Sabtu, 20 Oktober 2012

Sharh Al-Fattah neve Allah, Allah és a gyönyörű neveket, így imádkoznak hozzá a nevét az ő vannak. És maradj távol azoktól, akik eltérnek a (megértés) a neveket. Ők lesznek jutalmazva, amit tesznek. [Al-A'raf / 07:180]


Sharh Al-Fattah neve Allah, Allah és a gyönyörű neveket, így imádkoznak hozzá a nevét az ő vannak. És maradj távol azoktól, akik eltérnek a (megértés) a neveket. Ők lesznek jutalmazva, amit tesznek. [Al-A'raf / 07:180]


Által
DR Ustadz Ali Musri Semjan Son


SWT GOD csodálatos NAMES
Allah Subhanahu wa Ta'ala névvel, hogy nagyon értékes és gyönyörű. A dicsőség és szépség felül két szempontból, nevezetesen lafazh kifejezések, mind a jelentését. Jelentése nevének Allah Subhanahu wa Ta'ala mutatta jellegét Allah, Most Perfect. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها وذروا الذين يلحدون في أسمائه سيجزون ما كانوا يعملون

És Allah szép nevek, ezért imádkoznak hozzá a nevét az ő vannak. És maradj távol azoktól, akik eltérnek a (megértés) a neveket. Ők lesznek jutalmazva, amit tesznek. [Al-A'raf / 07:180]

Neve Allah Subhanahu wa Ta'ala, van néhány dolog, amit meg kell érteni, mert tartalmazza a fenti bekezdésben.

Először: Azt hinni, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala van a neve a nagyon nemes szép. Azok, akik nem hisznek a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala, akkor ez a személy nem hisz a Subhanahu Allah wa Ta'ala teljes mértékben és helyesen. Ha megnézzük, sok verset a Qur `egy borítja a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala. És mit jelent a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala nagyon szorosan kapcsolódik az összefüggésben a vers is.

Másodszor: a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala jelent a tökéletes menggandung nevezett jellegűek. Emberek, akik nem hisznek a természet a terkandumg Isten nevét jelenti, hogy ő elkötelezett szabálytalanságok az Istenbe vetett hit.

Harmadik: Pray és imádják Allah Subhanahu wa Ta'ala nemes neveket. Ahhoz, hogy a kiválóság imádják Allah Subhanahu wa Ta'ala, hogy megértsük mit jelent a név, amelyet Isten. Tehát, hogy hozza egyfajta alázat istentisztelet, mert imádják mintha látjuk Allah Subhanahu wa Ta'ala vagy mi jelenleg látják őt.

Virtue megjegyeznünk 99 NAMA-NAMA GOD subhanahu wa ta'ala BEAUTIFUL
Tekintettel a fenti témában, annál inkább világossá vált számunkra, hogy mennyire fontos, hogy megtanulják, mit jelent a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala. A Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is támogatta az ő mondja:

إن لله تسعة وتسعين اسما مائة إلا واحدا من أحصاها دخل الجنة (متفق عليه).

Bizony Allah 99 nevét, 100 egy kivételével, aki memorizált őket lép Paradise. [Bukhari, muszlim]

A szó الإحصاء (memorizálás) azzal magyarázható, tudósok, több szinten. Először is, memorizálni a szóbeli. Másodszor, értik a szereplő neve Isten mindenütt jelen van. Harmadszor, alkalmazza értelmében a nevek Isten imádság és istentisztelet, vagy más szavakkal megjegyzett formájában gyakorlatban. [1]

A fenti hadíszt nem jelzi az összes korlátozást nevének Allah Subhanahu wa Ta'ala. Ugyanakkor számának korlátozása a nevét Allah Subhanahu wa Ta'ala hogy kell menteni a memóriába a prioritást élvező mint azt a hadeeth, azaz a mennybe. Ezért írtuk le egy másik hadíszt, az összes a nevének Allah Subhanahu wa Ta'ala senki ismer, csak Istent egyedül. Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nem tudom biztosan, ahogy az ima a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam:

أسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك أو علمته أحدا من خلقك أو أنزلته في كتابك أو استأثرت به في علم الغيب عندك رواه أحمد وغيره.

Könyörgöm Hozzád szerint minden név, hogy van, hogy adsz magadnak, hogy a nevét, vagy megmondja az egyik te lények, vagy tettél kiderült, te könyv, vagy tartsa a birodalmában te láthatatlan . [Jelentette Ahmad és mások minősíthető saheeh Ibn al-Qayyim és Shaykh al-Albani]. [2]

Ebben hadíszt említett három része a nevét Allah Subhanahu wa Ta'ala.
1. Az első rész, az Isten nevét mondja meg neki, részben a lények, mind az angyalok, vagy a másik, de nem tesz említést a Biblia az Isten.

2. A második rész, a neve Isten feltárta, és megemlíti, hogy az ő szent könyvet.

3. A harmadik szakaszban az Isten nevét elrejtve az ő oldalán a természetfeletti birodalomban.

Ebből a leírás, a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala mi csak tudjuk a könyvet az Al-Qur `a és a hadiths vannak saheeh. Ebben az esetben, a tudósok véleménye szerint, akik végeztek kutatást, azt állították, hogy az Isten nevét szereplő Qur `egy és hadeeth saheeh több mint 99 nevet. [3]

Ezt követően, hogy hogyan kell megérteni egyaránt a fenti hadíszt? A kettő nem zárja ki egymást ellentmondó hadíszt. Ezt érthetőek legyenek a következő példa.

Például, ha valaki azt mondja: "Van pénz a 99.000 dollár az én infakkan". Természetesen ezeket a szavakat nem lehet érteni, hogy nem volt a pénz a másikba. Talán, ő 200.000 dollárt, de a diinfakkan csak 99.000 rúpia. Így a második hadíszt nagyon könnyű megtalálni. Ami fontos, az, hogy memorizálni a 99 neve Allah Subhanahu wa Ta'ala a váltságdíjat szerezni mennybe. A nevek eltérhetnek bizonyos lafazhnya memorizált, de a számok az ugyanaz. Mivel a neve Allah Subhanahu wa Ta'ala több mint 99.

LEÍRÁSA jelentésének JELENTÉSE AL-Fattah
Etimológia (nyelv) szó jelentése (الفتاح) arabul azt jelenti: "al-Hakim" (amely dönt az ügyben jogosan), a szereplő szava Allah Subhanahu wa Ta'ala:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وأنت خير الفاتحين

Urunk, adj határozatot köztünk és népünket a megfelelő (valós) [4], és Te vagy az Adakozó a lehető legjobb döntéseket. [Al-A'raf / 07: 89].

Az "al-Fath" (الفتح), azt is jelenti, győzelem, vagy segítséget. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

إن تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Ha megkérdezel egy győzelem, a győzelem, hogy eljött hozzád. [Al-Anfâl/08: 19]

Imam Tabari rahimahullah mondta: "A szó eredete al-Fattah arabul azt jelenti النصر (győzelem, megkönnyebbülés), القضاء (határozat) és الحكم (jog). Ha valaki azt mondja:" Ó, Istenem, nyitott és köztem Így és így " ez azt jelenti, "a határozatot a közte és köztem" [5].

A jelentése al-Fattah (الفتاح) a syar'i, összhangban van a feltételekkel szereplő Qur `egy, a Hadith kíséri magyarázata a tudósok. A név tartalmazza írni Saba 26. vers:

وهو الفتاح العليم

És Ő az Adakozó döntés ismerője.

Allah Subhanahu wa Ta'ala Setting határozat
A tudósok kifejtették, hogy a neve Allah Al-Fattah azt jelenti, hogy tökéletes minden szempontból. Bizonyára Allah az Adakozó határozatok igazságosan minden olyan kérdésben között bekövetkező embertársak, mind ezen a világon és a túlvilágon. Allah Subhanahu wa Ta'ala nem követeli tanú egy olyan törvényes határozatot. Mert Allah tisztában van minden dolog, mind a szül (úgy néz ki), és rejtett. Ezért a név "Al-Fattah" a fenti bekezdésben párosul a neve Allah "al-'Alim" (az All-Knowing).

Imam Tabari rahimahullah mondta megmagyarázza a fenti versben: "Mondd meg nekik: Úr össze minket az Ítélet Napján előtte. Ezután Allah Subhanahu wa Ta'ala fog kiadni egy tisztességes döntést köztünk. Tehát nyilvánvaló lesz, amikor aki kapott egy nyom, és aki közülünk tévútra. Adakozó Ő döntések és All-Knowing az All-ismerete a döntés között, az Ő teremtményei, amelyet nem rejtett tőle a legcsekélyebb., és ő l nem kell tanúkat mondani kinek van igaza és ki a rossz ". [6]

Ez Allah, aki ad a döntés között Ahl-ul-Haq és Ahl-ul-hiúság, az apostolok és az ellenséget, azok között, akik hisznek, és azok, akik nem hisznek, mind ezen a világon és a túlvilágon.

