigheid) aan God." [17]

4. Syaqiq bin Ibrahim [18] het gesê: "Die bedanking beteken gemoedsrus wat belowe was deur die Almagtige God." [19]

5. Al-Hasan is gevra oor die bedanking, het hy geantwoord: "Dit is, die plesier van die Almagtige God"

6. Wanneer gevra oor die bedanking, "Ali ibn Ahmad al-Busyanji [20] sê," breek weg van die mag en krag en mag en krag van mense soos jy. "[21]

7. Het Ibn Jauzi rahimahullah van sommige van hulle ", dws voorlegging aan God se sake het gesê, as 'n vorm van volle vertroue in sy goeie bestuur." [22]

8. Ibn Rajab al-Hanbali het gesê, "Dit is die werklike afhanklikheid harte aan God Almagtig in die verkryging van die voordeel van sake en het geweier om die hele wêreld en die hiernamaals te benadeel." [23]

9. Al-Hafiz Ibn hajar het gesê: "Sommige sê:" Dit is, draai die standpunte van verskeie oorsake na voorberei vir. "[24]

10. Shaykh Abdullah bin Mohammed bin 'Abd al-Wahhab het gesê, "Dit is die daad van 'n slaaf om sy besigheid te Allaah alleen, wat nie 'n vennoot aan Hom in alle sake, beide godsdienstige sake en wêreldse sake gerus." [25]

11. Miskien is die naaste definisie wat kan kombineer die verskillende dele van die bogenoemde is om te sê, "Dis 1 toestand van die hart wat uit die kennis van God, die geloof in sy eenheid in die skep, beheer, wat die skade en voordeel, en weier om te gee. Wat Hy wil, sal gebeur en wat nie verlang word nie, sou dit nooit gebeur nie. So is daar is geen noodsaaklikheid om te vertrou op hom een ​​keer alles gee vir hom 'n keer te voel kalm en vol vertroue met hom. Glo ook ten volle op die geskiktheid van die bestaande in hom vir wat hy leun op Hom "[26].

[Gekopieer vanaf die boek Op-tawakkul 'alallaahi Ta'aalaa, skrywer Dr. Abdullah bin 'Umar ad-Dumaiji, Indonesië VERSTAAN bedanking Leunende Edition alle sake aan Allah Almagtig, vertaler M. Abdul Ghaffar E.M. Reader Publishers Ibn Kathir, Rabi al-Awwal 1426H April 2005M]



Aard van bedanking



Deur
Dr. 'Abdullah bin' Umar ad-Dumaiji


Soos ons reeds voorheen vermeld dat die bedanking van 'n toestand van sake wat voortspruit uit die stel, waar die aard van die bedanking sal nie perfek wees nie, behalwe vir hom. Daarom, Ibn al-Qayyim gesê, "Dit is aangevoer dat baie van die mensdom ten volle interpreteer die bedanking as 'n trust en maak dit as die natuur se eie bedanking. En daar is 'n paar wat dit interpreteer as 'n oorgawe. Ander het dit vertolk as oorgawe. So dit kan gesien word dat die posisie van die bedanking is die hele ding te verenig "[1].

Sommige geleerdes geïnterpreteer het die bedanking is aangewys as een, twee of drie van hierdie sake. Ibn al-Qayyim en noem dit deur 'n paar grade [2], soos volg:

A. Ken die Here en sy eienskappe, word dit die vermoë, gesag, genoegsaamheid, einde van alle sake in sy wetenskap, sy verskyning van sy wil, die geloof in die oorvloed van sy beskerming en perfeksie van eksekusie wat aan hom toegeken is, en dat geen skepsel kan hierdie posisie beklee. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim het gesê, "ma'rifat (kennis) is die eerste vlak, waar 'n dienskneg het sy voet in die (posisie) bedanking is." [4]

Hy haal ook die frase Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah kan Allaah het genade, wat is: "Daarom, die bedanking nie sou wees waar en dit is moeilik om te dink kan word gedoen 1 filosoof of Qadariyah groepe (groepe wat verwerp die eienskappe van God), wat sê dat in die natuur daar is 'n krag God iets wat nie wil of van klas Jahmiyah wat negeer die karakter van God, die Almagtige. En die bedanking is nie reg gaan nie, behalwe van die Ahl ul-Ithbat-(Ahlus Sunnah) "[5].

Ibn al-Qayyim het gesê: "Hulle was, dat die filosowe en die Saksiese Qadariyah 'n hart-breker vir die straat, die hart self met die Skepper en die liefde van Allah Subhanahu wa hart Ta'la." [6]

Hoe kon hulle dit naamlik verbeel, die bedanking aan Allah Subhanahu wa Ta'ala, terwyl hulle ontken die kennis van Allah Subhanahu wa Ta'ala klein sake sowel as om hom van die eienskappe van al-ficil al ontken ikhtiyariyah (testamente dade), die wil van God en wil.

