Jumat, 05 Oktober 2012

Jména Pochopení ctnosti a atributy Boha Azza Wa Jalla


Jména Pochopení ctnosti a atributy Boha Azza Wa Jalla



Podle
Ustadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni



Pochopení jména Alláh Všemohoucí Nejkrásnější a přisuzuje jeho diskusi o vznešené dokonalosti, je velmi důležité v islámu, i včetně nejdůležitější a hlavní roli v realizaci naprostou důvěru v Boha Všemohoucího. Vzhledem k tomu, monoteismu je jedním ze dvou druhů monoteismu, které se staly základem víry v Alláha Všemohoucího.

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah řekl: "velkých kloubů (klávesa hlavní) štěstí, bezpečnosti a štěstí je realizovat dva druhů monoteismu, který je základem vzniku víry v Boha všemohoucího, bude Všemohoucí Bůh, aby se stalo tím, že pošle své apoštoly zde. Jádro odvolání z apoštolů z první poslední.

První: tawheed al-'ilmi al-khabari al-I'tiqâdi (monoteismus spojené se znalostí / pochopení, který je pocházel z novinek / odhalení Alláh Všemohoucí sám, a o víře v játrech), který obsahuje vlastnosti určení maha-perfektní povaha Boha všemohoucího, a posvěcení jeho atributů podobnosti (s ohledem na povahu bytí), a negace vlastností, které ukazují nedostatky jeho.

Druhá: Otroctví Alláhu Všemohoucímu pouze a bez partnera jemu, čištění lásku, upřímnost, strach, naději a sebedůvěru v Alláha Všemohoucího, stejně jako postoj k potěšení Všemohoucí Alláh Rabb (tvůrce), bohové a chránič pouze, a nedělají zápas pro něj vším.

Alláh Všemohoucí spojila dva typy tawheed je ve dvou dopisech al-Ikhlash [1] (al-Qur'an), že je dopis:

قل يا أيها الكافرون

Rci: nevěřící [al-Kâfirun/109: 1]

Tento dopis obsahuje tawheed al-'Amali al-irâdi (monoteismus o skutky a touhy / záměry).

A dopis:

قل هو الله أحد

Rci: On je Všemohoucí Alláh mocný [al-Ikhlâsh/112: 1]

Tento dopis obsahuje tawheed al-'ilmi al-khabari.

A každý z monoteismu nemůže samostatně bez druhého (oba jsou doplněny). Proto, proroka, nechť 'alejhi wa salam vždy přečtěte dva dopisy, v dobrovolné modlitbě před svítáním a po modlitbě západu slunce, a poslední dva cykly Witr modlitba. Ranní modlitba a večerní modlitba je otevírací a zavírací skutky (modlitba), které si klade za cíl, aby se monoteismus jako předkrmy a dezerty během dne "[2].

Proto, Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen rahimahullah při vysvětlování významu víry v Alláha Všemohoucího, řekl: "Víra v Boha všemohoucího obsahuje čtyři případy:

• První: víra / věří v existenci Alláha Všemohoucího.
• Za druhé: víra v jednotě Alláh v ar-Rubûbiyyah (tvůrce, regulátor a ochránce vesmíru).
• Třetí: víra v jednotě Alláh v al-Uluhiyyah (právo být uctíván a diibadahi).
• Za čtvrté: věřit všechna jména a atributy Alláha Všemohoucího v souladu s vševědoucnosti dokonalosti a velikosti jeho vševědoucnosti, bez přesměrování význam, odmítnout, vizualizovat, a přirovnává (Him vlastnosti s vlastnostmi zvířete). Ten, kdo narušují význam veršů a hadiths o povaze Alláha Všemohoucího, to znamená, že je to ještě neuvědomila naprostou důvěru v Alláha Všemohoucího "[3].

Pochopení významu astmatu znaku Tawhid Wa `
Pro objasnění výše uvedenému popisu, následující řekneme několik důležitých věcí, které ukazují velikost prvenství porozumění tawheed toto:

1. Pochopení tawheed Asma 'wa shifât je věda o největší a nejvýznamnější v absolutním vyjádření, jak oni se vztahují přímo k Bohu všemohoucímu, vše perfektní látky.
Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah řekl:... "Amen, ctnost vědy následovat ctnost objekty studoval Protože víra v argumentů a důkazů o jeho existenci i velkou potřebu a přínos k pochopení Pak není pochyb o tom, že věda Alláha , jména, atributy a jeho činy jsou největší věda a především. Srovnání této vědy s ostatními vědami je to jako srovnávat (kemahasempurnaan) Alláh Všemohoucí se všemi objekty studoval (v) ostatní vědy "[4].

2. Pochopení tawheed Asma 'wa shifât Alláh je hlavním základem všech ostatních věd.
Ibn al-Qayyim al-Jauziyyah rahimahullah řekl: "Věda jména, povaha a akce Alláha je základem veškeré vědy Všechny ostatní vědy a nauky sledovat tuto vědu, bylo také potřeba si uvědomit existenci dalších věd Takže věda je původ a základ.. .. pro jiné vědy Kdo ví, Boha Všemohoucího, že by věděl, s výjimkou ním, a ten, kdo ho neznali pak nebude známější než jeho Alláh Všemohoucí praví:

ولا تكونوا كالذين نسوا الله فأنساهم أنفسهم أولئك هم الفاسقون

A nebuďte jako ti, kteří zapomněli (z nedbalosti) Alláhu, Alláh jim zapomenout na sebe, jsou přestupníci "[al-Hasyr/59: 19]

Meditujte o tomto verši, pak najdete v nich smysl pro velký a skvělý, že je: každý, kdo zapomněl Alláha, pak Alláh se postará sám pro sebe, takže nevěděl, povahu a dobrotu na sám. Dokonce i on zapomněl cestu dobra a štěstí pro sebe v tomto světě a na onom. Vzhledem k tomu, že byl se odvrátil od přírody, že Alláh Všemohoucí dělal pro něj, a on zapomněl všemohoucího Boha. Pak Alláh na sebe a ujistěte se, že jejich vlastní chování, také k dokonalosti, svatosti a štěstí v tomto světě a na onom. Alláh říká

ولا تطع من أغفلنا قلبه عن ذكرنا واتبع هواه وكان أمره فرطا

A ne poslouchat někoho, kdo jsme zanedbali ho pamatovat si nás, a dopřát (chtíč), a situace byla nad limit "[al-Kahfi/18: 28]

Vzhledem k tomu, že zapomněl vzpomenout Alláha, okolnosti a jeho srdce bylo nad limit (jsou zlomené), takže si nevšiml sebemenší dobrotu, dokonalost, a posvátnost života a srdce, a dokonce i stav jeho srdce se stává nevypočitatelným a rozostřený, okolnosti mimo limit, zmatený, a nedostal klíč k pravé cestě.

Tak, znalost Alláh Všemohoucí je základem všech věd, stejně jako nadace porozumění otroka štěstí, dokonalosti a dobroty (sám) v tomto světě a na onom. Nedostatek pochopení ve vědě povede k nedostatku dobra, dokonalost, svatosti a štěstí sami. Takže to pochopit věda (klíč) štěstí služebníka, a nedostatek toho je zdroj (primární) doom "[5].

3. Pochopení tawheed Asma 'wa shifât Alláh správně, je pouze dveře k poznání Boha Všemohoucího (ma'rifatullah) se zavedením práva, které je základem uctívání Boha všemohoucího. Jelikož je jedním z hlavní dráhy je al-mahabbah uctívání (oddanost) na všemohoucího Boha, a to není možné, s výjimkou znát Alláh se zavedením práva prostřednictvím pochopení jednoty jména a atributy jeho. Takže lidé, kteří nemají ma'rifatullah (poznání Boha Všemohoucího) správně, nemusí být schopen uctívat správně. [6]

Ibn al-Qayyim rahimahullah řekl: "Kdo ví, Boha Všemohoucího s atributy jména, a jeho činy, pak se jistě milovat" [7]

Proto Alláh Všemohoucí popisuje vztah mezi uctívat a pochopení jména a atributy jeho ve dvou verších al-Qur'an:

První verš:

وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون

A jsem vytvořil ne džiny a lidstvo s výjimkou, že mohou uctívat mne [adz-Dzâriyât/51: 56]

Druhá sloka:

الله الذي خلق سبع سماوات ومن الأرض مثلهن يتنزل الأمر بينهن لتعلموا أن الله على كل شيء قدير وأن الله قد أحاط بكل شيء علما

Bůh je ten, jenž stvořil sedm nebes a zemi jako takové. Přikázání je aplikovat, že víte (rozumět), že Alláh Všemohoucí nade všecko, a že Boha, Jeho znalosti opravdu zahrnuje vše. [Ath-Thalâq/65: 12]

Tyto dva verše ukazují, že uctívání Alláha Všemohoucího by pravděpodobně být realizována sluhou správně, ale jakmile znal jména a atributy Alláha Všemohoucího s opravdovým pochopením. [8]

4. Strach a pravdivé oddanost Bohu všemohoucímu může být dosaženo pouze ma'rifatullah (Alláh Všemohoucí ví správnou cestu), přes pochopení jména a atributy jeho.

Alláh Všemohoucí praví:

إنما يخشى الله من عباده العلماء

Jistě strach z Boha mezi jeho služebníky, jen lidé z poznání (poznání Boha) "[Fâthir/35: 28]

V Saheeh hadíth alejhi proroka, nechť 'wa salam: "Byl jsem nejvíce strach z Alláha Všemohoucího a jeho nejznámější patří vám všem" [9].

Imám Ibn Kathir rahimahullah řekl: "Význam (bod výše): Je to jen lidé, kteří jsou dobře informovaný a ví, že Alláh Všemohoucí má skutečný strach z Alláha Všemohoucího, protože dokonalejší porozumění a znalost (sluha) Alláha Azza wa Jalla, látka, která je nejvíce ušlechtilý, všemocný a vševědoucí, který má vlastnosti bezchybné Všemohoucího a jména z mnoha barev, strach (sluha) k němu, tím větší "[10].