Között Isten ítélete ellen ahl-ul-Haq és Ahl-ul-hiúság, az apostolok és az ellenség, az emberek, akik hívők és hitetlenek, amikor a világban az, hogy védje és segítse a ahl-ul-Haq, az apostolok és a A hívők az arcát a kihívások és ellenállása ellenségeiket. Allah Subhanahu wa Ta'ala megnyitotta meséli a győzelmet, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és a hívek, amikor Badr. [7]

إن تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Ha megkérdezel egy győzelem, a győzelem, hogy eljött hozzád. [Al-Anfâl/08: 19].

Allah Subhanahu wa Ta'ala Segítségnyújtás a hívek, akik harcoltak Conquer The Kuffar külügyi
Megértése al-Fattah mások meg, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala segíteni a hívők elleni nyitott (meghódítsa) országban a kuffar. Ahogy a megnyitón a föld Khaibar keresztül kalifa Ali ibn Abi Talib radi anhu. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

عن سهل بن سعد رضي الله عنه سمع النبي صلى الله عليه وسلم يقول يوم خيبر لأعطين الراية رجلا يفتح الله على يديه (متفق عليه)

A Sahl ibn Sa'd radi anhu, hallotta a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta abban az időben a csata Khaibar:" Én adok a lobogó valaki háborús Allah Subhanahu wa Ta'ala megnyílik a győzelem az ő kezében van. " [Bukhari és Muslim].

Hasonlóképpen, Allah Subhanahu wa Ta'ala megígérte, hogy a hívők a honfoglalás Makkah néhány szavát:

لقد رضي الله عن المؤمنين إذ يبايعونك تحت الشجرة فعلم ما في قلوبهم فأنزل السكينة عليهم وأثابهم فتحا قريبا

Allah kinek öröm, hogy a hívők, amikor ígéretet tett hűséget neked a fa alá, akkor Isten tudja, mi van a szívükben és küldött le nyugalom rájuk és jutalmazzák őket egy közeli győzelem (idő). [Al-Fath / 48: 18]

Aztán Allah Subhanahu wa Ta'ala bizonyítja, hogy az ígéret a győzelem a fenti bekezdésben a megnyitása Makkah. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

إنا فتحنا لك فتحا مبينا

Bizony Van nyújtott téged nyilvánvaló győzelem. [Al-Fath/48: 1].

Véleménye szerint néhány tudós tolmácsolás, ez a vers történetét meséli el a honfoglalás Makkah [8], miután Quraish hitetlenek kiutasítja a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam és a hívők Mekka. Ezért, a próféták és az apostolok imádkozott, hogy Allah Subhanahu wa Ta'ala, hogy segítsen nekik, és ítéletet hozzon azok ellen, akik ellenzik. Próféta Shoaib Alaiissallam az alábbi imát:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وأنت خير الفاتحين

Urunk, adj határozatot köztünk és népünket a megfelelő (fair) és Te vagy az Adakozó a lehető legjobb döntéseket. [Al-A'raf / 07: 89]

Hasonlóképpen Alaihissallam Noah imádkozott:

قال رب إن قومي كذبون فافتح بيني وبينهم فتحا ونجني ومن معي من المؤمنين

Azt mondta: "Igen Rabbku, valóban az én népem elutasították nekem, akkor te egy határozatot köztem és őket, és ments meg engem, és a hívők velem vannak. [Ash-Syu'arâ` / 26: 116-118].

Határozatait az Allah ellen a próféta sallallaahu "alaihi wa sallamuh Alaihissallam, az megnyitja az ajtót, hogy a gyötrelem az égből foglalt az Isten szavát:

ففتحنا أبواب السماء بماء منهمر

Így megnyitotta a kapuit a mennyben (csökkentésével) a spriccelő víz. [Al-Qamar/54: 11].

Hasonlóképpen, a határozat Allah Subhanahu wa Ta'ala bármilyen csoport ellenzi az igazságot, és felejtsd el a figyelmeztetéseket Allah Subhanahu wa Ta'ala, az, hogy egy fájdalmas gyötrelem számukra. Azonnal, ők kétségbeesett. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

فلما نسوا ما ذكروا به فتحنا عليهم أبواب كل شيء حتى إذا فرحوا بما أوتوا أخذناهم بغتة فإذا هم مبلسون

Így amikor elfelejtette a figyelmeztetést adtak nekik, meg kellett, hogy nyissa ki az összes ajtót az öröm számukra, így ha örülünk, amit adtak nekik, mi ragadta őket hirtelen, amikor elhallgatott a kétségbeesés. [al-An'am / 06: 44].

Között a döntéseket és azok segítségével Allah Subhanahu wa Ta'ala n Messenger és a hívők, Allah Subhanahu wa Ta'ala, hogy feltárja a titkait a mély képmutatás képmutatók. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

فترى الذين في قلوبهم مرض يسارعون فيهم يقولون نخشى أن تصيبنا دائرة فعسى الله أن يأتي بالفتح أو أمر من عنده فيصبحوا على ما أسروا في أنفسهم نادمين

Ezután látni fogja az emberek a szívükben van egy betegség (képmutatók) siet feléjük (zsidók és keresztények), mondván: "Attól tartunk, némi balszerencse." Talán Allah hozhat győzelmet (His Messenger), vagy a határozat az ő oldalán. Akkor fogják megbánni a gondolatok, amelyek titokban táplált a szívükben. [Al-Ma `idah/05: 52].

A szó Allah Subhanahu wa Ta'ala, hogy mások által említett (ez azt jelenti): (Ez) az ember vár (esemény) fog történni veled (O hívők). Tehát, ha ez történik veled győzelmet Allah, azt mondják: "Nem mi (harcolt) és te?" És ha a hitetlenek szerencsés (győzelem) azt mondta: "Vajon mi nem nyersz részt és megvédeni téged a hívők?" Allah fogja megítélni között van a Feltámadás Napján, és Allah soha nem engedett a pogányok, hogy elpusztítsa azokat, akik hisznek. [An-Nisa '/ 04:141]
.
Hasonlóképpen, Allah Subhanahu wa Ta'ala fog adni a legigazságosabb ítélet ellen azzal érvelve, az Ő szolgái előtte a túlvilágon. Megemlítve a szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

قل يجمع بيننا ربنا ثم يفتح بيننا بالحق وهو الفتاح العليم

Mondja: "a mi Urunk fog összegyűlni minket, és Ő adta nekünk a helyes döntés között (fair)., És Ő az Adakozó döntés ismerője." [Saba/34: 26].

A szó Allah Subhanahu wa Ta'ala mások kifejtette, ez azt jelenti: Ezután a Feltámadás Napján ti érvelésével előtt a Lord. [Az-Zumar/39: 31].

Ibn Kathir rahimahullah mondta: "Az E bekezdés alkalmazásában, valójában akkor lenne mozog ebben a világban. Guys összegyűltek előtt Allah az ítélet napján. Akkor vitatkoznak előtt Subhanahu Allah wa Ta'ala az öltöny monoteista , és kibújik az idő a világon. akkor Allah Subhanahu wa Ta'ala fog dönteni a HAQ (fair). Adakozó ő megismerő határozatot. Tehát Allah Subhanahu wa Ta'ala menteni a hívők, akik tauhid és az emberek, akik őszinte., és mengadzab hitetlenek azok, akik tagadják (a verseket, Allah), és a bálványimádók és azok, akik megtagadták (az igazságot) "[9].

Allah Subhanahu wa Ta'ala Almighty Key Opener minden jóság
Al Fattah (الفتاح) is jelenti Supreme Opener kulcs a jóság felett minden ő szolgáinak. Akár formájában a hit, a tudás és útmutatást. Azok, akik nyitott neki kedvesség, akkor senki sem tudja megállítani. Hasonlóképpen bárki, aki becsukta és bezárta maga mögött az Allah Subhanahu wa Ta'ala, akkor senki sem tudja nyitni és menunjukinya. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

ما يفتح الله للناس من رحمة فلا ممسك لها وما يمسك فلا مرسل له من بعده وهو العزيز الحكيم

Mi bontakozik formájában Isten kegyelmének az ember, akkor nem lehet segíteni, és mi tartja az Isten, akkor senki sem tudja, hogy kiadja azt követően. És Ő a Hatalmas, a Bölcs. [Fâthir/35: 2].

Sheikh al-Hafiz Hakami rahimahullah mondta: "Al-Fattah, az Egy, aki megnyitja bárki Ő akarja, hogy az ő ajándéka a kívánt széles Őt egyébként. Valaki kinyitotta a szerencséjét. Míg mások kinyitotta a hatalom . És még egy tudást és bölcsességet nyitni. így az ajándék Allah Subhanahu wa Ta'ala kap, akinek Ő akarja. Subhanahu Allah wa Ta'ala van egy nagy ajándék. (Allah azt mondja, ami azt jelenti), "mi bontakozik ki Isten az embert a kegyelem, akkor senki nem tud segíteni, és mi tartja az Isten, akkor senki sem tudja, hogy kiadja azt követően., és Ő a Hatalmas, a Bölcs. " [10]

Ezért a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tanított egy imát, amikor belép a mecset:

اللهم افتح لي أبواب رحمتك (رواه مسلم)

Ó Allah, nyissa meg nekem az ajtók az Ön Mercy [Készült a muszlim].

Allah Subhanahu wa Ta'ala Almighty Door-ajtónyitó szerencse és a kegyelem az Ő szolgái, akik attól tartanak, Allah
Al-Fattah (الفتاح) is jelenti Supreme Az ajtók nyitása a szerencse és áldás az Ő szolgáinak, hogy félnek Allah. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

ولو أن أهل القرى آمنوا واتقوا لفتحنا عليهم بركات من السماء والأرض ولكن كذبوا فأخذناهم بما كانوا يكسبون

Ha az emberek az ország akar hinni és félni Allah, biztosan mi lenne nyitni nekik áldást az ég és a föld, de meghazudtolta (a verseket of Us), akkor mi ragadta őket, mivel tettei [al-A'raf / 07:96 ].

Minden kulcsok láthatatlan csak Allah Subhanahu wa Ta'ala. Senki sem tudja nyitni, és tudja, kivéve Allah Subhanahu wa Ta'ala. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

وعنده مفاتح الغيب لا يعلمها إلا هو

És benne van a kulcs a láthatatlan, senki sem tudja, csak maga ... [Al-An `am / 6:59].

Allah Subhanahu wa Ta'ala nyitni néhány dolog láthatatlan a rabszolgák Ő akarja közül az apostoloknak. Allah Subhanahu wa Ta'ala mondja, ami azt jelenti: És Allah nem megy, hogy mutassa meg a dolgokat, amelyek láthatatlan, de Allah úgy dönt, akit akarata között apostolai. [Ali 'Imrân/03: 179].

Allah Subhanahu wa Ta'ala Teach Praise-To Praise Allah dicsérni
A helyszínen mahsyar, Allah Subhanahu wa Ta'ala fog megnyílni (tanítani) a kiszabott dicséret, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam dicsérni. Amíg kinyitotta az ajtót, közbenjárását az egész emberiség számára, miközben alatt kiszámítása (számítási szeretet). Mondatok soha nem ismert, hogy dicsérni a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam előtt, amikor a világon. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta, ami azt jelenti:" Amikor az ítélet napján történt, (akkor) az embereket lökdösve egymást. Alaihissallam mentek Adam és azt mondta: "Mintakanlah közbenjárni a számunkra, hogy az Úr". Ádám azt válaszolta: "Én nem jogosult rá. Próbálja Ugrás a Ibraahiim. Valóban ő volt Khaliilullah ", majd mentek Ibraahiim. (Dan) Ibraahiim válaszolt:" Én nem vagyok jogosult rá. Próbálja Ugrás a Mózes, biztosan ő Kaliimullah ", majd azt mondta:" Én nem jogosult rá. Próbáld ki, hogy Isa, biztosan ő Ruhullah ", akkor, Jézus így válaszolt:" Én nem vagyok jogosult rá. Próbálja Ugrás a Muhammad, "majd jönnek hozzám. Azt válaszoltam:" jogosult vagyok rá ", majd azt könyörgött engedélyt Rabbku, aztán kaptam idzin. Allah inspirál engem dicsérni, mint az én dicséret neki, hogy nem tudom, most. akkor én dicsérem őt ilyen dicséretet. " [Bukhari és Muslim].

Néhány órát lehet venni Isten nevét "AL Fattah"
Valójában ez az igazi célja egy muszlim tudni a nevét, Allah Subhanahu wa Ta'ala van. Bevezetése a neve Allah Al-Fattah és azok jelentését, pozitív hatással van a hit és az erkölcs egy muzulmán istentisztelet és a mindennapi életben.
Ha megértjük a név jelentése Allah al-Fattah fog művelni nemes tulajdonságok magukban a muszlim. azokat az alábbiak szerint.

1. Növekvő lemondását természet a hívő, különösen a prédikátor, hogy szembenézzen a kihívásokkal területén da'wah. Mivel az első a próféták és az apostolok bíznak a saját propaganda. Az a meggyőződés, hogy Isten a Adakozó határozatok fair az Ő szolgái. Ibn al-Qayyim t magyarázza, a hozzáállása lemondása szorosan összefügg a nevét Allah Subhanahu wa Ta'ala nemes, amelynek a neve "Al-Fattah". [11]

2. Elősegítése őszinteség a kért irányban és szerencse Istennek. Mert Allah Subhanahu wa Ta'ala Almighty megnyitása ember szívében, hogy megkapja az utasításokat. Isten is a döntés megnyitotta az utat a jó szerencsét a szolga. Ha ezt lehet instilled minket, biztosan nem kér még a pap vagy a gyám a halottak. Nem kérnek csak az Isten egyedül.

3. Ápolása hozzáállás king "(remény remény a kegyelem és Isten segítségével), magukban a muszlim. Mivel a kulcs az irgalom és kedvesség Allah Subhanahu wa Ta'ala. Senki nem tudta megnyitni a kapukat a kegyelem, kivéve Allah Subhanahu wa Ta'ala. Az ajtók kegyelem Allah Subhanahu wa Ta'ala nyílik ebben a világban az igazak szolgák. Grace itt a tág értelemben vett, azaz lehet a hit, a tudás, útmutatást, sok szerencsét, egészséget, sikert és így tovább. Az irgalmas Allah Subhanahu wa Ta'ala a túlvilágon, minden bizonnyal sokkal szélesebb és nagyobb, összehasonlítva azokkal a világon.

4. Ápolása hála Allah Subhanahu wa Ta'ala. Mert Allah Subhanahu wa Ta'ala megnyitotta szívünket a hit, tauhid és imádják Őt. Hasonlóképpen, Allah Subhanahu wa Ta'ala nyitott többi ajtó a mi szívességet. Kezdőár szívességet, amikor mi vagyunk az anya méhében született biztonságosan és nem fogyatékos, majd kinyílt az ajtó, egy szívességet, és Isten kegyelme mindig előttünk. Nem kellene hálát Istennek?! Mi soha nem elválasztva Istentől kedvez, még egy pillanatra.

5. Ápolják egyfajta engedelmesség és odaadás Allah Subhanahu wa Ta'ala. Mert a kegyelem ajtaja Allah Subhanahu wa Ta'ala mindig nyitva áll azok előtt, akik félnek Allah. Hiba az álláskeresésben, az áruk ára, amely mindig lő ki, katasztrófa könyörtelen, minden, hogy senki nem fog minket az ajtón felé hatalmas nehézségek a boldogság és a nyugalom, kivéve Allah al-Fattîh (Essence Legfelsőbb Opener nehézségeket ). Engedje meg, olvassa el a szava Allah Subhanahu wa Ta'ala alább.

Allah Subhanahu wa Ta'ala mondja, ami azt jelenti: "Ha az országok, ha csak az emberek hisznek, és félnek Allah, biztosan mi lenne nyitni nekik áldást az ég és a föld, de meghazudtolta (a verseket of Us), akkor mi ragadta őket az ő tetteit. " [Al-A'rîf / 07:96].

Allah Subhanahu wa Ta'ala mondja, ami azt jelenti: "Aki félnek Allah, Ő tart neki a kiutat., És átadta neki a szerencse persze nem váratlan, de gondoltam". [Ath-Thalâq/65: 2-3].

Allah Subhanahu wa Ta'ala mondja, ami azt jelenti: "És azok, akik félnek Allah, Allah teszi könnyű őt üzlet." [Ath-Thalâq/65: 4].

Így, a vita tárgya a neve Allah, al-Fattah. Isten továbbra is, hogy nyissa ki az ajtót, a szívünk a hit, a tudomány és a szeretet, és kinyitotta az ajtót a szerencse számunkra, a gyermekek és a testvérek. Allah tudja a legjobban.

[Másolt a Sunnah Edition magazin 02/Tahun XI/1429H/2008M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]



Al-Jamil, a legszebb


Ustadz Abdullah bin al-Buthoni Taslim, MA

Al-Jamil, a Mindenható BEAUTIFUL

BASIC SETTING
Neve Allah Mindenható említi egy hadíszt amely hiteles, az "Abdullah ibn Mas'ud radi anhu, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

لا يدخل الجنة من كان في قلبه مثقال ذرة من كبر قال رجل: إن الرجل يحب أن يكون ثوبه حسنا ونعله حسنة. قال: إن الله جميل يحب الجمال, الكبر بطر الحق وغمط الناس

Ez nem fog menni a mennybe azok, akiknek szíve van hiábavalóság tömegű vetőmag por. Volt egy férfi, aki azt kérdezte: "Bizonyára mindenki szereti (kopás) ruhák gyönyörűek voltak, és jó lábbeli, (ez tartalmazza arrogáns?). Próféta azt mondta: "Allah szép és szereti a szépség, arrogancia is elutasítja az igazságot, és megvetett mások [1].

AL-Jamil jelentését LANGUAGE
Ibn Faris mondja rahimahullah elmagyarázta, hogy az eredete ennek a neve is sugallja két jelentése van, amelyek közül az egyik egy szép / jó [2]. Ami az al-Fairuz Abadi rahimahullah kifejtette, hogy a szó eredete a név is sugallja szépség megjelenését és viselkedését. [3] Eközben, egy másik nevű nyelvész Ibn al-Athir rahimahullah kifejtette továbbá, hogy az al-Jamil: a legszebb tetteit Tettei és tökéletes az ő attribútumok [4].

NÉV JELENTÉS TRANSLATION GOD AL-Jamil
Neve Allah Azza wa-Jamil Jallaal mutatja esztétikai tökéletesség Mindenható Allah minden márka, tulajdonságai, Essence és tettekkel. [5] Imam Nawawi rahimahullah értelmezi a fenti hadíszt, mondván: "Az összes ügyeit Mindenható Allah szép és a jó, és Ő Mindenható a nevét, a legszebb és a tulajdonságok a minden jó és tökéletes ". [6]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah magyarázza ezt részletesebben az alábbi leírással: "A szépség Allah mindenható, négy szinten: Először is: Essence szépség, mind: a természet szépsége, ez a három: a szépség, a törvény és a negyedik: a szépség, a nevét. Ezen az alapon az összes nevet a Mindenható Allah legszebb az egész természet az Ő legtökéletesebb, és minden cselekedetei, a bölcsesség, az ellátás (jó) és az igazságosság és irgalom (együttérzés). Az Essence szépség és mi ez, akkor ez egy olyan kérdés, amelyet nem lehet elérni, és ismert eltérő Allah Mindenható. Minden lény nincs tudomásunk róla, kivéve a (kis) tudás, hogy a Mindenható, hogy Ő be magát a tiszteletre méltó szolgái az Ő. Valóban, az Ő szépsége ébren volt a (bármilyen formában) változás által védett függöny sálak és kesztyűk (dicsőség), az n hadíszt a Próféta Allah Almighty (Hadith Qudsi): "Greatness az én sál és nagyságát a köpeny- Me ... "[7]. Hogy mit gondol a szépség volt csomagolva a tulajdonságait a tökéletesség, nagyság és dicsőség?

Ebből tudjuk megérteni a jelentését néhány szépérzékét Ő Essence, mint egy szolga továbbra is növekedni fog tudását Allah, kezdve tudta tettei emelkedik ismeri a természet, és az ismerős tulajdonságok Ő vezetett tudni lényege. Ha látott valamit (ami jó hatással), a szépség az ő tetteit, akkor teszi a (érvet), amely azt mutatja, a szépség, az Ő természetét, és a természet szépségét cselekszi a (alapítvány), amely azt mutatja, a szépség, az Ő Essence.
Innen egyértelmű számunkra, hogy minden dicséret tartozik, csak Allah Mindenható. Senki lény képes korlátozni / számít az Ő dicsőségére. Ő k célja, dicsérik Őt magát. Joga van diibadahi, szerette és hálás az Ő Essence, és Ő a szeretet, dicséret és laposabb magát. Valóban, a szeretet, dicséret, a hízelgés és a pengesaan önmaga ellen volt, lényegében egy bók, dicséret, szeretet és monoteizmus (az igazi). Tehát Allah célja bóknak magának felett bókokat a lények őt, és szeretni Őt Mindenható Essence, attribútumok és tetteit. Minden művét szép és kedves, de a tárgyak között a tetteiért is gyűlölték, és nem kedvelte őt. Azonban semmi tettei utálatos és harag. Senki ezen a világon, akik szerették, dicsérték dzatnya kivéve mindenható Isten. Minden egy szeretett, de a mindenható Isten, ha a szerelem, hogy kövesse az ő szeretete a Mindenható, hogy a szeretet az Isten mindenható, akkor ez a szeretet az igaz szerelmet. Ami a többi, mint a szeretet hiúság (rossz).

Ez a lényege ilâhiyyah (szolgaságot hozzá). Ezért aki diibadahi a tényleges, ő szeretett, és dicsérték az Ő Essence. Sőt, ha minden, ami összefügg (emlékezés és hiszem) jóság, rengeteg finom, szelídség, a megbocsátás, a megbocsátás, kegyelem és irgalom.

Az, hogy meg kell szolgája azt hinni, hogy nincs igazi isten csak Allah a Mindenható, és hogy szeressük és dicsérjük Őt az Ő Essence és tökéletesség. Továbbá kellett feltételezni, hogy nincs semmi, lényegében előny formájában különféle öröm, és a fizikailag és lelkileg, hanem a mindenható Isten. Mert az, hogy szereti őt, és és dicsérjük Őt minden. Ezzel szereti Allah Mindenható mind egyszerre.

Mivel semmi hasonló Allah, akkor szeretem őt, mint senki más, mint a szeretet Őt. Benyújtása kísérő a szeretet (természet) szolgaságot neki, ami az ő célja a teremtés. Mivel ubudiyyah (ön szolgálatában), egyfajta szerelem ép, tökéletes benyújtás, ami nem helyénvaló, ha irányítják mindenható Isten. Így a tömörítő partnerek Allah Azza wa Jallatermasuk kibújik nem bocsánatot a Mindenható Allah és nem elfogadható tetteket tettes "[8].

Máshol t azt mondta: "A szerelem, két oka, hogy létrehoz, akkor a szépség és a dicsőítés, és Allah Azza wa Jallamemiliki abszolút tökéletességet egyáltalán, mert Ő szép és szereti szépség, még minden szépségét az Ő, és a Minden tisztelet (forrású) tőle, hogy semmi joga van arra, hogy szeressenek minden oldalról, mert dzatnya kivéve Allah "[9].

Pozitív hatást ÉS ELŐNYÖK NÉV hinni GOD AL-Jamil
Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah kifejtette, "Az egyik legnemesebb formája tudás ismerni a természetét Allah Azza wa Jallaal-Jamal (Legszebb.) Ez egy különleges tudás birtokában alkalmazottaira vonatkozó Allah mindenható. Minden ember képes felismerni őt a jellege minden tulajdonságokat, de a legtöbb tökéletes ismerete (az Allah), ismeri a természetét az Ő tökéletesség, az Ő fenségét és szépségét. Semmi sem hasonlít hozzá minden Ő attribútumokat. Ha minden teremtmény van a legszebb módon, akkor a külső és belső szépség összehasonlították a szépség Allah, akkor (az összehasonlítás) alacsonyabb, mint az összehasonlító lámpa halvány fény (erős fény) körök a nap. elegendő (ami azt jelzi, a tökéletesség ) Az ő szépsége, hogy az összes belső és külső szépség ebben a világban, és a továbbiakban is tartalmazza nyomait általa teremtett, akkor hogyan volt az, aki jön tőle (minden) ez a szépség? "[10].

Ezután a pozitív hatást a hit nevében a Mindenható Allah mindenható tudunk valójában átjutni a magyarázata értelmében a Hadith felett.

Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam" Allah szép és szereti a szépség "két eleme a nagy iszlám alapítvány, azaz a tudás természetét Allah Azza wa Jalladan gyakorlat következménye tulajdonság. Az első, tudjuk, hogy Allah a Mindenható Legszebb Jalladengan tulajdonságokat, amelyek nem diserupai egy lény-on, majd a második imádjuk Allah Azza wa Jalladengan a csodálatos természet az Ő szeretetének a beszédben, cselekedetben és karakter.

Mindenható Allah szereti a rabszolga, aki megtisztelte szavait őszintén, szépít neki őszintén, a szerelem, mindig menj vissza, és egyetlen bizalmat neki, díszített végtagok engedelmesség Őt, és díszíti a testét bemutatásával javára adományozott neki, mint A ruhák, tisztátalan és megszabadulni a test szennyeződések, vágott körmök, és így tovább. Így szeretett szolgája Mindenható Allah a szolgája Mindenható Allah ismeri a természetét az Ő Legszebb, majd tálaljuk neki egy szépség, ami az ő vallás és saría.

Megértése a fenti hadíszt mellett, a szépség, a ruházati és lábbeli arra kérték, a Friends of the fenti, általában is a szépség mindent. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إن الله يحب أن يرى أثر نعمته على عبده

Bizony, Allah szereti látni (látszólag) támogatja azt a korábbi (amit szeretett) az Ő szolgája. [11]

Mindenható Allah szereti látni az egykori láthatatlanság ajándékozott az Ő áldásait az Ő rabszolgák, mert magában foglalja a szépség az ő szeretett, és ez is egy formája a hála Neki. Hálás egyfajta belső szépség. Ezért Allah Almighty szeretik látni a szépséget a születés formájában nyilvánvalóan kedvez egykori önmagát az ő szolgája.

Ezért a Mindenható Allah alacsonyabb ruhák és ékszerek, hogy az Ő szolgái, hogy szépíteni a megjelenését a születés, és Ő Mindenható utasította őket, hogy legyenek óvatosak, mert szépíteni magukat. Mindenható Allah azt mondja:

يا بني آدم قد أنزلنا عليكم لباسا يواري سوآتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير

O fia Ádám, sőt küldtünk le ruhát, hogy fedezze "auratmu és szép ruhák ékszerek és ruhák, amelyek jobban jámborság [al-A'raf / 7:26]

Mindenható Allah azt is mondja, arról az állam a nép a Paradicsom, amely Allah mindenható anugerahi lahiriyah szépség és Baatinites:

ولقاهم نضرة وسرورا وجزاهم بما صبروا جنة وحريرا

És Ő ruház rájuk fényerő (arc) és az izgalom (szív). És Ő megjutalmazza őket a türelmét (a) egy kert és (ruhadarabok) selyem [al-Insân/76 :11-12]

Allah Azza wa Jallamenghiasi arcukat a fényerő, a belső díszítjük őket örömmel, és díszítse testüket selyem ruha. [12]

Cover
Mi célból ez a papír imádkozott Allah Mindenható nevével az ő legszebb és ő attribútumok végtelen tökéletes, így örömmel ruházza fel minket a szépség, a testi és lelki, ebben a világban, és a túlvilágon, és lehetővé teszi számunkra, megérteni és gyakorolni az utasításait megfelelően. Bizony, Ő a legszebb és megadja az ima.

[Másolt a Sunnah Edition magazin 10/Tahun XIII/1431H/2010M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]




Szabály-szabály True istentisztelet


Által
Muzulmán pap Abu Ismail Atsari



Íme, a dicsőségét a szolga az, hogy imádják Allah egyedül, anélkül, hogy menyekutukanNya semmit. Ha egy szolga fokozatosan növekedett, és peribadahannya benyújtásának Isten, és az egyre nagyobb mértékben a tökéletesség egyébként.

Istentisztelet a joga az Isten szolgájának, aki válik kötelezettséget. Kindness vissza fog térni a szolga maga. Istennek nincs szüksége szolgák.

ومن جاهد فإنما يجاهد لنفسه إن الله لغني عن العالمين

És aki dzsihád, dzsihád bizony, ez magának. Bizony Allah Rich igazán (nem igényel semmi), az univerzum (az egészet). [Al 'Ankabut/29: 6].

Imam Ibn Kathir rahimahullah elmondta kommentárjában ezt a verset: "Ez az, aki nem jó cselekedetek, akkor bizony shalihnya jótékonysági ellátás lesz vissza magát, mert Allah a magasztos Legfelsőbb Önvaló (azaz nem igényel), a rabszolga-hat . Bár mindegyik középpontjában állnak a leginkább igaz szolgái, nem tesz hozzá semmit a karajaanNya "[1].

Bár az emberi elme képes megérteni azt a kötelezettséget, hogy imádják az Urat, de lehet, hogy nem tudja, hogyan kell Istent megfelelően csak földelt az ész és érzéseit. Tehát Isten elküldte apostolai és alacsonyabb könyv így Könyve Ő irányba.

Allah azt mondja:

فإما يأتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

Szóval ... ha jön hozzád (humán) útmutatást Me, akkor bárki követi petunjukKu, ő nem fog tévútra, és nem fog fájni. [Thaha/20: 123].

Az előre küldött nélkül iránymutatást apostolok, a férfi állapotban tudatlanság. Mindenható Allah azt mondja:

هو الذي بعث في الأميين رسولا منهم يتلو عليهم آياته ويزكيهم ويعلمهم الكتاب والحكمة وإن كانوا من قبل لفي ضلال مبين

Ő volt az, aki küldött egy analfabéta ember messenger köztük, aki szavalta verseit nekik, megtisztítsa őket, és megtanítsa nekik a Book and Wisdom (mint Sunnah). És tényleg korábban nyilvánvaló hibát. [Al-Jumu'ah / 62: 2].

SZABÁLYOK szabályainak istentiszteleti
Imádják az igaz Isten épül Alap vagy szilárd szabályokat. Mindez azzal magyarázható, Isten Könyve, és a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a Sunnah, valamint a tudósok Ahlus Sunnah wal Jama'ah.

1. Istentisztelet van tauqifiyah.
Jelentése, imádás nem történik, csak az, amit parancsolt, vagy dituntunkan kinyilatkoztatás Allah Ta'ala. Mivel a valódi ok egyszerűen nem éri el a részleteket a probléma az imádat, halal-Haram kérdéseket és problémákat gyűlölt vagy szeret Allah Ta'ala.

Allah azt mondja:

فاستقم كما أمرت ومن تاب معك ولا تطغوا إنه بما تعملون بصير

Szóval tartsa meg a helyes utat, mint parancsolta, és (is), akik bűnbánatot tartanak veled, és nem vétkeznek határértékeket. Bizony, Ő az All-Seer, amit ti csinálni. [Hud/11: 112].

Ez a vers világosan kimondja, imádás követnie kell Isten parancsolatait, és nem lehet több mint a határérték. Amikor a bálványimádók tiltják a legtöbb szarvasmarhát és mások indokolja, Isten kizárta őket az Ő Szó:

أم كنتم شهداء إذ وصاكم الله بهذا فمن أظلم ممن افترى على الله كذبا ليضل الناس بغير علم إن الله لا يهدي القوم الظالمين

"Voltál jelen, amikor Isten elrendelte az Ön számára? De ki több igazságtalanság, mint azok, akik feltalálni a hazugság ellen, Allah, hogy vezesse az embereket tévútra ismerete nélkül? Bizony Allah ne vezesse az embereket, hogy az igazságtalanság. [Al An'am / 6:144]

Imam Ibn Kathir rahimahullah mondta a kommentár: "(Isten Igéje: Mit jelent, amikor Isten rendelt számodra is?") Isten gúnyos hitetlenek az esetben a make-up, és tesz egy hazugság a (z) Allah a tilalmat ők. (Az Isten Igéje: de akik több igazságtalanság, mint azok, akik feltalálni a hazugság ellen, Allah, hogy vezesse az embereket tévútra ismerete nélkül?), azaz senki nem tett több igazságtalanságot, mint ők. "[2]

Miután elmagyarázta a verseket mintegy állítást batilnya bálványimádók amely megtiltja a legtöbb szarvasmarhát és mások indokolttá bizonyíték nélkül, sejk Abdurrahman bin Nasir mint Sa'di rahimahullah mondta: "Meg kell hagyni, kivéve ha a vádakat egyedül, nincs módja, megállapítani az igazságot és érvényességét. A vádirat az, hogy azt mondják: "Allah akaratából nekünk, és Isten kinyilatkoztatott nekünk, Ő kinyilatkoztatta apostolainak. Még azt is kinyilatkoztatta nekünk egy kinyilatkoztatás, hogy a különböző, hogy milyen volt, arra az apostolok és a hozott milyen könyveket ". De ezek a hazugságok ismertnek kell lennie minden olyan személy esetében. Ezért Allah azt mondja: "És ki több igazságtalanság, mint azok, akik feltalálni a hazugság ellen, Allah, hogy vezesse az embereket tévútra ismerete nélkül?" Ez, valamint kedustaannya és a hazugság (a neve Allah), s célja, hogy megtévessze a szolgái Allah Allah útja, és nincs bizonyíték az Isten, nincs magyarázat, nincs ok nélkül, és a történelem (a Próféta) ". [3]

Miután idéző ​​versek 59 és 60 betű Yunus is ítélet 116. és 117. egy Nahl levél Shaykh Muhammad ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah mondta: Bizony, köztük a jelentős bűncselekmények, nevezetesen:

1. Valaki azt mondta, valamit halal, de nem tudta, Isten törvényét dolgok is említette.

2. Vagy valaki mond valami Haram, de nem tudta, Isten törvényét dolgok is említette.

3. Vagy valaki mond valami kötelező, de nem tudta, hogy az Isten törvényében a dolgok is említette.

4. Vagy valaki mondott valamit, ami nem kötelező, de nem tudta, hogy az Isten törvényében a dolgok is említette.

Tehát ez egy bűncselekmény, és rossz modor felé Allah Mindenható. O slave Allah, tudod, hogy ez Isten törvénye, de hogy akkor előzheti meg? Azt mondja, valamit tudsz a vallás és syari'atNya? Allah sző (tilalom) beszélt Allah ismerete nélkül a Shirk [Sura al A'raf / 7, 33. pont]. [4]

2. Worship kell végezni őszintén mentes foltok kibújik.
Ikhlas azt jelenti, hogy megtisztítsa a nyelvet. Az a személyiség ", ami hivatkozott, hogy megtisztítsa a szándék őszinte imádat Isten, csupán az öröm Allah, azzal az óhajjal, Isten arcát, és elvárják, irgalom, félelem siksaNya, és keresek jutalom (profit) Hereafter. Csakúgy, mint megtisztítani a szándékát kibújik szándékok Riya "sum'ah, keresek dicséret, válaszát, és köszönöm az ember és a többi földi szándékait.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إن الله لا يقبل من العمل إلا ما كان له خالصا وابتغي به وجهه

Bizony Allah nem fogad el bármilyen típusú gyakorlat kivételével tiszta for Him és keresni az Ő arcát. [HR Nasaa-i, nem. 3140]. [5]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta:

قال الله تبارك وتعالى أنا أغنى الشركاء عن الشرك من عمل عملا أشرك فيه معي غيري تركته وشركه

Tabaraka Mindenható Allah azt mondja: "Az utolsó dolog, amire szüksége van szövetségesekre. Bárki, aki egy jótékonysági cselekedet, ő tömörítő partnerek Me gyakorlatban, mint voltam, otthagytam őt és szövetségesei. [Készült a muszlim no. 2985].

Ha az istentisztelet kevert politeizmus, az imádat kibújik abort, nem számít, hány istentisztelet megtörtént. Allah azt mondja:

ولقد أوحي إليك وإلى الذين من قبلك لئن أشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين

És valóban azt mutatta, hogy Ön és a (próféták), mielőtt: Ha ti tulajdonítani (Allah), ő törli amalmu és biztosan te vesztesek. [Az Zumar/39: 65].

Shaykh "Abdurrahman ibn Nasir mint Sa'di rahimahullah, az ő kommentárjában ezt a verset, azt mondta:" A nubuwah a próféták mind, hogy megszüntesse kibújik tettek, ahogy Allah azt mondta a Surat al An'am ". [6]

Shaykh Abdul 'Aziz bin "Abdullah bin Baz rahimahullah azt mondta:" Azt tanácsolta az érvek az al syar'i, mint a könyv és a Sunnah, hogy valamennyi okiratok és közmondások jogos és elfogadható, ha kiderült Aqeedah shahihah (jobbra). Amennyiben Aqeedah nem shahihah, minden tettei és mondások, amelyek megjelennek is meg kell szüntetni. "[7]

3. Istentisztelet kell mutaba'ah, ami emulálja a Mohamed próféta sallallaahu alaihi wa sallam.
Emberek, akik bersyahadat hogy Mohamed az Allah Küldötte n, akkor a hitvallás tartalmazza a tartalom: hírek hiszek neki, engedelmeskedik neki, tiltsák őt, és imádják az Isten csak az ő Shari'ah.

Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة لمن كان يرجو الله واليوم الآخر وذكر الله كثيرا

Valóban, nem volt az (ön), hogy a Messenger Allah kiváló példaképe Önnek (muszlimok, azaz), azok számára, akik elvárják (kegyelem) Isten és (a jutalma) a Feltámadás Napján, és Allah sok. [Al Ahzab/33: 21].

Így bárki, aki nem követi az istentisztelet Sunnah (tanítása), a Mohamed próféta Shallallahu'alaihi wa sallam, aztán imádat elutasították. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

من أحدث في أمرنا هذا ما ليس فيه فهو رد

Aki tesz egy új eset a mi ügyek (a vallás), minden, ami nem ő, akkor az ügyet elutasították. [Bukhari nem. 2697, muszlim nem. 1718]

4. Worship hoztak létre, amely miért, kedves, szintek, lépések, az időt és a helyet, meg kell tenni, mint egy dituntunkan. Nem sértik ezeket a rendelkezéseket. Szóval, aki imádja Istent, de nem imádat összhangban által megállapított Shari'ah, az istentisztelet elutasították.
Példa:

a). Ok. Emberek, akik bertahajjud én éjjel 27-Rajab azzal a feltételezéssel, mert aznap este volt az éjszaka Isra "Mi'raj.
Amint az már ismert, köztük Tahajjud Sunnah imádás, de amikor csatlakozik egy oka annak, hogy nem igaz szerint Shari'ah, majd imádás lesz eretnekség.

b). Típusok. Worship Qurban létre a maga nemében az állatokkal, a teve, tehén vagy kecske. Ha valaki berqurban a lovak, nyulak és csirkék, majd Qurban elutasították.

c). Szintek / méret. Reggel ima meghatározott 2 raka'at. Tehát bárki szándékosan hozzá, imáját érvénytelen, mert a menyelisihi szinteken Shari'ah.

d). Way. Bárki változás érdekében, vagy módok wudu "vagy imát, aztán imádat nem érvényes, mert kialakult menyelisihi Shari'ah.

f). Idő. Ha valaki vágási Qurban hónapban Rajab, vagy böjt a Ramadan Shawwal, vagy előtte tartózkodó "Arafat 9-én Dhul Qa'dah, akkor ez mind illegális, mert menyelisihi imádat ideje.

d). Place. Emberek, akik I'tikaf otthon, vagy azt megelőzően tartózkodó Mudzalifah, akkor nem érvényes, mert a menyelisihi kegyhelyeket hoztak létre. [8]

5. Worship kell elvégezni alapján a szeretet, a remény Isten kegyelmét, és félelemmel siksaNya és pengangungan benyújtása Istennek.

Amikor a próféta Zakariás dicsérték Isten családja, azt mondta:

إنهم كانوا يسارعون في الخيرات ويدعوننا رغبا ورهبا وكانوا لنا خاشعين

Valójában ők (Zakariás próféta családja), az is, hogy mindig siet (do) jó cselekedetek, és imádkozzatok velünk a remény és a félelem. És ők azok, alázat hozzánk. [Al-Anbiya "/ 21: 90].

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah mondta: "istentisztelet, ötvözve kiválóság (csúcs), a szeretet és tökéletes benyújtására. Guy, hogy az imádat egy szerető és alázatos. (Ez), ugyanaz a személy, akit szeret valakit, nem hajol meg neki, de szerette, mert teszi közre, hogy más esetekben, amit szeretett., és (még) ugyanazon személy van kitéve a személy, akit ő nem szereti, mint az a személy, aki ellen az igazságtalanság., akkor azok nem a tiszta imádat. " [9]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah is mondta: istentisztelet, eredeti jelentése az alázat (benyújtás), valamint (mint például értelmében din). De istentisztelet rendelnek (Allah) következik alázat (benyújtás) és a jelentése a szeretet. Tehát istentisztelet sorrendben (Allah), mely tartalmazza csúcsok jellemző szerénység (benyújtás) Isten a szeretet iránta csúcs.

Minden olyan személy, figyelemmel az ember az ő gyűlöletet, ő nem lesz istentisztelet neki. És ha valaki szeret valamit, és ő nem nyújt be neki, nem lesz istentisztelet neki. Ahogy valaki szereti a fiát, és az ő barátai.

Ezért az istentisztelet nem elég akár e két tulajdonság egyedül. De egy szolga, (ő) kell készíteni, mint a legkedveltebb az Isten, mint bármi más, és hogy Allah a legmagasztosabb, mint bármi más. Ott nem is jogosult a szeretet és az engedelmesség tökéletes, kivéve Istent. Tehát mi nem kímélték az Isten, az ő szeretete volt törve. És mi nem a beharangozott Isten parancsára, majd pengagungannya hiábavalóság. [10]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah mondta sya'irnya, leírja a vallásos mérföldköveket, az alábbiak szerint:

És imádják (Allah) A legtöbb Kegyelmes,
a betetőzése szeretni Őt megfelelés
azoknak, akik imádják Őt.
Ez a poláris pályára imádják fennálló mindkettő.
Orbit nem fog keringeni, amíg mindkét pólus felfelé.
És forgalomba a parancsot. Ez az Ő Messenger parancs.
Nem a (parancs) szenvedélyek, az akarat is, és egy démon. [11]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah azt mondta: "Az egyik Salaf azt mondta:" Aki imádja Allah csak a szeretet, akkor ő egy zindeeq (képmutató). Aki imádja Allah csak a remény, akkor ő egy Murji'ah. [12] Azok, akik szolgálnak Isten csak a félelemtől, akkor ő egy Haruri. [13] És aki imádd Istent a szeretet, a félelem és a remény, hogy ő egy hívő, tauhid ". [14]

6. Felelősség nem esik a rabszolga imádata, mivel a törvényes korhatár halálra.

Allah Ta'ala mondja:

يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله حق تقاته ولا تموتن إلا وأنتم مسلمون

Ó ti, akik azt hiszik, hogy Isten bertaqwalah tényleg nagyon kegyes hozzá, és nem hal meg, hanem már a muszlim állam. [Ali Imran / 3:102].

Az ember a legmagasabb rangot szemében Allah a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, és ő köteles szolgálni haláláig. Tehát az emberek, akik rangsorban alatta, természetesen több kötelesek Istent haláláig.

Allah Ta'ala mondja:

واعبد ربك حتى يأتيك اليقين

És imádják a te Lord (Lord) hova al yaqin (halál) jön hozzád. [Al Hijr/15: 99]

A tudósok kommentátorok elfogadott, azaz al yaqin e bekezdésben a halál. Ez, amint az Isten szavát, a másik versben, amely hirdeti a kérdés az emberek Paradise a pokol:

ما سلككم في سقر قالوا لم نك من المصلين ولم نك نطعم المسكين وكنا نخوض مع الخائضين وكنا نكذب بيوم الدين حتى أتانا اليقين

"Mi tesz téged Saqar (pokol)?" Ők (a Pokol) azt mondta: "Mi nem voltak azok, akik imádkoznak, és mi nem (is) táplálják a szegényeknek, és szoktunk beszélgetni egy hamis, valamint az emberek, akik beszélnek róla, és mi használt meghazudtolják a nap megtorlás, hogy jöjjön hozzánk al yaqin (halál). " [Al Muddatstsir/74: 42-47].

Ha tudjuk, hogy a szabályokat az istentisztelet, akkor tudjátok meg, hogy valaki, aki az elképzelést, hogy "azt a kötelezettséget, hogy imádják Allah a saria Mohamed próféta meghalt a személy, aki elérte a jellege vagy ma'rifat", ez ellentétes a vélelem al Qur `an, al Hadith és a konszenzus a muszlimok, mivel az első eddig.

Így a hat fontos vonatkozó szabályok kérdése istentisztelet, hasznos lehet.

[Másolt a Sunnah Edition magazin 10/Tahun X/1427H/2006M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]



Al 'Uluw, mit jelent a Magasságos Isten?



Által
Ustadz Ahmas Faiz Asifuddin


Az egyik legszebb nevek Isten al 'Aliyy. Az mit jelent ez a név szerepel az ő természete, hogy a legtöbb magas. Jellege a Magasságos Isten egyik Ő tökéletes jellegének szám végtelenségig. De mi Isten elhívta al 'Aliyy és Fölség?

Előtt kiteszik a választ a fenti kérdésre, akkor először hoznak fel érveket nevében Allah al 'Aliyy és jellege magasztos.

A meghatározás az Isten Könyve
Íme néhány az érvek a következők:

Word of Allah Subhanahu wa Ta'ala:

وسع كرسيه السماوات والأرض ولا يئوده حفظهما وهو العلي العظيم

A Throne szúr túlnyúlnak az eget és a földet. És Allah nem érzi nehéz fenntartani őket, és Allah Fölség, Most Remek. [Al-Baqarah / 2:255]

فالحكم لله العلي الكبير

A határozat (ma), hogy Allah a Magasságos, a legtöbb nagy. [Ghafir/40: 12).

Ez a vers világosan megmagyarázza a neve Allah "Aliyy" Azhim és Kabir, akinek jelentése Fölség, Most Great and Mindenható. Jelentése ismét mutatja a természet.

سبح اسم ربك الأعلى

Dicsőítik nevét a Lord, a Legmagasabb. [Al A'la / 87:1]

ولله المثل الأعلى

És Isten a természet a Magasságos. [An-Nahl/16: 60]

A töredékek a négy fenti bekezdésekben kettő amelyek azt mutatják, a természet a legtöbb nagy Isten tadhammun al ismi laha (magyarázat a természet szereplő nevét.) És a következő két keresztül tashrih Bish-shifah (közvetlen megerősítés jellege miatt). Ez azt jelenti, a természet a legtöbb Magasságos Isten az első két vers töredék látható a jelentését szereplő nevét. És a következő két vers fragmens lehet meghatározni a közvetlen lafazh megmutatja a természet.

Tehát néhány verset írni feletti két módszer közül a három módszer al-Qur `egy és Sunnah meghatározásában Isten természetével.

Szerint Shaykh Muhammad ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah, három módja van al-Qur `egy és Sunnah igazolni meghatározásának a természet mindenható Isten, [1] az alábbiak szerint:

Először is, tashrih Bish sfifah (közvetlen megerősítés lafazh jellegét mutató Isten). Például a természete al-'Izzah (hatalmas), al Quwwah (erős), ar-Rahmah (együttérzés), al-Syu Bath (jellege kínzás), al Wajhu (arc), al Yadain (két kézzel) és egyéb tulajdonságok .

Másodszor, tadhammun al ismi laha (Isten természetével tartalmazza a nevét.) Így például, a neve Allah ál-Gáfur tartalmaz tulajdonságokat irgalmas, as-Sami "tulajdonságai hall, és így tovább.

Harmadszor, tashrih bil fi'li aw al washfi Dallin "alaihima (ee természet igék vagy szavakat, amelyek jelzik a természet). Például, Isten lakozik a trónt. A természet e lakás bekezdésben említett formában ficil (ige). Így például, a szó istawa a szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

الرحمن على العرش استوى

Allah az irgalmas véget értek a trónt. [Thaha/20: 5]

Egy másik példa, az természete jutalom kemény büntetés. Ezek a tulajdonságok itt vagy Al Qur `olyan szavakat alkotnak, amelyek jelzik a természet, a forma ISIM fa'il. Például, a szót a szó Allah Ta'ala muntaqimun:

إنا من المجرمين منتقمون

Bizonyára Adunk büntetés bosszút azoknak, akik vétkeztek. [As-Sajdah/32: 22]

Ezek voltak bizonyos érvek mutatnak nagy Mindenható Allah Subhanahu wa Ta'ala az Ő teremtményei.

Sőt, amint azt Shaykh Muhammad ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah [2] az érvet milyen jellegű a Magasságos Isten nagyon sok, az al Korán, Sunnah, Ijma ", az ész és természet. Eközben Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah rahimahullah az al 'Aqeedah al Wasithiyah [3] besorolását Dalal érvei, amelyek külön-külön, az érvek az al-Qur `a saját maga és az érvek a Sunnah Nabawiyah saját.

Azzal az érvvel kapcsolatban az al Qur `egy és Sunnah, aligha lehet korlátozni. Kívül a verseket, amelyek már a fent leírt, valamint néhány, a következő verset:

وهو القاهر فوق عباده

Ő erős, mindenekelőtt az Ő szolgái. [Al An'am / 6:18]

Said fauqa mutatja, Allah a Magasságos mindenekelőtt lények.

أأمنتم من في السماء أن يخسف بكم الأرض فإذا هي تمور أم أمنتم من في السماء أن يرسل عليكم حاصبا

Úgy érzi, a biztonságos ellene Ki van a mennyben, hogy Ő felborulhat a földet úgy, hogy hirtelen a föld remegni kezdett. Vagy érzed biztonságos ellene Ki van a mennyben, hogy Ő fog küldeni egy sziklás vihar. [Al Mulk/67 :16-17].

A szó man FIS-sama "a fenti bekezdésben jelentése az Isten az égen. FIS-sama ", vagyis" ugyanazon "okok (az égen), akkor is, amikor` (ég), az ég formájában fizikai épület. De ha ez ugyanaz a "minden, ami véget ért, akkor fi, azt jelenti, hogy a hely. Ez Allah felett van. [4]

Hasonlóképpen, a szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه

Hozzá emelkedjen a jó mondások és tettei merül fel egy kedves szava hozzá. [Fathir/35: 10].

Shaykh Saalih bin Fawzaan al Fawzaan kifejti, ebben a versben van egy meghatározása jellegének a Magasságos Isten az Ő teremtményei, hiszen a cím, és eltávolították, mutató felfelé. [5]

Szintén szó Allah Subhanahu wa Ta'ala:

وقال فرعون يا هامان ابن لي صرحا لعلي أبلغ الأسبابأسباب السماوات فأطلع إلى إله موسى وإني لأظنه كاذبا

És monda a Faraó: "Ó, Hámán, hozni nekem egy magas épület, úgyhogy az ajtók, (azaz) a kapuk az ég, hogy lehet látni a Mózes istene, és valójában Ránéztem hazug." [Al-Mu'min / 40:36-37].

Shaykh Saalih bin Fawzaan al Fawzaan kifejti, ebben a versben van egy meghatározása jellegének a Magasságos Isten mindenekelőtt teremtmény, mert a próféta Mózes a fáraó Alaihissallam tekintette mengkhabarkan róla, de a fáraó megpróbálta elutasította őt. [6], és még mindig nagyon sok érveit al Qur `olyan, amely bizonyítja, a Magasságos Isten, közvetlenül vagy közvetve.

Lényegében az érvek az al-Qur `egy már számos bizonyíték. Néha az úgynevezett "uluw, fauqiyah, istiwa'' 'ala al Arsh vagy kijelölésére fis-sama", azt mutatja, a Magasságos Isten, a Mindenható fent voltak az Throne, és Maha az égen.

Vagy néha a shu'ud al ash-ya ',' uruj al ash-ya `és raf'uha Ilaihi, ami azt jelenti a növekedés a különböző esetekben vagy lények Istenhez. Például, az Isten szavát:

إليه يصعد الكلم الطيب

Hozzá emelkedjen a jó mondások. -Fathir/35 Verse 10 - mint a shu'ud (fel) a jó mondásokat Isten.

Szintén az Isten szavát:

تعرج الملائكة والروح إليه

Az angyalok és Gabriel up (néző), hogy az Úrnak. -Al Ma'arij / 70 4. szakasz - melynek címe "uruj (fel) az ő angyalai Istennek.

Hasonlóképpen szó:

إذ قال الله يا عيسى إني متوفيك ورافعك إلي

(Ne felejtsük el), amikor Allah azt mondta: "O 'Isa, íme, én menidurkanmu és húzza, hogy me.-Ali Imran / 3 vers 55 - mint a raf'u (lift) Jézus felment Istenhez.

És néha a nuzul al ash-ya `minhu (csepp különböző dolgokat az Isten), illetve megnevezések hasonlók. Things azt mutatják, hogy Isten felett, mert a szó kiszállt az ő oldalán csak úgy történnek felülről. Például, a szó Allah Ta'ala:

قل نزله روح القدس من ربك

Mondja: "Purest Spirit (Gabriel) bomlik al Qur` egy értéke az Úr. " -an-Nahl/16 ítélet 102. - mint a csökkenés al Korán Allah.

Hasonlóképpen a szavát:

يدبر الأمر من السماء إلى الأرض

Ő irányítja az egész ügy az égből a földre. [As-Sajdah/32: 5] [7].

A meghatározás Sunnah NABAWIYAH
Ami érveket a Sunnah Nabawiyah, jumlahnyapun nagyon sok és szintet ért el, mutawatir együtt pendalilan is változatos. [8] között a próféta szavai sallallaahu "alaihi wa sallam:

ألا تأمنوني وأنا أمين من في السماء. متفق عليه

Te nem ad nekem bizalmat, és én voltam a hit, Isten az, aki van az égen? [9]

Tehát a hadíszt:

عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصدق بعدل تمرة من كسب طيب ولا يصعد إلى الله إلا الطيب فإن الله يتقبلها بيمينه ثم يربيها لصاحبه كما يربي أحدكم فلوه حتى تكون مثل الجبل. رواه البخاري

Akár Abu Hurairah, azt mondta: A próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Aki bersodaqoh érdemes pálma mag a jó üzleti eredmény (halal)-miközben soha senki nem fog felmenni Istenhez, kivéve a finom, Allah elfogadja, jobb kezével, akkor Isten gondoskodni annak tulajdonosa, mint bárki közületek fenntartani egy fiatal csikó. sodaqoh Így volt, lesz, mint egy nagy hegy ". [10]

Szintén answer egy rabszolga nő tulajdonában Mu'awiya ibn al-Hakam as-Sulami által indokolt próféta sallallaahu "alaihi wa sallam amikor kérdezték, ahol a szolga az Isten. Azt mondta:

أين الله قالت في السماء قال من أنا قالت أنت رسول الله قال أعتقها فإنها مؤمنة. رواه مسلم

"Hol van Isten?" Slave asszony így válaszolt: "Az égen", kérdezte ismét: "Ki vagyok én?" Azt válaszolta: "Te vagy a Messenger Isten", majd Beliaupun mondta: "Merdekakan, mert ő egy nő mu'minah!" [11]

Ebben hadíszt, a rabszolga nő Mu'awiya ibn al-Hakam azt mondta, hogy Allah felett az ég. És a válasz indokolja a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam az ő nyilatkozatát, hogy ő egy nő mu'minah.

Egy másik hadísz a szavait a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam levertség imában:

سبحان ربي الأعلى. رواه مسلم

Rabbku Dicsőség a magasságos. [12]

Hasonlóképpen hadíszt kifejti, hogy amikor a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam prédikáció előtt barátai napján Arafat, amikor megkérdezte tanú nekik, és hogy ő kommunikál Isten üzenetét? És így válaszolt: "Mi tanúskodnak, hogy már leszállított, kiteljesedni és adtak tanácsokat", majd felemelte a kezét, intett teteje felé, majd átadja a dicsőséges skálázott felé mutat társainak azt mondta:

اللهم اشهد! اللهم اشهد! ثلاث مرات. رواه مسلم

O Allah tanúskodnak (őket), óra (őket)! Azt mondta, hogy három alkalommal. [13]

Ez hadíszt megerősíti, hogy Allah az Ő teremtményei felett, mivel a próféta felemelte a kezét, felfelé, ha azt kérdezi, hogy bizonyságot értekezést, amelyre törekszik. És még sok más hagyományok, amelyek mind azt mutatják, hogy Isten felett és nagy.

REASON javaslat
A józan ész azt sugallja, hogy biztos, hogy Isten természete Isten tökéletes legyen, és nem a tulajdonságok kevésbé. Jellege a legtöbb nagy és a legtöbb a fenti tökéletes jellegű, míg az alsó természet természet és a természet kevésbé. Ennek az oka, biztosan Allah magasztos és megdicsőült legyen Ő az ellentéte a természet.

Proposition fithrah
A természet, senki nem imádkozik Istenhez, vagy kapcsolja hozzá az összes olyan ijesztő, de mindenképpen ő felfelé. Ez lehetetlen, mikor könyörgött az Isten, szíve rögzítve a jobb oldalon, vagy a bal, hanem a csúcsra.

Érvei ijma "
Shaykh Muhammad ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah mondta, bizony a tudósok már említettük a Ijma "(megállapodás) a társak, és a papok tabi'in iszlám, hogy Allah az ég felett tartozik hozzá, ő ül a trónon. Mit mondott ez már nagyon híres.

Imam al Auza'i mondta: "voltunk, mint a több tabi'in szépen, mondván, hogy Allah a Magasságos feletti trónját. Hiszünk az Isten szó a természet, hogy mi jön a Sunnah". [14 ]

Imam ADH-Dzahabi (673-748 H) is rendezhet egy különleges könyvet a természet a Legfelsőbb Magasságos Isten a cím al 'Uluwwu Lil' Aliyyi al Ghaffar, aki majd-Mukhtasar (összegzett) a Shaykh al-Albani rahimahullah. Ez tartalmazza az összes expozíciós megerősíti a fenti, beleértve említ egy csomó történetét Salaf róla.

Lényegében, ez biztos, hogy a neve Allah al 'Aliyy, és azok között a természet a legtöbb magas felett ő teremtményei. Megtagadása ezen tulajdonságok kufr.

De mit jelent a neve Isten Al 'Aliyy És a Legfelsőbb Személyisége magas?
Minden Isten nevét fel kell tüntetni annak jelentését. Értelmében az egyes Allah nevében az ő természete. Így a neve Isten nem pusztán üres nevek nélkül, ami azt jelenti, mint a véleményét, akik jahmies. Innen a neve al-'Aliyy a neve az Essence Allah mindenható, és ez is pensifatan neki. Minden az ő neve a'lam wa aushaf (nevek és pensifatan az Ő Essence). [15]

Ellentétben az emberek, minden emberi lény, kivéve a próféta nevét, mint egy egyszerű nevet szólít fel neki, és nem jelzi annak jellegét. Így a neve al-'Aliyy valóban mutatja a természet a legtöbb magas Allah Subhanahu wa Ta'ala az abszolút és elengedhetetlen. És a természet a legtöbb Magasságos Isten a következők:

1. Essence of His Fölség, mert mindenekelőtt ő teremtményei.
2. A legfelsőbb helyzetben, mert csak az övé egyedül a tulajdonságok tökéletesen.
3. És a legtöbb magas, hatalmát, sesab Ő hatalma minden dologban. [16]

Aztán, azt is meg kell érteni, hogy a legtöbb magas, és a Mindenható e felett nem ütközik a közeli Mindenható Isten, hogy mindig kísérő ő teremtményei. Isten közel van, de ő maradt a Legfelsőbb trón. Supreme fölött lények, de Ő közel van. [17] És ez nem nehéz megérteni a józan ész.

Így, hogy megértsék az igaz Isten természetét, ahogy azt az al-Qur `egy és Sunnah alapuló megértés Salafush-Salih, biztosan több ember fog dicsőíteni Istent, a szeretet őt, annál alig várja, hogy imádják Őt csak és félelem gyötrelem. Mert tudja, hogy Isten tökéletes minden az Ő nevét és a természet. Allah a Magasságos abszolút, és ő ül a trónon, de Ő közel van, és mindig kíséri minden teremtménynek a felügyelet, a tudás, a hallás, a látás, a hatalom és néha a támogatás az ő szeretett szolgája. Allah waliyyu at-Taufiq.

Maraji ":
1. Al Qowa'idul Mutsla wa fi Shifatillah Asma'ihil-Husna, a munka Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen, Ellenőrző és Takhrij: Asyraf bin Abdul Maqshud bin Abdur-Rahim, nyomtat I - 1411 H/1990 M, Maktabah as-Sunnah.
2. Fat-hul Bari Sharh Sahih al-Bukhari, Muhammad Fu'ad Tarqim wa tabwib Abdul Baqi. Tash még tahqiq wa wa wa isyraf muqobalah Sheikh Abdul Aziz bin Abdillah bin Baz, Jami'atul Imam Muhammad bin Saud al-Islamiyah, Riyadh
3. Mukhtashor al 'Uluw li al' Aliyyi al Ghoffar, Imam ADH-Dzahabi, összesített és ditahqiq által Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin, Prints II (másolás), Year 1412 H/1991 M, al-Maktab al-Islami,
4. Sharh Saheeh muzulmán, Nawawi, Ellenőrző Khalil Ma'mun Syiha, Dar al ma'rifah.
5. Sharh al-'Aqidah al Wasithiyah, Shaykh Saalih Fawzaan bin al-Fawzaan, VI Prints, Év 1413 H/1993 M, Maktabah al Ma'arif, Riyadh.

[Másolt a Sunnah Edition magazin 01/Tahun XI/1428H/2007M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]



forrás: http://almanhaj.or.id/c

Tidak ada komentar:

Posting Komentar