2. Bepaling van die oorsake, instandhouding en implementering.
Dit is, sal die bedanking van 'n dienskneg nie reguit wees en waar, behalwe die oorsake vas te stel, omdat die bedanking was die oorsaak van die mees kragtige in die skuldige om aan hom te lewer. Die meeste van die mistici verstaan ​​dat die bepaling van die oorsake wat kan die bedanking en penafiannya-(peniadaannya) vlek is 'n perfekte bedanking.

In hierdie geval, hulle het 'n paar redelik bekende mening, sal die bespreking aangebied word sowel as weerlegging om dit verder, as God wil. Maar, wat insluit die volmaaktheid van bedanking is nie gebaseer op die oorsake en van hom afhanklik is asook die beëindiging van haar hart, soos uiteengesit word later dijelasskan.

Daarom sal die bedanking nie perfek wees nie, behalwe deur die uitskakeling van die oorsake van die hart en ledemaat afhanklikheid op hom, so soms was hy afgesny is van hom en het voortgegaan met hom soms. Slegs Allah Subhanahu wa Ta'ala weet hoe beter. [7]

3. Versterking van die hart op die basis van monoteïsme.
Bedanking word nie beskou as 'n ware dienaar die tauhidnya korrek beoordeel in elk geval. Trouens, die essensie van die bedanking dat daar eenheid in die lewer. Daarom, so lank as wat dit in my hart bly daar skakeling onttrekken aan, dan beskou tawakkalnya gebrekkige. Hoe ver die suiwerheid van monoteïsme, sover is dit ook waar bedanking beoordeel. [8]

4. Rustende hart te Allah Subhanahu WA Ta'ala en voel kalm en rustig, en vertrou geheel en al aan sy bestuur, soos voorgestel deur sommige intellektuele: "Mense wat enigste trust is soos 'n baba, nie om te weet wat hy kan die beskerming nie, tensy die moeder se bors. Dan is die enigste vertroue mense, in wat hy nie kan skuil, behalwe vir sy Here alleen "[9].

Daarom, Ibn al-Qayyim kan Allaah genade het sê, "bedanking is die betekenis geheg aan die twee basiese beginsels: vertrou op. Dit is die essensie: إياك نعبد وإياك نستعين "Net ek aanbid U en U alleen het ek vir hulp vra" "[10] [11]

5. Asseblief gedink aan God Almagtig.
Dit is vertolk deur sommige mense wat die eerste keer daaroor gepraat het. Dit is een van die pilare van die bedanking, wat bedanking kan nie beskryf word nie, behalwe van mense wat berhusnuzhan (vriendelik gedink) aan Allah Subhanahu wa Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim het gesê: "Die waarheid is dat God het haar husnuzhan vir die uitsluitlike vertroue in Hom, omdat die bedanking was ondenkbaar vir dié wat dien as die teiken van agterdog en daar is ook 'n bedanking aan die kant van die onverwagte. net God weet die beste "[12].

Daarom, het Allah die Almagtige gesê in een hadith qudsi, "Ek is afhanklik van my knegte, vooroordeel teen my." [13]

Drie dae voor sy dood, het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Moenie dat enige een van julle sterf, maar hy was in 'n staat van die soort gedink het aan God, die Almagtige." [14]

6. Hart oorgee aan Hom, en trek al die faktor wat lei tot hom en sny alle perintangnya af.
Dit is 'n uitstekende vorm van onderwerping aan Allah Subhanahu wa Ta'ala, so sy sal nooit nie, maar wat Allaah verlang word, nie liefhet nie, maar wat hy liefgehad het, nie gehaat, gehaat, behalwe wat Hom, en dit nie doen nie of te verlaat nie, behalwe wat deur God beveel om dit te doen of dit te verlaat.

En dit is die verwesenliking van die betekenis van 'ubudiyah (serwituut) is perfek aan Allah Ta'ala. En dit is die betekenis van die hadith van die trustee (Allah), wat verklaar:

... وما يزال عبدي يتقرب Orthodoxe بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... En my kneg altyd nader aan my Sunnah praktyk met die praktyk so ek is lief vir hom. En as ek het hom liefgehad het, dan sal ek hoor wat hy gebruik het om te hoor, oë wat hy gebruik het om te kyk, arms wat hy gebruik om aan te val, en dat hy sy bene om te loop. En as jy my vra Ek sal sekerlik aan hom gee, en as jy my vra die beskerming om dit te beskerm ek sal beslis ... "[15]

7. Self oorgawe. [16]
Dit word vertolk deur Imam Ahmad en ander. Ibn al-Qayyim het gesê, "het die oorgawe van die gees, stof, sowel as die aard van die bedanking. Naamlik die houding van oorgawe aan God alle dinge, en sit dit op hom met hoop, sonder dwang en eise "[17].