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah řekl: "prohloubení znalostí služebníka (jména a atributy) Alláha Všemohoucího, pak zvýšení strach a pengagungannya něj, pak toto poznání zdědí plachost, oslavení, pemuliaaan, jsou vždy sledoval, láska, dal svou důvěru, vždy se vracet, stejně jako potěšení a předloží příkazy Alláha Všemohoucího. "[11]

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah řekl: "Čím více znalostí osoba (jména a atributy) Alláha Všemohoucího, pak jeho strach ho ještě větší, což z ní dělá strach (vždy ) se distancoval od nemorálních činů a (vždy) připravit se na splnění bál látka (Všemohoucí Bůh). "[12]

5. Pochopení tawheed Asma 'wa shifât Alláh správně, je jediný způsob, jak vyhrát potěšení a slávu nejvyšší na světě a posmrtným životem.
V Saheeh hadíth prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Je-li hostitel zadal nebe, Alláh Všemohoucí praví:"? Líbí se vám (O obyvatelé ráje) chce něco navíc (z potěšení z nebe) "A oni odpověděli:" Nemáte bělení naše tváře? Nenašli jste nás dal do nebe a zachránit nás od (trest), pekla? "Pak (v té době) Alláh Všemohoucí otevře hidžáb (který pokrývá jeho tvář mocný šlechtic), a hostitelé nebes nikdy dostat (potěšení ) více se jim líbí vzhled (tvář) z Alláha Všemohoucího "a pak proroka, nechť 'alejhi wa salam číst následující verš.:

للذين أحسنوا الحسنى وزيادة

Pro lidi, kteří dělají dobře, je nejlepší odměnou (nebe) a vylepšení (viz tvář Alláha) "[Yûnus/10: 26] [13]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah ve své knize "Ighâtsatul lahafân" [14] vysvětlil, že nejvyšší potěšení na onom světě je (viz tvář Alláh) je odměna, že Alláh Všemohoucí dal těm, kdo cítí, že nejvyšší potěšení na světě, dokonalost a sladkost víra, dokonalá láska a touha se s ním setkat, a pocit klidu a šťastný, když se naklonil nad a vzpomínky na něj [15], že toto vše je výsledkem správné pochopení jména a atributy Alláha Všemohoucího Jalla.

Vysvětlil to tím, alejhi lafazh modlitby proroka, nechť 'wa salam v hadith Saheeh: "Ptám se tě (Ó Bože všemohoucí) se podíval na tváře potěšení Thy (na onom světě) a zeptal jsem se na vás touhu po stejnou THY (jako ve světě) ... "[16].

Krytí
Některé z bodů, které jsme zmínili výše popsat nám jeho skvělou polohu shifât tawheed Asma 'wa Alláh Všemohoucí a rozsahu přednosti učení a porozumění. Existuje mnoho dalších bodů, které rozhodně nezmiňuje je všechny zde.

Doufejme, že tento článek užitečný a motivace pro nás, aby se více aktivní, a vážně o studiu náboženství, zejména na vědu monoteismu, která je základem tohoto náboženství.

O Alláh, ptám se Thee potěšení při pohledu na svou tvář (na onom světě), a žádám Tě touží setkat se s vámi (jako ve světě), bez nebezpečí pro poškození a pomluvy jsou zavádějící.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وأله و صحبه أجمعين, وأخر دعوانا أن الحمد لله رب العا لمين

Město alejhi proroka, nechť "wa salam, 7 Jumadal End 1430 H

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 04/Tahun XIII/1430H/2009M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Hudud Jurisprudence


Podle
Ustadz Kholid Syamhudi Lc


Alláh Subhanahu wa Ta'ala al-Hakim (Most Wise) chrání lidská práva a udržovat své životy od kezhaliman a poškození. Islámské právo byla zřízena k udržení a zachování náboženství, život, počet řádků, intelekt a nemovitostmi, které jsou adh-Dharûriyât al-Khamsu (pět případů trvají na lidský život). Takže každý, kdo poruší některou z těchto problémů by měl dostat trest nastavení šaríja a upraveny tak, aby trestný čin.

Jedním z nich je prosazování Hudud privilegium být jeden z učení islámu a tvoří dokonalost milost a milosrdenství Alláha Subhanahu wa Ta'ala do stvoření.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah uvedl: Hudud pochází z milosti a laskavosti k stvoření. Proto je vhodné, aby trestá lidi za jejich hříchy, si klade za cíl udělat pro dobro a milosrdenství k nim, s ohledem na účel rodičů vychovávat své děti a lékařům v léčbě nemocných. [1]

1. DEFINICE Hudud
Hudud je arabské slovník, který je forma Jama "(množný) byl původ slova znamená bariéru mezi dvěma objekty. Jmenován, protože to brání unie musela něco jiného. [2] K dispozici je také stát, který měl slovo znamená al-man'u (prevence), tak to je řekl, Hudud Alláh Azza wa Jallaadalah záleží, že Alláh Azza wa Jallalarang zlomit, nebo [3 ].

Podle syar'i, Hudud dlouhodobé tresty jsou stanoveny Osobnost ", aby se zabránilo někdo terjerumusnya stejného trestného činu a pachateli Blot. [4]

2. Zločiny trestný čin trest (jarimah al-Hudud)
Korán a Sunna Jeho Poslu si stanovily specifické sankce za řadu konkrétních trestných činů s názvem al-Hudud jarâimu (trestní postih čin), který zahrnuje případ; smilstvo, cizoložství obvinění bez důkazů jsou přesné, krádež, opilství, muhârabah ( povstání v islámském státě a vandalové bezpečnosti), apostata, a akční přesahuje ostatní [5]

Tak Hudud zahrnuje sedm typů:
1. Kdyby cizoložství (Zina trest) je založen udržovat sestup a počet řádků.
2. Kdyby al-Qadzf (trest lidí obviněných z cizoložství bez důkazu) udržovat čest a důstojnost.
3. Kdyby al-víno (trest khamer nápoj (opojný nápoj)) udržovat přiměřené.
4. Měl jako-Sariqah (trest zloděj), aby poklad.
5. Kdyby al-hirabah (trest z lupičů) chránit životy, majetek a důstojnost cti.
6. Kdyby al-Baghiho (trest disidentů), aby víru a ducha.
7. Kdyby ar-riddah (trest odpadlíci), aby víru.
8. Ta'zir. [6]

3. HIKMAH PENSYARIATAN Hudud.
Hudud disyaria'tkan ve prospěch sluhu a má ušlechtilý účel. Mezi ně patří:

. Trest pro ty, kteří se dopustili mučení pro ty, kteří činí zlo, a aby to odstrašující. Když ucítil bolest tohoto trestu a špatné důsledky, které z nich plynou, pak to bude odstrašující pro opakování a povzbudil jej, aby istiqamah a vždy poslušný Alláhu Subhanahu wa Ta'ala. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

والسارق والسارقة فاقطعوا أيديهما جزاء بما كسبا نكالا من الله والله عزيز حكيم

Muž, který krade a žena, která krade, uřízl ruce jak (a) odměnu za to, co dělají, a jako trest od Boha. a Bůh je mocný, moudrý. [Al-Maida / 05:38]

b. Zabránit ostatním, aby se dostal do neposlušnosti. Proto Alláh přikázal oznámit a to před lidmi.

وليشهد عذابهما طائفة من المؤمنين

A nechť (implementace), jejich trest bude svědkem skupinou lidí, kteří se domnívají,. (An-Nûr/24: 2). Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah uvedl, že mezi výuce Hudud není odstrašující pro opakované pachatele a zabránit ostatním, že podlehne jí, stejně jako čištění a odstranění hříchu. [7]

c. Hudud je hřích a duše pensuci pachatelé. To je indikováno hadíth Ibn Samit Ubadah Radi anhu, řekl:

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال وحوله عصابة من أصحابه بايعوني على أن لا تشركوا بالله شيئا ولا تسرقوا ولا تزنوا ولا تقتلوا أولادكم ولا تأتوا ببهتان تفترونه بين أيديكم وأرجلكم ولا تعصوا في معروف فمن وفى منكم فأجره على الله ومن أصاب من ذلك شيئا فعوقب في الدنيا فهو كفارة له ومن أصاب من ذلك شيئا ثم ستره الله فهو إلى الله إن شاء عفا عنه وإن شاء عاقبه فبايعناه على ذلك

Když všichni kolem něj skupina přátel, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl, "Slib mi, že být věrný ke mně, aby nemělo být Alláh s ničím, nebude krást, nebudou cizoložit, nezabíjej své děti a nelžou vůbec, a nebudou se angažovat v nemorální dělat dobré věci. Kdo z vás, kteří dodržel svůj slib, Alláh Azza wa Jallaakan dát odměnu. Ale každý, kdo poruší něco od něj, a pak daný pokutu ve světě, pak trest kafarah (guma sin). A kdo je porušují něco a pak se na něj vztahuje poruchy Alláh (nebyla odsouzena), pak je na Alláha: jestliže on menghendak, i odpustil své chyby, a pokud chce, mučili ho "[Schváleno. "alaih: Fat-Hul Bari I / 64 ne: 18, Muslim 3/1333 č.: 1709 a-Nasa'i 7/148]

d. Vytvoření atmosféry ve společnosti a udržet ji v bezpečí.

e. Bránit zlo, hřích a nemoc v komunitě, protože pokud neposlušnost byl rozptýlen v komunitě pak Alláh bude jej nahradit škodu a nehody, jakož i zrušení potěšení a klidu. Chcete-li zachovat to nejlepší řešení, je provádění a vymáhání Hudud. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

ظهر الفساد في البر والبحر بما كسبت أيدي الناس ليذيقهم بعض الذي عملوا لعلهم يرجعون

Viděli poškození na souši i na moři, způsobené činností lidských rukou, že Bůh Všemohoucí pocit k nim částečně z (kvůli) své činnosti tak, aby se vrátí (vpravo) [Ar-Rûm/30: 41].

Tak Prorok řekl:

لحد يقام في الأرض أحب إلى أهلها من أن يمطروا ثلاثين صباحا

Od Abu Hurayrah Radi anhu, že Prorok řekl: "A tresty uplatňovány na Zemi více milované lidi než jejich deště po dobu třiceti dnů." [Hasan, Saheeh Ibn Majah ne, 2057, Ibn Majah 2/848 no: 2538 ,-Nasa'i 8/76). [8]

4. POUŽITÍ POŽADAVKY AL-Hudud. [9]
Použití Hudud se neobejde bez čtyř podmínek:

1. Dravec je mukallaf jsou plnoletí a porozumění.
2. Pachatelé nejsou nuceni a nuceny.
3. Dravec zná zákaz.
4. Jeho zločiny byly prokázány, a že tak činí bez jakékoliv pochybnosti. To lze prokázat jeho vlastním přístupem, nebo důkaz, svědectví druhých.

5. Zákon o zřízení HAD
Povinné život strážce (vládce) obhájit a vztahují se na všechny lidi Kdyby vousy al-Qur'an, Sunna a idžmá "a qiyas vyžadoval Saheeh. [10]

Dalil al-Korán, který je slovo Alláha Subhanahu wa Ta'ala:

والسارق والسارقة فاقطعوا أيديهما جزاء بما كسبا نكالا من الله والله عزيز حكيم

Muž, který krade a žena, která krade, uřízl ruce jak (a) odměnu za to, co dělají, a jako trest od Boha. a Bůh je mocný, moudrý. [Al-Maida / 05:38]

Propozice, které jsou Hadith Sunnah Ubadah bin Samit řekl, že Prorok řekl:

أقيموا حدود الله في القريب والبعيد ولا تأخذكم في الله لومة لائم

"Tegakkanlah tresty (z) Alláh Azza wa Jallakepada a další příbuzní, ani kritičtí kritika vliv na vás (v prosazování zákonů), protože Alláh Všemohoucí." [Hasan: Saheeh Ibn Majah číslo. A Ibn Majah č. 2058. 2540]

Podobně, muslimští učenci dohodnou na to.

6.TIDAK odůvodněné přímluvné (DOPORUČENO) PROMINUTÍ TREST, pokud již dimeja Greening
Pokud se jeho případ byl vstoupil do vlády, nebo byly na stole šetrnější k životnímu prostředí, v zápětí na přímluvu (na) osvobození od daně nebo snížení trestu. Také vláda nemůže přijmout přímluvu v této věci. To je popsáno v hadíth Prorokova "Aisha Radi anhuma který zní:

عن عائشة رضي الله عنها أن قريشا أهمهم شأن المرأة المخزومية التي سرقت فقالوا ومن يكلم فيها رسول الله صلى الله عليه وسلم فقالوا ومن يجترئ عليه إلا أسامة بن زيد حب رسول الله صلى الله عليه وسلم فكلمه أسامة فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أتشفع في حد من حدود الله ثم قام فاختطب ثم قال إنما أهلك الذين قبلكم أنهم كانوا إذا سرق فيهم الشريف تركوه وإذا سرق فيهم الضعيف أقاموا عليه الحد وايم الله لو أن فاطمة بنت محمد سرقت لقطعت يدها

Z Aisha radi anhuma říká, že Kurajšovci velmi problémové záležitosti ženy, která se dopustila krádeže Makhzum kmen. Řekli: "Kdo může mluvit proroka, nechť 'alejhi wa salam (tj. formální žádost, že bude propuštěn)?" Nikdo nechce mluvit o tom, s výjimkou Usámy milovaný prorok, nechť' alejhi wa salam. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl, "Chceš napomoci tomu, aby lidem zdarma od trestu Alláha Všemohoucího?" Pak prorok, nechť' alejhi wa salam vstal a poskytování kázání, "Ahoj všichni lidé, se lidé dříve, než jste bloudili způsobeno, když šlechtic ukradl, nechají (ne popravit), a když chudí kradou, oni potvrdil ho. V zájmu Alláha, pokud u Fatima bint Muhammad ukradl, jistě Muhammad [11] uřízl ruku. "[Schváleno alaih] [12],

V této vznešené hadith Prorok popírají lidí prosí ve trestu se přišli do vlády. Jako v případě, že je to až do té doby je dovoleno.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah řekl: Nesmí být zmařen (trest byl) s cenami přímluvu a další. Kdo vyhodil, protože je to, ale on byl schopný aplikovat ji-pak může hněv Alláha Všemohoucího, andělů a všichni muži se stalo [13].

7. Prováděcími orgány Hudud
Neexistuje žádný orgán vymáhat Hudud, kromě kněží, hlav států nebo jejich zástupců (místní samospráva má na starosti ní). Vzhledem k tomu, v apoštolátu, ona, kdo ho uskutečňují. . Podobně, chalífa po smrti svého Shallalahu alalaihi wa salam. Prorok mu také poslal Unais Radi anhu provést kamenování, stejně jako v jeho řka:

واغد يا أنيس إلى امرأة هذا فإن اعترفت فارجمها

O Unais, vyrazil vidět tohoto muže ženu, když přiznala (cizoložství), pak rajamlah! "[Bukhari ne. 2147]. Takže on nechť 'alejhi wa salam také nařídil jeho společníky kamenné Mâ'iz, říkat:

اذهبوا به فارجموه

"Vezmi si ho a rajamlah!" [Bukhari ne. 6815].

Podobně, protože trest si není potřeba idžtihád a bezpečné z kezhaliman, musí být provedeno knězem nebo jeho zástupce. [14]

8. MUŽI A ŽENY Společně v Hudud
Při uplatňování sankcí měla stejné ženy jako muži, protože původ všech těchto šaría definované pro muže platí také pro ženy, dokud není důkaz, že scény. To je obecně pravda, v uctívání, nebo v trestu mu'amalah. Nicméně, učenci dali tři výjimky, a to:

. Žena odsouzen sedět s ním, zatímco stál.
b. Tied dámské oblečení, zatímco muži ne.
c. Držte ruce (vázané) se nesmějí otvírat své intimní partie, zatímco muži ne. [15]

Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah uvedl: To je to, co odlišuje ženy s muži v měla nutně požadoval. Pokud tomu tak není, pak rodilí ženy jako s muži. [16]

Tak stručně Hudud problémy v islámu. Může snad dát osvícení na muslimy o kráse a úplnost islámského práva. Wabillâhi Taufiq.

Zkopírováno z časopisů sunna XIII/1430H/2009M 01/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Ocenění se záměrem


Podle
Ustadz Kholid Syamhudi, Lc



عن أبي عبد الله جابر قال كنا مع النبي صلى الله عليه وسلم في غزاة فقال إن بالمدينة لرجالا ما سرتم مسيرا ولا قطعتم واديا إلا كانوا معكم حبسهم المرض وفي رواية إلا شركوكم في الأجر (رواه مسلم (ورواه البخاري عن أنس رضي الله عنه قال رجعنا من غزوة تبوك مع النبي صلى الله عليه وسلم فقال إن أقواما خلفنا بالمدينة ما سلكنا شعبا ولا واديا إلا وهم معنا فيه حبسهم العذر

Od Abu Abdillah Jabir, řekl: jsme sdíleli proroka, nechť 'alejhi wa salam v jediné bitvě, a pak řekl: "Skutečně někteří lidé ve městě Medina nejste na cestě a vy jste projít vádí (údolí), pokud jsou s vámi, že zadržen nemoci.

(A v jiném vyprávění): pokud jsou s vámi v odměnu. [Muslim]

A Imám al-Bukhari vyprávěný z Anas Radi anhu, řekl: "Přišli jsme domů z bitvy Tabuk s Prorokem, nechť 'alejhi wa salam a on nechť' alejhi wa salam řekl," Sesunggunya málo lidí zůstaly v Medíně není míjíme ulici a ani údolí, pokud nejsou s námi, byli omezeni udzur ".

TAKHRIJ hadísy
První Hadith vyprávěný imámem Muslimem v Shahîhnya ne. 1911 a druhý hadís vypráví Imam al-Bukhari, v žádném Shahîhnya. 2838, 2839 a 4423.

Sharh SLOVNÍK.
في غزاة: V jedné bitvě. V historii al-Bukhari jasně prohlásil, že bitva Tabuk.

واديا: průtok vody. A údolí mezi dvěma horami nebo kopci jako místo byl povolán Wadi do toku vody. [Viz al-Mufradaat práci al-Ashfahani, s.. 862]

حبسهم المرض: zajat nemoci, tak nemohou jít džihád. To není záměrem hadísu je udzur typ omezení pouze na bolest, ne-li za bolest a pak odměnou není tam. To je špatné, protože zdravý rozum této hadith se vztahuje na všechny ostatní syar'i udzur, jak je popsáno v historii imáma al-Bukhari s lafazh حبسهم العذر.

Sharh GENERAL
Při vysvětlování této hadith, Shaykh Muhammad ibn al-Saalih Uthaymeen řekl, že tento ušlechtilý hadith vysvětluje, že jeden, pokud měl v úmyslu dělat spravedlivé skutky, pak blokovány něco, tak on ještě dostat odměnu skutků.

Stejně tak, pokud určitá náboženská používá praxe dělá, když ne udzur, pak z důvodu nemoci nebo určitého udzur, že nemůže dělat to, pak dostane odměnu dobrých skutků zůstává dokonale. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

إذا مرض العبد أو سافر كتب له مثل ما كان يعمل مقيما صحيحا

Pokud zaměstnanec onemocní nebo cesty pak napsal svou odměnu jako to, co diamalkannya když zdravý a mukim (nejezdí) [1]

Například, někdo, kdo se modlili s kongregaci v mešitě, a jeden, když se dostane překážky, jako jsou usínání nebo nemocný nebo něco takového pořád dostat odměnu společně se modlit v mešitě, naprosto bez jakýchkoliv chyb.

Stejně tak, pokud býval, ale modlitba sunna, když zablokoval a nebyl schopen realizovat vzhledem odměna zůstal dokonale ačkoli ne cvičit.

Jako když to není zvykem odměnil své záměry pouze není odměněn skutky. Důkazem je hadís, který zní: chudý lid společníků řekl:

يارسول الله سبقنا أهل الدثور بالأجور والنعيم المقيم - يعني إن أهل الأموال سبقهم بالصدقة والعتق - فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ألا أخبركم بشيىء إذا فعلتموه أدركتم من سبقكم ولم يدرككم أحد إلا من عمل مثل ما عملتم! فقال تسبحون وتكبرون وتحمدون دبر كل صلاة ثلاثا ففعلوا فعلم الأغنياء ففعلوا مثل ما فعلوا فجاء الفقراء إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم وقالوا: يارسول الله سمع إخواننا أهل الأموال بما فعلنا ففعلوا مثله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ذلك فضل الله يؤته من يشاء

Posle Alláha! Ahlu dutsur (bohatí lidé) předcházet nás věčnou odměnu a potěšení, které před nimi v bershadaqah a vysvobodit otroky a Rasûlulullâh nechť 'alejhi wa salam řekl, "Povíte mi něco, když si pak můžete sledovat předcházela vy a bude následovat vás nikoho kromě těch, kdož dobro, jak si vštípit to! " Pak nechť 'alejhi wa salam řekl znovu, "chvalozpěv, a bertahmidlah bertakbîr po každé modlitbě třicet-tři časy." Pak se mangamalkannya a bohaté lidé vědí o tom a praktikovat ji jako to, co, kdy obnoví cvičit! Kemnudian chudý lid se vrátil k Prorokovi, nechť 'alejhi wa salam a řekl, "Ó Posle Alláhův naši bratři bohatí lidé slyšeli, co jsme vštípit a oni cvičili jako my," Pak prorok, nechť' alejhi wa salam řekl, " Tak ctnost Alláh udělil k těm kdo favorizoval ho ". [2] [ihat, Sharh Riyâdhush Spravedlivý, Ibn Uthaymeen, 1 /]

V této hadith Proroka, nechť 'alejhi wa salam jim neřekl, že lidé, kteří se neúčastnili se odměnil za své činy (který se účastnil války), ale není pochyb, že si vysloužili odměnu charitativních záměrů. Proto prorok, nechť 'alejhi wa salam popsáno Alláh Subhanahu wa Ta'ala dát poklad a menginfaqkannya na cestě dobra, a tam byl fakír řekl, "Kdybych vlastní majetek (jak je) Tak, a tak, opravdu bych pokračovat cvičit všude praxi Fulan, v jeho řka:

فهو بنيته فهما في الأجر سواء

Takže on se svými záměry a oba jsou si rovni v zásluh. [3]

V této hadith je také známkou toho, že lidé jsou v cestě Alláha v džihádu války a pak se dostane odměnu přijatém cesty. Proto prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

ما سرتم مسيرا ولا قطعتم واديا إلا وهم معكم

Není to budete chodit na ulici a neprošla vádí, pokud jsou s vámi

a ukazuje i slovem Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

ما كان لأهل المدينة ومن حولهم من الأعراب أن يتخلفوا عن رسول الله ولا يرغبوا بأنفسهم عن نفسه ذلك بأنهم لا يصيبهم ظمأ ولا نصب ولا مخمصة في سبيل الله ولا يطئون موطئا يغيظ الكفار ولا ينالون من عدو نيلا إلا كتب لهم به عمل صالح إن الله لا يضيع أجر المحسنين ولا ينفقون نفقة صغيرة ولا كبيرة ولا يقطعون واديا إلا كتب لهم ليجزيهم الله أحسن ما كانوا يعملون

To není vhodné pro lidi Medíny a těch, kteří žijí Badwi kolem nich, nedoprovázel Proroka (jít do války) a nevhodné (příliš) pro jejich lásku sebe více, než oni milují sami apoštolům. To je proto, že nejsou přepsány žízeň, vyčerpání a hladovění na cestě Alláha. A není (i) posílení na místě, která zvyšuje zlobu nevěřícím, a nepřičte katastrofě na nepřítele, ale dituliskanlah pro ty, kteří s takovým zbožným charitu. Jistě Bůh neztrácí odměnu ty, kdož dobro, a že netráví malý obývací pokoj a ne (příliš) velký a ne přejít údolí, ale je napsán pro ně (dobré skutky stejně), protože Alláh odmění na ně (děti) jsou lepší než to, co udělali. [At-Tawbah 9:120-121]

Podobně, pokud omytím v jeho domě a zdokonalování wudhunya pak jít do mešity, když vyšel ven jen modlit, pak se (pokud je to ten případ), že to není jeden krok, ale Alláh Všemohoucí zvedl o jeden stupeň a eliminuje chyby. To je ctnost, která dělá wasilah Alláh (intermediate jedné praxe) dostanete odměnu, jak je popsáno v alejhi proroka, nechť "wa salam. wallahul muwaffiq.

Využijte hadísy
1. Jeho vášeň k džihádu a jeho společníci se snažil, aby ujít, pokud nemají udzur

2. Dobré úmysly mohou dosáhnout odměnu praxe

3. Naléhavost pro muslimské víry, kteří očekávají, že potěšení Alláha Všemohoucího

4. Kazatelé by využít příležitost kázat, protože Prorok, nechť 'alejhi wa salam a jeho společníci mendakwahi motivovat ke zlepšení záměr při návratu z války Madinah Tabuk

5. Náboženství islám je náboženství, které je snadné a není zatěžující, protože umožňuje lidem, kteří nemohou džihád, protože tam udzur.

6. Lidé, kteří mají udzur, ale má správný úmysl může vyhrát odměny mudžahedínů

7. Rozsah milosti Alláha svým služebníkům.

Wabillahittaufiq.

Zkopírováno z časopisů sunna XVI/1427/2006M 01/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




Chyby se objeví, když odvrátil se od orientační Zjevení



ياأيها الذين ءامنوا إن جآءكم فاسق بنبإ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمين {6} واعلموا أن فيكم رسول الله لو يطيعكم في كثير من الأمر لعنتم ولكن الله حبب إليكم الإيمان وزينه في قلوبكم وكره إليكم الكفر والفسوق والعصيان أولئك هم الراشدون {7} فضلا من الله ونعمة والله عليم حكيم {8}


Vy, kteří věříte, pokud zlý člověk přijde k vám přináší zprávu, zkontrolujte pečlivě, takže nemusíte ukládat neštěstí do domu, aniž by věděl okolnosti, které způsobily ti líto za to, co jsi udělal, že. A vězte, že tam kalanganmu Proroka. Pokud poslechl (bude) s vámi se všemi v některých záležitostech, je to pravda, že jste se dostane problémy, ale Bůh tě miluju víře víru a dělat to krásné ve vašich srdcích a abyste nenávidí nedůvěry, bezbožnosti a nepravosti. Oni jsou ti, kteří následují přímou cestu. Jako dárky a laskavosti od Boha. A Bůh je vševědoucí, moudrý. [Al Hujurat/49: 6-8]

Příčina prvního odstavce poklesu
Imám Ahmad vyprávěný v hadith tak dlouho, mezi obsahem: proroka, nechť 'alejhi wa salam odeslán al-Walid bin' Uqbah Radi anhu setkat se s al-Harith (ibn Abi al Khuza'i Dhirar Bani Musthaliq), aby charitu, která byly shromážděny. Když al-Walid přišel nějaký způsob, bál se a šel domů, pak se setkal s Prorokovi a řekl: "Ó Posle Alláhův, nechť 'alejhi wa salam, al Harith můj způsob, jak se zakat a pokusil se mě zabít," proroka, nechť' alejhi wa salam připravit vojáky do al Harith. Al-Harith přišel se svými přáteli (do Medíny). Delegáti (Prorok), se s ním setkal a vím: "Bylo to al-Harith". Když al-Harith blížil delegaci, zeptal se: "Ty jsou seřazeny jít tam, kde" Řekli: "Co pro" "Pro tebe (O al-Harith)," zeptal se, řekli: "Vpravdě Alláh poslal al-Walid bin" Uqbah vás. Podle něj ho zastavit užívání charitu a chtěl ho zabít, "on (al-Harith) zamítl:" Ne, ten, kdo poslal Mohameda s al HAQ, nikdy jsem to viděl, nikdy přišel ". Když al-Harith pak ten posel, nechť 'alejhi wa salam, pravil: "Ty odmítl platit zakat a chtějí zabít posla" On odpověděl: "Ne, ten, kdo poslal Mohameda s al HAQ, nikdy jsem to viděl, nikdy přišel . Ani jsem přišel (dnes), ale proto, že posel Prorok neobjevil. Bojím se, že je to (jeho vyslance absence aby zakat, Pen), protože hněv Boží Subhanahu wa Ta'ala a posla Jeho, "pak tento verš sestoupil. [1]

VYSVĚTLENÍ veršů
Jako vysvětlení prvního verše, jsme došli k závěru s vysvětlením Shaykh Sa'di jak říkat:

"Je to také (a) některé způsoby, které musí být splněny, a využít lidé, kteří mají smysl. To znamená, že v případě, že je zlý člověk, který přišel, aby zprávy, které jim (muslimové), měli by to udělat tatsabbut (objasnění) ve zprávách, nemusí brát za samozřejmost. Vzhledem k tomu, z těchto akcí by mohly způsobit podstatné škody, a které spadají do hříchu. Pokud je zpráva považována za novinky přinesl spravedlivé čestného člověka znovu, a odnesl její lůno, pak tam bude ztráta života a majetku bez ospravedlnitelného důvodu, protože obsah zprávy (což není pravda), která v konečném důsledku vést k lítosti.

To musí být provedeno na zprávy o bezbožných tatsabbut a tabayyun (objasnění a potvrzení). Pokud se prokáže, že ukazuje, poctivost a podmínky, může být provedena a odůvodněné. Ale když naznačuje naprostou lež, pak to musí být napadena a nemusí být dodržen, ". [2]

Tento verš, i když se s ohledem na určité důvody, pouze znamená společné a důležité základní principy. Povinnost osoba, obec, stát, nesmí obdržet zprávu, že se k nim, a neprováděla látku, s výjimkou po tatsabbut a tabayyun vpravo. Vzhledem k tomu, že se bál přinese dobrou pověst na osoby či osob bez důvodu. (So) drží a tabayyun tatsabbut zásadu při výběru zprávy o osobě není požadováno, což je užitečné pro zachování čest jednotlivců a údržbu svých životech a majetku. [3]

واعلموا أن فيكم رسول الله

(A vězte, že tam kalanganmu Prophet)

Slovo Boha všemohoucího výše, jeho význam, jako Imam Ibn Kathir rahimahullah řekl: "Věz, že mezi vámi je Posel Alláha, nechť alejhi 'wa salam. Oslavovat a vzdali slávu jemu. Buďte na plný úvazek etika s ním. Můžete odeslat příkaz. Vzhledem k tomu, že je člověk nejvíce zběhlý v závažných výhod pro vás a dražší pro vás než vy. Power úvahy o kluky, že je lepší, než jste si mysleli, jako smyslu slova všemohoucího Boha:

النبي أولى بالمؤمنين من أنفسهم

Prorokova (měl by být) mnohem důležitější pro věřící sami. [Al-Ahzab: 6]

Shaykh Abu Bakr al Jazairi v komentáři uvádí, Bůh chce přesměrovat pohled muslimů (společníci, Pen) na důležité látky, které zanedbávají. Konkrétně, existence Proroka v jejich středu, s odhalením sestoupil na něj. Tyto podmínky vyžadují, aby vždy upřímný a akt-mluvené elegance. Pokud tomu tak není, bude odhalení nepochybně odhalit (error) přímo, pokud leží. [4]

لو يطيعكم في كثير من الأمر لعنتم (Pokud poslechl (bude) s vámi se všemi v některých záležitostech, je to pravda, že jste se chystáte dostat potíže).

Na verši, Imam Tirmidhi rahimahullah vypráví na isnaad z Abu Nadhrah rahimahullah, z Abú Sa'eed al-Khudri společníci radi anhu. Když tento ušlechtilý přítel čtení výše uvedený odstavec, poznamenal:

هذا نبيكم صلى الله عليه وسلم يوحى إليه وخيار أئمتكم لو أطاعهم في كثير من الأمر لعنتوا فكيف بكم اليوم

Toto je váš prorok, zjevení zjeveno. A oni (společníci) byli ti, kteří () byl vybrán (z řad) vás. Kdyby za nimi v mnoha věcech, budou spadat do potíží. A co vy teď? [5]

To znamená, že v případě, že poslouchají ho v každém případě vidí (dobrý) a jsou navrhuje, by spadat do rozsahu otázek přetáhněte různé obtíže, které nejsou život ležel, nebo dokonce nevyloučil na hlavních hříchů. [6]

Je to jako lůně Slovo Boha všemohoucího: [7]

ولو اتبع الحق أهوآءهم لفسدت السماوات والأرض ومن فيهن بل أتيناهم بذكرهم فهم عن ذكرهم معرضون

Pokud je pravda, jejich touhy, jistě se nebesa a země zahyne, a všechno, co je v něm. Vlastně, jsme přinesli jim jejich hrdost, ale odvrátí od pýchy. [Al Mukminun: 71].

Člověk, navzdory jeho povaze rovně, on potřeboval vedení al Knize a Sunně vědět dobrý. Proto, tam prostě nejsou známy mu, aby něco dobrého je považována za zlo a naopak. Konečně rozsudek byl v pořádku.

V Shahihain, z jeho Huzhaifah Radi anhu, proroka, nechť 'alejhi wa salam říct budoucí stav:

فيصبح الناس يتبايعون فلا يكاد أحد يؤدي الأمانة فيقال إن في بني فلان رجلا أمينا ويقال للرجل ما أعقله وما أظرفه وما أجلده وما في قلبه مثقال حبة خردل من إيمان

Lidé budou vzájemně provádět transakce. Téměř nikdo není důvěryhodný. Tak to by se opakoval "mezi Bani Fulan nikomu důvěřovat," on je chválen:. "Bylo by chytré, štěstí a silné sám," ale on nemá váhu hořčičného semínka víry obsahu ačkoli [8]

Nicméně výška vědy a keshalihan někdo, je tam jen dobro nevěděla. Neznalost tohoto druhu se také objevit v nejlepším generace, generace nejlepšího přítele. Co o dalším generacím? Samozřejmě, že je dost dobře možné. Proto, s odkazem na knihy a sunny al nutností pro každého muslima.

Shaykh Abdul Malik Ramdhani říká [9]: "Slovo Boží (druhý) výše, formulace vede k nejlepší druh lidí k uctívání Boha a rozumět šaría (Companions, Pen). Pokud jsou o samotě, aniž by dala vysvětlení al knihy a sunny, jistě jejich výběr v mnoha případech skutečně obsahují potíže pro sebe. Jaká je kvalita lidí pod nimi? "

Například, tam jsou někteří přátelé, kteří si mysleli, že ji opustil absolutně, které popisují povahu "Iffah a vynikající výsledky v uctívání. Takže proroka, nechť 'alejhi wa salam byl zakázán, protože tam jsou prvky obtíží, kromě toho, že v rozporu s přírodou.

Sad ibn Abi Waqqas z Radi anhu, řekl:

رد رسول الله صلى الله عليه وسلم على عثمان بن مظعون التبتل ولو أذن له لاختصينا

Prorok odmítl tabattul [10] o "Uthman bin Mazh'un. Pokud to dovolí, určitě budeme kastrovat sami. [Schváleno alaih]

Nebo historie druhé Radi Mu'adh anhu líčí to, když se vrátil z Sham, padl před ním. Pak prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

ما هذا يا معاذ قال أتيت الشام فوافقتهم يسجدون لأساقفتهم وبطارقتهم فوددت في نفسي أن نفعل ذلك بك فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم فلا تفعلوا فإني لو كنت آمرا أحدا أن يسجد لغير الله لأمرت المرأة أن تسجد لزوجها
"Co je to, O Mu'adh?" On odpověděl, "Právě jsem přišel z Sham. Mějte, že se blíží (lidé tam) byl vyčerpaný pro biskupy a jejich kněží. Tak jsem chtěl udělat s vámi, "řekl, nechť 'alejhi wa salam řekl," Myslíte si, chlapi dělají. Pokud jsem ji objednal, klečet, pak já poroučím ženu, aby se poklonili se svým manželem. "[11]

Ve výše uvedeném hadith, Umar radi Mu'adh chtějí poklonit alejhi proroka, nechť "wa salam jako forma úcty. Nicméně, proroka, nechť 'alejhi wa salam zakázal jej a vysvětlit akce se považuje jak protichůdný k nejdůležitější zásady v islámu je monoteismus. Takže proroka, nechť 'alejhi wa salam byl zrušen.

Takže, není pochyb, hold lidem lehl do prvku velké potíže. Plus další nesrovnalosti v Shari'a, které mění hodnota objednávky. Reality, míchání mužů a žen nejsou považovány za problém, omezující dítě je odkazoval se na jako forma ekonomického vědomí, třesoucí se ruce s sebou po povinných modliteb a jiné praktiky, které v rozporu s náboženskými pravidly mylně jako součást náboženství. Takže existence absolutního zjevení je nutné pro každou lidskou bytost.

ولكن الله حبب إليكم الإيمان وزينه في قلوبكم وكره إليكم الكفر والفسوق والعصيان (Ale Bůh tě miluju víře víru a dělat to krásné ve vašich srdcích a abyste nenávidí nedůvěry, bezbožnosti a nepravosti)

Ale protože proroka, nechť 'alejhi wa salam vás a Všemohoucí Bůh tě milovat víru a dělat to krásné ve vaší péči, protože Boží láska dát al Haq a mengutamakannya srdce-mysl vám. A také proto, že k prosazování důkazů a pokyny pro al HAQ, který ukazuje pravdu, bylo snadné přijmout, a taufikNya pro vás berinabah (zpět) k němu.

On dělá nerad al kufru a fusuq, tj. velkých hříchů, a "ishyan, tj. pod úrovní hříchu prostřednictvím Bůh dal nenávisti v srdcích vás a chybí vůle to udělat, stejně jako prostřednictvím zřízení argumentů a důkazů ohyzdnost, a protože lidská přirozenost nepřijímá. [12]

أولئك هم الراشدون (Oni jsou ti, kteří následují přímé cesty)
Oni (společníci Proroka, Pen) byl na správné cestě, jak se stopy s dobrými mravy, nebloudí znovu neztratil. [13]

فضلا من الله ونعمة والله عليم حكيم (Za dary a laskavosti od Boha. Bůh je vševědoucí, moudrý)

Dárek, který dostal pro vás je ctnost a potěšení pro vás. Alláh ví ti, kteří mají nárok na vhodné pokyny a člověka na scestí. Podobně, All-Wise Bůh v každém slově, akce a pravidla šaríi, a osud. [14]

Pokyny získány přátel je ctnost a milost Boží pro ně. Alláh ví záměr a vůli, která je v nich. Bůh je All-Wise v jeho regulaci, tím přátele jako lidské bytosti, které si zaslouží laskavost, a učinit je nejlepší lidé v naprosté [15]

NĚKTERÉ LEKCE veršů
Z výše uvedených veršů, mohlo by to trvat několik důležitých lekcí, se mění takto: [16]

První: Chápeme, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam má vysokou pozici.

Za druhé: Je povinné pro nás udělat tatsabbut při řešení důležité zprávy, které by mohly mít za následek narušení nebo ohrožení osobou ve vztahu k zprávách slyšíme.

Třetí: Zakázáno jednat ve spěchu může vést u člověka s základním předpokladem sedlovitosti něco menghukumi, aby pachatelé budou litovat, ve světě a na onom.

Za čtvrté: Mezi velké potěšení získal věřící, že Bůh dělá lásku k víře v Něho, a dělat (víra) je krásná ve svém srdci.

Pátý: Bůh nenávidí akt tvorby kufr, špatnost a nemorálnost. S ním, věřící se stává přímý člověk po jeho společníků Proroka, nechť 'alejhi wa salam.

Washallahu 'Ala Muhammada wa nabiyina "wa ala aalihi shahbihi ajma'in.

Zkopírováno z časopisů sunna X/1427/2006M 01/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Aby se mohl stát Air Heart Dětská



Podle
Ustadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni


Přítomnost dítěte v domácnosti lze popsat jako přítomnost hvězdy v noci, která je ozdoba nebes. Podobně, smysl bytí dítě manželského páru, jako ozdoba v životě světa. To znamená, domácí život bez dětí, se bude cítit prázdná a bezútěšná.

Alláh Všemohoucí praví:

المال والبنون زينة الحياة الدنيا والباقيات الصالحات خير عند ربك ثوابا وخير أملا

Bohatství a děti jsou život světa šperků, ale skutky-činy a zbožný věčná odměna je lepší v ruce a Pán tvůj je lepší být nadějný "[Al-Kahfi/18: 46]..

Současně, upřednostňuje existenci tohoto dítěte stejně jako test, který by mohl ponořit sluhu v ničení. Všemohoucí Bůh varoval o tom ve svém slově:

يا أيها الذين آمنوا إن من أزواجكم وأولادكم عدوا لكم فاحذروهم

Vy, kteří věříte opravdu mezi svými ženami a vaše děti je nepřítel na vás, takže buďte opatrní jste s nimi ... [at-Taghâbun/64: 14]!

Význam "Být nepřítel na vás", je odvést vás od toho spravedlivé činy a může menjerumuskanmu do nemorálních skutků, aby Alláh Všemohoucí. [1]

Při interpretaci výše uvedeném verši, Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah řekl:" ... protože lidská duše má přirozenou tendenci miluje svou manželku a děti, pak (v tomto verši) Alláh Všemohoucí varuje své služebníky, aby není na lásku, je, aby byly v souladu se všemi chce svou ženu a své děti do věcí, které jsou zakázány v šaría. Alláh Všemohoucí motivovat jeho služebníci provádět vždy jeho přikázání a ve prospěch jeho dobré potěšení ... ". [2]

Odpovědnost Vzdělávání dětí
Náboženství islám velmi zdůrazňuje povinnost vychovávat děti se vzděláním, které pochází z vedení Alláha Všemohoucího a jeho prorok. Alláh Všemohoucí praví:

يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة

Vy, kteří věříte, střežit sebe a své rodiny z ohně, jehož palivem je muži a kameny. [At-Tahrîm/66: 6]

Ali ibn Abi Talib radi anhu při výkladu výše uvedeném verši říká: "(To znamená, že): Teach laskavost sebe a svou rodinu" [3].

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di řekl: "Udržet od ohně pekelného je požadovat pro sebe provádět příkazy Alláha Všemohoucího a od svého zákazu, a činit pokání ze všech činů, které vedly k hněvu a trestu Mezitím udržují. jeho manželka a děti od ohně pekelného je vzdělávat a učit je islámské právo, stejně jako nutit je provádět příkazy Alláha Všemohoucího. pak služebník by nepřežila muka pekla, pokud se vážně provádět příkazy Alláha Všemohoucího (v tomto odstavci) na sebe a osob v rámci pravomocí a odpovědností ". [4]

V Saheeh hadísu, proroka, nechť 'alejhi wa salam po zakázány Hasan ibn' Ali radi anhuma se almužnu daty v té době Hasan radi anhuma ještě malé, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Hekh ... hekh", že Hasan discard data , pak nechť 'alejhi wa salam řekl: "Copak nevíte, že jsme (proroka, nechť' alejhi wa salam a jeho potomci), aby se dobročinnost?" [5] Imám Ibn Hajar rahimahullah uvádí, že mezi obsahem jsou. bolehnya přinášejí malé děti do mešity a vychovávat je s etiketou, která bude mít prospěch, a bránit jim, aby udělal něco, co ohrožuje jejich vlastní, že dělat věci, které jsou zakázány (v náboženství), i když dítě nebylo zatíženo povinností šaría; vyškoleni tak, že tomu tak laskavost. [6]

Praví metody vzdělávání dětí
Islám perfektní náboženství učí Adab-Adab slavná pro děti účely Satan, který chce memalingkannya úsilí od správné cesty, protože se narodil do tohoto světa.

V Hadith Qudsi Alláh říká: "Amen, jsem vytvořil moji služebníci jsou ve stavu Hanif (čisté a sklon k pravdě), pak ďábel přišel k nim a proměnili je daleko od svého náboženství (islám)" [7].

V jiném hadíth, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Slzy dítě, když (nový) se narodil defekt (pokušení klamat) od ďábla" [8].

Zvažte tento skvělý hadís, jak Satan usiluje o to, otočit muže z cesty Boží Všemohoucího, protože oni byli narozeni do světa, vzhledem k tomu, novorozenci by neznal vášeň, krása světa a jiné pozemské pokušení, tak jak to je, když věděl, všechny tyto pokušení? [9]

Tak tady čepy hlavní funkcí islámského práva a Sunna Proroka, nechť 'alejhi wa salam v souladu novorozenců od pokušení Satana, přes civilizované chování vyučovaných v Sunny Proroka, nechť' alejhi wa salam spojené s narozením dítěte. [10 ]

Například, proroka, nechť 'alejhi wa salam, obhajovat pro manžela, aby se přišroubována jeho manželka přečíst modlitbu:

بسم الله اللهم جنبنا الشيطان وجنب الشيطان ما رزقتنا

"S (volání) jménu Alláha, ó Bože, vzít náš of (nedovolené bránění), a dát pryč zlé démony výživy [11], kterým jste obdařil nás".

Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Je-li manžel chce, aby jeho manželka přišroubováním číst modlitbu, pak Alláh Všemohoucí vysvěcen (narození) dítě vztahu, pak ďábel nebude moci ublížit dítěti, je navždy" [12].

Tak, to je jasné, že islámské právo je jediný správný způsob v oblasti vzdělávání dětí, což znamená, že pouze zavedením šaría islám vzdělávání a koučování děti budou produkovat dobré výsledky.

Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen řekl:" Co určuje úspěch koučování dětí, obtížné nebo snadné, je to snadné (Taufika) Alláha Všemohoucího Pokud zaměstnanec strach Alláh Všemohoucí a (snaží), aby se odpovídající metodu. Islámské právo, pak Alláh ulehčí své záležitosti (ve výchově dětí), Alláh Všemohoucí praví:

ومن يتق الله يجعل له من أمره يسرا

Ti, kteří se obávají Boha Udělá pro něj snadné v (všechny) věci "[ath-Thalâq/65: 4]. [13]

Duchovní a fyzický vývoj
Opravdová láska pro děti nemohou být realizovány pouze s dostatečnými časovými potřebami pouze. Ale mnohem důležitější je, než to všechno je uspokojování potřeb jejich duchovní a náboženské vedení k výuce, která je na základě pokynů al-Korán a Sunna z alejhi proroka, nechť "wa salam. To je důkaz lásky a náklonnosti, že vlastně, protože si uvědomil, s něčím užitečným a trvalé v tomto světě a na onom světě.

Alláh pochválil Jeho Prorok Ya'qub Alaihissallam vysoce upřednostňuje víru formaci pro své děti. Až do posledních chvil svého života, po poradenství je to, co zdůraznil jim. Alláh Všemohoucí praví:

أم كنتم شهداء إذ حضر يعقوب الموت إذ قال لبنيه ما تعبدون من بعدي قالوا نعبد إلهك وإله آبائك إبراهيم وإسماعيل وإسحاق إلها واحدا ونحن له مسلمون

Jste prezentovat při Ya'qub příjezdu (známky) smrti, když řekl svým synům: "Co si uctívat po mně?" Oni odpověděli, "Budeme uctívat svého Pána a Pána vašich předků, Ibrahim, Isma'il a Isháka (že) Pán všemohoucí a my předloží k němu [al-Baqarah / 2:133]

Přemýšlejte o nejvyšší příklad tohoto ušlechtilého Božího proroka, jak se vydal poslední výtka k jeho dětem, aby trvala na náboženství Alláha [14], která je základem uctívání Alláha Všemohoucího výhradně (Tawhid) a od akce vyhýbat (připisování partnerů k němu s stvoření). Pokud většina lidí dnes prostě dát primární pozornost potřebám pouhá světská. Co jíte po mně později? Jak se vám nabízí pro váš život? Kde budete mít dostatečný příjem? a tak dále.

V jiném verši Alláh Všemohoucí praví:

وإذ قال لقمان لابنه وهو يعظه يا بني لا تشرك بالله إن الشرك لظلم عظيم

A (pamatovat si), když Luqman řekl svému synovi, dal radu k němu: "Můj synu, nebuď Bohu, opravdu připisovat (Alláh) je opravdu skvělé kezhaliman" [Luqmân/31: 13]

Podívejte se, jak služebník Alláha Všemohoucího, že tento zbožný poradenství dítě je nejvíce miloval a miloval. Proto bylo doporučení poprvé představen svému dítěti, je příkaz k uctívání (Alláh Všemohoucí mentauhidkan) pouze a vyhýbají pryč. [15]

Výhody a význam Vzdělávání dětí
Imám Ibn al-Qayyim Jauziyyah - může Alláh smiluje nad ním - řekl: "Jeden kněz řekl:" Amen, Alláh v den zmrtvýchvstání bude požadovat od rodičů o jejich děti, než žádat o odpovědnosti dětí na rodiče Due. jako rodiče mají právo (které mají být splněny) děti, (stejně jako) dítě má právo (které mají být splněny) rodiče pak, jak Alláh říká.:

ووصينا الإنسان بوالديه حسنا

A jsme uložila muže (dělat) dobrý k rodičům [al-'Ankabût/29: 8]

Alláh Všemohoucí také praví:

يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة

Mějte sebe a svou rodinu z ohně, jehož palivem je muži a kameny "[at-Tahrîm/66: 6]

Takže, pokud někdo nemá vychovávat své děti se vzděláním, které těžit ho a odejít bez vedení, pak skutečně udělal velké zlo svému synovi. Většina morálního úpadku u dětí vznikají právě kvůli chybám svých rodičů, je to proto, že neposkytují vodítko a poučení pro své děti o povinnosti, jakož i návrhy v náboženství. Tak, kvůli jejich nevěnoval pozornost vzdělávání svých dětí jako dítě, pak dítě nemůže činit dobro pro sebe. Na konci děti nebyli schopni udělat dobré svých rodičů, když starší. To je to, co se stane, když jeden z otce odsoudil její bezbožný, pak chlapec řekl: "Ó, můj otec, opravdu jsi neposlechla mě (se vzdělávat mě), když jsem byl dítě, pak jsem se neposlouchat rodiče po vás, protože jste zbytečně. nyiakanku u dítěte, pak jsem se v době plýtvání nyiakanmu jsi starý ". [16]

Postačí slova alejhi proroka, nechť "wa salam ukazuje výhody a přednosti vychovávat děti:

إن الرجل لترفع درجته في الجنة فيقول: أنى هذا? فيقال: باستغفار ولدك لك

Opravdu člověk, bude povýšen kategorie v nebi (později), pak se zeptal: "Jak mohu dosáhnout?" Tak řekni mu: "(Je to všechno) z důvodu istigfâr (žádost odpuštění Alláh Všemohoucí, který byl vždy mluví) Thy jste '". [17]

Někteří učenci vysvětlují smyslu této hadith je, že pokud dítě zaujímá vyšší postavení než postavení svého otce v nebi (později), pak bych se zeptat (modlit se), aby Alláh Všemohoucí, že jeho vznešené postavení (například na pozici), tak Bůh Azza wa Jallapun raise (stojící) jeho otec. [18]

V jiném hadíth prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Když umře člověk, terputuslah (odměna) skutků kromě třech případech charity nadále proudit (odměna za diwakafkan), které i nadále mělo využívat vědy (praktikuje po něm), a děti zbožný stále se modlete ". [19]

Této hadith ukazuje, že odměna all dobré skutky vykonávané zbožné syn bude na rodičích automaticky a bez úmyslu, pro děti, včetně části úsilí svých rodičů. [20] Odkaz na "modlitba" v hadísu neuvádí omezení, že only modlitba bude na rodičích [21], ale cílem je motivovat děti, aby se vždy modlit za zbožné rodiče. [22]

Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin - může Alláh smiluje nad ním - řekl: "(All odměna) dobré skutky učiněné zbožné dítě, bude také postaráno o rodiče, aniž je dotčen sebemenší odměnu dítě, protože dítě je součástí úsilí a úsilí svých rodičů. "

Alláh Všemohoucí praví:

وأن ليس للإنسان إلا ما سع

A ten muž, žádný zisk jiná než to, co vydělal "[an-Najm/53: 39]

Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Je to nejlepší z obou (výživa) je jeden člověk, je jeho vlastní, a to včetně jeho syna (části) podniku" [23].

Obsah výše uvedených veršů a hadith je také zmíněno v hadith-hadith (ostatní), které se specificky označuje příchod prospěch (odměna) dobré skutky (hotovo) podle zbožného syna k rodičům, jako almužnu, půst, uvolňovat otroky a další záležitosti ... " . [24]

Krytí
Psaní tohoto shrnutí může být motivací pro nás, aby věnovaly větší pozornost vzdělávání našich dětí, a zejména jejich náboženská výchova, protože zase je přínosem pro všechny pro dobro sebe ve světě a na onom.

Náš Pán, dej nás manželky a našich potomků vzduchu (zrak) oči (us), a aby nám vedoucí pro ty, kteří se bojí Boha.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 08/Tahun XIII/1430/2009M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Odmítnutí mylné a bid'ah



Podle
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kádir Jawas


عن أم المؤمنين أم عبد الله عائشة رضي الله عنها قالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو رد. (رواه البخاري ومسلم) و في رواية لمسلم: من عمل عملا ليس عليه أمرنا فهو رد.

Vyprávěl Ummul-Mu'mineen, ehm 'Abdillah, "Aisha x řekl: The Messenger, nechť' alejhi wa salam řekl:" On vytvořil nový případ (uctívání), který nemá právní základ, pak je odmítnuto ". (Hlášení al-Bukhari a Muslim). V hadísu vyprávěný Muslimem: proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Ten, kdo dělá dobré skutky, které nejsou založeny na našich zakázek, odmítl".

ŽIVOTOPIS vypravěči
Byl Ummul-Mu'mineen "Áiša bint Abu Bakr as-Siddiq radi anhuma, manželka proroka, nechť 'alejhi wa salam, který se oženil v Mekce ve věku šesti let. Prorok, nechť 'alejhi wa salam s ní bydlel v Medíně, když jí bylo devět let, což je ve druhém roce Hijriyyah a on si nevzal žádnou jinou dívku.

Byla manželkou nejmilovanější mezi jeho manželkami jiných. Ona je žena, která byla uvolněna Bohem z falešných informací, která se stala s zjevení alejhi proroka, nechť "wa salam. On byl hodně memorování hadís, a zahrnuje většinu inteligentní ženu. Jednoho dne proroka, nechť 'alejhi wa salam hlášeny k němu, že anděl Gabriel Alaihissallam jí posílal pozdravy k němu.

V době alejhi proroka, nechť "wa salam zemřel, bylo osmnáct let. Říká se, že on byl nejvznešenější žena a manželka by proroka, nechť 'alejhi wa salam v nebi. "Aisha zemřel v 58 Hijriyyah věk 67, a byl pohřben na hřbitově Baqi". [1]

TAKHRIJUL-hadísy
1. Sahih al-Bukhari, al-Shulhi kniha, kapitola Idzas Tholahu "ala Shulhi Jaurin, no. 2550.
2. Sahih Muslim, kniha al Aqhdiyah, kapitola-Ahkamil Naqdhil Bathilah Raddi Muhdatsatil wa-Age (č. 1718 (17, 18).
3. Sunan Abi Dawud, kniha as-Sunna, kapitola Fi Luzumis-Sunna, no. 4606.
4. Ibni Majah v Sunan al Muqaddimah, no. 14.
5. Musnad Imam Ahmad (VI/73, 146, 180, 240, 256, 270).
6. Ibni Hibban Saheeh, no. 26 a 27.

AHAMMIYATUL hadísy (Naléhavost hadísy)
Imám-Nawawi (d. 676 H) t říká: "To hadith by měl být do paměti a použít jako argumenty odmítnout jakýkoli mylné."

Daqiqil Ibn-"Id (d. 702 H) rahimahullah řekl:" To hadith je jedním z důležitých směrů v islámu, který je jawami'ul Kalim (věty krátké a smysluplné), byla dána k Prorokovi, nechť 'alejhi wa salam. Tato hadith rázně odmítl jakýkoli případ hereze, a každý případ (v náboženských záležitostech) byly navrženy. Usúle fiqh Někteří odborníci tuto hadíth jako základ pro pravidlo, že každý nedovolený vyjádřené jako destruktivní věc. "[2]

Ibn Rajab al-Hanbali (d. 795 H) rahimahullah řekl: "To hadith je jeden z velkých základních zásad základních principů islámu, a barometr všech charitativních skutků Zahir (viditelné). Jak hadith," Innamal- "škoda binniyat ... (vlastně vše závisí na záměru skutky ...)." je barometrem jakéhokoli jednání, pokud jde o paměti (úmysl) ".

Opravdu, každý charitativní akt není určen usilovat o potěšení Alláha, pak je láska není obohacující. Podobně, jsou všechny dobré skutky, které nejsou založeny na příkazy Alláha a posla Jeho i vyrobené z pachatelů. Každý, kdo vytváří nové věci v náboženství, které nejsou povoleny Boha a posla Jeho, pak to není včetně nějaké náboženské záležitosti. [3]

Al Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah řekl, "To hadith zahrnuje část základních principů islámu a je pravidlo z pravidel islámu." [4]

FIQHUL hadísy (hadísy CONTENT)
1. Zavedení islámského Shari'ah s tím, jak Ittiba "(Po), není Ibtida" (staromódní Ngada).
Prostřednictvím tohoto hadíth prorok, nechť 'alejhi wa salam udržovat čistotu islámu z rukou těch, kteří překročí hranice. Tato hadith je jawami'ul Kalim (krátké, ale smysluplné věty), který se odkazuje na různé textů al-Korán, který říká, bude, že spasení dosáhnout pouze v rámci návaznosti na proroka, nechť 'alejhi wa salam, bez přidávání nebo odebírání, jak je uvedeno Boží slovo:

قل إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم

Řekni (O Muhammad):. "Pokud všichni milují Boha, pak za mnou, vždyť Bůh tě milovat a odpustí vám vaše hříchy, Bůh je věru odpouštějící, slitovný" [Imran Ali '/ 03:31].

Také jeho řka:

ومن يبتغ غير الإسلام دينا فلن يقبل منه وهو في الآخرة من الخاسرين

Každý, kdo hledá náboženství než islámu, nebude to nikdy být přijaty (náboženství) této smlouvy, a na onom světě, že patří k těm, kteří přijdou. [Ali 'Imran / 3:85]

Také v jeho slovech,

وأن هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله

A opravdu je to můj přímý cesta, tak po ní, a vy se silnicemi (zavádějící), protože to může rozptýlit vás z mé cesty. [Al An'am / 6:153].

Imám Muslim vyprávěný v knize Shahihnya, že ve svém kázání, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:

فإن أصدق الحديث كتاب الله وخيرالهدي هدي محمد صلى الله عليه وسلم وشر الأمور محدثاتها وكل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة.

Nejlepší projevu je kniha Alláha (al-Korán) a nejlepší vedení je vedení alejhi proroka Muhammada, nechť 'wa salam. Nejhorší případy jsou-up, a to vše made-up je inovace, každá inovace je mylné, zatímco.

V historii al Bayhaqi a-Nasa-i, které znějí:

وكل ضلالة في النار.

A to vše odpadnutí v pekle.

2. Různé akce odmítá.
Tento hadís je jasný podklad, že všechny akce nejsou založeny na Shari'ah příkaz odmítnut. Tato hadith také ukazuje, že všechny dobré skutky týkající se příkazu a zákazu, vázána zákonem šaría. Proto je velmi zavádějící činy z ustanovení Shari'ah, jako kdyby menghukumi perbuatanlah Shari'ah, a ne Shari'ah, že skutky menghukumi. Proto se každý muslim prohlásí, akce, které jsou mimo rámec ustanovení Shari'ah je bathil a odmítl.

Akce, které jsou mimo rámec ustanovení Shari'ah je rozdělena na dvě části. Za prvé, ve věci uctívání. Za druhé, problém mu'amalah.

První: Ve věci uctívání.
Právní původ uctívání, je původ zakázáno, s výjimkou jak ilustrovaný Shari'ah. Každá osoba, která blíže k Alláhu Ta'ala s modlitbou, pak musí být původní argumenty, které ukazují uctívání disyari'atkannya. Pokud uctívání osoby ze zákona Shari'ah, je odmítnut akt. Tato položka v slovo Alláha Subhanahu wa Ta'ala:

أم لهم شركاء شرعوا لهم من الدين ما لم يأذن به الله

Mají nějaké spojence jiné než Alláha, který stanovila pravidla náboženství pro ty, kteří nejsou povoleny (požehnaný) Boha? [Asy-Syura/42: 21].

Například, přiblížit se Bohu a slyšet zpěv, tanec, vidět ženu, nebo jakékoli jiné akce, které nejsou založeny na šaría. To jsou lidé, kteří jsou zaslepeni ho Boha, takže nemůže vidět pravdu, a dokonce pak vždy postupujte podle kroků Satana. Oni tvrdí, že mohou přiblížit k Bohu skrze podvodu se propracovat.

Jsou příliš neliší od Arabů nevědomosti, které vytváří formu uctívání a přístup k Bohu, ale Bůh nesnižuje důkaz (věda) ji. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

وما كان صلاتهم عند البيت إلا مكاء وتصدية فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون

A jejich modlitby kolem Baitulláha ji, není nic jiného než pískání a tleskání. Pak okusit muka způsobená nevěřícně tímto. [Al-Anfal / 08:35].

Někdy disyari'atkan akt v uctívání, ale to není pravda uctívání v jiném čase a místě.

Například, stojí v modlitbě, je charitativní (skutky) disyari'atkan poslušnost. Nicméně, úmyslně stojí v horkém slunci bodnutí, když půst není disyari'atkan. Jednou, v době proroka Mohameda se postil někdo stojí pod prudkém slunci bodnutí. Neměl sedět a přístřeší. Pak Prorok mu řekl, aby si sednout a vzít úkryt a zároveň nadále zdokonalit svůj půst. [5]

Učenci se dohodly, modlitba není platný, pokud dvě podmínky jsou shromažďovány. To je proto, že Bůh upřímně a mutaba'ah (po vzoru alejhi proroka, nechť 'wa salam). Mělo by být známo, že mutaba'ah (ittiba) se nestane, ale pokud je to v souladu s charitativní islámským právem v šesti případech: (a), proč (b) sex, (c) v krvi (počet / velikost) to, ( d) kaifiyat (cesta) je, (e) doba, a (f) místo.

. Proč.
Pokud někdo dělá uctívání Boha, protože to není předepsána, pak je uctívání bid'ah a nebyl přijat. Například, tam jsou lidé, kteří se tahajud modlitby v noci z 27. na Rajab, pod záminkou, že ten večer byl večer Mi'raj Proroka (zvednutý k nebi). Tahajud Modlitba je uctívání, ale proto, že je spojena s příčinu, pak se stává kacířství. Vzhledem k tomu, uctívání bylo založeno na důvodech, které nejsou definovány v Shari'ah. Toto ustanovení je velmi důležité, protože to by bylo známé na nějakou charitu, které jsou považovány za zahrnují sunna, ale pravda je kacířství.

b. Kind.
To znamená, že musí být uctívání být v souladu s Shari'ah svého druhu. Pokud ne, pak to není přijatelné. Například, kůň porážkou pro oběť. Pak porážka není platný, protože ustanovení porušuje Shari'ah svého druhu. To může být oběť velbloudy, krávy, kozy a.

c. Úrovně (počet / velikost) to.
Pokud je tu někdo, kdo se přidá čísla raka'at modlitbu, který, jak řekl přidání to bylo nařízeno, pak modlitba je kacířství a není přijatelná, protože není v souladu s ustanoveními Shari'ah z hlediska počtu raka'atnya. Takže pokud existuje pět raka'at provést polední modlitbu, například, jeho modlitba není platný.

d. Kaifiyat (jak) to.
Pokud jsou lidé, kteří se modlí, uklonil před vyklenutí, jeho modlitba je neplatný a byl odmítnut, protože to není v souladu s Shari'ah předepsaným způsobem.

e. Time.
Pokud jsou lidé, kteří poráží zvířecí oběť nebo hadyu v první den Dhu al-Hijjah, porážkové (oběť) je nezákonné, protože v časovém rozpětí nad rámec ustanovení s učením islámu. Dalším příkladem,, osoba, která se modlí před vstupem do doby jeho modlitba není přijat.

f. Místo.
Pokud jsou lidé, kteří beri'tikaf na jiném místě, než mešity, pak i'tikafnya. není platný. Proto, pouze I'tikaf v mešitě [6].

Za druhé: V problému mu'amalah.
Právní původ v mu'amalah je přípustné, kromě toho, že diada mu'amalah INVENT, což je o žádný popis Shari'ah který ukazuje prohibice mu'amalah.

Prohlášení takto:
. Různé přísliby učiněné lidmi namísto platné smlouvy Shari'ah.
Například, události v alejhi proroka, nechť "wa salam. Jednou, když se někdo zeptal Proroka a chce trest cizoložství znění sankcí, Prorok odmítl. Další podrobnosti, incident vyprávěný Imam al-Bukhari a Imam Muslim v hadísu o tom, že prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam přiblížil někoho. Muž řekl: "Můj syn pracuje v tak a tak, a on se dopustil cizoložství s manželkou. . Zaplatil jsem pokutu sto koz a služka "Slyšení penuturannya, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:" Sto kozy a služka se vrátil k vám, a trest za syna sto ran a exil po dobu jednoho roku ".

b. Akad zakázáno pod Shari'ah, jako jsou:
- Svatby jsou zakázány Bohem způsobit příbuzné, nebo počet řádků, nebo kombinovat dvě sestry. Takže akadnya je bathil (neplatí).
- Ztráta jednoho z podmínek uvedených ve smlouvě, jako je manželství bez doprovodu, obě holky a vdovy, to je nelegitimní smlouva neplatná.
- Dohoda, která je zakázána Alláhem Ta'ala, jako nákup a prodej khamr (likér), kadáverů, vepřové, sochařství, psi, lichva, a všechny prodeje, které je zakázáno Shari'ah, pak akadnya bathil a odmítl.
- Dohoda ve kterém kezhaliman nebo podvodu, pak se vrátil do dizhalimi, a další.

Podobně, všechny smlouvy (transakce), které je zakázáno podle islámských pravidel ", nebo dva lidé, kteří se smlouva s výhledem jeden z pilířů nebo smluvních podmínek smlouvy mohou být zrušeny a zamítnout. Problém je, na legitimitě a přítomnost a nepřítomnost vymyslel, a podrobněji si můžete přečíst v knihách fiqhu.

3. Přijaté skutky.
V životě existují věci, které jsou nové a není v rozporu se šaría, vhodné nebo by mohly být podporovány i základy šaría. Takže otázky jsou přijímány. To se nazývá maslahat mursalah. Společníci mnohem nedokladuje. Vzhledem k tomu, Koránu al hromadí během Abu Bakr, uniformity (čtení) al Korán v Affan "Uthman ibn 'zasláním kopie rukopisů do různých částí podél recitátory".

Dalším příkladem vědy psaní Nahwu, komentáře, Sanad hadith a různých jiných vědách, a to jak teoretických a empirických velmi přínosné pro člověka, a může podporovat vznik provádění zákona Božího na této zemi.

Z výše uvedeného lze učinit závěr, že, že věci, které jsou nové a je v rozporu s Shari'ah, byl případ klasifikován jako žalostném hereze a heretiků. Případy, které jsou nové a není v rozporu s Shari'ah, ale i vhodné a podporuje Shari'ah, pak v případě, je dobrá a přijatelná.

Odtud je to důležité a sunna, tam je také závazná povaha kifayah. Perverse kacířství byla měněna: jsou makruh a haram tam, v závislosti na nebezpečí a neslučitelnosti s islámskými hodnotami. I v páchání kacířství, mohl někdo spadnout do nevíry a odpadlictví. Například lidé, kteří se připojí k kult, který popírá zjevení a Shari'ah Boží, volal uložit umělých zákony, obviňující uplatňování Božího zákona je retardovaný. Nebo lidé, kteří se připojili k kongregace Sufi věřících pohrdavé různé povinnosti, nebo jste pochopil wihdatul formulář nebo Hulul (manunggaling kawulo Gusti) a různé jiné deviované chování, pak akt je jasně kufr, a může odstranit pachatele islámu , kurz, po splnění podmínek, a není žádná překážka, která jej drží od islámu.

Která zahrnuje také sayyi'ah kacířství nebo kacíři, a to glorifikace objektu a požádat o požehnání do objektu s vírou, že věc, která mu drahocenné prospěch. Například oslavovat stromy, skály nebo jiné. Jednou přítel prošel, když další lote oslaven modláři.

Bylo vypravováno z Abú Waqid al Laitsi Radi anhu, řekl:

Šli jsme ven s alejhi proroka, nechť "wa salam, aby Hunain, a my jsme ti, kteří jsou na islám. Při že modláři mají Lote strom s názvem dzatu anwath. Vždycky přijde a zavěsit své válečné zbraně na strom. Řekli jsme si: "Ó Posle Alláha. . Být dzatu anwath nás, protože mají dzatu anwath polyteisty "Prorok řekl:

سبحان الله هذا كما قال قوم موسى اجعل لنا إلها كما لهم آلهة والذي نفسي بيده لتركبن سنة من كان قبلكم.

[Subhanallaah, je to jako slova proroka Mojžíše (synů Izraelských, aby Mojžíše), "být bohem pro nás, protože mají boha". Súra al-A'raf / 7, bod 138 - Pro Pánu, že jsem byl v jeho rukou, si skutečně následovat tradici těm, kdož před vámi]. [HR at-Tirmidhi ne. 2181. On řekl: "To hadith je hasan Saheeh."].

V tomto případě se neprokázalo, že nevěří, protože jsou nové islámu. A tato slova, mluví z nevědomosti.

Druhý hadith, "Ten, kdo dělá dobré skutky, které nejsou založeny na našich zakázek, pak (praxe) je odepřen", jak někteří odborníci tvrdí, kacířství první hadith "Ten, kdo je vytváří nové věci v případě (uctívání), které nemá právní základ, na Popřel ". Argumentovali tím, že jsme se nikdy vytvořit něco nového. Co děláme, máme od lidí před námi.

Tak s tímto druhým uvedením hadith, že nestojí za argument.
1. Z výše uvedeného hadísu můžeme pochopit, kdo jsou oni jedné praxe, pak jeho hřích, on sám nese a postupy jsou zamítnuty.

2. Každá osoba, která koná něco nového v uctívání, jako modlitby a Dhikr jisté, že žádný Sunnah z alejhi proroka, nechť "wa salam, pak zhřešil ze čtyř podmínek.
. Odchod disyari'atkan modlitbu a Dhikr.
b. Ozdobit islámské právo.
c. Mensunnahkan něco disyari'atkan.
d. Blázen obyčejné lidi, kteří podle nich, že by mělo být provedeno. [7]

ZÁVĚR
Povinná pro všechny stíhání vědy je třeba být opatrný, a nepospíchejte do charity menghukumi zamítnuta (nebyl přijat) postuloval této hadith. Povinné je vidět a požádat o stanovisko právní odborníci v problému. On musí pochopit pravidla a zásady používané učenci při určování, zda charita přijata nebo zamítnuta. [8] Alláh ví nejlépe.

FAWAIDUL hadísy (BENEFIT hadísy)
1. Tato hadith jako barometr (váhy) charitu Zahir.
2. Akt kacířství je zakázáno v náboženství.
3. Deeds je postaven na inovacích, bylo zamítnuto.
4. Že zákaz něčeho, pravděpodobně v důsledku dopadu těchto škod.
5. Všechny akce jsou diada-kované v islámu neexistuje žádný pokyn od Shari'ah, byl zákon zamítnut, i když udělal s dobrými úmysly.
6. Dobré skutky jsou dělány nejsou v souladu s šaríe, stejně jako šest výše uvedených případech (tj. příčina, typ, stupeň, kaifiyat, čas a místo), dobročinné bathil a neplatné.
7. Že islám je dokonalé náboženství, a není tam žádný nedostatek.
8. Povinnosti muslimové jsou upřímní v uctívání Boha a ittiba "na proroka, nechť 'alejhi wa salam.
9. Podmínky přijetí charity je upřímné a mutaba'ah (po vzoru proroka).

MARAJI "
1. Ibni Li Sharh al Arba'in Daqiqil 'Id, Ed. Th. 1427 H, Dar Ibni Hazm.
2. Jami'ul-"Ulúm wal-Hikam, tahqiq Shoaib Shaikh a Ibrahim al-Arnauth Baajis.
3. Al Wafi fi Syarhil--Nawawiyyah Arba'in, Dr.. Mustafa al Bugha a Muhyiddin Mostu, Ed. VIII, Th. 1413 H, Maktabah Dar u-Turats.
4. Qawa-id wa svorka Fawa-id--Nawawiyyah Arba'in, práce Nazhim Muhammad Sultan Ed. I, Th. 1408 H, Dar as-Salafiyyah.
5. Sharh al Arba'in, Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen, Ed. III, Th. 1425 H, Dar Tsurayya lin-Nasyr.
6. Fat-Hul Qowiyyil Matin fi Sharh wa al Arba'in Tatimmatul-Khamsin, Shaykh "Abdul Muhsin bin Hamd al-'Abbad al-Badr, Ed. I, Th. 1424 H, Dar Ibni "Affan.
7. Tash-hihud-Du'a `, Shaykh Bakr Abu Zaid.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 01/Tahun XI/1428/2007M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




zdroj: http://almanhaj.or.id/
_______

Tidak ada komentar:

Posting Komentar