So, die gemiddelde losmaking gelyktydig bedank om hulself uit slegs van krag en sterkte en indiening van alle sake Penguasannya [18] Die Magtige, sublieme weer. In die gebede, die profeet Shallalahu 'alaihi wa sallam voorgedra:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"O Allah, het ek my aangesig tot U en ek pasrahkan my besigheid aan jou." [19]

En oor die gelowiges uit die familie van Farao het hy gesê in die woord van Allah, die Almagtige:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... En ek my saak aan Allah. Voorwaar, Allah is die siener van sy dienaars "[Al-Mu'min: 44].

Voortgegaan met die bepaling van die beloning vir die bedanking, waarin hy gesê het:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"En God hou van onheil hulle bedrog ..." [Al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabari vertel met as Sya'abi sanadnya, het hy gesê, "Syatir [20] Ibn Sahl sit een keer naby Masruq, dan Syatir sê, kan jy vertel my wat jy van Ibn Mas'ud gehoor het, so ek sal regverdig jy of ek wat sal jou vertel dat jy self sal regverdig? Masruq het toe gesê, "Nee. Maar jy in kennis gestel dat ek jou sal regverdig "Toe sê hy:" Ek het gehoor Ibn Mas'ud het gesê: "Waarlik, die grootste vers in al-Qur 'n oor: Tafwiidhan [21] (voorlegging. self), dit wil sê, "En elkeen enigste vertroue in Allah Allah sal voldoende wees (moet)." [22] Masruq gesê, "Jy is reg." [23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim het gesê, "Ridha was die gevolg van die bedanking. En diegene wat dit interpreteer [24], sodat hy met groot waarde en voordele interpreteer. Dus, as die enigste trust hom heeltemal, hy ongetwyfeld sou tevrede wees met wat gedoen word deur die party dipasrahinya "[25].

Shaykh al-Islam het gesê dat die seën en surround wat bedanking bestem is (wat bedanking voor die voorval, terwyl die plesier na die gebeurtenis) [26].

Dus, mense wat enigste vertroue in God voor die wet en plesier wat jy vir hom na die wet, wat beteken dat hy 'ubudiyah, of betekenis gedoen het. [27]

En Allah Subhanahu wa Ta'ala het die twee te versoen in sy woorde:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"As hulle was baie tevrede met wat sy gegee het Allah en Sy boodskapper aan hulle en sê:" Allah is vir ons genoeg, God gee ons 'n paar van sy oorvloed, en dus ook Sy boodskapper, Nee, ons diegene wat hoop in God, "(so dit sou gewees het beter vir hulle)" [At-Tawbah: 59].

As die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam ook tussen hulle in die gebed wat hy geleer Istikharah sy metgeselle het om te versoen, soos hy ook 'n brief van al-Qur-hulle, waar aan die begin van die gebede, hy leer gesê:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك keterangan فضلك العظيم

"Alah Ja, ja, ek smeek jou wetenskap te lei, gepleit met die krag van u insettinge, en ek smeek U genade is groot."

En dit is 'n bedanking en tafwidh (oorgawe). Toe het hy dit deur te vra vir gebede aan die plesier om hom te groet gesluit:

واقدر لي الخير حيث كان, Verleen أرضني به

"Stel 'n goeie vir my die goed waar dit is, dan die mense wat my tevrede met hierdie bepaling." [28]

En onder die gebede wat hy gebid het in sy gebed is soos volg: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" ("... En ek smeek die plesier na te maak" (los)) "[29]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah gesê, "Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam vra jy na die maak op" plesier, want teen daardie tyd tussen die aard van plesier voor, want eintlik dit is 1 bepaling dat hy is bly as dit nie, want al dit sal teralisasi ridhaan daarna. "[ 30]

So het die agt vlakke, waarvan sommige is deel van die oorsake en die gewrigte van die bedanking, en daar is ook 'n deel van die waarde en invloed, en waarvan sommige is deel van die betekenis daarvan. Enigiemand wat dit vervolmaak het beteken dat hy die stasie van bedanking het hom een ​​keer bepaal volmaak. En as nie een van hulle, beteken verminder die waarde tawakkalnya ooreenstemmende tekortkominge. En Allaah weet die beste.

[Gekopieer vanaf die boek Op-tawakkul 'alallaahi Ta'aalaa, skrywer Dr. Abdullah bin 'Umar ad-Dumaiji, Indonesië VERSTAAN bedanking Leunende Edition alle sake aan Allah Almagtig, vertaler M. Abdul Ghaffar E.M. Reader Publishers Ibn Kathir, die Rabi al Awwal 1426 H - April 2005 M]






bron: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar